2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
600-AS SPORTMOTOROS
Következő oldal

lecso64 2731 2010. október 7. 19:39  
Jó estét kapálógépesek!:)
Mi újság erre felé?
    

tsanyi 2730 2010. október 7. 19:32   Válasz erre: 2729
Pedig azt, hogy volt akit egy mersz napon lekõröztem és azt mondta, hogy 2.20-at ment na az vicces volt pedig a legjobb napjaimon sem voltam a közelében sem...:)))
    

Mano81 2729 2010. október 7. 19:14  
Hobbi szinten a köridõnek kb. annyi jelentõsége van, minthogy milyen matrica van a motoron. Végülis nem ebbõl élünk. Persze mindenki szeretne jobb lenni, de ezért kamuzni, az erõs :)

Ha 3:10-et mennék,azt is vállalnám :)
    

tsanyi 2728 2010. október 7. 14:43   Válasz erre: 2726
Én is akörül "hasítottam", de azért voltak olyanok akik 1-1 ilyen nap után azt mondták, hogy 2.20 alatt mentek pedig lassabbak voltak...:)))
    

Gekko 2727 2010. október 7. 14:24   Válasz erre: 2724
Néhányan néha nagyon bénák vagyunk! :))) És mikor "bénázol" felém Söndörbá?....
    

Macko 2726 2010. október 7. 12:14   Válasz erre: 2725
Ja, szerintem nem tudok 2.20-at a Hringen... :-)
A Gésával 2.30 fölött mentem kicsivel, amikor mértük.
    

Macko 2725 2010. október 7. 12:13   Válasz erre: 2724
Én D220-szat használtam 2008-ban a Fazeren. Semmi bajom nem volt vele.
    

tsanyi 2724 2010. október 7. 11:22   Válasz erre: 2722
Páran a hulladék D220-al kis SV-vel is könnyen mentek 2.20 körül és érdekes nekik jó volt......a gumidolog túl van misztifikálva, lehet, hogy a tizedekért folyó harcba beleszól, de a túramotorosnak pályán is mindegy milyen gumija van, a legvacakabb gumi határait sem tudjuk kimotorozni legfeljebb elesünk mert bénák vagyunk.....ezt már párszor bizonyították.....:))
    

C1800Rider 2723 2010. október 7. 09:39   Válasz erre: 2721
Fõleg úgy hogy 10.500-nál már ott a piros mezõ, kb ott szabályoz is. :-) Egyébként pedig 7 és 9500 között az igazi, az alatt kicsivel érkezik a nyomatékmaximum, 9500 felett meg csak a hangja nõ az ereje nem, felesleges túlforgatni. Közúton meg aztán végképp nem lehet ésszerû keretek között 7e fölé forgatni azokon a szerpentineken amiket én szerpentinnek és nem kanyargós útnak hívok. :-) A Bükk már szerpentin. :-D
    

Mano81 2722 2010. október 7. 09:28  
Pályára legalább sportgumi kell. Azt mondják, ha nem csinálsz nagy butaságot 2:10-ig elég is.
    

Macko 2721 2010. október 7. 08:49   Válasz erre: 2720
Pontosan jól látod.
A csúszkálás az egyébként a gumid hibája volt, mert átugrotta a saját üzemi hõmérsékletét. Éppen a pálya speciális aszfaltja miatt.
Amúgy meg a kis DL 9-11e között az igazi! :-)))
    

C1800Rider 2720 2010. október 7. 08:43   Válasz erre: 2719
Értem. No mindegy, a futófelület ragyássága meg a csúszkálás eléggé szar látvány/érzés volt még ha nem az én erényem is. Persze a túraenduro gumi nem a ringen való 7e-s fordulat feletti nyélgázos csapatásra való. Ez van. :-) Ami meg oda való, az a közúton nem lehet jó.
    

Macko 2719 2010. október 7. 08:32   Válasz erre: 2718
Azt kell tudni, hogy a Hringen amit a menés után a gumin látsz (már az utcain!), az nagyobb részben a puha slickek otthagyott maradéka.
Az történik, hogy a te gumid megmelegszik, majd a sok törmelék szépen beleragad. Elõször én is nagyon boldog voltam, hogy legyaláztam az Anakeet (még DL-lel nyomtam akkoriban én is!), aztán szépen elmagyarázták, hogy az közel sem mind az én dicsõségem. :-)))
    

C1800Rider 2718 2010. október 7. 08:29   Válasz erre: 2715
Ezt a melegedés dolgot a HRingen tapasztaltam a gyári trévingekkel. Ugyan lejjebb lett engedve a nyomásból, de pár kör önfeledt csapatás után (már amire a nem egészen 70 paci elég volt ott) olyan érzésem kezdett lenni mintha gumi helyett taknyon motoroznék. Csúszott-mászott a motor az íveken, a fékezés sem olyan volt mint szerettem volna. A végén néztem a gumit és olyan fél centi átmérõjû olvadt gumicsimbókok lógtak róla imitt-amott és az egész futófelülete az olvadt állapot utáni megkövülést mutatta. Eléggé gyalázatos látvány volt.
    

Macko 2717 2010. október 7. 08:27   Válasz erre: 2716
Ez csak egy saras út. Erre minek endúró? Itt elmegy egy Gixxer is... :-)))

Amúgy a felsõ képen élvezetesen és biztonságosan csak 2 módon lehetne menni:
a. bütykös gumival, aminek van oldaltartása
b. baromi nagy gázzal és gyorsan. :-)

Minden más csak kínlódás...
    

C1800Rider 2716 2010. október 7. 08:26   Válasz erre: 2713
Javíts ki ha tévednék, de az endurok ennél magasabb, kisebb súlyú, keskenyebb, nagyobb hasmagasságú motorkerékpárok. :-D
    

Macko 2715 2010. október 7. 08:25   Válasz erre: 2710
A vágott slick biztos, hogy nem melegszik be utcai körülmények között. Azt a gyárban sima futófelülettel tervezték, versenypályára. Következésképpen a versenypálya tapadási együtthatóját veszik figyelembe a keverék megalkotásakor. Az pedig versenypályán simán lehet 1, míg utcai körülmények között ezt szinte soha nem éred el.
Utcán az igénybevétel (súrlódás) sem lesz olyan magas soha, mint pályán. Így amit pályára terveztek, az csak ott fogja azt hozni, amire alkotva van. Utcán nem.
Elég egy kis por, és a vágott slickkel már fekszel is...
    

tsanyi 2714 2010. október 7. 08:09   Válasz erre: 2710
Vágott slick-et nem használok, a racsingos utcai gumákat inkább.....amúgy a használt szerintem sokkal olcsóbb mint az új hosszabb távon is, 12-15000 között jó állapotúakat lehet venni amiknek legfeljebb a széle volt használva és az sem kukára........a gyári vacak túragumival 6500-at mentem el a békával míg a használt utcai racsingosokkal 4-5000-et és legalább fogtak is...:))
    

tsanyi 2713 2010. október 7. 08:06   Válasz erre: 2708
Nem a sportguminak valóban nem jó a kézmeleg, de olyan idõben a túragumival sem megyek gyorsabban(100 körül) és ez sem csúszott.........na mondjuk ide már kevés volt a minta tavaly novemberben erdély közepén..:)) :
    

Mano81 2712 2010. október 6. 22:50  
Aha :)
    

C1800Rider 2711 2010. október 6. 22:49   Válasz erre: 2710
Mint a négy évszakos a kocsinál? :-)
    

Mano81 2710 2010. október 6. 22:47  
Vágott slick, hát nem tudom. Van aki azt használ télen-nyáron és esküszik rá, hogy melegszik és tapad hidegben is.
Az ára nagyon jó, de ha 3000 alatt elfogy, akkor szerelési díjjal ugyanott vagyok, mintha vennék egy új sportgumit.

A túragumival az a bajom, hogy pályázni nem jó, a slickel meg nem lehet túrázni :)

Szóval marad a sportgumi, az mindenhova jó egy kicsit.


    

C1800Rider 2709 2010. október 6. 18:40   Válasz erre: 2706
Igen, megtalált. :-)
    

C1800Rider 2708 2010. október 6. 18:40   Válasz erre: 2707
Hát nemtom. A kézmeleg sztem még nem üzemmeleg. Bár lehet hogy tévedek.
    

tsanyi 2707 2010. október 6. 18:08   Válasz erre: 2705
Fene tudja, én is ezt gondoltam amíg el nem kezdtem használni a racsingos gumikat, itt van kép arról, hogy az idei január 1-én Conti Race Attack hátul és Pilot race elõl combóval átruccantam szlovákiába és igen slick volt mindkettõ, de mégsem csúszott (pedig azért kissé jeges volt néhol) jobban mint a túraguma ráadásul hiába hideg, víz, néhol jég mégis kézmelegre melegedett elég hamar......
    

ErErpower 2706 2010. október 6. 17:56  
Akkor én jol jártam a Mislen pilot road 2 ct vel! jut eszembe ma volt hozzád Banditferi az olajos cuccért! ;)
    

C1800Rider 2705 2010. október 6. 14:48   Válasz erre: 2704
Talán õszre, tavaszra és esõs idõre jobb egy sporttúra mint egy üzemi hõmérsékletét el nem érõ sportgumi.
    

Mano81 2704 2010. október 6. 13:42  
Azt mondják esõben mindig több tapadás van, mint gondolná az ember. Persze ha elkezdi feszegetni a határokat, könnyû elszállni. Többen úgy nyertek versenyt esõben, hogy gyakorlatilag mindenki elcsúszott elõttük.

Utcán szerintem már az is nagy eredmény, ha nem úgy kanyarodok, mintha a hímes tojásokon mennék. Rekordidõt meg nem utcán kell motorozni :)

Tényleg, a sporttúra-abroncsok mennyivel jobbak esõben, mint a sport?

Bár úgyis sportot teszek fel. Kijött a Sportec M5, dõlésszög-indikátorral. Király. :)


    

C1800Rider 2703 2010. október 6. 09:59   Válasz erre: 2702
Azért nem árt fejben elfogadni azt a tényt hogy a bukta is benne van a manõverben. :-) Ha ezt valaki nagyon ellenzi magában akkor úgysem fogja merni megpróbálni. Persze esni sokkal kisebb eséllyel fog mint amit magának jósolt, de el kell fogadni hogy az is benne van a pakliban.
    

Macko 2702 2010. október 5. 21:40   Válasz erre: 2697
Ahhoz csak 2 dolog kell:

- jó gumi és
- ERÕS HIT!

Akkor megy gond nélkül.

:-)))
    

Mano81 2701 2010. október 5. 20:23  
:)

Nem ám úgy van, mind régen, másósz egy kucsot oszt jóvan. Ezek a mai gépek.... :)
    

Spider 2700 2010. október 5. 19:36   Válasz erre: 2699
Áááááá
ugyan má dikkmán
nem tanitani kõ neki
Bedugnyi!
    

Mano81 2699 2010. október 5. 19:35  
Megtanítottuk a computernek az új kulcsot, ez elmaradt a múltkor.
    

Spider 2698 2010. október 5. 19:28   Válasz erre: 2697
Jó estét
Há de méé vótáá a szervízbé?
    

Mano81 2697 2010. október 5. 19:02  
Jó estét!

Ma voltam szervízben, hazafelé meg gyakoroltam a vízen motorozást 55 km-en át. Úgy még nem megy, mint Kyonarinak, de haladok.
    

giroszmen 2696 2010. október 4. 19:31  
Jóóó estét!
    

Mano81 2695 2010. október 4. 19:07  
Superbike-ban Raymond Roche lesz bajnok Ducati 851-gyel. (1990)
    

Mano81 2693 2010. október 4. 19:00  
Komolyabb vizekre evezve: Superbike-nosztalgia 2.rész

1989-ben túl sok minden nem történt, ismét Fred Merkel bajnok az RC 30-cal. '90-ben már annál inkább, mivel elindítják a Supersport világbajnokságot. Howard Selby nyer Yamahával (gondolom FZR 600, de nem vagyok benne biztos, és Selbyrõl kép sincs. Akinek van, ne tartsa vissza)
    

Mano81 2692 2010. október 4. 18:54  
Hát mit mondjak, sirályul nyomja a vakert :)
    

C1800Rider 2691 2010. október 4. 18:36   Válasz erre: 2690
Akkor nézd csak meg ezt. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=eLruLiiQdBk
    

Mano81 2690 2010. október 4. 17:21  
"Hádde a fõtéren vagy a mengonác elõtt estefelé mikor gyûlik a banda lehet vele vakítani a népet meee mennyire brutál mááá"

Haláli dumád van, bírom :)
    

C1800Rider 2689 2010. október 4. 15:28   Válasz erre: 2688
Há dehogynem! Úvé nejjon a hengerek fölé, úvé festékkel szépen kifesteni a kontúrjait a blokknak, LED-eket mindenhová, aztán lehet vele parasztot vakítani. :-)
A menetjelzõ fénynek is csak annyiból látnám értelmét hogy nagyobb lenen a fénykibocsájtó felület (bár így se aprócska) és ezáltal észrevehetõbb lenne a moci.
    

Spider 2688 2010. október 4. 15:16   Válasz erre: 2687
ez nem karácsonyfa hogy fel kelljen díszíteni
nem tunnnyíng verda!
nem kell a hasára meg hûtõ re neon
nem ettõl lesz menõ egy verda
az enyém gyárilag faszán néz ki(persze kinek mi)
:DDDDDDDDD
    

C1800Rider 2687 2010. október 4. 14:55   Válasz erre: 2686
Hádde a fõtéren vagy a mengonác elõtt estefelé mikor gyûlik a banda lehet vele vakítani a népet meee mennyire brutál mááá. :-)
    

Spider 2686 2010. október 4. 14:45   Válasz erre: 2684
ez így mind szép és jó
de mihelyt felkapcsolod a világításod az egészbõl semmit sem látsz.
mert ez csak helyzetfény megvilágítás
otthon én saját magam legyártottam
a legerõsebb ledel is csak akkor volt bármi ha nem világított a lámpa.
    

C1800Rider 2685 2010. október 4. 14:08   Válasz erre: 2684
Elõírás szerint elõrefelé csak fehér vagy kadmiumsárga fényt áraszthatsz, az indexek meg borostyánsárgák. Ezen kívül minden más TILOS (ráadásul a kékre nagyon harapnak is, joggal) és egy kekecebb rendõr leszereli a rendszámot. Jól néz ki meg minden, fehérben én is bevállalnék a DL-be valami jó kis LED-es menetjelzõ fényt a lámpatest vonalait követõ LE sorral. :-) Csak ahhoz nem van.
    

Mano81 2684 2010. október 4. 12:52  
Csak látványosságnak tettem be, nem akarok ilyet. Amúgy gondolom,hogy nem teljesen legális. Sötétben kérdéses, hogy látsz-e valamit, na meg a szembejövõt is zavarja a piros, nem tudja, hogy ez most jön vagy megy :)
    

C1800Rider 2683 2010. október 4. 10:53   Válasz erre: 2679
Fõleg úgy hogy a pirosért meg a kékért még meg is büntethet/mûszakira küldhet a rendõr.
    

Mano81 2682 2010. október 4. 09:31  
http://www.youtube.com/watch?v=bjWtcqPeZLw

Nordkaap? Ott biztosan lenne hó :)
    

Macko 2681 2010. október 3. 20:56   Válasz erre: 2677
Én megúsztam zakó nélkül, de voltunk így egy páran.
Nagyon élveztem, remélem lesz hó a 2011-esen is! :-)
    

Mano81 2680 2010. október 3. 20:50  
És tényleg, van az enyémhez is, de valóban drága. Inkább elmotorozom azt a pénzt.
    

Spider 2679 2010. október 3. 20:15   Válasz erre: 2678
Angel eye
régen én is gondolkodtam rajta
de elég húzós
http://www.motostyling.hu/webshop/kulso-optika/elso-lampak_angel-eyes-gsx-r
    

Mano81 2678 2010. október 3. 17:58  
Más: RR morcosítva. Kissé hardcore.
    

Mano81 2677 2010. október 3. 17:54  
Tavaly voltam a Yetin. (nézõként :)
A pálya fele havas volt, ott mûvészet volt nem esni. Ha lenne egy eldobható pályagépem amit nem sajnálok, istenemre bevállalnám...
    

bundas13 2676 2010. október 3. 15:09   Válasz erre: 2675
Ha addig összeáll a 24 órás veterán verseny MZ-nk akkor lehet, hogy benevezünk :D
    

Macko 2675 2010. október 3. 12:44   Válasz erre: 2674
Miért? A legnagyobb buli!
Én a tavalyit élveztem a legjobban, mert akkor végre rendesen havas volt minden. :-)
    

bundas13 2674 2010. október 3. 10:34   Válasz erre: 2673
lehet, hogy aztat be kéne vállalni..... bár a haverom aki volt, piszikét lebeszélt róla :D
    

Macko 2673 2010. október 2. 21:55   Válasz erre: 2670
A lényeg, hogy a Yetire gyertek motorozni!!! :-)))
    

vacak1022 2672 2010. október 2. 21:51  
Örülök neki:DDDD máskor is naggyon szívessen:P
    

bundas13 2671 2010. október 2. 21:28  
autóval voltam ám... Amúgy télleg jó volt talizni! fóleg a rágó volt jó :DDDD
    

Mano81 2670 2010. október 2. 20:52  
Ott volt a Bundi is, nem is hiszem el :)
Sajnos most az év hidegebbik fele jön, ezért a legközelebb elhúzódhat, bár ki tudja, tavaly dec. 24-én 20 fok volt...
    

vacak1022 2669 2010. október 2. 19:45  
Sziasztok Bundi:),Mano!

Jó volt látni ma titeket:)
Örültem:)
    

Mano81 2668 2010. szeptember 28. 20:06  
Elhatároztam, hogy indítok egy sorozatot a Superbike-supersport versenysorozat világbajnokairól és motorjairól.Minden héten 1. Engem szórakoztat, akit nem érdekel, szóljon nyugodtan, hogy álljak le (persze nem biztos, hogy le fogok :)

Szóval elsõ versenyzõnk Fred Merkel 1988-ból a Honda RC 30-cal (vagyis VFR 750 R!)
    

Mano81 2667 2010. szeptember 28. 19:59  
Jó lenne, de egyre hûvösebb van, meg egyre korábban sötétedik. Azért csörgess meg, mikor mennél.
    

Spider 2666 2010. szeptember 28. 19:36   Válasz erre: 2665
az én vasam most van a szerelõnél
    

giroszmen 2665 2010. szeptember 28. 19:15  
Ne tom ti hogy vagytok vele , de még az idén nyomhatnánk egy ringet ! Nagyban idõjárás függõ a dolog tudom .

    

Mano81 2664 2010. szeptember 28. 18:57  
Lecsó, tudjuk, hogy Mackó jó ember, és hódolattal adózunk, hogy megtiszteli szerény fórumunkat :)

Viccen kívül tudom ki õ, jó ember és jó motoros. Kétszer találkoztunk futólag, sajnos sokat nem beszéltünk (másodszor egy törött motor volt mellettem), de ami késik nem múlik. Többet nem írok, nem akarom agyondícsérni.
    

Mano81 2663 2010. szeptember 28. 18:44  
Dehogyis! :)
    

giroszmen 2662 2010. szeptember 28. 18:34  
Sziasztok ! Punnyad mindenki ?
    

giroszmen 2661 2010. szeptember 28. 07:17   Válasz erre: 2653
Jó reggelt ! Maci azt kell mondanom szívembõl beszélsz .
Van egy Varaderós barátom , annó még rengeteget beszélgettünk a kanyarokról , hogy felállítani a motort tilos , küzdeni kell.
    

lecso64 2660 2010. szeptember 27. 19:48   Válasz erre: 2658
Üdv kapálógépesek!
A legjobb ember van köztetek Mackó személyében!
Sokat tanulhattok tõle.
Bocsi,hogy bele koty koty
    

Macko 2659 2010. szeptember 27. 13:37   Válasz erre: 2658
Amit kevesen tudnak, hogy egy erõsen ledöntött motor a gumi szétterülése és melegedése miatt annyit lassul, ami közelíti a vészfékezés szintjét!
    

Mano81 2658 2010. szeptember 27. 13:08  
Mackónak igaza van abban, hogy minden fejben dõl el. Nekem közúton volt egy hasonló útról leszaladós mutatványom régebben.Utólag világos, hogy a kanyart be lehetett volna venni talán még fékezés nélkül is.
Sõt a vicc az, hogy a lowsider kevésbé veszélyes, mintha egyenesen belerongyolsz valamibe.
    

Macko 2657 2010. szeptember 27. 13:01   Válasz erre: 2656
Az biztos, meg sokkal olcsóbb is! :-)
    

Spider 2656 2010. szeptember 27. 12:28   Válasz erre: 2653
Ez valószinüleg így is van
de mivel 2x voltam a pannonia ringen így még van mit tanulni
és úgy gondoltam egyenesen egyszerübb mint elcsúszni
    

matador 2655 2010. szeptember 27. 05:32   Válasz erre: 2653
Ez mind igaz egy kanyarban megláttam egy jó nagy követ, no csak azt tudjam kikerülni, nagyon néztem, néztem ... a kanyar ív persze már nem volt frankó, persze ráfutotttam a "negyedtéglára", s lazán beletaláltam a Gellért-hegyi szallagkorlát alá!
Néhányan megálltak s segítettek kiráncigálni a motort a korlát alól, egy fiatal srác arról érdeklõdött :törés teszten vagyok-e.Jót kacagtunk... megúsztam egy karcolás nélkül... de a motor...
    

matador 2654 2010. szeptember 27. 05:26   Válasz erre: 2650
Valamikor én is azt hittem én leszek a magyar Agostini....
    

Macko 2653 2010. szeptember 27. 05:16   Válasz erre: 2645
Ha lehetek gonosz, erre van egy mondás. A kanyar akkor sok, ha elesel benne, mert nem fértél el (bár megtettél mindent). Ha egyenesen kimész belõle fékezve, akkor sajnos te voltál kevés hozzá.
Amit nagyon meg kell tanulni: soha nem adod fel a kanyart! Oda nézel, ahova menni akarsz, és döntesz amíg lehet. A motor többnyire elfordul (néha nem...) - ha fejben elbukod, akkor van az, hogy meg sem próbálsz kanyarodni.
Lehet hogy ez genyán hangzik, de így van. És éppen erre való a versenypálya (egyfelõl): itt elsajátíthatod ezt a szemléletet, amivel aztán rengeteg tipikus motoros balesetet ki tudsz védeni a közúton!
    

Macko 2652 2010. szeptember 27. 05:12   Válasz erre: 2647
A Pannónia hosszabb, viszont nagyjából ugyanott van a körrekord.

Hring: 4381m, 1'51
Pring: 4740m, 1'54

Ezek alapján nem lassabb...
    

giroszmen 2651 2010. szeptember 27. 04:45   Válasz erre: 2650
Jó kép.
    

Mano81 2650 2010. szeptember 26. 23:02  
Így kellett volna kezdeni. Most tuti jobban menne. ;)
    

Mano81 2649 2010. szeptember 24. 12:33  
:) Akkor jó. Ennél nagyobb ne is legyen.
    

Spider 2648 2010. szeptember 24. 11:10   Válasz erre: 2646
csak beparkoltam :D
amíg lehetett fékeztem aztán egyenesen be
elsûlyedtem kitoltak mentem tova :)
    

Mano81 2647 2010. szeptember 24. 10:04  
Na azért a P.ring nem H.ring. 2 kilós kanyar itt nem igen van, max. az egyenes végén mész annyival.
    

Mano81 2646 2010. szeptember 24. 09:57  
Jesszus, de nem dobtad el, csak leszaladtál?
    

Spider 2645 2010. szeptember 24. 08:19  
az nem tudom hányas kanyar
de én a pálya hátsó részén parkoltam be a kavicságyba én 10 nek számoltam 2 gyors kanyar után volt :)
És ott már nem tudtam elfordulni.
    

giroszmen 2644 2010. szeptember 24. 07:28   Válasz erre: 2638
A ház kanyar ha jól számolom a 11 es , elõtte van rengeteg féknyom.
    

giroszmen 2643 2010. szeptember 24. 07:23   Válasz erre: 2642
Jó reggelt ! Az a társaság akikkel voltam , közülük néhányan törtek össze motort a ringen.
Én személy szerint még a VFR es korszakot is beleszámítva kb.: 15 alkalommal voltam fenn a pályán mire fejbõl tudom merre is megy a kanyar és kb. magamhoz mérve mekkora sebességgel mehetek.
Úgyhogy hajrá , lesz ez még jobb is.
    

bundas13 2642 2010. szeptember 23. 22:52   Válasz erre: 2641
jaja, kb erre gondoltam. én is valami hasonló különbséget érzékeltem, sógorék hihetetlenül kûdték. Meg persze az a társaság is, akikkel ott lehettünk a pályán. Én személy szerint csak kerestem a helyem... :DDD Szóval nem látom olyan egyszerûen a helyzetet, mint Manó :D
    

Macko 2641 2010. szeptember 23. 22:34   Válasz erre: 2640
Ahogy én a Yetikre visszaemlékszem, vagy a Hringes motorozásaimra, olyan 60-at kapok a kanyarokban. Néha többet.
Van, ahol én 120 körül fordulok, és konkrétan tudom, hogy ott két kilóval elfér egy ezres, ha van vér az ember pucájában.
:-)

(Hring 11-es kanyar)
    

bundas13 2640 2010. szeptember 23. 22:27   Válasz erre: 2635
amúgy szerintem nem ennyi a különbség sebességben sem, meg egyéb paraméterekben, de mindegy. Gyakorlatilag fényévekre vannak tõlünk :DDDD
    

Macko 2638 2010. szeptember 23. 21:34   Válasz erre: 2632
A "ház kanyar" az melyik?
    

bundas13 2637 2010. szeptember 23. 21:29   Válasz erre: 2631
a megcsúszásban benne volt picikét a balf@szságom, gyakorlatilag túlságosan döntött állapotban hirtelen húztam túl nagy gázt. Ja meg erre a helyzetre nem a sport attack a legmegfelelõbb megoldás, most már érzem
    

bundas13 2636 2010. szeptember 23. 21:12   Válasz erre: 2633
ok, köszi, szóljál, remélem tudok élni a lehetõséggel
    

Mano81 2635 2010. szeptember 23. 21:05  
Oksa. Én egyébként pozitívabban látom a helyzetet (rossz szokás) : szerintem kanyarsebesség tekintetében nincs túl nagy különbség félprofi és mondjuk hobbi pályázó között. Úgy 15-20 km/h. Egyenesben meg ugye egyformák (ha azonos a motor)

Szóval 15 km/h. Ebben van 15 év gyakorlás, 5 összetört motor és egy nagyobb bukás.
Persze a profi késõbb fékez, elõbb gyorsít ki meg bevág eléd. Összességében ezért sokkal gyorsabb.
    

Spider 2634 2010. szeptember 23. 21:03  
Ezeket honnan veszed?
Meg milyen áron?
    

giroszmen 2633 2010. szeptember 23. 20:52  
Elteszem magam holnapra , egyébként ha lesz még akció telizek !!
    

giroszmen 2632 2010. szeptember 23. 20:48   Válasz erre: 2630
Azért azt senki sem publikálja mennyi motort tör össze mire úgy tud menni mint Meklau, illetve menyi idõt tölt nyeregbe.
A ház kanyarnál úgy elment mintha esti sétán lettem volna, igaz utána intett kicsit necces volt a helyzet.
    

Macko 2631 2010. szeptember 23. 20:40   Válasz erre: 2629
Ezért jó a haccázas, sokkal megbocsájtóbb.
    

bundas13 2630 2010. szeptember 23. 20:37   Válasz erre: 2623
Persze, jól érzem magam, csak attól leszek frusztrált, ha látom, hogy más mennyire megy, én meg mennyire nem tudok még :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők