hacse | 4668 | 2012. április 7. 18:19 | Válasz erre: 4665 |
Pénzbehajtókra is nagy szükség van manapság, annak ellenére, hogy az nem hiányszakma....gyúrjál és menjél borbélyhoz Billig P.'
|
hacse | 4667 | 2012. április 7. 18:17 |
Boldog Húsvéti Ünnepet kívánok néktek! Ja, meg még annyit, hogy ROTHADJON meg a vadkapitalista világrendszer!
|
hacse | 4666 | 2012. április 7. 18:12 | Válasz erre: 4654 |
Sajnálom, hogy ez történik veled Peti, igaz ,hogy ezzel a sajnálattal nem sokra mész.
|
Kovacspeter | 4665 | 2012. április 6. 21:50 | Válasz erre: 4664 |
Sajnálom a helyzetet, kívánom hogy mihamarabb rendezõdjenek a dolgok! Ha a cégetek nem élné túl az idõhúzást, akkor gépészmérnökre csak szükség van másfelé is. Az hírlik hogy hiányszakma, vagy nem?
|
Billigpeter | 4664 | 2012. április 6. 21:26 |
az a probléma,hogy még a karomban sem éreztem a jólesõ fáradságot. Mivel a netet itthonról már kikötöttèk, csak telefonon bírom osztani az agyat. Ez van. |
Billigpeter | 4663 | 2012. április 6. 21:16 |
bejártam a bükköt, fasza volt, jól is esett, csak este ùgy kellett lecsákányolni a parasztot a motorról:-)
|
Kovacspeter | 4661 | 2012. április 6. 21:07 | Válasz erre: 4656 |
Na, merre voltál? És miért nem volt jóízû?
|
Kovacspeter | 4660 | 2012. április 6. 21:06 | Válasz erre: 4655 |
Egyetlen alkalommal próbálkoztam ilyesmivel, rézfúvós hangszerészektõl rekvirált fémtisztítót használtam, de két ázás után ugyanolyan volt mint elõtte.
|
Kovacspeter | 4659 | 2012. április 6. 21:03 | Válasz erre: 4654 |
Ez nem jó hír. Ha ez bekövetkezik akkor viszont hogyan tovább? De inkább ne következzen be! Nálunk már megy egy jó ideje a tartozósdi, de nem minden területén a szakmának, pl. a zenetanárok megkapják pontosan a fizetést (nevezzük inkább éhbérnek) a szimfónikus+ egyéb zenekaroknál már változó a helyzet, nagyban függ hogy ki a fenntartó, a legnagyobb eltérések az egyéni felkéréseknél vannak. Pl. közremûködtem Zorán bácsi koncertjén az Arénában, õ két hét múlva példásan rendezte az anyagiakat. Közremûködtem XY. bácsi lemezén a jó múltkorában, (nem akarom leírni a nevét) valami 3 hónap múlva sikerült kifizetnie nagy nehezen... |
Billigpeter | 4658 | 2012. április 6. 19:30 |
a tavalyi hagyományokhoz híven húsvét hétfõn el kell dönteni a találkozó idõpontját, addig szívesen várom a javaslatokat, utána én fogom meghatározni!:-) |
Billigpeter | 4657 | 2012. április 6. 19:16 |
mondjuk ez két és fél tank volt, 795km, de még nehezemre esett leszállni róla, de egy darabig most nem lesz motorozás:-(
|
Billigpeter | 4656 | 2012. április 6. 19:01 |
Az isten verje meg ezeket az üzemanyagárakat, két délután alatt kitoltam a csövön 15000 pénztet, de még azt sem tudom elmondani, hogy motoroztam egy jóízût :-( |
Billigpeter | 4655 | 2012. április 4. 23:22 | Válasz erre: 4641 |
Van egy Polinox nevû vegyszer, gyönyörûen eltünteti a leömlõk elszinezõdését, utána pedig krómtisztitóval fel kell polírozni. Macerás, de megéri:-)
|
Billigpeter | 4654 | 2012. április 4. 23:10 | Válasz erre: 4653 |
Természetesen nem. Az a meglátásom, hogy jó hosszan elhúzódó jogászkodás lesz belõle, aminek a végét már nemigen fogjuk megélni (cégesen). Egyébként nem gondoltam volna, hogy ez a tartozósdi hozzátok is begyûrûzik.
|
Billigpeter | 4652 | 2012. április 4. 22:59 | Válasz erre: 4650 |
Majd vele szeretném, de most elõször fut a hurkatõtõ projekt:-)
|
Billigpeter | 4651 | 2012. április 4. 22:55 | Válasz erre: 4646 |
Nálad a pont Csabi, hisz bárhol lehet egy új blokkot vásárolni a zinához. Én ezt a gyógyszertárban vettem potom pénzért, egyet fizet kettõt kap akcióban :-)
|
Kovacspeter | 4650 | 2012. április 4. 22:52 | Válasz erre: 4648 |
Az igaz. Láttam a Laciét a múltkor, nagyon szép minõségi munka, gondolom az ismerõsével csináltatod.
|
Billigpeter | 4648 | 2012. április 4. 22:46 | Válasz erre: 4645 |
Amikor megvettem a gépet, már akkor sem volt a tankon felirat. Nekem nem hiányzik, ha majd lesz rajta tankbõr, azon majd lesz felirat :-)
|
hacse | 4647 | 2012. április 4. 22:45 | Válasz erre: 4641 |
Én inkább a motorbiciklimre szeretnék ilyeneket..:D
|
hacse | 4646 | 2012. április 4. 22:41 | Válasz erre: 4640 |
Ja, vásároltál bele egy új blokkot, aztán reklámozod itt, hogy mennyire nagyszerû vagy nem csak a világon mindenben, hanem még festészetben is...:-)))....ha meg az az 1% lenne mégiscsak igaz, hogy te fújtad, akkor viszont - nehezemre esik - , de azt kell mondjam, hogy nagyon szépen megoldottad, gratula! :D
|
Kovacspeter | 4645 | 2012. április 4. 21:41 | Válasz erre: 4640 |
Akartam kérdezni, S betû hova lett a tankról?
|
Kovacspeter | 4642 | 2012. április 4. 20:28 | Válasz erre: 4640 |
Nagyon állat lett, a képen nem látni hibát. Egy kis idõ eltelhetett a maszkolgatással. Az ülés is zsír, és ha a hurkatöltõ helyett találsz egy jobb állapotút akkor gyakorlatilag van egy új motorod.
|
sinyus | 4641 | 2012. április 4. 20:05 | Válasz erre: 4640 |
Oh!!! Bárcsak nekem lennének ilyen szép kipufkönyökeim!!!!!! |
Billigpeter | 4640 | 2012. április 4. 19:30 |
Na, elkészültem a festegetõsdivel. Akad rajta hiba, de sokkal rosszabbra számítottam. Majd télen korrigálom, most meg motorozzunk annyit, amennyit a költségvetés megenged.
![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 4639 | 2012. április 4. 11:58 | Válasz erre: 4628 |
Tavaly láttam egy ortodox pópát Erdélyben robogózni, a menetszélben lobogott a papi ruhája meg a hosszú szakálla, komoly látvány volt.
|
Kovacspeter | 4638 | 2012. április 4. 11:56 | Válasz erre: 4635 |
40 ezer volt a cél, meg is lett volna ha nem nyúlik/kopik szakaszosan. DID lánc, JT vagy Sunstar lánckerékkel, erre már nem emlékszem pontosan, de az talán nem is annyira fontos, a lánc a lényeg szerintem. |
Kovacspeter | 4637 | 2012. április 4. 11:52 | Válasz erre: 4634 |
Antal Imre, de még az orrplasztika elõtt;-)
|
hacse | 4636 | 2012. április 3. 21:35 | Válasz erre: 4631 |
Ha valami hangot ad, akkor az mûködik .........:D
|
hacse | 4635 | 2012. április 3. 21:30 | Válasz erre: 4633 |
Te Péter, ez a 32000 sztem nagyon jó teljesítmény, még a bordásszíj sem bír sokkal többet. :o) Milyen márkájú a szóban forgó cucc?
|
hacse | 4634 | 2012. április 3. 21:25 | Válasz erre: 4628 |
Állllaaaat bazze! Antal Imre! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááá! :-))))
|
Kovacspeter | 4633 | 2012. április 3. 21:18 |
A múltkor utánahúztam a láncnak, most megint megnéztem, átforgattam a hátsó kereket mindenütt ellenõrizve a feszességet és úgy tûnik hogy kuka. Szakaszosan nyúlt meg, nem egyforma a lógás, hál'istennek ahol feszesebb ott is min. 2-2.5 cm lógása azért van. 32 ezret futott, reménykedtem hogy ezt a szezont kibírja, de nem. Pedig összesen csak kétszer kellett utána állítani, de hát ez van. |
Kovacspeter | 4632 | 2012. április 3. 21:08 | Válasz erre: 4631 |
Jaja. Jó esetben csak egy kis szelephang lehet. De remélem Sinyus majd beszámol róla hogy mire jutott.
|
cblaci | 4631 | 2012. április 2. 20:44 | Válasz erre: 4625 |
Nem is azt akartam mondani, hogy nem lényegesek ezek a dolgok de azért a hangjuk sokat elárul és ha valami már "hangot" ad akkor meg kell nézetni szakemberrel.
|
cblaci | 4630 | 2012. április 2. 20:40 | Válasz erre: 4628 |
Ez Bin Láden tisztán látszik :-) és akkor már válasz is kaptál az ingyom-bingyomos kérdésedre ;-)
|
cblaci | 4629 | 2012. április 2. 20:37 | Válasz erre: 4624 |
:-))) Valami szövõdmény még maradt Petikém :-) Amúgy nyugodj meg a Nyihihi-vel nincs baj mert olyankor tekeri... a bruhuhu már nem tetszik szerintem szelephézag! Még azt is figyeld meg, hogy az orra nem-e habzik ilyenkor, mert akkor még az is lehet hogy nagyobb a baj :-) |
Billigpeter | 4628 | 2012. április 2. 20:27 |
Az új egyház! azt hiszem, van reinkarnáció :-) (Antal Imre újra él!) ![]() |
Kovacspeter | 4625 | 2012. április 2. 20:00 | Válasz erre: 4621 |
Nyilván, de nagyon sokat ráhúzni szerintem nem érdemes. Két véglet, minkét emberkét ismerem: 190 ezernél még a gyári vez.lánc muzsikál a gépben, (legalábbis másfél éve még így volt). A másik: hatvanvalahányezernél elszállt a lánc. Bár az is igaz hogy a 100 ezer feletti futásteljesítménnyel elég kevés motor büszkélkedhet. |
Billigpeter | 4624 | 2012. április 2. 19:55 | Válasz erre: 4621 |
Az én motorom úgy indul, hogy " Nyihihi-bruuuuuu" . szerinted mi lehet a baja? (asszem város:-) valamint az érdekelne, hogy hogyan lehet felaprítani vattacukorral egy dízelmozdonyt úgy, hogy a moszkvai nyugdíjasok ne érezzenek késztetést arra, hogy megegyék a zsírkrétát? :-)))
|
Kovacspeter | 4623 | 2012. április 2. 19:51 | Válasz erre: 4620 |
Ha Angolországból hozták, akkor még valós is lehet. Ott rövid a motorosszezon.
|
Billigpeter | 4622 | 2012. április 2. 19:46 | Válasz erre: 4617 |
"Az áram alatt lévõ alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása. " :-)
|
cblaci | 4621 | 2012. április 2. 17:19 | Válasz erre: 4618 |
Átlagos használat mellett és még arra is rászámolva adja meg ezeket az adatokat a gyártó. A mi jó öreg légolajos konstrukciónkról olyat is lehetett olvasni, hogy 160ezret futott a gyári vezérmûlánc! A hangokról meg annyit, hogy sokszor még a szerelõ sem tudja megmondani mitõl van, még akkor sem ha mellette áll, ezért sem lehet komolyan venni az ilyen kérdéseket. A Képes Motoron olvastam már olyanokat, hogy az agyam lelökte a szíjat... "titingel a motorom, mi lehet a baja?" vagy a másik "húzom a gázt de nem gyorsul hanem úgy csinál, hogy Blõõõõ, mi lehet a baja?" ezután egyébként szinte midenki blõõõõ-zött az oldalon... szerintem ha valaki blõõõ feliratú pólókat nyomtatott volna vitték volna mint a cukrot! :-))) |
sinyus | 4620 | 2012. április 2. 16:09 | Válasz erre: 4618 |
Óra szerint nincs még 40ezer...De mivel angolországból hozták be annakidején, ezért bizonytalan. A legjobb lesz, ha elviszem hozzáértõhöz. Köszi! |
Kovacspeter | 4618 | 2012. április 2. 11:52 | Válasz erre: 4612 |
Szelephézag-ellenõrzést-állítást 12 ezrenként kéne csinálni a gépen. Vezláncot 50-ezrenként ajánlja cserélni a Suzuki, a feszítõre is érdemes ránézni. Ezt az 50 ezret szinte senki sem tartja be, 70 ezer környékén azért nem árt, az enyimen kb 65 ezernél lett cserélve, nittelõs DID láncot húzott bele a Frecska úr, így elkerülhetõ a fõtengely kivétele. Ráér széthúzatni majd jóval 100 ezer km felett, és akkor a vezetõk is cserések lehetnek már. Folyamatosan csinálja a zörgést? Mennyi km van a gépben? A DID olyan 20e körül van. |
Kovacspeter | 4617 | 2012. április 2. 11:35 | Válasz erre: 4611 |
Nagyon komoly mondásaik vannak. Mégmégmég egy párat! Amúgy jobbulást! |
cblaci | 4616 | 2012. április 1. 21:34 | Válasz erre: 4615 |
21h-ig volt fogadóóra! Addig ezt is tudtam, de most már nem tudom, majd esetleg holnap rendelési idõben majd megint tudom! Amúgy ez mekkora baromság! Ezzel etettek téged is kiskorodban? Valahogy így folytatódott: tutálibe málibe vesszõcskéért... Atyaég, ezért tart itt az ország mert már kiskorunkban mosták az agyunkat az értetlenséggel :-) |
Billigpeter | 4615 | 2012. április 1. 21:25 |
Nem tudja valaki véletlenül, hogy mi a fene az az "ingyom-bingyom", és hogy tálib-e? :-)
|
cblaci | 4614 | 2012. április 1. 20:34 | Válasz erre: 4612 |
Csõvázashátizsák! Válaszok: -lehet -az is lehet -talán lehet, de nem ez a megoldás -nem fog fájni, de pontos összeget a legöregebb zsidó sem tud így látatlanba mondani Még valaki? Fogadóóra este 20h-tól 21h-ig. |
sinyus | 4612 | 2012. április 1. 18:09 |
Hellosziasztok! Háááát nem gyõzön visszaolvasni a fórumot. Jelentem, jelen vagyok még, csak sajna a motoromat láttam túl régen:( Márc. 15.-én voltam utoljára otthon, akkor volt egy kávérács, azóta meg azt sem tudom hogy kell ráülni...De remélem húsvétkor jó idõnk lesz, akkor felhozom a mocit pestre, aztán kicsit közelebb leszünk egymáshoz. Motorblokkból feljöbõ csörgõ hang (hidegen inkább, bemelegedve csak szokott fül hallja)? - Lehet hogy szelephézag-állítás szükséges? - Vagy inkább vezérmûlánc cserés is? - Vagy egy új olajjal lehet csillapítani a zajt? És ha vmi ilyesmi, akkor mennyibe fog ez nekem fájni? |
Billigpeter | 4611 | 2012. április 1. 17:39 | Válasz erre: 4610 |
Hát igen, õk nagyon bölcs emberek, bármit megcsinálnak, csak ne kelljen dógozni. Azt is õk mondták, hogyhát: "aranyérre nem lesz gondod, picsád alá tegyél rongyot." és milyen igazuk van! ;-) Láttam a túráról készült képeket, sajnálom, hogy nem voltam ott. Annak a fényében meg pláne, hogy belekerültem abba a pár szerencsés emberbe, akik az éven utoljára lehettek influenzásak. Úgyhogy ahelyett, hogy motoros terveket szövögettem volna arra az egy tank benzinre, amit a téliesítéskor betároltam, megpróbáltam szép csendesen elhullani. de még ez sem sikerült, már most úgy tûnik, életbe maradok. hangom ugyan még nincs, de már tudok úgy levegõt venni, hogy nem fáj :-) |
Kovacspeter | 4610 | 2012. március 29. 21:05 | Válasz erre: 4609 |
Vagy ahogy Billig Peti mondta a múltkor: "Az a probléma, amely nem oldódik meg magától 24 óra alatt, az nem érdemes arra, hogy foglalkozzunk vele" Legalábbis az acélszerkezet-lakatosok szerint;-) |
cblaci | 4609 | 2012. március 28. 22:32 | Válasz erre: 4608 |
Egyik ismerõsöm mondása: "minden úgy jó ahogy van, fõleg ha nem tudunk tenni ellene" azaz marad a belenyugvás :-) |
hacse | 4607 | 2012. március 28. 21:23 | Válasz erre: 4605 |
Igen kéne, el kellene gurulnom lemûszakiztatni a gépet ( múlt szombat óta nem érvényes már), persze csak miután lecseréltem a hátsó gumit, meg ha lesz egy szabad pillanatom ebben a tavaszi zsongásban. Ilyen még nem volt, szó szerint nincs egy szabad percem sem. ..bas..a meg.....
|
cblaci | 4606 | 2012. március 28. 19:14 | Válasz erre: 4601 |
Ha nekem is átküldenéd megköszönném :-) mozsonyil@gmail.com |
Kovacspeter | 4605 | 2012. március 27. 21:58 | Válasz erre: 4604 |
Köszi Csabi! A jövõ héten megint kéne csinálni valami gurulást a határ túloldalán...
|
hacse | 4604 | 2012. március 27. 21:28 |
Látom vannak élmények . Váljék egészségetekre ez a jó kis túra! :-)
|
Kovacspeter | 4603 | 2012. március 27. 19:16 |
Ezt találtam: http://mindroom.hu/#37024?filter_text=diktat%C3%BAra&page=&view=video&filter_client=duna-tv&filter_date_from=7&in_video_filter_text=diktat%C3%BAra Riport a biharrósai vízimalomról, az öreg 'molnárunk' is szerepel benne! A videó feletti Duna Tv-s linkre kell kattintani, és akkor lejátsza rendesen nem kell félpercenként újraindítani, a 30. perctõl kezdõdik a malmos rész. |
Kovacspeter | 4602 | 2012. március 27. 19:12 | Válasz erre: 4601 |
Oh, yeah! Ide jöhet: peter.kovacs12@gmail.com Elõre is köszönöm Dániel! |
Kovacspeter | 4599 | 2012. március 25. 21:15 |
Remélem mindenki hazaért rendben. A középkori toronyról készített valaki fotót? ![]() ![]() |
cblaci | 4598 | 2012. március 25. 19:43 |
Köszönöm a részvételt mindenkinek, remélem legközelebb azok is velünk lesznek akik most valamilyen okból nem tudtak eljönni.![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 4597 | 2012. március 24. 21:48 | Válasz erre: 4596 |
Ok. Általában csak személyit kérnek a határon, de néha elõfordult hogy átnéztek mindent, forgalmit, zöldkártyát, stb. Megállni lehet többször is akár, ha akartok képeket csinálni, lehet szép tájképeket fotografálni. |
cblaci | 4596 | 2012. március 24. 21:27 | Válasz erre: 4595 |
Igen maradjon. Ma váltottam egy kis lejt én is és a zöldkártyát is megtaláltam szerencsére. Az elõbb végigmentem a leírásod alapján a Google Earth-ön, ha ez neked mind a fejedben van az akkor nem semmi! Az a jó, hogy legalább tudod hol érdemes megállni és nem vakon kell keresgetni |
Kovacspeter | 4595 | 2012. március 24. 21:21 | Válasz erre: 4593 |
Ok, ezek szerint maradjon az Újfalui-42 út-es sarok? A zöld biztosítási lapot hozza mindenki, + egy kis lej sem árt ha van, ha akarjuk a barlangot valami jelképes beugró biztos van. Ja és jó ha van mindenkinél egy fa kocka az oldaltámasz alá. |
Kovacspeter | 4594 | 2012. március 24. 21:15 | Válasz erre: 4589 |
Köszönjük Peti! Majd futunk ha gáz van;-) A jó múltkorában megtámadott egy erdélyi faluszélen az arra járó libacsapat vezérgúnára, csípett mint a veszedelem, (szerencsére vastag a bõrszerkóm) de amikor megfogtam a nyakát mindjárt barátságosabb lett. Medvével ez nem lenne vállalható;-)
|
cblaci | 4593 | 2012. március 24. 21:14 | Válasz erre: 4592 |
Amit megadtál földesi koordináták a Berettyóújfalui út 42-es úti betorkolását mutatják. Telefonon a fõteret beszéltük meg, de lényegtelen mert akit érint annak már szóltam, Majtika pedig úgyis azt tudja amit leírtál így õ is oda jön. Zoli bácsi a fiával jön, úgy számoltam kb. 7 motor lesz. |
cblaci | 4591 | 2012. március 24. 18:57 | Válasz erre: 4588 |
Egyenesen beírtam a naviba, ha esetleg a közakarat úgy dönt :-)
|
cblaci | 4590 | 2012. március 24. 18:56 | Válasz erre: 4589 |
Köszi Cimbora! Lesz nálunk szendvics, majd odaadjuk neki ;-) hátha akkor nem bánt...
|
Billigpeter | 4589 | 2012. március 24. 18:17 |
Kellemes, tartalmas túrát, jó idõt nektek. Vigyázzatok, nehogy eltévedjetek, mert megesz a medve :-)
|
Kovacspeter | 4588 | 2012. március 24. 13:53 |
Laci! Mentsd el a kordinátákat, ha lesz kedv meg idõ akkor ezt is meg lehet próbálni: http://www.welcometoromania.ro/Padurea_Craiului/Padurea_Craiului_Pestera_Vadu_Crisului_m.htm |
Kovacspeter | 4587 | 2012. március 24. 13:49 | Válasz erre: 4583 |
Abszolút! Az idõpontok az új idõszámítás szerint értendõek.
|
cblaci | 4585 | 2012. március 23. 19:40 | Válasz erre: 4584 |
Köszi Csabi! Remélem adódik még olyan alkalom amikor az útvonal Neked is jobban kedvez. Hosszú lesz még a nyár! ;-) |
cblaci | 4583 | 2012. március 22. 17:39 |
Annyit szeretnék még hozzátenni a túrához, hogy vasárnap hajnalban óraállítás lesz! Nyilván az idõpontok az új óraállás szerint értendõek!
|
Billigpeter | 4582 | 2012. március 22. 00:26 | Válasz erre: 4574 |
Berettyóújfalu, körforgalom, AGIP kút, az is a mi bûnünk :-) de azt legalább kifizették. |
Billigpeter | 4581 | 2012. március 22. 00:18 | Válasz erre: 4576 |
a végszámlával mindig gond szokott lenni, mert a megrendelõ ilyenkor jön elõ a vélt és a valós sérelmeivel, amivel lehet az idõt húzni. az épület kész van, át van adva, termeli a hasznot, mi baj lehet? Ha a kivitelezõvel jogászkodunk még vagy 4-5 hónapot, az tiszta haszon, mert neki van igaza, de a pénze nálam kamatozik. ha kibírja, az kár, ha belefullad a moslékba, az nekem jó, mer nem kell kifizetni, csak meg kell állapodni a felszámolóval az összeg felében, amit természetesen el fog lopni. ez ma Magyarország. Angliában a megrendelõnek kell bizonyítani, hogy van pénze az építkezésre, Magyarországon a kivitelezõnek kell bizonyítani, hogy van 200 M a finanszírozásra. Amikor a korrupció elleni harc teljesen reménytelen, azt nevezik demokráciának. |
Kovacspeter | 4578 | 2012. március 21. 17:59 |
Ha valaki(k)nek kell, fel tudok ajánlani Motul Fork Oil Expert 10w-bõl az egy literen felüli hiányzó mennyiséget. Mondjuk a találkozón.
|
Kovacspeter | 4576 | 2012. március 21. 17:50 | Válasz erre: 4571 |
Ez nem jó hír. A szerzõdésetekben gondolom szerepelnek határidõk amihez a szállodának tartania kell(ett) volna magát, meg a késedelmes fizetésre vonatkozólag is vannak kitételek? És hát egy cégnek a fizetések mellett, van még ezerféle más költsége is állam bácsi felé... Remélem mihamarabb megoldódik a helyzet, kitartás! |
Kovacspeter | 4575 | 2012. március 21. 17:43 |
Majtika, ha jössz a vasárnapi túrára akkor adj egy telefonos elérhetõséget, mert a te számod hiányzik. Tel. számom: +36309149514
|
Kovacspeter | 4574 | 2012. március 21. 17:39 |
Találkozási pontok és indulási idõk: 1. Földes, 42-es fõút-Újfalui utca sarok 8:45 47.277628,21.375607 Innen indulnak: Cblaci+1motor, Majtika? Billig Peti?? KovácsP 2. Berettyóújfalu, körforgalom után az elsõ keresztezõdés jobbra 9:00 Itt csatlakozik Laci másik cimbije. 3. Biharkeresztes, Mol kút 9:30 Itt csatlakozik: Zoli bácsi A kúton megpihennénk egy kicsit, tankolunk oszt gó. Az Inazumák ki fogják bírni a Románián belüli kört tankolás nélkül, aki másmilyen motorral jön azt nem tudom. |
Billigpeter | 4573 | 2012. március 21. 13:35 | Válasz erre: 4572 |
Szevasz Szücsi! villaolajjal kapcsolatban én ezt használtam: http://www.motul.com/hu/hu/products/91?f[application]=145&f[range]=21 575 ml megy bele száranként, de szerintem több ment bele, a mennyiséget nem tudtam pontosan mérni, csak az olajszintet az összenyomott szár tetejétõl (95mm). annyi baj van ezzel az olajjal, hogy csak literes kiszerelésben van, és muszáj megvenni belõle két litert. Laci Castrolos olajat használt, aminek az az elõnye, hogy félliteres kiszerelésbe árulják. üdv. |
szucsizu | 4572 | 2012. március 21. 10:47 |
Billigpeter | 4571 | 2012. március 20. 19:59 | Válasz erre: 4570 |
Semmi jó. A szállodánál beragadt 75M, mi meg szépen lassan koldusbotra jutunk. Ha volna kedvem viccelõdni, írhatnám azt is, hogy olyan szegénység van, hogy az egerek hátratett kézzel sétálnak a spajzba. |
Kovacspeter | 4570 | 2012. március 20. 19:40 |
A Királyerdõs létszám eddig: Laci+1-2 motor Zoli bácsi Majtika BilligPeti hogy állsz? Én |
Kovacspeter | 4569 | 2012. március 20. 19:36 | Válasz erre: 4568 |
A találkozás legyen 9 órakor Berettyóújfaluban, a körforgalom utáni elsõ jobbra levõ útkeresztezõdésnél, aztán a következõ pont a biharkeresztesi Mol kút, innen indulnánk tovább 9:30-kor. Neked legjobb lenne Cblacival összebeszélni, Földestõl tudnátok együtt jönni. |
Majtika23 | 4568 | 2012. március 20. 11:48 |
Megvan már a hétvégi túrázás indulási és találkozási pontjai?
|