hacse | 6972 | 2012. november 19. 09:23 | Válasz erre: 6971 |
Még életemben nem jártam ott, de tudom, hogy Erdély gyönyörû. Borzasztó dolog ilyet itt leírni (:D), de jórészt nektek is köszönhetõ, hogy szépnek láthatom azt a tájegységet.
|
cblaci | 6971 | 2012. november 18. 21:44 | Válasz erre: 6970 |
Egyetlen percig sem kell magyarázkodnod Peti! Aki egyszer eljut oda nagy a valószínûsége hogy ugyanolyan érzésekkel tér haza mint Te vagy én. Akik meg nem aktívak azoknak teljesen mindegy, hogy mihez nem szólnak hozzá. Ha pedig valaki vagy bárki vagy akárki Erdély miatt szólni mer azt úgy kimoderálom hogy abba hiba nem lesz ;-) |
Kovacspeter | 6970 | 2012. november 18. 21:18 |
Lehet hogy kicsit sok Erdéllyel kapcsolatos dolog kerül ide, de õszintén szólva a szívemhez az a vidék, és milliõ, valamint hangulat áll a legközelebb. A foglalkozásomnak köszönhetõen a világnak sok országát bejártam. De Erdélyhez hasonlót eddig nem találtam. |
Kovacspeter | 6969 | 2012. november 18. 21:08 |
Akit érdekel, jó kis erdélyi galéria, sok ismerõs táj, megunhatatlan: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=80865 |
hacse | 6967 | 2012. november 18. 19:17 | Válasz erre: 6952 |
Nekem ez már az idei talira eszembe ötlött, de amilyen mafla vagyok se közvélemény kutatást nem tartottam , se semmi. Olyan elképzelésem is volt, hogy legyártatom , aztán csak viszem, de semmi nem lett belõle. Meg ugye a darabszám kérdése, mer' lehet , hogy nem inazumás is venne. Biztos vagyok benne , hogy mindegyikünk igényelne ilyet.
|
Kovacspeter | 6965 | 2012. november 18. 19:14 | Válasz erre: 6964 |
No, nem baj, így már könnyebb lesz;-) Más. Karcjavítás ügyében akarok kérdezni, lakkozott felületen még nem csináltam, majd kereslek. |
cblaci | 6964 | 2012. november 18. 19:08 | Válasz erre: 6963 |
Én csak telefonon beszéltem vele úgyhogy nem ismertem volna fel :-)
|
Kovacspeter | 6963 | 2012. november 18. 19:04 | Válasz erre: 6954 |
Gyuláról jut eszembe, meg van örökítve munka közben, lehet látni az utak mellett óriásplakátokon, meg a metróban kihelyezett reklámfelületeken. Gyulánk híres lett;-) (Középsõ kép) ![]() |
Kovacspeter | 6962 | 2012. november 18. 18:59 | Válasz erre: 6961 |
Ezzel én is így vagyok. Fura hogy neked már a korábban elkezdte. Bár gondolom nem csak kilométerfüggõ hanem korfüggõ is. Az enyémen olyan 50 ezer után könnyezett a kuplungfedélnél, 70000 körül meg a szelepfedélnél. Persze csak éppenhogy, ha sokáig nem volt lemosva akkor látszott egy nagyon pici. Csere megoldotta.
|
cblaci | 6961 | 2012. november 18. 18:40 | Válasz erre: 6959 |
Amikor megvettem a motort kétszeri nekifutás után lett könnymentes a blokkja, azok is olyan hülye helyeken voltak mint pl. a hengerfej oldalában lévõ csavar "O" gyûrûje, vagy a szelepfedél tömítésénél. Szerencsére olyan helyeken nem volt gond ami nagyobb bontással járna. Nem bírnám elviselni a mocskos olajos blokkot!
|
cblaci | 6960 | 2012. november 18. 18:36 | Válasz erre: 6958 |
Átadom az üdvözletet, bár nem sûrûn találkozunk. A nittelõs láncot én is ajánlottam de szerintem mivel nincsenek hosszútávú tervei azzal a motorral nem költ már rá többet.
|
Kovacspeter | 6959 | 2012. november 18. 18:23 | Válasz erre: 6957 |
Nekem sem volt problem eddig, igen komoly és tartós esõkben is bizonyított. Csak mostanában puffadt meg, az olajkönnyezésbõl felfelé is jutott, talán ezért. Ha szépen illeszkedik akkor kb. kéne neki zárni. De ha mégsem, akkor ott a szellõzõ, ami ha nincs eltömõdve akkor kifolyik a lé. Szóval arra akartam kilyukadni hogy nem az olajkályhával van a baj, csak oda kell rá figyelni. Mint minden más motornál. |
Kovacspeter | 6958 | 2012. november 18. 18:12 | Válasz erre: 6956 |
Üdvözlöm az Öreget ha találkozol vele! Sajnálom hogy el akarja adni. Az érthetõ hogy nem akar annyit rákölteni, sok munka, meg hát a tömítéskészlet se olcsó, de csak találni arrafelé egy normális szakit aki belehúzza a nittelõset, az meg nem olyan vészes. Amúgy meg azt mondta, ha hetven éves lesz akkor nagyobbra fog váltani, Hayabusára;-) |
cblaci | 6957 | 2012. november 18. 17:43 | Válasz erre: 6954 |
Arról a gumikupakról nem tudom elképzelni -még új korában sem- hogy teljesen kizárná a vizet egy olyan igazi dézsából ömlõ esõ esetén. Az enyém szemre még zár is de az is deformálódott egy kicsit, ettõl függetlenül szerencsére még nem jelezte a motor hogy nem bírja az esõt.
|
cblaci | 6956 | 2012. november 18. 17:36 | Válasz erre: 6952 |
Tetszik az ötlet nekem is! Ma meglepetésszerûen betoppant hozzánk Zoli bácsi és a fia. Valamikor tavasszal biztosan emlékszel amikor panaszkodott a motorja hangjára de aztán már nem találkoztunk mert a Szelidi találkozóra nem jött el. Elvitte szerelõhöz aki azt mondta nem cseréli ki csak a végtelenített láncra de arra igen borsos árat mondott mert ugye az a blokk széthúzásával járna. Végül valamit feszített még rajta (ezt nem értettem) és beállította a szelepeket, de azt mondja az öreg most még tán jobban csörög... Elmeséltem B Peti kálváriáját és azt is milyen következményekkel járhat a dolog, nem valószínû, hogy költ rá inkább eladja mondván nem kell már neki ilyen nagy motor és elég már neki a másik is a kis 125-ös Vanvan, jövõ áprilisban 70-éves lesz az öreg, hivatalos vagyok egy birkapörköltös vacsorára. |
Kovacspeter | 6955 | 2012. november 18. 17:24 | Válasz erre: 6953 |
Akkor neked köll egy db ebbõl a színbõl?
|
Kovacspeter | 6954 | 2012. november 18. 17:21 |
A jó múltkorában kiderült hogy a hengersornál, a leömlõk alatt olajkönnyezés van. Persze ilyenkor egybõl a legrosszabbra gondol az ember. (hengerfejtömítés) Megmutattam Frecska úrnak egy karbiszinkron, stb. alkalmával, de megnyugtatott hogy csak a gyertyáknál levõ tömítések fáradtak el. Azóta - talán emiatt - a gyertyakábelen található zárótömítések közül vagy 2 sem fed már rendesen, úgyhogy a napokban mentem Gyulához ezekért az apróságokért. Ennek kapcsán megemlítette, náluk is elõ-elõfordul hogy nagyobb esõ esetén Triumph lesz a Banditból, kérdezte hogy az Inánál mi a helyzet? Ezzel eddig nem volt bajom, de pl. Imre is írta hogy õ járt már így. Szóval elkezdtünk tippelgetni, hogy ha a gumi fedõkupak tökéletesen zár, elöl a szellõzõnyílások meg nincsenek eltömõdve, akkor elvileg nem lehet baj.
|
Billigpeter | 6953 | 2012. november 18. 16:45 | Válasz erre: 6952 |
Jó ötlet, már én is gondoltam rá. szedtem egy logót a katalógusról, szebb a színe:-)
|
Kovacspeter | 6952 | 2012. november 18. 16:05 |
Billigpeter | 6950 | 2012. november 18. 00:51 | Válasz erre: 6940 |
Egy még eszembe jutott: A jó munkához idõ kell! |
Billigpeter | 6949 | 2012. november 18. 00:50 | Válasz erre: 6946 |
Csabi mûszerfalán többféle színû, méretû, fajtájú, és állagú füldugó volt fellelhetõ, csak választani kellett volna:-) Lehet jövõre másik szobatársat (sakat) választ:-) |
Billigpeter | 6948 | 2012. november 18. 00:48 |
Úgy látom, minden meg lett beszélve, az elhangzottakat se bõvíteni, se megcáfolni nem tudom:-)
|
Kovacspeter | 6947 | 2012. november 18. 00:14 | Válasz erre: 6943 |
Azért azt a 100 ezer feletti futást nem tanácsos megvárni, meg azt sem amíg a feszítõ elér a végéig, nem egy géprõl tudok amelyik megjárta ezzel.
|
Kovacspeter | 6946 | 2012. november 18. 00:09 | Válasz erre: 6936 |
Jövõre ne felejts el bekészíteni egy pár füldugót;-)
|
Kovacspeter | 6945 | 2012. november 18. 00:06 | Válasz erre: 6935 |
Keményen nyomtuk igaz, Csabiékkal páran maradtunk utolsónak, de jelentem ilyen atrocitás nem történt;-)
|
cblaci | 6943 | 2012. november 17. 16:53 | Válasz erre: 6942 |
Ott voltam amikor elszakadt a lánc és Peti mesélte mit látott rajta amikor otthon szétszedte, mindenesetre érdekes jelenség én is kíváncsi lennék mi idézte elõ. A dojcse elvileg 45ezret futott ha jól rémlik... valószínû a gyári végtelenített lánc volt még benne amelyekrõl az hírlik hogy elfutnak simán 100ezer felett. Végülis Ti látjátok belül és ha felesleges lenne cserélni én is hagynám, pont elég költség volt ez így is. Jól csináld már meg az én barátomnak mert imád az motorozni oszt amióta beteg az ételhordó nincs abbúl a gyerikbû semmi ;-) |
VVLaci | 6942 | 2012. november 17. 15:15 | Válasz erre: 6941 |
A helyzet az, hogy valszeg marad a dojcse lánc, csak még meg kéne találni a szakadás okát. A hengerfej körüli részeken nincs semmi olyan nyom, ami okot adhatna. A feszítõ is félúton áll, a csúszkák is épek. És láncszem közepén szakadtak a lemezek, lehet, hogy a fõtengely fogaskereke a ludas. Ha összerakjuk, azért sokszor át lesz forgatva ellenõrzésképpen.
|
cblaci | 6941 | 2012. november 17. 11:33 | Válasz erre: 6940 |
Na meg az idõ mellett kell még olyan mint pl. a hengerfej tömítés meg ilyen apróságok ill. egy vezérmûlánc, mert azt mondta a Billig -bár élvezte nagyon- nem szeretne mégegyszer így járni. A dojcse blokk meg csak nem teljesen új és az abban rejlõ vez.lánc is okozhat késõbb meglepetéseket. Szerintem a tavaszig van ideje kiteljesedni a szerelés gyönyörének, legalább lesz mirõl beszélgetni és nem disznókodunk állandóan ;-)
|
VVLaci | 6940 | 2012. november 17. 11:12 | Válasz erre: 6939 |
Ami késik, az nem jön idõben! Hamar munka ritkán jó! stb.... (most csak ennyi jutott eszembe!) :-))))))))))))) Szóval kell még egy kis idõ, de úgyis most jön a hideg. |
hacse | 6939 | 2012. november 17. 10:31 |
Billigpeti! Össze is raktátok már a motorbiciklit a 'la complete? Hogy húz ? Szép a hangja ? Gondolom nagy az öröm, hogy sikerült ! :o)
|
cblaci | 6938 | 2012. november 16. 20:38 | Válasz erre: 6937 |
Ja, ha alszok... próbáltam, talán sikerült is 10-15 percet :-) aztán próbálkoztam ellentétes fázisokat gerjeszteni hátha az eltérõ hanghullámok kioltják egymást... esélyem nem volt :-))) Amúgy ismerek én olyan hiéna gyomrú parasztgyereket aki a blokköntvényen keresztül beleokádna az olajtérbe, sõt a betonba belehugyozza a monogramját :-D |
Billigpeter | 6937 | 2012. november 16. 20:25 |
Na, itt álljunk meg egy szóra végre-valahára, de ha alszol, minek hallgatózol? Egyébként meg szerintem elég nehéz lehet belehányni a blokkba azon a kis betöltõnyíláson:-)
|
cblaci | 6936 | 2012. november 16. 20:16 | Válasz erre: 6935 |
Mondjuk ahogy horkoltatok Gabbe-val... az se tûnt volna fel ha egy Kamazt túráztatnak a faház elõtt, nemhogy egy sima bõleves rókázás :-)))
|
Billigpeter | 6935 | 2012. november 16. 20:04 | Válasz erre: 6934 |
Nem emlékszem, hogy ennyire elfajult volna az inazuma találkozó:-) Bár a srácok a szomszédba keményen nyomták, lehet, hogy átjöttek éjszaka teleokádni a karteremet:-)
|
VVLaci | 6934 | 2012. november 16. 07:29 | Válasz erre: 6929 |
Mivel Petinek nincs kutyája, az a verzió is kilõve, hogy belehugyozott az eb! :-))) Egy veresboros hányás azért még lóg a levegõben okként! :-)))
|
Kovacspeter | 6933 | 2012. november 16. 00:53 | Válasz erre: 6930 |
Nem is az egy két deci, de ezt a necces árnyalatot nem egyszerû kikeverni, mindegy hogy csak egy kapaszkodó vagy az egész motor. A keveréssel is csak szoptam anno, ezek szerint van már egy-két normális hely arrafelé. Cakát! |
Kovacspeter | 6932 | 2012. november 16. 00:48 | Válasz erre: 6929 |
Drukkolok hogy minden faszán menjen továbbra is!
|
cblaci | 6930 | 2012. november 15. 23:00 | Válasz erre: 6926 |
Billigpeter | 6929 | 2012. november 15. 22:52 |
Tegnap áttelepítettük a donor fõtengelyét az ételhordó blokkjába. A mérési eredmények kedvezõnek tûnnek, folytatódik az összeépítés. Mutattam a savanyú szagú olajat Lacinak, neki se volt ötlete, hogy mitõl lett ilyen. valószínû lehet ez a veresboros kovászosuborka sztori:-) |
Billigpeter | 6928 | 2012. november 15. 22:41 | Válasz erre: 6920 |
Remélem, kap négy durva felnit is, meg lángnyelves festést az oldalára.
|
Billigpeter | 6927 | 2012. november 15. 22:39 | Válasz erre: 6926 |
15 ropi az még egy csomaggal sincs, remélem, adtál borravalónak egy pilótakekszet:-) Egyébként tényleg szép lett, úgyhogy csak gyönyörködjél benne, ne vizsgáld az ár-érték arányt:-) Mifelénk is arcátlanul magas áron dolgoznak a fényezõk. Persze tudom, hogy elég drága berendezések, szerszámok kellenek hozzá, de nem kellene ezek árát mindenkivel kifizettetni. |
Kovacspeter | 6926 | 2012. november 15. 22:01 | Válasz erre: 6921 |
Hol kevertetted? Eltalálták pontosan az árnyalatot? Csak azért kérdezem mert a múltkor egyik kollégám autóján is fényeztek egy idomot, de nem lett 100%-os, bizonyos fényviszonyok között felfedezhetõ egy minimális eltérés, számítógépes keverés ide vagy oda. Drága volt! 15 ropi... amikor Sapka megmondta az árat, elsõ gondolatom az volt hogy fordulok vissza a kapuból. De aztán eszembe jutott hogy eddig mennyit szoptam már színkevertetéssel, fényezõvel, meg karosszériással. A nagy részük nagyon nagy hóhányó. (tisztelet a kivételnek) Úgyhogy aki profi, minõségi munkát akar és tud rá áldozni, annak abszolút ajánlom Sapka mestert. http://www.sapkamuvek.hu/ |
Kovacspeter | 6925 | 2012. november 15. 21:37 | Válasz erre: 6920 |
Attól kezdve a hátsó kerekek meg is oldanák a szántást;-)
|
Kovacspeter | 6924 | 2012. november 15. 21:33 | Válasz erre: 6918 |
Semmit nem tudok róla, csak ami az oldalon van, lehet éppen az is, nincs kiírva hogy hanyadik tulaj. Mennyiért vesztegették a sárvárit anno?
|
Kovacspeter | 6923 | 2012. november 15. 21:30 |
Ha új Hondát kellene választani, nem kérdés hogy melyik lenne. Bár van pár kevésbé pozitív tulajdonsága, a 14.5 literes tank, tesztfogyasztásnak 6 litert írnak, bár ez sokmindentõl függhet, kicsit nehéz is. Az egyik helyen 247 kg nedves súlyt írnak, a másikon 243 kg a száraz súly, vajon melyik az igaz? Az utasülés is "érdekesen" van kialakítva. Viszont álomszép. http://news.drive.com.au/drive/bike-reviews/honda-cb1100-review-20100609-xw2w.html http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb1100_type1_2011.php ![]() |
cblaci | 6921 | 2012. november 15. 20:30 | Válasz erre: 6916 |
Mennyibe került ez a móka? Azért kérdezem mert kb 3hete Hajdúszoboszlón kevertettem festéket, 2dl festék (metál), 2dl lakk (edzõvel) és némi hígító 5500Ft-ba került... szóval nem tudom érdemes-e otthon barkácsolni vele.
|
hacse | 6920 | 2012. november 15. 17:22 | Válasz erre: 6915 |
Kösz. Ismertem már ezt a látványságot. MTZ-be is megy a 440 -es HEMI blokk hamarosan. heh..
|
hacse | 6919 | 2012. november 15. 17:19 | Válasz erre: 6916 |
Most mondjam azt, hogy szép lett? Szép lett. :o)
|
hacse | 6918 | 2012. november 15. 17:18 | Válasz erre: 6917 |
Kié ez, tudjuk? Ha sárvári származású, akkor majdnem ez lett az enyém anno. Nem sokon múlt..
|
Kovacspeter | 6917 | 2012. november 14. 23:14 |
Ez a gépezet nagyon szépen egyben van: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1200_inazuma-6302304
|
Kovacspeter | 6916 | 2012. november 14. 23:11 |
Kovacspeter | 6915 | 2012. november 14. 22:16 |
Hácsénak videó: http://www.digitaljournal.com/article/336849
|
Kovacspeter | 6914 | 2012. november 14. 00:52 | Válasz erre: 6910 |
Utolsó mondatod mindent visz, meghaltam rajta;o)))
|
Kovacspeter | 6913 | 2012. november 14. 00:50 | Válasz erre: 6908 |
Furcsa hogy az olajokra ennyi panaszod van/volt, írtad a Motullal kapcsolatban ezt a dolgot, elõtte meg vagy kétszer is panaszkodtál a Castrolra hogy megégett. Abszolút távol áll tõlem hogy egy gépészmérnök tapasztalatait vonjam kétségbe, csak a zenész agyammal tudok gondolkodni, de nem lehet hogy más volt a probléma? Sokan leosztják motoros körökben a Castrolt hogy így nem jó, meg úgy nem jó. Annak idején sokat elhasználtam abból is, de semmi bajom nem volt vele.
|
Kovacspeter | 6912 | 2012. november 14. 00:40 | Válasz erre: 6907 |
Ezek szerint egyszer már szétszedték, kérdés hogy miért. A tömítõanyag sem túl jó odabent. No de remélhetõleg a kettõbõl lesz egy pöpec blokk. |
Billigpeter | 6910 | 2012. november 13. 21:49 | Válasz erre: 6909 |
Fú, mostmár emlékszem, veresbort tõtöttem a blokkba tévedésbõl, a motult meg megittuk kólával:-) A bor meg megpimpósodott, attól a savanyú szag! Erre nem is gondoltam, de valószínûleg ez lehet a megoldás:-) Egy zseni vagy, Laci:-) A lánc meg azér szakadt el, mert elõtte a kutya vót vele megkötve a kúthoz, mikor rajta vót a búghatnék. nem tudom mér csodálkozok, hogy elszakadt:-) |
cblaci | 6909 | 2012. november 13. 21:27 | Válasz erre: 6908 |
Te Peti, olajcserekor véletlen nem a kovászos uborkáról öntötted le a levet? :-) Ha találtál kapordarabokat is az azért van, viszont akkor valahol kell lenni 4L bontatlan motulnak...
|
Billigpeter | 6908 | 2012. november 13. 21:18 |
Ja, és szétszedve a blokkot még intenzívebben lehetett érezni azt a savanykás bûzt, amit az olaj leengedésekor éreztem. tavasszal cseréltem olajat, olyan 4000 km-t mentem vele.
|
Billigpeter | 6907 | 2012. november 13. 21:12 |
Billigpeter | 6905 | 2012. november 13. 21:00 | Válasz erre: 6901 |
Jó, holnap délelõtt felhívlak, oszt megbeszéljük.
|
hacse | 6904 | 2012. november 13. 19:14 | Válasz erre: 6900 |
Sok sikert és kitartást kívánok a projekthez !
|
cblaci | 6903 | 2012. november 13. 17:08 | Válasz erre: 6900 |
Szeretném azt írni hogy a nehezén már túl vagy, de szerintem az még ezután jön. Mondjuk ahhoz képest amikor még messze volt a donor blokk nagy lépés ez is! Csatlakozok az oszifõhöz a jókívánságok terén ;-) |
Kovacspeter | 6902 | 2012. november 13. 14:29 | Válasz erre: 6897 |
Na akkor elkezdõdött, Billig gépészmérnök úr akcióban van. Remélhetõleg minden ok lesz, kívánom hogy ne legyen váratlan fejlemény! |
VVLaci | 6901 | 2012. november 13. 07:41 | Válasz erre: 6900 |
Akkor siker! Holnapra megbeszélhetünk találkozót! :-)
|
Billigpeter | 6899 | 2012. november 12. 22:05 |
továbbá: Sinyus, a képek közepén mosolygó alumínium darab az olajszivattyú, Sajnos a cseréjéhez ugyanígy szét kell dobni a blokkot. ![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 6897 | 2012. november 12. 22:03 |
cblaci | 6896 | 2012. november 12. 18:23 | Válasz erre: 6895 |
Sajnos én csak a jövõ szezonban bízhatok, ugyanis az évvégi beosztás csírájában fojtotta el a szilveszteri tervezést...
|
Kovacspeter | 6895 | 2012. november 11. 23:00 | Válasz erre: 6894 |
Teljesen jó ez is. Te Laci, ma raktak fel egy-két Transalpinás videót a Sportmorra, hirtelen elfogott a mehetnék. No de csak kitavaszodik. Bár egy szilveszterezés elvileg tervben van Erdélyben. (nem motorral;-) |
cblaci | 6894 | 2012. november 11. 22:33 | Válasz erre: 6893 |
A CB-k is túlhûtöttek télen, nem bonyolítottam agyon én sem, bár az vízhûtõ volt de egy sima karton lapot mûa fóliával bevontam és simán mûködött az is. Jóéjt! ![]() |
Kovacspeter | 6892 | 2012. november 11. 22:27 | Válasz erre: 6887 |
Ja, csak néha akkora oldalszelek vannak, ki tudja. Ha nem szorul nagyon hogy megsértené a felületet akkor megpróbálom az 1-est.
|
Kovacspeter | 6891 | 2012. november 11. 22:25 | Válasz erre: 6886 |
Köszönöm szépen, de nem akarom a tömítés-készletedet elorozni, végül is ott van a bót' a hentessel szemben. Megkérdezem mi a tényállás.
|
hacse | 6889 | 2012. november 11. 22:23 | Válasz erre: 6885 |
Szerintem egyébként egy egyszerû kartonpapír is megfelelne , lefújva a kedvenc színedre, vagy anélkül. Túl van ez dimenzionálva már itten.:-)
|
hacse | 6887 | 2012. november 11. 22:16 | Válasz erre: 6885 |
Há' nincs sok választása , nekifeszül a hûtõnek. 110-et mentem csak vele kábé, és nem mozdult el.
|
hacse | 6886 | 2012. november 11. 22:14 | Válasz erre: 6883 |
0.5 mm-est, mert olyanom van itthon kb 1 négyzetméter ebben a színben. Ha tetszik tudok küldeni belõle postai úton. :-))Egyébként lehet, hogy jobb az 1-1.5 mm-es. Jó tanácsként még annyit, hogy ha tömítésboltban veszed, akkor ott lehet ,hogy van olyan is , ami nem törik el ha élrehajtod 1-2-szer, próbálj érdeklõdni!
|
Kovacspeter | 6885 | 2012. november 11. 22:09 | Válasz erre: 6884 |
Közben visszakerestem, 0.5 mm. Stabilan áll nagyobb sebességnél is?
|
Kovacspeter | 6884 | 2012. november 11. 22:00 | Válasz erre: 6878 |
Esetleg egyszínût is lehet találni, ami talán passzol a motorhoz. Jó az, túrán kis helyen elfér. Kétféle méretet akarok, az egyik takarná bõ félig, a másik meg teljesen. |
Kovacspeter | 6883 | 2012. november 11. 21:57 | Válasz erre: 6879 |
Milyen lemezvastagságot használtál? http://tomitesgyar.shp.hu/hpc/ws_member_3g.php?azonosito=tomitesgyar&tcskod=tomitesgyar1338234242&title=1m/%20%20%20%20%20T%F6m%EDt%F5lemezek |
Kovacspeter | 6882 | 2012. november 11. 21:56 | Válasz erre: 6878 |
Esetleg másik koronggal próbálni? Filc? Talán a mienken a szálirányba polírozás segíthet.
|
Kovacspeter | 6881 | 2012. november 11. 21:54 | Válasz erre: 6877 |
No igen;-) De talán kivehetõ Máthé Sándor leírása hogy az orrnehézsége ellenére is bõven rávert a mezõnyre azon a lengyelországi versenyen, ment mint a veszett fene. Aranykor volt ez ebbõl a szempontból, ha hagyták volna a konstruktõröket kibontakozni, mi lett volna... |
cblaci | 6880 | 2012. november 11. 21:50 | Válasz erre: 6879 |
Végülis... ma jó lett volna egy egyszerûbb is hazafelé jövet. Még amikor elindultam ebéd után 80-85°C-os volt az olaj, aztán mikor elkezdett sötétedni kúszott visszafelé rendesen a mutató, az utolsó 30km-en alig volt 70°C-os az olaj. |
hacse | 6879 | 2012. november 11. 21:42 | Válasz erre: 6878 |
Kár ezt tovább bonyolítani szerintem Lacc. Ez állítható, mer' a rács odanyomja a hûtõhöz, továbbá 1,23 másodperc alatt kivehetõ , ill betehetõ. Jó, lehet, hogy nem szép, de a tetszetõsség miatt én nem pazarolok rá több energiát.
|
cblaci | 6878 | 2012. november 11. 21:32 | Válasz erre: 6864 |
Közben eszembe jutott amit ígértem, kimentem polírozni, de teljesen nem tudom eltüntetni a kulcs nyomát. Ahogy sejtettem az egyenetlen felület simább ott ahol a kulcs kidörzsölte. Nem tudom a ti szálhúzott felületû kifliteken mennyire mûködne a dolog... a 750-es kiflijén nem 100%-os. Talán még az lehet a megoldás, hogy vízpapírral és polírkorongal tükörsimára dolgozni az egészet, a kulcs végére pegig egy vékony gumicsövet húzni a késõbbi karcok elkerülése végett. A Hacse 5perces elõállítású hûtõtakarója tetszik, talán érdemes volna továbbgondolni és egy felpattintható és állítható légbeömlésû szerkezetet kifejleszteni. Lesz idõ télen erre is ;-) |
hacse | 6877 | 2012. november 11. 21:31 | Válasz erre: 6874 |
A mai freestyle-os gyakorlatokat hosszabb felkészüléssel lehetne csak végrehajtani vele.:-)) Ebbõl is lehetett volna könnyû, jó futómûvû "CZ", ha nem a politikusok, hanem a mérnökök, meg a technikus gárda folytatta volna tovább a "fejlesztését", akárcsak a többi halva született típusnak.
|
Kovacspeter | 6876 | 2012. november 11. 21:26 | Válasz erre: 6874 |
Közben kerestem és bekopiztam pár képet, meg egy kis szöveget a géprõl, Ocskay Csepeli motorkerékpárok, és Rózsa György Motorkerékpár típusok c. könyveimbõl.
![]() ![]() ![]() |
hacse | 6875 | 2012. november 11. 21:11 | Válasz erre: 6873 |
Nem sokáig ûztem ezt a "sportot', már el s felejtettem , hogy volt ez a korszak. Most , hogy a meghívót küldték úgy elevenedett fel bennem a múlt.
|
Kovacspeter | 6874 | 2012. november 11. 21:09 |
Döbbenetes teljesítmény a Pannónia gyári mérnököktõl, 500-as kéthengeres krosszmotor, 5000-nél 43.6 Le, 1959-ben! Nem semmi. http://totalbike.hu/tesztek/pannonia500/ |