Wildflower | 210 | 2018. november 2. 21:20 | Válasz erre: 203 |
Szia! Ugyanaz lehet a hibám? Ugyanilyen a motorom, és az évjárat is. A legutóbbi indításnál nem forgott a motor,csak fémes nyögés hallatszott, és elektromos füst jött az önindítótól. Ezután nehezen beindult. A jelenség 2 éve ritkán jelentkezik, de füst eddig nem volt. Azóta nem mertem indítani. Köszi, ha van ötlet. |
Yanibaa | 208 | 2017. szeptember 2. 14:39 | Válasz erre: 204 |
A fenti két képen lévők cseréjével megjavítható. Nekem is ilyen problémám volt. Úszóházfedél leszerelésével megoldható a csere. Tűszelep+ tömítés. |
Yanibaa | 207 | 2017. szeptember 2. 14:39 | Válasz erre: 204 |
A fenti két képen lévők cseréjével megjavítható. Nekem is ilyen problémám volt. Úszóházfedél leszerelésével megoldható a csere. Tűszelep+ tömítés. |
Draghubi | 204 | 2017. augusztus 28. 20:47 |
Üdv! Egy kis segítséget kérek. 650-es Drag Staromon azt vettem észre mostanában, hogy csöpög a benzin. Nem a benzincsapnál, hanem valahol mögötte, a karbiktól jön. Amikor megnyitom a benzincsapot még nem csöpög, de ha beindítom igen. És ha leállítom és elzárom a benzincsapot utána még egy ideig csöpög. Biztos valami tömítés megadta magát, de hol? Nem akarom feleslegesen szétszedni olyan helyen ahol nem kell. Előre is köszönöm a válaszokat! |
Dice001 | 203 | 2017. július 23. 13:47 |
Sziasztok, YAMAHA DRAG STAR 1100 XVS boldog tulajdonosa vagyok. 2006-os gyártás. DE:valamikor 5000km-el ezelőtt már egyszer fel kellett újíttatnom az önindító szabadonfutóját ami akkor kb 200eft-ba fájt. A probléma újból előállt. A kérdésem az hogy valaki tud-e valami stabil megoldást ? Ami esetleg többet is kibír. Előre is köszönöm a válaszokat. |
Delon43 | 200 | 2017. május 19. 15:43 | Válasz erre: 199 |
Szia ! Oksa küldd, remélem jó lesz ! De még agyalok rajta ! :) |
csoves | 199 | 2017. május 19. 14:43 | Válasz erre: 198 |
Igen nekem is ezen van mikor a garázsban ál,ha jó neked elküldöm a méreteket !
![]() |
csoves | 197 | 2017. május 18. 07:28 | Válasz erre: 196 |
Megvannak a képek,remélem ilyenre gondoltál,vagy valami hasonlóra!
![]() |
Delon43 | 196 | 2017. május 17. 19:28 | Válasz erre: 195 |
Szia ! Jól van, köszi ha elküldöd a képet róla !! :)
|
csoves | 195 | 2017. május 17. 07:27 | Válasz erre: 193 |
Amiről én beszélek az olyan tartó amit aláteszel a váz alá és lefelé nyomva felemeli a motort ,nem terheli a gumit,ez nem hidralikus !
|
Delon43 | 194 | 2017. május 16. 20:01 | Válasz erre: 190 |
Oksa, köszi, akkor majd tárgyalunk a többi dologról :)
|
Delon43 | 193 | 2017. május 16. 20:00 | Válasz erre: 192 |
Szia ! Már van egy tartóm, de ahhoz külön emelő kell és úgy kell a motor alá betenni és ráültetni ! Arra gondoltam, hogy jó lenne egy hidraulikus ami alámegy és azzal felemelni !
|
csoves | 192 | 2017. május 16. 14:25 | Válasz erre: 189 |
Motor tartót lehet 3/4-es csőből csinálni,a méret megvan,ha érdekel a héten készítek képet róla és elküldöm privátba neked !
|
Bubó Doki | 190 | 2017. május 16. 10:30 | Válasz erre: 189 |
Szia, keress szeptemberben, akkor indul a gyártás!
|
Delon43 | 189 | 2017. május 16. 08:07 |
Hali mindenkinek ! 1100-as Drag Staramhoz nem tud valaki motortartó állványt ? Télen jó lenne tárolni rajta. Mindennel együtt kb 300 kg a motor. |
Kuli | 188 | 2017. április 26. 16:23 |
Urak , az alábbi cuccok eladók . Érdekel-e valakit ? DaragStar 650-hez 1 db bal oldali táska 2 db kipufogó belső 2 db hátsó lábtartó 2 db "kicsi" bukócső 1 db szemöldök indexre ![]() ![]() ![]() ![]() |
börni-75 | 186 | 2017. március 14. 21:15 |
Sziasztok! XVS650-esemből gumicsere miatt kivettem a hátsó kereket, arra lennék kíváncsi, hogy visszarakásnál mire figyeljek! Gondolok itt a kardánhajtásra és a porvédőre. Előre is köszi! |
vkami | 185 | 2016. november 1. 08:00 |
Draghubi | 182 | 2016. október 18. 18:48 |
Börni-75! YouTube-on van pár szerelési video: https://www.youtube.com/watch?v=lQ1BTVjqpKg https://www.youtube.com/watch?v=g26HR21q7tk |
börni-75 | 181 | 2016. október 17. 20:29 |
Sziasztok! XVS650-bõl szeretném a hátsó kereket kivenni, de nem szeretnék vakon nekiállni! Tudna valaki segíteni tanáccsal, képpel, vagy videóval! Elõre is köszönöm! Börni |
Bubó Doki | 180 | 2016. szeptember 7. 08:21 |
Dragstar 650- hez vadiúj elsõ bukócsõ pár eladó.Profi, vastagfalú csõbõl, gyönyörûen krómozva, Lengyel gyártmány, profi kivitel. Ha érdekel, keress: 30/9558-358 vagy privátban. ![]() |
Lesbat | 179 | 2016. szeptember 7. 06:15 |
XVS 1100 Custom-hoz keresek hátsó ülést. Csak a mûanyag vázra van szükségem ülés átalakításhoz, tehát rossz állapotú szivacs vagy mûbõr borítás nem akadály. Csak értelmes áron érdekel. Ezen kívül keresek hátsó bukócsövet is. Keress üzenetben, ha hentereg nálad egy-egy ilyen darab! |
Forrai Péter | 176 | 2016. augusztus 9. 10:33 |
Bubó Doki | 175 | 2016. március 30. 08:09 |
Dragstar 1100 elsõ bukócsõ eladó. Vadonatúj, vastagfalú csõbõl, krómozva. Keress üzenetben, vagy telcsi: 30/9558-358 |
ikoto1 | 174 | 2016. március 29. 18:30 |
Sziasztok! 1100-as Dragstar-hoz szeretnék deréktámaszt a vezetõülés mögé. Tud valaki egyet? Kösz: István |
Bubó Doki | 172 | 2015. március 7. 10:02 |
Eladó Yamaha Dragstar 1100 - hoz akku. Fel lett töltve, de a motornak nem akku problémája volt, ezért felesleges. Rider márkájú, féláron adom, ára 5000,- ft. Privátban keress |
Forrai Péter | 171 | 2014. szeptember 26. 19:18 |
Sziasztok! XVS 650-hez kifúrt kipufogó eladó! Ha nagyon komoly hanghatást szeretnél írj! Üdv: Forrai Péter |
csoves | 170 | 2014. augusztus 13. 12:23 |
Forrai Péter | 169 | 2014. március 31. 18:27 |
Sziasztok! XVS 650-hez nem kifúrt kipufogót keresnék megvételre! Üdv: Forrai Péter |
Bubó Doki | 168 | 2014. február 17. 10:46 |
XVS 1100 A Vadiúj HÁTSÓ bukócsõ eladó. Ha érdekel, keress privátban .
![]() |
Z.Tibor | 167 | 2014. február 16. 20:50 |
Ha jol gondolom,kb 50 ezer lehet a gépedben.....ezt lehet köszörüléssel vagy cserével javittani egyik sem olcsó
|
Pamacs | 166 | 2014. február 16. 18:20 |
Szevasztok Pajtikák ! Van egy nem túl kellemes jelenség a vasamnál, leállításkor koppan egy nagyot szerintem az önindító szabadonfutója !! Van erre valami orvosság ?? Szabadonfutót 2 éve már cseréltem, de ez a jelenség akkor sem múlt el ! |
pandamaci | 165 | 2014. február 16. 10:18 | Válasz erre: 161 |
Az eredeti kipufogóval szerintem nem durrogott. Tök üres kipufogóhoz több benzint kell adni a motornak, hogy (motorféknél) ne durrogjon. Ha karburátoros, tegyél bele nagyobb (10-zel?) fõfúvókát, meg alapj keverékcsavart tekerd kifelé.Vagy vegyél bele üres kipufogóhoz való dynojet fúvóka készletet. Persze ettõl többet is fog enni..-ha számít. Az AIS rendszert levegõt pumpál a kipufogóba (,,higítja a kimenõ füstöt,,) könnyen ki birod kötni -lásd saját linked-hogy változtat-e valamit (nem hiszem) |
kawa550 | 164 | 2014. február 15. 19:57 |
Ha valakinek igénye lenne egy olcsó yamaha xvs 250 háttámla+táskatartó cuccra vagy a fényszóróhoz egy dekor króm szemöldökre esetleg szélvédõre(plexi repedt)kompletten tartóval, zaklasson privátban.
|
Goro | 163 | 2013. július 6. 08:48 |
Goro | 161 | 2013. július 4. 10:30 |
Hell! Valakinek van tapasztalata AIS szenzorról. Kikötném mert durrog a kipufogó. :) http://www.youtube.com/watch?v=nva4HOTMG1c kikötésrõl videó: http://www.youtube.com/watch?v=TCmlzoUAbxE ![]() |
ungvi | 160 | 2013. június 16. 21:10 |
Sziasztok! YAMAHA XVS 1100 copper-re 1 pár hátsó (utas) lábpadot keresek. Ha valaki tudna ebben segíteni elõre is köszönöm. |
Sanyipapo | 158 | 2012. november 30. 15:31 | Válasz erre: 140 |
Szeretném kérdezni meg van-e még az alkatrészed? Érdekelne!!!!
|
oregordog | 153 | 2012. június 24. 19:08 |
Soltvadkerten tudunk csatlakozni, elképzelhetõ, hogy öcsémék is tudnak jönni. Szintén Draggal. Lajos, esetleg magyaros bõgatya, stílusosan?:) |
Lajos69 | 152 | 2012. június 24. 17:25 |
�sziasztok 30.-án szombaton 15 órakor lesz maga a nyílzápor, de jó lenne leérni hamarabb, mert milló program van. Most el kell mennem pár órára, de este összerakjuk az útvonalat, és az idõpontokat. Ja, lehet kéne vinni 1 rövidgatyát,meg 1 tornacsukát, mert ha meleg lesz, ránk olvad a bõrgatya, a rövidnadrág-csizma kompzíció meg elég ütõs... :D na jó...2 tornacsukát... |
Wolfati74 | 151 | 2012. június 24. 11:49 |
Sziasztok! Optimista leszek: a szerver oldalon van valami kovász. Más ATW oldal tulajok sem férnek hozzá a tartalmukhoz. A saját tartalmunk megvan, fenn van, és ha beindul újra a szolgáltatás minden onnan folytatódik, ahol abbamaradt. Addig is ez a tarcsi. Ui.: Önszorgalomból elkezdtem keresni egy tárhely szolgáltatót, ahol ilyen problemák nincsenek. A fejleményeket természetesen közzéteszem. |
oregordog | 150 | 2012. június 24. 10:15 |
Egyébként mit szóltok a 30-i ópusztaszeri kiránduláshoz? Ki akar jönni? |
csoves | 143 | 2012. április 22. 16:16 | Válasz erre: 142 |
Szép Napot! Nekem is 1100-as classic van,az elsõbe 2,2-õt ír a hátsóba 2,2-2,5-utassal . Nagyon sok balesetmentes kilométert kívánok neked és motorodnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
wladi | 142 | 2012. április 22. 14:50 |
Sziasztok!! Lenne egy kérdésem !! Vásároltam egy Dragstar 1100 de nincsen müszaki könyv hozzá szeretem volna megtudni hogy menyi legyen a gumi nyomás . elöl 13/90-16 hátul 170/80-15 ha valaki segitene . nagyon megköszöném. Udv . Wladi |
night-rider | 140 | 2012. április 8. 14:10 |
Dragrider | 139 | 2012. április 7. 19:18 |
Sziasztok, Eladó HELD bõr nyeregtáska konzollal 35.000Ft Érdeklõdni 30/919-2983 ![]() ![]() ![]() |
RIby | 138 | 2012. március 28. 15:40 |
Cynege! Még egy tapasztalat, ami autónál, motornál egyaránt érvényes, hogy az akku töltöttségi állapota álló helyzetben nem járó motornál is, ha jó a töltés akkor 12,5-6-7-8 körül van.Amit írtál a 11.8V arra utal, hogy nincs töltés.Azt úgy kell számolni, hogy egy cella feszültsége 2.2V elméletileg full töltve, de ennyi (sose lesz)Ez adná ki a 13.2V-ot.Alaphelyzetben nem lehet ennyire feltölteni töltõvel sem.A legjobb töltõ a generátor+fesszabályozó, ha jó!!!Ezért írtam a fenti feszültségeket. |
YLaca | 137 | 2012. március 28. 13:22 |
Sziasztok Én ide járok szerelõhöz:http://vekettomotor.hu/?tart=szoveg&id=16&lang=hu&menu_id=16
|
RIby | 136 | 2012. március 28. 12:57 |
Cynege! Arra válaszoltam, hogy azok az értékek, amiket írtál arra utal, hogy nincs töltésed.Én nem igazán motoroznék még rövidebb távon sem töltés nélkül.Betolni is macerás.Abban igazad van, hogy tekercseltetni olcsóbb csak tudni kellene pontosan az -e a hiba? Az alant leírtakon kívül nincs újabb javaslatom.Én mindenképp egy jó fesszabályozóval tesztelnék egyet, hogy akkor milyen értékeket mutat a töltés.Aztán lépnék tovább.Így már ki is zárnád a hibajelenséget, vagy generátor vagy fesszabályozó.Jah, amit írtál, hogy menetzárlat is lehet, hát azt ilyen tekercsnél nagyon nehéz kimutatni, mert kevés a menetszám, jobbára felkészült szakember tudja megfelelõ mûszerekkel.Amit én írtam az test-re vezetés, az is szigetelési probléma csak egyszerûbb vizsgálni. |
cynege | 135 | 2012. március 28. 10:03 | Válasz erre: 134 |
Üdv RIby! Elvégeztem a tesztet, írtam is, pár hozzászólással ezelõtt. cynege (pü) #127 03-23 20:20:02 Elõzmeny:121 x X Hello RIby! "Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem. Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem´... Ezért merülhetett le hosszú távon..." Ezek voltak az eredmények akkor, aztán tegnap délelõtt rámértem ugye a 3 fehér vezetékre, sajnos elfelejtettem, pedig fel is írtam magamnak, hogy tudok ott ellenállást is mérni (megvan amúgy a servicemanual, meg robbantott-ábra is, és az a beállítós'-karbantartós pdf is, de nem mindent értettem belõle rendesen, és nem volt minden világos, ezért kértem mellé segítséget is), ma megmérem az ellenállást is, de én azt gyanítom, hogy a 3 tekercs-csoportból az egyiken menetzárlat van, és ezért jön onnan kb 2V-al kevesebb, de már érdeklõdtem, elvileg ezt lehet orvosolni, megtekercselik, jóval a lutri'-bontott alkatrész, és a méregdrága új ára alatt... De most nem is ez a legfõbb baj... Ez a hiba csak hosszabb távon bosszantó, fõleg estébe/éjszakába nyúló motorozásnál, de igazából a motor használható (csak nem tökéletes). Hétvégére viszont rossz idõt mondanak, hogy megyünk így cruise-olni?!?! :) |
RIby | 134 | 2012. március 28. 09:32 |
Cynege! Még sohasem szedtem szét, de szerelõ sem a blokkomat.Azt, hogy hogy jön ki a 24V, az jó kérdés, még én sem mértem soha csak hallomásból írtam.Utána néztem a service manualban, de ezt külön nem írja.Csak a tekercsek ellenállását.ezen kívül még nem árt szigetelés vizsgálatot is végezni, mert, ha rossz a szigetelése a tekercsnek szivároghat az áram test felé.Ezt egy 220V os lámpával lehet vizsgálni.Oly módon, hogy egy rendes 220V os dugó+zsinór és az egyik ágába belekötsz egy 30-40W-os égõt és a szabadon maradt két vezetéket összeérinted akkor világít a lámpa.Na, akkor a mocin leveszed az akkuról a sarukat, a generátortól jövõ csatlakozóban külön külön test-el kiméred.A csatlakozót bedugod a 220V aljzatba, a szabad vezeték egyikét a generátor egyik fehérre a másikat testre, ha izzik vagy világít a lámpa akkor test-el a generátor tekercse, tehát rossz a szigetelése.Mind 3 fehéren meg nézed.Ez mûködés közben elviszi a töltést testre.Mind ehhez nem kell szétszedni a blokkot.A generátor tekercset lehet egyébként cserélni azt nem tom mennyibe kerül.Még egyszer mondom még nem tudod biztosan mi a baj addig nem vegyél semmit.Mindent le lehet tesztelni.Amennyiben gondolod dobj egy e-mail címet privibe és elküldöm a service és owner manualt óriás file-ban.Esetleg látogass ide: http://users.atw.hu/dragstar-klub/news.php Itt is le lehet tölteni reg. után.A menet közbeni mérés nem ment? nem írtál semmit azóta a technikai kérdésen kívül.Az elég fontos lenne.Elõször fesszabályozó hibában gondolkodj.Amiket leírtál bizton nincs töltésed.Egyenlõre ennyit.Várom válaszod. |
cynege | 133 | 2012. március 27. 11:45 | Válasz erre: 128 |
Üdv RIby! Ma megnéztem a három fehér kivezetést, 2 szálon kicsit több, mint 8V váltófesz mérhetõ, a harmadik szálon viszont csak kb 6V... Biztos 3x24V-nak kell lennie, nem 3x8V-nak, ami együtt 24V váltó, amibõl a fesz.szabályzó 12V egyenáramot állít elõ? Gondolom menetzárlat lehet a tekercs(ek)ben. :S Vaterán láttam hirdet valaki egy alaplapot (stator coil) 20ezerért. Bontottad már le a gépet az állórészig? Lehet tekercset cserélni rajta, nem tudod esetleg? Ha nem, azthiszem marad az ebay, ott találni 40-50ezer körül, itthol nem is nagyon találtam ezen a vateráson kívül sem újat, sem bontottat eddig! (mellesleg a vaterás eladó nem volt túl segítõkész, közlékeny, az alaplap csatija is le van vágva, nem tudom, mennyire lehet kókány', bár a tekercseket nem nagyon ronthatta el...) |
gigyorgy | 132 | 2012. március 26. 18:28 |
Szia Devi,l akkor azt rossz helyen teszed, nézd meg a (kepesmotor.hu) vagy a (hasznaltauto.hu) esetleg (expresss.hu) na meg a (jofogas.hu) oldalakon!
|
Devil0122 | 131 | 2012. március 26. 16:48 |
Sziasztok ! Keresek korrekt áron, Yamaha XVS 1.100-as DragStar Classic-ot , 2001-2005 közti évjárat érdekel ! |
gigyorgy | 130 | 2012. március 25. 21:20 |
PéZé, yoci, Pistinó, Charlie51, nthsr ti még nem olvastátok az üzeneteiteket!!!
|
RIby | 129 | 2012. március 23. 21:13 |
Hi! Az olajszûrõ témához hozzá szólva, nem tudom már ki írta, hogy fordítva betett olaj szûrnél nincs olaj nyomás.Az 1100 dragnál biztosan nem lehet fordítva betenni az olajszûrõt, de gyanítom hogy más gépeknél sem.Egyik vége ugyanis zárt, ezért áramlik a filterén át az olaj, így szûr. Azt meg már sikeresen kiderítettük, hogy szint jelzés van a dragnál nem olaj nyomás érzékelés.(nincs olaj szivattyú) |
RIby | 128 | 2012. március 23. 21:04 |
Cynege! Sose próbáltam akku nélkül, de mi értelme lenne? Természetesen bent az akku(hol lett volna???), a menet közben azt jelenti, hogy a mûszer +vezetékét az akku +-ra, a -vezetékét az akku --ra kötöm, mivel egyen feszültséget mérünk.Nehogy zárlatot csinálj mert akkor nagy problémák léphetnek fel.A mûszert pedig a tankon a mûszerfal alsó csavarjával saját dobozában rögzítettem.Így menet közben látod a töltést hogy alakul.Analóg vagy digitális mûszer egyaránt megfelel.Amikor jó a töltés akkor 13,5V egyen feszültség körül kell legyen az értéke full villanyon.Amiket leírtál nekem úgy tûnik fesszabályozó hiba lesz, mert egyáltalán nem tölt.A generátort úgy lehet kimérni, hogy a fesszabályozó csatlakozójánál valszeg 3db fehér vezeték, ez 3x24V váltó feszültség lesz, ha ezt méred akkor jó a generátor.Ezt álló helyzetben járó motornál kicsit túráztatva tudod csak mérni egyszerûbben.Egy fontos jó tanács, semmit se vegyél addig míg total meg nem bizonyosodtál a hiba okáról.Ugyanis jó pár ezret ki lehet dobni feleslegesen.Amennyiben nem sikerül minden kétséget kizáróan bizonyítanod a hibát fordulj hozzáértõ szerelõhöz.Autóvillamossági szakember biztos tud segíteni, így fórumon keresztül nagyon nehéz.Esetleg kérj kölcsön vagy bontóból fenntartással vedd meg a fesszabályozót és a menet közbeni méréssel teszteld le, így megtudod mi a baj. |
cynege | 127 | 2012. március 23. 20:20 | Válasz erre: 121 |
Hello RIby! Próbáltam ma, amit mondtál, de egy technikai kérdés: az akksi bent volt, mikor motoroztál? Nem vettem ki, ezért nem tudom, megy akksi nélkül? Mert így nem tudom, mennyire mértem jó/valós eredményeket. Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem. Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem'... Ezért merülhetett le hosszú távon... Mi a véleményed errõl? Generátort mennyiért lehet beszerezni, és hol érdemes keresgélni, van esetleg errõl infód? (Új/használt ár is érdekel...) Másik ötletem, hogy a fényszóró halogén-izzója kivételével lecserélem LEDesre az izzókat, ezzel spórolhatnék jópár wattot. Max a régi akksit (amirõl azt hittem, hogy az szart be, de azóta is mûködik) beleteszem tartaléknak' a táskába... |
sj66 | 126 | 2012. március 23. 18:40 | Válasz erre: 125 |
köszi! ami idõt a camion enged,probálom aktiv motoval tõlteni. szlovén,osztrák,és hazai-zala,vas,tolna,fejér,gyõr-m-s,baranya m.-útjain .
|
gigyorgy | 125 | 2012. március 23. 18:23 |
Szia sj66 a klub nem zártkörû és lehet is csatlakozni, feltétel talán annyi ha belépsz közénk akkor próbálj aktív taggá válni! |
sj66 | 124 | 2012. március 23. 17:59 |
sziasztok!érdeklõdõm,a klub zártkörû v. lehet csatlakozni? van-e feltétele?
|
gigyorgy | 122 | 2012. március 23. 16:04 |
DRAG STARsaim minden tagnak küldtem egy nagyon-nagyon fontos privát levelet, kérek mindenkit nézze meg az üzeneteit itt a motorozz.hu oldalán!!! Aztán ne habozzon senki! :-)
|
RIby | 121 | 2012. március 23. 09:00 |
Hi Cynege! Az olaj szint mérõt így nehéz tesztelni, hogy bent van, ha csak villog és jó az olajszinted akkor szerintem a legközelebbi olajcserénél ne feledkezz meg róla.Vagy, ha kiveszed, bedugod a lyukat valamivel ameddig vizsgálod az érzékelõt. A töltés teszthez széles utat, jó idõt kívánok, remélem kiderül valami. Várom az eredményeket, Hi! |
cynege | 120 | 2012. március 22. 19:53 | Válasz erre: 114 |
Köszönöm a segítséget, RIby! Megpróbálom ezt a 'menet közben mérés'-dolgot, valóban nem hülyeség, eszembe sem jutott volna! Az olajgombát' már vizsgáltam kívülrõl (olajcserénél ki is vettem, de akkor még nem vizsgáltam át tüzetesen sajnos...), vezetékét végignéztem, és mint mondtam, sem szakadás, sem testelés nem látható rajta, pedig arra gyanakodtam elõször... A hétvégén meg is próbálom megmérni a töltést egy kisebb motorozással, meg feljegyzem, milyen értékeket mérek alapjáraton, fordulaton, lámpával, stb... Aztán kiértékelhetjük! :) Köszönöm még egyszer a gyors segítséget! |
sj66 | 117 | 2012. március 22. 12:47 |
�sziasztok!látom ezt az oldalt,gondoltam beköszönök.nekem is d.s.1100a cl. van.
|
night-rider | 116 | 2012. március 22. 12:14 | Válasz erre: 111 |
hali! nekem van egy vadi új olajszint érzékelõ gombám/gyári yamaha/ annó beszereztem ,de közben eladtam a mocit és megmaradt ,baráti áron megválok tõle+ van egy alu mart csomagtaró platnim a lábak mélkül ,majd dobok fel róla fotót
|
RIby | 114 | 2012. március 22. 08:16 |
ganjaninja | 113 | 2012. március 22. 02:48 |
Kellet nekem mumust emlegetni..ami...ahogy nézem ragályos...:(
|
RIby | 112 | 2012. március 21. 21:09 | Válasz erre: 111 |
Hi! A töltéseddel kapcsolatban az lenne az észrevételem, miután én is meg kínlódtam vele hasonló tünetekkel.Jó akku mellett természetesen, alapból járó motornál villanyok nélkül 14V-ig fel kell mennie, full gyári villannyal is 13,5V körül kell lennie.Ez azt jelenti, hogy nem merülhet le csak úgy az akku.Nekem úgy derült ki a fesszabályozó hiba, hogy menet közben mértem a tankon egy volt mérõvel amit az akku saruira applikáltam.Kb 3-4 km után ment el a töltés, de volt , hogy be-be kapcsolt.Nagyon jó eséllyel fesszabályozó hiba lesz.A generátorok nem nagyon romlanak el. Az olajszint jelzõre annyit, hogy szerintem továbbra is nyomást mutat, bár a manualban "level (szint)" van írva.Nem nagyon jut eszembe olyan gépjármû ahol az olaj nyomást ne mutatná valami. De, ha belegondolok, hogy a töltést sem mutatja semmi HÁÁÁÁT Japcsik???Náluk biztos nem romlott eddig el :-)))))))))))))) Az , hogy bevillan a olaj lámpa lehet egyszerû elektromos hiba is. Vizsgálódj, aztán adj hírt, hogy tudjuk mi is. 15-20eft 1 fesszabályozóért az jó ár, de ha más fajtát kapsz akkor is össze lehet kábelezni, csak az már macerásabb.Tekintve, hogy a gyári fesszabályozó új ára 40-50 között van. Hirtelen ennyi jutott eszembe |
cynege | 111 | 2012. március 21. 20:40 |
Üdv Mindenkinek! Technikai kérdésem lenne, remélem jó helyen járok! :) Egy Yamaha XVS1100 (2000es évjárat)boldog tulajdonosa vagyok, egy apró szépséghibával... A jelenség: hosszab út során az akksi hajlamos lemerülni, vettem bele újat, nem javult meg, töltés van, bár lehet, hogy kicsit gyenge, a gyári értéket nem éri el, szeretném megkérdezni, hogy kb hány Voltot kellene mérnem egy ilyen korú generátornál? Szerelõt kérdeztem, azt mondta, vagy a feszszabályzó, amit 20ezerért kb be tud szerezni, vagy a generátor, ami állítólag elég húzós... A másik jelenség, (gyanakodtam erre is, de átnéztem a bekötését, és szerintem zsákutca') az olajszint-jelzõ néha bejelez, miközben az olajszint megfelelõ, nyomást pedig állítólag nem mér. (de látom az elõzõ hozzászólás ezt meg is cáfolta) A kábele láthatóan nem testel le, ezért a rövidzárlatot kizárnám. A nyomás-probléma mibõl eredhet?Errõl valaki valamit bõvebben? Esetleg összefüggés lehet? Elõre is köszönök minden segítséget, észrevételt! Üdv! Széles utat mindenkinek a megkezdõdött szezonra! :) |
RIby | 110 | 2012. március 21. 19:47 |
Hi! A Dragon most már megnéztem tüzetesebben a kérdést az elektromos rajzon, az olaj gomba testet kapcsol egy relére, gyújtáskor felvillan egy pillanatra.Amennyiben az olajnyomással van gond üzem közben, akkor fel villog vagy folyamatosan világít.Valszeg más japán vasakon is így van, de ez csak feltételezés!!! |