4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI GPZ 500
Következő oldal

Kawakarika 2370 2014. június 22. 18:32   Válasz erre: 2369
Akkor mikor lesz túrázás?Lassan vége a szezonnak:((((
A gyújtással mi a gond?
    

Zseni 2369 2014. június 22. 18:22   Válasz erre: 2368
Mostanság semerre. Ha minden jól megy, akkor jövõhéten rendelem meg az alkatrészt (teleszkóp olaj és szimering) aztán megcsináltatom. A gyújtásra is rá kell nézni.
    

Kawakarika 2368 2014. június 22. 17:53   Válasz erre: 2367
És merre felé hasít az a masina mostanság?
    

Zseni 2367 2014. június 22. 15:12  
Üdv köztünk és sok örömet és kilométert kívánok én is :-) Nekem 4 éve van meg a kis kawász, vannak vele apróbb gondjaim, de hasít a masina :-)
    

Kawakarika 2366 2014. június 22. 13:12   Válasz erre: 2365
Ha 7500nàl nem pörögne jobban az nagyon nem lenne jò.
9500nàl megy 180at....
Persze a nèmet autòpàlyàn:))))
Valòszinû h. a Tièdben sincs màr fojtàs,de erre nagyon hamar ràjössz ha Te is megugrasztod a nèmet autòpàlyàn:)))))
    

kawaegér 2365 2014. június 22. 12:15  
Köszönöm az infót! Ha benne van a fojtás akkor mennyit forog a motor max? nekem azt mondták hogy 7500 nál nem megy feljebb a fordulatszám mérõ. Ez vajon igaz lehet? Vásárlásnál megpróbáltam megforgatni és kiment 11000 ig.Akkor talán nincsen benne a fojtás.
    

Kawakarika 2364 2014. június 21. 23:51   Válasz erre: 2363
Addig tanulmànyozd,simogasd,mert lelke van:)))
Ha van benne fojtàs,vedd ki belõle!(karbi ès henger közötti szìvòcsõben van àltalàban egy szûkitõ)
Ha visszaolvasol ezen a fòrumon is volt ròla szò.
    

kawaegér 2363 2014. június 21. 23:29  
Köszönöm az infót srácok!Jövõ hónap elejére várható a rendszámom! Már alig bírok magammal. Sok volt három év motor nélkül! Igen ott is láthattad mert fent volt azon az oldalon is!
    

Kawakarika 2362 2014. június 21. 23:23   Válasz erre: 2361
Hát lehetne nem szeretni???:)))
    

Barbarous 2361 2014. június 21. 23:14  
Üdv köztünk ezt a gépet pont néztem valameik nap (amit vettél) használtautón láttam azthiszem Remélem teis megszereted majd ahogy mi is.
    

Kawakarika 2360 2014. június 21. 23:05   Válasz erre: 2359
Üdv a nem túl népes táborban!
Gratula a géphez ,jó választás volt!Sok-sok balesetmentest hozzá!
Errõl a mociról ezt kell tudni:http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_kawasaki_gpz_500_s
De gondolom ezt már Te is olvastad.
Azt mondják kezdõ motor,de szerintem el lehet vele motorozni "gyakorlottként"is.A kissrác már gyakorol is úgy látom:)))
Én 2011.novemberében vettem az enyémet,94-es kiadású,szintén szimpla tárcsafékes,17es felnivel,hátul is tárcsafékkel.Osztrákból behozott motor elsõ M.o-i tulajdonosa vagyok.
17ezer km-t mentem vele azóta.Soha nem hagyott cserben,tavaly megjártam vele a Dolomitokat,az idén a Grossglocknerre készülök.Persze azért kopó alkatrészeket cseréltem,pl:fékbetéteket,gumikat,gyertyákat,kerékcsapágyakat.
Szelephézagot állítottam,karbiszinkront elõször szervizben,azóta saját kezûleg itthon.
Egyenlõre ennyi
Rendszámozásod most van folyamatban?


    

kawaegér 2359 2014. június 21. 22:40  
Sziasztok! Most vettem egy gpz 500 s - t és szeretnék érdeklõdni hogy errõl a mocirol mit kell tudni. Nincsen tapasztalatom errõl a géprõl. Pl:. Az én mocim 1994 - es és szimpla tárcsával rendelkezik elöl. Azt olvastam hogy már dupla tárcsafékkel adták ki õket 1994 - töl és 17 - és kerekekkel. Errõl van esetleg valakinek valami infója?
Köszi a segítségeteket!
Pár kép a motoromról.
    

Kawakarika 2358 2014. június 21. 17:37  
Az elmult 2 òràban 2motorosbalesetet làttam.Egyet Veszprèm elõtt egyet Füreden.
Mindenki vezessen ovatosan!


    

Barbarous 2357 2014. június 19. 23:48  
jókérdés kakucs ring sima:D hétfõre hívtak hungaroringre de oda még tutinem:D lessz túra az üvegtigrishez
    

Kawakarika 2356 2014. június 19. 21:56   Válasz erre: 2355
Az a fontos hogy már jó.A fék,kormány nem játék.
Merre lesz a menet a nyár folyamán?
    

Barbarous 2355 2014. június 19. 21:23  
hát.... nem a csõ mennyiség volt drága hanem a végek mivel maradt a 3 csöves és 2000 ft körül vannak a végek
18000 volt
    

Kawakarika 2354 2014. június 19. 21:06   Válasz erre: 2353
Gratula hozzá!Mennyibe fájt az akció?


    

Barbarous 2353 2014. június 19. 00:02  
Na Végre összeállt a Fék meglett A Fékcsõ Rá ugye csináltattam fém fékcsövet. Hát nagyon nagyot változott mostmár nagyon kezes bárány nagyon biztos nyomáspontja van megmaradt az erdeti 3 csöves megoldás egszóval mostmár olyan mint a nagykönyvben
    

Zseni 2352 2014. június 11. 05:58  
Kb 9 liter benzin volt a tankban, a másfél literesben volt másfél deci víz. Nem akarom tudni, hogy az 5 literes kannában mennyi lehet. Ennyit tankolásnál biztos hogy nem kapok.
Általában Shell vagy OMV-nél tankolok.
    

Kawakarika 2351 2014. június 10. 22:35   Válasz erre: 2350
�Remélem összeáll az a fék végre:))))
Nem tudom Edina hol tankolt,és hogy van-e M.o-on "biztonságosnak"mondható kút,de nekem még nem voltak rossz tapasztalataim.Általában AGIP-nál(Forensis kártya),néha OMV,vagy MOL-kútnál tankolok.
    

Barbarous 2350 2014. június 10. 22:20  
Fékcsõ lessz egerben csinlának nekem és utána remélem tuti lessz:D Vizet meg tankolásnál is kaphatsz sajnos Tapasztalat kocsival jártunk így... nemis egyszer
    

Kawakarika 2349 2014. június 10. 20:42   Válasz erre: 2348
Gondoltam hogy valami gond van,azért nem nézel ide.
Azt a másfél deci vizet honnét sikerült összeszedned?Csak nem a "kedves"ismerõseid/rokonaid?A tank zárható,nem?Nem értem,nekem még télen sem volt ilyen problémám,pedig ott a páralecsapódás,és ritkább használat miatt inkább elõfordulhatna.
Alsóörsön én is voltam,igaz vasárnap(lásd Kawasaki KLE500 fórum).
Nyári program?Grossglockner...?
Tessék rendbe rakni azt a gépet!:))
Mûszaki vizsga simán ment?
    

Zseni 2348 2014. június 10. 14:42  
Most nagyon szégyellem magam... Rég toltam ide az arcocskámat, pedig voltak ám történések!
A kis kawász beadta a kulcsot... Akksi töltés, az rendben. Teker, nem önindító (fel is kötöttem volna magam). Akkor karbi. Benzin megy, nem rég tankoltam (kb másfél hete), mentem is vele.
Akkor cseréljünk akksit. Ez is megvolt, még mindig nem akarja az igazat. Gyertya csere. Így sem jó. Küldjünk féktisztítót a légszûrõbe. Egyik henger jár. Nagy nehezen sikerült életet lehelni a masinába. Elindulnék vele, próbaképp, húzom a gázt befullad. De jó. Engedjük le a benzint. A másfél literes üvegben volt legalább másfél deci VÍZ. VÍZ, úgy, hogy le volt takarva a motor... Mindegy, hiba forrása megoldva, mûszaki vizsga kész (egy hónap csúszással). Ez volt múlt szerdán. Csütörtökön Alsóörs (nagyon jó volt :) ). Vasárnap este a gyújtás szórakozott az utolsó 30 km-en. Szóval most ez lesz a következõ projekt :D
    

Kawakarika 2347 2014. június 9. 21:18   Válasz erre: 2346
Sikerült valamit alkotni fék ügyben?
    

Barbarous 2346 2014. június 4. 11:51  
fékbetét Lucas véleményem szerint is jobban kellene:D a fékolaj motul és vmennyire érezni a fékcsövet h dagad
    

Kawakarika 2345 2014. június 3. 13:47   Válasz erre: 2344
Fèkbetèt milyen?
Fèkcsõ làthatòan"dagad"?
Az enyèm egytàrcsàs lètère hatàrozottan ès kiszàmithatòan fog,ottàll meg ahol akarom:)

A kèt tàrcsàsnak elmèletileg mèg jobbnak kène lenni,nem?
    

Barbarous 2344 2014. június 2. 23:28  
úgy h cseréltem fékbetétet és engedett a fékfõmunkahenger sose volt a legjobb a fékem kilett cserélve a karmantyú és h nem engedi el mostmár sehol az olajat más nem nagyon van igen fura a jelenség fog is rendesen de rugózik és fix h nem levegõs kb 3 szor utánna lett légtelenítve de sose volt levegõs . A legnagyobb baj h a fogáspontól majdnem teljesen bejön a kormányig ha húzom natúrban
    

Kawakarika 2343 2014. június 2. 22:10   Válasz erre: 2342
Nekem még nem kellett cserélnem.
Azért azt kicsit furcsállom,hogy a"teljes feljavításon"nem derült ki hogy "nyúlik"a fékcsõ?
Fékkel,kormánnyal nem szabad játszani!
    

Barbarous 2342 2014. június 2. 20:54  
Valaki cserélt már fékcsövet? mert sajna beadta a kulcsot a fékem teljesen felvan újjítva lelégtelenítve betét minden cserélve de annyit nyúlik a fékcsõ h majdnem teljesen betudom húzni a féket! (új olaj+ betét + karmantyúk.) és tuti nem levegõs:D na ez a kemény:D
    

Kawakarika 2341 2014. június 1. 17:18  
Haho!
    

Barbarous 2340 2014. május 18. 20:47  
Nagykérdés volt akinek gyári volt az elsõ fékbetét és a hátán voltak valamiféle számok?
    

Kawakarika 2339 2014. május 12. 23:19  
Azért történnek durva dolgok:http://www.vezess.hu/vezetunk/autonak-lokte-masik-motorost/52074/
    

Kawakarika 2338 2014. május 9. 20:54   Válasz erre: 2337
Az elsõ képen látható kereted megvan?
Mert ahhoz lehetne csinálni egy sablont,hogy hova kell a füleket hegeszteni.A fülek méretét legfeljebb megpróbálom leméretezni az enyémrõl.
    

Zseni 2337 2014. május 9. 20:27   Válasz erre: 2335
Igen, nekem az a konzol nincs meg, amire a takaró idomok rogzitem. Valami méret vagy rajz kéne hogy csináltatok egyet.
    

Kawakarika 2336 2014. május 8. 21:58   Válasz erre: 2335
Még több kép:
    

Kawakarika 2335 2014. május 8. 21:52   Válasz erre: 2334
Az általad említett tartó konzol magát az óracsoportot foglalja magába.Tehát ez neked is meg kell hogy legyen.Max.a burkolatot tartó fülek nincsenek rajt,amik a tartóra vannak hegesztve.Nem tudom mennyire világos igy,de az pótolható,csak a pontos méret illetve a hegesztési pontok kellenek.

    

Zseni 2334 2014. május 8. 14:09   Válasz erre: 2323
Na, jobb késõn mint soha alapon tegnap csináltam képeket.
Ötletem nincs mihez kezdjek, kéne oda egy tartó konzol ami nekem nincs. Sok minden nem látszik, de szét kell majd szednem megint.
    

Kawakarika 2333 2014. május 6. 20:31   Válasz erre: 2332
9500km-t futott a csere óta az elsõ,de még bírja.Azért a nyári Grossglockner-túra elõtt kicserélem.
    

Barbarous 2332 2014. május 6. 14:49  
azabaj nekem is dupla van:D De legalább nagyon fajin az a Brembo elõl?
    

Kawakarika 2331 2014. május 5. 21:22   Válasz erre: 2330
Az a vicc,hogy a személykocsiba olcsóbb a garnitúra,pedig oda(is)mindkét oldalra kell:)))
Ráadásul nagyobb,és vastagabb...
Ki érti ezt???:(((
    

kawa550 2330 2014. május 5. 20:59   Válasz erre: 2329
Na, legalább ennyi elõnye van az egyoldalas féknek. Nekem is ennyi volt. Oldalanként....
    

Kawakarika 2329 2014. május 4. 23:26   Válasz erre: 2328
Az elsõ 7200,a hátsó 6200huf
Motoralkatrész.eu
    

Barbarous 2328 2014. május 4. 23:01   Válasz erre: 2157
érdeklõdnék ez a Brembo elsõfékbetét mien árban volt meg holvetted?:D
    

Kawakarika 2327 2014. május 1. 21:01   Válasz erre: 2326
Kép lemaradt:
    

Kawakarika 2326 2014. május 1. 20:10   Válasz erre: 2325
Az enyém is hasonló,no para.Festékhiány.
    

Kawakarika 2325 2014. május 1. 19:54   Válasz erre: 2324
Szia!
Mindjárt megnézem az enyémet.
    

kissmiklos90 2324 2014. május 1. 17:21  
Sziasztok most cseréltem olajat. Szinte a régi hiánytalanul fojt ki, de észre vettem egy kis problémát... Képet csatolom! Vélemény? Hajszálrepedés az a pici...
    

Kawakarika 2323 2014. április 28. 19:30   Válasz erre: 2322
Õõõ....mirõl is van szò pontosan?A mûszerfal takaro idom?
Kép esetleg?
    

Zseni 2322 2014. április 28. 12:02   Válasz erre: 2321
Nem is voltam Pécsen :)
Megoldottuk postával, de a takaró idomot nem tudom mire feltenni....
    

Kawakarika 2321 2014. április 26. 08:51  
Edina!
Csak nem Pècsen ragadtàl?
Holnap megyek arra,hol lessek?:))))
    

eröt 2320 2014. április 25. 07:15   Válasz erre: 2319
Még szép,hogy veri.
    

Kawakarika 2319 2014. április 24. 22:29   Válasz erre: 2318
Én nem mértem,de szerintem a GPZ símán veri:)))
    

Barbarous 2318 2014. április 24. 22:04  
na hamár úgyis kihalt most a csoport kérdezek:D ma jött fel pont hogy mit bír egy GS 500 Vs Gpzvel... pont ment el mellettem egy valaki próbált már olyat vagy mérte össze a gépét egy Gs 500 al?
    

Zseni 2317 2014. április 10. 13:53   Válasz erre: 2316
Az esõ nem zavar (bár akkor nem húzom neki), csak a szél ne fújjon!
    

Kawakarika 2316 2014. április 10. 11:55   Válasz erre: 2315
Csak ne essen az esõ,mint most....
    

Zseni 2315 2014. április 10. 08:51   Válasz erre: 2314
Na, hétvégén megkapja azt a pirosat :)
    

Kawakarika 2314 2014. április 9. 18:34   Válasz erre: 2313
De nem egyesben,hanem hatodikban àm!!!!:)))
    

Zseni 2313 2014. április 9. 15:40   Válasz erre: 2312
Ez jogos, azért is írtam azt, hogy nem nagyon :)
    

Kawakarika 2312 2014. április 9. 09:04   Válasz erre: 2311
Nèha nem àrt àm beleugrasztani a piros tartomànyba,nehogy màr ellusuljon:)))
    

Zseni 2311 2014. április 9. 08:46   Válasz erre: 2309
Szeretek elõre gondolkodni, ha már valami nem olyan mint kéne, akkor utána nézek, ne kerüljön egy gyertya csere többe mint kéne...

Igen, ott körül forog, de én nagyon nem is szoktam tovább hagyni, inkább elváltok.

Örülök, hogy neked is sikerült utánajárni a dolgoknak :)
    

Kawakarika 2310 2014. április 8. 21:55   Válasz erre: 2309
Ja és a lengõkar perselyezéssel,megszûnt a kormány berázás!:))))
Azért ez érdekes,nem?Nem is gondoltam volna!

Pedig már majdnem ledobtam a még jó állapotban lévõ elsõ gumit....

    

Kawakarika 2309 2014. április 8. 20:14   Válasz erre: 2308
Hát igen,a kis hibából van a nagy baj..:((
Próbáltad visszaengedni a gázt amikor úgy érzed hogy "kihagy"?Rendszeresen,és nagyjából azonos fordulaton csinálja?

Egyébként 160-nál a Tiéd is 8500-at pörög?/170-nél 9ezer?/
    

Zseni 2308 2014. április 8. 13:47   Válasz erre: 2307
Egy pillanatra kihagy. Alig, de érezhetõ. Egem zavar, meg hát ugye lehet valami nagyobb baj kezdete is. Köszi, megnézem mindenképp, mert hétvégén megyek Pécsre, ha minden igaz.
    

Kawakarika 2307 2014. április 8. 08:44   Válasz erre: 2306
Nàlam a gyertya okozott màr megtorpanàst,olyan"egyhengerezõs"volt inkàbb,ami hirtelen jött,ha viszont ugy èrzed mintha elmenne az erõ,akkor inkàbb porlasztora gondolnèk.Egy tisztitàs,szinkronbeàllitàs esetleg.
    

Zseni 2306 2014. április 8. 08:13  
Hétvégén megjárattam a pályán a motort. 160at simán bírja, anélkül hogy szétforgatnám. Viszont néha, pillanatokra mintha megtorpanna. Ez lehet gyertya?
    

Kawakarika 2305 2014. április 5. 12:28   Válasz erre: 2304
Hu most làtom az aluhàzban van egy bronzpersely.Azt kell cserèlni.
    

Kawakarika 2304 2014. április 5. 12:19  
Megvan a lengõtengely lògàs oka!
Bàr nem 2-3,"csupàn 1cm volt a villa vègèn mèrve.Az alu öntvèny furata kikopott.Jobb hijàn felhegesztem a csapot h.szorosan illeszkedjen,hiszen elforogni nem az aluhàzban hanem a csap ès a csavar közt kell/kellene.
    

Kawakarika 2303 2014. április 4. 21:02   Válasz erre: 2302
Na hogy bírja a "carbon look"?
    

kawa550 2302 2014. április 3. 23:08   Válasz erre: 2301
Ja, olyan csak karbon mintás.
    

Kawakarika 2301 2014. április 3. 21:54   Válasz erre: 2300
A 0370es kodszamu? Az egesz jol nez ki.
    

kawa550 2300 2014. április 3. 21:38  
Már kész a rohadék, nem veszek én ehhez semmit pénzért. Tükröt megcsináltam csavarból meg laposvasból hegesztve, az indexeket kibactam, a lyukat lemezzel lezártam és a helyére kapott olcsó univerzális "carbon look" robogó szögletes indexet.
http://www.robogoalkatreszbolt.hu/index.php?lap=126 az INDEX KPL KOCKA NAGY" féle csak carbon mintás, 6-7 centivel rövidebb mint a gyári, ez talán már nem törik le azonnal, ha mégis 5 perc meg párszáz forint a helyi jármûalkatrészben.
    

Zseni 2299 2014. április 3. 21:29   Válasz erre: 2296
Nekem van felesleges tükröm, párban, szívesen odaadom. Csak az a baj, hogy becsukódik.
    

Zseni 2298 2014. április 3. 21:28   Válasz erre: 2295
Igen, inkább olyan mintha kosz lenne, hólyagnak nem nevezném.
Köszönöm a tanácsokat, hétvégén neki esek és tudósítok :)
    

Kawakarika 2297 2014. április 3. 20:06   Válasz erre: 2296
:(((((
    

kawa550 2296 2014. április 3. 19:48   Válasz erre: 2294
A szára, tõbõl az idomnál.
    

Kawakarika 2295 2014. április 3. 19:40   Válasz erre: 2289
Hasonlo volt az enyém is mikor megvettem.Bàr nem kimondott hòlyag inkàbb ilyen ronda fekete pötty.Ahogy Gyula is mondja:finom csiszolòpapir,és sok sok türelem!Probàltam fúrógépbe fogott dròtkoronggal,de csak rosszabb lett.
    

Kawakarika 2294 2014. április 3. 19:36   Válasz erre: 2290
Ja az màs!;)
Tükör el is tört?
    

kawa550 2293 2014. április 3. 19:35   Válasz erre: 2292
Ha már hólyagos, akkor felesleges, semmire se mész vele.
    

Zseni 2292 2014. április 3. 19:30   Válasz erre: 2291
Igen, korrózió. Akkor a polírpasztát meg se próbáljam? Elég ronda...
    

kawa550 2291 2014. április 3. 19:11   Válasz erre: 2289
Ha az az aminek látszik(mármint hogy hólyagos és durva a felület nem csak folt) akkor az korrózió és smirglivel jön le. Utána meg festék hogy ne folytatódjon.
    

kawa550 2290 2014. április 3. 19:09   Válasz erre: 2287
Mármint hogy engem? Maradjunk annyiban hogy háttal álltam és épp tehénkét toltam ki a parkolóból a dõlésnél és csak elmesélés alapján értesültem az eldõlés mikéntjérõl...
    

Zseni 2289 2014. április 3. 18:47  
Télen elraktam a motort, zárt helyre, de rokon ott értette a macskát. Tavasszal kihoztam és ez fogadott. Tipp hogy mitõl lehet? Polír pasztával megpróbálom helyrehozni, remélem sikerül.
Csak az elsõ felni jobb oldala ilyen. Sikálással nem jön le.
    

Zseni 2288 2014. április 3. 16:02   Válasz erre: 2284
Nekem sose dõlt el, pedig nagyjából mindig oldalsztenderre rakom. Lehet azt is máshová tették az újabbakon?
    

Kawakarika 2287 2014. április 3. 15:57   Válasz erre: 2286
En nagyon ritkan tamasztom oldalsztenderre.Egyszer nekem is elfekudt mert lejton àllt es nem tettem sebessegbe.....
Index azota is ragasztva a kuplung kar vegerol letort az a buci.Megfurtam menet bele es osszecsavaroztam.Meg sem latszik,de rohadtul bosszantott.Tudike sarokba àllit ezèrt!:))))
    

kawa550 2286 2014. április 3. 15:52   Válasz erre: 2285
Hát én nem tom, tehénke 5 év alatt egyszer sem dõlt fel, ez a szar elsõ évben 4x, meguntam, csináltam rá másik kitámasztót 5x akkora talppal, de már ezzel is másodszor fexik le. Rohadna meg aki kitalálta hogy a blokk elejére teszi a kitámasztót ahol a súlypont sincs meg, meg még keresgélni is kell behajtásnál nem csak felrúgod a sarkaddal mint az összes többi tisztességes motoron.
    

Kawakarika 2285 2014. április 3. 15:48   Válasz erre: 2284
Nem lehet h. a dölèsrõl nem az a szerencsètlen jòszàg tehet?:)))Mèg mindig jobb mintha Veled együtt dõlt volna!
Te màr semminek nem örülsz vazze?:))))
    

kawa550 2284 2014. április 3. 15:41   Válasz erre: 2271
Nem nagyon, ott is 20 eur környéke meg 160km oda-vissza. A helyi robogós boltban rendeltem hozzá EBC betéteket, annyi mint a nagyvasnál de nincs postaköltség.
Megint eldõlt ez a szemét, megint letört a tükör meg az index,kibaxom a pitsába ezt a motort.
    

kissmiklos90 2283 2014. április 3. 15:10  
nekem 170 volt tegnap elõtt mikor kipróbáltam és az volt a vége, de majd hétvégén kiveszem az aljából is a tömitést a tolattyúból, remélem még dob valamennyit, mert keveslem :D nekem is EX 500..szerintem ez attól függ aki behozta németbõl, hogy milyen papirt adott oda az okmányirodába
    

Kawakarika 2282 2014. április 3. 15:09   Válasz erre: 2281
Nekem EX 500C van a forgalmiban
    

Zseni 2281 2014. április 3. 14:38  
Nekem eddig 160 volt a legtöbb, amit két személlyel mentem, de bejöttek elém, így lassítanom kellett.

Elsõ fogszám: 16, hátsó 41 nekem is. Gyárit hagytam.

(Visszatérve a féktárcsára. Nem tudom, nektek mi van a forgalmiban, de nekem EX 500. Lehet ezért van elöl csak egy?)
    

Kawakarika 2280 2014. április 3. 14:17   Válasz erre: 2279
Ja es nem mindegy milyen az àttétel Nekem elol 16 hàtul 41fogas a lânckerèk..Tiètek?
    

kissmiklos90 2278 2014. április 3. 13:20  
nálunk van jó pár szakasz ahol meg lehet nézni mit tud a gép :D
    

Zseni 2277 2014. április 3. 13:18   Válasz erre: 2276
Ezek szerint nem :)
Meglátásom szerint ez állapot függõ is, illetve beállításokon is sok múlik. Amikor MZ-m volt és hajtottam, 120 körül volt a vége, míg más azt mondta, hogy 90-100.
De ha egyszer kijutok a németekhez, ígérem megnézem neked mit megy az enyém :)
    

kissmiklos90 2276 2014. április 3. 13:15  
szóval akkor senki nem tud mondani nekem végsebességet ?:)
    

Zseni 2275 2014. április 3. 13:13   Válasz erre: 2274
Azt észrevettem én is. Közkedvelt helyek a "kint felejtett" tábláknál vannak, útépítéskor korlátoznak 30-ra, de ott hagyják még 2 hónapig, ne tudjon haladni az ember...
    

Kawakarika 2274 2014. április 3. 13:04   Válasz erre: 2273
Szerencse is kell.De ha a 8as uton haladsz 90-el,ahol110 a megengedett mert 2x2 sàvos az ut, es egyszer csak ott a 70es es azzal a nyugis tempoval belerongyolsz mikozben az ut szelen forgalommal szemben egy Transzportel all.Mikor meglatod mellette a 3làbut....Mikozben a tobbiek ezerrel huznak el melletted...?
Sajnos mèrhetnek màr mindenhol kivève magànterulet+ahol kozvetlen balesetveszely t okozna a jelenlètük.
Sajnos sok nàlunk az indokolatlan korlàtozàs.

    

Zseni 2273 2014. április 3. 12:30   Válasz erre: 2272
Nekem szerencsém van akkor (le is kopogom).
Eddig egyszer volt veszélyes helyzet az M0-án, 80-as táblánál 120 körül érkeztem, belsõ sávban. Domb után álltak és mértek, szerencsére a középsõ sávban ment egy autó, lelassítottam és pont takarásban voltam. Ez volt vagy 3 éve, azóta nagyon figyelek...
    

Kawakarika 2272 2014. április 3. 12:26   Válasz erre: 2270
Kèpileg ràm nagyon ràm jàr a rùd:(((((
Èvente csökkentem a költsègvetèsi hiànyt,hol ezzel h màs jàrmûvel....
Az utobbi 3 évet leszâmitva kb.25évvel ezelõtt mèrtek be ,akkor 100(!!!)kemèny forintot fizettem helyszini birsàg formàjàban.....
    

Kawakarika 2271 2014. április 3. 12:20   Válasz erre: 2268
Gerickèèknèl sem olcsòbb a betèt?
    

Zseni 2270 2014. április 3. 10:44   Válasz erre: 2265
Az olajjal még nem is lenne gondom, de nem akarok félmunkát csinálni.
Ilyen szép kép még nem készült rólam szerencsére :)
De a 120 pikk pakk megvan, fõleg ha jó az út minõsége.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők