7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Túramotor? Milyen legyen?
Következő oldal

Gumikacsa 873 2006. február 1. 14:49  
Ja, de az asszony nem:))) Sõt nem is az utolsó
    

Galad 872 2006. február 1. 14:12   Válasz erre: 866
Elsõ gyerek?
    

Gumikacsa 871 2006. február 1. 11:59  
Ja, de tanktatyi helyett tankmózeskosárban gondolkodok
    

bodri 870 2006. február 1. 11:58   Válasz erre: 866
Gumikacsa, tudsz egy eladó, alig használt 650-s Suzit?
Beszámítsz egy oldalkocsis Uralt? Isofix rögzítési pontokkal.
    

kovee 869 2006. február 1. 11:15   Válasz erre: 866
Grat! Tipp:Oldalkocsit a DL-re, benne egy mózeskosár! :-)))
Üdv!
    

Pépépe 868 2006. február 1. 11:09   Válasz erre: 866
Szeresd feleséged gyermekeit, mert lehet, hogy a tied is köztük van!!! :-)))
Gratula!!

    

becki 867 2006. február 1. 11:06   Válasz erre: 866
Gratula!
    

Gumikacsa 866 2006. február 1. 10:57  
Úgy néz ki, hogy egyenlõre túrababakocsiban kell gondolkodnom... Az asszony terhes lett!
    

nanupapa 865 2006. február 1. 09:06  
meddõ vita.
maj megnézzük melyikbõl mi marad 10 év múlva...

    

kovee 864 2006. február 1. 08:05   Válasz erre: 855
Nekem V-strom. Ha sok pénzem lessz, vezsek mellé egy Supermoto-t egy gyorsasági motort, meg egy naked-et. Aztán majd felébredek.
Üdv!
    

Macko 863 2006. január 31. 23:52   Válasz erre: 862
Szerintem meg mindenkié tök yó, aki szereti és tud vele túrázni.
Ettõl túramotor.
    

Galad 862 2006. január 31. 23:40  
És ez így van rendjén!! :-))
    

krisztian.fz6 861 2006. január 31. 23:32  
Szerintem az én motorom a legjobb, a tiétek nem annyira. :-))
    

Galad 860 2006. január 31. 23:15   Válasz erre: 856
Hála a teremtõnek, nekem olyan van amilyent akartam!!! És imádom!
    

Galad 859 2006. január 31. 23:09   Válasz erre: 858
Vitatkozzunk? Szerintem nem.
    

KIRO-650 858 2006. január 31. 22:53  
Frissítésül!
Összehasonlító teszt: Aprilia Pegaso 650 i.e., BMW F 650 GS, Honda XL 650 V Transalp, Suzuki DL 650 V-Strom
Tényleg az új Suzuki a legjobb?
    

hornoti 857 2006. január 31. 22:28   Válasz erre: 851
Doki !
Ez az egyik legjobb topic, ne rontsd má el !
    

becki 856 2006. január 31. 21:32  
Nekem CBF 600 S.
Nektek amilyet akartok.
    

Galad 855 2006. január 31. 21:09   Válasz erre: 852
Ja! Ja! Milyen is????????
    

kovee 854 2006. január 31. 20:06   Válasz erre: 853
Én meg azt mondom, mindenkinek amit akar, meg amire pénze van!:-)))
    

Oldi 853 2006. január 31. 19:56   Válasz erre: 852
Megmondom: olyan mint az FJR, csak olcsóbb:)))
    

Zsifi 852 2006. január 31. 19:42   Válasz erre: 851
Igaz!!!! Túramotor? Milyen legyen?
    

csango 851 2006. január 31. 19:26  
Túramotor? Milyen legyen?
    

kovee 850 2006. január 31. 19:14   Válasz erre: 849
Csak el ne kapd tõle!! Vagy te fertõzted meg? :-)
Üdv!
    

becki 849 2006. január 31. 19:01   Válasz erre: 829
59,38 mp!!!
De bevallom van benne egy kis csalás, ugyanis iszonyatosan be van lassulva a gépem.
Valószínûleg "influenzás".
    

pandamaci 848 2006. január 31. 18:00  
848
    

nanupapa 847 2006. január 31. 17:53   Válasz erre: 846
0.328
1.258

meg egy félig szétvert egér.

    

Galad 846 2006. január 31. 16:29   Válasz erre: 845
JA JA lassan de folyamatosan gyorsul.
    

Pépépe 845 2006. január 31. 15:35  
Otthon nekem is alig sikerült 20 fölé menni, a munkahelyemen meg lazán nyomom 30-35 fölé...
Otthon 17-18 körül rettenetesen begyorsul....
    

krisztian.fz6 844 2006. január 31. 15:23   Válasz erre: 843
Mennyíííí??????????????????????? 36MP?????????? Hogyan??
    

sandor 843 2006. január 31. 15:09  
Elsõ proba:0,44mp:((. Másodikra:36,36mp:)
    

krisztian.fz6 842 2006. január 31. 15:03   Válasz erre: 841
19.343mp
    

FERI 841 2006. január 31. 14:07  
Sziasztok,21mp és gyorsul
    

krisztian.fz6 840 2006. január 31. 12:31  
17 mp, de gyorsul, nem??
    

Oldi 839 2006. január 31. 11:40  
Nekem nagyobb sz esélyem, ha rögtön a négy sarok felé igyexem...
    

Galad 838 2006. január 31. 10:44   Válasz erre: 837
Gyakorlással sem? Akkor íme a kivétel aki erõsíti a szabályt! :-)))
    

becki 837 2006. január 31. 10:34   Válasz erre: 836
Ezzel vitatkoznék, nekem nagyon nem megy!!!!
    

Galad 836 2006. január 31. 10:09   Válasz erre: 833
Nekem úgy tûnik azonos pályán mozognak a kockák! Tehát program nem random szerûen mozgatja õket és tanulható a pálya! Aki jó megfigyelõ, és jó monotónia tûrõ az elõnyben van! Pl gyerekek és nõk!
    

Zsifi 835 2006. január 31. 08:30   Válasz erre: 834
Nem!
A negatív record az 0,21!!! Dirkt próbáltan...)))
    

nagyHoHo 834 2006. január 31. 08:05   Válasz erre: 829
Az elsõ kettõ próbálkozás 0,44 mp :) aztán 33 mp. A negatív rekordot szerintem beállítottam...:)))
    

Macko 833 2006. január 30. 21:31  
Az én kis chellom úgy 5 Gbit/sec-el nyomja, a notebookon meg jó kis touchpades egér van - amin az ujjbeggyel kell masszírozni.
Így, a fáradt esti szemeimmel meg kontaktlencséimmel tudok úgy 7 mp-et...
No meg tök béna is vagyok.
Gratula Nektek!
A kis Galádnak kiemelten!!!
    

Galad 832 2006. január 30. 21:11   Válasz erre: 830
Hát megfogtál, mert gõzöm sincs mennyire gyors a netem! A kockák azok gyorsan mozognak az biztos! De azért megnézném azt az átlagos amerikai pilótát aki csuklóból 2 percet csinál. Én röptettem amcsi pilcsit és eléggé pislogott utánna, pedig nem volt kispályás az ürge.
    

Macko 831 2006. január 30. 20:55   Válasz erre: 828
A Rocket III blokkja 2300 ccm-es, 147 LE-s és 200 Nm nyomatéka van. Az 1.-3. sebességfokozatban nyomatékkorlátozóra volt szükség, hogy átlagos halandók kezébe lehessen adni. Ez a blokk egy Motorrevüben vázolt GW utánzatba építve valóban érdekes lehet. Mondjuk a sima Rocket-ben is.
    

Zsifi 830 2006. január 30. 20:31   Válasz erre: 829
Mi ezt kipróbáltuk. Annyi adalék a dologhoz hogy minél szarabb (lassabb) az internetkapcsolatod annál tovább bírod!!!!!!
Az ADSL 512/1024-el 30 mp fölé menni szinte lehetetlen...))
    

