2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
600-AS SPORTMOTOROS
Következő oldal

lecso64 1106 2010. április 28. 06:47  
Jó reggelt kapálógépesek!:))
Minek a kapa mellé gumi?:))))))

Na viccet félre téve, Gumit Én úgy szoktam cserélni,hogy mindig egyformát teszek fel és amikor a hátsó megkopik akkor ugyan olyat veszek,mert az elsõ gumi elbír kettõ hátsót.(Nálam)
Persze ez nem vonatkozik a Michelin Makadámra mert az a rohadék gumi nem akar kopni:( többet nem is teszek fel ilyet:)
    

bundas13 1105 2010. április 27. 23:16   Válasz erre: 1104
ja, az ilyen: u7777777777777777iweogvbrhcgvu
    

C1800Rider 1104 2010. április 27. 23:14  
Lassan lépek me akkorákat ásítok hogy félek kiesik a koponyám a számon a billentyûzetre az meg elég kellemetlen lenne.
    

C1800Rider 1103 2010. április 27. 23:13   Válasz erre: 1102
Az enyém elég furán kopott el elöl, a két szélén és a közepén volt még minta de a közepe és a két széle között félúton már kilátszott a kopásjelzõ. Hátul meg a közepe volt megkopva, na nem kockára de láthatóan jobban mint a két széle.
    

bundas13 1102 2010. április 27. 23:10   Válasz erre: 1101
nekem csak az elsõ oldala kopott el, a hátsó még teljesen rendben van. Elvileg a második elsõgumával fog elfogyni a hátsóm. remélem
    

C1800Rider 1101 2010. április 27. 23:07   Válasz erre: 1100
Ezt én se tom. Az biztos hogy ha más nem valami olcsó túragumiból (Conti RoadAttack2 pölö) vennék egy párat mint egy drágább hátsó sporttúrát vegyítsek egy sportgumival. Kíváncsi leszek a mostani gumim hogy bírja majd az igénybevételt, az elõzõnél elkopott az elsõ is meg a hátsó is együtt.
    

bundas13 1100 2010. április 27. 23:02   Válasz erre: 1099
mondjuk a sport, és a túrasport abroncs között elvileg talán nics akkora tapadásbeli különbség - vagy igen? Na mindegy nem értek a röpülõkhöz :( Nekem jó ami van, de nem tennék rá különbözõ fajtát.
    

C1800Rider 1099 2010. április 27. 22:51   Válasz erre: 1098
Talán ha az elsõ tapadósabb az annyira nem is baj, mert ha a háta csúszik meg az még kontrollálható. De ha az eleje elmegy mert a hátán még nem érzõdik csúszás azt megfogni...
    

bundas13 1098 2010. április 27. 22:49   Válasz erre: 1097
meg azért anyagban is van közöttük különbség, nem biztos, hogy célszerû egy tapadósabbat passzítani egy keményebbhez, mert meglepõ lehet egy kanyarban az eredmény - de ez csak az én agyszüleményem, ha nem így van, valaki hozzáértõ felhomályosíthatna
    

C1800Rider 1097 2010. április 27. 22:46   Válasz erre: 1093
Hááát, ez érdekes kérdés. A sportos gumik ugye hegyesek, míg a túrásak laposabb profilúak. Nemtom mennyire szerencsés egy laposabb profilú gumit egy hegyesebbhez pászítani. Talán ezért szerencsésebb lenne inkább párban cserélni.
    

bundas13 1096 2010. április 27. 22:36   Válasz erre: 1076
Nagyok király vidi, csütörtökön megyünk kakucsozni mi is, remélem ne mjön közbe semmi :)))) talán még kamera is lesz, megörökítjük a poroszkálást :D
    

bundas13 1095 2010. április 27. 22:32   Válasz erre: 1093
én érdesítettet használok..... vagyis sportot :) szóval elvielg csak elsõt fogok cserélni, de valaki hozzáértõ azt mondta, hogy ha külön cserélem, akkor ugyanolyan fajta legyen.
    

Mano81 1094 2010. április 27. 22:28  
Ja motorgumiról van szó...:D
    

Mano81 1093 2010. április 27. 22:27  
OK.
Van valakinek tapasztalata vegyes gumival, pl.szerintetek elsõ sportgumihoz fel lehet-e pattintani sporttúra hátsót, vagy inkább ne. És mindig párban cseréljük vagy a kevéssé kopott elsõhöz mehet egy új hátsó?
Persze tudom, legjobb ha párban új gumi és ugyanaz a típus, de mégis érdekel.


    

TPBalaton 1092 2010. április 27. 22:27   Válasz erre: 1090
Mit?
    

C1800Rider 1091 2010. április 27. 22:27   Válasz erre: 1090
Minden nap többször is. :-) Azzal járok melózni, sõt, van hogy hátulról dugok ha a sisakot az ülés alatti akasztóra akarom függeszteni! :-D
    

bundas13 1090 2010. április 27. 22:24   Válasz erre: 1089
Ok! Dugtál már motoron? :DDDDD ;-)
    

C1800Rider 1089 2010. április 27. 21:44   Válasz erre: 1088
Hálistennek eddig itt nem ez volt a tendencia. :-) Dumáljunk a motorozásról. :-D
    

Mano81 1088 2010. április 27. 21:42  
Jól van, abbahagyjuk. Nem akarunk elveszíteni :)
    

C1800Rider 1086 2010. április 27. 20:48   Válasz erre: 1083
Jó-jó de az ott van itt meg itt. :-D A speciálisan ezen célból létesült vagy fõleg ilyen célból frissülõ topicokat nem nagyon szokom látogatni. :_D
    

lecso64 1085 2010. április 27. 20:45  
Nem látom mellette a BMW-t:)))
    

giroszmen 1084 2010. április 27. 20:44  
http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/300775/2 target=_blank> Link </A>
Elég komoly, hú mindjárt kedvet is kapok egy kis ....
    

lecso64 1083 2010. április 27. 20:43   Válasz erre: 1082
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=788&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_Zala__s_k_rny_ke_bar_ti_t_rsas_g target=_blank> Link </A>
Nézz csak ide át!
Mit is írtam az elõbb:))))
    

C1800Rider 1082 2010. április 27. 20:39  
Na? Ki lesz az elsõ kajálós? :-D
    

giroszmen 1081 2010. április 27. 20:37   Válasz erre: 1079
Várjatok csak mindjárt kutakodok!
    

lecso64 1080 2010. április 27. 20:16   Válasz erre: 1079
Sziasztok kapálógépesek!:))
Ugye milyen érdekes,minden jó nõ a Honda mellett áll:)))
    

Mano81 1079 2010. április 27. 18:57  
Giroszmen, színesítsük a fórumot? (re 1069)


    

tsanyi 1078 2010. április 27. 18:37   Válasz erre: 1077
Elõzõ héten én is voltam kint, egész jó kis pálya és nem utolsó szempont, hogy igen olcsó...:)
    

Mano81 1077 2010. április 27. 18:15  
Jó felvétel. Maradhat :)
    

tsanyi 1076 2010. április 27. 17:59  
Egyik haver kakucsos felvétele érdekes szemszögbõl.......

http://www.youtube.com/watch?v=mt33P2sPDVc&feature=player_embedded
    

bundas13 1075 2010. április 27. 17:56   Válasz erre: 1074
egy haveromnak van ilyen autója, bár még nem ültem benne :))) és abban sincs fluxuskondenzátor :))))
    

Mano81 1074 2010. április 27. 17:50  
Volt egy Delorean is, de nem volt benne fluxuskondenzátor (tehát idõutazásra korlátozottan alkalmas :)


    

Mano81 1073 2010. április 27. 17:47  
Lecso, az XX nagyon jól néz ki a Blackbird mellett, ez igen.

(Hayabusára is van ilyen repülõs hasonlat: keresztezték a Honda Goldwinget egy NASA ûrsiklóval:)

A BMW persze hogy jó, nem kérdés. Vasárnap ültem eggyen a kiállításon, de sajnos csak álló helyzetben.
    

bundas13 1072 2010. április 27. 12:00  
http://www.motorshow1.hu/index.php target=_blank> Link </A>
a bmw nagyon ott van.....
    

bundas13 1071 2010. április 26. 22:13   Válasz erre: 1069
tetszik a matrac
    

bundas13 1070 2010. április 26. 21:51   Válasz erre: 1069
És múkodik! :DDDDD jó kép, jók a beállítások....
    

giroszmen 1069 2010. április 26. 21:34   Válasz erre: 1066
http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/303412/2 target=_blank> Link </A>
Na nesze nektek.
    

bundas13 1068 2010. április 26. 21:14   Válasz erre: 1066
így megy
    

bundas13 1067 2010. április 26. 21:14  
http://www.ingatlankell.hu/ target=_blank> Link </A>
ez?
    

bundas13 1066 2010. április 26. 21:13   Válasz erre: 1065
link, enter, szöveg. úgy nem megy?
    

lecso64 1065 2010. április 26. 21:10   Válasz erre: 1063
nekem úgy sem jóóóóóóóóó:(((((((
    

Lentus 1064 2010. április 26. 21:09   Válasz erre: 1063
sorry, most látom hogy már megkaptad a választ...
    

Lentus 1063 2010. április 26. 21:08   Válasz erre: 1058
elõször a link beillesztése és utána a szöveg, fordítva nekem is csak hosszan jön össze

    

bundas13 1062 2010. április 26. 21:07   Válasz erre: 1055
mer durrog?
    

lecso64 1061 2010. április 26. 20:51  
Nem rossz:))))))

    

giroszmen 1060 2010. április 26. 20:51   Válasz erre: 1059
Köszi!
    

TPBalaton 1059 2010. április 26. 20:48   Válasz erre: 1058
Szia
Elõször kell a linket bemásolni,csak utána szabad szöveget írni!
    

giroszmen 1058 2010. április 26. 20:47   Válasz erre: 1056
Helló Gábor , ezt a linket hogy készítetted, nekem mostanába csak hosszú karakter sor ?
    

Lentus 1057 2010. április 26. 20:45  
http://www.wildanimalsonline.com/birds/blackbird-turdusmerula.jpg target=_blank> Link </A>

vagy lecserélte egy ilyenre :D
    

Lentus 1056 2010. április 26. 20:44   Válasz erre: 1054
http://www.siue.edu/~jvotsmi/votspicts/motorcycle_picts/super_blackbird.jpg target=_blank> Link </A>

erre gondolsz? :D
    

TPBalaton 1055 2010. április 26. 20:43   Válasz erre: 1054
Tudod Te!!:-))))
Az a durrogós gépsárkány!:-))
    

lecso64 1054 2010. április 26. 20:40   Válasz erre: 1053
Mire gondolsz?

    

TPBalaton 1053 2010. április 26. 20:37   Válasz erre: 1052
Mi van a feketerigóddal??:-))))))
    

lecso64 1052 2010. április 26. 20:35  
heló kapálógépesek!
Mizu erre felé?

    

TPBalaton 1051 2010. április 26. 20:31   Válasz erre: 1050
Eplényben a vasútiátjáró fölött láttam ezüst astrát.
    

bundas13 1050 2010. április 26. 20:29   Válasz erre: 1049
focus kombi-kamerával volt Cseszneknél 1x, 2x polgárõrautóban kamera (Ravazdon, meg Écsen), meg Gyõr környékén sötétkék bora szokott mérni, de szokott Zirc környékén vmi kisautóból is méregetés lenni asszem. hogy milyen típusú cuccok, azt nem tom, nem értek a röpülõkhöz.
    

TPBalaton 1049 2010. április 26. 19:12   Válasz erre: 1048
Mijen trafik szoktak arra figyelni??
    

bundas13 1048 2010. április 26. 19:09   Válasz erre: 1047
naja, tapasztalom idõnként. eddig a rekord egy délután 4 trafi Gyõr-Csesznek között
    

TPBalaton 1047 2010. április 26. 19:02   Válasz erre: 1046
Környék speedesei oda járnak.A várral szembeni parkolóban szoktak is sokan várakozni.+ néha a fakabátok is beállnak lassítónak!:-)))))
    

bundas13 1046 2010. április 26. 18:58   Válasz erre: 1045
sokan mennek így is mint az állat.... kétszeméllyel egykerék minimum 150 stb. durva
    

Mano81 1045 2010. április 26. 17:15  
Ja, Csesznek... az jó. Kár, hogy nem belátható a kanyar, akkor még jobban merne menni az ember. (Vagy inkább szerencse, hogy nem az?)
    

bundas13 1044 2010. április 26. 10:59   Válasz erre: 1043
az tény lehetne hosszabb is, el lehetne viselni. :)
    

TPBalaton 1043 2010. április 26. 10:57   Válasz erre: 1041
Meg az a -,hogy rövíd!:-))))
    

C1800Rider 1042 2010. április 26. 08:14   Válasz erre: 1041
Tavaly az egyenesig én is autók mögött cöcmörögtem, utána eleresztettem (egyenes) aztán meg csak pislogtam hogy dicsak milyen fura ívû kanyar. :-) Alig gyõztem mégy mélyebbre tologatni a gépet. :-)
    

bundas13 1041 2010. április 26. 08:09   Válasz erre: 1040
Én ha motorozok, arra szoktam általában menni, tök közel van, most már az aszfalt is jó minõségû, jó kis kanyargós, csak ha beszorul az ember autók közé, akkor szívás. Tegnap sikerült is visszafelé beállni 50nel egy autós oszlopba.
    

C1800Rider 1040 2010. április 26. 06:50   Válasz erre: 1035
Tavaly jártam arra kíváncsiságból,nem rossz. :-) A parkoló utáni kanyar (fölfelé) elég tréfás. :-)
    

bundas13 1039 2010. április 25. 22:09   Válasz erre: 1038
én nem tudom, nem értek a röpülõkhöz :DDDDDD
    

Mano81 1038 2010. április 25. 22:03  
Igen,Imi 16. ebben a mezõnyben ez is nagy eredmény, csak így tovább.

Egyszer azt írtam, hogy a kanyargós pályákon jobban mennek a 600-asok, mint az 1000-esek. Nos ez így nem teljesen igaz. A Superbike jobb idõt megy, mint a supersport, viszont csak kevéssel maradnak le.
Ami viszont érdekes, hogy a supersport mindenhol jobb idõt megy, mint a Stock 1000, kivéve Monza. Tehát csak köbcenti növeléssel nem lehet gyõzni.

Ami meg Qrva érdekes, hogy a Stock 1000 sem sokkal marad el a Superbike-tól (3-4 mp, néha csak 2-3) pedig "az egyik a legjobb széria alapon épített gigadrága versenygép, a másikat meg majdnem a szalonból tolják a pályára" (Fastride)
    

bundas13 1037 2010. április 25. 21:42  
600-as sportmotoros hír: Tóth Imi végigment élete elsõ supersport vb futamán: http://www.motorshow1.hu/index.php
    

bundas13 1036 2010. április 25. 21:27   Válasz erre: 1031
Sokat gondolkoztam, hogyan lehet ezt megoldani, aztán rájöttem, hogy a Hyosung GV650-es szíjas, úgyhogy elvileg minden SV650 és DL650 átalakítható. Már csak az a kérdés, hogy mennyibe kerül egy szíj.
    

bundas13 1035 2010. április 25. 21:25  
Ma végre motoroztam egy kicsit, nyomtam egy Csesznek-ringet, hûdejóvót!
    

bundas13 1034 2010. április 25. 20:10  
Akkor nem lesz szíjjasra alakítva a motorom.... :DDDDD
    

C1800Rider 1033 2010. április 25. 15:56   Válasz erre: 1031
Hallottam-olvastam róla a neten valahol. árulnak ilyet németországban is de annak az ára a maga 1000 ajrójával kissé húzós. Azért már adnak jópár doboz láncsprayt meg láncszettet.
    

C1800Rider 1032 2010. április 25. 15:54   Válasz erre: 1029
Nemtom. Ha kopásnyomok vannak rajta akkor igen. És kényes még az apró kavicsokra is a szíjhajtás.
    

Macko 1031 2010. április 25. 15:36   Válasz erre: 1029
Van egy gyõri srác, aki a DL650-et szíjasra alakította.
Nem kell fújni, sokkal-sokkal halkabb, de anyagilag nem éri meg. Neki 12 ezrenként kell cserélnie a szíjat ha jól rémlik.
    

Mano81 1030 2010. április 25. 15:13  
Azt nem tudom, de a meglévõ lánchajtást szíjra cserélni tuti nem éri meg, nagy költsége lenne. Meg elég furán nézne ki a CBR bordásszíjjal :)
    

TPBalaton 1029 2010. április 25. 14:32   Válasz erre: 1028
Szíjhajtásnál a bordáskereket is kell cserélni?
    

C1800Rider 1028 2010. április 25. 13:34   Válasz erre: 1027
Idõnként a szíjat is kell cserélni. Asszem a Kawa VN900-asét 50e-ként.
    

bundas13 1027 2010. április 25. 13:12   Válasz erre: 1026
Ezért kell BMW, nem pedig japó csopper.... :)))))) Amúgy meg a legpraktikusabb és legolcsóbb megoldás szerintem a szíj - már amelyik motorban ezt lehet alkalmazni
    

C1800Rider 1026 2010. április 25. 12:14   Válasz erre: 1025
A Yamaha kisebbik DragStarjainál nem csak csapágyat kell cserélni... Kúp+tányérkerék egy kisebb vagyon.
    

Macko 1025 2010. április 25. 10:37   Válasz erre: 1022
A kardánt nem kell cserélni, csak a hátsó szöghajtás csapágyazását. Nekem 71000-nél fáradtak el, és tok-vonó 46000 volt a javítás.
    

lecso64 1024 2010. április 25. 10:34   Válasz erre: 1022
Én nem tudom én csak mondtam,hogy maradok a láncnál.:))))
Azzal verekedni is lehet:)))))))
Mire a kardánt ki veszed:)))agyon vernek a láncosok:_)))))
    

Spider 1023 2010. április 25. 10:14  
egy idõ után az is elhasználódik
    

Mano81 1022 2010. április 25. 10:02  
Kardánt cserélni? Ilyet még nem hallottam. Mi volt vele?
    

giroszmen 1021 2010. április 25. 07:55   Válasz erre: 1020
Jóvanna , van aki kardánt cserél, mások meg láncot.
    

lecso64 1020 2010. április 25. 06:54  
Jó reggelt kapálógépesek:)))!
Én maradok a láncnál,nincsenek jó emlékeim a kardánrol:)))
    

bundas13 1019 2010. április 24. 21:55   Válasz erre: 1018
kardánnal könnyû :))))) de hát nem mindenkinek van béjemwéje ;-)
    

giroszmen 1018 2010. április 24. 21:43  
én meg nekiadtam a lánc sprémet szomszédomnak.
    

giroszmen 1017 2010. április 24. 21:39   Válasz erre: 1005
jó estét , azt hiszem 75 körül dobták utánnam.
    

bundas13 1016 2010. április 24. 20:21  
Na moci kész, kipufogó fent, db killer berakva, talán így nem baszogatnak a rend éber õrei :))) kapott a kicsikáé egy felnicsíkot is, úgyhogy az optiakai tuning is kipipálva :DDDDD Most már csak motorozni kellene elmenni valamikor....... Talán holnap egy órácska belefér a napba.
    

C1800Rider 1015 2010. április 24. 19:28  
Ja! A lényeg hogy nem szabad még véletlenül sem nagynyomású mosóval tisztítani a láncot, max slaggal és úgy sem erõs vízsugárral.
    

C1800Rider 1014 2010. április 24. 19:27   Válasz erre: 1012
Én brigéciollal tisztítom a láncot minden harmadik-negyedik fújás elõtt (tankolás elõtt/után picivel fújom, ez 4-500km) van a mociban 20e km, egyszer a 6e-s szervíznél, egyszer pedig most nemrég kellett picit feszíteni, az O gyûrûk köszönik szépen jól vannak.
Általában hetente-kéthetente egyszer rendbe van vágva a moci (úgy 3-4 órás elfoglaltság) ilyenkor csak simán áttörlöm a láncot a mosószeres szivaccsal, a kosz nagy részét az is lehozza. Würth HHS DryLube-ot használok, ez nem ragad, de érezhetõ kenõfilmet hoz létre és van benne teflon. Semmit nem mocskol össze, egy pöttyet sem verõdik le (agybajt is kapnék ha a polírozott felnimet összeretkezné) és az elsõ lánckeréknél gyakorlatilag nullának nevezhetõ kosz volt egy év (20ekm!) után.
    

bundas13 1013 2010. április 24. 18:27   Válasz erre: 1012
nem tudom, de inkább nem próbálkozok, a lánctisztító spray bevállt, azt használom (mondjuk az a legdrágább megoldás sajna) A múltkor a féktisztítón gondolkodtam, de nem mertem megpróbálni. Az nagyon hatékony, de nem tudom, hogy mennyire káros.
    

Mano81 1012 2010. április 24. 17:18  
Hmm. pedig a petróleum átment a teszten.

És mi a helyzet a csodálatos brigéciollal? Elvileg nem bántja a mûanyag/gumi dolgokat.


    

bundas13 1011 2010. április 24. 13:56   Válasz erre: 1007
Benzinnel, vagy petróleummal max bicikliláncot lehet mosni. Mindkettõ tönkrevágja az O gyûrût. Még régen egy motoros társ azt ajánlotta, hogy WD40-es ronggyal tisztítsam..... Hát sajnos megpróbáltam :( 11e után lehetett láncot cserélni! Lánctisztítás szerintem csak lánctisztítóval!!! A gixxeren próbálom karbantartani, ahogy lehet, eddig bevált a dolog.
    

bundas13 1010 2010. április 24. 13:52   Válasz erre: 1005
Azzal vettem a mocit tavaly. Örültem neki mint majom a farkának. Az elõzõ tulaj elmondása szerint 170e volt. Valami hihetetlen hangja van, én teljesen oda vagyok érte még 1 év után is :)))
    

Mano81 1009 2010. április 24. 12:21  
Konklúzió: Benzin nem jó, eszi az O gyûrût: "láthatóan megnövekedett méret, tejes felszín"
    

Mano81 1008 2010. április 24. 12:15  
:)
    

Mano81 1007 2010. április 24. 12:14  
Lánctisztítás.

Mosni vagy nem mosni? Ritkán mosom, csak ha nagyon retkes. Motordoktor szerint benzin vagy petróleum. Kommentek között van egy jó link:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=c9b7b6ab2265ada0335b5362d01a2aa2&t=345397

Meggyõzõ. Kicsit kell tudni angolul. (help: kerosene=petróleum, gasoline=benzin)

Szerintem brigéciol is jó, az petróleum alapú/szerû.
    

Mano81 1006 2010. április 24. 11:41  
Valahol olvastam, egy srác írta, hogy Egrus kidörrentõje van.
Rákkattintottam a Gúgölben, egész korrekt.
Ez egy magyar dob, gondolom árban is versenyképes.
Megfontolandó...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők