Mosquito | 412 | 2014. július 20. 19:46 | Válasz erre: 411 |
Tegyük hozzá,hogy napsütésnél lófüttyöt lehet látni belõle még 100%-os fényerõn is,míg a Garmint 50%-on látom. :)
|
Lion | 411 | 2014. július 20. 19:19 |
Szia Szotyi Noname kínai legolcsóbb gps- iGo 8 van rajta, természetesen jogtiszta verzion :-) !! motorra szerelhetõ tartó konzol- bekötött táppal, autós szett persze, és hálózati töltõ. Teljes Európa térképpel.csepp por és ütés álló, mindent tud amit kell,persze kicsit hanyag kínai eleganciával, de az egész nem volt 25-ezer :-) !! 2éve használom néha autóban is 6-8 országot megjártam vele 0-problémával ! Nem egy garmin zümo millióké vagy más csiliós francos cucc, viszont nekem nagyon bevált. üdv Lion |
Lion | 408 | 2014. július 19. 15:04 |
Hali Azt hiszem, talán sikerült bejáratnom a CB-t..... :-) :-) !!! hat év egy hónap, köszi HONDA !!! ![]() ![]() ![]() |
bf109 | 406 | 2014. július 9. 22:09 | Válasz erre: 404 |
Köszönöm Lion a tanácsod, de sajnos nem volt ilyen egyszerû. Egy emberke, akinek egy Hornetje van azt mondta, hogy õ pont ilyen tünetekkel küszködött és neki egy indítórelé volt a bûnös. Valóban, a motor bal oldalán rögtön az akku után az elsõ csatlakozót széthúztam és olyan oxidált, salétromos trutyi volt rajta, mint az elhanyagolt akksisarkokon szokott lenni. Egy kis ápolás után összedugdostam mindent, majd indítás és örömmel tapasztalom, hogy újra van világításom és talán még az alapjáratom is mintha simább, egyenletesebb lenne. Tehát újra nagy öröm és bódogság!
|
bf109 | 403 | 2014. július 1. 21:33 |
Sziasztok! Rendellenesség ütötte fel a fejét a moccim elektronikájában. A jelenség az, hogy indítózás elõtt, amikor elfordítom a kulcsot a lámpám nem világít, majd a motor beindulása után sem gyullad fel. Ez akkor sem változik, ha váltogatom az országútit vagy a tompítottat. Viszont fénykürtözni tudok. Az érthetetlenséget még az is fokozza, hogy ezt nem mindíg csinálja, kb. 10 indulásból 3-4 alkalommal. Általában nappal motorozok, de ha ez a hülyeség egyszer este jön rá, akkor nem látok hazamenni. Ha netán járt már így valaki, vagy tud rá valamilyen okosságot, hogy merre indúljak el, azt nagyon megköszönném, elõre is köszönöm.
|
Lion | 402 | 2014. június 29. 14:47 | Válasz erre: 401 |
Érdekes, de szerintem nagyon minimális az a súlytöbblet... aztán persze minden lehet :-) !!!
|
ukrán | 401 | 2014. június 26. 14:41 |
Sziasztok! Lecseréltettem a markolatomat (markolat fûtés volt)gyári markolatra, nincs fûtés, és láss csodát, semmi szitálás semmi rázás! Nem mondom, hogy ettõl volt de azóta megszünt. Talán a súlyozásnál nem vették figyelembe a súlytöbletet ami a markolatfûtés felszerelésébõl adódott? Lehetséges ez? Üdv |
hoppá | 399 | 2014. június 12. 20:21 | Válasz erre: 398 |
A gumis dolgot alá tudom támasztani. Új vagy újszerû gumival kevéssé rázza, de most hogy a vége felé közelít, nem nagyon kell elengedni a kormányt. A kormányom egyébként teljesen gyári, gondolom benne van a belsõ súly is, de bogarat ültettél a fülembe. Meg fogom próbálni növelni ezt. Nem tûnik túl komplikált feladatnak és baj nem igen hiszem hogy lehet belõle. |
Kazi | 398 | 2014. június 12. 11:01 | Válasz erre: 396 |
Tényleg ennyi! Amint írtam külsõ és Belsõ kormánysúly is kell! Esetleg még az is segíthetett, hogy új gumit kapott. (Mich. PR 4) |
hoppá | 396 | 2014. június 9. 18:57 | Válasz erre: 394 |
Sziasztok! @Kazi! Tényleg ennyi? Egy nagyobb kormánysúly és nincs több "kormányszita"? @Mindenki! Eldõlt a gép, és most keresek gyári irányjelzõt. (Füstszínû búrával, karcmentesen, bal elsõ - bár lehet ez mindegy) Ha valakinek van eladó, kérem jelezze. |
Kazi | 394 | 2014. június 8. 22:02 | Válasz erre: 393 |
Megoldódott a probléma! Az egyik vízcsövön lett egy pici luk és ott lassanként elment a víz. A tágulási tartály tele volt. Feltöltöttük a rendszert és minden helyre állt. A kormány nekem is szitált, de annak az volt a baja, hogy az elõzõ tulaj kormányt cserélt és csak a külsõ kormánysúlyokat rakta bele. A kormányban belül is kell legyenek súlyok! Azokat most beraktam és rendbe jött az egyenesfutás! Széles utat!! |
ukrán | 393 | 2014. május 31. 22:55 |
Szia Kazi! Az enyém is csinálja néha, nem áll vissza az alapjáratra csak ha sebességbe rakom és kissé megmozdítom a gépet. Ezt hidegen és melegen is produkálta eddig.Már megnézettem szervizben de semmit problémát sem találtak. Nekem általában ha ez történik utána le is fullad pár méteren belül. Én az automata szivatóra tippeltem volna de ott sem találtak hibát. Azért nem árt ha megnézeted, bár a szervízben sosem jön elõ a hiba... Az én problémám még mindig az, hogy ráz a kormány -és sokat esik az essõ -de ez már volt itt téma. Üdv: UKRÁN |
Kazi | 392 | 2014. május 31. 19:47 |
Üdv Mindenkinek! Látom itt mindenki motorozik rajtam kívül, olyan nagy a csend! Segítséget szeretnék kérni. A történet röviden: vizes út, elcsúsztam, motor bal oldala leradírozva, szerencsére volt bukókeret, így csak plexi, idom, kormány, tank lett cserélve. Motor összerakva, pöcc - röff indul. Eddig jó:-) A gond az, hogy az alapjáraton normálisan mûködõ motor az elsõ gázfröccs után fokozatosan felpörög 4-4500 ra és ott marad! A gázkar és a bowdenek szabadon mozognak. Minden elérhetõ csatlakozót átnéztünk. Lehet ezzel valamit kezdeni itthon, vagy szakszervíz? |
superfuor | 391 | 2014. április 11. 11:37 |
Sziasztok! Segítséget kérek! CB 1300 -as motoromra a hûtõre védõrácsot keresek, extra szépet. Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy holt tudnék rendelni? Elõre is köszönöm! |
bf109 | 390 | 2014. március 18. 20:36 | Válasz erre: 389 |
Elõször is mindenkinek megköszönöm a segítõ jószándékait, sok-sok információ futott futott be, amibõl már el tudok indulni. Kedves Lion, motoroznék én, ha tudnék, de sajnos nem tehetem, mert egy olyan gépbe próbálok lelket lehelni, ami már két éve nem volt beindítva. Gondoljatok csak az olajra, vagy a benzinre, ami már ott csücsül benne évek óta. Most mindent lecserélek benne és majd beszámolok, hogy egy ilyen fantasztikusan jó gép hogyan fog indulni ennyi állás után.
|
Lion | 389 | 2014. március 18. 08:54 | Válasz erre: 387 |
Szia bf109 Üdv és gratula a géphez :-) !! én olajból MOTUL 5100 4T 10W-40 használok, aksi gyárilag 11,2-Ah , a tankot az ülés levétele után a középsõ rögzítõ stift és csavarok után tudod leemelni. De inkább motorozz,ne szedd darabokra :-) :-) !!!!!! |
bf109 | 387 | 2014. március 17. 20:38 |
Sziasztok Legények! Majd kiugrok a bõrömbõl, ugyanis ma hazahoztam egy 2005-ös nagybölényt, piros fehér. Egy másik motoros oldalról szöktem át ide hozzátok, így hát sajnos egyáltalán nem értek a CB-hez. Egy kis tudományt szeretnék magamba szippantani a segítségetek által, lenne egy pár kérdésem. Hány Ah-s akksi kell bele, milyen olajat szeret és hogy tudom a tankot levenni. Segítségeteket elõre is köszönöm.
|
scarface | 386 | 2014. március 11. 12:11 |
Idõközben meglett a probléma forrása,az immobilizer volt a gond!
|
scarface | 385 | 2014. március 6. 17:32 |
Sziasztok!A multhét folyamán elövettem a vasat és menet közbe néha leáll,az FI es az Imo a kijelzön égve marad majd ujraindul a motor és elalszik van,hogy nincs semmi gond és minden normálisan müködik de van,hogy ismét jelentkezik a probléma.Egy alkalommal pedig nem jelzett ki semmit a kijelzöm inditás elött a kulcs elforditása utan sem reagált semmire. A vezetékeket,fõrelét átnéztem nem találtam hibát nem tudom mire gyanakodjak ha valakinek van valami ötlete elképzelése h mi lehet a gond?Elõre is köszönöm!
|
SpiderCB | 384 | 2014. március 6. 17:01 | Válasz erre: 383 |
Hát nekem egy kicsit nagyobb a problémám. Az analóg órák jól mûködnek, de se az üzemagyagszintet se a kilométer számláló nem megy. Azaz nem csak nem megy, egyáltalán nem is mutatnak semmit.
|
szappy | 383 | 2014. március 6. 16:25 | Válasz erre: 381 |
Szia Spider! Mi agond a "mûszerfallal"? Nekem is van gond vele, mert nem akar a kijelzõ váltani a napi/õssz/idõ/stb kõzõtt ,illetve véletlenszerûen mutogat éppen valamit. Bár azt pontosan teszi. :) |
SpiderCB | 381 | 2014. március 6. 00:44 |
Sziasztok! Végre nekem is sikerült megszereznem a NAGY Õ-t! :) És sajnos egybõl a segítségeteket is kérném. Nem ismertek valakit aki a "mûszerfal" bütykölésétõl sem riad vissza?
![]() |
sanyi75 | 380 | 2014. március 5. 15:59 |
Ha valakit esetleg érdekelne eladósorba került cbéegyhármas,hibátlan állapotban mindenbõl a legjobbat kapta!http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1300_s-7683786
|
ukrán | 379 | 2014. február 26. 22:04 |
Sziasztok, én sem bírtam tovább és gurultam ma egyet :-))) Csak most érzem mennyire hiányzott... |
Winchi | 378 | 2014. február 16. 18:06 | Válasz erre: 377 |
Yeee..!!...160km! Barátom...legközelebb megyûnk együtt!
|
Lion | 377 | 2014. február 16. 16:55 |
Halihó Sikerült ma gurulni 1 rövidet,140km-t nagyon király volt :-) !! Induljon a szezon :-) !! ![]() |
Lion | 376 | 2014. február 11. 20:16 |
Sziasztok A michelinben nem lehet csalódni,használtam már PR 2 -õt PR 3 -at és nagyon jó volt mind kettõ. Most MICHELIN Pilot Power 3-van a motoron,nekem ez a gumi eddig az etalon. http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3 Kicsit hegyesebb mint a túra gumik,talán jobban is kopik,de 8-10 ezret elmegy. |
Kazi | 375 | 2014. február 11. 19:18 | Válasz erre: 372 |
Köszi! Nekem elég érthetõ! :-) A csillagok mostani állása szerint M PR3. lesz. (esetleg PR4, ha a lehetõségek majd a megfelelõek lesznek) |
las | 373 | 2014. február 8. 09:59 |
Sziasztok, Elhasználtam már két garnitúra Dunlop Roadsmartot, nagyon jó gumi, 10 ezret elmentek a CB-n. Az új kiadása a Roadsmart2-es, viszont a Dunlopok nagyon drágák lettek, így Pirelli Angel ST-t tettem rá. Ez csak 8 ezret bírt, pont Ausztriából hazafelé fogyott el. A helyi gumisnál muszájból jó drágán vettem egy pár Bridgestone T30-ast. Ezzel lassabb a bekormányzás mint a Pirellivel volt, gondolom a profil miatt, ez egybõl érezhetõ volt a csere után. Ettõl függetlenül ez is jó gumi, precízen irányítható a gép, csak megszokást igényelt a Pirelli után. 2 ezret mentem még csak vele, újszerû állapotban van. Viszont hazaérve a Bridgestone honlapján láttam, hogy a gyártó nem ajánlja a T30-st a CB1300-hoz :-(. |
szappy | 372 | 2014. február 6. 14:30 | Válasz erre: 371 |
A gumi profilja nagyban befolyásolja a dönthetõség gyorsaságát, tehát ha a gumi "hegyes" azaz a profilja meredeken emelkedik akkor kis elmozdítással már megfelelõ szögben fekszik a motor a kanyarhoz. Ezt inkább a sportgumik tudják biztosítani. Ha laposabb a profil akkor nagyobb utat kell a guminak "bejárnia" amíg a megfelelõ dõlést eléred. mind a kettõ félét meg lehet szokni, csak arra kell figyelni, hogy az ellenkormányzásnál milyen gyorsan nyomod el a kanyartól a kormány. Ha lapos a profil akkor gyorsabb ellenkormányzás kell mint ha ugyanazt a döntést ugyanakkora idõ alatt egy hegyesebb profillal akarod elérni. Remélem érthetõen irtam le |
Kazi | 371 | 2014. február 6. 11:47 | Válasz erre: 369 |
Én is gumivásárlás elõtt állok és elég tanácstalan voltam. Olvastam egy halom tesztet, szak- és kevésbé szakvéleményt. Most ott tartok, hogy még tanácstalanabb vagyok. Oda jutottam, hogy vagy PR3(4) vagy Metzeller Z8(6) (ez van rajta most, így vettem). A Z8-nak elég "kerek" a profilja nem tudom, hogy befolyásolja a kanyarban való döntögetést, mivel ez nem egy éppen pehelysúlyú gép. Esetleg ilyen irányú tapasztalat? |
hoppá | 370 | 2014. február 4. 21:07 | Válasz erre: 369 |
Korábban én is komoly kérdésként éltem meg ezt a gumi ügyet. Mára sok mindent kipróbáltam, de ha õszinte akarok lenni magamhoz be kell hogy valljam, egy vak teszten nem tudnék különbséget tenni a különbözõ márkák között. Évente 6-10 ezret megyek, nem vagyok sem versenyzõ sem nyugger, de az én szintemen nincs különbség közöttük. A Michelin vagy Bridgestone aktuális sporttúra köpenyei közül választok és tudom hogy jó lesz. Fõ szempont az ár és a futásteljesítmény. ( Sajnos mind drága, és gyorsan kopik:)) |
csosza | 369 | 2014. február 4. 18:40 |
Köszi az infókat, hát nem könnyítettétek meg a döntést :) Ár/érték arányban biztos a BT23 a legjobb, de az a legrégebbi típus is. Látom a Pirelli nem a kedvencetek, pedig Mad Max is azt ajánlja (igaz a Doktor meg a T30-as Bridgestone-t tömi a fejbe). A Michelin jónak tünhet, habár nagyon vegyes dolgokat olvastam/hallottam: az egyik isteníti, a másik lehúzza (fõleg Road tesztek). Nem tudom mi a különbség a PP és a PR között, de lehet hogy a PR4 lesz a befutó, én úgyis legalább 3 évig használok egy giumit... Szerelésben nincs tapasztalatom, a barátom nagyon ért hozzá, rábízom magam. A neten nincs fenn? |
csosza | 368 | 2014. február 4. 18:11 |
Sziasztok, Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok? A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4). Elõre is kösz a tanácsokat, |
hoppá | 367 | 2014. február 2. 20:23 | Válasz erre: 365 |
Szia! Szerintem: - Michelin PR-2 (vagy 3) vagy - Bridgestone BT23 Más: Tudja valaki honnan tudnék szerezni szerelési leírást a vashoz. Szeretném leellenõrizni a szelephézagot és érzek is magamban ennyi "tehetséget". A gyári utasítás szerint 25 000-nél kellett volna ellenõrizni, de a szerelõ azt mondta akkor, hogy olyan szépen szól, hogy kár volna ezért megbontani. Milyen tapasztalatotok van a témában? |
szappy | 366 | 2014. február 2. 18:50 | Válasz erre: 365 |
nekem mindkettõ motoromon pilot power van már vagy 4 éve. nagyon meg vagyok velük elégedve. évente egy garnitúra hátra, elõl akkor mág kicsit lehet halasztani. futásteljesítmény (10ezer felett) és tapadás szempontjából is. lehet vele döntögetni rendesen, gyorsan melegszik és tapad. a gumi profilja elég hegyes ezért könnyû kanyarodni. |
csosza | 365 | 2014. február 2. 17:22 |
Sziasztok, Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok? A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4). Elõre is kösz a tanácsokat, |
szappy | 364 | 2014. január 23. 21:55 | Válasz erre: 363 |
Kõszi az õtleteket, de egy csatlakozót keresek amibe bele lehet kõtni a vezetéket. Nem akarom a kábeleket elvágni! |
Lion | 363 | 2014. január 23. 20:32 | Válasz erre: 362 |
Hali A gyújtás kapcsolóról lehetne lehúzni,vagy a tank alatti fõkábelról. Vagy aksi az ülés alatt,rögtön a tank után. |
szappy | 362 | 2014. január 23. 19:29 |
Sziasztok! Elektronikai kérdésem lenne! Most tettem fel a motorra szivargyújtó/tõltõ csatlakozót. Hol lehet egyszerûen kapcsolt 12V-ot találni a kormány krül illetve a tank alatt. Nem akarom a 12V-ot mindig a csatlakozóba, csak ha gyújtás van a gépen. kszi. |
hoppá | 361 | 2013. december 27. 10:14 | Válasz erre: 360 |
Szia Kazi! Sok örömet az új "családtaghoz". Kívánhatnék most nagyon sok boldog, problémamentes kilométert is, de felesleges lenne. Egy HONDA CB1300-nál ez gyári tartozék! :) :) |
Kazi | 360 | 2013. december 26. 20:11 |
ukrán | 355 | 2013. november 20. 17:52 |
Sziasztok! Ma letettem a mocimat a Karasnás srácokhoz téli pihenõre. Remélem az idei tél kíméletes lesz hozzánk és nem kell tavasszal újra havat lapátolnunk. Mindenkinek jó 'pihenést' és kellemes késõ õszi-téli napokat kívánok. Üdv |
ukrán | 352 | 2013. október 28. 19:47 |
Ezt most olvastam a humor-viccek-aranyköpéseken. K.jóóóó http://www.kepesmotor.hu/aprilia-sportmotor/p1256635 |
Lion | 351 | 2013. október 27. 20:08 |
Hali Mondjuk évjárat frissítésben én is benne lennék :-) csak a zsééé.....ja az biztos 3 és fél guriga felé pozicionálják a zsír gazdag magyar piacra . De kéne. Nagyon kíváncsi lennék,hogy milyen lett -szívesen megtekerném 1 húzós napon. http://www.motorbikeeurope.com/en/routes-category/top100 -itt tesztelném szép sorban :-) fogyasztásról... http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/906-CB_1300.html?fueltype=2&gearing=1&powerunit=2 Érdekes értékek :-) !! http://rhinotours.hu/hirek/tul+a+100000+kilometeren -teszt-Szimitõl. Triumph speed triple ,ha tehetném nekem ez a agymenésem-persze a cb mellé.Volt szerencsém tesztelni-nagyon nagy móka faktor :-) igazi huligán polgárpukkasztó. ![]() |
ukrán | 350 | 2013. október 27. 18:59 |
cstomi | 349 | 2013. október 27. 16:48 |
Sziasztok! Nagyon szép az új big CB. Én is kíváncsi vagyok a hatodik fokozat milyen változást mutat. "Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni??????" Inkább az a kérdés: egyáltalán le akarja valaki cserélni?? :) Mondjuk évjárat frissítés az rendben lenne, de nekem hiányozna a második kipuff. :) |
mocsar | 348 | 2013. október 27. 11:49 |
Azt írják egy helyen, a hangja morgósabb lett. Így fordítja a googli. Gondolom sportosabb lehet a hangja a 6 sebihez szabták. A felni is több küllõs. |
Lion | 347 | 2013. október 26. 22:00 |
hoppá | 346 | 2013. október 26. 20:56 | Válasz erre: 345 |
Elnézést, lehet hogy az elõzõ írásom nem volt elég egyértelmû. A "csigatúrát" a saját CB-mel csináltam és a fogyasztási adatok arra vonatkoznak. A Crosstoureres betétfutamon természetesen nem a fogyasztás érdekelt és hát..., nem is pont 100 km/h-val utaztunk:)))) |
hoppá | 345 | 2013. október 26. 20:47 | Válasz erre: 342 |
Tényleg szép lett. Az elsõ fényszórót tartottam az egyetlen optikai gyenge pontnak a sajátomon. Olyan TV-képernyõ fíling, még a régi 4:3 -hoz arányban. Ezt a macsakaszemûsítést már megcsináltam én is egy háromszögre vágott dekorfóliával. Nyilván ez a gyári az igazi. Tényleges érdekes kérdés, hogy mit kezdtek a 6. fokozattal. Hozott-e valódi teljesítményt vagy csak megfeleltették a típust a trendeknek. Tegnap csináltam egy kanyart, és pont az jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy az öt sebesség miatt nem kell annyit "taposni". Mondjuk ép egy tesztvezetésbõl jöttem, ahol egy Crosstourer-DCT vittem el "sétálni", egy jó kis kõrre. Szerintem szuper a motor is és szuper a DCT váltó. Elõzetesen sok fanyalgást olvastam róla, hogy "a valódi motort lábbal váltjuk...", meg az "igazi motoros ..." stb. Hát én ezután azt gondolom, hogy savanyú a szõlõ. Nem mondom, hogy lábbal váltani rossz dolog lenne (sõt,alig várom mindig, hogy tehessem), de el kell ismerni, hogy a DCT után a "taposás" igazi XX századi élvezet és most 2013. van. Figyeljétek meg, hogy majd ha a BMW is piacra teszi a saját DCT-jét (mert szerintem titokban ezerrel fejleszti), egy csapásra megváltozik a "szaksajtó" véleménye és lelkes hozsannázásba kezdenek az addigi "igazi motorosok", finoman becsempészve a sorok közé, hogy ma már csak a parasztok taposnak. Na mindegy, szóval tetszett a VFR1200X-DCT. A lényeg viszont, hogy tettem egy "kísérletet". Kíváncsi voltam milyen 100 km/h-s utazótempóval végig csinálni egy komplett napot. Hát, nagy különbséget nem érzek az eddigi 120-125-höz képest. Egy picit több idõ kell oda érni, de úgy érzetre nem más. Még itt is gyorsabb vagyok a közút tempójánál. És az igazi lényeg: 5,12-re jött ki a fogyasztásom! Két személlyel. Egyébként nem óvatoskodtam a kigyorsításoknál vagy fékezéseknél stb. Úgy csináltam minden mást mint máskor. Egy tank benzinnel 371 km-t mentem és 19 litert tudtam rátölteni. Tehát maradt még benne 2 liter. 400 km-t meg lehetett volna vele tenni. Soha nem gondoltam volna. |
Lion | 344 | 2013. október 26. 19:47 |
http://www.m-bike.sakura.ne.jp/?p=57064 Hi Kéne és ebben a színben,nagyon dögös szerintem,a ledes lámpa is buli. Nem lett radikális változtatás,csak óvatos. Azért szívesen letesztelném.Vajon a tökéletesbõl-mit lehet még kihozni ??????? a 6sebesség ,hogy lett elosztva.Sportosabb-túrásabb-esetleg cruser ?? Valaki vegyen 1-et karira és okosodjunk :-) :-) Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni?????? |
sanyi75 | 342 | 2013. október 24. 17:00 |
2014-re hatsebességes,led fényszórós,fokozatkijelzõs,új felnik Stb.http://www.youtube.com/watch?v=GM9QsKKH9w4
|
Lion | 341 | 2013. október 1. 19:21 | Válasz erre: 338 |
Biztos,hogy szar napja volt utána a Roveresnek.......
|
ukrán | 338 | 2013. október 1. 14:32 |
Nem csak nálunk... http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846&fb_source=message#xy8vXKY8h1uYovCX.01 |
cstomi | 336 | 2013. szeptember 22. 21:59 | Válasz erre: 335 |
Szép estét, sziasztok! Nekem alapról így van: Dupla kipuff: :) gyönyörû ![]() |
ukrán | 335 | 2013. szeptember 22. 09:34 |
dupla kipuf... http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1300_s-7253843 |
ukrán | 334 | 2013. szeptember 15. 21:00 |
Sziasztok! Elromlott a markolatfûtésem, a kezelõ egység érintkezési hibás. Valaki javított már ilyet-vagy vegyek újat? Köszi |
Mosquito | 333 | 2013. szeptember 10. 08:59 | Válasz erre: 330 |
Szia, A Honda Dreambe lehet kapni Magyar nyelvût azt hiszem valami ~2500Ft volt. Jah grat a vashoz! |
Lion | 332 | 2013. szeptember 9. 21:10 |
Hi Üdv Szappynak,és gratula a géphez:-) :-) !!!!Nekem van magyar nyelvû , és szívesen nélkülözöm. Hozzuk össze valahogy Ukrán kollégával :-) |
ukrán | 331 | 2013. szeptember 9. 21:00 |
szappy | 330 | 2013. szeptember 9. 20:40 |
Sziasztok! Ma lettem tulajdonosa egy CB 1300-nak! kérésem felétek: Ha valakinek van magyar nyelvû kézikönyve az legyen szíves velem is megosztani! Köszönettel venném! |
Lion | 328 | 2013. augusztus 9. 20:28 | Válasz erre: 327 |
Hi Ha 2008-utáni a géped-akkor 1000-max 1100.Ne legyen kisebb 950-nél mert töltési gondok lesznek. |
Lion | 326 | 2013. július 30. 23:38 | Válasz erre: 325 |
Na ez komoly : -() !!!!!!!! bõrös-bájkerek...!!!!! hahaha
|
hoppá | 325 | 2013. július 30. 19:18 | Válasz erre: 324 |
Sõt, itt a Rout69-ben nem nagyon bíznak a bõrös-bikerek olvasási képességében. ...jobban kedvelik a szimbólumokat:)))) ![]() ![]() |
hoppá | 324 | 2013. július 30. 19:05 | Válasz erre: 323 |
Nahát, felétek is van motorlift? Felénk is... :))))) ![]() |
Lion | 323 | 2013. július 30. 11:52 |
A 69-es mellett van tuti szállás nagyon korrekt,motoros barát a tulaj,és van grátisz pálinka !!!!!!! ( kötelezõ) http://www.pri-izidorju.si/?p=1 ![]() ![]() ![]() |
Lion | 322 | 2013. július 30. 11:37 |
Most azonnal indulnék ..... jó kis út!!!!! Ugorjunk ki egy kávéra!!!! :-) Winchi te felforgató!!!!! :-) :-)!!!!!!!!! ![]() |
hoppá | 320 | 2013. július 29. 20:15 | Válasz erre: 319 |
Lion | 319 | 2013. július 29. 13:25 | Válasz erre: 318 |
Szia ! Jó párszor volt lehetõségem az Alpokban motorozni,ha tehetném csak oda mennék.Sok kedvenc helyem van,pl a megunhatatlan 69-es út és nagyon nagy kedvencem szlovénia :-) !!!!!!!!!! Érdekes,hogy nekem is volt ilyen problémám a cb-vel,aztán magamra szabtam( keményítettem) elöl hátul a futómûvet,és 90 százalékban megszûnt a szitálós pumpálós mutatvány! Azért még igy is néha érzem ,hogy lehetne variálni-de az már a motor jellegét is nagyon megváltoztatná. http://www.ohlins.hu/?id=1&al=1 Ha nagyon belemerülnél,kicsi segitség :-)!!! Valamikor összebandázhatnánk pár cb-vel és kivesézhetnénk,hogy mér jobb az Alpok a mátrától és atöbbi vicces magyar valóságtól :-) :-) :-)!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
hoppá | 318 | 2013. július 29. 08:16 | Válasz erre: 317 |
Szia Lion! A Wildalpenen most mentem elõször. Szép látványos, de az út minõsége nekem kis csalódás volt. (Persze az ottani viszonyításban.) Két személlyel csomagokkal már pumpált és bizonytalan volt a kanyaríveken a Honda. Vissza is vettem belõle, nem forszíroztam. A második napnál jártunk és tudtam, hogy bõven lesz még pálya idõfutamhoz is :) Szoktál járni az Alpokba? |
Lion | 317 | 2013. július 28. 18:25 | Válasz erre: 316 |
Ez igen !!!!!! Tiszta irigy vagyok :-) szép túra lehetett!! pár képet még dobjál nekünk!!! A glocki,wildalpen nekem is nagyon bejön!!!!!
|
hoppá | 316 | 2013. július 28. 16:41 |
Egy "bizonyíték":))) (Az elõzõ hozzászólásomhoz nem vette be a szerver.) ![]() |
hoppá | 315 | 2013. július 28. 16:24 |
Sziasztok! Nos, tegnap elõtt értünk vissza egy közel hetes Alpok "karikából". Ausztria, Olaszország. Németország, Szlovénia. 6 nap, 3029 km. Dolomitok, Großglockner, Nassfeldstr., Deutsche Alpenstr, Annaberg-Wildalpen... Csakis vegytiszta, gondtalan motorozás. Jó idõ, jó utak, szép, igényes környezet és szabadság. Áh..., miért kellett, hogy vége legyen... |
cstomi | 313 | 2013. július 22. 21:17 |
Sziasztok! Még a gumiknál leragadtam picit, de mostanában nem sokat ülök számítógéphez. Jó kis olvasmányokat néztem visszamenõleg. Pezseg a fórum. :) Köszönöm, hogy ajánlottatok Superfour-nak, végre van egy pontosabb típustársam. :D A közös gurulás nekem is érdekes lehet, bár ahhoz sûrûbben kellene olvasnom a fórumot, hogy le ne maradjak róla. :))) |
scarface | 312 | 2013. július 21. 11:10 |
Szia ukrán! Szerintem nem árt ha azonos évjaratot és tipust használsz elõl,hátul!Ajánlom figyelmedbe a bridgestone bt23 at! |
Lion | 311 | 2013. július 21. 11:08 | Válasz erre: 310 |
Hi A 28-gyári betéttel szerintem korrekt.A gumi cserés az már biztos!!! Ne várj vele, míg nagyobb gond lesz. Lehetõség szerint én mindig párban cserélem,szeretem ha egyforma elöl hátul.De természetesen,ha a hátsó jó,akkor minek. A közös gurigáról meg jöhetnek az ötletek:-) |