Galad | 72 | 2005. szeptember 14. 21:20 |
Tudjátok a bukócsõ az nem egy mindenttudó, mosthogyfentvanmindenjöhet eszköz. Ha kajakra eldobod a gépet, akkor mindegy hogy van-e vagy nincs. Inkább akkor segít ha csúszik a masina, vagy simán felborul. Ad egy kis biztonságérzetet, de azért az eszed a helyén kell hogy legyen. Szerintem.
|
kovee | 71 | 2005. szeptember 14. 14:36 | Válasz erre: 70 |
Modnom az eredményt 150-re: Szalmaszál! :-)) neked?
|
magna-papa | 70 | 2005. szeptember 14. 14:35 |
Inkább a csõ amortizálódjon le mint a lábad. Tud valaki normális és kreatív iparost, aki tud (szép, jó, nem nagyon drága, stb) egyedi bukócsövet legyártani? |
hornoti | 69 | 2005. szeptember 14. 13:04 | Válasz erre: 68 |
OK Én 40 -el próbálom, Te 150 -el utána összehasonlítom és majd elmesélem :)) |
hornoti | 67 | 2005. szeptember 14. 11:23 | Válasz erre: 66 |
Ismerve a saját bukócsövemet, szerintem elég 40 -el borulni.
|
kovee | 66 | 2005. szeptember 14. 09:04 | Válasz erre: 65 |
És mennyivel estek a 24 óráson a motorral? Mert hogy nem 90-el az tuti. Nagy sebességnél(150 környéke) meg tök mindegy milyen csöved van!!! Üdv! |
krisztian.fz6 | 65 | 2005. szeptember 13. 23:06 |
Láttátok volna a 24 óráson a Vstromot, amelyikkel csúsztak és bukócsõ is volt rajta. Úgy elhajlott mint egy drót, talán még kárt is csinált. Ha az gyári volt akkor inkább Givi.
|
kovee | 64 | 2005. szeptember 13. 14:16 | Válasz erre: 61 |
NNNNAAA! Megvan a hitel is mega bukócsõ is!Gyári 19ropi lett. Igaz 1x volt már fent a motoron, de nem estek vele, és a csavarok is újak. A páncélon gondolkodtam, de azt csak max jövöre mert 20k az ára. 7 végén rakok fel képet a kész járgányról.Addíg türelmetlenül várok a szombatra! Üdv! |
Tomota | 63 | 2005. szeptember 13. 13:58 |
Neken is a DL 650-esen gyári bukócsQ van , de fogalmam sincs a felfogatásáról, mert a kereskedQ rakta fel. Az árát viszont már többször is behozta, mikor felborultam a motorral, vagy mikor eldölt és néhány karcon kivul más baj nem történt. Tudom ajánlani a gyári cuccot , brtto: 31.ooo,-Ft ,mert jó és ha késöbb alsó páncél lemezt is fel akarsz ralni akkor csak a gyári bukócsövel stimmel a felfogatása. Kukkants be a www.spare.suzuki.hu ra és létni fogod mirQl beszélek! üdv! |
l11 | 62 | 2005. szeptember 13. 13:34 | Válasz erre: 61 |
Akkor vagy a csõ gyenge, vagy Te vagy nagyon erõs :))))
|
hornoti | 61 | 2005. szeptember 13. 13:12 | Válasz erre: 60 |
Gyári bukócsövet raktam fel, de GIVI lesz belõle mert egy bóvli, gagyi vacak. Már a felszereléskor megrepesztettem az öntvény összekötõ kütyüt. Kézzel ! Shox-ban van jó GIVI csõ és még jól is néz ki.
|
kovee | 60 | 2005. szeptember 13. 12:44 | Válasz erre: 59 |
Azért én egy 4 hónapos garis motorra akármilyen csavart nem fogok felrakni. Pláne hogy ez véd majd a bukócsõvel együtt! amúgy meg a szervízben hamar kiszúrják a sufni-tuningot és oda a gari. ezen már nem akarok spórolni!! Üdv! |
pandamaci | 59 | 2005. szeptember 13. 11:44 |
na, látod 650 DL lett, mint lent írtam. Bukócsõ csavarral mi bajod van ? Ha nincs hozzá, nézz be autóbontóba, vagy szerelõ mûhelybe ,ahol japán autók /suzuki mazda/ vannak. Ha jól emlékszem az enyémet is swift-bõl való csavarok tartják, nem normál menet,annál finomabb . Vasboltban kapható gyenge minõségû /5.5/ vagy más menetemelkedésût ne erõltess bele. Ha estek vele,vagy másra való felejtsd el. |
apach | 58 | 2005. szeptember 13. 11:39 | Válasz erre: 56 |
szevasztok! csak azt szeretném mondani, hogy a bukócsõ fontos az elsõ perctõl, mert a dupla tárcsafék elöl bizony meglepetést okozhat még lépésben is, és egy ilyen böszme hamar kicsavarodik a kezedbõl. nekem néhány napja a házunktól 100 méterre nem adták meg a jobbkezet és a gyári bukócsõ jól vizsgázott. gratula a motorodhoz, jól választottál! :-))) |
kovee | 57 | 2005. szeptember 13. 10:51 |
Ja eddíg a legjobb ajánlatom 19 egy használtra, de gond van a csavarokkal. Ezért még várok!
|
kovee | 56 | 2005. szeptember 13. 10:50 |
Csütörtökön lessz meg a rutin(remélem), aztán még vezetgetni kell pár órát. Az oktatóm 6 óra után küld rutinvizsgára 10 helyett. Vagy õ nem normális, Vagy én vagyok túl jó. Na majd kiderül. A túl jót nehogy szó szerint értsétek, mert olyan nincs!! Azért én is vadászom egy bukócsõre. Ha valaki tud valamit.......please!! Üdv! |
Galad | 55 | 2005. szeptember 13. 09:37 | Válasz erre: 53 |
Gratula! Jogsi? Eddig ötvesként nyomtad a száznyolcvanast? Bátor! De azért okos legyél a 650-es DL nyergében, mert lassulni is meg kell tanulni! Ha jössz a Bakonyba, üzenj a személyesben aztán ha nem esik az esõ, kerülhetünk egyet a környéken.
|
Tomota | 54 | 2005. szeptember 13. 08:17 | Válasz erre: 53 |
Gratulálok! - az új mocidhoz és Üdvözöllek ! a DL 650- esek táborában. biztosthatlak nem fogsz csalódni a járgányodban és nagyon fogod szeretni, de a "használati utasítást" tényleg érdemes betattani.. :))) |
kovee | 53 | 2005. szeptember 12. 09:07 | Válasz erre: 52 |
:-))))))) Én is! Én is! Egyelõre csak a sima reklámfotót tudtam feltenni, de majd 7végén lecserélem. azon rajta leszek majd én is, meg a moci is. Amúgy igyekszem a motort úgy tartani hogy a "gumírozott része legyen alul!" Most már csak a jogsi kell(kb 2hét), és indulás a bakonyba! Üdv! |
hornoti | 52 | 2005. szeptember 12. 00:37 | Válasz erre: 51 |
Gyõztem, gyõztem !!! Lásd #2 hozzászólás :)) Egyébként gratula a géphez és egy mottóféle használati utasításnak : " Ügyelj, hogy a gumirozott része legyen alul " (" keep the rubber-side down "... ). Látom a tagoknál már fent van a kép, igyekezz kicserélni a sajátodéra :) |
kovee | 51 | 2005. szeptember 11. 12:43 |
Hali mindenki! Ha minden jól megy akkor szeptember 17.-én boldog tulajdonosa lehetek egy DL650-nek! Már csak a bankon múlik a dolog! Mentem vele egy kört, körbesasoltam és nagyon tetszik! Kék-fekete színû!! Remélem hamar elmegy ez a pár nap! Üdv! |
Galad | 50 | 2005. szeptember 11. 08:14 | Válasz erre: 49 |
A kardán az kardán. A Yamaha Diversion is olyan. Nem stílusfüggõ hogy milyen gépbe szerelik bele. A gyártók nagyrészének nem éri meg, hogy egy gondozásmentes hajtást építsen a gépbe, mert az alkatrész üzlet az nagy biznisz. A Bömösnél kifizeted már az elején a jövõben megspórolt alkatrész árakat. Ami tulajdonképpen jó, mert kevesebb gondod van vele. Mint mondtam, én is a falhoz verném a seggemet, ha mocimon kardán hajtás lenne. De semmi sem lehet tökéletes.
|
kovee | 49 | 2005. szeptember 9. 22:19 | Válasz erre: 48 |
Hali galád! tökmindegy! Így is értjük a lényeget! Ma mentem egy yamaha virago-val, annak is kardánhajtása volt. Kifejezetten kellemes volt vezetni, pedig nem vagyok szerelmes a chopper stílusba. Üdv! |
Galad | 48 | 2005. szeptember 9. 14:07 | Válasz erre: 45 |
Bocs, még csak most találom fel a számokat. A 47.# válasz a 45.#-re íródott.
|
Galad | 47 | 2005. szeptember 9. 14:04 | Válasz erre: 45 |
Hát igen! A Bömös tényleg nagyon jó lehet kanyarokban, mert eddig csak jót hallottam, és olvastam róla. Sajnos nem volt alkalmam kipróbálni, pedig ha egyszer hallanék valami tesztnapról biztos,hogy rácuppannék a témára! Verhetetlen kanyarokban? A keleti tömegtermékekkel elhiszem. Talán a saját kategóriájában egy KTM Adventure...... Viszont ami vitán felül áll, az a gondozásmentes kardán hajtás. Az látod az nagyon kéne!
|
kovee | 46 | 2005. szeptember 8. 20:17 | Válasz erre: 45 |
Helló! Ez mind szép és jó de nekem megfizethetetlenül drága, az F650 cs dakar pedig nem 2 személy+pakkra nem elég a maga 50 pacijával.Ha majd a következõ motoromat veszem akkor majd gondolkodom a Varadero(nekem õ az álmom), a bmw r1100s, vagy a suzuki dl1000 között, de most elég a dl650-is a maga 75 pacijával( egy kicsit még lehet hogy sok is, de 2 személy+pakkra tervezek) Amúgy a BMW R1100s tetszik! :-)) Üdv!! |
Szabadsag-Vandora | 45 | 2005. szeptember 8. 18:31 | Válasz erre: 1 |
Szia! Most olvasom itt a témát.Röviden:BMW.És nem lesz semmi gond.A láncos motorokat kenni kell,egyeseknek magas és nem tudnak vele lépést tartani a többiekkel.Ezt le lehet rakni lábtartóig,igénytelen a karbantartást illetõen.Ha van egy kis affinitásod hozzá házilag mindent meg lehet rajta csinálni és nem utolsó sorban kanyarokban verhetetlen. |
kovee | 44 | 2005. szeptember 8. 15:03 | Válasz erre: 43 |
Remélem tévedsz! De az elsõ alkalom az úgyis a szervízbe visz még a vétel elõtt(hivatalos állapotfelmérés).Ebben ugye benne van a motor(kompresszió),futómû,lánc stb.Ezzel menyire lehet "kizárni" a hibát? Egyébként tényleg nem kezdõ a pasi ez igaz. Egyébként én sem hajtom agyon agilerámat, de a júniusi vételtõl szept 5.ig 1500km-t tettem meg úgy hogy nem voltam vele megyén kívül, csak Sopron és gyõr között. Szóval nem nehéz beletenni 4,5k km-t. Na majd meglátjuk, a helyszínen sokkat többet fogok megtudni róla.(meg a szervízben). Üdv! |
Galad | 43 | 2005. szeptember 8. 14:47 | Válasz erre: 42 |
Tomotának igazavan! Tudod az eladásra szánt autók motorok mind öreg nénié , bácsié volt, meg nem használták, családi okok miatt eladók és amúgy is fölösleges "minek vettem" kacatok. Az hogy mennyi idõs a gazdája az nem számít! Azt mondod 41 éves? Az már öregnek lenyugodottnak számít? Mert ha igen akkor már tudom miért mondják rám a haverjaim hogy egy állat vagyok a közúton. De van még egy barátom, szintén az én korombeli, hát tudod Veszprém- Szolnok-Szandaszõlõs 1óra 17-perc. Amikor kérdeztem tõle, mennyivel mentél te eszeveszett? " hát amíg kiforgott.." Ez egy Suzuki GSX-R 750 moci egy kicsit megsimogatva itt-ott de igaz 300 ig nem gyorsul fel, de közel van. Szóval ha ránézel a manusra, a buszon lehet hogy átadnád neki az ülõhelyedet. Persze nem mindenki ilyen. Na de azért nézzük, több mint 1100 km havonta, ez azért nem átlagos ugye? mazsolák nem mennek ennyit, aki meg tud motorozni, az azért kimotorozza egy 650-es gépbõl amit lehet. Szerintem. De velem is elõfordul hogy tévedek.
|
kovee | 42 | 2005. szeptember 8. 12:57 | Válasz erre: 41 |
Köszi az intelmet, átgondoltam. Ez a motor 4 hónapos, 4700km-rel. Tehát van 1300km a szervízig, és még 1 év 8hónap gari a motorra. a másik hogy azt is megnéztem kitõl veszem. az illetõ egy 41 éves családapa. aki egy sajnálatos haláleset miatti öröklésbõl fakadó illeték kifizetése miatt kell hogy eladja a motort. Szóval a kozkázat a hazsnáltmotor vásárláskori lehetõ legkisebb, persze messzirõl jött ember azt mond amit akar. A lényeg hogy szerintem ezek az indokok(fõleg a gari) nekem most elegendõek hogy megvegyem a mocit. Amúgy meg a felszerés sem rossz:300k-ba került amit a regadóval és vizsgaköltségekkel együtt sikerül megnyernem. A kb 500k ha jól becsülöm. Ja de bukócsõ nincs hozzá és a debreceni dealer is 30.at mondott. Hol lehet kapni 21-ért? Úgy érzem az õszi bakonytúra bejátszik! :-)))))))))))) Kösz és üdv!!!!! |
Tomota | 41 | 2005. szeptember 8. 08:38 | Válasz erre: 39 |
kovee! OK! igazad lehet a cserével vagy beszámítással, de én arra intelek gondold jól át. Én mikor Hollandiában dolgoztam és autót akartam váárolni ( persze használtan) megkérdeztem a fQnökömet, hogy szerinte melyik a legjobb autó? Azt válaszolta: Az ÚJ autó. Igaza volt. Lehet hogy látsuólagos 100- 150 ezer forint elQnyösebb vásárért egy csomó mérget veszel a nyakadba, mert nem tudod, hogy az 5000 km alatt mit "kapott" a gép, lehet semmit, de ez zsákba macsek, Te is tudod, mer amit az eladó mond az vagy igaz vagy nem, radásul lehet hogy késQbb ezt a pénz a relytett hiba elhárítására fogod költeni. Ja és a motor esQ néhány 1000-1500 km -e igen döntQ a motor további "élete" szempontjából.( itt FQként a bejáratásra és a karbantartásra gondolok!- lán, lánckerék stb.) Ne foszd meg magad attól az örömtQ, hogy egy vadonatúj gépre - teljesen mindegy a márka - ráülhetsz és örülhetsz neki. Hidd el megéri, mert attól a pillnattól a tied, szeretgetheted, ápolgathatod,minden karcnak bánkódhatsz, de abszolut megbízhatsz a masinádban - ha jól bánsz vele -Hidd el megéri. üdv: Tomota |
hornoti | 40 | 2005. szeptember 7. 21:14 | Válasz erre: 39 |
ezeket nézd meg: http://www.funkey446.hu/ http://www.blackroad.hu/beszelo.htm http://www.starcom1.com/ mi ezt használjuk: http://www.osbe.it/interfoni-uk/mouse.php tiszta hang, kétirányú beszéd, egy bemenet van ( vagy telefon vagy audio, de a telefonodat nézd elöbb, milyen csatija van )nincs annyi kábel, mint a rádióknál, viszont motor - motor kapcsolat nincs. |
kovee | 39 | 2005. szeptember 7. 20:15 |
Tomota! Az az igzság hogy van még 2 ajánlatom és ezért inkább kivárok pár hetet. Ebbõl az egyik: 2005 májusi dl650, 5000km,hátsó+2 oldalsó doboz,háttámasz+tankpad summa 1,7misi és beszámítanák a motort. És ez nem tesztmotor volt.Egyébként tuti hogy még idén meglessz!!!!!!! Más: Kérlek írjatok konkrét mûszaki leírást headset-ekrõl és PMR rádiókból. Flip-Up sisakba venném, fogadni kellene a teló+mp3 lejátszó(pl ALAN 456R).Esetleg hogy hol mennyiért lehetne hozzájutni. Köszi és ÜDV!!! |
Tomota | 38 | 2005. szeptember 7. 10:47 | Válasz erre: 37 |
kovee! Gondold át a dolgot, most a Suzuki akciósan adja a DL 650-est és ráadásúl még a reg.adót is átvállalja. JövQre valószínq megszünik, mert a Suzuku DL 650 ebben az évben - a kereskedQk szerint - slágergyanus, átlagon felüli jók az eladási statisztikák. Csak szólok, hogy most Qsszel érdemes mocit vásárolni, jobb az ára mint az idény elején, nehogy a nagy válogatásban aztán kényszerpályára kerülj. A vasat meg ki tudod teleltetni a garázsban, Ja és még valami... a Suzuki Dl 650 est Debrecenbena Pewer Citynél 184.ooo,-Ft befizetéssel + 30.000,- Ft forg.helyezés- is el tudod hozni a gépet .És még kaphatam egy dobozt megy egy pár keszqt is ajándokba. Ha gondolod segítek! üdv: Tomota |
kovee | 37 | 2005. szeptember 6. 21:11 |
Ja csak a kis kerék miatt kell nagyon vigyázni mert hamar megvezetik az útbordák, meg a gödrök! Ha síma az aszfalt akkor király!Amúgy én is imádom, és városban nincs ellenfél( najó a 450-es husaberg azért elver). A 650-1000-res motorosok csak lesnek néha hogy hogy tudok velük lépést tartani. Most hazafele 145-tel elõztem! Aztán visszavettem 110-120-ra mert nem akarom széthajtani. Üdv! |
Galad | 36 | 2005. szeptember 6. 19:08 | Válasz erre: 35 |
Ja Azt elfelejtettem mondani, hogy nekem is volt! És imádtam!
|
Galad | 35 | 2005. szeptember 6. 19:07 | Válasz erre: 34 |
Az egy nagyon király gép! Piszkosul lehet döntögetni, gyorsul, lassul mint állat! Mifelénk nem nagyon ismerték, egy két szocimotoros megprógyált gyalázkodni, aztán nem értették miért maradnak le. (A szocimotorost nem bántásnak szántam!!! De elsõsorban ETZ-sek emberkedtek mendig.)
|
kovee | 34 | 2005. szeptember 6. 16:41 |
Ja és a robogó egy 2000-es gilera runner FXR sp 180! (8500km) 22le! Üdv! |
kovee | 33 | 2005. szeptember 6. 16:40 | Válasz erre: 32 |
Köszi, Ott voltam a múltkor, és próbáltam is a 650-est. Amúgy igazad van, pudling próbája az evés. Galád! Már szétneteztem az agyam, megvan az összes fellelhetõ dokumentáció(szervízrajot sajna nem tudtam szerezni, de idõvel...) Na már tényleg csak pénzkérdés. Lehet hogy várok tavaszig, addíg gyüjtögetek egy kicsit.több tõke =kevesebb hitel=több marad nekem! Üdv! |
pandamaci | 32 | 2005. szeptember 5. 22:00 |
kovee DL 650 tesztmotor gyõrben a Realmotornál is van. Ha egyeztetsz velük biztosan kipróbálhatod. Régi motort beszámítanak, meg lehet egyezni velük. Próba nélkül ne vegyél semmit. |
Galad | 31 | 2005. szeptember 5. 20:50 | Válasz erre: 30 |
Tehát ami a lényeg, én sem kûldöm terepen a gépet, de nem zárkózom el könnyû tereptõl ha a szükség vagy a helyzet úgy hozza. Más. Nem tudom milyen robogód van, de azt azért tudd, hogy a Suzukik árában benne van a reg adó. Pl Veszprémben a Nívó JFF szalonban a DL650 1.848.000.- Ft. A Lehrnél a Honda Transalp 650 1,75 milláért van +reg adó. A teljesítmények, jobb ha magad nézel utána, itt van két cím: Suzuki http://www.nivojff.hu ; Honda: http://www.lehrmotor.hu Egyébként a Full Gas (Suzuki kereskedés) -nél van tesztflotta, ott ki tudod próbálni a DL-t. Én is ott próbáltam. Hidd el érdemes tudni hogy mire fizetsz ki egy csomó pénzt. |
kovee | 30 | 2005. szeptember 5. 12:35 |
Hali Mindenkinek! Tök jó ez a banda a fórumban! galád! Ami nekem a terepezést illeti lehet hogy fálreérhetõ voltam. Nem akarok vele erdõsávban, töltéseken vágtázni! csak ha olyan helyre érek ahol mondjuk a táborhoz 2km földút visz be akkor nem kelljen leszállítanom az asszonyt és rárakni a csomagokat, aztán mindenki gyalog, hanem szépen nyugottan begurulunk a placcra.Mindenféle erölködés meg pisszegés nélkül. egyébként a transalp ebben tényleg jobb picit, de azzal nehezen tartható biztonságosan a 160km/h 2 személlyel. a suzuki 76 lovas a transalp csak 53. Márpedig autópályán ezzel mennek a túralovagok! Ja meg az sem rossz hogy most van egy ember aki a 4200km-t ment 2005-ös dl-jébe beszámítja a robogót. Mindezt 1,7 m-t. ha újat veszek akkor +200 a regadó meg minden faszság. Na ezért vadászok fiatal, de használt gépre. üdv! |
gumikacsa | 29 | 2005. szeptember 5. 09:39 |
Osztom Papi véleményét, a GSX750F-rõl! Az enyémkével még a Csillebérci erdõben is át vergõdtem (jó egy helyen leért a pocija) Nem csúnya gép dobozokkal sem, kényelmes és nagyon olcsó...
|
csango | 28 | 2005. október 1. 20:08 |
Sziasztok! Mindenkinek nyilván a saját motorjával van a legtöbb tapasztalata. Még akkor is szereti dícsérni és megvédeni az az általa hajtott vasat, ha sok gondja volt vele. Sokszor a vakvéletlenen múlik, hogy ki milyen motort választ: barátai rábeszélése, aktuális akciók, jobb hitellehetõség, egy-egy motoros újság vagy honlap szubjektív elemekkel teli tesztje, stb. Most egy mozgalmat hirdetek: a motorvásárlás megkönnyítése érdekében minden túramotoros írjon pár gyakorlati dolgot a saját gépérõl. Erre azért van szükség, mert az újságok tesztjeit profik végzik, akik pár száz km-t olyan dimenziókban hajtanak végig a tesztelt géppel, amire mi átlagos motorosok többnyire nem vagyunk képesek. Nekik nyilván más szempontok számítanak egy motoron, mi viszont többet ülünk rajta! Egy példa: biztosan szégyen, de az én lábtartó csavarjaim még nincsenek lekoptatva, de a tesztekben megadott fogyasztást folyamatosan sikerül 1,5-2 literrel alulmúlnom. Nem az újságok tesztjeit akarom fikázni, még 1x mondom. Az én választásom - a kínálat mustrája után - a Honda CBF 600 S-re esett. Ezt kezdõknek (mint én is) és újrakezdõknek ajánlják. Való igaz, hogy a 125-ösrõl átülve rá rögtön gyerekjátéknak éreztem a vezethetõségét. Egy túramotornál szerintem mindig fontos, hogy a vezetõre legyen szabva: nos, itt a plexi magassága, a kormány távolsága az üléstõl és az ülés magassága is állítható (igaz, ezt a szerviz végzi). Mivel nem nõttem túl nagyra, 130-140-nél még nem kell pánikszerûen a fejidom fedezékébe vonulnom. A sejhajom 200 km-t is kibír rajta zsibbadás nélkül. A 600-as ereje a dinamikus elõzésekhez bõven elég. 6000-7000 körül valóban az egész gép remeg, de ezen a tartományon gyorsan túl lehet jutni. A végsebességet nem próbáltam, és nem is akarom. A 19,5 l-es tank 5 l körüli fogyasztás mellett több mint 300 km-es hatótávot tesz lehetõvé (110-130-as átlagsebességnél túrák során). Az ára a kategóriában szerintem átlagos. A gyári extrák elég drágák. 6000 km-enként kell szervizbe vinni, az ezres szerviz 18000-be került, a most esedékes hatezresre 12-15000 Ft árajánlatot kaptam. Biztos vagyok benne, hogy a fejidomos naked kategória többi tagját is szeretném, mivel itt már minden motor jó. Szóval ne fikázzátok a másik motorját és ízlését. Elég csak azon a hárlison röhögni, aki trailerrel viszi a motorját találkozóra... |
Zsifi | 27 | 2005. szeptember 4. 22:14 | Válasz erre: 26 |
én csak 2 DL-rõl tudok 1 1000-es és 1 650-es hasonló témában róluk minden hónapban ír a motorrevü.. |
hornoti | 26 | 2005. szeptember 4. 21:34 | Válasz erre: 25 |
Apropó világ vége, egy pár hónapja apja és fia elindult megkerülni a Földet. Egy chopperral és egy V-Strom-mal mennek. Nem tudja valaki hol lehet nyomon követni az útjukat? |
Galad | 25 | 2005. szeptember 4. 20:40 | Válasz erre: 23 |
Szerintem senki nem fikázta a DL eket, sõt mint az elõzõekben említésre került, egy kiforrott, bevált hajtómûvel szerelt típus. Nem lutri ha valaki mellé teszi a voksát, és beáll a sorba. Egy megbízható, kényelmes mocit tudhat a magáénak, amivel el lehet indulni a világ végére is.
|
Tomota | 24 | 2005. szeptember 4. 12:04 |
Még valamit elfelejtettem megemlíteni: 6./ Ak esetenként, aki éjszaka is a flaszterre kényszerül vele az majd egyetért velem abban, hogy az ikerlámpái, ( mind kettö egyszerre világit, ellentétben más típusokkal ) brutális megvilágitást adnak a szembejövQk nem kis "örömére". Refit szinte alig kell használni! (természetesen most a szabályosan beállított lámpákról beszéltem, semmi állítási trük nincs a dologban) |
Tomota | 23 | 2005. szeptember 4. 11:57 |
Ha szabad hozzászólnom, én erQssen megvédemén a DL650-esek becsületét! 1./ fogyasztása, tegnapi adat 4,28 l/100 km ebben benne vannak az Alpok beli csalingázás Vándor Szabival + hazaút. (14oo km átlagában, 1 személy + pak- lehet valamit javiít az átlagon a sógorok benzinje is!!! , utazó sebesség: országúton: 90-110 Km/h , pályán :30-150 km/h ) 2./ ElsQ túraendúrónak jó választás, igen jó nyomaték a V motornak köszönhetQen és ebbQl következQen motoroknál szokatlanúl erQs motorfék - hegyekben nyagyon kényelmes!!! 3./ Rendkívül jóindulatú motor - a vezetQ hülyeségeit inkább tompítja, mint megbosszúlja - persze azért nem árt megtanulni motorozni is. MegfelelQ technikával és tudással és gumival, úgy dontögeted és addíg ameddig csak jól esik. 4./ Hosszútávon igen fontos átlagon felüli utazási kényelem, kiválló térlátás!!!! Én 10-12 órákat szoktam esetenként, -mint tegnap is rajta üldögélni. ( jelzem 160 utazót is tud, de minek ez a motor nem errQl szól!!! , kényelmes hosszótávú túrákra ideális. 5./ Ja, és szép is! |
Galad | 22 | 2005. szeptember 4. 10:25 | Válasz erre: 21 |
Nem akarok vetíteni, megvárom a saját tapasztalatomat. Ha ilyen lesz a szeptember, hamar meglesz a 7500-as szerviz. Ha probléma mentes, akkor az azt jelenti, hogy én már túléltem a 6 ezres motorcserét, tehát már javítom a statisztikát. Látom 17-re túrát terveztél! Tengerpart nem érdekel?
|
Zsifi | 21 | 2005. szeptember 3. 17:50 | Válasz erre: 20 |
Nem mellre szívni a dolgot!!!!!! Nekem van már KTM-es ismerõs akinek 6,000km-nél motort cseréltek... Aztán meg ott van az olajfolllyás és fogyasztás...... minden valamire való KTM-es elismeri hogy a KTM nem kifejezetten a hibamentességérõl híres... De mindenki a más lovát szídja ez alapfeltétel... |
Galad | 20 | 2005. szeptember 3. 15:13 | Válasz erre: 16 |
Ugyan már Varadero! Ne a sportmotorok 15 órás kötelezõ szervizét vedd alapul! A lényeg, hogy az Adventure egy túramotor, versenyzésre tervezett, túlméretezett, hajtómûvel, és futómûvel. Szerinted mennyit fog kibírni ha úgy használod mint egy Varadéro-t, vagy egy DL1000-t? A 640-es Adventure 6500km.es, A 950-es 7500km-es szerviz intervallummal üzemel. Ez szerintem teljesen átlagos az adott kategóriákban. Mondjuk az tény hogy az enyémben még kevés a kilóméter. Majd körbe kérdezek az LC8-as fórumon hogy mennyi a legtöbbet futott gép. A fogyasztás nálam a 950-es nél annyi mint a 650-es Pegaso-nál. Csak jobban lehet vele haladni.
|
Galad | 19 | 2005. szeptember 3. 15:00 | Válasz erre: 11 |
A Suzuki DL nagyon kiforrott motorral rendelkezik. De a teste, a futómûve, és a felépítése kifejezetten aszfaltra való. Nézd csak meg a kerekeit, az jelzés értékû! Melyik terepezésre (korlátoltan is) szánt típust szerelik öntött felnivel? Egy barátomnak, gurulótársamnak DL 650-ese van. Egyszer megpróbálta terepen, hát nem vált be. Akkor én Aprilia Pegaso 650-nel voltam. Szóval ha fontolgatod, hogy néha nem állsz meg az aszfaltozott út végén akkor én ebbõl a pénzbõl amit említettél, a Honda Transalp 650-et javaslom. Ma jártam Ajka-Bakonygyepesen az Adventure motorosboltban, és 1,75 milláért van náluk vadiúj Ttransalp, 2,45-ért 1000-es Varadero. De nagyon megfontolnám a helyedben a KTM 640 Adventure-t. Az meg hogy milyen a KTM feldobozolva, hát szerintem a design-ját tekintve amúgy sem csinos masina. A dobozolás már fel sem tûnik rajta. Egyébként én sem vagyok egy versenyzõ típus, de nem vagdos olyan nagyon hanyatt a nagy Adveture sem. Okosan, Tudod kis gáz= kis reakció, nagy gáz= hûVazze...
|
kovee | 18 | 2005. szeptember 3. 11:37 |
Na megtörtént a tesztelgetés. Jó kis motorok ezek, végül is a szubjektív "melyik tetszik jobban döntött. Mivel a Varadero 1000 még megfizethetetlen én túl nagynak bizonyúlt, a 2 650 közül a Suzukit látom esélyesebbnek. De az egézsbõl nem lessz addíg semmi amíg a jelenlegit el nem tudom adni(esetleg beszámítatni). Még amit eldöntöttem hogy használt motor lessz részletre kb 1évesen 5000-km-rel. Na most már csak várni-keresni-alkudozni kell. Köszönöm mindenkinek a segítségét, remélem még a fórumon kívül is találkozunk pár túrán! Ezt most tanultam: Balesetmentes széles utat, verõfényes napsütést! Üdv! |
pandamaci | 17 | 2005. szeptember 2. 08:35 |
ktm versenyzésre lehet hogy jobb, de ismerõsök közt ahogy látom, nagyon szervizigényes -azaz jóval drágább a fenntartása mint a japánoknak.Honda-suzuki jó mindegyik, szerintem a honda finomabb kidolgozású./apró részletek, pl. öntvények felülete/ ,gondolom ezért drágább is. Elõzõ motorom honda volt, jelenleg suzukim van
|
Zsifi | 16 | 2005. szeptember 1. 20:49 | Válasz erre: 11 |
A KTM a szupergép????????? Ahhoz a szervízkocsi ami sokba kerül...... |
kovee | 15 | 2005. szeptember 1. 20:19 | Válasz erre: 12 |
Pandamaci!! Bocsi de ez nálam most alakul. Az az igatság. hogy nekem a Varadero az álmom egy markolatfûtéssel, dobozokkal. De ha majd a 2 darab 650-es közül kell választanom akkor most pl a suzuki a jobb az erõ miatt. fogyasztás: Honda 4.2, suzuki 4.5! Valamint a suzuki alkatrészei ahogy néztem olcsóbbak(fékpofa, légzsûrõ meg ilyesmi)De ez még képlékeny. Egy biztos, azt veszem meg amelyik nekem a jobb :-)))! CSAK MÁR LENNE MEG! Üdv! |
kovee | 14 | 2005. szeptember 1. 19:57 | Válasz erre: 13 |
Alkottam egyet! beirtam a gyõri reál-os fórumba, ahol egy helyi kereskedõ felajánlotta hogy üljek fel mindegyikre(ebben tud segíteni), aztán majd õ is mond pár dolgot. Az igazsághoz tartozik hogy honda-suzuki márkakereskedõk, ezért nem lehetnek nagyon elfogultak a technikával kapcsolatban. Ha mindegyik jó(vegyük ezt alapul, nekik mindegy hogy melyiket veszem meg náluk. Amúgy nem ezt vettem le srácról a levele alapján. A 4.5 az baráti. De azt hiszem jobban járok egy 1 évessel kevés km-rel(pl 5000) Üdv! |
hornoti | 13 | 2005. szeptember 1. 19:30 | Válasz erre: 11 |
Szlovén túra: 1495 km, 3 tele tank ( 66 l ) benzin = 4,5 l/100km ez hót tuti adat :) apropó: 3 doboz, 2 személy, 80 -90 - es tempó |
pandamaci | 12 | 2005. szeptember 1. 18:46 |
ha ezeket az elején megírod,könnyebb lett volna tanácsot adni. ÚJ DL 650. miért? neked ez tetszik,ezt tudod kifizetni,meg is tudod ülni. Minõségre biztosan jó /mint a többi suzuki/ , pár évig a kötelezõ szervizen ,gumin kívül semmire sem kell költened.Ha akkor kinövöd,beszámíttatod egy nagyobba. Motorrevü újságírói 25 ezer km ig hajtottak egyet és szétszedték- olyan volt mintha minden új volna benne. Végül is mi a f.. vártak? Ennek csak jobban lehet hinni,mint aki csutkó gázon kínozta egy délután,és azt irja 7 litert eszik! Szerintem autópályán 120 nál se fogyaszt 5 felett. Írjon aki sokat ment vele, mi az igazság |
kovee | 11 | 2005. szeptember 1. 18:17 |
Húú de sok jó vélemény!!Na akkor sorjában: 1. Igen ez lessz az elsõ igazi nagymotor. Amúgy gilera 180FXR sp van jelenleg, de az teljesen más. 2.Galád 7-es véleményével nagyon egyetértek, szeretem látni mi van körülöttem. 3. KTM 950 király gép, de a nagy nyomaték miatt az elsõ elindulásnál hanyatt vágna. Ehez tényleg profi kéz kell. Amúgy az anyagiak miatt sem tudom megvenni.Kb 2 misit tudok szánni a dologra, ebbõl egy új 650-es, vagy használt max 2 éves 1000 körüli gép jön ki. 4. A BMW jók csak a szervízes barátaim mondták hogy eszi az olajat(is). 5. Csopper nem tetszik, és a földutat sem komálja. Márpedik egy túra során erre is számítani kell! egyébként szerintem a KTM 950 a legjobb gép a kategóriában ezt el kell hogy ismerjem, de nekem sok lenne. Viszont hosszú túrázáshoz nem való.Hülyén néz ki rajta a sok pakk. Ez inkább sima endúró, de annak király. Na szóval már csak 1 kérdésem van:Az tesztekbõl azt olvastam(totalbike) hogy a DL650 7L-t eszik. 22liter/300km. Nem sok ez egy kicsit? mert árban és teljesitményben nagyon jó. Mennyire kiforrott típus? Üdv! |
papi | 10 | 2005. szeptember 1. 12:21 |
Szia! Feltétlen túra endurót szeretnél?Vagy csak túra jellegüt mindenki ( saját lovát) GSX 750 F nekem nem fáj a csuklom,elsö nap 300 km 2 fõvel jól birtuk. |
pandamaci | 9 | 2005. szeptember 1. 08:13 |
amit kérdeztél,azok közül az abs-ses varaderot venném meg. Persze a dl650 kb 1 misivel olcsóbb,az is szempont lehet.És jó az is csak kisebb Azt nem növöd ki egy év múlva.Meg most akciós ára 2,8 alatt van.Chopper is nagyon kényelmes és szép, de ott 110-120 fölött ne akarj utazni,vagy hegyi úton sportmotorral versenyezni.Rossz utakat nem szereti, ja, és hátra csak azt ültesd akit nem szeretsz. |
Galad | 8 | 2005. szeptember 1. 08:07 | Válasz erre: 5 |
Ja! Most viszont egyet kell értsek! Kezdõ motornak nem célszerû, sõt önveszélyes. De rájöttem valamire amit fontosnak érzek megosztani veletek: annyira megy csak amennyire húzod neki. Kicsi gáz=kicsi sebesség nagy gáz=mint egy állat. Viszont némi gyakorlattal egy álom. A futómû, a motor, a fékek, nem tudok betelni vele.
|
Galad | 7 | 2005. szeptember 1. 08:01 | Válasz erre: 6 |
Az tény hogy a chopira leül vagy ráül az ember. A túraenduróra meg felmászik! De a chopi behatárolja a mozgásszabadságot. Csak és kizárólag aszfaltozott, jobb minõségû útra való. A kényelme az oké de a fordulékonysága kezelhetõsége már nehézkesebb. A forgalomban: alacsonyan ülsz, nem látsz jól. Ellenben a túraendurón átlátsz a forgalom fölött, fel tudsz állni ha kell, és ami szerintem nagyon fontos magsan ülsz, nagynak típustól függõen marha nagynak látszol. Hamarabb észrevesznek, sõt jobban respektálják részvételedet a forgalomban.
|
magna-papa | 6 | 2005. szeptember 1. 07:48 |
Szerintem az is jó, ha létra nélkül fel lehet ülni a gépre. VEGYÉL CHOPPERT! |
hornoti | 5 | 2005. augusztus 31. 23:18 | Válasz erre: 3 |
Persze-persze, fontos a kraft, de nekem például elég a 650-es 2 személlyel, Alpokon át, full dobozolva gond nélkül. V-2, nagy nyomaték. A 950-es KTM hogyne lenne jobb túramotor ! Egy profinak.Az egy versenygép. Nem derül ki a kérdésbõl, hogy kezdõ motor lesz-e, 1 v. 2 személy stb. Lehet, hogy egy pár év múlva átülünk mi is egy nagy BMW-re vagy KTM-re, de ezekhez nem kis rutin kell. ...szerintem. Az pedig teljesen igaz, hogy ha jól akarsz választani, akkor hallgasd meg a véleményeket, majd válaszd azt amelyik legjobban tetszik:))
|
Galad | 4 | 2005. augusztus 31. 23:09 | Válasz erre: 3 |
Bocs elfelejtettem. Az Aprilia Caponordot is próbáltam mielõtt nagyvasat vettem, nekem az is nagyon tetszett! Rotax blokk van benne, alapgázra hangolva, kicsit az is hosszúéletû lehet.
|
Galad | 3 | 2005. augusztus 31. 23:06 | Válasz erre: 1 |
Halihó! Hát én nem osztom hornoti véleményét, mert a túrázáshoz kellhogy legyen kraft a mociban! Mert ugye megpakolva, esetenként vagy mindig kétszeméllyel, hát a kissebb gépek csk nyögnek, fõleg ha még jó dimbes-dombos a hely. Tehát a márka tõled függ, a lényeg a kidolgozás, a mûszaki tartalom és a teljesítmény. Nekem KTM 950 Adventure gépem van. Hátránya az ára, elõnye a mûszaki színvonala. Még a BMV 1150 vagy 1200 Adventure-t érdemes megnézni, (azok is szinte örökéletûek) ha az anyagiak megengedik. A japán gépek olcsóbbak, sokan járnak velük Még egy fontos dolog!!! Ha nem vagy legalább 180 cm magas, akkor a választást az is befolyásolja.
|
hornoti | 2 | 2005. augusztus 31. 22:12 | Válasz erre: 1 |
Stipi-stopi, én vagyok az elsõ. Akkor egy szubjektív vélemény ( a többiekre ne is hallgass :)): Annak idején az ezres Vstrom, a 650-es Vstrom és a Varadero között válogattunk.Tekintettel a márkahûségre, maradt a két Suzuki. A 650-eset azért vettem meg meg hozzáértõ kollégák azt mondták róla, hogy kiforrottabb mint az ezres, elhagyták a gyermekbetegségeket, amivel az nagytesója még bírt, mint új tipus. Nem beszélve a nagyon fontos 3 centirõl, amivel alacsonyabb a kis Strom. A részleteket olvasd el a motortesztekben. Transalpot még nem próbáltam, egyszer felültem Zsifi Varadero-jára, majdnem leestem a másik oldalon, akkora nagy dög. Viszont roppant gyors. Lehet, hogy nem is túraenduró ? :)) Egy régebbi Superbikében olvastam egy összehasonlító tesztett a túragépekrõl ( ülésmagasság, utaskényelem stb.) |
kovee | 1 | 2005. augusztus 31. 21:00 |
Hali mindenkinek! Pont egy hasonló szitu elõtt állok, de még nem tiszta a kép. 4 motor kellene választanom, de nem megy könnyen. Remélem ti tudtok segíteni. Elsõsorban technikai, kényelmi, fentartási tapasztalatokat kérnék. És végül a típusok: Honda transalp, Honda varadero, Suzuki dl 650, Suzuki dl1000, Ha esetleg tudtok még típusokat azokat is szívesen nézném. Nekem alapban az olyan motorok tetszenek amiket hosszú túrára terveztek, de azért mennek is. A sportok nekem kényelmetlenek a csuklóterhelés miatt( milyen kényelmes az ember:-))). Üdv! |