27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
HONDA CB 1300
Következő oldal

ukrán 413 2014. december 5. 20:01  
Mindenkinek sok ajandekot es boldog unnepet kivanok.
    

Mosquito 412 2014. július 20. 19:46   Válasz erre: 411
Tegyük hozzá,hogy napsütésnél lófüttyöt lehet látni belõle még 100%-os fényerõn is,míg a Garmint 50%-on látom. :)
    

Lion 411 2014. július 20. 19:19  
Szia Szotyi

Noname kínai legolcsóbb gps- iGo 8 van rajta, természetesen jogtiszta verzion :-) !! motorra szerelhetõ tartó konzol- bekötött táppal, autós szett persze, és hálózati töltõ. Teljes Európa térképpel.csepp por és ütés álló, mindent tud amit kell,persze kicsit hanyag kínai eleganciával, de az egész nem volt 25-ezer :-) !! 2éve használom néha autóban is 6-8 országot megjártam vele 0-problémával !
Nem egy garmin zümo millióké vagy más csiliós francos cucc, viszont nekem nagyon bevált.

üdv Lion
    

Szotyi 410 2014. július 19. 21:59   Válasz erre: 408
Szééép!

Megkérdezném,hogy milyen GPS-t használsz?
    

Kazi 409 2014. július 19. 18:38   Válasz erre: 408
Szép kerek szám!
    

Lion 408 2014. július 19. 15:04  
Hali
Azt hiszem, talán sikerült bejáratnom a CB-t..... :-) :-) !!! hat év egy hónap, köszi HONDA !!!
    

Lion 407 2014. július 10. 20:08   Válasz erre: 406
Király :-) !!! apró kontakt hiba.
    

bf109 406 2014. július 9. 22:09   Válasz erre: 404
Köszönöm Lion a tanácsod, de sajnos nem volt ilyen egyszerû. Egy emberke, akinek egy Hornetje van azt mondta, hogy õ pont ilyen tünetekkel küszködött és neki egy indítórelé volt a bûnös. Valóban, a motor bal oldalán rögtön az akku után az elsõ csatlakozót széthúztam és olyan oxidált, salétromos trutyi volt rajta, mint az elhanyagolt akksisarkokon szokott lenni. Egy kis ápolás után összedugdostam mindent, majd indítás és örömmel tapasztalom, hogy újra van világításom és talán még az alapjáratom is mintha simább, egyenletesebb lenne. Tehát újra nagy öröm és bódogság!
    

ukrán 405 2014. július 7. 20:09  
Beugrottam ma a Karasnás srácokhoz!!!
    

Lion 404 2014. július 2. 15:36  
Szerintem izzó csere. Hátha ilyen egyszerû :-) !!!
    

bf109 403 2014. július 1. 21:33  
Sziasztok! Rendellenesség ütötte fel a fejét a moccim elektronikájában. A jelenség az, hogy indítózás elõtt, amikor elfordítom a kulcsot a lámpám nem világít, majd a motor beindulása után sem gyullad fel. Ez akkor sem változik, ha váltogatom az országútit vagy a tompítottat. Viszont fénykürtözni tudok. Az érthetetlenséget még az is fokozza, hogy ezt nem mindíg csinálja, kb. 10 indulásból 3-4 alkalommal. Általában nappal motorozok, de ha ez a hülyeség egyszer este jön rá, akkor nem látok hazamenni. Ha netán járt már így valaki, vagy tud rá valamilyen okosságot, hogy merre indúljak el, azt nagyon megköszönném, elõre is köszönöm.
    

Lion 402 2014. június 29. 14:47   Válasz erre: 401
Érdekes, de szerintem nagyon minimális az a súlytöbblet... aztán persze minden lehet :-) !!!
    

ukrán 401 2014. június 26. 14:41  
Sziasztok!
Lecseréltettem a markolatomat (markolat fûtés volt)gyári markolatra, nincs fûtés, és láss csodát, semmi szitálás semmi rázás! Nem mondom, hogy ettõl volt de azóta megszünt. Talán a súlyozásnál nem vették figyelembe a súlytöbletet ami a markolatfûtés felszerelésébõl adódott? Lehetséges ez?
Üdv
    

danyila 400 2014. június 14. 07:18   Válasz erre: 397
Akkor passz. A karbishoz lett volna ötletem.
    

hoppá 399 2014. június 12. 20:21   Válasz erre: 398
A gumis dolgot alá tudom támasztani. Új vagy újszerû gumival kevéssé rázza, de most hogy a vége felé közelít, nem nagyon kell elengedni a kormányt.

A kormányom egyébként teljesen gyári, gondolom benne van a belsõ súly is, de bogarat ültettél a fülembe. Meg fogom próbálni növelni ezt. Nem tûnik túl komplikált feladatnak és baj nem igen hiszem hogy lehet belõle.
    

Kazi 398 2014. június 12. 11:01   Válasz erre: 396
Tényleg ennyi!
Amint írtam külsõ és Belsõ kormánysúly is kell!
Esetleg még az is segíthetett, hogy új gumit kapott. (Mich. PR 4)
    

Kazi 397 2014. június 12. 10:59   Válasz erre: 395
Szia Danyila!
Injektoros

    

hoppá 396 2014. június 9. 18:57   Válasz erre: 394
Sziasztok!

@Kazi!

Tényleg ennyi? Egy nagyobb kormánysúly és nincs több "kormányszita"?

@Mindenki!

Eldõlt a gép, és most keresek gyári irányjelzõt. (Füstszínû búrával, karcmentesen, bal elsõ - bár lehet ez mindegy) Ha valakinek van eladó, kérem jelezze.


    

danyila 395 2014. június 8. 22:17   Válasz erre: 392
Karburátoros vagy injektoros?
    

Kazi 394 2014. június 8. 22:02   Válasz erre: 393
Megoldódott a probléma!
Az egyik vízcsövön lett egy pici luk és ott lassanként elment a víz. A tágulási tartály tele volt. Feltöltöttük a rendszert és minden helyre állt.

A kormány nekem is szitált, de annak az volt a baja, hogy az elõzõ tulaj kormányt cserélt és csak a külsõ kormánysúlyokat rakta bele. A kormányban belül is kell legyenek súlyok! Azokat most beraktam és rendbe jött az egyenesfutás!
Széles utat!!
    

ukrán 393 2014. május 31. 22:55  
Szia Kazi!
Az enyém is csinálja néha, nem áll vissza az alapjáratra csak ha sebességbe rakom és kissé megmozdítom a gépet. Ezt hidegen és melegen is produkálta eddig.Már megnézettem szervizben de semmit problémát sem találtak.
Nekem általában ha ez történik utána le is fullad pár méteren belül.
Én az automata szivatóra tippeltem volna de ott sem találtak hibát.
Azért nem árt ha megnézeted, bár a szervízben sosem jön elõ a hiba...


Az én problémám még mindig az, hogy ráz a kormány -és sokat esik az essõ -de ez már volt itt téma.

Üdv: UKRÁN



    

Kazi 392 2014. május 31. 19:47  
Üdv Mindenkinek!
Látom itt mindenki motorozik rajtam kívül, olyan nagy a csend!
Segítséget szeretnék kérni. A történet röviden: vizes út, elcsúsztam, motor bal oldala leradírozva, szerencsére volt bukókeret, így csak plexi, idom, kormány, tank lett cserélve. Motor összerakva, pöcc - röff indul.
Eddig jó:-)
A gond az, hogy az alapjáraton normálisan mûködõ motor az elsõ gázfröccs után fokozatosan felpörög 4-4500 ra és ott marad!
A gázkar és a bowdenek szabadon mozognak. Minden elérhetõ csatlakozót átnéztünk. Lehet ezzel valamit kezdeni itthon, vagy szakszervíz?
    

superfuor 391 2014. április 11. 11:37  
Sziasztok!
Segítséget kérek! CB 1300 -as motoromra a hûtõre védõrácsot keresek, extra szépet.
Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy holt tudnék rendelni?
Elõre is köszönöm!
    

bf109 390 2014. március 18. 20:36   Válasz erre: 389
Elõször is mindenkinek megköszönöm a segítõ jószándékait, sok-sok információ futott futott be, amibõl már el tudok indulni. Kedves Lion, motoroznék én, ha tudnék, de sajnos nem tehetem, mert egy olyan gépbe próbálok lelket lehelni, ami már két éve nem volt beindítva. Gondoljatok csak az olajra, vagy a benzinre, ami már ott csücsül benne évek óta. Most mindent lecserélek benne és majd beszámolok, hogy egy ilyen fantasztikusan jó gép hogyan fog indulni ennyi állás után.
    

Lion 389 2014. március 18. 08:54   Válasz erre: 387
Szia bf109

Üdv és gratula a géphez :-) !! én olajból MOTUL 5100 4T 10W-40 használok, aksi gyárilag 11,2-Ah , a tankot az ülés levétele után a középsõ rögzítõ stift és csavarok után tudod leemelni.
De inkább motorozz,ne szedd darabokra :-) :-) !!!!!!
    

petya89 388 2014. március 17. 21:16  
Sziasztok
Cb 1300 középsztender eladó!
    

bf109 387 2014. március 17. 20:38  
Sziasztok Legények! Majd kiugrok a bõrömbõl, ugyanis ma hazahoztam egy 2005-ös nagybölényt, piros fehér. Egy másik motoros oldalról szöktem át ide hozzátok, így hát sajnos egyáltalán nem értek a CB-hez. Egy kis tudományt szeretnék magamba szippantani a segítségetek által, lenne egy pár kérdésem. Hány Ah-s akksi kell bele, milyen olajat szeret és hogy tudom a tankot levenni. Segítségeteket elõre is köszönöm.
    

scarface 386 2014. március 11. 12:11  
Idõközben meglett a probléma forrása,az immobilizer volt a gond!
    

scarface 385 2014. március 6. 17:32  
Sziasztok!A multhét folyamán elövettem a vasat és menet közbe néha leáll,az FI es az Imo a kijelzön égve marad majd ujraindul a motor és elalszik van,hogy nincs semmi gond és minden normálisan müködik de van,hogy ismét jelentkezik a probléma.Egy alkalommal pedig nem jelzett ki semmit a kijelzöm inditás elött a kulcs elforditása utan sem reagált semmire. A vezetékeket,fõrelét átnéztem nem találtam hibát nem tudom mire gyanakodjak ha valakinek van valami ötlete elképzelése h mi lehet a gond?Elõre is köszönöm!
    

SpiderCB 384 2014. március 6. 17:01   Válasz erre: 383
Hát nekem egy kicsit nagyobb a problémám. Az analóg órák jól mûködnek, de se az üzemagyagszintet se a kilométer számláló nem megy. Azaz nem csak nem megy, egyáltalán nem is mutatnak semmit.
    

szappy 383 2014. március 6. 16:25   Válasz erre: 381
Szia Spider!
Mi agond a "mûszerfallal"? Nekem is van gond vele, mert nem akar a kijelzõ váltani a napi/õssz/idõ/stb kõzõtt ,illetve véletlenszerûen mutogat éppen valamit. Bár azt pontosan teszi. :)

    

SpiderCB 381 2014. március 6. 00:44  
Sziasztok! Végre nekem is sikerült megszereznem a NAGY Õ-t! :) És sajnos egybõl a segítségeteket is kérném. Nem ismertek valakit aki a "mûszerfal" bütykölésétõl sem riad vissza?
    

sanyi75 380 2014. március 5. 15:59  
Ha valakit esetleg érdekelne eladósorba került cbéegyhármas,hibátlan állapotban mindenbõl a legjobbat kapta!http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1300_s-7683786
    

ukrán 379 2014. február 26. 22:04  
Sziasztok,
én sem bírtam tovább és gurultam ma egyet :-)))
Csak most érzem mennyire hiányzott...



    

Winchi 378 2014. február 16. 18:06   Válasz erre: 377
Yeee..!!...160km! Barátom...legközelebb megyûnk együtt!
    

Lion 377 2014. február 16. 16:55  
Halihó
Sikerült ma gurulni 1 rövidet,140km-t nagyon király volt :-) !! Induljon a szezon :-) !!
    

Lion 376 2014. február 11. 20:16  
Sziasztok

A michelinben nem lehet csalódni,használtam már PR 2 -õt PR 3 -at és nagyon jó volt mind kettõ. Most MICHELIN Pilot Power 3-van a motoron,nekem ez a gumi eddig az etalon.
http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3
Kicsit hegyesebb mint a túra gumik,talán jobban is kopik,de 8-10 ezret elmegy.
    

Kazi 375 2014. február 11. 19:18   Válasz erre: 372
Köszi!
Nekem elég érthetõ! :-)
A csillagok mostani állása szerint M PR3. lesz. (esetleg PR4, ha a lehetõségek majd a megfelelõek lesznek)
    

las 373 2014. február 8. 09:59  
Sziasztok,
Elhasználtam már két garnitúra Dunlop Roadsmartot, nagyon jó gumi, 10 ezret elmentek a CB-n.
Az új kiadása a Roadsmart2-es, viszont a Dunlopok nagyon drágák lettek, így Pirelli Angel ST-t tettem rá. Ez csak 8 ezret bírt, pont Ausztriából hazafelé fogyott el. A helyi gumisnál muszájból jó drágán vettem egy pár Bridgestone T30-ast. Ezzel lassabb a bekormányzás mint a Pirellivel volt, gondolom a profil miatt, ez egybõl érezhetõ volt a csere után. Ettõl függetlenül ez is jó gumi, precízen irányítható a gép, csak megszokást igényelt a Pirelli után.
2 ezret mentem még csak vele, újszerû állapotban van.
Viszont hazaérve a Bridgestone honlapján láttam, hogy a gyártó nem ajánlja a T30-st a CB1300-hoz :-(.
    

szappy 372 2014. február 6. 14:30   Válasz erre: 371
A gumi profilja nagyban befolyásolja a dönthetõség gyorsaságát, tehát ha a gumi "hegyes" azaz a profilja meredeken emelkedik akkor kis elmozdítással már megfelelõ szögben fekszik a motor a kanyarhoz. Ezt inkább a sportgumik tudják biztosítani. Ha laposabb a profil akkor nagyobb utat kell a guminak "bejárnia" amíg a megfelelõ dõlést eléred. mind a kettõ félét meg lehet szokni, csak arra kell figyelni, hogy az ellenkormányzásnál milyen gyorsan nyomod el a kanyartól a kormány. Ha lapos a profil akkor gyorsabb ellenkormányzás kell mint ha ugyanazt a döntést ugyanakkora idõ alatt egy hegyesebb profillal akarod elérni.
Remélem érthetõen irtam le
    

Kazi 371 2014. február 6. 11:47   Válasz erre: 369
Én is gumivásárlás elõtt állok és elég tanácstalan voltam. Olvastam egy halom tesztet, szak- és kevésbé szakvéleményt. Most ott tartok, hogy még tanácstalanabb vagyok. Oda jutottam, hogy vagy PR3(4) vagy Metzeller Z8(6) (ez van rajta most, így vettem). A Z8-nak elég "kerek" a profilja nem tudom, hogy befolyásolja a kanyarban való döntögetést, mivel ez nem egy éppen pehelysúlyú gép. Esetleg ilyen irányú tapasztalat?


    

hoppá 370 2014. február 4. 21:07   Válasz erre: 369
Korábban én is komoly kérdésként éltem meg ezt a gumi ügyet. Mára sok mindent kipróbáltam, de ha õszinte akarok lenni magamhoz be kell hogy valljam, egy vak teszten nem tudnék különbséget tenni a különbözõ márkák között. Évente 6-10 ezret megyek, nem vagyok sem versenyzõ sem nyugger, de az én szintemen nincs különbség közöttük. A Michelin vagy Bridgestone aktuális sporttúra köpenyei közül választok és tudom hogy jó lesz. Fõ szempont az ár és a futásteljesítmény. ( Sajnos mind drága, és gyorsan kopik:))



    

csosza 369 2014. február 4. 18:40  
Köszi az infókat, hát nem könnyítettétek meg a döntést :) Ár/érték arányban biztos a BT23 a legjobb, de az a legrégebbi típus is. Látom a Pirelli nem a kedvencetek, pedig Mad Max is azt ajánlja (igaz a Doktor meg a T30-as Bridgestone-t tömi a fejbe). A Michelin jónak tünhet, habár nagyon vegyes dolgokat olvastam/hallottam: az egyik isteníti, a másik lehúzza (fõleg Road tesztek). Nem tudom mi a különbség a PP és a PR között, de lehet hogy a PR4 lesz a befutó, én úgyis legalább 3 évig használok egy giumit...

Szerelésben nincs tapasztalatom, a barátom nagyon ért hozzá, rábízom magam. A neten nincs fenn?
    

csosza 368 2014. február 4. 18:11  
Sziasztok,

Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok?
A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4).

Elõre is kösz a tanácsokat,

    

hoppá 367 2014. február 2. 20:23   Válasz erre: 365
Szia!

Szerintem:
- Michelin PR-2 (vagy 3) vagy
- Bridgestone BT23

Más:
Tudja valaki honnan tudnék szerezni szerelési leírást a vashoz.
Szeretném leellenõrizni a szelephézagot és érzek is magamban ennyi "tehetséget".

A gyári utasítás szerint 25 000-nél kellett volna ellenõrizni, de a szerelõ azt mondta akkor, hogy olyan szépen szól, hogy kár volna ezért megbontani.

Milyen tapasztalatotok van a témában?





    

szappy 366 2014. február 2. 18:50   Válasz erre: 365
nekem mindkettõ motoromon pilot power van már vagy 4 éve. nagyon meg vagyok velük elégedve. évente egy garnitúra hátra, elõl akkor mág kicsit lehet halasztani.
futásteljesítmény (10ezer felett) és tapadás szempontjából is. lehet vele döntögetni rendesen, gyorsan melegszik és tapad. a gumi profilja elég hegyes ezért könnyû kanyarodni.
    

csosza 365 2014. február 2. 17:22  
Sziasztok,

Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok?
A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4).

Elõre is kösz a tanácsokat,

    

szappy 364 2014. január 23. 21:55   Válasz erre: 363
Kõszi az õtleteket, de egy csatlakozót keresek amibe bele lehet kõtni a vezetéket. Nem akarom a kábeleket elvágni!

    

Lion 363 2014. január 23. 20:32   Válasz erre: 362
Hali
A gyújtás kapcsolóról lehetne lehúzni,vagy a tank alatti fõkábelról. Vagy aksi az ülés alatt,rögtön a tank után.


    

szappy 362 2014. január 23. 19:29  
Sziasztok!
Elektronikai kérdésem lenne!
Most tettem fel a motorra szivargyújtó/tõltõ csatlakozót.
Hol lehet egyszerûen kapcsolt 12V-ot találni a kormány krül illetve a tank alatt. Nem akarom a 12V-ot mindig a csatlakozóba, csak ha gyújtás van a gépen.

kszi.

    

hoppá 361 2013. december 27. 10:14   Válasz erre: 360
Szia Kazi!

Sok örömet az új "családtaghoz".
Kívánhatnék most nagyon sok boldog, problémamentes kilométert is, de felesleges lenne. Egy HONDA CB1300-nál ez gyári tartozék! :) :)

    

Kazi 360 2013. december 26. 20:11  
Kellemes Ünnepeket kívánok Mindenkinek!
A Jézuska hozott nekem egy gyönyörû nagyvasat. Volt egy halom kérdésem, de végigböngészve az egész fórumot már kaptam válaszokat. tegnap mentem vele egy rövidebb karikát és valamiért folyamatosan vigyorogtam a bukó alatt! Egyszer kétszer talán kiabáltam is.... :-). Egy Transalpról ültem, ülök át.
    

Satancica 359 2013. december 24. 18:28  
Mindenkinek!:
    

Winchi 358 2013. december 24. 18:26   Válasz erre: 357
Neked is Barátom!
Boldog Karácsonyt! :))
    

Lion 357 2013. december 24. 15:11  
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek !
    

petya89 356 2013. november 21. 19:03  
Sziasztok
Eladó Honda Cb 1300 középsztender.
Érd privátba.
Üdv

    

ukrán 355 2013. november 20. 17:52  
Sziasztok!
Ma letettem a mocimat a Karasnás srácokhoz téli pihenõre.
Remélem az idei tél kíméletes lesz hozzánk és nem kell tavasszal újra havat lapátolnunk. Mindenkinek jó 'pihenést' és kellemes késõ õszi-téli napokat kívánok.
Üdv
    

ukrán 354 2013. november 4. 14:24  
Ami igaz az igaz :-))
    

Lion 353 2013. október 28. 22:01  
Ez meg mia pöcs :-) :-) :-) :-) !!!!!
    

ukrán 352 2013. október 28. 19:47  
Ezt most olvastam a humor-viccek-aranyköpéseken. K.jóóóó
http://www.kepesmotor.hu/aprilia-sportmotor/p1256635
    

Lion 351 2013. október 27. 20:08  
Hali
Mondjuk évjárat frissítésben én is benne lennék :-) csak a zsééé.....ja az biztos 3 és fél guriga felé pozicionálják a zsír gazdag magyar piacra . De kéne.
Nagyon kíváncsi lennék,hogy milyen lett -szívesen megtekerném 1 húzós napon.
http://www.motorbikeeurope.com/en/routes-category/top100 -itt tesztelném szép sorban :-)

fogyasztásról... http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/906-CB_1300.html?fueltype=2&gearing=1&powerunit=2

Érdekes értékek :-) !!

http://rhinotours.hu/hirek/tul+a+100000+kilometeren -teszt-Szimitõl.

Triumph speed triple ,ha tehetném nekem ez a agymenésem-persze a cb mellé.Volt szerencsém tesztelni-nagyon nagy móka faktor :-) igazi huligán polgárpukkasztó.
    

ukrán 350 2013. október 27. 18:59  
Hali!
VESSETEK MEG DE NEKEM MEGFORDULT A FEJEMBEN A CSERE!
A Karasnában volt,van egy pan 2010.-es 6000km-t ment, szép.
A lelkesedésem addig tartott míg haza nem értem és le nem mentem a garázsba a motoromhoz!
A csere elnapolva még évekig!
Az asszony ma újra elmondta kb 200km után,hogy magasan van a lábtartó de kenesén láttunk egy párt akik két géppel voltak és egyre többet pedzegeti a saját jogsi saját gép témát.
A fogyasztás: hát nekem 7-7,5 alá nem nagyon megy, bár ma mentem egy kör "csigatúrát" de még nem tankoltam, ha megvan beírom.
Volt szerencsém az aprilia mana-hoz cvt váltós, nekem tetszett de össze sem hasonlítható egy cb váltójával. A gombnyomásos marháskodás pedig felesleges benne.
A hatodik fokozat bizony hiányzik,ma is párszor "felváltottam"de azt hiszem veszek egy fokozat kijelzõt, csak nem tudom hova rakjam. Ma nézegettem menet közben a jó helyet de nem nagyon találtam ilyet.
Hát a mai nap k.jó volt, egy pár kép amit láttunk.

    

cstomi 349 2013. október 27. 16:48  
Sziasztok!
Nagyon szép az új big CB. Én is kíváncsi vagyok a hatodik fokozat milyen változást mutat.

"Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni??????"
Inkább az a kérdés: egyáltalán le akarja valaki cserélni?? :)

Mondjuk évjárat frissítés az rendben lenne, de nekem hiányozna a második kipuff. :)
    

mocsar 348 2013. október 27. 11:49  
Azt írják egy helyen, a hangja morgósabb lett.
Így fordítja a googli. Gondolom sportosabb lehet a hangja a 6 sebihez szabták.
A felni is több küllõs.
    

Lion 347 2013. október 26. 22:00  
Igen nekem is sikerült már 5lityis fogyasztást produkálni,nagyon lájtos túrázással...esõ kb félnap.....( nem volt jó )
nekem átlagban 5.7-tel gurul.
Sokáig robogóztam,alig vártam,hogy váltós motorom legyen-kell a gépézkedés.

Ja, ringen kicsit többet szipkázik .:-) :-)
    

hoppá 346 2013. október 26. 20:56   Válasz erre: 345
Elnézést, lehet hogy az elõzõ írásom nem volt elég egyértelmû. A "csigatúrát" a saját CB-mel csináltam és a fogyasztási adatok arra vonatkoznak.
A Crosstoureres betétfutamon természetesen nem a fogyasztás érdekelt és hát..., nem is pont 100 km/h-val utaztunk:))))
    

hoppá 345 2013. október 26. 20:47   Válasz erre: 342
Tényleg szép lett. Az elsõ fényszórót tartottam az egyetlen optikai gyenge pontnak a sajátomon. Olyan TV-képernyõ fíling, még a régi 4:3 -hoz arányban. Ezt a macsakaszemûsítést már megcsináltam én is egy háromszögre vágott dekorfóliával. Nyilván ez a gyári az igazi.

Tényleges érdekes kérdés, hogy mit kezdtek a 6. fokozattal. Hozott-e valódi teljesítményt vagy csak megfeleltették a típust a trendeknek. Tegnap csináltam egy kanyart, és pont az jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy az öt sebesség miatt nem kell annyit "taposni".

Mondjuk ép egy tesztvezetésbõl jöttem, ahol egy Crosstourer-DCT vittem el "sétálni", egy jó kis kõrre. Szerintem szuper a motor is és szuper a DCT váltó. Elõzetesen sok fanyalgást olvastam róla, hogy "a valódi motort lábbal váltjuk...", meg az "igazi motoros ..." stb. Hát én ezután azt gondolom, hogy savanyú a szõlõ. Nem mondom, hogy lábbal váltani rossz dolog lenne (sõt,alig várom mindig, hogy tehessem), de el kell ismerni, hogy a DCT után a "taposás" igazi XX századi élvezet és most 2013. van.

Figyeljétek meg, hogy majd ha a BMW is piacra teszi a saját DCT-jét (mert szerintem titokban ezerrel fejleszti), egy csapásra megváltozik a "szaksajtó" véleménye és lelkes hozsannázásba kezdenek az addigi "igazi motorosok", finoman becsempészve a sorok közé, hogy ma már csak a parasztok taposnak.

Na mindegy, szóval tetszett a VFR1200X-DCT. A lényeg viszont, hogy tettem egy "kísérletet". Kíváncsi voltam milyen 100 km/h-s utazótempóval végig csinálni egy komplett napot. Hát, nagy különbséget nem érzek az eddigi 120-125-höz képest. Egy picit több idõ kell oda érni, de úgy érzetre nem más. Még itt is gyorsabb vagyok a közút tempójánál. És az igazi lényeg: 5,12-re jött ki a fogyasztásom! Két személlyel. Egyébként nem óvatoskodtam a kigyorsításoknál vagy fékezéseknél stb. Úgy csináltam minden mást mint máskor.

Egy tank benzinnel 371 km-t mentem és 19 litert tudtam rátölteni. Tehát maradt még benne 2 liter. 400 km-t meg lehetett volna vele tenni. Soha nem gondoltam volna.
    

Lion 344 2013. október 26. 19:47  
http://www.m-bike.sakura.ne.jp/?p=57064
Hi
Kéne és ebben a színben,nagyon dögös szerintem,a ledes lámpa is buli. Nem lett radikális változtatás,csak óvatos. Azért szívesen letesztelném.Vajon a tökéletesbõl-mit lehet még kihozni ??????? a 6sebesség ,hogy lett elosztva.Sportosabb-túrásabb-esetleg cruser ?? Valaki vegyen 1-et karira és okosodjunk :-) :-)

Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni??????
    

mocsar 343 2013. október 26. 07:31  
A király tovább él!
    

sanyi75 342 2013. október 24. 17:00  
2014-re hatsebességes,led fényszórós,fokozatkijelzõs,új felnik Stb.http://www.youtube.com/watch?v=GM9QsKKH9w4
    

Lion 341 2013. október 1. 19:21   Válasz erre: 338
Biztos,hogy szar napja volt utána a Roveresnek.......
    

Lion 340 2013. október 1. 19:19   Válasz erre: 339
Ez igen,szolgálunk és lenyúlunk....király.
    


ukrán 338 2013. október 1. 14:32  
Nem csak nálunk...
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846&fb_source=message#xy8vXKY8h1uYovCX.01
    

Lion 337 2013. szeptember 22. 23:18  
Hali
Mutatós kettõvel :-) !!!!
    

cstomi 336 2013. szeptember 22. 21:59   Válasz erre: 335
Szép estét, sziasztok!
Nekem alapról így van:
Dupla kipuff:

:)
gyönyörû
    

ukrán 335 2013. szeptember 22. 09:34  
dupla kipuf...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1300_s-7253843
    

ukrán 334 2013. szeptember 15. 21:00  
Sziasztok!
Elromlott a markolatfûtésem, a kezelõ egység érintkezési hibás. Valaki javított már ilyet-vagy vegyek újat?
Köszi
    

Mosquito 333 2013. szeptember 10. 08:59   Válasz erre: 330
Szia,

A Honda Dreambe lehet kapni Magyar nyelvût azt hiszem valami ~2500Ft volt.
Jah grat a vashoz!
    

Lion 332 2013. szeptember 9. 21:10  
Hi
Üdv Szappynak,és gratula a géphez:-) :-) !!!!Nekem van magyar nyelvû , és szívesen nélkülözöm. Hozzuk össze valahogy Ukrán kollégával :-)
    

ukrán 331 2013. szeptember 9. 21:00  
Szia Szappy, Üdv köreinkben!
Sajna Magyar nyelvü nincs de ha gondolod akkor a képen láthatót tudnám nélkülözni.
Ha érdekel akkor szívesen leviszem neked ha már nem esik az essõ, és a gépedet is szívesen megnézném.
Üdv: Ukrán
    

szappy 330 2013. szeptember 9. 20:40  
Sziasztok!

Ma lettem tulajdonosa egy CB 1300-nak!
kérésem felétek: Ha valakinek van magyar nyelvû kézikönyve az legyen szíves velem is megosztani!

Köszönettel venném!
    

ukrán 329 2013. augusztus 10. 11:32  

Köszi Lion!
    

Lion 328 2013. augusztus 9. 20:28   Válasz erre: 327
Hi
Ha 2008-utáni a géped-akkor 1000-max 1100.Ne legyen kisebb 950-nél mert töltési gondok lesznek.
    

ukrán 327 2013. augusztus 9. 17:59  
sziasztok!
mennyi a tökéletes alapjárat.
köszi
    

Lion 326 2013. július 30. 23:38   Válasz erre: 325
Na ez komoly : -() !!!!!!!! bõrös-bájkerek...!!!!! hahaha
    

hoppá 325 2013. július 30. 19:18   Válasz erre: 324
Sõt, itt a Rout69-ben nem nagyon bíznak a bõrös-bikerek olvasási képességében.
...jobban kedvelik a szimbólumokat:))))

    

hoppá 324 2013. július 30. 19:05   Válasz erre: 323
Nahát, felétek is van motorlift?
Felénk is... :)))))
    

Lion 323 2013. július 30. 11:52  
A 69-es mellett van tuti szállás nagyon korrekt,motoros barát a tulaj,és van grátisz pálinka !!!!!!!
( kötelezõ)
http://www.pri-izidorju.si/?p=1
    

Lion 322 2013. július 30. 11:37  
Most azonnal indulnék ..... jó kis út!!!!! Ugorjunk ki egy kávéra!!!! :-)

Winchi te felforgató!!!!! :-) :-)!!!!!!!!!
    

Winchi 321 2013. július 29. 21:05   Válasz erre: 319
Ennyi fotosopot!Wazze!:-)))))
    

hoppá 320 2013. július 29. 20:15   Válasz erre: 319
Ja, a 69-es tényleg nagyon jó. Meg volt most is, haza felé jövet.

Ezek a közepes hegyek (mint a 69-es) sokszor jobb "pályákat" adnak mint az igaziak. A magas hegyek esetén ugye visz az út a völgy aljában szinte egyenesen, amíg lehet, akkor nekifordul a "partosnak" és hajtû kanyarokkal felvisz a szorosig, onnan meg le a túloldali völgybe ugyan így. A hajtûben meg nem teszel mást, csak agyalsz, hogy most kettes jó lesz, vagy vissza kell menni egész egyesig.

Viszont találtam egy príma hosszabbítását a 69-esnek. Ha Lavamündnél leértél a hegyrõl akkor nem Völlkermarkt / Klagenfurtank tovább (mint ahogy rendesen Bledbe megy a motoros), hanem északnak Wolfsberg felé, a B70-re.

Wolfsbergig síkvidék és falu-város-falu, de onnan megkezdõdik a "tüzijáték" és tart egész Köflachig. Itt mielõtt még kifújnád magad, egy balossal rá a B77-re, ahol folytatódik a parádé a Gaberl hágón át egészen Judenburgig.

Ezt egy menetnek tekintve 180-190 km kiváló szakaszt kapunk. Közepes vagy kisebb hegyek között, ahol kígyózik az út. És a kanyarok 3, 4, 5-ben támadhatók.

Fénykép: Motoros csapat indul a Gaberl hágótól (B77-es út)









    

Lion 319 2013. július 29. 13:25   Válasz erre: 318
Szia !
Jó párszor volt lehetõségem az Alpokban motorozni,ha tehetném csak oda mennék.Sok kedvenc helyem van,pl a megunhatatlan 69-es út és nagyon nagy kedvencem szlovénia :-) !!!!!!!!!!

Érdekes,hogy nekem is volt ilyen problémám a cb-vel,aztán magamra szabtam( keményítettem) elöl hátul a futómûvet,és 90 százalékban megszûnt a szitálós pumpálós mutatvány! Azért még igy is néha érzem ,hogy lehetne variálni-de az már a motor jellegét is nagyon megváltoztatná.

http://www.ohlins.hu/?id=1&al=1

Ha nagyon belemerülnél,kicsi segitség :-)!!!

Valamikor összebandázhatnánk pár cb-vel és kivesézhetnénk,hogy mér jobb az Alpok a mátrától és atöbbi vicces magyar valóságtól :-) :-) :-)!!!!!!!!!!!!!!
    

hoppá 318 2013. július 29. 08:16   Válasz erre: 317
Szia Lion!

A Wildalpenen most mentem elõször. Szép látványos, de az út minõsége nekem kis csalódás volt. (Persze az ottani viszonyításban.)
Két személlyel csomagokkal már pumpált és bizonytalan volt a kanyaríveken a Honda. Vissza is vettem belõle, nem forszíroztam. A második napnál jártunk és tudtam, hogy bõven lesz még pálya idõfutamhoz is :)

Szoktál járni az Alpokba?



    

Lion 317 2013. július 28. 18:25   Válasz erre: 316
Ez igen !!!!!! Tiszta irigy vagyok :-) szép túra lehetett!! pár képet még dobjál nekünk!!! A glocki,wildalpen nekem is nagyon bejön!!!!!
    

hoppá 316 2013. július 28. 16:41  
Egy "bizonyíték":)))
(Az elõzõ hozzászólásomhoz nem vette be a szerver.)
    

hoppá 315 2013. július 28. 16:24  
Sziasztok!

Nos, tegnap elõtt értünk vissza egy közel hetes Alpok "karikából".
Ausztria, Olaszország. Németország, Szlovénia.

6 nap, 3029 km. Dolomitok, Großglockner, Nassfeldstr., Deutsche Alpenstr, Annaberg-Wildalpen...

Csakis vegytiszta, gondtalan motorozás. Jó idõ, jó utak, szép, igényes környezet és szabadság.

Áh..., miért kellett, hogy vége legyen...




    

cstomi 313 2013. július 22. 21:17  
Sziasztok!

Még a gumiknál leragadtam picit, de mostanában nem sokat ülök számítógéphez.

Jó kis olvasmányokat néztem visszamenõleg. Pezseg a fórum. :)
Köszönöm, hogy ajánlottatok Superfour-nak, végre van egy pontosabb típustársam. :D
A közös gurulás nekem is érdekes lehet, bár ahhoz sûrûbben kellene olvasnom a fórumot, hogy le ne maradjak róla. :)))

    

scarface 312 2013. július 21. 11:10  
Szia ukrán!

Szerintem nem árt ha azonos évjaratot és tipust használsz elõl,hátul!Ajánlom figyelmedbe a bridgestone bt23 at!
    

Lion 311 2013. július 21. 11:08   Válasz erre: 310
Hi
A 28-gyári betéttel szerintem korrekt.A gumi cserés az már biztos!!! Ne várj vele, míg nagyobb gond lesz. Lehetõség szerint én mindig párban cserélem,szeretem ha egyforma elöl hátul.De természetesen,ha a hátsó jó,akkor minek.
A közös gurigáról meg jöhetnek az ötletek:-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők