imo | 4955 | 2009. július 23. 17:50 |
Hi mindenki! Ma voltam a YAMAHÁBAN Tatán és közölték,hogy elkelt az XJ kicsit le voltam sújtva mert gondoltam,hogy a lánc feszítés után megnézem mi van vele.Mondták,hogy pest mellé vitték.Remélem még lesz hozzá szerencsém,vagy az új tulaj regizik az oldalon. Jó a fazer nagyon,de a lánccal nem vagyok kibékülve még!:-)
|
imo | 4953 | 2009. július 13. 22:04 |
Hi mindenki! Már sikerült 370km-t beletenni :-)Még egyenlõre ismerkedek vele!Nagyon tetszik!!!! :-) Jose!!! szombat délután egy tali ????
|
Jose | 4952 | 2009. július 11. 20:23 | Válasz erre: 4949 |
A közel 20 év korkülönbség azért jelent valamit a technika terén.Az xj viszont a mai viszonyok között is nagyon jól megállja a helyét.Eljöhetsz egy "tesztnap" alkalmával felénk és akkor szokhatod a Paripát. :-)
|
imo | 4949 | 2009. július 10. 10:35 | Válasz erre: 4948 |
Köszi Junior, Jose! :-)Tegnap sikerült mennem vele kb 50km-t,nagyon más az egész mint az XJ volt,szinte szét veti az erõ:-)A lánchoz még hozzá kell szoknom " ápolni " meg ilyenek.Az ülés kényelem nekem jobb mint az XJ-n volt,a lábam pont úgy ér le mint az XJ-nél "nem telitalp" sajnos :-( Így egyenlõre ennyi.
|
Jose | 4948 | 2009. július 10. 08:53 | Válasz erre: 4946 |
Bár én már telefonon gratuláltam az új Paripához, de itt is megteszem.Jó ez a közös kép.Az emlékek között jól fog majd mutatni. :-) Használd óvatosan és sok örömet hozzá! |
Junior | 4947 | 2009. július 9. 23:35 |
Hát, ha senki más, akkor én azért gratulálok, sok-sok örömteli kilométert kívánok a nyergében.
|
imo | 4945 | 2009. július 8. 20:47 |
Hi mindenki!Mély fájdalommal közlöm,hogy megváltam a paripától.Egy FZS1000 fazer boldog tulaja vagyok.Remélem vele is sok túrán vehetek részt.A szívem mindig az XJ-é marad!
|
Vilman | 4944 | 2009. június 30. 23:17 |
Kilaj. A barátnõm a Halle 9-ben lakik, de téged még nem sikerült ott észlelnem. Legközelebb ugorj ki elém. :D |
kilajsanyi | 4943 | 2009. június 29. 20:00 | Válasz erre: 4942 |
Hali, Amit leírtál azt az elõd is tudja, csak nem kell rá hátra széles papucsot venni drágáért. A 2 millás ár meg szerintem vicc. Lásd lengõvilla, elsõ telók, váz, fékek. Ugyan még nem mentem vele, de valahogy nem is érdekel. Ez már nagyon low-cost. Anno 99-ben a 600-as Naked 1,6 körül volt. Az 1,6-1,7 millás ár lenne most is korrekt. |
Janike74 | 4942 | 2009. június 28. 22:37 |
Sziasztok! Én nemrégen kipróbáltam az új XJ6 Diversiont.Nagyon tetszett, tényleg nagyon könnyû vele motorozni. Karcsú, jól lehet csípõbõl terelgetni, jól húz, nem kell szétforgatni. A fékek megfelelõnek tûntek, bár a mostani motorokon nem túl "acélos" hátsó fékek vannak... Nagyon könnyen járt a kuplung, a váltó nem akadt. Ami nagyon tetszett, hogy elváltogattam az összes sebességet és 70-nel gurultam, majd amikor gyorsítani kellett, nem váltottam vissza, lehetett "nyomatékból" gyorsítani... (egy 600-as gépnél...) Nekem tényleg az jutott eszembe, amikor mentem vele, hogy milyen jó lenne, ha mindenki egy ilyen motoron tanulná meg, mennyi az annyi, és meddig... Igazi könnyed gurulásban volt részem.. Amit a tesztekben lehet róla olvasni, hogy a meleget a lábra fújja, azt én nem éreztem,pedig mentem vele városban is.... Lehet, hogy elviszem még egy kanyarra nemsokára... :) Végül a negatívum: az ár... Ha jól emlékszem, kicsit van 2 miller alatt, ami szerintem rettenetesen sok. Azt gondolom, hogy az "árképzõ-szakembereknek" elgurulhatott a gyógyszer... sok pénz ez.... Az a véleményem, hogy ha kb.1.5 miller körül lenne az ára nagyon sok fogyna belõle.... :) |
kilajsanyi | 4941 | 2009. június 28. 21:25 |
Vilman. Halle utca Veszprém, 8as számtalanszor. Te merre nézel az elõrén kívül ? :) |
Junior | 4940 | 2009. június 28. 20:54 |
De ha már plexi! Yami! Felkerült az új a készülékre? Mekkora, hogy mutat? Fotót! Klippet! :-)
|
Junior | 4939 | 2009. június 27. 21:09 |
Nekem tetszene, csak a hangrobbanást kellene valahogy nagyon plexi mögé húzódva kibekkelni:-)
|
ZsoltK | 4938 | 2009. június 26. 23:17 | Válasz erre: 4935 |
És még egy gondolat: ha a fõtengely felõl nézem, csak lassító áttétel van. Lehet, hogy az 5 - 6 fogaskerék páron az áttétel már kisebb mint nulla, de ezzel együtt a hajtáslánc teljes eredõ áttétele még mindíg bõven 1 felett van, a te megfogalmazásodban lassító. Kis számolás: kerék kerület: 2.23 méter 1:1 áttétel esetén percenkénti 8000 fordulatnál (motorfordulat / perc) a kerék 134 szer fordulna körbe másodpercenként (8000 ford./ perc osztva 60-al), amibõl a kerék átmérõjével szorozva kapjuk, hogy a megtett út 297 méter másodpercenként. Km/h-ra átszámolva ez 1070 km/h-t ad ki. Na, a fenti számolás miatt nincs olyan, hogy gyorsító áttétel. Lassító áttétel van csak. |
ZsoltK | 4937 | 2009. június 26. 22:59 | Válasz erre: 4936 |
Jaj Tomi! Ne már, a blokk alsó felét még nem húztam szét, nem is ismerem a motorom :) |
Tomi1 | 4936 | 2009. június 26. 19:35 |
Szerimtem érdemes ZsoltK-ra hallgatni. Aki úgy ismeri a gépét mint Õ, az csak okos dolgot tud mondani. |
ZsoltK | 4935 | 2009. június 26. 14:59 | Válasz erre: 4934 |
Mechanikai szempontból teljesen mindegy, hogy gyorsító vagy lassító az áttétel. Az erõ ami a fogaskerekeken ébred mindig pontosan ugyanannyi lesz: annyi ami éppen a fõtengelyen megjelenik. Kukactengely: ha jobban elõ van feszítve nem jó. És ha beleér valamelyik léptetõvilla, akkor nem kötelezõ, hogy minden fokozatban beleérjen. Tekintve, hogy a léptetõvillák hézagolása villáról villára változhat. Kuplung. Logikusan: de miért csak 5-6 ban rezonál ha ovális? 1 - 2 - 3 - 4 -ben miért nem? Kuplung esetén csak fordulatszám van. Egyébként ha az olajszivattyúd tiszta karc, akkor ha van szíved széthúzatod a blokkot, mert jó eséllyel már a hengerfalakat, dugattyúgyûrûket, a csapágyakat a fogaskerekeket is megette. Persze ... ha csak találni akarsz egy balekot akinek ezt a motort fel kell újítania miután tõled megvette, akkor mind1. Én gondolkodás nélkül széthúzatnám, hátha még nem tett tönkre mindent a kopadék. |
lyukaskez | 4934 | 2009. június 23. 13:54 | Válasz erre: 4896 |
Hali! Valami biztosan kopik, mert az olajszivattyúm úgy nézett ki mintha homokot öntöttek volna bele...tiszta karc volt. A kukactengely kicsit jobban elõ van feszítve mint kéne, mert beszereltem egy sebességfokozat visszajelzõt. Ettõl lehet hogy a villák hézagolása elment, és valóban beleér a fogaskerékbe, de miért csak 5-6-ban? Ja, nemigaz hogy nem változik semmi, mert 1-4-ig lassító, 5-6-ban gyorsító áttételre változik a végáttétel, ami pl egy kockásra fékezett hátsó gumi hatására visszahathat a kuplung felé. Én arra tippelek hogy ez verhetté szét a fogakat. Csak valahogy nincs szivem széthúzatni a blokkot... Az nem lehet hogy a kuplung aluminium öntvénye hibás, és nem teljesen köralakú, így nekiáll rezonálni 5-6-ban? |
morgo59 | 4933 | 2009. június 20. 15:47 |
Nagy kárt nem tesz. de lehet hogy nehezen indul de nem biztos. Gond mentes motorozást.
|
Vilman | 4932 | 2009. június 20. 15:43 |
Ha 9-est adtak talán nem lesz gond, eggyel magasabb a hõértéke azt annyi...
|
morgo59 | 4931 | 2009. június 20. 15:30 |
Hali! medvesajt CR9E a katalogus FZR.irja. A tiedhez CR8E.irja. DE olaj shop oldalon van katalogus nézd meg.
|
medvesajt_ | 4930 | 2009. június 20. 13:58 |
Sziasztok! Ma vettem négy NGK gyertyát. Most cserélem elõször, mióta megvan a motor. NGK CR8E van benne, Louis boltban az eladó CR 9E gyertyákat adott, hogy az optimális? Mi a különbség, jó a CR 9E is? Tudtok errõl vmit? Köszi! Széles utat! |
Vilman | 4929 | 2009. június 20. 10:35 |
Egy ideig nekem sem volt vele problémám. Aztán egyszer megpakoltam a motort, elindultam túrázni, és emlékszem hogy nagyon meleg is volt, meg tempósan is haladtunk. Azóta ütött az elsõgumi. A hátsó meg csúszott mint az állat...
|
morgo59 | 4928 | 2009. június 19. 20:46 |
Nekem Heidenau van fent,most voltam pályázni vele de semmi gond nem volt vele. morgo59
|
Vilman | 4927 | 2009. június 19. 19:13 |
Az elmúlt idõszakban lemûszakiztattam a mozdonyt, átirattam a színét, és lecseréltem az átkozott Heidenau gumikat. A helyükre Metzeller LaserTec-et rakattam, hát ég és föld a két gumi... Az elsõgumi cseréjénél a jobbos féknyereg felsõ menete elszakadt, úgyhogy kicseréltem. Legalább van egy féknyergem tartalékban... :D |
Jose | 4926 | 2009. június 19. 05:40 | Válasz erre: 4925 |
Drukkolok, hogy sikerüljön! Nincs akadálya az összeröffenésnek.
|
imo | 4925 | 2009. június 18. 21:29 | Válasz erre: 4924 |
Az XJ után brutális lesz az biztos.Van mögöttem valaki,jól kapaszkodik hátul és így nem esem le. :-)))!!!Ha össze jön akkor talizunk?!Kis élménycsere,nosztalgia !!!Kinek szélesebb a hátsó gumija:-))) stb.
|
Jose | 4924 | 2009. június 18. 10:30 | Válasz erre: 4923 |
Az XJ után azért ott majd szorítani kell a tankot, hogy ne csússz le. :-))
|
imo | 4923 | 2009. június 17. 21:25 |
Hi mindenki!Fogyatkozunk!Valószínû,hogy én is lecserélem a paripát egy FZS 1000-re.Sok jó utat tettem meg az XJ-vel mindig emlékezni fogok rá.
|
KzRider | 4922 | 2009. június 14. 14:05 |
Üdv! Xj 600 s Diversionhoz (94-95) van eladó gyári plexim 6e-ft postával ért jó állapotban akit érdekel irjon.
|
Jose | 4921 | 2009. június 14. 12:58 | Válasz erre: 4919 |
Berber se nem kövér se nem bordó a vas.Szép gyöngyházas a Paripája.
|
kilajsanyi | 4920 | 2009. június 13. 22:26 | Válasz erre: 4918 |
Egy élmény volt a 300 kilós malacot terelgetni 15-tel. :D |
kilajsanyi | 4919 | 2009. június 13. 22:26 | Válasz erre: 4914 |
Berbernek bordó van S-es? láttam egyet, de azon egy kövér ember ült. |
kilajsanyi | 4917 | 2009. június 13. 22:03 | Válasz erre: 4916 |
Semmi gond, vicc volt. Jó nagy volt a kupleráj. Kék-fekete varadero-val dudáltam, mint az állat. :) XJ annyi volt, mint égen a csillag. |
Jose | 4916 | 2009. június 13. 22:02 | Válasz erre: 4915 |
Teljesen elvoltam foglalva a fényképezõvel, de az asszony egyszer mondta, hogy valaki még nagyot oda is köszönt.Tán Te voltál? ÉN KÉREK ELNÉZÉST!!!!!!!!!! ;-)
|
kilajsanyi | 4915 | 2009. június 13. 21:59 |
Rúgjon meg a ló, téged aztán fel lehetne akár lökni is akkor se vennél észre :) |
Jose | 4914 | 2009. június 13. 21:56 |
Bundi | 4912 | 2009. június 8. 09:57 |
Sziasztok :-) Vilman és aki plexit keres: "http://www.szatuna.hu/szelterelo/termekek/motorplexi?start=150" |
Vilman | 4911 | 2009. június 7. 23:50 |
Bizony egy új plexi elkélne már az én XJ-mre is, sajna a csavarok alatt már be van repedezve. Nah, majd az õsszel talán...:)
|
Junior | 4910 | 2009. június 7. 22:27 |
Yami! Ha felkerül az új plexi, tedd meg légy szíves, hogy feltolsz a fórumra egy fotót róla! Hosszított plexi lesz? érdkelne, mert a Givi túraplexi pont a sisakomra dobja a szelet, és autópályán ez azért zavaró tud lenni, még ha nem is száguldozok ész nélkül. Elõre is köszi! |
Yami | 4909 | 2009. június 5. 17:08 | Válasz erre: 4908 |
Heló!Szatuna kft gyárt hozzá plexit én is most rendeltem 12000 ft,nagyon jó fejek.
|
szil | 4908 | 2009. június 5. 02:27 | Válasz erre: 4904 |
Szia morgo59! nekem 1 650-em van, kicsit keverék, nem tudod hogy hol lehet hozzá plexit kapni. ha valaki tud szoljon |
stiell | 4907 | 2009. június 2. 20:10 |
Üdv Én Még mindig keresek diverisont bontásra nem érdekel ha nincsenek papirjai vagy nyügje van.. csak azok az alkatrészek legyenek meg rajta amik nekem kellenek. DE itt van egy xj amit hirdetnek de nekem sajna nem jo joval régebbi tipus.. Igy ha valaki tud esetleg olyat mint amiet láttok a képeimen.. akkor irjatok.. Köszike Szervizkönyv egyébb megvan nekem ha kelll valakinek.. bene minden ami kellhet.. Némi angol tudás nem árt.. |
makimi | 4906 | 2009. június 1. 20:38 | Válasz erre: 4905 |
Üdv. Engem lehet érdekel. Milyen színû? Füst, vagy sötétített, vagy teljesen vízszínû? Ez utóbbi érdekelne, és hogy milyen állapotban van?
|
morgo59 | 4904 | 2009. május 29. 18:40 |
Szevasztok xj-sek. Nekem egy 750 van 25 éves de kitúnõ! Egy párkép ha nem baj.
![]() ![]() ![]() |
ZsoltK | 4903 | 2009. május 28. 11:45 | Válasz erre: 4901 |
Ha nem fontos a zárt, kemény doboz, akkor az Üllõi úton a Klinikáknál található motoros boltban van szövet doboz, ami bármilyen motorra felszerelhetõ. Nem a legjobb, nem a legszebb, de egyrészt olcsó, másrészt bevált, harmadrészt elég nagy.
|
ZsoltK | 4902 | 2009. május 28. 11:43 | Válasz erre: 4899 |
Nagyon szívesen. Szeretem a motorokat, megértem más szeretetét. A jóindulat munkált bennem :) Nem mondom, hogy ez a fogletörés tuti biztos. Azért vannak más alkatrészek a váltóban amik kerreghetnek mint a fene. Én annyit akartam mondani, hogy jó eséllyel a váltóban lesz a hiba és szét kell húzni a blokkot. Nem fogod megúszni. De írok egy példát az utolsó kérdésre. Aztán döntsd el magad: a Diversion elõtti XJ sorozat motorja hajlamos arra, hogy a fõtengely és a generátor közötti lánchoz betett mûanyag valamit a lánc eltörje. Ennek a valaminek annyi a szerepe, hogy csillapítsa a zajokat. Maga a lánc sosem fog beleérni a blokkba, megfeszítve máshogy van. Tényleg csak zajcsillapító szerepe van. De el szokott törni. Olyankor a lánc kis darabokat ledarál - letör amik persze beesnek a kukactengelyhez. A motor megy mintha mi sem történt volna, csak zajosabb alapjárat környékén. De ... a letört darabok képesek megcsinálni, hogy egyszerre két fokozatot váltanak be, mert ugye a kukactengely járataiba esnek bele. Nálam is ez volt, semmi gond, amikor egy elindulásnál az egybõl kettõbe váltásnál egyszerre lett a motor 1-esben és 2-esben. Szerencsém volt, csak 5 métert csúsztam blokkoló kerékkel. De mi van ha nagy tempónál, mondjuk egy 4-5 váltásnál történik ez? Elvileg nem történhet meg, de ha mégis? Az, hogy a váltó felrobban alattam leszarom. De mi történt volna velem? Na, dönts ennek fényében :) |
titusdis | 4901 | 2009. május 28. 00:52 |
Sziasztok XJ-sek! Én is egy márka, söt tipustárs volnék, diversionra (600-as) keresek csomagtartó konzolokat, esetleg gyárit, gyártottat, valamit. Júliusban mennék Horvátországba, és az asszony már kivan a hátizsáktól... :) Ha valaki tud segitsen! Köszönöm elöre is. Titusz |
Lentus | 4900 | 2009. május 27. 19:14 |
Sziasztok! Még mindig megvan ez a tökéletes motorikus állapotban lévõ xj900, sajnos papírok nélkül. Csak egy elsõ teleszkóp pár kell bele és hibátlan. "http://kep.tar.hu/lentus/50573791#2" akit érdekel keressen!!! Lentus |
makimi | 4899 | 2009. május 27. 18:57 | Válasz erre: 4896 |
Köszi a hozzászólást, de tényleg. Akkor az én esetemben valószínû le van törve egy-két fog, ha jól vettem ki az írásodból, mert tényleg halkul, minél nagyobb a sebesség. Bár nem rángat, egyenletesen húz. Mikor sztenderre fel volt húzva a motor, akkor is próbáltam, hát borzalmas hangja van, még tán rosszabb, mint 60-as tempónál. Már idestova 5000 km-ert beletettem, és nincs baj. Vagy egyszer beesik a nagygerenda,és akkor annyi?
|
stiell | 4898 | 2009. május 27. 07:47 |
Sziasztok Támogatom ZsoltK véleményét valoban ott lehet a gond a hézagolásnál esetleg összeér,azaz nem ál teljesen egymásra a két kapcsolodo fogaskerék. ezért a melettelévö fogaskereket darálja le ovatossan.. a kisett vagy kikpott hézagolásnak megfelelö mértékben. Tehát ha igy használod addig halod a hangot majd meg a kerregést amig be nem kopik a külömbség.. :D Amit gondolom nem akarsz megvárni. Ez a meglátásom. Nekem van Szervizkönyv és benne rajzok paraméterek , igaz angol de ha kell sokat segithett. Üdv Stiell |
ZsoltK | 4897 | 2009. május 26. 22:53 |
Mondjuk nincs elöttem az XJ600 robantott ábrája, ezért nem tudom mi van még benne, ami csak 5., 6. fokozatban mûködik, vagy azokban a fokozatokban speciálisan. Ha lesz idõm, megnézem :)
|
ZsoltK | 4896 | 2009. május 26. 22:42 | Válasz erre: 4890 |
lyukaskez, makimi: gondolkozzunk Béláim! Mi van egy motorban (és itt most a motorblokkra gondolok) ami csak 5-ben, vagy 6-dikban remeg, meg kerreg? Fõtengely, hajtókarok, csapágyak, dugók, vezérlánc, vezértengelyek, szelepek ugyanazok fokozattól függetlenül. Ott csak a fordulat számít. Kuplung, de ugye itt is csak a leadott erõ és a fordulatszám lényeges. Ezt a két dolgot pedig 4-ben is megkapja a kuplung, de ott nem kereg, nem remeg. Kukactengely, az csak váltásnál számít. Lánckerék, alapvetõen független a terhelése a fokozattól, lásd kuplung. Mi marad? Váltóvillák, fogaskerekek. Váltóvillák nem hiszem, hogy kerregést (talán azt igen) vagy remegést okoznának (na azt szvsz nagyon nem)- Tehát maradnak a fogaskerekek. Bár az összes fogaskerék forog egyszerre, de minden kiválasztott fokozatban csak egy fogaskerékpáron keresztül adódik át az erõ. Mit is jelent ez? Ha meg van kopva az 5., 6. fogaskerékpár, ne adj isten fogak le vannak törve, vagy esetleg a hézagolás kikopott ... Hézagolás: nem veszi ugyanúgy a fokozatot mint az összes többit, esetleg ki is dobálja. Kopás: ha nem egyenletesen koptak meg (miért történhetne ez meg?) akkor talán. Fogak le vannak törve: ez már valószínûbb, bár ilyenkor nem csak remegést, hanem rángatást is kéne érezni egy bizonyos fordulatszám - terhelés alatt. Tört fogak számától függõen alacsonyabb vagy magasabb fordulaton szünhet ez meg. És az egész jelenség egyik pillanatról a másikra jelenik meg, nem fokozatosan. Na, most én nem akartam senkit sem riogatni, csak gondolkoztam és leírtam a gondolatmenetet. Én biztosan keresnék egy szerelõt, aki a blokkot széthúzza és megnézi mi a gebasz odabent, mielõtt valami nagyobb szarba nyúlok. És nem azért mert remeg, hanem azért mert kerreg. Az sosem jó jel egy mechanikus rendszerben. |
Vilman | 4895 | 2009. május 25. 16:12 |
Fishbence : Az új Teneré utazóban 130-140 simán. Tavaly voltunk skacokkal a tokaji motorostalálkán és autópályán az egyik skac ilyennel jött. Tökéletesen meg volt vele elégedve. A kényelemmel és a fogyasztással egyaránt. M3+M7, kb. 280 Km azért nem hazudik... :)
|
fishbence | 4894 | 2009. május 25. 09:03 | Válasz erre: 4893 |
Junior! A motorpróbák oka hogy 193 cm körül vagyok, ezért a ködbe veszõ távoli jövõben majd valamikor szeretnék cserélni egy akkora gépre amin jobb a szélvédelem. De ez anyagilag még minimum 2-3 év lesz. Hát lássuk akkor idõrendben: Varadero: ez valami oltári nagy egy dög, álló helyzetben és kanyarban is, de én csak kb 20-30 km-re kaptam meg, feltételezem hogy meg lehet szokni. Tökéletes a szélvédelme, alacsony fordulaton makrancos, visszaváltásnál is csusztatni kell a kuplungot, különben dobja a farát. 1000 km fölötti túrára biztos nagyon jó de amugy fölöslegesen nagy, többet eszik, többet kell rá költeni (kötelezõk stb). Soha nem tudtam melyik fokozatban vagyok mert mindenhol ugyanugy megy. És miután kipróbáltam és visszaültem a Divi-re, jó érzés fogott el :) Úgy éreztem egy játékmotoron ülök, annyira könnyen vezethetõ. CBF 600, '08: Szentkirályszabadján voltunk a szokásos gyakorlónapon és cseréltünk, de egyébként is sokszor vezettem már a gépét. Pöpec, finom, ez tulajdonképpen egy tökéletes túramotor és a '08asnak már a hangja is morgós gyárilag, tényleg jó. Nem sorolom fel mert nagyjából mindenben jobb mint az XJ, egyet kivéve: kezelhetõség. A tanpályán egyértelmû volt a különbség a kis ívekben. Konklúzió: Ha nulla motorom van és választani kell Divi és CBF közül akkor CBF, de így hogy már megvan nincs akkora különbség hogy érdemes lenne cserélni, ráadásul mindenben olcsóbb az XJ. Transalp: az uj fehér festés az aranyozott külõkkel mesés. A motor elég erõs, a futómû jó. A fék tökéletes, fenomenális. Amúgymeg szerintem nem szép az eleje és hát 5 méter után érzi az ember hogy szélvédelem az nulla, XJ-nél is kevesebb, pedig én ott is eléggé "kilógok". Nagyon kár érte, remélem 2-3 év múlva megoldják :) Nem olyan magas mint a többi túraenduró. És végül: Tenere: ez valami más, mindenkiben érzelmeket kelt, vagy nagyon ronda vagy nagyon szép. Baromi magas (vicces hogy ezt én mondom de így van) Könnyen kezelhetõ, filigrán, könnyûnek tûnik. A motor kicsit gyengécske de a hangja!! Motorféknél úgy visszapufog gyári dobbal hogy ellágyult a szívem. Valószínûleg Magyarországra a legjobb barangolómotor lenne, 90-100 körüli tempóra, a retek útjainkon. Az alatt a párszáz méter alatt nem zavart a vibráció de ilyen szempontból szívesen kipróbálnám hosszabb távon. XJ6-os tapasztalataid majd érdekelnének, és bocs ha valakit untattam! |
Junior | 4893 | 2009. május 24. 22:39 |
Szia Bence! Ez van a Vasmadáron is. Igen kopik, de tapad. Úgyis látni fogod, de szerintem ez egy elég egyszerû egyenlet, ki tudod számolni. Ha viszont mostanában sok motort kipróbáltál akkor mesélj! Melyikhez képes milyennek érezted a divit? Motor futómû, fék, rugalmasság, élvezeti érték, egyéb észrevételek? Hallgatunk! Ui: Én most megyek megfuttatni egy új xj6-ost, de csak az íze miatt, amúgy nem tervezek motort váltani a következõ 100.000 kilométeren. |
fishbence | 4892 | 2009. május 24. 10:28 |
makimi | 4891 | 2009. május 22. 18:28 | Válasz erre: 4890 |
Hello Segíteni nem tudok, de nekem is hasonló problémám van. Az elsõ 5 tökéletes, a hatodik iszonyatosan zajos, fõleg lassú (60-70 km/h) tempónál. Városban nem is használom,(mármint a hatodikat:)) mert még a járókelõk is megijednek. Nagyobb sebességnél, szerintem elhalkul. Pár ezret már beleraktam így, de még nincs gondja. Nem tudom mitõl lehet. |
lyukaskez | 4890 | 2009. május 21. 21:47 |
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, istenigazából azért regisztráltam, mert segítséget szeretnék kérni tõletek, XJ-sektõl. Olyanba futottam, amin a szerelõk csak csóválják a fejüket. XJ600 Diversion, 98-as, 26ezer kilométerrel, és ötödikben meg hatodikban valami iszonyatos kerregés meg remegés jön lentrõl. Sehol máshol nem hallani, csak ott. 1-2-3-4 tök sima járás, ötödikben meg kr-kr-kr-kr... A lánckerék anya meg volt lazulva kicsit, azt meghúzták a szervízben, de ennyi. Futott már bele valaki ilyen vagy ehhez hasonló hibajelenségbe? (szétbontottam a kuplung oldalt, semmi baj, bár az olajpumpa fogaskereke kissé lötyög, és így üresen ha megtekerem kézzel az olajszivattyút, akkor megszorul. ez normális?) Elõre is köszi a segítséget! |
stiell | 4889 | 2009. május 13. 11:13 |
Üdvicsek Rég nem voltam fen. Igaz azota sokminden történt.. Jo semmi.. Még a mocit is kiverték alolam.. Igaz már gurul.. De kelene sokminden hogy ismét mindkettö egyben legyen. Leginkább gyujtáselektronikát keresek és müszerfalat fejidomot.Meg kellene 4 db index és elsö lábtartó pár. Ha esetleg van valahol cucc jelezetek. Köcce ha segit valaki.. ÉS Mindenkinek Széles és szabad utat! |
Csoja | 4886 | 2009. május 5. 13:53 |
Sziasztok! '93-as XJ600SD-hez keresek gumi szívócsonkot. Ha valakinek lenne jelezze. Köszi! |
Vilman | 4885 | 2009. május 3. 11:32 |
Üdv az XJ-sek között Janike74 ! :) Szép kis Divi, sok sikert és kilómétert kívánok hozzá ! |
Janike74 | 4884 | 2009. május 2. 19:22 |
szil | 4882 | 2009. április 30. 00:38 |
Irok má mert a sor legaljára kerülünk lassan. amúgy nem megyünk jelibe idén? |
oldmotors | 4881 | 2009. április 22. 10:16 |
aladó egy yamaha xj550 gyújtáselektronika.Iá:10000ft. Érdeklõdni motorsokk@citromail.hu 06307101501
|
Jose | 4880 | 2009. április 20. 20:25 | Válasz erre: 4879 |
Hali! Vasárnap csak Szfváron és Veszprémben lehetett minket látni, mert sajnos nem volt több idõnk, de a motorral az stimmelt.;-)
|
Yami | 4879 | 2009. április 20. 20:01 | Válasz erre: 4878 |
Üdv!nagyvas.hu,biker-world.hu ezek elég jók.Az elsõt próbáltam nagyon korrektek. Jose asszem vasárnap láttalak az új géppel Sz.battyánban az asszonyal dumcsiztál felnyitott sisakkal,mi 4 kerékkel nyomtuk . |
Vilman | 4878 | 2009. április 20. 14:21 |
Uraim, mondjon nekem valaki egy online motorosboltot ahol tudok rendelni alkatrészt az XJ-hez ! Köszi
|
imo | 4877 | 2009. április 19. 18:00 | Válasz erre: 4876 |
Nem új van benne sajnos:-( A pinkmotorsban azt tudom,hogy volt. 3éve 26 papír volt.Szerintem rendelésre hoznak.Nézd meg a www.pinkmotors.hu honlapot.
|
imo | 4875 | 2009. április 19. 10:59 | Válasz erre: 4874 |
Hi mindenki !Vilman! Sajnos ki kell venni a blokkot és szét kell húzni 3 éve 26Ft:-( volt a lánc,ha jól emlékszem ! Én jövõ hónapban cserélek vezérmû láncot és lánc vezetõket!
|
Vilman | 4874 | 2009. április 18. 19:45 |
Jose | 4873 | 2009. április 16. 08:46 | Válasz erre: 4872 |
Vilman Kollega! Tegnap délután 5 körül vak lármának bizonyult a trafipaxra utaló karjelzésed a nyóócason.Szép az "új" színekben a Paripa. Gondolom még nem voltam ismerõs az "új" megjelenéssel (Honda).Ennyire azért nem kéne kiközösíteni! :-)))))) |
imo | 4871 | 2009. április 13. 07:57 |
Hi mindenki!Esetleg ha nem lesztek annyira BEKALIBRÁLVA estére így húsvétkor!Ma 20:00h-tol a motogptv.hu-n inegyen lehet nézni a GP futamot élõben! :-)) Tegnap elmaradt a nagy esõ miatt.
|
Junior | 4870 | 2009. április 12. 23:01 |
Ha véletlenül nem olvasná valaki Csikós és Zirig urak blogját: kötelezõ irodalom felnõtteknek! "http://sebessegoltara.blog.hu/2009/04/09/ebay_elott_szorongani_garazsban_nagyokat_szivni" személy szerinti kötõdésem annyi, hogy kb. egyszerre vettük a motrot, DE én gondolatban azóta is áldom Jose gondos kezeit. Kérdésem annyi, tényleg ez az egyetlen üdvözítõ eljárás az a kormánycsapángynál? Üdv: Jr. |
Don | 4869 | 2009. április 9. 09:34 | Válasz erre: 4868 |
Hát kicsit ilyentõl tartok én is,de ne legyen igazam.
|
Jose | 4868 | 2009. április 9. 08:39 | Válasz erre: 4867 |
Elég "vérmes" motoros képét festette itt a fórumokban.Remélem azért vigyázott magára.Egy idõben motort kellett Neki szerelni valami csúszás után(emlékeim szerint)
|
Don | 4867 | 2009. április 8. 10:40 |
Sziasztok! Szeretnék érdeklõdni nem tudtok-e valami Norbixj-rõl? a privimre nem válaszol és már régen járt az oldalon.Ha valaki tud valamit róla kérem írjon! Köszi
|
Jose | 4866 | 2009. április 8. 08:46 | Válasz erre: 4862 |
Sajnos én sem tudok segíteni,de ha nincs más, akkor kiszereled és az alapján talán lehet következtetni. |
imo | 4864 | 2009. április 7. 20:43 | Válasz erre: 4863 |
Köszi Vilman! Más nincs mint,hogy lehúzzuk az elejét :-( aztán megtudom :-) Komáromba jön valaki találkozóra ?
|
Vilman | 4863 | 2009. április 7. 10:00 |
Jé, Imo él... :D Megnéztem neked az én szervízkönyvemben de nem találtam róla semmit, csak a rajzon van rajta, meg alatta hogy mi az... Se méret, se semmi. :S |
imo | 4862 | 2009. április 6. 21:43 |
Hi mindenki! Egy kis segítség kellene!!!! Az elsõ teló,alsó teflon gyûrû mérete kellene 86-os XJ-re!!!Az a gond,hogy a yamahánál rendelési cikk számon,metszetrajzon nincs feltüntetve az alsó teflon gyûrû.Pedig van lent is.
|
Vilman | 4860 | 2009. március 28. 20:10 |
Csávók, kéne nekem 2 oldalidom a mocimra. Nekem van ugyan 2 pár is, de mindkét pár a piros-fekete színösszeállítású. Nekem meg a jelenlegi mintával kellene, tehát a pirosfehérkék. :D Az idomfestetés drága lenne a 4 szín miatt, mert a feketén kívül mindegyik gyöngyház. Egyéb ötlet ? Olaszból esetleg ?Netán valakinek elfekvõben ? Vezérmûlánc kicserélve, a gép menetkész. :) |
kilajsanyi | 4858 | 2009. március 27. 18:39 | Válasz erre: 4857 |
Sima papírtömítés, de csak szettben kapható, ami 8700.- Egyszerûbb ha vágsz oda egy másikat. |
Paragraf | 4857 | 2009. március 26. 23:32 | Válasz erre: 4856 |
Hi! Sorry, a szivárgás helye tényleg lemaradt... Az oldaldekli aljánál szivárog, azon az oldalon ahol az olajszint kémlelõ ablakocska is található. |
kilajsanyi | 4856 | 2009. március 26. 17:06 | Válasz erre: 4854 |
Ha hengertalp vagy hengerfej, akkor elõször húzz utána a hengerfejcsavaroknak. Bentrõl kifelé haladva, csigavonalban.
|
Paragraf | 4854 | 2009. március 26. 14:14 |
Sziasztok! Én már elkezdettnek tekintem a szezont (bár kényszerûségbõl, de 1 hete csak motorral közlekedek), bár még a kötelezõ szezon elejei felkészítést még nem ejtettem meg. Pont emiatt is írok. A motorblokkomból szivárog a tömítés mellett az olaj és az olajcserekor szeretném ezt a hibát kiküszöbölni. Az lenne a kérdésem, hogy hol tudnám én a megfelelõ tömítést beszerezni elfogadható áron (akár postai úton is)? ...'92-es Divirõl van szó |