Macko | 2291 | 2007. január 24. 20:17 | Válasz erre: 2290 |
Csak arra vigyázz, fel ne ülj egy GS-re... Én is ott véreztem el! :-)
|
BiaStrom | 2290 | 2007. január 24. 18:37 | Válasz erre: 2288 |
Ha ez így lesz életem végéig Strommer leszek...:))
|
BiaStrom | 2289 | 2007. január 24. 18:32 | Válasz erre: 2281 |
Nem konkurencia, nem is egy kategoria. A K1200GT egy nagyon jó túramotor, egyszerüen tetszik. :)
|
gstibb | 2288 | 2007. január 24. 13:55 | Válasz erre: 2287 |
A jelenlegi köbcenti mániából kiindulva lesz majd Dl 1050, és Dl 700, majd DL 1100és DL 750, aztán DL1200 és DL 800 :-)))) |
Somas | 2287 | 2007. január 24. 08:01 |
Az 1000en sajnos tényleg nincs ABS. Vajon azért nem fejlesztik/fejlesztették, mint 650est, mert csinálnak egy teljesen újat??De mikor? Nem mintha cserélném a mostanit...:-)
|
Barisax | 2286 | 2007. január 23. 21:32 | Válasz erre: 2285 |
Én is megvárom, amíg az 1000-es DL-t felvértezik ABS-szel meg egy jobban hangolt blokkal. Meg azt is megvárom, amíg lesz rá pénzem :-)) |
Macko | 2285 | 2007. január 23. 21:26 | Válasz erre: 2284 |
Szomorú. Kis naív lévén azt hittem, ha már kifejlesztették, automatikusan felteszik arra is. Tekintve hogy tök ugyanaz a két fékrendszer.
|
posap | 2284 | 2007. január 23. 21:06 |
Macko az 1000-es DL-en még mindig nincs ABS...csak a 650-esen van! Tehá ebben még mindig vezet a Vara
|
Macko | 2283 | 2007. január 23. 20:05 | Válasz erre: 2281 |
Ja, megkeveredtem Köztetek. De akkor sem látom, miért vetélytárs a DL1000 meg az 1200GT? Mondjuk nem is kell látnom... |
Macko | 2281 | 2007. január 23. 19:47 | Válasz erre: 2280 |
Ha szabad megjegyeznem, a DL1000 után K1200GT-t miért akarsz? Miért nem GS-t?
|
BiaStrom | 2280 | 2007. január 23. 19:43 | Válasz erre: 2278 |
Ha cserélek az vagy Strom II. 1000-es vagy .....BMW 1200 GT 2006' használtan. De még nem aktuális.
|
Macko | 2279 | 2007. január 23. 12:45 | Válasz erre: 2277 |
Menetteljesítményre nincs közöttük különbség. Szerpentinezni talán kicsit jobb a Varadero, viszont jóval nehezebb és rövidebb a hátsó rugóútja. Két felnõtt férfi súlya alatt az már hajlamos felütni, a DL nem. Kicsit nagyobb is a Vara, valamivel kényelmesebb az üléspozíciója. A motor egy fokkal finomabban jár mint a DL-nek. ABS ma már ugyen mind a kettõhöz van, régen ez elõny volt a Hondánál. Anno én azért hoztam el a Hondától egy tesztre a Varát, mert úgy gondoltam, arra fogom legyerélni a DL650-et. Nem cseréltem le... (A BMW-re való felülés után ez már nem volt kérdés...) |
Somas | 2278 | 2007. január 23. 09:59 | Válasz erre: 2277 |
No-no Bia! Min jár az eszed??Én ültem a varán, de nekem kényelmesebb volt a strom. ui: úgy döntöttem, h beregisztráltam ide is ezzel, a már ismert(ebb) nickemmel és az itteni régit hanyagolom. |
BiaStrom | 2277 | 2007. január 23. 09:27 | Válasz erre: 2275 |
Egy pártatlan, elfogulatlan véleményre lennék kiváncsi. Miért lenne jobb a Vara?
|
Macko | 2275 | 2007. január 22. 19:11 | Válasz erre: 2274 |
Én ugyan nem vagyok ilyen, 650-esem volt, mentem keveset ezressel meg varával is. Mire vagy kíváncsi? (Nem biztos hogy tudom a választ!)
|
BiaStrom | 2274 | 2007. január 22. 18:10 |
Gyerekek! Van itt olyan 1000-es DL tulaj aki próbálta a Varaderot? És viszont?
|
Macko | 2273 | 2007. január 16. 06:25 | Válasz erre: 2271 |
Pépépe-nek alacsony ülése van, arról szerintem 165 centis motoros is stabilan fog talajt. Mármint lábbal. Dodié viszont széria, csak az alacsonyabbik állásban van a vezetõi fotel.
|
posap | 2272 | 2007. január 15. 23:19 |
érzésre nekem is alacsonyabb az 1150 GS, mint a DL volt... Bár nekem arról is rendesen leért a lábam.
|
apach | 2271 | 2007. január 15. 21:38 | Válasz erre: 2269 |
A 1150 GS szerintem alacsonyabb mint a DL 650-es, legalábbis a Dodi és Pépépépe motorja alapján, nekem úgy tûnik. És a DL-hez is lehet venni gyári, 3-cm-rel alacsonyabb ülést, úgy 60 misiért. De ha jól tudom, kárpitossal át lehet huzatni 15 misibõl, és akkor nem kell hozzányúlni a kutyacsonthoz. Ha valakinek ennél is alacsonyabb motor kell, az járjon mindig a járdák közelében! :-)) Különben is! Nekünk, nemóriásoknak találták ki a nyomvájúkat! A buszok nekünk dolgoznak! :-)) |
Macko | 2270 | 2007. január 15. 21:27 | Válasz erre: 2269 |
A kutyacsont cseréjére gondolsz. Ezt minden motoron meg lehet tenni, a varán is. A BMW-hez meg ezer féle alacsonyított ülést lehet kapni, simán leér a GS-rõl is egy 170 centis ember lába. Te meg annál csak több vagy!
|
cserkszcsaba | 2269 | 2007. január 15. 21:16 | Válasz erre: 2268 |
Hali mindenki A varáról és a Bömösrõl Nem ér le a lábam!!! :-)))))) Az ismerõsöm pont ezért cserél motort, a kereskedõ említette,hogy a DL-hez lehet venni a hátsó rugóstag kitámasztó helyére másikat és ettõl alacsonyabb lessz a gép errõl ti mit tudtok esetleg ár?? |
kovee | 2268 | 2007. január 15. 08:22 |
Csak még egy érv a suzuki ellen/mellett: A varáról és a Bömösrõl Nem ér le a lábam!!! :-)))))) No2.: Nem mindegy hogy 2 milla felszerelve, vagy 4 milla felszerelve(tudom az értékek durvák, de a 2x-es szorzó akkor is ott van). Üdv! |
Macko | 2267 | 2007. január 15. 00:07 | Válasz erre: 2266 |
Nem is akarom. Gyötrõdjön csak a Varaderoval! :-)))
|
Ispan | 2265 | 2007. január 14. 23:41 | Válasz erre: 2259 |
Dicsérjük dicsérjük a jó kis Stromot, de mind többen ülnek át a bömösre. Nem tud valaki eladó BMW-t -)))))))) |
Tomota | 2264 | 2007. január 14. 20:07 |
Sztem a két gépet nem lehet és nem is szabad összehasonlítani mert két különbözõ mûfaj, de az a közös bennük, hogy a mûfajukban mindkettõ igen kiválló darab. Ami persze igaz az embernek csak egy feneke van, így döntenie kell melikre tegye igazán. Hosszútávon minden bizonnyal a BMW a nyerõ, de addíg is a Suzi sem lesz mellõzve, különösen a tavaszi "megindulásnál". |
Szzsolt | 2263 | 2007. január 14. 19:25 | Válasz erre: 2261 |
Nekem ez a második év lesz a dl 650 el de valószínû én nem ülnek nagyon többet rá ha lenne mellette a bmw. Valahogy jó a suzuki de sosem éreztem tökéletesnek
|
Szzsolt | 2262 | 2007. január 14. 19:22 | Válasz erre: 2254 |
Azért jó tudni,hogy a 2007 V strom még gyengébb lett. Viszont tényleg van abs
|
Macko | 2261 | 2007. január 14. 07:59 | Válasz erre: 2259 |
Majd kíváncsi vagyok Tomota, ha összeszoksz egy picikét az RT-vel, mikor fogsz nosztalgiából a DL-lel jönni túrázni... :-))) És nem azért mert rossz a DL. |
Macko | 2260 | 2007. január 14. 07:57 | Válasz erre: 2256 |
Nem az árával nyerte meg. Azzal, hogy kátyús, zuzalékos, hajtûkanyarogtól hemzsegõ hágókon, szerpentineken szinte minden másnál könnyebben és élvezetesebben vezethetõ. Ezért nyert kétszer egymás után. Ez olyan elõny, ami a mi környékünkön nagyon kevés helyen jön ki.
