20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Macko 2291 2007. január 24. 20:17   Válasz erre: 2290
Csak arra vigyázz, fel ne ülj egy GS-re... Én is ott véreztem el! :-)
    

BiaStrom 2290 2007. január 24. 18:37   Válasz erre: 2288
Ha ez így lesz életem végéig Strommer leszek...:))
    

BiaStrom 2289 2007. január 24. 18:32   Válasz erre: 2281
Nem konkurencia, nem is egy kategoria. A K1200GT egy nagyon jó túramotor, egyszerüen tetszik. :)
    

gstibb 2288 2007. január 24. 13:55   Válasz erre: 2287
A jelenlegi köbcenti mániából kiindulva lesz majd Dl 1050, és Dl 700, majd DL 1100és DL 750, aztán DL1200 és DL 800 :-))))

    

Somas 2287 2007. január 24. 08:01  
Az 1000en sajnos tényleg nincs ABS. Vajon azért nem fejlesztik/fejlesztették, mint 650est, mert csinálnak egy teljesen újat??De mikor? Nem mintha cserélném a mostanit...:-)
    

Barisax 2286 2007. január 23. 21:32   Válasz erre: 2285
Én is megvárom, amíg az 1000-es DL-t felvértezik ABS-szel meg egy jobban hangolt blokkal.
Meg azt is megvárom, amíg lesz rá pénzem :-))
    

Macko 2285 2007. január 23. 21:26   Válasz erre: 2284
Szomorú. Kis naív lévén azt hittem, ha már kifejlesztették, automatikusan felteszik arra is. Tekintve hogy tök ugyanaz a két fékrendszer.
    

posap 2284 2007. január 23. 21:06  
Macko az 1000-es DL-en még mindig nincs ABS...csak a 650-esen van! Tehá ebben még mindig vezet a Vara
    

Macko 2283 2007. január 23. 20:05   Válasz erre: 2281
Ja, megkeveredtem Köztetek.
De akkor sem látom, miért vetélytárs a DL1000 meg az 1200GT? Mondjuk nem is kell látnom...
    

Somas 2282 2007. január 23. 19:55   Válasz erre: 2281
tökéletes 650ese van.:-)
    

Macko 2281 2007. január 23. 19:47   Válasz erre: 2280
Ha szabad megjegyeznem, a DL1000 után K1200GT-t miért akarsz? Miért nem GS-t?
    

BiaStrom 2280 2007. január 23. 19:43   Válasz erre: 2278
Ha cserélek az vagy Strom II. 1000-es vagy .....BMW 1200 GT 2006' használtan. De még nem aktuális.
    

Macko 2279 2007. január 23. 12:45   Válasz erre: 2277
Menetteljesítményre nincs közöttük különbség. Szerpentinezni talán kicsit jobb a Varadero, viszont jóval nehezebb és rövidebb a hátsó rugóútja. Két felnõtt férfi súlya alatt az már hajlamos felütni, a DL nem.
Kicsit nagyobb is a Vara, valamivel kényelmesebb az üléspozíciója. A motor egy fokkal finomabban jár mint a DL-nek.
ABS ma már ugyen mind a kettõhöz van, régen ez elõny volt a Hondánál.
Anno én azért hoztam el a Hondától egy tesztre a Varát, mert úgy gondoltam, arra fogom legyerélni a DL650-et. Nem cseréltem le...
(A BMW-re való felülés után ez már nem volt kérdés...)
    

Somas 2278 2007. január 23. 09:59   Válasz erre: 2277
No-no Bia!

Min jár az eszed??Én ültem a varán, de nekem kényelmesebb volt a strom.

ui: úgy döntöttem, h beregisztráltam ide is ezzel, a már ismert(ebb) nickemmel és az itteni régit hanyagolom.
    

BiaStrom 2277 2007. január 23. 09:27   Válasz erre: 2275
Egy pártatlan, elfogulatlan véleményre lennék kiváncsi. Miért lenne jobb a Vara?
    

Zsifi 2276 2007. január 22. 19:11   Válasz erre: 2274
Viszont van...
    

Macko 2275 2007. január 22. 19:11   Válasz erre: 2274
Én ugyan nem vagyok ilyen, 650-esem volt, mentem keveset ezressel meg varával is. Mire vagy kíváncsi? (Nem biztos hogy tudom a választ!)
    

BiaStrom 2274 2007. január 22. 18:10  
Gyerekek! Van itt olyan 1000-es DL tulaj aki próbálta a Varaderot? És viszont?
    

Macko 2273 2007. január 16. 06:25   Válasz erre: 2271
Pépépe-nek alacsony ülése van, arról szerintem 165 centis motoros is stabilan fog talajt. Mármint lábbal. Dodié viszont széria, csak az alacsonyabbik állásban van a vezetõi fotel.
    

posap 2272 2007. január 15. 23:19  
érzésre nekem is alacsonyabb az 1150 GS, mint a DL volt... Bár nekem arról is rendesen leért a lábam.
    

apach 2271 2007. január 15. 21:38   Válasz erre: 2269
A 1150 GS szerintem alacsonyabb mint a DL 650-es, legalábbis a Dodi és Pépépépe motorja alapján, nekem úgy tûnik.
És a DL-hez is lehet venni gyári, 3-cm-rel alacsonyabb ülést, úgy 60 misiért.
De ha jól tudom, kárpitossal át lehet huzatni 15 misibõl, és akkor nem kell hozzányúlni a kutyacsonthoz.
Ha valakinek ennél is alacsonyabb motor kell, az járjon mindig a járdák közelében! :-))
Különben is! Nekünk, nemóriásoknak találták ki a nyomvájúkat! A buszok nekünk dolgoznak! :-))
    

Macko 2270 2007. január 15. 21:27   Válasz erre: 2269
A kutyacsont cseréjére gondolsz. Ezt minden motoron meg lehet tenni, a varán is. A BMW-hez meg ezer féle alacsonyított ülést lehet kapni, simán leér a GS-rõl is egy 170 centis ember lába. Te meg annál csak több vagy!
    

cserkszcsaba 2269 2007. január 15. 21:16   Válasz erre: 2268
Hali mindenki
A varáról és a Bömösrõl Nem ér le a lábam!!! :-))))))

Az ismerõsöm pont ezért cserél motort, a kereskedõ említette,hogy a DL-hez lehet venni a hátsó rugóstag kitámasztó helyére másikat és ettõl alacsonyabb lessz a gép errõl ti mit tudtok esetleg ár??
    

kovee 2268 2007. január 15. 08:22  
Csak még egy érv a suzuki ellen/mellett:
A varáról és a Bömösrõl Nem ér le a lábam!!! :-))))))
No2.:
Nem mindegy hogy 2 milla felszerelve, vagy 4 milla felszerelve(tudom az értékek durvák, de a 2x-es szorzó akkor is ott van).

Üdv!
    

Macko 2267 2007. január 15. 00:07   Válasz erre: 2266
Nem is akarom. Gyötrõdjön csak a Varaderoval! :-)))
    

Barisax 2266 2007. január 14. 23:56   Válasz erre: 2260
Ezt soha nem fogod Zsifinek beadni:-))
    

Ispan 2265 2007. január 14. 23:41   Válasz erre: 2259
Dicsérjük dicsérjük a jó kis Stromot, de mind többen ülnek át a bömösre.
Nem tud valaki eladó BMW-t -))))))))
    

Tomota 2264 2007. január 14. 20:07  
Sztem a két gépet nem lehet és nem is szabad összehasonlítani mert
két különbözõ mûfaj, de az a közös bennük, hogy a mûfajukban mindkettõ
igen kiválló darab.
Ami persze igaz az embernek csak egy feneke van, így döntenie kell melikre
tegye igazán.
Hosszútávon minden bizonnyal a BMW a nyerõ, de addíg is a Suzi sem lesz
mellõzve, különösen a tavaszi "megindulásnál".
    

Szzsolt 2263 2007. január 14. 19:25   Válasz erre: 2261
Nekem ez a második év lesz a dl 650 el de valószínû én nem ülnek nagyon többet rá ha lenne mellette a bmw. Valahogy jó a suzuki de sosem éreztem tökéletesnek
    

Szzsolt 2262 2007. január 14. 19:22   Válasz erre: 2254
Azért jó tudni,hogy a 2007 V strom még gyengébb lett. Viszont tényleg van abs
    

Macko 2261 2007. január 14. 07:59   Válasz erre: 2259
Majd kíváncsi vagyok Tomota, ha összeszoksz egy picikét az RT-vel, mikor fogsz nosztalgiából a DL-lel jönni túrázni... :-)))
És nem azért mert rossz a DL.
    

Macko 2260 2007. január 14. 07:57   Válasz erre: 2256
Nem az árával nyerte meg. Azzal, hogy kátyús, zuzalékos, hajtûkanyarogtól hemzsegõ hágókon, szerpentineken szinte minden másnál könnyebben és élvezetesebben vezethetõ. Ezért nyert kétszer egymás után. Ez olyan elõny, ami a mi környékünkön nagyon kevés helyen jön ki.
    

Tomota 2259 2007. január 13. 21:23  
Na még néhány adalék a DL 650-es hez...
Én tegnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy BMW R 1200 RT- nek de annyira megszerettem a
DL 650 esemet hogy egyenlõre nem akarom eladni met q---jó motor arra amira tervezték, ......fõként túrázásra
de inlkább egy személlyel......

    

cserkszcsaba 2258 2007. január 13. 18:51  
Köszi a válaszokat most megy a vívás az család többi felével ,de szerintem vásárlás lessz belõle.
Látva a kereskedõ hozzá állását megfognak eggyezni.


    

apach 2257 2007. január 13. 18:25   Válasz erre: 2251
Nincsennek jellemzõ hibái!
Akinek megtetszik, és megveszi, az sokáig meg lesz vele elégedve!
Az, hogy ezek a fõokosok mit mondanak, hogy tényleg az Alpok királya vagy sem,,,, az nem érdekes!
    

Zsifi 2256 2007. január 13. 18:09   Válasz erre: 2255
Épp most akartam írni az elõzõre, hogy na így rendben van...erre elcseszed....
Az "alpok királya" címet 60%-ban az árával nyerte meg!! Az meg azé' kevéske...
    

Macko 2255 2007. január 13. 18:08   Válasz erre: 2253
Nem baradság, azt a teszte megnyerte. Más kérdés, hogy ott olyan speciális feltételek és mérlegelési szempontok voltak, amikkel egy átlag felhasználó soha nem fog szembekerülni.
    

Macko 2254 2007. január 13. 18:06   Válasz erre: 2251
Egyetlen zavaró jelenség az úthibákon csúnyákat koppanó féktárcsa, azonban ez csak akusztikailag kellemetlen, a motor viselkedésére nézve nincs hatása.
Egyébként kellemesen vezethetõ, mérsékelt fenntartási költségekkel rendelkezõ, strapabíró, jóindulatú motor. Városi közlekedésre és országútra egyaránt tökéletes, utsassal és csomagokkal hosszabb távokon kevés csak a teljesítmény kicsit.
Ha a barátod teheti, mindenképpen a 2007-es ABS-es változatot vegye!
    

Zsifi 2253 2007. január 13. 18:03   Válasz erre: 2252
Nincs hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én is beleszerettem..... Nemsokára esküvõ
Olvasd el a teszteket
(2005. 2006 ban az Alpok királya) Ezt kérem törölni!!! Ez badarság!!!!



    

Ispan 2252 2007. január 13. 18:01   Válasz erre: 2251
Nincs hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én is beleszerettem..... Nemsokára esküvõ
Olvasd el a teszteket
2005. 2006 ban az Alpok királya
    

cserkszcsaba 2251 2007. január 13. 17:39  
Hali mindenki

Az ismerösöm beleszeretett a DL 650-be, de mielõtt megveszi szeretne megtudni mindent a géprõl
tehát kérlek írjatok tapasztalatokat mire kell figyeln mik azok a hibák amik nektek eddig elõfordultak
elõre is köszi a válaszokat
    

meszi 2250 2006. december 30. 16:10  
Boldog újévet mindenkinek,jövõre sok közös gurulást: Mészáros Attila
    

Ispan 2249 2006. december 15. 02:07  
Kollegák!
A www.v-strom.hu-n még lehet szavazni a logókra.Fura módon vagy háron százan vagyunk regisztrálva vagy még többen és eddig alig harmincan szavaztunk Húzzunk bele mert lejár az idõ.
hajrá!!!!
    

BiaStrom 2248 2006. december 10. 09:00   Válasz erre: 2247
Igen, tudjuk ott is levelezünk velük...
    

KT 2247 2006. december 6. 12:12   Válasz erre: 2235
wiw-en feenvannak !
    

KT 2246 2006. december 6. 12:10   Válasz erre: 2243
Saito:
Start: 40W
High:20W
Low: 10W

Start állásban max 5 percig szabad használni !

    

Hufi 2245 2006. december 5. 23:11  
Urak !

Baráti szívességet kérek az egyik 650-es társunknak "Z"-nek.
Elvitte x km-es szervízre a motort, ott sokáig állt valamiért bent a szervízben a gép és most hogy elhozta, állítása szerint nem hogy jobb, még rosszabb lett.
Tehát a kérés a következõ a DL650 tulajokhoz:
ha van egy kis idõtök kellene egyeztetni idõpontot, helyet, Zoli is odagurulna és csak kellene az Õ szervízben járt gépével gurulni egy kicsit és "megszakérteni" mi lehet a gond vele.
köszönet
Hufi
    

Zsifi 2244 2006. november 29. 15:31   Válasz erre: 2241
Gyári markolatfûtés?

Bekötés kérdése hogy mikor mûxik
    

Macko 2243 2006. november 29. 15:28   Válasz erre: 2241
Ha van "Start" fokozata, az általában akkora energiafelvétellel jár, hogy simán lehet, hogy nem bírja a motor alapjáraton!
Persze nem azt mondom, hogy ez a hiba oka!
    

Gyurci 2242 2006. november 29. 11:31  
No, motorcsere miatt mostmár a GIVI oldaldoboztartó konzolom is eladó (azthiszem jó a KAPPA dobozokhoz is) DL650-hez.
    

zozohoho 2241 2006. november 29. 10:06  
Sziasztok! A gyári markolat fûtéssel kapcsolatos leírás vagy rajz kellene. Nem, vagy csak ritkán mûködik. A szerelõ szerint pedig álló helyzetben járó motor mellett nem is kellene mûködnie?! Kinek van tapasztalata ezzel az "extrával" kapcsolatban?
    

Saso 2240 2006. november 24. 18:30   Válasz erre: 2239
Szia!

Ja én vagyok, csak itt már így jelentkeztem be. :-))))
    

Ispan 2239 2006. november 23. 23:02   Válasz erre: 2238
Saso!
A 30000-es szerviznél ill.már a 24000 nél kellett volna szelepet állítani a könyv szerint.Nekem most csinálták meg
Pontosan nem tudom hogy miért valamit ott forgattak talán a fõtengelyt
Egyébként a biztosító fizette még nem tudom a pontos árat olyan 3 száz körül van
Most kapcsolok,hogy Te vagy Szia Somas.
    

Saso 2238 2006. november 23. 10:01   Válasz erre: 2236
Ispán!

Hát ez f@sza! Még jó, h visszaértél a szervízbe és nem lett komolyabb baja a blokknak!

De mit kellett a blokkon szerelni??

Az indiszkrét kérdés, h mennyibe fájt az idomok stb cseréje?

Üdv, Somas
    

Macko 2237 2006. november 23. 09:00   Válasz erre: 2236
Viva Full Gas!!!
Nekem csak a kormányomat nem húzták meg rendesen anno...
    

Ispan 2236 2006. november 22. 23:57  
Szevasztok kollegák!
A mai nappal egy gyönyörû megújjult szép motorom lett.
Kicseréltek rajta szinte minden idomot,szóval csili -vili.
Plexi , tükrök ,kormány súly,fékkar, kézvédõk,baloldal elsõ hátsó, sárvédö. Szóval f@sza
Ennek örömére mondom gurulok egyet. A 10-en mentem Dorog felé nagyon klassz ul ment minden de állandóan éreztem furcsa benzin-olaj szagot,és a seb váltó õldalán levõ lábtartón baromira csuszkált a lábam.
A furcsa csak az volt hogyaz egész cipõm furcsán fényes volt és melege volt a lábamnak.
Kiderült a szervizbe nem húzták meg a csavart ami a blokk bal oldalán van és rendesen nyomta ki az olajat.
Ez melegítette a lábamat,de még a gatyám szára is zoknistul cipõstûl úsztunk az olajban. persze a csavar nem volt benne. Vissza a szervizbe most megint nincs motor.
no pá is pán
    

BiaStrom 2235 2006. november 18. 15:57  
Sziasztok!



Nagy nehezen sikerült megtalálnunk id. és ifj. Maracskó Aurélt a két világjáró DL-est, Ausztráliában vannak most. Regisztráltak a www.v-strom.hu -n Vandor néven. Nyitottunk egy topikot a Dumaládán belül: "Aurélok dumaládája. Világjáró márkatársaink tiszteletére!" Ide lehet a kérdéseket feltenni illetve igeretet kaptunk, hogy gyakran irogatnak az utazás tapasztalatairól.






    

Gyurci 2234 2006. november 14. 19:16   Válasz erre: 2230
Szia Tgkv!
Üdv a csapatban! Ebben a motorban biztos, hogy nem fogsz csalódni. Én ugyan most cseréltem le a 650-est, de az idén 25000 km-t sikerült Vele túrázni (Erdély, Szlovákia, Horvátország is volt benne, a többi itthon) és én nem tudtam benne hibát találni! Ispán pedig legjobb tudomásom szerint 30000 km-nél is többet ment Vele 2006-ban.
Szóval jó választás volt!!!

    

Zsifi 2233 2006. november 14. 19:08   Válasz erre: 2232
fõleg a fej részen nem???...))
    

boxer 2232 2006. november 14. 19:05   Válasz erre: 2231
De akkor kötelezõen ki is kell száradni? Mert az emberi test nagy része lényegében folyadék. :-)
    

Zsifi 2231 2006. november 14. 19:01   Válasz erre: 2229
A repülõtéren új rendszer van Semmilyen folyadékotnem vihetsz

Akkor még itthon el kell menni pisilni...))
    

tgkv 2230 2006. november 14. 16:49  
Üdv!

Csak közölni szeretném a nagy érdemûvel, hogy most már én is V-Strommal járok. Szombaton vettem egy 2004/6 évjáratú kék 650-est 5696 km-rel, Bódis sportkipufogóval, fémfékcsövekkel és Givi dobozzal. Nagyon egyben van, még dölni sem döltek vele.

Eddig nem szóltam hozzá, csk olvasgattam, de most már teljes jogú tagnak érzem magam / eddig 6 év Etz 150 /, úgyhogy ezek után magasröptû értekezéseimet is olvashatjátok.


    

Ispan 2229 2006. november 14. 08:31  
Szevasztok Kollegák!
Hihetetlen szép napsütésre ébredtünk
A repülõtéren új rendszer van Semmilyen folyadékotnem vihetsz a kézitáskában ill.10 szer 1 decis üvegcsékben amennyi egy 1 literes átlátszó zacskóba belefér.
Volt is várakozás rendesen 2 órával hamarabb ki kell menni
Egy kis nyári nosztalgia
no pá is pán
    

Macko 2228 2006. november 13. 15:47   Válasz erre: 2227
Ja, ráadásul nullkilcsis! Tök jó!!!
    

Gyurci 2227 2006. november 13. 15:34   Válasz erre: 2224
Köszike a gratulát, képek majd átvétel után lesznek, remélem a hétvégén engedi még az idõ a bejáratást!!!

    

Gyurci 2226 2006. november 13. 15:27   Válasz erre: 2225
Errõl bõvebben a www.v-strom.hu oldalon találsz infót

    

zozohoho 2225 2006. november 13. 14:14  
Halihó Stomosok! Tud valaki tanácsot adni, hogyan kell helyesen tárolni a mocit a téli idõszak alatt?
Volt aki azt mondta, hogy kéthetente járassam üzemi hõfokra és havonta töltsem fel az aksit. Mások szerint teljesen fel kell tölteni olajjal és a tanknak is tele kell lennie, valamint a hengerekbe is kell egy kis olajat tölteni. A kézikönyvben is ez van.
Nekem ez lesz az elsõ téliesítsem, ezért kérem a tanácsotokat. Köszönettel Zozohoho.

    

Wili 2224 2006. november 12. 15:08  
Gyurci, gratulálok, vigyázz magadra, bár ezzel eddig sem volt gond.
Tegyél ide egy fotót ha tudsz.
Elindultál egy úton, mint annak idején én is többed magammal.
Nagyon jó motor a DL 1000-es, de elõbb -utóbb úgy is át kell majd költöznöd a BMW-s toipcba
Csak idõ kérdése.
    

Macko 2223 2006. november 12. 00:41   Válasz erre: 2222
Na akkor ülésmagasságban megnyerted az óhajtott két centit!
Gratula!
    

Gyurci 2222 2006. november 11. 17:05  
DL1000-t
    

Macko 2221 2006. november 11. 16:48   Válasz erre: 2220
Mit vettél, halló???
    

Gyurci 2220 2006. november 11. 16:40  
190 cm a magasságom, de úgy alakultak a dolgaim, hogy nem ülést, hanem motort tudtam cserélni, úgyhogy nem 1000-s ülés, hanem 998cm3 lett belõle!!!

    

jogace 2219 2006. november 11. 10:33   Válasz erre: 2212
Hány centis magassághoz akarsz magasított ülést?
    

Daty 2218 2006. november 11. 08:45  
Akkor sorry mindenkitõl, nekem egy DL 1000 tulaja mondta, hogy nem kompatibilis, most én csak továbbadtam, de úgy látom kár volt!:-((

Üdv!

Daty
    

boxer 2217 2006. november 10. 06:08   Válasz erre: 2216
Hozzál majd vásárfiát! Jó utat!
    

Ispan 2216 2006. november 10. 00:02  
Szevasztok Kollegák!
Két hétre megint Svéd Ó ba utazom most nem motorral
Ha gép közelbe kerülök majd jelentkezem addig is vigyázzatok magatokra.
no pá is pán
    

Hufi 2215 2006. november 8. 20:43  
Bocsánat Daty, hogy beleszólok, de nekem volt egy kísérletem nyáron hogy elcseréljem egy 650-es ülésre. A méreteivel nem is volt gond,sõt teljesen jól fel lehetett tenni, viszont semmilyen érezhetõ változást nem értem el vele, így vissza is cseréltem az eredeti 1000-es ülést.
    

Macko 2214 2006. november 8. 20:42   Válasz erre: 2213
De az! Én felraktam egy 1000-es ülést a sajátomra anno és kipróbáltam, milyen. Simán felment a helyére.
    

Daty 2213 2006. november 8. 09:04   Válasz erre: 2212
Az 1000 és a 650 ülése nem csereszabatos!!!!!!!
Ezt vedd figyelembe!!!
    

Gyurci 2212 2006. november 6. 14:34  
Nincs Valakinek egy "elfekvõ" magasított ülés DL650-hez, vagy esetleg egy DL1000-es tulajdonos, aki alacsonyabb ülésmagasságot szeretne?
    

posap 2211 2006. november 1. 16:21  
Én azzal, hogy leadtam tegnap a DL-t, asszem befejeztem az idei km-gyûjtést: a végeredmény 27585 km lett.

Bár hátha lesz még egy kis jóidõ miután átveszem a béjemvét. :)
    

Macko 2210 2006. október 29. 21:36   Válasz erre: 2209
Akkor föladom. Még 7 ezret idén már nem szeretnék motorozni (meg nem is fogok).
    

Ispan 2209 2006. október 29. 21:17   Válasz erre: 2201
Azért egy kicsit megsinylette szegénykémet az a pár kilométer.
De tegnap se áztunk meg hahahahaha
ma meg koöcsikáztam
apropó még a Runnerral is mentem vagy 5 ezret
    

Macko 2208 2006. október 29. 21:03   Válasz erre: 2207
Sokáig kereted, de csak meglett! Kitartó, ügyes kisfiú vagy!
    

boxer 2207 2006. október 29. 21:02   Válasz erre: 2206
Nono!
2190-es hsz: "Nézz meg egy részletes adatlapot."
A felszólító módban írt mondat végére felkiáltójelet szokás tenni. No, most elbújok, mielõtt hozzámvágnál valamit. :o)
    

Macko 2206 2006. október 29. 20:55   Válasz erre: 2205
De itt legalább nem vétettem hejesirasi hibbát...
    

boxer 2205 2006. október 29. 20:54   Válasz erre: 2204
A csudába! Én még csak 22000-nél tartok az idén. De azt legalább 3 motorral. És mindhárom béjemvé. És ráadásul mindhárom géjes. Uff. (Itt is figyelek ám)
    

Macko 2204 2006. október 29. 20:47   Válasz erre: 2203
Ja, de messze még a dec.31!!!
    

Macko 2203 2006. október 29. 20:47   Válasz erre: 2202
Én biztos, hogy nem. Szûk kétezerrel elmaradok Ispántól. Szar 28-nál tartok még csak.
    

krisztian.fz6 2202 2006. október 29. 20:46   Válasz erre: 2200
Ejha...március óta 30ezer km??? Gratula!! Kíváncsi lennék hogy a motorozz.hu-s tagok közül ki motorozott a legtöbet ebben a szezonban.
    

Macko 2201 2006. október 29. 20:40   Válasz erre: 2200
Gratula!
Lassan beírhatod: "Ki az a Binlaci?"
Nagyon jó a kép egyébként, de miért tûnik úgy, hogy le van hajolva a kormányvéged (vagy a kézvédõ)?
    

Ispan 2200 2006. október 29. 20:34  
NO itt is dicsekszem egy kicsit!
A tegnapi guruláson átléptem 30000 km azaz a harminc ezer kilométert.
Március elseje óta.
Egy kezdeti válltörés és kisebb nagyobb dülöngélést jobbra balra nem számítva jól vagyunk.
Pár index váltókar bal idom ez a tanulópénz
De nagyon megszerettük egymást a DRÁGÁMMAL,és hüségesen kitartottunk egymás mellett
EZért ma este koccintottunk gyümõlcsözõ kapcsolatunkra
no pá is pán
    

Macko 2199 2006. október 29. 11:28   Válasz erre: 2198
Azért az én DL-em a Bódissal nem maradt szégyenben annyira...
    

jogace 2198 2006. október 29. 08:28   Válasz erre: 2183
1000. Mer' nagyobb a hangja. Meg a katanának is két kipuffja van.
    

Koriori 2197 2006. október 29. 08:07   Válasz erre: 2196
Bár Örkény nektek közelebb van, viszont Ostfyasszonyfán a gokart pályán nagyon jól lehet motorozni, és csak 7000ft egy egész napos bérlet. 30 perc motor, 30 perc gokart bontásban van a menet. A nagypálya túl gyors a túraenduróknak. Az idén már bizonytalan az idõ de jövõre lehetne egy jó kis derbit rendezni !!
    

Zsifi 2196 2006. október 29. 07:45   Válasz erre: 2193
Szívesen rendeznék egy derbit nektek Alpokos Királyos motorosoknak... lehet gyõzni...)
    

kilajsanyi 2195 2006. október 29. 07:36   Válasz erre: 2192
Az Év tucatmotorja cimet meg én adom neki.

    

Barisax 2194 2006. október 29. 07:29   Válasz erre: 2192
Mi a baj, Vara ;-)
    

Koriori 2193 2006. október 29. 07:23   Válasz erre: 2192
Az ám!! Irigykedel mi?
    

Zsifi 2192 2006. október 29. 07:21   Válasz erre: 2191
Alpok kirája....((na bazzeg....le kéne lõni...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115