21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Sufnituning, avagy szerelési tippek otthonra
Következő oldal

krisztian.fz6 312 2007. október 24. 16:46   Válasz erre: 311
Rudo ott a pont!! És minden autónak is.
    

Rudo 311 2007. október 24. 16:13   Válasz erre: 310
Szinte minden motornak csal a kilóméterórája pláne a gyorsaságiaké.Ez tény.
    

karu 310 2007. október 24. 15:06  
Krisztián megjegyzem haate motorod km órája 6%kot csal tehát szerinted annyival többet mutat akkor 100km en ként
csak 94 km a valós érték.Ebbõl kõvetkezik az hogy a Japánok neked az évek alatt egy csomó pluszköltséget okoztak,
például nem kellett volna az olajat 10000 km en ként cserélned hanem 6% késõbb is ráért volna.
Nem beszélve a fogyasztásrol hogy valós értéket tarsd km en ként 60 métert tolnod kéne a motort.
Képzeld el magad ahogy Korzika felé menet ezt tetted volna.
Száz szónak is egy a vége szerintem jó akm órád a Japán mérnökök jol megtervezték és gondolom le is ellenõrizték hogy a valós értéket mutatja.
    

krisztian.fz6 309 2007. október 23. 22:07   Válasz erre: 308
Lehet. Majd szólok.
    

karu 308 2007. október 23. 22:06   Válasz erre: 307
Mért jössz felém vagy mért?
    

krisztian.fz6 307 2007. október 23. 22:05   Válasz erre: 306
Akkor hétvégére húzzál bele!!!!
    

karu 306 2007. október 23. 22:04   Válasz erre: 305
Majd meglátod kicsirigó ha elkészül a szádat fogod tátani.
    

krisztian.fz6 305 2007. október 23. 21:44   Válasz erre: 303
Ez a pecu tényleg ebbe a topicba illik. :-))
    

karu 304 2007. október 23. 21:16   Válasz erre: 301
Mi nem bántjuk a béjemvéseket fõleg téged és Krapekot sem mert tisztelünk benneteket.
    

karu 303 2007. október 23. 21:11   Válasz erre: 302
Nem Timi direkt igy csinálom de még nincs kész lehet hogy változtatok rajta ez az igazi dizájn.
    

Aranyhaj 302 2007. október 23. 14:34   Válasz erre: 297
Karu! Most nézem! Elfogyott a tégla menetközben? :))))
    

kicsi 301 2007. október 23. 14:20   Válasz erre: 300
milyen jóóó olvasni,hogy egymást ugratjátok, nem szegény béjemvéseket:-))
    

karu 300 2007. október 23. 10:46   Válasz erre: 299
Csalinak raktam fel a takaritó eszközöket gondoltam hogy nem hagyod ki nem is te lennél)))))
    

krisztian.fz6 299 2007. október 22. 22:24   Válasz erre: 297
A seprû és a szemetlapát a szerszámod a motorhoz???
    

karu 298 2007. október 22. 21:07  
Hol vagy Krisztián nagyon eltüntél köcsögöket árulsz?
    

karu 297 2007. október 21. 20:52   Válasz erre: 293
Kedves Krisztián a sufni.
    

mexikana 296 2007. október 21. 19:59   Válasz erre: 295
Neki nem számít az a 250 km....)))))akár éjjel 2-kor is elindul egy kis jónevelést adni Neked...
    

krisztian.fz6 295 2007. október 21. 19:40   Válasz erre: 294
Karcsi bácsinak ezért 250 km-t kellene utaznia, így biztonságban vagyok!!
    

mexikana 294 2007. október 21. 19:36   Válasz erre: 293
Karcsi bácsi ezért kifog nyuvasztani....))))PPÖÖDD
    

krisztian.fz6 293 2007. október 21. 19:31   Válasz erre: 292
Gondolom összeeszkábált valami pókhálós pecót, odafogja majd támasztani azt a sz..... motorját.
    

mexikana 292 2007. október 21. 19:22   Válasz erre: 291
Az nem garázs...))))hanem sufni:-DD
    

krisztian.fz6 291 2007. október 21. 14:56   Válasz erre: 290
Lassan már a garázsodról fog szólni az egész motorozz.hu. :-))
    

karu 290 2007. október 20. 22:26  
A garázsamat épitem már ki van festve járólapozva most következik a belsõ berendezés felszerszámozás.
    

mexikana 289 2007. október 18. 23:20   Válasz erre: 288
látom...)))))már megjavítottad a "vesszõ" gombot:-DD
    

karu 288 2007. október 18. 22:39   Válasz erre: 287
Mi mindent.
    

mexikana 287 2007. október 18. 22:34   Válasz erre: 285
már billentyüzetet is szereltek??...)))
    

karu 286 2007. október 18. 22:33   Válasz erre: 285
Ajánlom is hogy beugorj mert nem árt ha beszélgetünk egy kicsit,,,,,,,,,
    

krisztian.fz6 285 2007. október 18. 22:25   Válasz erre: 284
Mindenféleképp beugrom ha felétek járok. Ha lesz idõm akkor megmutatom, hogy melyik a "vesszõ" gomb a klaviatúrán. :-)) Ez: " , " ni!! :-))
    

karu 284 2007. október 18. 22:16   Válasz erre: 283
Krisztián csak hergel neki mindegy csak bele tudjon kötni valamibe ugyis csak az ajó amit õ hasznal kihasználja hogy 250 km re van tõlem de majd ha erre jár elkapom ráilyesztek megdorgálom.
    

mexikana 283 2007. október 18. 08:03   Válasz erre: 282
Szerinted motorral megy a piacra??....DD
    

karu 282 2007. október 17. 08:09   Válasz erre: 281
Légyszi szerezz már nekem egy kicsit mert ami othon volt elhasználtam a Viktor motorjára.
    

krisztian.fz6 281 2007. október 16. 22:45   Válasz erre: 280
Én hallottam róla, elég jó áron árulják nálunk az ukránok a nyíregyházi piacon. Mezõgazdászok használnak belõle sokat.
    

karu 280 2007. október 16. 22:09  
Én nem sporolok a csereperioduson sem a minõségen szeretem a jó kenõanyagokat például a Klüber Isoflex csapágyzsirt
nem tom hallottatok e rola.
    

fülemüle 279 2007. október 14. 20:25   Válasz erre: 270
Olajcsere 6000km-ként, és természetesen a szûrõt is cserélem. Különben mi értelme? Amúgy ha jól tudom többet is elmehetne a könyv szerint, de szerintem a 6000-es periódust megérdemli. Eddig minden motoromon ez volt a szokásom, ezután is marad. Hogy miért? Passz:-)))
    

pandamaci 278 2007. október 14. 19:13   Válasz erre: 277
Gyártónak az lenne az érdeke, enyémet vedd meg ,ebben soha sem kell olajat cserélni. Mégsem ez teszi, elõirja 6 ezrenként ...Bár autónál konkrétan tudom,aminél minden változtatás nélkül az olajcserét 10 e rõl eccercsak átirták 15 e re, mert a hasonszõrüekben is az volt irva- nehogymá a mi autónk rosszabb legyen..
    

kitkatamas 277 2007. október 14. 17:23   Válasz erre: 276
Azért ebbe a mûszaki okokon kívül a biznic is erõsen belejátszik! Nem vagyok róla meggyõzõdve, hogy ez a hatalmas különbség (nekem 6e van elõírva a ZR-7-re, Oldinak 12e az FJR-re) feltétlenül indokolt, és az elõírt olajmárka se feltétlenül a legjobb. Gondolj csak a gumira! Az is elõ van írva, hogy milyet javasolnak (pl. az én Kawámhoz Bridgestone dukál, mégis Michelinnel járok), de ettõl egész nyugodtan felrakhatsz más papucsokat is! Nomeg az sem mindegy, hogy ki hogyan használja a vasat...
    

pandamaci 276 2007. október 14. 16:07   Válasz erre: 270
Mindegyik motornál a gyártója elõirta mikor kell cserélni, és mit kell beletenni. Van amiben 6000km van amiben 12 e km. Gondolom nem találomra irták ki...
    

Oldi 275 2007. október 14. 15:21  
hali!
Nekem 12 ezer a gyári periódus, azt be is tartom, de MINDIG szûrö cserével!
Ha nem cserész szûröt szerintem olajat sem nagyon érdemes, hiszen az összes szmötyi bennemarad és rögtön összekeveredik az új olajjal.
A motoroknál az olaj a drágább, a cca. max 2 ezer Ft-os nem spórolok...
    

krisztian.fz6 274 2007. október 14. 14:41   Válasz erre: 272
minek 6 ezrenként olajat cserélni?? 10-nél kell. Ha meg hajtanád akkor hamarabb, de nem is forgatod. Kirándulgatsz vele, felesleges pénzkidobás.
    

karu 273 2007. október 13. 22:12  
Ugy látom mindenki motorozik vagy a Baranyai bulin van én garázsat épitek tatarozok.
    

karu 272 2007. október 11. 19:40  
Én hatezrenként cserélem aszûrõt minden második alkalommal az olajam Motul 300v 15w50.
    

Rudo 271 2007. október 11. 19:34   Válasz erre: 270
Én személy szerint 7-8000 ként cserélem és mindig cserélem a szûrõt.

    

karu 270 2007. október 11. 19:29  
Kérdés ki milyen idõközönként cserél olajat és milyet használ olajszürõt minden alkalommal cserélitek?
    

karu 269 2007. október 11. 19:24  
Ezt jol kitárgyaltuk hogy melyik autó milyen akkor mostmár térjünk vissza a motorokhoz.
    

kovpeti 268 2007. október 11. 17:37   Válasz erre: 267
A BMW-t ne is említsd !!!!
Másfél éves autónál beázik-párásodik és szétrohad a gyári, kicserélhetetle audio rendszer.
Ne tudjátok meg, mennyivel találkoztam már !
    

Rudo 267 2007. október 11. 16:55   Válasz erre: 266
Szo-Szo
Faterék vettek egy 6 éves 5-ös BMW-t (td),amire az elsõ évben ráköltötték az én 1990 -es 2.0 Vectrám árát úgy hogy igazából nem volt semmi baja.Én belehajtottam a Vectrába 60ekm-t és még csak gumi meg olaj kellett hozzá.Meg 1 apróság gyorsulásba végsebességbe ugyanaz a 2 autó csak az enyém még kevesebbet is eszik.Upsz
    

ztaki 266 2007. október 11. 14:03  
:-)
hát soha nem volt azért ennyire autóm... :-)
De a lényeg: volt 3 db vadi új autóm... úgy, ahogy elvoltam velük... azátn az egyiken felhúztam magam nagyon. Akkor vettem egy 1,6-os kombi opel kadet D-t... imádtam. Igaz, hogy 100-110 a vége volt, de egyszerûen el voltam tõle ájulva... Végre egy autó, amivel tolató radar nélkül is lehet tolatni... amibe egy egész konyhabútor befér (elõtte pl. oktaviam is volt - ami elvileg nagy - gyakorlatilag xar... bar azt az asszony megtartotta...).
Szóval 285e-t vettem, 87-es kiadásu volt... két év után adtam el, mert lejárt a mûszakija... 280e-t... Aztán vettem egy 92-es 1,6-os 3 ajtós vitarát, máig azt hajtom... hibátlan...
Nincs ember, aki mégegyszer rá tudna beszélni arra, hogy egy autóért akár csak egy misit is kifizessek...

A sebesség korlátozásokat egyre jobban komolyan veszem - igy a kadett, de fõleg a vitara teljesítménye tökéletesen elegendõ. A vitarával voltam már soxor külföldön és még többször kemény terepen is - egyszerûen nem lehet elrontani... az öcsém alig 3 éves terepjáróját (nissan) már többször húztuk a szervízig...
A szomszéd ford t-max-t már kétszer vitte el a tréller... stb... az asszony oktáviáját is húztam már haza (még nincs 4 éves...)...
Szóval tõlem mindenki azt vesz, amit akar... de azért gondolja meg, hogy biztos, hogy az kell neki?? A gépjármûnél nincs rosszabb biznisz.

Egyik nagyon jómenõ vállalkozást vezetõ haver tavaly vett egy navarát, mert ugye azt még jól le lehet írni a cégben és mégis csak 5 személyes... stb... 9 misi felett volt kicsit...
Kérdtem tõle, hogy minek?
Azt mondja, mert õ sokat autózik... igy egy év távlatából van összehasonlítási alapom: 2000 km-rel ment többet mint én a vitarával (20.000km) és csak a kötelezõ szervíz került nála kb. kétszer annyiba...
És ha az összes dolgot leírta és kimentette a cégbõl... akkor is minimum 5 misibe volt neki az az autó... a vitara meg 650e-be... és õ is elfogja adni 3-4 év múlva meg én is... csak én max. 650e-t bukok rajta, õ meg minimum 3-4 miliót...

És természetesen igaz ez a motorokra is. Már 3 éve nem veszek új motort... elõtte minimum 2 évente cserélgettem... szerettek is a yamaha szalonban... :-))
(bár mondjuk most az új teneré kicsit elbizonytalanított...)
    

pandamaci 265 2007. október 11. 13:26   Válasz erre: 262
de ugye nem azért ültél vissza a 18 milliós E mercidbõl a 20 éves ladába, mert ki volt a t..öd a sok hibaüzenettel, kényszerüzemmóddal,visszahívási akcióval, megbolondult elektronikákkal??
:))
    

karu 264 2007. október 11. 13:15   Válasz erre: 262
Hát igen elektromosan káoszosk a mai autók ha megáll nem nagyon lehet utközben javitgatni de ez igaz a korszerû motorkerékpárokra is még egy szelep állitást sem lehet othon megoldani mert nincs értelme alkatrész kell hozzá.
    

karu 263 2007. október 11. 13:07   Válasz erre: 258
A mostani motorod vadi új ?
    

ztaki 262 2007. október 11. 09:23   Válasz erre: 261
ezvel értek egyet... autóban és motorban is kipróbáltam a legújabbakat - aztán végül mindkettõnél vissza a jóbevált 10-20 éves konsturkciókhoz. Amik igaz, hogy nem mennek 1000-rel, de úgy állandóan és hiba nélkül... Igaz, hogy nincs bennük klima és navigátor és átlag és pillanatnyifogyasztást jelzõ kézi készülék, de van legalább mennek... :-)
    

kovpeti 261 2007. október 11. 09:16   Válasz erre: 259
Hát azok. Csili-vili, tele vannak mindenféle kényelmi extrákkal,
mennek mint barom, sõt némelyik meg is tud állni.
De ! Hol ez nem mûködik rendesen, hol az.
Valami mindíg rossz. Kivétel erõsíti a szabályt természetesen.
    

Vaslovas 260 2007. október 11. 09:15   Válasz erre: 259
Ezt most eléggé elértelmezted...bocs de hülyeséget irtál:-)))
    

ztaki 259 2007. október 11. 09:12   Válasz erre: 256
Már mint azt akartad mondani, hogy a mostani autók szutykok a régiekhez képest nem?
    

Vaslovas 258 2007. október 11. 09:11   Válasz erre: 257
A cégem székhelye A holland határnál volt 1640 Km
Rendszeresen , legalább heti 1 x megtettem ezt a távot kb 10 óra alatt . Ez azt jelenti, hogy kb 160-as átlagom, volt, de bizony ha lehetett nem mentem 200 alá !
Két Sharant ,, fogyasztottam el.....a másodikba tettem adalékot....jobban bírta.
Nem adalék párti vagyok, de mint már írtam a versenyeken bejött, a mostani motoromba nem tettem , de van benne ráció.
    

krisztian.fz6 257 2007. október 10. 22:49   Válasz erre: 256
Mégis elment 160 ezer km-t hiba nélkül........a mostani csúcs autók is??? Nem szutyok, egyszerû. A tajgán a fedélzeti számítógéppel nem sokat tudnának kezdeni, de a membrános AC-t vagy a megszakítókat 2 perc alatt kicserélik. :-))
    

karu 256 2007. október 10. 22:38   Válasz erre: 255
Hidd el hogy védi a motort a Ladát meg inkább ne hozd fel példának az a mostani autókhoz képest egy szutyok.
    

krisztian.fz6 255 2007. október 10. 22:27   Válasz erre: 252
Én a Golfunkkal mentem padlón Frankfuirtig, bár az csak 150-160 km/ h volt. :-)) Metabond nélkül, és zokszó nélkül türte. :-))
Ladánkat is kezeltük Metabonddal újkorában, nem volt hajtva, csak városon kívül használtuk, és 150 ezer km után már olyan kopott volt a motor hogy 30 Mp alatt érte el a 100-at..szal jó olaj a gépbe és mehet, semmi adalék. Az olajgyárak sem buták.
    

karu 254 2007. október 10. 22:23   Válasz erre: 245
Surlodás csökkentés hideg inditásnál amig az olalynyomás nem áll fel kiméli a fõtengelyt és a siklócsapágyakat.
    

karu 253 2007. október 10. 22:17   Válasz erre: 249
Hát nem tudom a te motorodhoz van e de érdeklõdj a SHOX ban Szentendrei ut.
    

karu 252 2007. október 10. 22:14   Válasz erre: 244
Tényleg bele raktad a régi motorodba ez nem semmi az automban én is régóta használom és ott nagyon bevállt volt olyan hogy padlon mentem 200km keresztül 210el és zokszó nélkül bírta.
    

Rudo 251 2007. október 10. 19:39   Válasz erre: 250
Kösz!
    

indián 250 2007. október 10. 16:18   Válasz erre: 249
Keresdd meg Zsifit ! Varadero nick név alatt ! Olyat rendel neked amilyen kell !
    

Rudo 249 2007. október 10. 15:16  
Hali!
Valaki tud nekem segíteni,hogy hol lehet motoromra bukókeretet venni? A Hepco gyárt hozzá de az nagyon balfaszul néz ki.
    

Vaslovas 248 2007. október 10. 10:58   Válasz erre: 247
Nem .... autóversenyeztem sokáig és onnan sok a tapasztalat !
De kár pocsékolni a szót erre !
Aki akarja beleteszi aki akarja nem....
    

pandamaci 247 2007. október 10. 10:49   Válasz erre: 246
szerintem te beépített prolongárus vagy :))))
    

Vaslovas 246 2007. október 10. 10:08   Válasz erre: 245
De ezeket tapasztaltam és 1 kis köbcentinél igen érezhetõ !
    

pandamaci 245 2007. október 10. 10:02   Válasz erre: 244
Mivel lett jobb, ? Megemelkedett 500 zal az alapjárat , mert könnyebben forog, 10km/h val többel megy , fél literrel kevesebbet fogyaszt, vagy EZEKET nem tapasztaltad ,de mégis jobb.
És milyen célból tetted bele?
    

Vaslovas 244 2007. október 10. 09:50   Válasz erre: 240
Nekem se csúszott + sõt jobb lett, igaz 250-es blokkba tettem !
    

Vaslovas 243 2007. október 10. 09:48   Válasz erre: 239
Az jó ...és zsírtalanit is !
    

pandamaci 242 2007. október 10. 09:46   Válasz erre: 240
Ez az adalékolás jó állapotú gépnél az az eset,amikor az ember unalmában nem tudja , mit próbálgasson még a motoron. Nem jó úgy ahogy van ?
Cserélj benne olajat amikor kell, tedd bele amit elõírtak neki, aztán menj vele ,ne ilyenen gondolkodj. A prolong árán meg vegyél benzint mert ha jó a gép, ettól jobb nem lesz , ha meg rosssz ,nem ettõl fog megjavulni. :))
    

mackotestver 241 2007. október 9. 23:00   Válasz erre: 237
Akkor az enyém most szabin van:( :):):):)
    

karu 240 2007. október 9. 18:36  
Kérdés használt e már valaki a motorban Prolong adalékot megcsúszik e tõle a kuplung?
Afiam raktt a KTM 450 exc be neki nem csúszik meg igaz nem is 100 lóerõs a motorja.
    

karu 239 2007. október 9. 18:30   Válasz erre: 227
Nem szeretem a Brigeciolt mert hányingert kapok a szagátol en alácot is talán egyszer mostam le vele.
Inkabb a foltbenzinnt használom hogy ha nem muszály ne érje víz a láncszemeket.
    

mackotestver 238 2007. október 9. 13:15   Válasz erre: 236
Megkukk!!!!
    

kispeti 237 2007. október 9. 13:15   Válasz erre: 235
Meg persze az összes vasba beépitenek egy kicsi ferdeszemût, aki vezényli a motor müködését ! :-))))
    

kispeti 236 2007. október 9. 13:13   Válasz erre: 234
Igen, egy jól mûködõ motor szervíz ! A Kanyar Karcsi, meg ért is a vas szereléséhez ! :-))))
    

mackotestver 235 2007. október 9. 13:12   Válasz erre: 233
Persze mert a rizsszedõknek pici a kezük,más meg sz....!:):)
    

mackotestver 234 2007. október 9. 13:11   Válasz erre: 233
Már felvettem vele a kapcs!!! Egyébként õk szerviz??
    

kispeti 233 2007. október 9. 13:09   Válasz erre: 232
Nekik vannak olyan spéci csavarbaszkurálojuk, ahová a Mi kezeink nem férnek be ! :-)))))))))))))
    

mackotestver 232 2007. október 9. 13:00   Válasz erre: 231
:):):)Köszi még1x!!!
    

kispeti 231 2007. október 9. 12:50   Válasz erre: 230
Tojás 919 itt az oldalon megtalálod !
    

mackotestver 230 2007. október 9. 12:49   Válasz erre: 229
Köszi!!! ????????????????????????
    

kispeti 229 2007. október 9. 11:16   Válasz erre: 228
Szia !
Nekem a Tojásék lõtték be nagyon jól a V2-est !
    

mackotestver 228 2007. október 9. 10:31  
Halihó!! Valaki help my!!! Karbi szinkronon volt a moci cb 1000.Beállitoták a levegõcsavarokat is de nem jó!!!! Játszadozom itt vele már egy hete de egyszerûen nem tudom visszahozni a régi énjét!!A szerviz szerint tök jó,co jó,mégse jár szépen!!!!!! Ötlet???
    

krisztian.fz6 227 2007. október 9. 10:02   Válasz erre: 226
Brigéciollal bekened ecsettel, vízzel lemosod, mosogatószerrel átmosod, ( tudod, úgy mint szlovákiában mostad el a tányérokat) majd szarvasbõrrel vagy akármivel szárazra törlöd.
    

karu 226 2007. október 9. 06:56  
Nekem amikor lemosom a ráverõdött láncsprayt be szoktt foltosodni.
    

oszitrek 225 2007. október 8. 23:14   Válasz erre: 224
Jól beszélsz.. :)
    

krisztian.fz6 224 2007. október 8. 22:45   Válasz erre: 221
Megtudnád mi a probléma az alufelni ápolással ha Neked is ezüst színû lenne. :-)
    

karu 223 2007. október 8. 21:43  
GPT ha valakit esetleg érdekel. Ez egy elektronikus fokozatkijelzõ.
    

karu 222 2007. október 8. 21:22  
Most akkor nem válaszol senki hogy mivel takarítsam?
    

karu 221 2007. október 8. 08:39  
Szeretném megkérdezni ki mivel ápolja a fekete szinû alufelniket mert nekem rengeteg problémám van vele.
    

karu 220 2007. október 8. 08:30   Válasz erre: 219
Köszönöm a lehetõséget megprobálom ezt a topikot felhozni igaz hogy ide hat honapja nem irt be senki igaz acíme nem valami jó eza sufnituning valahogy nem tetszik nekem ugyanis én egy sufniban nem állnék neki motort szerelni.
Akkor imkább változtassátok meg a topik nevét SZERELÉSI TIPPEK OTHONRA.
    

Zsifi 219 2007. október 7. 21:12  
Esetleg ezt kellene folytatni...köszi
    

pandamaci 218 2007. április 1. 19:37  
hajaj
motor mosogatás belül szétszedés nélkül,csodaszerekkel : ha eddig nem volt baja, ezután biztos lesz!!! A 100 éve lerakodott iszapot a mosóolaj kezdi oldani-és persze mindet ki nem hozza egyszerre..Na ezután lesz rövidesen csapágyak cseréje esedékes..
Inkább cserélj benne gyakrabban ,rendes belevaló olajat.És olajcserénél töltsd fel az olajszûrõt is,ha olyan.
Meg ha a sokat állt motort indítod: rakj bele uj gyertyát,elõtte gyertyalyukon nyomj be egy gyûszû olajat és forgasd körbe, tegyél egy jó akkut,és a karburátort takaritsd ki , lehet fehérpenész az egész.Töltsd fel új benzinnel a karbikat (tankot is).Kuplungot is nézd meg,nem ragadt e le (rakd sebességbe,huzd be, és löködd meg kiold e). Az meg remélhetõ, nem az eresz alatt feküdt, és dugattyú, v gyûrûk nincsenek leragadva,azaz legalább körbeforog.Ha beröffen,óvatosan járasd, ha a kékes füst nem szûnik , lehet 1-2 gyûrû letapadt.
    

chipetke 217 2007. április 1. 17:26  
Kérdés: hogyan állapíthatom meg legeyszerûbben, hogy az elsõ villaszárak párhuzamosan állanak-e vagy sem? Holnap megjön az elsõ sárvédõm a hegesztõtõl, és nem akarom rögtön visszavinni hozzá....
    

hajaj 216 2007. április 1. 11:22  
Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni abban, hogy szerintetek egy elég régóta állt 4 ütemû blokkot hogyan érdemes újra életre kelteni. Elsõsorban arra lennék kváncsi, hogy bontás nélkül hogyan érdemes kimosni belülrõl az egész blokkot. Elég-e, ha gagyibb motorolajjal megjáratom kicsit és azt leengedem vagy burogassak bele mást is? Válaszokat elõre is köszönöm!
    

SVLaci 215 2007. február 17. 12:03   Válasz erre: 214
Ha normálisan kopott a tárcsa akkor fölösleges szabályoztatni, ha meg, akkor szerintem ne vedd meg, mert ha még szabályoztatod is, akkor nem marad belöle semmi, szoval ugyan ott vagy mint a mostani tárcsáddal. Arra kell meg figyelni, hogy ne üssön, szoval ne legyen görbe, hogy ezt, hogy tudod megnézni beszerelés nélkül azt nem tudom. Egyezkedj a bontossal, ha szar vissza viszed neki.
    

sankata 214 2007. február 17. 09:56  
Sziasztok
Segítsen vki tanáccsal aki tud legyen szíves:)
Szóval fékgenerált kéne csinálni a vason mert már elérte a táscsa a minim vastagsági értéket. Ez egy régi motor Suzuki GSX550E.
Gondolom az új azt aranyárba mérik. tehát marad a bontó ( vagy nem?) szóval hogy mit kell nézni rajta mire kell vigyázni meg el kell e vinni szabályoztatni meg egyáltalán.
Köszi , széles utat, vigyázzatok magatokra:)

Sanka
    

krisztian.fz6 213 2007. február 16. 19:44  
Pesten hol találok olyan szervízt, ahol a láncra a nittelõ szemet nem kalapáccsal verik rá, hanem erre alkalmas géppel szerelik???
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők