21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Sufnituning, avagy szerelési tippek otthonra
Következő oldal

pandamaci 112 2006. január 27. 19:27  
camu
elõretolt lábtaró +karok , van a louisban is ! / csak kb 420 eur /
    

MotoCat 111 2006. január 27. 19:20   Válasz erre: 109
Balu maci.... ezt inkább hagyjuk;))))))
inkább brummogjál:))
és maradjunk annyiban, attól hogy vki valahogy viselkedik a másikkal még nem biztos, hogy a másik is visszavág....
maradok CatAngel:))
    

pandamaci 110 2006. január 27. 19:18  
camu
ha azok a deszkák vannak rajta ami a képen.... hát az q..va egy érdekes szögben áll, meg sz.tem nem is erre illik.

lábfék- váltókar toldással akarod ,nagyon elõre, v. csak normál lábtartó kell?
highwayhawk.com- on biztos találsz egy vagyonért, itthon is forgalmazzák. Vagy gyártatsz egyet.
    

Balu 109 2006. január 27. 19:03   Válasz erre: 104
<b>TommyBoy az ügyes szimpatikus srác:)))))
</b>


MC!!
Brummm:)))))))
    

nanupapa 108 2006. január 27. 18:29   Válasz erre: 100
Oldi, most mondjam azt , hogy elírtam.:))) Majnem ugyanaz a Komár is ,mint a Riga ....:)))))))))))

    

MotoCat 107 2006. január 27. 18:15   Válasz erre: 106
Igazán nincs mit, remélem sikerrel jársz:)
    

Camu 106 2006. január 27. 18:11  
Motocat:Úgy néz ki, hogy mûködik a dolog, várom az árajánlatot a sráctól. Nagyon köszi a cimet!
Apu: Hali! Rég találkoztunk, remélem, nem komolyodtál, ha a fenti kapcsolat nem sikerül, jelentkezem. Neked is nagyon köszönöm!
Camu
    

Apu 105 2006. január 27. 17:47  
Szia Camu

A 2005-ös Louis katalógusban láttam ilyesmit. Nemsokára megyek, ha kell szólj.
    

MotoCat 104 2006. január 27. 17:44  
Bukógomba és lábtartó ügyben esetleg ajánlani tudom: www.tom-tech.hu
nyugodtan hivatkozzatok rám;)
    

Camu 103 2006. január 27. 17:34  
Gyerekek!
Mindjárt indul a szezon, és nekem még mindig nincs elõretolt lábtartóm a 800-as Intruderemhez. Tudna esetleg valaki segiteni a dologban?
Camu
    

papi 102 2006. január 27. 16:18  
Oldi Bá !!
Üdv Gombában esetleg tudnök segiteni ..(idomval mi van?)
    

Gumikacsa 101 2006. január 27. 08:46  
A riogatóban tok segíteni (tanult mesterségem) a többihõ meg kuka vagyok
    

Oldi 100 2006. január 27. 03:21  
Hali!
Nekem kéne Nagyfalu és körzetében szaki, aki jó és olcsó a következõ témákban:
1. bukógomba.
2. villanyász, aki furfangosan be tud építeni riasztót
3. bukócsõ és csomitartó, - kéne csinálni. Örök hála+1sör

(Nanu Te gyanús vagy nekem: a múltkor Komárban utaztál...)


    

nanupapa 99 2006. január 24. 21:51  
Csõ.

Kõne nekem Riga 12 höz eredeti trafó meg egy üléslap. Mán csak ezek hiányoznak.
valaki hánnyon egy mélt ha van elfekvõbe...

    

chipetke 98 2006. január 24. 10:38  
??? a sítalp, ha elég széles sokmindent megart, de a hernyótalp??? Erre azért nem mernék vállalkozni :D
    

kovee 97 2006. január 22. 20:07   Válasz erre: 96
Chipetke ötletérõl jut eszembe! Kanadában megcsinálták egy ilyen járgánnyal(hómoci) hogy szárazon felgyorsítottak, aztán rá a vízre. Csak azért kellett imádkozni hogy ne fogyjon ki a nafta, vagy álljon le más okból a motor.
Tó van itthon is nem?
Üdv!
    

chipetke 96 2006. január 22. 19:45  
Még amikoe kihoztam a forgalamzótól, gondoltam rá, hogy a hátsó villába rakatok egy hernyótalpat, az elsõbe meg egy sítalpat... :D:D:D
de hó az nincs csak hideg :(
    

nagyHoHo 95 2006. január 22. 19:22  
A motorok gumikímélõ, ruszki gyerek bob-szerû átalakításáról gondolkodott már valaki ?? Tekintettel az idõjárásra...:)
    

pandamaci 94 2006. január 22. 16:46  
ezek szerint van a tiédnél vadabb bekötés is :)))) / láttam !/
    

chipetke 93 2006. január 22. 16:42  
Hátrafele fix a világítás... dobozon két pici narancsfényû maszkolt (majdnem olyan mintha parázsizzó lenne + hátsó piros + rendszám világítás... ha bármi van kapcsolva, akkor így van. (amit írtam a kapcsoló 2. 3. állásában) meg persze a féklámpa, de az más tészta
    

pandamaci 92 2006. január 22. 16:33  
második állásról mindenképpen levághatod,úgy nem tudsz közlekedni, álló helyi parkoló fénynek meg sok amit ott produkál.
. Mivel azt írod, hogy rendes lápma, nem díszvilágítás, ezért a tompitott mellé fixen nem lesz jó, mert vakítja a szembejövõt
.Kösd át úgy, hogy reflektoron égjen mind a 3 egyben.
/ + mégegy : Hátsó dobozon 2 szélsõ kicsi lámpa nem a 2 álláson van a középsõ nélkül ?.

Igaz nem japánra gondoltam , de azt sem irtam hogy sz.r mert nem ismerem,és névtelenben is van ami már jó.
    

chipetke 91 2006. január 22. 15:32  
pandamaci
nekem a kapcsolón sorban:
1: minden ki
2: középsõ tokjában egy minifény + 2 szélsõ + elsõ indexek folyamatosan
3: középsõ refi/tompított
szóval nem hiszem, hogy valami díszfény lenne.. szerintem nekem se díszítés, de ilyen hidegben elég lusta vagyok szerelni :( egyébként a láttatás miatt gondoltam hasznosnak, illetve jól jöhet kiegészítõnek, mert a középsõ fényszórónak elég gyenge a fénye... lehetne eõsebb...
És mire a relé (gondolom, hogy ne közvetlenül az akksira kapcsoódjon... de szerintem a többinek sincs reléje)... anélkül is meg lehet csinálni szerintem, de ötletnek nem rossz...
    

chipetke 90 2006. január 22. 15:22  
pandamaci
ugye távol keleti alatta a "noname" távol keletieket érted? Nem hiszem, hogy a Yamaha, Suzuki, stb. lámpái is egzotikus módon lennénk bekötve :D
    

nanupapa 89 2006. január 22. 11:12  
Látom itt is megy a BOSCH fika. Nekem sem vált be...sõt, tragédia. Tényleg ennyire nem figyel a BOSCH oda vagy mi nem használjuk a megfelelõt....

    

nanupapa 88 2006. január 22. 11:10   Válasz erre: 66
Yamahámban van 6 éves akksi, az 13,5 tel dobja alapjáraton. A Kadettom viszont olyan 15,5 körül nyomja reggelente tökhidegben. Who knows why...de mûködik...
    

pandamaci 87 2006. január 22. 10:48  
chip
a távol keleti motorok lámpái nagyon érdekesen vannak bekötve
Az enyém nem igy mûködik: középsõ lámpa normál tompított +távfény+bent a helyzetjelzõ /szabványos/
A két szélsõ lámpát csak távfénynél tudom kapcsolni. Viszont nálam ezek nem díszletek,nem ködlámpák hanem E betûs halogén szúrófény/távolsági fény/. Nem mintha a gyári /középsõ/ nem volna elég, de ha ezt még rákapcsolom, olyan minta nappal mennék.
Mielõtt bármit is teszel, nézd meg a két szélsõ lámpa micsoda: Ha 5 w -os cseresznye égõ van bent, vagy tényleg ködlámpa,és szórt fényt ad, / 10 méterre a falon nem látod hogy olyan lenne mint a középsõ fénye/ akkor távfényre ne kösd át, semmi értelme.
Ha ködlámpa és a tompítottra kötöd , olyan legyen, ha kell le tudd kapcsolni./ relé+mégegy kapcsoló kell hozzá! /
    

chipetke 86 2006. január 21. 20:28  
A mocimon van 3 elsõ fényszóró.. Vagy csak a fõfény megy, vagy a fõfény házában a helyzetjelzõ + 2 mellék + 2 index (mindez elõre, a kézikönyv ködfénynek említi).. A kérdés: lenne értelme annak, hogy a ködfény módban a fõfényszóró is rendesen világítson? A kapcsolás 1 dolog, csak fel tudom fedezni, hogy mi hová van kötve)...
    

Oldi 85 2006. január 20. 22:02   Válasz erre: 82
Köszi, tavasszal ugyis megyünk ki 1x-2x, kapcsolót szégyen-nem szégyen, de Suzuki-sat vettem 990,- Ft, de nincs ráírva, csak a csomagolásra... a gyertya meg jó lesz a galambokat dobálni :)))
    

pandamaci 84 2006. január 20. 20:13  
mezei ngk meg 3 eur, amibe azt irják,nem kell iridium ,de ez itthon is kb 1000 alatt van
    

Zsifi 83 2006. január 20. 20:09   Válasz erre: 81
Irridium gyertya van 4,500,- (17euro) meg 18,000,- ért is...... csak mind más mociba jó....
    

pandamaci 82 2006. január 20. 19:01  
oldi
a louisban mindenféle féklámpa kapcsol van 2- 6 euro közt . / elsõ- hátsó yamaha, általános/, meg rendes ngk is.
    

nagyHoHo 81 2006. január 20. 18:59  
Irridium NGK most akciós a Louisban. 16 EUR környékén van darabja. Ha már valaki írta akkor bocs nem olvastam visszafelé...
    

oszitrek 80 2006. január 20. 15:31  
Irridium NGK a király. :))
    

oszitrek 79 2006. január 20. 15:29  
Én irtam be h hamisitják az NGK-t.

http://www.kovacsauto.hu/hasznosinfo.php?link=ngk_gyertya/ngk_gyertya
    

nagyHoHo 78 2006. január 20. 12:09   Válasz erre: 77
Ja, végül is a barátnõ dönti el, hogy milyen a gép, meg milyen a fegyver...Te meg Õt döntöd...;-)))
    

Tomota 77 2006. január 20. 11:58   Válasz erre: 74
Oldi!
A jármûvel és a bicskával egyetértek....azokon még csiszolgathatsz kicsit......a barátnõdet hagyd ki !!!
(már a mi csiszolgatást illeti.... ) ;-))))))
    

kovee 76 2006. január 20. 11:57   Válasz erre: 74
Bocsi hogy belevau!
BERU-t próbáltál már? Õ a gyári beszállító, amúgy meg a gyári katalógus BOSCH-t ír beléjük. Igaz hogy az utóbbi szerintem szar. Az NGK viszont jó cucc( már ha igazi :-))
Üdv!
    

pandamaci 75 2006. január 20. 11:50  
valahol ugyanitt olvastam ,hogy az ngk gyertyákat hamisítják, nem abból kaphattál ?
bicskát ne hordj, inkább pisztolyt :)))
    

Oldi 74 2006. január 20. 11:36   Válasz erre: 65
maci:
természetesen, ami belevaló NGK BP7ES.
"rendetlen" az autó: Audi - mindig igyekeztem, (persze nem mindig sikerült), hogy a jármûveim, a barátnõm és a bicskám világszinvonalú legyen. :))))
    

kovee 73 2006. január 20. 11:23  
Amúgy a mért illetõen akkor jó a generátor, ha bekapcsolt fényszóróval a max fordulatszám 1/3-adánál a feszültség nem csökken 13,5V alá. Az modern elektronikus feszszabályozók egyébként 14,4 alá nem engedik esni a feszt. A mérést az akkumulátor sarkainál kell végezni!!!!!!
Azonban egy dolgot nem szabad elfelejteni!
A motorok generátora a kis teljesítmény miatt nem nagyon bírják a sok utólag felszerelt kötyüt(kivétel a goldving :-))(Kormányfûtés+kiegészítõ fényszórók+navigáció+pótféklámpa+......). Ezek közül a pótizzók, fényszórók, pótfûtõ szerkezetek a legveszéjesebbek. A ledes dolgok nem jelentenek gondot.
Ezt azért írom, mert nagyon sokan szerelnek fel ilyesmiket( még én is).
Üdv!

    

kovee 72 2006. január 20. 09:59   Válasz erre: 70
Aztán meg hajlítgathatnád laposfogóval az oszlopokon az érintkezõket mert nem mindíg jó a dolog!
:-))
Üdv!
    

kovee 71 2006. január 20. 09:58  
Amúgy ha digitális a mûszerfalad( ugye a gyujtásnak is kell pár mA) akkor simán jó a 3ma, ha nem akkor kíváncsi vagyok hogy mi mûködik.
Üdv!

    

pandamaci 70 2006. január 20. 09:57  
enyém jó , nem kell méregetni, de oldié is jó, szerintem azt se.
/ különben ez már mind generátoros, elektr. szabályzóval.

Jó kispolszki dinamó , 3 oszlopos szabályzóval , az igen ! Az kéne mindbe.:)))
    

kovee 69 2006. január 20. 09:52   Válasz erre: 67
Még egy kérdés! Elektromos a feszszabid? Mikori a motor?
ha ezeket megmondod, modom hogyan mérd.
Üdv!
    

kovee 68 2006. január 20. 09:46   Válasz erre: 67
Még egy kérdés! Elektromos a feszszabid? Mikori a motor?
ha ezeket megmondod, modom hogyan mérd.
Üdv!
    

pandamaci 67 2006. január 20. 09:07  
kovve
teljesen tele akku , fényszóró nélkül / gyakorlatilag áramerõsség minimális lehet/ , akkun mérve 14,0- 15 v 5000 Ft/p -nél. Ja v2-es , max ford. 6000. Tényleg ezt irja,és gyári manuals. Fénysz.kapcs. van rajta.
meg ha autóvill. szerelõ vagy , az is ott van minden nélkül üresen hideg motornál szabályzás nélkül a gen. 70 V felett kell hogy nyomjon,szintén 5000 ford. Nemtom hol mit lehet széthúzni ,esetleg ha mellényúlsz diódák 70 v ra üresen mit szólnak,ennyire nem olvastam át,ne próbálja senki. Töltõ Amper nincs irva, csak nyugalmi fogyasztásra tér ki / idõóra ? mûszerfal?fogyasztása lehet / 3 mA alatt
.Meg ezer féle mérési pontok közt ellenállás adatokat ad meg.
    

kovee 66 2006. január 20. 08:50  
Haj skacok!
Az a nagy büdös helyzet, hogy tényleg 14,4 a jó érték. Nanunak tényleg lehet 6-éves jó aksija ha kíméli.
De ha 16v-ot tölt a generátor akkor az nem jó! És ez hosszótávon(pl 500km-en) kinyirja az aksit. 50km-ig semmi kárt nem okoz. feltéve ha van rajta terhelés(fényszóró, rádió). Egyiket sem fogja tönkretenni, mert a felvett áram számít nem a feszültség. Az a 2V többlet meg nem hajt akkora plussz áramot. Csak hogy megemlítsem, mi tesztelünk rádiókat 10,5V-on is, meg 15,5V-on is. Ezen két határ között tökéletesen kell mûködnie egy 4x25Wos rádiónak( a gyáriak ennyit tudnak). A nominál fesz meg 13,5V.
Ja és még valami!
Pandamaci!
Mit ír a könyv? Bekapcsolt fényszórókkal? Tudom hogy elvileg ezket automatikusan bekapcsolódnak indításkor, de nem mindegy a mérés szempontjából!
Üdv!
    

pandamaci 65 2006. január 20. 08:23  
még jó hogy a motoron nincs voltmérõ ! csak megõrítene.Az autóé se lehet egy labor mûszer, de rendes autóba semmilyen sincs.
oldi
milyen gyertyát vettél ami nem vált be?
    

nanupapa 64 2006. január 20. 00:28  
6 éves a motorom, gyári Yuasa YTX-9BS akksi van benne a mai napig! Soha nem látott töltõt. Télen szobát igen.

Ha szar a feszszab úgyis megérzitek,
ha meg nem érzitek , toljátok a szarotoknak.



    

Oldi 63 2006. január 20. 00:02  
Köszi gyerekek, - remekül fogok aludni !
(Össze ne ugorjatok azért, a mosógépszerelés is szép szakma...)
A FJR pöcre indul semmi baj vele, a Virgácsnak volt pici gyujtás hibája (a vadonat vásárolt gyertyák sz@rok voltak!) A köszörülgetés alatt nagyon lecsökkent az aksi fesz (ca. 9,50-re!)
Igaz, hogy állandóan rajta van a tompitott, le se tudom kapcs., ami szerintem f@szság... Utána elinditottam és megmértem - ennyi. Most a regi gyertyákkal pöc-röf, aksi csepptöltõn...
A féklámpakapcs. soha nem volt jó, szét volt esve, igy vettem a mocit, most vettem újat és amikor be akartam kötni, akkor láttam hogy mind a két bél +. Az elsõféken meg nyoma sincs a kapcsolónak, én is meglepõdtem... (400-as belpiacos)
(Ja, az autómban (diesel) van fesz.-mérõ nem tdom millen pontos, de ca. 14,5-en áll stabilan, baja nincs - megy.
    

oszitrek 62 2006. január 19. 21:21  
Nekem sehogy nem kell tölteni az aksimat. :)
    

Zsifi 61 2006. január 19. 21:20   Válasz erre: 58
Nem cserélek fesszabályzót! Az elmúlt 300,000km-en remekül mûködött és egy DÍZEL autónál ha esetleg télen
párszor beindítod hidegen akkor simán tölt 16 volttal...
A motor akkuját természetesen nem kell annyival tölteni...
    

pandamaci 60 2006. január 19. 21:13  
töltõfeszültség
hogy egykis komolyságot is vigyünk bele: megnéztem egyémre mit ir a gyári service manuals .
Teljesen töltött akku esetén 5000 Ford/ perc nél 14,0 V ÉS 15 V közt kell lenni,akkun méve.
/ más fordulaton nem kell mérni ,amper nincs megadva,csak ezer féle ohm adat minden drótok között, ha ugye mégse lenne a megadott közt.
oldi. mégegyszer: nyugodt lehetsz mindegyik paripád jó !

új töltõt is kapsz 10-20 euroért. / de zselésre nem mind jó!!
    

Petipapa 59 2006. január 19. 21:02  
nem szabályos a dolog, de akkor is elmondom : kéz alatt 5 ezer jó magyar forintért lehet kapni csepptöltõt. Ha ráköti az ember fia az akksira, akár 2 évig is rajta maradhat. Nemhogy károsodna, inkább még használ is az akksinak. És anyira feltölti, amire hagyományos töltõk nem is képesek.
Egyébként a 16V elképzelhetetlenül nagy. Nem létezik, hogy azt akksi kibirja.
    

pandamaci 58 2006. január 19. 20:50  
varadero
16 v - akkor kell fesz.szabályzót cserélni de rogtön ! És azt mérni se kell, mert érzed / az orroddal.:))
/ abban is 14 V + - egy kicsi ! - hacsak nem actros kamion 24v névl.

oszi:
szerintem tv vagy rádió közelebb áll hozzád ! Esetleg video magnó aut. mosógép ? Abba meg én nem nyúlnék soha.

    

Zsifi 57 2006. január 19. 20:41   Válasz erre: 53
A dízel taligák töltõje (generátor) soxor 16 Voltokkal tölt.
Na azt a zselés akku nem bírja...

    

oszitrek 56 2006. január 19. 20:41  
Amit bemásoltam énis azt 1 autóvillamossági mérnök irta.Lehet h õ is ért hozzá.Meg talán picit én is(elektromûszerész tech.) :)
    

pandamaci 55 2006. január 19. 20:24  
a nanu hozzászolhat , õ tudja mit irt .
    

oszitrek 54 2006. január 19. 20:23  
Igaz. :) Majd ujraéled az aksi. :) Az enyém is ezt játsza tél után.
    

pandamaci 53 2006. január 19. 20:21  
oszi
kiskegyedbõl vagy nõklapjából ollóztad? / jó ,valami elmélet van benne ,de csak elmélet :))

oldi
nehogy éjjel dobáld magad az ágyon és ne aludj jól: szerintem egyik motorodnak sincs semmi baja, csak régen ment.
Kár hogy nem tudom hogy lehet ide beszkennelni egy frankó valódi töltõfeszültség - áramerõsség jelleggörbét a fordulat és terhelés függvényében. Bár ugyse tudnátok mit néztek.

    

nanupapa 52 2006. január 19. 20:15   Válasz erre: 45
a 12,5 - 13,5 viszont szerintem jó...járó motornál...
    

nanupapa 51 2006. január 19. 20:14   Válasz erre: 47
a 14,5 soknak tûnik nekem...
    

oszitrek 50 2006. január 19. 20:07  
Oldi: Hivatalos szöveg.....
Ha túltöltés van, azaz a töltõfeszültség 14.4 Voltnál magasabb, akkor az akkumulátor pezsegni kezd. A pezsgés károsítja a lemezeket, a lehulló iszap pedig cellazárlatot okoz. Pontosan így megy tönkre az az akku, amit szabályozatlan töltõre kapcsolunk és ott pezsegni ("forrni" ) hagyjuk. Ha egy ilyen akkumulátor dugóját kicsavarjuk, akkor a dugók felületén sötétszürke iszaplerakódást láthatunk.

Alultöltés esetén (töltõfeszültség alacsonyabb mint 13.6V ), akkor az akku leszulfátosodik, azaz a lemezeken lévõ ólomszulfát szemcsék megnõnek és töltéskor már szigetelik a felületet. Az akku belsõ ellenállása megnõ ,kapacitása csökken.
    

pandamaci 49 2006. január 19. 20:06  
oldi
az akkut szépen tedd fel töltõre 1 jó bõ fél napra. / Ha 2-3 hónapot állt fõleg tedd fel, de 5 perceket ne berregtesd helyben, az semminek se jó,és fel se töltõdik tõle.

Féklampa kapcsolo meg mitol lenne elkötve ? Eddig jó volt ? Azt tudod 1 van a kézi fékkarnál, 1 valahol lent a lábféken !
Nem ég a féklámpád? Kapcsoló hiba megállapitas: A Kapcsolóra menõ 2 drótot ha összezárod, /persze elõtte rátett gyujtásnál,/ a féklámpának égni kell. Nem kell lehúzni, helyén is összezárhatod.
Egyéb: / égõ csere, kapcsolóba kontakt spré fujogatás, esetleg a lábféken a kapcsoló a lehet utánállitható is. A biztosíték se ég ki magától, de lehet más fogyasztó is ezen az áramkörön ami kib..a.Drót meg csk nincs kiszakítva elvágva becsípve.

Bikázgatással vigyázz, az se egészséges.
    

Oldi 48 2006. január 19. 16:16   Válasz erre: 47
Köszi szépen! Nem akart indulni a kisebb, azért, de már jó lesz asszem. A féklámpa meg gondoltam, hogy vhol. el van kötve, nem bántom, most már jön a TAVASZ !!! Még 1 X köszi !

    

pandamaci 47 2006. január 19. 15:44  
oldi
a 12,6- 13,5 V közt normálisnak tûnik a fesz- akku merültségtõl, fordulattól függõen.
Ha fjr 14,5 öt nyom elsõre kicsit soknak hangzik, de ugyse tudsz vele mit tenni / max szabályzó csere ha forr az akkud.LEHET bent 1000 w generátor ,és lehet igy a jó. De ha 1 nap állás után pontos mûszerrel méred,inditás nélkül az se annyi lesz. Különben minek méregeted nem jó ?

2 féklámpa drót : egyiken jön az áram , a kapcsoló összezárja és megy az égõre tovább. Ha azt se tudod, ne buzeráld meg méregesd
    

oszitrek 46 2006. január 19. 15:35  
Miért nem jó igy a féklámpa kapcsoló?Az 1ik a test a másik meg a plusz.
A normál töltõfeszültség 14.40 maximum.Utána elvileg elkezdenek buborékok képzõdni az aksiban és az már nemvalami jó dolog.
    

Oldi 45 2006. január 19. 15:19  
Na kérem help!
Mennyi fesz.-et lehet mérni egy jól feltöltött aksin?
Mennyit kell tölteni szerintetek egy generátoros V2-esnek (Virago 400) alapjáraton és fordulaton (nálam 12,60, ill. 13,50). (Viszont az FJR stabilan 14,50 mindegy milyen fordulaton..)
Másik dolog 2 db csirkebél megy a féklámpakapcsolóhoz, mind a kettõ + igy tuti nem jó 5-letek? köszi...
    

kovee 44 2005. december 14. 16:44   Válasz erre: 43

Aha! Már értem! Reklámfogás!!
Fõnök Laci!
hagyod ezt????
Ehez azé már kell pofa!!!
    

Gumikacsa 42 2005. december 14. 13:03  
Köszike :)))
    



Gumikacsa 39 2005. december 12. 13:22   Válasz erre: 38
Van esetleg egy fényképed errõl?
    

kovee 38 2005. december 10. 00:28   Válasz erre: 36
Van rá lemez, kb20 euró a e-bay-en, vagy louisban. Fémbõl van. De legjobb az alsó páncél!
Üdv!
    

Szabadsag-Vandora 37 2005. december 9. 23:37   Válasz erre: 36
Próbáld meg www.Touratech.de.
    

Gumikacsa 36 2005. december 9. 19:43  
Vkinek van otlete DL olajhuto megvedesere? Szerintem eleg buta dolog igy puceran kitenni a kerek moge?
    

Pépépe 35 2005. december 7. 14:06  
Volt itt valami plexihajtogatós kérdés. Válasz a következõ helyen: http://www.gezanorbert.hu/main.php?page_id=109
Remélem hasznos az info...
    

kovee 34 2005. december 7. 13:35  
Én egy PMR-készülékeken elvégezhetõ tuningot ajánlok figyelmetekbe.
az én Twintalker 6000-res készülékemen megcsináltam, és ragyogóan müxik. az 50mW adóteljesítményt lehet felemlni 250mW-ra, ez kb 15km-es hatósugarat eredményez sík terepen tiszta idõben.
és a link:http://www.geochallenge.hu/pmr/tuning.htm

Az áttalakítás kb 500ft-ba került/db.
Üdv!
    

Gumikacsa 33 2005. december 7. 11:43  
Mindegy, ha gipszöni kell akko szósz, oszt vakolunk
    

Szabadsag-Vandora 32 2005. december 7. 08:57   Válasz erre: 31
Jó ötlet a gipszminta,de ez csak egy nyúlfarknyi S alakban meghajtott dolog,amit egy 8-as gömbvassal fel lehet fogatni és épp a hengerre tereli a szelet meg a vizet.A káros mennyiséget pedig az elõre helyezett takarásából felfogja.Amúgy érdemes agyalni a mintán és univerzális kiegészítõkénz másoknak is ajánlani.
Gipszmintával hosszabbítottam meg a régi R80 Gs idomját,úgy,hogy az még pofás is lett.Leért egészen a tank alá,áldásos védelmet nyújtva az esõ ellen,de egyben meg is fosztott a menetszél hûtésétõl is.Még haladás közben is ki kellett állni a lábtartóra,hogy ki negyulladjak a napsütéstõl.
De a lényeg,hogy pont esõben védett.Az új Gs en is az a baj,hogy tagolt motor,de épp ott jön be a víz,ahol nem kellene.
    

Gumikacsa 31 2005. december 7. 07:34   Válasz erre: 30
Nem tudsz neki sablont csinálni? Ha gondolod egy gipszmintára jó vagy nálam :)))
    

Szabadsag-Vandora 30 2005. december 7. 06:43  
Szélterelõ a tank és blokk közé.
Nem haszontalan dolog,de kissé macerásnak hat az elkészítése és nem biztos,hogy esztétikusnak fog majd hatni.
Lássuk a hozzávalókat:végy egy motort,melyen néha nagyobb a huzat a tank és a blokk között.Ráadásul a cúg épp a lábad szárát éri.
Egy kisebb darabka plexilap,ami jó ha 3-5 mm közötti vastagságú.Kell még hozzá némi lemez,lemezolló,fúrógép,csavar a rögzítéshez.
A "tervezéshez" kell némi fantázia is.
Elkészítési módja:Tedd a motort állványra.Guggolj le mögé és kezd el kisasolni,hogy a huzat és az esõ kb milyen szögben támadhatná meg a lábikrádat és mi lenne az a legkisebb felületû tárgy,ami elejét venné az égi áldásnak.Egy kis felületû terelõlemez "S" alakban meghajlítva.A következõ módon kell szabásmintát készíteni:
Keményebb kartonból a tervezett felhasználási helyre egy sablont kell "ollózni" és ez alapján a plexiból kivágni és hõlégpisztollyal megformázni az idomot.Hát a szimetriára ügyelni kellene,ami nagy feladat lesz.
Ezután jöhet a vázhoz való rögzítés,ami szintén okoskodásra és a valódi sufnituningos megoldásokra fog inspirálni.
Én hamarosan megcsinálom a GS-ra.Ez alapból egy ronda motror és a némi elfuserált dolog fel se fog rajta tünni,de amikor nem a lábanra megy az égi áldás az hasznos lesz majd.

    

pandamaci 29 2005. december 5. 19:39  
helyzetjelzõ-örökmécses

legjobbat ceruzaelemmel mûködõ,ledes bicikli hátsó lámpából lehet gyártani . Ezt be kell tenni a hátsó dobozba,táskába,kinek milyen helye van, onnan vékony hangszóró dróton ebbõl a ledeket kivezetni, ahova tetszik- doboz alá,eredeti pámpa belsejébe. / a ledek kiforrasztáskor nehogy elolvadjanak.1 piros lámpa kb 300-1000 Ft , egy sárga, ami csak az elõre vezetett sárga led miatt kell,ugyanannyi.A legegyszerûbb a legjobb,a 8 funkciós futófényes 1000 Ft os csak bonyolítja a dolgot. A ledet ami drót végére lesz forrasztva ,mûanyagstiftes ragasztópisztollyal lehet vizhatlanítani.
Ha pár led az eredeti helyén marad,a bicikli villogóban, azzal a doboz belsõ világítás is meg lesz oldva,ahova rejtve van.Az is örökmécses lesz, de nem érdekes kb 200 órát is megy 2 ceruza elemmel.
Akku lemerülés elfelejtve,bármeddig égethetõ, és a lesötétebb kempingben sem esnek át a paripán.Menet közben meg kiégett hátsó világítás helyett is jó lehet.
    

nagyHoHo 28 2005. november 28. 13:00   Válasz erre: 24
Elképzelem az optikusnál:
- Jó napot kivánok! Hoztam egy faridomot, szeretném, ha világítana...bele tudná helyezni a meleg homokba, mert szeretném jól meghajlítani !
És akkor kétesélyes a dolog:
1. Nincs akkora kádam.
2. Természetesen!!! ÁÁÁÁÁÁ....nem hajtani !!!!! Hajlítaniiiiiiiiiiiiiiii !!! :))))))
    

Pépépe 27 2005. november 25. 09:10   Válasz erre: 26
Errõl egy régi aforizma jut eszembe:

Itt van mire vágytál, világító ágytál :-)))))


    

SirRobin 26 2005. november 18. 22:18  
Köszi a sok tippet, maradok az olajos megoldásnál :) Sajna most nincs pénzem sivatagi homokra. Ha lesz, akkor megyek vissza Thaiföldre, imádok ott motorozni :)
Pandamaci tényleg az a terv, hogy világítson a faridom :) Csak még nem döntöttem el, hogy milyen színü ledet tegyek bele. Bár szerintem több ledet is ki fogok próbálni, aztán amelyik legjobban tetszik az marad :)
    

Zsifi 25 2005. november 18. 21:12   Válasz erre: 24
De ha fel akarsz vágni akkor elviszed afrikába ahol nem csak egy tál homok van henem sok forró és ott akár neonreklámot is hajlíthacc belõle...)
    

Apu 24 2005. november 18. 20:48  
...de ha elmész egy optikushoz, az 5mm-es plexit beleteszi neked a forró homokos tálba, amiben a szemüvegek fülét hajlítgatják és nem lesz semmi sem felgyújtva....

A technológiában Klímásnak meg nagy igazsága vagyon...
    

klimas 23 2005. november 18. 20:14   Válasz erre: 22
A technologia lényege : teljes anyagvastagságban átmelegszik a plexi és késõbb nem lesznek benne ronda hajszálrepedések. Csak pár év múlva , de ez ennél az anyagnál természetes. Sok sikert!
    

klimas 22 2005. november 18. 20:08  
Azt elfeledtem , nem KONYHAI ÉTOLAJAT kell használni!!!!!! Nagyon alacsony a lobbanáspontja !!!! Dieselbe jó , plexihez nem.Valamlyen egyszerû motor vagy sebváltó olaj megteszi ,lehetõleg friss anyag, a használt esetleg elszinezheti a plexit. Aszínezésre is van bevált megoldásom ! Az egész procedúrát talán a szabadban kellene megejteni a békesség és a lakás érdekében))))))).
    

pandamaci 21 2005. november 18. 18:28  
komolyabbra fordítva,hallgass a klímásra.
olajnak nem 3000 FT-os motorolajat , / netán fáradt olajat / kell érteni, és azt forralni a konyhában.
Bár ha 5 mm es rúdról van szó,5-10 cm egyszerûbb ívet hõlégfúvóval is próbálhatsz. Fõleg ha van tartalék anyagod.
    

nagyHoHo 20 2005. november 18. 18:16   Válasz erre: 19
...csak vigyázz óvatosan rántsd ki a hús a sütõbõl, mert letekeredik a feltekert...
    

pandamaci 19 2005. november 18. 18:03  
....vasárnap a sülõ kirántott hús köré óvatosan feltekered, vagy a krumplisütõbe dugod? .....

/bár ekkor is veszélybe kerülhetsz/
    

nagyHoHo 18 2005. november 18. 17:58   Válasz erre: 16
...és a forró olajjal óvatosan ! Egy haverom így gyújtotta fel a konyhát. Õ fegyvert antikolt...:)))
    

pandamaci 17 2005. november 18. 17:57  
te robin !
csak nem világítós /motor/ farok készül ?

Ha veszel egy 300 Ft-os bicikli hátsó villogólámpát , abból a ledet vékony dróton kivezeted és a plexirúd végére ragasztod, már kész is!
    

klimas 16 2005. november 18. 17:11  
NE KÍSÉRLETEZZ hõlégfújóval nem fog összejönni!!!!!
Ha nagyon tutira akarsz plexit hajlítani és késõbb sem akarod repedezetten látni akkor forró olajban kell felmelegíteni. Az olaj kb 135-150 fokos kell hogy legyen, ebbe tedd bele a plexit és olyanná válik benne mintha gyurma lenne.NAGYON FONTOS Csak a plexit tedd bele....../ égési sérülés/. Valamikor régen , amikor még az idomok meg a szélvédõk fehér hollók voltak ,gyártottam az öreg JAWA-ra buborékot ezzel a módszerrel.
    

hornoti 15 2005. november 17. 15:23   Válasz erre: 14
micro vagy sütõ ?
    

Pépépe 14 2005. november 17. 15:18   Válasz erre: 13
Szerintem a hõlégfúvóval az a baj, hogy nem egyenletesen melegszik át az anyag, ezért helyenként jobban megrogyik, máshol meg nem akar hajlani.... Valami olyan technika kellene ami egyenletesen melegiti át az anyagot.

    

SirRobin 13 2005. november 17. 15:13   Válasz erre: 12
A rudat szeretném a faridom ívére hajlítani
    

Pépépe 12 2005. november 17. 09:20   Válasz erre: 11
Ezt a 30 cm hosszú plexi rudat akarod hajlítani, vagy egy plexi táblát akarsz hajlítani? A táblát biztos nem lehet szépen hõlégfúvással hajlítani.

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők