Kawakarika | 2370 | 2014. június 22. 18:32 | Válasz erre: 2369 |
Akkor mikor lesz túrázás?Lassan vége a szezonnak:(((( A gyújtással mi a gond? |
Zseni | 2369 | 2014. június 22. 18:22 | Válasz erre: 2368 |
Mostanság semerre. Ha minden jól megy, akkor jövõhéten rendelem meg az alkatrészt (teleszkóp olaj és szimering) aztán megcsináltatom. A gyújtásra is rá kell nézni.
|
Zseni | 2367 | 2014. június 22. 15:12 |
Üdv köztünk és sok örömet és kilométert kívánok én is :-) Nekem 4 éve van meg a kis kawász, vannak vele apróbb gondjaim, de hasít a masina :-)
|
Kawakarika | 2366 | 2014. június 22. 13:12 | Válasz erre: 2365 |
Ha 7500nàl nem pörögne jobban az nagyon nem lenne jò. 9500nàl megy 180at.... Persze a nèmet autòpàlyàn:)))) Valòszinû h. a Tièdben sincs màr fojtàs,de erre nagyon hamar ràjössz ha Te is megugrasztod a nèmet autòpàlyàn:))))) |
kawaegér | 2365 | 2014. június 22. 12:15 |
Köszönöm az infót! Ha benne van a fojtás akkor mennyit forog a motor max? nekem azt mondták hogy 7500 nál nem megy feljebb a fordulatszám mérõ. Ez vajon igaz lehet? Vásárlásnál megpróbáltam megforgatni és kiment 11000 ig.Akkor talán nincsen benne a fojtás.
|
Kawakarika | 2364 | 2014. június 21. 23:51 | Válasz erre: 2363 |
Addig tanulmànyozd,simogasd,mert lelke van:))) Ha van benne fojtàs,vedd ki belõle!(karbi ès henger közötti szìvòcsõben van àltalàban egy szûkitõ) Ha visszaolvasol ezen a fòrumon is volt ròla szò. |
kawaegér | 2363 | 2014. június 21. 23:29 |
Köszönöm az infót srácok!Jövõ hónap elejére várható a rendszámom! Már alig bírok magammal. Sok volt három év motor nélkül! Igen ott is láthattad mert fent volt azon az oldalon is!
|
Barbarous | 2361 | 2014. június 21. 23:14 |
Üdv köztünk ezt a gépet pont néztem valameik nap (amit vettél) használtautón láttam azthiszem Remélem teis megszereted majd ahogy mi is.
|
Kawakarika | 2360 | 2014. június 21. 23:05 | Válasz erre: 2359 |
Üdv a nem túl népes táborban! Gratula a géphez ,jó választás volt!Sok-sok balesetmentest hozzá! Errõl a mociról ezt kell tudni:http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_kawasaki_gpz_500_s De gondolom ezt már Te is olvastad. Azt mondják kezdõ motor,de szerintem el lehet vele motorozni "gyakorlottként"is.A kissrác már gyakorol is úgy látom:))) Én 2011.novemberében vettem az enyémet,94-es kiadású,szintén szimpla tárcsafékes,17es felnivel,hátul is tárcsafékkel.Osztrákból behozott motor elsõ M.o-i tulajdonosa vagyok. 17ezer km-t mentem vele azóta.Soha nem hagyott cserben,tavaly megjártam vele a Dolomitokat,az idén a Grossglocknerre készülök.Persze azért kopó alkatrészeket cseréltem,pl:fékbetéteket,gumikat,gyertyákat,kerékcsapágyakat. Szelephézagot állítottam,karbiszinkront elõször szervizben,azóta saját kezûleg itthon. Egyenlõre ennyi Rendszámozásod most van folyamatban? |
kawaegér | 2359 | 2014. június 21. 22:40 |
Kawakarika | 2358 | 2014. június 21. 17:37 |
Az elmult 2 òràban 2motorosbalesetet làttam.Egyet Veszprèm elõtt egyet Füreden. Mindenki vezessen ovatosan! |
Barbarous | 2357 | 2014. június 19. 23:48 |
jókérdés kakucs ring sima:D hétfõre hívtak hungaroringre de oda még tutinem:D lessz túra az üvegtigrishez
|
Kawakarika | 2356 | 2014. június 19. 21:56 | Válasz erre: 2355 |
Az a fontos hogy már jó.A fék,kormány nem játék. Merre lesz a menet a nyár folyamán? |
Barbarous | 2355 | 2014. június 19. 21:23 |
hát.... nem a csõ mennyiség volt drága hanem a végek mivel maradt a 3 csöves és 2000 ft körül vannak a végek 18000 volt |
Barbarous | 2353 | 2014. június 19. 00:02 |
Zseni | 2352 | 2014. június 11. 05:58 |
Kb 9 liter benzin volt a tankban, a másfél literesben volt másfél deci víz. Nem akarom tudni, hogy az 5 literes kannában mennyi lehet. Ennyit tankolásnál biztos hogy nem kapok. Általában Shell vagy OMV-nél tankolok. |
Kawakarika | 2351 | 2014. június 10. 22:35 | Válasz erre: 2350 |
�Remélem összeáll az a fék végre:)))) Nem tudom Edina hol tankolt,és hogy van-e M.o-on "biztonságosnak"mondható kút,de nekem még nem voltak rossz tapasztalataim.Általában AGIP-nál(Forensis kártya),néha OMV,vagy MOL-kútnál tankolok. |
Barbarous | 2350 | 2014. június 10. 22:20 |
Fékcsõ lessz egerben csinlának nekem és utána remélem tuti lessz:D Vizet meg tankolásnál is kaphatsz sajnos Tapasztalat kocsival jártunk így... nemis egyszer
|
Kawakarika | 2349 | 2014. június 10. 20:42 | Válasz erre: 2348 |
Gondoltam hogy valami gond van,azért nem nézel ide. Azt a másfél deci vizet honnét sikerült összeszedned?Csak nem a "kedves"ismerõseid/rokonaid?A tank zárható,nem?Nem értem,nekem még télen sem volt ilyen problémám,pedig ott a páralecsapódás,és ritkább használat miatt inkább elõfordulhatna. Alsóörsön én is voltam,igaz vasárnap(lásd Kawasaki KLE500 fórum). Nyári program?Grossglockner...? Tessék rendbe rakni azt a gépet!:)) Mûszaki vizsga simán ment? |
Zseni | 2348 | 2014. június 10. 14:42 |
Most nagyon szégyellem magam... Rég toltam ide az arcocskámat, pedig voltak ám történések! A kis kawász beadta a kulcsot... Akksi töltés, az rendben. Teker, nem önindító (fel is kötöttem volna magam). Akkor karbi. Benzin megy, nem rég tankoltam (kb másfél hete), mentem is vele. Akkor cseréljünk akksit. Ez is megvolt, még mindig nem akarja az igazat. Gyertya csere. Így sem jó. Küldjünk féktisztítót a légszûrõbe. Egyik henger jár. Nagy nehezen sikerült életet lehelni a masinába. Elindulnék vele, próbaképp, húzom a gázt befullad. De jó. Engedjük le a benzint. A másfél literes üvegben volt legalább másfél deci VÍZ. VÍZ, úgy, hogy le volt takarva a motor... Mindegy, hiba forrása megoldva, mûszaki vizsga kész (egy hónap csúszással). Ez volt múlt szerdán. Csütörtökön Alsóörs (nagyon jó volt :) ). Vasárnap este a gyújtás szórakozott az utolsó 30 km-en. Szóval most ez lesz a következõ projekt :D |
Barbarous | 2346 | 2014. június 4. 11:51 |
fékbetét Lucas véleményem szerint is jobban kellene:D a fékolaj motul és vmennyire érezni a fékcsövet h dagad
|
Kawakarika | 2345 | 2014. június 3. 13:47 | Válasz erre: 2344 |
Fèkbetèt milyen? Fèkcsõ làthatòan"dagad"? Az enyèm egytàrcsàs lètère hatàrozottan ès kiszàmithatòan fog,ottàll meg ahol akarom:) A kèt tàrcsàsnak elmèletileg mèg jobbnak kène lenni,nem? |
Barbarous | 2344 | 2014. június 2. 23:28 |
úgy h cseréltem fékbetétet és engedett a fékfõmunkahenger sose volt a legjobb a fékem kilett cserélve a karmantyú és h nem engedi el mostmár sehol az olajat más nem nagyon van igen fura a jelenség fog is rendesen de rugózik és fix h nem levegõs kb 3 szor utánna lett légtelenítve de sose volt levegõs . A legnagyobb baj h a fogáspontól majdnem teljesen bejön a kormányig ha húzom natúrban
|
Kawakarika | 2343 | 2014. június 2. 22:10 | Válasz erre: 2342 |
Nekem még nem kellett cserélnem. Azért azt kicsit furcsállom,hogy a"teljes feljavításon"nem derült ki hogy "nyúlik"a fékcsõ? Fékkel,kormánnyal nem szabad játszani! |
Barbarous | 2342 | 2014. június 2. 20:54 |
Valaki cserélt már fékcsövet? mert sajna beadta a kulcsot a fékem teljesen felvan újjítva lelégtelenítve betét minden cserélve de annyit nyúlik a fékcsõ h majdnem teljesen betudom húzni a féket! (új olaj+ betét + karmantyúk.) és tuti nem levegõs:D na ez a kemény:D
|
Barbarous | 2340 | 2014. május 18. 20:47 |
Nagykérdés volt akinek gyári volt az elsõ fékbetét és a hátán voltak valamiféle számok?
|
Kawakarika | 2339 | 2014. május 12. 23:19 |
Azért történnek durva dolgok:http://www.vezess.hu/vezetunk/autonak-lokte-masik-motorost/52074/
|
Kawakarika | 2338 | 2014. május 9. 20:54 | Válasz erre: 2337 |
Az elsõ képen látható kereted megvan? Mert ahhoz lehetne csinálni egy sablont,hogy hova kell a füleket hegeszteni.A fülek méretét legfeljebb megpróbálom leméretezni az enyémrõl. |
Zseni | 2337 | 2014. május 9. 20:27 | Válasz erre: 2335 |
Igen, nekem az a konzol nincs meg, amire a takaró idomok rogzitem. Valami méret vagy rajz kéne hogy csináltatok egyet.
|
Kawakarika | 2335 | 2014. május 8. 21:52 | Válasz erre: 2334 |
Zseni | 2334 | 2014. május 8. 14:09 | Válasz erre: 2323 |
Na, jobb késõn mint soha alapon tegnap csináltam képeket. Ötletem nincs mihez kezdjek, kéne oda egy tartó konzol ami nekem nincs. Sok minden nem látszik, de szét kell majd szednem megint. ![]() ![]() |
Kawakarika | 2333 | 2014. május 6. 20:31 | Válasz erre: 2332 |
9500km-t futott a csere óta az elsõ,de még bírja.Azért a nyári Grossglockner-túra elõtt kicserélem.
|
Barbarous | 2332 | 2014. május 6. 14:49 |
azabaj nekem is dupla van:D De legalább nagyon fajin az a Brembo elõl?
|
Kawakarika | 2331 | 2014. május 5. 21:22 | Válasz erre: 2330 |
Az a vicc,hogy a személykocsiba olcsóbb a garnitúra,pedig oda(is)mindkét oldalra kell:))) Ráadásul nagyobb,és vastagabb... Ki érti ezt???:((( |
kawa550 | 2330 | 2014. május 5. 20:59 | Válasz erre: 2329 |
Na, legalább ennyi elõnye van az egyoldalas féknek. Nekem is ennyi volt. Oldalanként....
|
Kawakarika | 2329 | 2014. május 4. 23:26 | Válasz erre: 2328 |
Az elsõ 7200,a hátsó 6200huf Motoralkatrész.eu |
Barbarous | 2328 | 2014. május 4. 23:01 | Válasz erre: 2157 |
érdeklõdnék ez a Brembo elsõfékbetét mien árban volt meg holvetted?:D
|
kissmiklos90 | 2324 | 2014. május 1. 17:21 |
Sziasztok most cseréltem olajat. Szinte a régi hiánytalanul fojt ki, de észre vettem egy kis problémát... Képet csatolom! Vélemény? Hajszálrepedés az a pici...
![]() |
Kawakarika | 2323 | 2014. április 28. 19:30 | Válasz erre: 2322 |
Õõõ....mirõl is van szò pontosan?A mûszerfal takaro idom? Kép esetleg? |
Zseni | 2322 | 2014. április 28. 12:02 | Válasz erre: 2321 |
Nem is voltam Pécsen :) Megoldottuk postával, de a takaró idomot nem tudom mire feltenni.... |
Kawakarika | 2321 | 2014. április 26. 08:51 |
Edina! Csak nem Pècsen ragadtàl? Holnap megyek arra,hol lessek?:)))) |
Kawakarika | 2319 | 2014. április 24. 22:29 | Válasz erre: 2318 |
Én nem mértem,de szerintem a GPZ símán veri:)))
|
Barbarous | 2318 | 2014. április 24. 22:04 |
na hamár úgyis kihalt most a csoport kérdezek:D ma jött fel pont hogy mit bír egy GS 500 Vs Gpzvel... pont ment el mellettem egy valaki próbált már olyat vagy mérte össze a gépét egy Gs 500 al?
|
Zseni | 2317 | 2014. április 10. 13:53 | Válasz erre: 2316 |
Az esõ nem zavar (bár akkor nem húzom neki), csak a szél ne fújjon!
|
Kawakarika | 2314 | 2014. április 9. 18:34 | Válasz erre: 2313 |
De nem egyesben,hanem hatodikban àm!!!!:)))
|
Zseni | 2313 | 2014. április 9. 15:40 | Válasz erre: 2312 |
Ez jogos, azért is írtam azt, hogy nem nagyon :)
|
Kawakarika | 2312 | 2014. április 9. 09:04 | Válasz erre: 2311 |
Nèha nem àrt àm beleugrasztani a piros tartomànyba,nehogy màr ellusuljon:)))
|
Zseni | 2311 | 2014. április 9. 08:46 | Válasz erre: 2309 |
Szeretek elõre gondolkodni, ha már valami nem olyan mint kéne, akkor utána nézek, ne kerüljön egy gyertya csere többe mint kéne... Igen, ott körül forog, de én nagyon nem is szoktam tovább hagyni, inkább elváltok. Örülök, hogy neked is sikerült utánajárni a dolgoknak :) |
Kawakarika | 2310 | 2014. április 8. 21:55 | Válasz erre: 2309 |
Ja és a lengõkar perselyezéssel,megszûnt a kormány berázás!:)))) Azért ez érdekes,nem?Nem is gondoltam volna! Pedig már majdnem ledobtam a még jó állapotban lévõ elsõ gumit.... |
Kawakarika | 2309 | 2014. április 8. 20:14 | Válasz erre: 2308 |
Hát igen,a kis hibából van a nagy baj..:(( Próbáltad visszaengedni a gázt amikor úgy érzed hogy "kihagy"?Rendszeresen,és nagyjából azonos fordulaton csinálja? Egyébként 160-nál a Tiéd is 8500-at pörög?/170-nél 9ezer?/ |
Zseni | 2308 | 2014. április 8. 13:47 | Válasz erre: 2307 |
Egy pillanatra kihagy. Alig, de érezhetõ. Egem zavar, meg hát ugye lehet valami nagyobb baj kezdete is. Köszi, megnézem mindenképp, mert hétvégén megyek Pécsre, ha minden igaz.
|
Kawakarika | 2307 | 2014. április 8. 08:44 | Válasz erre: 2306 |
Nàlam a gyertya okozott màr megtorpanàst,olyan"egyhengerezõs"volt inkàbb,ami hirtelen jött,ha viszont ugy èrzed mintha elmenne az erõ,akkor inkàbb porlasztora gondolnèk.Egy tisztitàs,szinkronbeàllitàs esetleg.
|
Zseni | 2306 | 2014. április 8. 08:13 |
Hétvégén megjárattam a pályán a motort. 160at simán bírja, anélkül hogy szétforgatnám. Viszont néha, pillanatokra mintha megtorpanna. Ez lehet gyertya?
|
Kawakarika | 2305 | 2014. április 5. 12:28 | Válasz erre: 2304 |
Hu most làtom az aluhàzban van egy bronzpersely.Azt kell cserèlni.
|
Kawakarika | 2304 | 2014. április 5. 12:19 |
kawa550 | 2300 | 2014. április 3. 21:38 |
Már kész a rohadék, nem veszek én ehhez semmit pénzért. Tükröt megcsináltam csavarból meg laposvasból hegesztve, az indexeket kibactam, a lyukat lemezzel lezártam és a helyére kapott olcsó univerzális "carbon look" robogó szögletes indexet. http://www.robogoalkatreszbolt.hu/index.php?lap=126 az INDEX KPL KOCKA NAGY" féle csak carbon mintás, 6-7 centivel rövidebb mint a gyári, ez talán már nem törik le azonnal, ha mégis 5 perc meg párszáz forint a helyi jármûalkatrészben. |
Zseni | 2299 | 2014. április 3. 21:29 | Válasz erre: 2296 |
Nekem van felesleges tükröm, párban, szívesen odaadom. Csak az a baj, hogy becsukódik.
|
Zseni | 2298 | 2014. április 3. 21:28 | Válasz erre: 2295 |
Igen, inkább olyan mintha kosz lenne, hólyagnak nem nevezném. Köszönöm a tanácsokat, hétvégén neki esek és tudósítok :) |
Kawakarika | 2295 | 2014. április 3. 19:40 | Válasz erre: 2289 |
Hasonlo volt az enyém is mikor megvettem.Bàr nem kimondott hòlyag inkàbb ilyen ronda fekete pötty.Ahogy Gyula is mondja:finom csiszolòpapir,és sok sok türelem!Probàltam fúrógépbe fogott dròtkoronggal,de csak rosszabb lett.
|
kawa550 | 2293 | 2014. április 3. 19:35 | Válasz erre: 2292 |
Ha már hólyagos, akkor felesleges, semmire se mész vele.
|
Zseni | 2292 | 2014. április 3. 19:30 | Válasz erre: 2291 |
Igen, korrózió. Akkor a polírpasztát meg se próbáljam? Elég ronda...
|
kawa550 | 2291 | 2014. április 3. 19:11 | Válasz erre: 2289 |
Ha az az aminek látszik(mármint hogy hólyagos és durva a felület nem csak folt) akkor az korrózió és smirglivel jön le. Utána meg festék hogy ne folytatódjon.
|
kawa550 | 2290 | 2014. április 3. 19:09 | Válasz erre: 2287 |
Mármint hogy engem? Maradjunk annyiban hogy háttal álltam és épp tehénkét toltam ki a parkolóból a dõlésnél és csak elmesélés alapján értesültem az eldõlés mikéntjérõl...
|
Zseni | 2289 | 2014. április 3. 18:47 |
Zseni | 2288 | 2014. április 3. 16:02 | Válasz erre: 2284 |
Nekem sose dõlt el, pedig nagyjából mindig oldalsztenderre rakom. Lehet azt is máshová tették az újabbakon?
|
Kawakarika | 2287 | 2014. április 3. 15:57 | Válasz erre: 2286 |
En nagyon ritkan tamasztom oldalsztenderre.Egyszer nekem is elfekudt mert lejton àllt es nem tettem sebessegbe..... Index azota is ragasztva a kuplung kar vegerol letort az a buci.Megfurtam menet bele es osszecsavaroztam.Meg sem latszik,de rohadtul bosszantott.Tudike sarokba àllit ezèrt!:)))) |
kawa550 | 2286 | 2014. április 3. 15:52 | Válasz erre: 2285 |
Hát én nem tom, tehénke 5 év alatt egyszer sem dõlt fel, ez a szar elsõ évben 4x, meguntam, csináltam rá másik kitámasztót 5x akkora talppal, de már ezzel is másodszor fexik le. Rohadna meg aki kitalálta hogy a blokk elejére teszi a kitámasztót ahol a súlypont sincs meg, meg még keresgélni is kell behajtásnál nem csak felrúgod a sarkaddal mint az összes többi tisztességes motoron.
|
Kawakarika | 2285 | 2014. április 3. 15:48 | Válasz erre: 2284 |
Nem lehet h. a dölèsrõl nem az a szerencsètlen jòszàg tehet?:)))Mèg mindig jobb mintha Veled együtt dõlt volna! Te màr semminek nem örülsz vazze?:)))) |
kawa550 | 2284 | 2014. április 3. 15:41 | Válasz erre: 2271 |
Nem nagyon, ott is 20 eur környéke meg 160km oda-vissza. A helyi robogós boltban rendeltem hozzá EBC betéteket, annyi mint a nagyvasnál de nincs postaköltség. Megint eldõlt ez a szemét, megint letört a tükör meg az index,kibaxom a pitsába ezt a motort. |
kissmiklos90 | 2283 | 2014. április 3. 15:10 |
nekem 170 volt tegnap elõtt mikor kipróbáltam és az volt a vége, de majd hétvégén kiveszem az aljából is a tömitést a tolattyúból, remélem még dob valamennyit, mert keveslem :D nekem is EX 500..szerintem ez attól függ aki behozta németbõl, hogy milyen papirt adott oda az okmányirodába
|
Zseni | 2281 | 2014. április 3. 14:38 |
Nekem eddig 160 volt a legtöbb, amit két személlyel mentem, de bejöttek elém, így lassítanom kellett. Elsõ fogszám: 16, hátsó 41 nekem is. Gyárit hagytam. (Visszatérve a féktárcsára. Nem tudom, nektek mi van a forgalmiban, de nekem EX 500. Lehet ezért van elöl csak egy?) |
Kawakarika | 2280 | 2014. április 3. 14:17 | Válasz erre: 2279 |
Ja es nem mindegy milyen az àttétel Nekem elol 16 hàtul 41fogas a lânckerèk..Tiètek?
|
kissmiklos90 | 2278 | 2014. április 3. 13:20 |
nálunk van jó pár szakasz ahol meg lehet nézni mit tud a gép :D
|
Zseni | 2277 | 2014. április 3. 13:18 | Válasz erre: 2276 |
Ezek szerint nem :) Meglátásom szerint ez állapot függõ is, illetve beállításokon is sok múlik. Amikor MZ-m volt és hajtottam, 120 körül volt a vége, míg más azt mondta, hogy 90-100. De ha egyszer kijutok a németekhez, ígérem megnézem neked mit megy az enyém :) |
Zseni | 2275 | 2014. április 3. 13:13 | Válasz erre: 2274 |
Azt észrevettem én is. Közkedvelt helyek a "kint felejtett" tábláknál vannak, útépítéskor korlátoznak 30-ra, de ott hagyják még 2 hónapig, ne tudjon haladni az ember...
|
Kawakarika | 2274 | 2014. április 3. 13:04 | Válasz erre: 2273 |
Szerencse is kell.De ha a 8as uton haladsz 90-el,ahol110 a megengedett mert 2x2 sàvos az ut, es egyszer csak ott a 70es es azzal a nyugis tempoval belerongyolsz mikozben az ut szelen forgalommal szemben egy Transzportel all.Mikor meglatod mellette a 3làbut....Mikozben a tobbiek ezerrel huznak el melletted...? Sajnos mèrhetnek màr mindenhol kivève magànterulet+ahol kozvetlen balesetveszely t okozna a jelenlètük. Sajnos sok nàlunk az indokolatlan korlàtozàs. |
Zseni | 2273 | 2014. április 3. 12:30 | Válasz erre: 2272 |
Nekem szerencsém van akkor (le is kopogom). Eddig egyszer volt veszélyes helyzet az M0-án, 80-as táblánál 120 körül érkeztem, belsõ sávban. Domb után álltak és mértek, szerencsére a középsõ sávban ment egy autó, lelassítottam és pont takarásban voltam. Ez volt vagy 3 éve, azóta nagyon figyelek... |
Kawakarika | 2272 | 2014. április 3. 12:26 | Válasz erre: 2270 |
Kèpileg ràm nagyon ràm jàr a rùd:((((( Èvente csökkentem a költsègvetèsi hiànyt,hol ezzel h màs jàrmûvel.... Az utobbi 3 évet leszâmitva kb.25évvel ezelõtt mèrtek be ,akkor 100(!!!)kemèny forintot fizettem helyszini birsàg formàjàban..... |
Kawakarika | 2271 | 2014. április 3. 12:20 | Válasz erre: 2268 |
Gerickèèknèl sem olcsòbb a betèt?
|
Zseni | 2270 | 2014. április 3. 10:44 | Válasz erre: 2265 |
Az olajjal még nem is lenne gondom, de nem akarok félmunkát csinálni. Ilyen szép kép még nem készült rólam szerencsére :) De a 120 pikk pakk megvan, fõleg ha jó az út minõsége. |