20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Koriori 2191 2006. október 29. 07:19   Válasz erre: 2183
DL650, mert óccsó és az lett másodszor is az Alpok királya! A béjemvé kátéjem meg aprillllla felejtõs, nem tunnak azok motrot csinálni!
    

Macko 2190 2006. október 29. 07:02   Válasz erre: 2183
A két motor nem csak lökettérfogatában különbözik! Nézz meg egy részletes adatlapot. A kisebb súly és a kisebb blokk miatt változtattak a vázgeometrián is, amikor a 650-est tervezték. Más a villaszög és az utánfutás is. Ez - kombinálva a sokkal kisebb tömeggel - nagyságrendekkel jobb kezelhetõséget biztosít. A 650-es tényleg olyan, mint egy kempingbicikli - szinte játszani lehet vele bármilyen körülmények között. Ugyanakkor nagyon el van találva a blokk: kis fordulattól van ereje és nagyon imád pörögni. Úgyhogy az autópályavágtákat leszámítva simán lehet tartani vele a lépést egy ezressel, szerpentinen meg le is lehet nyomni. Plusz olcsóbb és jóval kevesebbet fogyaszt!
Alacsonyabb az ülésmagasság is (840 helyett csak 820 mm), de ha magas vagy, elég ha veszel egy DL1000 ülést (kompatibilis), és máris 2 centivel feljebb ülsz!
Én 1000-essel kétszer mentem és nem nagyon sokat, 650-essel 21 ezret. Én a kicsit sokkal jobban ajánlom.
    

Zsifi 2189 2006. október 29. 06:55   Válasz erre: 2183
650.
Mert olcsóbb és jobb...

Ez elég rövid volt?
    

kilajsanyi 2188 2006. október 28. 23:30   Válasz erre: 2187
átgondoltam. kulatelep.

pontosan a vevõk miatt aszisztanszolnak , mer a fater meg a wartburgból kiszállt papa nem hajt bele évi 80-100ekm-t és még hirdeti is az igét, hogy nem kell vizet meg olajat önteni bele.

KU LA TE LEP

    

vlevi 2187 2006. október 28. 22:47   Válasz erre: 2184
Ezt a Logant gondold át mégegyszer. Itthon ugyanis az összes eddig eladott loganra automatikusan egy évvel meghosszabbították az Assistance-t. Arra hivatkozva, hogy alig van velük valami tennivaló, akkormeg miért ne? Az más, hogy Logant olyan nem fog venni, aki minden kanyart kézifékkel tiltáson forgatva akar bevenni. Mert ettõl is függ a megbízhatóság. Gondolom a Logan tulajok nagyrésze nyugdíjas régi Wartburgos, vagy 120-as Skodás :)

    

vlevi 2186 2006. október 28. 22:43  
Most hirtelenjében én sem vennék Hyo-t (minek, van V-Strom :), de azért ne keverjük össze a koreait a dzunkaszutyok kínaival. Ahogy a Samsung tévé sem Funai, vagy Panasonaic. Szerinted kocsiban egy Hyundai Accent mennyivel rosszabb, mint egy európai?
    

kilajsanyi 2185 2006. október 28. 22:35   Válasz erre: 2183
déel650 mer az alpokkirálya.

    

kilajsanyi 2184 2006. október 28. 22:35   Válasz erre: 2181
A Suzukin meg is látszik a spanyol összegányolás de a motort még mindig japánból importálják. A gyárak természetesen ott szereltetnek össze ahol ócsóbb de a 4 nagy márka közül a Suzuki a legtrébb. A GSXR legendájából élnek. A Honda is betelepült olaszba meg a Yamaha is. Sõt a németeknél is ott vannak. Szerencsére érezetõ, látható minõségromlás nélkül.

A Logen meg akkor is egy trágya maradékautó. Jóérzelmü ember olyan randa szemetet nem vesz. Inkább egy 10 éves Opel vagy Fiat. De ez más téma...


    

Alex-Katana 2183 2006. október 28. 22:16  
Szevasztok!

Típusváltás elõtt állok és puhatolózok mindenfelé, pl. itt is nállatok.
A kérdéseim egyszerûek lesznek, remélem a válaszok is.
DL650, vagy DL1000?
Melyiket miért?
    

