PePe-VFR | 1691 | 2006. május 26. 10:38 |
sziasztok, a héten vetem át a DL 1000-met. az lenne a kérdésem hogy tud valaki eladó KÖZÉPSZTENDERT VAGY BUKÓCSÕVET??? fondolom megkérdezem mielõtt nézek újat. a másik dolog, hol lehet kapni vizálló szivargyûjtó csatit, amit fel tudok tennei a motorra?? lesz II. DL találkozó??? köszönöm PePe |
binlaci | 1690 | 2006. május 26. 09:39 | Válasz erre: 1681 |
A hátsó futómûn lehet állítani azzal a nagy mûanyag csavarral, a lengõutat állítjuk vele. Valamint - most tudtam meg - a lengéscsillapító alján van egy kis csavar. Ezzel a legcsillban funkcionáló olajáteresztõ szelep áteresztõképességét lehet állítani. Fontos továbbá, hogy a hátsó villa feszesen álljon.(oldalra nem mozdúlhat) Néha utána kell húzni. Ezt úgy tehetjük meg: Az átmenõ tengelycsavar anyáját és a másik oldalon lévõ körmös anyát meglazítjuk, utána húzunk az imbuszcsavarnak (ami a tengely), majd visszaengedjük picit. Utána a 2 anyával lefikszáljuk megint.... (dl-1000-nél) |
Macko | 1689 | 2006. május 26. 00:57 | Válasz erre: 1688 |
Szerintem mégsem stimmel valami az oldaltámaszommal. A bal csavar ugyanis még alig ért le, amikor már földön volt a sztender. Mindegy, jövõ péntekig a végére járok! |
ironist | 1688 | 2006. május 25. 21:58 | Válasz erre: 1673 |
ez a jó benne. Az ezresen nekem a lábtartó koptatója végig húzza a szikrát. Volt már hogy teljesen lekopott a csavar és már a lábtartó fogyott. Csak nem volt nálam másik csavar. Az oldaltámasz csak ritkán ér le, de az a legnagyobb figyelmeztetés számomra. Talán nem is berugózáskor, hanem mikor a leérõ lábtartóról kicsit felemelem a lábam .Jobbra meg a kartervédõm csinálja uezt. És mindezt feltekert állapotban. |
Macko | 1687 | 2006. május 25. 18:05 | Válasz erre: 1686 |
Nem volt pánik sem, csak majdnem elhullottam. Le kell vonni a tanulságokat, aztán húzni tovább a gázt. |
Macko | 1685 | 2006. május 25. 17:05 | Válasz erre: 1684 |
Szerintem nekem se sok hiányzott, de most még megúsztam.
|
Gumikacsa | 1684 | 2006. május 25. 16:59 | Válasz erre: 1678 |
Gyenge vagy Maci, én tükörig döntöttem a vasat :))))
|
Macko | 1683 | 2006. május 25. 16:58 | Válasz erre: 1682 |
Fel volt hajtva koppanásig, bár nagyon szorul, lehet hogy menne feljebb is. Fõleg, mert az ominózus esetben a lábtartó még alig ért le. Egyébként tapasztalatom szerint nagyon hintázik a motor pl. kigyorsításoknál, úgyhogy biztos állítanom kell rajta.
|
boxer | 1682 | 2006. május 25. 16:55 | Válasz erre: 1681 |
Bár nem ismerem a DL-t igazán. de meglepõdnék, ha nem lehetne még a csillapításon is tekerni, így nem fog lengedezni mint pipacs a szélben. Kérdés, hogy a kanyarban végig karistolt az a fránya oldaltámasz, vagy csak néha koccant. Mert ha az utóbbi, akkor bíz a a csillapítást is lehet feljebb tekergetni. Sõt. Az elejét is lehet feszesebbre állítani valószínûleg. A lényeg hogy egy picit növekedjen a szabadmagasság és ne hintázzon a gép. Bár a Hungaroring a mi motorjainknak nem túl hullámos. Azt már meg sem merem kérdezni, hogy elindulás elõtt felhajtottad-e a sztendert? He-he. (vagy ez a tipus is leáll, ha kihajtott támasszal akarsz elindulni?) |
Macko | 1681 | 2006. május 25. 16:43 | Válasz erre: 1680 |
A hátsó rugó elõfeszítését föltekertem maxra, annak korábban nem néztem utána, hogy még mit lehet állítani. A következõ alkalomig utánajárok, másképp vagy leszedem a sztendert (és akkor megálláskor csak elborítani tudom motort), vagy csúnya vége lesz!
|
boxer | 1680 | 2006. május 25. 16:31 | Válasz erre: 1678 |
Pályázás elõtt változtattál a futómû beállításán? Nem lehet, hogy túl lágyra volt hangolva? Komfortos de alacsony.
|
apach | 1679 | 2006. május 25. 16:29 | Válasz erre: 1678 |
Ezért csinálnak a verseny stromokba kivehetõ oldal sztendert.
|
Macko | 1678 | 2006. május 25. 16:19 | Válasz erre: 1677 |
Akkor vigyázz magadra! Már csak azért is, hogy megtudjuk, mennyit bírt a láncod... MÁS. Kedden a Hring 2. kanyarjában (balos, lejtõn lefelé) majdnem pofára estem a Strommal. Tegnap beszéltem Zsifivel, ma meg megnéztem, amit mondott. Az oldalsztender ért le... Lehet, hogy kiaknáztam, ami szegény futómûben rejlik? |
Galad | 1677 | 2006. május 25. 12:48 | Válasz erre: 1675 |
Majd meglátjuk. Egy komplett szett csere 60 rugó körül van a gépemen. Ha 20-25-ezer km helyett 35-40 ezret elmegy egy szettel, akkor megérte. Ha nem akkor bebuktam. Amúgy megy sokat számít, hogy ki hogy szereli fel, mennyire ereszti rá az olajat. Amondó vagyok hogy addig nem érdemes vitázni, amíg nem jön közvetlen tapasztalat a használatát illetõen. Majd mesélek ha élek addíg. Mer' ugye pusztulunk.
|
Macko | 1676 | 2006. május 25. 11:49 | Válasz erre: 1675 |
Jó ötlet!!! :-))) Nevetni fogsz, valamelyik koreai nagyrobogón van pohártartó! Ugyanolyan, mint az autó mûszerfalán, szépen kijön az idomból. Az milyen korrekt motoron? Kanyarban meg óvatosan mész 5-tel, nehogy kilöttyenjen a kólád... |
nanupapa | 1675 | 2006. május 25. 11:42 | Válasz erre: 1674 |
fújkálás nekem sosem volt megerõltetõ, ha innen nézem akkor a zsebkendõtartó is elkél lassan egy motorra,mert macera a zippzárt elhúzni a dzsekin. |
Macko | 1674 | 2006. május 25. 11:31 | Válasz erre: 1672 |
Szerintem nem is csak az számít, hosszabb lesz-e a láncod élettartama. Ha a sprayzés és az olajozó ugyanannyiban áll meg a végén, és az egyiknél folyton fújkálsz, a másiknál meg 4000 km-enként feltöltöd a tartályt, már a kényelem megéri - nekem legalábbis. Igaz, itt kell tenni egy kezdõ befektetést. |
nanupapa | 1673 | 2006. május 25. 10:33 |
monnyuk ha ilyen szinten emelkednek a láncspray árak , akkor aki sokat megy annak érdemes feltenni. Egy lánc élettartama során én biztos, hogy 1x kifizetem a láncszettem a spray árában. |
Galad | 1672 | 2006. május 25. 09:42 | Válasz erre: 1668 |
Macko a #1671-ben leírta a lényeget! Nekem Angliából hozták, 25 ezer forintomba került. Lehet, hogy pénzkidobás, mert megoszlanak a vélemények, hogy növeli-e a lánc élettartamát. Van aki azt mondja nem, van aki azt mondja igen. Nekem az egyik legdrágább DID 525-ös lánc van gyárilag a mocimon, megpróbálok vigyázni rá. A szezon végén már többet tudok mondani a dologról, mert lesz közvetlen tapasztalatom. Macko nem írta, hogy elégedett-e vele, vagy tapasztalt-e láncnyúlást az elmúlt 8000 km-en, meg kérdés, hogy mennyi km volt a láncban amikor felszerelte. Én 10 000-nél tettem fel, az kb a lánc élettartamának a fele az én motoromon. Hát majd meglátjuk.
|
Macko | 1671 | 2006. május 24. 21:01 | Válasz erre: 1669 |
Az olajozó egyébként nem olyan drága. Én szûk 30 ezerért vettem kint a Lujízban, most már úgy bõ 8000 km óta van fent. A hozzá adott 450 ml zöld trutyiból ezalatt alig 50 ml fogyott el. Ebbõl az következik, hogy ha fújkálod a láncod, kb. ugyanannyit költesz el, mint így. Érdekes, hogy nem sima olaj van benne, valami zöld színû ragacs. Az intenzitása ugye szabályozható, tehát esõ után pl. pillanatok alatt szépen megkeni a láncot. Szemre messzirõl olyan, mintha fémtiszta lenne, közelrõl meg gyönyörû olajos mindig. És szintén érdekes, hogy egyáltalán nem verõdik le, nem koszolja össze maga körül a motort. Az elején elrontottuk a csõ megvágását és folyton eldugult. Akkor útáltam. Mióta ezt a hibát kiküszöböltük, nagyon szeretem, irtó kényelmes megoldás. És még egyszer mondom: nem drágább, mintha fújkálnál! Legfeljebb olyan, mintha elõre megvennéd a spray úgy 2-3 évre. |
Lamprologus | 1670 | 2006. május 24. 20:53 | Válasz erre: 1669 |
Háááát.... Én valahol azt halottam, hogy Brigéciollal ne mossuk a láncot mert bejuthat az "O" gyürün és akkor a láncszembõl is kimossa az olajat. A Suzuki gyári könyv petróleumot ír láncmosáshoz, mert az még némi kenõ képességgel is rendelkezik! A nagynyomású mosóról meg annyit, hogy szintén gondot okozhat ha a túl nagy nyomás átnyomja a vizet az "O" gyûrûn! |
kovee | 1669 | 2006. május 24. 20:13 | Válasz erre: 1668 |
Laci! Az olajozó egy jó dolog, csak drága. amúgy egy szerkezet, amibe olajat tõltesz, és õ adagolja a láncra. Brigeciol a kúton a legdrágább. Háztartási, vagy autósboltban 500huf! Üdv! |
binlaci | 1668 | 2006. május 24. 19:19 | Válasz erre: 1666 |
Galad! folyamatos olajozót használok Ez mi? Egy szerkezet ami folyamatosan olajoz? Úgy emlékszem a motorom könyve azt írja, hogy TILOS Gázolajjal mosni a láncot. Viszont a brigiciolt ajánja a láncmosásra. Ajánlom a MOL benzinkúton kapható BRIGICIOLT, mert vizes bázisú. - csúcstermék! 700Ft 1 liter. Az a lényege, hogy oldódik vízben, és ez nagyon elõnyös. Még a fényezést a motort a kipufogót is leecsetelem vele.... S-100 tipusu sprét használok a kenésre. Azért szeretem, mert fehér színû és nem lesz fekete a lánc...... Nem lesz olyan dzsuvás.... |
Galad | 1666 | 2006. május 24. 10:12 | Válasz erre: 1665 |
Ja, 2500 km-óta folyamatos olajozót használok, azóta teljesen fix a lánc, nem nyúlott egy kicsit sem, pedig mentem esõben eleget.
|
Galad | 1665 | 2006. május 24. 10:11 |
Láncápolás: Mosás-ha elkap az esõ akkor kipipálva. Karbantartás tisztítás-soha nem várom meg, hogy a görgõ kifényesedjen, amíg matt a felülete, addig van rajta kenõanyag. Amikor befújom, nem sajnálom róla az anyagot, a felesleg az leverõdik, és viszi magával a kosz nagy részét.
|
Judi | 1664 | 2006. május 24. 05:53 |
Castrol lanc spray 400-600 km-ként+ valamikor magasnyomású mosó+ brigéciol. Nekem bevált. Rossz minõségû cuccot úgy sem fogok használni. Akkor inkább nem motorozom, ha nincs meg a kellõ feltétel(anyagi ) a mûködtetéshez:)))
|
kovee | 1663 | 2006. május 23. 16:26 |
érdekelne hogy mi a tapasztalata másnak is a láncmosásról? Félre ne értsd Nanu, nem akarom a szavahihetõségedet kétségbevonni, de szerintem ha tiszta sár a lánc(mert felszedi) akkor a kenõanyag sem jut be a megfelelõ helyre. A gyári láncom nekem is DID, és ha beválik, akkor biztos hogy ez lessz a következõ is. Inkább 5000+ mint fele annyi km! Üdv! |
nanupapa | 1662 | 2006. május 23. 15:49 | Válasz erre: 1661 |
Nekem a DID bevált, de más kat. motoron... RK-t meg már cseréltem 3 motoron, igaz endúron ,de nagyon bírják. |
nanupapa | 1660 | 2006. május 23. 15:24 | Válasz erre: 1658 |
A láncot kenni kell!!! Nem mosogatni!!!! Na így asszem má érthetõ. Ha a kezdetektõl kened hidd el többet fog bírni, mintha mosnád is. Endúrón annak idején mostuk , mert nem volt O gyûrû , de utána a tiszta láncot meleg faggyúszerû zsírba tettük, hagytuk kihûlni és GOOO... Hidd el , ha sokat mosdatod kimosod a zsírt a szemek közül.Töröld csak le...De ahogy gondoldo mossad csak, majd csak figyeld meg , hogy megszólal a lánc.. Iris? Az O gyûrûs egy húgytalicska. Bazz, összevissza szakaszosan nyúlt meg és már újkorától nem futott le rendesen az elsõ lánckerékrõl. Most X gyûrûs van fennt ( erõsített állítólag ) , ami csendes mint a picsa, de még csak 2500km van benne. Majd meglátjuk ( de 13.500 Ftért nem várok csodákat ). Még mindig azt mondom, DID vagy RK.. Azok röhögve 40-50000 km.. |
kovee | 1659 | 2006. május 23. 14:59 | Válasz erre: 1658 |
Nanu! Hiányzik a mondatodból az "is" szócska! Ugyanis kenni is kell, nem csak mosni. Feltéve ha nem akarod hogy a nagyom finom kvarc-homok szemcsék szétbasszák elõször a tömítést, aztán...... Meg sáros láncnak a kenés anyyi mint döglött vizipatkánynak a légzõtanfolyam! Üdv! Ja! Egy kérdés! Olyan szar az a lánc? |
nanupapa | 1658 | 2006. május 23. 12:48 |
vegyetek Iris O gyûrûs láncot. Azon megtanulhatjátok a láncfeszítés csínját bínját. :) A láncot kenni kell nem mosogatni.... |
BiaStrom | 1657 | 2006. május 23. 11:36 |
Dzundzo, Felírlak, mert tegnap nem vártad ki a zöldet és elkanyarodtál az 1-es útra Bp-felé jobbra...:) Ui.: Én sem szoktam kivárni. Szerintem érzékelõ lehet az aszfaltban... |
binlaci | 1656 | 2006. május 21. 13:42 | Válasz erre: 1655 |
#1625hozzászólás ban van egy link ott megnézheted a dobozát. A tömítõ gyûrû kialakítása az az XW. Sokkal szélesebb a gyûrû mint a "x" gyûrûsnél. Úgy a legegyszerûbb megérteni, ha elméletben a tömitõ gyûrût elvágnád egy ollóval és megnéznéd nagyítóval milyen a vágás helye. O gyûrûsnél 2 ponton tömít. X gyûrûsnél 2szer2 ponton. XW gyûrûsnél 4szer4 ponton tömít. |
binlaci | 1654 | 2006. május 20. 23:44 |
Saját magam cserélem a láncot és én is tartom karban. Tehát mindíg sprézem 400-600km ként és természetesen ellenörzöm a feszességét, de ha egyáltalán nem kell állítani akkor meg minek nyúljak hozzá. Alúl felnyomom a villa irányába, ha azt éppen eléri addig nem nyúlok hozzá, ha meg könnyedén eléri a villát akkor feszítek rajta annyit, hogy 1.5cm legyen a távolság a villáig, ha felnyomom. Lánctisztító sprét nem használtam eddig, az igaz. Ez a 15000km a gyári érték lehet. #1625hozzászólás alatt feltett linken láccik a lánc doboza, amin rá van rajzolva egy diagramm, ahol a különbözõ erösségû láncok élettartalmát mutatja: AHOL NINCS "o" GYÛRÛ 50 ÜZEMÓRA ÉLETTARTAM AHOL CSAK "o" GYÛRÛ VAN 100 ÜZEMÓRA ÉLETTARTAM AHOL "x" GYÛRÛ VAN 125 ÜZEMÓRA ÉLETTARTAM AHOL "xw" GYÛRÛ VAN 150 ÜZEMÓRA ÉLETTARTAM Ezek az adatok megfelelnek 100al megszorozva km. értéknek is. Tehát a gyári értéket simán kimotorozom a láncokból. |
Macko | 1653 | 2006. május 20. 23:07 | Válasz erre: 1652 |
Ezt most nem értem. Azt mondod, hogy felteszel egy láncot, 500 múlva húzol rajta, aztán 12000-en keresztül nem nyúlsz hozzá? Így nem csodálom, hogy 15 ezret bír csak. Elvileg - legalábbis ahogy nekem tanították - minden 1000 után meg kell nézni, kb. 2000 után meg nem árt picit húzni rajta. Így mindig kellõen feszes és sokkal hosszabb az élettartama. Mondom, a z1000-es Kawának 54000 km után az eredeti lánca volt! Mondjuk a revüs cikkben külön kiemelték, hogy nagyon figyeltek rá és igen gondosan ápolták. |
binlaci | 1652 | 2006. május 20. 22:58 |
Az én dl1000em gyárilag RK lánccal jött ki. Szerintem mindegyik ezzel jött. Azóta is többnyire RK láncot használok, mert beszerzési forrásom lett az olcsó helyre. Az a tapasztalat, hogy csere után közvetlen 500km után egyszer kell állítani, utána csak akkor, ha a végéhez közeledik az élettartam. Tehát, ha többször kell már állítgatni, akkor még 2500km és kész. 15000bírnak. Most cseréltem a HETEDIK garnitúrát:-)))
|
Macko | 1651 | 2006. május 20. 13:06 | Válasz erre: 1650 |
Kivéve, ha elõtte meg volt húzva és csak ellenõrizniük kell! Persze ez nem rám vonatkozik... :-((( Bár a hatezresre biztos hogy teljesen feszes lánccal vittem. Mindegy, nem akarok én vitázni senkivel, csak úgy gondolom, hogy egy 60Nm nyomatékú motoron ki kell bírjon annyit a lánc. Tunguska 1200-es Bandiján most lesz cserés az eredeti, és 35 ezer van benne. Tavaly meg járt nálunk teszten a Z1000-es Kawa, ami korábban a Revünél volt tartósteszt-motor. Akkor 54 ezret mutatott az órája, és az eredeti láncszett volt a motoron! Úgyhogy ha vigyáznak egy láncra és jól ápolják, meg jó minõségû a cucc, biztos hogy sokáig kell tartson egy 650-es endúrón! |
Zsifi | 1650 | 2006. május 20. 10:04 | Válasz erre: 1648 |
Ez az alig húztam a láncon kifejezés teljesen átgondolatlan!!!!!!!!!!!!!!!!! Amikor beadod 1,000-es, 6,000-es, 12,000-es stb szervízre ott mindíg ellenõrzik és utána állítanak... |
Macko | 1648 | 2006. május 19. 23:10 | Válasz erre: 1639 |
A 16 ezer reális a gumira, de a láncnak többet kell bírnia! Én nem mindig kímélem az enyémet, eddig össz. 3x volt feszítve, és még teljesen jó. Most 18700-at mutat az órám. Van egy futár ismerõsöm (mondjuk bõ egy éve beszéltem Vele), Neki akkor 24 ezer volt a motorjában, és még alig húzott a láncon. Igaz, Õ szinte kizárólag városban járt. Ja, ez mind biztos csak a 650-re igaz, az 1000-es nyilván jobban nyúzza. |
Macko | 1647 | 2006. május 19. 23:06 | Válasz erre: 1645 |
Na jó de ha egyfolytában a középsõ részen mész autópályán, akkor a közepe fog kopni abban az esetben is, ha jó a nyomás!
|
to-ga | 1646 | 2006. május 19. 22:42 | Válasz erre: 1645 |
Hát mikor sokat megyek csaak egyenesen, pl. autópálya, nekem is csak a közepe kopik. A repülõkbe a nitrogént csak azért töltik, mert az az égést nem táplálja. Minden más hír hülyítés! |
Daty | 1645 | 2006. május 19. 17:43 | Válasz erre: 1634 |
Akkor egyértelmû a dolog Mackó nem? Kemény volt a gumi! Ugyanis már mint itt valaki leírta, ha a közepe kopik, kemény, ha a két széle, akkor puha! |
Judi | 1644 | 2006. május 19. 17:11 |
csak az a lényege, hogy levegõvel ne keverjétek, mert akkor elveszíti a hatását. És kb 300 ft/kerék az összköltsége.
|
Judi | 1643 | 2006. május 19. 16:56 |
Úgy hívják hogy Secur Pneus a gázt, bármely jobb gumisnál megtalálható. A gáz állandó nyomást biztosít, kb 5x jobb mint a levegõ. Sokkal konfortosabb a vezetés, mint levegõvel:))) Tunguska elõbb próba és utána vélemény nyílvánítás!!!! De amíg nem próbáltad addig No Comment a parasztvakításról!!! De nincs harag félre ne értsd kérlek!!!!! Tavaj nyáronl fújtam a gumiba , és most néztem a nyomást 2.5 ugyan annyi mint tavaj. És ment a motor kb 6.000 km-t |
vlevi | 1642 | 2006. május 19. 12:22 | Válasz erre: 1632 |
Sima nitrogén. A levegõ 78%-a is ebbõl van ugyebár. Egyik elõnyének szokták mondani, hogy nem párásodik, ezért a melegedése sokkal egyenletesebb, mint a sima levegõé. Ami érthetõ is, mert nem mindegy hogy 80%-os páratartalmú levegõvel fújod-e fel a gumit, vagy nem.
|
Galad | 1640 | 2006. május 19. 10:19 | Válasz erre: 1637 |
Aha az egy nagyon titkos gáz! :-)) A nevét le sem merem írni!....... :-))
|
kovee | 1639 | 2006. május 19. 08:54 |
Mondjuk a 21ezer nekem is soknak tûnik, de majd megmondom, ha cserére kerül az enyimé. Én közepes módon használom, szeretem az intenzív kigyorsításokat. Most van bent 7000 és nem látok értékelhetõ kopást. Mondjuk most jön az olasz korfu túra, az több mint 5000 km csomaggal megpakolva. A szervízben viszont 16 000km-t mondtak a gumicserére, 18-20-at a lánc cserére. Üdv! |
gstibb | 1638 | 2006. május 19. 08:37 | Válasz erre: 1634 |
A másik DL fórumon írta egy srác, hogy neki már 23e van benne, eredeti gumik, eredeti lánc.... És a nejével túráznak + dobozok. Mondjuk lehet hogy ketten nyomnak annyit, mint én egyedül;-) Az enyémen sajna már 6000 után látszik a folymatos 2 személyes + csomagos használat, mint a hátsógumin, mind a láncon :-((( Mondjuk a gs500-on 6000 után kuka volt a gumi, ahhoz képest még naon jól bírja :-)) |
Gumikacsa | 1637 | 2006. május 18. 23:42 | Válasz erre: 1631 |
Ja, szép nagy molekulájú gázról van szó, aminek kicsi a hõtágulási együtthatója! Az összes repülõgépbe hasonlót nyomnak...
|
apach | 1636 | 2006. május 18. 23:35 | Válasz erre: 1635 |
szívembõl beszlsz, pedig nem is ettél parmezános körtét,,,,,,,,,,,
|
tunguska | 1635 | 2006. május 18. 23:16 | Válasz erre: 1632 |
A hivatalos duma szerint: A gázmolekulák mérete nagyobb, nehezebben illan. Melegedéskor kisebb a térfogatnövekedés. Nem öregszik tõle a gumi. De szerintem csak parasztvakítás, illetve jó pénzt lehet lehúzni az autósokról (motorosokról). |
Macko | 1634 | 2006. május 18. 23:06 | Válasz erre: 1626 |
Azért egy 650-sel elmenni 21 ezret egy garnitúrával - az szerintem komótos városi vagy helyközi közlekedést kíván. Nekem tavaly a 2000 kilométeres horvát út két emberrel és három teli dobozzal látható kopást eredményezett a középsõ részen.
|
Hadvezér | 1633 | 2006. május 18. 22:13 | Válasz erre: 1632 |
Tömör gumim van,mint a babakocsimon... Nincs defekt,tökéletes !!!! :-)))))) Az a gáz azért érdekelne!!! |
boxer | 1632 | 2006. május 18. 21:38 | Válasz erre: 1631 |
Miért, te homokkal töltöd? Végül is, úgy nagyobb kihívás. Jut eszembe, a levegõ is valami gázféle kotyvalék. De tényleg van valami spéci gáz, amirõl azt mondják, hogy nem illan el oly könnyen. Hogy miért, arról fogalmam sincs. Elmesélhetné, aki használja! |
Hadvezér | 1631 | 2006. május 18. 20:31 | Válasz erre: 1630 |
Gázzal??? Lehet,hogy lemaradtam a technika fejlõdésérõl,de ennyire???? |
Judi | 1630 | 2006. május 18. 18:24 |
Ha kemény a gumi akkor a közepe kopik, ha puha akkor a széle pedig. Beszéltem egy V-Stromossal akinek szintén 1000-se van és õ is 12.000-nél cserélte, azt mondta hogy nem bír ki többet. Ja és 2.5 gázzal a nyomás az nekem bevált. Gázzal sokkal konfortosabb, és tartósabb
|
ripper22 | 1629 | 2006. május 18. 17:35 |
szerintem kissé arra is kellene figyelni. bár hamar észre lehet venni ha nem megfelelõ a nyomás a gumiba.. ilyenkor elkezd vádorolni a gumi. döntésnél. de ennyire nem hinném . hogy cserés lenne.. nállam 16000 volt a gyári elsõ lecserélve. viszont a hásó. már kb 9000 le lehetetett.. mert 10700-nál vettem. és már cserés volt a picike.. |
Judi | 1628 | 2006. május 18. 17:05 |
szerintem ez a motor garázsba futópadon ment 21.000 km-t:)))), de az is tekerve úgy hogy a gumi nem ért le:) Hát akkor lassan kénytelen leszek venni gummát, Metzeler Tourance király nagyon én arra esküszöm. |
kovee | 1627 | 2006. május 18. 14:10 | Válasz erre: 1626 |
Igen normális lehet! Gondold végig, hogy a 650-es és az 1000-res között van egy jelentõs teljesítménykülönbség. Amikor ezt kimotorozod(itt fõleg kanyarodás, gyorsítás) akkor ugyan az a gumi nagyobb terhelést kap a nagyobb teljesítmény miatt. Ezért kopik jobban. Ha még azt is hozzátezsem hogy esetleg az a 650-es kevesebb kanyargós utat látott, kevesebbet kellett kigyorsítania, döntenie akkor még nagyobb lehet a diferencia. Üdv! |
Judi | 1626 | 2006. május 18. 13:00 |
üdv mindenkinek!!! Egy kérdés kinek mennyit bír ki a gumija??? Mert nekem 10500 km van a motorba és még kb 2000 km van a hátsó kerékbe???? Most meg bejött hozzánk egy DL-650 és neki 21.000 km van a gépbe és most veszi még csak rá az elsõ garnitúrát:))) Pedig nem állatkodom a motorral!! De nem hiszem el hogy az 1000-res ennyivel elõbb megeszi a gumikat??? Jó mondjuk nem kell félteni engem sem pl: Visegrádi kanyarokba mert nem 3 km/h sebességgel megyek vele.
|
binlaci | 1625 | 2006. május 11. 17:59 |
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=8196292 Postaköltség 690Ft |
binlaci | 1624 | 2006. május 11. 14:00 | Válasz erre: 1623 |
Erõs szelet, csak erõs szélben lehet kipróbálni))) De mindíg stabilabb egy motor, ha ráhasalsz a tankra. Asszonytól ellóptam a mosogatószivacsát. Pont be lehet gyûrni a mûszerfal alá. Szépem megáll, nem esik le. Benzinkútnál nagyon jól jön, plexi és bukóplexi tisztitásra. Hallottátok, hogy mi leszünk a rendõrök célpontjai az elkövetkezendö idõkben? |
apach | 1623 | 2006. május 10. 21:30 | Válasz erre: 1622 |
köszi a jó tanácsot, legközelebb kipróbálom! Szerinted máshol is lehet??
|
binlaci | 1622 | 2006. május 10. 21:24 |
Ma megint lenyomtan 400at. Fújt a szél mint az állat és hideg is volt. Amikor elõztem szélárnyék, amikor meg kijöttem elöl a kamion elõzése után, majdnem átfújt a mási oldali árokba. Ilyenkor a szélárnyékban már rá kell készülni és ráhasalni a tankra, úgy mint amikor 220al mész. TÜZIGYÁRMAJOR Ilyen nevezetû településfélén voiltam. Idõutazás..... minusz 30év.
|
Macko | 1621 | 2006. május 10. 10:38 | Válasz erre: 1620 |
A végén hazaér és elégedetten elkezdi letolni a gatyáját...
|
binlaci | 1620 | 2006. május 10. 08:36 | Válasz erre: 1619 |
mi a vége? Túl hosszú? Legaláb tanyázi egyet a végére?
|
nanupapa | 1619 | 2006. május 10. 03:49 |
Örömködjetek, boncolgassátok....... http://www.youtube.com/watch?v=BKjFLGe2SqQ&search=v-strom |
nanupapa | 1618 | 2006. május 8. 18:29 | Válasz erre: 1616 |
Helló Kisdisznók! Tegnapelött 50.000km-t átlépte a motorom kilóméterórája. Yamaha XJ600N ( 4BR) 2000.09.20-án vásárolt Csak az veszi magára akinek télleg hasonlít a feje az említett háziállatra. :) |
apach | 1617 | 2006. május 8. 16:30 | Válasz erre: 1616 |
pont 3 évente veszel egyet. ez a megfejtés??? :-))))
|
binlaci | 1616 | 2006. május 8. 16:28 |
Helló Kisdisznók! Tegnapelött 100.000km-t átlépte a motorom kilóméterórája. V-Strom DL-1000 K2 2003.06.06-án vásárolt |
Gumikacsa | 1615 | 2006. május 7. 21:24 | Válasz erre: 1614 |
Ugyan Laca, Szerintem nem sértésnek szánta, hiszen akkor õ meg nagydisznó lenne! :)))
|
Dzundzo | 1614 | 2006. május 7. 21:11 | Válasz erre: 1611 |
Magadat minõsitheted de másokat ne ocsárolj légyszives azt hiszem nem vagy mindenkivel olyan viszonyban,hogy ezt megengedd magadnak
|
hornoti | 1612 | 2006. május 7. 20:55 | Válasz erre: 1611 |
Gratula, fõleg így szép, hogy még meg sem vetted |
binlaci | 1611 | 2006. május 7. 20:45 |
Helló Kisdisznók! Tegnap 100.000km-t átlépte a motorom kilóméterórája. V-Strom DL-1000 K2 2006.06.06-án vásárolt |
peti74 | 1610 | 2006. május 4. 22:59 | Válasz erre: 1609 |
Öööö, akarommondani, írj neki, mert szám az nincs. Nekem válaszolt egybõl. Azt írta, hogy "Kipufogó nincs.Fejidom,lámpa,bukócsó oldalidom van...." |
peti74 | 1609 | 2006. május 4. 22:56 | Válasz erre: 1607 |
Kacsa. A motorinfo.hu-n az adok-veszekben a kiegészítõk,alkatrészek között van egy fickó, aki törött DL650 és GS500 cuccokat hirdet. Én felhívtam, mert kipufogó kellett volna, az persze nem volt neki, de törött idomokat, indexeket, kormányt és lámpát nagyon ajánlgatott dl-hez. Hívd fel, hátha. *** SV650S, GS 500F, DL 650 sérült alkatrészek eladók.Érdeklodni: bukta007@freemail.hu Feladó: bukta007@freemail.hu Régió: Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szajol Érvényes: 2006-03-20 - 2006-06-18 *** |
Gumikacsa | 1607 | 2006. május 3. 21:45 |
Hahó Barátim! Vkinek van-é karcos, törött, csúnya stb kék jobboldali (nem politikai) idomja, borítás,fékkar stb.? Nem soká megy a vas biztosítós szemlére, itt az alkalom a cserékre! |
Tomota | 1606 | 2006. május 2. 14:36 | Válasz erre: 1605 |
A mestre neve és elérhetõsége: Balog Sándor Mezõtúr Fóti u. 11. mobil: 30/346-3447 Hivarkozzatok rám vagy Seres Gyurira. |
gstibb | 1605 | 2006. május 2. 10:44 | Válasz erre: 1604 |
Nekem Kappa csövem van, de a kartervédõ érdekelne némi módosítással. Hol található a mester?
|
Tomota | 1604 | 2006. május 1. 22:26 | Válasz erre: 1601 |
Ha gyári ( Suzuki tip.) bukócsõ van valakinek annak szinte "próba" nélkül tökéletest tud készíteni a mester, mert az enyémrl méretezte.... GIVI vagy bármi más az már próba köteles, mert annak más a felgogatási pontja, de ha nincs bukócsõ annak is megoldható a kipufra bilincsel felfogatni. |
Ispan | 1602 | 2006. május 1. 22:09 | Válasz erre: 1599 |
Kacsa ! Neked elhozzuk a prototipust a rácsot rátesszük a gipszre oszt jól megmálházunk
|
Macko | 1601 | 2006. május 1. 22:06 | Válasz erre: 1599 |
Kacsa, én megcsináltatom mondjuk az enyémet, megnézed, oszt lemegyek a Tieddel is. Vagy Ispán, mindegy.
|
Tomota | 1600 | 2006. május 1. 22:04 | Válasz erre: 1595 |
Mackó! Szerintem igy is jó....ki van próbálva, ráadásul a gyári is így van felfogatva és nem is veszi el a szelet az olajhûtõ elõl.elõl.
|
Gumikacsa | 1599 | 2006. május 1. 22:03 |
NA ja, de vkinek akko lekéne gurítani enyém vasat... És is vagyok olyan fanatikus mint Te, csak a gipsz nem hajlik :)))) |
Ispan | 1598 | 2006. május 1. 22:02 |
Az t beszéltük Tomotával hogy ugyis személyesen mennénk le és helyszinen ráigazítja a mester. Kössz András jók a képek Nekem is kell |
Tomota | 1597 | 2006. május 1. 21:59 | Válasz erre: 1593 |
OK. Vettem, ha lesz pontos idõpont akkor azonnal felteszem... |
Macko | 1595 | 2006. május 1. 21:50 |
Zsifinek igaza van, úgy kellene megcsinálni, hogy a két szélén (az olajhûtõ mellett) legyen felhozva és mondjuk bilinccsel kapcsolva a csõhöz. A csomagtartórács tökéletes, csak mindenkinek másik kell, hisz többnyire nem egyformák a dobozaink. Nekem kell mind a kettõ!!! |
Zsifi | 1594 | 2006. május 1. 21:43 | Válasz erre: 1592 |
A kartervédõt ki kell perforálni jobban mert lezárja a levegõt az olajhûtõ eleõl...
|
Tomota | 1592 | 2006. május 1. 21:40 | Válasz erre: 1591 |
Bocs! Akkor ezen próbáljátok meg:http://kep.tar.hu/tomota/50273971#2 |