21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Sufnituning, avagy szerelési tippek otthonra
Következő oldal

drZXR 412 2008. január 14. 22:00   Válasz erre: 411
tán a szivattyú megvárja hogy meleglegyen afolyadék és utána majd dolgozik a légtelenitésröl nemis beszélve ami alyuk elött van hopppppá
    

karu 411 2008. január 14. 17:07   Válasz erre: 410
Az a piciluk a termosztáton azért van, ha a hûtõrendszert feltöltöd a benrekedt levegõ távozzon rajta felfelé a hûtõ legmagasabb pontja felé.
    

drZXR 410 2008. január 14. 15:36   Válasz erre: 408
atermosztáton van egy furat ami engedi kismértékben ahütüfolyadékot minimális keringését.........
    

drZXR 409 2008. január 14. 15:33   Válasz erre: 404
atermosztát a motor hömérsékletét szabályozza ha nemmész vele a menetszél nem hüt eztán ott van az elektromos kütyü hogy nehogy tul meleg legyen + atéli inditgatáskor johogy bekapcsol meg jol felmelegszik amotor!!! akondenz viz nemmarad meg ahegngerben és akipsziben agsxr kb 105 107 nél kapcsol üdv
    

csigabiga 408 2008. január 12. 15:47  
o.k. köszi az infot...csak egy kicsit megijedtem...arra gondoltam hogy ha ilyen idöben igy felmelegszik, akkor mi lessz nyáron egy piros lámpánál....
    

pandamaci 407 2008. január 10. 10:32   Válasz erre: 404
Álló helyben ne járasd a motort, nem arra tervezték.Inkább havonta 1x töltsd fel az akkut töltõrõl.
A patron, ami elinditja a ventillátort, a hûtõben lesz- tehát ha nem nyitna ki a termosztátod, a hûtõ viszonylag hideg marad ,és igy sehogy sem kapcsolna be. Különben a patron kb. 100 fok +- valamennyi körül zár, talán rá is van irva. Azt meg ne várd , ha télen 5 fokban motorozol, hogy menet közben meghallod a ventillátort))
Unalmadban nehogy elb+ a jó motort.
    

csigabiga 406 2008. január 10. 09:26  
o.k. nagyon köszi !!!!!! meg nyugtattál.....csatlakozást megnézem.....meg1x köszi....
    

kovpeti 405 2008. január 10. 08:27   Válasz erre: 404
Ha nem megy feljebb, akkor semmi gond. Azért a gomba csatlakozását nézd meg,
ne legyen oxidos.
    

csigabiga 404 2008. január 10. 08:23  
hali....van egy kis gondom,...karácsony elött vettem meg az uj vasamat egy gixer 1000-est 2003-as...10260 km -rel , állitolag egy évet állt. békéscsabárol hoztam haza, semmi gond nem volt vele....egy hét állás után gondoltam be röffentem egy kicsit járatom....ekkor ért egy meglepetés...a vizem felmelegedet 105-107 fokig mire bekapcsolt a hütöventillátor...ez természetes, vagy megatta magát a termosztátom???? a rendszer zárt, nem szivárog sehol.... most akkor mi van??? szedjem szét? segitséget elöre is köszi.....
    

karu 403 2007. december 24. 11:43  
Boldog Karácsot kivánok mindenkinek aki othon szereli a motorját.
    

krisztian.fz6 402 2007. december 21. 10:53   Válasz erre: 401
Olyan szerintem nem is létezik, ha kell neked pld egy 0,23-as, akkor fogsz egy 0,15-öst és mellétekersz egy 0,08-ast, variációk végtelen sora.
    

karu 401 2007. december 21. 10:43  
0,02-0,01 is van benne mert a mért értékekhez erre is szügséged volt vagy csak saccoltál hogy alaza a kisseb érték a szoros a nagyobb?
    

krisztian.fz6 400 2007. december 20. 23:02   Válasz erre: 399
enyém több részbõl áll
    

krisztian.fz6 399 2007. december 20. 23:01   Válasz erre: 398
http://thomson.addel.hu/detailproduct.php?productid=110777 hasonló, 0,03 mm-tõl indul talán 1 mm-ig.
    

karu 398 2007. december 20. 21:11  
Krisztián hol van a kép a hézagmérõrõl ?
    

mexikana 397 2007. december 11. 07:08   Válasz erre: 396
....akkor most a vásárlókkal kötözködik?!...)))))))))))))már hiányzik h, nem szól be
    

karu 396 2007. december 10. 22:32  
Krisztian elutazott azért nem kötözködik mert el van foglalva a kerámiák értékesitésével.
    

karu 395 2007. december 3. 19:36   Válasz erre: 394
Tudod Krisztián szeret mindenkit cikizni fõleg engem de ez nem zavar.Az ö motorja öregszik az én motorom fiatalodikez itt a lényeg))))))
    

mexikana 394 2007. december 3. 16:15   Válasz erre: 385
de akkor nekünk is illik gyászolni.....mostanában nem megyünk temetésre .....mindjárt összerakja és mehetünk motorozzni.....addig is csináld a placcot a kapud elött a motorjainknak....!
    

krisztian.fz6 393 2007. november 30. 14:15   Válasz erre: 392
Azokat elfelejted visszaszerelni???
    

karu 392 2007. november 30. 13:52   Válasz erre: 390
Nem tagaom néha nem szerelek vissza dolgoat például a gyári kormány a katalizátor a hátsó dob.
Szeretem ha a motoromon vannak egyéni megoldások.
    

Vaslovas 391 2007. november 30. 09:29   Válasz erre: 390
Kerékre gondolsz, vagy blokk:-)))
    

krisztian.fz6 390 2007. november 30. 09:20   Válasz erre: 389
Karunál az a gond, hogy nem csavarok maradnak hanem kisebb-nagyobb alkatrészek. :-))
    

Vaslovas 389 2007. november 30. 08:40   Válasz erre: 385
Minden évbe szét szedi és marad évente 1 marok csavar:-)))))))))
Anno Szimós süldõ koromban én is mindíg szét szettem, majd maradt 1 halom csavar évente, de minden 3. évben kellet hozzá 1 doboznyi.....hogy mûködött , nem tudom, de kifogástalan volt :-))))))))))))
    

kovpeti 388 2007. november 30. 08:40   Válasz erre: 382
Hát ez az én bajom is. Csak 1 csõ van.
Ráadásul nem lehet sehova fixen csavarozni valami vasat, mert nem tud
megtámaszkodni sehol.
Max a leömlõ soron, de szerintem ez nem túl szerencsés megoldás.
Marad az elsõ-hátsõ emelõ.
    

Vaslovas 387 2007. november 30. 08:36   Válasz erre: 383
Bocsi:-))))))))))
    

pandamaci 386 2007. november 30. 08:18   Válasz erre: 384
hát akinek egyik sincs, legalább hetente tologassa el egy kicsit a motort, hogy ne ugyanazon a helyen nyomódjon a gumi.
    

krisztian.fz6 385 2007. november 30. 00:40   Válasz erre: 377
Szerintem ha Karunak valami történne a motorjával egy évig feketében járna. :-))
    

karu 384 2007. november 29. 23:50  
Gyerekek közép álvány jobb mint a motor emelõ.
Vegyétek ki a hátsó lengõvillát középálvány nélkül.
    

klimas 383 2007. november 29. 22:51   Válasz erre: 381
373
    

pandamaci 382 2007. november 29. 19:42   Válasz erre: 380
Ezek a fajta emelõk (15-20 e Ft közt kb ugyanilyen mind csak más színben) olyan motorhoz jók, ahol a blokk alatt 2 csõ fut párhozamosan, az alá nem lóg le semmi, azaz ide stabilan felfekszik.Ahol billegõsen ( kipufogótól, olajszûrõtõl,oldaltámasztól stb kényes ponttól) lehetne emelni ,ne használjátok, vagy valami spec. utólag ráhegesztett v csavarozott bölcsõvel egészítsétek ki a nevezett gumis felfekvõ résznél. Egyszerû gumi ill. fadarabbal, ne hézagoljátok, drága lehet a mutatvány, ha valaki magára, vagy a betonra dönti a gépét.
    

Vaslovas 381 2007. november 29. 18:24   Válasz erre: 380
15.000 a metroban !
    

klimas 380 2007. november 29. 18:21   Válasz erre: 376
Pandamaci linkje:
http://shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=9949&cikk=10003303
A két fekete színû csíknál emel , ha kényes az emelési pont plusz gumival esetleg orvosolható . Nekem XJ 900 Diversion van , az elsõ résznél a kipuffot nyomja ,
    

pandamaci 379 2007. november 29. 15:09   Válasz erre: 378
ha meg nem férnél hozzá az akkuhoz, áramot fejleszthetsz krumpliból vas szöggel, vagy békacombból esetleg biciklidinamóból :)))
/ de egy 2x3 cm es ledes kulcstartó is kisebb helyet foglal, mint a 6 méter szigetelt villanydrót:::/
    

Vaslovas 378 2007. november 29. 13:34  
Ha sötét van.........de kell a fény !
http://www.videa.hu/main.php?page=play&v=Ntcdba0h4L9A7uVA
    

mexikana 377 2007. november 29. 10:14   Válasz erre: 370
Ezt nem hinném el ha nem látnám h, a leömlösor a párnázott sámlin csücsül a "sufniban"....))))))))))))dejó sora van a motorkád alkatrészeinek....!
    

kovpeti 376 2007. november 29. 09:14   Válasz erre: 373
Köszi a lehetõséget !
Igazából az a bajom, hogy hol emeljem.
Berakom a váz robbantott rajzát. Piros körrel jelöltem a csövet.
Ide van rögzítve az oldaltámasz is.
    

krisztian.fz6 375 2007. november 28. 21:09   Válasz erre: 374
Legalább holnap este lesz mit fikáznom. :-))
    

karu 374 2007. november 28. 20:42   Válasz erre: 372
DE zavarés legszivesebben megnézném a csapágy csészéket.
A hátsó rugót atfestettem pirosra tök jól néz ki.
    

klimas 373 2007. november 28. 18:14   Válasz erre: 371
Hali ! Az M3-s Metróban láttam nemrég 15 pénzért olyat mint már itt elõzõleg belinkeltek Nekem van egy ,látom a szomszédban laksz ,ha gondolod átjössz, megnézed közelrõl és tudsz dönteni ! Te 309504672

    

krisztian.fz6 372 2007. november 28. 16:40   Válasz erre: 370
Karu, a dugattyú teteje is kokszos-koszos szokott lenni. Az nem zavar??? Mert itt a hosszú tél, nem kellene azokat is letakarítani???
    

kovpeti 371 2007. november 28. 16:01  
Kis segítséget szeretnék kérni.
Kaza Z750 2004-es. Valami központi emelõn godolkodom, de nem tudom, hogy hol
is lehetne megemelni a mocit. Végigtapogattam az alját, de nincs igazán felfekvõ
felület. Nem értek különösebben hozzá, de olyan, mintha a blokk függesztve lenne.
A blokk mögött van egy vastag csõ, a vázhoz rögzítve és erre van felrögzítve a hátsó rugóstag.
Arra gondoltam, hogy ha ebbe a csõbe bedugok egy vasat, akkor két oldalról megemelhetõ-e ?
    

karu 370 2007. november 25. 12:44  
A leömlõsor ápolása Fz 6 n.
    

karu 369 2007. november 25. 12:40  
Topik elõrántva a süllyesztõbõl)))))
A fogaskerék leirása 0 -ra és még evvel is haza jött a motor.
    


danyila 367 2007. november 12. 15:55   Válasz erre: 366
A Transalpnál egyszerûbb is meg nem is.
V2 mint közismer és 4 db gyertyája van. Hengerenként egyet-egyet mindenféle trükk és bontás nélkül lehet cserélni akár az útszélén is. Oldalt látszanak jobbról és balról. Ekkor a gép már megy - ha ez volt a baja. Viszont a másik egy-egy gyertyához burkolatot és tankot is le kell szerelni. Ugyan is normál állapotban nem is látszanak. Én is csak sejtem, hogy a hátsó hengeren hátul. Az elsõ hengeren elõl lehet. Ugyan is 3 oldala normál állapotban látszik a hengereknek (hengerfejeknek)
    

karu 366 2007. november 12. 14:40  
Hát meg kell hogy mondjam az fz6 fazeren nem egy egyszerû dolog a gyertya csere igen megküzdöttem vele de legalább rájöttem hogy utközben a csere esélytelen.
Kiváncsi lennék egy szervizben hány munkaóra ez a mûvelet))))))
    

pandamaci 365 2007. november 9. 10:41   Válasz erre: 363
hydr . emelõnek van egy mechanikus biztosítása, ha az olajemelõ visszaeresztene, ne feküdjön le a motor a födre.
    

Petipapa 364 2007. november 9. 10:36  
Remélem nem reklámnak minõsül a hozzászólásom.
Kerekes emelõt a Yamaha Fehérvárnál láttam, elsõ - hátsó kerékre egyaránt. Állitható szélességgel, szerintem prima minõségben.
    

kovpeti 363 2007. november 9. 08:34  
A kerék nem a tologatáshoz kell, hanem mikor aláfeszítem
az emelõt, akkor nem a mocit húzza rá, hanem az emelõ gurul alá.
Ha egyedül vagy nagy ám a különbség !
Amúgy köszönöm a segítséget !
A hidraulikus emelõ nem megy tönkre,nem ereszt le, ha
egész télen azon áll a vas ?
A kókai srácot meg fogom keresni.
    

TomRed 362 2007. november 8. 20:26  
http://gportal.hu/portal/motorfuto/
Ezen a helyen a láttam egy gurigás motor emelõt. Ránézésre egész jónak tûnik. Az nem derül ki, hogy csak saját célra készítette-e.
    

tsanyi 361 2007. november 8. 19:44  
amit a srác gyárt az a megfelelõ helyen csavarral fixen rögzítve van a géphez és még kisebb útegyenetlenségen sem borul( a garázsban nem rossz ha kicsi a hely és egy sarokba akarja bejátszani az ember)....amire csak rá van téve a moci azt én se mozdítanám :))
    

pandamaci 360 2007. november 8. 19:40   Válasz erre: 359
http://shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=9949&cikk=10003303
kb ilyen a praktikeres is szürkében 20 e Ft ert. De csak ahhoz a mocikhoz jó , ahol a motorblokk alatt megy a 2 csõváz, amihez stabilan alátéve tudod emelni. Tologatni meg nemigen merném semmilyn emelõn sem, fõleg nem egyedül.
(Enyém is kb. hasonló,csak nem hydr.emelésû. Téli pihenõnél nem nyomódik a gumiköpeny, meg könnyû tisztítani rajta a sok küllõt::))
    

tsanyi 359 2007. november 8. 18:29   Válasz erre: 356
a gond az, hogy ha csak hátsó, és-vagy elsõ emelõn van hiába kerekes az nem lessz jó mert nem lehet rajta tolni....középemelõ kell amit a srác eddig csak SV-hez csinált de nem nagy dolog a felfogatást átalakítani rajta és az több kerekes karon áll, azon lehet tologatni minden irányban...elég nagy kereket tesz rá, jobban gurul mint a többi...közel laksz hozzá, egy beszélgetést talán megér és az árból is lehet alkudni általában (ezt nem én mondtam)....
    

Vaslovas 358 2007. november 8. 17:56   Válasz erre: 356
http://www.vatera.hu/motorkerekpar_emeloszerkezet_40782557.html
Hátha segíteni tudok....
    

tsanyi 357 2007. november 8. 16:04   Válasz erre: 356
Hívd fel, sztem tesz rá kereket is ha kéred....eléggé együttmûködõ a srác. :))
    

kovpeti 356 2007. november 8. 15:14   Válasz erre: 354
Ezt a túraemelõt már mutattad, jó pofa.
Viszont a hátsó emelõ nem tetszik túlságosan.
10 körül kerekeset lehet kapni.Nekem az jobb lenne, mert
egyedül kell megoldanom , nincs segítségem.
    

Vaslovas 355 2007. november 8. 13:58   Válasz erre: 354
Ötletes:-)))
    

tsanyi 354 2007. november 8. 13:51   Válasz erre: 351
Kókán lakik egy haver aki ilyeneket gyárt és vszonylag olcsón adja.......itt találod: http://www.motoremelo.fw.hu/
    

kovpeti 353 2007. november 8. 13:47   Válasz erre: 352
Igazából télire akarnán felpolcolni a masinát.
Ehhez ez nem lenne jó asszem.
    

pandamaci 352 2007. november 7. 18:37   Válasz erre: 351
praktikerben láttam tegnap 19.990 Ft ért középsõt, az felemeli az egész motort egyszerre. Szép nagy darab, kerekeken belököd alá, és hidraulikus lábpumpával emeled. Csak tájékozódj, a Te mocid középen a motor alatt hogyan van kialakítva, azaz jó e hozzá.
    

kovpeti 351 2007. november 7. 16:40  
Kéne vennem elsõ és hátsó emelõt.
Milyet válasszak ?
    

Vaslovas 350 2007. november 7. 12:44   Válasz erre: 343
Köcce..már beszéltem is vele, nagyon jópofa fazon:-))))
    

Vaslovas 349 2007. november 7. 12:43   Válasz erre: 348
Hello Anya..:-)))
Kicsi lányod tündéri, becélgetünk sokat !!
    

falkavezer 348 2007. november 6. 19:40   Válasz erre: 347
Szia Tibor! Én ugyan ehhez a témához nem tudok hozzászólni, csak beköszönök. Anya
    

Vaslovas 347 2007. november 6. 19:24   Válasz erre: 343
Kiráy vagy Köszönöm:-)))))))))))))))))))))))))))
    

kitkatamas 346 2007. november 6. 18:54   Válasz erre: 344
nézd meg a számokat
    

lacika64 345 2007. november 6. 18:53  
Szerintem õ rakta föl.Barátom ird meg priviben.
    

Vaslovas 344 2007. november 6. 18:49   Válasz erre: 343
Na ebbõl nem értek semmit !
    

tronyo 343 2007. november 6. 18:39  
n3e0m/h4i5r3d6e8t5é9sileg kicsit összerázták a bill kiostást de már rendben van. Szabó Imrének hivják
    

Vaslovas 342 2007. november 6. 18:36   Válasz erre: 341
Kérdezzük meg hírbe !
Mi történhet.....
    

lacika64 341 2007. november 6. 18:29  
Most nekem is jól jött volna,lenne mit csinálnia:)
    

Vaslovas 340 2007. november 6. 18:12   Válasz erre: 339
Én is kerestem......de hiába, amúgy a híreknél volt, pedig tényleg nem volt reklám, mert nem közölte az elérhetõséget !
de köcce:-))))))
    

lacika64 339 2007. november 6. 18:08  
Nemrég valaki rakott föl egyet,de .... tanácsára törölték,mert hirdetésnek minõsült.Ha eszembe jut melyik fórumon volt megnézem és szólok.Sajnos a fejem már nem a régi:).Egyébként szerintem faszság volt törölni!
    

Vaslovas 338 2007. november 6. 17:56  
Szükségem lenne 1 jó olcsó spoileres szakira !
Ötleteket elfogadnák......
Sárvédõt és köténylemezt szeretnék csináltatni vele !!!
    

mexikana 337 2007. november 6. 08:32  
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    

karu 336 2007. november 6. 07:56   Válasz erre: 335
Nem megtartom és majd eladom neked az alkatrészeket.
    

krisztian.fz6 335 2007. november 5. 22:37   Válasz erre: 334
Nem fogod tudni öszerakni azt a motort...mi lesz vele??? :-( Eladod egy bontónak???
    

karu 334 2007. november 5. 20:56   Válasz erre: 326
Meg vannak a kupgörgõs csapágy méretei fzs 600 felsõ 47x25x15 alsó 55x30x17.
A felsõ jó az fz 6 ba azalso nem az fz 6 mérete 55x30x15. a francba!!
    

karu 333 2007. november 5. 17:29   Válasz erre: 332
Fékalkatrészt denaturált szessel mossuk benzinnel vagy bármi nemü oldószerrel nem.
    

Petipapa 332 2007. november 5. 16:54  

szia mindenkinek
tanácsotokat kérném mivel lehet átmosni a fékrendszert?
Nyáron vettem a gépem, és nem tudom milyen fékolaj volt benne, télen pedig le akarom cserélni. Elõre is köszi a segitséget.
    

pandamaci 331 2007. november 5. 15:33   Válasz erre: 325
látom szereted a finom cuccokat , ezért irom a fékolajjal vigyázz dot 4 - 5- 5.0- 5,1 szilikon bázis- glikol bázis, melyik után mit használsz ( 1000%-os szétszerelés és kimosás nélkül, nehogy összecsomósodjon)
Vót aki q a jót akart és beszopta :)
    

karu 330 2007. november 5. 14:53   Válasz erre: 326
Én kicserélném csak az fz6 hoz még nem lehet kapni.
Amugy semmi baja ujbol kenem és összerakom csak azért szedtem szét hogy megvizsgáljam ugyanis sok rosszat hallottam ezekrõl a bicigli jellegû kormány csapágyakról
    

karu 329 2007. november 5. 14:44  
Ugy látom a sör nagyobb sikert arat mind a Sonax))))))
    

ZRXRUDI 328 2007. november 5. 12:44  
A piros flakonos nem tudom, mire való, de azzal a zöld dobozossal mintha már találkoztam volna!
    

kawasanyi 327 2007. november 5. 10:36   Válasz erre: 322
Azok a vegyszerek sem rosszak amik a flakontól jobbra lent a földön vannak! :)
    

JZL 326 2007. november 5. 05:42   Válasz erre: 324
Miért nem cseréled le kúpgörgõsre?
    

karu 325 2007. november 4. 21:19  
További tervem a hátsó lengõvilla kiszerelése kenése a gyertyák cseréje egy két apró alkatrész festése fékolaj és hûtõviz csere.
    

karu 324 2007. november 4. 21:11  
Megkezdtem az ez évi karbantartást elsõ dolog a kormánycsapágyak vizsgálata és kenése.
    

Apcsi 323 2007. november 3. 18:18   Válasz erre: 322
Szerintem is tök jó. A plakát alatti rekeszre gondolsz?-)))
    

karu 322 2007. október 31. 22:26  
Ez a vegyszer szuper jó szeretném ajánlani nektek biztos az eredmény próbáljátok ki.
    

karu 321 2007. október 26. 23:01  
Ma leellenõriztem a Peugeottom oráját 48 nél 50 et mutatott érdekes.
    

bimi 320 2007. október 25. 15:27   Válasz erre: 319
Két GPS-t még nem hasonlítottam össze,de ellenõriztem már stopperral többet is.Mindegyik tökéletesen pontos volt.
    

pandamaci 319 2007. október 25. 13:25  
tényleg: 2 gps-t próbált már valaki 1 autóban, egyszere, sztereoban egymás mellett, azok mit mutathatnak???
    

pandamaci 318 2007. október 25. 13:19   Válasz erre: 313
de a kerék a digit mûszernél sem fogaskerék kapcsolat :)))
(azaz valahogyan gurul, csúszik, sodródik, benyomódik, guminyomástól, bordázat mélységtõl, kopottságtól, hõmérséklettõl stb stb függõen- ebbõl adódik egy gördülési sugár amibõl ugye a sebesség kiszámolásához szükséges. Ettõl függetlenül eredeti gumimérettel, nyomással, típussal is legöbb óra 100 nál kb 5-6 ot csal, 200 nál mégtöbbet.)
Persze aki hajszálra 90,00 km/h-val akar menni, annak ....:))
    

Rudo 317 2007. október 25. 12:20   Válasz erre: 316
Az én tapasztalatom az,hogy a sportosabb jármûvek többet csalnak.(eredmények gps-el mérve)
Pl.: w124 200dizel merci 120-at mutatott 117-et ment.
Bmw 2.5td 150-et mutat 139-et megy.
Triumph tigerem 150-et mutat 149-et megy.
fzr 1000-es 300-at mutat 252-öt megy.!!!!
klr600 160-at mutat 140-et megy. (kivétel erõsíti a szabját :))
hornet 600 150-et mutat 142.megy.
sv 650 170-et mutat 163-at megy,stb........
    

hajaj 316 2007. október 24. 22:58   Válasz erre: 315
Ebben is van valami, én még mást olvastam anno. De a lényeg, hogy nem a mûszer a gagyi, hanem így van beállítva.
    

krisztian.fz6 315 2007. október 24. 22:50   Válasz erre: 314
Nem, nem csak azért mutat többet. Azt hiszed hogy 100-al mész, pedig csak 90-95-tel, mivel nem a valós sebességgel mész, hanem kicsit lassabban akkor egy esetleges vészfékezésnél métereket nyerhetsz. Valahol olvastam.
    

hajaj 314 2007. október 24. 22:39   Válasz erre: 313
Sziasztok! Ha szabad belekontárkodnom, általában nem azért csal a mûszer, mert gagyi, hanem mert direkt úgy állítják be, hogy többet mutasson. Ha 50-nél mész el a trafi elõtt és mégis megállítanak, akkor biztosan mondhasd, hogy Te bizony nem mentél többet és ha jó a gépük, akkor õk sem fognak 48-nál többet kimérni. Persze a szimó km-órája számomra még mindig rejtély...:)
    

karu 313 2007. október 24. 21:55   Válasz erre: 312
De ez egy digitális müszer elekiromos jeladóval?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők