vaszabi | 14773 | 2012. január 28. 22:02 | Válasz erre: 14770 |
A kivétel erõsíti a szabályt...vagy valami ilyesmi :-)
|
Rudo | 14772 | 2012. január 28. 22:02 | Válasz erre: 14768 |
Jut eszembe az a csecse kis mûszerfal amit felakasztottál a gépre mennyibe fájt? Hol kapni? Esetleg linket tudsz?
|
kanyar | 14771 | 2012. január 28. 22:01 | Válasz erre: 14767 |
Én azért váltottam nx-re, mert egy évbe mentem 25-30 ezer km-t. A többi tipust sokat szereltem ez miatt. Ezt a 20 évest meg el is felejthetem!
|
Rudo | 14770 | 2012. január 28. 22:00 | Válasz erre: 14768 |
ÕÕõõ én áprilisban vettem egy 99-es at-t 12ekm-el. Vannak azért csodák.
|
vaszabi | 14768 | 2012. január 28. 21:58 | Válasz erre: 14760 |
beszéltem egyszer egy sráccal ..szidta a domit hogy szar mert csak35 ezer van benne és már zabálja az olajat stb...kiderült egy 92-es olaszból hozott gép volt...mondtam neki az enyém 2002-es és 65 ezernél tart! Nézett nagyot, tipikus "20 éves vagy királyfi és még hiszel a mesében srác volt" hülyét kapok a sok 20 éves 30-40ezret futott motorhirdetésektõl...és elhiszik vazze!!! :-D
|
Rudo | 14767 | 2012. január 28. 21:57 | Válasz erre: 14757 |
Az szép! Számomra hihetetlen számok én pont amiatt váltottam nagyobb ccm-re és v2-re (elõször sor3) mert egyhengeres motor alattam 15ekm-nél többet nem ment el,a röhej,hogy a 15-ös csúcsot viszont egy híresen "szar" konstrukció egy klr600 tudta. |
kanyar | 14766 | 2012. január 28. 21:56 | Válasz erre: 14760 |
Igen! Vételkor azt tanácsolom kérdezzen rá a vevõ az olajcserére. ha azt mondja rendszeresen 6 ezrenként, azt már nem kell megvenni! Ha volt lamella,v. vezlánc csere, és van benne 40,50 ezer km, akkor legalább 90 ezer van benne. Az van vele mint az afrikákkal. Ha szép, sokat lehet le csalni a blokk hang miatt!
|
vaszabi | 14764 | 2012. január 28. 21:51 | Válasz erre: 14759 |
Ma néztem pont meg 2000-es gumi már kopog :-D de egész jól fogott a próbák során...mondjuk fõleg homokban :-DDD
|
zsola72 | 14763 | 2012. január 28. 21:51 | Válasz erre: 14751 |
Az xr könnyebb lehet vele hardosabb terepen is haladni,de túrázni kicsit kényelmetlenebb, nem tudsz rá pakolni sem igazán. A domira meg fordítva igaz, a hangsúly a hosszabb terep TÚRÁN van...
|
kanyar | 14761 | 2012. január 28. 21:51 | Válasz erre: 14758 |
Miért nem volt idõd? Egész nap ott voltál! :-))))
|
Rudo | 14760 | 2012. január 28. 21:50 | Válasz erre: 14755 |
Hát igen az elõélet.....,valószínûleg xlxrdr fronton jókba még nx650 téren a babrált darabokba futottam.
|
vaszabi | 14758 | 2012. január 28. 21:49 | Válasz erre: 14756 |
Jaa ,az elsõ az amivel vettem a kereket..az lekerül róla csak még nem volt rá idõm :-)
|
vaszabi | 14757 | 2012. január 28. 21:47 | Válasz erre: 14751 |
Én 12 ezerrel vettem 5 évesen, most járok 70ezer felett , és még nincs 10 a kicsike....és én aztán az olajcserén ,és szelep-hézag ellenõrzésen kívül mást nem csináltam ;-) Ez egy Drágaszág :-D |
Rudo | 14756 | 2012. január 28. 21:47 | Válasz erre: 14753 |
A hátsó az rendben is van az xtz660-on nekem is 09 volt de az elsõ az nem egy lábtartókoptatós fajta.:)
|
kanyar | 14755 | 2012. január 28. 21:47 | Válasz erre: 14751 |
Az a fontos hogy rendesen szervizeld mindet! Nekem a DR-eim korán megdöglöttek. generál után is 5000km-es túrára 5l olajat kellet vinnem! Mondjuk ezekbõl is olyat jó venni amibe még nem kontárkodtak bele, mert hát tudjuk mindenki tud szerelni.
|
zsola72 | 14754 | 2012. január 28. 21:45 | Válasz erre: 14747 |
Hidd el , ahol használjuk kell az a krosszgumi.
|
vaszabi | 14753 | 2012. január 28. 21:42 | Válasz erre: 14747 |
Egyébként mi túrázni is ilyen gumikkal járunk, pl. 1 hétre Erdélybe ...igaz ha tehetjük kerüljük az aszfaltot kátrányallergiánk van :-)
|
Rudo | 14751 | 2012. január 28. 21:42 | Válasz erre: 14746 |
Az nem jó az qva jó! ;) Nekem egyenlõre mások a tapasztalataim nx650 téren de ti többet láttok,nekem 4-hez volt közöm,azokkal nem voltam elégedett,viszont xr,xl,dr 600-al soha nem volt gondom ezért is kérdeztem amit kérdeztem. |
kanyar | 14749 | 2012. január 28. 21:39 | Válasz erre: 14744 |
Azzal szokták nagyon korán kinyírni, hogy 6ezrenként cserélnek benne olajat! 3000 helyett.
|
vaszabi | 14748 | 2012. január 28. 21:38 | Válasz erre: 14745 |
És ilyen kormány lesz rajta hogy felérje olyan alacsonyról :-D
![]() |
Rudo | 14747 | 2012. január 28. 21:38 | Válasz erre: 14742 |
Alapban értem a dolgot komolyabb lábakkal ezt írtam is amit nem értettem az a levett idom,krosszgumi mert abban az állapotban ugrott a túra része a gépnek,de már ara is megkaptam a választ: nx650 blokk fan! ;)
|
kanyar | 14746 | 2012. január 28. 21:36 | Válasz erre: 14744 |
Hát már sokunknak bizonyított! Bontatlan 100000km vegyes gyilkolással! Az jó nem?
|
Rudo | 14744 | 2012. január 28. 21:33 | Válasz erre: 14740 |
Értem lényegében akkor az a válasz,hogy annyira hisztek abban a blokkban.Megint okosabb lettem.:)
|
vaszabi | 14743 | 2012. január 28. 21:31 | Válasz erre: 14741 |
Lehet ez lesz szicsu 3. motorja csak titkolják :-D
|
kanyar | 14742 | 2012. január 28. 21:31 | Válasz erre: 14736 |
A domi kisebb sûrítéssel, simább járással, hosszabb élettartammal, tudja az XR v. XL paramétereit, kényelmesebben nagy távolságra is, akár 2 személynek is. Mint ahogy mi értelme 1000ccm-mel terepre menni! Kényelmesebb 2 személlyel csomagokkal napi 700-1000km-es távokat menni oszt hegyet mászni, mint az XR.
|
zsola72 | 14741 | 2012. január 28. 21:29 | Válasz erre: 14737 |
értem,de hova lejjebb ...mert az már most sincs rajta
|
vaszabi | 14740 | 2012. január 28. 21:29 | Válasz erre: 14736 |
Kb annyi értelme amiért pl. te akartad átszabni az africát...de te inkább kerestél..egy másik márkánál egy v2-es endúrót..de mi hajthatatlanok vagyunk a domi a legjobb ha a terep-túra-megbízhatóság triót nézzük Honda szinten is az 1 hengeresek között ;-)
|
vaszabi | 14738 | 2012. január 28. 21:23 |
Ja lemértem pár dolgot...hasmagasság 30cm ülésmagasság 94cm :-)
|
kanyar | 14737 | 2012. január 28. 21:23 | Válasz erre: 14732 |
Nem magamnak csinálom, hanem egy hölgynek, akinek nem ér le a lába. Lejjebb teszem az ülést!
|
Rudo | 14736 | 2012. január 28. 21:23 | Válasz erre: 14725 |
Ne értsetek félre nem kötözködni akarok csak ráérek. Mi az értelme az ilyen szinten átszabásnak egy domin? Ha marad a küllem teljesen csak komolyabb lábakat kap az ok,de így? Csak hogy hondás példánál maradjak miért nem egy xr600 nagy acerbis tankkal? Vagy van sok kisidomos japó nagy egyhengeres. |
vaszabi | 14735 | 2012. január 28. 21:22 | Válasz erre: 14733 |
Akkor a fékcsõ elé kell raknom...pedig oda nem akartam...na csinálhatok új konzolt :-)
|
zsola72 | 14732 | 2012. január 28. 21:20 | Válasz erre: 14714 |
mit tervezel mester , csak nem pálinkát akarsz elõlünk rejtegetni ? :-)) ...mondjuk az XR 600 légszûrõjét én is irigylem |
vaszabi | 14730 | 2012. január 28. 21:19 | Válasz erre: 14713 |
Addig bemegy valaha is? Akkor mán hun repülök? Majd azért kimérem és megprószálok valamit tenni...bár nem egyszerû ;-) ![]() |
SZICSU | 14729 | 2012. január 28. 21:18 | Válasz erre: 14725 |
Ahogy nézem jól beköltöztél a garázsba...Van bakancs,ételhordó edény,talán egy alsógatyát is felfedeztem a képen...:-)
|
SZICSU | 14720 | 2012. január 28. 20:38 | Válasz erre: 14718 |
Hát akinek kormánymagasító nem kell a Domira,viszont a talaj menti fagyoktól tart...:-)
|
SZICSU | 14716 | 2012. január 28. 20:29 | Válasz erre: 14715 |
A másik fele meg nem az aminek látszik...:-)))
|
kanyar | 14713 | 2012. január 28. 19:36 | Válasz erre: 14696 |
Te Szabi! A képen úgy látom, hogy nagyon közel van a krómszárhoz alul a cucc, és ha koppig megy a teló a szimering ház bele fog ütközni!!!!
|
infantri | 14710 | 2012. január 28. 11:24 | Válasz erre: 14700 |
ezt még lehet fokozni;-) azért szépen fejlõdsz! |
vaszabi | 14709 | 2012. január 27. 22:08 |
Na mi van? Semmi! A semmi az nincs, nem van! mert ha a semmi az van...az már nem semmi...az meg már valami! :-DDDD
|
zsola72 | 14708 | 2012. január 27. 21:14 | Válasz erre: 14707 |
á , soha nem hittem a Km órákban lévõ számoknak :-D
|
zsola72 | 14704 | 2012. január 27. 20:28 | Válasz erre: 14702 |
á dehogy , csak a kerékméretet rosszul állította be ...ossszt többet mutat , az is csak érzék csalódás , hogy jobban megy :)) teccik a játékszer, ugyehogyugye ! |
SZICSU | 14702 | 2012. január 27. 20:02 | Válasz erre: 14701 |
Vagy ennyit húzogattad a jeladó elõtt a mágnest?:-)
|
vaszabi | 14700 | 2012. január 27. 19:59 |
És a legfontosabb dolog!!!!!!! Mentem vele egy karikáááááttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanyar mesternek Ezúton nagyon nagy köszönet!!!!! Egy varázsló!!!!! Úgy megy mint az Állllllaaaatatataaaatat 1 -2 ben emeli az elejét , semmi gondolkozás semmi erõ csökkenés....csak tol csak tol és szabikának nyúlik a keze :-))))) És a futõmû...a drágaszág hát az csuda ...szét kapartam a mezõt! Mondom mi van csúszik a kuplung ...á nem csak kapartam 200métert :-O Ja futómû ...semmi cicó bucka hupli kuttttyának a f@sza meg sem rezdül ...kiráááályy ez a szabinátor egy Ûberbrutál terepsikló :-) Pár apróság és hétvégén teljesen kész lesz....hurrrrrrááá ;-) Komolyan mondom féltem rajta...de jó volt .....sõt imádok félni :DDDDDD |
vaszabi | 14691 | 2012. január 26. 22:59 | Válasz erre: 14690 |
most pattant ki a fejembõl az indexek felfogatása :-)
|
kanyar | 14686 | 2012. január 26. 22:33 | Válasz erre: 14683 |
Rá beszéltél valakit, hogy ezt mondjátok, de a hegyiektõl vetted a libabõrt is! :-))
|
vaszabi | 14683 | 2012. január 26. 22:29 | Válasz erre: 14681 |
Azé mert én legalább fürödtem...egyesekkel ellentétben...igaz 10 fokos patakvízben :-DDDD
|
kanyar | 14682 | 2012. január 26. 22:29 | Válasz erre: 14674 |
Tõle szerzed be az építkezéshez az alkatrészt? :-) meg jó hogy van aki seggít! :-))
|
kanyar | 14681 | 2012. január 26. 22:24 | Válasz erre: 14657 |
Nem csak annyi csomagot vitt 2 hétre mint mi ketten! Csak azé hogy tudjon szépítkezni.:-))
|
SZICSU | 14675 | 2012. január 26. 21:03 | Válasz erre: 14674 |
Nem sikerült dobozt találnom...De holnap hozok a kútról!
|