18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 4268 2012. február 12. 20:35   Válasz erre: 4259
Szép hely, tényleg ideális lenne szexfilmhez :-)

bár a szexfilmekben elég kevés szerepe van a helyszínnek, még a férfi fõszereplõk is olyanok, mint a Vukban a simabõrû- állandóan fegyverrel járnak, és csak csípõtõl lefelé látszanak.:-)

    

Billigpeter 4267 2012. február 12. 20:28  
Jó estét az uraknak!

a buszvégállomás lassan, a terveknek megfelelõen készül:-)
Elég nagy volt bent a por, a gépet kitoltam a tárgyi ingatlanból, de olyan szépen sütött rá a nap, hogy addig nem hagyott békét nekem, amíg el nem mentem vele egy karikát. Erõs 4 fok dühöngött, úgyhogy nem nagyon izzadtam. olyan 25-30 km-t mehettem, és ezalatt találkoztam egy bandittal, és egy R1-gyel. megnyugodtam, hogy nem én vagyok az egyetlen hülye a környéken, akárhogy is állították ezt mások! :-)
    

cblaci 4266 2012. február 12. 20:26   Válasz erre: 4261
Valami térképfélét nem gyártottál még hozzá?
    

cblaci 4265 2012. február 12. 20:24   Válasz erre: 4264
Csak és kimondottan a sajátjaimat díboltam meg egy kicsit :-) senkiéhez nem nyúlnék hozzá.

    

Kovacspeter 4264 2012. február 12. 20:22   Válasz erre: 4262
Ahá, szóval te voltál a kombányos? 4261 hsz.
    

Kovacspeter 4263 2012. február 12. 20:20   Válasz erre: 4258
Mint valami szexfilm forgatókönyve;-)
    

cblaci 4262 2012. február 12. 20:20   Válasz erre: 4259
Most már kiírja ha törlöd a hozzászólást? Akkor azért volt hát feltünõ amikor kombájnal végigmentem azokon a hozzászólásokon amikhez képet is csatoltam régebben mert úgy gondoltam lejárt az idejük :-)


Na mindegy, szóval hol van ez az épület?
    

Kovacspeter 4261 2012. február 12. 20:19   Válasz erre: 4256
Még egy. Szóval ez a Tizmana-i kolostor, nem biztos hogy ez szerepelt az álomban, de hasonló. Az igazsághoz hozzátartozik hogy már régebben kinéztem, jövõre meg kéne valósítani ezt az álmot.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Tismana
    

Kovacspeter 4259 2012. február 12. 20:15   Válasz erre: 4256
Lehet hogy ez volt az:
    

cblaci 4258 2012. február 12. 20:15   Válasz erre: 4257
Jó persze nem is szabad nyilvános fórumon leírni az ilyesmit, majd elmondod a találkozón a tábortûz mellett :-)
Mert ugye ha belegondolunk a kolostorokban vannak fiatal apácák akik hús vér nõk, ezeket ugyanúgy megáldotta az úr nunával mint a többit.. Aztán ezek közé amikor betéved Inaháton a délceg dalia... nem is szabad errõl beszélni!
Én megértelek :-)
    

Kovacspeter 4257 2012. február 12. 20:06   Válasz erre: 4256
Ilyet én sem álmodtam eddig. De nem emlékszem, hogy mi történt utána;-) Télleg.
    

cblaci 4256 2012. február 12. 20:02   Válasz erre: 4254
Szia Peti!
A verset a neten találtam nem én írtam, én ettõl sokkal jobbat tudnék, ha akarnék, de nem akarok! :-)
Én is álmodok ezt azt de még kolostorokban nem jártam, viszont álmodtam már tengerpartot, fûszoknyás lányokkal a pálmafák alatt... aztán csörgött reggel az óra! Ránéztem a kinti hõmérõre ami -18 fokot mutatott... na gondoltam nesze neked pálmafák meg fûszoknyás csajok... a szar fagy beléd máma!
Aztán meséld csak el, mi volt a kolostorban? :-)))
    

Kovacspeter 4255 2012. február 12. 20:00   Válasz erre: 4252
Sinyus, valszeg hülyeséget írtam az elõzõ hozzászólásaimban, közben megnéztem itthon egy frissen nyomott térképen a Vidrau-tó környékét, és mindkét oldalon másodrendû fõutat jelez. Mentségemre legyen, hogy a Google térkép két számból és betûbõl álló utat jelzett a másik oldalon, ezek szerint ritkán frissítik.
    

Kovacspeter 4254 2012. február 12. 19:48   Válasz erre: 4253
Tsá Laci! No mi a helyzet, a téli estéken versírásra adtad a fejed?
"Vagy hogy hiányzik a motorozás.. másnak is éppen úgy" Ne is mond, tudod mit álmodtam tegnap? A Kárpátokban motoroztam, aztán betévedtem egy monumentális ortodox kolostorba a hegyek között...
    

cblaci 4253 2012. február 12. 19:37  
Ha meggebedek se jut semmi az eszembe. Mondjuk irhatnék arról milyen hideg van.. mi a francnak mindenki tudja.
Vagy hogy hiányzik a motorozás.. másnak is éppen úgy.
Vagy idézhetnék Besenyõtõl, de az meg má uncsi, meg olyat más is tud.
Még a Billig sem jelentkezett pedig Vasárnap este szokta tálalni a rendezvénycsarnok állapotát, ami azóta már lehet stadionná nõtte ki magát, aztán a motorja meg ezért nem halad...
Csabi is irhatna már arról, amirõl nincs véleménye.
Esetleg a Kovács tanár úr töri órájához is lehetne szerencsénk, mondjuk az 1500-as évekbõl, mert az olyan szép idõszak amikor Dózsa a spanjaival balhézott...
Na eddig gondolkodtam... de ha már eljutottunk a kultúráig akkor prezentálok egy szép verset.
Aszongyahogy:
Erdõ szélén nagy a kedv,
Ott lakik a barna medv!
Ej, de sötét van itt Pavel,
Világitsunk zseblámpável!
Jaj, de hideg ez a beton,
Fölveszem a nagykabetom!
Esik esõ, fú a ciklon,
Menjünk haza gyors biciklon!
Vers végére kell egy rím,
Kompresszor!

Ezt is jó'montam?

    

sinyus 4252 2012. február 11. 16:26   Válasz erre: 4250
Köszönöm az utánnagondolást!

Én is ugy gondolom,hogy a hegy végig kb 110-120km, a tó meg 50 körbe.Tehát nagyjából 200-240 km-en belül vannak a benzinkutak.
Csak a biztonság kedvéért biztos viszek magammal pár liter tartalékot, ha vmi közbejön, nem lenne vicces csomagostól barátnõstöl megakadni:)
A googlemap a keleti utat ajánlja a tó mellett elhaladni,de a nyugati oldalon van a szállás...De nem hiszem,h gondot okozna,ha kicsit roszabb az út, eleve úgy készülünk,h lassan,óvatosan menjünk.
Igaz nem is terepmotorok lesznek (Ina,nagybandit,gsxf,cbrf,cbf)...De majd még utánnajárok.
    

Kovacspeter 4251 2012. február 11. 12:46   Válasz erre: 4250
Mondjuk ebbe nincs benne a tó megkerülése, de szerintem az felejtõs. Azért kérdezz utánna hátha...
    

Kovacspeter 4250 2012. február 11. 12:43   Válasz erre: 4184
Néztem térképen azt a kis utat a Vidra-tó másik oldalán, ugyan nem jártam még rajta, de az szerintem Inazumával necces lesz. Ha Romániában egy útnak több számból és több betûbõl álló neve van akkor az nem sok jót ígér. Esetleg kérdezd meg a Dominátor fórumban, nekem mindig segítettek útviszony-ügyekben.

Én ezt a kört szeretném bejárni, át a Transzfogarason, vissza Erdélybe meg az Olt völgyében, az is nagyon szép. Nagyszeben-Curtea de Arges-Rimnicu Valcea-Nagyszeben, 298 km, nekem ez egy tank benzin, legfeljebb 14-15 l fogyi erre a távra.
    

Kovacspeter 4249 2012. február 11. 12:19   Válasz erre: 4184
Sinyus, közben utánaszámolgattam, biztos hogy elég lesz a benzined, a 750-essel ugyan nincs tapasztalatom, az 1.2-es hegymenetben semmivel sem fogyaszt többet mint sík úton, pedig Erdélyben nem ritkák a 12-13%-os emelkedõk, (függetlenül attól hogy az EU-s elõírás szerint max. 10% lehetne. Nem hinném hogy a 750-es többet fogyasztana hegymenetben az 1.2-esnél, bár nem tudom hogyan használod.
Nagyszebenben vannak nagyobb, normális benzinkutak.
    

Kovacspeter 4248 2012. február 11. 12:08   Válasz erre: 4244
Ha ennyire le lett gyalulva a felirat, akkor jobb beszerezni egy jó állapotú használtat, bontóban gombokért vesztegetik.
    

Kovacspeter 4247 2012. február 11. 11:59   Válasz erre: 4245
Régi jól bevált cucc, én is használtam a 'füstölõk' tankjához, oldalidomához.
    

Kovacspeter 4246 2012. február 11. 11:55   Válasz erre: 4243
Na igen, aki annyira alapos hogy egyenként kicsavarja és felpolírozza az imbuszfejeket;-)
    

cblaci 4245 2012. február 10. 19:15   Válasz erre: 4244
Szerencsém volt mert nekem gyárilag fekete volt a blokkom, de természetesen igyekeztem a legkisebb zugokat is befújni.
A Very Well olyan szépen takar, hogy felesleges elõtte az alapozó festék, csak nõne vele a rétegvastagság ami nem elõny a hûtés szempontjából.
A karcokat lehetõleg csiszold ki, a durvábbakat pedig gitteld. A nagyobbik fiam Apriliája is aszfaltmérgezéses volt és a jó öreg régi "piros fickósítós" gitt kitünõen bevált erre a célra, tartós és a hõt is bírja. Sajnos errõl a munkáról nincs fotósorozatom.
http://festeknet.hu/index.php/catalogsearch/result/?q=aut%C3%B3+kitt

    

Billigpeter 4244 2012. február 10. 18:39   Válasz erre: 4242
Szívesen. már csak létre kéne hozni.

Még néhány hülye kérdés:
Használtál -e alapozót?
A fekvés-kelés miatt eléggé mély karcok vannak a gyújtáselosztó fedelén. a Suzuki felirat 70%-ban sérült, eltûnt. Szerinted helyre lehet állítani kittel?
a képeken nem lehet látni, hogy a blokk belsõ oldalán (a karbik felõl) mennyire fordultál be a festéssel. telibe fújtad azt az oldalt is, vagy csak annyira, amennyire a karbisor leszerelése után hozzá lehet férni.
ha "ne adj isten" készítettél volna fotókat a felújításról, szívesen megnézném okulásképpen.

elõre is köszönöm.

    

cblaci 4243 2012. február 10. 18:02   Válasz erre: 4242
Ettõl már csak akkor szebb amikor ragyognak az imbuszfejek is ;-)
    

cblaci 4242 2012. február 10. 18:00   Válasz erre: 4239
Na tessék! Gyönyörû fekete blokk ami nem magasfényû de nem is matt.. csak olyan enyhén opálos mint amilyennek lennie kell!
Kösz Billig P, hogy szemléltetted saját magadnak :-)

    

Kovacspeter 4241 2012. február 9. 22:45   Válasz erre: 4239
Szép belpiacos. Cakát!
    

Kovacspeter 4240 2012. február 9. 22:44   Válasz erre: 4238
Pár sör+feles után komoly lehetett;-)
    

Billigpeter 4239 2012. február 9. 22:36  
Én is kiszállok. Jó éjszakát!

Még egy kép, hogy szépeket álmodjatok:
    

Billigpeter 4238 2012. február 9. 22:31   Válasz erre: 4237
Szombaton este Lajos bátyám hasonlóképpen ment haza a cimconnyal a Pirinyó nevû becsületsüllyesztõbõl:-)
    

Kovacspeter 4237 2012. február 9. 22:26  
Nem mindenki ismeri a holtszezon fogalmát:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/kiprobaltuk-a-szogesgumit-99922
    

hacse 4236 2012. február 9. 22:25  
Elaluszok. Jóéjt!
    

Billigpeter 4235 2012. február 9. 22:21   Válasz erre: 4234
De könnyebb hozzáférni :-)
    

cblaci 4234 2012. február 9. 22:20   Válasz erre: 4230
Hú vazze! Kelet-Magyarország összes festékboltját fel kellene járni ha ezt akarnánk átfújni :-)
    

hacse 4233 2012. február 9. 22:18   Válasz erre: 4230
Annyi, hogy nyomatékra egy kicsit jobb lenne a gép , de semmi extra. Ja, meg a tank alá kell egy vastagabb gumilap. :-)))
    

Kovacspeter 4232 2012. február 9. 22:18   Válasz erre: 4230
Bizos van benne egy kis nyomaték. Mit hajt, hajót?
    

hacse 4231 2012. február 9. 22:16   Válasz erre: 4226
Igaz lehet. Eddig csak hõálló Motip spray-val fújtam kipufogókat matt színben.
    

Billigpeter 4230 2012. február 9. 22:15  
lehet, hogy lecserélem a blokkot egy sorhatosra :-)
    

cblaci 4229 2012. február 9. 22:14   Válasz erre: 4227
Nekem van amikor naponta kigyûlik :-)
    

Kovacspeter 4228 2012. február 9. 22:14   Válasz erre: 4215
Vissszaolvastam én is, télleg, mi lehet ez a sok moderálás?
    

Billigpeter 4227 2012. február 9. 22:13   Válasz erre: 4225
Három lebaszás=egy dícséret!
írasd be az ellenõrzõdbe.


    

cblaci 4226 2012. február 9. 22:12   Válasz erre: 4224
Hidd el Csabi minden meglátszik rajta, az újad nyoma is, és nehezebb is tisztán tartani, de nekem mindegy csak ha már kinlódik vele ne érje meglepetés.
    

cblaci 4225 2012. február 9. 22:10   Válasz erre: 4217
Olyat ami nincs kereskedelmi forgalomban, én is úgy kapom mert mocskos drága. Ha nem lenne ez mint ahogy régen se volt akkor a nitro hígító is tökéletesen megfelelne.

Pedig valamelyik bárkács áruházból való az a kefe... mindegy régebben az asszony üvegmosó keféjét loptam el a konyhából erre a célra, az is hajtogatható és egy lebaszást megért :-)

    

hacse 4224 2012. február 9. 22:10   Válasz erre: 4220
nekem szerintem tetszene a matt...na, mindegy...
    

hacse 4223 2012. február 9. 22:07   Válasz erre: 4218
Igaz, nincs egyénisége..
    

Kovacspeter 4222 2012. február 9. 22:06   Válasz erre: 4214
Egy baj van vele: leálltak a körlámpás gyártásával. Az fejidomos meg nem tetszik. Bár biztos hogy át lehetne alakítani körlámpássá, de ez a probléma jelenleg nem fenyeget.
    

hacse 4221 2012. február 9. 22:05   Válasz erre: 4215
Azok a trágár szövegei , ahogyan a motorosokat fikázza...!;o))))
    

cblaci 4220 2012. február 9. 22:05   Válasz erre: 4215
Volt egy olyan idõszak amikor pangott a fórum... akkor hagyni akartam az egészet a fenébe és azé!

7-800 Ft egy flakon festék és az bõven elég is, de ne akard te ráfújni a matt feketét, vegyél "fényeset" és fogadj szót.
Még a fényes is mattul valamennyit a blokk hõjétõl...
    

Billigpeter 4219 2012. február 9. 22:04   Válasz erre: 4214
hát még egy x4-es! bár attól tartok, hogy már nem gyártják.
    

Kovacspeter 4218 2012. február 9. 22:03   Válasz erre: 4213
Nem tetszik.
    

Kovacspeter 4217 2012. február 9. 22:03   Válasz erre: 4212
Pontosan milyen ipari zsíroldót használtál? Nem tervezek blokkfestést amúgy. Viszont az általad említett görbíthetõ fejû kefét nem találtam se Corában, se Tescoban. Hol kapok ilyet?
    

hacse 4216 2012. február 9. 22:02   Válasz erre: 4212
Bíztatás: Naaaaa! Állj má'neki!!
    

Billigpeter 4215 2012. február 9. 22:01   Válasz erre: 4212
Köszönöm a biztatást!
Már megvettem a matt feketét, kipróbálom, ha nem tetszik, átfújom fényessel.:-)
más: valamelyik este olvasgattam a fórum elejét, és meglepõdve láttam, hogy a kedves moderátor bácsi végigment a hozzászólásaidon kombájnnal, és elég sok áldozatul esett.
nem igen tudom, hogy mi nem tetszett neki.
    

cblaci 4214 2012. február 9. 21:57   Válasz erre: 4209
Na mert a CB 1300-al mi a bajod? A motorok között az az isten! Fõleg a piros- fehér körlámpás verzió CB "jomondommal" a hátán!
Hõ hõõõ ha egyszer.....
    

hacse 4213 2012. február 9. 21:56   Válasz erre: 4209
Vizes Bandika túl kommersz cucc má' ?
    

cblaci 4212 2012. február 9. 21:54   Válasz erre: 4208
Hajrá Peti!
Sõt használj 3ezres papírt úgy még tovább tart! A festék úgyis jól takar ha szépen lecsiszolod 600-as papírral, csak úgy jobban elfárad a kezed.
Amikor kész a festés és még nem száradt meg teljesen egy kicsit messzebbrõl átködölöm az egészet... egy picit opálosabb lesz tõle de nem matt, viszont nem lesz magas fénye ami szerintem nem illik a blokkhoz.
Tudom van matt fekete very well-is, de az meg már túlzotta matt!
Ki kell tapasztalni, elsõre úgyis ritkán sikerül jól, már csak megnyugtatás miatt említem :-)
    

Kovacspeter 4211 2012. február 9. 21:54   Válasz erre: 4202
El tudtad volna intézni hogy felvegyenek eladónak?;-)
    

Billigpeter 4210 2012. február 9. 21:53   Válasz erre: 4208
Egyelõre még nem vettétek el a kedvem tõle, van egy bontott szelepfedelem, oszt azon tudok gyakorolni. csak még egy kicsit melegedjen az idõ!
    

Kovacspeter 4209 2012. február 9. 21:52   Válasz erre: 4201
Szerintem jó. Te járatod be, (nem mintha annyira kéne egy mai motort) úgy használod az elsõ perctõl ahogy a nagykönyvbe meg van írva, szóval nem sorolom. Az viszont nem jó érzés ha szembesülsz vele hogy milyen értékvesztés van 2-3-4 év alatt.
Ha lenne 'tehetségem' egy új moccra akkor nem lenne egyszerû a választás, a jelenleg gyártott gépek közül egyedül az Xjr ami bejönne minden téren.
    

hacse 4208 2012. február 9. 21:47   Válasz erre: 4204
NE vedd el a kedvét tõle!!;D Biztasd inkább! Nyugi Peti jó a 800-as papír is !!;-)999
    

cblaci 4207 2012. február 9. 21:46   Válasz erre: 4190
Van lakkja is a márkának és az is nagyon tuti!
    

cblaci 4206 2012. február 9. 21:45   Válasz erre: 4189
Viszont nem is nyögöm évekig az árát a motorozás rovásán :-)
    

hacse 4205 2012. február 9. 21:44   Válasz erre: 4202
Tolja vissza az eladó bazzz !! Nehogy má! Visszatolás = elvitte a bank=szar érzés.;D
    

cblaci 4204 2012. február 9. 21:42   Válasz erre: 4180
A lényeg a porszáraz blokk! Elõtte zsírtalanítani kell, sima bloktisztítás nem elég én ipari zsíroldót használtam. 600-as vízpapírral csiszoltam át ezután. Aztán melléültem és...
a végén már untam
    

hacse 4203 2012. február 9. 21:42   Válasz erre: 4200
Hála Istennek, hogy motorkerékpárosok inkább nyáridõben látogatják. Szerencsétlen autós népség...ahogy ott a kilincsre billentett, leszerelt kerekû kocsikkal szerencsétlenkednek.... nagyobb terjedelmû autókat alkatrészenként....áá bazzeg.;-))
    

Billigpeter 4202 2012. február 9. 21:40   Válasz erre: 4198
Itt a miskolci suzukiban el tudtam volna intézni, hogy kitoljál egyet a szalonból, meg vissza ;-)
de már sajnos bezárt :-(
    

hacse 4201 2012. február 9. 21:37   Válasz erre: 4198
Gondolod, jó érzés lehet az ?
    

Billigpeter 4200 2012. február 9. 21:34   Válasz erre: 4196
Télen meg mégszorosabb, mert összemegy a hidegbe:-)
Ezért le is szokták zárni az utat.
    

hacse 4199 2012. február 9. 21:33   Válasz erre: 4191
Az igaz.;-)
    

Kovacspeter 4198 2012. február 9. 21:30   Válasz erre: 4189
Egyszer azért kipróbálnám...
    

Kovacspeter 4197 2012. február 9. 21:27   Válasz erre: 4185
Attól mindenképp többet ér. És ugye nem is reccsen akkorát a második fokozat mint a jó öreg Tl-T5 váltónál;-)
    

hacse 4196 2012. február 9. 21:26   Válasz erre: 4193
Ottan csak behajtott tükrökkel lehet átgurulni, mer' hát ugye szoros....á...ez naon gyenge tréfa vót. .......ehe
    

Kovacspeter 4195 2012. február 9. 21:25   Válasz erre: 4184
Ha Erdélybe megyek, szoktam vinni egy egyszerû 5l-es mûanyag benzinkannát, elfér az oldaltáskában, na persze nem a kipu oldalán utazik...eddig bevált.
    

hacse 4194 2012. február 9. 21:22   Válasz erre: 4190
Igaz? ;-))))
    

Kovacspeter 4193 2012. február 9. 21:21   Válasz erre: 4181
Ja, én is arra gondoltam hogy CB megoldása egyszerûbb. Éscsupán egy emberes munka.
    

Kovacspeter 4192 2012. február 9. 21:18   Válasz erre: 4177
Ez az. Visszafelé meg lehetne jönni a Vöröstoronyi-szoroson keresztûl.
    

Billigpeter 4191 2012. február 9. 21:18   Válasz erre: 4189
Itt a fórumon :-)
    

Billigpeter 4190 2012. február 9. 21:18   Válasz erre: 4185
mer nem értel hozzá:-)

az említett hipermarkeces cucc neve lefordítva "nagyon jól"-t jelent?
    

hacse 4189 2012. február 9. 21:16   Válasz erre: 4171
Megnyugtatlak ebben az országban van még pár hasonló fószer, akik ugyancsak nem tologattak ki 0 km-es gépeket saját maguk részére a szalonból. Vagyunk így 5-en 6-an biztos....;-))
    

Kovacspeter 4188 2012. február 9. 21:15  
Tavaly terveztük keresztapámmal hogy végigmegyünk, de sajnos egy nappal rövidebb lett a túra, így nem fért bele. Pedig egyszer végig kéne gurulni teljesen, nem csak a hágóig, hanem átmenni egészen a déli részre Oláhországba.
    

Billigpeter 4187 2012. február 9. 21:14   Válasz erre: 4184
póttartály a szárnyak alá, mint a vadászgépeken :-)

    

Kovacspeter 4186 2012. február 9. 21:12   Válasz erre: 4172
Hátöö, nem tudom, megvallom õszintén csak egyszer voltam, akkor is személygépjármûvel, és csak a hágóig, és a Balea tóig. De szerintem ha megtankolsz lent akkor kibírja mire átérsz. Érdemes a nagyobb kutaknál tankolni a városokban, no name kutaknál csak végszükség esetén!
    

hacse 4185 2012. február 9. 21:12   Válasz erre: 4182
Nekem is az overdrive jutott eszembe errõl a vidirõl. Mindenesetre mûszakilag érdekes próbálkozás. Többet ér , mint egy Gixxer leszabályoztatásos videó a má' bizonyos.
    

sinyus 4184 2012. február 9. 21:08  
Köszcsipuszcsi a térképet, ha ez igaz,akkor jön az amitõl tartottam.
Úgy tervezem,hogy az északi hegylábtól leereszkedünk a déli hegylábig, vagyis az ahhoz közeli tóig (most megnemmondom a nevét).A tónál van egy hotel, ott egy napot megpihenünk (jönnek a mammák is,kell nekik egy kis romantika),megkerüljük a tavat,aztán csak következõ nap megyünk délre tovább...
De mivel az útvonal végig kb 140 km, a tavat megkerülni kb 50 km,és ez mind gyorsitva,lassitva,hegymenetben...Be kell szereznem vmi tûzálló benzinkannát.
Bár még úgysem láttam Inára felszerelt marmonkannát, mint hátsó doboz:)
    

hacse 4183 2012. február 9. 21:08   Válasz erre: 4177
Így már minden világos.
    

Kovacspeter 4182 2012. február 9. 21:03   Válasz erre: 4170
Mintha nehezen vinné az ötödiket, olyan mintha overdrive lenne, ki tudja milyen lánckerék van rajta, bár errõl videóról ilyen szempontból nehéz leszûrni bármit is, megtippelni sem tudom hogy hány km-nél próbálkozik az 5-el.
Hát igen, a Pancsik nem a könnyû fõtengõrõl voltak híresek, errõl jut eszembe öreg szaki mesélte hogy amikor elõször néztek bele külföldrõl behozott japán kétütemûek belsejébe volt ám szájtátás.
    

hacse 4181 2012. február 9. 20:59   Válasz erre: 4178
Én a CB László megoldása mellett teszem le a voksomat , fõleg , ha nem annyira nagyon csúnya az a blokk, mert mire vissza szereled , sok helyrõl lekaristolod a festéket, meg hát ahol nem látszik , ott nem is verõdik le róla az anyag , meg satöbbi, meg elõrébb említettem, hogy én már láttam pár ilyen eljárással készült felújítást és nem nagyon lehetett elmondani róla , hogy "úgy " készült...de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa....
    

Kovacspeter 4180 2012. február 9. 20:55   Válasz erre: 4163
Mivel kezelted a felületet?
    

hacse 4179 2012. február 9. 20:53   Válasz erre: 4176
Csak adja a jó Isten, hogy úgy legyen ! ;-))
    

Kovacspeter 4178 2012. február 9. 20:53   Válasz erre: 4162
Az sejthetõ volt, de megkockáztatom hogy a blokkot kivenni-visszarakni kb. ugyanannyi idõ mint az aprólékos elõ és utómunka. Bár most így belegondolva úgy még mindig egyszerûbb.
    

Billigpeter 4177 2012. február 9. 20:49  
hátha jobban látszik:
    

Kovacspeter 4176 2012. február 9. 20:48   Válasz erre: 4159
Igen, most már értem mire gondolsz. A történelem az egyik hobbim a motorozás mellett, elhazudozhatunk ilyesmirõl is a találkozón.
    

Billigpeter 4175 2012. február 9. 20:45   Válasz erre: 4165
"Sokan voltunk, de nem voltunk elegen. Ismétlem, nem voltunk elegen" :-)
    

Billigpeter 4174 2012. február 9. 20:40   Válasz erre: 4172
Hájcsi!

Sajnos én sem jártam még arra, de szerintem is a tanárbácsi tudja a kutasok tb számát is:-)

Azért- hátha ez segít- íme egy térképrészlet, a kék pontok a benzinkutak. nem túl sok van belõle.

Na szercsipusza!
    

cblaci 4173 2012. február 9. 18:54   Válasz erre: 4172
Szevcsi!
Sajnos nem jártam még arra, így sajnos nem tudok segíteni, van is emiatt egy kis lelkifurkám :-)
Viszont a Kovács tanár úr biztosan tudja, sõt szerintem névrõl ismeri a benzinkutasokat is!


    

sinyus 4172 2012. február 9. 09:00  
Sziasztok!

......Transzfogaras......
A jelszó ez számomra,a nyáron szeretnék keresztülmenni rajta barátaimmal.
Ha esetleg valamelyikõtöknek már volt szerencséje ehhez az útvonalhoz, akkor kérlek jelezzétek, még csak február van,de máris akart kérdésem.

Pl, hogy az északi és déli hegylábak között van-e üzemanyagkút???

Köszcsi!
    

cblaci 4171 2012. február 8. 21:26   Válasz erre: 4167
Mint már említettem sajnos eddig még nem adatott meg nekem, hogy egy nullkilóméteres gépre üljek rá, ezért kénytelen voltam (fõleg régebben) szarból építeni várat. Persze gyûltek közben a tapasztalatok is amit aztán sikerült hasznosítani az élet más területén is. Ez a tulajdonság amúgy minden épkézláb emberben megvan, csak van aki inkább pénzt ad ilyesmiért mert megteheti, ez persze nem baj mert ezzel azon segít aki a két kezébõl él.

    

hacse 4170 2012. február 8. 21:17   Válasz erre: 4158
Érdekes a megoldás, de nemigen kell abba az ötödik fokozat. Szerintem az ilyen töff-töff típusú, "több tonnás" fõtengelyû gépekbe jobb az a 4-es kiosztás. Hasonló volt a 250-es MZ-k esetében is , sokkal jobban motorozható volt a 4 fokozatú TS, mint az ETZ. Én az ETZ -nél mindig 18-as elsõ lánckereket használtam , úgy egy kicsit jobb volt a gép. Persze mindenféle tuning nélkül. Mondjuk annyi, hogy én nem értek hozzá. ;-))
    

hacse 4169 2012. február 8. 21:00   Válasz erre: 4168
A "kitûnõ minõség" mondjuk túlzás, inkább jót.
    

hacse 4168 2012. február 8. 20:36   Válasz erre: 4166
Egyébként meglepõ, de van egy fajta , akár bizonyos hipermarketekben kapható , nem reklámozom, milyen nevû szórógitt és spray, amivel kitûnõ minõségû munkát lehet végezni megfelelõen elõgyúrt felületen, és a végére egy benzin -olaj - oldószerálló felületet kapunk, amire fújhatunk még ugyanilyen nevû lakkot is, ami szintén nem hazudik.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118