C1800Rider | 1204 | 2010. május 5. 10:01 | Válasz erre: 1203 |
A Geronazzo Mária. :-) Én is rá gondoltam picit visszább csak nem ugrott be a neve. A magyar szörny ahogy külföldön ismerik. :-D
|
bundas13 | 1203 | 2010. május 5. 09:59 |
Gondolom túlzásba vitt plasztika....... mint az az érdekes nõ, a hogyishívják nab@sszamegfilmszakadás..... az a valamilyen maria izé :DDD
|
Spider | 1202 | 2010. május 5. 09:02 |
Jó reggelt De azt tényleg nem mondtad mi történt. Allergia?éhcsípés? mert arra én is feldagadok egyszer ált suliban megcsípte a szemöldököm,úgy néztem ki mint egy boxoló :D |
Macko | 1192 | 2010. május 4. 20:34 | Válasz erre: 1186 |
Te, eddig se voltál egy matyóhímezés, na de most!!! Kisgyerekeknek a közelébe se menj! |
C1800Rider | 1191 | 2010. május 4. 20:29 | Válasz erre: 1187 |
Neeem, mindenki nem vágyik ilyen telt ajkakra. Ez kérlek a paplanszájú magyar szörny férfi megfelelõje. :-)
|
giroszmen | 1190 | 2010. május 4. 20:06 |
http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/305642/2 target=_blank> Link </A> Hogy legyen kedvetek vásárolni! |
Mano81 | 1185 | 2010. május 4. 16:03 |
Nem mindegy, hogy erek között injekció, vagy ínyek között erekció... :)
|
giroszmen | 1180 | 2010. május 3. 21:34 | Válasz erre: 1177 |
Jó estét ! Te Papi ma panaszt hallottam rád, nem vagyok ott aztán rosszra tanítod az újoncokat? Ejnye bejnye, lehúzom két gyertyapipádat. |
lecso64 | 1177 | 2010. május 3. 21:27 | Válasz erre: 1176 |
Már én is szeretnék veled találkozni,de éppen most írtam pü-t a Mernyei szenteléssel kapcsolatba,hogy nem biztos jelen tudok lenni. Tájékozódás?:)) Felrakom a GPS-t Aztán fordújj balra aztán menj egyenesen:))) Azért köszi a kérdést |
Spider | 1176 | 2010. május 3. 21:21 |
Kösz lecsó Egész jól Lecsó a tájékozódó motoros versenyre nem jöttök le? |
C1800Rider | 1174 | 2010. május 3. 18:18 | Válasz erre: 1173 |
Nem biztos hogy nem létezik belõle utcai normákat is teljesítõ széria. Lásd Akrapovic. Van street legal dobjuk is meg only race verzió is.
|
Mano81 | 1173 | 2010. május 3. 18:13 |
Az enyém már injektoros. Az az igazság, hogy Yoshimurat szeretnék, ami gondolom kevés E betût birtokol, lévén Amerikában gyártott japán dob. Ne is próbáljatok lebeszélni. Sportmotoros betegség :) |
C1800Rider | 1171 | 2010. május 2. 21:15 | Válasz erre: 1170 |
Ha nagyon nem lesz mibe belekötözgetni majd ráállnak erre is a rendõrök. Gondolom azért nincs E betû a dobodban mert nem teljesíti az utcai követelményeket a mocidon. |
bundas13 | 1170 | 2010. május 2. 20:55 | Válasz erre: 1165 |
Az én dobom japán, elég kevés e betû van benne, eddig még gondom nem volt vele, bár mûszakira vissza kellett tennem a gyárit, mert a yoshit megnézték a kpm-ben és azt mondták, hogy azzal nem megy át (110 dB-t mértek....98 a határ)Ausztriában is állított már meg rendõr, meg több magyar ellenõrzésem volt, eddig még ezzel nem b@szogattak. Amúgy meg a dB killert most inkább beraktam, hogy még véletlenül se legyen gondom vele.
|
bundas13 | 1169 | 2010. május 2. 20:51 | Válasz erre: 1164 |
Én ezzel a dobbal vettem a motort, nem tudom, hogy mit lõttek hozzá, de szerintem semmit. Az igazi, ha egy power commander is kerül bele, de nekem az most nem megy... Szóval szerintem nincs hozzáállítva semmi, de problémát nem okoz nekem.
|
Kazam | 1168 | 2010. május 2. 20:49 | Válasz erre: 1164 |
Mano: Ha tõlünk nyugatabbra is akarsz motorozni valamint nem a sor végén akarsz mindig menni a csoportban akkor kizárólag tanúsítvánnyal rendelkezõ dobot vegyél. Ha két évnél nem hosszabb ideig tartod meg a mocit akkor nem kell után állíttatni. Majd szív vele az új gazdája. Egyébként ha katalizátoros a mocid akkor a végdob cserével (katalizátor végdob elõtt) gyakorlatilag a hang változik jelentõsen. |
giroszmen | 1167 | 2010. május 2. 20:47 | Válasz erre: 1160 |
He He pont a BMW Magyarországossal mentem a tesztnapon , ebben nem volt tiltás 9000 nél....
|
Mano81 | 1166 | 2010. május 2. 20:18 |
Hát igen, ebbe az irányba akarok elmenni, inkább egy ismert márka legyen. Ordítani fog mint a sakál :D ez jó :D http://www.sakaldob.hu/ |
C1800Rider | 1165 | 2010. május 2. 20:09 | Válasz erre: 1164 |
Elvileg nem lehet felrakni ha homológ E betûvel tanúsítvánnyal ellátott a motorhoz hangolt dobot szeretnél. Kisipari Fushimishi dobok egyformák, de azon se E betû se garancia arra hogy éppenséggel nem rontasz majd vele a gyári állapothoz képest. Lehet hogy alul a kisebb fojtás miatt élénkebb, nyomatékosabb lesz de ha felül meg hiányozni fog pár paci meg ordítani fog mint a sakál plusz még a rendõrök is kekeckedni fognak akkor az nemigen lesz jó. :-) Szánj rá picit többet és vegyél a mocidra való homológ E betûs-engedélyes dobot. A hétvégén egy nagybanditán volt Hurric dob (ami a lujziban akciós) és egész jól szólt vele.
|
Mano81 | 1164 | 2010. május 2. 19:41 |
Te Bundás, miután felrakták a Yoshit, nálad állítottak valamit az üzemanyagellátáson vagy az felesleges? Olyat is hallottam, hogy egy idõ után belövi magát a rendszer. Másik parám az, hogy ugye egy sportdobot az adott típushoz fejlesztenek ki, tehát egy 600F-hez való nem jó mondjuk egy GSX-R 1000-re. Ehhez képest a már emlegett dobkészítõ srác azt mondja, hogy a dobok egyformák.Pedig elvileg ért hozzá, korábban õ csinálta a Martin dobokat is! Szóval egy 600-asra fel lehet rakni bármilyen nyitott dobot, aztán hadd szóljon? Furcsa lenne... |
bundas13 | 1163 | 2010. május 1. 21:12 |
http://www.motorshow1.hu/index.php target=_blank> Link </A> Talma 7. reméljük csak jobb lesz holnap!!!! |
bundas13 | 1162 | 2010. május 1. 20:59 | Válasz erre: 1161 |
akkor veszek ilyet, ha 2.10 alatt tolom pringen, 2 körül h.ringen, meg 44 körül Kakucsringen. Ja meg ha tele leszek lével. amúgy nagyon állat a gép.
|
Mano81 | 1161 | 2010. május 1. 11:44 |
195 keréken?! Hú b.meg... A friccek nem viccelnek. Eddig is bírtam õket... Nagyon szimpatikus ez a motor, kipörgsgátlóval, verseny ABS-szel egy ezres japán áráért... Ha ezrest akarnék venni, tuti erre mennék rá.Vagy a limitált Suzuka-fényezésû GSX-R 1000 (Öhlins, Brembo, Marchesini...) És ilyenkor felébredek :) Közútra ez kicsit sok.Talán majd egy 750-est valamikor. |
bundas13 | 1160 | 2010. április 30. 22:13 |
http://www.youtube.com/watch?v=Vqr49ItYJvo&feature=player_embedded# target=_blank> Link </A>! s1000rr fékpadi mérés..... érdekes |
lecso64 | 1154 | 2010. április 30. 21:35 | Válasz erre: 1153 |
Kár hogy nem 1-es a rajtszáma:)) mert akkor elsõ lenne |
bundas13 | 1153 | 2010. április 30. 21:18 |
http://www.xlsport.hu/showcikk.php?scid=1023644&pontrol=462138 target=_blank> Link </A> 600-as hír: Talmácsi második a szabadedzésen! :) |
Mano81 | 1152 | 2010. április 30. 18:43 |
Ááá, nem vitatkozunk, csak beszélgetünk. Egyébként úgy néz ki, korrekt szakértõt fogtam ki, úgyhogy remélem a lehetõségekhez képest jól jövök ki a történetbõl.
|
galoscsabus | 1150 | 2010. április 30. 11:31 |
Igen sok múlik azon, hogy ki végzi a kárfelmérést. Nekem a motort elkezdte az elejétõl nézni a faszikám, de elõtte írt egy számot, hogy honnan gazdasági totálkáros a gép. Nagyjából jegyzetelgette a számokat, hogy mi mennyibe fájhat és mikor eljutottunk a pleximozgató motorig és a mechanikáig, akkor már el is értük a limitet. Nem is szarakodott tovább. Ugyanakkor aki a tárgyi dolgokat jött szemlézni, azon kezdett el velem vitatkozni, hogy a széttört sisak szerinte gazdaságosan javítható :-)))))! |
C1800Rider | 1149 | 2010. április 30. 11:04 | Válasz erre: 1148 |
Nem javítható polírozással/festéssel és nem egyengethetõ, tehát az eredeti állapot visszaállításához csere, akár avultatással is beleférhet. Addig kell egyezkedni a kárszakértõvel míg fel nem veszik. mindent lehet csak akarni kell. A Volvonál rendszeresen harcoltunk a matt szürke mûanyagok miatt. Kis sérülésre csak picit kifényesedett és sose akarták cserélre venni de mivel nem létezik rá javítási módszer a végén csak felvették cserére addig erõsködtünk. :-)
|
C1800Rider | 1147 | 2010. április 30. 09:58 | Válasz erre: 1146 |
Vetesd fel a biztosítóval a dobot is cserére, a gyári ára horror, de egy jó részét állja a biztosító. :-)
|
Mano81 | 1146 | 2010. április 30. 09:36 |
Mindenképp beterveztünk egy dobot a költségvetésbe, tehát csere. Sakál Yoshimurákat meg Akrapovicokat javít, akkor talán össze is tud rakni egyet, hogy az jó legyen. Nem hinném, hogy motorkárosodást meg ilyeneket okozna. Vagy menjek biztosra egy Yoshival? (az viszont drága mulatság) |
bundas13 | 1145 | 2010. április 30. 08:54 |
Tegnap rá kellett jönnöm, hogy eddig sem tudtam motorozni, de a télen még azt is elfelejtettem, amit nem tudtam :DDDDD De nagyon jót motoroztunk, szerencsére voltak kint olyanok, akik vágják a témát, és elláttak hasznos tanácsokkal. Szomorú, hogy kb 4 mp-el lassabb voltam, mint tavaly szeptemberben.
|
bundas13 | 1144 | 2010. április 29. 21:28 | Válasz erre: 1132 |
én most konkrétan tapasztaltam a különbséget a dobok között, és nem csak hangban nyilvánult meg, legalábbis úgy éreztem. igaz fékpadon nem volt.
|
bundas13 | 1143 | 2010. április 29. 21:26 | Válasz erre: 1136 |
A Sakálék javítással is foglalkoznak, nem az lenne a legegyszerûbb és legolcsóbb megoldás?
|
bundas13 | 1142 | 2010. április 29. 21:25 | Válasz erre: 1141 |
mondjuk elõ szoktam fordulni arrafelé idõnként, úgyhogy akár még én is lehetek eccer csak
|
bundas13 | 1140 | 2010. április 29. 20:59 | Válasz erre: 1139 |
hello! az kizárt, mert most értem haza Kakucsról :)
|
giroszmen | 1139 | 2010. április 29. 20:57 |
Szép jó estét Sportmotorosok!! Bundás , csak nem téged láttalak 1-2 órával ezelõtt Cseszneken? |
vadasz | 1137 | 2010. április 29. 11:33 | Válasz erre: 1136 |
helyedben egy iylet beújítanék most.. ha már úgy is cserélni kell ott majdnem mindent... http://cgi.ebay.de/Spiegler-Superbike-Umbaukit-Honda-CBR-600-F-ab-2001-/270568967744?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3eff2ace40 |
Mano81 | 1136 | 2010. április 29. 11:25 |
Hát karcos, horpadt. Oké, javítható, de ezen már nem múlik, önrész mindenképp nagy lesz. Akkor már legyen egy faxa dob.
|
vadasz | 1135 | 2010. április 29. 11:08 | Válasz erre: 1133 |
A dobod mûszakilag 100%-os Mi a túrónak cserélni?
|
C1800Rider | 1134 | 2010. április 29. 09:14 | Válasz erre: 1133 |
Mûszakin ha nincs szerencséd és valami kekec vizsgabiztost kifogsz E betû nélkül nemigen fog átmenni. A lujziban van a Te mocidhoz is (ugyan nem a legolcsóbban de sztem annyit még talán pont megér) EG-BE minõsítéssel rendelkezõ Hurric dob, ezt el kell fogadják mûszakin. http://www.louis.de/_208a39d9863bfb93c6f87f1e9456d3c5b3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=322&list_total=18&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10027202 |
Mano81 | 1133 | 2010. április 29. 09:04 |
Nálam a csere most szükséghelyzet, mint tudjátok, tehát nem teljesítménynövelés meg hangosítás a cél. Szervíz ajánlotta, Moto X (vagy mi) Yamaha bolt forgalmazza is, jól néz ki stb. Persze egy Yoshival biztosra mennék, de próbáljuk ki,mondom csaknem fürdök be vele. Ha meg igen, megyek reklamálni. (3 év gari) Talán még a mûszakin is átmegy. (?) |
vadasz | 1132 | 2010. április 29. 08:42 | Válasz erre: 1126 |
Nagy márkák nagy szériában gyártott dobjainál az esetek nagy részében méréshatáron belül van a különbség. Egy egy modellen tesztelnek mondjuk 15 dobot (Micron, Akra, Leo, Shark, Yoshi, Laser, stb...) A fele általában se hozzá se el, a másik fele elvesz vagy nyomatékbõl vagy teljesítménybõl vagy mindkettõbõl. Egy-kettõ általában jelentõsen. Aztán van egy-két darab, ami 1-4 lóerõt vagy éppen Nm-t hozzátesz. Ez vonatkozik a teljes rendszerekre is. Szóval itt is áll az mint a legtöbb hasonló témánál: Pógár sok lét otthagy valahol, onnantól az amit vett a legtutibb a világon!!! //jelen példában az a motor 3000 fordulattól mindenhol HANGOSABB mint a gyári = ami ugye köztdottan az erõ képzetét adja// |
C1800Rider | 1131 | 2010. április 29. 08:35 | Válasz erre: 1129 |
A dB killer mindenképp dicséretes. Egy Yoshi, Akra vagy más hasonlóan márkás (a mocihoz illesztett) dob meg nem az a magyar kisipari lukacsos csõ leburkolva tömõanyaggal nem ráhúzva valamilyen külsõ csõ oszt húzzad neki paraszt. :-)
|
bundas13 | 1129 | 2010. április 29. 08:08 | Válasz erre: 1128 |
Már korábban olvastam a cikket. Nem igazán azért tennék én sem a motoromra dobot, hogy szép legyen a hangja, vagy hogy szép legyen, hanem adjon egy kis pluszt. Ja és nem veszem meg, mert már van egy olyanom, amit semmire nem cserélnék le, mert gixxerre ennél jobbat nem igazán tudnék tenni:-) Pont a múlt héten tapasztaltam meg a gyári dob és a nyitott yoshi közti különbséget. A gyári dob kegyetlenül lefolytja, hatalmas különbség van a kettõ között. Viszont most betettem a dB killert, úgyhogy talán nem bántanak rendõrbátyáink.
|
C1800Rider | 1128 | 2010. április 29. 06:56 | Válasz erre: 1126 |
Mackó nem is ezért írta hogy nagyon meg kell gondolni az ilyen innen-onnan származó végdobok felszerelését, a hang egy dolog a normális töltetcseréhez szükséges fojtás pedig egy másik. Olvasd el a hivatkozott cikket, a kidolgozás minõsége önmagában még semmit nemjelent, max jól mutat álló helyben a motoron. Ha nézegetni meg hallgatni kell vedd meg. :-) Azért remélem lassan ráállnak végre a rend éber õrei a minõsítetlen dobok/dB killer nélküli minõsített dobok használatáért basztatásra/büntetésre.. |
bundas13 | 1126 | 2010. április 28. 23:03 | Válasz erre: 1123 |
egy vendégkönyvi beírás: "Név : Jimmy Gixxxer1000 Dátum : 06.09.09 E-mail : soroks@gylcomp.hu Város : Nagykanizsa Ország : Hungary Weboldal : http:// Üzenet : Helló! -1db Sakál Triovál rendelt! -"Sakál Mûvek" legyártotta ! -Felszerelte ! -Én lemeóztam: -Az eredmény: -a hangja, mély,morgó,de nem zavaróan -a kivitelezés kiváló,keresve sem találsz hibát(pedig én kerestem , az alku miatt) -amit a dob hozzátett:3000ford/s tõl a gép mindenhol erõsebb mint a gyárival volt -MI KELL MÉG??? -CSAK AJÁNLANI TUDOM MINDENKINEK!!! -Ja,és még valami:Arra lett kész amire ígérték!!!" meg még van pár hasonló, úgyhogy nagyon sz@r nem lehet |
bundas13 | 1125 | 2010. április 28. 23:00 | Válasz erre: 1123 |
Kérdés, hogy mi a cél a dobbal.... van akinek túl erõs egy ezres gixxer :D Erre ideális megoldás egy ilyen rendszer :)
|
Macko | 1123 | 2010. április 28. 22:28 | Válasz erre: 1115 |
Ezen erõsen gondolkozz el elõtte: http://onroad.hu/cikk/mire-jo-hangos-kipufogo.html Amúgy a noname végdobok jópofaságokra képesek. Konkrétan láttam olyan (F....er márkájú) rendszert, amitõl fékpadon mérve 12 lóerõvel lett GYENGÉBB egy ezres Gixer, mint a gyári rendszerével (szintén mérve). Szóval óvatosan! |
Spider | 1122 | 2010. április 28. 22:00 | Válasz erre: 1109 |
Na ezt ni Csillámfestéssel rajtam és páromon :D ![]() ![]() ![]() |
bundas13 | 1121 | 2010. április 28. 21:25 | Válasz erre: 1112 |
az apja helyében én is akkorát b@sznák le ennek a majomgyereknek, hogy leesne a motorról:)
|
Mano81 | 1120 | 2010. április 28. 20:50 |
Én is ismerem látásból, régebben elég sokat jártam Hahóton, de ma tudtam meg, hogy ezzel is foglalkozik. Kicsi a világ...
|
bundas13 | 1118 | 2010. április 28. 20:25 | Válasz erre: 1115 |
jónak tûnik, nekem is triovál van, karbon. Csak a képen kicsit retkes :)))) ![]() |
Mano81 | 1113 | 2010. április 28. 17:30 |
Álló motort tiltásig húzni nem sok értelme van. Még 1-ben vagy 2-ben esetleg, de ott sem sok. Hát van ilyen is.
|
galoscsabus | 1112 | 2010. április 28. 15:43 |
Unokatesóm még kis suhancként levette a Babettáról a hajtóláncot és a kipufogót, majt üveggázon pörgette szerencsétlen párát. Mi, kis hülyék meg csak álltunk és tátott szájjal bámultuk. Fater felriadt délutáni szunyókálásából, lerohant és olyan taslit lezavart neki, hogy kigúvvadtak a szemei a nagy gyönyörtõl :-)))) Na, valami ilyesmit kelene fiatal barátunkon is eszközölni, hogy egy csipettel több tisztelettel álljon a technikához. |
C1800Rider | 1111 | 2010. április 28. 15:30 | Válasz erre: 1110 |
Majd lesz neki 600-as is. :-) Hülye pöcs. Vadi új motort megkínozni terhelés nélkül minek? Ok próbapadon már biztos megnyúzogatták, de azért a bejáratás nem felesleges idõtöltés.
|
bundas13 | 1110 | 2010. április 28. 14:24 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/honda-cbr-125r-szabalyzas--67202 target=_blank> Link </A> gyökérgyerek akcióban - nem 600as sportmotoros, érdekesség. |
giroszmen | 1108 | 2010. április 28. 07:17 |
Ha valakinek kell van egy Bt 014 es elsõm GSXR gumi jó állapotba , 5000 ért kaptam , ennyiért eladó. |
galoscsabus | 1107 | 2010. április 28. 07:14 |
Jó reggelit haccázasok :-)! Volt már kétféle gumi a motoromon, más gyártmány és más tipus is. De mindig csak kényszerûségbõl és csak átmenetileg. Nem éreztem jobban magam tõle, de nem is közlekedtem velük pengeélen. Amibõl soha nem engedek, az a komplett csere elõl-hátul. Hiába van még szemre és törvény szerint elég minta az elején, az már eldalolta a magáét. Az elsõ gumi takarítja a hátsónak a nyomot, ami esõben pl. nagyon nem mindegy, hogy sikerül. Esõ miatt túra közben nem szoktunk leállni, de nagyon még lassítani sem, ezt kopottabb gumival nem biztos, hogy be merném vállalni. Autóval volt "szerencsém" túlélni egy nagy sebességû aquaplaning-et a szerencsémnek köszönhetõen, motorral egy hasonló akció tutira zakóval végzõdik! Sok motorost ismerek aki óvatos és 2hátsó1elsõ formációban cserél, még élnek, tehát úgy is lehet csinálni :-)) Tsak egy vélemény volt. |