Billigpeter | 4268 | 2012. február 12. 20:35 | Válasz erre: 4259 |
Szép hely, tényleg ideális lenne szexfilmhez :-) bár a szexfilmekben elég kevés szerepe van a helyszínnek, még a férfi fõszereplõk is olyanok, mint a Vukban a simabõrû- állandóan fegyverrel járnak, és csak csípõtõl lefelé látszanak.:-) |
Billigpeter | 4267 | 2012. február 12. 20:28 |
Jó estét az uraknak! a buszvégállomás lassan, a terveknek megfelelõen készül:-) Elég nagy volt bent a por, a gépet kitoltam a tárgyi ingatlanból, de olyan szépen sütött rá a nap, hogy addig nem hagyott békét nekem, amíg el nem mentem vele egy karikát. Erõs 4 fok dühöngött, úgyhogy nem nagyon izzadtam. olyan 25-30 km-t mehettem, és ezalatt találkoztam egy bandittal, és egy R1-gyel. megnyugodtam, hogy nem én vagyok az egyetlen hülye a környéken, akárhogy is állították ezt mások! :-) |
cblaci | 4265 | 2012. február 12. 20:24 | Válasz erre: 4264 |
Csak és kimondottan a sajátjaimat díboltam meg egy kicsit :-) senkiéhez nem nyúlnék hozzá. |
Kovacspeter | 4264 | 2012. február 12. 20:22 | Válasz erre: 4262 |
Ahá, szóval te voltál a kombányos? 4261 hsz.
|
cblaci | 4262 | 2012. február 12. 20:20 | Válasz erre: 4259 |
Most már kiírja ha törlöd a hozzászólást? Akkor azért volt hát feltünõ amikor kombájnal végigmentem azokon a hozzászólásokon amikhez képet is csatoltam régebben mert úgy gondoltam lejárt az idejük :-) Na mindegy, szóval hol van ez az épület? |
Kovacspeter | 4261 | 2012. február 12. 20:19 | Válasz erre: 4256 |
Még egy. Szóval ez a Tizmana-i kolostor, nem biztos hogy ez szerepelt az álomban, de hasonló. Az igazsághoz hozzátartozik hogy már régebben kinéztem, jövõre meg kéne valósítani ezt az álmot. http://hu.wikipedia.org/wiki/Tismana ![]() |
cblaci | 4258 | 2012. február 12. 20:15 | Válasz erre: 4257 |
Jó persze nem is szabad nyilvános fórumon leírni az ilyesmit, majd elmondod a találkozón a tábortûz mellett :-) Mert ugye ha belegondolunk a kolostorokban vannak fiatal apácák akik hús vér nõk, ezeket ugyanúgy megáldotta az úr nunával mint a többit.. Aztán ezek közé amikor betéved Inaháton a délceg dalia... nem is szabad errõl beszélni! Én megértelek :-) |
Kovacspeter | 4257 | 2012. február 12. 20:06 | Válasz erre: 4256 |
Ilyet én sem álmodtam eddig. De nem emlékszem, hogy mi történt utána;-) Télleg.
|
cblaci | 4256 | 2012. február 12. 20:02 | Válasz erre: 4254 |
Szia Peti! A verset a neten találtam nem én írtam, én ettõl sokkal jobbat tudnék, ha akarnék, de nem akarok! :-) Én is álmodok ezt azt de még kolostorokban nem jártam, viszont álmodtam már tengerpartot, fûszoknyás lányokkal a pálmafák alatt... aztán csörgött reggel az óra! Ránéztem a kinti hõmérõre ami -18 fokot mutatott... na gondoltam nesze neked pálmafák meg fûszoknyás csajok... a szar fagy beléd máma! Aztán meséld csak el, mi volt a kolostorban? :-))) |
Kovacspeter | 4255 | 2012. február 12. 20:00 | Válasz erre: 4252 |
Sinyus, valszeg hülyeséget írtam az elõzõ hozzászólásaimban, közben megnéztem itthon egy frissen nyomott térképen a Vidrau-tó környékét, és mindkét oldalon másodrendû fõutat jelez. Mentségemre legyen, hogy a Google térkép két számból és betûbõl álló utat jelzett a másik oldalon, ezek szerint ritkán frissítik.
|
Kovacspeter | 4254 | 2012. február 12. 19:48 | Válasz erre: 4253 |
Tsá Laci! No mi a helyzet, a téli estéken versírásra adtad a fejed? "Vagy hogy hiányzik a motorozás.. másnak is éppen úgy" Ne is mond, tudod mit álmodtam tegnap? A Kárpátokban motoroztam, aztán betévedtem egy monumentális ortodox kolostorba a hegyek között... |
cblaci | 4253 | 2012. február 12. 19:37 |
Ha meggebedek se jut semmi az eszembe. Mondjuk irhatnék arról milyen hideg van.. mi a francnak mindenki tudja. Vagy hogy hiányzik a motorozás.. másnak is éppen úgy. Vagy idézhetnék Besenyõtõl, de az meg má uncsi, meg olyat más is tud. Még a Billig sem jelentkezett pedig Vasárnap este szokta tálalni a rendezvénycsarnok állapotát, ami azóta már lehet stadionná nõtte ki magát, aztán a motorja meg ezért nem halad... Csabi is irhatna már arról, amirõl nincs véleménye. Esetleg a Kovács tanár úr töri órájához is lehetne szerencsénk, mondjuk az 1500-as évekbõl, mert az olyan szép idõszak amikor Dózsa a spanjaival balhézott... Na eddig gondolkodtam... de ha már eljutottunk a kultúráig akkor prezentálok egy szép verset. Aszongyahogy: Erdõ szélén nagy a kedv, Ott lakik a barna medv! Ej, de sötét van itt Pavel, Világitsunk zseblámpável! Jaj, de hideg ez a beton, Fölveszem a nagykabetom! Esik esõ, fú a ciklon, Menjünk haza gyors biciklon! Vers végére kell egy rím, Kompresszor! Ezt is jó'montam? |
sinyus | 4252 | 2012. február 11. 16:26 | Válasz erre: 4250 |
Köszönöm az utánnagondolást! Én is ugy gondolom,hogy a hegy végig kb 110-120km, a tó meg 50 körbe.Tehát nagyjából 200-240 km-en belül vannak a benzinkutak. Csak a biztonság kedvéért biztos viszek magammal pár liter tartalékot, ha vmi közbejön, nem lenne vicces csomagostól barátnõstöl megakadni:) A googlemap a keleti utat ajánlja a tó mellett elhaladni,de a nyugati oldalon van a szállás...De nem hiszem,h gondot okozna,ha kicsit roszabb az út, eleve úgy készülünk,h lassan,óvatosan menjünk. Igaz nem is terepmotorok lesznek (Ina,nagybandit,gsxf,cbrf,cbf)...De majd még utánnajárok. |
Kovacspeter | 4251 | 2012. február 11. 12:46 | Válasz erre: 4250 |
Mondjuk ebbe nincs benne a tó megkerülése, de szerintem az felejtõs. Azért kérdezz utánna hátha...
|
Kovacspeter | 4250 | 2012. február 11. 12:43 | Válasz erre: 4184 |
Kovacspeter | 4249 | 2012. február 11. 12:19 | Válasz erre: 4184 |
Sinyus, közben utánaszámolgattam, biztos hogy elég lesz a benzined, a 750-essel ugyan nincs tapasztalatom, az 1.2-es hegymenetben semmivel sem fogyaszt többet mint sík úton, pedig Erdélyben nem ritkák a 12-13%-os emelkedõk, (függetlenül attól hogy az EU-s elõírás szerint max. 10% lehetne. Nem hinném hogy a 750-es többet fogyasztana hegymenetben az 1.2-esnél, bár nem tudom hogyan használod. Nagyszebenben vannak nagyobb, normális benzinkutak. |
Kovacspeter | 4248 | 2012. február 11. 12:08 | Válasz erre: 4244 |
Ha ennyire le lett gyalulva a felirat, akkor jobb beszerezni egy jó állapotú használtat, bontóban gombokért vesztegetik.
|
Kovacspeter | 4247 | 2012. február 11. 11:59 | Válasz erre: 4245 |
Régi jól bevált cucc, én is használtam a 'füstölõk' tankjához, oldalidomához.
|
Kovacspeter | 4246 | 2012. február 11. 11:55 | Válasz erre: 4243 |
Na igen, aki annyira alapos hogy egyenként kicsavarja és felpolírozza az imbuszfejeket;-)
|
cblaci | 4245 | 2012. február 10. 19:15 | Válasz erre: 4244 |
Szerencsém volt mert nekem gyárilag fekete volt a blokkom, de természetesen igyekeztem a legkisebb zugokat is befújni. A Very Well olyan szépen takar, hogy felesleges elõtte az alapozó festék, csak nõne vele a rétegvastagság ami nem elõny a hûtés szempontjából. A karcokat lehetõleg csiszold ki, a durvábbakat pedig gitteld. A nagyobbik fiam Apriliája is aszfaltmérgezéses volt és a jó öreg régi "piros fickósítós" gitt kitünõen bevált erre a célra, tartós és a hõt is bírja. Sajnos errõl a munkáról nincs fotósorozatom. http://festeknet.hu/index.php/catalogsearch/result/?q=aut%C3%B3+kitt |
Billigpeter | 4244 | 2012. február 10. 18:39 | Válasz erre: 4242 |
Szívesen. már csak létre kéne hozni. Még néhány hülye kérdés: Használtál -e alapozót? A fekvés-kelés miatt eléggé mély karcok vannak a gyújtáselosztó fedelén. a Suzuki felirat 70%-ban sérült, eltûnt. Szerinted helyre lehet állítani kittel? a képeken nem lehet látni, hogy a blokk belsõ oldalán (a karbik felõl) mennyire fordultál be a festéssel. telibe fújtad azt az oldalt is, vagy csak annyira, amennyire a karbisor leszerelése után hozzá lehet férni. ha "ne adj isten" készítettél volna fotókat a felújításról, szívesen megnézném okulásképpen. elõre is köszönöm. |
cblaci | 4243 | 2012. február 10. 18:02 | Válasz erre: 4242 |
Ettõl már csak akkor szebb amikor ragyognak az imbuszfejek is ;-)
|
cblaci | 4242 | 2012. február 10. 18:00 | Válasz erre: 4239 |
Na tessék! Gyönyörû fekete blokk ami nem magasfényû de nem is matt.. csak olyan enyhén opálos mint amilyennek lennie kell! Kösz Billig P, hogy szemléltetted saját magadnak :-) |
Billigpeter | 4239 | 2012. február 9. 22:36 |
Én is kiszállok. Jó éjszakát! Még egy kép, hogy szépeket álmodjatok: ![]() |
Billigpeter | 4238 | 2012. február 9. 22:31 | Válasz erre: 4237 |
Szombaton este Lajos bátyám hasonlóképpen ment haza a cimconnyal a Pirinyó nevû becsületsüllyesztõbõl:-)
|
Kovacspeter | 4237 | 2012. február 9. 22:26 |
Nem mindenki ismeri a holtszezon fogalmát: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/kiprobaltuk-a-szogesgumit-99922 |
cblaci | 4234 | 2012. február 9. 22:20 | Válasz erre: 4230 |
Hú vazze! Kelet-Magyarország összes festékboltját fel kellene járni ha ezt akarnánk átfújni :-)
|
hacse | 4233 | 2012. február 9. 22:18 | Válasz erre: 4230 |
Annyi, hogy nyomatékra egy kicsit jobb lenne a gép , de semmi extra. Ja, meg a tank alá kell egy vastagabb gumilap. :-)))
|
Kovacspeter | 4232 | 2012. február 9. 22:18 | Válasz erre: 4230 |
Bizos van benne egy kis nyomaték. Mit hajt, hajót?
|
hacse | 4231 | 2012. február 9. 22:16 | Válasz erre: 4226 |
Igaz lehet. Eddig csak hõálló Motip spray-val fújtam kipufogókat matt színben.
|
Kovacspeter | 4228 | 2012. február 9. 22:14 | Válasz erre: 4215 |
Vissszaolvastam én is, télleg, mi lehet ez a sok moderálás?
|
Billigpeter | 4227 | 2012. február 9. 22:13 | Válasz erre: 4225 |
Három lebaszás=egy dícséret! írasd be az ellenõrzõdbe. |
cblaci | 4226 | 2012. február 9. 22:12 | Válasz erre: 4224 |
Hidd el Csabi minden meglátszik rajta, az újad nyoma is, és nehezebb is tisztán tartani, de nekem mindegy csak ha már kinlódik vele ne érje meglepetés.
|
cblaci | 4225 | 2012. február 9. 22:10 | Válasz erre: 4217 |
Olyat ami nincs kereskedelmi forgalomban, én is úgy kapom mert mocskos drága. Ha nem lenne ez mint ahogy régen se volt akkor a nitro hígító is tökéletesen megfelelne. Pedig valamelyik bárkács áruházból való az a kefe... mindegy régebben az asszony üvegmosó keféjét loptam el a konyhából erre a célra, az is hajtogatható és egy lebaszást megért :-) |
hacse | 4224 | 2012. február 9. 22:10 | Válasz erre: 4220 |
nekem szerintem tetszene a matt...na, mindegy...
|
Kovacspeter | 4222 | 2012. február 9. 22:06 | Válasz erre: 4214 |
Egy baj van vele: leálltak a körlámpás gyártásával. Az fejidomos meg nem tetszik. Bár biztos hogy át lehetne alakítani körlámpássá, de ez a probléma jelenleg nem fenyeget.
|
hacse | 4221 | 2012. február 9. 22:05 | Válasz erre: 4215 |
Azok a trágár szövegei , ahogyan a motorosokat fikázza...!;o))))
|
cblaci | 4220 | 2012. február 9. 22:05 | Válasz erre: 4215 |
Volt egy olyan idõszak amikor pangott a fórum... akkor hagyni akartam az egészet a fenébe és azé! 7-800 Ft egy flakon festék és az bõven elég is, de ne akard te ráfújni a matt feketét, vegyél "fényeset" és fogadj szót. Még a fényes is mattul valamennyit a blokk hõjétõl... |
Billigpeter | 4219 | 2012. február 9. 22:04 | Válasz erre: 4214 |
hát még egy x4-es! bár attól tartok, hogy már nem gyártják.
|
Kovacspeter | 4217 | 2012. február 9. 22:03 | Válasz erre: 4212 |
Pontosan milyen ipari zsíroldót használtál? Nem tervezek blokkfestést amúgy. Viszont az általad említett görbíthetõ fejû kefét nem találtam se Corában, se Tescoban. Hol kapok ilyet?
|
Billigpeter | 4215 | 2012. február 9. 22:01 | Válasz erre: 4212 |
Köszönöm a biztatást! Már megvettem a matt feketét, kipróbálom, ha nem tetszik, átfújom fényessel.:-) más: valamelyik este olvasgattam a fórum elejét, és meglepõdve láttam, hogy a kedves moderátor bácsi végigment a hozzászólásaidon kombájnnal, és elég sok áldozatul esett. nem igen tudom, hogy mi nem tetszett neki. |
cblaci | 4214 | 2012. február 9. 21:57 | Válasz erre: 4209 |
Na mert a CB 1300-al mi a bajod? A motorok között az az isten! Fõleg a piros- fehér körlámpás verzió CB "jomondommal" a hátán! Hõ hõõõ ha egyszer..... |
cblaci | 4212 | 2012. február 9. 21:54 | Válasz erre: 4208 |
Hajrá Peti! Sõt használj 3ezres papírt úgy még tovább tart! A festék úgyis jól takar ha szépen lecsiszolod 600-as papírral, csak úgy jobban elfárad a kezed. Amikor kész a festés és még nem száradt meg teljesen egy kicsit messzebbrõl átködölöm az egészet... egy picit opálosabb lesz tõle de nem matt, viszont nem lesz magas fénye ami szerintem nem illik a blokkhoz. Tudom van matt fekete very well-is, de az meg már túlzotta matt! Ki kell tapasztalni, elsõre úgyis ritkán sikerül jól, már csak megnyugtatás miatt említem :-) |
Kovacspeter | 4211 | 2012. február 9. 21:54 | Válasz erre: 4202 |
El tudtad volna intézni hogy felvegyenek eladónak?;-)
|
Billigpeter | 4210 | 2012. február 9. 21:53 | Válasz erre: 4208 |
Egyelõre még nem vettétek el a kedvem tõle, van egy bontott szelepfedelem, oszt azon tudok gyakorolni. csak még egy kicsit melegedjen az idõ!
|
Kovacspeter | 4209 | 2012. február 9. 21:52 | Válasz erre: 4201 |
Szerintem jó. Te járatod be, (nem mintha annyira kéne egy mai motort) úgy használod az elsõ perctõl ahogy a nagykönyvbe meg van írva, szóval nem sorolom. Az viszont nem jó érzés ha szembesülsz vele hogy milyen értékvesztés van 2-3-4 év alatt. Ha lenne 'tehetségem' egy új moccra akkor nem lenne egyszerû a választás, a jelenleg gyártott gépek közül egyedül az Xjr ami bejönne minden téren. |
hacse | 4208 | 2012. február 9. 21:47 | Válasz erre: 4204 |
NE vedd el a kedvét tõle!!;D Biztasd inkább! Nyugi Peti jó a 800-as papír is !!;-)999
|
cblaci | 4206 | 2012. február 9. 21:45 | Válasz erre: 4189 |
Viszont nem is nyögöm évekig az árát a motorozás rovásán :-)
|
hacse | 4205 | 2012. február 9. 21:44 | Válasz erre: 4202 |
Tolja vissza az eladó bazzz !! Nehogy má! Visszatolás = elvitte a bank=szar érzés.;D
|
cblaci | 4204 | 2012. február 9. 21:42 | Válasz erre: 4180 |
A lényeg a porszáraz blokk! Elõtte zsírtalanítani kell, sima bloktisztítás nem elég én ipari zsíroldót használtam. 600-as vízpapírral csiszoltam át ezután. Aztán melléültem és... a végén már untam |
hacse | 4203 | 2012. február 9. 21:42 | Válasz erre: 4200 |
Hála Istennek, hogy motorkerékpárosok inkább nyáridõben látogatják. Szerencsétlen autós népség...ahogy ott a kilincsre billentett, leszerelt kerekû kocsikkal szerencsétlenkednek.... nagyobb terjedelmû autókat alkatrészenként....áá bazzeg.;-))
|
Billigpeter | 4202 | 2012. február 9. 21:40 | Válasz erre: 4198 |
Itt a miskolci suzukiban el tudtam volna intézni, hogy kitoljál egyet a szalonból, meg vissza ;-) de már sajnos bezárt :-( |
Billigpeter | 4200 | 2012. február 9. 21:34 | Válasz erre: 4196 |
Télen meg mégszorosabb, mert összemegy a hidegbe:-) Ezért le is szokták zárni az utat. |
Kovacspeter | 4197 | 2012. február 9. 21:27 | Válasz erre: 4185 |
Attól mindenképp többet ér. És ugye nem is reccsen akkorát a második fokozat mint a jó öreg Tl-T5 váltónál;-)
|
hacse | 4196 | 2012. február 9. 21:26 | Válasz erre: 4193 |
Ottan csak behajtott tükrökkel lehet átgurulni, mer' hát ugye szoros....á...ez naon gyenge tréfa vót. .......ehe
|
Kovacspeter | 4195 | 2012. február 9. 21:25 | Válasz erre: 4184 |
Ha Erdélybe megyek, szoktam vinni egy egyszerû 5l-es mûanyag benzinkannát, elfér az oldaltáskában, na persze nem a kipu oldalán utazik...eddig bevált.
|
Kovacspeter | 4193 | 2012. február 9. 21:21 | Válasz erre: 4181 |
Ja, én is arra gondoltam hogy CB megoldása egyszerûbb. Éscsupán egy emberes munka.
|
Kovacspeter | 4192 | 2012. február 9. 21:18 | Válasz erre: 4177 |
Ez az. Visszafelé meg lehetne jönni a Vöröstoronyi-szoroson keresztûl.
|
Billigpeter | 4190 | 2012. február 9. 21:18 | Válasz erre: 4185 |
mer nem értel hozzá:-) az említett hipermarkeces cucc neve lefordítva "nagyon jól"-t jelent? |
hacse | 4189 | 2012. február 9. 21:16 | Válasz erre: 4171 |
Megnyugtatlak ebben az országban van még pár hasonló fószer, akik ugyancsak nem tologattak ki 0 km-es gépeket saját maguk részére a szalonból. Vagyunk így 5-en 6-an biztos....;-))
|
Kovacspeter | 4188 | 2012. február 9. 21:15 |
Tavaly terveztük keresztapámmal hogy végigmegyünk, de sajnos egy nappal rövidebb lett a túra, így nem fért bele. Pedig egyszer végig kéne gurulni teljesen, nem csak a hágóig, hanem átmenni egészen a déli részre Oláhországba.
|
Billigpeter | 4187 | 2012. február 9. 21:14 | Válasz erre: 4184 |
póttartály a szárnyak alá, mint a vadászgépeken :-) |
Kovacspeter | 4186 | 2012. február 9. 21:12 | Válasz erre: 4172 |
Hátöö, nem tudom, megvallom õszintén csak egyszer voltam, akkor is személygépjármûvel, és csak a hágóig, és a Balea tóig. De szerintem ha megtankolsz lent akkor kibírja mire átérsz. Érdemes a nagyobb kutaknál tankolni a városokban, no name kutaknál csak végszükség esetén!
|
hacse | 4185 | 2012. február 9. 21:12 | Válasz erre: 4182 |
Nekem is az overdrive jutott eszembe errõl a vidirõl. Mindenesetre mûszakilag érdekes próbálkozás. Többet ér , mint egy Gixxer leszabályoztatásos videó a má' bizonyos.
|
sinyus | 4184 | 2012. február 9. 21:08 |
Köszcsipuszcsi a térképet, ha ez igaz,akkor jön az amitõl tartottam. Úgy tervezem,hogy az északi hegylábtól leereszkedünk a déli hegylábig, vagyis az ahhoz közeli tóig (most megnemmondom a nevét).A tónál van egy hotel, ott egy napot megpihenünk (jönnek a mammák is,kell nekik egy kis romantika),megkerüljük a tavat,aztán csak következõ nap megyünk délre tovább... De mivel az útvonal végig kb 140 km, a tavat megkerülni kb 50 km,és ez mind gyorsitva,lassitva,hegymenetben...Be kell szereznem vmi tûzálló benzinkannát. Bár még úgysem láttam Inára felszerelt marmonkannát, mint hátsó doboz:) |
Kovacspeter | 4182 | 2012. február 9. 21:03 | Válasz erre: 4170 |
Mintha nehezen vinné az ötödiket, olyan mintha overdrive lenne, ki tudja milyen lánckerék van rajta, bár errõl videóról ilyen szempontból nehéz leszûrni bármit is, megtippelni sem tudom hogy hány km-nél próbálkozik az 5-el. Hát igen, a Pancsik nem a könnyû fõtengõrõl voltak híresek, errõl jut eszembe öreg szaki mesélte hogy amikor elõször néztek bele külföldrõl behozott japán kétütemûek belsejébe volt ám szájtátás. |
hacse | 4181 | 2012. február 9. 20:59 | Válasz erre: 4178 |
Én a CB László megoldása mellett teszem le a voksomat , fõleg , ha nem annyira nagyon csúnya az a blokk, mert mire vissza szereled , sok helyrõl lekaristolod a festéket, meg hát ahol nem látszik , ott nem is verõdik le róla az anyag , meg satöbbi, meg elõrébb említettem, hogy én már láttam pár ilyen eljárással készült felújítást és nem nagyon lehetett elmondani róla , hogy "úgy " készült...de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa....
|
Kovacspeter | 4178 | 2012. február 9. 20:53 | Válasz erre: 4162 |
Az sejthetõ volt, de megkockáztatom hogy a blokkot kivenni-visszarakni kb. ugyanannyi idõ mint az aprólékos elõ és utómunka. Bár most így belegondolva úgy még mindig egyszerûbb.
|
Kovacspeter | 4176 | 2012. február 9. 20:48 | Válasz erre: 4159 |
Igen, most már értem mire gondolsz. A történelem az egyik hobbim a motorozás mellett, elhazudozhatunk ilyesmirõl is a találkozón.
|
Billigpeter | 4175 | 2012. február 9. 20:45 | Válasz erre: 4165 |
"Sokan voltunk, de nem voltunk elegen. Ismétlem, nem voltunk elegen" :-)
|
Billigpeter | 4174 | 2012. február 9. 20:40 | Válasz erre: 4172 |
cblaci | 4173 | 2012. február 9. 18:54 | Válasz erre: 4172 |
Szevcsi! Sajnos nem jártam még arra, így sajnos nem tudok segíteni, van is emiatt egy kis lelkifurkám :-) Viszont a Kovács tanár úr biztosan tudja, sõt szerintem névrõl ismeri a benzinkutasokat is! |
sinyus | 4172 | 2012. február 9. 09:00 |
Sziasztok! ......Transzfogaras...... A jelszó ez számomra,a nyáron szeretnék keresztülmenni rajta barátaimmal. Ha esetleg valamelyikõtöknek már volt szerencséje ehhez az útvonalhoz, akkor kérlek jelezzétek, még csak február van,de máris akart kérdésem. Pl, hogy az északi és déli hegylábak között van-e üzemanyagkút??? Köszcsi! |
cblaci | 4171 | 2012. február 8. 21:26 | Válasz erre: 4167 |
Mint már említettem sajnos eddig még nem adatott meg nekem, hogy egy nullkilóméteres gépre üljek rá, ezért kénytelen voltam (fõleg régebben) szarból építeni várat. Persze gyûltek közben a tapasztalatok is amit aztán sikerült hasznosítani az élet más területén is. Ez a tulajdonság amúgy minden épkézláb emberben megvan, csak van aki inkább pénzt ad ilyesmiért mert megteheti, ez persze nem baj mert ezzel azon segít aki a két kezébõl él. |
hacse | 4170 | 2012. február 8. 21:17 | Válasz erre: 4158 |
Érdekes a megoldás, de nemigen kell abba az ötödik fokozat. Szerintem az ilyen töff-töff típusú, "több tonnás" fõtengelyû gépekbe jobb az a 4-es kiosztás. Hasonló volt a 250-es MZ-k esetében is , sokkal jobban motorozható volt a 4 fokozatú TS, mint az ETZ. Én az ETZ -nél mindig 18-as elsõ lánckereket használtam , úgy egy kicsit jobb volt a gép. Persze mindenféle tuning nélkül. Mondjuk annyi, hogy én nem értek hozzá. ;-))
|
hacse | 4168 | 2012. február 8. 20:36 | Válasz erre: 4166 |
Egyébként meglepõ, de van egy fajta , akár bizonyos hipermarketekben kapható , nem reklámozom, milyen nevû szórógitt és spray, amivel kitûnõ minõségû munkát lehet végezni megfelelõen elõgyúrt felületen, és a végére egy benzin -olaj - oldószerálló felületet kapunk, amire fújhatunk még ugyanilyen nevû lakkot is, ami szintén nem hazudik.
|