27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
HONDA CB 1300
Következő oldal

ukrán 310 2013. július 20. 22:14  
sziasztok!
Ma gurultam egy jót (450km), már nagyon hiányzott.
Soksok szép gépet láttam de cb1300 csak egy volt köztük.
A közös gurulásról van valami hír?
Tegnap cseréltettem fékpofát elõl és centirozták az elsõ gumimat is.
28000 km ment gyárival.
Borzasztóan rázott már fél kézzel is, elengedni nem is bírtam a kormányt.
Hát nem lett jobb most sem. Az elõdöm valszeg lapos gumival nyomta és teljesen deformálta az elsõ gumit. Szerintetek a cserénél érdemes a hátsót is lecserélni?
sziasztok
    

Lion 309 2013. július 20. 19:31   Válasz erre: 308
Yesss:-)
Köszi,hogy csatlakoztál!!!!!!
    

superfuor 308 2013. július 20. 18:44   Válasz erre: 307
Szia Lion!
Még egyszer köszi!
    

Lion 307 2013. július 20. 17:46   Válasz erre: 306
Hi Superfuor
Itt a fórumon azt hiszem Cstominak van ilyen gépe,talán õ tud mennyiség infót adni neked :-) !!Dobj neki 1 üzenetet!

    

superfuor 306 2013. július 20. 17:12   Válasz erre: 305
Szia Lion!
Köszi,hogy válaszoltál 2001-s évjárat.
    

Lion 305 2013. július 20. 09:28   Válasz erre: 304
Szia Superfuor
Évjárattól is függ- mennyi kell,és ha cseréled érdemes a porvédõket és a szimeringeket is ellenõrizni.
http://www.olajshop.hu/motorkerekpar-olaj.html?kategoria=157&kiszereles=230
    

superfuor 304 2013. július 19. 00:22  
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Aki tudja, hogy a villaszárba mennyi olaj kell? Kérlek írd vagy írjátok meg. Köszi!
    

scarface 303 2013. július 15. 21:46  
Sziasztok!

hoppá!Én Nagyváradi vagyok és innen szoktam megközeliteni Aranyos völgyét deh innen is nagyon rosszak az utviszonyok!!! de már vagy 10éve :( a másik utvonalról nincs infóm sajnos!Jó lenne ha megcsinlánák!de errefelé is ritkán történnek csodák (tél végén befoltozzák tart 1hetet és aztán megint ugyanaz a szitu) Az Aranyos völgye viszont tényleg király csak a megközelitése problémás!
    

mocsar 302 2013. július 15. 16:25  
Naaa? Kit láttam tegnap Gödöllön este 7 körül fekete paripával?
    

hoppá 301 2013. július 15. 07:42   Válasz erre: 300
Sziasztok!

Érdekes dolog ez az olajkérdés. Szerintem még kisebb a jelentõsége mint a gumi meggyõzõdésnek.
Amíg szervízbe hordtam addig gyári résszintetikus "Honda" olajat kapott a motor. Azután, ha jól emlékszem, "fúlos" Castrolt tettem bele. Tavaly meg egy privát szerelõ végezte a tavaszi nagyvizitet és az õ javaslatára ARAL-nak a legegyszerûbb ásványi olaja került bele. (Természetesen megfelelt a gépkönyvben elõírtaknak.)

A srác olasz motorok specialistája, õ is ezt használja a Tounojába és szerinte ez a tutti, a mechanikus zajok is jelentõsen lecsökkennek tõle.

Az igazság az, hogy én mindeggyikkel teljesen meg voltam/vagyok elégedve, nem tudok különbséget tenni közöttük. A váltás mindeggyikkel tökéletes, kuplunggal is és nélküle is. Olajfogyás nincs.

Igaz a mechanikus zajok nem csökkentek... mert ez egy Honda és ARAL nélkül sincsenek ilyen zajok :)


Scarface!

Látom te a "romániai" Bihar megyébõl vagy. Egyik kedvenc "egynaposom" mikor Gyulánál lépek határt és Kisjenõnn keresztül megyek a 79A jelû úton keletnek. A Szigethegység lábánl a 79/A beletorkollik a Nagyvárad-Déva közötti 76 jelû fõútba. Ezen megyek Vaskóig ahol lefordulok Diós felõ jobbra ami Bihar szorosba és az Aranyos patak völgyébe visz.

A 79/A jelû út szuper minõségû "motoros út". A 76 nyomvonala alapján még szuperebb lenne, ha nem lenne az útminõség bûn rossz. Viszont tavaly mikor arra jártam komoly felújítási elõkészületeket láttam

Van róla valami infód, hogy áll a projekt?



    

scarface 300 2013. július 14. 22:34  
Én is megelégszem az 5100as al szerintem,több ismerösöm is használja más tipusokhoz és még senkise panaszkodott rá. A kipu K-Factory Made in Japan :)
    

Lion 299 2013. július 14. 21:44  
Hi
Szerintem elég a 5100-as,de ha nagyon jót akarsz,akkor a 7100-t.Váltó tökéletesen,gyorsan kuplung nélkül is teszi a dolgát.
Milyen kipufogód van,,?? nem nagyon láttam még ilyet!
    

scarface 298 2013. július 14. 13:13  
Köszi Lion!A motulból az 5100 vagy a 7100as 10w40 est?A váltó h muzsikál vele?
    

Lion 297 2013. július 12. 20:53   Válasz erre: 296
Szia Scarface.
Nekem a motul bevált,én ezt használom .
http://www.motul.com/hu/hu/products/31?f%5Brange%5D=21&f%5Bviscosity%5D=28

Üdv a klánban :-) !!!
Nagyon sok jó km-ert kívánok!!!!!!
    

scarface 296 2013. július 12. 20:00  
Sziasztok!

Nemrég lettem egy cb1300 as boldog gazdája.Tanácsotokat kérném motorolaj választásában ki mit tudna ajánlani? Elöreis köszonöm!
    

Lion 295 2013. július 7. 20:58  
Yesss
Ez igen,na ezt azért meghallgatnám szívesen :-) bátor próbálkozás. A gyári tényleg suttogó.....
    

hoppá 294 2013. július 7. 12:27  
Egy kis beszámoló...

A történet onnan kezdõdik, hogy mindig is szerettem volna a CB-re egy "jobb hangú" kipufogót. Mert hát jó ez a gyári dob, de rendre megfogalmazódott bennem a "de..."

"Venni kéne valamit rá." Viszont, ha már pénzt ad az ember (és nem is keveset) egy nyitott, vagy nyitottabb csõért, akkor az legyen szép, jó hangú és legyen teljes értékû, vagyis szabálytisztelõbb országokba is nyugodtan lehessen vele menni.
Nem találtam olyat amire minden szempontból azt mondtam volna hogy "Na ez az!"
Nem azt mondom, hogy nincs a piacon olyan amit ne fogadnék el, de ha már pénzt adok érte akkor legyen tényleg olyan amilyennek én szeretném.

Aztán májusban egy jó kezû vasas ismerõs bevonásával saját projektbe kezdtem. A koncepció az volt, hogy a legegyszerûbb variációtól indulunk és "fejlesztgetem".
Veszíteni valóm nem volt, mert ha zsákutcába érek legfeljebb kuka. Semmi gond, a projekt gyakorlatilag költségmentes.

Célok;
1.) Patkánysound! Az a karcos-érces hang, mint amilyet az õs cb750 (sevenfifty)-bõl faragott bobberek adnak a youtube-os videókon.
2.) Csutkadesign! '80-as '90-es években ilyen kis blokk alól kiforduló csonkokkal vagy kúpokkal adták ki a rendes japán motorokat. És azóta is nekem ez a stílus a gyengém.

Az esõ megközelítésben a kipufogócsonkra csak egy 200 mm hosszú, D90 mm-es teljes nyitott csövet tettem. Olyan hangja volt hogy lelazult a sisak a fejemrõl. A fojtás hiánya miatt egyértelmûen nyomatékszegény volt a blokk. Muszáj volt "civilizálni" rajta.
Vagy három lépésben kerültek bele lamellák. Arra figyeltem, hogy a keresztmetszet ne szûküljön, csak az áramlás iránya törjön meg.

A múlt hétre jutottunk el a (majdnem) végleges verzióig és szombaton csináltunk egy 650-700 km-es dél-dunántúli kõrt.

Hát..., állat lett az biztos. A hangját úgy 100-ig hallom. Ez pont jó mert az utazó tempónál már nem fájdítja a fejemet, viszont a "gépészkedõs" részek rendre ennél kisebb sebességnél történnek, ahol viszont karakteres tájékoztatást "nyújt" minden milliméter gázmozdításról. Kanyarból kigyorsítani, visszaváltáskor gázfröccsöt adni vagy - fõként - motorféken behörögni... ezek a fõ produkciók. Egyenlõre nagyon tetszik. Visszaadta azt a "masiniszta" fílinget, amit utoljára az SV650-es gépem adott. A CB-vel ez elveszett.

Érdekesség - nekem legalább is -, hogy a motor karakterisztikája teljesen megváltozott. A fordulatszám komfortzónája 2500-4000-rõl 4500-6000-re tolódott. Valószínûleg még mindig kicsi a fojtás alul.

Szóval új faktort kapcsolt be a motorozás élvezetébe.

Persze (finoman szólva) nem szabvány- és szomszédkonform ezért a július végi egy hetes Olasz, Osztrák, Német alpesi kõrt a gyári, "túradobbal" csinálom. De fejben már készítgetek egy tervet a szabadság hazájába, a napfényes Romániába (bocs Erdélybe) ahol a "racing verzióval" fogok sziklát repeszteni és medvét kergetni. :) :) :)




    

Lion 293 2013. július 5. 16:07  
A egyik legjobb választás:-) 3 párat koptattam belõle.Nagyon jó gumi,esõben verhetetlen.Legközelebb probáldki a 3-ast is.
    

hoppá 292 2013. július 5. 13:41   Válasz erre: 291
Sziasztok!

Valóban az egyik legjobb gumiüzlet (ha nem a legjobb). Nekem most van folyamatban hátra egy PILOT ROAD-2 tõlük.

Tetszik a "boltban", hogy a tulaj nem csak eladni akarja a gumikat hanem ért is hozzájuk (és a futómûhöz). A kérdéseimre maximálisan készséges, kimerítõ és gyakorlatias válaszokat adott.

Élvezi még azt is, ha beszélhet a gumikról és a motorozásról.
    

Lion 291 2013. június 30. 16:53  
Igen Tomi nem osztják ingyen,de 1hét keresés után azt hiszem,megtaláltam a legjobb forrást.
http://www.revolutionmotor.hu/index.php/hu/home

Korrekt gyors,és friss dot-os gumik.

Nekem már a standard méret van,a te felnidre nem megy fel ez a méret??

    

cstomi 290 2013. június 30. 09:52   Válasz erre: 289
Tényleg 'betyáros, de az ára sem gyenge. :)
Bár a mi méreteink szinte minden tipusból húzós áron vannak. Nekem a gyári méret még ritka is, nem nagyon válogathanék. Nem is gyári méretek vannak, hanem egyel kisebb van elõl és peresebb hátul. 130/70 a gyári elsõ és 190/60 a hátsó, de ezeket nehéz beszerezni. Az újabb gépeken (SC53) már a gyakoribb 120/70 és 180/55 a méret ha jól tudom.
    


cstomi 288 2013. június 30. 09:12   Válasz erre: 287
Szép napot!

Zakopane már komoly túra. Én sokkal kisebb karikára vetemedek a héten, Balcsi, Pécs meg hasonló célok 100-150 kilométeres körben gyerkõccel mögöttem.
A Pilot Power-rõl én is csak jókat hallottam, gratula hozzá. Vizes úton is jól viselkedik? Nekem Brigestone van elõl Conti road attak hátul. Szárazon elégedett vagyok de nedves úton bizonytalannak érzem picit a kanyarokat és fõleg a kigyorsítást.
    

Lion 287 2013. június 29. 18:29  
Szia Tomi
Jövõ hétvégén irány Zakopane,2-3 nap instant rövid karika:-) gondolom hét közben nem nagyon jó neked sem.
Ma gumiztam....tiszta anyagi csõd vazze.. Michelin Pilot Power 3. Eddig csillagos 5-ös!!!! Sikerült vagy 350-et bele tekerni,még kicsit meg is áztam,de nagyon jó a gumi!!!!!!!!
    

cstomi 286 2013. június 28. 08:14  
Szép napot !
Mindenki az utakat rója?
Sajna eddig nem sok km. tekeredett a gépembe, jövõ héten, igaz csak pár százast, de sikerülhet szaporítani picit. :)
Jó lenne, esetleg össz futni valamelyikõtökkel.
    

cstomi 285 2013. június 28. 08:03   Válasz erre: 284
Bagaba, lecsapo rá, ha még meg van. Részletek pü.-ben.
    

bagaba 284 2013. június 12. 14:44  
még mindig eladó :)
    

Lion 283 2013. június 11. 21:07  
Te taxis :):):):):):):)
    

Lion 282 2013. június 11. 21:06  
Na hát persze,hogy mennék,idén mennyit motoroztunk??????? Nem sokat.....
    

Winchi 281 2013. június 11. 20:51   Válasz erre: 280
Mi van wazze....nagyon menné??!!
Nyerté a lóttón!:-)))
    

Lion 280 2013. június 11. 20:46  
Hali.
Szombaton jó idõ lesz :) gurulni kellene 1 jót. Valaki csatlakozna,,,???
    

Lion 279 2013. június 10. 19:27  
Na ja, kb hasonló a véleményem,elég megosztó a dolog,sokféle motorost megismertem ez idáig-de azt hiszem tényleg nem a motorok és a technika a felelõs ezért .....
    

hoppá 278 2013. június 10. 17:08   Válasz erre: 277
Van egy két (pontosan kettõ) motormárka amit soha nem vennék. És persze errõl nem a motorok tehetnek, azok nyilván nagyon jók. Csak hát nem szeretnék abba a klubba tartozni.
(Remélem, ezen a fórumon ez nem volt megosztó... Nem volt célom...)
    

ukrán 277 2013. június 10. 15:51  
Hátha érdekel valakit.
http://totalbike.hu/hirek/2013/06/10/bmw_motorok_muzeumok_ejszakajan/
    

sanyi75 276 2013. június 8. 13:29  
A mobilgátnak egy hátránya van,nem tudsz rajta emelni!
    

Winchi 275 2013. június 7. 22:55   Válasz erre: 274
Való szinû azért mert nem itt van és rendesen van kivitelezve....magyarul!NEM magyar!
    

Lion 274 2013. június 7. 15:58  
Kicsi off.
Duna melletti városban lakom,és mostanában elég érdekes a helyzet itt nálunk,van viz eladásra is,de szerintem ez az osztrák mobilgát nagyon komoly.
http://index.hu/belfold/2013/06/07/szenzacios_foto_az_osztrak_mobilgatrol/

    

Lion 271 2013. június 6. 21:28   Válasz erre: 270
Nagyon komoly!!! Tiszta pályagép. Jóóó.
    

sanyi75 270 2013. június 6. 19:15  
Ilyet is lehet vele.https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QMmAWJVTYlg#!
    

Lion 269 2013. június 6. 17:53  
Csosza!
Neked sem gyári a géped!Van 1 elsõ sárvédõ toldalékod.Ha ragaszkodsz a gyári kivitelhez,szívesen rám erõltetetted :) :) :).
    

csosza 268 2013. június 6. 14:53   Válasz erre: 267
Szuper a géped! Nekem gyári minden, de én úgy is szeretem. Vannak kinn jó áron gépek, ha egy kicsit több pénzem lett volna, akkor akár 2007-2008-as gépet is tudtam volna venni, amelyekben kevés mérföld van.

Üdv,
    

Lion 267 2013. június 6. 12:27  
Hi :)
Király a géped,igen gondoltam a mérföldes az órád.
Ha a hozászolásoknál rákattintasz a vastag nick nevekre,megnézheted :):):)
2008-as.
    

csosza 266 2013. június 6. 12:13   Válasz erre: 265
Szia Lion,

Nem volt nagy ügy, kinéztem neten, kimentem asszonnyal repülõvel, megvettem, majd lábon 3 nap haza. Kicsit esõs volt az idõ (...) de ennek a gépnek meg sem kottyan semmi. Csak tol mint állat. Az asszonynak meg nagyon bejött az ülése, még kapaszkodni sem kell igazán.

A honosítás sem lenne gond, ha ez lámpa gond nem lenne. 1-2 nap alatt intézhetõ, még az angol mûszakit is elismerik. Hát az ODO cuccok mérföldben vannak, de ez engem nem érdekel. Más különbséget még nem találtam.

A mellékelt kép Cardiffban készült, a szállás elõtt.

Akkor megpróbálom az ajánlott bontókat.

Neked milyen mocid van?

Üdv,
    

Lion 265 2013. június 6. 11:39  
Szia Csosza.
Üdv itt nálunk.
Motor bontó Vecsés-tel: Zoli-0620-974-5559 a legjobb.
Ricsi bontó-ö is megér egy próbát.:0670-585-0436.
Szerintem cseréld ki a lámpát,mert basztatni fognak a sünök,ha kiszagolják a fordított világítást,meg neked is jobb lesz :):)
Nagyon nem nagy macera a szerelés,elég könnyen szét bontható a fejidom. Aktív magyar cb-fórumról nem nagyon tudok... asszem nincs is.
Nagy szívás a honosítás?? Hogy hoztad a motort?? Dobhatnál nekünk képet róla!! A világításon kívül van valami más különbség is ??

    

csosza 264 2013. június 6. 09:44  
Sziasztok,

Nem tudjátok honnan lehetne ideiglenesen vagy véglegesen szerezni/vásárolni CB1300SA-hoz (2006 januári) lámpát? Én Angliából hoztam be és nem engedik át a mûszakin, mert ott a baloldali közlekedés miatt balra világít a lámpa és nem jobbra, mint Európában.

A gyári lámpa 120.000 lenne + munkadíj és azt nem tudom kifizetni, sokallom is.

Csak a vizsgára kellene illetve ha elérhetõ áron lenne, akkor véglegesen.

Tudjátok a CB1300SA az fejidomos, szóval nem olyan egyszerû ilyet lámpát szerezni, és a szerelés sem olyan sima, mint a sima CB1300-nál.

Esetleg tudtok valami magyar CB1300 fórumot? Onnan kérhetnék tanácsot.

Elõre is köszi az infókat,
üdv,
Laci

    

Lion 263 2013. május 30. 11:46  
Megjött a nyár.........kicsit angolos az idõ:( :(
    

mocsar 262 2013. május 29. 09:47  
A füldugót mindenkinek ajánlom, motosafe viszonylag olcsó kompromisszum.
Egy kicsit tûrtem de megszoktam ,megéri.
Bár én fapadosan motorozom ,a kommunikációra mem számoltam stb.
Csak alles natures. És jóóóó!

    

mocsar 261 2013. május 29. 09:42   Válasz erre: 254
Big Bike
    

Lion 260 2013. május 28. 21:43  
Hááááát elég húzós 2 centiért....
    

ukrán 259 2013. május 28. 20:25  
ajánlották az egyik kereskedésben, 2cm-t lehet emelni. De sejtettem, hogy csak lehúzás mert 17e ft lett volna.

    

Lion 258 2013. május 28. 18:51  
Igen minden kivan milizve,bovdenek csatlakozok vezetékek-nem kis meló.
    

Lion 257 2013. május 28. 18:48   Válasz erre: 255
Szerintem a kommunikációs rendszert nem hallanád rendesen füldugóval,fõleg a magas zajokat szûrik.
Nem láttam még kormánymagasítót cb-én,miért kellene?
    

hoppá 256 2013. május 28. 18:47   Válasz erre: 255
Kormánymagasító?

Én a legegyszerûbb megoldást választottam. Mivel az elõzõ motorom SV650S volt csutka kormánnyal, ezért a CB-nek rögtön a kezdetekkor átfordítottam a kormánykonzoljait 180 fokkal. (Lehet nem mindenki tudja, de ez így van kitalálva.) Motoroztam vele így 4 évig és tavaly visszafordítottam gyári helyzetbe... Hát kérem egy új motororra ültem, egy "csoperre" :))))

Egyébként szerintem fékcsövek biztos cserések magasításnál. Ki vannak milizve.




    

ukrán 255 2013. május 28. 18:32  
Hali!
Én n-com-ot használok és próbálom úgy beállítani a hangerõt, hogy elnyomja a szélzajt és beengedje a külsõ hangokat. A füldugót nem próbáltam de lehet, hogy egy próbát megérne. A kommunikációs rendszert szerintetek hallanám vele?
Kormánymagasítóról van valakinek tapasztalata?

    

Lion 254 2013. május 28. 18:31  
Igen big bike!!!!! Yessss:):):)

http://planetjapanblog.blogspot.hu/2012/05/honda-cb-1300-super-bol-dor-by-ryujin.html
    

mocsar 253 2013. május 28. 17:22  
Jeee!
Kapisgáljuk mi ezt!
Igen ez egy big bike! De naon jooÓ!
    

Lion 252 2013. május 28. 15:10  
Hali

Na most megfogtok kövezni...:) :)

Nekem a gyáritól 2 centivel nagyobb MRA plexi van, pár hetes volt a motor amikor cseréltem,és evvel tolom pont 5 éve. Bele tekertem 84000km-t a motorba,és elvagyok vele. Persze ez sem tökéletes,kicsi turbulencia van, zajos is a bogarakat is kapom rendesen,de szerintem minél magasabb és több kiálló kütyüt tesztek a gépre evvel egyre-jobban távolodtok a gyári megrajzolt és tervezett úgy mond buboréktól,és jönnek a problémák.Nem biztos,hogy meghozza a várt eredmény a sok plusz cucc.Egy magasított plexi mögé ha kapsz egy rendes oldal szelet,asszem meglepõdsz rendesen.Ez pont olyan téma mint a halk sisak??? Van olyan???Viszont a füldugó csillagos ötös.Ha nem zavar akkor nagyon jó dolog.
Szerintem ez egy sportos motor, ami ugyan küzd némi szélvédelmi problémákkal,és nem veheti fel a versenyt a nagy túra motorokkal,sem endúrokkal, és nem csopper vagy a goldwing-vonal ahol 1 erkély ajtó mögött ülsz.:):):) Természetesen de jó lenne :)

De, kíváncsi vagyok a ti tapasztalatokra nagyon. Érdemes kicsit jobban körülnézni a neten,mert szerintem lehet találni olcsóbb áthidaló megoldásokat.



    

sanyi75 251 2013. május 28. 15:05  
Üdv ukrán:Szeretem kipróbálni újdonságokat (nekem még az) és az s20-ról nagyon jókat írnak meg ez kicsit sportosabb,nem mintha a z8 nem tudta volna amit elvárok egy abroncstól sõt...még Pannónia-ringen is kibírt háromszor húsz percet.
Hoppá:Most kilencezer van benne de tovább nem erõltetem!
    

hoppá 250 2013. május 28. 12:15  
Na igen... Az a baj hogy nekem is a gyári "kicsi" szélvédõ tetszik a legjobban, csak hogy áprilisban a Kawa nyíltnapján kipróbáltam az 1000-es Versyst és olyan frankó volt a szélvédelme, hogy el kezdtem agyalni a krédésen.

Van Z8 futásteljesítményérõl talpasztalatotok hátul?
    

mocsar 249 2013. május 28. 11:04  
Hali!
Én füldugózok , ez a motoros moto safe vagy mi. nekem be jött.
Úgy néz ki hogy nem is a szél zavar , "persze az is"hanem a zaja, együtt a kettõ zavaró, de ha kiszûrûnk a zajból egész másnak érzem sokkal komfortosabb ,kevésbé fárasztó .
Nagyobb sebességet hosszabb ideig tudok tartani ,pl aupályán.
Bár én csak 170 cm vagyok,.
A plexitõl én is féltem hogy nem hozza a kívánt hatást vagy mást hoz zajt, turbolenciát, vagy az utasra tolja a szelet, és hát ugye nem olcsó látatlanba megvásárolni. meg a moci is így tetszik ,persze szükség törvényt bont.
    

ukrán 248 2013. május 28. 10:18  
én ezt próbálnám ki
http://www.motorr.hu/11566/givi-d324s-szelvedo-fust-szinu-honda-cb-1300-s
Twister1969 gépén van ilyen ha jól látom de õ is rakott rá terelõ plexit.
    

ukrán 247 2013. május 28. 10:11  
hoppá!
A plexi mégsem gyári. Kompletten volt szélvédõ és a plexi. kép
A gyárit megpróbáltam átrakni de úgy itéltem meg, h elég macerás és már törtem el ilyet!
Teljesen zárt állapotban jó nekem de nem jó akkor az utasomnak és fordítva.
Sanyi75.
Nekem is metzler z8 -am van ezért érdekelne a dolog.
    

ukrán 246 2013. május 28. 08:25  
Szia Hoppá!
Én már így vettem a gépet, bár van hozzá másik szélvédõm is de még nem próbáltam ki. Ma ha az idõ is engedi átrakom.
Mostani tapasztalatok:
Hangos,hangos,hangos!
Gyári a plexi
Rezonál, mint ahogy már itt is írtam párszor, de doboz nélkül elviselhetõ. Dobozzal az alább leírtak nálam is elõjönnek "242 Cstomi.
A szélvédelem pont jó lenne ha nem 178 centi lennék! Így pont az arcomat éri a szél és eléggé tépi a fejemet ami nem lenne gond de a testem többi része boldog semmitevésben pihen ezért valszeg a bólogató kotyára hasonlíthatok oldalról. 2 centivel alatta és felette is azt hiszem tökéletes lenne a dolog.
A többit ha átraktam megírom.
Sanyi75
ha a metzler bevált miért akarsz bridgestonte?

    

hoppá 245 2013. május 28. 07:51  
Szia Ukrán!

Úgy látom a fotóidon, hogy neked a gyári szélvédõre van szerelve kiegészítõ plexi (MRA Vario-Tourenscheibe).

Engem is foglalkoztat a téma, csak hát elég drága ahhoz, hogy vásárlás után derüljön ki, hogy nem is hozza amit az ember elvárt tõle. A "cb1300.de" oldalon a vélemények többsége szerint a szélvédelem jobb, a zaj nagyobb.

Kiváncsi lennék a tapasztalataidra a következõ kérdésekben:
- Valóban jól látom: gyári plexi+MRA-Vario?
- Szélvédelem a elõtte-utánna?
- Szélézaj elõtte-utánna?
- Rezonancia válltozása?

Köszönöm elõre is.




    

sanyi75 244 2013. május 27. 18:25  
A gyári dunlop nekem is beszitált,most metzeler z8-am van nekem bevált,a következõ azt hiszem bridgestone s20 lesz.
    

hoppá 243 2013. május 27. 07:13   Válasz erre: 242
Szia!

Most, hogy mondod...

Mióta nekem is a Batlax BT023 van elõl, határozottabban ritkábban fordul elõ. (Elõtte Metzeller Z6 volt.)

Eddig ezt még nem kapcsoltam össze fejben...
    

cstomi 242 2013. május 26. 20:00   Válasz erre: 239
�Hali!
Nekem Conti volt elõl legutóbb, újonnan került fel és eléggé rázott 60-100 tempó közt, annyira, hogy egy kézzel fogva is szar volt, elengedni pedig egy pillanatra sem lehetett. Nagyobb tempónál viszont 'kisimult, és olcsón jutottam hozzá a hátsóval együtt, ezért nyúztam egy ideig. Már kezdtem azt hinni, hogy a vassal van valami gebasz, de lecseréltem bridgestone battlaxra és a probléma megszûnt. Persze legalább a futómûvet alaposan leellenõriztem többször többször is, és jónak találtatott. A doboz viszont eddig nem okozott problémát, nem veszem észre, hogy fent van, vagy nincs.
    

Lion 241 2013. május 26. 18:49   Válasz erre: 238
Tomi ne csak a kényes helyeken:):):):):) A gép ápolásra gondoltam....:)
Ja a kurva gipsz utálja a vizet-de már béta verzió van a kezemen,könnyített alumínium sin.
Nekem a szitálás néha,de csak ha a gumi már a végét járja.És biztos ha doboz is van akkor hamarabb összejön.
    

mocsar 240 2013. május 26. 18:03  
Hali!
Ha hátsó doboz van rajta akkor igen lehet, egyébként gumi függõ, bt 21-el szitált 23.-al nem, csak nagyon ritkán
    

hoppá 239 2013. május 26. 14:25   Válasz erre: 238
" ... Nem lehet, hogy sok körforgalom van felétek? :))) "

Én felénk motorozok legkevesebbet. 1x reggel el és 1x este vissza. Aki az Alföld közepén lakik annak 2x100 km ballaszt van a napban. :)))

Kérdés:
Ti tapasztaltátok már, hogy az elengedett kormány néha beszitál?
    

cstomi 238 2013. május 26. 09:11  
Szép napot, illetve szebbet, mert nem épp szabadtéri programbarát idõ van felénk. Sajnálattal veszem, hogy ma elmaradt a találkozónk, de a gipsz nem bírja vizet. :)
A legközelebbi száraz és gipszmentes napot megcélozzuk az összejövetelre.

Ma gépápolásnak áldozok kis idõt.

Érdeklõdve olvastam a gumikopást Hoppá hozzászólásában. Én sem találkoztam hasonlóval, kíváncsi vagyok az eredményre. Mondjuk ahhoz, hogy ennyire ne középen kopjon, igencsak ferdén kellene ülni a gépen. Nem lehet, hogy sok körforgalom van felétek? :)))




    

Winchi 236 2013. május 25. 16:38   Válasz erre: 235
...hogy más is tudja!
http://www.pri-izidorju.si/de/?p=7 :-))
    

Lion 235 2013. május 25. 15:27  
Ja,még jó,hogy tudtuk a varázsszót :) IZIDOR :):)!!!!!!!
    

Winchi 234 2013. május 25. 14:27   Válasz erre: 233
Nem igazán értette a viccet!
Lehet elrendezte volna az nap estére a szállást viszont!:-))
    

Lion 233 2013. május 25. 13:19  
Yesss, szlovénia mindig jóóóó volt:):)

Milyen hiszti volt ez a kép miatt:) :) befeszült a partizán rendesen:)
    

Winchi 232 2013. május 25. 11:55   Válasz erre: 226
Still nice to do! :-))

De jó lenne megint "kéregetni"!:-))
    

Lion 231 2013. május 25. 11:46  
Talán még a michelin pilot power 2ct-lenne jó megoldás.Nekem a 2 komponensû gumik jönnek be igazán.Tartósság miatt,és a kanyarban is jobban viselkednek.

http://www.kekhold.hu/flexshop/gal_pictures/716/4672.jpg
    

mocsar 230 2013. május 25. 11:23   Válasz erre: 228
A barátom Pirelli angelt tett a busájára, útközben ,muszájból,.
Elég jól bírja ,de ez sem olyan sportos gumesz. Elõtte bridgestone, volt rajta ,gyári,.
    

mocsar 229 2013. május 25. 11:17   Válasz erre: 227
Szerintem is nálam is a 12-13000 km- ig jó a gumi.
Utána már kockásodik , lehet erõltetni ,de már nem olyan élvezetes vele a kanyargás.
    

Lion 228 2013. május 24. 23:46  
Na szóval,szerintem jó az elméleted,és lehet ez a gond. A gyári gumi nekem tízet, utána csak michelineket használtam-ok,és egyik sem ment 15-nél többet. Szerintem a 20ezer kicsit fantasztikus....utassal csomagokkal amúgy is másképp kopik a gumi.
Az agyon dicsért Michelin Pilotroad 3-at használom most,és 10ezer van benne, és elkopott.
Ja ha valami tapad az kopik is:):):):)
Nekem eddig Michelin Pilotroad 2 -a favorit ,ez volt a legjobb.Nem annyira sportos,de teszi a dolgát maximálisan.

Talán a pirelli angel st-ét kellene legközelebb kipróbálni.
De természetesen mindenki másképp motorozik,használja a gumit,és mindenikek van saját favoritja.

    

hoppá 227 2013. május 24. 21:14  
Mivel 90%-ban utassal és csomagokkal megyek, a rugó is és a csillapítás is jól be van tekerve, de ettõl nem kellene asszimetrikusan kopnia.

Beszéltem ma a problémáról a gumissal akihez járok cserélni. Szerinte ferdén ülök a gépen, csak nem veszem észre:))))
Hát fene tudja..., elég bizarr magyarázat.
Viszont a feleségem jobb oldalról leskelõdik, amit balra döntött motorral lehet kompenzálni. Ha nagyon akarok elméleteket gyártani, akkor ez egynek megteszi, csak akkor lennék nyugodt, ha ezt más tapasztalata is megerõsítené.

A motor viselkedésén nem veszek észre semmi zavarót, csak az aggaszt, hogy ha mégis valami mûszaki jellegû gond van a háttérben akkor fölöslegesen zabáltatom a méregdrága gumikat.

Hátsó gumijaim teljesítménye:
1.) Dunlop D220 (gyári gumi) - 9000 km
2.) Michelin Pilotroad 2 - 14200 km
3.) Bridgestone BT023 - 10000 km

Van valaki aki 15000 -nél többet tudott kihozni a hátsóból? A PanEurópa fórumon írogattak 20000 körüli értékekrõl. Számomra hihetetlen...







    

Lion 226 2013. május 24. 19:28  
:) handsome my friend :)
    

Lion 225 2013. május 24. 18:39  
Ja az,valami kéregetõ volt :):):):):):):) oszt adtam neki,oszt kurva jót motoroztunk. 69-es út meg a többi.... jó volt.
    

Winchi 224 2013. május 24. 18:03   Válasz erre: 223
Hóóóó.....az a jóképû csávó ott a háttérben!:-))
Boss parking!
    

Lion 223 2013. május 24. 17:45  
Szia Hoppá:)
Üdv a klánban,és végre 1 fekete:):).
Érdekes a problémád,ilyennel még nem találkoztam!!!Ha nem sérült a hátsó lengõkar, nem deformált,a tengely nem excentrikus ha mind két oldalon pontosan be van állítva a kerék központi távolsága,a gumi nyomás megfelelõ,nincs a rugó-elõfeszítés nagyon keményre állítva-vagy a húzófokozati csillapítás nagyon betekerve akkor,passz.A felfüggesztés a szilentekben is lehet esetleg laza vagy elmozdult,de ezt nem hiszem.Talán fogtál 1nagy kátyút ami elállíthatott valamit.
Milyen gumikat használsz?? Te rakod fel vagy gumis???
De ezek csak elméleti okoskodások,és persze laikus-de azért kíváncsi vagyok,hogy mi-lehet?? Ja persze semmi mert ez HONDA :) :) :) :) :)

Ha zavar a dolog és nagyon befolyásolja a motor használatát,akkor nézesd meg valami hondás szerelõvel.


üdv, és éljen a fekete arany felnivel:) :) :) :)

    

hoppá 222 2013. május 24. 09:03  
Sziasztok!

Én is tulajdonosa vagyok egy CB1300 S -nek ('07-es, fekete, ABS).
Jó látni, hogy van egy elõ fórum a típusnak.

Van is egy konkrét kérdésem a gumikkal kapcsolatban.
A harmadikat használtam el a hátsó keréken, csere elõtt állok. Azt figyeltem meg, hogy az abroncsok nem középen érik el legkorábban a kopottsági szintet - ahol várná az ember -, hanem az óra számlapját alapul véve, 07 és 08 óra közötti területen.

Ellenõriztem a villán a rovátkolást, ez alapján a kerék sikban áll. Elsõ tulajdonos vagyok, a vázat nem érte semmilyen sérülés.

Van valakinek ilyen tapasztalata, vagy ez rendellenes jelenség?


    

mocsar 221 2013. május 24. 07:37   Válasz erre: 220
�Üdv mindenkinek!
Hát ez az idõjárás egyre rosszabb lesz .
Vagy zivataros , ha jó az idõ akkor meg erõs széllel társul.
igazi jó motoros idõ ritkán van.
De bízzunk.
    

Lion 220 2013. május 23. 19:58  
Igen, elég moslék idõjárás közeleg :( :(!!!!
De sebaj,remélem hamarosan motorozhatok én is...igen és összehozzuk a talit :) :)!!!!


    

ukrán 219 2013. május 23. 16:49  
Üdv Mocsár!
Isten hozott nálunk.

Ez az év nem nekünk kedvez.
http://www.origo.hu/idojaras/20130523-huvos-hetvege-jon-zivatarral.html

Hát valszeg Lion nem úszod meg a találkozót mert ha ilyen idõ lesz akkor nem eszünk sehol sem most lángost.


    

Lion 218 2013. május 23. 14:20  
Üdv Mocsar :)
örülök,hogy megtaláltál bennünket!!!!!! Szép a motor,és használod is rendesen.Király!!!!
Vigyázz magadra ,és üdv a klánban:):)
    

mocsar 217 2013. május 23. 14:02   Válasz erre: 181
�Sziasztok!

Véletlen találtam ide, de a képen, a lányok mögött én is ott vagyok fehér ruciban.!!
És véletlenek nincsenek, nekem is van 1 CB 1300-asom.
Ezek után én is belátogatok hozzátok.
Egyébként 2 éves a mockó, 25000km-et szaladtunk együtt.
A gumit én is 12-13000km -nél cseréltem bridgeston bt 21 most,23 -as lehet hogy egy kicsit tovább bírja.
    

Lion 216 2013. május 20. 22:50  
Köszi Srácok: ) : )
Motorozzatok helyettem is,és vigyázzatok magatokra :)!!!!!!
    

ukrán 215 2013. május 20. 21:06  
Jobbulást neked Lion!
    

cstomi 214 2013. május 20. 20:13   Válasz erre: 212
Na, mi lõtte szegény kezed?
Mieloõbbi gyógyulást! Azért a gipszelõnek vihettél volna egy gázkart mintának, hogy tudd húzni a gázt. :))

    

Lion 213 2013. május 20. 15:23  
ja ez lemaradt.
    

Lion 212 2013. május 20. 15:18  
Hali.
Na, sajna nekem orvosi igazolásom lesz a távolmaradásról, jobb-kezem gipszben,és még legalább 3-4 hét..,nektek jó gurulást majd valami képeket dobjatok.

    

cstomi 211 2013. május 19. 22:43   Válasz erre: 205
�Sziasztok!
Jó a fonyódi lángos? :)
Akármilyen is, megyek.
    

ukrán 210 2013. május 19. 21:49  
Na most akkor lesz lángosozás Fonyódon?

    

ukrán 209 2013. május 9. 21:58  
Itt a piros hol a piros....
Ott a helyünk!
    

sanyi75 208 2013. május 9. 20:30   Válasz erre: 205
Nekem jó!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők