9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 6972 2012. november 19. 09:23   Válasz erre: 6971
Még életemben nem jártam ott, de tudom, hogy Erdély gyönyörû. Borzasztó dolog ilyet itt leírni (:D), de jórészt nektek is köszönhetõ, hogy szépnek láthatom azt a tájegységet.
    

cblaci 6971 2012. november 18. 21:44   Válasz erre: 6970
Egyetlen percig sem kell magyarázkodnod Peti! Aki egyszer eljut oda nagy a valószínûsége hogy ugyanolyan érzésekkel tér haza mint Te vagy én. Akik meg nem aktívak azoknak teljesen mindegy, hogy mihez nem szólnak hozzá. Ha pedig valaki vagy bárki vagy akárki Erdély miatt szólni mer azt úgy kimoderálom hogy abba hiba nem lesz ;-)

    

Kovacspeter 6970 2012. november 18. 21:18  
Lehet hogy kicsit sok Erdéllyel kapcsolatos dolog kerül ide, de õszintén szólva a szívemhez az a vidék, és milliõ, valamint hangulat áll a legközelebb.
A foglalkozásomnak köszönhetõen a világnak sok országát bejártam. De Erdélyhez hasonlót eddig nem találtam.
    

Kovacspeter 6969 2012. november 18. 21:08  
Akit érdekel, jó kis erdélyi galéria, sok ismerõs táj, megunhatatlan:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=80865
    

Kovacspeter 6968 2012. november 18. 20:47   Válasz erre: 6967
Hogy legyen? Intézed, vagy intézzem?
    

hacse 6967 2012. november 18. 19:17   Válasz erre: 6952
Nekem ez már az idei talira eszembe ötlött, de amilyen mafla vagyok se közvélemény kutatást nem tartottam , se semmi. Olyan elképzelésem is volt, hogy legyártatom , aztán csak viszem, de semmi nem lett belõle. Meg ugye a darabszám kérdése, mer' lehet , hogy nem inazumás is venne. Biztos vagyok benne , hogy mindegyikünk igényelne ilyet.
    

cblaci 6966 2012. november 18. 19:16   Válasz erre: 6965
Rendben, minden a karcok mélységétõl függ...
    

Kovacspeter 6965 2012. november 18. 19:14   Válasz erre: 6964
No, nem baj, így már könnyebb lesz;-)
Más. Karcjavítás ügyében akarok kérdezni, lakkozott felületen még nem csináltam, majd kereslek.
    

cblaci 6964 2012. november 18. 19:08   Válasz erre: 6963
Én csak telefonon beszéltem vele úgyhogy nem ismertem volna fel :-)
    

Kovacspeter 6963 2012. november 18. 19:04   Válasz erre: 6954
Gyuláról jut eszembe, meg van örökítve munka közben, lehet látni az utak mellett óriásplakátokon, meg a metróban kihelyezett reklámfelületeken.
Gyulánk híres lett;-) (Középsõ kép)
    

Kovacspeter 6962 2012. november 18. 18:59   Válasz erre: 6961
Ezzel én is így vagyok. Fura hogy neked már a korábban elkezdte. Bár gondolom nem csak kilométerfüggõ hanem korfüggõ is. Az enyémen olyan 50 ezer után könnyezett a kuplungfedélnél, 70000 körül meg a szelepfedélnél. Persze csak éppenhogy, ha sokáig nem volt lemosva akkor látszott egy nagyon pici. Csere megoldotta.
    

cblaci 6961 2012. november 18. 18:40   Válasz erre: 6959
Amikor megvettem a motort kétszeri nekifutás után lett könnymentes a blokkja, azok is olyan hülye helyeken voltak mint pl. a hengerfej oldalában lévõ csavar "O" gyûrûje, vagy a szelepfedél tömítésénél. Szerencsére olyan helyeken nem volt gond ami nagyobb bontással járna. Nem bírnám elviselni a mocskos olajos blokkot!
    

cblaci 6960 2012. november 18. 18:36   Válasz erre: 6958
Átadom az üdvözletet, bár nem sûrûn találkozunk. A nittelõs láncot én is ajánlottam de szerintem mivel nincsenek hosszútávú tervei azzal a motorral nem költ már rá többet.
    

Kovacspeter 6959 2012. november 18. 18:23   Válasz erre: 6957
Nekem sem volt problem eddig, igen komoly és tartós esõkben is bizonyított. Csak mostanában puffadt meg, az olajkönnyezésbõl felfelé is jutott, talán ezért.
Ha szépen illeszkedik akkor kb. kéne neki zárni. De ha mégsem, akkor ott a szellõzõ, ami ha nincs eltömõdve akkor kifolyik a lé.
Szóval arra akartam kilyukadni hogy nem az olajkályhával van a baj, csak oda kell rá figyelni. Mint minden más motornál.
    

Kovacspeter 6958 2012. november 18. 18:12   Válasz erre: 6956
Üdvözlöm az Öreget ha találkozol vele! Sajnálom hogy el akarja adni.
Az érthetõ hogy nem akar annyit rákölteni, sok munka, meg hát a tömítéskészlet se olcsó, de csak találni arrafelé egy normális szakit aki belehúzza a nittelõset, az meg nem olyan vészes.
Amúgy meg azt mondta, ha hetven éves lesz akkor nagyobbra fog váltani, Hayabusára;-)

    

cblaci 6957 2012. november 18. 17:43   Válasz erre: 6954
Arról a gumikupakról nem tudom elképzelni -még új korában sem- hogy teljesen kizárná a vizet egy olyan igazi dézsából ömlõ esõ esetén. Az enyém szemre még zár is de az is deformálódott egy kicsit, ettõl függetlenül szerencsére még nem jelezte a motor hogy nem bírja az esõt.
    

cblaci 6956 2012. november 18. 17:36   Válasz erre: 6952
Tetszik az ötlet nekem is!
Ma meglepetésszerûen betoppant hozzánk Zoli bácsi és a fia. Valamikor tavasszal biztosan emlékszel amikor panaszkodott a motorja hangjára de aztán már nem találkoztunk mert a Szelidi találkozóra nem jött el. Elvitte szerelõhöz aki azt mondta nem cseréli ki csak a végtelenített láncra de arra igen borsos árat mondott mert ugye az a blokk széthúzásával járna. Végül valamit feszített még rajta (ezt nem értettem) és beállította a szelepeket, de azt mondja az öreg most még tán jobban csörög... Elmeséltem B Peti kálváriáját és azt is milyen következményekkel járhat a dolog, nem valószínû, hogy költ rá inkább eladja mondván nem kell már neki ilyen nagy motor és elég már neki a másik is a kis 125-ös Vanvan, jövõ áprilisban 70-éves lesz az öreg, hivatalos vagyok egy birkapörköltös vacsorára.
    

Kovacspeter 6955 2012. november 18. 17:24   Válasz erre: 6953
Akkor neked köll egy db ebbõl a színbõl?
    

Kovacspeter 6954 2012. november 18. 17:21  
A jó múltkorában kiderült hogy a hengersornál, a leömlõk alatt olajkönnyezés van. Persze ilyenkor egybõl a legrosszabbra gondol az ember. (hengerfejtömítés) Megmutattam Frecska úrnak egy karbiszinkron, stb. alkalmával, de megnyugtatott hogy csak a gyertyáknál levõ tömítések fáradtak el. Azóta - talán emiatt - a gyertyakábelen található zárótömítések közül vagy 2 sem fed már rendesen, úgyhogy a napokban mentem Gyulához ezekért az apróságokért. Ennek kapcsán megemlítette, náluk is elõ-elõfordul hogy nagyobb esõ esetén Triumph lesz a Banditból, kérdezte hogy az Inánál mi a helyzet? Ezzel eddig nem volt bajom, de pl. Imre is írta hogy õ járt már így. Szóval elkezdtünk tippelgetni, hogy ha a gumi fedõkupak tökéletesen zár, elöl a szellõzõnyílások meg nincsenek eltömõdve, akkor elvileg nem lehet baj.
    

Billigpeter 6953 2012. november 18. 16:45   Válasz erre: 6952
Jó ötlet, már én is gondoltam rá. szedtem egy logót a katalógusról, szebb a színe:-)
    

Kovacspeter 6952 2012. november 18. 16:05  
Az jutott eszembe hogy Inazuma logós pólót fogok készíttetni. Van-e nálatok ilyesmire igény? Ha igen akkor szóljatok.
Túrtam logót háromféle színben a csigaevõs Inazuma oldalról, ez alapján már elkészíthetõ.
    

Billigpeter 6951 2012. november 18. 00:51   Válasz erre: 6950
A sz@rhoz mégtöbb...
    

Billigpeter 6950 2012. november 18. 00:51   Válasz erre: 6940
Egy még eszembe jutott:
A jó munkához idõ kell!
    

Billigpeter 6949 2012. november 18. 00:50   Válasz erre: 6946
Csabi mûszerfalán többféle színû, méretû, fajtájú, és állagú füldugó volt fellelhetõ, csak választani kellett volna:-)
Lehet jövõre másik szobatársat (sakat) választ:-)
    

Billigpeter 6948 2012. november 18. 00:48  
Úgy látom, minden meg lett beszélve, az elhangzottakat se bõvíteni, se megcáfolni nem tudom:-)
    

Kovacspeter 6947 2012. november 18. 00:14   Válasz erre: 6943
Azért azt a 100 ezer feletti futást nem tanácsos megvárni, meg azt sem amíg a feszítõ elér a végéig, nem egy géprõl tudok amelyik megjárta ezzel.
    

Kovacspeter 6946 2012. november 18. 00:09   Válasz erre: 6936
Jövõre ne felejts el bekészíteni egy pár füldugót;-)
    

Kovacspeter 6945 2012. november 18. 00:06   Válasz erre: 6935
Keményen nyomtuk igaz, Csabiékkal páran maradtunk utolsónak, de jelentem ilyen atrocitás nem történt;-)
    

VVLaci 6944 2012. november 17. 21:48   Válasz erre: 6943
Úgy leszen! :-)
    

cblaci 6943 2012. november 17. 16:53   Válasz erre: 6942
Ott voltam amikor elszakadt a lánc és Peti mesélte mit látott rajta amikor otthon szétszedte, mindenesetre érdekes jelenség én is kíváncsi lennék mi idézte elõ. A dojcse elvileg 45ezret futott ha jól rémlik... valószínû a gyári végtelenített lánc volt még benne amelyekrõl az hírlik hogy elfutnak simán 100ezer felett. Végülis Ti látjátok belül és ha felesleges lenne cserélni én is hagynám, pont elég költség volt ez így is.
Jól csináld már meg az én barátomnak mert imád az motorozni oszt amióta beteg az ételhordó nincs abbúl a gyerikbû semmi ;-)

    

VVLaci 6942 2012. november 17. 15:15   Válasz erre: 6941
A helyzet az, hogy valszeg marad a dojcse lánc, csak még meg kéne találni a szakadás okát. A hengerfej körüli részeken nincs semmi olyan nyom, ami okot adhatna. A feszítõ is félúton áll, a csúszkák is épek. És láncszem közepén szakadtak a lemezek, lehet, hogy a fõtengely fogaskereke a ludas. Ha összerakjuk, azért sokszor át lesz forgatva ellenõrzésképpen.
    

cblaci 6941 2012. november 17. 11:33   Válasz erre: 6940
Na meg az idõ mellett kell még olyan mint pl. a hengerfej tömítés meg ilyen apróságok ill. egy vezérmûlánc, mert azt mondta a Billig -bár élvezte nagyon- nem szeretne mégegyszer így járni. A dojcse blokk meg csak nem teljesen új és az abban rejlõ vez.lánc is okozhat késõbb meglepetéseket. Szerintem a tavaszig van ideje kiteljesedni a szerelés gyönyörének, legalább lesz mirõl beszélgetni és nem disznókodunk állandóan ;-)
    

VVLaci 6940 2012. november 17. 11:12   Válasz erre: 6939
Ami késik, az nem jön idõben!

Hamar munka ritkán jó!

stb.... (most csak ennyi jutott eszembe!) :-)))))))))))))

Szóval kell még egy kis idõ, de úgyis most jön a hideg.
    

hacse 6939 2012. november 17. 10:31  
Billigpeti! Össze is raktátok már a motorbiciklit a 'la complete? Hogy húz ? Szép a hangja ? Gondolom nagy az öröm, hogy sikerült ! :o)
    

cblaci 6938 2012. november 16. 20:38   Válasz erre: 6937
Ja, ha alszok... próbáltam, talán sikerült is 10-15 percet :-) aztán próbálkoztam ellentétes fázisokat gerjeszteni hátha az eltérõ hanghullámok kioltják egymást... esélyem nem volt :-)))
Amúgy ismerek én olyan hiéna gyomrú parasztgyereket aki a blokköntvényen keresztül beleokádna az olajtérbe, sõt a betonba belehugyozza a monogramját :-D

    

Billigpeter 6937 2012. november 16. 20:25  
Na, itt álljunk meg egy szóra végre-valahára, de ha alszol, minek hallgatózol? Egyébként meg szerintem elég nehéz lehet belehányni a blokkba azon a kis betöltõnyíláson:-)
    

cblaci 6936 2012. november 16. 20:16   Válasz erre: 6935
Mondjuk ahogy horkoltatok Gabbe-val... az se tûnt volna fel ha egy Kamazt túráztatnak a faház elõtt, nemhogy egy sima bõleves rókázás :-)))
    

Billigpeter 6935 2012. november 16. 20:04   Válasz erre: 6934
Nem emlékszem, hogy ennyire elfajult volna az inazuma találkozó:-) Bár a srácok a szomszédba keményen nyomták, lehet, hogy átjöttek éjszaka teleokádni a karteremet:-)
    

VVLaci 6934 2012. november 16. 07:29   Válasz erre: 6929
Mivel Petinek nincs kutyája, az a verzió is kilõve, hogy belehugyozott az eb! :-))) Egy veresboros hányás azért még lóg a levegõben okként! :-)))
    

Kovacspeter 6933 2012. november 16. 00:53   Válasz erre: 6930
Nem is az egy két deci, de ezt a necces árnyalatot nem egyszerû kikeverni, mindegy hogy csak egy kapaszkodó vagy az egész motor.
A keveréssel is csak szoptam anno, ezek szerint van már egy-két normális hely arrafelé.
Cakát!
    

Kovacspeter 6932 2012. november 16. 00:48   Válasz erre: 6929
Drukkolok hogy minden faszán menjen továbbra is!
    

cblaci 6931 2012. november 15. 23:04   Válasz erre: 6929
:-)))
    

cblaci 6930 2012. november 15. 23:00   Válasz erre: 6926
Huh! az tényleg nem olcsó... ráadásul egy deci festék bõven elég volt rá szerintem. Hajdúszoboszlón a Szinvonal KFT-nél (Móricz Zsigmond utca) kevertettük a festéket a kisebbik fiam szimójára, így -mivel nem javításra kellett- nem volt annyira lényeges a színárnyalat. A gyerek választott és (miért is ne) a BMW egyik ezüstmetál szinárnyalata lett a nyerõ. Viszont tavaly a Tesco parkolóban lesikálták az autóm elsõ lökösét majd szó nélkül úriasan továbbálltak... akkor Debrecenben a Galamb utcán kevertek hozzá festéket, nagyon jól eltalálták a kényes kristályzöld metál színt. Részlegesen fújtam majd lakkoztam és políroztam, teljesen jól sikerült, az egész történet 5-6 ezerbõl kijött, amit egyébként a lökös leszedésével együtt 20ezer fölött vállaltak volna.
Szóval amilyen árak vannak azt hiszem ezután is a "magad uram ha szolgád nincsen" mondás elvét fogom követni :-)
    

Billigpeter 6929 2012. november 15. 22:52  
Tegnap áttelepítettük a donor fõtengelyét az ételhordó blokkjába. A mérési eredmények kedvezõnek tûnnek, folytatódik az összeépítés. Mutattam a savanyú szagú olajat Lacinak, neki se volt ötlete, hogy mitõl lett ilyen. valószínû lehet ez a veresboros kovászosuborka sztori:-)

    

Billigpeter 6928 2012. november 15. 22:41   Válasz erre: 6920
Remélem, kap négy durva felnit is, meg lángnyelves festést az oldalára.
    

Billigpeter 6927 2012. november 15. 22:39   Válasz erre: 6926
15 ropi az még egy csomaggal sincs, remélem, adtál borravalónak egy pilótakekszet:-)
Egyébként tényleg szép lett, úgyhogy csak gyönyörködjél benne, ne vizsgáld az ár-érték arányt:-)
Mifelénk is arcátlanul magas áron dolgoznak a fényezõk. Persze tudom, hogy elég drága berendezések, szerszámok kellenek hozzá, de nem kellene ezek árát mindenkivel kifizettetni.
    

Kovacspeter 6926 2012. november 15. 22:01   Válasz erre: 6921
Hol kevertetted? Eltalálták pontosan az árnyalatot? Csak azért kérdezem mert a múltkor egyik kollégám autóján is fényeztek egy idomot, de nem lett 100%-os, bizonyos fényviszonyok között felfedezhetõ egy minimális eltérés, számítógépes keverés ide vagy oda.
Drága volt! 15 ropi... amikor Sapka megmondta az árat, elsõ gondolatom az volt hogy fordulok vissza a kapuból. De aztán eszembe jutott hogy eddig mennyit szoptam már színkevertetéssel, fényezõvel, meg karosszériással. A nagy részük nagyon nagy hóhányó. (tisztelet a kivételnek)
Úgyhogy aki profi, minõségi munkát akar és tud rá áldozni, annak abszolút ajánlom Sapka mestert.
http://www.sapkamuvek.hu/

    

Kovacspeter 6925 2012. november 15. 21:37   Válasz erre: 6920
Attól kezdve a hátsó kerekek meg is oldanák a szántást;-)
    

Kovacspeter 6924 2012. november 15. 21:33   Válasz erre: 6918
Semmit nem tudok róla, csak ami az oldalon van, lehet éppen az is, nincs kiírva hogy hanyadik tulaj. Mennyiért vesztegették a sárvárit anno?
    

Kovacspeter 6923 2012. november 15. 21:30  
Ha új Hondát kellene választani, nem kérdés hogy melyik lenne.
Bár van pár kevésbé pozitív tulajdonsága, a 14.5 literes tank, tesztfogyasztásnak 6 litert írnak, bár ez sokmindentõl függhet, kicsit nehéz is. Az egyik helyen 247 kg nedves súlyt írnak, a másikon 243 kg a száraz súly, vajon melyik az igaz? Az utasülés is "érdekesen" van kialakítva.
Viszont álomszép.
http://news.drive.com.au/drive/bike-reviews/honda-cb1100-review-20100609-xw2w.html
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb1100_type1_2011.php

    

hacse 6922 2012. november 15. 21:14   Válasz erre: 6921
Van ami móka, de ez komoly dolog kérem! :D
    

cblaci 6921 2012. november 15. 20:30   Válasz erre: 6916
Mennyibe került ez a móka? Azért kérdezem mert kb 3hete Hajdúszoboszlón kevertettem festéket, 2dl festék (metál), 2dl lakk (edzõvel) és némi hígító 5500Ft-ba került... szóval nem tudom érdemes-e otthon barkácsolni vele.
    

hacse 6920 2012. november 15. 17:22   Válasz erre: 6915
Kösz. Ismertem már ezt a látványságot. MTZ-be is megy a 440 -es HEMI blokk hamarosan. heh..
    

hacse 6919 2012. november 15. 17:19   Válasz erre: 6916
Most mondjam azt, hogy szép lett? Szép lett. :o)
    

hacse 6918 2012. november 15. 17:18   Válasz erre: 6917
Kié ez, tudjuk? Ha sárvári származású, akkor majdnem ez lett az enyém anno. Nem sokon múlt..
    

Kovacspeter 6917 2012. november 14. 23:14  
Ez a gépezet nagyon szépen egyben van: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma-6302304
    

Kovacspeter 6916 2012. november 14. 23:11  
Bántotta a szemem a hátsó kapaszkodó, ugyanis elfelejtettem lefóliázni, így az alsó részét megkoptatta a táska úgyhogy lefényeztettem. Frecska úr ajánlotta a Sapka Mûveket Dunaharasztiban, királyul kikeverték, szép munka. Érdekes a gépemnél ez a tompakék árnyalat, nagyon közelrõl nézve a tükrös felület alatt apró sejtekbõl áll össze a szín. Ha már mentem, egyúttal elvittem a két alsó kapaszkodót is, azokért nem kívántam megvenni egy flakon festéket, arra teherautó alvázfesték ment hogy strapabíró legyen.
Kunyeráltam javítófestéket is.
    

Kovacspeter 6915 2012. november 14. 22:16  
Hácsénak videó: http://www.digitaljournal.com/article/336849
    

Kovacspeter 6914 2012. november 14. 00:52   Válasz erre: 6910
Utolsó mondatod mindent visz, meghaltam rajta;o)))
    

Kovacspeter 6913 2012. november 14. 00:50   Válasz erre: 6908
Furcsa hogy az olajokra ennyi panaszod van/volt, írtad a Motullal kapcsolatban ezt a dolgot, elõtte meg vagy kétszer is panaszkodtál a Castrolra hogy megégett. Abszolút távol áll tõlem hogy egy gépészmérnök tapasztalatait vonjam kétségbe, csak a zenész agyammal tudok gondolkodni, de nem lehet hogy más volt a probléma? Sokan leosztják motoros körökben a Castrolt hogy így nem jó, meg úgy nem jó. Annak idején sokat elhasználtam abból is, de semmi bajom nem volt vele.
    

Kovacspeter 6912 2012. november 14. 00:40   Válasz erre: 6907
Ezek szerint egyszer már szétszedték, kérdés hogy miért. A tömítõanyag sem túl jó odabent. No de remélhetõleg a kettõbõl lesz egy pöpec blokk.

    

cblaci 6911 2012. november 13. 22:53   Válasz erre: 6910
Nahát! majdnem eltaláltam :-)
    

Billigpeter 6910 2012. november 13. 21:49   Válasz erre: 6909
Fú, mostmár emlékszem, veresbort tõtöttem a blokkba tévedésbõl, a motult meg megittuk kólával:-) A bor meg megpimpósodott, attól a savanyú szag!
Erre nem is gondoltam, de valószínûleg ez lehet a megoldás:-)
Egy zseni vagy, Laci:-)
A lánc meg azér szakadt el, mert elõtte a kutya vót vele megkötve a kúthoz, mikor rajta vót a búghatnék. nem tudom mér csodálkozok, hogy elszakadt:-)
    

cblaci 6909 2012. november 13. 21:27   Válasz erre: 6908
Te Peti, olajcserekor véletlen nem a kovászos uborkáról öntötted le a levet? :-) Ha találtál kapordarabokat is az azért van, viszont akkor valahol kell lenni 4L bontatlan motulnak...
    

Billigpeter 6908 2012. november 13. 21:18  
Ja, és szétszedve a blokkot még intenzívebben lehetett érezni azt a savanykás bûzt, amit az olaj leengedésekor éreztem. tavasszal cseréltem olajat, olyan 4000 km-t mentem vele.
    

Billigpeter 6907 2012. november 13. 21:12  
Köszönöm a jókívánságokat, ma már csak lendületbõl szétdobtam a másik blokkot is.
Benyomásaim:
A forgattyúsház alsó és felsõ része között kartel ragasztót találtam, ez a dojcse blokknál nem volt. tehát az ételhordó blokkja volt már szétszedve.
A három kitört fogon (megtaláltam az olajteknõbe, egy csomó tömítõanyaggal együtt) kívül semmi rendelleneset nem láttam, bár a csapágyak a dojcséhoz képest használtabbnak tûnnek.
a váltót elnézve a fokozatjelzõ hibája nem mechanikai eredetû.
hát egyelõre ennyi, a többit a szakértés után:-)


    

Billigpeter 6906 2012. november 13. 21:01   Válasz erre: 6902
Dógozik az, csak uszítani kell:-)
    

Billigpeter 6905 2012. november 13. 21:00   Válasz erre: 6901
Jó, holnap délelõtt felhívlak, oszt megbeszéljük.
    

hacse 6904 2012. november 13. 19:14   Válasz erre: 6900
Sok sikert és kitartást kívánok a projekthez !
    

cblaci 6903 2012. november 13. 17:08   Válasz erre: 6900
Szeretném azt írni hogy a nehezén már túl vagy, de szerintem az még ezután jön. Mondjuk ahhoz képest amikor még messze volt a donor blokk nagy lépés ez is!
Csatlakozok az oszifõhöz a jókívánságok terén ;-)

    

Kovacspeter 6902 2012. november 13. 14:29   Válasz erre: 6897
Na akkor elkezdõdött, Billig gépészmérnök úr akcióban van.
Remélhetõleg minden ok lesz, kívánom hogy ne legyen váratlan fejlemény!
    

VVLaci 6901 2012. november 13. 07:41   Válasz erre: 6900
Akkor siker! Holnapra megbeszélhetünk találkozót! :-)
    

Billigpeter 6900 2012. november 12. 22:06  
Végül, de utolsósorban:-)
    

Billigpeter 6899 2012. november 12. 22:05  
továbbá:

Sinyus, a képek közepén mosolygó alumínium darab az olajszivattyú, Sajnos a cseréjéhez ugyanígy szét kell dobni a blokkot.
    

Billigpeter 6898 2012. november 12. 22:04  
meg ezek:
    

Billigpeter 6897 2012. november 12. 22:03  
Jó estét az Uraknak!

Most jövök a mûtõbõl, hozam egy- két képet, sajnos nincsen megfelelõképpen fotodokumentálva, mert néha annyira elragadott a munka heve, hogy elfelejtettem fotózni. Jelenleg a donorblokk bontása folyik, meg az olaj minden részébõl:-) Ahhoz képest, hogy nem volt benne olaj (mert még a maradékot is leengedtem, meg levettem a szûrõt, meg az olajhûtõt), vagy 3-4 decinyit sikerült kisebb adagokban a földre locsolni. a blokk belülrõl tiszta, kivéve a forgattyúsházban van némi üledék. a nyugvó sor jónak tûnik, berágódás nem látszik. Mondjuk a dugókon látszik némi hõnfutás, valószínû valaki nem sajnálta tõle a teljes tüzet.
egyelõre meg vagyok elégedve, folyt. köv:-)
Tehát akkor a képek:
    

cblaci 6896 2012. november 12. 18:23   Válasz erre: 6895
Sajnos én csak a jövõ szezonban bízhatok, ugyanis az évvégi beosztás csírájában fojtotta el a szilveszteri tervezést...
    

Kovacspeter 6895 2012. november 11. 23:00   Válasz erre: 6894
Teljesen jó ez is.
Te Laci, ma raktak fel egy-két Transalpinás videót a Sportmorra, hirtelen elfogott a mehetnék. No de csak kitavaszodik. Bár egy szilveszterezés elvileg tervben van Erdélyben. (nem motorral;-)
    

cblaci 6894 2012. november 11. 22:33   Válasz erre: 6893
A CB-k is túlhûtöttek télen, nem bonyolítottam agyon én sem, bár az vízhûtõ volt de egy sima karton lapot mûa fóliával bevontam és simán mûködött az is.
Jóéjt!
    

Kovacspeter 6893 2012. november 11. 22:28   Válasz erre: 6889
Hm, lehet... Cakát!
    

Kovacspeter 6892 2012. november 11. 22:27   Válasz erre: 6887
Ja, csak néha akkora oldalszelek vannak, ki tudja. Ha nem szorul nagyon hogy megsértené a felületet akkor megpróbálom az 1-est.
    

Kovacspeter 6891 2012. november 11. 22:25   Válasz erre: 6886
Köszönöm szépen, de nem akarom a tömítés-készletedet elorozni, végül is ott van a bót' a hentessel szemben. Megkérdezem mi a tényállás.
    

hacse 6890 2012. november 11. 22:24  
Joccaka!
    

hacse 6889 2012. november 11. 22:23   Válasz erre: 6885
Szerintem egyébként egy egyszerû kartonpapír is megfelelne , lefújva a kedvenc színedre, vagy anélkül. Túl van ez dimenzionálva már itten.:-)
    

hacse 6888 2012. november 11. 22:21   Válasz erre: 6880
Na ugye, hogy ugye! :-)
    

hacse 6887 2012. november 11. 22:16   Válasz erre: 6885
Há' nincs sok választása , nekifeszül a hûtõnek. 110-et mentem csak vele kábé, és nem mozdult el.
    

hacse 6886 2012. november 11. 22:14   Válasz erre: 6883
0.5 mm-est, mert olyanom van itthon kb 1 négyzetméter ebben a színben. Ha tetszik tudok küldeni belõle postai úton. :-))Egyébként lehet, hogy jobb az 1-1.5 mm-es. Jó tanácsként még annyit, hogy ha tömítésboltban veszed, akkor ott lehet ,hogy van olyan is , ami nem törik el ha élrehajtod 1-2-szer, próbálj érdeklõdni!
    

Kovacspeter 6885 2012. november 11. 22:09   Válasz erre: 6884
Közben visszakerestem, 0.5 mm. Stabilan áll nagyobb sebességnél is?
    

Kovacspeter 6884 2012. november 11. 22:00   Válasz erre: 6878
Esetleg egyszínût is lehet találni, ami talán passzol a motorhoz.
Jó az, túrán kis helyen elfér. Kétféle méretet akarok, az egyik takarná bõ félig, a másik meg teljesen.
    


Kovacspeter 6882 2012. november 11. 21:56   Válasz erre: 6878
Esetleg másik koronggal próbálni? Filc? Talán a mienken a szálirányba polírozás segíthet.
    

Kovacspeter 6881 2012. november 11. 21:54   Válasz erre: 6877
No igen;-) De talán kivehetõ Máthé Sándor leírása hogy az orrnehézsége ellenére is bõven rávert a mezõnyre azon a lengyelországi versenyen, ment mint a veszett fene.
Aranykor volt ez ebbõl a szempontból, ha hagyták volna a konstruktõröket kibontakozni, mi lett volna...
    

cblaci 6880 2012. november 11. 21:50   Válasz erre: 6879
Végülis... ma jó lett volna egy egyszerûbb is hazafelé jövet. Még amikor elindultam ebéd után 80-85°C-os volt az olaj, aztán mikor elkezdett sötétedni kúszott visszafelé rendesen a mutató, az utolsó 30km-en alig volt 70°C-os az olaj.

    

hacse 6879 2012. november 11. 21:42   Válasz erre: 6878
Kár ezt tovább bonyolítani szerintem Lacc. Ez állítható, mer' a rács odanyomja a hûtõhöz, továbbá 1,23 másodperc alatt kivehetõ , ill betehetõ. Jó, lehet, hogy nem szép, de a tetszetõsség miatt én nem pazarolok rá több energiát.
    

cblaci 6878 2012. november 11. 21:32   Válasz erre: 6864
Közben eszembe jutott amit ígértem, kimentem polírozni, de teljesen nem tudom eltüntetni a kulcs nyomát. Ahogy sejtettem az egyenetlen felület simább ott ahol a kulcs kidörzsölte. Nem tudom a ti szálhúzott felületû kifliteken mennyire mûködne a dolog... a 750-es kiflijén nem 100%-os. Talán még az lehet a megoldás, hogy vízpapírral és polírkorongal tükörsimára dolgozni az egészet, a kulcs végére pegig egy vékony gumicsövet húzni a késõbbi karcok elkerülése végett.
A Hacse 5perces elõállítású hûtõtakarója tetszik, talán érdemes volna továbbgondolni és egy felpattintható és állítható légbeömlésû szerkezetet kifejleszteni.
Lesz idõ télen erre is ;-)
    

hacse 6877 2012. november 11. 21:31   Válasz erre: 6874
A mai freestyle-os gyakorlatokat hosszabb felkészüléssel lehetne csak végrehajtani vele.:-)) Ebbõl is lehetett volna könnyû, jó futómûvû "CZ", ha nem a politikusok, hanem a mérnökök, meg a technikus gárda folytatta volna tovább a "fejlesztését", akárcsak a többi halva született típusnak.
    

Kovacspeter 6876 2012. november 11. 21:26   Válasz erre: 6874
Közben kerestem és bekopiztam pár képet, meg egy kis szöveget a géprõl, Ocskay Csepeli motorkerékpárok, és Rózsa György Motorkerékpár típusok c. könyveimbõl.
    

hacse 6875 2012. november 11. 21:11   Válasz erre: 6873
Nem sokáig ûztem ezt a "sportot', már el s felejtettem , hogy volt ez a korszak. Most , hogy a meghívót küldték úgy elevenedett fel bennem a múlt.
    

Kovacspeter 6874 2012. november 11. 21:09  
Döbbenetes teljesítmény a Pannónia gyári mérnököktõl, 500-as kéthengeres krosszmotor, 5000-nél 43.6 Le, 1959-ben! Nem semmi.
http://totalbike.hu/tesztek/pannonia500/
    

Kovacspeter 6873 2012. november 11. 21:05   Válasz erre: 6871
Ezt eddig nem is mondtad.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118