|
Tomota | 2259 | 2007. január 13. 21:23 |
Na még néhány adalék a DL 650-es hez... Én tegnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy BMW R 1200 RT- nek de annyira megszerettem a DL 650 esemet hogy egyenlõre nem akarom eladni met q---jó motor arra amira tervezték, ......fõként túrázásra de inlkább egy személlyel...... |
cserkszcsaba | 2258 | 2007. január 13. 18:51 |
Köszi a válaszokat most megy a vívás az család többi felével ,de szerintem vásárlás lessz belõle. Látva a kereskedõ hozzá állását megfognak eggyezni. |
apach | 2257 | 2007. január 13. 18:25 | Válasz erre: 2251 |
Nincsennek jellemzõ hibái! Akinek megtetszik, és megveszi, az sokáig meg lesz vele elégedve! Az, hogy ezek a fõokosok mit mondanak, hogy tényleg az Alpok királya vagy sem,,,, az nem érdekes! |
Zsifi | 2256 | 2007. január 13. 18:09 | Válasz erre: 2255 |
Épp most akartam írni az elõzõre, hogy na így rendben van...erre elcseszed.... Az "alpok királya" címet 60%-ban az árával nyerte meg!! Az meg azé' kevéske... |
Macko | 2255 | 2007. január 13. 18:08 | Válasz erre: 2253 |
Nem baradság, azt a teszte megnyerte. Más kérdés, hogy ott olyan speciális feltételek és mérlegelési szempontok voltak, amikkel egy átlag felhasználó soha nem fog szembekerülni.
|
Macko | 2254 | 2007. január 13. 18:06 | Válasz erre: 2251 |
Egyetlen zavaró jelenség az úthibákon csúnyákat koppanó féktárcsa, azonban ez csak akusztikailag kellemetlen, a motor viselkedésére nézve nincs hatása. Egyébként kellemesen vezethetõ, mérsékelt fenntartási költségekkel rendelkezõ, strapabíró, jóindulatú motor. Városi közlekedésre és országútra egyaránt tökéletes, utsassal és csomagokkal hosszabb távokon kevés csak a teljesítmény kicsit. Ha a barátod teheti, mindenképpen a 2007-es ABS-es változatot vegye! |
Zsifi | 2253 | 2007. január 13. 18:03 | Válasz erre: 2252 |
Nincs hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én is beleszerettem..... Nemsokára esküvõ Olvasd el a teszteket (2005. 2006 ban az Alpok királya) Ezt kérem törölni!!! Ez badarság!!!! |
Ispan | 2252 | 2007. január 13. 18:01 | Válasz erre: 2251 |
Nincs hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én is beleszerettem..... Nemsokára esküvõ Olvasd el a teszteket 2005. 2006 ban az Alpok királya ![]() |
cserkszcsaba | 2251 | 2007. január 13. 17:39 |
Hali mindenki Az ismerösöm beleszeretett a DL 650-be, de mielõtt megveszi szeretne megtudni mindent a géprõl tehát kérlek írjatok tapasztalatokat mire kell figyeln mik azok a hibák amik nektek eddig elõfordultak elõre is köszi a válaszokat |
meszi | 2250 | 2006. december 30. 16:10 |
Boldog újévet mindenkinek,jövõre sok közös gurulást: Mészáros Attila
|
Ispan | 2249 | 2006. december 15. 02:07 |
Kollegák! A www.v-strom.hu-n még lehet szavazni a logókra.Fura módon vagy háron százan vagyunk regisztrálva vagy még többen és eddig alig harmincan szavaztunk Húzzunk bele mert lejár az idõ. hajrá!!!! ![]() |
KT | 2246 | 2006. december 6. 12:10 | Válasz erre: 2243 |
Saito: Start: 40W High:20W Low: 10W Start állásban max 5 percig szabad használni ! |
Hufi | 2245 | 2006. december 5. 23:11 |
Urak ! Baráti szívességet kérek az egyik 650-es társunknak "Z"-nek. Elvitte x km-es szervízre a motort, ott sokáig állt valamiért bent a szervízben a gép és most hogy elhozta, állítása szerint nem hogy jobb, még rosszabb lett. Tehát a kérés a következõ a DL650 tulajokhoz: ha van egy kis idõtök kellene egyeztetni idõpontot, helyet, Zoli is odagurulna és csak kellene az Õ szervízben járt gépével gurulni egy kicsit és "megszakérteni" mi lehet a gond vele. köszönet Hufi |
Zsifi | 2244 | 2006. november 29. 15:31 | Válasz erre: 2241 |
Gyári markolatfûtés? Bekötés kérdése hogy mikor mûxik |
Macko | 2243 | 2006. november 29. 15:28 | Válasz erre: 2241 |
Ha van "Start" fokozata, az általában akkora energiafelvétellel jár, hogy simán lehet, hogy nem bírja a motor alapjáraton! Persze nem azt mondom, hogy ez a hiba oka! |
Gyurci | 2242 | 2006. november 29. 11:31 |
No, motorcsere miatt mostmár a GIVI oldaldoboztartó konzolom is eladó (azthiszem jó a KAPPA dobozokhoz is) DL650-hez.
|
zozohoho | 2241 | 2006. november 29. 10:06 |
Sziasztok! A gyári markolat fûtéssel kapcsolatos leírás vagy rajz kellene. Nem, vagy csak ritkán mûködik. A szerelõ szerint pedig álló helyzetben járó motor mellett nem is kellene mûködnie?! Kinek van tapasztalata ezzel az "extrával" kapcsolatban?
|
Saso | 2240 | 2006. november 24. 18:30 | Válasz erre: 2239 |
Szia! Ja én vagyok, csak itt már így jelentkeztem be. :-)))) |
Ispan | 2239 | 2006. november 23. 23:02 | Válasz erre: 2238 |
Saso! A 30000-es szerviznél ill.már a 24000 nél kellett volna szelepet állítani a könyv szerint.Nekem most csinálták meg Pontosan nem tudom hogy miért valamit ott forgattak talán a fõtengelyt Egyébként a biztosító fizette még nem tudom a pontos árat olyan 3 száz körül van Most kapcsolok,hogy Te vagy Szia Somas. |
Saso | 2238 | 2006. november 23. 10:01 | Válasz erre: 2236 |
Ispán! Hát ez f@sza! Még jó, h visszaértél a szervízbe és nem lett komolyabb baja a blokknak! De mit kellett a blokkon szerelni?? Az indiszkrét kérdés, h mennyibe fájt az idomok stb cseréje? Üdv, Somas |
Macko | 2237 | 2006. november 23. 09:00 | Válasz erre: 2236 |
Viva Full Gas!!! Nekem csak a kormányomat nem húzták meg rendesen anno... |
Ispan | 2236 | 2006. november 22. 23:57 |
Szevasztok kollegák! A mai nappal egy gyönyörû megújjult szép motorom lett. Kicseréltek rajta szinte minden idomot,szóval csili -vili. Plexi , tükrök ,kormány súly,fékkar, kézvédõk,baloldal elsõ hátsó, sárvédö. Szóval f@sza Ennek örömére mondom gurulok egyet. A 10-en mentem Dorog felé nagyon klassz ul ment minden de állandóan éreztem furcsa benzin-olaj szagot,és a seb váltó õldalán levõ lábtartón baromira csuszkált a lábam. A furcsa csak az volt hogyaz egész cipõm furcsán fényes volt és melege volt a lábamnak. Kiderült a szervizbe nem húzták meg a csavart ami a blokk bal oldalán van és rendesen nyomta ki az olajat. Ez melegítette a lábamat,de még a gatyám szára is zoknistul cipõstûl úsztunk az olajban. persze a csavar nem volt benne. Vissza a szervizbe most megint nincs motor. no pá is pán |
BiaStrom | 2235 | 2006. november 18. 15:57 |
Sziasztok! Nagy nehezen sikerült megtalálnunk id. és ifj. Maracskó Aurélt a két világjáró DL-est, Ausztráliában vannak most. Regisztráltak a www.v-strom.hu -n Vandor néven. Nyitottunk egy topikot a Dumaládán belül: "Aurélok dumaládája. Világjáró márkatársaink tiszteletére!" Ide lehet a kérdéseket feltenni illetve igeretet kaptunk, hogy gyakran irogatnak az utazás tapasztalatairól. |
Gyurci | 2234 | 2006. november 14. 19:16 | Válasz erre: 2230 |
Szia Tgkv! Üdv a csapatban! Ebben a motorban biztos, hogy nem fogsz csalódni. Én ugyan most cseréltem le a 650-est, de az idén 25000 km-t sikerült Vele túrázni (Erdély, Szlovákia, Horvátország is volt benne, a többi itthon) és én nem tudtam benne hibát találni! Ispán pedig legjobb tudomásom szerint 30000 km-nél is többet ment Vele 2006-ban. Szóval jó választás volt!!! |
boxer | 2232 | 2006. november 14. 19:05 | Válasz erre: 2231 |
De akkor kötelezõen ki is kell száradni? Mert az emberi test nagy része lényegében folyadék. :-)
|
Zsifi | 2231 | 2006. november 14. 19:01 | Válasz erre: 2229 |
A repülõtéren új rendszer van Semmilyen folyadékotnem vihetsz Akkor még itthon el kell menni pisilni...)) |
tgkv | 2230 | 2006. november 14. 16:49 |
Üdv! Csak közölni szeretném a nagy érdemûvel, hogy most már én is V-Strommal járok. Szombaton vettem egy 2004/6 évjáratú kék 650-est 5696 km-rel, Bódis sportkipufogóval, fémfékcsövekkel és Givi dobozzal. Nagyon egyben van, még dölni sem döltek vele. Eddig nem szóltam hozzá, csk olvasgattam, de most már teljes jogú tagnak érzem magam / eddig 6 év Etz 150 /, úgyhogy ezek után magasröptû értekezéseimet is olvashatjátok. |
Ispan | 2229 | 2006. november 14. 08:31 |
Gyurci | 2227 | 2006. november 13. 15:34 | Válasz erre: 2224 |
Köszike a gratulát, képek majd átvétel után lesznek, remélem a hétvégén engedi még az idõ a bejáratást!!! |
Gyurci | 2226 | 2006. november 13. 15:27 | Válasz erre: 2225 |
Errõl bõvebben a www.v-strom.hu oldalon találsz infót |
zozohoho | 2225 | 2006. november 13. 14:14 |
Halihó Stomosok! Tud valaki tanácsot adni, hogyan kell helyesen tárolni a mocit a téli idõszak alatt? Volt aki azt mondta, hogy kéthetente járassam üzemi hõfokra és havonta töltsem fel az aksit. Mások szerint teljesen fel kell tölteni olajjal és a tanknak is tele kell lennie, valamint a hengerekbe is kell egy kis olajat tölteni. A kézikönyvben is ez van. Nekem ez lesz az elsõ téliesítsem, ezért kérem a tanácsotokat. Köszönettel Zozohoho. |
Wili | 2224 | 2006. november 12. 15:08 |
Gyurci, gratulálok, vigyázz magadra, bár ezzel eddig sem volt gond. Tegyél ide egy fotót ha tudsz. Elindultál egy úton, mint annak idején én is többed magammal. Nagyon jó motor a DL 1000-es, de elõbb -utóbb úgy is át kell majd költöznöd a BMW-s toipcba Csak idõ kérdése. |
Macko | 2223 | 2006. november 12. 00:41 | Válasz erre: 2222 |
Na akkor ülésmagasságban megnyerted az óhajtott két centit! Gratula! |
Gyurci | 2220 | 2006. november 11. 16:40 |
190 cm a magasságom, de úgy alakultak a dolgaim, hogy nem ülést, hanem motort tudtam cserélni, úgyhogy nem 1000-s ülés, hanem 998cm3 lett belõle!!! |
jogace | 2219 | 2006. november 11. 10:33 | Válasz erre: 2212 |
Hány centis magassághoz akarsz magasított ülést?
|
Daty | 2218 | 2006. november 11. 08:45 |
Akkor sorry mindenkitõl, nekem egy DL 1000 tulaja mondta, hogy nem kompatibilis, most én csak továbbadtam, de úgy látom kár volt!:-(( Üdv! Daty |
Ispan | 2216 | 2006. november 10. 00:02 |
Szevasztok Kollegák! Két hétre megint Svéd Ó ba utazom most nem motorral Ha gép közelbe kerülök majd jelentkezem addig is vigyázzatok magatokra. no pá is pán ![]() |
Hufi | 2215 | 2006. november 8. 20:43 |
Bocsánat Daty, hogy beleszólok, de nekem volt egy kísérletem nyáron hogy elcseréljem egy 650-es ülésre. A méreteivel nem is volt gond,sõt teljesen jól fel lehetett tenni, viszont semmilyen érezhetõ változást nem értem el vele, így vissza is cseréltem az eredeti 1000-es ülést.
|
Macko | 2214 | 2006. november 8. 20:42 | Válasz erre: 2213 |
De az! Én felraktam egy 1000-es ülést a sajátomra anno és kipróbáltam, milyen. Simán felment a helyére.
|
Daty | 2213 | 2006. november 8. 09:04 | Válasz erre: 2212 |
Az 1000 és a 650 ülése nem csereszabatos!!!!!!! Ezt vedd figyelembe!!! |
Gyurci | 2212 | 2006. november 6. 14:34 |
Nincs Valakinek egy "elfekvõ" magasított ülés DL650-hez, vagy esetleg egy DL1000-es tulajdonos, aki alacsonyabb ülésmagasságot szeretne?
|
posap | 2211 | 2006. november 1. 16:21 |
Én azzal, hogy leadtam tegnap a DL-t, asszem befejeztem az idei km-gyûjtést: a végeredmény 27585 km lett. Bár hátha lesz még egy kis jóidõ miután átveszem a béjemvét. :) |
Macko | 2210 | 2006. október 29. 21:36 | Válasz erre: 2209 |
Akkor föladom. Még 7 ezret idén már nem szeretnék motorozni (meg nem is fogok).
|
Ispan | 2209 | 2006. október 29. 21:17 | Válasz erre: 2201 |
Azért egy kicsit megsinylette szegénykémet az a pár kilométer. De tegnap se áztunk meg hahahahaha ma meg koöcsikáztam apropó még a Runnerral is mentem vagy 5 ezret |
Macko | 2208 | 2006. október 29. 21:03 | Válasz erre: 2207 |
Sokáig kereted, de csak meglett! Kitartó, ügyes kisfiú vagy!
|
boxer | 2207 | 2006. október 29. 21:02 | Válasz erre: 2206 |
Nono! 2190-es hsz: "Nézz meg egy részletes adatlapot." A felszólító módban írt mondat végére felkiáltójelet szokás tenni. No, most elbújok, mielõtt hozzámvágnál valamit. :o) |
Macko | 2206 | 2006. október 29. 20:55 | Válasz erre: 2205 |
De itt legalább nem vétettem hejesirasi hibbát...
|
boxer | 2205 | 2006. október 29. 20:54 | Válasz erre: 2204 |
A csudába! Én még csak 22000-nél tartok az idén. De azt legalább 3 motorral. És mindhárom béjemvé. És ráadásul mindhárom géjes. Uff. (Itt is figyelek ám)
|
Macko | 2203 | 2006. október 29. 20:47 | Válasz erre: 2202 |
Én biztos, hogy nem. Szûk kétezerrel elmaradok Ispántól. Szar 28-nál tartok még csak.
|
krisztian.fz6 | 2202 | 2006. október 29. 20:46 | Válasz erre: 2200 |
Ejha...március óta 30ezer km??? Gratula!! Kíváncsi lennék hogy a motorozz.hu-s tagok közül ki motorozott a legtöbet ebben a szezonban.
|
Macko | 2201 | 2006. október 29. 20:40 | Válasz erre: 2200 |
Gratula! Lassan beírhatod: "Ki az a Binlaci?" Nagyon jó a kép egyébként, de miért tûnik úgy, hogy le van hajolva a kormányvéged (vagy a kézvédõ)? |
Ispan | 2200 | 2006. október 29. 20:34 |
Macko | 2199 | 2006. október 29. 11:28 | Válasz erre: 2198 |
Azért az én DL-em a Bódissal nem maradt szégyenben annyira...
|
jogace | 2198 | 2006. október 29. 08:28 | Válasz erre: 2183 |
1000. Mer' nagyobb a hangja. Meg a katanának is két kipuffja van.
|
Koriori | 2197 | 2006. október 29. 08:07 | Válasz erre: 2196 |
Bár Örkény nektek közelebb van, viszont Ostfyasszonyfán a gokart pályán nagyon jól lehet motorozni, és csak 7000ft egy egész napos bérlet. 30 perc motor, 30 perc gokart bontásban van a menet. A nagypálya túl gyors a túraenduróknak. Az idén már bizonytalan az idõ de jövõre lehetne egy jó kis derbit rendezni !!
|
Zsifi | 2196 | 2006. október 29. 07:45 | Válasz erre: 2193 |
Szívesen rendeznék egy derbit nektek Alpokos Királyos motorosoknak... lehet gyõzni...)
|
kilajsanyi | 2195 | 2006. október 29. 07:36 | Válasz erre: 2192 |
Az Év tucatmotorja cimet meg én adom neki. |