7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Túramotor? Milyen legyen?

1Laciapu 1173 2011. április 13. 13:33  
Hehe! :)

Most találtam ezt a topicot, kicsit beleolvastam, nagy kár, hogy kihalt, az egyik legjobban tetszõ fórum! Ezek vagy kibékültek mind, vagy végleg összevesztek egy személyes tali alkalmával... :)

Élmény volt elolvasni!

Amúgy nincs igaza senkinek, mert az enyém a legjobb túrázós. Öreg is, karbis, alulról is nyomatékos, pörög mint állat ha kell, keveset eszik, és már át is fordult az órája.
Meg leginkább erre volt zseton.
Ez azért jó, mert jó... :)

Üdv!
    

Tibizzr 1172 2009. november 3. 13:52  
Sziasztok
Van egy ZZr sport túra motorom szeretném eladni mert már jönne a másik de még mindig csak jönne!!
Ha valakit érdekel az apróknál fent van!!!Köszi
    

zoligs 1171 2009. október 26. 22:36   Válasz erre: 1162
Élénkülnek a hozzászólások igy õsz tájékán , én sem szeretnék kimaradni az észosztogatásból.
egyezek elöbb leírottakkal, a versenyesebb endurók terén inkább a szétgyepáltság a jellemzõ, a TA nál pedig egy szép példányért egy picit mélyebben kell zsebbe nyúlni.
Pillanatnyilag iga z 1 hengeresek, de mélyen ár alatt lehet ráfutni Suzuki Freewindre, vagy Aprilia pegasokra, ezek álltalában jobban megvannak kímélve mint a XT és XR stb, és az 50 LE elég arra amit leírtál
    

vadasz 1170 2009. október 26. 20:25   Válasz erre: 1169
igen... marokkóban voltunk... a képek a videóban az odaúton készültek... ..ide most azért került be a videó, hgoy láõssad, hogy pl egy eléggé kopott 180 as utcai gumival.. és egy 260 kilós motor 100 kilós utas és 100 kiló csomaggal merrefelé el nem lehet jutni.. és ilyen értelemben az még semmi....
    

squirrel 1169 2009. október 26. 20:09  
Köszi Vadasz, ott a pont. Tényleg Vara, meg KTM "kicsit" drága lenne per pillanat. Eddig is sejtettem, hogy a Transalp lesz a befutó, az aszfalt-terep között pedig természetesen túlnyomóan aszfalt lenne, a "maradékot" meg a Transalp is kibírja szerintem.
Amúgy jó a videó. Hol készült? Csak nem Marokkó?
    

vadasz 1168 2009. október 26. 15:14  
400 pénzi gkérte a srác.... mirõl beszéltek? vara meg 950-990?????

Meg külföldi túrázás... tenere vagy TA .... aztán ha szigorúan vesszük, akkor bármivel lehet bármit:D

"http://www.youtube.com/watch?v=ThO-w9SCM8I"

... errõl ennyit.

Jah .... én is, ha már itt tartunk:

"http://www.youtube.com/watch?v=hrY3pPejr_Y"


    

lacosz75 1167 2009. október 26. 14:43   Válasz erre: 1163
Sziasztok!
A Transalp tényleg jó választás lehet,ügyes a kis V-2-es blokk benne,de ha igazi endúrót akarsz V-2 ben gondolkozva,ami terepen,és autópályán is nyerõ az a KTM-950VAGY 990-ES ADVENTURE!!
Nem 1 divatmoci,végzi a dolgát,szerintem a kategória királya:-))))
    

Pegaso650 1166 2009. október 26. 14:38   Válasz erre: 1164
Talán ez engem is érdekelne :)
    

pocak75 1165 2009. október 26. 14:11   Válasz erre: 1162
Hali
Hát az ilyen döntések nehezek de a terep-aszfalt aránya tényleg meghatározó...
AZ XR-XT tényleg legendás járgányok de sok a terepezésre használt szétcseszett példány...
Mondjuk ha nem akarsz durva terepezést és hosszú túrákra is készülsz, a leírtak alapján XT600-z, vagy XTZ660 vagyis a Ténérék.De ez a kategória a Suzuki DR BIG is.Mindkét típusnak van klubja ott vannak túraképek beszámolók...

    

fektitibi 1164 2009. október 26. 13:57  
Vegyél varaderot.Ja tudok egy szupert eladót igazi madártól.
    

vadasz 1163 2009. október 26. 13:51   Válasz erre: 1162
Transalppal nem jársz rosszul, de a terep-><-közût ellentétet neked kell belõnöd, ezt senki nem fogja helyetted eldönteni.

A TA már majd mindenhol elmegy ( gumizástól függõen ), de ha durvarücsis motorozást akarsz, akkor inkább terepmotort vegyél. A baj talán annyi, hogy könnyen szert teszel széthajtott példányokra a nevezett árkategóriában ( vagy motorilag vagy futómûvileg ), így ha nézegetéshez és a vásárláshoz tudsz magaddal vinni típustulajdonost, az igen jól jön. Jók a TA-k de volt/van pár dolog amire figyelni kell.

Ha külföldre is akarsz menni, túrázni két személlyel akkor a másik kettõvel szemben ismét a TA a nyertes.
    

squirrel 1162 2009. október 26. 13:32  
Sziasztok!
Tavasszal le szeretném rakni az A jogsit és 125-ösrõl váltanék nagyobb enduróra-túraendúróra. Olyasmi moci kellene, ami bírja a hosszabb túrákat (pl. Erdély, Szlovénia, stb.) normál utazótempóval (110körül), két személlyel is kényelmes, viszont lehessen vele könnyû terepre menni, ha olyan kedve van az embernek. A szûk keresztmetszet a pénz. Kb 400ezer ft-ig. Nézegettem a Yamaha Xt 600-ast, Honda Xr 600-ast, de ezek nem tudom hogy mennyire megbízhatóak két személlyel hosszabb túrákon. A másik jelölt még a Honda Transalpja, ez már 2hengeres, szerintem jobban bírja a túrákat, de terepezni nem tudom, hogy mennyire lehet vele.
Várom az ötleteket!
Üdv. Kristóf
    

qqriq64 1161 2009. május 6. 19:52  
Sziasztok mi a véleményetek a Yamaha TR1- rõl esetleg ismertek valakit akinek van?
    

atus 1159 2009. február 23. 17:30   Válasz erre: 1158
Pláne ugy,h az enyém amivel közel 30ekm-ert nyomtam le 2 szezon alatt az 5 sebességes.50tõl 250ig okos ötödikbe!(egy személlyel!)Nagyon kell pörgetni!:DDDDDD
    

csabu987 1158 2009. február 23. 17:01   Válasz erre: 1157
Arról meg már nem is beszélve, hogy mélyrõl húz, mint a vízhordólány. Ötvenig felkapcsolok hatodikba és utána elfelejtem a sebbességváltót. Százról százötvenre öt másodperc alatt gyorsul és mindezt hatodikban.....
    

atus 1157 2009. február 23. 14:16   Válasz erre: 1154
ellentétben a sor4 hengeres túragépektõl amiket pörgetni kell)
Ez faszság!Nekem is 1.2es banditom volt!Nem kellett azt pörgetni!Sehovase!
Miért irsz olyat amihez semmi közöd?
    

Rudo 1156 2009. február 23. 14:07  
Mindenféleképp nagyköbcentis nagyendúrót javaslok az igényeidet nézve.(meg egyébként is)
    

csabu987 1155 2009. február 23. 12:56   Válasz erre: 1154
Sor 4-es 1250-es Banditom van és nem kell pörgetni. 1800-as fordulattól már leadja a nyomatékának a 80-90% -át, 3000-tõl a maximumát. 3200 fordulatnál már 100 felett megy, 4-5000 fordulaton 140-160.
    

vasibeno 1154 2009. február 5. 16:06  
azért túra enduro mert felénk az utak is rosszabbak meg igazából a motor karakterisztikája tetszik hogy már alacsony fordulatról jól húznak(ellentétben a sor4 hengeres túragépektõl amiket pörgetni kell) elõtte nézegettem a túra kategóriát is Honda NTV650, Suzuki GS500
még tél van, rosszak a körülmények, de majd próbálok.
    

Macko 1153 2009. február 3. 21:46   Válasz erre: 1151
Ketten már robogtak Gyõr felé teljesen kitöltött adásvételivel pedig! :-DDD
    

Rudo 1152 2009. február 3. 21:16   Válasz erre: 1151
Jaaaaaaaa annyiért már sok! :DD
    

night-rider 1151 2009. február 3. 21:14   Válasz erre: 1141
hoppá három nulla lemaradt. 579000ft a kis pirostolyás ,bocsika.
    

B_Jani 1150 2009. február 3. 21:04   Válasz erre: 1141
Ez gyönyörû!
    

night-rider 1149 2009. február 3. 20:26   Válasz erre: 1147
motor nélkül kurva szar az élet, fõleg igy 50-fele.valaminek mindig lennie kell.
    

genier 1148 2009. február 3. 20:22   Válasz erre: 1145
Most vettem a Transalpot...
:-))
    

Macko 1147 2009. február 3. 20:18   Válasz erre: 1146
Csaba, valami motor azért marad, ugye?
    

night-rider 1146 2009. február 3. 20:11   Válasz erre: 1144
szivem szerint meghagynám a nagy mellé játszani,de nálam is beütött a recesszió.
    

Macko 1145 2009. február 3. 19:39   Válasz erre: 1144
Na, csapjál rája!
    

genier 1144 2009. február 3. 18:41   Válasz erre: 1141
Te is jókor szólsz...
:-))
    

genier 1143 2009. február 3. 18:39   Válasz erre: 1140
Absolutely egyetértek.
    

Rudo 1142 2009. február 3. 18:32   Válasz erre: 1141
Hmmmmmmmmmmmm.....barátságos!
    

night-rider 1141 2009. február 3. 17:27  
hoppá fiuk ,van egy eladó bmw f650-em 94 májusi friss nagyszerviz ,új gumik,új aksi ,február 9.-én vizsgáztatom,németbõl való 64éves gazdija volt, motoros cimbi ajánlotta tök véletlenül ,25200km van benne. irányár 579ft.
    

Rudo 1140 2009. február 3. 16:51  
Én is most vettem az almamotornál egy xtz660-at.
Szerintem el kell döntened mit akarsz vele,csak túrázni vagy endúrózgatni.Túra (és minimális endúrózás)esetén Transalp,csak túra esetén szóbajöhet a pegaso,több endúrózás és tevesebb túránál meg domi,xtz,dr650.
A dominator,xtz,dr harcból nekem az xtz a favorit a vízhûtés miatt,mert úgye nem új motorban gondolgozunk hanem 40-50ekm-t futottban és a vizesek mégiscsak többet szaladnak el gond,felújítás nélkül.
    

genier 1139 2009. február 3. 16:05  
Bocsi, a Tenere ott van az elején Nálad is....
    

genier 1138 2009. február 3. 16:03   Válasz erre: 1127
Hali,

a Dominátor nem opció, inkább terepre való, 3000km-es olajcsere intervallummal.Nem tudom, Pegaso van-e 4-500-ért, mindenesetre itt bele kell kalkuláljad, hogy nem mindig érkezel meg oda, ahova elindultál, viszont állítólag van "feeling".

Africa Twinbõl 4-500-ért iszonyat leharcoltat kapsz. A DR650-et nem ismerem, de asszem ugyanúgy pöfögõs egyhengeres, mint az XT600. ( megjegyzem érdemtelenül hagytad ki a Super Tenere-t a Yamahától, bár az árelképzelésed itt sem a megkímált példányokat tételezi fel.)

Én két hete vettem egy 94-es Transalpot, papírok nélkül, 500-ért. Csak a folyadék-, szûrõcsere volt anyagáron 70k. Munkadíjat nem számolok, háthe Te ügyesebb vagy, mint én, ill. nem számolom a féktárcsa-, ill. betétcserét sem.

Szóval vagy mész visszább évjáratban a 80-as évek végére, vagy emelsz az áron, vagy szerencséd lesz..
:-))))
    

bk 1137 2009. február 3. 15:24   Válasz erre: 1136
szerintem van. 10 Le 10 Nm 20kg 100ccm Vastagabb elsõvilla
álítható rugóstag erõsebb váz. szerintem :)))
    

Niko 1136 2009. február 3. 15:14   Válasz erre: 1134
Olyan irdatlan nagy különbség nincs,talán tényleg csak a beszerezhetõségre korlátozódik.Poteka barátunk asszem pont az Almánál vette a 600as Transalpját,szerintem biztos szívesen segít neked!
    

vasibeno 1135 2009. február 3. 14:13  
Köszi Niko, megnéztem a honlapot. Transalpokból nagyobb a választék a piacon.
    

vasibeno 1134 2009. február 3. 14:08  
A Transalpokról eddig valóban jó véleményeket olvastam, azért is érdkel mi a különbség az Africa Twin és a Transalp közt.
Az almamotor honlapján www.almamotor.hu található egy Africa Twin és vannak Transalpok is. Gyõrben található ami számomra elõnyös, viszonylag nincs messze és ott több tipust meg tudnék nézni, persze elõtte még tájékozódom.
    

Niko 1133 2009. február 3. 14:03   Válasz erre: 1131
A kezdetben az volt.
Infohegyek: "http://www.africatwin.hu"


    

Niko 1132 2009. február 3. 13:49   Válasz erre: 1127
Nézz szét a "http://www.totalbike.hu" -n a Népítéletek közt,aztán vegyél egy Transalpot és csatlakozz hozzánk! ;-)

www.transalp.hu

    

vasibeno 1131 2009. február 3. 13:48  
Bocs a tudatlanságomért de az Africa twinben ugyanaz a kéthengeres 650-es motor van mint a Transalpokban?
    

B_Jani 1130 2009. február 3. 12:44   Válasz erre: 1129
"inkább a 90-es évjáratokból 400-500 ezerig. "

Sajna Africa Twin-t ennyiért még leharcoltat se nagyon kapni
    

onam 1129 2009. február 3. 12:33   Válasz erre: 1128
Igaza van Atusnak. Afrika Twin!!!! Nekem is az lenne, ha akkor amikor a Varat vettem lett volna normalis.De mivel egy kupac leharcoltban kellet volna valogatni, igy gondoltam megtoldom nehany szazassal, es megveszem az Afrika "hormonkezelt" testveret ,a Varaderot.Nagyon szeretem, de azert faj a szivem...
    

atus 1128 2009. február 3. 09:14   Válasz erre: 1127
Ha elérhetõ a minõség!
Africa Twin?
    

vasibeno 1127 2009. február 3. 08:36  
Sziasztok!
ugy látom régen lett irva ebben a topicban. talán akad akit érdekel ill. hozzászól. nagyobb ccm-es endurókat nézegetek túrázáshoz. tetszik a Yamaha tenere XT600Z a Honda dominator, Honda Transalp, Suzuki DR650 tehát ez a kategória. ugy gondoltam hogy japán legyen. aztán mostanában képbe jött az Aprilia pegaso 650-es ami a fentiek "vetélytársa" lett. ezekben az osztrák rotax motorokat építik amik legalább annyira jó hírûek mint a japán motorok, BMW van rotax motorral. akinek van véleménye, tapasztalata szívesen venném, melyik tipust tartaná jobb vételnek. annyit még hozzá hogy nem az újabb modellek közül válogatok, inkább a 90-es évjáratokból 400-500 ezerig.
    

Koriori 1126 2006. október 29. 07:13   Válasz erre: 1125
Nem hiszem! Asszem Galádot elsodorta a történelem! :-))
    

Macko 1125 2006. október 29. 07:08   Válasz erre: 1124
Ha így pörög a topic, fél év múlva a Galad bejegyzéseken is ugyanígy meg leszek lepve... :-)))
    

Koriori 1124 2006. október 29. 06:54   Válasz erre: 1123
És látod milyen jól ebeszélgetünk, és megértjük egymást!
    

Macko 1123 2006. október 29. 06:52  
Tök jó, ráklikkeltem a topicra, látom hozzászólt Nanu. Jól meglepõdtem, majd megnéztem a dátumot... :-)))
    

kilajsanyi 1122 2006. október 28. 22:36   Válasz erre: 1121
.

    

Koriori 1121 2006. október 28. 21:55  
.
    

Kóbor 1120 2006. május 5. 11:00   Válasz erre: 1116
Az a gép nagyon bejön! Ha nem lenne Capom, olyat vennék.
    

Galad 1119 2006. május 4. 20:27   Válasz erre: 1118
Azért ha van 2 henger, meg cca 1000 ccm, azér abban több a vitamin. Bár a súly néha hátrány, de meg lehet tanulni együtt élni vele!! :-))
    

nanupapa 1118 2006. május 4. 10:30   Válasz erre: 1117
Állat.. az Xt660 blokkja van benne, de a motor jobb!!! jobban viselkedik... vagy mittomén..

    

Galad 1117 2006. május 4. 09:43   Válasz erre: 1116
Na na na! Bõvebben?
    

nanupapa 1116 2006. május 4. 09:41   Válasz erre: 1115
Nehéz leírni...de Aprilia Pegasp Trail.

    

Galad 1115 2006. május 4. 09:38   Válasz erre: 1114
Ne má' ! Az ágyban, nõben jó! Na de motorban?..............
    

Gumikacsa 1114 2006. május 3. 22:29  
Most a legfontosabb szempontom szerint puha legyen az oldala
    

Galad 1113 2006. május 3. 22:20   Válasz erre: 1111
Hát összedobhatjuk!
1- Vegyél két kereket, lehetõség szerint legyen küllõs!
2- Kösd össze valamivel, hogy ne guruljanak szerte széjjel!
3-
    

Macko 1112 2006. május 3. 20:07   Válasz erre: 1111
:-)))
    

fektitibi 1111 2006. május 3. 19:49  
Szerintem Kóbor hozzászólása jobb mint a Trabi szívató elemzése.A fõ kérdés milyen legyen egy túra moci?Szerintem zöld.
    

Galad 1110 2006. május 3. 16:40  
Na itt érdemes visszaolvasgatni, mert úgy tûnik, megint kavicsot dobtak az állóvízbe, és jó nagy hullámokat vet!! :-))
    

Mr.BIM 1109 2006. február 13. 15:25   Válasz erre: 1108
Nézd csak Kóbor van itt egy külön topik az olyan ügyekre:

- Eladó motorok :-))
Üdv.!
    

Kóbor 1108 2006. február 13. 14:43  
Nos, kedveskéim íme egy túramotor, hátha valakit érdekel. Nem az Alpok királya ugyan, de megbírkózott már igen magas hegyekkel két személlyel, megpakolva, és nem vallott szégyent. Az aszfaltúthoz nem ragaszkodik, bevállalósabb ember alatt szinte bármilyen tereppel megbírkózik. A szíve Rotax, híresen megbízható társ egy életen át. (jó a marketing, mi? :-) )
Nem húzom tovább a szót, az ismeretségi körömben van egy 2002-es Pegaso 650 IE motorkerékpár, 22ekm-t futott, gyönyörû, megkímélt. Érdeklõdni nálam, fotó itt: http://img.tar.hu/kobor/img/5441388.jpg#3
    

Galad 1107 2006. február 12. 19:09   Válasz erre: 1106
Bocs ha valakit megizéltem a "túraenduró" szóval!
    

Galad 1106 2006. február 12. 10:09  
Na akkor most egy régi túramotoros definícióját osztom meg veletek!
Tehát : VERETÉS = egyenletes, ellazult megütögetése a magyar ugarnak, kerek tárggyal, ami TÚRAENDURÓBAN végz&#245;dik!
(Vagy csak egyedül nekem tetszik nagyon nagyon? )
    

pandamaci 1105 2006. február 12. 09:53  
....film lesz az a veretés megint ......
    

kovee 1104 2006. február 11. 21:46   Válasz erre: 1103
Akkkóóóó Ne szóójááá beeeee!!!! :-)))
    

Zsifi 1103 2006. február 11. 20:25   Válasz erre: 1102
ha direkt szólsz be, akkor tudod hogy megvereted magad, tehát veretés...)))
    

kovee 1102 2006. február 11. 20:02   Válasz erre: 1101
Az a verés! Amikor egy töpörtyû nagymenõnek szólsz be, és õ szól az izomagyú haverjainak AZ a veretés! :-))
    

Zsifi 1101 2006. február 11. 20:01   Válasz erre: 1099
Hát ha beszólsz egy nálad nagyobb, erõsebb zorall arcú embernek... akkor biztos a veretés....))))
    

kovee 1100 2006. február 11. 19:26   Válasz erre: 1099
Hát én ezt úgy ismerem hogy "csapatás". Amikor többen összeverõdünk és irány ami a csövön kifér!!! :-)
Erre gondoltál?
A másik pedig amikor kikormoljuk a mocit! Minnél magasabb fordulatszámon huzatva hosszab ideig tolod neki hogy kiégjen a koksz, meg átmosódjon friss benyával az üzemanyagellátó rendszer.
Erre gondoltál?
Üdv!
    

Galad 1099 2006. február 11. 14:56  
Na kedveskéim! Tudjátok mi az az igazi "veretés"?
    

nanupapa 1098 2006. február 11. 10:54   Válasz erre: 1096
kézzel....

Most nézem az ámerikai oldalon a karbit....



    

Galad 1097 2006. február 11. 10:39   Válasz erre: 1095
Na ha kijön a jó idõ, akkor én is belekukkantok a gépbe!
    

pandamaci 1096 2006. február 11. 10:35  
kozmax
ha az enyémen automata szívató van, nem ilyen amit irtam , akkor bekenem mustárral és megeszem .bdsr mikuni.

nanu neked ? hogy indul? csak rá kell húzni valahogy a szivatót?
    

nanupapa 1095 2006. február 11. 10:28   Válasz erre: 1093
na basszátok meg, most fogom magam és elõször végignézem a manualt, majd megnézem a karbit is aztán tisztázzuk a helyzetet.

    

krisztian.fz6 1094 2006. február 11. 10:25   Válasz erre: 1089
kozmax, de ha az egyik kütyü a szivató akkor mi az a másik henger?? Csak fûtés, nem??? És akkor igazam van!!!!!!! :-))
    

pandamaci 1093 2006. február 11. 09:38  
karburátor fûtés
az enyém bdsr34 mikuni, 2 fûtõpatron van bent, egyik az úszóház aljában ,a másik a torokban a fojtószelepállás érzékelõ mellett. 25ill 35 w -osak.És tényleg egyegyszerû thermokapcsoló mûködteti 8-10 fok alatt be, felette ki. Több /melegebb /ország részére gyártottnál ez nincs rajta..A szívatóbowden meg egy dugattyút húz ki egy lyukból,ott kap többlet benzint.

XJ szerintem ugyanilyen lesz,csak 4szer. Max. /bowden helyett egy rudon 4 köröm huzza ki a 4szívatót/

Robogón van automata bimetálos szivató, rendes motoron nem !

LEGFÕBB VÁGYAM HOGY KARBURÁTOR FÛTÉS NÉLKÜL MEHESSEK.)))) / lásd fent , mikor kapcsol ki
    

nanupapa 1092 2006. február 11. 09:31   Válasz erre: 1090
Tom , hogy CV karbik vannak rajta. A furatokat majd megnézem, mer télleg elég "messze" van tõle.


    

kovee 1091 2006. február 11. 08:36   Válasz erre: 1090
Hagyd! Lehagyta a :-) jelet! Nem is nagyon szokott rakni! :-)

    

kozmax 1090 2006. február 11. 08:15   Válasz erre: 1086
Az XJ den CV karbi van. Tény és valo a dugattyu alatt nincs közvetlenül. furatokkal van összekötve.
Mit értesz azon, hogy bezuzol ide????
    

kozmax 1089 2006. február 11. 08:12   Válasz erre: 1088
Én az 1078-ra válaszoltam.
    

klimas 1088 2006. február 10. 22:42   Válasz erre: 1085
Van ez is meg a fûtés is. Amit Te írsz az az automata szivató!
A fûtés azért kell ,hogy a hidegindításkor az amúgy is lezárt folytószelep mellett nagy sebességel áramló levegõ páratartalma ne fagyjon meg és jégdugó lezárja a járatokat. Ha már meleg a motor, akkor a karburátorok is átmelegszenek , a vizes gépeknél esetleg még vízzel is melegítenek
    

Oldi 1087 2006. február 10. 21:56  
Azért tényleg ciki, hogy mindezt annak idején, - úgy ca. 30 évvel ezelõtt, az akkor már min. 30 éves konstrukciójú Trabimnál egy mozdulattal lehetett megoldani: átfordítottam a légszûrõ fedelet téli állásba, oszt jólvan.
És indult -15-ben is pöcre, ha volt benne 5,-Ft-os keverék...
    

nanupapa 1086 2006. február 10. 21:35   Válasz erre: 1085
Ne bassz. Eddig fényeztük itt magunkat te meg bezúzol ide??

Nekem tényleg nincs mögötte semmi....A szivató fúvókája meg nem is ott van.


    

kozmax 1085 2006. február 10. 21:26   Válasz erre: 1078
Az nem fütö kütyü, hanem automata szivato. Hideg állapotban rugo felhuzza azt a dugattyut ami elzárja a szivato fuvokát, tehát töblet üzemanyag jut a hengerbe.
Inditás után meg kapja 12V és kütyüben lévö bimetál elkezdi lefelé nyomni a dugattyut és szép fokozatossan elzárja aszivatofuvoka furatát.
    

MotoCat 1084 2006. február 10. 20:17   Válasz erre: 1083
nem vagyok tizenéves... arról meg nem én tehetek, hogy hóban nem lehet jogsizni....
mondd azt, hogy egy csaj, nem kell semmi extrát hozzáfûzni
    

nanupapa 1083 2006. február 10. 20:13   Válasz erre: 1082
Feltétlen átadom, csak nem tudom mit mondjak ki küldi? Egy Rossi fan ( Minden tizenéves lány az.... ) vagy netán egy motor és jogsi nélküli motorról álmodozó kislány a fórumról?

    

MotoCat 1082 2006. február 10. 20:10   Válasz erre: 1081
Akkor részvétem a barátnõdnek!!!
    

nanupapa 1081 2006. február 10. 20:01   Válasz erre: 1080
Nem , hidd el mindig ilyen kiállhatatlan vagyok.

    

MotoCat 1080 2006. február 10. 19:43   Válasz erre: 1079
jééézusom, nanuuu neked van barátnõd??? akkor tényleg csak fórumon lehetsz ilyen elviselhetetlen...
    

nanupapa 1079 2006. február 10. 19:38   Válasz erre: 1078
Igaz bakker, de barátnõm Suzuki Sephiáján lószart se ért.

    

krisztian.fz6 1078 2006. február 10. 19:37  
Bármeky régi japán kisrobogón is van ilyen fûtõkütyü a porlasztóban.
    

nanupapa 1077 2006. február 10. 19:36   Válasz erre: 1076
Enyimé gyújtásráadás után 30 másodperccel má meleg...

    

pandamaci 1076 2006. február 10. 19:33  
különben ez a fûtõpatron nem az indításra való, nem izzitógyertya ,kb 4-5 perc alatt melegszik érzhetõen a service manual szerint./megnézetm,igaz/
azért van,hogy télen a karburátor a párolgó benzin hûtõ hatása miatt ne deresedjen le, mint a szódáspatron mikor becsavarod-ha van még ilyen:) A Zsigulival meg ilyenkor a kipufogócsonkról szívatják a levegõt,meg viz is fûti a torkát.A Koszos golf1 be meg bent a hajszárítóspirál, ha ki nem olvadt eddigre.
    

nanupapa 1075 2006. február 10. 19:28   Válasz erre: 1073
A motoroknál már nincs ilyen fûtés szerintem.

    

nanupapa 1074 2006. február 10. 19:26   Válasz erre: 1072
Enyémbe má olyan van mind a dizelbe. Egy réz izé. Olyan , mint az autóknál a vízhõfokjeladó....
Nem a levegõt fûtik vele...szarnak a japánok ilyenkor a meleg levegõre...

"Közönséges fûtõszál" ....de -10 fokban is indul a kis ganéj tõle.

    

pandamaci 1073 2006. február 10. 19:26  
nekem a karburátorban van 2 db 25w körüli patron, tank alatt meg egy 2x2 cm mûanyagba öntött bimetal? kapcsoló, ami kb 8-10 fok alatt összezár, és ráadja a 12 v ot, nekem az fûti. Van amelyiken ez sincs.
Befecskendezõst meg alighanem a fojtószelepház aljába vezetett melegviz fûti,nézd meg igaz-e.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők