bodri | 870 | 2006. február 1. 11:58 | Válasz erre: 866 |
Gumikacsa, tudsz egy eladó, alig használt 650-s Suzit? Beszámítsz egy oldalkocsis Uralt? Isofix rögzítési pontokkal. |
kovee | 869 | 2006. február 1. 11:15 | Válasz erre: 866 |
Grat! Tipp:Oldalkocsit a DL-re, benne egy mózeskosár! :-))) Üdv! |
Pépépe | 868 | 2006. február 1. 11:09 | Válasz erre: 866 |
Szeresd feleséged gyermekeit, mert lehet, hogy a tied is köztük van!!! :-))) Gratula!! |
Gumikacsa | 866 | 2006. február 1. 10:57 |
Úgy néz ki, hogy egyenlõre túrababakocsiban kell gondolkodnom... Az asszony terhes lett!
|
kovee | 864 | 2006. február 1. 08:05 | Válasz erre: 855 |
Nekem V-strom. Ha sok pénzem lessz, vezsek mellé egy Supermoto-t egy gyorsasági motort, meg egy naked-et. Aztán majd felébredek. Üdv! |
Macko | 863 | 2006. január 31. 23:52 | Válasz erre: 862 |
Szerintem meg mindenkié tök yó, aki szereti és tud vele túrázni. Ettõl túramotor. |
krisztian.fz6 | 861 | 2006. január 31. 23:32 |
Szerintem az én motorom a legjobb, a tiétek nem annyira. :-))
|
Galad | 860 | 2006. január 31. 23:15 | Válasz erre: 856 |
Hála a teremtõnek, nekem olyan van amilyent akartam!!! És imádom!
|
KIRO-650 | 858 | 2006. január 31. 22:53 |
Frissítésül! Összehasonlító teszt: Aprilia Pegaso 650 i.e., BMW F 650 GS, Honda XL 650 V Transalp, Suzuki DL 650 V-Strom Tényleg az új Suzuki a legjobb? |
hornoti | 857 | 2006. január 31. 22:28 | Válasz erre: 851 |
Doki ! Ez az egyik legjobb topic, ne rontsd má el ! |
kovee | 854 | 2006. január 31. 20:06 | Válasz erre: 853 |
Én meg azt mondom, mindenkinek amit akar, meg amire pénze van!:-)))
|
kovee | 850 | 2006. január 31. 19:14 | Válasz erre: 849 |
Csak el ne kapd tõle!! Vagy te fertõzted meg? :-) Üdv! |
becki | 849 | 2006. január 31. 19:01 | Válasz erre: 829 |
59,38 mp!!! De bevallom van benne egy kis csalás, ugyanis iszonyatosan be van lassulva a gépem. Valószínûleg "influenzás". |
Pépépe | 845 | 2006. január 31. 15:35 |
Otthon nekem is alig sikerült 20 fölé menni, a munkahelyemen meg lazán nyomom 30-35 fölé... Otthon 17-18 körül rettenetesen begyorsul.... |
krisztian.fz6 | 844 | 2006. január 31. 15:23 | Válasz erre: 843 |
Mennyíííí??????????????????????? 36MP?????????? Hogyan??
|
Galad | 838 | 2006. január 31. 10:44 | Válasz erre: 837 |
Gyakorlással sem? Akkor íme a kivétel aki erõsíti a szabályt! :-)))
|
Galad | 836 | 2006. január 31. 10:09 | Válasz erre: 833 |
Nekem úgy tûnik azonos pályán mozognak a kockák! Tehát program nem random szerûen mozgatja õket és tanulható a pálya! Aki jó megfigyelõ, és jó monotónia tûrõ az elõnyben van! Pl gyerekek és nõk!
|
Zsifi | 835 | 2006. január 31. 08:30 | Válasz erre: 834 |
Nem! A negatív record az 0,21!!! Dirkt próbáltan...))) |
nagyHoHo | 834 | 2006. január 31. 08:05 | Válasz erre: 829 |
Az elsõ kettõ próbálkozás 0,44 mp :) aztán 33 mp. A negatív rekordot szerintem beállítottam...:)))
|
Macko | 833 | 2006. január 30. 21:31 |
Az én kis chellom úgy 5 Gbit/sec-el nyomja, a notebookon meg jó kis touchpades egér van - amin az ujjbeggyel kell masszírozni. Így, a fáradt esti szemeimmel meg kontaktlencséimmel tudok úgy 7 mp-et... No meg tök béna is vagyok. Gratula Nektek! A kis Galádnak kiemelten!!! |
Galad | 832 | 2006. január 30. 21:11 | Válasz erre: 830 |
Hát megfogtál, mert gõzöm sincs mennyire gyors a netem! A kockák azok gyorsan mozognak az biztos! De azért megnézném azt az átlagos amerikai pilótát aki csuklóból 2 percet csinál. Én röptettem amcsi pilcsit és eléggé pislogott utánna, pedig nem volt kispályás az ürge.
|
Macko | 831 | 2006. január 30. 20:55 | Válasz erre: 828 |
A Rocket III blokkja 2300 ccm-es, 147 LE-s és 200 Nm nyomatéka van. Az 1.-3. sebességfokozatban nyomatékkorlátozóra volt szükség, hogy átlagos halandók kezébe lehessen adni. Ez a blokk egy Motorrevüben vázolt GW utánzatba építve valóban érdekes lehet. Mondjuk a sima Rocket-ben is.
|
Zsifi | 830 | 2006. január 30. 20:31 | Válasz erre: 829 |
Mi ezt kipróbáltuk. Annyi adalék a dologhoz hogy minél szarabb (lassabb) az internetkapcsolatod annál tovább bírod!!!!!! Az ADSL 512/1024-el 30 mp fölé menni szinte lehetetlen...)) |
Galad | 829 | 2006. január 30. 19:41 |
Kedves kollégák! Most kaptam ezt a kis játékot: http://people.inf.elte.hu/csala_g/MultitaskingTest.htm . Nem kell megijedni ez nem horror!!!!!!!! Én 28 sec-et tudok egy kis gyakorlás után, a fiam 93 sec-nél jár.
|
Mr.BIM | 828 | 2006. január 30. 19:37 | Válasz erre: 827 |
Ha már "nem bírsz" a gépeddel, akkor trike-ra lesz szükséged! Ha elmulasztottál egy GW-t, azt sajnálhatod! A legujabb (februári) Motorrevü-ben irnak (és kép is van) a Triump GW-rõl! Õk is "beállnak a sorba", mert jó blokjuk már van (a Raket III.-ban az S3-as, 3300-as, ha nem tévedek). A hátulja szemérmetlenül hasonlít is a GW-re! Állítólag az USA-ban nagyon jól viszik a Raket III-t. Biztos nem véletlen, hogy õk is belevágnak egy ilyen "cirkáló" sorozat gyártásába! Na tssááá' Mr.BIM |
Galad | 827 | 2006. január 29. 19:03 | Válasz erre: 825 |
Köszi! Az igazság az hogy 5 éve majdnem lett egy GW-m. De probléma lett volna az elhelyezése. Most már csak akkor lesz, ha majd nem tudok felmászni a mostani gépemre. |
kovee | 826 | 2006. január 28. 14:58 | Válasz erre: 824 |
Tudod nem mindenki fejlõdõképes. Én igen. :-)) Üdv! |
Mr.BIM | 825 | 2006. január 28. 11:34 | Válasz erre: 811 |
Galád! Hátramenet - általában - van, de egybizonyos típusba (nem tudom azt a kacifántos típusnevet), nem építették be - nyilvánvaló, a mocskos anyagiak miatt. (Ismerek valakit akinek olyan van. Õ is mondta, hogy .....) Elekromos müködésü, az öninditómotor mûködteti és felviszi "bármire"! A GW súlya: 423 kg+27 l benzin+ a cucc és ha már irányban áll jöhet az utas is. (az új, 1800-as kb. 70 kg-al könyebb!) Opcióban rendelhetõ elekktromos közép álvány, de ritka (az enyém alatt nincs - pedig néha jó lenne!) A KLT 1200 -asban gyárilag szerelik be egy-két éve. Forditó (kacsaláb) nincs benne, de egy haverom vett olyat (a BMW-hez) és nagyon praktikus a szûk garazsban! Nem csak forditó, mert "önbeálló kerekei" vannak, így bármerre mozdítható, csak nagyon drága, viszont bármikor leutánozható! krisztianfz6! Bocccccs! Tényleg félre értettem! Figyelmetlen voltam, sajnos nem elõször és biztos nem utoljára, de legalább nem ragaszkodom a hülyeségeimhez! Sõtt, jó volt kicsit rágondolni-irogatni! Na tssááá' Mr.BIM |
Galad | 824 | 2006. január 28. 09:40 | Válasz erre: 821 |
Nyugi! Hallottál már az evolúcióról? Az elsõ lépést mindenkinek meg kell tennie!
|
Galad | 823 | 2006. január 28. 09:38 | Válasz erre: 822 |
Istenkém nem érti! Télleg nem 45 fok hanem csak 38. De már nem aktuális mert eladtam a francba, szenvedjen vele más.
|
pandamaci | 822 | 2006. január 28. 09:26 |
galad panel alatti garázs nem is annyira érdekes, ott nem 45 fokos emelkedõn tolatsz fel. És ott a goldwing / 1db/ bõven elfér. Jja autó semmiképpen nem lesz mellette útban :), esetleg ha rálépsz /a mecsboxra |
nanupapa | 821 | 2006. január 28. 00:00 | Válasz erre: 820 |
Akkor rendezzetek találkozót, de majd ne felejtsétek el felírni ám ,hogy hányan voltatok .... |
kovee | 820 | 2006. január 27. 23:27 | Válasz erre: 818 |
Képzeld Nanu! Vett!! Éd igaza van galágnak, V-strom lett! Üdv! |
Galad | 819 | 2006. január 27. 21:06 | Válasz erre: 818 |
Asszem vett egy Suza DL 650-et. Ha nem adta még el akkor biztos meg van neki.
|
nanupapa | 818 | 2006. január 27. 21:02 |
Szerintetek a csávóka aki nyitotta a topikot vett má motort ...??? :))))) Lehet, hogy más hobbit választott..... |
Galad | 817 | 2006. január 27. 20:42 | Válasz erre: 816 |
Az tény hogy már nem aktuális a dolog, de mi van akkor ha ilyen helyzetbe kerül az ember! Bakker láttad már mekkora egy panel garázs? Csak be, meg ugyan azon az úton ki! Megfordulni lehetetlen!
|
pandamaci | 816 | 2006. január 27. 19:10 |
galad azért azt megnézném ahogy egy 500 kilós motorral feltolatsz a ház alatti mélygarázsból :))))) / egy kitolható kacsaláb nem kéne alá ,amin megfordítod ? vagy aranyszárny amin kirepül? mr bim , te ezt el se olvasd. |
nanupapa | 815 | 2006. január 27. 18:41 |
ne itt nem tudok álllást foglalni...... állat az 1 henger amikor zakatol, de kurva jó a sor4 amikor csak zümmög, mint egy villanymotor... Mr. BIM... "Addig nincs baj amig "szabad a választás" - nem írják elõ, hogy mindenki olyat vegyen! " Ez nem fenyeget hála isten senkit, de kevesen választanak maguknak motort. Inkább megnézi milye van a szomszédnak...és õ is olyat vesz... Mr. BIM mellett annyi szól még , hogy a GW-re ezeket a cuccokat mind beépítik.A vicc az egészben az, hogy szerintem egy mai mûmájer kb. 2x annyi cuccot vesz meg a motorjára utólag , mint ami a GW alapból van. GPS, MP3-as lószar, PMR Buetooth-szal. ócska doboztartók, szar mûanyag egyendobozok....blablablabla A GW-en legalább kultúrálan megvan mindennek a helye, nem pedig oda van farigcsálva. Nem beszélve arról ,hogy amikor egy kezdõ balfasz feldíszíti az egyébként normális motorját és tényleg úgy néz ki , mint egy giccs karácsonyfa. Hozzáteszem nem vagyok GW rajongó, de legalább õk felvállalják a kényelmet, a sok hülyén meg csak annyi látszik, hogy erõlködik. |
krisztian.fz6 | 813 | 2006. január 27. 16:12 | Válasz erre: 810 |
Üzeneted itt is olvastam meg "ott" is. Tudod hogy ez a jel: :-)) mit jelent???
|
Lamprologus | 812 | 2006. január 27. 15:52 | Válasz erre: 811 |
Erre még én is tudok válaszolni! :))) Van hát! :))))) |
Galad | 811 | 2006. január 27. 15:47 | Válasz erre: 810 |
Háj Miszter! Szerintem nem leszólásként modta Krisz amit mondott! Meg még fiatal is de mint tudjuk ez múlandó. Viszont amit kérdezni akartam: Hátramenet van vagy nincs G W -n? Mert azon gondolkodtam, hogy a nagy súlya miatt gond lehet kijönni bizonyos helyekrõl, mint pl. a volt garázsom a föld felszín alatt volt. A robogóval is csak úgy tudtam kijönni ha nem volt bent a kocsi és meg tudtam fordítani. Egyszer próbáltam meg hátrafelé beállni a lejtõn, aztán többet nem. Szóval hátramenet?
|
Mr.BIM | 810 | 2006. január 27. 14:12 | Válasz erre: 806 |
Egy kicsit nem figyelek, máris eltélvelyegtek! Kriszanfz6! Ha nem tetszik a Gold Wing, tudomásul veszi mindenki, de leszólni azért nem kéne, hátha megsértõdnek azok a marhák, akik ilyet vettek - és tudatlanságukban még büszkék is rá, na meg szeretik is a gépüket! Amúgy pedig, mindenkinek megtetszik valami és ha össze bírja kaparni az árát valahogy, akkor megveszi. De elsõ az, hogy tetszik e! Addig nincs baj amig "szabad a választás" - nem írják elõ, hogy mindenki olyat vegyen! Járjon rajta sokat akinek "az is jó"! Nem?? Annak örülök én is, hogy neked gyöööönyörûûûûûséges motorod van! (Tényleg, komolyan!) Gratulálok hozzá! Használd egészséggel sokáig (vagy ameddig akarod) és balestmentes motorozást hozzá! De ha nembátódnál meg, a magam részérõl (gondolom a többi God tulaj is így van ezzel) megtartanám a vasamat, akármilyen "gáz" is! õszinte motoros barátsággal: Mr.BIM Ui.: az enyém csak 1500-ös, ezért még csak kazettás magno van benne. Afedélzeti rádió szerintem praktikus - én használom és szeretem. A tempomat csak 130 km/ó -ig müködik, e felett legalább egy kézzel fogni kell a kormányt. Fütés csak a lábra van. A CB rádiót pedig nem lehet kihasználni, mert olyan kevés gépen van - pedig hasznos lenne! (ezt igazolják a PRM rádió eladások) |
Galad | 809 | 2006. január 27. 10:27 | Válasz erre: 808 |
Bizony bizony!! És tudnod kell az is, hogy a lökethossz milyen sokat számít!! :-))
|
Oldi | 808 | 2006. január 27. 03:05 | Válasz erre: 805 |
Galád: akkor ezért volt, hogy ahogy kigyorsított egy pár hegyi szerpentinen kanyar után, felfelé(!), majd' elélveztem? :))) |
krisztian.fz6 | 806 | 2006. január 26. 22:52 |
Gold Fing akkor! Van rajta tempomat, rádió-CD lejátszó, mindenféle fûtés, most már légzsák is, CB adó vevõ.........tiszta gáz.. :-))))
|
Galad | 805 | 2006. január 26. 22:47 | Válasz erre: 804 |
Ehhhhhhhh! Vibráció mentes motor= mintha frigid nõje lenne az embernek; vagy guminõt dugnál; vagy autóban ülnél, mert a következõ lépcsõ a szélvédelem fokozása- a klíma beépítése! :-)))
|
krisztian.fz6 | 804 | 2006. január 26. 22:30 | Válasz erre: 803 |
Mi van????????????????????????????????????????? Hány hengeres??????????????????????????? Hogy elzsibbaddjál ha leszálsz róla????????????????????????????? 4négyNÉGY hengersnek kell lennie!! TE!!! Hogy simán járjon!!!!!!!!!!!!!!! Ne rezegjen menet közben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Galad | 803 | 2006. január 26. 22:27 |
Hát nagyon elmerültök a részletekben. A úramotor az univerzális, mindenhol használható, és kényelmes. Egy, max 2 hengeres, mert a súly lényeges bizonyos esetekben. A túra motor alkalmas nagy távolságok megtételére mazohista hajlam nélkül, és ha a szükség úgy hozza, terepen is elboldogul vele az ember. Na most megmondtam a frankót!
|
Gumikacsa | 801 | 2006. január 26. 10:53 |
Autom jart ot hengerrel, de ott a turbo futty elnyomott minden hangot
|
pandamaci | 800 | 2006. január 26. 09:36 |
tudod mi baj van az 5 hengerrel ? / 4 nek sok, 6 nak kevés:))) / motoron V2 , / nekem kocsiban V12 / annak aki el tudja tartani |
Gumikacsa | 799 | 2006. január 26. 09:00 |
Egyszõ hallottam sor5-ös motort, félelmetesen szép hangja volt, és valóban unikum! Ha nálunk lehetne venni, biztosan megpróbálnék egyet magamévá tenni
|
Oldi | 798 | 2006. január 25. 22:50 |
V2 - sor4? Örök dilemma. Akik régebbrõl ismernek, tudják, hogy 1100-es V2-rõl ültem nem olyan régen át a sor 4-re. Mindkettõnek csodálatos és máshoz nem hasonlítható filingje van. Csak a motorokat szinte lehetetlen összhasonlítanom, mert egészen más jellegû motorkerékpárba építették be õket és ugye ebben használjuk... A V2 biztosan olcsóbban megy, jobban tartja a használt árát, egészen alul nyomatékosabb. A sor4? sokkal jobb a motorféje, mint gondoltam (persze jobban is pörög), pörög, mint a varrógép és brutálisan elindul. Viszont meg is tud állni.. Szóval klassz. Költeni még nem kellett rá - úgyhogy nem tudom... De nincs kizárva semmi, még lehet, hogy egyszer visszaülök egy szelídebb V2-re,-majd 1szer... |
kovee | 797 | 2006. január 25. 22:13 | Válasz erre: 796 |
Jó ez a csoportosítás, annak idején valami hasonlót készítettem én is. De ha ezt akkor mutatják, nyerek 1 hónapot! :-)) Üdv! |
bikerpoint | 796 | 2006. január 25. 21:28 |
Sziasztok. Néhány tipp a túramotor kiválasztásához: http://www.motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=221 |
nanupapa | 795 | 2006. január 25. 07:33 | Válasz erre: 794 |
Istennek hála, újra jó kezekben az MV!! Az MVAgusta csoport tartja kezében a három olasz márka a Cagiva, Husquarna, MVAgusta gyártását. A csoport tulajdonosa az elmúlt évben a maláj Proton konszern volt, mely 2004-ben vásárolta fel a cégcsoport részvényeinek többségét. A többek között a Lotus autómárkát is magáénak tudó Proton megtorpant a fejlõdésben, és kedvezõtlen évet zárt. A vezetõváltás mellett megváltoztatták fejlesztési stratégiájukat is, inkább az autós szektor felé nyitnak, így ebbe a képbe már nem illett bele az MVAgusta. A Proton úgy döntött, hogy után lemond az MVAgusta csoporton belül részvényeinek többségérõl. Az új tulajdonos, az olasz tulajdonú GEVI S.p.A. 1 euróért kapja meg a legendás motorgyár részvényeinek 57,75%-át. De mielõtt bárki a pénztárcája felé kapna, azt is hozzá kell tennem, hogy a csomaghoz járt még az MV 106,94 millió eurós adósságállománya is, valamint a GEVI 15 milliós tõkeinjekciót ad a gyárnak a szükséges beruházásokhoz és az új modellek fejlesztéséhez. A cég fennmaradó tulajdonhányadának nagyobbik része, 32,25% továbbra is a Castiglioni család kezében marad, így az ügyvezetõ igazgatói posztot Claudio Castiglioni tölti be. Hogy az új tulajdonos mekkora üzletet csinált, majd jövõre megtudjuk, de a kilátások nem rosszak, hiszen a legendás varesei gyár 2005-ben 18%-kal növelte eladásait. A teljes adás-vételi folyamat elõreláthatólag 2006. február végére be fog fejezõdni. Forrás : Totalbike.. |
oszitrek | 794 | 2006. január 25. 06:49 |
Januári Motorrevü.Hegyi összehasonlitó tesz, Naked osztály HONDA CB1300 a király. :)))
|
csango | 792 | 2006. január 24. 22:56 |
Mr. Bim hozzásszólását várjuk, a Gold Wing talán hathengeres...Az milyen muzsika? 3 hengeres Triumph és Benelli tulajdonosok vannak köztünk? Szívesen látjuk õket ebben a konstruktív vitában. A 3 hengerrõl a keresztanyám kétütemi várburgja jut eszembe, mikor kifingott benne egy gyertya. Felejtheteten gyorsuláshoz gyönyörû hangorkán párosult... |
krisztian.fz6 | 791 | 2006. január 24. 22:55 | Válasz erre: 789 |
ÚÚjjj, ez ma mán a második ciki! :-)) V2-es BMW boxer??? Azt mondod itt ilyen motrok lennének ezen a linken??? :-)) De gáz!!! :-)) Tetszenek, mert fullra fel van málházva és nagyon túrás. Nekem nagy, nehéz és drága! :-( |
Galad | 790 | 2006. január 24. 22:35 | Válasz erre: 788 |
A kettõ közé meg a felezõ! 0.5 -ös henger nincs ugye? De 2 hengeres van! Aztán had eriggyen! Kis súly, nagy nyomaték, és határ a csak a horizont. Gátat az áradó folyó szab. This is the real freedom, the end of the roads and beyound...........
|
Galad | 789 | 2006. január 24. 22:31 | Válasz erre: 787 |
Figyelj má tesó! Oszt mér' raktad föl azt a linket? Látens V2 rajongó vagy? Az nem baj ám! Üdv a klubban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
nanupapa | 788 | 2006. január 24. 22:22 | Válasz erre: 787 |
én is sor 4 voks az aszfaltra... 1 hengör meg a fõdútra. |
krisztian.fz6 | 787 | 2006. január 24. 21:51 |
Már két hete kölcsönkaptam. :-)) De nekem a 4 hengeres hangja és simasága tetszik, ha már így ráértek akkor egy kis böngészés itt: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=41209 |
nanupapa | 785 | 2006. január 24. 21:48 | Válasz erre: 784 |
üvegtigrist kettõt nem letölteni, elmenni a moziba és megvenni a dvd-t... |
krisztian.fz6 | 784 | 2006. január 24. 21:47 | Válasz erre: 779 |
Nem így van, 10.000-nél adja le a max nyomatékot, és 7000-nél már a teljesítményének az 50%-át, 50LE-t. Akkor szerinted 26000-ret forog?? :-))))) Hi-hi-hi-ha-ha-ha, na megyek nézem tovább az Üvegtigrist. Meg, ha 600ccm-et nézünk, akkor lessz az olyan nyomatékos, ha 650-600ccm-et akkor persze hogy nyer a nagyobb lökettérfogat. |
nanupapa | 782 | 2006. január 24. 21:46 | Válasz erre: 779 |
ahhát.... sor4 ...hát most saját kaptafa, de nem sok nafta van alul , max 1000 ccm felett... GSX1400 , XJR1300....max ezek eszik meg nyomiban az 1000res v2-ket...a többi nem hiszem. Olyan ez , mint a Igniszes béna apuka, hesszöli , hogy 93 lóerõ....na ja ......5300 ná...a 113 nm meg 3500ná A szomszéd Asztrája meg meg 75, de 3700 nál...a 120 mn meg ottan mán 2700ná Magyarázhatom én a trendy papinak, hogy húgytaliga az ignisze....nem hiszi el,mer "pörög minda zállat"... |
nanupapa | 781 | 2006. január 24. 21:40 | Válasz erre: 774 |
egy henger : terepre állat...kurva jó harmadikban elindulni az Adiasz hegy aljáról... ( egy EXC525tel szívesen megdobhatna valaki ) két henger....szintén állat, de csak a hangja miatt egyébként elég töketlen egy megoldás , bár csak azért mert szerintem nehéz terepre. Legalábbis az ATwin 750nel akkorákat taknyolt a haverom állandóan terepen, hogy a mûanyagos csávó zöldséges mercit vett , mer annyi idomot vett tõle a csávó. Uccárameg....nem jó. De titkos információm szerint egy típus a V2vel lett az Alpok királya. sor4 : ceretem amikor úgy jár , mint a villanymotor a négy karburátort öröm szétszedni és összerakni, utána úgy belõni, hogy egyszerre koncertezzen , mind a négy köcsög.....kurva nagy élmény. Fõleg ha még sikerül is. Nem folytatom, mer úgy látom , hogy a low cost v2 meg a többi többségben van és nem érti mirõl beszélek.... |
Galad | 780 | 2006. január 24. 21:34 | Válasz erre: 777 |
Hát nézzétek meg ezt : http://www.allroadtour.fi/ ! Válsszatok nyelvet és nézzétek meg mitõl túramotor egy túramotor. Ami erre nem képes az csak élvezeti cikk. Viszont ezek képesek mindenre! Esetleg ízelítõnek a HCC-hez! bár szerintem az nem lesz ekkora falat! Legalábbis az elején. De remélem kellõ gondozással kiforrja magát, és olyan helyeket lehet meglátogatni általa, ahová csak kevés ember jut el mert nem is gondol rá, hogy motorral oda merészkedjen. Pedig nem ördöngösség higyjétek el!
|
Zsifi | 779 | 2006. január 24. 21:32 | Válasz erre: 778 |
Hát azért erre ne vagyél mérget!!! A nyomaték az köbcenti függõ!!!! Tehát egy sor négyes hengerenként 150ccm-el sosem lesz olyan nyomatékos mint egy 1 vagy 2 hengeres motor!!! A fészer meg különösen nyomatékszegény!! 8000-es fordulatnál még csak 30%-ot ad le a lóerõbõl és 35%-ot a nyomatékból...((( A max nyomatékot 11500-nál kezdi el leadni... |
krisztian.fz6 | 778 | 2006. január 24. 21:25 | Válasz erre: 774 |
Ejj..hagyd má' abba! :-) Nem vagyok kezdõ, donorjelölt és fiatal vagyok!!! És igen, elindulok berakom 5-ba majd megállás elõõtt ki üresbe. Sõt!! Egy két vagy egyhengeres motor sem nyomatékosabb mint egy sor négyes, csak a robbanások miatt úgy hallod, hogy kevesebb a ford száma! És különben is, egy 4 hengeres blokknak szép sivító hangja van és az tetszik benne. Meg 5-ösbõl 35km/h ról szépen tudok gyorsítani, nem vergõdik a lánc mint a hurkább keveseb hengereseknek!! :-)) A linked meg nem szép, sokkal szebb az enyém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) |
nanupapa | 777 | 2006. január 24. 21:23 | Válasz erre: 775 |
nem tom milyen ez ,de a reklámja kurva jó... papi kicsit elidõzik a vassal. a kölök meg már rá sem ismer... |
Galad | 775 | 2006. január 24. 21:05 | Válasz erre: 769 |
Ugyan már! Ez : http://www.990adventure.com/ szép!!
|
Galad | 774 | 2006. január 24. 20:56 | Válasz erre: 772 |
Há persze! Na de ki vesz sor4-est? A kezdõk, hogy motorozni tanuljanak, a potenciális donorjelöltek, az idõsebbek=lusták, hogy 50m-re az elindulási ponttól berakja a legmagasabb seb fokozatba, és a megállási pont elõtt 50m-re visszavált. De az ínyencek azok vagy 1hengert- mert ugye annak nincsen párja, vagy V2-t vesznek, mert ezekkel lehet megtapasztalni átélni a motorozás igazi élményét. Na jöhetnek a 4henger pártiak, mondják meg a frankót! De azért nézzenek magukba, próbáltak-e mást is! Meg ugye ott van az a sok lyuk mindegyikbe gyertya kell. Ha megáll az egyik, gyõzze eldönteni az ember melyik hibádzik. 1 henger, ugye megy vagy nem. 2 henger rövid totolya. 3 heger=mutáció::-))
|