Rudo | 311 | 2007. október 24. 16:13 | Válasz erre: 310 |
Szinte minden motornak csal a kilóméterórája pláne a gyorsaságiaké.Ez tény.
|
karu | 310 | 2007. október 24. 15:06 |
Krisztián megjegyzem haate motorod km órája 6%kot csal tehát szerinted annyival többet mutat akkor 100km en ként csak 94 km a valós érték.Ebbõl kõvetkezik az hogy a Japánok neked az évek alatt egy csomó pluszköltséget okoztak, például nem kellett volna az olajat 10000 km en ként cserélned hanem 6% késõbb is ráért volna. Nem beszélve a fogyasztásrol hogy valós értéket tarsd km en ként 60 métert tolnod kéne a motort. Képzeld el magad ahogy Korzika felé menet ezt tetted volna. Száz szónak is egy a vége szerintem jó akm órád a Japán mérnökök jol megtervezték és gondolom le is ellenõrizték hogy a valós értéket mutatja. |
karu | 306 | 2007. október 23. 22:04 | Válasz erre: 305 |
Majd meglátod kicsirigó ha elkészül a szádat fogod tátani.
|
krisztian.fz6 | 305 | 2007. október 23. 21:44 | Válasz erre: 303 |
Ez a pecu tényleg ebbe a topicba illik. :-))
|
karu | 304 | 2007. október 23. 21:16 | Válasz erre: 301 |
Mi nem bántjuk a béjemvéseket fõleg téged és Krapekot sem mert tisztelünk benneteket.
|
karu | 303 | 2007. október 23. 21:11 | Válasz erre: 302 |
Nem Timi direkt igy csinálom de még nincs kész lehet hogy változtatok rajta ez az igazi dizájn.
![]() |
Aranyhaj | 302 | 2007. október 23. 14:34 | Válasz erre: 297 |
Karu! Most nézem! Elfogyott a tégla menetközben? :))))
|
kicsi | 301 | 2007. október 23. 14:20 | Válasz erre: 300 |
milyen jóóó olvasni,hogy egymást ugratjátok, nem szegény béjemvéseket:-))
|
karu | 300 | 2007. október 23. 10:46 | Válasz erre: 299 |
Csalinak raktam fel a takaritó eszközöket gondoltam hogy nem hagyod ki nem is te lennél)))))
|
krisztian.fz6 | 299 | 2007. október 22. 22:24 | Válasz erre: 297 |
A seprû és a szemetlapát a szerszámod a motorhoz???
|
mexikana | 296 | 2007. október 21. 19:59 | Válasz erre: 295 |
Neki nem számít az a 250 km....)))))akár éjjel 2-kor is elindul egy kis jónevelést adni Neked...
|
krisztian.fz6 | 295 | 2007. október 21. 19:40 | Válasz erre: 294 |
Karcsi bácsinak ezért 250 km-t kellene utaznia, így biztonságban vagyok!!
|
mexikana | 294 | 2007. október 21. 19:36 | Válasz erre: 293 |
Karcsi bácsi ezért kifog nyuvasztani....))))PPÖÖDD
|
krisztian.fz6 | 293 | 2007. október 21. 19:31 | Válasz erre: 292 |
Gondolom összeeszkábált valami pókhálós pecót, odafogja majd támasztani azt a sz..... motorját.
|
krisztian.fz6 | 291 | 2007. október 21. 14:56 | Válasz erre: 290 |
Lassan már a garázsodról fog szólni az egész motorozz.hu. :-))
|
karu | 290 | 2007. október 20. 22:26 |
A garázsamat épitem már ki van festve járólapozva most következik a belsõ berendezés felszerszámozás.
|
mexikana | 289 | 2007. október 18. 23:20 | Válasz erre: 288 |
látom...)))))már megjavítottad a "vesszõ" gombot:-DD
|
karu | 286 | 2007. október 18. 22:33 | Válasz erre: 285 |
Ajánlom is hogy beugorj mert nem árt ha beszélgetünk egy kicsit,,,,,,,,,
|
krisztian.fz6 | 285 | 2007. október 18. 22:25 | Válasz erre: 284 |
Mindenféleképp beugrom ha felétek járok. Ha lesz idõm akkor megmutatom, hogy melyik a "vesszõ" gomb a klaviatúrán. :-)) Ez: " , " ni!! :-))
|
karu | 284 | 2007. október 18. 22:16 | Válasz erre: 283 |
Krisztián csak hergel neki mindegy csak bele tudjon kötni valamibe ugyis csak az ajó amit õ hasznal kihasználja hogy 250 km re van tõlem de majd ha erre jár elkapom ráilyesztek megdorgálom.
