11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI GPZ 500
Következő oldal

GeriTZ 2470 2014. december 27. 19:00  
Köszi a tanácsokat, itt egy link:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gpz_500_s-8041710
    

Kawakarika 2469 2014. december 27. 18:26   Válasz erre: 2468
Szia GPZ-jelõlt!
Alapelv:állapotot veszünk,nem km-óra adatot,mert azt oda tekerik ahova akarod!
Amit én néznék:Gumik állapota,lánc,lánckerekek,fékbetét,tárcsák.Meg úgy általában a külsõ is sokat elárul az eladóról.Motor hang,hogy reagál a gázra,stb.
Nehéz így mindent leírni,látni kell.Van már kiszemelt "áldozat"?Esetleg kép?
Érdemes "hozzáértõt"vinni magaddal,több szem többet lát alapon.Tegyél vele egy rövid próbát.Ha a tulaj elzárkózik,hagyd ott!
Nem tudok különösebb típushibát,de biztos vannak egyedi esetek,kivételek.Alapvetõen egy elnyûhetetlen gép.Én épp 3éve vettem az enyémet,nincs vele különösebb gond.Megjártam vele a Dolomitokat,az idén a Grossglocknert,minden gond nélkül.De majd Kawa550 kolléga biztos tud még hasznos tanácsot adni,náluk is van a családban ilyen gépállat:)))
Sikeres vásárlást!
    

GeriTZ 2468 2014. december 27. 18:12  
Üdvözletem Gpz tulajok!
Motor vásárlás elõtt állok.
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy mit érdemes megnézni egy 2001 Gpz 500s-en. 44ezer km van a motorban.
Olvastam olyat hogy melegen állítsam le és indítsam újból,ha nem indul egy fordulatra akkor hagyjam is ott. Hátha mondtok valami hasznosat nekem :)
Elõre is köszönöm és mielõbbi tavaszt mindenkinek!
Üdv. Geri

    

kawaegér 2467 2014. december 24. 09:24   Válasz erre: 2466
Köszönöm szépen! Viszont kívánok neked és másoknak is békés boldog karácsonyt!
    

Kawakarika 2466 2014. december 23. 21:53  
Boldog Karácsonyt minden Kawásnak,és nem Kawásnak!


    

Zseni 2465 2014. december 23. 21:26  
Az új vassal kívánok mindenkinek boldog karácsonyt:-) igaz, hogy nem kawa, de a színe az!
    

Kawakarika 2464 2014. december 17. 19:29  
�Kicseréltem a kormánycsapágyat kúpgörgõsre.
Meg egy teleszkóp olajcsere sem ártott.
    

Zseni 2463 2014. december 17. 12:21   Válasz erre: 2459
A tapadással sincs semmi gondom, talán egyszer csúsztam meg egy párás reggelen a felfestésen :). Erre gondoltam amikor mondtam, hogy bevált.
Nézegettem mindenféle leírást, meg hozzászólást, és szívesen fogadok tanácsokat.

    

kawa550 2462 2014. december 16. 21:38   Válasz erre: 2461
Gazdinénije azt mondta, adjuk el, télen úgy se használja, aztán jövõre veszünk helyette valami kisebbet, õ pl egy 600-as fazert szeretne. Mert az kisebb. Nõi logika.....:)))))))))))))))
    

Kawakarika 2461 2014. december 16. 20:23   Válasz erre: 2459
Még sem kerül eladó sorba a Kiskawász?
Ami jó,azt meg kell tartani,nem szabad eladni:))
Elpotyázni nem szabad.
    

Kawakarika 2460 2014. december 16. 20:19   Válasz erre: 2458
�130as ,vagy 140es kerül rá?Bár 140esben talán nincs is Arrowmax.
Én 140es Michelint vettem kíváncsi vagyok mit bír majd.
    

kawa550 2459 2014. december 16. 18:11   Válasz erre: 2458
Valóban jó kemény gumi, nekem is az volt a tádén mikor vettem.
Az elsõ dolgom volt lecserélni, pedig még bõven volt rajt minta.
Az én értékrendem szerint motoron elõször legyen kiváló a tapadás, aztán gondolkodhatunk a tartósságon. Hasonló áron talán a BT45 jobb választás lenne, mi is azt vettünk kiskawászra.
    

Zseni 2458 2014. december 16. 07:19   Válasz erre: 2457
Dunlop Arrowmax-ot szeretnék rá, nekem bevált. 30 ezer km után alig kopott a minta, csak repedezik.
    

Kawakarika 2457 2014. december 15. 21:23   Válasz erre: 2456
Milyen gumi kerül rá?
    

Zseni 2456 2014. december 15. 11:21   Válasz erre: 2455
Nálam lassan be is fejezõdik :)
A fényezés és a 2 gumi van még hátra nagyjából, meg néhány apróság.
    

Kawakarika 2455 2014. december 14. 18:49   Válasz erre: 2454
Akkor kezdõdhet Nálad is a szerelés?

Nálam is:megjött a kormány csapágy is.:))

    

Zseni 2454 2014. december 9. 11:53   Válasz erre: 2453
Idén volt vizsgán, így még durván van másfél évem.
Publikus is lehet akár :) Egy EX-400-at sikerült szerezni, ugyanaz mindene (kivéve a hengert, ugye), így elég sok mindent fel tudunk használni belõle (felnik, kábelköteg, idomok). Új fényezést is kap, szezon elejére bõven meg lesz :)
    

Kawakarika 2453 2014. december 8. 19:14   Válasz erre: 2452
Ja ez teljesen más,azt hittem kifejezetten csak dobra vadásztál.Bár említetted hogy krómoztatni akartad a régit(gyárit).
Mikor lesz mûszakis?
A"donorról"mit lehet tudni,vagy nem publikus?
Én a héten várom a kormány,és a kerékcsapágyakat,gumik már megjöttek.
Megnézem majd a vezérmûláncot.(hol áll a feszítõpatron)Gyertya,légszûrõcsere,karbi szinkron,no meg egy teleszkóp olajcsere,fékolajcsere,aztán jöhet a szezon:))
    

Zseni 2452 2014. december 7. 18:27   Válasz erre: 2451
Köszi!
Tulajdonképpen ha úgy nézem, plusz pénzembe nem került, vettem egy donort és azon van rajta.
A gyári dobokat is megtartom, ki tudja alapon, illetve én nem hallottam még milyen hangos, lehet mûszakin se engednék át. Azért kíváncsi vagyok :)
    

Kawakarika 2451 2014. december 7. 14:28   Válasz erre: 2450
�Szia!
Én nem ismerem,és bevallom nem vagyok híve a tuningolt doboknak,bár annak idején a Skoda 100asom dobját alul megfúrtam hogy "dögösebb" legyen:)
Ma már nem tenném.
Amikor 22motorral túráztunk,elõttem egy kolléga,tuningolt dobbal "hasított"...no azt nem akarom még egyszer!Azóta magam túrázgatok:))
Idézet egy másik fórumból:

"Nekem egy üzlet olyan felmatricázott dobot akart eladni 70 ezerért, (amirõl váltig állították, hogy eredeti akra, csak nincs meg a doboza, és azért olcsóbb), amirõl késõbb kiderült, hogy Jánoshalmán árulják õket Dragon néven. Sajnos nagyon meg kell néznünk, hogy mit veszünk, és hol."
http://www.dragonada.com/index.hu.html
    

Zseni 2450 2014. december 5. 09:20  
Sziasztok! Dragon dobról valaki hallott már? Tavasszal felkerül a kiskawászra, a hangja jó, de semmit nem találok róla.
    

kawaegér 2449 2014. november 30. 03:06   Válasz erre: 2434
Igen! Jó a következtetés! Osztrákból származik a paripám.
    

Kawakarika 2448 2014. november 26. 21:05   Válasz erre: 2447
�Csak nálunk nem!:(((
Menj egy kicsit nyugatabbra!A sisakod is rajt hagyhatod,a kutya sem bántja.
Vagy el ne kiabáljam?
    

Kovácsmisi 2447 2014. november 26. 13:02  
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a tanácsokat. A vászon táskán érdemes elgondolkodni, de a zárhatósága problémás, nem lehet ott hagyni.
    

Kawakarika 2446 2014. november 25. 21:11   Válasz erre: 2444
Most nézem:Nem a 2.-es,hanem a 3.számu van nekem.
    

kawa550 2445 2014. november 25. 18:14   Válasz erre: 2442
Nincs okom hogy kételkedjem abban amit mondasz, így csak gratulálni tudok, az asszonynak ezek szerint sportos kemény feneke van! :))))
Mi utoljára 1.5 hónapja toltunk le 3 nap alatt 1600km-t a Zsuzsival és már az elsõ nap is erõsen fészkelõdtünk a napi táv végén. Valahogy nem tudom elképzelni hogy ezzel nehezítve kényelmesebb lett volna, de én se vagyok mindentudó, akár még úgy is lehet. Csak én nem hiszem......
    

Kawakarika 2444 2014. november 25. 15:59   Válasz erre: 2438
Nekem a 2. típus van a belinkelt oldalról.Nem 30ezres darab,de tökéletesen megfelel a célnak.
Csináltam hozzá tartót ,mert a gyári valóban gyenge.A biztonság érdekében egy gyorsan oldható csavarral rögzítettem.
    

Kawakarika 2443 2014. november 25. 15:43   Válasz erre: 2435
Helló!
Gratula a géphez,szép!

A tükörszár-hosszabbítást Gyulánknak köszönhetõen,én megszerkesztettem,így már nem zavar a "könyökem":)))

    

ZRXRUDI 2442 2014. november 25. 13:48  
A nejem Korzikáig és vissza ült rajta, nem említette, hogy kényelmetlen.
    

kawa550 2441 2014. november 25. 12:42   Válasz erre: 2439
Aki dobozokban gondolkodik, és õ abban hisz azt kérdezte, az már eldöntötte hogy szépség vagy praktikum. Nem mellesleg, aki ült már hátul 500km-t egy táska vastag, általában tépõzáras gurtnijával a segge alatt, az tuti nem szereti a táskákat.
    

kawa550 2440 2014. november 25. 12:38   Válasz erre: 2436
Tükörrel az a baj, hogy rövid a szára, arra meg 2 megoldás van, vagy alul teszel alá valami papucsot a felfogatásnál, ami elég hülyén néz ki, vagy elvágod középen szárát, a csonkokat beletolod egy megfelelõ méretû csõbe úgy hogy annyival legyen hosszabb amennyire szeretnéd, aztán a csövet a szárral együtt megfúrva egy popszegeccsel rögzíted a csõre. Nekünk így van, jól látni benn, nincs vele semmi baj.
    

ZRXRUDI 2439 2014. november 25. 12:36  
Õ kérdezte, hogy mit javasolnánk.Én ezt. Egyébként nézz meg egy viszonylag kis motort hátulról, oldaldobozokkal felszerelve.
    

kawa550 2438 2014. november 25. 12:32  
Szerintem egy demokráciában bízzuk a tulajra hogy milyen széles motorral akar közlekedni, én is elfértem még mindenhol ahol el akartam menni ezekkel a dobozokkal. Aztán megnézném én azt a cipzáros táskát amelyik esõkabát nélkül nem ázik el esõben, az olcsó kínai dobozaim viszont még sose áztak be. És a kínaitól nem kell megijedni ez esetben (sem), mert már én is használtan vettem egy barátomtól 5 éve, azóta is hibátlan, megjárt velem 5 országot meg még 3-at Jocóval. A sportmotoron most is kapni, az 1-es típus az. http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1410264 a hozzáadott lemezbõl tákolt "platni" viszont semmire sem jó,érdemesebb inkább házilag szerkeszteni laposvasból meg kapupántcsavarból tartót, az se kerül töbe 1-2.000-nél.

    

ZRXRUDI 2437 2014. november 25. 12:10  
Kemény dobozokat én nem javasolnék: a tartókkal együtt olyan széles lesz a motor mint egy busz. Vannak nagyon jó, vízálló textiltáskák, melyeket az ülésen kell "átvetni", azt' kész. Nekem Bagster van, több, mint tíz éve használom õket.
    

Kovácsmisi 2436 2014. november 25. 12:01  
Ja! Mégegy!

Vettem rá gyári tükröket, mert valami suzuki tükrök voltak rajta., de ebbe sem látunk igazán jól. Milyen megoldás van . . .?
    

Kovácsmisi 2435 2014. november 25. 11:59  
Helló Mindenkinek!

Nemrég vásároltunk a feleségemnek egy "97-es gpz-t Most vizsgázik pénteken. Nem akar ,,pizzás" dobost hátra, hanem oldalára kettõt. Tudtok-e javasolni jó és olcsó megoldást, milyen oldaldobozokat vegyünk rá?
üdv

Misi
    

Kawakarika 2434 2014. október 30. 08:48   Válasz erre: 2433
Remèlem Gàbor,igy lesz!
Ha ez is kibìr annyit mint a Bridgestone,akkor meg leszek elègedve:))

A villaszàradon levõ matricàbòl ès a szimpla fèktàrcsàbòl jòl következtetek hogy a Tièd is osztràkbòl behozott moci?
    

kawaegér 2433 2014. október 30. 08:05   Válasz erre: 2432
Remélem baleset mentesen pörgeted le róluk a mintát!
    

Kawakarika 2432 2014. október 27. 21:32  
Megjöttek az új gumák./ebben a hónapban ingyenes szállítás/

    

Zseni 2431 2014. október 9. 13:24   Válasz erre: 2430
Amikor vettem a motort, kaptam hozzá ajándékba egy másik karbit. Na ez fel lett újítva, kitakarítva stb, be is szereltük, de valahol el van repedve, ömlik belõle a benzin. Így majd télen az lesz felújítva ami eddig volt benne.
Jó lenne menni, de nincs mivel. Most inkább gyûjtögetek, ha minden jól megy szerzek donor motort :)
    

Kawakarika 2430 2014. október 8. 21:11   Válasz erre: 2429
3ezer km nagyrészt Pesten belül,nem rossz teljesítmény...
Karbival mi a gond?Egy hengerezik?Vagy el sem indul?
Ja és már a jövõ szezonra készülsz?Én ma is gurultam,nagyon kellemes idõ volt.

    

Zseni 2429 2014. október 7. 11:45  
Jajj, bocsánat, ez teljesen kiment a fejembõl :)
Igazából elég rossz évet zártam, úgy 3000 km-t sikerült belepörgetni az órámba, és azt is nagyjából pesten belül. Egyszer-kétszer Velencei tó is volt.
Sajnos a tank beázásom kicsit keresztbe tett a dolognak, mert nem tudtuk megfejteni, hol és miként kerül bele ennyi víz. Szerencsére sikerült megoldani, de most karbi problémám van (csak hogy ne legyen egyszerû az élet :D ).
Télen darabokra lesz szedve a kicsike és a szezont feltehetõleg márciusban megkezdjük :)
    

Kawakarika 2428 2014. október 6. 21:22   Válasz erre: 2427
�Hát Neked a Grossglockner az semmi??:)))))))

Esetleg ez?
Igaz itt nem GPZ-vel voltunk.

És Te merre csavarogtál?

    

Zseni 2427 2014. október 6. 15:10  
Sziasztok!

Kicsit eltûntem, de ahogy látom, sok mindenrõl nem maradtam le...

    

Kawakarika 2426 2014. szeptember 16. 21:49  
�Egy kis felnisuvickolás:
elõtte/utána:
    

Kawakarika 2425 2014. augusztus 22. 21:16   Válasz erre: 2424
A múlt héten én is leszedtem az alsó idomot,de csak azért hogy könnyebben le tudjam cserélni a fagyállót:)))
Én döntögetni olyan nagyon nem szoktam,legalábbis lábtartóig nem,pedig az osztrák túrán lehetett volna...
    

Barbarous 2424 2014. augusztus 22. 20:55  
lábtartó megfogja... az alsó idomot leszedtem mert mondták hogy esélyes hogy leér és leszedni olcsóbb mint festetni:D de nagyon jó:D
    

Kawakarika 2423 2014. augusztus 22. 20:37   Válasz erre: 2422
�És mit bír?
    

Barbarous 2422 2014. augusztus 22. 15:11  
Nyaralás:D megnéztem mitbír a Gpz:D
    

Kawakarika 2421 2014. augusztus 12. 15:48   Válasz erre: 2420
Gratula!
Esztètikailag teljesen rendben!:))

    

benarivo 2420 2014. augusztus 12. 15:03  
Kormanykerdes visszavonva :)
    

Barbarous 2419 2014. augusztus 8. 23:42  
Üdv a klubban Gratulálok a géphez!:)
    

Kawakarika 2418 2014. augusztus 8. 16:06   Válasz erre: 2417
Szia!
Grat a gèphez!Valami bõvebbet lehet tudni róla?Esetleg kèpet tehetnèl fel.
Kormànykèrdèsre nem tudok mit mondani,mert nekem semmi bajom vele,szerintem ugy jo ahogy van.

    

benarivo 2417 2014. augusztus 8. 14:27  
Sziasztok, Friss tulaja lettem egy gpz500nak, es egyben kezdo motoros is vagyok, lattam itt egy kepet amin magasitott volt a ket kormanyrud, van erre vmi bevett megoldas v egyedi megoldas kell, ha szeretnem kicsit magasabbra esetleg szelesebbre is venni a kormanyt ?
    

KissZoli 2416 2014. július 30. 21:27  
Sziasztok!
GPZ 500-as Kawámhoz keresek 6 lábas feszültségszabályozót.
Ha valakinek van ötlete, írja meg! Köszi.

    

Kawakarika 2415 2014. július 20. 08:16   Válasz erre: 2414
Mondtam a Pàromnak hogy menjünk a Kawàval.:)))
Azt mondja:"persze,majd megkeveredsz a bal oldali közlekedèsben":)))))
    

tudike 2414 2014. július 19. 23:49   Válasz erre: 2408
Jobb idõben, mint késõn...:)))
    

Kawakarika 2413 2014. július 19. 19:46   Válasz erre: 2412
Ha Te beragadtàl akkor ott tènyleg fennforgàs lehetett:)))
    

kawa550 2412 2014. július 19. 19:23   Válasz erre: 2411
Cseresznyéd volt,én ma a traktorok miatt jöttem mocival és még így is beragadtam 2x.
    

Kawakarika 2411 2014. július 19. 18:58   Válasz erre: 2410
Valoban,màr itthon olvasom,majd legkozelebb kiugrunk.De kombajn sem traktor nem volt,csak 2totàl leamortizàlt motor a 69-esnèl mindjàrt az elejè.Szemèlyi sèrulès nem volt vészes,de rossz volt làtni.:(((
Kiskawa hibàtlanul teljesitette az 1650km-!:))
3dl olaj es 4.5ös fogyi az nem olyan rosszegy 20 èves 500astòl ugye?
    

kawa550 2410 2014. július 19. 09:55   Válasz erre: 2409
Biztos má' megint elkéstem, de a 69 es helyett jobban jártok ha Eibiswald után átmentek szlovéniába az 1-esre. Szebb, jobb, kevesebb forgalom nem kell 5km-es falukon 50-el végiggurulni.
Másrészt aratás van faxig lesz a 69 traktorokkal meg kombájnokkal.
    

Kawakarika 2409 2014. július 19. 08:40   Válasz erre: 2407
Sajnos a Krimml nem fert bele pedig terveztuk.Helyette volt Staller Sattel de az is nagyon szuper.
Most indulunk haza.GPS szerint 550km a hires 69es ut kozbeiktatasaval.
    

Kawakarika 2408 2014. július 19. 08:37   Válasz erre: 2406
Nekunk szeptemberben lesz az elso repulogepes utunk...Londonba.Akkor kezdhetunk felni???:)))
    

pandamaci 2407 2014. július 19. 07:29   Válasz erre: 2405
Jók a fotók!
Ha a Kals szerpentin az, ami a Lucknerhaus felé megy, akkor szeptemberben megnézem. Pont ilyeneket keresek.
Meg a Felbertauern tunnelen át Krimml vízesésrõl lenne e infód? Köszi
    

tudike 2406 2014. július 18. 22:56   Válasz erre: 2405
Ismerem ezt az érzést...Így voltam a repülõgépen, amikor néhány éve, életemben elõször fellszálltam. Elfoglaltam a helyemet, azonnal belekapaszkodtam a karfába még indulás elõtt, és amikor szólt a stewardess úgy pár óra múlva hogy már megérkeztünk, lehetne kiszállni, elengedtem. Nem kis idõbe telt, míg a majrévas és a markom közötti kapcsolat megszûnt. :))). Azóta sem forszírozom a repülést...
    

Kawakarika 2405 2014. július 18. 20:46   Válasz erre: 2404
Köszi!
Voltunk ma a Kals-Grossglockner szerpentinen.
Hàt nem vagyok egy majrès ficko,de ott nem mertem fèlrenèzni egy pillanatra sem.Eszmèletlen emelkedõ eszmèletlen hajtûkanyarokkal,jobbrol eszmèletlen mèly szakadèk ès nèhol nincs mèg szalagkorlàt sem,ès nagy volt a szembeforgalom...
    

nagyárpi 2404 2014. július 18. 20:33   Válasz erre: 2398
Látom a hófalas fotót nem hagytad ki,meg a macskaköves utat sem. További sikeres túrázást!
    

Kawakarika 2403 2014. július 18. 18:19  
Âtugrottunk Olaszba.Aki nem volt mèg a Staller Sttattelen,ès van lehetõsège,ne hagyja ki!Eszmèletlen jo!
    

Kawakarika 2402 2014. július 17. 22:16   Válasz erre: 2401
A Franz Josefnèl kezdett szitàlni az esõ de 5perc mulva kisütött a nap.Viszont mikor visszaèrtünk a szàllàsra leszakadt az èg...
    

kawa550 2401 2014. július 17. 21:36   Válasz erre: 2398
Szerencsétek volt, mert tegnap délután olyan trágya idõ volt ott hogy 200m-t se lehetett látni. Tömeg se nagyon volt ahogy nézem.
    

Kawakarika 2400 2014. július 17. 19:37  
Mèg
    

Kawakarika 2399 2014. július 17. 18:51  
Nem hagytuk ki az Edelweiss macskaköves kekeny utat sem.Làtni kell!
    

Kawakarika 2398 2014. július 17. 18:44   Válasz erre: 2397
Köszi szèpen,de ugy döntöttünk a Nokira nem megyünk mert tavaly voltunk.A Glockneren viszont nagyon jo idõt fogtunk ki.

    

kawa550 2397 2014. július 17. 09:35   Válasz erre: 2396
Lehet hogy már késõn, de ha a nockalmra meg a glocknerra is mész, akkor már olcsóbb a kombijegy mint a 2 külön belépõ.
    

Kawakarika 2396 2014. július 17. 09:06   Válasz erre: 2395
GPS vilàgban eltèvedni?
De igazad volt:kàr ezèrt tùravezetõ.Ott àllok meg ahol akarok nem pedig a csoporttal rongyolok mint àllat ès nem làtok màst mint az elõttem/mögöttem haladòt.Itt Matreiben ezerrel sut a nap mindjàrt indulunk Heiligenblutba illetve a Grocknerre de lehet hogy a Nokira is
    

kawa550 2395 2014. július 17. 01:03   Válasz erre: 2393
Épp mondani akartam hogy eltévedtél,mert ez nem a glockner. :-D
    

Kawakarika 2394 2014. július 16. 23:40   Válasz erre: 2393
Bèlèt=bèlèst
    

Kawakarika 2393 2014. július 16. 23:38  
Azért az ide utat tegnap nem usztuk meg szàrazon,ma viszont Dachsteinben 28fok volt.Persze a"lèpcsõ a semmibe"kilátonal màr nem bàntuk hogy nem vettük ki a bèlèt a mocisruhàbol.Holnapra tervezzuk a Grossglocknert..

    

Kawakarika 2392 2014. július 16. 23:32  
Mèg?
    

Kawakarika 2391 2014. július 16. 23:25  
Egy kis izelitõ:

    

kawaegér 2390 2014. július 15. 11:50  
Baleset mentes jó túrát kívánok neked! Már alig várom a képeket.
    

kawa550 2389 2014. július 14. 21:52  
Csak ne ilyeneket!:)))))))))))
    

Kawakarika 2388 2014. július 14. 21:49   Válasz erre: 2387
Köszi!
Igyekszem sokat fotozni.
    

Barbarous 2387 2014. július 14. 21:38  
Jó túrát!:D aztán képeket majd tenni fel!:D

    

Kawakarika 2386 2014. július 14. 21:33   Válasz erre: 2385
Fel vagyunk kèszülve ,esõruhàk a bal oldalon vannak.Persze csak riasztàskèppen.:-)
    

kawa550 2385 2014. július 14. 21:18   Válasz erre: 2384
Szerintem szükség lesz arra a nejlonra a táskákon....
http://www.grossglockner.at/de/service/webcams2/
http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/salzburg/prognose/morgen
    

Kawakarika 2384 2014. július 14. 19:49  
Nem jön valaki holnap a Grossglocknerre?

    

Barbarous 2383 2014. június 27. 22:41  
Esteleg ha van ismerõsötök aki mostkezdi a motorozást vagy az A2 es jogsit nyugodt szívvel ajánlom egyik haverom kis Kawa zzr 250 esét nagyon megbízható motor kezdésnek nagyon jó keveset eszik de nagyonjólmegy
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_250-8045094
    

Kawakarika 2382 2014. június 22. 20:00   Válasz erre: 2381
Igen,kidobtam a francba,azóta...kopp-kopp.
    

Zseni 2381 2014. június 22. 19:52   Válasz erre: 2380
Ott a zavarszûrõvel volt gond, nem?
    

Kawakarika 2380 2014. június 22. 19:44   Válasz erre: 2379
Talán emlékszel hogy nekem az elején a gyertyapipákkal volt gondom.2garnitúra gyertyámat is"hazavágott"mire rájöttem mi a baj.Az elektronika nekem sem a szívem csücske.
    

Zseni 2379 2014. június 22. 19:29   Válasz erre: 2378
Az a baj, hogy az elektronikához tök hülye vagyok. Így csak találgatni tudok, de tervezem az újra kábelezését (tulajdonképpen már meg van beszélve).
    

Kawakarika 2378 2014. június 22. 19:12   Válasz erre: 2377
Nem lesz egyszerû, megtalálni az okát,de nem lehetetlen.Az elektromossággal volt már problémád,át kéne nézni minden csatlakozót,mert lehet hogy valami pitiáner dolog szívat.Ilyenkor lenne jó"csere alkatrész".Mondjuk 2trafó próbaképp...
    

Zseni 2377 2014. június 22. 19:02   Válasz erre: 2376
Ez egy nagyon jó kérdés, mivel csak egy pillanatra torpan meg. De szerintem csak az egyik.
    

Kawakarika 2376 2014. június 22. 18:57   Válasz erre: 2375
Egyik henger hagy ki,vagy egy pillanatra megáll mindkettõ?
Mert ha ez elõbbi,akkor érdemes lenne megcserélni a gyújtótrafót,ezzel kiszûrni azt a hibalehetõséget.
    

Zseni 2375 2014. június 22. 18:52   Válasz erre: 2374
Egyelõre én sem.
Beindulni beindul, de nem szeretném így használni.
Ismerõs mondta, hogy mivel ez pillanati hiba, így nehéz lesz megtalálni az okát....
    

Kawakarika 2374 2014. június 22. 18:47   Válasz erre: 2373
Nem látok összefüggést a kettõ közt.

    

Zseni 2373 2014. június 22. 18:44   Válasz erre: 2372
Nem, azok újak. Illetve elõtte is csinálta már, de abba hagyta.
Attól tartok ez a hiba tette tönkre az önindítómat....
    

Kawakarika 2372 2014. június 22. 18:43   Válasz erre: 2371
Gyertya nem lehet?
    

Zseni 2371 2014. június 22. 18:41   Válasz erre: 2370
Idén nem hiszem, hogy lesznek nagy távok sajnos.... De aztán majd kiderül :)
Kihagy menet közben, tized másodpercekre elszáll az erõ. Egy darabig csinálja, aztán jó pár kmen keresztül nem.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22109
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők