20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Daty 3712 2016. november 14. 19:38   Válasz erre: 3709
Szégyelld magad!:-))
    

Daty 3711 2016. november 14. 19:37   Válasz erre: 3707
Ez a kormány elengedés veszélyes, de ugyanakkor jó is, pl felmérni mikor, és mennyire szitál be az eleje.
Eddig minden motorommal eljátszottam ezt.
(Még a Piaggio MP3-al is!:-) )

Általában kisebb szerpentineken lefelé, és próbáltam így is kanyarodni velük.
Könnyû rájönni, ha már újra kell centírozni... :-)

    

kawa70 3710 2016. november 14. 19:35   Válasz erre: 3694
Gratulálok, szép. A ragacsot még egy gumis se szedte le a régi suly helyérõl. KormánCsapágy?
    

kawa70 3709 2016. november 14. 19:33   Válasz erre: 3688
Alátámasztom, nálam trehányabb lánc ápoló nem sok van, de a zzr 1100 is negyven ezer felett ment egy lánccal, ráadásul azt még átrakták valami csopperre. Az XX sem igényli hamarabb a másik láncot. Fujni még csak csak fujom 5-600 km- enként, de takaritani csak ha a hátsó kereket ki kell szedni valamiért a helyérõl. Azt meg nem sûrûn kell.
    

Daty 3708 2016. november 14. 19:32   Válasz erre: 3706
Aha, ez sajnos nem horpadós!:-)
    

Butcher 3707 2016. november 14. 19:30  
Daty! Köszi, és boccs, hogy nem arra kanyarodtam. Guminyomás, folyadékok. Elsõre ezek.
Kicsi! Neked is köszi! Azt még kint rakták oda, keresni fogom a helyét.
Lecso! A hiányzó súly a másik kettõ mellõl hiányzik. Pénteken egész tûrhetõ idõt mond ( ma még) majd akkorra bejelentkezem valszeg az RMC-be. Ja én is elengettem a kormányt amolyan próba képpen. Egy ellenõrzést megér.
Szóval Mindenkinek köszi !
    

kicsi 3706 2016. november 14. 19:28   Válasz erre: 3703
Hja, hogy ez egy repedõs mûanyag.... :(
    

Daty 3705 2016. november 14. 19:09   Válasz erre: 3704
Sajnos elég könnyû az eleje a DL-nek, és emiatt valóban beszitálhat az eleje, fõleg, ha nincs jól kiegyensúlyozva.

    

lecso 3704 2016. november 14. 19:04   Válasz erre: 3696
A meglévõ súlyhoz képest hol helyezkedik el a hiányzó súly helye? Egy csomó esetben távolítja el a gumis úgy a régi súlyokat, hogy az öntapadós szivacs ott marad. Egyáltalán nem biztos, hogy hiányzik.
Arra pedig készülj fel, hogy tökéletes centrírozás esetén is berázhat a kormány. Nekem, pl. ha elengedem.
    

Daty 3703 2016. november 14. 16:33   Válasz erre: 3701
Inkább repedést a mûanyag idomon!:-(
    

Daty 3702 2016. november 14. 16:32   Válasz erre: 3697
Talán itt:

http://dl650.info/

Ha esetleg tudok segíteni, csak írd a konkrét kérdést!
    

kicsi 3701 2016. november 14. 16:30   Válasz erre: 3694
Sok örömteli kilométert vele.
Én azt a kiegészítõ lámpát--mi egyébként nagyon hasznos dolog--máshová tenném, mert egy eldõlés esetén a bukócsõ azon pontján valszeg szép nagy horpadást csinálna az idomon.
    

Daty 3700 2016. november 14. 16:26   Válasz erre: 3696
Ha beszitált a kormány, azzal ne várj, azonnal vedd ki a kereket, és centíroztasd ki, ha meg látszik is, hogy hiányzik róla súly, akkor fõleg!

