7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kantorbalu 17454 2019. január 27. 22:23   Válasz erre: 17449
Olyan banán-dugós villogtatós diagnosztikája van.
    

kantorbalu 17453 2019. január 27. 22:17   Válasz erre: 17450
Hagyd...
Úgysem értenék! ;-)))
    

kantorbalu 17452 2019. január 27. 22:15   Válasz erre: 17419
Na Ja... éreztem én, hogy sok lesz...!
    

kantorbalu 17451 2019. január 27. 22:14   Válasz erre: 17449
Az lesz!
    

Kovacspeter 17450 2019. január 27. 22:09   Válasz erre: 17410
A múltkor kellett volna egy fotót csinálni arról a ritka látványról a mélygarázsban amikor ott állt egymás mellett a 124-esed, a 9000-esem, és H. Gabesz barátom Renault 9-ese.
    

Kovacspeter 17449 2019. január 27. 22:06   Válasz erre: 17409
Na de az még K-Jetronic?
    

kokrno 17448 2019. január 27. 19:46   Válasz erre: 17447
Ebből tényleg drága.Későbbi CB-ből is 60E-re jön ki postával a legolcsóbb. De nézd végig a Tamiya 1:6 találatokat az e- bayen.
    

kokrno 17446 2019. január 27. 17:46   Válasz erre: 17443
Méretileg, meg finkcióiban ezek az 1:6-ok meg pláne bámulatosak. Csak neked ez is öreg. Láttam Z1300-at is.
https://youtu.be/cFdm-z3YTts
    

inazuma400 17445 2019. január 27. 17:45   Válasz erre: 17444
Szeretem a klasszikus gépeket, de nem mindet, csak azokat amik esztikailag rendben vannak (ez meg már csak ízlés kérdése) pl az ősanya nagy kedvenc (cb750 superfour az első kiadás, stb az újabb motorokat a jobb kezelhetőség miatt preferalom, de ám van is van ilyen tuning, (ezt mondtam is a múltkor,) amikor fognak egy öreg motort és feljavítsák, jobb futómű, másik kerék, jobb fék stb...
    

kokrno 17444 2019. január 27. 17:21   Válasz erre: 17443
Akkor egy Protar 1:9-ben még jobban bejönne neked. Egy bibi, hogy jobbára klasszikus motorokat csinál. Talán ez a Honda még bejönne neked, de lehet, ez is öreg az ízlésedhez.
https://youtu.be/6wZ80cVsexM
    

inazuma400 17443 2019. január 27. 15:44   Válasz erre: 17441
Jajaja de ezt a stílust nagyon nem bírom.. :D ám az 1:18 se túl nagy, bár az már elfogadható méret, a 1:12 a tuti :D van pár belőle, de a blackbird a kedvencem, az jól meg van csinálva, érdekes h gyártón belül is eltérő a minőség.
    


kokrno 17441 2019. január 27. 14:32   Válasz erre: 17439
Ez a GSX 750 már 1:18. A blokk már hasonló a miénkéhez. Csak a kormány, meg a csíkminta softchopperes.
https://i.ebayimg.com/images/g/BPkAAOSwAhtZ4pzJ/s-l1600.jpg
    

kokrno 17440 2019. január 27. 14:24   Válasz erre: 17435
Ugye olyan Ugears motort kaptam karácsonyra, amit fel is raktam szilveszterkor, amikor készen lett.
    

inazuma400 17439 2019. január 27. 13:37   Válasz erre: 17433
Jajaja, ezt mondtam, de ez kicsi...
    

inazuma400 17438 2019. január 27. 13:32   Válasz erre: 17432
1:1 es méretarány?! :D
    

inazuma400 17437 2019. január 27. 13:29   Válasz erre: 17431
Tamiyabol vannak inkább classicok egy pár... De az ugye makett... Abból nekem kettő kéne, vfr 750 rc30, meg egy Honda rc 166 os
    

inazuma400 17436 2019. január 27. 13:26   Válasz erre: 17429
Nekem motorból nagyon sok van, de az a baj h tényleg nincs ina... Bandit van, 1/18 as asszem, meg ám van gsx 1400 meg cb 1300 de 1/24 az meg ugye nagyon kicsi..
    

inazuma400 17435 2019. január 27. 13:24   Válasz erre: 17428
Aha, nekem is van egy makettem, egy nsr 500, de azzal elég hanyag munkát végeztem :D annyira nem nekem való az... :D viszont haverom kapott karacsonyra egy fa építős motort, csopper, nekem az nem tetszik, viszont van belőle régi autó, meg régi versenyautó is, az érdekelne, csak nagyon drága.... Ugears, ismeri vki? Ilyen Steampunk feeling
    

kokrno 17434 2019. január 27. 12:56   Válasz erre: 17432
Ez az igazi játék pasiknak!
    


jimy_L 17432 2019. január 27. 12:36   Válasz erre: 17429
Egy hayabusa modell van nálam is.
Csak még nem döntöttük el, hogy épül, vagy bontódik. ;)))
    


jimy_L 17430 2019. január 27. 12:33   Válasz erre: 17420
Ezt úgy tervezték, hogy egymásra tettek néhány TV-s dobozt, rajzoltak alá kereket, és kész is. :))) Habár az egyik legszebb, örök klasszikus!
    


kokrno 17428 2019. január 27. 11:48   Válasz erre: 17427
A nagy SLS is roadster, az Maisto, a kisebbik is, az Burago. Az SLR is , mint az utóbbi. A 300SL is Burago, de az egyszerű fém öszerakós. A GT meg Revell műanyag makett.
    

inazuma400 17427 2019. január 27. 11:35   Válasz erre: 17426
Aha, látom van pár mercid, :D de a nagy szürke sls az cabrio neked nem? V csak én látom rosszul? Amúgy milyen márkák? Nekem az sl300 az bburago, az sls az meg maisto, összessegeben jó minőségű, de a kereke az elég gagyi...
    

kokrno 17426 2019. január 27. 10:05   Válasz erre: 17425
Pár nekem is megvan modellben, egyszer már raktam fel képet a vitrinről. 300SL, SLR, 2 SLS , GT nekem is van.
    

inazuma400 17425 2019. január 26. 22:56  
Hogy énis hozzá szóljak a mercis témához, nekem a megfizethetetlen kategória tetszik belőle, sl300, sls, amg gt :D ebből 2 meg is van, 1:24 és 1:18 formában :D
    

inazuma400 17424 2019. január 26. 22:53   Válasz erre: 17418
A fürdős témával nem vagy egyedül :D
    

kokrno 17423 2019. január 26. 21:27   Válasz erre: 17420
Biztosan jó volt, ránézésre ez a G nem néz ki öregnek. Bejönnek ezek is.
    

kokrno 17422 2019. január 26. 21:18  

    

kokrno 17421 2019. január 26. 21:17   Válasz erre: 17419
A Mercim nem volt rossz, csak a szememben nem volt tökéletes, mert tudtam, milyen hibái vannak. Ezektől függetlenül szerettem használni. Mivel mások lehet, észre sem vették volna ezeket. Pl. volt egy enyhe vibráció, amit akkor értem, ha rákoncentráltam. Amit valószínűleg a hátsó motortartó bak okozott. Egy másikat az egyik jobb hátsó lengőkar , amit az exnejem padkázással hozott össze.
Másoknak egy szép öreg Merci volt. Nekem is, csak tudtam, miket rejt a lemez. Ha gyári helyett nem utólagos klímája lett volna, lehet, még meglenne hobbiautóként.
    

fenyooldrider 17420 2019. január 26. 20:07   Válasz erre: 17419
Nálunk a családban egy ilyen Merci volt nem rég és ez naggyon jó volt:-)
    

cblaci 17419 2019. január 26. 19:41   Válasz erre: 17410
Ez olyan volt mint egy Honda lamentáció, csak Mercedesre kihegyezve. Ez egyébként nem baj, mert nekem amúgy tetszenek a Mercik. Ebből kifolyólag én is elérzékenyültem, főleg amikor azt olvastam, hogy kokrno egy millát locsolt rá és még akkor se volt jó, ez egy nagyon szomorú történet.
Nekem nem lesz Mercim, mondjuk eddig se volt.
    

cblaci 17418 2019. január 26. 19:37   Válasz erre: 17403
Részemről teljesen jó, bár Deáky tanár urat még nem ismerem, de nem baj ha ez változik. Mindenfelé is mehetünk, fürdőbe is, de legfeljebb csak aludni, mert nem szeretem az össznépi fürdőzést, vagyis nem fürdök másokkal együtt, pucér ember és úszó bacilus fóbiám van.
    

kokrno 17417 2019. január 26. 17:28   Válasz erre: 17416
A tiéd négyhengres, amazok meg hathengresek? Vagy valami oka lehet az eltérésnek. A 201-ben pl. az EGR csöve általában egy rövidke cső. A enyémnél egy rakat kanyarral a blokk háta mögé kerülve, és azután még tekeregve lépett be a karbi talpához. Annál nem tudták olyan röviden elvezetni, mint az injektorosoknál. El is volt tömődve, és a sok kanyar miatt a szerelő elvágta, kipucolta, és összeforrasztotta, mert semmi nem ment végig annyi kanyaron.
    

kantorbalu 17416 2019. január 26. 15:12   Válasz erre: 17412
Ehhez a motorhoz (2.2) két benzin pumpát írnak. De az összes többi “nagy” benzines modellben egymás mellé van sorolva a benzin szűrővel együtt az alvázra erősítve. Ám itt az első számú pumpa el van “rejtve” a csomagtartó alá közvetlenül a benzin tank után egy takaró lemez alá. Hogy ezt pont ennél a modellnél miért így csinálták, az rejtély. Azt hittük, téves a leírás, mert csak egy pumpa volt látható, amit én kicseréltem. Csak akkor találtam meg a másikat, amikor az már csöpögtette a benzint és leállítás után légdugót nyomott a motor felé, amire az megállt.
    

kokrno 17415 2019. január 25. 17:13   Válasz erre: 17409
Én is szenvedtem a 201-el. Az utolsó verziós karburátoros volt , Pierburg 2E-E. Számítógép vezérelt karburátor lambda szondával. Volt benne három szabályozómotor, azokat dirigálta az elektronika, hogy szabályozott katalizátoros lehessen. Hidegben nem lehetett rögtön elindulni vele, mert lefulladt. Ami mókás volt, automata lévén. Pedig a karbis kipucolta, tömítéseket cserélt, beállította, amit lehetett, mert egyes dolgokat ugye a számítógpp állított,azokhoz nem tudott nyúlni.
Azután a hableválasztó szelence is tönkrement, anélkül meg hőségben legázosodott a rendszer, és néha ilyenkor nem indult, amíg le nem hűlt.
Egymillát beleborítva sem sikerült mindent megcsinálni rajta. De nem azért, mert lelakott volt. Pont, hogy nem , csak annyi bizbaszból állt az autó, hogy mindenre nem jutott idő, pénz. Igaz, hogy pár kulcsfontosságú dolgot leszámítva is ment volna, ha a sok dolgot nem csináltatom meg. Meg a kimaradtakkal együtt is ment. Mercis fórumon csodálkoztak, hogy hogyan költöttem annyit rá. Talán, mert zavar, ha valami nem az igazi, így sok cuccot megcsináltattam, amit a többség nem.
    

kokrno 17414 2019. január 25. 16:56   Válasz erre: 17408
Tanítottak elektronikusat is, de a mechanikusokkal együtt csak sémák szintjén, elvi síkon, semmi részletekbe menően. Karbit még tudtak kézbe adni, de injektor nem volt. Meg a tanműhelyben is csak Lada, Skoda, ilyen motorok voltak.
A szakoktatók a " modern" technikával annyira képben voltak, hogy egy betévedt ős-RX7-est fontoskodva vizslattak, és megállapították, hogy négyhengeres. A jelen lévő tanulók röhögve újságolták, hiszen az újságokból tudtuk, hogy kéttárcsás Wankel, csak a tárcsánkénti dupla gyertyák kábelei adtak a szakiknak támpontot, mivel fogalmuk sem volt, mi az az autó.
    

kokrno 17413 2019. január 25. 16:45   Válasz erre: 17407
A t mítésre gondoltam, hogy csínján kellene vele bánni. Elsőre majd így járok el, t'án csak nem akar majd kiesni
    

jimy_L 17412 2019. január 25. 12:07   Válasz erre: 17409
Mi volt, test kábel, vagy szűrő?
    

inazuma400 17411 2019. január 25. 00:07   Válasz erre: 17410
Hat igen, régi kocsik sokkal megbízhatóbbak voltak mint a mostaniak... Manapság már csak japanyt v koreait éri meg venni kb... V rakoltheti az ember az életét a mai technikara és akkor se lesz az igazi...
    

kantorbalu 17410 2019. január 24. 23:45   Válasz erre: 17409
Röviden offolok még...
Mostanában sokan megállítanak, amikor ki-be szállok az öreg 124-es dizelből. Tényleg hetente többször...
Az hogy még mindig jó formájú járgány, az egy dolog. De könnybe lábadt szemmel áradoznak egy letűnt korról, amikor még tudtak (pontosabban: akartak!!!) jó autókat gyártani. A 124-es már ritka, bár ma pont hárman mentünk egymás után, mintegy mini találkozót alkotva. Igaz, azok ‘93 utániak voltak, ahol a karosszéria már nem az igazi, de javítható.
Na be kell valljam én is megnézek egy-egy ritka példányt a még előbbi szeriából. A 123-as a másik szerelmem, de arra már nincs esélyem. Most ott tartok a 124-esekkel, ahol 10 éve a 123-asok. Akkor az volt a ritka, szép, igazi Merci. Mára már az enyém. A 123-as átment a muzeális kategóriába. Ezeknél csak két jobb autó létezik a 126-os (a Dzsoki merci: az döbbenetes járgány) és az örök kedvenc az állólámpás, amiről csak elcsukló hanggal tudnék nyilatkozni... na elérzékenyültem... ez van...
    

kantorbalu 17409 2019. január 24. 23:27   Válasz erre: 17408
Na igen, nekem is meggyűlt a bajom a benzines Mercimmel (‘93-as fejlesztésű rendszer, ugye itt még nincs olyan hiba olvasás...) Több sebből vérzett a rendszer, de orvosoltuk. Tulajdonképpen egyszerű rendszer, csak kevesen értenek ma már hozzá. Teljes motor kábelezés, légtömegmérő. Ezek voltak. De nem szűnt meg a hiba. Aztán végül is én találtam meg a hibát, ami olyan pofon egyszerű volt, hogy na, csak a szemünket szúrta ki, de senki nem talált rá. Tanulságos volt. Azóta pöpec a rendszer és örök élet. Ennél csak a dízel Mercim elpusztíthatatlanabb. 7 literes városi fogyasztással... kell ennél jobb autó?
Tulajdonképpen többek között ezért választottam a jó öreg lég-olajos Inazumát. Na meg mert piszok jól néz ki!
    

Kovacspeter 17408 2019. január 24. 22:30   Válasz erre: 17406
Kicsi de nagyon profi autós vállalkozása van, 5 fővel dolgoznak amiben a fia is benne van.
A mechanikus befecskendezők azért már igen régen voltak, K-Jet és társai.
    

Kovacspeter 17407 2019. január 24. 22:23   Válasz erre: 17404
Kézzel jó erősen elég meghúzni, recés a felülete. De ha nagyon biztosra akarsz menni akkor kúposfogóval egy leheletnyit még lehet rajta, de csak óvatosan, mert szétnyíródik az o-gyűrű.
Nekem se ártana egy új, mert az idők viharában már szinte elfogyott belőle a szilikonolaj.
    

kokrno 17406 2019. január 23. 19:28   Válasz erre: 17400
Akkor azért képezte magát, ha ilyesmiket is tud. Nekünk tanítgatták hajdan az egyszerűbb injektoros rendszereket, de csak az elmélet rémlik, a konkrét működés, melyik miben mér, ami már elektronika, azt nem értem. Már az oszcilloszkóp is magas volt. Mutatta az anyag, hogy pl. milyen a torzulása, ha a gyertya rossz, vagy egy kondi, ilyenek. De ezekben élni kellett volna, hogy megmaradjon, nem csak néha látni a tanműhelyben.
    

jimy_L 17405 2019. január 23. 12:38   Válasz erre: 17404
Pont annyira, hogy illetéktelenekkel szemben védve legyen.
    

kokrno 17404 2019. január 23. 11:23   Válasz erre: 17397
De ott vizuálergonómiailag sok hátránnyal küzd. Én valami kézen-, izé szemenfekvőbb helyet akartam neki keresni, hehe
Még az kérdés, mennyire kell meghúzni. Gondolom, kézzel nem elég. Majd ronggyal körültekerve, vízcsőfogóval próbálom enyhén meghúzni.
    

Kovacspeter 17403 2019. január 22. 23:34  
Úzvölgyével kapcsolatban a szállást illetően Gyimesbükköt javasolnám, Deáky tanár úrnál, onnan aztán lehetne menni mindenfelé, amerre tetszik.
De a Muhos-Pataki Népi Fürdő is szóba jöhet szállásként.
    

Kovacspeter 17402 2019. január 22. 23:05   Válasz erre: 17385
Húsevő medvék is vannak, no meg elvadult kutyák is akadnak az Úzvölgy környékén:-)
Paprikaspray meg rohamkés azé' szokott nálam lenni.
    

Kovacspeter 17401 2019. január 22. 23:02   Válasz erre: 17372
Megnézem, hátha. Bár a nagy tömegben való motorozás nem a legszerencsésebb, mondjuk nem tudom hogy szoktak menni.
    

Kovacspeter 17400 2019. január 22. 22:57   Válasz erre: 17322
Jaja, csak hogy az újabb motrokon vajon milyen befecs. rendsz. 'vagyon'.
Ismerős az oldal (is), a bácsi amúgy a Pannónia motorkerékpárgyár mérnöke volt, most már nyugdíjas korú.
    

Kovacspeter 17398 2019. január 22. 22:49   Válasz erre: 17330
Nem olyan, az sokkal kevésbé lóg ki, azt hiszem a Lajosból származik, krómos.
    

jimy_L 17397 2019. január 22. 21:46   Válasz erre: 17396
Ha, az olajleeresztő helyére tekered, sokkal hitelesebb a mérés. ;)))
    

kokrno 17396 2019. január 22. 20:28  
Szombaton futólag már ránéztem az olajhőfok-mérőre. Már láttam egyet motorba rakva, így annyira nem volt újdonság. Majd, ha vége a havazásoknak, és száraz az idő, átmegyek belepróbálni a motorba.
    

kokrno 17395 2019. január 20. 15:11   Válasz erre: 17393
Csak akkor majd még egyszer át kellene húzatni. Így csak egyszer kell a bontottat. Mint írtam, az enyém is tökéletes, ezért is sajnálom megbontatni.
Nekem a saját helyemen is mindig visszább kell csúsznom. Ha nem lejt a másik előre, akkor kényelmesen ülök , ahol kell.
    

kokrno 17394 2019. január 20. 15:07   Válasz erre: 17392
Annyiért elfogadható lenne.
    

kantorbalu 17393 2019. január 20. 13:28   Válasz erre: 17378
A gyári huzatot Andor visszaküldi. Amúgy sem funkcionálisan, sem optikailag nem veszi fel a gyári Andoréval a versenyt. A gyári igen occcsó megoldás. Szerintem felesleges azért egy másik ülést venni, hogy majdan a gyári visszakerülhessen. Bár van abban is ráció, amit írsz, de akkor meg elteszed a huzatot (ahogy én is) és ha kell, újra tömetve vissza teteted. Addig meg ülsz egy tuti ülésen!
Én pl. nem azért csináltattam az új ülést, mert rossz állapotban lett volna. Gyönyörű állapotban volt. Az utas résszel nem voltunk megelégedve. A csúszkálás miatt. A plusz tömés a pilóta és az utas között és a plusz csúszásgátló minta megoldotta a problémát.
    

inazuma400 17392 2019. január 20. 00:56   Válasz erre: 17391
Én kaptam 10esert szakadtat, a jó állapotú 20 lett volna, de ugye nekem nem arra volt szükségem, mert úgyis faragva lett.
    

kokrno 17391 2019. január 19. 22:28   Válasz erre: 17384
OK, majd rákérdezek. Neked mennyibe került?
    

kokrno 17390 2019. január 19. 22:23   Válasz erre: 17383
Köszi szépen!
    

jimy_L 17389 2019. január 19. 20:25   Válasz erre: 17373
Föl.
    

inazuma400 17388 2019. január 19. 19:01   Válasz erre: 17382
XDDDDD
    

inazuma400 17387 2019. január 19. 19:00   Válasz erre: 17381
Enis szenvedtem a gyárin, de csak a 4 napos, 1200kmes túrán, 3dik naptól végem volt, nekem is a sejhajom főleg, vagyis nem is annyira az, inkább alatta a combomon éreztem, de kértem több szivacsot arra a részre és így a 7nap 2200km gond nélkül ment.
    

inazuma400 17386 2019. január 19. 18:56   Válasz erre: 17379
Hát a bőr vízálló egy ideig, azé ülés ritkán azik el annyira, és van csúszás gátlós anyag, az ülőfelület nekem is olyanbol van.
    

kantorbalu 17385 2019. január 19. 18:52   Válasz erre: 17382
Legalább lesz időm zsugázni a medvékkel!
    

inazuma400 17384 2019. január 19. 18:51   Válasz erre: 17378
Enis vettem hozzá bontottat, hívd fel a Ricsi bontot enis onnan szereztem.
    

cblaci 17383 2019. január 19. 18:48   Válasz erre: 17378
Elküldtem a mester tel. számát üzenetben.
    

cblaci 17382 2019. január 19. 18:46   Válasz erre: 17365
Emiatt ne aggódj, nagyon figyelünk egymásra, másnap, de legkésőbb harmadnap visszamegyünk és megkeressük azt aki eltaknyol, legalább marad ideje gondolkodni azon, hogy mit cseszett el :D
    

kokrno 17381 2019. január 19. 08:02   Válasz erre: 17370
Az jó lenne, a fenék nálam is a szűk keresztmetszet. Másfél óra egyhuzamban után minden bajom volt a gyárin. Amúgy nem zavarna a hosszú táv, kocsival órákat lehúzok , ha nem kell folyóügyeket intézni.
    

kokrno 17380 2019. január 19. 07:59   Válasz erre: 17357
Tőlem 150 km. Ha sikerül céges autót keríteni, és szombaton elérhető, oda akár személyesen elviszem. Vissza jöhet postával.
    

kokrno 17379 2019. január 19. 07:53   Válasz erre: 17360
Nekem tiszta fekete kellene, az anyagot meg majd elmondja, hogy mi vízálló, nem csúszós.
    

kokrno 17378 2019. január 19. 07:49   Válasz erre: 17358
Azt megköszönném. Még döntésre kellene jutnom, hogy beáldozzam-e a meglévő nyerget. Mert sajnálom szétszedetni, tökéletes állapotú. A motor nem fiatalodik, és lehet, hogy valamikor érték lesz a gyári ülése hozzá, amikor veteránkorú. Lehet, ha már nem tudok motorozni, és megválok tőle, azneredetiség többet nyom majd a latba, mint a kényelem.
Egyelőre nem láttam hozzá bontottat. De nem tudom, a saját szivacsot építi át, vagy teljesen újat tud csinálni? Mert mesleg megtartom az eredeti szivacs, huzat kombót, hogy vissza lehessen rakni gyárira.
    

inazuma400 17377 2019. január 19. 07:34   Válasz erre: 17367
:DDDD
    

inazuma400 17376 2019. január 19. 07:33   Válasz erre: 17363
Tudod akart lenni, csak autó korrekt javít... Én meg nem olvasok vissza :D
    

inazuma400 17375 2019. január 19. 07:32   Válasz erre: 17374
Ja, meg még a km terekkel kapcsolatban, németbe árultak 500ezret futott bmw motort is. Szóval alapjába véve nem igazán mennek tönkre ha karban vannak tartva stb..
    

inazuma400 17374 2019. január 19. 07:29   Válasz erre: 17362
Hát azért mostanában motorokkal is koklerkodnak... Pl a bmw s1000rr állítólag szét hullik pár 10ezer km alatt... Meg az új goldwingnek is alul volt méretezve a villannyak asszem... Meg bmw egyéb modelljeinel is voltak alul méretezett alkatrészek, vmi rémlik a Suzuki gsxr 1000 ről is h volt nagy visszahivasi hajrá... Szóval azért az új motorok már közel sem olyan jók mint a régiek... De ez a baj itthon nem nagyon derül ki, inkább külföldi fórumokon lehet tájékozódni.
Hát az enyémben is van legalább annyi, meg fatereben is, mert abba már 80 ezer van ígyis, de lekerdeztuk, és volt már tekergetve össze vissza...
De nem is ezzel van a baj, hanem azzal h nem tudja az ember h h volt használva, karbantartva stb... Simán lehetnek jók az értékei az fjrnek ha időben kapott minőségi olajat, odafigyeltek h ne legyen hidegen gyilkolva stb. Pont mint amit az astraddal kapcsolatban is mondtál.
    

kantorbalu 17372 2019. január 18. 22:25  
Akkor bedobok én is egy túrát. Bár ez “klerikális” megmozdulás:
Tervezem, hogy virágvasárnap csatlakozom a motoros zarándoklathoz Cestohowa-ba. A Pálos szerzeteseknek van egy motoros csapata, akik hasonló alkalmakkor motoroznak együtt. Nos ez egy vallásos csapat, ha valakinek Közületek van indíttatása egy motoros lelkigyakorlatra (a Tátrán keresztül), ajánlom! Én ott leszek! Cestohowa-ba több száz motoros érkezik olyankor Húsvét előtt. Olyan 600 km oda, aztán vissza is.
A Pálosok honlapján megtalálható minden.
    

kantorbalu 17371 2019. január 18. 22:16   Válasz erre: 17369
És ha olyan időpontot találtok, ami pont nem jó nekem, annak ellenére, hogy az idei nyaram sokkal szabadabb lesz, mint eddig, akkor örihari... bizony...!
    

kantorbalu 17370 2019. január 18. 22:14   Válasz erre: 17358
Meg kell mondjam azon kívül, hogy én nagyon faszának tartom az Andor által készített ülésem, bárki látta/próbálta igen elismerően nyilatkozott! Nekem a túrázásban egy másik világ tárult fel! A családi motoros társam (kisebbik lányom) is nagyra értékelte.
Szóval valóban igazi fasza gyerek a keleti végeken!
    

jimy_L 17369 2019. január 18. 22:02   Válasz erre: 17364
Akkor be Úzózunk...;))
    

jimy_L 17368 2019. január 18. 22:00   Válasz erre: 17358
Régen kiírták: "A hiba nem az ön készülékében van."
    

jimy_L 17367 2019. január 18. 21:58   Válasz erre: 17365
Kétféle barátod van. Az első: ne csináld, ne csináld...
A második: várjá, várjá, hozom a kamerát... ;))
    

jimy_L 17366 2019. január 18. 21:56   Válasz erre: 17360
Az egyik haverom a busáyára csináltatott ülést a tommot-tal.
kb. három hónap alatt szétment.
Habár Ő többet koptatta a gumi peremét, mint a közepét. És a sok helyezkedéstől szétment a zselé.
Gondolom normál használat mellet azé tovább bírja.
    

kantorbalu 17365 2019. január 18. 21:43   Válasz erre: 17364
De azért majd felszedtek a sárból, ha eldobom a vasat...?
    

cblaci 17364 2019. január 18. 20:44   Válasz erre: 17361
Már terveződik az Úz völgy, ott majd elválik ki a faszagyerek :-D
    

cblaci 17363 2019. január 18. 20:43   Válasz erre: 17360
Igen, én egy tudós vagyok, bár ez így ebben a formában még nem volt kimondva :-)))
    

cblaci 17362 2019. január 18. 20:42   Válasz erre: 17359
Egy új motor általában jó, sőt nagyon sokáig jó, csak az a baj, hogy legtöbb hirdetett motorban 30ezer km van, ami a valóságban 130ezer is lehet (tisztelet a kivételnek).
Régebben olvastam ezeket a szétszedős teszteket ahol mérték a kopást, nem akarok hülyeséget írni, de talán FJR volt ami 100ezer felett minimális kopással hozta a gyári paramétereket.
    

kantorbalu 17361 2019. január 18. 20:20   Válasz erre: 17360
Csatlakozom!
“Nem pesti faszagyerek”!!!:-)))
    

inazuma400 17360 2019. január 18. 19:52  
Nemtudom kinek írjam, mert Laci Te tudós, Kokrno, igazából Neked szólna, nah szóval, ennek tudatában nem is éri meg ilyen tommot, meg Somoto, meg társaikkal csináltatni, mert Andor tényleg profi munkát végez töredék áron. És Nála se kötött semmi, mindent az igényekhez igazít, anyaghasználat, szivacsozas, varrás színe, akár minta bele... Én még azt mondom h nagyon olcsón is dolgozik.. Persze nekünk ez csak jó. De tényleg nagyszerű szakember!
    

inazuma400 17359 2019. január 18. 19:47   Válasz erre: 17356
Jajaja, meg azért jó tudni h mostanság is gyártanak még tartós gépeket, amik nem fossák szét magukat 50-100e km után... Mondjuk annyiból tényleg szerencsés ez a fajta motorhasznalat h Keveset megy hidegen, így sokkal kisebb a kopás mértéke. Kíváncsi leszek a folytatásra, jó lenne ha ki térne majd legalább egy hengerfal mérésre. Meg butykos tengely kopottsagra.
Nemtudom mennyire szoktatok olvasgatni, de motorrevübe szoktak lenni tartósteszt motorok, 50ezer utána szét húzzák a blokkot, és megmernek mindent, megadjak a gyari értékeket stb, és látszik a kopás mértéke, illetve h turesen belül van e még.
    

cblaci 17358 2019. január 18. 19:44   Válasz erre: 17355
Valaki lehúzta a főkapcsolót, én is azt hittem itt a vége.

Nem csak Pesten vannak fasza gyerekek, ő itt él a keleti végen. Jó néhány ülést megcsinált már, igazi profi és működik postán is a dolog. Elérhetőséget privátban küldök ha van rá igény.
    

inazuma400 17357 2019. január 18. 19:41   Válasz erre: 17355
Első nap azt hittem h nálam van vmi gebasz, de már nekem is iylen gondolataim támadtak h füst van az oldalnak...
Nem az helyileg Földesen van. De postával megoldhato 2ezer forint / út, de megéri!!!
    

cblaci 17356 2019. január 18. 19:39   Válasz erre: 17354
Nagyon jó cikk, olyan főszereplővel aki igazán használja a gépet és olyan szerző tollából, aki tudja a dolgát.
    

kokrno 17355 2019. január 18. 18:24  
Jé, előkerült az oldal. Már azt gondoltam, megszűnt.

A kárpitos, akit írtatok , helyileg budapesti? Kolléga mutatott a Hornetjére t'án 25-ért üléseket, kinézetre olyasmi, mint amilyeneket mutattatok. Az polgárdiban van.

Közben megjött az olajhőfokmérő. Majd holnap futólag meg tudom nézni, milyen.
    

inazuma400 17354 2019. január 15. 07:19  
Itt egy kis érdekesség. Hátha vki még nem olvasta. :)

https://www.sportmotor.hu/magazin/hasznalt-motor-teszt-honda-nc750s
    

inazuma400 17352 2019. január 15. 07:16   Válasz erre: 17351
A tankom még mindig a szobámban van, 2 dolog gátol meg, lóvé, bár azt tudnék kölcsön kérni, de az a helyzet h ilyen időben nem akarom bontogatni a hátsó faridomot, nehogy eltörjek vmit, mert ugye elég hideg van, és ilyenkor ridegebb a műanyag is. Igen, teljesen le szeretném fenyeztetni, még az első sarvedot is. Ha csak a tankot fujatnam, már megcsinaltattam volna, de egyszerre akarok mindent, az a biztos, (úgy tuti egy színű lesz mind)
    

cblaci 17351 2019. január 14. 21:09   Válasz erre: 17350
Remélem!
A tankod fényezése készül már? A faridom és a két oldalsó dekni is lesz fújva?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők