Koriori | 2191 | 2006. október 29. 07:19 | Válasz erre: 2183 |
DL650, mert óccsó és az lett másodszor is az Alpok királya! A béjemvé kátéjem meg aprillllla felejtõs, nem tunnak azok motrot csinálni!
|
Macko | 2190 | 2006. október 29. 07:02 | Válasz erre: 2183 |
A két motor nem csak lökettérfogatában különbözik! Nézz meg egy részletes adatlapot. A kisebb súly és a kisebb blokk miatt változtattak a vázgeometrián is, amikor a 650-est tervezték. Más a villaszög és az utánfutás is. Ez - kombinálva a sokkal kisebb tömeggel - nagyságrendekkel jobb kezelhetõséget biztosít. A 650-es tényleg olyan, mint egy kempingbicikli - szinte játszani lehet vele bármilyen körülmények között. Ugyanakkor nagyon el van találva a blokk: kis fordulattól van ereje és nagyon imád pörögni. Úgyhogy az autópályavágtákat leszámítva simán lehet tartani vele a lépést egy ezressel, szerpentinen meg le is lehet nyomni. Plusz olcsóbb és jóval kevesebbet fogyaszt! Alacsonyabb az ülésmagasság is (840 helyett csak 820 mm), de ha magas vagy, elég ha veszel egy DL1000 ülést (kompatibilis), és máris 2 centivel feljebb ülsz! Én 1000-essel kétszer mentem és nem nagyon sokat, 650-essel 21 ezret. Én a kicsit sokkal jobban ajánlom. |
kilajsanyi | 2188 | 2006. október 28. 23:30 | Válasz erre: 2187 |
átgondoltam. kulatelep. pontosan a vevõk miatt aszisztanszolnak , mer a fater meg a wartburgból kiszállt papa nem hajt bele évi 80-100ekm-t és még hirdeti is az igét, hogy nem kell vizet meg olajat önteni bele. KU LA TE LEP |
vlevi | 2187 | 2006. október 28. 22:47 | Válasz erre: 2184 |
Ezt a Logant gondold át mégegyszer. Itthon ugyanis az összes eddig eladott loganra automatikusan egy évvel meghosszabbították az Assistance-t. Arra hivatkozva, hogy alig van velük valami tennivaló, akkormeg miért ne? Az más, hogy Logant olyan nem fog venni, aki minden kanyart kézifékkel tiltáson forgatva akar bevenni. Mert ettõl is függ a megbízhatóság. Gondolom a Logan tulajok nagyrésze nyugdíjas régi Wartburgos, vagy 120-as Skodás :) |
vlevi | 2186 | 2006. október 28. 22:43 |
Most hirtelenjében én sem vennék Hyo-t (minek, van V-Strom :), de azért ne keverjük össze a koreait a dzunkaszutyok kínaival. Ahogy a Samsung tévé sem Funai, vagy Panasonaic. Szerinted kocsiban egy Hyundai Accent mennyivel rosszabb, mint egy európai?
|
kilajsanyi | 2184 | 2006. október 28. 22:35 | Válasz erre: 2181 |
A Suzukin meg is látszik a spanyol összegányolás de a motort még mindig japánból importálják. A gyárak természetesen ott szereltetnek össze ahol ócsóbb de a 4 nagy márka közül a Suzuki a legtrébb. A GSXR legendájából élnek. A Honda is betelepült olaszba meg a Yamaha is. Sõt a németeknél is ott vannak. Szerencsére érezetõ, látható minõségromlás nélkül. A Logen meg akkor is egy trágya maradékautó. Jóérzelmü ember olyan randa szemetet nem vesz. Inkább egy 10 éves Opel vagy Fiat. De ez más téma... |
Alex-Katana | 2183 | 2006. október 28. 22:16 |
Szevasztok! Típusváltás elõtt állok és puhatolózok mindenfelé, pl. itt is nállatok. A kérdéseim egyszerûek lesznek, remélem a válaszok is. DL650, vagy DL1000? Melyiket miért? |
Koriori | 2182 | 2006. október 28. 21:58 |
Szerintem az ilyen iksz versus ipszilon ütközésekre nagyon jó topik a "'Túramotor millyen legyen" címû fórum. Ideélesztettem a többi közé.
|
DonRoberto | 2181 | 2006. október 28. 21:51 | Válasz erre: 2177 |
Macko! Félreértettél! Nem azt mondtam, hogy megegyezik a két gép, természetesen sok a hasonlóság ( sõt, a Hyo GT 250-s váza a GS500-as Suzukié), ami nem véletlen. Én csak azt írtam, hogy a lap szerint a nagy Suzukik ugyan azon a gépsoron készülnek, mint a Hyo-k, Koreába. Ha valóban úgy van, annak valószínûleg gazdasági okai vannak. De alapul véve Dél-Korea fejlettségét, nincs abban semmi rossz. Kilajsanyi... Nem kereskedõ adja így el, hanem mint írtam, egy ausztrál motoroslap tesztje volt (Hasonló, mint a Motorrevü), és annak az ismeretetõszövege volt. Egyébként szerinted a Hondák, Yamahák hol készülnek? Nehogy azt hidd, hogy Japánban. Akkor nem tudnád megfizetni. Ja, és próbáltál már Logan-t? Én igen, kíváncsiságból. És tudod, nagyon kellemesen csalódtam. Amire készült, igénytelen családi autónak, annak tökéletes. És a Laguna II-ne hozd fel. Alig tudtam megszabadulni attól az ócskavashalomtól. Inkább Logan!!! Sajnos a linket nem sikerült ismét megtalálni :-(. Sajnálatos nálunk, Mo-n divat az újat lefikázni, ócskának nevezni, (csak a német és japán "istenek" létezhetnek), anélkül, hogy bármit tudnánk róla. Sok oldalon olvastam "szakértõk írásait" a Hyosungról, akikrõl biztos vagyok, fényképnél közelebb nem kerültek hozzá, és csak lestem, hogy mekkora marhaságokat írnak. Nem titok, hogy én is Hyo-t hajtok (GT 650 R , már a 2007-es modell, 2006 szeptember végi vásárlás), és tökéletesen elégedett vagyok vele. Balesetmentes motorozást mindenkinek! |
kilajsanyi | 2180 | 2006. október 27. 23:52 |
bocs ha néhol nem megfelelõ ékezetes betü!ket használok, de nincse...:) |
kilajsanyi | 2179 | 2006. október 27. 23:51 | Válasz erre: 2177 |
Na ez az, 15 ezer nem sok lótúró. Majd 150.000. Akinek meg nincs pénze nem engedheti meg , hogy kockázzon másfél milláért. Átlikadt dugók, rezonanciából adódó törések és társaik... Azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a Suzuki - kármilyen kommersz is - még mindig a üzembiztosabb motorok közé tartozik... DonRoberto.... A Dacia Logan tulajt is megeteti a kereskedõ, hogy igazából egy Renault Laguna II-t vett és csak a logó más. Sõt még az a hülye aki a Renaultot vesz. :) A Skodások anno a Felicia idõszakban odavissza voltak, hogy VW-t vettek. Ami igaz is , csak az a motor vót a 4T Wartburgban is, ami meg egy kulatelep vót meg az is. A japán a gyártástechnológiát a büdös életben nem fogja eladni. Max legyártja és odaadja a blokkot, hogy nesze Cagiva keménykedj, hogy Suzu blokkal adod a szarod... Yamaha - Aprilia ugyanez. Meg lehetne sorolni a csõd szélén álló gyárakat. Ugyanakkor a Hyo meg a kóreai szutykok itt vannak és fejlõdnek. Ellesnek és próbálnak piacképesek lenni. De egy motor nem csak a blokkból áll. Ha a gyár alapból occsó gumit tesz rá és nevenincs 15ekm alatt kifingó telókat pakol rá és ótvar összeszerelési minõséget produkál, akkor meg lehet b...ni az egész motort úgy ahogy van még ha megy is. Számomra az a gusztustalan , hogy a kereskedõk olyan szarházi szöveggel adják ezeket, hogy az ember inkább sarkonfordul és lelép. Manapság a noname cuccokra is kifejlõdött egy marketing. Mégpedig az, hogy alapvetõen egy nagynevü gyártó licensze alapján készül csak olcsóbb , mer le akarják fedni a piacot meg term. rendesek. Persze a Suzuki SVnek kell egy HYO konkurencia...mer alig tudják eladni.. Robogópiac. A sokéves Honda Dio , Suzuki ZZ-k még mindig mennek. A 3 kilóér vett lincensz alapján gyártott TakonyKungkkwaifu meg nem bir ki 10e km-t.... Szal mindenki azt vesz, amit jónak lát de a vásárlásnál zárja ki az ilyen hallomásból és túlfütött dumákból álló maszlagot és tulajokkal beszéljen, azok közül is olyannal akinek már volt több motorja és nem ma kezdte. |
hornoti | 2178 | 2006. október 27. 23:10 | Válasz erre: 2165 |
ez a hamamatsu-i gyár motorösszeszerelõ sora. Természetesen gyártanak Japánban motort. ![]() |
Macko | 2177 | 2006. október 27. 21:17 | Válasz erre: 2176 |
Nem szóltam egy rossz szót a Hyosungra. Nem ismerem annyira, hogy véleményt alkossak róla. Csupán az próbáltam kifejteni, hogy nem egyezik meg a blokk az SV-vel. Volt DL-em, én a 21 ezer km alatt nem sok hibát találtam benne. Egyébként a múltkor beszélgettem egy 650GT tulajjal, nagyon dícsérte a gépet. Mindennap használja, meg pályára is járogat vele, 15 ezer volt benne és nagyon szereti. |
DonRoberto | 2176 | 2006. október 27. 20:48 | Válasz erre: 2166 |
Ha tévedés, akkor az ausztrál szaksajtó újságírói tévedtek, én csak leírtam, amit náluk olvastam. De ha már annyira hasonlítgatjuk, miért nem írod meg az SV-nél fényévekkel jobb futómûvét, és jóval olcsóbb fenntartási költségeit? Mert ugye az is benne van a pakliban, hogy egy esetleges javítás mibe kerül? Az általad említett 25000 Km-es Hyo tesztben a kopást egy törött zeger okozta, a komplett váltó javítás a tavaly novemberi áron bõ 27000 Forint. Ebbõl egy japán vagy európai géphez egy fogaskereket sem kapsz.Kíváncsiságból körülnéztem a hálón található SV és DL kluboknál, site-oknál, és leszámítva egy-két elvakult oldalt, azt kell tapaszatlnom, hogy ezeknek a gépeknek is megvannak a maguk genge pontjai. Innentõl kezdve megint az izlés , és az ár a döntõ tényezõ. Üdvözlettel R. |
Macko | 2172 | 2006. október 27. 14:20 | Válasz erre: 2171 |
Fordítsd le lécci a Motorrevü cikkét, azt elküldöm nekik!
|
Gumikacsa | 2171 | 2006. október 27. 09:00 | Válasz erre: 2170 |
Ha gondolod segítek, csak írd meg a levelet :)
|
Macko | 2170 | 2006. október 27. 06:35 | Válasz erre: 2169 |
Nem tok japánul... :-))) Emlékszem, egy éve milyen boldog voltam, mikor még DL tulajként olvastam az elsõ ugyanilyen tesztet. Másrészt mivel azóta mentem egy csomó motorral, amik itt szerepeltek, egyet is értek a teszt végeredményével - mégha közben nekem már nem is DL-em van. Igaz, hogy ez egy nagyon speciális körülmények között lebonyolított összehasonlítás, de itt biztosan a világ (egyik) legjobb motorja a kis-DL. |
kilajsanyi | 2169 | 2006. október 27. 00:16 | Válasz erre: 2168 |
Mérnem a motor tervezõinek gratulálsz?:) A tulajok csak megvették :) |
Macko | 2168 | 2006. október 26. 23:12 |
VISZONT GRATULÁLOK MINDEN KEDVES DL TULAJDONOSNAK! A DL650 K7-es, ABS-es változata megvédve címét ismét megnyerte a MotorRevü Alpesi Masterbike Giga-tesztjét! Mondjuk mint ex-DL-es kicsit sem lepõdtem meg! Azok között a körülmények között valóban nehéz ellenfelet találni a kis-Stromnak! |
Macko | 2166 | 2006. október 26. 23:10 | Válasz erre: 2165 |
Ez sajnos tévedés. A koreai mérnökök tanulni voltak a Suzukinál, de a két V2-es blokk nem ugyanaz. A Hyo egy koppintás. Hogy a japán motor befecskendezõs, a koreai karbis, az egy dolog. DE. SV (vagy DL) 650 furat/löket: 81,0/62,6 mm, lökettérfogat 645 ccm. Ugyanez Hyosungnál 81,5/62,0 mm és 647 ccm. Az anyagminõségekrõl meg nem ejtenék szót... Ld. egy korábbi utalásomat a Revü GT650 tartóstesztjére. |
DonRoberto | 2165 | 2006. október 26. 23:01 | Válasz erre: 2164 |
Gyerekek! A Hyosung és a Suzuki nagymotorjai ugyanazon a gépsoron készülnek, mivel Japánban nincs gyártás, csak fejlesztés. Max robogókat gyárt ott a Suzuki. (Forrás: egy ausztrál motors újság Hyosung tesztje. A linket megkeresem.)Van egy pdf, is amit a Hyosung gyár küldött szét az új festésmodellekrõl, és ott a koreai szaki mögött tornyosulnak a SUZUKI feliratú konténerek. Aki kéri, szívesen elküldöm. Innentõl szerintem csak ízlés , és pénz kérdése a dolog. Minõségben ugyanazt kapod.
|
Macko | 2163 | 2006. október 19. 21:58 | Válasz erre: 2162 |
Eddig ami meghibásodást hallottam az 1200-es GS-ekrõl az csak elektrinikai eredetû volt.
|
kilajsanyi | 2162 | 2006. október 19. 21:48 | Válasz erre: 2161 |
Boschék azért nem ma kezdték...aggodalomra semmi ok.:)
|
Macko | 2161 | 2006. október 19. 21:37 | Válasz erre: 2160 |
Ezt a témát ne feszegessük. Nem szeretnék canBUSZOZNI...
|
kilajsanyi | 2160 | 2006. október 19. 21:19 |
Sajnos valo igaz, hogy az a duma , hogy japo licensz alapjan gyartjak szart se er ha az anyagminoseg nem olyan. Barmelyik japan motor ubereli a mostani koreai gepeket. Macko a karbit en meg ma jobbnak tartom , mint az injektort a motoroknal. En a mai napig nem ertem a BMW nagy onbizalmat..bar ok tudjak, mert a gepeik csak mennek es mennek..de ha lepukCAN BUSzozhatsz haza. :) |
krisztian.fz6 | 2159 | 2006. október 19. 20:37 | Válasz erre: 2157 |
Nem is értem mit kell ezen gondolkodni ennyit???
|
Macko | 2158 | 2006. október 19. 20:35 | Válasz erre: 2157 |
És még egy: elvben ugyanaz a blokk, de a koreai motor karburátoros. Bár Nanu szerint ez inkább elõny, de csak modernebb az SV vezérlése. |
Macko | 2157 | 2006. október 19. 20:34 | Válasz erre: 2155 |
A motorRevüben volt 650-es Hyo tartósteszt. 25000 km után a szétbontott motorban több alkatrész a kopási tûrés legvégén volt. Ami elgondolkodtató. Az SV-k 100 ezres futásteljesítményt abszolválnak gond nélkül. Nézd meg a friss Superbike-ot, abban van versenyzésre használt SV, amit a gazdája 2 évi utcai használat után vett meg, megtuningolta, és további 2 éve használja rengeteget nyílt napokon meg az SV kupában. Soha nem volt mûszaki gondja. Nem mentem Hyoval soha, de szerintem az SV-t vedd! |
Admin | 2155 | 2006. október 19. 19:31 |
Sziaztok! Segítenétek nekem? Az idén kedtem motorozni és még nem nagyon értek a mocikhoz. Jözõre szeretnék venni egy V2-est.Vagy egy SV650-et vagy pedig egy Hyosung GT650-et. Nem tudom melyik lenne jobb választás. A GT formára jobban tetszik, de nekem fontos, hogy megbízható, kényelmes és az árával arányosan, jó minõság legyen. Kicsit tartok a kóreai márkától. Hát ez az én gondom.Ha valaki tudna segíteni a döntésben, nagyon megköszönném.
|
Macko | 2154 | 2006. október 17. 22:44 | Válasz erre: 2153 |
Pedig a DL-nek gyári plexivel is sokkal jobb a szélvédelme mint a BMW-nek...
|
johnny | 2153 | 2006. október 17. 22:23 |
APA! átérzem az örömödet. Én 201 cm magas vagyok és én is valami hasonló megoldásban gondolkodok. :) |
APA | 2152 | 2006. október 17. 17:34 |
Hali ! Annak ellenére hogy nagyon ritkán szólok hozzá a dolgokhoz, napi olvasója vagyok a fórumnak. Gondoltam megosztom veletek a legújabb szerzeményemmel kapcsolatban tapasztaltakat. A laminarlip.com-ról rendeltem egy túra plexi feltétet és majd beszartam az örömtõl amikor kipróbáltam. 190 cm magas vagyok és bizony a gyári plexi legmagasabb állásában is nyitott sisakkal 70 körül már volt ellenszél rendesen, nagyobb sebességnél pedig a Grex sisakom lehúzott állapotban is szólt nagyon. Most meg ? 100-120-at ebben a friss idõben simán feltolt áll résszel, ha pedig lecsukom, a motor hangját hallom a menetszél helyett. Gyorsabban nem próbáltam mert nem ölotöztem fel rendesen és majd megfagytam. ( már nem bírtam ki próba nélkül ) Csak ajánlani tudom mindenkinek. 5 nap alatt megjött. |
KOVI | 2150 | 2006. október 12. 19:20 |
SZEVASZTOK! A MEGHATODOTTSAGTOL NEHEZ... NEHEZ...OSSZESZEDNI A SZAVAKAT... SZOVAL ELERKEZETT A PILLANAT: MA 2 EVES MOTOROM. EDDIG NEM VOLT KOMOLY PROBLEMA. REMELEM EZTAN SEM LESZ, TEKINTETTEL ARRA,H MATOL NEM GARANCIALIS -UGYE. |
Mauro | 2149 | 2006. október 2. 20:43 |
Sziasztok! Már bánom hogy késve ugrottam fel az oldalra, pedig a Boxer agitált már mióta! Lehet hogy pont én vettem volna meg a Mackó motorját. (vagy nem) Na mindegy ez már a múlt! Tavasszal volt a 12.000km. szervizemnél 2 éves a Strom-om, a gariig persze szervízkönyv stb. De most már jó lenne valami költségkímélõbb olajcserekonstrukció, (potom 38.000,-) de a könyvbe sem ártana pár forintért egy-egy stempli. Szóval megköszönném ha lenne valakinek valami használható ötlete. Elõre is köszcsi! Ja! A Boxer a BMW-s oldalon említget valami gurulást holnapra! Valaki?? |
Apu | 2148 | 2006. szeptember 28. 23:51 | Válasz erre: 2147 |
Nem csoda, ha egyszer ugyanabba az ülésbe ülhet! Ja ez csak vicc volt!:-)))) |
Macko | 2147 | 2006. szeptember 28. 21:36 | Válasz erre: 2146 |
Tényleg azt kívánom, hogy jobban add el, mint én! Meg voltam gyõzõdve, hogy az enyémet úgy el fogják vinni, mint a cukrot! Akkor épp egy darab új fekete 650-es nem volt az országban, beadtam a Full Gashoz, plusz hirdettem, mégse volt semmi érdeklõdés. A végén egy gyerekkori barátom vette meg, és persze imádja azóta is! |
posap | 2146 | 2006. szeptember 28. 21:32 | Válasz erre: 2143 |
gondold el, mi lenne ha 1,3ról indulnék? nem bírnám csak kerek 1 gurigáért eladni... :o)))))))
|
Macko | 2145 | 2006. szeptember 27. 23:22 | Válasz erre: 2144 |
A vésztromom nekem is rendszeresen volt tisztítva, mert arról még leért a Drrága Tungus lába, így kölcsön tudtam adni Neki, mikor bepiszkolódott! Utólag is köszönöm! |
Zsifi | 2144 | 2006. szeptember 27. 22:08 | Válasz erre: 2143 |
Mondjuk Te a BMW-re is kitehetnéd hogy 2002-es és nem is csodálkoznának! A Peti vésztongja már le volt mosva egyszer-kétszer...)) |
Macko | 2143 | 2006. szeptember 27. 21:13 | Válasz erre: 2142 |
Nem akarlak lehangolni, de én a szezon közepén alig öregebb, kevesebbet futott és jobban felszerelt ugyanilyen motort ugyaerrõl az árról kezdtem hirdetni. Két hónap után 1,3-ért vitték el nagy nehezen... Több sikert mint nekem jutott! |
posap | 2142 | 2006. szeptember 27. 16:38 |
Közeleg a szezon vége, így én is bejelenteném, hogy megválnék jó állapotú V-Stromomtól. Adatai: Forgalomba helyezés: 2005. 10. 19. Vizsga érvényes: 2009. 10. Futott km: 26000 Motor: 650-es Színe: fekete Extrák: Givi hátsó doboztartó platni, oldaldoboztartó konzol + igény esetén a 2db alig használt Kappa K40-es oldaldobozom is odaadom hozzá. Szép állapot, vezett szervízkönyv, márkaszervízben leinformálható. Garanciális. Friss szervíz, 9000-t futott Michelin Anakee gumik. Garantált kilométeróra állás, nagyrészt hosszú túrákra használtam. Hitel megoldható. Ára: 1.600.000.- Ft Képeket a hétvégén lesz idõm feltenni. Elérhetõségeim: +36703640603 posapeter@t-online.hu |
Ispan | 2141 | 2006. szeptember 17. 16:37 | Válasz erre: 2140 |
johnny! Nyugodtan keress meg.Ha van Skip-od akkor egyszerûbb. Nem vagyok egy gépiró lány Ez egy mezõtúri mester tõbben Nála csináltattuk. Ha érdekel keress meg pü-n üdv ispan |
johnny | 2140 | 2006. szeptember 17. 15:33 |
Ispan! Gratula a nyári túrádhoz! Jövõre én is észak felé tervezem fordítani a kormányt, majd ha körvonalazódik a terv, lehet, hogy megkereslek, egy-két jó tanácsot szívesen fogadnék. Apropó, jól néz ki a motorvédõ lemez. megkérdezhetem, hol vetted? Johnny |
Hufi | 2139 | 2006. szeptember 14. 22:49 |
Hölgyek, Urak ! V-Strom-os delegáció nem megy a túrára pestrõl? http://motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=1067&session_id=L2n3VSOqsFU1871 Hufi |
vlevi | 2138 | 2006. szeptember 11. 19:59 | Válasz erre: 2137 |
Más is volt ám az Alpokban, nem csak te :) Igaz, nem most volt, júliusban. ![]() |
Judi | 2137 | 2006. szeptember 11. 15:36 |
Látom fiúk unatkoztatok:)) Én addig megjártam az Alpokat, 1500 km túra Strom megint csak nem hagyott cserbe, aki nem tudná hogy milyen jó motor is ez az sajnálhatja:))))
|
posap | 2136 | 2006. szeptember 8. 14:39 |
"Találkozás helye: Újpesti rakpart végén, mielõtt az út felkanyarodik a Dráva utcára, ott BALoldalt a rakparton. " Ezt elírtam, sorry de a képen úgyis egyértelmû. |
BiaStrom | 2135 | 2006. szeptember 8. 14:30 |
Ispan | 2134 | 2006. szeptember 6. 21:49 | Válasz erre: 2133 |
Lehet hogy kések egy kicsit,de ott leszek. A többit majd szóban üdv ispan ![]() |
BiaStrom | 2133 | 2006. szeptember 6. 18:23 |
Hölgyek, Urak! Holnap jön inenn valaki a Full-Gas Budaörs, kávézóba? 17 óra. Szombati demonstrációra? |
Gumikacsa | 2132 | 2006. szeptember 4. 11:47 | Válasz erre: 2131 |
rájanõtt az extraként kapható úszógumi? :)))
|
kilajsanyi | 2131 | 2006. szeptember 4. 11:25 | Válasz erre: 2130 |
Sajnos a kockás hasam pont nem láccik... |
Gumikacsa | 2130 | 2006. szeptember 4. 11:01 | Válasz erre: 2128 |
Anyukám nem szemüveges, de nem is elfogult :))) Nanu, ha a fotó a Baywatchos csákóé akkor feltétlen kell:))) |
Zsifi | 2128 | 2006. szeptember 4. 09:53 | Válasz erre: 2127 |
Gondolom a látáskorrekciót is tõle örökölted...) Így már érthetõ....))))
|
Gumikacsa | 2127 | 2006. szeptember 4. 08:58 | Válasz erre: 2122 |
Toled szebb vagyok ( anyukam is ezt mondta)
|
Gumikacsa | 2126 | 2006. szeptember 4. 08:57 | Válasz erre: 2123 |
Megvedem Judit, neki van Gazdaja, igy a tapogatas nem kivitelezheto...
|
Gumikacsa | 2125 | 2006. szeptember 4. 08:56 | Válasz erre: 2121 |
Es feltekeny is lettel? Most nem tucc felhini, mert kinyirtam a telefonom...
|
Tomota | 2123 | 2006. szeptember 2. 08:52 | Válasz erre: 2122 |
És ha kitapogatta, mint ahogyan a látásukban jelentõsen korlátozotak teszik? .;-)))))
|
Zsifi | 2122 | 2006. szeptember 1. 17:18 | Válasz erre: 2120 |
ezzel a látással Te jogosítványt kaptál????....))))
|
Judi | 2120 | 2006. szeptember 1. 13:40 |
Én is tanusíthatom Kacsa társunk nagyon szép Férfiú, személyes találkozásunkból kiindulva:))))))
|
Gumikacsa | 2119 | 2006. augusztus 31. 09:49 | Válasz erre: 2118 |
Nem, konkretaqn rad, meg vmi sexualis tevekenysegre :))) En szep vagyok (anyukam is mindig ezt mondta es o nem volt elfogult :D ) |
Nabs | 2116 | 2006. augusztus 30. 09:41 |
Még télire bevásárolsz, vagy csak tavasszal fogod fenyegetni az aszfalt felületét? :)
|
KIRO-650 | 2110 | 2006. augusztus 25. 16:53 |
Reméltem, hogy így van. Látam már nem 1 stromot középen kopot gumival. Nem is értem! Utazó tempód? Alpok az jó lehet. volt szerencsém arra járni. |
Judi | 2109 | 2006. augusztus 25. 14:00 |
Szeptember elsõ hete egy hét Ausztria Alpok túra. Na majd ott döntjük a vasakat. :))
|
Judi | 2108 | 2006. augusztus 25. 13:52 |
nem csak a csizmám ha nem a lábtartó is, pont szerdán Esztergomnál:)))) Csak már rossz az út és nem lehet dönteni a kanyarokba
|
X.Józsi | 2105 | 2006. augusztus 25. 12:46 |
A krími szigetelésre is jelentkezhetne még 1-2 bátor vállalkozószellemû.... Még mindig csak ketten vagyunk , de így is megyünk ....! Egyre jobban körvonalazódik a túra terve és egyre jobban várom az indulást :-) vasárnap du. gyülekezõ nálam és hétfõn hajnalban indulás ... |
Judi | 2103 | 2006. augusztus 25. 10:30 |
Hát drága el kell hogy keserítselek csak gyülekezünk, de azon sincs élet!!!
|
BiaStrom | 2102 | 2006. augusztus 24. 17:58 | Válasz erre: 2101 |
Rossz helyen keresgélsz, itt gyülekezzünk, ha már posap kollega dolgozik az oldalon. www.v-strom.hu
|
Judi | 2101 | 2006. augusztus 24. 16:35 |
MIndenki nyaral??? Úgy eltûnt az össze V-Stromos hogy csak na?? De az úton se látni senkit.
|
G1000 | 2100 | 2006. augusztus 23. 15:04 |
Sziasztok! Szeretném eladni DL1000-re való Gianelli dobjaimat. Alu, és megfelel az EU szabványainak. Ha viszont kiveszed belõle a furulyát, akkor eszméletlen jó hangja lesz. Ára: 70,000Ft Tel: 20/ 536-5418 |
kovee | 2098 | 2006. augusztus 21. 19:50 | Válasz erre: 2097 |
igazad van!!! És hogy így is maradjon, gyorsan felteszem a pinkmotoros tükröket(5-ösbõl kijön 1 pár!) Üdv! |
johnny | 2097 | 2006. augusztus 21. 19:22 |
Sok sikert. Azért ez kevésbé fájdalmas, mint egy gyári tükörért 14 ezret lecsengetni...
|
kovee | 2096 | 2006. augusztus 21. 19:17 | Válasz erre: 2095 |
Szuper, csütörtökön megyek a reálba és pofátlanul reklamálok a szár repedésért :-) vagy bejön, vagy nem. De akkor is hála néked. de pénteken meg kapom az újakat a pinkmotors-ból |
johnny | 2095 | 2006. augusztus 21. 19:11 |
Kovee! Pont te vagy hozzám az egyik legközelebbi... Úgy értem mély hallgatás a fórumon már 9 napja. Egyébként milyen lett a tükör? |
Lamprologus | 2092 | 2006. augusztus 12. 20:56 |
Nincs kedve valakinek egy Szlovákiai guruláshoz augusztus 18-20 között? Részletek a Túrák között! |