|
karu | 282 | 2007. október 17. 08:09 | Válasz erre: 281 |
Légyszi szerezz már nekem egy kicsit mert ami othon volt elhasználtam a Viktor motorjára.
|
krisztian.fz6 | 281 | 2007. október 16. 22:45 | Válasz erre: 280 |
Én hallottam róla, elég jó áron árulják nálunk az ukránok a nyíregyházi piacon. Mezõgazdászok használnak belõle sokat.
|
karu | 280 | 2007. október 16. 22:09 |
Én nem sporolok a csereperioduson sem a minõségen szeretem a jó kenõanyagokat például a Klüber Isoflex csapágyzsirt nem tom hallottatok e rola. |
fülemüle | 279 | 2007. október 14. 20:25 | Válasz erre: 270 |
Olajcsere 6000km-ként, és természetesen a szûrõt is cserélem. Különben mi értelme? Amúgy ha jól tudom többet is elmehetne a könyv szerint, de szerintem a 6000-es periódust megérdemli. Eddig minden motoromon ez volt a szokásom, ezután is marad. Hogy miért? Passz:-)))
|
pandamaci | 278 | 2007. október 14. 19:13 | Válasz erre: 277 |
Gyártónak az lenne az érdeke, enyémet vedd meg ,ebben soha sem kell olajat cserélni. Mégsem ez teszi, elõirja 6 ezrenként ...Bár autónál konkrétan tudom,aminél minden változtatás nélkül az olajcserét 10 e rõl eccercsak átirták 15 e re, mert a hasonszõrüekben is az volt irva- nehogymá a mi autónk rosszabb legyen..
|
kitkatamas | 277 | 2007. október 14. 17:23 | Válasz erre: 276 |
Azért ebbe a mûszaki okokon kívül a biznic is erõsen belejátszik! Nem vagyok róla meggyõzõdve, hogy ez a hatalmas különbség (nekem 6e van elõírva a ZR-7-re, Oldinak 12e az FJR-re) feltétlenül indokolt, és az elõírt olajmárka se feltétlenül a legjobb. Gondolj csak a gumira! Az is elõ van írva, hogy milyet javasolnak (pl. az én Kawámhoz Bridgestone dukál, mégis Michelinnel járok), de ettõl egész nyugodtan felrakhatsz más papucsokat is! Nomeg az sem mindegy, hogy ki hogyan használja a vasat...
|
pandamaci | 276 | 2007. október 14. 16:07 | Válasz erre: 270 |
Mindegyik motornál a gyártója elõirta mikor kell cserélni, és mit kell beletenni. Van amiben 6000km van amiben 12 e km. Gondolom nem találomra irták ki...
|
Oldi | 275 | 2007. október 14. 15:21 |
hali! Nekem 12 ezer a gyári periódus, azt be is tartom, de MINDIG szûrö cserével! Ha nem cserész szûröt szerintem olajat sem nagyon érdemes, hiszen az összes szmötyi bennemarad és rögtön összekeveredik az új olajjal. A motoroknál az olaj a drágább, a cca. max 2 ezer Ft-os nem spórolok... |
krisztian.fz6 | 274 | 2007. október 14. 14:41 | Válasz erre: 272 |
minek 6 ezrenként olajat cserélni?? 10-nél kell. Ha meg hajtanád akkor hamarabb, de nem is forgatod. Kirándulgatsz vele, felesleges pénzkidobás.
|
karu | 273 | 2007. október 13. 22:12 |
Ugy látom mindenki motorozik vagy a Baranyai bulin van én garázsat épitek tatarozok.
|
karu | 272 | 2007. október 11. 19:40 |
Én hatezrenként cserélem aszûrõt minden második alkalommal az olajam Motul 300v 15w50.
|
Rudo | 271 | 2007. október 11. 19:34 | Válasz erre: 270 |
Én személy szerint 7-8000 ként cserélem és mindig cserélem a szûrõt. |
karu | 270 | 2007. október 11. 19:29 |
Kérdés ki milyen idõközönként cserél olajat és milyet használ olajszürõt minden alkalommal cserélitek?
|
karu | 269 | 2007. október 11. 19:24 |
Ezt jol kitárgyaltuk hogy melyik autó milyen akkor mostmár térjünk vissza a motorokhoz.
|
kovpeti | 268 | 2007. október 11. 17:37 | Válasz erre: 267 |
A BMW-t ne is említsd !!!! Másfél éves autónál beázik-párásodik és szétrohad a gyári, kicserélhetetle audio rendszer. Ne tudjátok meg, mennyivel találkoztam már ! |
Rudo | 267 | 2007. október 11. 16:55 | Válasz erre: 266 |
Szo-Szo Faterék vettek egy 6 éves 5-ös BMW-t (td),amire az elsõ évben ráköltötték az én 1990 -es 2.0 Vectrám árát úgy hogy igazából nem volt semmi baja.Én belehajtottam a Vectrába 60ekm-t és még csak gumi meg olaj kellett hozzá.Meg 1 apróság gyorsulásba végsebességbe ugyanaz a 2 autó csak az enyém még kevesebbet is eszik.Upsz |
ztaki | 266 | 2007. október 11. 14:03 |
:-) hát soha nem volt azért ennyire autóm... :-) De a lényeg: volt 3 db vadi új autóm... úgy, ahogy elvoltam velük... azátn az egyiken felhúztam magam nagyon. Akkor vettem egy 1,6-os kombi opel kadet D-t... imádtam. Igaz, hogy 100-110 a vége volt, de egyszerûen el voltam tõle ájulva... Végre egy autó, amivel tolató radar nélkül is lehet tolatni... amibe egy egész konyhabútor befér (elõtte pl. oktaviam is volt - ami elvileg nagy - gyakorlatilag xar... bar azt az asszony megtartotta...). Szóval 285e-t vettem, 87-es kiadásu volt... két év után adtam el, mert lejárt a mûszakija... 280e-t... Aztán vettem egy 92-es 1,6-os 3 ajtós vitarát, máig azt hajtom... hibátlan... Nincs ember, aki mégegyszer rá tudna beszélni arra, hogy egy autóért akár csak egy misit is kifizessek... A sebesség korlátozásokat egyre jobban komolyan veszem - igy a kadett, de fõleg a vitara teljesítménye tökéletesen elegendõ. A vitarával voltam már soxor külföldön és még többször kemény terepen is - egyszerûen nem lehet elrontani... az öcsém alig 3 éves terepjáróját (nissan) már többször húztuk a szervízig... A szomszéd ford t-max-t már kétszer vitte el a tréller... stb... az asszony oktáviáját is húztam már haza (még nincs 4 éves...)... Szóval tõlem mindenki azt vesz, amit akar... de azért gondolja meg, hogy biztos, hogy az kell neki?? A gépjármûnél nincs rosszabb biznisz. Egyik nagyon jómenõ vállalkozást vezetõ haver tavaly vett egy navarát, mert ugye azt még jól le lehet írni a cégben és mégis csak 5 személyes... stb... 9 misi felett volt kicsit... Kérdtem tõle, hogy minek? Azt mondja, mert õ sokat autózik... igy egy év távlatából van összehasonlítási alapom: 2000 km-rel ment többet mint én a vitarával (20.000km) és csak a kötelezõ szervíz került nála kb. kétszer annyiba... És ha az összes dolgot leírta és kimentette a cégbõl... akkor is minimum 5 misibe volt neki az az autó... a vitara meg 650e-be... és õ is elfogja adni 3-4 év múlva meg én is... csak én max. 650e-t bukok rajta, õ meg minimum 3-4 miliót... És természetesen igaz ez a motorokra is. Már 3 éve nem veszek új motort... elõtte minimum 2 évente cserélgettem... szerettek is a yamaha szalonban... :-)) (bár mondjuk most az új teneré kicsit elbizonytalanított...) |
pandamaci | 265 | 2007. október 11. 13:26 | Válasz erre: 262 |
de ugye nem azért ültél vissza a 18 milliós E mercidbõl a 20 éves ladába, mert ki volt a t..öd a sok hibaüzenettel, kényszerüzemmóddal,visszahívási akcióval, megbolondult elektronikákkal?? :)) |
karu | 264 | 2007. október 11. 13:15 | Válasz erre: 262 |
Hát igen elektromosan káoszosk a mai autók ha megáll nem nagyon lehet utközben javitgatni de ez igaz a korszerû motorkerékpárokra is még egy szelep állitást sem lehet othon megoldani mert nincs értelme alkatrész kell hozzá.
|
ztaki | 262 | 2007. október 11. 09:23 | Válasz erre: 261 |
ezvel értek egyet... autóban és motorban is kipróbáltam a legújabbakat - aztán végül mindkettõnél vissza a jóbevált 10-20 éves konsturkciókhoz. Amik igaz, hogy nem mennek 1000-rel, de úgy állandóan és hiba nélkül... Igaz, hogy nincs bennük klima és navigátor és átlag és pillanatnyifogyasztást jelzõ kézi készülék, de van legalább mennek... :-)
|
kovpeti | 261 | 2007. október 11. 09:16 | Válasz erre: 259 |
Hát azok. Csili-vili, tele vannak mindenféle kényelmi extrákkal, mennek mint barom, sõt némelyik meg is tud állni. De ! Hol ez nem mûködik rendesen, hol az. Valami mindíg rossz. Kivétel erõsíti a szabályt természetesen. |
Vaslovas | 260 | 2007. október 11. 09:15 | Válasz erre: 259 |
Ezt most eléggé elértelmezted...bocs de hülyeséget irtál:-)))
|
ztaki | 259 | 2007. október 11. 09:12 | Válasz erre: 256 |
Már mint azt akartad mondani, hogy a mostani autók szutykok a régiekhez képest nem?
|
Vaslovas | 258 | 2007. október 11. 09:11 | Válasz erre: 257 |
A cégem székhelye A holland határnál volt 1640 Km Rendszeresen , legalább heti 1 x megtettem ezt a távot kb 10 óra alatt . Ez azt jelenti, hogy kb 160-as átlagom, volt, de bizony ha lehetett nem mentem 200 alá ! Két Sharant ,, fogyasztottam el.....a másodikba tettem adalékot....jobban bírta. Nem adalék párti vagyok, de mint már írtam a versenyeken bejött, a mostani motoromba nem tettem , de van benne ráció. |
krisztian.fz6 | 257 | 2007. október 10. 22:49 | Válasz erre: 256 |
Mégis elment 160 ezer km-t hiba nélkül........a mostani csúcs autók is??? Nem szutyok, egyszerû. A tajgán a fedélzeti számítógéppel nem sokat tudnának kezdeni, de a membrános AC-t vagy a megszakítókat 2 perc alatt kicserélik. :-))
|
karu | 256 | 2007. október 10. 22:38 | Válasz erre: 255 |
Hidd el hogy védi a motort a Ladát meg inkább ne hozd fel példának az a mostani autókhoz képest egy szutyok.
|
krisztian.fz6 | 255 | 2007. október 10. 22:27 | Válasz erre: 252 |
Én a Golfunkkal mentem padlón Frankfuirtig, bár az csak 150-160 km/ h volt. :-)) Metabond nélkül, és zokszó nélkül türte. :-)) Ladánkat is kezeltük Metabonddal újkorában, nem volt hajtva, csak városon kívül használtuk, és 150 ezer km után már olyan kopott volt a motor hogy 30 Mp alatt érte el a 100-at..szal jó olaj a gépbe és mehet, semmi adalék. Az olajgyárak sem buták. |
karu | 254 | 2007. október 10. 22:23 | Válasz erre: 245 |
Surlodás csökkentés hideg inditásnál amig az olalynyomás nem áll fel kiméli a fõtengelyt és a siklócsapágyakat.
|
karu | 253 | 2007. október 10. 22:17 | Válasz erre: 249 |
Hát nem tudom a te motorodhoz van e de érdeklõdj a SHOX ban Szentendrei ut.
|
karu | 252 | 2007. október 10. 22:14 | Válasz erre: 244 |
Tényleg bele raktad a régi motorodba ez nem semmi az automban én is régóta használom és ott nagyon bevállt volt olyan hogy padlon mentem 200km keresztül 210el és zokszó nélkül bírta.
|
indián | 250 | 2007. október 10. 16:18 | Válasz erre: 249 |
Keresdd meg Zsifit ! Varadero nick név alatt ! Olyat rendel neked amilyen kell !
|
Rudo | 249 | 2007. október 10. 15:16 |
Hali! Valaki tud nekem segíteni,hogy hol lehet motoromra bukókeretet venni? A Hepco gyárt hozzá de az nagyon balfaszul néz ki. |
Vaslovas | 248 | 2007. október 10. 10:58 | Válasz erre: 247 |
Nem .... autóversenyeztem sokáig és onnan sok a tapasztalat ! De kár pocsékolni a szót erre ! Aki akarja beleteszi aki akarja nem.... |
pandamaci | 247 | 2007. október 10. 10:49 | Válasz erre: 246 |
szerintem te beépített prolongárus vagy :))))
|
Vaslovas | 246 | 2007. október 10. 10:08 | Válasz erre: 245 |
De ezeket tapasztaltam és 1 kis köbcentinél igen érezhetõ !
|
pandamaci | 245 | 2007. október 10. 10:02 | Válasz erre: 244 |
Mivel lett jobb, ? Megemelkedett 500 zal az alapjárat , mert könnyebben forog, 10km/h val többel megy , fél literrel kevesebbet fogyaszt, vagy EZEKET nem tapasztaltad ,de mégis jobb. És milyen célból tetted bele? |
Vaslovas | 244 | 2007. október 10. 09:50 | Válasz erre: 240 |
Nekem se csúszott + sõt jobb lett, igaz 250-es blokkba tettem !
|
pandamaci | 242 | 2007. október 10. 09:46 | Válasz erre: 240 |
Ez az adalékolás jó állapotú gépnél az az eset,amikor az ember unalmában nem tudja , mit próbálgasson még a motoron. Nem jó úgy ahogy van ? Cserélj benne olajat amikor kell, tedd bele amit elõírtak neki, aztán menj vele ,ne ilyenen gondolkodj. A prolong árán meg vegyél benzint mert ha jó a gép, ettól jobb nem lesz , ha meg rosssz ,nem ettõl fog megjavulni. :)) |
karu | 240 | 2007. október 9. 18:36 |
Kérdés használt e már valaki a motorban Prolong adalékot megcsúszik e tõle a kuplung? Afiam raktt a KTM 450 exc be neki nem csúszik meg igaz nem is 100 lóerõs a motorja. |
karu | 239 | 2007. október 9. 18:30 | Válasz erre: 227 |
Nem szeretem a Brigeciolt mert hányingert kapok a szagátol en alácot is talán egyszer mostam le vele. Inkabb a foltbenzinnt használom hogy ha nem muszály ne érje víz a láncszemeket. |
kispeti | 237 | 2007. október 9. 13:15 | Válasz erre: 235 |
Meg persze az összes vasba beépitenek egy kicsi ferdeszemût, aki vezényli a motor müködését ! :-))))
|
kispeti | 236 | 2007. október 9. 13:13 | Válasz erre: 234 |
Igen, egy jól mûködõ motor szervíz ! A Kanyar Karcsi, meg ért is a vas szereléséhez ! :-))))
|
mackotestver | 235 | 2007. október 9. 13:12 | Válasz erre: 233 |
Persze mert a rizsszedõknek pici a kezük,más meg sz....!:):)
|
mackotestver | 234 | 2007. október 9. 13:11 | Válasz erre: 233 |
Már felvettem vele a kapcs!!! Egyébként õk szerviz??
|
kispeti | 233 | 2007. október 9. 13:09 | Válasz erre: 232 |
Nekik vannak olyan spéci csavarbaszkurálojuk, ahová a Mi kezeink nem férnek be ! :-)))))))))))))
|
kispeti | 229 | 2007. október 9. 11:16 | Válasz erre: 228 |
Szia ! Nekem a Tojásék lõtték be nagyon jól a V2-est ! |
mackotestver | 228 | 2007. október 9. 10:31 |
Halihó!! Valaki help my!!! Karbi szinkronon volt a moci cb 1000.Beállitoták a levegõcsavarokat is de nem jó!!!! Játszadozom itt vele már egy hete de egyszerûen nem tudom visszahozni a régi énjét!!A szerviz szerint tök jó,co jó,mégse jár szépen!!!!!! Ötlet???
|
krisztian.fz6 | 227 | 2007. október 9. 10:02 | Válasz erre: 226 |
Brigéciollal bekened ecsettel, vízzel lemosod, mosogatószerrel átmosod, ( tudod, úgy mint szlovákiában mostad el a tányérokat) majd szarvasbõrrel vagy akármivel szárazra törlöd.
|
krisztian.fz6 | 224 | 2007. október 8. 22:45 | Válasz erre: 221 |
Megtudnád mi a probléma az alufelni ápolással ha Neked is ezüst színû lenne. :-)
|
karu | 221 | 2007. október 8. 08:39 |
Szeretném megkérdezni ki mivel ápolja a fekete szinû alufelniket mert nekem rengeteg problémám van vele.
|
karu | 220 | 2007. október 8. 08:30 | Válasz erre: 219 |
Köszönöm a lehetõséget megprobálom ezt a topikot felhozni igaz hogy ide hat honapja nem irt be senki igaz acíme nem valami jó eza sufnituning valahogy nem tetszik nekem ugyanis én egy sufniban nem állnék neki motort szerelni. Akkor imkább változtassátok meg a topik nevét SZERELÉSI TIPPEK OTHONRA. |
pandamaci | 218 | 2007. április 1. 19:37 |
hajaj motor mosogatás belül szétszedés nélkül,csodaszerekkel : ha eddig nem volt baja, ezután biztos lesz!!! A 100 éve lerakodott iszapot a mosóolaj kezdi oldani-és persze mindet ki nem hozza egyszerre..Na ezután lesz rövidesen csapágyak cseréje esedékes.. Inkább cserélj benne gyakrabban ,rendes belevaló olajat.És olajcserénél töltsd fel az olajszûrõt is,ha olyan. Meg ha a sokat állt motort indítod: rakj bele uj gyertyát,elõtte gyertyalyukon nyomj be egy gyûszû olajat és forgasd körbe, tegyél egy jó akkut,és a karburátort takaritsd ki , lehet fehérpenész az egész.Töltsd fel új benzinnel a karbikat (tankot is).Kuplungot is nézd meg,nem ragadt e le (rakd sebességbe,huzd be, és löködd meg kiold e). Az meg remélhetõ, nem az eresz alatt feküdt, és dugattyú, v gyûrûk nincsenek leragadva,azaz legalább körbeforog.Ha beröffen,óvatosan járasd, ha a kékes füst nem szûnik , lehet 1-2 gyûrû letapadt. |
chipetke | 217 | 2007. április 1. 17:26 |
Kérdés: hogyan állapíthatom meg legeyszerûbben, hogy az elsõ villaszárak párhuzamosan állanak-e vagy sem? Holnap megjön az elsõ sárvédõm a hegesztõtõl, és nem akarom rögtön visszavinni hozzá....
|
hajaj | 216 | 2007. április 1. 11:22 |
Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni abban, hogy szerintetek egy elég régóta állt 4 ütemû blokkot hogyan érdemes újra életre kelteni. Elsõsorban arra lennék kváncsi, hogy bontás nélkül hogyan érdemes kimosni belülrõl az egész blokkot. Elég-e, ha gagyibb motorolajjal megjáratom kicsit és azt leengedem vagy burogassak bele mást is? Válaszokat elõre is köszönöm!
|
SVLaci | 215 | 2007. február 17. 12:03 | Válasz erre: 214 |
Ha normálisan kopott a tárcsa akkor fölösleges szabályoztatni, ha meg, akkor szerintem ne vedd meg, mert ha még szabályoztatod is, akkor nem marad belöle semmi, szoval ugyan ott vagy mint a mostani tárcsáddal. Arra kell meg figyelni, hogy ne üssön, szoval ne legyen görbe, hogy ezt, hogy tudod megnézni beszerelés nélkül azt nem tudom. Egyezkedj a bontossal, ha szar vissza viszed neki.
|
sankata | 214 | 2007. február 17. 09:56 |
Sziasztok Segítsen vki tanáccsal aki tud legyen szíves:) Szóval fékgenerált kéne csinálni a vason mert már elérte a táscsa a minim vastagsági értéket. Ez egy régi motor Suzuki GSX550E. Gondolom az új azt aranyárba mérik. tehát marad a bontó ( vagy nem?) szóval hogy mit kell nézni rajta mire kell vigyázni meg el kell e vinni szabályoztatni meg egyáltalán. Köszi , széles utat, vigyázzatok magatokra:) Sanka |
krisztian.fz6 | 213 | 2007. február 16. 19:44 |
Pesten hol találok olyan szervízt, ahol a láncra a nittelõ szemet nem kalapáccsal verik rá, hanem erre alkalmas géppel szerelik???
|