1Laciapu | 512 | 2015. április 12. 19:58 |
Ami a tolattyúkon van? Azok újszerû állapotban vannak, sehol nincs egyik sem kirepedezve vagy lukadva. De azoknak milyen szerepük van egy túlfolyásnál? |
kawa70 | 511 | 2015. április 12. 19:53 | Válasz erre: 510 |
Azt is megnezheted de van egy gumi membrán a karburatorban azt vizsgáld meg jobban.
|
kawa70 | 509 | 2015. április 12. 16:10 | Válasz erre: 508 |
A gumitanyérokat nézd meg jobban, azok szoktak hunyók lenni. A belefujás nem túl nagy nyomást eredményez igy akár jónak is tûnhet.
|
1Laciapu | 508 | 2015. április 12. 15:00 |
Sziasztok! A következõkre kérnék egy kis segítséget, tanácsot, véleményt: Van egy sornégyes mikuni karbim, ami a benzincsap direkt állásában folyat. Ez ugye elsõ körben kopott, vagy koszos tûszelepre és szelepfészekre utaló jel. Szétszedtem, kitisztítottam, fejreállítottam a karbit és belefújtam a benzincsõbe, amikor is az egyik karbim túlfolyó csöve sziszegett, ott jött a levegõ. Tehát az a tûszelep nem zár, ha jól gondolom. erre megcseréltem két karbi fészkét és tûszelepét, ezeket megint gondosan tisztogattam, ismételt belefújásra nem jött a levegõ sehol, tehát elvileg zár minden tûszelepem. Többször forgattam a karbit, de fejreállítva befúvásra tökéletes volt. Ez után estem pofára, mikor visszatettem a helyére, bekötöttem mindent, kinyitom a csapot és folyat! Több is! Basszus, mi lehet a hiba? Nem megbízható a levegõs próba? Vagy nem úgy mûxik a karbi, ahogy gondolom? A tûszelepek gumiján kis peremek vannak a kopástól az igaz, de akkor a levegõt miért nem engedi át? |
pandamaci | 507 | 2010. július 19. 18:17 | Válasz erre: 504 |
fûthetõ ruha ?? ilyenkor?? :) különben + 50 -100 w-ot elbír, de akkuról elindulva, külön biztosítékkal és vezetékkel indul jel, úgy, hogy csak járó motornál lehessen bekapcsolni.. /ezért relé is kell hozzá/ |
jurgen05 | 506 | 2010. július 19. 18:08 |
�Sziasztok!!!! Van egy 2002 -es honda transalpom 650-es amin az immobilaiser vacakol. Valaki esetleg ki tudná iktatni vagy tipp a kiiktatásához. Köszönöm!!!! |
Laic | 505 | 2010. március 19. 10:40 |
Hali! Van egy Dt125-ös motorom csak sajnos gyári folytással 85-nél nem megy többet. Találtam valamit a km-óra házában elrejtve, amit ha kikötök már 7000-es fordulatnál bedadog... nem tudjátok ennek van-e köze a folytáshoz és hogy lehetne azt kiiktatni? |
vaszil | 504 | 2010. március 14. 16:31 |
Sziasztok ! Hány wattos plussz terhelést lehet még biztonsággal bekötni? Elektromosan fûthetõ ruha 50-100 watt ? |
onam | 503 | 2010. február 15. 17:12 | Válasz erre: 502 |
Most mondhatnám: Na ugye, jó helyen kapirgáltam...
|
krisztian.fz6 | 502 | 2010. február 15. 17:07 |
Köszi a segítséget, már robog a robogó. Annyi volt csak, hogy egy vezeték, ami megy a gyújtótrafóba egy vastag kábelkötegben, (ami ugye össze volt bandázsolva) belül el volt oxidálódva, és nem érintkezett már, csak néha-néha.
|
C1800Rider | 501 | 2010. február 14. 22:33 | Válasz erre: 500 |
Sok sikert! No meg ingyen kontaktspray hegyet! :-)
|
krisztian.fz6 | 500 | 2010. február 14. 22:12 | Válasz erre: 499 |
Hidegen sincs már szikra. :-( Na holnap nekiállok.
|
C1800Rider | 499 | 2010. február 14. 22:09 | Válasz erre: 495 |
Amennyiben kizárólag üzemmelegen rendetlenkedik, könnyen elképzelhetõ gyújtótrafó probléma. Tekercszárlat szokott ilyet csinálni. Amikor kihûl, a zárlat megszûnik és ismét minden mûködõképes.
|
krisztian.fz6 | 498 | 2010. február 14. 22:00 | Válasz erre: 497 |
Nincs vészleállító a robogón. De azzal a fazeren a tavalyi túrán megszívtam.
|
Audimania | 497 | 2010. február 14. 19:57 | Válasz erre: 495 |
Ha van vészleállító, annál kezdeném a keresést. A Cagivámon, meg a Kawasakin is az szívatott meg. Aztán jónéhányszor átkapcsoltam egymás után, míg "lekopott" az érintkezõkrõl a szennyezõdés (vagy akár a kezdõdõ rozsda?) és teljesen üzembiztos lett :) És nem kellett semmit szétbombáznom :)
|
stancy | 496 | 2010. február 14. 18:44 |
Így csak találgatni lehet. Menj sorba, gyertya, gyertyapipa, gyertyakábel, biztosíték, akku saruk, cdi, gyújtáskapcsoló.. A szerelõ is csak ezt tudná csinálni.
|
krisztian.fz6 | 495 | 2010. február 14. 18:38 | Válasz erre: 494 |
Igen, ma reggel pöccre indult, majd menet közben leállt, mintha levenném a gyujtást. Ez a jelenség ismerõs volt a simson korszakból a beköpött gyertyával, de itt a gyertya tiszta, nincs koromdarabka ami zárlatot okozott volna. Nyugodtan hazatoltam, közben párszor indítgattam, rugdosom, kiveszem a gyertyát, az benzines, szóval benzint kap, de szikra az nincs. Próbáltam másik gyertyát, azzal sincs szikra.
|
Pityke71 | 494 | 2010. február 14. 18:16 | Válasz erre: 490 |
Hi!MIt jelent az konkrétan,hogy elment a gyujtás?Leáll menet közben és nem akar indulni? Üzemanyagot kap rendesen?A vákuumos bezincsap is viccelõdhet(átszakadt membrán,lukas vákuumcsõ,sima dugulás)Ha biztos,hogy gyujtásköri gondod van,kezdd a gyetyával(legolcsóbb,lehetõség) Ha végképp elakadsz,hívj fel. |
C1800Rider | 493 | 2010. február 14. 17:33 |
Ja! vezetékszakadásról se feledkezz meg, ami szintén lehet akárhol. :-(
|
C1800Rider | 492 | 2010. február 14. 17:33 | Válasz erre: 490 |
Ez valami nagyon alattomos kontakthiba lesz. Gyakorlatilag bárhol lehet. Testhiba, gyújtáskapcsolóhiba, vészleállító, ráindításgátló, féklámpakapcsoló, tényleg bármi.
|
krisztian.fz6 | 490 | 2010. február 14. 16:06 |
Lenne egy problémám, ehhez kérnék segítséget. van egy suzuki adress robogóm, és egyszercsak elment a gyújtás. Néha azért van, de mikor hazáig kell tolni akkor még röffenni se akar. :-( Mi lehet a gond? Hol kezdjem el a keresést? Olyat is csinált, hogy nem indult, feltöltöttem az akku-t és pöccre indult, bár töltés elõtt még simán pörgette az önindító a motort, szóval csak rátöltöttem. |
sddhkl | 489 | 2009. június 15. 11:13 |
hát sajna újra nem telik, és csak Ak-s jogsim van. mennyit birna szted ha feltuningolnám? és hogy tudom megcvsinálni 18 lóerõre a 13 lóerõt? nagyobb fogaskerékhez nagyobb lánc is való nem? mert alig 200 km es az új fogaskerék meg lánc...
|
pandamaci | 488 | 2009. június 15. 08:45 | Válasz erre: 487 |
A kipufogó kifurkálástól csak hangja fog változni..a 10 loero hosszabb áttételt sem bír el szerintem, a szembeszél igy is visszafújja.Ha nagyon belebonyolódsz, csinálsz belõle pl 18 lóerõt,ettõl sem fogsz megszédülni,de ekkor kérdés az élettartama.Lehet inkább nagyobb motor kellene neked.
|
sddhkl | 487 | 2009. június 15. 02:34 |
sziasztok. nekem egy keeway speedem van, ugyan az mint a yamaha ybr 125-ös. az lenne a kérdésem, hogyan vagy mivel tudnám a 95-100as végsebet feljebb vinni, és mennyivel menne? a kipufogót ki lehet fúrni, nagyobb fúvóka, sport légszûrõ, és ha erõsödött nagyobb fogaskerék? aki tudja, irjon légyszi.
|
Vaslovas | 485 | 2008. november 18. 15:32 |
Fiatal orosz mérnök találmányai....avagy Made in CCCP! "http://www.tar.hu/norbimagan/erdekes.htm" |
Malossi | 484 | 2008. augusztus 8. 17:16 |
"A komputer vezérelt karburátorokat (PGM II) most vezették be elõször[...]PGM II szívórendszer[...]<-te jó ég..ugye nem ártott neki ha néhány kör erejéig akksi nélkül mentem vele? Légyszi valki nyugtasson meg :( (a teljes link: "http://www.fxp.hu/2t/16tortenet/nsr/912tort.htm" MC18 '89es évjárat)
|
Rudo | 483 | 2008. július 25. 11:06 | Válasz erre: 482 |
Kipuffogó szelep,magas fordulaton kinyit és nagyobb átmérõn tud távozni a gáz,bír forogni rendesen,alacsony fordulaton elzár így marad 1 kis nyomaték is.
|
vaddiszno77 | 482 | 2008. július 2. 22:22 |
Ha vki tudja mit jelent a gilera xr1 esen, az apts jelzés és annak müködési elve !!Legyenszíves közölni ,köszke!!
|
Vaslovas | 481 | 2008. június 19. 12:26 | Válasz erre: 480 |
Elfárad a viszkozitása.....megtörik ! Olyan anyagot önthetsz ki belõle, mint a zaccos KV. |
Oldi | 480 | 2008. június 19. 12:21 |
Szépen köszönöm !! Lehet, hogy ilyesmi a baja, mert egy szerelõ srác, aki ment vele egy kört, mondta, hogy valszeg nincs benne olaj. Namost én figyeltem, nem volt soha olajos a szár, tehát a simmering még jó, akkor hova lett a gyárilag beletöltött??? Hogy mik vannak...:-) |
Vaslovas | 479 | 2008. június 19. 08:13 | Válasz erre: 477 |
Tipp ! Valószínû, hogy 10-es olaj kell bele. De vegyél 1 10-est és 1 15-öst....keverd fele-fele arányban. Hogy miért?? Mert használat közben törik az olaj, így a 10-es bõl lenne egy 7,5-ösöd, de ha keverékkel csinálod akkor a 12,5-bõl lesz egy ideális 10-esed....... |
karu | 478 | 2008. június 18. 22:51 | Válasz erre: 477 |
Felsõ csavart fellazitod kereket sárvédõt leszereled kilazitod a villa nyakat lefelé kihuzod.Majd fejre állitod hogy ki fojjon az olaj. Utána feltöltöd uj olajjalmind a kettõt. Bocs nem tudom az FJR be mennyi kell meg hogy milyen de járj utána. |
Oldi | 477 | 2008. június 18. 22:37 |
Hali! Kérdés:lehet-e az elsõ telóban az olaj mennyiségét megnézni, megsaccolni komolyabb szétszedés nélkül? |
sierraone | 476 | 2008. június 5. 15:35 |
KÖSZÖNÖM! Mondjuk a probléma annyi, hogy én vidékrõl írok, és nem tudom mikor megyek Pestre, de köszi azért. Ha valakinek van más ötlete annak is örülnék.. |
Cerb | 475 | 2008. június 5. 13:44 | Válasz erre: 474 |
Na azért öcsike, szeretem, ha helyesen írod a titulusom. Bár az Elnökurat jobban szeretem.:-))))))))
|
Vaslovas | 474 | 2008. június 5. 11:19 | Válasz erre: 473 |
Örülök, hogy neked is segíthettem:-)) Ui.: Elnök utca (nagy betûvel)...Csak még valaki le nem b@CC:!!!!!! Bocsi.:-)) |
szelekt | 473 | 2008. június 5. 11:15 |
hali. "http://www.hamex.hu/belso.php?m=5&inf=termek&tcs_id=244&p=244&l=3" én ezt használom,nem nyomja a fülem,120-ig zenét hallom,stb Vaslovas ugyanezt ajánlotta,csak jóval olcsóbban. Én is bemegyek oda,hátha..... köszi |
Vaslovas | 472 | 2008. június 5. 11:11 | Válasz erre: 471 |
VIII.ker. elnök utca 1. Sárga sarki épület !! Sisakba szerelhetõ fejhalgató...stb. 2000.- és még PMR-t is rákötheCC ! Ott vannak átalakítók, dugók ! Hétfõn .szerdán és pénteken ott van 1 nagyon kedves úriember, aki elektronikai mûszerész és helyben meg is csinálja neked a dolgokat, ha kell :-) |
sierraone | 471 | 2008. június 5. 10:59 |
KÉRDÉS!! Szerelt már valaki fülhallgatót sisakba? A lassú motorozás híve vagyok, és jó lenne zenét hallgatni a kupakomban. Vettem ilyen fülbe dugható fülest(in-ear), de annyira elfogja a hangot, hogy ha a sisakot is felveszem nemhogy szélzaj nincs, de a motoromat sem hallom.. Szóval bele kellene ekkenteni valim 5-6000 ft értékü Panasonic fülest, de félek szétcseszni a hungarocelt a sisakban. Ötlet, segítség tipp??? fontos lenne |
olika | 470 | 2008. június 3. 11:49 | Válasz erre: 468 |
Bátor ember lehet a kolléga,hogy egy ilyen dugóval mert menni.Én mát láttam a saját szememmel olyat,hogy kivolt vágva az aluminium kerékbõl a küllõ és egy másik volt bele hegesztve.A varratok is hagytak maguk után kívánni valót.Ezt sem tartom egészséges dolognak.De sajnos vannak szakbarbárok akik pénzért bármire képesek.Én biztos,hogy nem vállaltam volna egyiket sem.Sokan járnak hozzám bütyköltetni de tudom meddig lehet elmenni és mi az ami még belefér egy kis varázslásba.
|
pandamaci | 469 | 2008. június 3. 10:04 | Válasz erre: 468 |
ja. maga mekgájver csinálta a sivatagban. Befogott a bikakábelbe egy alu egyforintost es azzal hegesztette.A henger falát meg finomhomokkal simára kipolírozta , a hajtókart 2 tevével húzta egyenesre. És közbe lõttek is.
|
krisztian.fz6 | 468 | 2008. június 3. 08:43 |
"http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080602/" Az igazi sufnituning. Ilyenrõl még nem is hallottam. |
pandamaci | 467 | 2008. május 1. 08:22 | Válasz erre: 462 |
elõfordul ez is.Egy mûanyag flakonba,kupakjába furj lyukat,abba dugj gumi v müa. csövet. Nyomd össze a dobozt,a csövet a kinyitott légtelenitõre huzd rá ,és engedd el a dobozt:azaz szivasd át.
|
karu | 466 | 2008. április 30. 22:41 | Válasz erre: 462 |
Pumpa légt kinnyit légt csavar elzér addig a fékkart nem engeded el tovább addig ismételed amig jó nem lessz.
|
tsanyi | 465 | 2008. április 30. 21:26 |
Ja, és a légtelenítõ csavart el kell zárni amikor a pumpálás után kiengedted a levegõs folyadékot, ha eddig ezt nem tetted.
|
tsanyi | 464 | 2008. április 30. 21:24 | Válasz erre: 462 |
Semmit, csak türelmesen kell pumpálni amíg nem lesz eredmény. A szervizekben egy erre gyártott eszközzel cserélik, de a hagyományos megoldás is jó.
|
Zsifi | 463 | 2008. április 30. 21:24 | Válasz erre: 462 |
Azt hogy nekiálltál... Valószínüleg az elosztó, vagy fékerõszabályzónál is van légtelenító... Bízd szakemberre...mégiscsak az a fék amivel meg szeretnél állni.. |
galoscsabus | 462 | 2008. április 30. 20:43 |
Jóestét mindenkinek! Kicseréltem a fékfolyadékot a TDM 900-asomon, de gondban vagyok a légtelenítéssel. Nyitott légtelenítõ csavar és fékkar pumpálás ellenére sem jön belõle a folyadék. Ha valaki tud, kérem segítsen, mit baltáztam el? Elõre is köszönöm: G.Cs. |
Nor | 461 | 2008. április 28. 15:42 |
Sziasztok! 88-as Honda CR250-hez kellenének nekem power szelep alkatrészek (oldalsó rudazat rugóval alátétekkel, alsó rúd, de lehet kompletten is). Ha valakinek van hívjon! Elõre is köszi: Norbi (70)385 3576 |
mackotestver | 460 | 2008. április 28. 15:19 |
zümi750 (pü) #22837 13:15:48 Sziasztok. SOS. közlemény: 83´-as suzuki dr125-re keresek bontott hengerfejet. ha valaki tud akkor légyszi szóljon mert sürgõs lenne. köszi |
tsanyi | 459 | 2008. április 28. 08:10 | Válasz erre: 458 |
Mivel tegnap pályázni voltál vele tényleg nem az olajnyomás, beállt volna:))
|
csigabiga | 458 | 2008. április 28. 07:44 |
az olajnyomásnak semmi baja, megkérdeztem egy szakembert, és azt mondta, hogy nekem ez egy több funkcios kijelzö, és valoszinü hogy a pillangoszelep állt be rosszul...mehetek tovább, és nézessem meg...
|
karu | 454 | 2008. április 26. 15:33 | Válasz erre: 453 |
Sanyi lehet az is hogy nincs olajnyomás vissza jelzés a fazeren sincs.
|
tsanyi | 453 | 2008. április 26. 15:28 | Válasz erre: 452 |
erre nem is gondoltam...annyira természetes, de lehet, hogy tényleg csak ennyi:)))
|
karu | 452 | 2008. április 26. 15:27 | Válasz erre: 450 |
Nézd meg az olajszintet lehet hogy megette tölts utána.
|
tsanyi | 451 | 2008. április 26. 06:57 | Válasz erre: 450 |
ha kigyulladt a lámpa egy másodpercet sem járatnám, azonnal szervíz.....mert ha az olajnyomás ment el akkor az egész motornak kakukk lesz ha járatod.....ha a víz(bár akkor csak F1 lenne) akkor még nem tesz kárt egy rövid beindítás, de az olajnyomással nem szabad játszani, nagyon sokba kerül....könnyen lehet, hogy az olajszivattyú fogaskereke szállt el, nem drága cserével együtt sem(SV-nél már volt ilyen)......
|
csigabiga | 450 | 2008. április 25. 22:17 |
a müszerfalamon, jobb oldalt felül, van egy kis piros lámpa ami gyujtásnál 1 oloajos kannát jelez, ha beindul a motor, akkor ez eddig elaludt, ma észrevettem menetközben hogy járomotornál is ég. alulra pedig ahol a vizhöfokot irja, F I-t ir ki váltakozva a vizhöfokkal...áállitolag ez a pillangoszelep rossz állása miatt van, ez most tud kárt tenni a motorban? egyépként a motor rendesen üzemel..../K 3-as GSX r 1000/
|
Chopper69 | 447 | 2008. április 13. 20:02 |
S.O.S.! Sûrgõsen keresek 535-ös Virgácshoz szabadonfutót, vagy esetleg ennek takaró lemezét ! A bolti ku....va drága és elvinné a szezoni lóvémat! Minden jó 5-let-et szívesen várok ! Chopper Joe |
csigabiga | 445 | 2008. április 11. 22:00 |
nekem is volt gondom az alapjárattal, és most voltam esztergomba szerelönél, egy légszürö csodákra képes....most minden ok.
|
tsanyi | 443 | 2008. április 8. 17:29 |
megpróbálhatod a tisztítót, de ha gar. idõs kora óta csinálja nem hinném, hogy segítene rajta.......ilyet nekem is csinált az SV-m és az alapjárat tekergetésével megoldódott....esetleg megpróbálhatod, hogy feljebb tekered és utána lassan vissza hátha beáll rendesen, sokat nem veszítesz de legalább játszol egy kicsit:)
|
KOVI | 442 | 2008. április 8. 15:04 | Válasz erre: 441 |
sportdob nem volt. A normal 1200. A kkor ilyen injektor moso nem segit? Mindenkepp szerviz?! Meg kotelezos volt panaszkodtam,de csak egy ideig volt jo.
|
tsanyi | 441 | 2008. április 8. 14:25 | Válasz erre: 440 |
sportdob lett rátéve?....ha igen akkor íratni kell alulra és megszünik a jelenség....a normál mennyi?....általában a szervíz 1200-re állítja, de a tapasztalat inkább az 1400-at bizonyítja ....szivató külön nincs a dúsítást az injektor végzi....ha nem áll helyre a dolog akkor még egy szinkron talán segíthet.....ha semmi nem segít akkor lehet, hogy egy szenzor szállt el mert arra is volt már példa bár ritka...
|
KOVI | 440 | 2008. április 8. 13:42 |
Udv Mki! Az en keresztem a kovetkezo: (Alant lattam hasonlo problemat,de ez kicsit mas) Inditaskor hamar leesik a fordulat az uzemszeru ala. Van, h le is all. Ilyenkor fogom a gazt, megprobalom fordulaton tartani mig be nem melegszik. Az alapjaraton nem allithatok,mert bemelegedes utan normalra beall. Tehat a szivatoval lehet gond?... DL 650 (injektoros) koszi! |
tsanyi | 439 | 2008. március 2. 17:04 | Válasz erre: 437 |
"gyujtáskapcsoló? inditó relé? valamilyen kontakt hiba?" igen.. |
sanyika07 | 437 | 2008. február 27. 16:57 |
hello. van egy klr 650-es,nincs gyujtás,ill.csak néha van, azaz csak elvétve ég a zöld lámpa...de index,stb minden van akkor ugye tudok inditani, de ha nem ég, akkor az öninditó elõtt lévõ inditó relét "szakszerûen "csavarhúzóval összeérintem,beindul. szerintetek mi lehet a gond? gyujtáskapcsoló? inditó relé? valamilyen kontakt hiba? valami okos ötletet,dijjazok! |
tsanyi | 436 | 2008. február 25. 18:16 | Válasz erre: 435 |
ahogy néztem K3-as gixered van és gondolom injektoros....az egyik haver K3-as SV650-e is csinált ilyet és az alapjárati szenzor volt rossz....a végére egyáltalán nem volt alapjárat....talán érdemes lenne feltekerni 2500 körülire és onnan vissza lassan a megszokottig és talán beáll normálisra....ezt néha én is eljátszom....
|
csigabiga | 435 | 2008. február 25. 18:02 |
na má megint nincs alapjáratom rendesen....1-2 hétig ok. folyamatosan elfogy 1100-röl 900 ig már majdnem egy teljes fordulatot tekertem a csavaron...most ilyenkor mi van ?????? lehet hogy a szelepek ???
|
viko75 | 433 | 2008. február 8. 14:07 |
Sziasztok!Tudna nekem segíteni valaki hogy egy zx7r ford.szám mérõében mien ellenálás van?Segítségeteket elõre is köszönöm!
|
krisztian.fz6 | 431 | 2008. február 1. 14:25 | Válasz erre: 430 |
nekem ilyen az alpokban szokott lenni, hogy leáll. Hajtûkanyar elõtt mikor visszaváltok. Azért, mert itthon másabb a légnyomás mint 2ezer m fölött és alacsony lesz az alapjárat. Ilyenkor vagy 200-at emelek rajta és jó.
|
csigabiga | 430 | 2008. február 1. 11:44 |
hali, állitottam az alapjáraton, most 1000-1100, és adtam inyektor tisztot is....azt nem tudom melyik segitett, de most minden tökéletes...a vizes benzint már én is megszivtam egy párszor......volt hogy az autom elkezdett dadogni, meg ilyenek, be mentem a hivatalos szervizbe, és müszeres vizsgálat után csak azt mondták, hogy menjek vissza ahoz a kuthoz ahol utoljára tankoltam, és balhézzak...jo drága tankolás volt....sajnos ilyen országban élünk....ez van...
|
b51 | 429 | 2008. január 31. 15:52 | Válasz erre: 428 |
Egy alternatív megoldást választottam a motoromnál: a helyzetjelzõ állásában már ég a városi fény, a következõ kapcsolásra pedig az elakadásjelzõ. Aki ért hozzá elég hamar átkötözgeti. Ja, van egy plusz vezeték a köteg mellett.
|
fix-x | 428 | 2008. január 31. 15:36 |
Köszi a felvilágosítást!!!de újabb probléma merült fel!Állítólag a kábelezés is alkalmatlan erre a funkcióra!!! Azért köszönöm!!!!!!! |
danyila | 427 | 2008. január 30. 20:30 | Válasz erre: 426 |
A 2007-ig gyártott Transalpon a bal oldali kombinált kapcsolón van fénykürt, index, fényváltó kapcsoló és van vészvillógó kapcsoló is. Tehát 4 funciós. S ez egy síma és normál kormányra szerelt cucc. Minden más olyan helyre is felrakható ahol csak a kormány csöve van és nincs burkolattal összeépítve. Fekete színû. Alul és befeleé a kormánycsapágy irányába jön ki belõle a kábelköteg a kormánnyal párhuzamosan. |
fix-x | 426 | 2008. január 30. 20:00 |
XX-re szeretnék vészvillogót.Kéne valaki,aki ismeri annyira a honda egyes tipusait,hogy tudja melyikrõl lehetne olyan kormány-kapcsolót átszerelni,amin van. Köszi fix-x |
danyila | 425 | 2008. január 30. 10:16 | Válasz erre: 424 |
Megoldódott ? Biztosan a motornak volt baja ? Lehet hogy csak azt a szar benzint amit elõzõleg tankoltál kihajtottad belõle. Minden estre az injektor tisztító biztosan nem ártott neki. Én is jártam már így. Egyszer úgy megy a motorom minta svájci óra, másszor nekem is leállogat teljesen indokolatlanul. Meg durrog is. Aztán a követekezõ tank benzinnél egyszerre csak jó lesz. És az enyém karburátoros. Sajnos szeretnek némely kúton vizet önteni a benzinbe, hogy némi haszonra tegyenek szert. Még kifigyelni is nehéz, mert van amikor ugyan azon a kúton egyszer jó másszor vizes a benzin. Bizonyítani pedig nem lehet semmit. |
csigabiga | 422 | 2008. január 26. 09:33 |
köszönöm a segitséget, megprobálom az alapjáratot megemelni, meg az inyektor tisztitot is, remélem hogy nem a szelepekkel lessz a baj....11.000 km van a vasban, most vettem decemberben, állitolag 1 évet állt , mert egy banki visszavett moci, és nem tudom hogy az elözö gazdája hogy bánt vele...
|
fektitibi | 421 | 2008. január 26. 07:16 |
Nyomjál injektor tisztítót a benyába,de márkásat.Fél tank elhasználása után meg hajtsd meg rendesen./Nem 6.-ban 140-el hanem 2.-ban!Szelephézag is lehet,de abból indultam ki,hogy rendesen szervízeled a gépet.Ezért elvetettem ezt a hiba forrást.
|
ztaki | 419 | 2008. január 25. 21:11 | Válasz erre: 418 |
nekem akkor csinált így amikor kicsi volt a szelephézag... aztán egy idõ után nagyon hidegbe már el sem indult... De lehet, hogy semmi köze ehhez...:-))) Gondolom - most nagyot segítettem... :-))))
|
csigabiga | 418 | 2008. január 25. 21:09 |
hali.....megint gondom van....folyton le áll a dög....pakolom vissza 4-3-2-1-üres, és le áll...aztán inditok és rendesen ketyeg alapjáraton...néha meg ketyeg alpjáraton pl. lámpánál állva, aztán gondol egyet és leáll, ha ujra inditom megint van alapjárat....nem értem...egyébként 900-körül van az alapjáratom ....mi lehet a baj? /gixer 1000 k3/
|
Semi | 416 | 2008. január 16. 15:51 |
Ugyan nem motor, de sufnituningnak jó: http://belsoseg.blog.hu/2008/01/16/ikerszanko |
drZXR | 414 | 2008. január 15. 15:56 | Válasz erre: 413 |
A KONDENZ VIZNEK FURTÁK AJAPCSIK ..................
|
csigabiga | 413 | 2008. január 15. 15:53 |
köszi , van még egy hülye kérdésem, a kipufogodobom alján,van egy kicsi luk, ugy látom hogy furt luk, látom hogy ott is ikifuj, ha befogom akkor nem érzek semmi változást. ez valami gyári dolog, vagy az elözö gazdája csinálta? gyári titán a rendszer....van ennek valami értelme? k.b. akkora mintha egy 3-as furoval csinálták volna....
|