freemailpeter | 1694 | 2010. június 10. 22:48 | Válasz erre: 1686 |
csak Annyit mondanék hogy a michelint is gyártják mindenhol, spanyol, francia, taiwan,,, meg még az isten tudja hol nem,,, talán Mo.on nem :D
|
Macko | 1693 | 2010. június 10. 22:46 | Válasz erre: 1691 |
A DOT az EXP-be is hasonlóan van benne... Most õszintén: nem hiszem, hogy a Conti ha Távol_Keleten gyártat is (ami amúgy teljesen normális), nem meózza megfelelõen a folyamatot és a végeredményt. |
kilajsanyi | 1692 | 2010. június 10. 22:46 | Válasz erre: 1690 |
Te, de ezen ott a felnin is a nyíl, meg a gumin is :D
|
kilajsanyi | 1691 | 2010. június 10. 22:44 | Válasz erre: 1689 |
jaja, ezt a képet találtam én is. faszom, mehetek vissza holnap a gumishoz. már csak a dot szám, meg a feliratok zavarnak. a netes képek alapján ez a gummám nagyon gány. |
Macko | 1690 | 2010. június 10. 22:37 | Válasz erre: 1686 |
Amúgy a fényessége könnyen lehet amiatt, hogy vastagon van bekenve tartósítóval. Lehet, hogy majd lekopik. De azért bekoptatás elõtt lehet hogy nem árt megfordíttatni. :-) Amúgy nekem a Gésa 2006-ban Anakeeval érkezett a gyárból. Hozzávetõleg 10000 kilométer múlva fedeztem fel, hogy ellentétes forgásiránnyal tették fel. A GYÁRBAN, érted! :-))) Utána már hagytam úgy, aztán szépen elkopott... ;-) |
kilajsanyi | 1686 | 2010. június 10. 22:26 |
Orgon | 1685 | 2010. június 8. 09:48 |
Hali! Hátsókerekemet eltrafálták egy Octaviával. Szerintetek is kukás lesz a gumi? (a szegecselt felnim az :( ) Pirelli DemonSport-ról van-e valakinek tapasztalata. Az menne helyére. |
gsmisi | 1684 | 2010. június 8. 08:48 |
Megosztom veletek, hátha valakinek segít a döntésben. Igen jutányos áron sikerült a kopott Anakee(1)-t Tourance EXP-re cserélnem. Motor: BMW 1150 GS Adv. Egész egyszerûen hihetetlenül jó. Gyakorlatilag újra írja a fizikát. :) Persze lehet, hogy csak 7-8-9 ezret megy el vele (majd megírom), de a hogyan talán fontosabb. Döbbenet az egész. Kanyar,... gyorsabb kanyar,... kurva gyors kanyar,...hupsz vízátfolyás, jaj, pánik, fék, sok lesz, pi..ába, marad az ív hátha mégis befér... és igen, meg sem mozdul. Döbbenet. Talán az egyetlen hibája az erénye: túl jó! túl nagy önbizalmat ad. Óvatosan! |
DiabloCorsa | 1680 | 2010. május 18. 05:56 | Válasz erre: 1678 |
Itt találod a választ: http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=100%2F90-19+or+130%2F80-17&key1=&key2=&key3=&key4=&categories_id=203&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=7&y=14 Minden utcai a két méretben |
f1gp | 1679 | 2010. május 9. 00:35 | Válasz erre: 1678 |
XT-s angol/német fórumokon Bridgestone BT45-öt javasolnak utcai használatra (a Metzeler Tourance Exp és a Michelin Anakee mellett) , nekem lehet ez lesz a következõ. Ebbõl a gumiból van a Transalp méretében is. |
an-dee | 1678 | 2010. május 8. 22:14 |
Hello Transalp xl700v-re keresnék utcai gumit, tehát nem endurance-ot. Méretek? 100/90-R19M/C (57H) 130/80-R17M/C (65H) Elõzõleg a gyári gumit vettem, de mivel 99%-ban aszfalton megyek, felesleges az endurance gumi ráadásul nyerek egy kis tapadást is. A Segítségeteket elõre is köszönöm. üdv an-dee |
Zsida | 1677 | 2010. május 6. 10:01 |
Köszi Vadász, megrendeltem. Sajnos várnom kell rá a 170-es méret miatt.
|
C1800Rider | 1676 | 2010. május 5. 14:42 | Válasz erre: 1675 |
Be kéne nyújtani a panaszt a Metzelernek hogy engem az elefántkoptatás lehetõségétõl megfosztottak. A Tourance-omon nem volt pedig direkt kerestem. Végülis azóta már úgyse látszana a lábujjkörme se. :-D
|
vadasz | 1675 | 2010. május 5. 14:40 | Válasz erre: 1674 |
de csak pár órán át a felszerelés után, mert aztán az elefántok szeretnek szublimálni a gumiról :D
|
C1800Rider | 1674 | 2010. május 5. 14:23 | Válasz erre: 1673 |
Dehogy menetszél! Azt mutassa hogy Metzeler gumival még az elefántok is képesek hipertérugrásra. :-D
|
Audimania | 1673 | 2010. május 5. 14:20 | Válasz erre: 1666 |
Most, hogy jobban megnézem ... tényleg. És az a menetszél :)
|
f1gp | 1672 | 2010. május 5. 13:52 | Válasz erre: 1669 |
Köszi a választ! Szóval jó gumi, "csak" kopik. Azért a csiga az útilapun, meg a Banderas ujja nem semmi hasonlat :)))
|
vadasz | 1671 | 2010. május 5. 13:46 | Válasz erre: 1670 |
passz, nem komálom a marketingdumát. Vettem egyet, jó volt.. vettem még. ennyi.
|
TPBalaton | 1670 | 2010. május 5. 13:27 | Válasz erre: 1669 |
Az is 2 komponensû volt már?? Különben tartós tesztgyõztes! |
vadasz | 1669 | 2010. május 5. 13:25 | Válasz erre: 1668 |
Szárazon tapad mint atom, kopik mint állat! (Vizes úton tapad mint csiga az útilapun és kopik mint Banderas ujja gitározás közben) (Kawa GPz 305-BD-n volt fennt nekem durván 45.000-km et (talán 3 hátsó két elsõ vagy valahogy így) |
f1gp | 1668 | 2010. május 5. 12:31 |
Sziasztok, Bridgestone BT45 gumival kapcsolatban van valakinek tapasztalata? - száraz/vizes úton, hidegben, utassal, stb... elõre is köszi a válaszokat! |
kilajsanyi | 1667 | 2010. május 5. 12:15 |
Hali, Conti Trail Attackról már írtam pár nappal ezelõtt, de most közel a 2000 km-hez még egy kis adalék. Még mindig instabilnak érzem az oldalfalát kanyarban, hiába variáltam a nyomással. Vizes úton, mint a takony úgy járkál a segge. Még mindig azt mondom, hogy akinek EXP van a motorján a Trail Attackot felejtse el, mert nem forszírozott tempóban is érezni a különbséget. A motor amire feltettem : Vara SD01 Elöl WP Pro Line rugók, 7,5-es olaj Hátul Lippolisnál felújított teló, szintén WP rugóval. |
vadasz | 1665 | 2010. május 5. 11:34 | Válasz erre: 1664 |
az csak úgy van... ...és mindig is volt, régebbieken is!
|
Audimania | 1664 | 2010. május 5. 11:27 |
http://www.origo.hu/motor/20100301-motzelre-sportec-m5-interact-dolesszogmero-es-acelovek.html target=_blank> Link </A> A számokat 1-5-ig értem, de mi a fene az elefánt melletti 3 vonal? |
vadasz | 1663 | 2010. május 3. 10:08 | Válasz erre: 1662 |
PL. én szettben számolva 5-8eHUF különbség miatt nem rakok fel olyan gumit ami éppen akciós leváltva ezzel azt, amivel viszont biztonságosan és élvezetesen motorozok nem kevés kilométert évente. Erre a nézõpontra értettem az idézett állítást.
|
kilajsanyi | 1662 | 2010. május 3. 09:49 | Válasz erre: 1661 |
Hali, Ha ismersz " ha a pénz nem annyira számít' embert, dobd már át a telószámát vagy egyéb elérhetõségét. Kérnék tõle pár kartonnal. :) |
vadasz | 1661 | 2010. május 3. 09:47 | Válasz erre: 1660 |
Legújabb fejlesztés ezek közül. Próbáld ki ha szimpi. Z6-ból interact-ot javaslom viszont (ha a pénz nem annyira számít) |
Zsida | 1660 | 2010. május 3. 09:45 |
Sziasztok! Bocs, hogy elõrángatom ezt a jól lerágott csontot. A PR2 és Z6 közül szerettem volna választani, de a gumis egy 3.-at, a Brid. BT-023-at ajánlotta. Van vele valakinek tapasztalata? |
Hadvezér | 1659 | 2010. április 26. 18:18 | Válasz erre: 1658 |
Van egy Mitas-om, próbáld ki, van még benne pár ezer km! Azután minden jobbnak tûnik! :-)))))) |
karcsika | 1657 | 2010. április 26. 16:17 | Válasz erre: 1656 |
"A Vara egy ortopéd valami" Micsoooodaaaaaaaa? :-))))) |
kilajsanyi | 1656 | 2010. április 26. 16:14 | Válasz erre: 1655 |
Kicsit széthúzzuk, ja. Egyébként a Transalpra el tudom képzelni, hogy megfelelõ gumi lenne. A Vara egy ortopéd valami, amire tényleg nehéz gumit gyártani. |
kilajsanyi | 1654 | 2010. április 26. 16:08 | Válasz erre: 1648 |
Nem akarod megvenni a 150-est tõlem? Alig van benne 600 km :D
|
kilajsanyi | 1653 | 2010. április 26. 16:06 | Válasz erre: 1651 |
Egyébként nem is azzal van gondom, hogy a gumi nem fog. Inkább azzal - legalábbis úgy érzem - , hogy instabil az oldalfala a guminak. Futásteljesítményrõl ugyanaz a véleményem, mint a motorok fogyasztásáról. Aki rendszeresen 10-11ezer kilóméter felett megy el mondjuk egy Tourance EXPvel ott nem motorozás folyik, hanem nyugdíjas veterántalálkozóra járás. :) 8000 alatt úgy eltûnt a csóré hátsómrõl a minta, mint a huzat. |
kilajsanyi | 1652 | 2010. április 26. 15:59 | Válasz erre: 1647 |
Én úgy értem, hogy nem valószínû, hogy a Trail Attack után ismét Contit veszek. A Conti nem forszírozott kanyarokban is elmarad az EXPtõl. Gondoltam, hogy lesz különbség, de az Avon Distanzia-nál is gyengébb a Conti szerintem. ( Avonnal vettem a motort ). |
C1800Rider | 1651 | 2010. április 26. 15:09 | Válasz erre: 1650 |
Az EXP és az Anakee biztos hogy nagyon jól fognak csak a kopási faktoruk hagy maga után kívánnivalót. Nagyon igazhogy valami vagy nem kopik vagy nem fogy. Eddig a sima Tourance jó kompromisszumnak tûnik.
|
karcsika | 1650 | 2010. április 26. 15:07 |
Nem vagyok nagy szakértõ, de ha 2személlyel és 80kg csomaggal gurul a Vara, igen messzire, akkor Metzeler Tourance. Ha 1 személy van, akkor Michelin Anakee2 vagy Metzeler Tourance EXP. Nekem most Michelin Anakee2 van fenn, és magas a vigyor-faktor...:-)) Anakee2-rõl van valakinek futásteljesítmény adat? |
C1800Rider | 1649 | 2010. április 26. 15:07 | Válasz erre: 1648 |
Elvileg tesztgyõztes gumi volt asszem GS1200-akon tesztelték.
|
TPBalaton | 1648 | 2010. április 26. 14:46 |
Nekem is az egyik opció a Trail Attack a következõ guminak jövõre.Addig jól kitesztelitek!:-)
|
TPBalaton | 1647 | 2010. április 26. 14:45 | Válasz erre: 1646 |
Gálos fõvadász Úr meg pont fordítva!:-)) Tourance lesz neki a következõ.:-) Majd jól kitárgyaljátok!:-) |
kilajsanyi | 1646 | 2010. április 26. 14:42 | Válasz erre: 1645 |
Most vettem én is a Tourance után....és eléggé szódával elmegy érzésem van. Azért lennék kíváncsi más véleményére is. |
TPBalaton | 1645 | 2010. április 26. 14:23 | Válasz erre: 1644 |
Hali Püzd meg a Gálos Csabát,ilyent használ jó véleménnyel. Különben tesztgyõztes gumi. |
kilajsanyi | 1644 | 2010. április 26. 14:02 |
Hali, Conti Trail Attack -rõl van valakinek értékelhetõ információja? ( Varára ) Köszi, |
szamos | 1643 | 2010. április 16. 10:26 |
Hölgyek/Urak, Van két garnitúra Karoo-m. Egyiket a GS-hez kaptam, csak hazáig jöttem vele, új, a másik meg a felnikkel jött, több mint 50%-osak, használt. A gyári szerelésû (T)-s, a használt nem (T)-s. Méretek: 110/80-19 és 150/70-17. Már látom, hogy ezeket az idén sem fogom használni, tehát viheti, akinek kell. Írogassatok levelet, árat, aztán a legügyesebb levélíró viheti. Üdv, Szamos sziposta@fw.hu ![]() |
ambrust | 1642 | 2010. április 10. 15:11 | Válasz erre: 1641 |
Már csak az a kérdés, hogy melyiket válasszam?! :) Vasárnap nyitva vagytok? |
DiabloCorsa | 1641 | 2010. április 10. 14:40 | Válasz erre: 1638 |
Nem viccbõl van rajta 110-es gumi. Itt találod a kapható választékot http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=110/70-17%20%20or%20%20130/70-17 |
ambrust | 1638 | 2010. április 7. 20:20 |
Picike 250-es gsxr-re milyen gumit ajánlanátok? 110/70/17 és 130/70/17 a mérete. Nagyon könnyû a motor (~135kg) és azért haladni is tud :) (up to 180km/h) Kanyarogni is szeretnék vele, szóval tapadás fontos! Az elsõ most egy diablo corsa, de 120/70-es és ezzel úgy érzem nem akar fordulni rendesen. Egyel kisebb mérettel ez jobb lesz? |
Macko | 1636 | 2010. április 1. 19:18 | Válasz erre: 1634 |
A mostani gumim (holnap jön le) az elmúlt 15000-et defektjavítás után tette meg. :-)
|
tsanyi | 1635 | 2010. április 1. 19:18 | Válasz erre: 1634 |
Nekem 250 ETZ-vel volt 90-100 körüli tempónál elsõ durr egy vasdarab miatt, de semmi gond nem volt, nagy szitálás után szépen lelassultunk az utasommal együtt.
|
Maxxy | 1634 | 2010. április 1. 19:15 | Válasz erre: 1632 |
Egyértelmû,hogy egy robbancsnál sokkal szarabbul jön le a dolog,mert kis picsa kerék van rajta! Egyébként még tényleg nem hallottam az ismerettségi körömben durrdefektrõl,biztos létezik,de szerintem azért ritka dolog! A lassú defekt az más,de azt meg azért észre veszed,nyilván Te sem vagy kezdõ! Én speciel rögtön észreveszem ha nem a megszokott guminyomásom van a kerekekben! 2.5-tel járok elöl-hátul,de ha mondjuk lemegy 2.2-re rögtön tudom,hogy a hereföldre kell mennem,mert a szomszéd riska tehene is ott fúvódott fel!:-))) Na mindegy 100 szónak is egy a vége,én már használtam foltos gumit,gond nélkül,mondjuk nem vagyok az a 200 feletti tempós emberke,általában 100-160-as intervallumban közlekedem,de leginkább a 130-as tempót használom. Szóval ezért nem tartok a foltos gumitól,fõleg,hogy a cimbora jól,és lelkiismeretesen javítja meg! |
Macko | 1633 | 2010. április 1. 19:01 | Válasz erre: 1632 |
Ja, a fazeres meg úgy volt, hogy valamilyen nagyobb fémdarab (sose tudtuk meg, mi) egy szerény 10 centin szétvágta a futófelületet hosszában.
|
Macko | 1632 | 2010. április 1. 19:00 | Válasz erre: 1631 |
Ezt írtam a #1628-ban. 2008-ban Fazerrel kaptam az M5-ön 150-nél durrdefektet. Az a fura benne, hogy egyáltalán nem volt félelmetes. Amikor a kocsik között a Lágymányosi hídon a robogó hátsója engedett el (na azt pl. egy gumis rosszul javította meg egy lassú defekt után!) 60 körüli tempónál utassal, sokkal jobban megizzadtam.
|
Maxxy | 1629 | 2010. április 1. 18:38 | Válasz erre: 1628 |
Szerintem itt sok emberkének volt már defektje! Egy lassú defektet nem szabad összehasonlítani egy durr defektel! A lassú defektet azért simán észreveszed menetközben,mert azonnal jelentkezik a stabilitás vesztés,de van idõd korrigálni. Nagyon balfasz ember az aki ezt nem veszi észre! A durrdefektel nem tudsz mit csinálni,de ilyet még nem hallottam ismeretségi körömben,pedig 1978 óta aktív motoros vagyok! És egy pici luktól,ami ragasztva van,kizárt dolog,hogy nagyobb gondod legyen,max szép lassan leereszt! |
Macko | 1628 | 2010. április 1. 18:02 | Válasz erre: 1627 |
Nekem volt defektem elöl is meg hátul is. Rendesen, menet közben, azonnali teljes nyomásvesztéssel. A hátsó sokkal rosszabb volt! Pedig azt 60-nál kaptam, az elsõt meg 150-nél... |
Maxxy | 1627 | 2010. április 1. 18:00 |
Gumi javítási témához... Nekem volt már fent olyan hátsó gumi,amit belülrõl foltal javítottak! Egy kicsi szög ütötte juk volt rajta,olyan kicsi luk,hogy a gumi dugót nem is rakta bele a srác,csak folt belülrõl. Most megint vettem egy olyan Pilot Road 2 ct-t 180/55x17-est,amivel szerintem nem mentek többet 100km-nél,szóval vadi újnak tûnik,és egy pici csavar ment bele. A luk szintén nagyon kicsi! Belülrõl amerikai foltal beragasztva,és biztos vagyok benne,hogy ezzel a gumival is gond nélkül fogok menni,ameddig el nem kopik a gumi! De ez a jóember már egy csomó ilyen ragasztott gumit adott el és eddig egyet sem vittek vissza semmilyen gondal! Pedig bivalyerõs speed motorokra is lett ezekbõl rakva. Persze kizárólag hátsó gumikról van szó! Elõre én sem tennék ragasztottat,ami nem azt jelenti,hogy kellene fosni tõle! Egy pici luktól amit belülrõl ragasztottak meg szakszerûen ha belegondoltok azon kívül,hogy esetleg lassan leereszt,más probléma nem lehet! Hangsúlyozom nagyon sok ilyen gumit adott már el a srác,mert használt motorgumikat hoz be kintrõl,de még egyet sem vittek vissza problémával! Ha lett volna már gond,akkor nem árulná foltozva! |
bandi0 | 1626 | 2010. április 1. 15:56 | Válasz erre: 1625 |
köszi a választ! egyébként VS 800, küllõs felni.
|
DiabloCorsa | 1625 | 2010. április 1. 13:16 | Válasz erre: 1624 |
Milyen motor, milyen felni? Ha küllös kerék akkor tömlõ kell bele akár TT, akár TL gumit veszel. Tehát szómodra NINCS jelentõsége a kérdésnek.. Igen a kérdés felni függõ. |
bandi0 | 1624 | 2010. április 1. 11:44 |
Sziasztok! A hátsó gumim csereérett lett és gondoltam hozzáigazítom a típust az elsõhöz (Conti Milestone), mert eddig különbözõ volt és az elsõ még jó állapotban van. Viszont láttam, hogy ebbõl a tipusból TL-t és TT-t is lehet kapni. Jelenleg TT van nekem hátul. Kérdésem teljesen amatõr: tehetek-e hátra is TL-t (vagy ez felnifüggõ?) és milyen elõnyei/hátrányai vannak a TT-vel szemben?
|
Macko | 1623 | 2010. április 1. 07:13 | Válasz erre: 1622 |
Az nekem is 13-at ment annak idején a DL-en. Aztán amikor 9000 múlva eladtam a motort, az Anakee még simán bírta. |
C1800Rider | 1622 | 2010. április 1. 07:09 | Válasz erre: 1621 |
A próféta szóljon belõled és ha igazat szólsz Allah nyújtsa hosszúra életed. :-) A gyárira is írtak sokan 19e körül aztán 13-nál úgy repült lefelé mintha sose lett volna rajta. :-( És nem azért mert kikockult, bár tényleg a közepe volt a leginkább elkopva, de nem kockára. :-)
|
Macko | 1621 | 2010. április 1. 05:25 | Válasz erre: 1620 |
A DL-en rengeteget. Nekem a GS-en 17 van benne (mondjuk most néhol a 0,5 millimétert is eléri a profilmélység, így már csak egy útja van, konkrétan a gumisig). Ez pedig abszolút rekord. DL-en ugyanez simán 20 és 25 között kell legyen, inkább a második szám felé. |
C1800Rider | 1620 | 2010. március 31. 22:30 | Válasz erre: 1618 |
Az enyém most kapott egy sima Tourance-ot, bár nem ezt akartam, de így jött ki. Elégedett vagyok vele, nagyon jól fog, a gyárihoz képest ég és föld. Kíváncsi leszek mennyit megy el, nem bánnám ha egy szezont kihúzna. :-)
|
Macko | 1619 | 2010. március 31. 21:39 | Válasz erre: 1618 |
"Régi" Tourance, vagy Heideinau K60. Ha tiszta aszfalt, akkor EXP. |
hlaci | 1618 | 2010. március 31. 21:38 | Válasz erre: 1616 |
Üdv. DL 650-esemen lassan gumit kéne cserélnem. Átlagos használatra (néha egy kis könnyû földút). Ha v.kinek van tapasztalata, tanácsa megköszönném! hlaci |
Vulcan | 1616 | 2010. február 27. 06:31 |
Üdvözlet ! Én nagyon sajnálom, hogy reklámként esett le az egész... Régóta motorozom, és régóta gondot okozott a motor gumizása is. Nem volt megfelelõ mûhely és gumi forrás... Én is elkeztem feljárni Budára gumizni, de csalódtam, mert Miskolcnál derült ki, hogy gyûrve rakták be a tömlõt ami miatt ketté repedt... Na ott szerezzél 16-os fémszelepes tömlõt meg egy szervízt hirtelen, és told odáig a 300Kg-os vasadat :P Ezek után gondolkodtunk el rajta, hogy érdemes lenne foglalkozni a dologgal, és azt kell mondjam nem kis ráfordítással bevált. Ha mégis problémát okoz ez valakinek ("reklám")akkor sajnálom.. Egyszer ki kell látogatni hozzánk, vagy megállni mikor az egyesen haladtok. Nem akarok meggyõzni senkit, nem vagyok reklám szakember, csak egy motoros, aki gumizik és segít ha baj van. Most pedig indulok dolgozni, mert szerencsére, jönnek már a motorosok :) |
tsanyi | 1615 | 2010. február 26. 17:40 | Válasz erre: 1614 |
Viszont igaza volt így nem is nagyon hirdetgetek. Legfeljebb ha valaki kérdez valamit és úgy gondolom van rá megoldásom válaszolok privátban.
|
Macko | 1614 | 2010. február 26. 17:15 | Válasz erre: 1613 |
Illetve látszatja az nincs neki. :-) vagy inkább :o( |
tsanyi | 1612 | 2010. február 26. 17:08 | Válasz erre: 1611 |
Nem szûnt meg mert tavaly nyáron az én ilyen irányú beírásaimat törölték mondván ha nem fizetek ne is reklámozzak és ez igaz, de ha újra lehet én is eláraszthatom hirdetésekkel az oldalt.:) Vagy lehet, hogy ezek az urak fizetnek valakinek és ezért nem törlõdnek.
|
Macko | 1611 | 2010. február 25. 19:23 | Válasz erre: 1607 |
A történet lényege, hogy amit te beírtál, az simán REKLÁM! Az ilyenért máshol fizetnek, illetve régebben innen is kimoderálták az ilyesmit. Sajnos a moderálás az oldalon praktikusan megszûnt, így végül is azt írsz be, amit akarsz. Nem az enyém a Motorozz.hu, így közöm sem sok van hozzá. Bammegért bocs, kicsusszant... :-) |
Diver | 1610 | 2010. február 25. 18:31 |
Reklámoldal ilyen szempontból lehet ez a topik, mert a MI érdekünket szolgálja, ill, adott esetben a MI pénztárcánkat veszi figyelembe ...csak gyártsanak hozzá olyan árakat...akkor nem megyünk a majerhez, meg a kékholdba...de ahhoz tenni kell valamit...szerintem:-)))))
|
egynyoc | 1609 | 2010. február 25. 18:25 | Válasz erre: 1607 |
Látom figyeled hogy megyek a dinnyefesztiválra..:-) Hmm...azért azt megígérhetem hogy a saját "olajfoltomat" kihagyom, az Ti bulitok ! :-))) |
vadasz | 1608 | 2010. február 25. 18:22 | Válasz erre: 1607 |
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik!?? - Magyarországon ez a mondat azt jelenti, hogy motorgumi témában segítséget nyújt egy ember egy másiknak abban, hogy a számára legmegfelelõbb választást hozhassa meg. -- Nyilván ha már egy gumisnál ott a pógár, akkor õ ott ezt a szerepet ellátja, kivéve ha az illetõ már elõtte döntött. És itt a hangsúly az OTT-on van. Ott nem itt... ...tehát amíg gumi-beszerzési forrást (pláne saját magát) ajánlja valaki, addig a topic címéhez édeskevés köze van. --- Alighanem Te sem gondoltad komolyan, hogy ha valaki pusztán ott megragadt, hogy el sem tudja képzelni, hogy nem a gyógyszertárban adják a gumit, akkor idejön, és ebben kér tanácsot. Természetesen nem mindenki mai gyerek, úgyhogy éljen a szlogen: "Cipõt a cipõboltban!" |
Vulcan | 1607 | 2010. február 25. 18:13 |
Tisztelt Macko bammeg ! :) A topik címe, bár lehet félre értelmeztem valamit, a következõ : Motorgumik ! Ki mit ajánl.... Én mint motoros, és a komplett mûhely személyzetünk mint motorosok, magunkat ajánljuk ! :P De gondolom, Te otthon gyártod a gumid a motorodra, nincs szükség segítsre senkitõl...Elnézést, nem tudtam.. egynyóc vazze... te meg motorozzál gumi nélkül... e közben persze dinnyézgessél kicsit :) fremailpeter.. kösz. Egy vérbõl valók vagyunk :)))) |
freemailpeter | 1606 | 2010. február 25. 17:40 | Válasz erre: 1604 |
miért ne irhatna be? legalább tud válgatni a vásárló,,, tudom hogy van "Apró" is, de szerintem bele fér, ha normális körülmények között csinálják, személy szerint a motorgumi topicot többször olvasom mint az aprot ezen a fórumon, szóval én nem sajnálom, ez az én véleményem:) |
egynyoc | 1605 | 2010. február 25. 16:43 | Válasz erre: 1604 |
Itta pont !! Hmm...bár nem sok közöm van hozzá mert én gumi nélkül CCsinálom...:-)))
|
Macko | 1604 | 2010. február 25. 16:24 |
Reklámoldal leszünk, bammeg? Gyertek hozzánk cipõt vásárolni, végül is ha gyalog mész az a gumid! (Gumitalpasokat árulunk nagyobb részt úgyis...) Üzletcímek: ... ... ... |
Vulcan | 1603 | 2010. február 25. 15:56 |
Kontz Gumiszervíz Biatorbágy. Dózsa Gy. út. 52. 1-es út melett közvetlen ! (Bp-tõl 14 Km) Gumi mindenre, ami gurul... A nálunk vásárolt gumi abroncsokat díjmentesen felszereljük ! Kedvezõ árú motorkerékpár gumik után éreklõdjetek az alábbi mobil számon, vagy személyesen a szervízben. Érdemes betérni hozzánk. +36 70 521 28 38 |
DiabloCorsa | 1602 | 2010. február 22. 07:44 |
Tavaszi motorgumi akció, részletek olvashatók itt: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_special.php?keywords=1&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=9&y=7" Rövid ismertetõ az idei új gumikról, Bridgestone, Michelin, Metzeler, Pirelli: "http://www.pasztoy.hu/motor/index.php" |
rosejblee | 1600 | 2010. február 21. 19:59 | Válasz erre: 1598 |
Nekem ez van fent nincs róla panaszom amire kell egyenlõre mûködik 50ezer ft-ért nincs olcsóbb és jobb
|
stixi | 1599 | 2010. február 21. 17:21 |
Hasznos link lehet! "http://www.gumiteszt.com/motorradreifen/index.html" |
moTOMI | 1598 | 2010. február 21. 15:55 |
Üdv ! Continental - ContiMotion -al van e tapasztalata valakinek ? Többre értékelném az egyéni észrevételeket , mint a gyár leírását ! ![]() |
vadasz | 1596 | 2010. február 12. 15:55 | Válasz erre: 1595 |
Gratulálok ! A döglött kutya is alszik ugye? csatlakozóm Mackóhoz... ...részemrõl off.
|
vadasz | 1594 | 2010. február 12. 12:49 | Válasz erre: 1583 |
Féláron??? Mihez képest? Új (1-2 hónapos DOT) Z6 interact -hoz képest??? Úgy nem! Ha viszont nem adsz a biztonságra és mások véleményére, és mindenképpen ilyen zsutykot akarnál feltenni találd ki te hogy mennyit ér! Egy 50% ig kopott de amúgy 1 éves gumit vegyél féláron-vagy alatta leginkább... ...ilyeneket 10 körül már kapni idõnként. |
indián | 1593 | 2010. február 12. 12:36 | Válasz erre: 1584 |
Osztom Zsifi véleményét ! ( véletlen ) :-)) Az 5 éves gumit , már a kézikocsimra sem tenném fel , nem ám 2 feletti sebességekre ! Még ha ingyen adják sem !! :-)) |
CJKrisz | 1591 | 2010. február 11. 13:17 | Válasz erre: 1589 |
Én magamnak és a sógorjelöltemnek is neten rendeltem Michelin Pilot Road2-t, illetve fateromnak valamelyik Contit. Teljesen korrekt volt a dolog mindhárom esetben. Az internetes vásárlásra más jogszabályok vonatkoznak, mint a személyes vásárlásra. Elõbbinél 8 napon belül indok nélkül visszakérheted a pénzed, de a webáruházak oldalán szinte mindig van egy tájékoztató, ahol leírják a jogaidat és a kötelességeidet, érdemes végigolvasni ezeket. Amikor kihozza a futár a cuccost nézd meg azonnal a gumin levõ adatokat és ha bármi nem stimm, fel kell vetetni a jegyzõkönyvet a futárral és visszaküldeni a csomagot. |