Daty | 3711 | 2016. november 14. 19:37 | Válasz erre: 3707 |
Ez a kormány elengedés veszélyes, de ugyanakkor jó is, pl felmérni mikor, és mennyire szitál be az eleje. Eddig minden motorommal eljátszottam ezt. (Még a Piaggio MP3-al is!:-) ) Általában kisebb szerpentineken lefelé, és próbáltam így is kanyarodni velük. Könnyû rájönni, ha már újra kell centírozni... :-) |
kawa70 | 3710 | 2016. november 14. 19:35 | Válasz erre: 3694 |
Gratulálok, szép. A ragacsot még egy gumis se szedte le a régi suly helyérõl. KormánCsapágy?
|
kawa70 | 3709 | 2016. november 14. 19:33 | Válasz erre: 3688 |
Alátámasztom, nálam trehányabb lánc ápoló nem sok van, de a zzr 1100 is negyven ezer felett ment egy lánccal, ráadásul azt még átrakták valami csopperre. Az XX sem igényli hamarabb a másik láncot. Fujni még csak csak fujom 5-600 km- enként, de takaritani csak ha a hátsó kereket ki kell szedni valamiért a helyérõl. Azt meg nem sûrûn kell.
|
Butcher | 3707 | 2016. november 14. 19:30 |
Daty! Köszi, és boccs, hogy nem arra kanyarodtam. Guminyomás, folyadékok. Elsõre ezek. Kicsi! Neked is köszi! Azt még kint rakták oda, keresni fogom a helyét. Lecso! A hiányzó súly a másik kettõ mellõl hiányzik. Pénteken egész tûrhetõ idõt mond ( ma még) majd akkorra bejelentkezem valszeg az RMC-be. Ja én is elengettem a kormányt amolyan próba képpen. Egy ellenõrzést megér. Szóval Mindenkinek köszi ! |
Daty | 3705 | 2016. november 14. 19:09 | Válasz erre: 3704 |
Sajnos elég könnyû az eleje a DL-nek, és emiatt valóban beszitálhat az eleje, fõleg, ha nincs jól kiegyensúlyozva. |
lecso | 3704 | 2016. november 14. 19:04 | Válasz erre: 3696 |
A meglévõ súlyhoz képest hol helyezkedik el a hiányzó súly helye? Egy csomó esetben távolítja el a gumis úgy a régi súlyokat, hogy az öntapadós szivacs ott marad. Egyáltalán nem biztos, hogy hiányzik. Arra pedig készülj fel, hogy tökéletes centrírozás esetén is berázhat a kormány. Nekem, pl. ha elengedem. |
Daty | 3702 | 2016. november 14. 16:32 | Válasz erre: 3697 |
Talán itt: http://dl650.info/ Ha esetleg tudok segíteni, csak írd a konkrét kérdést! |
kicsi | 3701 | 2016. november 14. 16:30 | Válasz erre: 3694 |
Sok örömteli kilométert vele. Én azt a kiegészítõ lámpát--mi egyébként nagyon hasznos dolog--máshová tenném, mert egy eldõlés esetén a bukócsõ azon pontján valszeg szép nagy horpadást csinálna az idomon. |
Daty | 3700 | 2016. november 14. 16:26 | Válasz erre: 3696 |
Ha beszitált a kormány, azzal ne várj, azonnal vedd ki a kereket, és centíroztasd ki, ha meg látszik is, hogy hiányzik róla súly, akkor fõleg! Egy buktát nem ér meg!!! |
Daty | 3699 | 2016. november 14. 16:23 | Válasz erre: 3694 |
Gratula, nagyon szép vas, több százezer balesetmentes kilométert hozzá!:-) Hiába hûtöttem be a pezsgõt, nem erre jöttél!:-( |
Butcher | 3697 | 2016. november 14. 16:12 |
Még kérdés: hol találok magyar kézikönyvet hozzá? Tudtok valamit ?
|
Butcher | 3696 | 2016. november 14. 08:32 | Válasz erre: 3695 |
Köszi! Az talány hogy miért lett cserélve. Tegnap hosszútávon teszteltem. Jól mûxik. 60-nál beszitált a kormány. Otthon megnéztem a súlyozást a keréken egy db hiányzik, csak a ragacs van ott. Egy szakértõbbel mondjuk megnézetném az egész mocit. Kérdés csak az hogy akarom e? Így kívülrõl rendben van. Nagyon!!!
|
ColargoTJ | 3695 | 2016. november 14. 07:05 |
Gratulálok! Ránézésre nagyon egyben van, csak a csipkézett elsõ tárcsák ütnek el a gyári kinézettõl. Sok balesetmentes kilométert hozzá, széles utat, gumifákat! :)
|
Bedouin | 3693 | 2016. november 13. 20:11 |
35 évvel ezelõtt grafitos faggyúban fûztük a láncot, na nekem az volt életem legjobb korszaka :) |
lecso | 3690 | 2016. november 10. 23:04 | Válasz erre: 3689 |
Azért a sprét is tudom oda nyomni, ahová akarom. De tudod mit, oké, nyertél. |
Daty | 3689 | 2016. november 10. 22:07 | Válasz erre: 3688 |
1976-ban kezdtem motorozni. 82-ben már 350-es Jawával toltam. Utána jött a többi. Mindegyik láncát így kezeltem, fecskendõvel. Természetesen elismerem, 30-40.000 km-t elmennek spray-el is. A Banditomat 4 évesen 35.000 km-rel, gyári lánc szettel adtam el, félig volt csak hátrahúzva a kerék, és nem volt szakaszosan nyúlva. Elhiszem, hogy bejut a hígabb spray, de nem ennyi, mint ha direkt oda nyomom, ahová kell, még ha sûrûbb is!:-) Nekem ez elég visszajelzés a kenési technikámat illetõen.:-) |
lecso | 3688 | 2016. november 10. 22:01 | Válasz erre: 3687 |
90-ben kezdtem nagymotorozni, egy ezres Hondával, akkor még csak o gyûrûs láncok voltak, és ugyanúgy elmentek 30-40 ezer kilométereket, érdekes. A spray pedig kifújáskor hígabb, mint az olajad, szinte vízszerû. Hidd el, mindenhová eljut. |
Daty | 3687 | 2016. november 10. 21:57 | Válasz erre: 3686 |
Bocsánat, nem csapok, hanem "tömítõgyûrûk". "A sok évvel ezelõtt még standardnak számító „O” gyûrûs láncokat egyre inkább szorítják ki az „X” gyûrûs, vagy pl. az RK-nál használt „RX” gyûrûs és „XW” gyûrûs darabok. Az egyes típusok a csapoknál és a külsõ lapok között levõ tömítõgyûrû keresztmetszeti képére asszociálnak. A felsoroltak közül az „O” gyûrûs képes a legkevesebb kilométeren keresztül az adekvát helyen tartani a kenõanyagot, míg a többi fajtánál, a kis barázdákban megbújó olaj tartósabb- és biztosabb kenést, így hosszabb élettartamot is biztosít, mely az alábbi grafikonon is jól látszik. Természetesen a legfejlettebb technikáért kell a legtöbbet fizetni, mint mindig, de hosszú távon kifizetõdõbb." |
Daty | 3685 | 2016. november 10. 21:30 | Válasz erre: 3684 |
A lánc felületének kezelése is fontos, de ettõl sokkal fontosabb a láncban lévõ gumi csapok kenése. Oda meg a spray nem jut be, ezért olajozok én fecskendõvel. |
lecso | 3684 | 2016. november 10. 20:51 | Válasz erre: 3661 |
Én is ezt a kifényesedés dolgot figyeltem eddig, de mikor 2000 kilométer alatt sem akart megtörténni a Castrollal, elgondolkodtam. Szerintem a gyártók pont erre fejlesztenek. Csakhogy az a kenõanyag akkor már inkább lakk, mint zsír. Aztán egyszer kényszerûségbõl vettem Repsolt. Nagyon szimpatikus, nem bobálja le, de ugyanakkor letörölhetõ a láncról a régi, fújás elõtt. Szép tiszta a láncom. Tankolásonként (4-500 km) fújom.
|
Butcher | 3681 | 2016. november 10. 17:17 |
A másik Suzimba Motul 5100 olajat raktam, ez fajta gépezet is szeteti?
|
Butcher | 3678 | 2016. november 10. 07:57 | Válasz erre: 3677 |
Igen, csere lett az Intruder. V-Strom lett belõle.
|
Bedouin | 3676 | 2016. november 9. 22:00 |
Középállványokkal kapcsolatban lassan elkezdem a gyártást, de türelmet kérek mindenkitõl :) Kissé meg vagyok csúszva mindennel, de 2-3 héten belül lesz már cucc. |
Butcher | 3674 | 2016. november 9. 17:58 |
7 végén megyek a gépért! Nem lesz a legjobb idõ, de van sok ruhám! :)
|
ColargoTJ | 3672 | 2016. november 9. 07:01 |
Lakóhelyed alapján Suzuki Budakalász és Suzuki Motorrad a Nagykõrösi úton, mind a kettõ szervizben jól dolgoznak. Én mind két helyere vittem már motort és mindig elégedetten távoztam.
|
Zsida | 3671 | 2016. november 9. 01:18 |
Köszi mindenkinek! A garancia miatt márkaszervizbe kell vinnem a motort. Jó tapasztalata van valamelyikkel valakinek? |
Daty | 3669 | 2016. november 8. 09:31 | Válasz erre: 3660 |
Petyát keresd, ó gyárt kiegészítõket. Olvass kicsit vissza. |
Daty | 3668 | 2016. november 8. 09:29 | Válasz erre: 3660 |
Én csak és kizárólag 80W-90-es hajtómûolajjal kentem - fecskendõvel - amit minden motor használati utasítása javasol. Gyere, szeretettel várlak!:-) |
Daty | 3667 | 2016. november 8. 09:28 | Válasz erre: 3659 |
Szia! A láncot nem csak füjkálni kell, le is kell elõtte takarítani - pl gázolajjal - vagy ha erre nincs idõ, és lehetõség, akkor legalább letörölni száraz ronggyal, hogy ne csak gyûljön rajta a dzsuva, és szórja szanaszét a kerék. Cápafogasodásnál, vagy túl hátrahúzott keréknél, részlegesen megnyúlt láncnál ildomos a csere. |
ColargoTJ | 3666 | 2016. november 8. 09:05 |
Az automata olajozó is pöttyöz! De legalább nem kell fújkálni nap végén. A leszóródó olaj ellen a lánc részleges, vagy teljes burkolása lehet a megoldás. :)
![]() ![]() ![]() |
ColargoTJ | 3665 | 2016. november 8. 08:56 |
"Csináltunk egy 1800 km-es kanyart, közben 3x fújtam. A végére letörölhetetlen szutyokkal volt bevonva hátul minden. Felni, küllõk, agy, villa stb." Nap végén célszerû befújni, a még meleg láncot, akkor van ideje szétterülni és másnap kevésbé szórja le, de fontos, hogy ne fúj rá túl sokat se, mert a felesleget is hamar lerázza magáról! |
Butcher | 3663 | 2016. november 8. 08:14 |
Egésszen felpezsdült az élet itt! :) Ez tetszik. Valaki szerelt autómata olajozást a gépre?
|
Star | 3662 | 2016. november 8. 07:38 | Válasz erre: 3652 |
Viszont ebben a motorban szemmel láthatóan nincs 100000 km. Akkor lenne hiteles a történet, ha mellékelték volna a "ledobott" tárcsákat. Egyébként ez a divat dolog nem korfüggõ, én 55 vagyok és simán lecserélném az enyémet ilyenre. Egy bajom van csak vele: nagyon drága.
|
Bedouin | 3661 | 2016. november 8. 07:20 |
Lánc: Fújd akkor ha már kifényesedett. Érdemes a lánckerekeket nézni - fõleg az elsõt - ha elkezd cápafogas lenni akkor lassan eljön a lánc csere idõpontja, amit mindenképpen javallt szettben végezni. A jó láncspray tapasztalatom szerint szubjektív :D Nekem a MOL-os vált be, ahogy ráfújom már ragad is, nem röpül le róla. Sokat kipróbáltam nekem ez vált be, nyilván másoknak meg más a kedvenc. |
Butcher | 3660 | 2016. november 8. 06:02 | Válasz erre: 3659 |
Én is most kezdtem e témában olvasgatni a szakirodalmat, ( totalbike) ott azt írja hogy 400 km max és fújni kell. A csere meg ahogy írtad, akkor már nagyon esedékes. Én annyit kérdeznék, ki mit használ, mi az ami nagyon bevált lánc spray-ben? Ezért is szeretnék közép sztendert. Valakinek elfekvõben egy esetleg? Daty! Ha jól csinálom végülis útbaesik! |
Zsida | 3659 | 2016. november 7. 23:05 |
Sziasztok! Bocsi, gondolom a lánc körüli kérdéseket itt már mindenki unja. Nekem 9 évig kardánom volt, elõtte 20 évig semmi... Úgy alakult, hogy lett egy DL :) Csináltunk egy 1800 km-es kanyart, közben 3x fújtam. A végére letörölhetetlen szutyokkal volt bevonva hátul minden. Felni, küllõk, agy, villa stb. Ez azt mutatja, hogy túlzásba vittem a kenést, vagy szokjam meg, ez egy ilyen játék? Honnan tudni, ha már cserés a lánc? Annyit nyúlik, hogy már nem lehet hátrébb húzni a kereket? Köszi! |
Butcher | 3657 | 2016. november 7. 22:09 |
Majd megírom mikor hozom haza(Solt-Bicske) azt útközben megskubizhatjátok!
|
Daty | 3653 | 2016. november 7. 21:42 | Válasz erre: 3652 |
Ezt írtam én is, szerintem nagyon fura, és nem hiszem, hogy egy 57 éves ember csak úgy szórakozásból lecserélte, mert ez jobban tetszett neki, mint a gyári.
|
Bedouin | 3652 | 2016. november 7. 21:36 |
Az elsõ tárcsa dolgot nem értem :) Azt hiszem elöl 86 ezernél cseréltem le a gyári fékbetétet , nem a tárcsát! Az még szerintem elfuthat 1-2 garnitúra fékbetétet :) |
Butcher | 3651 | 2016. november 7. 16:20 | Válasz erre: 3649 |
Köszi! Rajta leszek, amennyire idõm engedi. Még Suzi 2-vel össze kell szoknunk. Ispán! Rajta vagyok sõt szeretnék egy középsztendert is. |
Ispan | 3650 | 2016. november 7. 15:16 | Válasz erre: 3639 |
Amit javasolnék beszerezni,egy kartervédõ. Az olajszûrõ igen kritikus helyen van,és ha kicsit lemész az aszfaltról,könnyen beleszaladhatsz valamibe, vagy az elsõ kerék dobja oda a követ. Ha tényleg 25 van benne akkor az egy bejáratott motor. :-))))) |
ColargoTJ | 3649 | 2016. november 7. 11:01 |
Gratulálok az új szerzeményhez! Jó döntés volt! Szuper kis motor ez! Látogass el a Daty által említett V-Strom Club oldalára is! Gyere majd a közös gurigákra!
|
Butcher | 3647 | 2016. november 6. 20:59 | Válasz erre: 3646 |
Egy 57 éves emberé volt. Nem kopott srmmi. Lánc azt nem tudom gyári e, de fémszínû, tiszta.
|
Daty | 3646 | 2016. november 6. 19:47 | Válasz erre: 3644 |
24.000 km-rel adtam el, nem hogy a tárcsa, de még a fékbetét sem volt cserés! Szóval ha nem "hobbyból" cserélték le, akkor valami nincs rendben. Lábtartó gumik, markolatok mennyire vannak megkopva? Lánc még gyári? Illene annak lenni ennyi kilométernél. Ülés mennyire van kiülve? Kormánycsapágy nem kotyog? |
lecso | 3645 | 2016. november 6. 19:10 | Válasz erre: 3644 |
Asszem 120 az új ára. Bontók 60-70-et kértek. Az hogy mennyiért kapod meg az újat végül is, attól függ, mekkora kedvezményt tudsz kieszközölni :-)
|
Butcher | 3644 | 2016. november 6. 18:05 | Válasz erre: 3642 |
2009-es 25000 futott (?). A gumik kb 90%-ak. Mikro usb, telotarto, ködös (givi) . A színe az mindent visz. Nekem nagyon bejön. Az hogy a tárcsák miért ilyenek nem tudom. Az hogy valami 60e km fusson már máshol is látszódnia kéne. De patent gyönyörû a gép minden porcikája. Lehet romjaiból építették újjá? Az kinekéri meg. Az alkatrész árak az egekben, nem? Lecso! Mennyire volt fájdalmas a lámpa? |
lecso | 3643 | 2016. november 6. 17:50 | Válasz erre: 3637 |
Elsõ lámpa nehéz dió lesz. Én is ebben a cipõben jártam májusban, a vége egy új lámpa lett. Igaz nekem egyáltalán nem volt lámpám...
|
Daty | 3642 | 2016. november 6. 17:34 | Válasz erre: 3641 |
Így már értem!:-) Szerintem is vagányak a tárcsák! Az egy éves gumi az még jó, ha nincs nagyon lefutva. Menni van benne, hány éves? (Ha tárcsát kellett cserélni, akkor legalább 60.000 km-nek lennie kell benne, és vagy 8 éves kell, hogy legyen.) Az én BMW-mnek is ilyen a szíve, legalábbis hasonló.:-) |
Butcher | 3641 | 2016. november 6. 17:22 | Válasz erre: 3640 |
Köszi! Olasz szerzemény, honosítani kell. Tavalyi conti gumik, és a féktácsa sem a gyári már. Kicsit cicomásabb, de vagány.
|
Butcher | 3639 | 2016. november 6. 14:02 | Válasz erre: 3638 |
Köszi! Tûkön ülök, hogy mikor helyezik már forgalomba.
![]() |
Daty | 3638 | 2016. november 5. 21:10 | Válasz erre: 3637 |
Szia! Gratula a vashoz, sok balesetmentes kilométert Nektek!:-) Anno itt is nagy volt a forgalom, de miután megalakult a V-strom klub, oda helyezõdött a hangsúly, próbáld ott! http://vstromclub.hu/ Vagy itt, de itt is elég kicsi amozgás: http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=2079&na_step=30&t=9131358&na_order= Üdv! Daty |
Butcher | 3637 | 2016. november 5. 18:44 |
Sziasztok! A mai napon szert tettem eme gyönyörûségre. Egy Intruderrõl ülök át erre. Kb. 1,5 hét múlva lesz nálam. Ami bántó egy picit az egy kavics a lámpán. Csak repedés. Bontott cuccot kinél érdemes keresgélni? |
Ispan | 3633 | 2016. október 28. 20:51 |
https://www.youtube.com/watch?v=5sBj6Aqytac ...és még mindig megy!!!! 22,és 4 nulla |
Okta | 3632 | 2016. október 12. 09:23 |
Sziasztok! Esetleg köztetek van (ismeritek/magára ismer) az a tag, kinek V-Strom elõtt egy 2000-es Freewindje volt? :) Ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_xf_650_freewind-10663223 Szeretnék kérdezni tõle, köszönöm. |
lajostrom | 3630 | 2016. október 11. 18:56 |
Hátsó , komplett rugóstag, hidraulikus elõfeszítéssel, állítható húzófokozattal, már a hosszabb rugóutas, egy szezont futott, gyári eladó. 45 papír.
![]() |
Matyó | 3628 | 2016. október 10. 05:21 |
Mi a véleményetek nem kellene e egy Csongrád megyei tagozatot is elindítani nekem az a gondom, hogy egy két napos gurulásnál nem igazán fér több az idõmbe na meg egyedül fel motizni meg le Bp -ig nekem unalmas.
|
kmenyus | 3625 | 2016. szeptember 12. 17:34 | Válasz erre: 3623 |
Szia! Konkrétan mi volt a probléma, hogy nem sikerült? Hibát jelzett a weboldal? Ha lesz idõd kérlek írd meg pontosabban! Közös guriga csak ahhoz kell, ha klubtag szeretnél lenni. De ez nem feltétele, hogy használd az oldalt. Ahhoz csak be kell regisztrálni, írni egy bemutatkozó hozzászólást és már kész is. Az elsõ 3 hozzászólást moderáljuk, utána már lehet írogatni jóváhagyás nélkül is. Jó utat Korzikára! Bakancslistás hely :-) Köszi, Menyus |
lecso | 3624 | 2016. szeptember 11. 20:53 | Válasz erre: 3623 |
Szerintem reghez nem kell semmi. De elõször bemutatkozósban kell magadról írni, aztán megy a többi topik.
|
endre55 | 3623 | 2016. szeptember 9. 06:58 |
Üdv! Szerettem volna regisztrálni a V-Strom Clubba, de nekem nem sikerült. Ha jól olvastam ahhoz kell egy közös guriga, hogy aktiváljanak. Ez viszont most szombaton sajnos nem tud összejönni, mert ma elpöffenünk Korzika irányába. No mindegy a legközelebbi talán sikerül, és akkor aktiválnak az adminok. Jó gurulást, remek idõt, és fõleg baleset mentes szórakozást!!! |
kmenyus | 3622 | 2016. augusztus 11. 18:30 |
Sziasztok! Ha valakit érdekelne egy ismerkedõs guriga szombaton a V-Strom Club Hungaryval, akkor szívesen látjuk. Részletesebb info: Facebook: https://www.facebook.com/events/278359955867562/ V-Strom Club weboldala: http://www.vstromclub.hu/vstromclub/index.php?view=details&id=1345%3Aismerkeds-guri&option=com_eventlist&Itemid=47 Ez utóbbihoz regisztrálni kell az oldalon. De megéri. Szerintünk :-) |
vkami | 3619 | 2016. július 28. 08:08 |
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/PDFs/DL650K4_svc_man.pdf 28.oldal: Valve clearance (when cold) IN. : 0.10 - 0.20 mm (0.004 - 0.008 in) EX. : 0.20 - 0.30 mm (0.008 - 0.012 in) |
petya89 | 3617 | 2016. július 28. 06:37 |
Sziasztok Valaki megtudná nekem mondani a Dl650 szelephézagát!? Köszi elõre is! |
cizi | 3616 | 2016. június 27. 12:57 |
Sziasztok! A barátomnál van egy SW- Motech bukócsõ és szeretné eladni. 2004-es ezres motoron volt. Kiegészítõ lámpa tartó is van rajta. Bármikor elértek a 06-20-774-8520 telefonon. Üdv.Cizi |
S.Csaba | 3615 | 2016. június 19. 19:35 | Válasz erre: 3614 |
Köszönöm, hogy veletek lehettem! Ismét remek volt minden! :)
|
kmenyus | 3614 | 2016. június 19. 14:43 |
Köszönjük mindenkinek aki jelenlétével emelte a találkozónk színvonalát! Köszönjük a meglepetés vendégeknek is a részvételüket, SCsabi, Bubó, Tiger és még mások! Fotókat és videókat a klub Facebook oldalán találhattok: https://www.facebook.com/vstromclubhungary/ ![]() |
Flenegen | 3613 | 2016. június 18. 21:00 |
Puig állítható plexi toldó eladó. Ívelt víztiszta plexi. Ár:12.500 |