lecso64 | 1106 | 2010. április 28. 06:47 |
Jó reggelt kapálógépesek!:)) Minek a kapa mellé gumi?:)))))) Na viccet félre téve, Gumit Én úgy szoktam cserélni,hogy mindig egyformát teszek fel és amikor a hátsó megkopik akkor ugyan olyat veszek,mert az elsõ gumi elbír kettõ hátsót.(Nálam) Persze ez nem vonatkozik a Michelin Makadámra mert az a rohadék gumi nem akar kopni:( többet nem is teszek fel ilyet:) |
bundas13 | 1105 | 2010. április 27. 23:16 | Válasz erre: 1104 |
ja, az ilyen: u7777777777777777iweogvbrhcgvu
|
C1800Rider | 1104 | 2010. április 27. 23:14 |
Lassan lépek me akkorákat ásítok hogy félek kiesik a koponyám a számon a billentyûzetre az meg elég kellemetlen lenne.
|
C1800Rider | 1103 | 2010. április 27. 23:13 | Válasz erre: 1102 |
Az enyém elég furán kopott el elöl, a két szélén és a közepén volt még minta de a közepe és a két széle között félúton már kilátszott a kopásjelzõ. Hátul meg a közepe volt megkopva, na nem kockára de láthatóan jobban mint a két széle.
|
bundas13 | 1102 | 2010. április 27. 23:10 | Válasz erre: 1101 |
nekem csak az elsõ oldala kopott el, a hátsó még teljesen rendben van. Elvileg a második elsõgumával fog elfogyni a hátsóm. remélem
|
C1800Rider | 1101 | 2010. április 27. 23:07 | Válasz erre: 1100 |
Ezt én se tom. Az biztos hogy ha más nem valami olcsó túragumiból (Conti RoadAttack2 pölö) vennék egy párat mint egy drágább hátsó sporttúrát vegyítsek egy sportgumival. Kíváncsi leszek a mostani gumim hogy bírja majd az igénybevételt, az elõzõnél elkopott az elsõ is meg a hátsó is együtt.
|
bundas13 | 1100 | 2010. április 27. 23:02 | Válasz erre: 1099 |
mondjuk a sport, és a túrasport abroncs között elvileg talán nics akkora tapadásbeli különbség - vagy igen? Na mindegy nem értek a röpülõkhöz :( Nekem jó ami van, de nem tennék rá különbözõ fajtát.
|
C1800Rider | 1099 | 2010. április 27. 22:51 | Válasz erre: 1098 |
Talán ha az elsõ tapadósabb az annyira nem is baj, mert ha a háta csúszik meg az még kontrollálható. De ha az eleje elmegy mert a hátán még nem érzõdik csúszás azt megfogni...
|
bundas13 | 1098 | 2010. április 27. 22:49 | Válasz erre: 1097 |
meg azért anyagban is van közöttük különbség, nem biztos, hogy célszerû egy tapadósabbat passzítani egy keményebbhez, mert meglepõ lehet egy kanyarban az eredmény - de ez csak az én agyszüleményem, ha nem így van, valaki hozzáértõ felhomályosíthatna
|
C1800Rider | 1097 | 2010. április 27. 22:46 | Válasz erre: 1093 |
Hááát, ez érdekes kérdés. A sportos gumik ugye hegyesek, míg a túrásak laposabb profilúak. Nemtom mennyire szerencsés egy laposabb profilú gumit egy hegyesebbhez pászítani. Talán ezért szerencsésebb lenne inkább párban cserélni.
|
bundas13 | 1096 | 2010. április 27. 22:36 | Válasz erre: 1076 |
Nagyok király vidi, csütörtökön megyünk kakucsozni mi is, remélem ne mjön közbe semmi :)))) talán még kamera is lesz, megörökítjük a poroszkálást :D
|
bundas13 | 1095 | 2010. április 27. 22:32 | Válasz erre: 1093 |
én érdesítettet használok..... vagyis sportot :) szóval elvielg csak elsõt fogok cserélni, de valaki hozzáértõ azt mondta, hogy ha külön cserélem, akkor ugyanolyan fajta legyen.
|
Mano81 | 1093 | 2010. április 27. 22:27 |
OK. Van valakinek tapasztalata vegyes gumival, pl.szerintetek elsõ sportgumihoz fel lehet-e pattintani sporttúra hátsót, vagy inkább ne. És mindig párban cseréljük vagy a kevéssé kopott elsõhöz mehet egy új hátsó? Persze tudom, legjobb ha párban új gumi és ugyanaz a típus, de mégis érdekel. |
C1800Rider | 1091 | 2010. április 27. 22:27 | Válasz erre: 1090 |
Minden nap többször is. :-) Azzal járok melózni, sõt, van hogy hátulról dugok ha a sisakot az ülés alatti akasztóra akarom függeszteni! :-D
|
C1800Rider | 1089 | 2010. április 27. 21:44 | Válasz erre: 1088 |
Hálistennek eddig itt nem ez volt a tendencia. :-) Dumáljunk a motorozásról. :-D
|
C1800Rider | 1086 | 2010. április 27. 20:48 | Válasz erre: 1083 |
Jó-jó de az ott van itt meg itt. :-D A speciálisan ezen célból létesült vagy fõleg ilyen célból frissülõ topicokat nem nagyon szokom látogatni. :_D
|
giroszmen | 1084 | 2010. április 27. 20:44 |
http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/300775/2 target=_blank> Link </A> Elég komoly, hú mindjárt kedvet is kapok egy kis .... |
lecso64 | 1083 | 2010. április 27. 20:43 | Válasz erre: 1082 |
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=788&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_Zala__s_k_rny_ke_bar_ti_t_rsas_g target=_blank> Link </A> Nézz csak ide át! Mit is írtam az elõbb:)))) |
lecso64 | 1080 | 2010. április 27. 20:16 | Válasz erre: 1079 |
Sziasztok kapálógépesek!:)) Ugye milyen érdekes,minden jó nõ a Honda mellett áll:))) |
tsanyi | 1078 | 2010. április 27. 18:37 | Válasz erre: 1077 |
Elõzõ héten én is voltam kint, egész jó kis pálya és nem utolsó szempont, hogy igen olcsó...:)
|
tsanyi | 1076 | 2010. április 27. 17:59 |
Egyik haver kakucsos felvétele érdekes szemszögbõl....... http://www.youtube.com/watch?v=mt33P2sPDVc&feature=player_embedded |
bundas13 | 1075 | 2010. április 27. 17:56 | Válasz erre: 1074 |
egy haveromnak van ilyen autója, bár még nem ültem benne :))) és abban sincs fluxuskondenzátor :))))
|
Mano81 | 1074 | 2010. április 27. 17:50 |
Volt egy Delorean is, de nem volt benne fluxuskondenzátor (tehát idõutazásra korlátozottan alkalmas :)![]() |
Mano81 | 1073 | 2010. április 27. 17:47 |
Lecso, az XX nagyon jól néz ki a Blackbird mellett, ez igen. (Hayabusára is van ilyen repülõs hasonlat: keresztezték a Honda Goldwinget egy NASA ûrsiklóval:) A BMW persze hogy jó, nem kérdés. Vasárnap ültem eggyen a kiállításon, de sajnos csak álló helyzetben. |
bundas13 | 1072 | 2010. április 27. 12:00 |
http://www.motorshow1.hu/index.php target=_blank> Link </A> a bmw nagyon ott van..... |
bundas13 | 1070 | 2010. április 26. 21:51 | Válasz erre: 1069 |
És múkodik! :DDDDD jó kép, jók a beállítások....
|
giroszmen | 1069 | 2010. április 26. 21:34 | Válasz erre: 1066 |
http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/303412/2 target=_blank> Link </A> Na nesze nektek. |
Lentus | 1064 | 2010. április 26. 21:09 | Válasz erre: 1063 |
sorry, most látom hogy már megkaptad a választ...
|
Lentus | 1063 | 2010. április 26. 21:08 | Válasz erre: 1058 |
elõször a link beillesztése és utána a szöveg, fordítva nekem is csak hosszan jön össze |
TPBalaton | 1059 | 2010. április 26. 20:48 | Válasz erre: 1058 |
Szia Elõször kell a linket bemásolni,csak utána szabad szöveget írni! |
giroszmen | 1058 | 2010. április 26. 20:47 | Válasz erre: 1056 |
Helló Gábor , ezt a linket hogy készítetted, nekem mostanába csak hosszú karakter sor ?
|
Lentus | 1057 | 2010. április 26. 20:45 |
http://www.wildanimalsonline.com/birds/blackbird-turdusmerula.jpg target=_blank> Link </A> vagy lecserélte egy ilyenre :D |
Lentus | 1056 | 2010. április 26. 20:44 | Válasz erre: 1054 |
http://www.siue.edu/~jvotsmi/votspicts/motorcycle_picts/super_blackbird.jpg target=_blank> Link </A> erre gondolsz? :D |
TPBalaton | 1055 | 2010. április 26. 20:43 | Válasz erre: 1054 |
Tudod Te!!:-)))) Az a durrogós gépsárkány!:-)) |
TPBalaton | 1051 | 2010. április 26. 20:31 | Válasz erre: 1050 |
Eplényben a vasútiátjáró fölött láttam ezüst astrát.
|
bundas13 | 1050 | 2010. április 26. 20:29 | Válasz erre: 1049 |
focus kombi-kamerával volt Cseszneknél 1x, 2x polgárõrautóban kamera (Ravazdon, meg Écsen), meg Gyõr környékén sötétkék bora szokott mérni, de szokott Zirc környékén vmi kisautóból is méregetés lenni asszem. hogy milyen típusú cuccok, azt nem tom, nem értek a röpülõkhöz.
|
bundas13 | 1048 | 2010. április 26. 19:09 | Válasz erre: 1047 |
naja, tapasztalom idõnként. eddig a rekord egy délután 4 trafi Gyõr-Csesznek között
|
TPBalaton | 1047 | 2010. április 26. 19:02 | Válasz erre: 1046 |
Környék speedesei oda járnak.A várral szembeni parkolóban szoktak is sokan várakozni.+ néha a fakabátok is beállnak lassítónak!:-)))))
|
bundas13 | 1046 | 2010. április 26. 18:58 | Válasz erre: 1045 |
sokan mennek így is mint az állat.... kétszeméllyel egykerék minimum 150 stb. durva
|
Mano81 | 1045 | 2010. április 26. 17:15 |
Ja, Csesznek... az jó. Kár, hogy nem belátható a kanyar, akkor még jobban merne menni az ember. (Vagy inkább szerencse, hogy nem az?)
|
bundas13 | 1044 | 2010. április 26. 10:59 | Válasz erre: 1043 |
az tény lehetne hosszabb is, el lehetne viselni. :)
|
C1800Rider | 1042 | 2010. április 26. 08:14 | Válasz erre: 1041 |
Tavaly az egyenesig én is autók mögött cöcmörögtem, utána eleresztettem (egyenes) aztán meg csak pislogtam hogy dicsak milyen fura ívû kanyar. :-) Alig gyõztem mégy mélyebbre tologatni a gépet. :-)
|
bundas13 | 1041 | 2010. április 26. 08:09 | Válasz erre: 1040 |
Én ha motorozok, arra szoktam általában menni, tök közel van, most már az aszfalt is jó minõségû, jó kis kanyargós, csak ha beszorul az ember autók közé, akkor szívás. Tegnap sikerült is visszafelé beállni 50nel egy autós oszlopba.
|
C1800Rider | 1040 | 2010. április 26. 06:50 | Válasz erre: 1035 |
Tavaly jártam arra kíváncsiságból,nem rossz. :-) A parkoló utáni kanyar (fölfelé) elég tréfás. :-)
|
bundas13 | 1039 | 2010. április 25. 22:09 | Válasz erre: 1038 |
én nem tudom, nem értek a röpülõkhöz :DDDDDD
|
Mano81 | 1038 | 2010. április 25. 22:03 |
Igen,Imi 16. ebben a mezõnyben ez is nagy eredmény, csak így tovább. Egyszer azt írtam, hogy a kanyargós pályákon jobban mennek a 600-asok, mint az 1000-esek. Nos ez így nem teljesen igaz. A Superbike jobb idõt megy, mint a supersport, viszont csak kevéssel maradnak le. Ami viszont érdekes, hogy a supersport mindenhol jobb idõt megy, mint a Stock 1000, kivéve Monza. Tehát csak köbcenti növeléssel nem lehet gyõzni. Ami meg Qrva érdekes, hogy a Stock 1000 sem sokkal marad el a Superbike-tól (3-4 mp, néha csak 2-3) pedig "az egyik a legjobb széria alapon épített gigadrága versenygép, a másikat meg majdnem a szalonból tolják a pályára" (Fastride) |
bundas13 | 1037 | 2010. április 25. 21:42 |
600-as sportmotoros hír: Tóth Imi végigment élete elsõ supersport vb futamán: http://www.motorshow1.hu/index.php
|
bundas13 | 1036 | 2010. április 25. 21:27 | Válasz erre: 1031 |
Sokat gondolkoztam, hogyan lehet ezt megoldani, aztán rájöttem, hogy a Hyosung GV650-es szíjas, úgyhogy elvileg minden SV650 és DL650 átalakítható. Már csak az a kérdés, hogy mennyibe kerül egy szíj.
|
bundas13 | 1035 | 2010. április 25. 21:25 |
Ma végre motoroztam egy kicsit, nyomtam egy Csesznek-ringet, hûdejóvót!
|
C1800Rider | 1033 | 2010. április 25. 15:56 | Válasz erre: 1031 |
Hallottam-olvastam róla a neten valahol. árulnak ilyet németországban is de annak az ára a maga 1000 ajrójával kissé húzós. Azért már adnak jópár doboz láncsprayt meg láncszettet.
|
C1800Rider | 1032 | 2010. április 25. 15:54 | Válasz erre: 1029 |
Nemtom. Ha kopásnyomok vannak rajta akkor igen. És kényes még az apró kavicsokra is a szíjhajtás.
|
Macko | 1031 | 2010. április 25. 15:36 | Válasz erre: 1029 |
Van egy gyõri srác, aki a DL650-et szíjasra alakította. Nem kell fújni, sokkal-sokkal halkabb, de anyagilag nem éri meg. Neki 12 ezrenként kell cserélnie a szíjat ha jól rémlik. |
Mano81 | 1030 | 2010. április 25. 15:13 |
Azt nem tudom, de a meglévõ lánchajtást szíjra cserélni tuti nem éri meg, nagy költsége lenne. Meg elég furán nézne ki a CBR bordásszíjjal :)
|
TPBalaton | 1029 | 2010. április 25. 14:32 | Válasz erre: 1028 |
Szíjhajtásnál a bordáskereket is kell cserélni?
|
C1800Rider | 1028 | 2010. április 25. 13:34 | Válasz erre: 1027 |
Idõnként a szíjat is kell cserélni. Asszem a Kawa VN900-asét 50e-ként.
|
bundas13 | 1027 | 2010. április 25. 13:12 | Válasz erre: 1026 |
Ezért kell BMW, nem pedig japó csopper.... :)))))) Amúgy meg a legpraktikusabb és legolcsóbb megoldás szerintem a szíj - már amelyik motorban ezt lehet alkalmazni
|
C1800Rider | 1026 | 2010. április 25. 12:14 | Válasz erre: 1025 |
A Yamaha kisebbik DragStarjainál nem csak csapágyat kell cserélni... Kúp+tányérkerék egy kisebb vagyon.
|
Macko | 1025 | 2010. április 25. 10:37 | Válasz erre: 1022 |
A kardánt nem kell cserélni, csak a hátsó szöghajtás csapágyazását. Nekem 71000-nél fáradtak el, és tok-vonó 46000 volt a javítás.
|
lecso64 | 1024 | 2010. április 25. 10:34 | Válasz erre: 1022 |
Én nem tudom én csak mondtam,hogy maradok a láncnál.:)))) Azzal verekedni is lehet:))))))) Mire a kardánt ki veszed:)))agyon vernek a láncosok:_))))) |
giroszmen | 1021 | 2010. április 25. 07:55 | Válasz erre: 1020 |
Jóvanna , van aki kardánt cserél, mások meg láncot.
|
lecso64 | 1020 | 2010. április 25. 06:54 |
Jó reggelt kapálógépesek:)))! Én maradok a láncnál,nincsenek jó emlékeim a kardánrol:))) |
bundas13 | 1019 | 2010. április 24. 21:55 | Válasz erre: 1018 |
kardánnal könnyû :))))) de hát nem mindenkinek van béjemwéje ;-)
|
giroszmen | 1017 | 2010. április 24. 21:39 | Válasz erre: 1005 |
jó estét , azt hiszem 75 körül dobták utánnam.
|
bundas13 | 1016 | 2010. április 24. 20:21 |
Na moci kész, kipufogó fent, db killer berakva, talán így nem baszogatnak a rend éber õrei :))) kapott a kicsikáé egy felnicsíkot is, úgyhogy az optiakai tuning is kipipálva :DDDDD Most már csak motorozni kellene elmenni valamikor....... Talán holnap egy órácska belefér a napba.
|
C1800Rider | 1015 | 2010. április 24. 19:28 |
Ja! A lényeg hogy nem szabad még véletlenül sem nagynyomású mosóval tisztítani a láncot, max slaggal és úgy sem erõs vízsugárral.
|
C1800Rider | 1014 | 2010. április 24. 19:27 | Válasz erre: 1012 |
Én brigéciollal tisztítom a láncot minden harmadik-negyedik fújás elõtt (tankolás elõtt/után picivel fújom, ez 4-500km) van a mociban 20e km, egyszer a 6e-s szervíznél, egyszer pedig most nemrég kellett picit feszíteni, az O gyûrûk köszönik szépen jól vannak. Általában hetente-kéthetente egyszer rendbe van vágva a moci (úgy 3-4 órás elfoglaltság) ilyenkor csak simán áttörlöm a láncot a mosószeres szivaccsal, a kosz nagy részét az is lehozza. Würth HHS DryLube-ot használok, ez nem ragad, de érezhetõ kenõfilmet hoz létre és van benne teflon. Semmit nem mocskol össze, egy pöttyet sem verõdik le (agybajt is kapnék ha a polírozott felnimet összeretkezné) és az elsõ lánckeréknél gyakorlatilag nullának nevezhetõ kosz volt egy év (20ekm!) után. |
bundas13 | 1013 | 2010. április 24. 18:27 | Válasz erre: 1012 |
nem tudom, de inkább nem próbálkozok, a lánctisztító spray bevállt, azt használom (mondjuk az a legdrágább megoldás sajna) A múltkor a féktisztítón gondolkodtam, de nem mertem megpróbálni. Az nagyon hatékony, de nem tudom, hogy mennyire káros.
|
Mano81 | 1012 | 2010. április 24. 17:18 |
Hmm. pedig a petróleum átment a teszten. És mi a helyzet a csodálatos brigéciollal? Elvileg nem bántja a mûanyag/gumi dolgokat. ![]() |
bundas13 | 1011 | 2010. április 24. 13:56 | Válasz erre: 1007 |
Benzinnel, vagy petróleummal max bicikliláncot lehet mosni. Mindkettõ tönkrevágja az O gyûrût. Még régen egy motoros társ azt ajánlotta, hogy WD40-es ronggyal tisztítsam..... Hát sajnos megpróbáltam :( 11e után lehetett láncot cserélni! Lánctisztítás szerintem csak lánctisztítóval!!! A gixxeren próbálom karbantartani, ahogy lehet, eddig bevált a dolog.
|
bundas13 | 1010 | 2010. április 24. 13:52 | Válasz erre: 1005 |
Azzal vettem a mocit tavaly. Örültem neki mint majom a farkának. Az elõzõ tulaj elmondása szerint 170e volt. Valami hihetetlen hangja van, én teljesen oda vagyok érte még 1 év után is :)))
|
Mano81 | 1009 | 2010. április 24. 12:21 |
Konklúzió: Benzin nem jó, eszi az O gyûrût: "láthatóan megnövekedett méret, tejes felszín"
|
Mano81 | 1007 | 2010. április 24. 12:14 |
Lánctisztítás. Mosni vagy nem mosni? Ritkán mosom, csak ha nagyon retkes. Motordoktor szerint benzin vagy petróleum. Kommentek között van egy jó link: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=c9b7b6ab2265ada0335b5362d01a2aa2&t=345397 Meggyõzõ. Kicsit kell tudni angolul. (help: kerosene=petróleum, gasoline=benzin) Szerintem brigéciol is jó, az petróleum alapú/szerû. |
Mano81 | 1006 | 2010. április 24. 11:41 |
Valahol olvastam, egy srác írta, hogy Egrus kidörrentõje van. Rákkattintottam a Gúgölben, egész korrekt. Ez egy magyar dob, gondolom árban is versenyképes. Megfontolandó... |