jimy_L | 17656 | 2019. február 15. 22:48 | Válasz erre: 17655 |
Fasz@ a szinkron, jól ejti s fordulatot. :)))
|
cblaci | 17655 | 2019. február 15. 21:35 | Válasz erre: 17654 |
Akkor ismerd meg Ricsi, de játszd le a hangot is! /felismerhető üvöltés =>lejátszás-ra katt/ https://www.honda.hu/motorcycles/range/street/cb1000r/overview.html |
inazuma400 | 17654 | 2019. február 14. 23:48 | Válasz erre: 17653 |
Sejtettem h azért mert a gép is át van faragva, de nem gondoltam volna h ennyire új masinarol van szó... Nekem még az előző széria él az emlékeimben... Azt se tom h hogy néz ki az új. Azt se tudtam h van új :D
|
cblaci | 17653 | 2019. február 14. 19:24 |
Ezt nézd Peti! Itt nem néz ki típusidegennek a TKC gumi, pedig egy CB 1000R-ről van szó! http://www.motorrevu.hu/cikkek/54271-frankenstein_scrambler_honda_cb1000r?fbclid=IwAR3lbO9BNoGfPXGtptfu6sJYDVfNlMjWF1-vjhlsWV1UQpCx7MPCeZ37Hw0 |
cblaci | 17652 | 2019. február 14. 13:08 | Válasz erre: 17650 |
Ez jó hír, de van egy kis "egyik szemem sír a másik nevet" érzésem is. A Pádis több mint 50km-es erdészeti útja, amikor még murvás volt, nem vonzotta annyira a túristákat mint mostanság, nem is volt olyan nagy nyüzsgés, de inkább nyeltem a port és azt se bántam, hogy amikor felérve levettük a sisakot úgy néztünk ki a nyitott plexi miatt mint Zorro. Egyre többen látogatják Erdélyt, az egykor csendes Torockón manapság már szállást se egyszerű foglalni... szerencsére még mindig vannak rejtett gyönyörűségek, az Uz-völgye még ilyen.
|
kantorbalu | 17651 | 2019. február 14. 12:30 | Válasz erre: 17635 |
Peti, Traktor gumi volt fenn? Szerintem én úgy 10x leszálltam volna, hogy feladjam. Komolyan elgondolkodtam, fel tudnék-e menni az 1200-essel? Az Uz völgye nem ilyen, ugye? Bíztass egy kicsit...! És nagyon gratulálok! No és a hely, az mesés! Svájcban a hasonló helyekre végig tükör aszfalt visz fel. Persze abban meg mi a challange...? |
lecso | 17650 | 2019. február 13. 20:11 |
https://www.biharmegye.ro/index.php?oldal=iras&id=920&fbclid=IwAR0CUrkZRqEHCY8RyN7f6g-8818W3irCF5DwoguBIw0403bIQKPxgQGmm7A
|
lecso | 17649 | 2019. február 13. 19:41 | Válasz erre: 17634 |
Nem, egész egyszerűen elkezdett visszafelé csúszni.
|
Kovacspeter | 17647 | 2019. február 12. 20:03 | Válasz erre: 17642 |
Kicsit várni kell még, hogy megkapjam aug. végéig a pontos beosztást. Nagyobb túrát is tervezek, bár ez az elmúlt két évben kútba esett... Hozzunk össze egy Úzvölgy csoportot, köremail, vagy valami ilyesmi. |
cblaci | 17646 | 2019. február 12. 19:05 | Válasz erre: 17645 |
Itthon megkerestem, ez volt az a spontán túra: https://www.sportmotor.hu/album/Cbs8SFMqBxv Szóval az a lényeg Balázs, teló mindig legyen bekapcsolva, mert bármikor jöhet este 10-ig egy SMS, aztán reggel start! :D |
cblaci | 17645 | 2019. február 12. 12:18 | Válasz erre: 17642 |
Jó is lenne ha már februárban kiszámítható lenne a nyár. 3-4 hét távlatában még lehet is tervezni, de 3-4 hónapra előre elég bizonytalan. Legjobb az volt amikor péntek este fél 10-kor jött Petitől az SMS, hogy szombaton ráérek-e egy gyors kicsapásra, másnap reggel alig 7 után már a határ túloldalán nyúztuk a vasakat :-) |
cblaci | 17644 | 2019. február 12. 12:08 | Válasz erre: 17641 |
Ezt egyszerűbben oldottam meg, markos gyerekek se kellettek. Egy bútorlapot mellétoltam a két keréknek, ezután nem a motort borogattam, hanem a bútorlap szabadvégét emeltem, miközben a túlsó vége folyamatosan érte mindkét gumit. Az első próba után másfél centivel még beljebb tudtam hozni a hűtővédőt, úgy hogy még a tank nem volt veszélyben. Persze az életben nem csak sík felületek vannak, más egy süppedős talaj, vagy a murvás út és más az aszfalt... ettől függetlenül valamelyest megnyugtat, hogy mégis csak tettem valamit a motor védelméért.
|
inazuma400 | 17643 | 2019. február 11. 23:29 | Válasz erre: 17636 |
Ja értem, nem az állítás volt dodoros, hanem a megfogalmazás "rá adja a tüzet"
|
kantorbalu | 17642 | 2019. február 11. 22:56 |
Bocsánat, nem tudok reagálni a témákra. Összeszaladtak a bevetések és ez csak rosszabb lesz... De felvetek egy gondolkodni valót: nagyon nehéz az egyeztetés a nyári programokat illetően. Családi nyaralás, munkák, itthoni projectek... Esetleg lehetne gondolkodni időpontokon. Erdélyi túra, találkozó, ilyesmi... Ha idén is lemaradok róluk, eret vágok, de tényleg! Csak úgy nagyvonalakban érdeklődöm, Uz Völgye, konferencia? Annyi már elég kezdetnek, melyik nyári hónapra készülhetek? Peti, Te vagy a nagy megálmodó. Van valami terv? |
Kovacspeter | 17641 | 2019. február 11. 22:13 | Válasz erre: 17639 |
Megnéztem, hát tényleg gondoltál mindenre, hűtő, ü.a tank. Szép meló! Esetleg próbaképpen egyszer érdemes lenne óvatosan ledönteni a gépet hogy épp csak érintse a talajt, pl egy gumilapra vagy valami ilyesmi, ha van ott egyszerre vagy 3 markos motoros ombre. |
Kovacspeter | 17640 | 2019. február 11. 22:00 | Válasz erre: 17639 |
"még nem tudja vizuálisan összekapcsolni az agyam a bütykös abroncsokat a Hornet bájával :-) " Nem baj, majd megszokod :-) Amúgy sokáig nem kell nézni, mert hamar elkopik :-) Való igaz hogy a szelíd kinézetű Inazumának lett egy vad beütése. |
cblaci | 17639 | 2019. február 11. 21:22 | Válasz erre: 17638 |
Elfelejtettem elküldeni az előző levéllel, pedig kíváncsi vagyok a véleményedre. Széles a hűtő, ha borul a motor könnyen leér és ez igaz a tankra is, azért egészítettem ki a bukócsövet a felső résszel. A TKC tudom hogy sokat jelentene, de az Inazuma is felment a Nagy-Biharra utcai gumival, no meg egyelőre még nem tudja vizuálisan összekapcsolni az agyam a bütykös abroncsokat a Hornet bájával :-) https://www.sportmotor.hu/album/fTvs_A0CmaH |
Kovacspeter | 17638 | 2019. február 11. 20:53 | Válasz erre: 17633 |
Hey, felülre is csináltál bukócsövet? TKC 80-at annak a Hondának!!:-) |
Kovacspeter | 17637 | 2019. február 11. 20:52 | Válasz erre: 17617 |
A Winklernél az a kamusi ködevés...háát... Amúgy tök jó orgánuma van, egy szuper szpíker lenne. Ott a Csikós aki jobbára képben van, inkább az öregebb vasaknál. Sokmindent megtanult a saját kárán. A legnagyobb koponya a Gajdán tanárúr. |
Kovacspeter | 17636 | 2019. február 11. 20:46 | Válasz erre: 17607 |
Azért, mert a motornak a legkárosabb üzemállapot az az, amikor 50-nél 5-ben vagy 6-ban (ami van) rácsavarják a gázt csutkára...kuplungról, váltóról ne is beszéljünk. Szóval nem az fogja igénybevenni a gépet amikor kihuzatod 8000-ig üzemmelegen... "Ez kicsit olyan Dodoros, ő szokott így fogalmazni, de neki lehet" Lehet hogy ő gyakran kap új gépet, úgy könnyebb:-) |
Kovacspeter | 17635 | 2019. február 11. 20:35 | Válasz erre: 17602 |
Hát ja, de az 1.2-es könnyebben kezelhető, főleg az enyémen található megokosított első telóval. Nameg nálam az úticélok egy része nem lenne elérjhető az 1.4-el, főképp ezért vetettem el anno, amikor a cserén gondolkodtam. |
Kovacspeter | 17634 | 2019. február 11. 20:32 | Válasz erre: 17630 |
Hú ez de jó! Élmény volt visszanézni. 02:35-nél a Dl első kereke a levegőben?:-) |
cblaci | 17633 | 2019. február 11. 09:20 | Válasz erre: 17632 |
kokrno | 17631 | 2019. február 10. 23:14 | Válasz erre: 17630 |
Elkezdtem a videót, 2 megtekintés. Befejeztem, frissítés, 30. Szép táj, nagy élmény volt biztos. |
inazuma400 | 17629 | 2019. február 9. 17:52 | Válasz erre: 17628 |
Ensem szeretem másnak oda adni, de érdekes h máséval se szeretek menni, csak kivételes esetekben.
|
cblaci | 17628 | 2019. február 9. 17:47 | Válasz erre: 17627 |
Biztosan egy gyengébb pillanatomban történhetett :-) Ma már ez nem fordulhat elő! |
inazuma400 | 17627 | 2019. február 9. 07:15 | Válasz erre: 17626 |
Foh, nem gondoltam volna h oda adod másnak.
|
cblaci | 17626 | 2019. február 8. 22:31 | Válasz erre: 17624 |
Ráadásul nehezen talált vissza a szállásra, én meg már azon paráztam hogy összecsukta.
|
inazuma400 | 17625 | 2019. február 8. 20:45 | Válasz erre: 17623 |
Ahha, hát ja, énis így vagyok ezzel, vhogy sose tudtam ezt a stílust értékelni... Meg nekem olyan bohóckodásnak is tűnik... :D igazán jót motorozni nem lehet vele, sok a króm, csillivilli.... Kivagyisag stb... Nem jön át, én öregen se vennék ilyen motort...
|
cblaci | 17623 | 2019. február 8. 19:50 | Válasz erre: 17621 |
Valami Harley, de ez teljesen mindegy mert egészen más világ ahhoz képest amit én szeretek. https://www.youtube.com/watch?v=Tw1ck2A3Txo |
cblaci | 17622 | 2019. február 8. 19:49 | Válasz erre: 17620 |
Ricknek is megvolt már a 750-es Ina, csak nálam túlzásba volt véve a karbantartás, pl. a kezelőszervek finomítása beállítása, fékek átkezelése, szinkron és egyebek, ez a különbség jött elő a próbakörnél. Aztán az övé is jobb lett miután rátalált egy lelkiismeretesebb szerelőre.
|
inazuma400 | 17621 | 2019. február 8. 18:33 | Válasz erre: 17619 |
Milyen motorja van neki? Hát én szoktam látni embereket h telibe nyomják habbal, meg mosóba mossák, én nem mernék úgy rá menni, inkább bíbelődöm rajta kézzel meg szivaccsal.... |
inazuma400 | 17620 | 2019. február 8. 18:31 | Válasz erre: 17618 |
Jó hát gondolom nem űz belőle sportot, csak szemléltetni akarta a motor erejét. Topgearbe is volt olyan h teszteltek kocsikat h legnagyobb fokozatba 60rol hogy megy, meg asszem volt oylan is h álló helyzetből 3dikban elindulás, v vmi ilyesmi rémlik, az se annyira jó dolog szerintem :D Miért Ricknek mi volt előtte? És hogy került a talira ha még nem volt inaja? Mmint úgy értem honnan az ismertség. |
cblaci | 17619 | 2019. február 8. 17:21 | Válasz erre: 17616 |
Valószínűleg egy kicsivel finomabb járásúra sikerült a teszt alanya, ellenben a többi "vödör csavar" járású Kawa típusokkal... Persze aki hiányolja a zörgést annak ettől lekonyul a cerka. Winkler amúgy jó fej, de csalódtam benne amikor a teremgarázsos videóban spray-vel tisztította a motorját. |
cblaci | 17618 | 2019. február 8. 17:18 | Válasz erre: 17615 |
Annyira sok újat nem közölt a szerző, azt eddig is tudtam, hogy legendásan szép és jó motor a nagy ZRX, de Petinek is van igaza, nem igazán szerencsés gyakorolni 5. fokozatban alacsony sebességnél ráadni azt a bizonyos tüzet... Rick próbálta ki az Inazumámat az egyik találkozón, ő mondta, hogy Hondásan precíz, nyilván pozitív értelemben. |
inazuma400 | 17617 | 2019. február 8. 16:55 | Válasz erre: 17616 |
Hat nemtom... Winkler mennyire tud hiteles lenni motorosok berkekben? Nálam az abszolút király Dodor! :D még mellette a triple nagykövet, Bistei Peti, meg Csikós írásait szeretem.
|
jimy_L | 17616 | 2019. február 8. 12:11 | Válasz erre: 17613 |
Ecce a Winkler tesztelt valami kawát, talán a Z750 vagy 1000 volt. Megált a motorral, és csak ennyit mondott, na kérem a kawaszaki csinált egy hondát. Szerintem ez nem dicséret volt. És most nem a hondát akarom leszólni. |
inazuma400 | 17615 | 2019. február 8. 07:15 | Válasz erre: 17613 |
:D hát nem véletlen! Mindenki tudja h a Honda az Honda! Szóval akkor Neked teszik, ahogy fogalmaz a szerző?! :D mondjuk azt nem értem h szép mint egy kawa, jó mint egy Honda, mert ez kicsit úgy is hangzik mintha a Honda csak csúnya motorokat gyártana... amúgy ki volt az aki le hondazta az Inat?
|
inazuma400 | 17614 | 2019. február 8. 07:10 | Válasz erre: 17612 |
Jah értem. Viszont a mostani dpfes szaroknal nem igazán van más járhatott út...
|
cblaci | 17613 | 2019. február 7. 21:25 | Válasz erre: 17585 |
Ennél találóbb címet nem is adhattak volna egy Kawás cikknek: "jó, mint egy Honda", vagyis a "jóság" fokmérője a Honda! Egyszer az Inazumámat Hondázta le az egyik itteni fórumtársam, annak is igaza volt. |
kokrno | 17612 | 2019. február 7. 21:21 | Válasz erre: 17611 |
Használhattam volna, de nem akartam. Meg én tartok a simlisségektől, hogy lebukok. Nyugodtabb volt a lelkem, hogy tudtam, ezen a téren rendben van . Kicsit büszke is voltam magamra, hogy olyasmi lett az autó, mint volt, nem pedig buherált.
|
inazuma400 | 17611 | 2019. február 7. 07:41 | Válasz erre: 17604 |
Mert szerinted mennyi dízel autó szaladgál ami megfelel a normáknak, meg hozza az értékeket?! Gondolom nem árulok el nagy titkot ha azt mondom h egy csomóból ki van szedve a dpf... :D Ha nem jársz vele külföldre, itthon el lettél volna szerintem, mert közúton nem ellenőrzik, a műszakit el lehet intézni... Attól h még h nem az van a kocsiba ami forgalmiba, meg használhattad volna úgy. :) |
inazuma400 | 17610 | 2019. február 7. 07:36 | Válasz erre: 17603 |
Aha, de mondom, én úgy vagyok vele h iylet csak egy vadabb fényezés mellé raknék fel, olyan perem poliron gondolkodtam enis amilyen Lacinak van a horneten, amikor a kawa z900rs en láttam, akkor tetszett meg, megbolondítja a motor külsejét, bele illene a stílusába, a fényes részei közé (karbi takaró, lábtartó konzol, lengővilla takaró kupak stb)
|
inazuma400 | 17608 | 2019. február 7. 07:27 | Válasz erre: 17599 |
Hat igen, ezekbe még volt anyag, (bár sokan morognak emiatt a közhely miatt, pedig igaz... Manapság minden a könnyítés és a költségcsökkentés jegyében történik, és ez meg is látszik a minőségen, mind autók mind motorok terén) meg hát lássuk be, azért az 1,4 az 1,4 az akkoriban még jókora vasdarab volt, nemhiába mennek azok a motorok (is) mai napig gond nélkül, és nagyon sok 100e km körül jár. De ám az összes ilyen nagy állat motor elég nehéz :D nekem fehér kékben tetszik a legjobban, ilyen csíkos fényezéssel, meg nagy fehér felnikkel.
|
inazuma400 | 17607 | 2019. február 7. 07:20 | Válasz erre: 17598 |
Ez kicsit olyan Dodoros, ő szokott így fogalmazni, de neki lehet :D amúgy nemtom h miért zavar h így írta le, hogy kellett volna fogalmaznia szerinted? (ez most így le írva elég rossz, de semmi kötekedés, komolyan kérdezem)
|
inazuma400 | 17606 | 2019. február 7. 07:12 | Válasz erre: 17597 |
Jajaja, tavaly láttam egyet előbe itt a közelben egy motoros talin, csorgott is rá a nyálam, tiszteletet parancsoló gép.
|
inazuma400 | 17605 | 2019. február 7. 07:11 | Válasz erre: 17596 |
Telibe? Nem gondoltam volna h ezt mondod, én ilyen sportmotor pártinak gondoltalak :D |
kokrno | 17604 | 2019. február 6. 22:19 | Válasz erre: 17600 |
Nem egy injektorosból lett már korábban karbis. Persze egyszerűbb, "sima" karbival, mint az enyém. Megvétel után gondolkoztam gázszetten. Megmutattam egy beépítőnek, ő azt mondta, ilyen elektromos karbira csak gari nélkül rakná rá. Már volt dolga ilyesmivel, egyszerűen nem tudták belőni ( a VW is használt ilyesmi Pierburgot Golfon, Audi 80-on, Favoriton, négyütemű Waresz is rokon volt ). Injektorosra, vagy sima karbisra be tudta volna hangolni, nekem is az egyszerűbb karbira átalakítást javasolta, ha használhatót szerettem volna. De úgy folyamatosan a szürkeözónába kényszerültem volna a zöldkártyával, hiszen az enyém szabályozott katalizátoros volt, sima karbival meg nem. Lehet, nem is hozta volna az előírt értékeket. Amellett, hogy nem felelt volna meg a forgalmiba beírt keverékképzésnek. |
kokrno | 17603 | 2019. február 6. 22:04 | Válasz erre: 17593 |
Valami ilyesmi aliról Persze a GSX-R-ekre van peremmatrica, meg 400-ra nincsen. De a GSX-re is csak megvágva jó a matrica, úgy meg macera. High Quality Motorcycle rim strips logo Stickers wheel decals for SUZUKI GSXR GSXS ALL GSXR1000 750 600 125 GSXS 750 1000 125 https://s.click.aliexpress.com/e/IGrsV5A Blue/Red/Gold/White color Motorcycle Wheel Rim Stripe Stickers Tape Decals For SUZUKI GSXR GSXR600 GSXR750 GSXR1000 https://s.click.aliexpress.com/e/dSYL7au |
jimy_L | 17602 | 2019. február 6. 21:55 | Válasz erre: 17599 |
Próbáltam, ha már gurul nem nehéz, simán leborul kanyarban lábtartóig. Mondjuk az nem biztos, hogy városban autók között is könnyű, és fürge. Annyit még nem mentem vele. |
Kovacspeter | 17601 | 2019. február 6. 21:42 |
Bő két éve a korábban belinkelgetett műhely tulaja meghozta ezt a döntést. Pedig valószínűleg ők értettek hozzá a legjobban... "2016 MÁRC. 31 UTÁN MÁR NEM VÁLLALJUK A KUGELFISCHER, D-, K-, KE JETRONIC RENDSZEREK JAVÍTÁSÁT. AZ ÜZEMANYAG RENDSZEREK REMÉNYTELENÜL ELSZENNYEZŐDTEK, ELHASZNÁLÓDOTTAK, A FONTOSABB ALKATRÉSZEKET ÚJ ÁLLAPOTBAN BESZEREZNI GYAKRAN MÁR LEHETETLEN, AMELLETT, HOGY MEGFIZETHETETLENÜL DRÁGÁK. A VEVŐK ÁLTAL BONTÓKBAN FELLELT HARMINC, NEGYVEN ÉVES ALKATRÉSZEK KÖZÖTT NINCS KIFOGÁSTALAN, SOKKAL GYAKORIBB A MŰKÖDÉSKÉPTELEN, ÉS EZEKBŐL KELLENE HASZNÁLHATÓ AUTÓT VARÁZSOLNI. MINDEN EGYES ILYEN RENDSZEREKKEL SZERELT AUTÓ JAVÍTÁSÁVAL VESZTESÉGET TERMELTÜNK, MIVEL A TÉNYLEGES IDŐRÁFORDÍTÁS TÖREDÉKÉT TUDJUK CSUPÁN ÉRVÉNYESÍTENI. A KISZERELT BEMELEGEDÉS SZABÁLYZÓK FELÚJÍTÁSÁT ÉS A BEFECSKENDEZŐ SZELEPEK VIZSGÁLATÁT, TISZTÍTÁSÁT TOVÁBBRA IS VÁLLALJUK." |
Kovacspeter | 17600 | 2019. február 6. 21:38 | Válasz erre: 17588 |
Hát ja. Bár a K-Jet javítására is elég kevés már a vállalkozó, aki aztán tényleg ismeri minden nyűgjét.
|
Kovacspeter | 17599 | 2019. február 6. 21:35 | Válasz erre: 17591 |
Baromi jó az 1.4-es is, csak elég nehéz vas. És még szép levegős blokkja van, ez volt az utolsó a Suzukinál.
|
Kovacspeter | 17598 | 2019. február 6. 21:29 | Válasz erre: 17597 |
"ötvennél és százötvennél is ott a tudat, hogy váltogatás nélkül, azonnal megindul, ha ráteszem a tüzet." 50-nél váltogatás nélkül a tüzet...mindezt egy szakújságíró, bravó... |
Kovacspeter | 17597 | 2019. február 6. 21:23 | Válasz erre: 17585 |
Hú, legendás gép ez is. És elég kevés van belőle.
|
jimy_L | 17596 | 2019. február 6. 20:36 | Válasz erre: 17591 |
Polírozott alumínium színű, szintert kap. Igen ez alap, hogy a motor, és a motorozás élménye az naked. |
inazuma400 | 17595 | 2019. február 6. 19:41 |
Mondjuk vmi ilyesmi fényezesre gondolok, amihez megy olyan feliratos felni
![]() |
inazuma400 | 17594 | 2019. február 6. 19:30 | Válasz erre: 17593 |
Ezeket ma találtam facen, egyik csoportba, így ahogy van, nem saját képernyőmentés.
|
inazuma400 | 17591 | 2019. február 6. 19:24 | Válasz erre: 17590 |
Ahh értem, volt egy szép zxr 1200 v 1100 már nemtom, kevés kmterrrel vmi 1,6m, ződ, de most rá néztem már ninxs fent, pedig sokáig láttam... Jajaja, jó dolog ez a naked bike, mint már mondtam nekem is bejönnek a sportmotorok, csakhat az a fránya csutka.... :D mondjon bárki bármit, szerintem a motorozás hamisítatlan színtiszta esszenciájat csak naked bikeon lehet átélni, számomra ez a kategória az igazi motor! A gsx 1400 is szép, szeretem ezeket a nagy power nakedet, de én inkább maradok a közepkategorianal. Mi a terved a felnikkel? Szoktam mostaban látni feliratosakat, rohadt jól néz ki, de szerintem ahhoz kell egy hozzáillő stílus is fényezésben. |
jimy_L | 17590 | 2019. február 6. 18:48 | Válasz erre: 17587 |
Ez már csak hab a tortán!!!! Volt ugye a zrx 1200-1100, mint alternatíva, mégis csak zűűűd. Vagy drága volt, az állapotához képest. Vagy leharcoltak. Volt még a gsx 1400, az meg egy lélektani összeg fölött volt, amennyiért motort nem veszek. A nagy álom egy első generációs zx12r kawa lett volna, arról meg az asszony nem akart hallani. Ez most olyan volt mint mikor a zx9r-t vettem. Kinéztem egy utolsó generációs tizenkettest, két hét múlva meglett rá a lé, addig elkelt, egyik haverom vette meg hitelre. Asztán össze csukta, mert nem volt felnőve a feladathoz. Én meg megvettem az első motort ami elém ugrott. Nem bántam meg! Az is jó csapat, lett. Az inazumát sem bántam meg, sőt!!! Ez még jobb! Nem megy szét a csuklóm egy városi cirkálástól, mit a segrakétán, ez is szedi a lábát, nem kell órákig bajlódni az idomokkal, akármilyen teendő miatt. Eccerű mint a faék. Most néztem bele a blokkba, tiszta mint a szűzlány pin@ja. Jövő héten mennek a felnik szépülni. |
kokrno | 17589 | 2019. február 6. 18:21 | Válasz erre: 17578 |
Mellé meg négykerekűből egy kétajtós, 6,5 literes szörnyet https://en.m.wikipedia.org/wiki/IFA_W_50#/media/File%3AW_50_L_Blau.jpg |
kokrno | 17588 | 2019. február 6. 18:17 | Válasz erre: 17581 |
Na ja, az adagolós dízelnél valószínűleg bonyolultabb, hehe
|
inazuma400 | 17587 | 2019. február 6. 17:34 | Válasz erre: 17586 |
(Y) szerintem ez a társaság jobb :D ám mik voltak még a lehetőségek? V mik voltak a szempontok motor vásárlásnál?
|
jimy_L | 17586 | 2019. február 6. 16:35 | Válasz erre: 17585 |
Na, ja ez is nagy kedvencem. Ha várok 3 hetet a motor vásárlással, most abba fórumba írogatnék.
|
inazuma400 | 17585 | 2019. február 6. 16:23 | Válasz erre: 17578 |
Ha már szereted a kawakat, itt is van egy jó kecske még a hőskorból, csak azé' mer' épp most dobta fel a facebuk, egy ilyet azért enis elfogadnek a képzeletbeli garázsomba :D https://totalbike.hu/tesztek/2019/02/06/hasznalt_kawasaki_zrx1200r_2001/ És ott egy másik cikk is a cikkben, a Honda cb 750ről, az is megér egy misét. Asszem ezek már hiánytünetek nálam, szezonban nem szoktam ilyen lenni, de amíg nem volt motorom folyton a netet bújtam, képeket nézegettem, mentegettem, (bikepics-et napi rendszererességgel látogattam és millió 1 képet szedtem le, mindig az aktuális motorról amire épp rá voltam buzulva :D) cikkeket olvastam stb... |
inazuma400 | 17583 | 2019. február 6. 07:13 | Válasz erre: 17578 |
XDDDDD nemtehetek róla, teljesen a rabja lettem :D szeretem a sor4et, de ki akarok próbán mást is.
|
Kovacspeter | 17582 | 2019. február 5. 22:12 | Válasz erre: 17578 |
Akkor már inkább, ha a Kawát úgy is szereted, egy Mach4. Nekem tetszik, bejönnek a nagyköbcentis kétüteműek.
|
Kovacspeter | 17581 | 2019. február 5. 22:10 | Válasz erre: 17505 |
Akkor lehet félreérthető voltam, azt lett volna a hsz. lényege hogy a 201-ed volt a bonyolultabb, öregebb, az elektronikával megfejelt karbis stb rendszerével, ami több gempát vett fel mint Balu dízele, meg sorhatosa. Nyilván nem a V8-asra gondoltam...
|
Kovacspeter | 17580 | 2019. február 5. 22:02 | Válasz erre: 17506 |
Sztereotípiák általánosságban véve, sok esetben elfogultság és korlátolt gondolkodás esetén is kialakulnak...
|
jimy_L | 17578 | 2019. február 5. 21:42 | Válasz erre: 17577 |
Asszem nézek egy wartburgot. Menő három hengeres, és kétütemű.
|
inazuma400 | 17577 | 2019. február 5. 20:47 | Válasz erre: 17576 |
(Y) mára már úgyis a sor3mé a főszerep, a japány gyártók is rá jöttek, viszik mint a cukrot a sor2 sor3makat, mondjuk nekem a motor hang mindig is sor4 lesz az igaz, utána talán a v4, de előbbi alul nyomatekszegény (1000ccm alatt) utóbbi meg elég ritka, meg dögnehéz, a mostani trend a középkategoria, könnyű, jól kezelhető, nyomatékosan motorok (2-3henger) nagyon vágyodom a triple után, pedig még évekig nem lesz belőle semmi... :D talán ha összejön akkor egy vfr jövőre...
|
jimy_L | 17576 | 2019. február 5. 20:25 | Válasz erre: 17575 |
A hajtás lánc első fele, a főtengely és a kuplung között. No meg nyomaték szegény.
|
inazuma400 | 17575 | 2019. február 5. 20:02 | Válasz erre: 17574 |
Mer, mibajuk? Mondjuk én úgy vagyok ezzel h hiába szép, ha vmi hasonló kéne, évjáratba stb, akkor úgyis hornetet választanám a mezőnyből, dehát azok az idők elmúltak.... Csak a triple! :D
|
jimy_L | 17574 | 2019. február 5. 18:42 | Válasz erre: 17573 |
Nekem volt kawám, de zr -7-et. nem véletlen nem vettem. Pedig még teccik is.
|
inazuma400 | 17573 | 2019. február 5. 16:42 | Válasz erre: 17572 |
Fordítottam is, de nem arra az angol névre emlékeztem, úgyhogy inkább hagytam, hát jó, bordóra emlékeztem, meg a farokidomra meg a fehér részekre is, mmint h van bennük fehér. volt egy sejtesem h zr7 v Bandi lesz, de ez már nagyon rég volt... Meg kiszorít mindent a fejemből a triple, mint egy rák, v mint egy szimbiota és egyre csak elteljesül :D
|
kokrno | 17572 | 2019. február 5. 16:15 | Válasz erre: 17571 |
Fordító , utána google, bár nem sok van róla. Állandóan egy pinterest odal jön fel, de képnézegetőbe nem regisztrálok, meg úgy általában herótom vanna regisztrálástól. Csak, ha nagyon-nagyon muszáj, akkor teszem. Szóval nem csoda, hogy nem találtad elsőre. Bár elsőre a bordó félrevitt, mert a motort gondoltam annak, ennek meg a vázon látom a színt.
|
inazuma400 | 17571 | 2019. február 5. 16:06 | Válasz erre: 17570 |
Azaz! :) reggel nem találtam, meg nem is igazán fogott az agyam, éjszakás vagyok.
|
kokrno | 17570 | 2019. február 5. 15:55 | Válasz erre: 17568 |
http://www.wild.hu/lapszam/cikk/104/a_bontoszokeveny Kawasaki ZR-7 ![]() |
inazuma400 | 17569 | 2019. február 5. 07:26 | Válasz erre: 17568 |
Be akartam linkelni, de sajnos nem találtam meg, viszont itt egy másik, (mert most jönnek elő az emlékek, mert egy időbe nagyon rá voltam buzulva, persze tudom h ez csak pozerkodni jó, nem motorozasra vannak kitalalva, amúgy se bírom a csutkat, pedig tetszik, csak egy rakat fos :D) https://totalbike.hu/tesztek/2012/12/31/divatos_motor_fillerekbol/ A másik nagy kedvenc meg sapka díjnyertes bmwje http://blogger42.com/megnyerte-a-cafe-racer-kategoriat-a-cr42/ Ez a motor nagyon állat, volt szerencsém előbe látni amtsen is. És ha már így bele jöttem itt egy kedvenc videóm is, ez is jó gép! https://youtu.be/k57qim6tXtg Boccs emberek, elkapott a hév! :D |
inazuma400 | 17568 | 2019. február 5. 07:15 | Válasz erre: 17567 |
Nah! Úgy látom kezdesz kiismerni! :D én a frankeinsteinezést épített motoroknal szeretem, pl egy jó kávé gép v hasonló. Volt is egy kedvencem, magyar motor volt, egy bordó kawa v szuszka, a neve is az volt h bontószökevény csak angolul, még vmi újságban is megjelent. Bár hozzá teszem ha kávé gépet építenek, akkor azt vmi ina v xjr v hasonló "alacsony" építésű motorból csinálnám, vaaagy vmi régi 2 hengeres cb400n ből... nem pedig magasból mint az a bordó is vmi Bandit v zr7 v hasonló volt....
|
kokrno | 17566 | 2019. február 4. 20:08 | Válasz erre: 17564 |
Én meg mit meg agyaltam rajta, csak nem márkában, járműfajtában, mint LKW
|
inazuma400 | 17565 | 2019. február 4. 19:17 | Válasz erre: 17563 |
Próbáld ki a Tiédbe, úgyis félkarút akartál :D nekem nem kell frankeinstein motor, v ina v triple :D
|
jimy_L | 17563 | 2019. február 4. 18:25 | Válasz erre: 17517 |
Ricsííí nézd mit leltem! https://www.kepesmotor.hu/teleszkop_futomu/p1955429 A kedvenced lehetne, triumph is, inazuma is. |
kokrno | 17562 | 2019. február 4. 18:21 | Válasz erre: 17559 |
Csak nem felvidéki magyar a szerző? "bestartolhatom". Hasonlókat ottaniaktól hallani. Meggázoltam, sebláda, sárkány, stb. Amúgy tudja valaki, mi a végén az " LR "? |
cblaci | 17559 | 2019. február 3. 21:35 |
Néhány szösszenet más fórumokról :-) Lamborghini fórum: Szélzaj 330 km/h felett, nem tudok vele mit kezdeni! Audi A8 fórum: Hol találom a legjobb Rolex-szervizt? Fiat fórum: Halló? Van itt valaki rajtam kívül? Mercedes C-Klasse fórum: Tegnap este úton az üzletbe elázott a mercedesem - most mit kell csinálnom? Alfa fórum: Létezik élet a szervizen kívül? Renaultfórum: Havibérlet a villamosra eladó - jelige: a kocsim korábban jött meg a javításból. Bentley fórum: Ma használtam a hamutálcát - Hogyan tudom kicserélni? Porsche Cayenne fórum: A fogyasztásom 40l/100km alá esett - valami gond lehet a motorral? Smart fórum: Új robogómotor beszerelve - hihetetlen teljesítménynövekedés! Mustang fórum: Egy boyracer egy Civic-kel próbált meg megelőzni! Civic fórum: Egy fickó ma megpróbált lenyomni egy Mustang-gal! Honda Accord fórum: Megkaptam az anyám kocsiját. Hol lehet olcsó 18 collos felni szerezni? VW Bora Forum: Már elegem van abból, hogy mindenki azt hiszi, hogy egy hátizsákos Golf-fal nyomulok! Opel fórum: A Corsámon egyetlen rozsdafolt sincs! Tényleg! (Admin által törölt hozzászólás) Yaris fórum: Vezethetek fiú létemre egy női autót? Lexus fórum: Hol lehet szerezni VW-Style hátsó lámpákat? BMW M3 fórum: Hol lehet szerezni Golf 3-as külső visszapillantó tükröt? Viper fórum: Egy Smart van a szívócsőben! hogy lehet kiszedni onnan? Ford Fiesta fórum: Segítség - a motorháztető alatt egy varrógép van! Seat Marbella fórum: Ma egész nap sikerült lépést tartanom egy IFA-val! BMW 3xx E36 fórum: Hol van a legzsírosabb kebap a városban? Hummer fórum: Ma behajlott az ütközőm. 10 halott és 27 sebesült. A matt fekete festéket egyenesen a hivatalos Hummer- disztribútortól kell megvennem , vagy pedig használhatok másikat is? A Márkaképviselet 25 km-re van tőlem, ami több mint 12000 Ft benzin! Mercedes-Benz 190D fórum: Az autóm új tulajdonosa küldött nekem pár kérdést a kocsit illetően - tud valaki esetleg bengáliul? Yugo fórum: Mikor működött utoljára a ti kocsitok? Honda Civic CRX fórum: A szomszéd kutyája ott alszik a kipufogómban, azért nyugodtan bestartolhatom az autót? Mercedes S-Klasse fórum: Az asszony meg az a mocskos ügyvédje megpróbálnak szemét módon lehúzni engem. Hogy tudnám őket elintézni úgy, hogy büntetlen előéletű maradjak? Polo fórum: Végre leültettem a futóművet! csak most már nem érem el az ablakot a McDrive-nál! Ferrari fórum: Még nem jártam a városon kívül. hogy működik a 4,5,6 fokozat? Porsche fórum: Defektet kaptam - ha visszaadom a lízingtársaságnak, akkor olcsóbban jövök ki, vagy inkább próbáljam meg eladni én? Twingo fórum: Új szemöldök a fényszóró köré eredeti lószőrből! BMW 7xx fórum: Segítség, átprogramozták az ECU-t, és most nem csukódik be automatikusan a hamutartó! MX-5 fórum: Egy LR átment az autómon! LR fórum: Az alvázamba beszorult egy MX-5, lehet vele így közlekedni, vagy inkább mégis szedjem ki onnan? |