cujethu | 2101 | 2013. július 23. 20:40 |
Sziasztok ! A kérdésem az lenne, hogy meddig használható a gumi? Középen már van ahol nincs meg az 1,6 mm mélység, de a kopásjelzõ nem teljesen középen van, ott még nem kopott le a kopásjelzõig! Szerintetek? És a rendõr szerint? És az osztrák rendõr szerint? Az elsõn egyébként még bõven van minta. Kötelezõ ugyanolyan hátsót venni, hogy párba legyenek, vagy erre nincs külön elõírás, csak a méret megfelelõ legyen? Köszi. |
keresztes | 2099 | 2013. június 26. 22:05 |
Bridgestone Batalax BT021 R 3200-nál elfogyott, majdnem velem együtt ! :) :( |
kawa70 | 2098 | 2013. május 3. 08:48 | Válasz erre: 2097 |
Mér nem maradtal itthon :-) Magyar rendõr ilyet nem tesz. Egyenlõre. Arrafele kicsit biztos több a hó és a hegy és nem veszik jó néven ha mondjuk olyan bekövetkezne bárki miatt mint nálunk sík úton autópályán március 15én. |
Macko | 2097 | 2013. május 3. 07:49 | Válasz erre: 2096 |
Ja, ez igaz. Csak az osztrák rendõr szereli le a rendszámodat a 2 mm-es téliért. :-)
|
kawa70 | 2096 | 2013. május 3. 07:17 | Válasz erre: 2095 |
Az ajanlott. De muszakin ott is 1,6 ha teli akkor is. Nyarin meg 2 mm az ajanlott.
|
ekowob | 2094 | 2013. május 2. 22:50 | Válasz erre: 2089 |
"nem beszélve, hogy glicerinnel fel lehet frissíteni a gumit.... " Közben ugye varázsigét kell mormolni strandpapucsban telihold idején, hogy az ártó szellemek is távozzanak belõle. :-((( |
F2 | 2093 | 2013. május 2. 22:43 | Válasz erre: 2090 |
Motornál is, személyautónál is 1,6mm a minimum elõírt
|
cujethu | 2090 | 2013. május 2. 20:33 |
Sziasztok! Motornál is 1,6 mm a minimális profilmélység a gumiknál, amit még elfogadnak mûszakin ? |
tsanyi | 2089 | 2013. március 12. 18:06 | Válasz erre: 2088 |
Ha nem napon volt akkor nem sok baja van...autón mindenki lecseréli 5 évente a gumit ha csak párezret ment vele?...nem beszélve, hogy glicerinnel fel lehet frissíteni a gumit....
|
cizi | 2088 | 2013. március 12. 18:04 | Válasz erre: 2086 |
Köszönöm . Nekem kicsit túltároltnak tûnik a kora miatt, de még nem láttam. A mostani kopott gumim "09-es 18000km-es és még nem repedezett. Ha megfelelõen tárolták, remélem egy-két szezont még kibír.
|
cizi | 2085 | 2013. március 12. 17:54 |
Sziasztok ! Tudom, hogy a tárolástól is függ, de 2008-as gyártású gumit fel lehet még rakni ? |
pandamaci | 2084 | 2013. március 11. 08:16 |
Gumi témához: nem elég általánosítani megnevezni a csak 1gyártót, a tipus,(pl dunlop nagyon tág fogalom) méret is lényeges, meg az hogy milyen motoron van használva. Én Dunlop d404 130 90 16 csopper elsõre értem a 25 e km-t , elsõ kerékre szerelve H-D , yamaha 1.1drag , vl gépeken minden tudta..Cserébe tényleg kemény. Ennek d404nek van egy hátsó párja ,(elõzönek 170 80 15). más mintázattal, szerkezettel,az persze hátul ugyanezeken a motorokon nem ment el ennyit. Van aki elsõ gumit próbál hátra, meg forditva, ez viszont nem minden esetben jön be, ugyanugy nem ,mint takarékossági okból megvett kis sebességhatárú, v kis terhelhetõségû gumi. A méret elég jól behatárolja mire lehet szerelni, de azt is meg kell nézni, az adott (neked tetszõ) gumit milyen mûfajú gépre gyártották, mert néha vannak átfedések. |
kawa70 | 2083 | 2013. március 10. 22:52 | Válasz erre: 2082 |
Hát ez bizony így szokott lenni, ami tapad rendesen az nem tart sokáig. Én valahogy a kompromisszumos megoldást szeretem, tapadjon is de ne is kopjon gyorsan el. Nekem a hátsó elmegy tizennégy körül az elsõ volt már huszon túl is. De nem is dunlop van fenn.
|
KawaÉvi | 2082 | 2013. március 10. 22:30 | Válasz erre: 2081 |
Lacikám! De mint tudjuk nekem nincs egy rendes motorom sem, honnan lenne rendes gumim...? Tréfát félre. 10.000 km-nél többet nem bírt eddig egyetlen garnitúra Dunlop gumim sem (elõl F17, hátul K425). Tapadása mindig kiváló volt, cserébe csekély volt az élettartama. |
kawa70 | 2081 | 2013. március 10. 22:26 | Válasz erre: 2080 |
Kiemelkedõ??? Milyen gumi milyen motoron az? :) Éva lelkem, egy rendes gumi egy rendes motoron elõl legalább 18 ezret elmegy :D
|
KawaÉvi | 2080 | 2013. március 10. 19:59 | Válasz erre: 2078 |
A D404 élettartama viszont valóban kiemelkedõ. Túlélte a vele egy idõben felrakott (elsõ) Dunlop F17-es gumit, ami korábban a (hátsó) K425-el egyszerre kopott el (általában 10.000 km-enként). Így most csak az elsõt vagyok kénytelen cserélni 12.000 km után...a hátsó alig kopott, az marad! Azonban ma esõs idõben, vizes és hideg úton is volt szerencsém megtapasztalni a D404 pozitív tulajdonságait. Sem kanyarokban, sem fékezéskor nem éreztem bizonytalanságot, pedig a tegnapi beszéltetésünkön felbuzdulva "feszegettem a határokat". |
cujethu | 2079 | 2013. március 10. 19:23 | Válasz erre: 2078 |
Én is ugyanezeket tapasztaltam a gyári IRC-ekkel. Ezek szerint nála ez fajta kopás "normális". Viszont futásteljesítménye tényleg kiemelkedõ. Szerintetek tanácsos az elkopott hátsó Conti helyett valami mást venni, ha az elsõ marad Conti? Azon nem is látszik kopás. |
pandamaci | 2078 | 2013. március 10. 11:40 | Válasz erre: 2077 |
IRC sem is rossz, csak vannak sajátosságai, amit összegeztem és nem irc t vettem: (ugye vl 800 gyári gs 23 irc a téma) +ujan szárazon, melegben kb nincs gond (ugye csopper,nem ez a gyenge láncszem) +++ élettartamra Ku..rva sokáig bírja 30ekm.. +szakadó esõben jó..2mmre kopottan is (lásd mintázata) ---kemény mint a kõ, elsõ hullámosra kopott, hátsó meg szögletesre, mint a tégla..na ezután 20ekm körül már Nagggyon sz..rul kanyarodik.. (micelin comander ugyanazon motoron ugyanazon utakon nem lett ilyen...) --keménysége( tapadása) miatt 5-6 fokban , hideg aszfalton - kicsit nedves-hegyi kanyarokban nem olyan bátor vele az ember.. - - - 3minusz! gs23 gyári alkatrészként vehetõ meg horror drágán ! (a lángnyelvmintás irc meg nem a gyári, annál a futófelület ívelése nekem nem tetszett.Minta igaz szép, de jó is ? ) Dunlop d404 /hd gumi :) /elsõ sem sz..r ,gyári irc hez hasonlónak tartom. Nagy csoppereken is nagyon sokat (km )bír, irc nél egyenletesebben kopik, mintázata is szimpatikus, csk a hidegben tapadás a gyengéje...(igen , nálam ez lényeges szempont..) Azért ami gumi elgurul 25-30 ezreket, az annyira talán nem tapadhat... |
Gumipiac.com | 2077 | 2013. március 10. 10:49 |
Szerintem az IRC nem rossz gumi. Talán jobban tapad, mint a D404.
|
cujethu | 2076 | 2013. március 9. 20:30 | Válasz erre: 2071 |
Az biztos, hogy a gyári IRC talán a legkeményebb. Bõven 30.000 felett mentem el vele. |
cujethu | 2075 | 2013. március 9. 20:28 | Válasz erre: 2070 |
Öcsém C800-asán az van. Meg van vele elégedve. Mindenképpen tartósabb, mint a Conti. |
cujethu | 2074 | 2013. március 9. 20:27 | Válasz erre: 2071 |
Azt megerõsíthetem, hogy a Conti Milestone gyorsan elfogy. 10.000 km-t sem mentem vele és idõn új hátsót kell vennem. |
KawaÉvi | 2073 | 2013. március 9. 15:21 | Válasz erre: 2071 |
Bocsánat...nekem a Dunlop D404 bevállt (a korábban gyártott és a motoromra a gyártó által ajánlott Dunlop K425 helyettesítõje).
|
nemlac | 2072 | 2013. március 8. 21:08 | Válasz erre: 2071 |
Köszi pandamaci!Így már szélesebb a kép,Én már nem nagyon akarom feszegetni a határokat csak nyugisan gurulni, ezért gondoltam hogy jó lesz más is. Az öreg IRC-tõl biztosan jobb bármelyik!
|
pandamaci | 2071 | 2013. március 8. 20:25 | Válasz erre: 2070 |
Ha VL 800 ra akarod tenni, nem fogod leköpködni..michelin commander, continental-ra van még nagyon közeli rálátásom,erre a mûfajra (csopper cruiser ) jó mind.Conti gyorsabban fogy.(Ezekbõl több garniturát fogyasztottunk el.) Heidenau -t is volt, aki hátsónak használt , arra sem panaszkodott- csak most annyiba kerül min kb bármelyik más tip.. Dunlop d404 , meg az IRC viszont kemény mint a bakelit..Irc hátsó meg elég durván szögletesedett, ezért 20e km felett q..rva szarul kanyarodik...Ez utóbbi kettõt nem sirta vissza senki. Metzeller sem rossz:) csak kicsit drágább.
|
nemlac | 2070 | 2013. március 8. 19:07 |
Hali! Kinek van tapasztalata Bridgestone Exedra G702-G703 gumikról? Látom többen az ME880-ra esküsznek, de árkülömbségben 3 tankolás az exedra javára! |
FeR1 | 2069 | 2013. március 7. 21:23 | Válasz erre: 2067 |
Értem mire akarsz kilyukadni. De! Nem maradtam a "Babettánál", de nem azért, mert szar volt, hanem mert abban a bizonyos méretben volt olcsóbb gumi, szintén német gyártótól, a nagynevû Continental-tól. Viszont nem tapad annyival jobban, mint amennyivel a Heidenau többet elfutott. Talán terepen jobb egy picit.Viszont leszarozni a H-t túlzásnak érzem. Az említett típusok K60 vs. TKC80.
|
Macko | 2068 | 2013. március 7. 20:49 | Válasz erre: 2064 |
Én használtam. Több félét is. Fogalmazd meg a konkrét kérdést, okos lúzer! Ööö... Júzer! Bocsi. ;-) |
intercooler | 2067 | 2013. március 7. 20:33 | Válasz erre: 2066 |
a babetta sem szar, de ha egyszer meglovagolsz egy ..apriliát tuti más véleménnyel leszel. Remélem érted a "mondani valómat", bár sokan maradtak a babettánál, szerintem te is:-)
|
FeR1 | 2066 | 2013. március 7. 09:09 |
A Heidenau nem szar. Szeretem az olyan véleményt,ami mögött nincs tapasztalat. Mint egy négyéves,aki elé elõször raknak sóskát, de õ nem eszi meg "mer' nem szejetem".
|
ekowob | 2065 | 2013. március 6. 20:59 | Válasz erre: 2064 |
"na menj a francba user" Kezdesz szánalmas lenni.. :-(( |
intercooler | 2064 | 2013. március 6. 20:52 | Válasz erre: 2062 |
Te is használsz dolgokat. Heidenaut meg én sem. Nem használsz? Miért nem? mert szar????? vagy nincs a bömösre olyan méret?..na menj a francba user |
Macko | 2063 | 2013. március 5. 22:25 | Válasz erre: 2062 |
Nem Mr, Herr! (Az úgyis jobban illik hozzád.) :-))) |
ekowob | 2062 | 2013. március 5. 21:34 | Válasz erre: 2055 |
"nem is akartam helyesen le írni a márkád nevét? " Márkám?? Szerinted én vagyok Mr. Heidenau?? :-))) "legalább itt ne utasítson egy halandó user " Milyen user? Te nem vagy az? Te is használsz dolgokat. Heidenaut meg én sem. Szegénykém, csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy nagyon mellélõttél azzal a hozzászólásoddal is. (Bár nem annyira, mint a mostanival) :-))) |
intercooler | 2060 | 2013. március 5. 21:00 | Válasz erre: 2059 |
"nem az a baj amit mond ,hanem ahogy mondja'--------mondá a bölcs ,és mosolyogva tovább lépett.Ezt teszem én is:-)
|
furoember | 2059 | 2013. március 5. 20:51 | Válasz erre: 2055 |
Ez elég érdekes hozzáállás... Ekowob szerény véleményem szerint nem "utasított", csak javasolt valamit. Le style est l'homme |
Tiger | 2058 | 2013. március 5. 20:49 | Válasz erre: 2057 |
Ok,de eddig többek javaslatára is a Tiéd tûnik a legjobbnak,meg persze Zsifi barátunké:-))
|
cizi | 2057 | 2013. március 5. 20:41 | Válasz erre: 2056 |
Ha kaptál jobbakat, mint amit én küldtem, légyszives értesíts !
|
Tiger | 2056 | 2013. március 5. 20:35 |
Fiúk,ne essetek egymásnak emiatt!Köszönöm mindenkinek a segítséget,kezd kitisztulni a kép,Nagyon kedvezõ ajánlatokat kaptam pü-ben,holnap összevetem õket és ha még jó szerelõt is találok,akkor napokon belül megoldódik a kérdés.Köszönöm még egyszer a baráti hozzáállást is:-)))
|
intercooler | 2055 | 2013. március 5. 20:31 | Válasz erre: 2054 |
""Azért az, hogy nem tudtad helyesen leírni a Heidenau nevét még nem azt jelenti, hogy az egy szar gumi."" Az fel sem merült az okos kis buksidba, hogy nem is akartam helyesen le írni a márkád nevét? :-D... jahh és nejavasold meg mit csináljak , legalább itt ne utasítson egy halandó user (köszi) |
ekowob | 2054 | 2013. március 5. 20:23 | Válasz erre: 2052 |
Azért az, hogy nem tudtad helyesen leírni a Heidenau nevét még nem azt jelenti, hogy az egy szar gumi. Ha szabad javasolnom inkább tájékozódj egy kicsit mielõtt elvetsz egy márkát. |
intercooler | 2052 | 2013. március 5. 19:35 | Válasz erre: 2051 |
Egy nagyon fontos dolgot nem szabad elfelejteni motor gumi vásárlás elõtt. Hosszútávú befektetés egy "minõségi "gumi. Valamelyik fórumban kérdezte valaki a haydenaut. vagy mit. Simsonra tökéletes választás, de egy több százezres,esetleg milliós gépre, hááát..... én nem tenném fel.Tavaly nyáron számtalan fórumon, hozzászólást,észrevételeket, tapasztalatokat gyüjtöttem.Persze csak erõsíteni akartam a döntésem helyességét.Én a dagadt-hurkás gumibabára tettem fel 2 keréken az életem,és számtalanszor bizonyította, hogy nem is olyan "DRÁGA" az a pár ezer ft-os külömbség és a futás teljesítmény sem mellékes.
|
Tiger | 2051 | 2013. március 5. 07:36 |
Hozzáértõk segítségét,tanácsait várom.Keresek 150/80 R16 ill.200/60 R16 méretû gumikat Kawasaki VN 2000 cruiserre.A szempontok:minõség,ár-érték arány(ezt soha nem tudom mi pontosan,de legyen olcsó is!:))és a beszerzési hely,forrás.(ezt akár pü-ben,hogy ne érje szó a ház elejét).Ha mindez még az Évadnyitóra fel is kerülhetne a motorra,az külön öröm lenne:-)Köszönöm elõre is.
|
KToM | 2050 | 2013. február 19. 16:03 | Válasz erre: 2049 |
Sorry, de Madridban lakom (még épp) és remélem nem lesz olyan idõ mint Mo-n szokás most :) A marokkói aszfalt tapadásáról majd részletesen beszámolok :) Csak h útáljatok :) Bocs :) |
Gumipiac.com | 2049 | 2013. február 17. 17:58 | Válasz erre: 2048 |
Én is kíváncsi vagyok, hogy milyen ebben az idõben.
|
KToM | 2048 | 2013. február 14. 20:31 |
Hello, Ma rendeltem hátsógumit, Trail Attack 2-t a R1200GS-re. Márciusban beszámolok tapasztalatokról KToM |
Jani55 | 2047 | 2013. február 2. 20:47 |
4.00X19 URAL gyári eredeti gumikat keresek megvételre. Ha tud valaki valamilyen megoldást, kérem, jelezze. Köszönöm. |
kisfeher74 | 2046 | 2013. február 2. 19:42 |
Köszönöm a megerõsítést, a gyári gumi most tapossa a 7. évet,és 18000 Km-t, a belsõk szint úgy. Gondoltam, hogy lassan azok is csere érettek lesznek. Köszönöm. |
pandamaci | 2045 | 2013. február 2. 11:45 | Válasz erre: 2044 |
Ha már 6-7 éves, és a második külsõt szolgálja, azért kicserélném...(bár vágtam már szét ilyent, szemre semmi hiba nem látszott rajta,de csak elöregszik nem?)
|
kisfeher74 | 2044 | 2013. február 2. 00:11 |
Érdeklõdnék, hogy a küllõs kerékben mikor kell belsõt cserélni, ezt az infót nem találom sehol. Gumi csere elõtt állok, ha megvan bontva akkor lehet, hogy ki kellene cserélni azt is? Köszönöm a választ. |
pandamaci | 2043 | 2013. január 31. 18:06 | Válasz erre: 2041 |
http://www.gumiteszt.com/cgi-bin/rtp_review.pl?rt_rubrik=motorradreifen&rt_profil=107128101&pg=3 Olvass teszteket, és ha magad is kipróbáltad, ird ide:) Biciklire pár éve vettem kínai- névtelen- nagyonolcsó CST gumit, (korrekt kinézetû ez volt azonnal, meg horrordrágán ismert nevû..) Na azóta is tökéletesen megfelel, nem repedezik, nem üt, nem is veszek mást -ha még kapni. Motorra viszont nem mertem bevállalni ilyesmit, annyira nem voltam bátor. |
Macko | 2042 | 2013. január 31. 14:56 | Válasz erre: 2041 |
Jópofa dolog kísérleti nyúlnak lenni. Voltam én is. Csupa adrenalin az élet. :-) Ja: akár be is jöhet! Vagy nem... |
szappy | 2041 | 2013. január 31. 14:50 |
kawa550 | 2040 | 2013. január 28. 23:20 | Válasz erre: 2039 |
Nemtom, tádé is megvan 230 kiló+ a cuccok. Cseresznyére az utas az én ízlésemnek megfelelõ, éppen csak hogy megüti az 50 kilót, de csak ezért nem vok hajlandó nagyobbra cserélni!:)))))
|
Macko | 2039 | 2013. január 28. 22:58 | Válasz erre: 2038 |
Vagy nem annyi volt az összsúly, mint nekünk. Vicces volt, mert ha kivettük a belsõ táskákat az oldaldobozokból és üres ládákkal mentünk, megszûnt a jelenség. Azt a tömeget a TDM-mel lehet hogy el sem értétek soha. :-) (Már a motor is mínusz 50...) |
kawa550 | 2038 | 2013. január 28. 22:21 | Válasz erre: 2037 |
Khm... A Tdm gumimérete 150/70/17 hátul. Nekem nem tûnt fel hogy 3 doboz+sátor+utas gondot okozott volna neki pl a Mangarton meg a Vrsic hágó 48 hajtûkanyarjában szeptemberben. De biztos tévedek vagy nem figyeltem....:)))))
|
KToM | 2037 | 2013. január 28. 14:30 | Válasz erre: 2036 |
Ja abban a gumiméretben Mackó szerint sincs gond...
|
Gixef | 2036 | 2013. január 28. 13:03 |
Én még mindig a Conti Road Attac 2-õt használom.Általában agyonpakolva két személlyel járok!Nekem bevált!
|
KToM | 2034 | 2013. január 28. 11:42 | Válasz erre: 2033 |
opásjelzõnél nézem, de közepén fog elfogyni a minta és nem méricskélem, mert egy hosszabb túrán nagyon megviccelhet, mert hirtelen kilátszik a szövet, na azt nem várom meg....
|
TPBalaton | 2033 | 2013. január 28. 11:00 | Válasz erre: 2032 |
Transalpon én is 15-16000-et mentem el a Trail Attackkal. Te meddig koptatod?? A kopásjelzõ nem középen van rajta.Addig vagy a középen 1,6mm-ig? |
KToM | 2032 | 2013. január 28. 10:41 | Válasz erre: 2031 |
Köszi, majd beszámolok, mert szerintem Trail Attack 2 lesz, 1-gyel én nagyon meg vagyok elégedve. Még van mintám a hátsón, csak nem merem bevállalni Marokkó 2600 plusz Madrid-Marbellax2 távolságot :) Gumi tapasztalat: Conti Trail Attack, hátsóban épp 15,000 km, elsõben 12,000 km. Hátsó lassan eléri kopásjelzõt, elsõn még látszik a futófelületen kissé a Trail Attack felirat. Soha nem futott még egyetlen gumim sem ennyit, hátsó max 10,000 km, elsõ jóval elkopás elõtt már rázott az egyenetlen kopás miatt...(Metz. Tourance és T EXP - errõl mások is beszámoltak már, a mintázat okán) Eddig maximálisan meg vagyok elégedve mind szárazon mind vizen (hóban nem tesztelt), a kopás miatt a hátsó most kezd csúszkálni kissé... Elsõ gumi profilja érzésre fura, Tourance után gumistól eljõve kis sebességû kanyarodásnál szinte beesett a kanyarba (nem profil leválasztó miatt) |
TPBalaton | 2031 | 2013. január 28. 09:50 | Válasz erre: 2024 |
Az idén fog jönni. Gondolom az új tavaszi szállítmánnyal. Itt elmondja az újításokat németül.:-)+tömték szilikáttal.Jobb lesz a nedves tapadása és hosszabb élettartamot mondanak,stb. http://www.youtube.com/watch?v=WVrvp-umOK0 |
KToM | 2029 | 2013. január 28. 09:24 | Válasz erre: 2027 |
Köszi Mackó, igen erre emlékszem (idéztem is anno :). Kolléga 2-est használja ue méretben Capo-n, nem írt ilyen problémát, mondjuk vsz egyedül és kisebb terheléssel megy. Azt hiszem Trail Attack 2 lesz, h ne dobjam el teljesen a "terepezés" lehetõségét (homok, de tényleg csak kicsit :)))) Kösz, T |
Macko | 2028 | 2013. január 28. 07:49 | Válasz erre: 2025 |
Nagyon fontos: a méretek különbözõsége miatt nagyon máshogy viselkednek az egyes típusokon a gumik. A Road Attack általam tapasztalt gyengéje is szerintem csak a 150/70-17 méretet jellemzi, mert a "normál" motorok 180/55-17-es hátsóján ugyanakkora terhelésnél nem tapasztaltam.
|
Macko | 2027 | 2013. január 28. 07:44 | Válasz erre: 2024 |
R1200GS Adventure-ön Road Attack 1-et használtam. ÉLETEM LEGROSSZABB GUMIJA, pedig sokféle megfordult már a Gésán. Igaz, ennek egyetlen oka van: puha az anyaga és gyenge az oldalfala. Ennek a hátránya is csak teljes terheléskor mutatkozott meg, viszont akkor nagyjából motorozhatatlanná tette szegény jármûvet. Szóval ha te mondjuk csak egyedül mész, lehet hogy semmit nem veszel észre abból, amiért énnekem soha többet nem lesz Continental a motoromon. (Na jó, TKC80 még esetleg...) |
kawa550 | 2025 | 2013. január 27. 22:43 | Válasz erre: 2024 |
A road2 hajszállal kevésbé kopik, de lényegesen jobb a tapadása és a kezessége,én a harmadikat koptatom belõle. Az én személyes véleményem és tapasztalatom alapján(akinek nem tetszik vagy nem ért egyet vele, szíve joga) azt mondom hogy jobb mint a Z6/diablo strada/misi PR2-3.
|
KToM | 2024 | 2013. január 27. 22:36 |
Hello, Conti Trail Attack 2, Conti honlapon nincs 2-es. http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/themes/motorcycletires/enduro/trailattack/trail_attack_en.html De boltokban látom sima és Trail Attack 2-esként is. Mintázat alapján nem látok különbséget. Valakinek tapasztalat 1 és 2 között? Esetleg Road Attack 1 és 2 közötti különbség? BMW R1200GS aszfaltra. Elõre is köszi. |
szamos | 2023 | 2013. január 9. 21:11 |
Köszi srácok. Ezek szerint egy Nordkapp csak vadiúj gumikkal, és így is éppen elég lesz, sõt még vigyáznom sem árt. |
kicsi | 2022 | 2013. január 9. 21:07 | Válasz erre: 2018 |
ha 1, 6 Gt re kell akkor nagyon, nagyon csuklófüggõ, mivel van erõ, nyomaték. Ekó által írt km. átlagosan igaz lehet. Ha nagyon finomkodsz, akkor 12-t is elmegy, ha dinamic módban is használod, akkor 8-at. |
kawa70 | 2019 | 2013. január 9. 20:55 | Válasz erre: 2018 |
Attól függ, mire teszed :-)) Egy Hayabusán hátul biztos vagy 6-7000, egy 400-as csopperen blokkcseréig :)
|
szamos | 2018 | 2013. január 9. 20:51 |
Valakinek tapasztalat: Metzeler Roadtec Z8 Interact-al kb. mennyi km-t megy el??? Köszi, Szamos |
janika46 | 2017 | 2012. augusztus 16. 15:07 |
Szevasztok. Segítsetek nekem is. Gumit kell cserélnem a Kicsi Banditámon /GSF-250/'96. Milyet érdemes ár/érték arányban feldobni rá? Mindenki mond mindent,a választék is nagy,megbízható stabil gumát keresek jó árban...... De milyet is vegyek....................??????????? |
YLaca | 2015 | 2012. augusztus 8. 17:18 |
130/90 - 16 M/C 67H TL CM1 Continental motorgumi vélemény tapasztalat vagy más márka? |
Oldi | 2014 | 2012. július 18. 19:33 |
Na, kérem, hát felkerült az FJR-re egy garnitúra Pirelli Angel. Nehezen jártam le az öntvény leválasztó trutyit, csúszott mint a bakelit, de most már NAGYON JÓÓÓÓÓ!!!! :-)))) Szerintem jó útviszonyok között melegben szárazon sokkal jobb, mint a Z6-os volt... A többit meg majd meglássuk... |
KT | 2013 | 2012. június 27. 15:26 |
PIrelli MT 21 110/80-18 elado ! Decemberben ujonnan vettem a Pasztoynal, kb 120 km-rt futott, tehát uj állapotú ! egy MTX 125re van szerelve, (most is rajta van, igy kiprobálhato) |
vlevi | 2012 | 2012. május 10. 20:09 | Válasz erre: 2011 |
A km-el nekem sem volt gondom, saccperkábé elment egy 20-ast, még bírta volna egy kicsit, de nem sokáig. Sajnos az elmúlt 3 évben marhára nem a km gyûjtéssel voltam elfoglalva. |
Bedouin | 2011 | 2012. május 10. 19:50 | Válasz erre: 2010 |
... és milyen sokáig teszi a dolgát :) Persze én kéthetente ellenõrzöm a guminyomást, illetve ha utassal közlekedem, akkor mindig ráfújtatok, majd szépen visszaeresztem a nyomást! Most valamivel több van benne, mint 23 ezer km :D |
vlevi | 2010 | 2012. május 10. 19:13 |
Na, meglett a csere, maradt a sima Tourance, csak éppen ez nem 2006-os, hanem 2012-es gyártású... Marhára nem mindegy... Mint ahogy az sem, hogy ez még nincs kockára koptatva, ezért mostmár tudom, mi volt az a szar érzés a kanyar elején. Hát, az, hogy elõbb a "kocka élén" át kellett borítani a motort, csak utána kanyarodott. Most ez nincs, olyan érzés, mintha egy másik járgányra ültem volna fel. |
pandamaci | 2009 | 2012. április 3. 19:03 | Válasz erre: 2006 |
Michelin commander tömlõs hátsóba nekem facsavar ment, kb 2 km en belül leeresztett. Elöször furcsán kanyarodott, imbolygott, felerõsödött a hangja ,de ekkor már lépésben mentem és megálltam. Fél doboz megkezdett defektspré nem fujta fel, utánfutón ment haza. Otthon viszona a kompresszor (a már bentlévõ dfél defektsprével) simán felfujta hogy b szsz a meg.. :))
|
Macko | 2008 | 2012. április 3. 18:11 | Válasz erre: 2007 |
Még inkább 60 Nm szemben a 115-tel. Az dörzsöli, nem a paci. :-) |
vlevi | 2007 | 2012. április 3. 17:42 | Válasz erre: 1998 |
"csopperen elöl a michelin commander , dunlop d404, irc is elgurul 25-30 ezret.. GURUL ... nem sportolás :))" Én is inkább az "elgurulgat" kategóriába tartozom. És persze a kis DL is segít kímélni a gumit, mégsem 100 boxerpaci dörzsöli szét az aszfalton, csak hatvanegynéhány :) |
Macko | 2006 | 2012. április 3. 07:37 | Válasz erre: 2003 |
Nem kell hozzá nagy rutin, elég egy elsõ defekt. :-))) Mindenki észreveszi. Nehezebbé válik a kormány és nõ a gumi gördülési zaja. Ennyi. Amúgy ez a Heidenau K60 egy defettûrõ abroncs, gyerekek! Tegnap, amikor elindultam (persze nem mértem rá), nagyon nehezen tudtam vezetni a motort. Gondoltam, az elsõ utamba kerülõ gumisnál ránézetek. Ez 6-7 kilométer volt. Rondán viselkedett a motor, de lehetett vele menni. A gumis rámér: nulla egész nulla tized bar volt benne! Egy Anakee-val el sem indulsz ilyen állapotban! :-))) |
zi-zi | 2005 | 2012. április 3. 07:32 | Válasz erre: 2004 |
Te lehet egy pár centivel a föld felett motorozol?!?! :-)))) |
papamaci54 | 2003 | 2012. április 2. 23:32 | Válasz erre: 2002 |
A defektrõl nem tehetsz......... (Irigyellek a mostani programodért.) Hogy veszed észre, hogy fogy a levegõ? (Ez nagy rutinra vall.) |
Macko | 2002 | 2012. április 2. 23:12 | Válasz erre: 2001 |
Igazat szólsz! Bár én most nem vagyok kompetens gumi témában a defektes elsõ gumimmal, amit amúgy ajándékba kaptam. Ma négyszer fújtam fel, holnap kész öröm lesz hazaérni vele. :-) De még így is élvezem a motorozást! :-) |
papamaci54 | 2001 | 2012. április 2. 23:07 |
Na, ehhez én is hozzászólnék...... Úgy veszem észre, hogy a legjobban mérhetõt - a futásteljesítményt - nézegeti leginkább mindenki, mert az a kb 60 000,- Ft fájdalmas dolog a gumicseréknél és próbáljuk húzni az idõt az újabb papucs felhúzásáig..... Én ennél jelentõsen fontosabbnak tartom azt, hogy a legjobb tapadást célozzam meg kanyarban, esõben, fékezésnél. Hány olyan motorost látok, aki százezreket ad ki egy tuning kipufért, ami kibírhatatlanul hangos és ha nem spórolt volna meg egy fékpadmérést, még az is kiderül, hogy a teljesítmény kisebb lett, mint a gyári volt. (A fogyasztás pedig nõtt.) És a gumija? Á, az nem érdekes, azzal nincs mit dicsekedni, az nem látszik. És aggatják a vasra a nagyon "szép" dizájnelemeket nem kis pénzekért. Meg kéne tanulnunk mérlegelni. Sok ész nem kell ahhoz, hogy felállítsuk a fontossági sorrendet: Gumi, fék, futómû -nagy szünet- motor, hajtáslánc, stb...... |