Koriori 2182 2006. október 28. 21:58  
Szerintem az ilyen iksz versus ipszilon ütközésekre nagyon jó topik a "'Túramotor millyen legyen" címû fórum. Ideélesztettem a többi közé.
    

DonRoberto 2181 2006. október 28. 21:51   Válasz erre: 2177
Macko!
Félreértettél! Nem azt mondtam, hogy megegyezik a két gép, természetesen sok a hasonlóság ( sõt, a Hyo GT 250-s váza a GS500-as Suzukié), ami nem véletlen. Én csak azt írtam, hogy a lap szerint a nagy Suzukik ugyan azon a gépsoron készülnek, mint a Hyo-k, Koreába. Ha valóban úgy van, annak valószínûleg gazdasági okai vannak. De alapul véve Dél-Korea fejlettségét, nincs abban semmi rossz.

Kilajsanyi...
Nem kereskedõ adja így el, hanem mint írtam, egy ausztrál motoroslap tesztje volt (Hasonló, mint a Motorrevü), és annak az ismeretetõszövege volt. Egyébként szerinted a Hondák, Yamahák hol készülnek? Nehogy azt hidd, hogy Japánban. Akkor nem tudnád megfizetni. Ja, és próbáltál már Logan-t? Én igen, kíváncsiságból. És tudod, nagyon kellemesen csalódtam. Amire készült, igénytelen családi autónak, annak tökéletes. És a Laguna II-ne hozd fel. Alig tudtam megszabadulni attól az ócskavashalomtól. Inkább Logan!!!
Sajnos a linket nem sikerült ismét megtalálni :-(.

Sajnálatos nálunk, Mo-n divat az újat lefikázni, ócskának nevezni, (csak a német és japán "istenek" létezhetnek), anélkül, hogy bármit tudnánk róla. Sok oldalon olvastam "szakértõk írásait" a Hyosungról, akikrõl biztos vagyok, fényképnél közelebb nem kerültek hozzá, és csak lestem, hogy mekkora marhaságokat írnak. Nem titok, hogy én is Hyo-t hajtok (GT 650 R , már a 2007-es modell, 2006 szeptember végi vásárlás), és tökéletesen elégedett vagyok vele.
Balesetmentes motorozást mindenkinek!

    

kilajsanyi 2180 2006. október 27. 23:52  
bocs ha néhol nem megfelelõ ékezetes betü!ket használok, de nincse...:)

    

kilajsanyi 2179 2006. október 27. 23:51   Válasz erre: 2177
Na ez az, 15 ezer nem sok lótúró. Majd 150.000. Akinek meg nincs pénze nem engedheti meg , hogy kockázzon másfél milláért. Átlikadt dugók, rezonanciából adódó törések és társaik...
Azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a Suzuki - kármilyen kommersz is - még mindig a üzembiztosabb motorok közé tartozik...

DonRoberto....
A Dacia Logan tulajt is megeteti a kereskedõ, hogy igazából egy Renault Laguna II-t vett és csak a logó más. Sõt még az a hülye aki a Renaultot vesz. :) A Skodások anno a Felicia idõszakban odavissza voltak, hogy VW-t vettek. Ami igaz is , csak az a motor vót a 4T Wartburgban is, ami meg egy kulatelep vót meg az is.
A japán a gyártástechnológiát a büdös életben nem fogja eladni. Max legyártja és odaadja a blokkot, hogy nesze Cagiva keménykedj, hogy Suzu blokkal adod a szarod... Yamaha - Aprilia ugyanez. Meg lehetne sorolni a csõd szélén álló gyárakat.
Ugyanakkor a Hyo meg a kóreai szutykok itt vannak és fejlõdnek. Ellesnek és próbálnak piacképesek lenni. De egy motor nem csak a blokkból áll. Ha a gyár alapból occsó gumit tesz rá és nevenincs 15ekm alatt kifingó telókat pakol rá és ótvar összeszerelési minõséget produkál, akkor meg lehet b...ni az egész motort úgy ahogy van még ha megy is.
Számomra az a gusztustalan , hogy a kereskedõk olyan szarházi szöveggel adják ezeket, hogy az ember inkább sarkonfordul és lelép. Manapság a noname cuccokra is kifejlõdött egy marketing. Mégpedig az, hogy alapvetõen egy nagynevü gyártó licensze alapján készül csak olcsóbb , mer le akarják fedni a piacot meg term. rendesek. Persze a Suzuki SVnek kell egy HYO konkurencia...mer alig tudják eladni..
Robogópiac. A sokéves Honda Dio , Suzuki ZZ-k még mindig mennek. A 3 kilóér vett lincensz alapján gyártott TakonyKungkkwaifu meg nem bir ki 10e km-t....
Szal mindenki azt vesz, amit jónak lát de a vásárlásnál zárja ki az ilyen hallomásból és túlfütött dumákból álló maszlagot és tulajokkal beszéljen, azok közül is olyannal akinek már volt több motorja és nem ma kezdte.

    

hornoti 2178 2006. október 27. 23:10   Válasz erre: 2165
ez a hamamatsu-i gyár motorösszeszerelõ sora.

Természetesen gyártanak Japánban motort.


    

Macko 2177 2006. október 27. 21:17   Válasz erre: 2176
Nem szóltam egy rossz szót a Hyosungra. Nem ismerem annyira, hogy véleményt alkossak róla.
Csupán az próbáltam kifejteni, hogy nem egyezik meg a blokk az SV-vel.
Volt DL-em, én a 21 ezer km alatt nem sok hibát találtam benne. Egyébként a múltkor beszélgettem egy 650GT tulajjal, nagyon dícsérte a gépet. Mindennap használja, meg pályára is járogat vele, 15 ezer volt benne és nagyon szereti.
    

DonRoberto 2176 2006. október 27. 20:48   Válasz erre: 2166
Ha tévedés, akkor az ausztrál szaksajtó újságírói tévedtek, én csak leírtam, amit náluk olvastam. De ha már annyira hasonlítgatjuk, miért nem írod meg az SV-nél fényévekkel jobb futómûvét, és jóval olcsóbb fenntartási költségeit? Mert ugye az is benne van a pakliban, hogy egy esetleges javítás mibe kerül? Az általad említett 25000 Km-es Hyo tesztben a kopást egy törött zeger okozta, a komplett váltó javítás a tavaly novemberi áron bõ 27000 Forint. Ebbõl egy japán vagy európai géphez egy fogaskereket sem kapsz.Kíváncsiságból körülnéztem a hálón található SV és DL kluboknál, site-oknál, és leszámítva egy-két elvakult oldalt, azt kell tapaszatlnom, hogy ezeknek a gépeknek is megvannak a maguk genge pontjai. Innentõl kezdve megint az izlés , és az ár a döntõ tényezõ.
Üdvözlettel
R.
    

Camu 2175 2006. október 27. 17:48  
Gratula a túrához és az útleiráshoz, büszkék vagyunk Rád!
    

Hadvezér 2174 2006. október 27. 16:44   Válasz erre: 2173
Vedd meg a motorrevüt!Van benne más is...
    

Gumikacsa 2173 2006. október 27. 15:08   Válasz erre: 2172
Add oda :)
    

Macko 2172 2006. október 27. 14:20   Válasz erre: 2171
Fordítsd le lécci a Motorrevü cikkét, azt elküldöm nekik!
    

Gumikacsa 2171 2006. október 27. 09:00   Válasz erre: 2170
Ha gondolod segítek, csak írd meg a levelet :)
    

Macko 2170 2006. október 27. 06:35   Válasz erre: 2169
Nem tok japánul... :-)))
Emlékszem, egy éve milyen boldog voltam, mikor még DL tulajként olvastam az elsõ ugyanilyen tesztet.
Másrészt mivel azóta mentem egy csomó motorral, amik itt szerepeltek, egyet is értek a teszt végeredményével - mégha közben nekem már nem is DL-em van. Igaz, hogy ez egy nagyon speciális körülmények között lebonyolított összehasonlítás, de itt biztosan a világ (egyik) legjobb motorja a kis-DL.
    

kilajsanyi 2169 2006. október 27. 00:16   Válasz erre: 2168
Mérnem a motor tervezõinek gratulálsz?:)
A tulajok csak megvették :)


    

Macko 2168 2006. október 26. 23:12  
VISZONT GRATULÁLOK MINDEN KEDVES DL TULAJDONOSNAK!

A DL650 K7-es, ABS-es változata megvédve címét ismét megnyerte a MotorRevü Alpesi Masterbike Giga-tesztjét!
Mondjuk mint ex-DL-es kicsit sem lepõdtem meg! Azok között a körülmények között valóban nehéz ellenfelet találni a kis-Stromnak!
    

kilajsanyi 2167 2006. október 26. 23:11   Válasz erre: 2166
lukas dugó, szarrá ment szelepek....
cikis

    

Macko 2166 2006. október 26. 23:10   Válasz erre: 2165
Ez sajnos tévedés.
A koreai mérnökök tanulni voltak a Suzukinál, de a két V2-es blokk nem ugyanaz. A Hyo egy koppintás. Hogy a japán motor befecskendezõs, a koreai karbis, az egy dolog. DE. SV (vagy DL) 650 furat/löket: 81,0/62,6 mm, lökettérfogat 645 ccm. Ugyanez Hyosungnál 81,5/62,0 mm és 647 ccm. Az anyagminõségekrõl meg nem ejtenék szót...
Ld. egy korábbi utalásomat a Revü GT650 tartóstesztjére.
    

DonRoberto 2165 2006. október 26. 23:01   Válasz erre: 2164
Gyerekek! A Hyosung és a Suzuki nagymotorjai ugyanazon a gépsoron készülnek, mivel Japánban nincs gyártás, csak fejlesztés. Max robogókat gyárt ott a Suzuki. (Forrás: egy ausztrál motors újság Hyosung tesztje. A linket megkeresem.)Van egy pdf, is amit a Hyosung gyár küldött szét az új festésmodellekrõl, és ott a koreai szaki mögött tornyosulnak a SUZUKI feliratú konténerek. Aki kéri, szívesen elküldöm. Innentõl szerintem csak ízlés , és pénz kérdése a dolog. Minõségben ugyanazt kapod.
    

Admin 2164 2006. október 23. 15:46  
Köszi a tanácsot, nekem is az SV-hez húz a szívem.
    

Macko 2163 2006. október 19. 21:58   Válasz erre: 2162
Eddig ami meghibásodást hallottam az 1200-es GS-ekrõl az csak elektrinikai eredetû volt.
    

kilajsanyi 2162 2006. október 19. 21:48   Válasz erre: 2161
Boschék azért nem ma kezdték...aggodalomra semmi ok.:)
    

Macko 2161 2006. október 19. 21:37   Válasz erre: 2160
Ezt a témát ne feszegessük. Nem szeretnék canBUSZOZNI...
    

kilajsanyi 2160 2006. október 19. 21:19  
Sajnos valo igaz, hogy az a duma , hogy japo licensz alapjan gyartjak szart se er ha az anyagminoseg nem olyan. Barmelyik japan motor ubereli a mostani koreai gepeket.
Macko a karbit en meg ma jobbnak tartom , mint az injektort a motoroknal. En a mai napig nem ertem a BMW nagy onbizalmat..bar ok tudjak, mert a gepeik csak mennek es mennek..de ha lepukCAN BUSzozhatsz haza. :)

    

krisztian.fz6 2159 2006. október 19. 20:37   Válasz erre: 2157
Nem is értem mit kell ezen gondolkodni ennyit???
    

Macko 2158 2006. október 19. 20:35   Válasz erre: 2157
És még egy: elvben ugyanaz a blokk, de a koreai motor karburátoros.
Bár Nanu szerint ez inkább elõny, de csak modernebb az SV vezérlése.
    

Macko 2157 2006. október 19. 20:34   Válasz erre: 2155
A motorRevüben volt 650-es Hyo tartósteszt. 25000 km után a szétbontott motorban több alkatrész a kopási tûrés legvégén volt. Ami elgondolkodtató.
Az SV-k 100 ezres futásteljesítményt abszolválnak gond nélkül. Nézd meg a friss Superbike-ot, abban van versenyzésre használt SV, amit a gazdája 2 évi utcai használat után vett meg, megtuningolta, és további 2 éve használja rengeteget nyílt napokon meg az SV kupában. Soha nem volt mûszaki gondja.
Nem mentem Hyoval soha, de szerintem az SV-t vedd!
    

kilajsanyi 2156 2006. október 19. 19:44   Válasz erre: 2155
http://www.hyosungklub.hu/


    

Admin 2155 2006. október 19. 19:31  
Sziaztok! Segítenétek nekem? Az idén kedtem motorozni és még nem nagyon értek a mocikhoz. Jözõre szeretnék venni egy V2-est.Vagy egy SV650-et vagy pedig egy Hyosung GT650-et. Nem tudom melyik lenne jobb választás. A GT formára jobban tetszik, de nekem fontos, hogy megbízható, kényelmes és az árával arányosan, jó minõság legyen. Kicsit tartok a kóreai márkától. Hát ez az én gondom.Ha valaki tudna segíteni a döntésben, nagyon megköszönném.
    

Macko 2154 2006. október 17. 22:44   Válasz erre: 2153
Pedig a DL-nek gyári plexivel is sokkal jobb a szélvédelme mint a BMW-nek...
    

johnny 2153 2006. október 17. 22:23  
APA!

átérzem az örömödet. Én 201 cm magas vagyok és én is valami hasonló megoldásban gondolkodok. :)



    

APA 2152 2006. október 17. 17:34  
Hali !

Annak ellenére hogy nagyon ritkán szólok hozzá a dolgokhoz, napi olvasója vagyok a fórumnak. Gondoltam megosztom veletek a legújabb szerzeményemmel kapcsolatban tapasztaltakat. A laminarlip.com-ról rendeltem egy túra plexi feltétet és majd beszartam az örömtõl amikor kipróbáltam. 190 cm magas vagyok és bizony a gyári plexi legmagasabb állásában is nyitott sisakkal 70 körül már volt ellenszél rendesen, nagyobb sebességnél pedig a Grex sisakom lehúzott állapotban is szólt nagyon. Most meg ? 100-120-at ebben a friss idõben simán feltolt áll résszel, ha pedig lecsukom, a motor hangját hallom a menetszél helyett. Gyorsabban nem próbáltam mert nem ölotöztem fel rendesen és majd megfagytam. ( már nem bírtam ki próba nélkül ) Csak ajánlani tudom mindenkinek. 5 nap alatt megjött.
    

posap 2151 2006. október 12. 19:33  
Gratula KOVI! Az enyém a jövõ héten lesz 1 éves :))
    

KOVI 2150 2006. október 12. 19:20  
SZEVASZTOK!

A MEGHATODOTTSAGTOL NEHEZ... NEHEZ...OSSZESZEDNI A SZAVAKAT... SZOVAL ELERKEZETT A PILLANAT: MA 2 EVES MOTOROM. EDDIG NEM VOLT KOMOLY PROBLEMA. REMELEM EZTAN SEM LESZ, TEKINTETTEL ARRA,H MATOL NEM GARANCIALIS -UGYE.
    

Mauro 2149 2006. október 2. 20:43  
Sziasztok!

Már bánom hogy késve ugrottam fel az oldalra, pedig a Boxer agitált már mióta! Lehet hogy pont én vettem volna meg a Mackó motorját. (vagy nem) Na mindegy ez már a múlt! Tavasszal volt a 12.000km. szervizemnél 2 éves a Strom-om, a gariig persze szervízkönyv stb. De most már jó lenne valami költségkímélõbb olajcserekonstrukció, (potom 38.000,-) de a könyvbe sem ártana pár forintért egy-egy stempli. Szóval megköszönném ha lenne valakinek valami használható ötlete. Elõre is köszcsi!
Ja! A Boxer a BMW-s oldalon említget valami gurulást holnapra! Valaki??
    

Apu 2148 2006. szeptember 28. 23:51   Válasz erre: 2147
Nem csoda, ha egyszer ugyanabba az ülésbe ülhet!
Ja ez csak vicc volt!:-))))
    

Macko 2147 2006. szeptember 28. 21:36   Válasz erre: 2146
Tényleg azt kívánom, hogy jobban add el, mint én!
Meg voltam gyõzõdve, hogy az enyémet úgy el fogják vinni, mint a cukrot! Akkor épp egy darab új fekete 650-es nem volt az országban, beadtam a Full Gashoz, plusz hirdettem, mégse volt semmi érdeklõdés.
A végén egy gyerekkori barátom vette meg, és persze imádja azóta is!
    

posap 2146 2006. szeptember 28. 21:32   Válasz erre: 2143
gondold el, mi lenne ha 1,3ról indulnék? nem bírnám csak kerek 1 gurigáért eladni... :o)))))))
    

Macko 2145 2006. szeptember 27. 23:22   Válasz erre: 2144
A vésztromom nekem is rendszeresen volt tisztítva, mert arról még leért a Drrága Tungus lába, így kölcsön tudtam adni Neki, mikor bepiszkolódott!
Utólag is köszönöm!
    

Zsifi 2144 2006. szeptember 27. 22:08   Válasz erre: 2143
Mondjuk Te a BMW-re is kitehetnéd hogy 2002-es és nem is csodálkoznának!
A Peti vésztongja már le volt mosva egyszer-kétszer...))
    

Macko 2143 2006. szeptember 27. 21:13   Válasz erre: 2142
Nem akarlak lehangolni, de én a szezon közepén alig öregebb, kevesebbet futott és jobban felszerelt ugyanilyen motort ugyaerrõl az árról kezdtem hirdetni.
Két hónap után 1,3-ért vitték el nagy nehezen...
Több sikert mint nekem jutott!
    

posap 2142 2006. szeptember 27. 16:38  
Közeleg a szezon vége, így én is bejelenteném, hogy megválnék jó állapotú V-Stromomtól.

Adatai:
Forgalomba helyezés: 2005. 10. 19.
Vizsga érvényes: 2009. 10.
Futott km: 26000
Motor: 650-es
Színe: fekete

Extrák:
Givi hátsó doboztartó platni, oldaldoboztartó konzol + igény esetén a 2db alig használt Kappa K40-es oldaldobozom is odaadom hozzá.

Szép állapot, vezett szervízkönyv, márkaszervízben leinformálható. Garanciális. Friss szervíz, 9000-t futott Michelin Anakee gumik.
Garantált kilométeróra állás, nagyrészt hosszú túrákra használtam.
Hitel megoldható.

Ára: 1.600.000.- Ft

Képeket a hétvégén lesz idõm feltenni.

Elérhetõségeim:
+36703640603
posapeter@t-online.hu
    

Ispan 2141 2006. szeptember 17. 16:37   Válasz erre: 2140
johnny!
Nyugodtan keress meg.Ha van Skip-od akkor egyszerûbb.
Nem vagyok egy gépiró lány
Ez egy mezõtúri mester tõbben Nála csináltattuk. Ha érdekel keress meg pü-n
üdv ispan
    

johnny 2140 2006. szeptember 17. 15:33  
Ispan!

Gratula a nyári túrádhoz! Jövõre én is észak felé tervezem fordítani a kormányt, majd ha körvonalazódik a terv, lehet, hogy megkereslek, egy-két jó tanácsot szívesen fogadnék.

Apropó, jól néz ki a motorvédõ lemez. megkérdezhetem, hol vetted?

Johnny
    

Hufi 2139 2006. szeptember 14. 22:49  
Hölgyek, Urak !

V-Strom-os delegáció nem megy a túrára pestrõl?

http://motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=1067&session_id=L2n3VSOqsFU1871

Hufi
    

vlevi 2138 2006. szeptember 11. 19:59   Válasz erre: 2137
Más is volt ám az Alpokban, nem csak te :)
Igaz, nem most volt, júliusban.

    

Judi 2137 2006. szeptember 11. 15:36  
Látom fiúk unatkoztatok:)) Én addig megjártam az Alpokat, 1500 km túra Strom megint csak nem hagyott cserbe, aki nem tudná hogy milyen jó motor is ez az sajnálhatja:))))
    

posap 2136 2006. szeptember 8. 14:39  

"Találkozás helye:
Újpesti rakpart végén, mielõtt az út felkanyarodik a Dráva utcára, ott BALoldalt a rakparton. " Ezt elírtam, sorry de a képen úgyis egyértelmû.
    

BiaStrom 2135 2006. szeptember 8. 14:30  
posap írta:

Mi V-Stromosok a szombati találkozóra együtt szeretnénk bevonulni és leparkolni, ezért elõtte találkozunk és együtt gurulunk a helyszínre.

Találkozás ideje:
2006.09.07. 18 órától

Indulás a demonstrációra: kb. 18:45, de kérek mindenkit, hogy legkésõbb fél 7ig érjen oda a találkozási pontra.

Találkozás helye:
Újpesti rakpart végén, mielõtt az út felkanyarodik a Dráva utcára, ott jobboldalt a rakparton.




Kezdjuk el ezt a jól bevált formulát tegyük kozzé több fórumon. Kezdjük itt:

posap
vadaredo
ispan
zozeeee
peter
ElBaka
Barisax
....
.....

......






Bia

este összesítés


    

Ispan 2134 2006. szeptember 6. 21:49   Válasz erre: 2133
Lehet hogy kések egy kicsit,de ott leszek.
A többit majd szóban
üdv ispan
    

BiaStrom 2133 2006. szeptember 6. 18:23  
Hölgyek, Urak!

Holnap jön inenn valaki a Full-Gas Budaörs, kávézóba? 17 óra. Szombati demonstrációra?
    

Gumikacsa 2132 2006. szeptember 4. 11:47   Válasz erre: 2131
rájanõtt az extraként kapható úszógumi? :)))
    

kilajsanyi 2131 2006. szeptember 4. 11:25   Válasz erre: 2130
Sajnos a kockás hasam pont nem láccik...

    

Gumikacsa 2130 2006. szeptember 4. 11:01   Válasz erre: 2128
Anyukám nem szemüveges, de nem is elfogult :)))

Nanu, ha a fotó a Baywatchos csákóé akkor feltétlen kell:)))
    

kilajsanyi 2129 2006. szeptember 4. 10:02  
Asszem tennem kell fel képet, hogy abbamaradjon a vita.

    

Zsifi 2128 2006. szeptember 4. 09:53   Válasz erre: 2127
Gondolom a látáskorrekciót is tõle örökölted...) Így már érthetõ....))))
    

Gumikacsa 2127 2006. szeptember 4. 08:58   Válasz erre: 2122
Toled szebb vagyok ( anyukam is ezt mondta)
    

Gumikacsa 2126 2006. szeptember 4. 08:57   Válasz erre: 2123
Megvedem Judit, neki van Gazdaja, igy a tapogatas nem kivitelezheto...
    

Gumikacsa 2125 2006. szeptember 4. 08:56   Válasz erre: 2121
Es feltekeny is lettel? Most nem tucc felhini, mert kinyirtam a telefonom...
    

Zsifi 2124 2006. szeptember 2. 11:45   Válasz erre: 2123
Pfúúújjj....)
    

Tomota 2123 2006. szeptember 2. 08:52   Válasz erre: 2122
És ha kitapogatta, mint ahogyan a látásukban jelentõsen korlátozotak teszik? .;-)))))
    

Zsifi 2122 2006. szeptember 1. 17:18   Válasz erre: 2120
ezzel a látással Te jogosítványt kaptál????....))))
    

Tombano 2121 2006. szeptember 1. 15:15   Válasz erre: 2111
na, errõl nem is tudok....
    

Judi 2120 2006. szeptember 1. 13:40  
Én is tanusíthatom Kacsa társunk nagyon szép Férfiú, személyes találkozásunkból kiindulva:))))))
    

Gumikacsa 2119 2006. augusztus 31. 09:49   Válasz erre: 2118
Nem, konkretaqn rad, meg vmi sexualis tevekenysegre :)))
En szep vagyok (anyukam is mindig ezt mondta es o nem volt elfogult :D )
    

Pépépe 2118 2006. augusztus 31. 08:59   Válasz erre: 2115
Te mindig csak Magadra gondolsz?? :-))))
    

Gumikacsa 2117 2006. augusztus 30. 10:03   Válasz erre: 2116
Tavasz, télen autómobil...
    

Nabs 2116 2006. augusztus 30. 09:41  
Még télire bevásárolsz, vagy csak tavasszal fogod fenyegetni az aszfalt felületét? :)
    

Gumikacsa 2115 2006. augusztus 29. 15:56   Válasz erre: 2114
Gondoltam vmi nagyon csúnyát! :)))
    

Pépépe 2114 2006. augusztus 29. 15:44   Válasz erre: 2113
Jajj nekünk :-)))
    

Gumikacsa 2113 2006. augusztus 29. 15:17   Válasz erre: 2112
Na ja, de lesz új... :)
    

Nabs 2112 2006. augusztus 29. 11:46   Válasz erre: 2111
Eladtad a motorod,ami most lett kész?
    

Gumikacsa 2111 2006. augusztus 29. 11:07  
Hát barátim, elkelt a motorom (úgy néz ki)
    

KIRO-650 2110 2006. augusztus 25. 16:53  
Reméltem, hogy így van. Látam már nem 1 stromot középen kopot gumival. Nem is értem!
Utazó tempód?
Alpok az jó lehet. volt szerencsém arra járni.
    

Judi 2109 2006. augusztus 25. 14:00  
Szeptember elsõ hete egy hét Ausztria Alpok túra. Na majd ott döntjük a vasakat. :))
    

Judi 2108 2006. augusztus 25. 13:52  
nem csak a csizmám ha nem a lábtartó is, pont szerdán Esztergomnál:)))) Csak már rossz az út és nem lehet dönteni a kanyarokba
    

KIRO-650 2107 2006. augusztus 25. 13:19  
Szasz Judi!
Leért már kanyarba a csizmád széle?
    

KIRO-650 2106 2006. augusztus 25. 13:17  
Szasztok !
Nagyon nem találom a V-strom.hu !
    

X.Józsi 2105 2006. augusztus 25. 12:46  
A krími szigetelésre is jelentkezhetne még 1-2 bátor vállalkozószellemû....
Még mindig csak ketten vagyunk , de így is megyünk ....!
Egyre jobban körvonalazódik a túra terve és egyre jobban várom az indulást :-)
vasárnap du. gyülekezõ nálam és hétfõn hajnalban indulás ...

    

Judi 2104 2006. augusztus 25. 10:31  
De jó a honlap, aztán úgy is beindul idõvel majd
    

Judi 2103 2006. augusztus 25. 10:30  
Hát drága el kell hogy keserítselek csak gyülekezünk, de azon sincs élet!!!
    

BiaStrom 2102 2006. augusztus 24. 17:58   Válasz erre: 2101
Rossz helyen keresgélsz, itt gyülekezzünk, ha már posap kollega dolgozik az oldalon. www.v-strom.hu
    

Judi 2101 2006. augusztus 24. 16:35  
MIndenki nyaral??? Úgy eltûnt az össze V-Stromos hogy csak na?? De az úton se látni senkit.
    

G1000 2100 2006. augusztus 23. 15:04  
Sziasztok!

Szeretném eladni DL1000-re való Gianelli dobjaimat. Alu, és megfelel az EU szabványainak. Ha viszont kiveszed belõle a furulyát, akkor eszméletlen jó hangja lesz.

Ára: 70,000Ft

Tel: 20/ 536-5418
    

Gumikacsa 2099 2006. augusztus 22. 21:13  
Van saját motorom! HURRÁÁÁÁ!!!!!! :)))
    

kovee 2098 2006. augusztus 21. 19:50   Válasz erre: 2097
igazad van!!!
És hogy így is maradjon, gyorsan felteszem a pinkmotoros tükröket(5-ösbõl kijön 1 pár!)

Üdv!
    

johnny 2097 2006. augusztus 21. 19:22  
Sok sikert. Azért ez kevésbé fájdalmas, mint egy gyári tükörért 14 ezret lecsengetni...
    

kovee 2096 2006. augusztus 21. 19:17   Válasz erre: 2095
Szuper, csütörtökön megyek a reálba és pofátlanul reklamálok a szár repedésért :-)
vagy bejön, vagy nem. De akkor is hála néked. de pénteken meg kapom az újakat a pinkmotors-ból


    

johnny 2095 2006. augusztus 21. 19:11  
Kovee!
Pont te vagy hozzám az egyik legközelebbi... Úgy értem mély hallgatás a fórumon már 9 napja.
Egyébként milyen lett a tükör?
    

kovee 2094 2006. augusztus 21. 19:04   Válasz erre: 2093
szerte az országban! :-))))
    

johnny 2093 2006. augusztus 21. 16:53  
HOL VAGYTOK, V-STROMOS CIMBORÁK?
    

Lamprologus 2092 2006. augusztus 12. 20:56  
Nincs kedve valakinek egy Szlovákiai guruláshoz augusztus 18-20 között?
Részletek a Túrák között!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115