18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 2959 2011. november 6. 20:13   Válasz erre: 2951
Laci, itt valószínûleg mindenki szívesen veszi ha felteszed/felteszik a márkatársak a fotókat hogy merre volt túra, sõt kifejezetten elvárás;) És ahogy mondtad, ezáltal mások is részesei lesznek, vagy ötletet kapnak meg ilyenek. Részemrõl mindig irtam, ha túra indult valahová, és be is számoltam róla dióhéjban, de sajnos az augusztusi Erdély-túra óta (leszámítva a Pest-Szoboszló közötti utakat) csak egy-két rövid csapatás volt a Pilisbe, Gerecsébe, Hortobágyra, amikoris nem volt nálam gép.
    

Billigpeter 2958 2011. november 6. 20:08  
Na, akkor még néhány kép:
    

Billigpeter 2957 2011. november 6. 20:04   Válasz erre: 2955
Királyhelmectõl Pácin felé kell visszajönni Magyarországra, ez az utolsó település szlovákiában
    

Billigpeter 2956 2011. november 6. 20:02   Válasz erre: 2954
Tényleg kezd olyan érzésem lenni, hogy nem nagyon van olyan hely Európában, ahol még nem jártál...:-)
    

Kovacspeter 2955 2011. november 6. 19:57   Válasz erre: 2950
Nagykövesd hol is van? Jó a fotó a várromnál a hegytetõn.
    

Kovacspeter 2954 2011. november 6. 19:55   Válasz erre: 2948
Nagyszelmenc, a kettévágott magyar falu. Azt még megérti az ember hogy az elmúlt rendszerben 50 éven keresztül hermetikusan el volt választva, de hogy ez az állapot fennállt egészen pár évvel ezelõttig, a 21. század Európájában, az vérlázító és szégyenletes! Mostanában sem egyszerû az átjutás az ukrán oldalról, de legalább már van kishatár forgalom.
    

cblaci 2953 2011. november 6. 18:19   Válasz erre: 2947
Örülök. hogy összejött a túra! Szép képek! Az idõ még ilyen marad állítólag november közepéig, úgyhogy nagyon ne dugd még el a motort :-)
    

cblaci 2952 2011. november 6. 18:18   Válasz erre: 2910
CR9EK van most a motorban és már 10ezret futottak, lassan idõszerû lenne a csere, bár a legutóbbi szelepellenörzés során olyan állapotban voltak mikor kivettem mint az újak. Ti milyen idõközönként cserélitek?
    

cblaci 2951 2011. november 6. 18:17   Válasz erre: 2931
Nyugi itt vagyok, de nyilván nem lehetek a nap 24 órájában gépközelben és reakcióim sincsenek mindig :-)
A régi magyar motorgyártás történetét nem ismerem annyira mint Ti, persze attól még érdekel és igyekszem elolvasni amik ezzel kapcsolatosak sõt elég sokszor járok veterán kiállításokra is, ott aztán lehet találkozni elvetemült gyüjtõkkel. Egyik alkalommal szemtanúja voltam amikor egy Tatran gyújtáskapcsoló talált gazdára néhányszáz forintért, akkora volt az öröm mintha kincsesládát talált volna. Ma nem értem rá motorozni pedig szép idõ volt, így a fényképezõgép sem kattant aminek képeit megmutathatnám nektek. A múltkor történt egy olyan dolog ami kicsit elgondolkodtatott az élményeim közzétételét illetõen. Egy másik közösségbõl egyik barátomnak küldtem egy MMS-t a Tiszáról és egy napra rá jött a válasz amiben világossá vált, hogy úgy vette mintha ezzel bosszantani akarnám, mivel õ nem ért rá akkor.. Szóval azt sem akarom, hogy bosszantóan hassanak az ilyen képkockák azoknak akik nem érnek rá vagy kevésbé tehetik meg az ilyen kruccanásokat.
Örültem mikor Kovács Peti felrakta a fotóit, két okból is, az egyik mert szeretek motoros beszámolókat ill. képeket nézegetni, a másik pedig az élmény ami ezáltal valamelyest mi is részesei lehetünk, sõt komplett utitervet is kaptunk.

    

Billigpeter 2950 2011. november 6. 18:12  
Várrom és Ref. templom, Nagykövesd
    

Billigpeter 2949 2011. november 6. 18:09  
Õsz a Latorca partján
    

Billigpeter 2948 2011. november 6. 18:07  
Ja, és a képek:
kettévágott székely kapu, Nagyszemlenc
    

Billigpeter 2947 2011. november 6. 18:05   Válasz erre: 2934
Köszönöm szépen az aggódást, egész héten dolgoztam elmebajos módjára, hogy a vasárnapot szabaddá tudjam tenni. Ma pedig elmentem a miskolci és zempléni motorosokkal szezont zárni. Nagyon jó idõt fogtunk ki, jól esett már egy kicsit motorozni, és nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is. :-)
    

Kovacspeter 2946 2011. november 6. 15:36   Válasz erre: 2945
A Veterán AM-tól volt rendelhetõ anno, de már lehet hogy nincs. Valamelyik nagyobb antikváriumban, vagy a vaterán van rá esély hogy ráakadsz, de nem lesz olcsó.
Megvan a Küzdelem Dvd-n, ha valakinek kell, át tudom írni. Milyen mérnök-gárdája volt a gyárnak! Rajtuk nem múlt...
No igen, beruházni kellett volna, és az új konstrukciókat gyártani, a P11 volt a másik modell, amivel még lehetett volna komoly sikert elérni. De a legjobb lett volna a Yamahával közösen gyártani motorokat. Mi lenne most Csepelen!
    

hacse 2945 2011. november 6. 13:31   Válasz erre: 2943
Elfogadható minõségi szkennelõt vásároltál magadnak Péter. Igen, Csepeli motorkerékpárok a pontos címe. Egy idõben hozzá akartam jutni, aztán úgy elsikkadt a dolog , de ha valahonnan meg tudnám szerezni az jó volna . Nézegetve ezt a kiadvány az emberben felmerül a sokszor hangoztatott kérdés; mi okoz nagyobb kárt , egy háború, vagy a politika békeidõben... Még akkor is , ha tudjuk, hogy a valóság nem volt olyan szép, mint az emlékek ... ... De hát a valóságot megint csak a politika alakította.
Gondolom láttad már a Küzdelem címû riportfilmet , ha nem , akkor sportmotor.hu-n is fent van részekre bontva. Látszik, hogy milyen lelkes gárda dolgozott Csepelen a nehézségek ellenére is, nem rajtuk múlt a gyár sorsa..
    

Kovacspeter 2944 2011. november 5. 23:18   Válasz erre: 2942
Jó éjt!
    

Kovacspeter 2943 2011. november 5. 23:17   Válasz erre: 2941
Csepeli motorkerékpárok. És most kipróbáltam a ma vásárolt nyomtatót-szkennelõt a P350-t tartalamazó oldalon:)
    

hacse 2942 2011. november 5. 23:15  
Na, most már valóban mennem kell, kénytelen vagyok átadni a computert a nõmnek.;o))
Jóéjt!!
    

hacse 2941 2011. november 5. 23:13   Válasz erre: 2939
Igen , olvastam a Pannónia történetét, egyik cimborának, megvan az a nagy színes könyv is , nem tom, pontosan mi a címe , abban minden benne van ami a lényeg szerintem. Engem is érdekelt minden, ami Pancsival kapcsolatos.
    

hacse 2940 2011. november 5. 23:06   Válasz erre: 2936
Ok. Majd oszd meg velünk!
    

Kovacspeter 2939 2011. november 5. 23:06   Válasz erre: 2935
Bizony! Meg ott volt a P350 utcára, ha azt engedik gyártani... Kicsit szögletes volt de szép. 325 kcm, 32ló 7000-nél! Nyugaton sem tudtak többet akkor. Mondjuk a japók azok igen. Jött is volna a Yamaha hogy csináljanak vegyesvállalatot a Pannóniával, de nem engedték.
    

hacse 2938 2011. november 5. 23:05   Válasz erre: 2934
Billig bácsinál soha nem tudni. Ha elkapja az alkotásvágy , akkor bármit felépít.;-))
    

hacse 2937 2011. november 5. 23:02   Válasz erre: 2933
Most jött ide az asszony mellém, aszongya mikor végzel már a gépnél? Erre megmutattam neki a 2933-as hsz-t.;o)
    

Kovacspeter 2936 2011. november 5. 23:00   Válasz erre: 2929
Pár fotó készült, átküldetem a cimborával.
    

hacse 2935 2011. november 5. 23:00   Válasz erre: 2930
Kormány lengéscsillapítóóóóóóóóóóóóóóóó van rajta , nem kispályáztak ezek..
    

Kovacspeter 2934 2011. november 5. 22:59   Válasz erre: 2931
Na és a Billig Úr? Lehet építkezik szakadatlan? Vagy csinálja a garázsát?
    

Kovacspeter 2933 2011. november 5. 22:58   Válasz erre: 2931
Biztos Azasszony rászólt hogy elég legyen már a fórumozásból!
    

Kovacspeter 2932 2011. november 5. 22:57   Válasz erre: 2928
Nagyon megéri, dupla annyi az akku élettartama, és talán még egy kicsit rendbe is hozza. Nekem bevált, még az az akku van benne amivel vettem a motort.
    

hacse 2931 2011. november 5. 22:55  
Cébé hova tûnt?
    

Kovacspeter 2930 2011. november 5. 22:54  
Van itt egy magával ragadó jó kis cikk az akkori autó-motorból. Mentek a pályán Fehérvár felé, gondolom valami 100-as skodával, vagy ki tudja mivel, aztán elhúzott mellettük! 68-ban olyan lehetett ez Magyarországon mint ha egy ûrhajó szállt volna le az M1-esre.
http://pannonia.veteranmotor.com/tortenelem/cikkek/P20M/p21m6810.html
    

hacse 2929 2011. november 5. 22:53   Válasz erre: 2927
Mé' nem szótá' , elbicikliztem vóna megnéznyi én is!! Irigykedek megen..
    

hacse 2928 2011. november 5. 22:51   Válasz erre: 2924
Hasonlóan jártam el én is eddig. Tavaly vettem még egy csepptöltõt , mer' teli vagyok akksikkal , gyerek quad , streetfighter Mz, satöbbi, aztán felváltva nyomom õket , mintaállat;o))
    

Kovacspeter 2927 2011. november 5. 22:49  
Voltunk egy veterános kollégával az Oltimer Show-n, olyat láttunk: Elkészült a P20M Pannónia gyári versenymotor, két példányt csináltak anno, gyönyörû. Álltunk félóráig és csodáltuk a Veterán AM standnál.
    

Kovacspeter 2926 2011. november 5. 22:46   Válasz erre: 2923
Ez így van.
    

Kovacspeter 2925 2011. november 5. 22:46   Válasz erre: 2922
De ne sokat, mer' kiveszi a színét!
    

Kovacspeter 2924 2011. november 5. 22:45   Válasz erre: 2920
Soha nem tettem még el télire. Három-négy hetente szoktam vele menni egy olyan 15 km-ert ha száraz az út, azalatt átmelegszik kb 80 fokra. Akku meg csepptöltõn.
    

hacse 2923 2011. november 5. 22:44   Válasz erre: 2921
Jó neked vazze, a kocsi egy szükséges rossz.., de hát ha család van akkor nehéz nélkülözni.
    

hacse 2922 2011. november 5. 22:42   Válasz erre: 2918
Deritont neki!!!
    

Kovacspeter 2921 2011. november 5. 22:42  
Nincs jelenleg, mondjuk ritka az amikor kellene, egyelõre 50% kedvezményem van vasúton, azzal nehéz versenyezni, harmadannyiba kerül a Bp-Szoboszló táv mint kocsival, de lehet hogy majd úgy gondolják vezetõink, sok az egy tanárnak. Ha meg megyünk vidékre vagy külföldre zenekarral akkor hoznak visznek.
    

hacse 2920 2011. november 5. 22:40   Válasz erre: 2918
Ja , ilyet még nem csináltam, hogy teljesen leállítottam volna télire a moccot, ha nem lenne a MÖZÖ , akkor most sem tenném. Ha enyhe lesz a tél , akkor nem biztos, hogy végig aludni fog a Zina .:-)) Majd én is viszek tornyi ( újfalusi ) hegyit ,ha lesz a talllllllálllllkozó.
    

hacse 2919 2011. november 5. 22:35   Válasz erre: 2917
Ne is mondjad , engem is érint a gasoil, mer' ott a trakec. Most elsõ a személykocsi, az a leglényegesebb, hogy abban legyen , a többibe meg ha jut jut, ha nem nem .. Tényleg Te tartasz fenn kocsit ?
    

Kovacspeter 2918 2011. november 5. 22:34   Válasz erre: 2916
Akkor kezdõdik az új élet? Tényleg, az Mz lesz a járómotor az Inát meg téliesíted teljesen?
Kiforrt, jónak mondható nedû, majd ha legközelebb megyek le kéne deríteni. Ha ottalvós lesz a találkozó majd viszek.
    

Kovacspeter 2917 2011. november 5. 22:31   Válasz erre: 2914
Na igen, hol fog megállni ez a jelenlegi 400 forintos benzin? 250-es benyával kissé barátibb volt túrázni. A dízelesek is szívtak most akkorát mint a torkos borz.
    

hacse 2916 2011. november 5. 22:29   Válasz erre: 2913
Köszönöm a kérdését jól vagyok, hivatalosan, ha a Jóisten is úgy akarja Dec. 01-tõl leszek hivatalosan szolgálati nyugdíjas , vagy mittomén jövõre már minek hívják. Mostanában az MZ-el csalingáztam csak, meg próbaút azokkal a robeszokkal , amit szerelgettem. Bor kiforrt?
    

hacse 2915 2011. november 5. 22:25   Válasz erre: 2910
Megnéztem a motoralkatresz.eu-t, de most itt valóban olcsóbb az oil. Most nekem aktuális is , már leengedtem a fáradtat, feltekertem az új szûrõcskét, már csak friss nedûre vár a gép. Még egy boltban meg akarom nézni a Motult - úgy döntöttem kipróbálom - aztán ha nincs jobb tipp, akkor megrendelem ahonnét TE.
    

hacse 2914 2011. november 5. 22:22   Válasz erre: 2912
Te is tudod, hogy nem szubjektív okai vannak, hanem obj...legfõképpen anyagi..
    

Kovacspeter 2913 2011. november 5. 22:19   Válasz erre: 2911
Tervezgetünk, emlékezünk... és ahogy közeledik a tél ez egyre gyakrabban fog elõfordulni.
Magával mi van, megtörtént az elválás a Testülettõl? Motorozás?
    

Kovacspeter 2912 2011. november 5. 22:16   Válasz erre: 2911
De még motorozhatsz, nincs az olyan messze:) Ledaráltam a múltkor a Tornyi-Szoboszló távot, semmi az. Laci két faluval lakik odébb, a határ pedig már csak egy bõ 50-es, felülünk oszt' megyünk.
    

hacse 2911 2011. november 5. 22:04   Válasz erre: 2908
Arrafelé én nem motoroztam , így nem tudok érdemben hozzászólni a dolgokhoz. Csak olvasgatom, hogy milyen élvezettel tervezgettek, meg emlékeztek.
    

Kovacspeter 2910 2011. november 5. 21:27  
Most rendelem a szokásos helyrõl a jövõ szezonra a kenceficéket, jó áraik vannak, Motul 10w40 4l 7800ft, 10w50 4l 8200ft, Dot 4-es fékolaj 1850, láncspray, villaolaj is hasonló arányaiban.
http://www.autoteka2000.hu/index.php?oldal=termekek&p_id=40&k_id=&level=3
1,2-eshez az Ngk JR8B a legolcsóbban amit találtam 1490-ért itt:http://www.sps-automobil.hu/webshop/product_info.php?cPath=29_17_18&products_id=10667
Biztos van a 750-eshez is, mi való bele Cr9EK?
    

Kovacspeter 2909 2011. november 5. 21:16   Válasz erre: 2907
Szintén vidék-párti vagyok, de azért érdemes egy-egy napot rááldozni valamelyik városra, márcsak a rengeteg történelmi emlék miatt, pl. Nagyszeben, Brassó.
A nyárról Torockó jut eszembe leggyakrabban, tervezem jövõre is, csoda kis világ, egyszer keresd fel Laci mindenképp, nem bánod meg!
A legújabb elképzelés szerint ismerõsökkel összedobunk Erdélyben egy jó kis szilvesztert, persze megyünk pár nappal hamarabb.
    

cblaci 2908 2011. november 5. 20:27  
Többiek? Mi a helyzet?
Ja! Motorozós az idõ :-)))
Akkor hajrá!
    

cblaci 2907 2011. november 5. 20:25   Válasz erre: 2905
Annyira nem vonzanak a nagyobb városok, Kolozsvár sem az én ötletem volt és sajnos vannak akiknek nem annyira egyértelmû az amirõl te is írtál. Azt tapsztaltuk viszont, hogy az egyszerû emberek segítõkészek népviselettõl függetlenül, sõt mivel egyikõnk sem tudott románul egyik alkalommal egy rendõrtõl kértünk segítséget aki mindent bevetett annak érdekében, hogy eligazítson minket. Elõkerült a kollégája is aki állítólag tudott angolul, így aztán Zoli barátom próbált vele szót érteni aki viszont tényleg jól beszél angolul, ki is kiderült azonnal, hogy azt se tudta a rendõrbácsi, hogy délben hány óra van. Aztán végül megkeresték a magyarul tudó ismerõsüket akitõl megtudtuk amit akartunk.
Azt az egynapos utat végigjárom tavasszal mindenképpen amit tegnap elõtt linkeltél be.
    

Kovacspeter 2906 2011. november 5. 18:39  
http://www.barangolo.com/tartalom.php?cikk=212&cim=Motorozas-Husvet-Vasarnap--Kalotaszegre
Itt van egy húsvéti túraleírás a barangoló.hu-ról, érdemes rákattintani a kapcsolódó albumokra is, fõképp a kalotaszegi népviselet miatt.
    

Kovacspeter 2905 2011. november 5. 18:28   Válasz erre: 2904
Valamennyit javult, több út elkészült, de még mindig nagyon változó. Tegnapelõtt a Borzi-szoros felé haladva látható volt egy hosszú szakasz amit nagy erõkkel csináltak. Viszont egy földcsuszamlás ami tavasszal félig elzárta az utat a szorosban, a Béli-hegyek északi nyúlványainál, az még tegnapelõtt is ott volt... A 764/764D, ami átszeli a Királyerdõt, (a túraleírásban is volt szó róla) valami két éve készült el, sima aszfalt, de tavasszal valószínûleg minkét szélén egy méteres sávban ott lesz a ráhordott murva, mert arrafelé télen így küzdenek a síkosság ellen, vigyázni kell, de még így is élvezetes.
Ez szerencsére még mindig magától értetõdõ hogy magyar nyelven tartják a misét a Szent-Mihály templomban.
Viszont a Mátyás-szobor talapzatán levõ magyarázó szöveg láttán elkomorul az ember, más van felírva rá románul, más magyarul. A román szövegben van egy idézet, szó szerint nem emlékszem, valami ilyesmi: "Saját népére támadt, a legyõzhetetlen Moldvára" Ezt hívják úgy hogy történelemhamisítás.
Ismerem Magyarvalkót, híres a vendégszeretetérõl, ez így van az egész kalotaszegi magyarsággal. Meglepõ volt, hogy a faluban a kisebbségben levõ románok jól beszélnek magyarul. Mondjuk nekem nincsenek rossz tapasztalataim a románokkal alapvetõen jóindulatúak, fõleg vidéken.
    

cblaci 2904 2011. november 4. 21:12   Válasz erre: 2903
2009-ben is voltunk kint és akkor nagyon erõteljesen építették az utakat ezért gondolom sokat javult a helyzet azóta. Az a túra sem fért bele egy napba, Bánffyhunyadon kaptunk szállást egy parókia vendégházában. Voltunk Magyarvalkón is ahol olyan vendégszeretet fogadott amilyenben még eddig idegenként nem volt részem. A Tordai-hasadékot végigjártuk motoros bõrszerkóban 35 fokos melegben, megnéztük Kolozsváron a Szent Mihály templomot ahol magyarul tartottak misét, ott van egyébként a templom elõtti téren a Mátyás szobor is. Most ezzel a túraleírással megint felcsillant a szemem és mivel az egy napba is kényelmesen belefér nem kell túl nagy tervezgetés elõtte. Remélem tavasszal össze tudjuk hozni, szivesen venném a vezetésed mivel Te ismerõs vagy arra.
    

Kovacspeter 2903 2011. november 4. 20:14   Válasz erre: 2902
Igaz ami igaz, túraendúrós kalauzzal vigyázni kell, a Cb nem aszfaltmotor, az Inazuma sem. Volt két eset nálam is, azóta óvatos vagyok, az egyik, amikor megpróbáltam felmenni a Sebesvárhoz, (nem Segesvár) nem sikerült:) majd egyszer elmesélem, aztán a másik, amikor megragadtam a Béli-hegységben, itt ráadásul egyedül, na az volt a szép! Számozással rendelkezõ út volt...
Biharban sok csodaszép hely van, ahová meglehetõs makadámút vezet, ezeket érdemes bevállalni, nincs motorgyilkolás, esõ után is használhatóak.
A Királyerdõben a 4 évvel ezelõtti állapotokhoz képest megcsináltak pár utat aszfaltosra.
    

cblaci 2902 2011. november 4. 17:16   Válasz erre: 2899
Nem most nyáron voltam ott, még a CB-vel 4-éve, akkor még nem volt GPS-em és az egyik kamionos cimbora vezetett minket (4motorral voltunk). Ráadásul az akkori vezetõnk túraendúrós volt és imádta a kihívásokat... Belényesre és Élesdre határozottan emlékszem, de mi vagy 15 km-t mentünk egy patak mellett a múrvás úton és csak azon az etapon fogytam kb. 5kilót! Volt olyan nõ utas aki elsírta magát, de még majdnem én is amikor odavertem a CB leömlõjét aminek sajnos nyoma is maradt.
Tetszik a Zozoo féle túraleírás, el is mentettem gyorsan a kedvencek közé, annyi viszont biztos, hogy elkerülöm a húzósabb szakaszokat és nem veretem szét a motort!
    

Kovacspeter 2901 2011. november 3. 22:30  
Simoncelli tragikus balesetérõl jutott eszembe, Franco Uncini 500-as világbajnok is hasonlóan járt, de õ túlélte:
http://www.youtube.com/watch?v=-3fRdND2M1E&feature=related
    

Kovacspeter 2900 2011. november 3. 21:39  
Van itt egy jó kis túraleírás a környékrõl kedvcsinálónak, nagyon jó fotókat csinált a motoros bácsi:
http://www.barangolo.com/tartalom.php?cikk=128&cim=A-boglyak-honapja-(Kiralyerdo)
    

Kovacspeter 2899 2011. november 3. 21:37  
Ok, majd jelzek itt a fórumon, tavaszi kezdésnek jó ötlet, mert nem vezet magasra az út, kb. 700-800 m-ig megy fel, március legvégétõl/április elejétõl már biztos nem lesz hó, mondjuk egy ugrással arrébb a Pádisi-karsztfensíkon, vagy a Jád-völgyében, Biharfüred térségében még tutira van olyankor is, azok jóval 1000 méter felett vannak.
Merrefelé jártál pontosan?
    

cblaci 2898 2011. november 3. 18:15   Válasz erre: 2897
Nagyon szép lehetett, nyáron már voltam ott de õsszel még nem. Ha tavasszal ott kezdenél megint akkor szivesen csatlakoznék.
    

Kovacspeter 2897 2011. november 3. 17:46  
Õszi színek, boglya, Inazuma:
    

Kovacspeter 2896 2011. november 3. 17:43  
Most vittem fényképezõt. Kiráyerdõ õsszel:
    

Kovacspeter 2895 2011. november 3. 17:39   Válasz erre: 2894
Háát, mikor leíródott reggel hogy vége, szintén valami ilyesmire gondoltam, olyan szép idõ van, tényleg vége? Nem! Amit ma megtehetsz, halaszd holnapra jelmondattal, eldöntöttem hogy a mai nap inkább megcélzom a Királyerdõt! Tavasszal az elsõ túra ide vezetett, legyen ez a zárótúra is. (igaz, most egyedül) A bõrruha alá felvettem mindent amit csak lehet, de még így sem mondhattam hogy túlzottan meleg lett volna. Szóval hosszabb távon már hideg van, (10-du.4-ig voltam motoron) rövidebb gurulások még beleférnek. Viszont a Királyerdõ õsszel nagyon szép.
    

cblaci 2894 2011. november 3. 09:27   Válasz erre: 2893
Dehogy van vége! most van az õszi :-)
    

Kovacspeter 2893 2011. november 3. 09:17  
Megvolt a zárógurulás a pusztában, (Hortobágy) nagyon látványos volt a madárvonulás. Na és hangos is, amikor jött egy ezer fõs libacsapat. Mint egy természetfilm. Sajnos nem vittem fotómasinát.
Most akkor vége a szezonnak?
    

Kovacspeter 2892 2011. november 3. 09:14   Válasz erre: 2891
Jaja, de ez a két cikk volt az oldalon ebben a témában.
    

hacse 2891 2011. november 2. 22:08   Válasz erre: 2877
Te én má' semmiben nem vagyok biztos, de valami hasonló volt. Amúgy Billig Peti bácsinak nem teljesen ez a leírás kell, már ami az olajcserét illeti, de igazából a teló szárak szerelését illetõen sem, azonban ebbõl is sokat lehet tanulni..
    

hacse 2890 2011. november 2. 21:54   Válasz erre: 2884
Át.
    

hacse 2889 2011. november 2. 21:53   Válasz erre: 2874
Ja, zõd, ezen a fotón már kb. 5-6 éve , ha nem több...
    

Kovacspeter 2888 2011. november 1. 20:37   Válasz erre: 2886
Sajnos nem, péntekig tart a szabadság.
    

cblaci 2887 2011. november 1. 19:07   Válasz erre: 2885
Most a hosszú hétvége második felében csendes volt minden, persze jobbára mellékutakon jártam. Holnap a szabadidõs helyek még csendesebbek lesznek csak holnap én már megint dolgozok... Neked viszont jó utat!

    

Billigpeter 2886 2011. november 1. 18:59   Válasz erre: 2885
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4449&session_id=SESSION_ID.15961

nem tudom, alkalmas e még neked, de én erre pályázok a szezonzárásra.

az a bajom, hogy csak szombaton lesz biztos.
    

Kovacspeter 2885 2011. november 1. 18:19   Válasz erre: 2883
Ezek szerint jól ki tudtad használni motorozásra a jó idõt. Én is tervezem holnapra a zárógurulást, itthon vagyok Szoboszlón, csak még nem tom' hová menjek.
    

cblaci 2884 2011. november 1. 17:53  
Remélem "átjön" a mondanivalója: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=63126
    

cblaci 2883 2011. november 1. 17:23   Válasz erre: 2880
Sõt ma is csapkodott, galéria töltõdik ;-)
    

cblaci 2882 2011. november 1. 17:22   Válasz erre: 2878
Az! :-)
    

Billigpeter 2881 2011. november 1. 16:16   Válasz erre: 2865
Szevasz Peti!

Csak azért ne vessük el a szelidi tó lehetõségét, mert közel van Friscóhoz. :-)

az ARANY középútba lehet hogy belefér. :-)

De mehetünk az Adriára is, mer az meg nekem esik útba:-)

    

Billigpeter 2880 2011. november 1. 16:10   Válasz erre: 2869
Szia Laci!

Örömmel látom a képeken, hogy azér õsszel is lecsap a villám! :-D


    

Billigpeter 2879 2011. november 1. 16:06   Válasz erre: 2864
Szasz Csabi!

Semmi gond, azért köszönöm, hogy vetted a fáradságot, és utánanéztél.
egyébként a cikkeket, meg a videót megnézve nem tûnik nagy durranásnak, még mindig azon gondolkodom, hogy bele kell-e mászni egy mûködõ rendszerbe. ( tudod, amíg a gép dolgozik, az alkotó pihen:-)

Még alszok rá vagy negyvenkettõt!
    

Kovacspeter 2878 2011. november 1. 13:44   Válasz erre: 2874
Csühös?
    

Kovacspeter 2877 2011. november 1. 13:44   Válasz erre: 2872
Jóvammánamá! Amúgy ezekre a cikkekre gondoltál amit feltettem tegnap?
    

Kovacspeter 2876 2011. november 1. 13:41   Válasz erre: 2870
Szép az Emcetted a korabeli dobozokkal, a kép akár a nyolcvanas évekeben is készülhetett volna. Egy dolog hiányzik ehhez: a két betûs, két számos rendszám. Bár ha eléri a veterán kort, akkor még azt is rá lehet tenni.
    

Kovacspeter 2875 2011. november 1. 13:36   Válasz erre: 2869
Szia Laci! Merrefelé túráztál? Valamelyik Tisza-szakasznak tûnik. Látom volt gátmotorozás is!
    

cblaci 2874 2011. november 1. 13:11   Válasz erre: 2870
Szeva Csabi!
Jó Neked, látom arrafelé még zõd a táj :-) nem is hiányzik nekem más csak az a szép zöld gyep :-)
Tudtam messze laksz de azt nem gondoltam, hogy az õsz is késõbb ér oda, meg akkor gondolom késõbb mallik a pitty is és tovább is van napvilág :-)))
Tegnap délután még 5óra sem volt és rámtelepedett a sötétség ott valahol a 4-esen Karcag körül a motoron...
Na de nem is szaporítom tovább, inkább kicsit ma is megjáratom a Csühöst;-)

    

hacse 2872 2011. november 1. 11:25   Válasz erre: 2867
Bocsánatot kértem, még ha az nem is ér semmit bazzeg!!!! Nnna...;o))))
    

hacse 2871 2011. november 1. 11:23   Válasz erre: 2865
Ez viszonyítás kérdése, az Univerzum hatalmas kiterjedésû. Én tudom, már jártam ott...:)))
    

hacse 2870 2011. november 1. 11:19   Válasz erre: 2869
Az nem azt jelenti, hogy feltétlenül motorozni kell!! :))) Fõként annak a fényében , hogy én nem tehettem..IRIGYKEDEM !:)) Naon fasza õszi fotócskákat készítettél László. Én meg olyan elhatározásra jutottam, hogy teljesen le fogom téliesíteni az Inát, nem indítom el télen, hanem inkább az MZ- vel fogok poroszkálni. Nem? DE..
    

cblaci 2869 2011. október 31. 19:52  
Szép idõ volt ma :-)
    


Kovacspeter 2867 2011. október 31. 14:20   Válasz erre: 2864
Felspannolod itt az embereket aztán bemondod az unalmast, borzasztó!
    

Kovacspeter 2866 2011. október 31. 14:18   Válasz erre: 2858
Lesz megoldás, csak úgy tûnik nem annyira sima ügy.
    

Kovacspeter 2865 2011. október 31. 14:15   Válasz erre: 2857
Ez lenne? http://www.szallaskiado.hu/szepi-udulo-es-kemping-dunapataj-szelidi-to/
A lap alján a Google-térkép viszont elég nagy tévedésben van. Szerinte a hely igen közel esik San Franciscohoz.
    

hacse 2864 2011. október 30. 13:43   Válasz erre: 2863
Most én vagy hülye vagyok, vagy baromállat. 3x végiglapoztam az ez évi Motorrevüket és a futómûállítás címû részt találtam csak meg. Úgy emlékszem, hogy egymás után jöttek az akkumulátor karbantartás , teleszkóp szerelés, stb-k Lehet hogy tavalyi kiadásban van benne , és én rosszul emlékszem? Azokat viszont nem tudom megnézni, mert tavasszal eladtam 21 év Motorrevü termését egy gyûjtõnek, így csak az idei számok vannak meg. Bocsánatot kérek !
    

cblaci 2863 2011. október 29. 21:55   Válasz erre: 2836
Amíg megtalálódik az a Motorrevü addig talán ez is jó lesz: http://www.onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html
    

cblaci 2862 2011. október 28. 22:32   Válasz erre: 2857
Nekem tetszik, mármint a Szelidi tó, végülis nekem abszolút mindegy...
    

cblaci 2861 2011. október 28. 22:18   Válasz erre: 2860
Jó rendben, akkor legyen Erdély az Neked úgyis útba esik :-)
    

hacse 2860 2011. október 28. 21:39   Válasz erre: 2854
A költség minimalizálásba nem fér bele az ARANY középút !! :-)))
    

hacse 2859 2011. október 28. 21:36  
Jaj! Elfelejtettem megnézni neked Billig bácsi, a Motorrevû számot , amit ígértem, de holnapra mindenképpen meg lesz !
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118