Galad 829 2006. január 30. 19:41  
Kedves kollégák! Most kaptam ezt a kis játékot: http://people.inf.elte.hu/csala_g/MultitaskingTest.htm . Nem kell megijedni ez nem horror!!!!!!!! Én 28 sec-et tudok egy kis gyakorlás után, a fiam 93 sec-nél jár.
    

Mr.BIM 828 2006. január 30. 19:37   Válasz erre: 827
Ha már "nem bírsz" a gépeddel, akkor trike-ra lesz szükséged!
Ha elmulasztottál egy GW-t, azt sajnálhatod!
A legujabb (februári) Motorrevü-ben irnak (és kép is van) a Triump GW-rõl!
Õk is "beállnak a sorba", mert jó blokjuk már van (a Raket III.-ban az S3-as, 3300-as, ha nem tévedek). A hátulja szemérmetlenül hasonlít is a GW-re! Állítólag az USA-ban nagyon jól viszik a Raket III-t. Biztos nem véletlen, hogy õk is belevágnak egy ilyen "cirkáló" sorozat gyártásába!
Na tssááá' Mr.BIM
    

Galad 827 2006. január 29. 19:03   Válasz erre: 825
Köszi! Az igazság az hogy 5 éve majdnem lett egy GW-m. De probléma lett volna az elhelyezése. Most már csak akkor lesz, ha majd nem tudok felmászni a mostani gépemre.

    

kovee 826 2006. január 28. 14:58   Válasz erre: 824
Tudod nem mindenki fejlõdõképes. Én igen. :-))
Üdv!
    

Mr.BIM 825 2006. január 28. 11:34   Válasz erre: 811
Galád! Hátramenet - általában - van, de egybizonyos típusba (nem tudom azt a kacifántos típusnevet), nem építették be - nyilvánvaló, a mocskos anyagiak miatt. (Ismerek valakit akinek olyan van. Õ is mondta, hogy .....) Elekromos müködésü, az öninditómotor mûködteti és felviszi "bármire"!
A GW súlya: 423 kg+27 l benzin+ a cucc és ha már irányban áll jöhet az utas is. (az új, 1800-as kb. 70 kg-al könyebb!)
Opcióban rendelhetõ elekktromos közép álvány, de ritka (az enyém alatt nincs - pedig néha jó lenne!) A KLT 1200 -asban gyárilag szerelik be egy-két éve.
Forditó (kacsaláb) nincs benne, de egy haverom vett olyat (a BMW-hez) és nagyon praktikus a szûk garazsban! Nem csak forditó, mert "önbeálló kerekei" vannak, így bármerre mozdítható, csak nagyon drága, viszont bármikor leutánozható!

krisztianfz6! Bocccccs! Tényleg félre értettem! Figyelmetlen voltam, sajnos nem elõször és biztos nem utoljára, de legalább nem ragaszkodom a hülyeségeimhez! Sõtt, jó volt kicsit rágondolni-irogatni!
Na tssááá' Mr.BIM
    

Galad 824 2006. január 28. 09:40   Válasz erre: 821
Nyugi! Hallottál már az evolúcióról? Az elsõ lépést mindenkinek meg kell tennie!
    

Galad 823 2006. január 28. 09:38   Válasz erre: 822
Istenkém nem érti! Télleg nem 45 fok hanem csak 38. De már nem aktuális mert eladtam a francba, szenvedjen vele más.
    

pandamaci 822 2006. január 28. 09:26  
galad
panel alatti garázs nem is annyira érdekes, ott nem 45 fokos emelkedõn tolatsz fel.
És ott a goldwing / 1db/ bõven elfér. Jja autó semmiképpen nem lesz mellette útban :), esetleg ha rálépsz /a mecsboxra
    

nanupapa 821 2006. január 28. 00:00   Válasz erre: 820
Akkor rendezzetek találkozót, de majd ne felejtsétek el felírni ám ,hogy hányan voltatok ....


    

kovee 820 2006. január 27. 23:27   Válasz erre: 818
Képzeld Nanu!
Vett!! Éd igaza van galágnak, V-strom lett!
Üdv!
    

Galad 819 2006. január 27. 21:06   Válasz erre: 818
Asszem vett egy Suza DL 650-et. Ha nem adta még el akkor biztos meg van neki.
    

nanupapa 818 2006. január 27. 21:02  
Szerintetek a csávóka aki nyitotta a topikot vett má motort ...??? :)))))
Lehet, hogy más hobbit választott.....
    

Galad 817 2006. január 27. 20:42   Válasz erre: 816
Az tény hogy már nem aktuális a dolog, de mi van akkor ha ilyen helyzetbe kerül az ember! Bakker láttad már mekkora egy panel garázs? Csak be, meg ugyan azon az úton ki! Megfordulni lehetetlen!
    

pandamaci 816 2006. január 27. 19:10  
galad
azért azt megnézném ahogy egy 500 kilós motorral feltolatsz a ház alatti mélygarázsból :)))))

/ egy kitolható kacsaláb nem kéne alá ,amin megfordítod ? vagy aranyszárny amin kirepül?

mr bim , te ezt el se olvasd.
    

nanupapa 815 2006. január 27. 18:41  
ne itt nem tudok álllást foglalni......
állat az 1 henger amikor zakatol, de kurva jó a sor4 amikor csak zümmög, mint egy villanymotor...

Mr. BIM...

"Addig nincs baj amig "szabad a választás" - nem írják elõ, hogy mindenki olyat vegyen! "

Ez nem fenyeget hála isten senkit, de kevesen választanak maguknak motort. Inkább megnézi milye van a szomszédnak...és õ is olyat vesz...


Mr. BIM mellett annyi szól még , hogy a GW-re ezeket a cuccokat mind beépítik.A vicc az egészben az, hogy szerintem egy mai mûmájer kb. 2x annyi cuccot vesz meg a motorjára utólag , mint ami a GW alapból van. GPS, MP3-as lószar, PMR Buetooth-szal. ócska doboztartók, szar mûanyag egyendobozok....blablablabla

A GW-en legalább kultúrálan megvan mindennek a helye, nem pedig oda van farigcsálva. Nem beszélve arról ,hogy amikor egy kezdõ balfasz feldíszíti az egyébként normális motorját és tényleg úgy néz ki , mint egy giccs karácsonyfa.

Hozzáteszem nem vagyok GW rajongó, de legalább õk felvállalják a kényelmet, a sok hülyén meg csak annyi látszik, hogy erõlködik.

    

nanupapa 814 2006. január 27. 18:31   Válasz erre: 807
nem is egy 535ös virgácsra gondoltam :DD

    

krisztian.fz6 813 2006. január 27. 16:12   Válasz erre: 810
Üzeneted itt is olvastam meg "ott" is. Tudod hogy ez a jel: :-)) mit jelent???
    

Lamprologus 812 2006. január 27. 15:52   Válasz erre: 811
Erre még én is tudok válaszolni! :)))
Van hát! :)))))

    

Galad 811 2006. január 27. 15:47   Válasz erre: 810
Háj Miszter! Szerintem nem leszólásként modta Krisz amit mondott! Meg még fiatal is de mint tudjuk ez múlandó. Viszont amit kérdezni akartam: Hátramenet van vagy nincs G W -n? Mert azon gondolkodtam, hogy a nagy súlya miatt gond lehet kijönni bizonyos helyekrõl, mint pl. a volt garázsom a föld felszín alatt volt. A robogóval is csak úgy tudtam kijönni ha nem volt bent a kocsi és meg tudtam fordítani. Egyszer próbáltam meg hátrafelé beállni a lejtõn, aztán többet nem. Szóval hátramenet?
    

Mr.BIM 810 2006. január 27. 14:12   Válasz erre: 806
Egy kicsit nem figyelek, máris eltélvelyegtek!
Kriszanfz6!
Ha nem tetszik a Gold Wing, tudomásul veszi mindenki, de leszólni azért nem kéne, hátha megsértõdnek azok a marhák, akik ilyet vettek - és tudatlanságukban még büszkék is rá, na meg szeretik is a gépüket!
Amúgy pedig, mindenkinek megtetszik valami és ha össze bírja kaparni az árát valahogy, akkor megveszi. De elsõ az, hogy tetszik e!
Addig nincs baj amig "szabad a választás" - nem írják elõ, hogy mindenki olyat vegyen! Járjon rajta sokat akinek "az is jó"! Nem??
Annak örülök én is, hogy neked gyöööönyörûûûûûséges motorod van! (Tényleg, komolyan!) Gratulálok hozzá! Használd egészséggel sokáig (vagy ameddig akarod) és balestmentes motorozást hozzá! De ha nembátódnál meg, a magam részérõl (gondolom a többi God tulaj is így van ezzel) megtartanám a vasamat, akármilyen "gáz" is!
õszinte motoros barátsággal:
Mr.BIM
Ui.: az enyém csak 1500-ös, ezért még csak kazettás magno van benne. Afedélzeti rádió szerintem praktikus - én használom és szeretem. A tempomat csak 130 km/ó -ig müködik, e felett legalább egy kézzel fogni kell a kormányt. Fütés csak a lábra van. A CB rádiót pedig nem lehet kihasználni, mert olyan kevés gépen van - pedig hasznos lenne! (ezt igazolják a PRM rádió eladások)
    

Galad 809 2006. január 27. 10:27   Válasz erre: 808
Bizony bizony!! És tudnod kell az is, hogy a lökethossz milyen sokat számít!! :-))
    

Oldi 808 2006. január 27. 03:05   Válasz erre: 805
Galád:
akkor ezért volt, hogy ahogy kigyorsított egy pár hegyi szerpentinen kanyar után, felfelé(!), majd' elélveztem? :)))
    

Oldi 807 2006. január 27. 03:00   Válasz erre: 802
nanu: :)))) igeeeeen!... - Honnan tudtad???
    

krisztian.fz6 806 2006. január 26. 22:52  
Gold Fing akkor! Van rajta tempomat, rádió-CD lejátszó, mindenféle fûtés, most már légzsák is, CB adó vevõ.........tiszta gáz.. :-))))
    

Galad 805 2006. január 26. 22:47   Válasz erre: 804
Ehhhhhhhh! Vibráció mentes motor= mintha frigid nõje lenne az embernek; vagy guminõt dugnál; vagy autóban ülnél, mert a következõ lépcsõ a szélvédelem fokozása- a klíma beépítése! :-)))
    

krisztian.fz6 804 2006. január 26. 22:30   Válasz erre: 803
Mi van????????????????????????????????????????? Hány hengeres??????????????????????????? Hogy elzsibbaddjál ha leszálsz róla????????????????????????????? 4négyNÉGY hengersnek kell lennie!! TE!!! Hogy simán járjon!!!!!!!!!!!!!!! Ne rezegjen menet közben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

Galad 803 2006. január 26. 22:27  
Hát nagyon elmerültök a részletekben. A úramotor az univerzális, mindenhol használható, és kényelmes. Egy, max 2 hengeres, mert a súly lényeges bizonyos esetekben. A túra motor alkalmas nagy távolságok megtételére mazohista hajlam nélkül, és ha a szükség úgy hozza, terepen is elboldogul vele az ember. Na most megmondtam a frankót!
    

nanupapa 802 2006. január 26. 18:00   Válasz erre: 798
Te szelíd V2-re???
Az mit jelend nálad , MT?


    

Gumikacsa 801 2006. január 26. 10:53  
Autom jart ot hengerrel, de ott a turbo futty elnyomott minden hangot
    

pandamaci 800 2006. január 26. 09:36  
tudod mi baj van az 5 hengerrel ?
/ 4 nek sok, 6 nak kevés:))) /
motoron V2 , / nekem
kocsiban V12 / annak aki el tudja tartani
    

Gumikacsa 799 2006. január 26. 09:00  
Egyszõ hallottam sor5-ös motort, félelmetesen szép hangja volt, és valóban unikum! Ha nálunk lehetne venni, biztosan megpróbálnék egyet magamévá tenni
    

Oldi 798 2006. január 25. 22:50  
V2 - sor4?
Örök dilemma. Akik régebbrõl ismernek, tudják, hogy 1100-es V2-rõl ültem nem olyan régen át a sor 4-re. Mindkettõnek csodálatos és máshoz nem hasonlítható filingje van.
Csak a motorokat szinte lehetetlen összhasonlítanom, mert egészen más jellegû motorkerékpárba építették be õket és ugye ebben használjuk...
A V2 biztosan olcsóbban megy, jobban tartja a használt árát, egészen alul nyomatékosabb.
A sor4? sokkal jobb a motorféje, mint gondoltam (persze jobban is pörög), pörög, mint a varrógép és brutálisan elindul. Viszont meg is tud állni.. Szóval klassz. Költeni még nem kellett rá - úgyhogy nem tudom...
De nincs kizárva semmi, még lehet, hogy egyszer visszaülök egy szelídebb V2-re,-majd 1szer...
    

kovee 797 2006. január 25. 22:13   Válasz erre: 796
Jó ez a csoportosítás, annak idején valami hasonlót készítettem én is. De ha ezt akkor mutatják, nyerek 1 hónapot! :-))
Üdv!
    

bikerpoint 796 2006. január 25. 21:28  
Sziasztok. Néhány tipp a túramotor kiválasztásához:
http://www.motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=221
    

nanupapa 795 2006. január 25. 07:33   Válasz erre: 794
Istennek hála, újra jó kezekben az MV!!

Az MVAgusta csoport tartja kezében a három olasz márka a Cagiva, Husquarna, MVAgusta gyártását. A csoport tulajdonosa az elmúlt évben a maláj Proton konszern volt, mely 2004-ben vásárolta fel a cégcsoport részvényeinek többségét. A többek között a Lotus autómárkát is magáénak tudó Proton megtorpant a fejlõdésben, és kedvezõtlen évet zárt. A vezetõváltás mellett megváltoztatták fejlesztési stratégiájukat is, inkább az autós szektor felé nyitnak, így ebbe a képbe már nem illett bele az MVAgusta.
A Proton úgy döntött, hogy után lemond az MVAgusta csoporton belül részvényeinek többségérõl. Az új tulajdonos, az olasz tulajdonú GEVI S.p.A. 1 euróért kapja meg a legendás motorgyár részvényeinek 57,75%-át. De mielõtt bárki a pénztárcája felé kapna, azt is hozzá kell tennem, hogy a csomaghoz járt még az MV 106,94 millió eurós adósságállománya is, valamint a GEVI 15 milliós tõkeinjekciót ad a gyárnak a szükséges beruházásokhoz és az új modellek fejlesztéséhez. A cég fennmaradó tulajdonhányadának nagyobbik része, 32,25% továbbra is a Castiglioni család kezében marad, így az ügyvezetõ igazgatói posztot Claudio Castiglioni tölti be.

Hogy az új tulajdonos mekkora üzletet csinált, majd jövõre megtudjuk, de a kilátások nem rosszak, hiszen a legendás varesei gyár 2005-ben 18%-kal növelte eladásait. A teljes adás-vételi folyamat elõreláthatólag 2006. február végére be fog fejezõdni.

Forrás : Totalbike..
    

oszitrek 794 2006. január 25. 06:49  
Januári Motorrevü.Hegyi összehasonlitó tesz, Naked osztály HONDA CB1300 a király. :)))
    

nanupapa 793 2006. január 25. 06:20  
kfz6..állat link..

    

csango 792 2006. január 24. 22:56  
Mr. Bim hozzásszólását várjuk, a Gold Wing talán hathengeres...Az milyen muzsika?
3 hengeres Triumph és Benelli tulajdonosok vannak köztünk? Szívesen látjuk õket ebben a konstruktív vitában.
A 3 hengerrõl a keresztanyám kétütemi várburgja jut eszembe, mikor kifingott benne egy gyertya. Felejtheteten gyorsuláshoz gyönyörû hangorkán párosult...
    

krisztian.fz6 791 2006. január 24. 22:55   Válasz erre: 789
ÚÚjjj, ez ma mán a második ciki! :-)) V2-es BMW boxer??? Azt mondod itt ilyen motrok lennének ezen a linken??? :-)) De gáz!!! :-))

Tetszenek, mert fullra fel van málházva és nagyon túrás. Nekem nagy, nehéz és drága! :-(
    

Galad 790 2006. január 24. 22:35   Válasz erre: 788
A kettõ közé meg a felezõ! 0.5 -ös henger nincs ugye? De 2 hengeres van! Aztán had eriggyen! Kis súly, nagy nyomaték, és határ a csak a horizont. Gátat az áradó folyó szab. This is the real freedom, the end of the roads and beyound...........
    

Galad 789 2006. január 24. 22:31   Válasz erre: 787
Figyelj má tesó! Oszt mér' raktad föl azt a linket? Látens V2 rajongó vagy? Az nem baj ám! Üdv a klubban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

nanupapa 788 2006. január 24. 22:22   Válasz erre: 787
én is sor 4 voks az aszfaltra...
1 hengör meg a fõdútra.

    

krisztian.fz6 787 2006. január 24. 21:51  
Már két hete kölcsönkaptam. :-))

De nekem a 4 hengeres hangja és simasága tetszik, ha már így ráértek akkor egy kis böngészés itt: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=41209
    

nanupapa 786 2006. január 24. 21:49  
az indul a bakterház óta rég röhögtem ilyen jót...

    

nanupapa 785 2006. január 24. 21:48   Válasz erre: 784
üvegtigrist kettõt nem letölteni, elmenni a moziba és megvenni a dvd-t...

    

krisztian.fz6 784 2006. január 24. 21:47   Válasz erre: 779
Nem így van, 10.000-nél adja le a max nyomatékot, és 7000-nél már a teljesítményének az 50%-át, 50LE-t. Akkor szerinted 26000-ret forog?? :-))))) Hi-hi-hi-ha-ha-ha, na megyek nézem tovább az Üvegtigrist.

Meg, ha 600ccm-et nézünk, akkor lessz az olyan nyomatékos, ha 650-600ccm-et akkor persze hogy nyer a nagyobb lökettérfogat.
    

nanupapa 783 2006. január 24. 21:46   Válasz erre: 780
jó csávók

    

nanupapa 782 2006. január 24. 21:46   Válasz erre: 779
ahhát....

sor4 ...hát most saját kaptafa, de nem sok nafta van alul , max 1000 ccm felett... GSX1400 , XJR1300....max ezek eszik meg nyomiban az 1000res v2-ket...a többi nem hiszem.

Olyan ez , mint a Igniszes béna apuka, hesszöli , hogy 93 lóerõ....na ja ......5300 ná...a 113 nm meg 3500ná
A szomszéd Asztrája meg meg 75, de 3700 nál...a 120 mn meg ottan mán 2700ná
Magyarázhatom én a trendy papinak, hogy húgytaliga az ignisze....nem hiszi el,mer "pörög minda zállat"...

    

nanupapa 781 2006. január 24. 21:40   Válasz erre: 774
egy henger : terepre állat...kurva jó harmadikban elindulni az Adiasz hegy aljáról... ( egy EXC525tel szívesen megdobhatna valaki )
két henger....szintén állat, de csak a hangja miatt egyébként elég töketlen egy megoldás , bár csak azért mert szerintem nehéz terepre. Legalábbis az ATwin 750nel akkorákat taknyolt a haverom állandóan terepen, hogy a mûanyagos csávó zöldséges mercit vett , mer annyi idomot vett tõle a csávó. Uccárameg....nem jó. De titkos információm szerint egy típus a V2vel lett az Alpok királya.

sor4 : ceretem amikor úgy jár , mint a villanymotor a négy karburátort öröm szétszedni és összerakni, utána úgy belõni, hogy egyszerre koncertezzen , mind a négy köcsög.....kurva nagy élmény. Fõleg ha még sikerül is. Nem folytatom, mer úgy látom , hogy a low cost v2 meg a többi többségben van és nem érti mirõl beszélek....

    

Galad 780 2006. január 24. 21:34   Válasz erre: 777
Hát nézzétek meg ezt : http://www.allroadtour.fi/ ! Válsszatok nyelvet és nézzétek meg mitõl túramotor egy túramotor. Ami erre nem képes az csak élvezeti cikk. Viszont ezek képesek mindenre! Esetleg ízelítõnek a HCC-hez! bár szerintem az nem lesz ekkora falat! Legalábbis az elején. De remélem kellõ gondozással kiforrja magát, és olyan helyeket lehet meglátogatni általa, ahová csak kevés ember jut el mert nem is gondol rá, hogy motorral oda merészkedjen. Pedig nem ördöngösség higyjétek el!
    

Zsifi 779 2006. január 24. 21:32   Válasz erre: 778
Hát azért erre ne vagyél mérget!!!
A nyomaték az köbcenti függõ!!!!
Tehát egy sor négyes hengerenként 150ccm-el sosem lesz olyan nyomatékos mint egy 1 vagy 2 hengeres motor!!!
A fészer meg különösen nyomatékszegény!!
8000-es fordulatnál még csak 30%-ot ad le a lóerõbõl és 35%-ot a nyomatékból...(((
A max nyomatékot 11500-nál kezdi el leadni...
    

krisztian.fz6 778 2006. január 24. 21:25   Válasz erre: 774
Ejj..hagyd má' abba! :-) Nem vagyok kezdõ, donorjelölt és fiatal vagyok!!! És igen, elindulok berakom 5-ba majd megállás elõõtt ki üresbe. Sõt!! Egy két vagy egyhengeres motor sem nyomatékosabb mint egy sor négyes, csak a robbanások miatt úgy hallod, hogy kevesebb a ford száma! És különben is, egy 4 hengeres blokknak szép sivító hangja van és az tetszik benne.

Meg 5-ösbõl 35km/h ról szépen tudok gyorsítani, nem vergõdik a lánc mint a hurkább keveseb hengereseknek!! :-))

A linked meg nem szép, sokkal szebb az enyém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
    

nanupapa 777 2006. január 24. 21:23   Válasz erre: 775
nem tom milyen ez ,de a reklámja kurva jó...
papi kicsit elidõzik a vassal. a kölök meg már rá sem ismer...

    

nanupapa 776 2006. január 24. 21:22   Válasz erre: 768
Te ezek nem zongorát gyártottak eddig?

    

Galad 775 2006. január 24. 21:05   Válasz erre: 769
Ugyan már! Ez : http://www.990adventure.com/ szép!!
    

Galad 774 2006. január 24. 20:56   Válasz erre: 772
Há persze! Na de ki vesz sor4-est? A kezdõk, hogy motorozni tanuljanak, a potenciális donorjelöltek, az idõsebbek=lusták, hogy 50m-re az elindulási ponttól berakja a legmagasabb seb fokozatba, és a megállási pont elõtt 50m-re visszavált. De az ínyencek azok vagy 1hengert- mert ugye annak nincsen párja, vagy V2-t vesznek, mert ezekkel lehet megtapasztalni átélni a motorozás igazi élményét. Na jöhetnek a 4henger pártiak, mondják meg a frankót! De azért nézzenek magukba, próbáltak-e mást is! Meg ugye ott van az a sok lyuk mindegyikbe gyertya kell. Ha megáll az egyik, gyõzze eldönteni az ember melyik hibádzik. 1 henger, ugye megy vagy nem. 2 henger rövid totolya. 3 heger=mutáció::-))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők