1Laciapu | 1173 | 2011. április 13. 13:33 |
Hehe! :) Most találtam ezt a topicot, kicsit beleolvastam, nagy kár, hogy kihalt, az egyik legjobban tetszõ fórum! Ezek vagy kibékültek mind, vagy végleg összevesztek egy személyes tali alkalmával... :) Élmény volt elolvasni! Amúgy nincs igaza senkinek, mert az enyém a legjobb túrázós. Öreg is, karbis, alulról is nyomatékos, pörög mint állat ha kell, keveset eszik, és már át is fordult az órája. Meg leginkább erre volt zseton. Ez azért jó, mert jó... :) Üdv! |
Tibizzr | 1172 | 2009. november 3. 13:52 |
Sziasztok Van egy ZZr sport túra motorom szeretném eladni mert már jönne a másik de még mindig csak jönne!! Ha valakit érdekel az apróknál fent van!!!Köszi |
zoligs | 1171 | 2009. október 26. 22:36 | Válasz erre: 1162 |
Élénkülnek a hozzászólások igy õsz tájékán , én sem szeretnék kimaradni az észosztogatásból. egyezek elöbb leírottakkal, a versenyesebb endurók terén inkább a szétgyepáltság a jellemzõ, a TA nál pedig egy szép példányért egy picit mélyebben kell zsebbe nyúlni. Pillanatnyilag iga z 1 hengeresek, de mélyen ár alatt lehet ráfutni Suzuki Freewindre, vagy Aprilia pegasokra, ezek álltalában jobban megvannak kímélve mint a XT és XR stb, és az 50 LE elég arra amit leírtál |
vadasz | 1170 | 2009. október 26. 20:25 | Válasz erre: 1169 |
igen... marokkóban voltunk... a képek a videóban az odaúton készültek... ..ide most azért került be a videó, hgoy láõssad, hogy pl egy eléggé kopott 180 as utcai gumival.. és egy 260 kilós motor 100 kilós utas és 100 kiló csomaggal merrefelé el nem lehet jutni.. és ilyen értelemben az még semmi....
|
squirrel | 1169 | 2009. október 26. 20:09 |
Köszi Vadasz, ott a pont. Tényleg Vara, meg KTM "kicsit" drága lenne per pillanat. Eddig is sejtettem, hogy a Transalp lesz a befutó, az aszfalt-terep között pedig természetesen túlnyomóan aszfalt lenne, a "maradékot" meg a Transalp is kibírja szerintem. Amúgy jó a videó. Hol készült? Csak nem Marokkó? |
vadasz | 1168 | 2009. október 26. 15:14 |
400 pénzi gkérte a srác.... mirõl beszéltek? vara meg 950-990????? Meg külföldi túrázás... tenere vagy TA .... aztán ha szigorúan vesszük, akkor bármivel lehet bármit:D "http://www.youtube.com/watch?v=ThO-w9SCM8I" ... errõl ennyit. Jah .... én is, ha már itt tartunk: "http://www.youtube.com/watch?v=hrY3pPejr_Y" |
lacosz75 | 1167 | 2009. október 26. 14:43 | Válasz erre: 1163 |
Sziasztok! A Transalp tényleg jó választás lehet,ügyes a kis V-2-es blokk benne,de ha igazi endúrót akarsz V-2 ben gondolkozva,ami terepen,és autópályán is nyerõ az a KTM-950VAGY 990-ES ADVENTURE!! Nem 1 divatmoci,végzi a dolgát,szerintem a kategória királya:-)))) |
pocak75 | 1165 | 2009. október 26. 14:11 | Válasz erre: 1162 |
Hali Hát az ilyen döntések nehezek de a terep-aszfalt aránya tényleg meghatározó... AZ XR-XT tényleg legendás járgányok de sok a terepezésre használt szétcseszett példány... Mondjuk ha nem akarsz durva terepezést és hosszú túrákra is készülsz, a leírtak alapján XT600-z, vagy XTZ660 vagyis a Ténérék.De ez a kategória a Suzuki DR BIG is.Mindkét típusnak van klubja ott vannak túraképek beszámolók... |
vadasz | 1163 | 2009. október 26. 13:51 | Válasz erre: 1162 |
Transalppal nem jársz rosszul, de a terep-><-közût ellentétet neked kell belõnöd, ezt senki nem fogja helyetted eldönteni. A TA már majd mindenhol elmegy ( gumizástól függõen ), de ha durvarücsis motorozást akarsz, akkor inkább terepmotort vegyél. A baj talán annyi, hogy könnyen szert teszel széthajtott példányokra a nevezett árkategóriában ( vagy motorilag vagy futómûvileg ), így ha nézegetéshez és a vásárláshoz tudsz magaddal vinni típustulajdonost, az igen jól jön. Jók a TA-k de volt/van pár dolog amire figyelni kell. Ha külföldre is akarsz menni, túrázni két személlyel akkor a másik kettõvel szemben ismét a TA a nyertes. |
squirrel | 1162 | 2009. október 26. 13:32 |
Sziasztok! Tavasszal le szeretném rakni az A jogsit és 125-ösrõl váltanék nagyobb enduróra-túraendúróra. Olyasmi moci kellene, ami bírja a hosszabb túrákat (pl. Erdély, Szlovénia, stb.) normál utazótempóval (110körül), két személlyel is kényelmes, viszont lehessen vele könnyû terepre menni, ha olyan kedve van az embernek. A szûk keresztmetszet a pénz. Kb 400ezer ft-ig. Nézegettem a Yamaha Xt 600-ast, Honda Xr 600-ast, de ezek nem tudom hogy mennyire megbízhatóak két személlyel hosszabb túrákon. A másik jelölt még a Honda Transalpja, ez már 2hengeres, szerintem jobban bírja a túrákat, de terepezni nem tudom, hogy mennyire lehet vele. Várom az ötleteket! Üdv. Kristóf |
qqriq64 | 1161 | 2009. május 6. 19:52 |
Sziasztok mi a véleményetek a Yamaha TR1- rõl esetleg ismertek valakit akinek van?
|
atus | 1159 | 2009. február 23. 17:30 | Válasz erre: 1158 |
Pláne ugy,h az enyém amivel közel 30ekm-ert nyomtam le 2 szezon alatt az 5 sebességes.50tõl 250ig okos ötödikbe!(egy személlyel!)Nagyon kell pörgetni!:DDDDDD
|
csabu987 | 1158 | 2009. február 23. 17:01 | Válasz erre: 1157 |
Arról meg már nem is beszélve, hogy mélyrõl húz, mint a vízhordólány. Ötvenig felkapcsolok hatodikba és utána elfelejtem a sebbességváltót. Százról százötvenre öt másodperc alatt gyorsul és mindezt hatodikban.....
|
atus | 1157 | 2009. február 23. 14:16 | Válasz erre: 1154 |
ellentétben a sor4 hengeres túragépektõl amiket pörgetni kell) Ez faszság!Nekem is 1.2es banditom volt!Nem kellett azt pörgetni!Sehovase! Miért irsz olyat amihez semmi közöd? |
Rudo | 1156 | 2009. február 23. 14:07 |
Mindenféleképp nagyköbcentis nagyendúrót javaslok az igényeidet nézve.(meg egyébként is)
|
csabu987 | 1155 | 2009. február 23. 12:56 | Válasz erre: 1154 |
Sor 4-es 1250-es Banditom van és nem kell pörgetni. 1800-as fordulattól már leadja a nyomatékának a 80-90% -át, 3000-tõl a maximumát. 3200 fordulatnál már 100 felett megy, 4-5000 fordulaton 140-160.
|
vasibeno | 1154 | 2009. február 5. 16:06 |
azért túra enduro mert felénk az utak is rosszabbak meg igazából a motor karakterisztikája tetszik hogy már alacsony fordulatról jól húznak(ellentétben a sor4 hengeres túragépektõl amiket pörgetni kell) elõtte nézegettem a túra kategóriát is Honda NTV650, Suzuki GS500 még tél van, rosszak a körülmények, de majd próbálok. |
Macko | 1153 | 2009. február 3. 21:46 | Válasz erre: 1151 |
Ketten már robogtak Gyõr felé teljesen kitöltött adásvételivel pedig! :-DDD
|
night-rider | 1151 | 2009. február 3. 21:14 | Válasz erre: 1141 |
hoppá három nulla lemaradt. 579000ft a kis pirostolyás ,bocsika.
|
night-rider | 1149 | 2009. február 3. 20:26 | Válasz erre: 1147 |
motor nélkül kurva szar az élet, fõleg igy 50-fele.valaminek mindig lennie kell.
|
night-rider | 1146 | 2009. február 3. 20:11 | Válasz erre: 1144 |
szivem szerint meghagynám a nagy mellé játszani,de nálam is beütött a recesszió.
![]() |
night-rider | 1141 | 2009. február 3. 17:27 |
Rudo | 1140 | 2009. február 3. 16:51 |
Én is most vettem az almamotornál egy xtz660-at. Szerintem el kell döntened mit akarsz vele,csak túrázni vagy endúrózgatni.Túra (és minimális endúrózás)esetén Transalp,csak túra esetén szóbajöhet a pegaso,több endúrózás és tevesebb túránál meg domi,xtz,dr650. A dominator,xtz,dr harcból nekem az xtz a favorit a vízhûtés miatt,mert úgye nem új motorban gondolgozunk hanem 40-50ekm-t futottban és a vizesek mégiscsak többet szaladnak el gond,felújítás nélkül. |
genier | 1138 | 2009. február 3. 16:03 | Válasz erre: 1127 |
Hali, a Dominátor nem opció, inkább terepre való, 3000km-es olajcsere intervallummal.Nem tudom, Pegaso van-e 4-500-ért, mindenesetre itt bele kell kalkuláljad, hogy nem mindig érkezel meg oda, ahova elindultál, viszont állítólag van "feeling". Africa Twinbõl 4-500-ért iszonyat leharcoltat kapsz. A DR650-et nem ismerem, de asszem ugyanúgy pöfögõs egyhengeres, mint az XT600. ( megjegyzem érdemtelenül hagytad ki a Super Tenere-t a Yamahától, bár az árelképzelésed itt sem a megkímált példányokat tételezi fel.) Én két hete vettem egy 94-es Transalpot, papírok nélkül, 500-ért. Csak a folyadék-, szûrõcsere volt anyagáron 70k. Munkadíjat nem számolok, háthe Te ügyesebb vagy, mint én, ill. nem számolom a féktárcsa-, ill. betétcserét sem. Szóval vagy mész visszább évjáratban a 80-as évek végére, vagy emelsz az áron, vagy szerencséd lesz.. :-)))) |
bk | 1137 | 2009. február 3. 15:24 | Válasz erre: 1136 |
szerintem van. 10 Le 10 Nm 20kg 100ccm Vastagabb elsõvilla álítható rugóstag erõsebb váz. szerintem :))) |
Niko | 1136 | 2009. február 3. 15:14 | Válasz erre: 1134 |
Olyan irdatlan nagy különbség nincs,talán tényleg csak a beszerezhetõségre korlátozódik.Poteka barátunk asszem pont az Almánál vette a 600as Transalpját,szerintem biztos szívesen segít neked!
|
vasibeno | 1135 | 2009. február 3. 14:13 |
Köszi Niko, megnéztem a honlapot. Transalpokból nagyobb a választék a piacon.
|
vasibeno | 1134 | 2009. február 3. 14:08 |
A Transalpokról eddig valóban jó véleményeket olvastam, azért is érdkel mi a különbség az Africa Twin és a Transalp közt. Az almamotor honlapján www.almamotor.hu található egy Africa Twin és vannak Transalpok is. Gyõrben található ami számomra elõnyös, viszonylag nincs messze és ott több tipust meg tudnék nézni, persze elõtte még tájékozódom. |
Niko | 1133 | 2009. február 3. 14:03 | Válasz erre: 1131 |
A kezdetben az volt. Infohegyek: "http://www.africatwin.hu" |
Niko | 1132 | 2009. február 3. 13:49 | Válasz erre: 1127 |
Nézz szét a "http://www.totalbike.hu" -n a Népítéletek közt,aztán vegyél egy Transalpot és csatlakozz hozzánk! ;-) www.transalp.hu |
vasibeno | 1131 | 2009. február 3. 13:48 |
Bocs a tudatlanságomért de az Africa twinben ugyanaz a kéthengeres 650-es motor van mint a Transalpokban?
|
B_Jani | 1130 | 2009. február 3. 12:44 | Válasz erre: 1129 |
"inkább a 90-es évjáratokból 400-500 ezerig. " Sajna Africa Twin-t ennyiért még leharcoltat se nagyon kapni |
onam | 1129 | 2009. február 3. 12:33 | Válasz erre: 1128 |
Igaza van Atusnak. Afrika Twin!!!! Nekem is az lenne, ha akkor amikor a Varat vettem lett volna normalis.De mivel egy kupac leharcoltban kellet volna valogatni, igy gondoltam megtoldom nehany szazassal, es megveszem az Afrika "hormonkezelt" testveret ,a Varaderot.Nagyon szeretem, de azert faj a szivem...
|
vasibeno | 1127 | 2009. február 3. 08:36 |
Sziasztok! ugy látom régen lett irva ebben a topicban. talán akad akit érdekel ill. hozzászól. nagyobb ccm-es endurókat nézegetek túrázáshoz. tetszik a Yamaha tenere XT600Z a Honda dominator, Honda Transalp, Suzuki DR650 tehát ez a kategória. ugy gondoltam hogy japán legyen. aztán mostanában képbe jött az Aprilia pegaso 650-es ami a fentiek "vetélytársa" lett. ezekben az osztrák rotax motorokat építik amik legalább annyira jó hírûek mint a japán motorok, BMW van rotax motorral. akinek van véleménye, tapasztalata szívesen venném, melyik tipust tartaná jobb vételnek. annyit még hozzá hogy nem az újabb modellek közül válogatok, inkább a 90-es évjáratokból 400-500 ezerig. |
Koriori | 1126 | 2006. október 29. 07:13 | Válasz erre: 1125 |
Nem hiszem! Asszem Galádot elsodorta a történelem! :-))
|
Macko | 1125 | 2006. október 29. 07:08 | Válasz erre: 1124 |
Ha így pörög a topic, fél év múlva a Galad bejegyzéseken is ugyanígy meg leszek lepve... :-)))
|
Koriori | 1124 | 2006. október 29. 06:54 | Válasz erre: 1123 |
És látod milyen jól ebeszélgetünk, és megértjük egymást!
|
Macko | 1123 | 2006. október 29. 06:52 |
Tök jó, ráklikkeltem a topicra, látom hozzászólt Nanu. Jól meglepõdtem, majd megnéztem a dátumot... :-)))
|
Kóbor | 1120 | 2006. május 5. 11:00 | Válasz erre: 1116 |
Az a gép nagyon bejön! Ha nem lenne Capom, olyat vennék.
|
Galad | 1119 | 2006. május 4. 20:27 | Válasz erre: 1118 |
Azért ha van 2 henger, meg cca 1000 ccm, azér abban több a vitamin. Bár a súly néha hátrány, de meg lehet tanulni együtt élni vele!! :-))
|
nanupapa | 1118 | 2006. május 4. 10:30 | Válasz erre: 1117 |
Állat.. az Xt660 blokkja van benne, de a motor jobb!!! jobban viselkedik... vagy mittomén.. |
Galad | 1115 | 2006. május 4. 09:38 | Válasz erre: 1114 |
Ne má' ! Az ágyban, nõben jó! Na de motorban?..............
|
Galad | 1113 | 2006. május 3. 22:20 | Válasz erre: 1111 |
Hát összedobhatjuk! 1- Vegyél két kereket, lehetõség szerint legyen küllõs! 2- Kösd össze valamivel, hogy ne guruljanak szerte széjjel! 3- |
fektitibi | 1111 | 2006. május 3. 19:49 |
Szerintem Kóbor hozzászólása jobb mint a Trabi szívató elemzése.A fõ kérdés milyen legyen egy túra moci?Szerintem zöld.
|
Galad | 1110 | 2006. május 3. 16:40 |
Na itt érdemes visszaolvasgatni, mert úgy tûnik, megint kavicsot dobtak az állóvízbe, és jó nagy hullámokat vet!! :-))
|
Mr.BIM | 1109 | 2006. február 13. 15:25 | Válasz erre: 1108 |
Nézd csak Kóbor van itt egy külön topik az olyan ügyekre: - Eladó motorok :-)) Üdv.! |
Kóbor | 1108 | 2006. február 13. 14:43 |
Nos, kedveskéim íme egy túramotor, hátha valakit érdekel. Nem az Alpok királya ugyan, de megbírkózott már igen magas hegyekkel két személlyel, megpakolva, és nem vallott szégyent. Az aszfaltúthoz nem ragaszkodik, bevállalósabb ember alatt szinte bármilyen tereppel megbírkózik. A szíve Rotax, híresen megbízható társ egy életen át. (jó a marketing, mi? :-) ) Nem húzom tovább a szót, az ismeretségi körömben van egy 2002-es Pegaso 650 IE motorkerékpár, 22ekm-t futott, gyönyörû, megkímélt. Érdeklõdni nálam, fotó itt: http://img.tar.hu/kobor/img/5441388.jpg#3 |
Galad | 1107 | 2006. február 12. 19:09 | Válasz erre: 1106 |
Bocs ha valakit megizéltem a "túraenduró" szóval!
|
Galad | 1106 | 2006. február 12. 10:09 |
Na akkor most egy régi túramotoros definícióját osztom meg veletek! Tehát : VERETÉS = egyenletes, ellazult megütögetése a magyar ugarnak, kerek tárggyal, ami TÚRAENDURÓBAN végzõdik! (Vagy csak egyedül nekem tetszik nagyon nagyon? ) |
Zsifi | 1103 | 2006. február 11. 20:25 | Válasz erre: 1102 |
ha direkt szólsz be, akkor tudod hogy megvereted magad, tehát veretés...)))
|
kovee | 1102 | 2006. február 11. 20:02 | Válasz erre: 1101 |
Az a verés! Amikor egy töpörtyû nagymenõnek szólsz be, és õ szól az izomagyú haverjainak AZ a veretés! :-))
|
Zsifi | 1101 | 2006. február 11. 20:01 | Válasz erre: 1099 |
Hát ha beszólsz egy nálad nagyobb, erõsebb zorall arcú embernek... akkor biztos a veretés....))))
|
kovee | 1100 | 2006. február 11. 19:26 | Válasz erre: 1099 |
Hát én ezt úgy ismerem hogy "csapatás". Amikor többen összeverõdünk és irány ami a csövön kifér!!! :-) Erre gondoltál? A másik pedig amikor kikormoljuk a mocit! Minnél magasabb fordulatszámon huzatva hosszab ideig tolod neki hogy kiégjen a koksz, meg átmosódjon friss benyával az üzemanyagellátó rendszer. Erre gondoltál? Üdv! |
nanupapa | 1098 | 2006. február 11. 10:54 | Válasz erre: 1096 |
kézzel.... Most nézem az ámerikai oldalon a karbit.... |
Galad | 1097 | 2006. február 11. 10:39 | Válasz erre: 1095 |
Na ha kijön a jó idõ, akkor én is belekukkantok a gépbe!
|
pandamaci | 1096 | 2006. február 11. 10:35 |
kozmax ha az enyémen automata szívató van, nem ilyen amit irtam , akkor bekenem mustárral és megeszem .bdsr mikuni. nanu neked ? hogy indul? csak rá kell húzni valahogy a szivatót? |
nanupapa | 1095 | 2006. február 11. 10:28 | Válasz erre: 1093 |
na basszátok meg, most fogom magam és elõször végignézem a manualt, majd megnézem a karbit is aztán tisztázzuk a helyzetet. |
krisztian.fz6 | 1094 | 2006. február 11. 10:25 | Válasz erre: 1089 |
kozmax, de ha az egyik kütyü a szivató akkor mi az a másik henger?? Csak fûtés, nem??? És akkor igazam van!!!!!!! :-))
|
pandamaci | 1093 | 2006. február 11. 09:38 |
karburátor fûtés az enyém bdsr34 mikuni, 2 fûtõpatron van bent, egyik az úszóház aljában ,a másik a torokban a fojtószelepállás érzékelõ mellett. 25ill 35 w -osak.És tényleg egyegyszerû thermokapcsoló mûködteti 8-10 fok alatt be, felette ki. Több /melegebb /ország részére gyártottnál ez nincs rajta..A szívatóbowden meg egy dugattyút húz ki egy lyukból,ott kap többlet benzint. XJ szerintem ugyanilyen lesz,csak 4szer. Max. /bowden helyett egy rudon 4 köröm huzza ki a 4szívatót/ Robogón van automata bimetálos szivató, rendes motoron nem ! LEGFÕBB VÁGYAM HOGY KARBURÁTOR FÛTÉS NÉLKÜL MEHESSEK.)))) / lásd fent , mikor kapcsol ki |
nanupapa | 1092 | 2006. február 11. 09:31 | Válasz erre: 1090 |
Tom , hogy CV karbik vannak rajta. A furatokat majd megnézem, mer télleg elég "messze" van tõle. |
kovee | 1091 | 2006. február 11. 08:36 | Válasz erre: 1090 |
Hagyd! Lehagyta a :-) jelet! Nem is nagyon szokott rakni! :-) |
kozmax | 1090 | 2006. február 11. 08:15 | Válasz erre: 1086 |
Az XJ den CV karbi van. Tény és valo a dugattyu alatt nincs közvetlenül. furatokkal van összekötve. Mit értesz azon, hogy bezuzol ide???? |
klimas | 1088 | 2006. február 10. 22:42 | Válasz erre: 1085 |
Van ez is meg a fûtés is. Amit Te írsz az az automata szivató! A fûtés azért kell ,hogy a hidegindításkor az amúgy is lezárt folytószelep mellett nagy sebességel áramló levegõ páratartalma ne fagyjon meg és jégdugó lezárja a járatokat. Ha már meleg a motor, akkor a karburátorok is átmelegszenek , a vizes gépeknél esetleg még vízzel is melegítenek |
Oldi | 1087 | 2006. február 10. 21:56 |
Azért tényleg ciki, hogy mindezt annak idején, - úgy ca. 30 évvel ezelõtt, az akkor már min. 30 éves konstrukciójú Trabimnál egy mozdulattal lehetett megoldani: átfordítottam a légszûrõ fedelet téli állásba, oszt jólvan. És indult -15-ben is pöcre, ha volt benne 5,-Ft-os keverék... |
nanupapa | 1086 | 2006. február 10. 21:35 | Válasz erre: 1085 |
Ne bassz. Eddig fényeztük itt magunkat te meg bezúzol ide?? Nekem tényleg nincs mögötte semmi....A szivató fúvókája meg nem is ott van. |
kozmax | 1085 | 2006. február 10. 21:26 | Válasz erre: 1078 |
Az nem fütö kütyü, hanem automata szivato. Hideg állapotban rugo felhuzza azt a dugattyut ami elzárja a szivato fuvokát, tehát töblet üzemanyag jut a hengerbe. Inditás után meg kapja 12V és kütyüben lévö bimetál elkezdi lefelé nyomni a dugattyut és szép fokozatossan elzárja aszivatofuvoka furatát. |
MotoCat | 1084 | 2006. február 10. 20:17 | Válasz erre: 1083 |
nem vagyok tizenéves... arról meg nem én tehetek, hogy hóban nem lehet jogsizni.... mondd azt, hogy egy csaj, nem kell semmi extrát hozzáfûzni |
nanupapa | 1083 | 2006. február 10. 20:13 | Válasz erre: 1082 |
Feltétlen átadom, csak nem tudom mit mondjak ki küldi? Egy Rossi fan ( Minden tizenéves lány az.... ) vagy netán egy motor és jogsi nélküli motorról álmodozó kislány a fórumról? |
nanupapa | 1081 | 2006. február 10. 20:01 | Válasz erre: 1080 |
Nem , hidd el mindig ilyen kiállhatatlan vagyok. |
MotoCat | 1080 | 2006. február 10. 19:43 | Válasz erre: 1079 |
jééézusom, nanuuu neked van barátnõd??? akkor tényleg csak fórumon lehetsz ilyen elviselhetetlen...
|
nanupapa | 1079 | 2006. február 10. 19:38 | Válasz erre: 1078 |
Igaz bakker, de barátnõm Suzuki Sephiáján lószart se ért. |
krisztian.fz6 | 1078 | 2006. február 10. 19:37 |
Bármeky régi japán kisrobogón is van ilyen fûtõkütyü a porlasztóban.
|
nanupapa | 1077 | 2006. február 10. 19:36 | Válasz erre: 1076 |
Enyimé gyújtásráadás után 30 másodperccel má meleg... |
pandamaci | 1076 | 2006. február 10. 19:33 |
különben ez a fûtõpatron nem az indításra való, nem izzitógyertya ,kb 4-5 perc alatt melegszik érzhetõen a service manual szerint./megnézetm,igaz/ azért van,hogy télen a karburátor a párolgó benzin hûtõ hatása miatt ne deresedjen le, mint a szódáspatron mikor becsavarod-ha van még ilyen:) A Zsigulival meg ilyenkor a kipufogócsonkról szívatják a levegõt,meg viz is fûti a torkát.A Koszos golf1 be meg bent a hajszárítóspirál, ha ki nem olvadt eddigre. |
nanupapa | 1075 | 2006. február 10. 19:28 | Válasz erre: 1073 |
A motoroknál már nincs ilyen fûtés szerintem. |
nanupapa | 1074 | 2006. február 10. 19:26 | Válasz erre: 1072 |
Enyémbe má olyan van mind a dizelbe. Egy réz izé. Olyan , mint az autóknál a vízhõfokjeladó.... Nem a levegõt fûtik vele...szarnak a japánok ilyenkor a meleg levegõre... "Közönséges fûtõszál" ....de -10 fokban is indul a kis ganéj tõle. |
pandamaci | 1073 | 2006. február 10. 19:26 |
nekem a karburátorban van 2 db 25w körüli patron, tank alatt meg egy 2x2 cm mûanyagba öntött bimetal? kapcsoló, ami kb 8-10 fok alatt összezár, és ráadja a 12 v ot, nekem az fûti. Van amelyiken ez sincs. Befecskendezõst meg alighanem a fojtószelepház aljába vezetett melegviz fûti,nézd meg igaz-e. |