Egy buktát nem ér meg!!!


    

Daty 3699 2016. november 14. 16:23   Válasz erre: 3694
Gratula, nagyon szép vas, több százezer balesetmentes kilométert hozzá!:-)

Hiába hûtöttem be a pezsgõt, nem erre jöttél!:-(
    

Daty 3698 2016. november 14. 16:22   Válasz erre: 3693
Volt abban is részem!:-)
    

Butcher 3697 2016. november 14. 16:12  
Még kérdés: hol találok magyar kézikönyvet hozzá? Tudtok valamit ?
    

Butcher 3696 2016. november 14. 08:32   Válasz erre: 3695
Köszi! Az talány hogy miért lett cserélve. Tegnap hosszútávon teszteltem. Jól mûxik. 60-nál beszitált a kormány. Otthon megnéztem a súlyozást a keréken egy db hiányzik, csak a ragacs van ott. Egy szakértõbbel mondjuk megnézetném az egész mocit. Kérdés csak az hogy akarom e? Így kívülrõl rendben van. Nagyon!!!
    

ColargoTJ 3695 2016. november 14. 07:05  
Gratulálok! Ránézésre nagyon egyben van, csak a csipkézett elsõ tárcsák ütnek el a gyári kinézettõl. Sok balesetmentes kilométert hozzá, széles utat, gumifákat! :)
    

Butcher 3694 2016. november 13. 20:16  
Jelentem a gép otthon-itthon van!
    

Bedouin 3693 2016. november 13. 20:11  
35 évvel ezelõtt grafitos faggyúban fûztük a láncot, na nekem az volt életem legjobb korszaka :)

    

lajostrom 3692 2016. november 11. 18:51  
Makulátlan, egy szezont futott, már a hosszabb.
    

Daty 3691 2016. november 11. 15:26   Válasz erre: 3690
Nem verseny volt...
    

lecso 3690 2016. november 10. 23:04   Válasz erre: 3689
Azért a sprét is tudom oda nyomni, ahová akarom.

De tudod mit, oké, nyertél.
    

Daty 3689 2016. november 10. 22:07   Válasz erre: 3688
1976-ban kezdtem motorozni.
82-ben már 350-es Jawával toltam.

Utána jött a többi.
Mindegyik láncát így kezeltem, fecskendõvel.

Természetesen elismerem, 30-40.000 km-t elmennek spray-el is.
A Banditomat 4 évesen 35.000 km-rel, gyári lánc szettel adtam el, félig volt csak hátrahúzva a kerék, és nem volt szakaszosan nyúlva.
Elhiszem, hogy bejut a hígabb spray, de nem ennyi, mint ha direkt oda nyomom, ahová kell, még ha sûrûbb is!:-)

Nekem ez elég visszajelzés a kenési technikámat illetõen.:-)


    

lecso 3688 2016. november 10. 22:01   Válasz erre: 3687
90-ben kezdtem nagymotorozni, egy ezres Hondával, akkor még csak o gyûrûs láncok voltak, és ugyanúgy elmentek 30-40 ezer kilométereket, érdekes.
A spray pedig kifújáskor hígabb, mint az olajad, szinte vízszerû. Hidd el, mindenhová eljut.
    

Daty 3687 2016. november 10. 21:57   Válasz erre: 3686
Bocsánat, nem csapok, hanem "tömítõgyûrûk".

"A sok évvel ezelõtt még standardnak számító „O” gyûrûs láncokat egyre inkább szorítják ki az „X” gyûrûs, vagy pl. az RK-nál használt „RX” gyûrûs és „XW” gyûrûs darabok. Az egyes típusok a csapoknál és a külsõ lapok között levõ tömítõgyûrû keresztmetszeti képére asszociálnak. A felsoroltak közül az „O” gyûrûs képes a legkevesebb kilométeren keresztül az adekvát helyen tartani a kenõanyagot, míg a többi fajtánál, a kis barázdákban megbújó olaj tartósabb- és biztosabb kenést, így hosszabb élettartamot is biztosít, mely az alábbi grafikonon is jól látszik. Természetesen a legfejlettebb technikáért kell a legtöbbet fizetni, mint mindig, de hosszú távon kifizetõdõbb."
    

lecso 3686 2016. november 10. 21:54   Válasz erre: 3685
Gumi csapok?
    

Daty 3685 2016. november 10. 21:30   Válasz erre: 3684
A lánc felületének kezelése is fontos, de ettõl sokkal fontosabb a láncban lévõ gumi csapok kenése.
Oda meg a spray nem jut be, ezért olajozok én fecskendõvel.
    

lecso 3684 2016. november 10. 20:51   Válasz erre: 3661
Én is ezt a kifényesedés dolgot figyeltem eddig, de mikor 2000 kilométer alatt sem akart megtörténni a Castrollal, elgondolkodtam. Szerintem a gyártók pont erre fejlesztenek. Csakhogy az a kenõanyag akkor már inkább lakk, mint zsír. Aztán egyszer kényszerûségbõl vettem Repsolt. Nagyon szimpatikus, nem bobálja le, de ugyanakkor letörölhetõ a láncról a régi, fújás elõtt. Szép tiszta a láncom. Tankolásonként (4-500 km) fújom.
    

lecso 3683 2016. november 10. 20:46  
Nekem ELF 10W-40.
    

Daty 3682 2016. november 10. 17:37   Válasz erre: 3681
A Motul-t minden vas szereti!:-)
    

Butcher 3681 2016. november 10. 17:17  
A másik Suzimba Motul 5100 olajat raktam, ez fajta gépezet is szeteti?
    

Butcher 3680 2016. november 10. 12:07   Válasz erre: 3679
Thx!
    

kawa70 3679 2016. november 10. 11:53   Válasz erre: 3678
Gratula, sok balesetmentest hozzá.
    

Butcher 3678 2016. november 10. 07:57   Válasz erre: 3677
Igen, csere lett az Intruder. V-Strom lett belõle.
    

kawa70 3677 2016. november 10. 06:28   Válasz erre: 3674
Milyen.gépért? csere tán?
    

Bedouin 3676 2016. november 9. 22:00  
Középállványokkal kapcsolatban lassan elkezdem a gyártást, de türelmet kérek mindenkitõl :)
Kissé meg vagyok csúszva mindennel, de 2-3 héten belül lesz már cucc.
    

Daty 3675 2016. november 9. 18:26   Válasz erre: 3674
És erre jössz haza?:-)
    

Butcher 3674 2016. november 9. 17:58  
7 végén megyek a gépért! Nem lesz a legjobb idõ, de van sok ruhám! :)
    

Zsida 3673 2016. november 9. 08:15  
Köszönöm!
    

ColargoTJ 3672 2016. november 9. 07:01  
Lakóhelyed alapján Suzuki Budakalász és Suzuki Motorrad a Nagykõrösi úton, mind a kettõ szervizben jól dolgoznak. Én mind két helyere vittem már motort és mindig elégedetten távoztam.
    

Zsida 3671 2016. november 9. 01:18  
Köszi mindenkinek!
A garancia miatt márkaszervizbe kell vinnem a motort. Jó tapasztalata van valamelyikkel valakinek?
    

Daty 3670 2016. november 8. 20:20  
Ennyi volt a nagy felpörgés?:-(
    

Daty 3669 2016. november 8. 09:31   Válasz erre: 3660
Petyát keresd, ó gyárt kiegészítõket.

Olvass kicsit vissza.
    

Daty 3668 2016. november 8. 09:29   Válasz erre: 3660
Én csak és kizárólag 80W-90-es hajtómûolajjal kentem - fecskendõvel - amit minden motor használati utasítása javasol.

Gyere, szeretettel várlak!:-)
    

Daty 3667 2016. november 8. 09:28   Válasz erre: 3659
Szia!

A láncot nem csak füjkálni kell, le is kell elõtte takarítani - pl gázolajjal - vagy ha erre nincs idõ, és lehetõség, akkor legalább letörölni száraz ronggyal, hogy ne csak gyûljön rajta a dzsuva, és szórja szanaszét a kerék.

Cápafogasodásnál, vagy túl hátrahúzott keréknél, részlegesen megnyúlt láncnál ildomos a csere.
    

ColargoTJ 3666 2016. november 8. 09:05  
Az automata olajozó is pöttyöz! De legalább nem kell fújkálni nap végén. A leszóródó olaj ellen a lánc részleges, vagy teljes burkolása lehet a megoldás. :)
    

ColargoTJ 3665 2016. november 8. 08:56  
"Csináltunk egy 1800 km-es kanyart, közben 3x fújtam. A végére letörölhetetlen szutyokkal volt bevonva hátul minden. Felni, küllõk, agy, villa stb."
Nap végén célszerû befújni, a még meleg láncot, akkor van ideje szétterülni és másnap kevésbé szórja le, de fontos, hogy ne fúj rá túl sokat se, mert a felesleget is hamar lerázza magáról!
    

ColargoTJ 3664 2016. november 8. 08:52  
Igen, én.
    

Butcher 3663 2016. november 8. 08:14  
Egésszen felpezsdült az élet itt! :) Ez tetszik. Valaki szerelt autómata olajozást a gépre?
    

Star 3662 2016. november 8. 07:38   Válasz erre: 3652
Viszont ebben a motorban szemmel láthatóan nincs 100000 km. Akkor lenne hiteles a történet, ha mellékelték volna a "ledobott" tárcsákat. Egyébként ez a divat dolog nem korfüggõ, én 55 vagyok és simán lecserélném az enyémet ilyenre. Egy bajom van csak vele: nagyon drága.
    

Bedouin 3661 2016. november 8. 07:20  
Lánc:
Fújd akkor ha már kifényesedett.
Érdemes a lánckerekeket nézni - fõleg az elsõt - ha elkezd cápafogas lenni akkor lassan eljön a lánc csere idõpontja, amit mindenképpen javallt szettben végezni.
A jó láncspray tapasztalatom szerint szubjektív :D
Nekem a MOL-os vált be, ahogy ráfújom már ragad is, nem röpül le róla.
Sokat kipróbáltam nekem ez vált be, nyilván másoknak meg más a kedvenc.
    

Butcher 3660 2016. november 8. 06:02   Válasz erre: 3659
Én is most kezdtem e témában olvasgatni a szakirodalmat, ( totalbike) ott azt írja hogy 400 km max és fújni kell. A csere meg ahogy írtad, akkor már nagyon esedékes. Én annyit kérdeznék, ki mit használ, mi az ami nagyon bevált lánc spray-ben? Ezért is szeretnék közép sztendert. Valakinek elfekvõben egy esetleg?

Daty! Ha jól csinálom végülis útbaesik!
    

Zsida 3659 2016. november 7. 23:05  
Sziasztok!
Bocsi, gondolom a lánc körüli kérdéseket itt már mindenki unja. Nekem 9 évig kardánom volt, elõtte 20 évig semmi... Úgy alakult, hogy lett egy DL :) Csináltunk egy 1800 km-es kanyart, közben 3x fújtam. A végére letörölhetetlen szutyokkal volt bevonva hátul minden. Felni, küllõk, agy, villa stb. Ez azt mutatja, hogy túlzásba vittem a kenést, vagy szokjam meg, ez egy ilyen játék? Honnan tudni, ha már cserés a lánc? Annyit nyúlik, hogy már nem lehet hátrébb húzni a kereket? Köszi!
    

Daty 3658 2016. november 7. 22:11   Válasz erre: 3657
Gyere errefelé, Kazincbarcikának!:-)
    

Butcher 3657 2016. november 7. 22:09  
Majd megírom mikor hozom haza(Solt-Bicske) azt útközben megskubizhatjátok!
    

Daty 3656 2016. november 7. 21:47   Válasz erre: 3655
Ahogy írod, szerintem is!:-)


    

Bedouin 3655 2016. november 7. 21:44   Válasz erre: 3654
Szerintem semmi extra.
    

lecso 3654 2016. november 7. 21:42   Válasz erre: 3652
Azigen...
    

Daty 3653 2016. november 7. 21:42   Válasz erre: 3652
Ezt írtam én is, szerintem nagyon fura, és nem hiszem, hogy egy 57 éves ember csak úgy szórakozásból lecserélte, mert ez jobban tetszett neki, mint a gyári.
    

Bedouin 3652 2016. november 7. 21:36  
Az elsõ tárcsa dolgot nem értem :)
Azt hiszem elöl 86 ezernél cseréltem le a gyári fékbetétet , nem a tárcsát!
Az még szerintem elfuthat 1-2 garnitúra fékbetétet :)
    

Butcher 3651 2016. november 7. 16:20   Válasz erre: 3649
Köszi! Rajta leszek, amennyire idõm engedi. Még Suzi 2-vel össze kell szoknunk.
Ispán! Rajta vagyok sõt szeretnék egy középsztendert is.
    

Ispan 3650 2016. november 7. 15:16   Válasz erre: 3639
Amit javasolnék beszerezni,egy kartervédõ.
Az olajszûrõ igen kritikus helyen van,és ha kicsit lemész az aszfaltról,könnyen beleszaladhatsz valamibe, vagy az elsõ kerék dobja oda a követ.
Ha tényleg 25 van benne akkor az egy bejáratott motor. :-)))))

    

ColargoTJ 3649 2016. november 7. 11:01  
Gratulálok az új szerzeményhez! Jó döntés volt! Szuper kis motor ez! Látogass el a Daty által említett V-Strom Club oldalára is! Gyere majd a közös gurigákra!
    

Daty 3648 2016. november 7. 09:51   Válasz erre: 3647
Az jó, ha semmi sem kopott!:-)
    

Butcher 3647 2016. november 6. 20:59   Válasz erre: 3646
Egy 57 éves emberé volt. Nem kopott srmmi. Lánc azt nem tudom gyári e, de fémszínû, tiszta.
    

Daty 3646 2016. november 6. 19:47   Válasz erre: 3644
24.000 km-rel adtam el, nem hogy a tárcsa, de még a fékbetét sem volt cserés!

Szóval ha nem "hobbyból" cserélték le, akkor valami nincs rendben.
Lábtartó gumik, markolatok mennyire vannak megkopva?
Lánc még gyári?
Illene annak lenni ennyi kilométernél.
Ülés mennyire van kiülve?

Kormánycsapágy nem kotyog?







    

lecso 3645 2016. november 6. 19:10   Válasz erre: 3644
Asszem 120 az új ára. Bontók 60-70-et kértek. Az hogy mennyiért kapod meg az újat végül is, attól függ, mekkora kedvezményt tudsz kieszközölni :-)
    

Butcher 3644 2016. november 6. 18:05   Válasz erre: 3642
2009-es 25000 futott (?). A gumik kb 90%-ak. Mikro usb, telotarto, ködös (givi) . A színe az mindent visz. Nekem nagyon bejön. Az hogy a tárcsák miért ilyenek nem tudom. Az hogy valami 60e km fusson már máshol is látszódnia kéne. De patent gyönyörû a gép minden porcikája. Lehet romjaiból építették újjá? Az kinekéri meg. Az alkatrész árak az egekben, nem?
Lecso! Mennyire volt fájdalmas a lámpa?
    

lecso 3643 2016. november 6. 17:50   Válasz erre: 3637
Elsõ lámpa nehéz dió lesz. Én is ebben a cipõben jártam májusban, a vége egy új lámpa lett. Igaz nekem egyáltalán nem volt lámpám...
    

Daty 3642 2016. november 6. 17:34   Válasz erre: 3641
Így már értem!:-)

Szerintem is vagányak a tárcsák!
Az egy éves gumi az még jó, ha nincs nagyon lefutva.

Menni van benne, hány éves?
(Ha tárcsát kellett cserélni, akkor legalább 60.000 km-nek lennie kell benne, és vagy 8 éves kell, hogy legyen.)

Az én BMW-mnek is ilyen a szíve, legalábbis hasonló.:-)
    

Butcher 3641 2016. november 6. 17:22   Válasz erre: 3640
Köszi! Olasz szerzemény, honosítani kell. Tavalyi conti gumik, és a féktácsa sem a gyári már. Kicsit cicomásabb, de vagány.
    

Daty 3640 2016. november 6. 17:11   Válasz erre: 3639
Szép vas, szép színû!

Nincs forgalomba helyezve?

    

Butcher 3639 2016. november 6. 14:02   Válasz erre: 3638
Köszi! Tûkön ülök, hogy mikor helyezik már forgalomba.
    

Daty 3638 2016. november 5. 21:10   Válasz erre: 3637
Szia!

Gratula a vashoz, sok balesetmentes kilométert Nektek!:-)

Anno itt is nagy volt a forgalom, de miután megalakult a V-strom klub, oda helyezõdött a hangsúly, próbáld ott!

http://vstromclub.hu/

Vagy itt, de itt is elég kicsi amozgás:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=2079&na_step=30&t=9131358&na_order=

Üdv!

Daty

    

Butcher 3637 2016. november 5. 18:44  
Sziasztok! A mai napon szert tettem eme gyönyörûségre. Egy Intruderrõl ülök át erre. Kb. 1,5 hét múlva lesz nálam. Ami bántó egy picit az egy kavics a lámpán. Csak repedés. Bontott cuccot kinél érdemes keresgélni?

    

Ispan 3636 2016. október 28. 21:52  
Köszönjük!!! :-))) A "Muci" meg én!
    

Daty 3635 2016. október 28. 21:41   Válasz erre: 3633
Gratulálok Ispán!:-)

    

ColargoTJ 3634 2016. október 28. 21:19  
Gratulálok!
    

Ispan 3633 2016. október 28. 20:51  
https://www.youtube.com/watch?v=5sBj6Aqytac

...és még mindig megy!!!! 22,és 4 nulla
    

Okta 3632 2016. október 12. 09:23  
Sziasztok! Esetleg köztetek van (ismeritek/magára ismer) az a tag, kinek V-Strom elõtt egy 2000-es Freewindje volt? :) Ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_xf_650_freewind-10663223

Szeretnék kérdezni tõle, köszönöm.
    

gezasz 3631 2016. október 11. 21:37   Válasz erre: 3630
A 4-es?
    

lajostrom 3630 2016. október 11. 18:56  
Hátsó , komplett rugóstag, hidraulikus elõfeszítéssel, állítható húzófokozattal, már a hosszabb rugóutas, egy szezont futott, gyári eladó. 45 papír.
    

Daty 3629 2016. október 10. 19:33   Válasz erre: 3628
Jó lenne, meg egy borsodi is!:-)
    

Matyó 3628 2016. október 10. 05:21  
Mi a véleményetek nem kellene e egy Csongrád megyei tagozatot is elindítani nekem az a gondom, hogy egy két napos gurulásnál nem igazán fér több az idõmbe na meg egyedül fel motizni meg le Bp -ig nekem unalmas.
    

cizi 3627 2016. szeptember 21. 20:26   Válasz erre: 3626
Bukócsõ nem kell?
    

uhu 3626 2016. szeptember 21. 19:46  
Helló! dl 650hez keresek középsztendert.
    

kmenyus 3625 2016. szeptember 12. 17:34   Válasz erre: 3623
Szia!

Konkrétan mi volt a probléma, hogy nem sikerült? Hibát jelzett a weboldal? Ha lesz idõd kérlek írd meg pontosabban!

Közös guriga csak ahhoz kell, ha klubtag szeretnél lenni. De ez nem feltétele, hogy használd az oldalt. Ahhoz csak be kell regisztrálni, írni egy bemutatkozó hozzászólást és már kész is. Az elsõ 3 hozzászólást moderáljuk, utána már lehet írogatni jóváhagyás nélkül is.

Jó utat Korzikára! Bakancslistás hely :-)

Köszi,
Menyus
    

lecso 3624 2016. szeptember 11. 20:53   Válasz erre: 3623
Szerintem reghez nem kell semmi. De elõször bemutatkozósban kell magadról írni, aztán megy a többi topik.
    

endre55 3623 2016. szeptember 9. 06:58  
Üdv!
Szerettem volna regisztrálni a V-Strom Clubba, de nekem nem sikerült. Ha jól olvastam ahhoz kell egy közös guriga, hogy aktiváljanak. Ez viszont most szombaton sajnos nem tud összejönni, mert ma elpöffenünk Korzika irányába. No mindegy a legközelebbi talán sikerül, és akkor aktiválnak az adminok.
Jó gurulást, remek idõt, és fõleg baleset mentes szórakozást!!!
    

kmenyus 3622 2016. augusztus 11. 18:30  
Sziasztok!

Ha valakit érdekelne egy ismerkedõs guriga szombaton a V-Strom Club Hungaryval, akkor szívesen látjuk.

Részletesebb info:
Facebook: https://www.facebook.com/events/278359955867562/
V-Strom Club weboldala: http://www.vstromclub.hu/vstromclub/index.php?view=details&id=1345%3Aismerkeds-guri&option=com_eventlist&Itemid=47

Ez utóbbihoz regisztrálni kell az oldalon. De megéri. Szerintünk :-)
    

vkami 3621 2016. július 28. 09:57  
Nincs mit :)
    

petya89 3620 2016. július 28. 08:45   Válasz erre: 3619
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! :)
    

vkami 3619 2016. július 28. 08:08  
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/PDFs/DL650K4_svc_man.pdf

28.oldal:
Valve clearance (when cold)
IN. : 0.10 - 0.20 mm (0.004 - 0.008 in)
EX. : 0.20 - 0.30 mm (0.008 - 0.012 in)
    

cizi 3618 2016. július 28. 07:07   Válasz erre: 3617
Jó helyen jársz Peti!:))
    

petya89 3617 2016. július 28. 06:37  
Sziasztok
Valaki megtudná nekem mondani a Dl650 szelephézagát!?
Köszi elõre is!
    

cizi 3616 2016. június 27. 12:57  
Sziasztok!

A barátomnál van egy SW- Motech bukócsõ és szeretné eladni.
2004-es ezres motoron volt. Kiegészítõ lámpa tartó is van rajta.
Bármikor elértek a 06-20-774-8520 telefonon.

Üdv.Cizi
    

S.Csaba 3615 2016. június 19. 19:35   Válasz erre: 3614
Köszönöm, hogy veletek lehettem! Ismét remek volt minden! :)
    

kmenyus 3614 2016. június 19. 14:43  
Köszönjük mindenkinek aki jelenlétével emelte a találkozónk színvonalát! Köszönjük a meglepetés vendégeknek is a részvételüket, SCsabi, Bubó, Tiger és még mások!

Fotókat és videókat a klub Facebook oldalán találhattok: https://www.facebook.com/vstromclubhungary/


    

Flenegen 3613 2016. június 18. 21:00  
Puig állítható plexi toldó eladó. Ívelt víztiszta plexi.

Ár:12.500
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22116