21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Sufnituning, avagy szerelési tippek otthonra

1Laciapu 512 2015. április 12. 19:58  
Ami a tolattyúkon van? Azok újszerû állapotban vannak, sehol nincs egyik sem kirepedezve vagy lukadva. De azoknak milyen szerepük van egy túlfolyásnál?

    

kawa70 511 2015. április 12. 19:53   Válasz erre: 510
Azt is megnezheted de van egy gumi membrán a karburatorban azt vizsgáld meg jobban.
    

1Laciapu 510 2015. április 12. 17:57  
A gumitüskékre gondolsz ugye a tûszelep végén?
    

kawa70 509 2015. április 12. 16:10   Válasz erre: 508
A gumitanyérokat nézd meg jobban, azok szoktak hunyók lenni. A belefujás nem túl nagy nyomást eredményez igy akár jónak is tûnhet.
    

1Laciapu 508 2015. április 12. 15:00  
Sziasztok!

A következõkre kérnék egy kis segítséget, tanácsot, véleményt:

Van egy sornégyes mikuni karbim, ami a benzincsap direkt állásában folyat. Ez ugye elsõ körben kopott, vagy koszos tûszelepre és szelepfészekre utaló jel. Szétszedtem, kitisztítottam, fejreállítottam a karbit és belefújtam a benzincsõbe, amikor is az egyik karbim túlfolyó csöve sziszegett, ott jött a levegõ. Tehát az a tûszelep nem zár, ha jól gondolom. erre megcseréltem két karbi fészkét és tûszelepét, ezeket megint gondosan tisztogattam, ismételt belefújásra nem jött a levegõ sehol, tehát elvileg zár minden tûszelepem. Többször forgattam a karbit, de fejreállítva befúvásra tökéletes volt.
Ez után estem pofára, mikor visszatettem a helyére, bekötöttem mindent, kinyitom a csapot és folyat! Több is!
Basszus, mi lehet a hiba? Nem megbízható a levegõs próba? Vagy nem úgy mûxik a karbi, ahogy gondolom? A tûszelepek gumiján kis peremek vannak a kopástól az igaz, de akkor a levegõt miért nem engedi át?
    

pandamaci 507 2010. július 19. 18:17   Válasz erre: 504
fûthetõ ruha ?? ilyenkor?? :)
különben + 50 -100 w-ot elbír, de akkuról elindulva, külön biztosítékkal és vezetékkel indul jel, úgy, hogy csak járó motornál lehessen bekapcsolni.. /ezért relé is kell hozzá/
    

jurgen05 506 2010. július 19. 18:08  
�Sziasztok!!!!

Van egy 2002 -es honda transalpom 650-es amin az immobilaiser vacakol. Valaki esetleg ki tudná iktatni vagy tipp a kiiktatásához. Köszönöm!!!!
    

Laic 505 2010. március 19. 10:40  
Hali!
Van egy Dt125-ös motorom csak sajnos gyári folytással 85-nél nem megy többet. Találtam valamit a km-óra házában elrejtve, amit ha kikötök már 7000-es fordulatnál bedadog... nem tudjátok ennek van-e köze a folytáshoz és hogy lehetne azt kiiktatni?
    

vaszil 504 2010. március 14. 16:31  
Sziasztok !
Hány wattos plussz terhelést lehet még biztonsággal bekötni?
Elektromosan fûthetõ ruha 50-100 watt ?
    

onam 503 2010. február 15. 17:12   Válasz erre: 502
Most mondhatnám: Na ugye, jó helyen kapirgáltam...
    

krisztian.fz6 502 2010. február 15. 17:07  
Köszi a segítséget, már robog a robogó. Annyi volt csak, hogy egy vezeték, ami megy a gyújtótrafóba egy vastag kábelkötegben, (ami ugye össze volt bandázsolva) belül el volt oxidálódva, és nem érintkezett már, csak néha-néha.
    

C1800Rider 501 2010. február 14. 22:33   Válasz erre: 500
Sok sikert! No meg ingyen kontaktspray hegyet! :-)
    

krisztian.fz6 500 2010. február 14. 22:12   Válasz erre: 499
Hidegen sincs már szikra. :-( Na holnap nekiállok.
    

C1800Rider 499 2010. február 14. 22:09   Válasz erre: 495
Amennyiben kizárólag üzemmelegen rendetlenkedik, könnyen elképzelhetõ gyújtótrafó probléma. Tekercszárlat szokott ilyet csinálni. Amikor kihûl, a zárlat megszûnik és ismét minden mûködõképes.
    

krisztian.fz6 498 2010. február 14. 22:00   Válasz erre: 497
Nincs vészleállító a robogón. De azzal a fazeren a tavalyi túrán megszívtam.
    

Audimania 497 2010. február 14. 19:57   Válasz erre: 495
Ha van vészleállító, annál kezdeném a keresést. A Cagivámon, meg a Kawasakin is az szívatott meg. Aztán jónéhányszor átkapcsoltam egymás után, míg "lekopott" az érintkezõkrõl a szennyezõdés (vagy akár a kezdõdõ rozsda?) és teljesen üzembiztos lett :) És nem kellett semmit szétbombáznom :)
    

stancy 496 2010. február 14. 18:44  
Így csak találgatni lehet. Menj sorba, gyertya, gyertyapipa, gyertyakábel, biztosíték, akku saruk, cdi, gyújtáskapcsoló.. A szerelõ is csak ezt tudná csinálni.
    

krisztian.fz6 495 2010. február 14. 18:38   Válasz erre: 494
Igen, ma reggel pöccre indult, majd menet közben leállt, mintha levenném a gyujtást. Ez a jelenség ismerõs volt a simson korszakból a beköpött gyertyával, de itt a gyertya tiszta, nincs koromdarabka ami zárlatot okozott volna. Nyugodtan hazatoltam, közben párszor indítgattam, rugdosom, kiveszem a gyertyát, az benzines, szóval benzint kap, de szikra az nincs. Próbáltam másik gyertyát, azzal sincs szikra.
    

Pityke71 494 2010. február 14. 18:16   Válasz erre: 490
Hi!MIt jelent az konkrétan,hogy elment a gyujtás?Leáll menet közben és nem akar indulni? Üzemanyagot kap rendesen?A vákuumos bezincsap is viccelõdhet(átszakadt membrán,lukas vákuumcsõ,sima dugulás)Ha biztos,hogy gyujtásköri gondod van,kezdd a gyetyával(legolcsóbb,lehetõség)
Ha végképp elakadsz,hívj fel.
    

C1800Rider 493 2010. február 14. 17:33  
Ja! vezetékszakadásról se feledkezz meg, ami szintén lehet akárhol. :-(
    

C1800Rider 492 2010. február 14. 17:33   Válasz erre: 490
Ez valami nagyon alattomos kontakthiba lesz. Gyakorlatilag bárhol lehet. Testhiba, gyújtáskapcsolóhiba, vészleállító, ráindításgátló, féklámpakapcsoló, tényleg bármi.
    

onam 491 2010. február 14. 16:20   Válasz erre: 490
Gyujtó trafó van???
    

krisztian.fz6 490 2010. február 14. 16:06  
Lenne egy problémám, ehhez kérnék segítséget.
van egy suzuki adress robogóm, és egyszercsak elment a gyújtás. Néha azért van, de mikor hazáig kell tolni akkor még röffenni se akar. :-( Mi lehet a gond? Hol kezdjem el a keresést?
Olyat is csinált, hogy nem indult, feltöltöttem az akku-t és pöccre indult, bár töltés elõtt még simán pörgette az önindító a motort, szóval csak rátöltöttem.
    

sddhkl 489 2009. június 15. 11:13  
hát sajna újra nem telik, és csak Ak-s jogsim van. mennyit birna szted ha feltuningolnám? és hogy tudom megcvsinálni 18 lóerõre a 13 lóerõt? nagyobb fogaskerékhez nagyobb lánc is való nem? mert alig 200 km es az új fogaskerék meg lánc...
    

pandamaci 488 2009. június 15. 08:45   Válasz erre: 487
A kipufogó kifurkálástól csak hangja fog változni..a 10 loero hosszabb áttételt sem bír el szerintem, a szembeszél igy is visszafújja.Ha nagyon belebonyolódsz, csinálsz belõle pl 18 lóerõt,ettõl sem fogsz megszédülni,de ekkor kérdés az élettartama.Lehet inkább nagyobb motor kellene neked.
    

sddhkl 487 2009. június 15. 02:34  
sziasztok. nekem egy keeway speedem van, ugyan az mint a yamaha ybr 125-ös. az lenne a kérdésem, hogyan vagy mivel tudnám a 95-100as végsebet feljebb vinni, és mennyivel menne? a kipufogót ki lehet fúrni, nagyobb fúvóka, sport légszûrõ, és ha erõsödött nagyobb fogaskerék? aki tudja, irjon légyszi.
    

mexikana 486 2009. január 27. 00:00  
Semmi téma itt a poros garázsban?:-)
    

Vaslovas 485 2008. november 18. 15:32  
Fiatal orosz mérnök találmányai....avagy Made in CCCP!

"http://www.tar.hu/norbimagan/erdekes.htm"
    

Malossi 484 2008. augusztus 8. 17:16  
"A komputer vezérelt karburátorokat (PGM II) most vezették be el&#245;ször[...]PGM II szívórendszer[...]<-te jó ég..ugye nem ártott neki ha néhány kör erejéig akksi nélkül mentem vele? Légyszi valki nyugtasson meg :( (a teljes link: "http://www.fxp.hu/2t/16tortenet/nsr/912tort.htm" MC18 '89es évjárat)
    

Rudo 483 2008. július 25. 11:06   Válasz erre: 482
Kipuffogó szelep,magas fordulaton kinyit és nagyobb átmérõn tud távozni a gáz,bír forogni rendesen,alacsony fordulaton elzár így marad 1 kis nyomaték is.
    

vaddiszno77 482 2008. július 2. 22:22  
Ha vki tudja mit jelent a gilera xr1 esen, az apts jelzés és annak müködési elve !!Legyenszíves közölni ,köszke!!
    

Vaslovas 481 2008. június 19. 12:26   Válasz erre: 480
Elfárad a viszkozitása.....megtörik !
Olyan anyagot önthetsz ki belõle, mint a zaccos KV.
    

Oldi 480 2008. június 19. 12:21  
Szépen köszönöm !!

Lehet, hogy ilyesmi a baja, mert egy szerelõ srác, aki ment vele egy kört, mondta, hogy valszeg nincs benne olaj.
Namost én figyeltem, nem volt soha olajos a szár, tehát a simmering még jó, akkor hova lett a gyárilag beletöltött???
Hogy mik vannak...:-)
    

Vaslovas 479 2008. június 19. 08:13   Válasz erre: 477
Tipp !
Valószínû, hogy 10-es olaj kell bele.
De vegyél 1 10-est és 1 15-öst....keverd fele-fele arányban.
Hogy miért??
Mert használat közben törik az olaj, így a 10-es bõl lenne egy 7,5-ösöd, de ha keverékkel csinálod akkor a 12,5-bõl lesz egy ideális 10-esed.......
    

karu 478 2008. június 18. 22:51   Válasz erre: 477
Felsõ csavart fellazitod kereket sárvédõt leszereled kilazitod a villa nyakat lefelé kihuzod.Majd fejre állitod hogy ki fojjon az olaj.
Utána feltöltöd uj olajjalmind a kettõt.
Bocs nem tudom az FJR be mennyi kell meg hogy milyen de járj utána.
    

Oldi 477 2008. június 18. 22:37  
Hali!

Kérdés:lehet-e az elsõ telóban az olaj mennyiségét megnézni, megsaccolni komolyabb szétszedés nélkül?

    

sierraone 476 2008. június 5. 15:35  
KÖSZÖNÖM!


Mondjuk a probléma annyi, hogy én vidékrõl írok, és nem tudom mikor megyek Pestre, de köszi azért.

Ha valakinek van más ötlete annak is örülnék..
    

Cerb 475 2008. június 5. 13:44   Válasz erre: 474
Na azért öcsike, szeretem, ha helyesen írod a titulusom. Bár az Elnökurat jobban szeretem.:-))))))))
    

Vaslovas 474 2008. június 5. 11:19   Válasz erre: 473
Örülök, hogy neked is segíthettem:-))

Ui.: Elnök utca (nagy betûvel)...Csak még valaki le nem b@CC:!!!!!!
Bocsi.:-))
    

szelekt 473 2008. június 5. 11:15  
hali.



"http://www.hamex.hu/belso.php?m=5&inf=termek&tcs_id=244&p=244&l=3"
én ezt használom,nem nyomja a fülem,120-ig zenét hallom,stb

Vaslovas ugyanezt ajánlotta,csak jóval olcsóbban.
Én is bemegyek oda,hátha.....

köszi

    

Vaslovas 472 2008. június 5. 11:11   Válasz erre: 471
VIII.ker. elnök utca 1. Sárga sarki épület !!

Sisakba szerelhetõ fejhalgató...stb.
2000.- és még PMR-t is rákötheCC !
Ott vannak átalakítók, dugók !
Hétfõn .szerdán és pénteken ott van 1 nagyon kedves úriember, aki elektronikai mûszerész és helyben meg is csinálja neked a dolgokat, ha kell :-)
    

sierraone 471 2008. június 5. 10:59  
KÉRDÉS!!

Szerelt már valaki fülhallgatót sisakba?

A lassú motorozás híve vagyok, és jó lenne zenét hallgatni a kupakomban. Vettem ilyen fülbe dugható fülest(in-ear), de annyira elfogja a hangot, hogy ha a sisakot is felveszem nemhogy szélzaj nincs, de a motoromat sem hallom..

Szóval bele kellene ekkenteni valim 5-6000 ft értékü Panasonic fülest, de félek szétcseszni a hungarocelt a sisakban.

Ötlet, segítség tipp??? fontos lenne
    

olika 470 2008. június 3. 11:49   Válasz erre: 468
Bátor ember lehet a kolléga,hogy egy ilyen dugóval mert menni.Én mát láttam a saját szememmel olyat,hogy kivolt vágva az aluminium kerékbõl a küllõ és egy másik volt bele hegesztve.A varratok is hagytak maguk után kívánni valót.Ezt sem tartom egészséges dolognak.De sajnos vannak szakbarbárok akik pénzért bármire képesek.Én biztos,hogy nem vállaltam volna egyiket sem.Sokan járnak hozzám bütyköltetni de tudom meddig lehet elmenni és mi az ami még belefér egy kis varázslásba.
    

pandamaci 469 2008. június 3. 10:04   Válasz erre: 468
ja. maga mekgájver csinálta a sivatagban. Befogott a bikakábelbe egy alu egyforintost es azzal hegesztette.A henger falát meg finomhomokkal simára kipolírozta , a hajtókart 2 tevével húzta egyenesre. És közbe lõttek is.
    

krisztian.fz6 468 2008. június 3. 08:43  
"http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080602/"

Az igazi sufnituning. Ilyenrõl még nem is hallottam.
    

pandamaci 467 2008. május 1. 08:22   Válasz erre: 462
elõfordul ez is.Egy mûanyag flakonba,kupakjába furj lyukat,abba dugj gumi v müa. csövet. Nyomd össze a dobozt,a csövet a kinyitott légtelenitõre huzd rá ,és engedd el a dobozt:azaz szivasd át.
    

karu 466 2008. április 30. 22:41   Válasz erre: 462
Pumpa légt kinnyit légt csavar elzér addig a fékkart nem engeded el tovább addig ismételed amig jó nem lessz.
    

tsanyi 465 2008. április 30. 21:26  
Ja, és a légtelenítõ csavart el kell zárni amikor a pumpálás után kiengedted a levegõs folyadékot, ha eddig ezt nem tetted.
    

tsanyi 464 2008. április 30. 21:24   Válasz erre: 462
Semmit, csak türelmesen kell pumpálni amíg nem lesz eredmény. A szervizekben egy erre gyártott eszközzel cserélik, de a hagyományos megoldás is jó.
    

Zsifi 463 2008. április 30. 21:24   Válasz erre: 462
Azt hogy nekiálltál...
Valószínüleg az elosztó, vagy fékerõszabályzónál is van légtelenító...
Bízd szakemberre...mégiscsak az a fék amivel meg szeretnél állni..
    

galoscsabus 462 2008. április 30. 20:43  
Jóestét mindenkinek!
Kicseréltem a fékfolyadékot a TDM 900-asomon, de gondban vagyok a légtelenítéssel. Nyitott légtelenítõ csavar és fékkar pumpálás ellenére sem jön belõle a folyadék.
Ha valaki tud, kérem segítsen, mit baltáztam el?
Elõre is köszönöm: G.Cs.
    

Nor 461 2008. április 28. 15:42  
Sziasztok!
88-as Honda CR250-hez kellenének nekem power szelep alkatrészek (oldalsó rudazat rugóval alátétekkel, alsó rúd, de lehet kompletten is). Ha valakinek van hívjon!
Elõre is köszi: Norbi (70)385 3576
    

mackotestver 460 2008. április 28. 15:19  
zümi750 (pü) #22837 13:15:48
Sziasztok. SOS. közlemény: 83´-as suzuki dr125-re keresek bontott hengerfejet. ha valaki tud akkor légyszi szóljon mert sürgõs lenne. köszi

    

tsanyi 459 2008. április 28. 08:10   Válasz erre: 458
Mivel tegnap pályázni voltál vele tényleg nem az olajnyomás, beállt volna:))
    

csigabiga 458 2008. április 28. 07:44  
az olajnyomásnak semmi baja, megkérdeztem egy szakembert, és azt mondta, hogy nekem ez egy több funkcios kijelzö, és valoszinü hogy a pillangoszelep állt be rosszul...mehetek tovább, és nézessem meg...
    

tsanyi 457 2008. április 26. 18:57   Válasz erre: 456
aaaz van:(
    

karu 456 2008. április 26. 15:42  
Akkor meg nagy gáz van.
    

tsanyi 455 2008. április 26. 15:41   Válasz erre: 454
a gixeren van....
    

karu 454 2008. április 26. 15:33   Válasz erre: 453
Sanyi lehet az is hogy nincs olajnyomás vissza jelzés a fazeren sincs.
    

tsanyi 453 2008. április 26. 15:28   Válasz erre: 452
erre nem is gondoltam...annyira természetes, de lehet, hogy tényleg csak ennyi:)))
    

karu 452 2008. április 26. 15:27   Válasz erre: 450
Nézd meg az olajszintet lehet hogy megette tölts utána.
    

tsanyi 451 2008. április 26. 06:57   Válasz erre: 450
ha kigyulladt a lámpa egy másodpercet sem járatnám, azonnal szervíz.....mert ha az olajnyomás ment el akkor az egész motornak kakukk lesz ha járatod.....ha a víz(bár akkor csak F1 lenne) akkor még nem tesz kárt egy rövid beindítás, de az olajnyomással nem szabad játszani, nagyon sokba kerül....könnyen lehet, hogy az olajszivattyú fogaskereke szállt el, nem drága cserével együtt sem(SV-nél már volt ilyen)......
    

csigabiga 450 2008. április 25. 22:17  
a müszerfalamon, jobb oldalt felül, van egy kis piros lámpa ami gyujtásnál 1 oloajos kannát jelez, ha beindul a motor, akkor ez eddig elaludt, ma észrevettem menetközben hogy járomotornál is ég. alulra pedig ahol a vizhöfokot irja, F I-t ir ki váltakozva a vizhöfokkal...áállitolag ez a pillangoszelep rossz állása miatt van, ez most tud kárt tenni a motorban? egyépként a motor rendesen üzemel..../K 3-as GSX r 1000/
    

Berber 449 2008. április 16. 07:10   Válasz erre: 447
e-bayon kerested már? Én mindent onnan szerzek.
    

karu 448 2008. április 13. 22:59   Válasz erre: 447
No para remélem valaki segít.
Én sajna nem tudok.
    

Chopper69 447 2008. április 13. 20:02  
S.O.S.!

Sûrgõsen keresek 535-ös Virgácshoz szabadonfutót,
vagy esetleg ennek takaró lemezét !
A bolti ku....va drága és elvinné a szezoni lóvémat!
Minden jó 5-let-et szívesen várok !

Chopper Joe
    

csigabiga 446 2008. április 11. 22:01  
már mint uj légszürõ...
    

csigabiga 445 2008. április 11. 22:00  
nekem is volt gondom az alapjárattal, és most voltam esztergomba szerelönél, egy légszürö csodákra képes....most minden ok.
    

KOVI 444 2008. április 8. 19:43   Válasz erre: 443
koszi!
    

tsanyi 443 2008. április 8. 17:29  
megpróbálhatod a tisztítót, de ha gar. idõs kora óta csinálja nem hinném, hogy segítene rajta.......ilyet nekem is csinált az SV-m és az alapjárat tekergetésével megoldódott....esetleg megpróbálhatod, hogy feljebb tekered és utána lassan vissza hátha beáll rendesen, sokat nem veszítesz de legalább játszol egy kicsit:)
    

KOVI 442 2008. április 8. 15:04   Válasz erre: 441
sportdob nem volt. A normal 1200. A kkor ilyen injektor moso nem segit? Mindenkepp szerviz?! Meg kotelezos volt panaszkodtam,de csak egy ideig volt jo.
    

tsanyi 441 2008. április 8. 14:25   Válasz erre: 440
sportdob lett rátéve?....ha igen akkor íratni kell alulra és megszünik a jelenség....a normál mennyi?....általában a szervíz 1200-re állítja, de a tapasztalat inkább az 1400-at bizonyítja ....szivató külön nincs a dúsítást az injektor végzi....ha nem áll helyre a dolog akkor még egy szinkron talán segíthet.....ha semmi nem segít akkor lehet, hogy egy szenzor szállt el mert arra is volt már példa bár ritka...
    

KOVI 440 2008. április 8. 13:42  
Udv Mki!
Az en keresztem a kovetkezo: (Alant lattam hasonlo problemat,de ez kicsit mas) Inditaskor hamar leesik a fordulat az uzemszeru ala. Van, h le is all. Ilyenkor fogom a gazt, megprobalom fordulaton tartani mig be nem melegszik. Az alapjaraton nem allithatok,mert bemelegedes utan normalra beall. Tehat a szivatoval lehet gond?... DL 650 (injektoros) koszi!
    

tsanyi 439 2008. március 2. 17:04   Válasz erre: 437
"gyujtáskapcsoló?
inditó relé?
valamilyen kontakt hiba?"
igen..
    

csigabiga 438 2008. március 2. 15:19   Válasz erre: 436
o.k. ki proba , köxi....
    

sanyika07 437 2008. február 27. 16:57  
hello.
van egy klr 650-es,nincs gyujtás,ill.csak néha van, azaz csak elvétve ég a zöld lámpa...de index,stb minden van
akkor ugye tudok inditani,
de ha nem ég,
akkor az öninditó elõtt lévõ inditó relét "szakszerûen "csavarhúzóval összeérintem,beindul.
szerintetek mi lehet a gond?
gyujtáskapcsoló?
inditó relé?
valamilyen kontakt hiba?
valami okos ötletet,dijjazok!

    

tsanyi 436 2008. február 25. 18:16   Válasz erre: 435
ahogy néztem K3-as gixered van és gondolom injektoros....az egyik haver K3-as SV650-e is csinált ilyet és az alapjárati szenzor volt rossz....a végére egyáltalán nem volt alapjárat....talán érdemes lenne feltekerni 2500 körülire és onnan vissza lassan a megszokottig és talán beáll normálisra....ezt néha én is eljátszom....
    

csigabiga 435 2008. február 25. 18:02  
na má megint nincs alapjáratom rendesen....1-2 hétig ok. folyamatosan elfogy 1100-röl 900 ig már majdnem egy teljes fordulatot tekertem a csavaron...most ilyenkor mi van ?????? lehet hogy a szelepek ???
    

mexikana 434 2008. február 22. 11:54  
Nagyon eltünt a topic....már nincs munka?...))
    

viko75 433 2008. február 8. 14:07  
Sziasztok!Tudna nekem segíteni valaki hogy egy zx7r ford.szám mérõében mien ellenálás van?Segítségeteket elõre is köszönöm!
    

TeeJay 432 2008. február 1. 19:47   Válasz erre: 431
Azaz visszaállítod gyári értékre... :-D
    

krisztian.fz6 431 2008. február 1. 14:25   Válasz erre: 430
nekem ilyen az alpokban szokott lenni, hogy leáll. Hajtûkanyar elõtt mikor visszaváltok. Azért, mert itthon másabb a légnyomás mint 2ezer m fölött és alacsony lesz az alapjárat. Ilyenkor vagy 200-at emelek rajta és jó.
    

csigabiga 430 2008. február 1. 11:44  
hali, állitottam az alapjáraton, most 1000-1100, és adtam inyektor tisztot is....azt nem tudom melyik segitett, de most minden tökéletes...a vizes benzint már én is megszivtam egy párszor......volt hogy az autom elkezdett dadogni, meg ilyenek, be mentem a hivatalos szervizbe, és müszeres vizsgálat után csak azt mondták, hogy menjek vissza ahoz a kuthoz ahol utoljára tankoltam, és balhézzak...jo drága tankolás volt....sajnos ilyen országban élünk....ez van...
    

b51 429 2008. január 31. 15:52   Válasz erre: 428
Egy alternatív megoldást választottam a motoromnál: a helyzetjelzõ állásában már ég a városi fény, a következõ kapcsolásra pedig az elakadásjelzõ. Aki ért hozzá elég hamar átkötözgeti. Ja, van egy plusz vezeték a köteg mellett.
    

fix-x 428 2008. január 31. 15:36  
Köszi a felvilágosítást!!!de újabb probléma merült fel!Állítólag a kábelezés is alkalmatlan erre a funkcióra!!!
Azért köszönöm!!!!!!!
    

danyila 427 2008. január 30. 20:30   Válasz erre: 426
A 2007-ig gyártott Transalpon a bal oldali kombinált kapcsolón van fénykürt, index, fényváltó kapcsoló és van vészvillógó kapcsoló is. Tehát 4 funciós. S ez egy síma és normál kormányra szerelt cucc. Minden más olyan helyre is felrakható ahol csak a kormány csöve van és nincs burkolattal összeépítve. Fekete színû. Alul és befeleé a kormánycsapágy irányába jön ki belõle a kábelköteg a kormánnyal párhuzamosan.

    

fix-x 426 2008. január 30. 20:00  
XX-re szeretnék vészvillogót.Kéne valaki,aki ismeri annyira a honda egyes tipusait,hogy tudja melyikrõl lehetne olyan kormány-kapcsolót átszerelni,amin van.
Köszi fix-x
    

danyila 425 2008. január 30. 10:16   Válasz erre: 424
Megoldódott ? Biztosan a motornak volt baja ?
Lehet hogy csak azt a szar benzint amit elõzõleg tankoltál kihajtottad belõle.
Minden estre az injektor tisztító biztosan nem ártott neki.
Én is jártam már így. Egyszer úgy megy a motorom minta svájci óra, másszor nekem is leállogat teljesen indokolatlanul. Meg durrog is. Aztán a követekezõ tank benzinnél egyszerre csak jó lesz. És az enyém karburátoros. Sajnos szeretnek némely kúton vizet önteni a benzinbe, hogy némi haszonra tegyenek szert. Még kifigyelni is nehéz, mert van amikor ugyan azon a kúton egyszer jó másszor vizes a benzin. Bizonyítani pedig nem lehet semmit.

    

krisztian.fz6 424 2008. január 30. 09:33   Válasz erre: 423
megírhatnád hogy hogyan oldottad meg
    

csigabiga 423 2008. január 30. 09:14  
megoldodott a problémám....még egyszer köszi....
    

csigabiga 422 2008. január 26. 09:33  
köszönöm a segitséget, megprobálom az alapjáratot megemelni, meg az inyektor tisztitot is, remélem hogy nem a szelepekkel lessz a baj....11.000 km van a vasban, most vettem decemberben, állitolag 1 évet állt , mert egy banki visszavett moci, és nem tudom hogy az elözö gazdája hogy bánt vele...
    

fektitibi 421 2008. január 26. 07:16  
Nyomjál injektor tisztítót a benyába,de márkásat.Fél tank elhasználása után meg hajtsd meg rendesen./Nem 6.-ban 140-el hanem 2.-ban!Szelephézag is lehet,de abból indultam ki,hogy rendesen szervízeled a gépet.Ezért elvetettem ezt a hiba forrást.
    

krisztian.fz6 420 2008. január 25. 22:04   Válasz erre: 418
emelj az alapjáraton 1000-1100-ig.
    

ztaki 419 2008. január 25. 21:11   Válasz erre: 418
nekem akkor csinált így amikor kicsi volt a szelephézag... aztán egy idõ után nagyon hidegbe már el sem indult... De lehet, hogy semmi köze ehhez...:-))) Gondolom - most nagyot segítettem... :-))))
    

csigabiga 418 2008. január 25. 21:09  
hali.....megint gondom van....folyton le áll a dög....pakolom vissza 4-3-2-1-üres, és le áll...aztán inditok és rendesen ketyeg alapjáraton...néha meg ketyeg alpjáraton pl. lámpánál állva, aztán gondol egyet és leáll, ha ujra inditom megint van alapjárat....nem értem...egyébként 900-körül van az alapjáratom ....mi lehet a baj? /gixer 1000 k3/
    

drZXR 417 2008. január 17. 19:07   Válasz erre: 414

    

Semi 416 2008. január 16. 15:51  
Ugyan nem motor, de sufnituningnak jó:

http://belsoseg.blog.hu/2008/01/16/ikerszanko
    

csigabiga 415 2008. január 16. 08:11  
köxi...
    

drZXR 414 2008. január 15. 15:56   Válasz erre: 413
A KONDENZ VIZNEK FURTÁK AJAPCSIK ..................
    

csigabiga 413 2008. január 15. 15:53  
köszi , van még egy hülye kérdésem, a kipufogodobom alján,van egy kicsi luk, ugy látom hogy furt luk, látom hogy ott is ikifuj, ha befogom akkor nem érzek semmi változást. ez valami gyári dolog, vagy az elözö gazdája csinálta? gyári titán a rendszer....van ennek valami értelme? k.b. akkora mintha egy 3-as furoval csinálták volna....
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők