ukrán | 310 | 2013. július 20. 22:14 |
sziasztok! Ma gurultam egy jót (450km), már nagyon hiányzott. Soksok szép gépet láttam de cb1300 csak egy volt köztük. A közös gurulásról van valami hír? Tegnap cseréltettem fékpofát elõl és centirozták az elsõ gumimat is. 28000 km ment gyárival. Borzasztóan rázott már fél kézzel is, elengedni nem is bírtam a kormányt. Hát nem lett jobb most sem. Az elõdöm valszeg lapos gumival nyomta és teljesen deformálta az elsõ gumit. Szerintetek a cserénél érdemes a hátsót is lecserélni? sziasztok |
Lion | 307 | 2013. július 20. 17:46 | Válasz erre: 306 |
Hi Superfuor Itt a fórumon azt hiszem Cstominak van ilyen gépe,talán õ tud mennyiség infót adni neked :-) !!Dobj neki 1 üzenetet! |
superfuor | 306 | 2013. július 20. 17:12 | Válasz erre: 305 |
Szia Lion! Köszi,hogy válaszoltál 2001-s évjárat. |
Lion | 305 | 2013. július 20. 09:28 | Válasz erre: 304 |
Szia Superfuor Évjárattól is függ- mennyi kell,és ha cseréled érdemes a porvédõket és a szimeringeket is ellenõrizni. http://www.olajshop.hu/motorkerekpar-olaj.html?kategoria=157&kiszereles=230 |
superfuor | 304 | 2013. július 19. 00:22 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Aki tudja, hogy a villaszárba mennyi olaj kell? Kérlek írd vagy írjátok meg. Köszi!
![]() |
scarface | 303 | 2013. július 15. 21:46 |
Sziasztok! hoppá!Én Nagyváradi vagyok és innen szoktam megközeliteni Aranyos völgyét deh innen is nagyon rosszak az utviszonyok!!! de már vagy 10éve :( a másik utvonalról nincs infóm sajnos!Jó lenne ha megcsinlánák!de errefelé is ritkán történnek csodák (tél végén befoltozzák tart 1hetet és aztán megint ugyanaz a szitu) Az Aranyos völgye viszont tényleg király csak a megközelitése problémás! |
hoppá | 301 | 2013. július 15. 07:42 | Válasz erre: 300 |
Sziasztok! Érdekes dolog ez az olajkérdés. Szerintem még kisebb a jelentõsége mint a gumi meggyõzõdésnek. Amíg szervízbe hordtam addig gyári résszintetikus "Honda" olajat kapott a motor. Azután, ha jól emlékszem, "fúlos" Castrolt tettem bele. Tavaly meg egy privát szerelõ végezte a tavaszi nagyvizitet és az õ javaslatára ARAL-nak a legegyszerûbb ásványi olaja került bele. (Természetesen megfelelt a gépkönyvben elõírtaknak.) A srác olasz motorok specialistája, õ is ezt használja a Tounojába és szerinte ez a tutti, a mechanikus zajok is jelentõsen lecsökkennek tõle. Az igazság az, hogy én mindeggyikkel teljesen meg voltam/vagyok elégedve, nem tudok különbséget tenni közöttük. A váltás mindeggyikkel tökéletes, kuplunggal is és nélküle is. Olajfogyás nincs. Igaz a mechanikus zajok nem csökkentek... mert ez egy Honda és ARAL nélkül sincsenek ilyen zajok :) Scarface! Látom te a "romániai" Bihar megyébõl vagy. Egyik kedvenc "egynaposom" mikor Gyulánál lépek határt és Kisjenõnn keresztül megyek a 79A jelû úton keletnek. A Szigethegység lábánl a 79/A beletorkollik a Nagyvárad-Déva közötti 76 jelû fõútba. Ezen megyek Vaskóig ahol lefordulok Diós felõ jobbra ami Bihar szorosba és az Aranyos patak völgyébe visz. A 79/A jelû út szuper minõségû "motoros út". A 76 nyomvonala alapján még szuperebb lenne, ha nem lenne az útminõség bûn rossz. Viszont tavaly mikor arra jártam komoly felújítási elõkészületeket láttam Van róla valami infód, hogy áll a projekt? |
scarface | 300 | 2013. július 14. 22:34 |
Én is megelégszem az 5100as al szerintem,több ismerösöm is használja más tipusokhoz és még senkise panaszkodott rá. A kipu K-Factory Made in Japan :)
|
Lion | 299 | 2013. július 14. 21:44 |
Hi Szerintem elég a 5100-as,de ha nagyon jót akarsz,akkor a 7100-t.Váltó tökéletesen,gyorsan kuplung nélkül is teszi a dolgát. Milyen kipufogód van,,?? nem nagyon láttam még ilyet! |
scarface | 298 | 2013. július 14. 13:13 |
Köszi Lion!A motulból az 5100 vagy a 7100as 10w40 est?A váltó h muzsikál vele?
|
Lion | 297 | 2013. július 12. 20:53 | Válasz erre: 296 |
Szia Scarface. Nekem a motul bevált,én ezt használom . http://www.motul.com/hu/hu/products/31?f%5Brange%5D=21&f%5Bviscosity%5D=28 Üdv a klánban :-) !!! Nagyon sok jó km-ert kívánok!!!!!! |
scarface | 296 | 2013. július 12. 20:00 |
Sziasztok! Nemrég lettem egy cb1300 as boldog gazdája.Tanácsotokat kérném motorolaj választásában ki mit tudna ajánlani? Elöreis köszonöm! |
Lion | 295 | 2013. július 7. 20:58 |
Yesss Ez igen,na ezt azért meghallgatnám szívesen :-) bátor próbálkozás. A gyári tényleg suttogó..... |
hoppá | 294 | 2013. július 7. 12:27 |
Lion | 293 | 2013. július 5. 16:07 |
A egyik legjobb választás:-) 3 párat koptattam belõle.Nagyon jó gumi,esõben verhetetlen.Legközelebb probáldki a 3-ast is.
|
hoppá | 292 | 2013. július 5. 13:41 | Válasz erre: 291 |
Sziasztok! Valóban az egyik legjobb gumiüzlet (ha nem a legjobb). Nekem most van folyamatban hátra egy PILOT ROAD-2 tõlük. Tetszik a "boltban", hogy a tulaj nem csak eladni akarja a gumikat hanem ért is hozzájuk (és a futómûhöz). A kérdéseimre maximálisan készséges, kimerítõ és gyakorlatias válaszokat adott. Élvezi még azt is, ha beszélhet a gumikról és a motorozásról. |
Lion | 291 | 2013. június 30. 16:53 |
Igen Tomi nem osztják ingyen,de 1hét keresés után azt hiszem,megtaláltam a legjobb forrást. http://www.revolutionmotor.hu/index.php/hu/home Korrekt gyors,és friss dot-os gumik. Nekem már a standard méret van,a te felnidre nem megy fel ez a méret?? |
cstomi | 290 | 2013. június 30. 09:52 | Válasz erre: 289 |
Tényleg 'betyáros, de az ára sem gyenge. :) Bár a mi méreteink szinte minden tipusból húzós áron vannak. Nekem a gyári méret még ritka is, nem nagyon válogathanék. Nem is gyári méretek vannak, hanem egyel kisebb van elõl és peresebb hátul. 130/70 a gyári elsõ és 190/60 a hátsó, de ezeket nehéz beszerezni. Az újabb gépeken (SC53) már a gyakoribb 120/70 és 180/55 a méret ha jól tudom. |
Lion | 289 | 2013. június 30. 09:25 |
Hi. Természetesen nem esõ gumi:-) de mint minden michelin,gondolom evvel sem lesz probléma.És tapad mint állat :) ez már az újabb power-3 szerintem nagyon betyár gumi. http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.compacc.com/images/product/600/47285_3.jpg&imgrefurl=http://www.compacc.com/p/Michelin-Pilot-Power-3-Motorcycle-Tire-Package-Deals&h=600&w=600&sz=52&tbnid=w7a6NHIzCeADUM:&tbnh=91&tbnw=91&prev=/search%3Fq%3Dmichelin%2Bpilot%2Bpower%2B3%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=michelin+pilot+power+3&usg=__pZNWE1NmRexLVxRzzd7SeEZ8UkY=&docid=CJoRYWKRqEbSLM&sa=X&ei=L93PUe8PiZm1Bo60gcAO&sqi=2&ved=0CFcQ9QEwBA&dur=182#imgdii |
cstomi | 288 | 2013. június 30. 09:12 | Válasz erre: 287 |
Szép napot! Zakopane már komoly túra. Én sokkal kisebb karikára vetemedek a héten, Balcsi, Pécs meg hasonló célok 100-150 kilométeres körben gyerkõccel mögöttem. A Pilot Power-rõl én is csak jókat hallottam, gratula hozzá. Vizes úton is jól viselkedik? Nekem Brigestone van elõl Conti road attak hátul. Szárazon elégedett vagyok de nedves úton bizonytalannak érzem picit a kanyarokat és fõleg a kigyorsítást. |
Lion | 287 | 2013. június 29. 18:29 |
Szia Tomi Jövõ hétvégén irány Zakopane,2-3 nap instant rövid karika:-) gondolom hét közben nem nagyon jó neked sem. Ma gumiztam....tiszta anyagi csõd vazze.. Michelin Pilot Power 3. Eddig csillagos 5-ös!!!! Sikerült vagy 350-et bele tekerni,még kicsit meg is áztam,de nagyon jó a gumi!!!!!!!! |
cstomi | 286 | 2013. június 28. 08:14 |
Szép napot ! Mindenki az utakat rója? Sajna eddig nem sok km. tekeredett a gépembe, jövõ héten, igaz csak pár százast, de sikerülhet szaporítani picit. :) Jó lenne, esetleg össz futni valamelyikõtökkel. |
cstomi | 285 | 2013. június 28. 08:03 | Válasz erre: 284 |
Bagaba, lecsapo rá, ha még meg van. Részletek pü.-ben.
|
Lion | 282 | 2013. június 11. 21:06 |
Na hát persze,hogy mennék,idén mennyit motoroztunk??????? Nem sokat.....
|
Winchi | 281 | 2013. június 11. 20:51 | Válasz erre: 280 |
Mi van wazze....nagyon menné??!! Nyerté a lóttón!:-))) |
Lion | 280 | 2013. június 11. 20:46 |
Hali. Szombaton jó idõ lesz :) gurulni kellene 1 jót. Valaki csatlakozna,,,??? |
Lion | 279 | 2013. június 10. 19:27 |
Na ja, kb hasonló a véleményem,elég megosztó a dolog,sokféle motorost megismertem ez idáig-de azt hiszem tényleg nem a motorok és a technika a felelõs ezért .....
|
hoppá | 278 | 2013. június 10. 17:08 | Válasz erre: 277 |
Van egy két (pontosan kettõ) motormárka amit soha nem vennék. És persze errõl nem a motorok tehetnek, azok nyilván nagyon jók. Csak hát nem szeretnék abba a klubba tartozni. (Remélem, ezen a fórumon ez nem volt megosztó... Nem volt célom...) |
ukrán | 277 | 2013. június 10. 15:51 |
Hátha érdekel valakit. http://totalbike.hu/hirek/2013/06/10/bmw_motorok_muzeumok_ejszakajan/ |
Winchi | 275 | 2013. június 7. 22:55 | Válasz erre: 274 |
Való szinû azért mert nem itt van és rendesen van kivitelezve....magyarul!NEM magyar!
|
Lion | 274 | 2013. június 7. 15:58 |
Kicsi off. Duna melletti városban lakom,és mostanában elég érdekes a helyzet itt nálunk,van viz eladásra is,de szerintem ez az osztrák mobilgát nagyon komoly. http://index.hu/belfold/2013/06/07/szenzacios_foto_az_osztrak_mobilgatrol/ |
sanyi75 | 270 | 2013. június 6. 19:15 |
Ilyet is lehet vele.https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QMmAWJVTYlg#!
|
Lion | 269 | 2013. június 6. 17:53 |
Csosza! Neked sem gyári a géped!Van 1 elsõ sárvédõ toldalékod.Ha ragaszkodsz a gyári kivitelhez,szívesen rám erõltetetted :) :) :). |
csosza | 268 | 2013. június 6. 14:53 | Válasz erre: 267 |
Szuper a géped! Nekem gyári minden, de én úgy is szeretem. Vannak kinn jó áron gépek, ha egy kicsit több pénzem lett volna, akkor akár 2007-2008-as gépet is tudtam volna venni, amelyekben kevés mérföld van. Üdv, |
Lion | 267 | 2013. június 6. 12:27 |
Hi :) Király a géped,igen gondoltam a mérföldes az órád. Ha a hozászolásoknál rákattintasz a vastag nick nevekre,megnézheted :):):) 2008-as. |
csosza | 266 | 2013. június 6. 12:13 | Válasz erre: 265 |
Lion | 265 | 2013. június 6. 11:39 |
Szia Csosza. Üdv itt nálunk. Motor bontó Vecsés-tel: Zoli-0620-974-5559 a legjobb. Ricsi bontó-ö is megér egy próbát.:0670-585-0436. Szerintem cseréld ki a lámpát,mert basztatni fognak a sünök,ha kiszagolják a fordított világítást,meg neked is jobb lesz :):) Nagyon nem nagy macera a szerelés,elég könnyen szét bontható a fejidom. Aktív magyar cb-fórumról nem nagyon tudok... asszem nincs is. Nagy szívás a honosítás?? Hogy hoztad a motort?? Dobhatnál nekünk képet róla!! A világításon kívül van valami más különbség is ?? |
csosza | 264 | 2013. június 6. 09:44 |
Sziasztok, Nem tudjátok honnan lehetne ideiglenesen vagy véglegesen szerezni/vásárolni CB1300SA-hoz (2006 januári) lámpát? Én Angliából hoztam be és nem engedik át a mûszakin, mert ott a baloldali közlekedés miatt balra világít a lámpa és nem jobbra, mint Európában. A gyári lámpa 120.000 lenne + munkadíj és azt nem tudom kifizetni, sokallom is. Csak a vizsgára kellene illetve ha elérhetõ áron lenne, akkor véglegesen. Tudjátok a CB1300SA az fejidomos, szóval nem olyan egyszerû ilyet lámpát szerezni, és a szerelés sem olyan sima, mint a sima CB1300-nál. Esetleg tudtok valami magyar CB1300 fórumot? Onnan kérhetnék tanácsot. Elõre is köszi az infókat, üdv, Laci |
mocsar | 262 | 2013. május 29. 09:47 |
A füldugót mindenkinek ajánlom, motosafe viszonylag olcsó kompromisszum. Egy kicsit tûrtem de megszoktam ,megéri. Bár én fapadosan motorozom ,a kommunikációra mem számoltam stb. Csak alles natures. És jóóóó! |
ukrán | 259 | 2013. május 28. 20:25 |
ajánlották az egyik kereskedésben, 2cm-t lehet emelni. De sejtettem, hogy csak lehúzás mert 17e ft lett volna. |
Lion | 258 | 2013. május 28. 18:51 |
Igen minden kivan milizve,bovdenek csatlakozok vezetékek-nem kis meló.
|
Lion | 257 | 2013. május 28. 18:48 | Válasz erre: 255 |
Szerintem a kommunikációs rendszert nem hallanád rendesen füldugóval,fõleg a magas zajokat szûrik. Nem láttam még kormánymagasítót cb-én,miért kellene? |
hoppá | 256 | 2013. május 28. 18:47 | Válasz erre: 255 |
Kormánymagasító? Én a legegyszerûbb megoldást választottam. Mivel az elõzõ motorom SV650S volt csutka kormánnyal, ezért a CB-nek rögtön a kezdetekkor átfordítottam a kormánykonzoljait 180 fokkal. (Lehet nem mindenki tudja, de ez így van kitalálva.) Motoroztam vele így 4 évig és tavaly visszafordítottam gyári helyzetbe... Hát kérem egy új motororra ültem, egy "csoperre" :)))) Egyébként szerintem fékcsövek biztos cserések magasításnál. Ki vannak milizve. |
ukrán | 255 | 2013. május 28. 18:32 |
Hali! Én n-com-ot használok és próbálom úgy beállítani a hangerõt, hogy elnyomja a szélzajt és beengedje a külsõ hangokat. A füldugót nem próbáltam de lehet, hogy egy próbát megérne. A kommunikációs rendszert szerintetek hallanám vele? Kormánymagasítóról van valakinek tapasztalata? |
Lion | 254 | 2013. május 28. 18:31 |
Igen big bike!!!!! Yessss:):):) http://planetjapanblog.blogspot.hu/2012/05/honda-cb-1300-super-bol-dor-by-ryujin.html ![]() ![]() |
Lion | 252 | 2013. május 28. 15:10 |
sanyi75 | 251 | 2013. május 28. 15:05 |
Üdv ukrán:Szeretem kipróbálni újdonságokat (nekem még az) és az s20-ról nagyon jókat írnak meg ez kicsit sportosabb,nem mintha a z8 nem tudta volna amit elvárok egy abroncstól sõt...még Pannónia-ringen is kibírt háromszor húsz percet. Hoppá:Most kilencezer van benne de tovább nem erõltetem! |
hoppá | 250 | 2013. május 28. 12:15 |
Na igen... Az a baj hogy nekem is a gyári "kicsi" szélvédõ tetszik a legjobban, csak hogy áprilisban a Kawa nyíltnapján kipróbáltam az 1000-es Versyst és olyan frankó volt a szélvédelme, hogy el kezdtem agyalni a krédésen. Van Z8 futásteljesítményérõl talpasztalatotok hátul? |
mocsar | 249 | 2013. május 28. 11:04 |
Hali! Én füldugózok , ez a motoros moto safe vagy mi. nekem be jött. Úgy néz ki hogy nem is a szél zavar , "persze az is"hanem a zaja, együtt a kettõ zavaró, de ha kiszûrûnk a zajból egész másnak érzem sokkal komfortosabb ,kevésbé fárasztó . Nagyobb sebességet hosszabb ideig tudok tartani ,pl aupályán. Bár én csak 170 cm vagyok,. A plexitõl én is féltem hogy nem hozza a kívánt hatást vagy mást hoz zajt, turbolenciát, vagy az utasra tolja a szelet, és hát ugye nem olcsó látatlanba megvásárolni. meg a moci is így tetszik ,persze szükség törvényt bont. |
ukrán | 248 | 2013. május 28. 10:18 |
én ezt próbálnám ki http://www.motorr.hu/11566/givi-d324s-szelvedo-fust-szinu-honda-cb-1300-s Twister1969 gépén van ilyen ha jól látom de õ is rakott rá terelõ plexit. |
ukrán | 247 | 2013. május 28. 10:11 |
ukrán | 246 | 2013. május 28. 08:25 |
Szia Hoppá! Én már így vettem a gépet, bár van hozzá másik szélvédõm is de még nem próbáltam ki. Ma ha az idõ is engedi átrakom. Mostani tapasztalatok: Hangos,hangos,hangos! Gyári a plexi Rezonál, mint ahogy már itt is írtam párszor, de doboz nélkül elviselhetõ. Dobozzal az alább leírtak nálam is elõjönnek "242 Cstomi. A szélvédelem pont jó lenne ha nem 178 centi lennék! Így pont az arcomat éri a szél és eléggé tépi a fejemet ami nem lenne gond de a testem többi része boldog semmitevésben pihen ezért valszeg a bólogató kotyára hasonlíthatok oldalról. 2 centivel alatta és felette is azt hiszem tökéletes lenne a dolog. A többit ha átraktam megírom. Sanyi75 ha a metzler bevált miért akarsz bridgestonte? |
hoppá | 245 | 2013. május 28. 07:51 |
Szia Ukrán! Úgy látom a fotóidon, hogy neked a gyári szélvédõre van szerelve kiegészítõ plexi (MRA Vario-Tourenscheibe). Engem is foglalkoztat a téma, csak hát elég drága ahhoz, hogy vásárlás után derüljön ki, hogy nem is hozza amit az ember elvárt tõle. A "cb1300.de" oldalon a vélemények többsége szerint a szélvédelem jobb, a zaj nagyobb. Kiváncsi lennék a tapasztalataidra a következõ kérdésekben: - Valóban jól látom: gyári plexi+MRA-Vario? - Szélvédelem a elõtte-utánna? - Szélézaj elõtte-utánna? - Rezonancia válltozása? Köszönöm elõre is. |
sanyi75 | 244 | 2013. május 27. 18:25 |
A gyári dunlop nekem is beszitált,most metzeler z8-am van nekem bevált,a következõ azt hiszem bridgestone s20 lesz.
|
hoppá | 243 | 2013. május 27. 07:13 | Válasz erre: 242 |
Szia! Most, hogy mondod... Mióta nekem is a Batlax BT023 van elõl, határozottabban ritkábban fordul elõ. (Elõtte Metzeller Z6 volt.) Eddig ezt még nem kapcsoltam össze fejben... |
cstomi | 242 | 2013. május 26. 20:00 | Válasz erre: 239 |
�Hali! Nekem Conti volt elõl legutóbb, újonnan került fel és eléggé rázott 60-100 tempó közt, annyira, hogy egy kézzel fogva is szar volt, elengedni pedig egy pillanatra sem lehetett. Nagyobb tempónál viszont 'kisimult, és olcsón jutottam hozzá a hátsóval együtt, ezért nyúztam egy ideig. Már kezdtem azt hinni, hogy a vassal van valami gebasz, de lecseréltem bridgestone battlaxra és a probléma megszûnt. Persze legalább a futómûvet alaposan leellenõriztem többször többször is, és jónak találtatott. A doboz viszont eddig nem okozott problémát, nem veszem észre, hogy fent van, vagy nincs. |
Lion | 241 | 2013. május 26. 18:49 | Válasz erre: 238 |
Tomi ne csak a kényes helyeken:):):):):) A gép ápolásra gondoltam....:) Ja a kurva gipsz utálja a vizet-de már béta verzió van a kezemen,könnyített alumínium sin. Nekem a szitálás néha,de csak ha a gumi már a végét járja.És biztos ha doboz is van akkor hamarabb összejön. |
mocsar | 240 | 2013. május 26. 18:03 |
Hali! Ha hátsó doboz van rajta akkor igen lehet, egyébként gumi függõ, bt 21-el szitált 23.-al nem, csak nagyon ritkán |
hoppá | 239 | 2013. május 26. 14:25 | Válasz erre: 238 |
cstomi | 238 | 2013. május 26. 09:11 |
Szép napot, illetve szebbet, mert nem épp szabadtéri programbarát idõ van felénk. Sajnálattal veszem, hogy ma elmaradt a találkozónk, de a gipsz nem bírja vizet. :) A legközelebbi száraz és gipszmentes napot megcélozzuk az összejövetelre. Ma gépápolásnak áldozok kis idõt. Érdeklõdve olvastam a gumikopást Hoppá hozzászólásában. Én sem találkoztam hasonlóval, kíváncsi vagyok az eredményre. Mondjuk ahhoz, hogy ennyire ne középen kopjon, igencsak ferdén kellene ülni a gépen. Nem lehet, hogy sok körforgalom van felétek? :))) |
Winchi | 236 | 2013. május 25. 16:38 | Válasz erre: 235 |
...hogy más is tudja! http://www.pri-izidorju.si/de/?p=7 :-)) |
Winchi | 234 | 2013. május 25. 14:27 | Válasz erre: 233 |
Nem igazán értette a viccet! Lehet elrendezte volna az nap estére a szállást viszont!:-)) |
Lion | 233 | 2013. május 25. 13:19 |
Yesss, szlovénia mindig jóóóó volt:):) Milyen hiszti volt ez a kép miatt:) :) befeszült a partizán rendesen:) ![]() |
Winchi | 232 | 2013. május 25. 11:55 | Válasz erre: 226 |
Still nice to do! :-)) De jó lenne megint "kéregetni"!:-)) |
Lion | 231 | 2013. május 25. 11:46 |
Talán még a michelin pilot power 2ct-lenne jó megoldás.Nekem a 2 komponensû gumik jönnek be igazán.Tartósság miatt,és a kanyarban is jobban viselkednek. http://www.kekhold.hu/flexshop/gal_pictures/716/4672.jpg |
mocsar | 230 | 2013. május 25. 11:23 | Válasz erre: 228 |
A barátom Pirelli angelt tett a busájára, útközben ,muszájból,. Elég jól bírja ,de ez sem olyan sportos gumesz. Elõtte bridgestone, volt rajta ,gyári,. |
mocsar | 229 | 2013. május 25. 11:17 | Válasz erre: 227 |
Szerintem is nálam is a 12-13000 km- ig jó a gumi. Utána már kockásodik , lehet erõltetni ,de már nem olyan élvezetes vele a kanyargás. ![]() |
Lion | 228 | 2013. május 24. 23:46 |
Na szóval,szerintem jó az elméleted,és lehet ez a gond. A gyári gumi nekem tízet, utána csak michelineket használtam-ok,és egyik sem ment 15-nél többet. Szerintem a 20ezer kicsit fantasztikus....utassal csomagokkal amúgy is másképp kopik a gumi. Az agyon dicsért Michelin Pilotroad 3-at használom most,és 10ezer van benne, és elkopott. Ja ha valami tapad az kopik is:):):):) Nekem eddig Michelin Pilotroad 2 -a favorit ,ez volt a legjobb.Nem annyira sportos,de teszi a dolgát maximálisan. Talán a pirelli angel st-ét kellene legközelebb kipróbálni. De természetesen mindenki másképp motorozik,használja a gumit,és mindenikek van saját favoritja. |
hoppá | 227 | 2013. május 24. 21:14 |
Lion | 225 | 2013. május 24. 18:39 |
Ja az,valami kéregetõ volt :):):):):):):) oszt adtam neki,oszt kurva jót motoroztunk. 69-es út meg a többi.... jó volt.
|
Winchi | 224 | 2013. május 24. 18:03 | Válasz erre: 223 |
Hóóóó.....az a jóképû csávó ott a háttérben!:-)) Boss parking! |
Lion | 223 | 2013. május 24. 17:45 |
hoppá | 222 | 2013. május 24. 09:03 |
Sziasztok! Én is tulajdonosa vagyok egy CB1300 S -nek ('07-es, fekete, ABS). Jó látni, hogy van egy elõ fórum a típusnak. Van is egy konkrét kérdésem a gumikkal kapcsolatban. A harmadikat használtam el a hátsó keréken, csere elõtt állok. Azt figyeltem meg, hogy az abroncsok nem középen érik el legkorábban a kopottsági szintet - ahol várná az ember -, hanem az óra számlapját alapul véve, 07 és 08 óra közötti területen. Ellenõriztem a villán a rovátkolást, ez alapján a kerék sikban áll. Elsõ tulajdonos vagyok, a vázat nem érte semmilyen sérülés. Van valakinek ilyen tapasztalata, vagy ez rendellenes jelenség? |
mocsar | 221 | 2013. május 24. 07:37 | Válasz erre: 220 |
�Üdv mindenkinek! Hát ez az idõjárás egyre rosszabb lesz . Vagy zivataros , ha jó az idõ akkor meg erõs széllel társul. igazi jó motoros idõ ritkán van. De bízzunk. |
Lion | 220 | 2013. május 23. 19:58 |
Igen, elég moslék idõjárás közeleg :( :(!!!! De sebaj,remélem hamarosan motorozhatok én is...igen és összehozzuk a talit :) :)!!!! |
ukrán | 219 | 2013. május 23. 16:49 |
Üdv Mocsár! Isten hozott nálunk. Ez az év nem nekünk kedvez. http://www.origo.hu/idojaras/20130523-huvos-hetvege-jon-zivatarral.html Hát valszeg Lion nem úszod meg a találkozót mert ha ilyen idõ lesz akkor nem eszünk sehol sem most lángost. |
Lion | 218 | 2013. május 23. 14:20 |
Üdv Mocsar :) örülök,hogy megtaláltál bennünket!!!!!! Szép a motor,és használod is rendesen.Király!!!! Vigyázz magadra ,és üdv a klánban:):) |
mocsar | 217 | 2013. május 23. 14:02 | Válasz erre: 181 |
Lion | 216 | 2013. május 20. 22:50 |
Köszi Srácok: ) : ) Motorozzatok helyettem is,és vigyázzatok magatokra :)!!!!!! |
cstomi | 214 | 2013. május 20. 20:13 | Válasz erre: 212 |
Na, mi lõtte szegény kezed? Mieloõbbi gyógyulást! Azért a gipszelõnek vihettél volna egy gázkart mintának, hogy tudd húzni a gázt. :)) |
Lion | 212 | 2013. május 20. 15:18 |
Hali. Na, sajna nekem orvosi igazolásom lesz a távolmaradásról, jobb-kezem gipszben,és még legalább 3-4 hét..,nektek jó gurulást majd valami képeket dobjatok. ![]() |
cstomi | 211 | 2013. május 19. 22:43 | Válasz erre: 205 |
�Sziasztok! Jó a fonyódi lángos? :) Akármilyen is, megyek. |