drZXR | 412 | 2008. január 14. 22:00 | Válasz erre: 411 |
tán a szivattyú megvárja hogy meleglegyen afolyadék és utána majd dolgozik a légtelenitésröl nemis beszélve ami alyuk elött van hopppppá
|
karu | 411 | 2008. január 14. 17:07 | Válasz erre: 410 |
Az a piciluk a termosztáton azért van, ha a hûtõrendszert feltöltöd a benrekedt levegõ távozzon rajta felfelé a hûtõ legmagasabb pontja felé.
|
drZXR | 410 | 2008. január 14. 15:36 | Válasz erre: 408 |
atermosztáton van egy furat ami engedi kismértékben ahütüfolyadékot minimális keringését.........
|
drZXR | 409 | 2008. január 14. 15:33 | Válasz erre: 404 |
atermosztát a motor hömérsékletét szabályozza ha nemmész vele a menetszél nem hüt eztán ott van az elektromos kütyü hogy nehogy tul meleg legyen + atéli inditgatáskor johogy bekapcsol meg jol felmelegszik amotor!!! akondenz viz nemmarad meg ahegngerben és akipsziben agsxr kb 105 107 nél kapcsol üdv
|
csigabiga | 408 | 2008. január 12. 15:47 |
o.k. köszi az infot...csak egy kicsit megijedtem...arra gondoltam hogy ha ilyen idöben igy felmelegszik, akkor mi lessz nyáron egy piros lámpánál....
|
pandamaci | 407 | 2008. január 10. 10:32 | Válasz erre: 404 |
Álló helyben ne járasd a motort, nem arra tervezték.Inkább havonta 1x töltsd fel az akkut töltõrõl. A patron, ami elinditja a ventillátort, a hûtõben lesz- tehát ha nem nyitna ki a termosztátod, a hûtõ viszonylag hideg marad ,és igy sehogy sem kapcsolna be. Különben a patron kb. 100 fok +- valamennyi körül zár, talán rá is van irva. Azt meg ne várd , ha télen 5 fokban motorozol, hogy menet közben meghallod a ventillátort)) Unalmadban nehogy elb+ a jó motort. |
csigabiga | 406 | 2008. január 10. 09:26 |
o.k. nagyon köszi !!!!!! meg nyugtattál.....csatlakozást megnézem.....meg1x köszi....
|
kovpeti | 405 | 2008. január 10. 08:27 | Válasz erre: 404 |
Ha nem megy feljebb, akkor semmi gond. Azért a gomba csatlakozását nézd meg, ne legyen oxidos. |
csigabiga | 404 | 2008. január 10. 08:23 |
hali....van egy kis gondom,...karácsony elött vettem meg az uj vasamat egy gixer 1000-est 2003-as...10260 km -rel , állitolag egy évet állt. békéscsabárol hoztam haza, semmi gond nem volt vele....egy hét állás után gondoltam be röffentem egy kicsit járatom....ekkor ért egy meglepetés...a vizem felmelegedet 105-107 fokig mire bekapcsolt a hütöventillátor...ez természetes, vagy megatta magát a termosztátom???? a rendszer zárt, nem szivárog sehol.... most akkor mi van??? szedjem szét? segitséget elöre is köszi.....
|
krisztian.fz6 | 402 | 2007. december 21. 10:53 | Válasz erre: 401 |
Olyan szerintem nem is létezik, ha kell neked pld egy 0,23-as, akkor fogsz egy 0,15-öst és mellétekersz egy 0,08-ast, variációk végtelen sora.
|
karu | 401 | 2007. december 21. 10:43 |
0,02-0,01 is van benne mert a mért értékekhez erre is szügséged volt vagy csak saccoltál hogy alaza a kisseb érték a szoros a nagyobb?
|
krisztian.fz6 | 399 | 2007. december 20. 23:01 | Válasz erre: 398 |
http://thomson.addel.hu/detailproduct.php?productid=110777 hasonló, 0,03 mm-tõl indul talán 1 mm-ig.
|
mexikana | 397 | 2007. december 11. 07:08 | Válasz erre: 396 |
....akkor most a vásárlókkal kötözködik?!...)))))))))))))már hiányzik h, nem szól be
|
karu | 396 | 2007. december 10. 22:32 |
Krisztian elutazott azért nem kötözködik mert el van foglalva a kerámiák értékesitésével.
|
karu | 395 | 2007. december 3. 19:36 | Válasz erre: 394 |
Tudod Krisztián szeret mindenkit cikizni fõleg engem de ez nem zavar.Az ö motorja öregszik az én motorom fiatalodikez itt a lényeg))))))
|
mexikana | 394 | 2007. december 3. 16:15 | Válasz erre: 385 |
de akkor nekünk is illik gyászolni.....mostanában nem megyünk temetésre .....mindjárt összerakja és mehetünk motorozzni.....addig is csináld a placcot a kapud elött a motorjainknak....!
|
karu | 392 | 2007. november 30. 13:52 | Válasz erre: 390 |
Nem tagaom néha nem szerelek vissza dolgoat például a gyári kormány a katalizátor a hátsó dob. Szeretem ha a motoromon vannak egyéni megoldások. |
krisztian.fz6 | 390 | 2007. november 30. 09:20 | Válasz erre: 389 |
Karunál az a gond, hogy nem csavarok maradnak hanem kisebb-nagyobb alkatrészek. :-))
|
Vaslovas | 389 | 2007. november 30. 08:40 | Válasz erre: 385 |
Minden évbe szét szedi és marad évente 1 marok csavar:-))))))))) Anno Szimós süldõ koromban én is mindíg szét szettem, majd maradt 1 halom csavar évente, de minden 3. évben kellet hozzá 1 doboznyi.....hogy mûködött , nem tudom, de kifogástalan volt :-)))))))))))) |
kovpeti | 388 | 2007. november 30. 08:40 | Válasz erre: 382 |
Hát ez az én bajom is. Csak 1 csõ van. Ráadásul nem lehet sehova fixen csavarozni valami vasat, mert nem tud megtámaszkodni sehol. Max a leömlõ soron, de szerintem ez nem túl szerencsés megoldás. Marad az elsõ-hátsõ emelõ. |
pandamaci | 386 | 2007. november 30. 08:18 | Válasz erre: 384 |
hát akinek egyik sincs, legalább hetente tologassa el egy kicsit a motort, hogy ne ugyanazon a helyen nyomódjon a gumi.
|
krisztian.fz6 | 385 | 2007. november 30. 00:40 | Válasz erre: 377 |
Szerintem ha Karunak valami történne a motorjával egy évig feketében járna. :-))
|
karu | 384 | 2007. november 29. 23:50 |
Gyerekek közép álvány jobb mint a motor emelõ. Vegyétek ki a hátsó lengõvillát középálvány nélkül. |
pandamaci | 382 | 2007. november 29. 19:42 | Válasz erre: 380 |
Ezek a fajta emelõk (15-20 e Ft közt kb ugyanilyen mind csak más színben) olyan motorhoz jók, ahol a blokk alatt 2 csõ fut párhozamosan, az alá nem lóg le semmi, azaz ide stabilan felfekszik.Ahol billegõsen ( kipufogótól, olajszûrõtõl,oldaltámasztól stb kényes ponttól) lehetne emelni ,ne használjátok, vagy valami spec. utólag ráhegesztett v csavarozott bölcsõvel egészítsétek ki a nevezett gumis felfekvõ résznél. Egyszerû gumi ill. fadarabbal, ne hézagoljátok, drága lehet a mutatvány, ha valaki magára, vagy a betonra dönti a gépét.
|
klimas | 380 | 2007. november 29. 18:21 | Válasz erre: 376 |
Pandamaci linkje: http://shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=9949&cikk=10003303 A két fekete színû csíknál emel , ha kényes az emelési pont plusz gumival esetleg orvosolható . Nekem XJ 900 Diversion van , az elsõ résznél a kipuffot nyomja , |
pandamaci | 379 | 2007. november 29. 15:09 | Válasz erre: 378 |
ha meg nem férnél hozzá az akkuhoz, áramot fejleszthetsz krumpliból vas szöggel, vagy békacombból esetleg biciklidinamóból :))) / de egy 2x3 cm es ledes kulcstartó is kisebb helyet foglal, mint a 6 méter szigetelt villanydrót:::/ |
Vaslovas | 378 | 2007. november 29. 13:34 |
Ha sötét van.........de kell a fény ! http://www.videa.hu/main.php?page=play&v=Ntcdba0h4L9A7uVA |
mexikana | 377 | 2007. november 29. 10:14 | Válasz erre: 370 |
Ezt nem hinném el ha nem látnám h, a leömlösor a párnázott sámlin csücsül a "sufniban"....))))))))))))dejó sora van a motorkád alkatrészeinek....!
|
kovpeti | 376 | 2007. november 29. 09:14 | Válasz erre: 373 |
Köszi a lehetõséget ! Igazából az a bajom, hogy hol emeljem. Berakom a váz robbantott rajzát. Piros körrel jelöltem a csövet. Ide van rögzítve az oldaltámasz is. ![]() ![]() |
krisztian.fz6 | 375 | 2007. november 28. 21:09 | Válasz erre: 374 |
Legalább holnap este lesz mit fikáznom. :-))
|
karu | 374 | 2007. november 28. 20:42 | Válasz erre: 372 |
DE zavarés legszivesebben megnézném a csapágy csészéket. A hátsó rugót atfestettem pirosra tök jól néz ki. |
klimas | 373 | 2007. november 28. 18:14 | Válasz erre: 371 |
Hali ! Az M3-s Metróban láttam nemrég 15 pénzért olyat mint már itt elõzõleg belinkeltek Nekem van egy ,látom a szomszédban laksz ,ha gondolod átjössz, megnézed közelrõl és tudsz dönteni ! Te 309504672 |
krisztian.fz6 | 372 | 2007. november 28. 16:40 | Válasz erre: 370 |
Karu, a dugattyú teteje is kokszos-koszos szokott lenni. Az nem zavar??? Mert itt a hosszú tél, nem kellene azokat is letakarítani???
|
kovpeti | 371 | 2007. november 28. 16:01 |
Kis segítséget szeretnék kérni. Kaza Z750 2004-es. Valami központi emelõn godolkodom, de nem tudom, hogy hol is lehetne megemelni a mocit. Végigtapogattam az alját, de nincs igazán felfekvõ felület. Nem értek különösebben hozzá, de olyan, mintha a blokk függesztve lenne. A blokk mögött van egy vastag csõ, a vázhoz rögzítve és erre van felrögzítve a hátsó rugóstag. Arra gondoltam, hogy ha ebbe a csõbe bedugok egy vasat, akkor két oldalról megemelhetõ-e ? |
karu | 369 | 2007. november 25. 12:40 |
Topik elõrántva a süllyesztõbõl))))) A fogaskerék leirása 0 -ra és még evvel is haza jött a motor. ![]() ![]() |
i.zsoldos | 368 | 2007. november 13. 10:46 |
http://www.motorrevu.hu/cikk/0740/507523/20071003_hasznos_tanacsok_ruha_helyzet_a_borruha_teliesitese_1.htm
|
danyila | 367 | 2007. november 12. 15:55 | Válasz erre: 366 |
A Transalpnál egyszerûbb is meg nem is. V2 mint közismer és 4 db gyertyája van. Hengerenként egyet-egyet mindenféle trükk és bontás nélkül lehet cserélni akár az útszélén is. Oldalt látszanak jobbról és balról. Ekkor a gép már megy - ha ez volt a baja. Viszont a másik egy-egy gyertyához burkolatot és tankot is le kell szerelni. Ugyan is normál állapotban nem is látszanak. Én is csak sejtem, hogy a hátsó hengeren hátul. Az elsõ hengeren elõl lehet. Ugyan is 3 oldala normál állapotban látszik a hengereknek (hengerfejeknek) |
karu | 366 | 2007. november 12. 14:40 |
Hát meg kell hogy mondjam az fz6 fazeren nem egy egyszerû dolog a gyertya csere igen megküzdöttem vele de legalább rájöttem hogy utközben a csere esélytelen. Kiváncsi lennék egy szervizben hány munkaóra ez a mûvelet)))))) |
pandamaci | 365 | 2007. november 9. 10:41 | Válasz erre: 363 |
hydr . emelõnek van egy mechanikus biztosítása, ha az olajemelõ visszaeresztene, ne feküdjön le a motor a födre.
|
Petipapa | 364 | 2007. november 9. 10:36 |
Remélem nem reklámnak minõsül a hozzászólásom. Kerekes emelõt a Yamaha Fehérvárnál láttam, elsõ - hátsó kerékre egyaránt. Állitható szélességgel, szerintem prima minõségben. |
kovpeti | 363 | 2007. november 9. 08:34 |
A kerék nem a tologatáshoz kell, hanem mikor aláfeszítem az emelõt, akkor nem a mocit húzza rá, hanem az emelõ gurul alá. Ha egyedül vagy nagy ám a különbség ! Amúgy köszönöm a segítséget ! A hidraulikus emelõ nem megy tönkre,nem ereszt le, ha egész télen azon áll a vas ? A kókai srácot meg fogom keresni. |
TomRed | 362 | 2007. november 8. 20:26 |
http://gportal.hu/portal/motorfuto/ Ezen a helyen a láttam egy gurigás motor emelõt. Ránézésre egész jónak tûnik. Az nem derül ki, hogy csak saját célra készítette-e. |
tsanyi | 361 | 2007. november 8. 19:44 |
amit a srác gyárt az a megfelelõ helyen csavarral fixen rögzítve van a géphez és még kisebb útegyenetlenségen sem borul( a garázsban nem rossz ha kicsi a hely és egy sarokba akarja bejátszani az ember)....amire csak rá van téve a moci azt én se mozdítanám :))
|
pandamaci | 360 | 2007. november 8. 19:40 | Válasz erre: 359 |
http://shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=9949&cikk=10003303 kb ilyen a praktikeres is szürkében 20 e Ft ert. De csak ahhoz a mocikhoz jó , ahol a motorblokk alatt megy a 2 csõváz, amihez stabilan alátéve tudod emelni. Tologatni meg nemigen merném semmilyn emelõn sem, fõleg nem egyedül. (Enyém is kb. hasonló,csak nem hydr.emelésû. Téli pihenõnél nem nyomódik a gumiköpeny, meg könnyû tisztítani rajta a sok küllõt::)) |
tsanyi | 359 | 2007. november 8. 18:29 | Válasz erre: 356 |
a gond az, hogy ha csak hátsó, és-vagy elsõ emelõn van hiába kerekes az nem lessz jó mert nem lehet rajta tolni....középemelõ kell amit a srác eddig csak SV-hez csinált de nem nagy dolog a felfogatást átalakítani rajta és az több kerekes karon áll, azon lehet tologatni minden irányban...elég nagy kereket tesz rá, jobban gurul mint a többi...közel laksz hozzá, egy beszélgetést talán megér és az árból is lehet alkudni általában (ezt nem én mondtam)....
|
Vaslovas | 358 | 2007. november 8. 17:56 | Válasz erre: 356 |
http://www.vatera.hu/motorkerekpar_emeloszerkezet_40782557.html Hátha segíteni tudok.... |
tsanyi | 357 | 2007. november 8. 16:04 | Válasz erre: 356 |
Hívd fel, sztem tesz rá kereket is ha kéred....eléggé együttmûködõ a srác. :))
|
kovpeti | 356 | 2007. november 8. 15:14 | Válasz erre: 354 |
Ezt a túraemelõt már mutattad, jó pofa. Viszont a hátsó emelõ nem tetszik túlságosan. 10 körül kerekeset lehet kapni.Nekem az jobb lenne, mert egyedül kell megoldanom , nincs segítségem. |
tsanyi | 354 | 2007. november 8. 13:51 | Válasz erre: 351 |
Kókán lakik egy haver aki ilyeneket gyárt és vszonylag olcsón adja.......itt találod: http://www.motoremelo.fw.hu/
|
kovpeti | 353 | 2007. november 8. 13:47 | Válasz erre: 352 |
Igazából télire akarnán felpolcolni a masinát. Ehhez ez nem lenne jó asszem. |
pandamaci | 352 | 2007. november 7. 18:37 | Válasz erre: 351 |
praktikerben láttam tegnap 19.990 Ft ért középsõt, az felemeli az egész motort egyszerre. Szép nagy darab, kerekeken belököd alá, és hidraulikus lábpumpával emeled. Csak tájékozódj, a Te mocid középen a motor alatt hogyan van kialakítva, azaz jó e hozzá.
|
Vaslovas | 350 | 2007. november 7. 12:44 | Válasz erre: 343 |
Köcce..már beszéltem is vele, nagyon jópofa fazon:-))))
|
Vaslovas | 349 | 2007. november 7. 12:43 | Válasz erre: 348 |
Hello Anya..:-))) Kicsi lányod tündéri, becélgetünk sokat !! |
falkavezer | 348 | 2007. november 6. 19:40 | Válasz erre: 347 |
Szia Tibor! Én ugyan ehhez a témához nem tudok hozzászólni, csak beköszönök. Anya
|
Vaslovas | 347 | 2007. november 6. 19:24 | Válasz erre: 343 |
Kiráy vagy Köszönöm:-)))))))))))))))))))))))))))
|
tronyo | 343 | 2007. november 6. 18:39 |
n3e0m/h4i5r3d6e8t5é9sileg kicsit összerázták a bill kiostást de már rendben van. Szabó Imrének hivják
|
Vaslovas | 340 | 2007. november 6. 18:12 | Válasz erre: 339 |
Én is kerestem......de hiába, amúgy a híreknél volt, pedig tényleg nem volt reklám, mert nem közölte az elérhetõséget ! de köcce:-)))))) |
lacika64 | 339 | 2007. november 6. 18:08 |
Nemrég valaki rakott föl egyet,de .... tanácsára törölték,mert hirdetésnek minõsült.Ha eszembe jut melyik fórumon volt megnézem és szólok.Sajnos a fejem már nem a régi:).Egyébként szerintem faszság volt törölni!
|
Vaslovas | 338 | 2007. november 6. 17:56 |
Szükségem lenne 1 jó olcsó spoileres szakira ! Ötleteket elfogadnák...... Sárvédõt és köténylemezt szeretnék csináltatni vele !!! |
karu | 336 | 2007. november 6. 07:56 | Válasz erre: 335 |
Nem megtartom és majd eladom neked az alkatrészeket.
|
krisztian.fz6 | 335 | 2007. november 5. 22:37 | Válasz erre: 334 |
Nem fogod tudni öszerakni azt a motort...mi lesz vele??? :-( Eladod egy bontónak???
|
karu | 334 | 2007. november 5. 20:56 | Válasz erre: 326 |
Meg vannak a kupgörgõs csapágy méretei fzs 600 felsõ 47x25x15 alsó 55x30x17. A felsõ jó az fz 6 ba azalso nem az fz 6 mérete 55x30x15. a francba!! |
karu | 333 | 2007. november 5. 17:29 | Válasz erre: 332 |
Fékalkatrészt denaturált szessel mossuk benzinnel vagy bármi nemü oldószerrel nem.
|
Petipapa | 332 | 2007. november 5. 16:54 |
szia mindenkinek tanácsotokat kérném mivel lehet átmosni a fékrendszert? Nyáron vettem a gépem, és nem tudom milyen fékolaj volt benne, télen pedig le akarom cserélni. Elõre is köszi a segitséget. |
pandamaci | 331 | 2007. november 5. 15:33 | Válasz erre: 325 |
látom szereted a finom cuccokat , ezért irom a fékolajjal vigyázz dot 4 - 5- 5.0- 5,1 szilikon bázis- glikol bázis, melyik után mit használsz ( 1000%-os szétszerelés és kimosás nélkül, nehogy összecsomósodjon) Vót aki q a jót akart és beszopta :) |
karu | 330 | 2007. november 5. 14:53 | Válasz erre: 326 |
Én kicserélném csak az fz6 hoz még nem lehet kapni. Amugy semmi baja ujbol kenem és összerakom csak azért szedtem szét hogy megvizsgáljam ugyanis sok rosszat hallottam ezekrõl a bicigli jellegû kormány csapágyakról |
ZRXRUDI | 328 | 2007. november 5. 12:44 |
A piros flakonos nem tudom, mire való, de azzal a zöld dobozossal mintha már találkoztam volna!
|
kawasanyi | 327 | 2007. november 5. 10:36 | Válasz erre: 322 |
Azok a vegyszerek sem rosszak amik a flakontól jobbra lent a földön vannak! :)
|
karu | 325 | 2007. november 4. 21:19 |
További tervem a hátsó lengõvilla kiszerelése kenése a gyertyák cseréje egy két apró alkatrész festése fékolaj és hûtõviz csere.
|
karu | 324 | 2007. november 4. 21:11 |
Megkezdtem az ez évi karbantartást elsõ dolog a kormánycsapágyak vizsgálata és kenése.
![]() ![]() ![]() |
Apcsi | 323 | 2007. november 3. 18:18 | Válasz erre: 322 |
Szerintem is tök jó. A plakát alatti rekeszre gondolsz?-)))
|
karu | 322 | 2007. október 31. 22:26 |
Ez a vegyszer szuper jó szeretném ajánlani nektek biztos az eredmény próbáljátok ki.
![]() |
karu | 321 | 2007. október 26. 23:01 |
Ma leellenõriztem a Peugeottom oráját 48 nél 50 et mutatott érdekes.
|
bimi | 320 | 2007. október 25. 15:27 | Válasz erre: 319 |
Két GPS-t még nem hasonlítottam össze,de ellenõriztem már stopperral többet is.Mindegyik tökéletesen pontos volt.
|
pandamaci | 319 | 2007. október 25. 13:25 |
tényleg: 2 gps-t próbált már valaki 1 autóban, egyszere, sztereoban egymás mellett, azok mit mutathatnak???
|
pandamaci | 318 | 2007. október 25. 13:19 | Válasz erre: 313 |
de a kerék a digit mûszernél sem fogaskerék kapcsolat :))) (azaz valahogyan gurul, csúszik, sodródik, benyomódik, guminyomástól, bordázat mélységtõl, kopottságtól, hõmérséklettõl stb stb függõen- ebbõl adódik egy gördülési sugár amibõl ugye a sebesség kiszámolásához szükséges. Ettõl függetlenül eredeti gumimérettel, nyomással, típussal is legöbb óra 100 nál kb 5-6 ot csal, 200 nál mégtöbbet.) Persze aki hajszálra 90,00 km/h-val akar menni, annak ....:)) |
Rudo | 317 | 2007. október 25. 12:20 | Válasz erre: 316 |
Az én tapasztalatom az,hogy a sportosabb jármûvek többet csalnak.(eredmények gps-el mérve) Pl.: w124 200dizel merci 120-at mutatott 117-et ment. Bmw 2.5td 150-et mutat 139-et megy. Triumph tigerem 150-et mutat 149-et megy. fzr 1000-es 300-at mutat 252-öt megy.!!!! klr600 160-at mutat 140-et megy. (kivétel erõsíti a szabját :)) hornet 600 150-et mutat 142.megy. sv 650 170-et mutat 163-at megy,stb........ |
hajaj | 316 | 2007. október 24. 22:58 | Válasz erre: 315 |
Ebben is van valami, én még mást olvastam anno. De a lényeg, hogy nem a mûszer a gagyi, hanem így van beállítva.
|
krisztian.fz6 | 315 | 2007. október 24. 22:50 | Válasz erre: 314 |
Nem, nem csak azért mutat többet. Azt hiszed hogy 100-al mész, pedig csak 90-95-tel, mivel nem a valós sebességgel mész, hanem kicsit lassabban akkor egy esetleges vészfékezésnél métereket nyerhetsz. Valahol olvastam.
|
hajaj | 314 | 2007. október 24. 22:39 | Válasz erre: 313 |
Sziasztok! Ha szabad belekontárkodnom, általában nem azért csal a mûszer, mert gagyi, hanem mert direkt úgy állítják be, hogy többet mutasson. Ha 50-nél mész el a trafi elõtt és mégis megállítanak, akkor biztosan mondhasd, hogy Te bizony nem mentél többet és ha jó a gépük, akkor õk sem fognak 48-nál többet kimérni. Persze a szimó km-órája számomra még mindig rejtély...:)
|