12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI KLE 500
Következő oldal

Mecsekkawa 637 2015. július 26. 14:24   Válasz erre: 636
És vékonyabb vagy vastagabb membrán? esetleg karbon? :))) De szerintem jó is volt, hogy nem észrevétlenül jött meg az erõ, mert akkor hol lett volna a buli? Egyébként a power (rawe valve) sosem volt jól beállítva, vagy épp kokszos volt vagy a szimering mellett tolta ki az elégett olajat egyébként meg pont úgy volt elhelyezve, hogy nehogy az ember egyszerûen hozzáférhessen a váztól :))) Azért mókából vennék egy olyan 250-es TDR-t.....
    

kawa550 636 2015. július 26. 11:02   Válasz erre: 634
Majdnem így van, de csak majdnem.:)))
Az egy dolog, hogy valaminek csökkentjük a keresztmetszetét és így csökkentjük az átáramló gáz mennyiségét(vagy növeljük a sebességét, de most ne variáljunk még ezzel is). De a csökkentés bármely irányból megoldható lenne, alulról, oldalról és felülrõl is, de mégis mindig felülrõl csinálják. Miért is? Mert nem a keresztmetszet csökkentés a lényeg, hanem a kipufogónyílás magassága! Kizárólag ez határozza meg, hogy meddig tart a terjeszkedési ütem, mikor éri el a nyílás peremét a lefelé jövõ dugattyú és így mire van hangolva a motor.
Alacsony nyílás = hosszú ütem, nagy nyomaték, lassú gázcsere viszonylag kis fordulatszám lehetséges.
Magas nyílás, korai nyitás, gyorsabb gázcsere, így nagyon magas fordulatszámok is elérhetõk és biza a kétütemûeknél a teljesítmény a fordulatszámból jön.
A kedves motorgyártónak 2 lehetõsége van, fix nyílással meghatároz egy kompromisszumot az alacsony fordulati használhatóság vagy a nagy teljesítmény közt, vagy be tesz egy "szelepet" amivel a nyílás magasságát változtatja, így nem kell kompromisszum, egyszerre lehet a nyílás alacsony és magas, sõt folyamatosan változtatva a fordulatszám függvényében még alkalmazkodik is az ideálishoz.
Vagyis, amíg egy "tisztességes" jó erõs nagyfordulatú de szelep nélküli motornál a megfelelõ fordulatszám elérésekor nagyon hirtelen, lórúgásszerûen jelentkezik az erõ, addig egy tisztességes poweres gép már alacsony fordulatról jól megindul, ahogy nyit a szelep egyre jobban megy, majd amikor teljesen kinyílik, akkor durr bele, pont mintha nem lenne ott semmi szelep, csak egy magas fordulatra hangolt erõs 2T. Szóval ha a poweres motorod úgy mûködik hogy egyszer csak azannya, akkor ott valami nem jól müxik.:)))) Mert épp arra találták ki, hogy ne egyszerre legyen az azannya. Hogy miért pont azon a fordulaton van az azannya, az már inkább a rezonátor hangolásán, mebránon, az átömlõk számán és méretén stb múlik, de az egy másik nagyon hosszú téma, volt idõ, amikor az én agyam is csak a boyesen kevlármembránokon meg a csatorna köszörülésen járt, de azóta felnõttem.....:))))))))))))))
    

Powerslave 635 2015. július 26. 02:58   Válasz erre: 634
Jól mondod, valóban ez a mûködési elve (egészen konkrétan a kipufogó-csatorna geometriáját hivatott hangolni), ám ha helyesen mûködik, akkor azt elvileg észrevétlenül kellene tennie. Persze, egy kétütemûtõl egyenletes gyorsulást elvárni nem volna szép dolog :)

Én is nagyon szerettem anno az XR1-es Gilerát (kényelemben egyébként a mai napig nem verte meg semmi), de ma már nemigen vállalnék be ilyesmit - sem a köpetnyi hengerûrtartalmat, sem a kétütemût.

Kis kivétel: Idõrõl-idõre, merõ agyhúgykõbõl megkergetnék egy Simsont vihorászva, de hogy mégegyszer birtokoljak egy ilyen poklot... :D Azt hiszem, a "belépõszintû szopóroller" tökéletes jelzõ ide.

A legújabb kétütemûs vívmányok viszont egészen érdekes dolgokat vetítenek elõre. Kíváncsi vagyok, mi lesz belõlük...
    

Mecsekkawa 634 2015. július 25. 21:16   Válasz erre: 630
Korábban volt egy 125-ös Aprilia Pegaso-m, Rotax 123-mal, ami ugye egy elektronikus power-rel van ellátva. Nem tudom, hogy a power szelep elnevezés honnan jön, talán a YPVS-Yamaha Power Valve System elnevezésbõl, az Aprilia a nem kevésbé heroikusnak tûnõ rawe elnevezést használja. Ha jól tudom igazából az az értelme, hogy változtatja a leömlõ keresztmetszetét, kis fordulaton leszûkíti, így kevesebb a nyomatékveszteség, nagy fordulaton meg kinyitja, hogy a teljesítmény szempontjából ideális gázcseréhez legyen elég hely. Mindenesetre, ha jól mûködött a szelep nálam nem simított ki semmit, hanem amikor olyan 6500-nál teljesen kinyitott, akkor az tényleg olyan érzés volt, mintha valaki megrántotta volna elõre a motort. Teljesen más, mint a nyomatékból egyenletes gyorsuló KLE. Érdemes kipróbálni, tényleg vicces érzés egy jól beállított poweres 125-ös :) A Yamaha megcsinálta a TDR-t 250-es változatban is, 2 henger, 140 kiló száraz tömeg és 46 lóerõ ... Mondjuk, a 125-ös alapján a fogyasztása is meghökkentõ lehetett.
    

kawa550 633 2015. július 25. 13:33   Válasz erre: 632
Csavaros.
    

Coopland 632 2015. július 25. 12:42  
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, hogy a kle-nek milyen a szelepállítása? csavaros vagy lapkás?
Köszi
    

Powerslave 631 2015. július 22. 01:19   Válasz erre: 630
LOL, ez gyönyörû volt :D
    

kawa550 630 2015. július 21. 19:19   Válasz erre: 629
Azért ez a power szelep kiváló példa arra, hogy mekkora észkombájnok a marketingesek! Egy alkatrésznek, aminek pont az a lényege, hogy kisimítsa a lórúgásszerûen jelentkezõ erõt és kezelhetõvé tegye azt, adnak egy ilyen hülye nevet, oszt ez ölég ahhoz, hogy minden idióta azt higgye, van valami titkos és legálisan használható nitró a motorjában, ami ha kinyit, elszabadul a pokol, a titánok letépik láncaikat és eljõ a motorizált armageddon. Nincs az embernél ostobább lény a világon.......
    

Powerslave 629 2015. július 21. 17:12   Válasz erre: 628
Ezt most speciel házon belülrõl hoztam: Hardendurók topic :)
    

kawa550 628 2015. július 21. 11:06   Válasz erre: 627
Hol sikerül ilyenekbe belefutni? Sportmotor gyerekfórum, ahol a 80-as Dt emeli 3.-ban az elejét mert versenyváltó van benn?:)))))))))))
    

Powerslave 627 2015. július 21. 00:02  
"A power szelepet is csak ritkàn kellett kinyittatni vele" - Uhh, na kérem, ezért is örülök, hogy négyütemût hajtok: ilyen marhaságot nem kell olvasgatnom.
    

Powerslave 626 2015. július 19. 10:26   Válasz erre: 625
Akkor még kvázi jobban is jársz: Pont nemrég olvastam egy cikket arról, hogy ha "nem tudtad, hogy leesett a rendszám", akkor megdorgálnak és esetleg megbüntiznek, ha viszont bemész szépen lejelenteni, hogy "hát izé nincs meg", akkor már haza sem viheted a vasat, amíg el nem készül az új (egy-másfél hónap). Persze, nem pontosan ez a törvény, de a gyakorlat az, hogy a rendõr továbbenged, ha "most esett le valamikor", az okmányirodánál viszont már garantáltan megszívod, mert elveszik a forgalmit.
    

Mecsekkawa 625 2015. július 18. 21:08   Válasz erre: 624
Mondjuk ennél súlyosabb barkácsbaleset ne jöjjön elõ... Inkább attól tartottam, hogy hazafelé úton belebotlok egy szervbe, akit nem nyugtat meg a topcase-ben tartott rendszámtábla. Mert ugye ilyesmi sosem a kapu elõtt jön elõ. .. Nem volt egyébként rosszul megcsinálva a házi rendszámtábla tartó sem, csak a felfogatási pontok nem erre voltak kitalálva. De már megrendeltem egy bontott idomot, remélem a jövõ héten fel is tudom szerelni majd.

A kompos képre a megoldás egyébként Kriznica (Horvátország, drávai komp). Egyébként a második képen látható gyalogos függõhídon átjött három motoros kolléga is, na ott lehetett volna jó képeket csinálni :)
    

Powerslave 624 2015. július 16. 23:09   Válasz erre: 623
Szomorúan hallom. Valahogy mindig kiver a víz, ha eszembejut a háztáji kendácsolás intézménye...
    

Mecsekkawa 623 2015. július 16. 19:42   Válasz erre: 621
Kösz!

Valóban kisipari bizergálás volt az enyém ...
    

Powerslave 622 2015. július 16. 15:36  
Üdvcsi! Sikerült felvennem a kapcsolatot a Karasnával. Két hét múlva begurítom a beteget, aztán kiderül, mi lesz és hogyan. Remélem, nem megy rá a gatyám is, mert meg vagyok szorulva kissé :/
    

Powerslave 621 2015. július 16. 12:23   Válasz erre: 620
Ejnye, nem akarja a rüszü feltölteni.

...Velem nem fog kicseszni: http://kepfeltoltes.hu/150716/KLE_Rendszam_Konzol_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    

Powerslave 620 2015. július 16. 12:08   Válasz erre: 619
Adj egy pár percet...

...meg még egy párat :D Még csak a felöltözésig jutottam el.

Nno, remélem, elég jó lett.

    

Mecsekkawa 619 2015. július 16. 12:01   Válasz erre: 617
Na hol? :) A helyes megfejtõk között egy gázfröccsöt sorsolunk ki :)

Teljesen más: Eltört a rendszámtábla tartó konzolom, alul, ahol a segédvázhoz van csavarozva. Az a gyanúm, hogy ez már valami utólagos, házi gyártmány volt. Be tud valaki fényképezni esetleg a farokidom alá, hogy pontosan hogy is néz ki a gyár?
    

Powerslave 618 2015. július 15. 16:41  
Nno, szétkaptam (módjával) a Kawicsot egy akksicserére (hogy rohadna meg az a barom, amelyik így elásta), minimális tisztogatásra. Ha minden jól megy, hamarosan befekszik Karasnáék kórházába egy kicsit (csak bírja a TB...).

Sajnos sokat állt, így most nem is röffen szegényem, és az új akksi sincs nagyon a helyzet magaslatán, hogy forszírozni tudjam (12.XY voltot mértem rajta).

Holnap megfürdetem, aztán ujjak keresztbe...
    

kawa550 617 2015. július 14. 23:33   Válasz erre: 615
A kawák kiváló komp motorok!:)))))))))))
    

Powerslave 616 2015. július 14. 21:08   Válasz erre: 615
Nocsak, kompozgatunk, kompozgatunk? :D Merre jártál?
    

Mecsekkawa 615 2015. július 12. 19:05  
Motoroztam és nálam volt a fényképezõgép is. :)
    

Mecsekkawa 614 2015. július 10. 19:25   Válasz erre: 613
Nem várok különösebb csodát a fémtõl, csak amúgy is tervezném lecserélni a huszonéves csöveket, akkor már miért ne egy picit jobbra?...
    

kawa550 613 2015. július 10. 10:22   Válasz erre: 612
Azért ez így ebben a formában nem biztos hogy igaz!:))
Fogj egy slagot, nyisd rá a vizet, aztán törd meg. Látni fogod hogy a megtörésnél kitágul, ha nem is annyira mint a tom and jerry rajzfilmeken. Ugyan ez történik a sima gumi fékcsõvel is, csak teljes hosszában. Mikor behúzod a fékkart és felépül a nyomás, akkor annak a nyomásnak csak egy része nyomja a munkahenger dugattyúit, egy másik része a gumicsõ kitágítására megy el. Ezen segíthet valamelyest a fémhálós bevonat, ami nem engedi kitágulni a belsõ gumicsövet. Ugyan ez van a nyomásponttal is, a gumicsõ ad valamennyi flexibilitást a nyomáspontnak, amit a fémhálós csõ jobban kordában tart, pontosabbá teheti.
Hogy aztán a valóságban ebbõl mennyit érzel, az jó kérdés. Akinek van, az dicsérni szokta....

    

Powerslave 612 2015. július 9. 21:52   Válasz erre: 611
Köszke.
A fémhálós csõ a fékerõn nem fog segíteni semmit, illetõleg a nyomásponton sem. Egyedül arra jó, hogy hirtelen fékezésnél nem adja meg magát.
    

Mecsekkawa 611 2015. július 9. 20:19   Válasz erre: 610
Én levettem, de nem érzek semmi különbséget.

Viszont fémhálós fékcsõvel van valakinek tapasztalata? Illetve tud valami elfogadható árú beszerzési forrást?
    

Powerslave 610 2015. július 8. 01:56  
Skacok, van köztetek olyan, aki megszabadította magát a féktárcsaburkolattól? Kíváncsi volnék, hogy tapasztalható-e javulás a fékteljesítményben, és ha igen, milyen mértékben, illetve milyen körülmények közt.

Gondolkozom rajta, hogy esetleg bekúrom a sarokba, de nem szeretném lemûteni, ha nem érdemes...
    

Riverboy 609 2015. július 2. 20:35   Válasz erre: 608
Érdekel valamilyen szinten néha szoktam is magam "tanítgatni" nem forgalmas részen pár vizes palackkal lemegyek és ilyeneket gyakorlok, hogy fejlesszem magam.

Talán épp azért is köszönhetem hogy még nem csaptak el.. ma is simán lazán rám húzták volna.. volt ott duda integetés vissza nézés közbe integetés és persze lámpánál húzta le az ablakot és köszöngette.. csak ha nem figyelek akkor utólag túl sokat nem tud köszöngetni..
    

Powerslave 608 2015. június 30. 16:13  
@River, ezen a sportágon gondolkoztál már? Úgyis azt mondtad, szeretsz kanyarogni :)
https://www.youtube.com/watch?v=ADjoOg8V3NY

    

Mecsekkawa 607 2015. június 26. 13:32   Válasz erre: 606
Ja, nem a távolság a probléma, hanem, hogy ott kell hagyni pár napra a motort, tehát oda vissza kell majd utazni valami mással. Ha lenne helybe kolléga, akkor ezt az utazgatást tudnám megspórolni.
    

kawa550 606 2015. június 25. 09:07   Válasz erre: 605
Nincs az olyan messze, épp nemrég volt a Tdm találkozónk Kiskunmajsán, az volt a délutáni motorozás hogy Kiskunmajsa, ebéd a Bagoly csárdában(kurva szar kaját adtak, vissza is kellett küldeni!) Komlón át egy fagyi Pécsen, onnan Szeged vacsi és vissza Kiskunmajsára.
    

Mecsekkawa 605 2015. június 25. 08:01  
Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy egy motoros kolléga a gyári ár kb feléért tudna bukócsövet gyártani KLE-re, ehhez viszont ott kéne hagyni a motort nála Szegeden. Nincs itt valaki Szeged környékérõl, aki szintén gondolkodott már bukócsõben? Egyszerûbb lenne, mint innen Baranyából elmenni... Valaki?
    

kawa550 604 2015. június 21. 10:45   Válasz erre: 602
Én se tom, de szerintem is valami street hibrid. Szakirodalom szerint a birka imádja a sárgarépát, ez utálja, meg a salátát is, meg a káposztát is, viszont imádja a csokis fánkot meg a kakaós csigát, és a száraz kutyatáp a kedvence, népitáncot lejt hangos bégetéssel minden kutyaetetésnél, míg nem kap õ is pár darabot.:))))))
    

Mecsekkawa 603 2015. június 19. 20:56   Válasz erre: 593
Én itt vettem JT láncszettet, van link a gyári katalógushoz, ahol lehet válogatni :

http://www.gerecsemotor.hu/gyartoi-katalogus-details.php?id=338
    

Mecsekkawa 602 2015. június 19. 20:52   Válasz erre: 590
Két birkás ismerõsöm sem tudta megmondani, milyen fajta lehet... :) Kawabirka?
    

Mecsekkawa 601 2015. június 19. 20:51   Válasz erre: 588
Most megnéztem több gyártmányt is, volt amire tényleg az volt írva, hogy tömlõ nélküli gumihoz való, a másikra - ilyet vettem én is- az, hogy minden gumihoz alkalmas. Nekem jó volt arra, hogy eljuttatott a gumisig...
    

Powerslave 600 2015. június 18. 14:11   Válasz erre: 599
Leveszed a kulcsos idomot, és ott kell lennie, a biztosítéktól hátrafelé, az ülés alatt, lehetetlen helyen, egy kis fekete kawasakis batyuban.

Hosszirányban nagyjából ott, ahol a linkelt képen az úriember keze látható.
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/kawasaki-tech/248d1169707199-kle-pics-dsc05036-custom-.jpg

Riverboy, nem csinálsz a kollégának egy videót esetleg, hogy hogyan kell kicibálni az ülés alól a készletet kézfejsérülés nélkül? :)

UPDATE:
https://varaderofreaks.files.wordpress.com/2013/10/img_4186.jpg
Itt lakik, ahol a képen keresztüllátni a dögön. Ha rázoomolsz, látszik, honnan kell kipiszkálni.
    

Minditthalunk 599 2015. június 17. 23:01  
Még nem néztem. hol kell keresnem? Van hozzá elsõsegélycsomag vagy mi meg a könyvecskéje is megvan.
    

Riverboy 598 2015. június 17. 18:48   Válasz erre: 597
Ha rám hallgatsz akkor az elsõ fék "porvédõ/takaró" nem tudom pontosan a nevét leveszed mivel akkor nem fog melegedni annyira(jobban kap menetszelet).

Tud valaki ennél olcsóbban ilyen javító készletet?
http://www.ebay.de/itm/BENZINHAHN-REPARATUR-SATZ-KAWASAKI-BN125-EN500-KLE500-Fuel-petcock-repair-kit-/251040144494?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a73289c6e
    

Minditthalunk 597 2015. június 17. 18:06  
Még nem néztem. hol kell keresnem? Van hozzá elsõsegélycsomag vagy mi meg a könyvecskéje is megvan.
    

Powerslave 596 2015. június 17. 13:05   Válasz erre: 595
Azért az a 15 ezer nekem gyanús :) Persze kit érdekel, mennyi van benne, ha szépen teszi a dolgát? Idomot szerintem könnyen találsz bontottan. A gyári szerszámkészlet benne van még?
    

Minditthalunk 595 2015. június 16. 23:09  
Köszönöm! Mult héten vásároltam egy Kle 500 sat 1996 os 15000km, Vannak rajta apró hiányosságok hibák, de sztem jó vétel volt :) Kulcsos dekni le akar esni állandóan nincs légszûrõház csak 2 db direktszûrõ. stb.
    

Powerslave 594 2015. június 16. 07:02   Válasz erre: 591
10w40-et, vagy (ha nem sajnálod a pénzt rá*) 5w40-et keress. Nekem Castrol van benne, de a Repsol is hasonló árfekvésû - korrekt. Egy darabig gondolkoztam a Motulon, de az kétszerannyiba kerül és ebbe a vasba** annyival nem jobb.

*Ha baromi gazdag vagy, akkor játszik a 0w40 is.
**mondjuk ebben szerepe lehet az évjáratnak is; az enyém '94-es.

    

Riverboy 593 2015. június 15. 20:54  
Help kéne.

Milyen fogaskerekek kellenek a mocihoz illetve valami tipp ahonnan olcsón beszerezhetõ?(Budapest, Pest megye fõleg)
Illetve vettem egy légszûrõt csak ezt találtam neten de egy kalap sz*r linkje, hogy ne vegyetek: http://www.robogoaruhaz.hu/4138,legszuro-kawasaki-kle-500-a1-a12-91-02---gpx-600-r--zx600-c1-c10--88-00---gpx-750-r--zx750--86-88.htm

Szóval hol tudok venni légszûrõt(alapvetõen sehol se találok és normálisat szeretnék venni a belsõ mûanyag tartókával/házzal.
    

Riverboy 592 2015. június 15. 20:48   Válasz erre: 576
Metzeler lasertec teljesen jók nem volt valami nagy tempó szóval tökéletes.
Futómû mit mondjak szerintem jó csak a hirtelen nagy kátyúval van baja nagyon "beesik" de ez szerintem normális..
    

Minditthalunk 591 2015. június 15. 19:51  
Sziasztok! Uj vagyok még itt, Most vásároltam egy Kle 500 motorkerékpárt. Elsõ kérdésem az lenne hogy milyen motorolajat tegyek bele mert cserélni kell! Repsolon belül mi lenne a jó? Keresek hozzá gyári légszûrõt!
    

kawa550 590 2015. június 15. 17:43  
Bundában kicsit nagyobb.... :-)))
    

kawa550 589 2015. június 15. 17:39   Válasz erre: 586
Tököm tudja. Talán valami merínó. Ilyentájt mid így néz ki mert májusban kell nyírni. Olyan már volt hogy az óraleolvasó a 3 kutyától nem félt, de artúrról le se vette a szemét, mert kos a lelkem, ha valami nem tetszik neki, akkor fejel meg öklel, nem kicsit. :-)))
    

kawa550 588 2015. június 15. 17:35   Válasz erre: 586
Én egészen mostanáig úgy tudtam, hogy a defektspré csak belsõ nélküli gumikhoz való.....
    

Powerslave 587 2015. június 15. 10:27   Válasz erre: 586
Echte pösti, belvárosi gyerekként nehéz dolgom van a pontos háziállatfajták azonosításában, de azt 90%-os magabiztossággal be merem köpni, hogy rackának nem racka (aztán lehet, hogy azzal a maradék 10%-kal most tökönlõttem magam) :D

Ez a defektspray-s dolog egész jól hangzik, lehet, hogy bevágok egyet a dobozba...

    

Mecsekkawa 586 2015. június 14. 20:21   Válasz erre: 584
Hát inkább birka, mint bárány... Egyébként tudod, hogy milyen fajta? Így megnyírva elég érdekesen mutat.

És most valami teljesen más:

Volt már valakinek tapasztalata defektsprayvel? A hétvégén elmentünk egy napos kis túrára barátokkal és sikerült egy rejtélyes hátsó defektet összeszednem. Kb 6-7 éve hurcolok magammal egy defektsprayt, amit most használatba is vettünk, egész jól mûködött. Felfújta a gumit és el tudunk gurulni a kb. 30 km-re lévõ szervizbe. Érdekes módon akkor engedte el a nyomást, amikor a szerelde udvarán ácsorogtunk. A belsõ volt valami kis lyuk, kopás, a külsõ érdekes módon nem volt megsérülve. Mire lekerült a gumi a defektjavító trutymó gyakorlatilag el is tûnt a belsõbõl, nem akadályozta a belsõ befoltozását. A két velem lévõ kolléga is azt mondta, hogy meggyõzte õket a dolog és beruháznak spraybe :)
És külön köszönet az abai gumiszerelõknek a segítõkész és profi hozzáállásért....
    

Powerslave 585 2015. június 14. 18:35   Válasz erre: 584
Ház(motor-)örzõbirka? :D
    

kawa550 584 2015. június 13. 11:54   Válasz erre: 583
Báránykám? Lapozgasd még az állathatározót, a bárány az így néz ki!:)))))
    

Powerslave 583 2015. június 13. 11:47   Válasz erre: 582
Hol jártál, báránykám? :D
    

Mecsekkawa 582 2015. június 11. 20:33   Válasz erre: 574
Engem is megnéztek a marhák :)
    

Powerslave 581 2015. június 10. 16:01   Válasz erre: 577
Nézz körül a CMA-nál is. Nekem is onnan lett alkatrészem, amikor felborult a Kawics.
Ha minden igaz, ez az õ oldluk: http://www.cma-motor.hu/

    

bkriszb 580 2015. június 10. 09:18  
Itt minden megtalálható, de az ár az borsós lehet.

https://www.ajsutton.co.uk/spares/vinsearch.asp?uID=0&vin=kle+500&Submit=
    

ptys 579 2015. június 9. 22:57   Válasz erre: 578
Hy! 80km/h órával mentem már mert besötétedett, nagyon sok vad van felénk és óvatosan is szoktam menni viszont fékhatáron belül ugrott ki az õz és olyan szerencsém volt hogy a lámpát kapta el, felugrott és még meg tudtam fogni, kb 7 m féknyomot mértünk nem sokat tudtam lassulni maximum 70km/h mehettem amikor ütköztünk. A linket amit küldtél ismerem de még nem beszéltem velük, holnap telefonálok találtam egy bontásra váró donort lehet minden be tudok szerezni egy helyrõl, utána csak a festés fényezés marad hátra.
    

Mecsekkawa 578 2015. június 9. 20:19   Válasz erre: 577
Szia!

Neked nem lett bajod? Én kocsival fogtam szarvast, hát mindketten eléggé összetörtek, én szerencsére megúsztam egy 8 napon túl gyógyuló könnyebbel..
Az alkatrészt próbáld meg talán itt, én tõlük vettem kereket : http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1491969&st=kawasaki
Szerintem a pécsi Steelhorse is be tud szerezni új alkatrészt Japánból, gondolom olyan árban is lesz...

Vagy német e-bay, ott is láttam sok bontott cuccot.
    

ptys 577 2015. június 8. 23:20  
Sziasztok! Új vagyok még itt, segítséget szeretnék kérni. Sajnos tegnap este fogtam õzet, plexit meg elsõ lámpát keresek...:( Újban és használtban is gondolkozom. Milyen oldalakat ajánlotok, mert a google barátommal nem sokra mentem.
    

Powerslave 576 2015. június 6. 01:15   Válasz erre: 574
Nice.
Milyen abroncsot használsz? Hogy viselkedett? És a futómû?
    

Powerslave 575 2015. június 5. 13:11   Válasz erre: 574
Ehh, az irodából pont nem tudom megnézni, de otthon semmiképpen sem hagyom ki.
    

Riverboy 574 2015. május 28. 23:29   Válasz erre: 573
Annyit beszéltük a terepezést, hogy ma el is mentem egy kicsit persze semmi durvulás annyira, és még nézõ közönségem is volt :D
https://www.youtube.com/watch?v=4xdbTYIr36c&feature=youtu.be
    

Powerslave 573 2015. május 28. 21:24   Válasz erre: 572
Aszfaltozni, kanyarogni meg ott a Kakucs. Kicsi pálya, kifejezetten kanyargós. Szigorúan kamerával, persze, mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=my2G3YcyWWo

    

Riverboy 572 2015. május 28. 19:15   Válasz erre: 571
Amennyit én terepezek :D
Inkább a beton a döntögetés érdekel.
De köszi ha mégis meghozza kedvem tuti körbekérdezek :)
    

Powerslave 571 2015. május 28. 18:53   Válasz erre: 570
Vigyél magaddal gumijavító készletet és egy bajtársat :D
A PUB-ban, ha körbetudakolódsz, tudnak a srácok egy-két alkalmas helyet, ahol az erdész sem lõ valagba.
    

Riverboy 570 2015. május 28. 09:26   Válasz erre: 566
Korulbelul 2hete voltam terepezni a Petnehazy lovarda korul(ha valakinek ismeros a cserkeszet fepe vezeto utrol jobbra leteres).
Jo buli volt a moci homerseklete az egekbe :D
Mikor mar nagyon beszukult az ut inkabb megfordultam sose voltam arra nem akartam meg veletlenul se a meteres gazba megforditani a mocit elegge paraztam a defekttol :D(marmint ha forditanom kene a susnyasba)
Tervben van egy enduros vidi is csak kell egy turista terkep meg tokosseg, hogy ne parazzak az erdeszektol :D :D
    

Powerslave 569 2015. május 27. 12:29   Válasz erre: 568
Ne aggódj, mester, lassan már az is esedékes :)
Most még egy kicsit hûvös van, de jövöhéten már teljesen vállalhatónak ígérkezik, feltéve, hogy nem kell majd csónakkal közlekedni...

    

T.GY. 568 2015. május 27. 11:47  
készen áll a gép felkerült az új ülés, bár nem az ami a képen volt mert gyõzött a józan ész és csak feltöltettem és kiszélesítették de így már kényelmes és harmadába került mint a az eredeti elképzelés. A motor is beállt 5,5-6 lit közé már csak a jó idõ hiányzik
    

Mecsekkawa 567 2015. május 26. 19:18   Válasz erre: 566
Jaja! Kb. ilyen utakon szoktam néha én is menni. Nem tökön-paszulyon endurózás, csak mezõgazdasági utakon barangolás egy erdõfolthoz vagy pofásabb völgyhöz. És csak száraz úton, egyrészt a sárhoz ügyetlen vagyok, másrészt utána pucolhatom magam és a gépet és és hát az Anakee Skywalker gumikat sem sárra találták ki, már egy kis nedves füvön is rettenetesen tud csúszni. Vagy a Mecsekben a régi, le nem zárt bányászati utakon is szoktam menni, elvileg aszfalt, de komoly folytonossági hiányokkal küzd már, de a táj így is szép. A letört kuplungkart meg félreraktam tartaléknak... :)
    

Powerslave 566 2015. május 25. 19:21   Válasz erre: 565
Ó, hát adrenalint lehet ám a közúton kívül is pumpálni. :)
Igaz, a KLE-vel én nemigen mennék be a susnyásba, de akadnak, akik szívbaj nélkül megteszik; ezt itt pl. egy komplett klub:
https://www.youtube.com/watch?v=dhuVi8Vnshk

Mackoék elvileg tudnak pöpec helyeket, amelyek erre tökéletesek, bár budakeszi környékén tán nem leszel teljesen fantáziátlan. Mecsekkawa kolléga szerintem vevõ az úttalanabb utakra, ha van épp egy kis ideje, meg egy tartalék kuplungkarja ;)

    

Riverboy 565 2015. május 25. 16:11   Válasz erre: 560
Köszi, van fent egy másik Budakeszi-Telkis videóm is ha a tempó tetszik akkor nézd meg azt.

Powerslave: Mondasz valamit teljes mértékben igazad is van, lehet azért mert még fiatal vagyok és még nem vagyok abban a korban, de engem azért érdekel azaz adrenalin(elõzõleg downhilleztem) így erre még azt mondom számomra belefér, megtanultam a downhillbe még jó régen, hogy nem érdemes túlvállalni magunkat.. :S
    

Powerslave 564 2015. május 25. 15:03   Válasz erre: 562
Áááá, te jó ég, ezt de régen láttam :D

    

kawa550 563 2015. május 25. 10:57   Válasz erre: 562
:))) Jól kezdõdik! Borka, Kökény, Czuni, és a srácok valszeg azt se tudják kik õk....
    

Mecsekkawa 562 2015. május 24. 20:54  
Ha már megint esik, akkor vegyük át a vezetéstechnikát:
https://www.youtube.com/watch?v=r0VJusNPGII
https://www.youtube.com/watch?v=lHZ6CHC3hMY
    

Powerslave 561 2015. május 23. 18:08   Válasz erre: 559
Inkább legyen kedved végigjárni azt a sort :) Úgy szégyenkezned sem lesz miért, meg át sem megy rajtad senki.
    

herkules73 560 2015. május 23. 12:16   Válasz erre: 557
Üdv.Nem rossz.De a múltkori tempósabb jobban bejött azért!!!
    

Riverboy 559 2015. május 22. 21:01   Válasz erre: 558
Teljes mértékben értelek, csupán ilyen nagy dugókba nem nagyon van kedvem végig várni a sort :/
    

Mecsekkawa 558 2015. május 22. 19:31   Válasz erre: 557
Tudom, öreg is vagyok meg vidéki is..... Tulajdonképp a saját életeddel játszol,de a szembejövõ sávban motorozás, záróvonal átlépés, kanyarodósávban egyenes haladás, mozgó autósorok közötti lavírozás nálam az, amirõl - ha kocsiban ülök- nem épp az jut az eszembe, hogy de jó csókák ezek a motorosok.
    

Riverboy 557 2015. május 22. 16:45  
Véleményetek az új videomról?
https://www.youtube.com/watch?v=Cfy_BUwigds
    

Powerslave 556 2015. május 14. 17:06   Válasz erre: 554
"Nem úgy gondolta a kolléga, hogy a kilóméterszámláló mutatott 108 futott kilométert 150 helyett?"

Értettem, hogy úgy gondolta, de ha a sebességmérõ is rosszul mér, akkor nyilván ugyanolyan mértékben. :)
    

T.GY. 555 2015. május 11. 20:10  
Igen így van 150 megtett km helyett 108-at mutatott!!
egyébként ha az órám jó akkor 140-et simán viszi szerintem a 150 sem lenne gond csak azt még nem próbáltam, de 140-el sokszor mentem addig simán húzható csak 130 felett lassabban gyorsul
    

Mecsekkawa 554 2015. május 11. 19:34   Válasz erre: 550
Nem úgy gondolta a kolléga, hogy a kilóméterszámláló mutatott 108 futott kilométert 150 helyett? A 150 km/h azért már durva ennek a jószágnak... Lehet, hogy érdemes azért a km óra kihajtásába is belenézni, én úgy jártam, hogy az elszállt szimeringbõl leszajadó fémdarabok a kerékagyat is tönkrevágták. Mondjuk nekem ez úgy jött elõ, hogy nem mért semmit az óra, azóta viszont tudom, hogy ezt érdemes megnézni, zsírozni.
    

Powerslave 553 2015. május 11. 10:47   Válasz erre: 552
Jogos felvetés :)
    

kawa550 552 2015. május 11. 09:43   Válasz erre: 550
Én nem vinnék magammal senkit, csak egy navit, az elég pontosan mutatja mennyivel mécc ha állandó a sebesség.:))
    

Riverboy 551 2015. május 11. 06:30  
Ujabb KLE videom :)
https://youtu.be/G9r5cs7u7fs
    

Powerslave 550 2015. május 10. 22:12   Válasz erre: 548
Ezt viszonylag egyszerû leellenõrizni, csak ránts magaddal valakit és egyeztessetek sebességet. Vegyél fel egy mondjuk 100-as nyúlcipõt, a társad igazítsa hozzád a sebességét, majd jegyezze meg, nála mit mondott a mûszer, és félreállva megbeszélhetitek a különbséget.

Egyébként, ha a sebességmérõ is 108-at mutat 150-es valós mellett, azt azért észreveszed, mert olyan 110-nél kezd el komolyabban cibálni a szél (testalkattól és sisaktól függõen), így ha 80-90-nél már az életedért kapaszkodsz, akkor biztosra veheted, hogy valami nem stimmel.

Ha a sebességmérés pontos, akkor valószínûleg az óracsoport környékén kell keresni a baj okát, ha téves, akkor inkább a spirál másik végén*. Készülj fel lélekben egy esetleges mûszercserére is; az enyémen sem az van már, amivel a kobei srácok összerakták.

*nincs kézben a service manual, így ez csak spekuláció
    

Mecsekkawa 549 2015. május 10. 20:07   Válasz erre: 547
Köszi!

Különösebben nem zavart, mert ettõl még ment a motor csak furdalta az oldalam a kíváncsiság.
    

T.GY. 548 2015. május 10. 10:57  
Fiúk
megvan a túlfogyasztás oka!!! az a ki..... kilóméter óra számláló mentem alsó hangon 150 km-rt a számláló csak 108-at mutatott
A kérdés mit tegyek lehet hogy a sebességet is szarul mutatja?? az nagy szívás lenne!!
    

T.GY. 547 2015. május 10. 08:19   Válasz erre: 541
Szi Mecsekkawa !!
Tegnap én is szétkaptam nekem is van egy szabad végem. szerintem ez valami gyári extrához való vagy csak egy másik tipusnál kell mert sok gépnek azonos az elektronikája pl gpz. nem foglalkoztam vele ikáb motoroztam
    

Powerslave 546 2015. május 6. 00:50  
Na melyikõtökre sipákoltam rá a Corvin Negyednél?
    

kawa550 545 2015. május 5. 19:11   Válasz erre: 541
A zsugorcsõböl ítélve az nem egy gyári vezeték, valszeg az elõzõ tulajtól örökölted. Nézd meg egy próbalámpával járó motornál hogy ad-e delejt vagy sem, oszt használd navitöltõhöz.:))
    

Powerslave 544 2015. május 5. 00:53   Válasz erre: 542
De bizony van. Nézd csak meg közelebbrõl :) Ha függõlegesbe kapod a lovat, a két rovátka közt kell legyen a szint (na ezt oldd meg egyedül, állvány nélkül).
    

Tomi1 543 2015. május 4. 20:37   Válasz erre: 537
Szia!
Már tárgytalan a megtekintés, ráülés, mert engedtem a csábításnak és vettem egy másik paripát :-)
    

T.GY. 542 2015. május 4. 19:57  
Fiúk!!
az olajszintet, hogy ellenõrzitek mikor kell utána tölteni??
a kis ablakon semmi jel nincs
    

Mecsekkawa 541 2015. április 25. 19:38  
Sziasztok! Lekaptam ma a tankot (is), hogy kipucoljam, beolajozzam a légszûrõt. A tank alatt van egy piros-sárga vezetékem, ami szét van húzva, de sehol nem találom a párját amivel össze kéne dugni, az a sejtésem, hogy az elõzõ tulajnál leszakadhatott vagy ilyesmi... Van valakinek ötlete, hogy minek lehet ez a kábele? Köszi
    

Powerslave 540 2015. április 25. 14:55  
Van valamelyikõtöknek tapasztalata a Karasna szervizével?
Érdekelne, hogyan és mennyiért dolgoznak.
A személyes ismerõs szerelõ sajnos el van havazva, és csak õk vannak elérhetõ távolságban...

    

Tomi1 539 2015. április 21. 18:57  
Mostanában az asszonnyal szoktunk menni, neki van egy 300 ccm-es yamahája, õmellé bõven elég :-)
    

Powerslave 538 2015. április 21. 16:48   Válasz erre: 536
Az XJ 900 után nem lesz egy kicsit gyenge neked? :)

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők