krisztian.fz6 | 772 | 2006. január 24. 20:32 | Válasz erre: 771 |
kovee, ez most ciki! :-)) Akkor ez jobban tetszik mint a Vstrom??? Lehet ilyen kétkerekû motorkerékpárt vásárolni és erõsebb is mint a VStrom. :-))
|
kovee | 771 | 2006. január 24. 20:01 |
Húú ezt elnéztem, nem bömös hanem yamaha fazer. Attól még szép! Üdv! |
kovee | 770 | 2006. január 24. 19:58 | Válasz erre: 769 |
Vita nincs, ez az új bömös tényleg szép! Karira ilyent kérek a strom mellé! :-) Már ha addíg megjelenik a kereskedelmi forgalomban. Egyébként mûszaki adataid nincsenek róla? Üdv |
krisztian.fz6 | 768 | 2006. január 24. 19:22 |
http://fazer.tvn.hu/gallery/kepek/svajc/kepek/55svajc.jpg Nem szeretnék veletek vitázni, de egy igazi túramotor így néz ki!!!!
|
nanupapa | 767 | 2006. január 24. 15:59 | Válasz erre: 765 |
dl1000 vs vara sem egy kategória hiába a közel azonos ccm.. |
kovee | 766 | 2006. január 24. 14:42 | Válasz erre: 764 |
Nem semmi ilyesmi. Akkor nem tudnék írni sem. Viszont nem értem miért nem lehet normálisan beszélgetni nanuval. Elõször azt hittem hogy nekem van hülye stílusom, én sem vagyok szent alak. Na mindegy, mennem kell egy 2 órás megbeszre a fõnökkel. Üdv és csá Mindenkinek! |
Zsifi | 765 | 2006. január 24. 14:40 | Válasz erre: 757 |
Azért halkan megjegyzem ne hasonlíts össze egy DL650-et egy Varaderoval.... nem egy kategória...
|
Gumikacsa | 764 | 2006. január 24. 14:37 |
Jajj, ne húzd fel magad Kovee!!! Nanu: szerintem akkora bukás nem volt, az tény, hogy Mo.-n nem sok fut belõle, de a Lajtán túl igen népszerû darab volt, a 900 már nem fogy annyira egy kicsit elszaladt az ára... |
kovee | 763 | 2006. január 24. 14:33 | Válasz erre: 761 |
Szerszámkészelt: én sem vettem, már van. Garanciavesztés: valamibõl a szervízeknek is élni kell, a pecsét is pénzbe kerül. Akkor inkább dolgozzanak meg érte. Üdv! |
kovee | 762 | 2006. január 24. 14:30 | Válasz erre: 760 |
Igen, csak én most élek, ilyen igényem és ennyi pénzem van. Ha több lenne, akkor vennék még 3-4-et a garázsomba a 2-3 féle autóm mellé. Mert akkor elmennék cross-pályára, elmennék a gyorsasági pályákra, meg elmehetnék külön motorral a rövid, másik motorral a hosszú túrákra. é sboldogan élnék míg el nem szállnék, de most a kezem beleért a bilibe. Sajnos. Ja! És vennék még egy Choppert is amerikából, és én lennék a föld legnagyobb majma a sok motorral! Tudod mit! Inkább legyen 1 jó motorom, meg egy jó társaságom akik elfogadnak a tömegmotorommal együtt. Mert társasági lény vagyok, és mégis indivídum. Szerintem! Üdv! U.I.: Dolgoztam az AUDI hungáriánál, készítettem pár autót, motort(R4,V6,V8, TT, A2, A4). Van fogalmam ezek gyártási követelményeirõl, és a valóságról is. De ezt inkább majd máskor, más fórumon/találkozón. |
nanupapa | 761 | 2006. január 24. 14:29 | Válasz erre: 760 |
a TDM egy hatalmas bukás szerintem. Kurva drága és annyira nem jó, mint amennyire mondják. A 850-eshez volt szerencsém, de most mit mondjak. Közel 2,5ér??...vicc az. Service Manual...fontos dolog...Sokan csak birtolokják, de nem használják csak van. Kérdem én a sok akszesszoár mellett, hány újmotorosnak jut eszébe mondjuk egy jó minõségû alapszerszámkészletet venni.... Garanciaelvesztés...elviszed , pecsét és kész. Nem bukik semmi. |
Gumikacsa | 760 | 2006. január 24. 14:14 |
Hát nem tom, mer minden kornak megvolt az aktuális sztámotorja, (pl katana, Z1000, Gpz, Zzr, TDM, CB sorozat bármely tagja, vagy az én szerelmem a TRIUMPH Bonny) Most a Suzu dobott ki a piacra egy tényleg jól sikerült darabot, de ez akkora baj lenne!? Ha lett volna ez a fórum 15 (és persze elegendö pénzünk) évvel ezelõtt akkor a TDM lenne a fika tárgya? ( Annak aztán tényleg birka marketingja volt Angliában) Nem hiszem, hogy az emberek a marketinges agymosás miatt rohannak el DL-t venni, sokkal inkább a teszteredmények és a személyes tapasztalat, meg persze az ár... Igen a HONDA az HONDA, de a SUZU meg SUZU, a KAWA meg KAWA, de lehet õket szeretni ettõl függetlenül.
|
kovee | 759 | 2006. január 24. 14:01 | Válasz erre: 757 |
Hagyd Gumikacsa! Nanu már csak ilyen örökmorgós, fikázós,magányos farkast kimutatós, csapatszellem ne kedvelõs, de egybõ álltalánosítós, szervízbe nem megyek, majd én megjavítós és garanciaelvesztõs fura "szaki"! Amúgy megjegyezném, hogy az alapmûszaki iskola után a motorok legjobb megismerése a service manual-ból van, feltéve hogy az illetõ nem akar mekkelek lenni, de nem ilyed meg a nem "eccerû mint a faék" motoroktól. Igaz a gyakorlatban kell némi jártasság is, de hamár tudod mi miért van, akkor sokkal kevesebb az esélye hogy eltold a dolgokat. Na részemrõl befejeztem, további jó zsörtölõdést! Üdv! |
nanupapa | 758 | 2006. január 24. 13:41 |
Azért a DL-t , mert azt majmolják. A Varában legalább van kakaó, tol , mint egy állat és a Hondában van annyi tartás , hogy nem csinál birkamarketinget....Senki nem mondta, hogy a DL gáz, csak már az egekig van magasztalva, holott egy sima városi allrounder, mint a kis Divi pl. A Divit még anno nem hazudták le a marketingesek. Nem beszélve a 25 éves múltjáról...annak ellenére, hogy eccerû , mint a faék. Itt meg már lassan az évszázad motorjáról beszélgetünk... Vannak akik szeretnek motorozni igen, meg vannak olyanok akik együtt élnek a motorjukkal és van némi közük a technikához is. A két társaság között óriási a különbség. A Stromos többsége ilyen "tavaly kezdtem", de már 40 éve ültem egy Jawán... ( minnyá írnak a kivételek ) Sajnos az ilyenek véleményére nem tudok adni. Irigykedés. Talán inkább bosszant az a fajta tulajdonság, ami a mai fogyasztói társadalmat jellemzi....asse tudja mit vesz, de utána foggal körömmel ajnározza...mer úgyis nagy a rajondótábor ( csordaszellem elmélet következne, de hosszú meg nem tudom szóról szóra már ) Szerelésrõl meg annyit ,hogy ahogy olvasom a topikokat a fejem fogom a banálisabbnál banálisabb kérdések láttán és meggyõzõdém, hogy még azt sem ismerik amin ülnek. Legnagyobb élmény a manual megszerzése és birtoklása. De minek még õk sem tudják....úgyis a szervízben köt a motor még egy olajcsere miatt is... Volt szerencsém ülni Varán meg ezres Stromon is. A Honda az Honda. Henry Ford meg kurva nagy arc volt, nem kéne idézgetni tõle...Galamb mester meg annál is nagyobb. Üdv. |
Gumikacsa | 757 | 2006. január 24. 12:52 |
Te figyu mán Nanu! Miért csak a DL-t szidod? A Vara ugyanúgy öntött felnis müanyag vacak mint a DL!!! 34 éves vagyok, az elsõ motorom XJ 900 volt, bö 15 évvel ezelõtt azóta volt egy pár motorom és még szeretnék egy párat ( R6-tal versenyeztem) akkor most puhapöcs vagyok mert vettem egy kényelmes megbízható motort! A szereléstõl sokan nem félünk , de egyszer Henry Ford aszonta, hogy legjobb az új autó... És ha DL gáz, akkor a kis Diver mezitlábasan micsoda... Higgyük azt, hogy akik itt vannak azok szeretnek motorozni, és nem kéne egymást fikázni! |
Gumikacsa | 756 | 2006. január 24. 12:47 |
Te figyu mán Nanu! Miért csak a DL-t szidod? A Vara ugyanúgy öntött felnis müanyag vacak mint a DL!!! 34 éves vagyok, az elsõ motorom XJ 900 volt, bö 15 évvel ezelõtt azóta volt egy pár motorom és még szeretnék egy párat ( R6-tal versenyeztem) akkor most puhapöcs vagyok mert vettem egy kényelmes megbízható motort! A szereléstõl sokan nem félünk , de egyszer Henry Ford aszonta, hogy legjobb az új autó... És ha DL gáz, akkor a kis Diver mezitlábasan micsoda... Higgyük azt, hogy akik itt vannak azok szeretnek motorozni, és nem kéne egymást fikázni! |
Kóbor | 755 | 2006. január 24. 12:37 | Válasz erre: 752 |
Szerintem ezt ne ragozd túl sokat, mert kezd visszafele elsülni a dolog. ... Tisztára, mint aki irigykedik... |
kovee | 754 | 2006. január 24. 12:36 | Válasz erre: 748 |
Nannu! Ugye hogy tudzs te beszélgetni is! Már csak a nyers modorodon kéne csiszolni! Amúgy te motoron születtél, vagy az anyatej volt színezve? :-) Szóval nem muszáj Beszélgetni sem, legalábbis ezzel a hangnemmel ezt éred el. Te tudod! Üdv! |
kovee | 753 | 2006. január 24. 12:32 | Válasz erre: 748 |
Nannu! Ugye hogy tudzs te beszélgetni is! Már csak a nyers modorodon kéne csiszolni! Amúgy te motoron születtél, vagy az anyatej volt színezve? :-) Szóval nem muszáj Beszélgetni sem, legalábbis ezzel a hangnemmel ezt éred el. Te tudod! Üdv! |
nanupapa | 752 | 2006. január 24. 12:27 | Válasz erre: 751 |
btw amikor ezek a motorok futottak Ti még hírbõl sem gondolkozatok a motorozáson... ma már divat....a vállalkozók sem vadásznak hanem túramotorosok. |
nanupapa | 751 | 2006. január 24. 12:26 |
A haverom most vett egy AT-t 78 ezerrel. Kis hengerfejmunkával újszerû állapotba hozta. Átfestette, szimmeringezte a telókat... Nem fél használt motort venni, mert nem egy gyáva pancser, aki az új motorja mellett járatja a száját, hogy milyen fasza csávó ,mert dögös a gépe és nem a legnagyobb gondja a 100,000 Ft-os mûanyag doboz... Válaszul , ezeket nem lehet már kapni.... A Freewindben él még a DR650 blokkja, A Transalpban is egy "régebbi "AT blokk van. XR még van 650-es vizesben.. Ténéré helyett az a csonka XT maradt , de még a TT-R600RE-et lehet kapni... |
kovee | 750 | 2006. január 24. 12:25 |
Ja! Egy kérdés! Melyiket lehet ma megvenni újonnan? Africa Twin(ha jó az infóm ez már nincs), Ténénré, vagy DR BIG? Üdv! |
kovee | 749 | 2006. január 24. 12:23 |
Ja! Egy kérdés! Melyiket lehet ma megvenni újonnan? Africa Twin(ha jó az infóm ez már nincs), Ténénré, vagy DR BIG? Üdv! |
nanupapa | 748 | 2006. január 24. 12:18 | Válasz erre: 746 |
crossendúró a saját szótáradban létezik...alant endórúkat látsz. Szélvédelem. Vicc, hogy milyen puhapöcs fazonok vannak ma. Ha szélvédelem kell , akkor vegyél egy autót vagy egy velorexet. A Maserati Ghibliben sincs szervó mégis más kat., mint a WagonR++.. Crossendúrót meg tényleg felejtsd el, mert hülyét csinálsz magadból ha társaságban emlegeted....Nézz utána magának a fogalomnak és a sportnak is.... |
kovee | 747 | 2006. január 24. 12:14 |
Ja! Egy kérdés! Melyiket lehet ma megvenni újonnan? Africa Twin(ha jó az infóm ez már nincs), Ténénré, vagy DR BIG? Üdv! |
kovee | 746 | 2006. január 24. 12:11 |
Nanu! Ez az én véleményem, nem kötelezõ figyelembe venned! Ha jól látom az elsõ csoportban 2naked meg egy nemtommi mert a keresett oldal nem található. Kényelmes városi motorok, szélvédelem=nulla. A 2. csoportban igen endúrók vannak, de ezeket crossendúrónak nevezném, nem túraendúrónak. De tudod mit! Nekem ez kellett( még a motorrevü elõtt is). Ha neked ezek közül kell valamelyik akkor vedd meg, vagy építs magadnak egyet( ezt már mintha javasoltuk volna). Emellet tiszteletben tartva és elolvasva a véleményedet nem veszem figyelembe!!! Majd ha kipróbálok egy GS-t, és megveszem mert tetszik, akkor azt fogom imádni. Most meg ezt, mert kielégíti az igényeimet. Üdv! |
Hadvezér | 745 | 2006. január 24. 12:05 |
Köszi Nanu,most szereztél egy jó pontot!!! Azért a szûrõket még nem felejtettem el! |
nanupapa | 743 | 2006. január 24. 11:47 | Válasz erre: 742 |
:) dehogynem , sõt napi 400-500 kilómétert is meg lehet tenni velük terepen félig állva...nem kell félni , hogy karcos lesz , hogy szétesik a felni. Ugratónál nem ér bele a karter a sziklába és a túragumi vagdosódik össze a murván... Ha aStrom sor kettes lenne vagy egyhengeres, akkor azt prüszkölnétek, hogy az a jó.... A V-Strom olyan, mint egy divatterepjáró. Kurva jó , kurva kényelmes, de alapvetõen ölég unalmas ha egy kis tereprõl van szó. sor4 , v2 vita meg kb. olyan öreg téma, mint maga a motor.... Túraendúró max az Africa Twin, Ténéré 660, DR Big vagy hasonlók.... ha az alant látott GSX1400-at meghallanád kíváncsi lennék mit mondanál a kis prüszkölõ V2-esedre. |
Tomota | 742 | 2006. január 24. 11:31 | Válasz erre: 741 |
Ui.: Jelzem a másik két túra motor is nagyon szimpi, de a Strom még is csak V 2-es....
|
Tomota | 741 | 2006. január 24. 11:29 |
Nanu! Úgye most nem azt akartad mondani, hogy ezeken a kétségtelenül kiválló endúrókon Te szívesen üldögélnél akár csak napi egy két óránál is többet? Nem is beszélve arról, hogy némely túra során én nem is egyszer napi 10-12 órát is voltam nyeregben. Én részemrõl maradnél még is a V-Stromnál. ;-)))) |
nanupapa | 740 | 2006. január 24. 11:20 |
majd kinövitek ezt a DL-es gyerekbetegséget, amikor majd felültök egy normális motorra. Hogy maradjunk az ideális túramotornál és ne a bóvlinál..... http://www.bmbikes.co.uk/photos/photophotos/R850R%20(3).jpg http://www.neptunemufflers.co.nz/gsx1400.jpg http://www.delta-team.com/motocikli/images-street/xjr1300-foto-03_velika.jpg és..hogy kedves DL mestereknek legyen halovány foggalmuk az endúróról is (endúrónál egy fûzött kerék alapfeltétel...) http://www.asahi-net.or.jp/~ic6a-imiz/xr600.jpeg http://www.mexis.is/dr6001.jpg http://www.adamscycles.net/2004/pictures/klr.jpg http://www.ktm-mittermaier.de/520%20Sitzbank%20net/EXE_gr_Tank_00.jpg |
kovee | 737 | 2006. január 24. 10:57 |
Keresd meg a 3 apró külömbséget a képeken! http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf Üdv! |
nanupapa | 736 | 2006. január 24. 06:15 | Válasz erre: 734 |
helyszín , melóhely. másik 5 kolléga körülöttem , síri csend. 19-es TFT-t 3 centirõl sasolom és próbálom bemûvészkedni a kicsi négyzetet..... ...sikertelenül.. Hirtelen mindenki anyámat és az új szakmáját kezdte el feszegetni.. |
krisztian.fz6 | 734 | 2006. január 23. 22:08 | Válasz erre: 733 |
Ijedtemben majdnem úgy tettem, mint te a képen:-)) De szerencsére mégsem. :-)) Még azt mondták volna rólam hogy lemajmolok valakit. :-))
|
Galad | 732 | 2006. január 23. 18:31 |
Na sziasztok! Hát örülök hogy sikerült megdobogtatnom a kis szíveteket! De benneteket megnyugtat, én tegnap este-éjjel találtam rá hulla álmosan. És mit mondjak, nem sok híja volt hogy összefirkáljam a gatyámat! Gondoltam másnak is tetszeni fog ezért belinkeltem ide. Amúgy benne vagyok ha összefutunk jövök egy sörrel annak akit megijesztettem!! De csak eddig! Ezután már nem fogadok el jelentkezést, mert már közel 1500-an vannak a fórumon!! Azért meg kell mondanom, ez szép munka volt L11!!!!! És még nincs vége, szerintem M-o egyik leg látogatottabb motoros lapja jelenleg.
|
csango | 730 | 2006. január 23. 13:17 |
A játékot egy orvosi könyvtárban játszottam le. Képzelhetitek a hatást...
|
hornoti | 729 | 2006. január 23. 13:02 | Válasz erre: 720 |
"A hangszórót érdemes bekapcsolni!" aha, az irodában délelött :) jó volt |
nanupapa | 722 | 2006. január 23. 09:58 | Válasz erre: 721 |
Mér? -12 fokban nem hagyom a fûtetlen garázsban. Megsértõdik oszt micsinálok? |
Galad | 721 | 2006. január 23. 09:50 | Válasz erre: 719 |
Hát az én zsebemben is kinyílott volna a bicska, ha az õseid helyében vagyok!
|
Galad | 720 | 2006. január 23. 09:49 |
Na ezt a játékot nézzétek meg : http://www.winterrowd.com/maze1.swf Csak 3 pályán kell keresztül menni! A hangszórót érdemes bekapcsolni! Jó a hideg napokra. |
nanupapa | 719 | 2006. január 22. 19:53 | Válasz erre: 718 |
Jelenleg anyámék hálószobájában van. Tegnap kisebb családi háború volt amikor a konyhán keresztül bejöttem vele. |
Galad | 718 | 2006. január 22. 18:44 | Válasz erre: 717 |
Hát erre az örömre várni kell még egy darabig. Én is csak a port törölgetem a moccról. Tavaszra már a fösték is lejön róla.
|
nanupapa | 717 | 2006. január 22. 17:22 | Válasz erre: 716 |
Nekem má a szomszéd városba is öröm lenne eljutni különösebb téli cucc nélkül. |
Galad | 716 | 2006. január 22. 17:14 | Válasz erre: 715 |
Bár már csak ott tartanék, hogy Kirgíziában vagy mongóliában csörög alattam az elcényócas!!
|
nanupapa | 715 | 2006. január 22. 17:12 | Válasz erre: 714 |
Véleményem szerint a tervezõk célja az lehetett, hogyha olyan helyen jár az ember ahol tényleg nincs normális üzemanyag, akkor se kelljen ott vesztegelni, esetleg otthagyni a motort.... Az, hogy egy kicsit kopogni fog a Mongólia közepén a motor esetleg ki a f...t nem érdekel. |
Galad | 714 | 2006. január 22. 14:20 | Válasz erre: 711 |
Elvileg 75 ló körül marad meg a ménesbõl, és nincs sem üzemóra, sem pedig km korlátozás. De azért gondolom csökkenni fog a gép élettartama, hiszen a gyárnak nem cél, hogy örökké menjen.
|
Galad | 713 | 2006. január 22. 14:17 | Válasz erre: 710 |
Azt nem. A kézikönyv a felhasználóknak íródott. És mint egy szervizes mondta nekem, hát nézd öregem én ebbõl élek és ha megcsinálod otthon magadnak, akkor jövõre itt a környéken alkatrészt sem tudsz venni. Szóval a szerviz CD-t nem sikerült még megszereznem. De még nem adtam fel, mert hosszú távon gondolkodom. :-))
|
pandamaci | 711 | 2006. január 22. 12:11 |
opelben az a szrt megfordítod , az is csak 95 rõl 91 re állít, és minden káros mellékhatással fenyeget. /nem hiszem kirészleteznék hogy mûködik,elõgyújtáson kívül lehet benzint is elveszi,esetleg még max. fordulatszámot is lekorlátozza Végül is ha 2/3 ló megmarad , azzal is lehet menni. Azt nem irja meddig ? / |
nanupapa | 710 | 2006. január 22. 11:17 | Válasz erre: 699 |
ja értem. 2 gyújtáskör. Azért volt elsõre furcsa, mert elektromosan szinte kizárt, hogy ekkora alapelõgyújtást tudjon állítani az elektronika. Nem írja a könyv , hogy a stecker széthúzásával, hogy változik ?? Érdekelne. btw Opelnál is megvan ez a csati, a japó cuccok meg automata állítják...de csak pár fokkal.... |
krisztian.fz6 | 707 | 2006. január 21. 19:19 |
http://www.motorbike-tours.ch/scripte/planetepost/planetepost.php Ez sem rosz, ajánlom a Furkapass-os videót, annak tök jó a zenéje.
|
krisztian.fz6 | 705 | 2006. január 21. 19:16 |
http://www.jfluegel.de/motoalps/MotoAlps.HTM Innen szoktam kinézni a menetelt, hangszórót be!
|
pandamaci | 704 | 2006. január 21. 18:24 |
http://ria.motorosok.hu Hágók , StilfserJoch film, amit elõbb irtam , itt lehet bejön.
|
Galad | 703 | 2006. január 21. 17:47 | Válasz erre: 701 |
Tudod titkos vágyaim netovábbja egy hasonló kirándulás mint amit McGregor meg a haverja nyomott, de kíséret nélkül. Tudod én jártam Alma Atában, ahol õk is jártak, jártam Taskentben, Biskekben, azon a vidéken egy keveset. A sivatag amit csak az különböztet meg a lakott területtõl, hogy nem öntözik a homokot és nem él meg benne semmi, csak a leg szívósabb fajai az állatvilágnak. És talán nem halok meg addig amíg vissza nem tudok menni legalább egyszer oda. A Himalája északi lábánál fekvõ sivatagba, ahol az életnek csak a két szélsõ értékét ismerik - kell vagy nem kell. Sokat éltem ott. Nem jártam arra lassan 20 éve. De vissza mennék. Ha lehet mnotorral. De oda nem jó akármilyen gép...
|
pandamaci | 702 | 2006. január 21. 16:56 |
hegyek királya választási film ! www.ria.motorosok.hu , hágók, Stilfserjoch felfelé / igaz 5 perc mig letölti, de egy igen jó félórás kamerafelvétel az említett útról. A saját paripát meg mindenki oda képzelheti. Na ki látta ?? |
pandamaci | 701 | 2006. január 21. 15:38 |
galad hát nem mertem volna gondolni, hogy 20-al kisebb oktánszámú benzin használatát /bármilyen érzékelõvel vagy átkapcsolóva van is szerelvel/ bele merik írni a könyvébe. De hát mindig tanul az ember. kobor tesztek közt van értelmes,tényszerû méréseken alapuló leírás is, de abban igazad van: tökéletes motor nincs.Mindegyiken egy idõ után valamit megváltoztatnál. |
Galad | 699 | 2006. január 21. 14:50 | Válasz erre: 689 |
Egy csatlakozó széthúzásával "átállíthatod" a gyújtástérképet kisebb (75-ös?) oktánszámú üzemanyag elviselésére, a 990 Adventure is rendelkezik egy oktánszám stekkerrel, amikor azt széthúzod, akkor a motor kb. 75 lóerõs, cserébe elmegy 76-os oktánszámú tüzelõanyaggal. Az EFI nem csak az elõgyújtást, de a befecskendezés idejét is változtatja a 990-es esetében. Ez a tecnikai magyarázat, a gyakorlati teendõk pedig az owner's manualban vannak. Tovább pontosítva a dolgot, két gyújtás köre van a az Adventure-nak. Az egyik a normál kör civilizált vidékre, minimum 95-ös oktánszámú benyára, a másik pedig az isten háta mögötti helyekre 80-94 oktánszámú büdös folyadékra. A 75 még tûrésen belül van, üzemképes marad vele a motor. Ezek a labancok sok mindenre gondoltak...Funkcionalitás....
|
Kóbor | 698 | 2006. január 21. 13:42 | Válasz erre: 679 |
Pépépe írta: >Gyerekek, ezek a tesztek a "birkáknak" szólnak. Tökéletes tisztánlátás, teljesen egyetértek Veled! És a birkák kezdenek el egy-egy ilyen cikk elolvasása után egymásra bégetni. "Be-be-be, az enyém sokkal jobb." A mostani motorom álmaim megtestesítõje volt a szememben, és attól féltem, hogy ha egyszer egy ilyenem lesz már nem tudok majd hova továbblépni, álmok nélkül maradok. Ma már tudom, hogy ez hülyeség. Két okokból is. Egyrészt nem létezik olyan motor ami minden téren jobb mint egy kiválasztott másik. Bizonyos szempontok alapján jobb lehet, de más szempontok szerint meg kevésbé, így amikor a kiváló minõségû tapadós aszfalton kanyarogva röhögök a társamon, úgy pár kilométerrel késõbb mikor letérünk a murvára irigykedek rá. A másik ok, hogy az ember folyamatosan változik, így az igényei is. Jómagamis például korábban a komfortot tartottam a legfontosabbnak, ma meg az imponál egy gépben, ha nincs elõtte akadály, mindenen átmegy. Szóval mindig van hova továbblépni, akkoris, ha az ember alapvetõen nem elégedetlen. Nekem most két motorom van, mindkettõt imádom, de ennek ellenére egy csomó másikat is el tudnék képzelni, gyakran kapom magam azon, hogy arról álmodozok, hogy egy másig géppel csalom meg a mostaniakat. |
pandamaci | 697 | 2006. január 21. 12:51 |
xv 1100 motorja igen jó egy csopperben, ahol reggel bepiszkálod a váltót 5be, es ezután estig 100 zal nézegetsz. A bulldogban ugyanaz már nem annyira sikeres,mert ugye nem mai gyerek,pár ló még kéne..
|
pandamaci | 696 | 2006. január 21. 12:41 |
szerintem meg alapvetõen a DL1000 meg DL650 motorja tök egyforma , csak egyik kisebb méretû. És nem tudom hogy az 1000 nek bármi baja is lenne, vagy valamivel a 650 felülmúlná-sem minõségben sem másban. Mi rossz az ezres motoron ? Mi nem forrott ki azon ami a 650 en igen? |
Oldi | 695 | 2006. január 21. 12:36 | Válasz erre: 694 |
Ahelyett, hogy belerakták volna az XV 1100 motorját és nincs gond, - ja az a Bulldog és Zongora, - bocs' :))))
|
Tomota | 694 | 2006. január 21. 12:01 | Válasz erre: 690 |
pandamaci! A DL 650 -es az SV 650-es motorját kapta meg mely egy már kiforrott erõforrás,csak "átírták" a DL igényeire, mig a DL 1000 motorjáról már nem ilyen egyértelmüek a vélemények.... már ami a konstrukció kiforrottságát illeti.( persze ami már föl van találva azt fölösleges mégegyszer megcsinálni... és be is vált ) |
pandamaci | 693 | 2006. január 21. 11:32 |
galad ezt a 75 ös benzin dolgot hol olvastad ? Itt a környéken nem tudom hol adnak ilyent,de ha lenne is ,erõsen kétlem, hogy bármilyen kopogásdetektor is vóna beépítve, ezt gyárilag jóváhagyva bele lehet önteni. Kezelési könyve mit ír? /kerozin, gázolaj felesbe, 2 hengerfejtömítés stb stb/ |
Oldi | 692 | 2006. január 21. 11:26 | Válasz erre: 685 |
Azért ez lehet, hogy mégis túlzás egy kicsit?... Nekem errõl a leírásról azonnal a 250-es ETZ, esetleg a 350-es JAwa ugrik be, kisebb kategóriában pedig talán a Riga... :)))) |
nanupapa | 691 | 2006. január 21. 11:17 | Válasz erre: 690 |
Gondolom a lóvét a Suzukitól zsebrevágták. Tény , hogy jó motort, de kezdõmotorosok véleményére nem tudok adni. Majd ha lesz benne 60-70 ezer kilóméter majd akkor....
|
pandamaci | 690 | 2006. január 21. 11:13 |
tomota DL1000 meg DL 650 motorja közt milyen alapvetõ különbséget értesz? /semmi bajom a 650DL -lel, ésszerû egyszemélyes használatra,de itt hegyi királyságról volt szó/ |
nanupapa | 689 | 2006. január 21. 11:12 | Válasz erre: 685 |
azt azért megnézném, hogy elõgyújtás állítás nélkül elmegy 75-ös benyával... |
nanupapa | 688 | 2006. január 21. 11:11 | Válasz erre: 685 |
Na, egy élõ példa, amikor valaki a funkció alapján választ motort. |
Tomota | 686 | 2006. január 21. 10:46 | Válasz erre: 681 |
pandamaci! Alapvetõen igazad van, de egy apró kiegészítést engedj meg: A DL 1000 és a 650- es erõforrása alapvetõen különbözik mint tudjuk és ennek köszönkheti talán a DL 650 es az áttörést ezen a "fronton". Más: talán lehet hogy az említett teszt kissé irányított volt, noha nekem is Dl 650-esem van és igen kiválló motornak tartom a katagóriájában, de em ragadtatnám el magam a más típusok kárára történõ dicsérgetésével, - hiszen egy motorválasztás mindíg szubjektív katagória ( ellenkezõ esetben csak egy típus létezne ) - de a DL erõforrásának megváltoztatása, új koncepiója, valóban használt a motornak, hozzátéve, hogy a DL 650 már ráadásúl egy kiforrottabb konstrukció is így talán érthetõ is a sikere a DL 1000 szemben is ! ( + ár értékarány ! ) Tegyük hozzá, hogy a piac bizonyos szegmense " megelégszik " egy 650-es V2 teljesítményével is. Ami a hegyi motorozást illeti....arra a DL 650 igen alkalmas, ezt több ízben is megtapasztalhattam. Nos abban megegyezheütnk, ti. ami a hegyi motorozást illeti, hogy talán az 2 személlyel nem igazán " mûvelhetõ" úgy mint egy személlyel. Az enduró név talán nem véletlenül került bele a katagória megnevezésbe.....ui. az triviálisan egyszemélyes üzemet jelent, mig a túra megjelölés jelzi a kétszemélyes hasznlat lehetõségét is, nyílván korlátozott " élménykört " nyújtva. ( halkan hozzá teszem én az a tíousú motoros vagyok aki nem igazán szeret utast vinni magával, de ennek több oka is van... fõként azért mert véleményem szerint nem tudom az utas biztonságát kellõen szavatolni, kockáztatni viszont nem akarom...nincs jogom. ) |
Galad | 685 | 2006. január 21. 10:36 |
Az egyik gurulótárs a 671-ben kiemelt két szempontot a választáshoz. "De ha az ember motort választ, legyen már szép is igényes. Aki csak a funkciót keresi a motorokban sosem értettem." Nem baj, nem vagyunk egyformák, ezért nem egyformák a választási szempõontjaink !Nos én csak a funkció miatt választottam a gépet. A lényeg az az volt, hogy semmi se korlátozza a használhatóságát. Se üzemanyag minõség (75 oktánszámmal még elmegy!) se pedig az útviszonyok, és lényeges volt a hatótávolság is, valamint a terhelhetõség. A külcsíny az meg olyan amilyen. A szín a lényeg, hogy jó kosztûrõ legyen, nem kelljen fojton vakerálni a gépet ha maszatos lesz egy kicsit. A hosszútávú kényelem az másodlagos szempont nálam. Nem az igazi, de ettõl sokkal rosszabbat is hajlandó lennék elfogadni. |
pandamaci | 684 | 2006. január 20. 20:09 |
krisztian lehet egybefolyt a 2sor : 100 LE +meztelen = hegyi szerpentin /ccm ,nagy suly nem irtam/ goldwingféle nem oda, az csak autobahn! / fentitõl külön / dakaron szerelõ meg alkatrész van elég, nem szempont. Igy már jó ? |
krisztian.fz6 | 683 | 2006. január 20. 19:45 |
Persze, Dakarra meg KTM meg egy gyár hozzá ötven szerelõ hogy éjszaka a motor kivételével újjáépítsék az egészet hogy a következõ napot kibírja. De olyan szerpentinen nem biztos hogy a több köbcentis, nagy és nehéz gépek megfelelõbbek. |
kovee | 682 | 2006. január 20. 19:29 | Válasz erre: 681 |
Földet kerülni meg MÛHÓD( ami szõrõs és a föld küröl kering) :-))
|
pandamaci | 681 | 2006. január 20. 18:42 |
de mégse a kawát veszi senki, hanem az fz6-ot ! És miért nem a DL 1000 lett a király ????? azt miért nem kapták fel ennyire? /különben szerintem a dl650 egy kiváló minõségû , tudásához képest jó árú,kis költséggl tartható utcai motor.Sílust, egyéniséget dontse el mindenki maga. Egyedül a 67 lóerõs ,enduro stílusba hajló hegyi királykodást nem értem. mégha egy 100 ló körüli meztelen nyert vóna.../mert szerintem oda az való/ autópályára meg goldwinghayabusaltbmw, dakarra meg ktm,földet kerülni meg.. |
krisztian.fz6 | 680 | 2006. január 20. 18:21 |
Ez pont olyan, mikor tesztelik a naked bikéket, 600-as banditot, 600-as hornetet, fz6-ost meg a 750-es kawát. És melyik nyer mindig? A Kawa, mert menetteljesítményben veri a másik hármat.
|
Pépépe | 679 | 2006. január 20. 17:58 |
Gyerekek, ezek a tesztek a "birkáknak" szólnak. Egyébként õsszel olvastam ennek a cikknek egy nyomtatott verzióját, ahol az 1200GS-nek a hiányosságait egy kicsit elemezték, és nem az ABS, meg a túl hosszú rugóutak miatt csúszott le az elsõ helyrõl. Amit a leginkább zavarónak találtak, az az volt, hogy a súlycsökkentés fõleg a motor elejét érintette. Ha utassal, és telepakolt dobozokkal mentek, akkor méginkább érezhetõvé vált, hogy kigyorításkor annyira elkönnyül az eleje, hogy nem tapad meg a gumi, és a motor eleje ki akakr törni a kanyarból. Talán az RT-t nem érintette ily vészesen a súlycsökkentés, és azért lett a sport-túra kategória gyõztese. Azért kiváncs lennék, hogy a DL650 mit produkált két személlyel tele dobozokkal, 12%-os emelkedõn gyorsulás helyett.... Azért sem értem ezt a kategória gyõzelmet, mert a tesztelõk máskor meg ha egy utcára szánt motor nem produkál legalább verseny nyeréshez elgendõ teljesítményt, akkor megintcsak ugy lefikázzák, hogy csak na. Most ne gondoljátok, hogy egyetértek azokkal a tesztelõkkel, akik szerint minden motorral versenytempóban kell kanyarodni, gázra emelnie kell az elejét, mert ha nem akkor már szar egy motor... Egyébként én is kiváló (középkategóriás) motornak tartom a DL-t, és kategóriájában nem biztos, hogy van jobb (ár-érték-funkcio) motor, de ne legyen már az ALPOK KIRÁLYA. Egyébként miért is kell, hogy legyen olyan motor, hogy az Alpok királya????? Biztos azért, hogy mégtöbbet lehessen eladni belõle. (De ez akkor is rossz marketing, és ráadásul hazug, burkolt marketing...) |
Spapa | 678 | 2006. január 20. 17:02 | Válasz erre: 677 |
Azért arra kíváncsi lennék, hogy "sulyi " barátunk -igaz nem láttuk szeptember óta- miért rohant megrendelni az 1200 GS-t a Szállerbeck féle 24-órás túraverseny után.:-))) Végül is mindig megvártuk a hegyeken-dombokon is.:-))) Ugyanis egy csapatban voltam Vele, és GS-es barátjával. Pedig elõtte nem kevés km-t nyomott a Stromiba.:-))) Csak azt nem értem miért nem Fazert vett.:-))))
|
kovee | 677 | 2006. január 20. 08:35 |
Had legyek egy beszólás erejéig elfogult! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! V-STROM! Juhééééééééééééééééééééé :-))) |
kovee | 676 | 2006. január 20. 08:29 | Válasz erre: 648 |
Szega Kiro650! Jó ez a megerõsítés, de én a puding próbája evés dologban hiszek. az már tuti hogy imádom a kicsikét, de ha még a nyári hosszútúrán is beválik akkor nem egykönnyen szabadul meg tõlem. De nem hiszem hogy gond lessz vele(kopp-kopp az asztalon alulról felfelé!). :-)) Nanu meg fikázzon amik-akit akar, vagy vegyen amilyent akar! Üdv! |
Oldi | 675 | 2006. január 20. 01:30 |
Jaj én csak most olvastam a cikket, - le vagyok lassulva igy télen! Én se nagyon értem, akkor most az gáz, hogy nem dobálja ki a sebeséget a mocim, mint a Bömös? Meg ABS-em sincs, viszont aki azt mondja gyenge a h. fékem és fizeti a gumit annak megmuti, hogy minden hajtûbe farolva lehet betenni a"kicsit". De nagyon köszi a linket, mert olyan keveset lehet olvasni a kicsikémrõl. Nem reklámozzák túlzottan... |