28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
TISZAMOTO-s csapat
Következő oldal

motorosangyal 4258 2009. január 13. 16:54  
De hisz én egy ártatlan motorosangyal vagyok!

    

preston1 4257 2009. január 13. 16:53  
Jó napot kivánok.
Látom feltünik valaki /neve után gondoljuk nõnemü/ ismeretlen, megnõ a fórumon az érdeklõdés... Miért??? Angyal testvér/nõ, mi szél hozott?
    

motorosangyal 4256 2009. január 13. 16:53  
Húú! Akkor rám is ez vár? :(
    

antika 4255 2009. január 13. 16:49  
Szevasztok
A fent említetteket"kicsinálták"ezek a szemét TISZAMOTOSOK.
    

motorosangyal 4254 2009. január 13. 16:38  
Szia szelídmotoR1!

Egészében tetszik,amiket írkáltok egymásnak!Mivel személyszerint senkit sem ismerek,így mindenkié!:)
Ha néha-néha leszállhatok hozzátok egy -egy kis rövid beszélgetésre akkor örülnék!
Mi lett az említett személyekkel?
    

szelídmotoR1 4253 2009. január 13. 16:28  
Üdv a fórumon Motorosangyal!

Örülök, hogy tetszik a szövegünk /mindenkié ez elég meglepõ :))/.

Te melyik felekezet vagy? Mert volt már nekünk Feketeboszink, ghosztunk, most meg egy angyal szállt le hozzánk?:))))))
    

motorosangyal 4252 2009. január 13. 16:18  
Sziasztok Tiszamotosok!
Bocsika,hogy rátok "Kattantam":))
Régóta olvasom a beszélgetéseiteket és nagyon tetszik a lapotok!
Nem kispályások a beszólásaitok sem!
Egyébként merre szoktatok mocizni?
Mekkora a csapatotok?



    

duke.uw.hu 4251 2009. január 13. 15:17   Válasz erre: 4250
A JAWA még él, lelkes cseh vitézek próbálnak vele sikereket elérni. Fõként belpiacra koncentrálnak de több európai országban is van képviseletük. 2005-ben nálunk is megpróbálták forgalmazni de 2-3db kelt el belõle /a kötelezõ dealer mennyiség/ akkori ára több volt mint az azonos blokkal készülõ Aprilia Pegaso 650-nek.

"http://www.jawa.eu/"
"http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/jawa-650-dakar-19877"

"http://www.rotax.com/en/Engine/2004/Motorcycle/Engine.Models.htm"
    

szelídmotoR1 4250 2009. január 13. 11:55  
Beszarás!
JAWA, ezek már cseh, vagy cseszlovák járgányok.
Itthon nem is láttam ilyen gépeket! Ez valami saját belpiacra termékük?
    

duke.uw.hu 4249 2009. január 13. 11:49   Válasz erre: 4244
"Rotax" feliratos blokk-
"http://www.realclassic.co.uk/jawa06050200.html"
"http://www.jawamotorcycles.co.uk/models.html"
    

szelídmotoR1 4248 2009. január 13. 11:25   Válasz erre: 4246
Ha most felvered vele a talajt rögtön megveszem!:))))))
    

szelídmotoR1 4247 2009. január 13. 11:06  
Találtam egy nekem való gépet.

Mi a véleményetek?
Uram! Ne a nõt nézze...:)))))
"http://www.youtube.com/watch?v=UMNPjX359dw"

    

antika 4246 2009. január 13. 11:05  
Ami van az nem kétkerekû és Robi néven fut,na az a neked való.Ez egy rotációs kapa.
    

szelídmotoR1 4245 2009. január 13. 10:43  
Mielõtt a kérdésem nem értenéd. Rotax néven van-e kétkerekûben motorjuk?
    

szelídmotoR1 4244 2009. január 13. 10:18  
Hali.

Nagyon jónak tartom a Tiszavirágot, mert az egy dohányzás mentes övezet!!!!!!
Sajnálom cigisek:)))

Csabi! A Rotax elég jó és megbízható motor.Nekem is volt egy a sárkányrepülõmön, ami egy kéthengeres kétütemû 503ccm 1V- volt. 50 lóerõt produkált a picike, de torkossága óriási volt óránként 15-20 liter extra benzin lefolyt a torkán! Azt tudtam, hogy az osztrákok gyártják, repülõgépekbe és gokartokba is készítettek motorokat.
Az viszont számomra újság, hogy japán tulajdonosa is van a vállalatnak.

Talán mégjobbak lesznek a motorjaik!:))

Kétkerekûbe van beépített motorjuk?
    

duke.uw.hu 4243 2009. január 13. 09:40  
"Okoskodás" Ma este 6-kor Tiszavirág panzióban.

"800-as blokk" amit a Rotax fejlesztett ki a BMW igényei szerint és csak az õ motorjaiban használható.

A Rotax osztrák gyár ami a Minarelli Motors része akinek a többségi tulajdonosa a Yamaha !!!! - Pali, így se tetszik?
Õszintén, te világod a két henger????????

Hondából VFR800 /prestige motor, sportos-túrás örök élet + egy nap/




    

antika 4242 2009. január 12. 19:04  
Szevasztok
Pali úgy tudom az új 800-as blokkhoz gyártatnak indiában alkatrészt a germánok,de az összeszerelés még szigorúan otthon történik.

Hol lesz az okoskodás holnap?
    

szelídmotoR1 4241 2009. január 12. 18:50  
Szia Keresztapi.


Bukónélkül, kesztyûnélkül csak egy rövid kör a telepen.
Végül is arra elég volt, hogy a motort megízlelje az ember.

Összességében nem annyira rossz. A fogyasztási adatok amint olvastam egyenesen kitûnõek. Ütve, nyúzva, ráncigálva egyesek 4,5-5 litert, mások 5-6 literes fogyasztást írnak

Összességében nem tûnik rossznak.
A csopit akarom becserélni.

Neked milyen géped is van? Azt tudom, hogy Hondaaaa.
    

keresztapi 4240 2009. január 12. 18:42  
üdv a Csapatnak!
R1 TDM 900-t teszteltél?
    

szelídmotoR1 4239 2009. január 12. 18:00  
Jó estét Csabi!

TDM letesztelve, de a szerelembe nem estünk!:)))
    

duke.uw.hu 4238 2009. január 12. 15:01   Válasz erre: 4237
...Orosz, Amerikai, Japán, mindegy. Mindegyik hátulján ott van a felirat-Made in Taiwan! idézet az Armagedon-ból.

amit egy alvó japcsi elkúrt.- A TDM-el nem lesz ilyen gondod azt az Olaszok szerelik össze./Legrosszabb esetben a spanyolok/ De a lelke ennek is kínai :)



    

szelídmotoR1 4237 2009. január 12. 08:48  
Antika!

Nézd csak meg jobban a géped! Lehet, hogy azt is a ferdeszemûek készítették. Kínai motor. Kész átverés!
    

szelídmotoR1 4236 2009. január 12. 08:34   Válasz erre: 4232

"Az elsõ lépésben elmehetnénk Nagykõrösre és a két bátor Pannóniáshoz Paksra, az úthoz szükséges információkat beszerezni."

Így megfelel Laci?

Mostmár tudsz segíteni az adatgyûjtésben!?
    

szelídmotoR1 4235 2009. január 12. 08:29  
Kösz Csabi az ajánlást, de kiválóak a Yamahák, függetlenül attól, amit egy alvó japcsi elkúrt.

Ne vonj le messzeemenõ következtetést egyetlen esetbõl, mint ahogy én sem teszem. 30 km-t sem tettél meg a Ducával és orrán száján folyt az olaj.
Ettõl még fantasztikus motor!!!
    

antika 4234 2009. január 11. 20:08  
Ez neki túl jó lenne.
    

duke.uw.hu 4233 2009. január 11. 19:41   Válasz erre: 4231
A megbeszélés helye legyen a Tiszavirág- ha a tulaj beenged :)
Pali még egy Yamahát a portára(?) nem tanultál az elõzõekbõl.... Vagy ezt is szerelni veszed?
Idén garantáltan te mész majd a legtöbb km-t /egyik motort viszed a másikat hozod a servicébõl/. Cegléd nincs olyan messze ,heti egy két túrát meg lehet ejteni :) :) :)

BMW F800ST ??????
"http://onroad.hu/motor/bemutato/432/"!0
"http://index.hu/gal/?dir=totalbike/tesztek/uj/bmwf800st/"
"http://totalbike.hu/tesztek/bmwf800st/"

    

antika 4232 2009. január 11. 19:02  
Pali pontosítsunk:A két bátor pannóniás Paksi illetõségû.Akirõl beszéltünk nagykõrösön az béjemvés.
Megint ittál??
    

szelídmotoR1 4231 2009. január 11. 18:27  
Jó estét Mindenkinek!

Bevallom nekem eszemben sem volt a doni csata, azomban sokat eszemben van amit az elmúlt évben tervezgettünk, a csata MAGYAR áldozatainak emlékére tervezett túra.
Talán nem kellene teljesen elvetni.
Az elsõ lépésben elmehetnénk Nagykõrösre a két bátor Pannóniástól, az úthoz szükséges információkat beszerezni.
A felkészülést magam részérõl el is kezdem,
holnap biztos átmegyek Ceglédre a TDM ügyében.

-A megbeszélés helye ként akár a Tiszavirág vagy a Dió is számításba jöhet.

- a szellem meg nem szellemeskedett. Ha kilétét felfedi,akkor talán szóba állok vele:)))
    

preston1 4230 2009. január 11. 17:03   Válasz erre: 4228
Hol tartjuk a munkamegbeszélést?

Ez a szellem, vagy szellentõ valami amikor elõször feltünt még kicsit érdekes is volt, másodszor teljes érdektelenség, tehát javaslom, hogy harmadszor már ne is kisérletezzen. Nagy a távolság amúgy is...
    

preston1 4229 2009. január 11. 16:27  
Jó napot mindenkinek.

Biztos vagyok benne hogy tudja mindenki, holnap a magyar történelem egy legnagyobb emberveszteséggel járó eseményére emlékezünk. 1943.jan.12-én 09,40-órakor kezdõdött meg az urivi hidfõben a szovjet csapatok támadása a Don folyó nyugati partját védõ II. magyar hadsereg ellen. Az áttörés és azt követõ visszavonulás, ill. a közel egy éves hadszintéri tevékenység során katonáink kb. 120.000-es emberveszteséget szenvedtek, amelybõl kb. 49.000 fõ volt a hõsi halottak száma.
Emlékezzünk az eltünt, fogságba esett, a minusz 30 fokos hidegben megfagyott magyar katonára.
    

duke.uw.hu 4228 2009. január 11. 12:40  
Erõt egészséget ELVTÁRSAK....
engem ért a "megtisztelttés" hogy bejelentsem

2009. január 31-én
PÓT-SZILVESZTERI BÁLT

rendez a TiszaMoto csapat.
Melyre minden tagot-szimpatizánst ezúton meghívunk.

Kedden este 6-kor "munka megbeszélés"....
-kaja,pia,helyszin egyeztetés céljából....

PS: "ghost" rád is számítunk....



    

szelídmotoR1 4227 2009. január 11. 11:26  
Preston Testvér!

Csak nem összefutottál a "jegesekkel"!?
    

szelídmotoR1 4226 2009. január 11. 11:24  
Még nem tudom, mit tud kihozni belõlem, de a féldinnye sapkaként a fejen az nem elképzelhetetlen..

Valószínû nem a dinnyére fogok gyúrni, inkább a helyi érdekességekre:))))
    

antika 4225 2009. január 11. 10:56  
R1 egy sör,vagy pálinkafesztiválon el tudlak képzelni,de itt...
Már látom ahogy egy fél görögdinnye héjával a fejeden szuszogsz a jóllakottságtól.
    

szelídmotoR1 4224 2009. január 11. 10:06  
Bigcsabi!

Köszönjük szépen a meghívást!
Rendkivül jól esett,hogy egy ilyen "kis"motoros Társaságra is gondoltál mint a TiszaMOTO.
A Medgyesegyházi 15. Dinnyefesztivált felvesszük a 2009-es Túra tervek közé.
Megtisztelve érezzük,hogy jelen lehetünk ezen a neves rendezvényen.
Motoros Üdvözlettel, jó termést és széles utat kíván a
TiszaMOTO csapat



    

bigcsabi 4223 2009. január 10. 20:06  
Indulási hely Innen - Onnan
Érkezés: 2009-08-07
Úticél: Medgyesegyháza

Túra típusa: Kulturális program, találkozó
Szervezõ: bigcsabi
Túra azonosító: 2585

Részletek:
Sziasztok Motoros Barátaim!

Szeretnélek benneteket meginvitálni, szülõfalumba, Medgyesegyházára a 15. Dinnyefesztiválra, 2009. aug. 7-9-ig.

Elképzeléseink szerint a megnyitó részeként, motoros felvonulásra kerül sor. Azután indul a háromnapos szórakozás, benne rock és egyéb koncertek, játékos vetélkedõk, dinnye evészet amennyi belétek fér.

A rendezvény ingyenes, sátorozás, fürdési lehetõséggel, õrzött területen, természetesen szintén ingyenes.
Fizetõ vendéglátásra is van lehetõség 3-4 és pótágyazható szobákban, korlátozott számban, elõre foglalással.

Segitsetek nekem, hogy megmutathassuk a dél keleti országrész lakóinak, milyen sokan vagyunk, akiket megfertõzött a benzingõz és az együtt motorozás élménye.

A részletes programról, ahogy kialakul, folyamatosan tájékoztatlak benneteket.

    

bigcsabi 4222 2009. január 10. 20:03  
Sziasztok! :o)))))))

Van másegyhengeresVmotor is, igaz megszólalásig hasonlít a sor1-re. :o)))))))

Itt áll az én garázsomban! :o)))))))
    

egyhengeresvmotor 4221 2009. január 10. 19:52  
Na jól van, ez egy kis humor volt csak mert lapos volt a hangulat :P Amúgy valószínûleg a hidegnek tudható be.
Nem komolyan gondolom én, biztos lenne jelentkezõ aki ezt komolyan gondolná, csak ezt nem lehetett kihagyni. :)
    

preston1 4220 2009. január 10. 19:13   Válasz erre: 4219
Ezt a "nekem senki nemn parancsol" arcot szivesen látnám itt a Holt-Tiszán jégmotorozni..
    

szelídmotoR1 4219 2009. január 10. 18:55  
Jégmotorozni mégis lehet, csak akarni kell:))

"http://www.rtlhirek.hu/video/39762"
    

szelídmotoR1 4218 2009. január 10. 18:15  
Egyhengeres te valamit nagyon összekevertél, vagy a hideg ártott meg neked, vagy a hosszúra nyúló iskoláztatásod tünetei mutatkoznak! :))
    

antika 4217 2009. január 10. 18:12  
Ez igen Pityu,elegánsan szemét vagy.Látom nem potyára iskoláztatnak.
    

egyhengeresvmotor 4216 2009. január 10. 17:50  
"http://www.aquaman.hu/WEBSET_DOWNLOADS/99/romet_z_125_nagy.jpg"

Egy kép ha nem találnád meg, + mûszaki leírás, csak a legfontosabbak:
MOTOR: 4 ÜTEMÛ, EGYHENGERES, LÉGHÛTÉS
CCM: 124
MAX SEB: 95 KM/H
HAJTÁS: LÁNC
TELJ: 7,5 KW/11 LE
INDÍTÁS: ELEKTROMOS/ BERUGÓKAR
FÉKEK: ELÖL TÁRCSA, HÁTUL DOB
ÜZEMANYAGTANK: 14 LIT.
RUGÓZÁS: ELÖL TELESZKÓP, HÁTUL DUPLA LENGÉSCSILLAPÍTÓ
ÁRA BEÜZEMELVE: 411,000,-

Elsõsorban városi és rövid távú túrákra tervezett rendkívül gazdaságos üzemû, könnyen kezelhetõ motor.Minimális karbantartást igénylõ, mégis tartós
Hölgyeknek, kezdõ motorosoknak kiváló lehetõség az alapok elsajátítására.

Ez utóbbi a gyári leírás, szerintem minden fontos szempont össze van foglalva benne :)
    

egyhengeresvmotor 4215 2009. január 10. 17:46  
Hát ha az túrára nem elég, akkor csak a GoldWing maradt. Vagy a kisebb Honda NT 700 esetleg CbBF 1000 vagy CB 1300. Túráról lévén szó, szerintem nem találsz köztük izomgépet, bár a Varadero is kellõképpen erõs. Énnekem mégis a TDM szimpatikusabb (Bocs Keresztapi :) ), vagy Yamahában még az Fjr, Xjr páros, utóbbi léhûtése miatt lehet ellenszenves. Ha nagyokról van szó nem maradhat ki a Kawa 1400 Gtr, na ez már ütõs, de csak tapasztaltaknak ajánlott, úgyhogy ez is kiesett.. :)

Akárhonnan is nézzük nincs megfelelõ motor számodra, vagy túl erõs, vagy túl gyenge, és lássuk be, gondolni kell arra is, hogy 2 év múlva is fel tudj rá ülni, ne legyen túl magas. Nem marad más, figyelmedbe ajánlom ezt, egy régi felfrissített megbízható márka: "http://www.aquaman.hu/webset32.cgi?Aquaman"@@HU@@65@@899194239
:) Azt hiszem ez a tökéletes választás,a csopperért cserébe biztos oda adják, max egy minimálisat ráfizetsz.
Gondold át! :)
    

preston1 4214 2009. január 10. 17:08  
Az MTZ 50 kiválóan illene viszont hozzá...
    

antika 4213 2009. január 10. 16:50  
Amire gondoltál az nem illene hozzád..
    

szelídmotoR1 4212 2009. január 10. 16:17  
Pityu, ez az erõs motor meg elegendõ nyomaték.. félek, hogy bármilyen jónak is tûnik, nekem kicsit gyenge lesz.
De nem az erõ a domináló - mert a "KIRÁLY"-nál jobb nincs -,hanem túrázni lehessen vele..
Egyébként a japcsik közül TDM 900 volt nálam a befutó, de még a csere ügylet lesz a döntõ. Mit mernek kínálni a csopiért.
Ami igazán tetszene azt nem írom itt le, mert van két tagtársam aki annak a márkának az elkötelezettje és még elbíznák magukat:))
    

egyhengeresvmotor 4211 2009. január 10. 16:13  
Gondoltam rá, hogy ha sok "cuccot" (pl. bort, pálinkát) akar cipelni akkor a platós L60-as IFA-t ajánlom, de az durva lett volna... :)
    

antika 4210 2009. január 10. 15:44  
Látom Pityu te se hagynád ki az alkalmat,hogy belerúghass a szegény kisnyugdíjasba.(pakolható de fölösleges)
    

egyhengeresvmotor 4209 2009. január 10. 14:27  
Üdv mindenkinek!

R1! Ha komoly volt a kérdésed a túragéppel kapcsolatban, akkor szerintem nézz körül a Yamaha TDM 900 környékén. Kis fogyasztás, erõs motor, elegendõ nyomaték, bevállt/kiforrott blokk, a kéthenger minden elõnyével és hátrányával együtt. Van Abs-es változat is. Pakolható is, bár szerintem a véndióig tartó túrához nem túl sok cucc kell :).
Tulajok véleményét itt olvashatsz: "http://totalbike.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=55998"
vieók : "http://www.youtube.com/watch?v=P_p1fNtACi8"
    

szelídmotoR1 4208 2009. január 10. 13:16  
Preston1 Tibi!

Most melyik bevásárlóközpontban figyelsz?:)))
    

szelídmotoR1 4207 2009. január 10. 13:12  
Ebbõl a tanulmányból simán kitûnik, hogy a nõi nem az aki veszélyeztetett, mind alkohol, mind pszichotropp anyagoktól.
Tehát mi fiúk - fõleg ilyen fiatalon -, nyugodtan elmehetünk hétvégente lenyomni egy két kori sört:)))))
Ki ért velem egyett!?
    

antika 4206 2009. január 10. 12:50  
Nyugdíjasok kábszere II.

Felhasználói értékelés: / 0
LegrosszabbLegjobb


Az addiktológus szerint az idõsebb nemzedék nem keresi az eufóriát. Igényeit az alkohol is kielégíti, hisz ennek Európában évezredes hagyománya van, enyhébb megítélés alá esik, könnyû is hozzájutni, és a törvény sem ül dözi.



Társadalmunk konzervativizmusa miatt sem szívhatnak az emberek füvet: falun még az is meg van szabva, melyik korosztály mikor mehet kocsmába. Az EMCDDA felvetését azonban reálisnak tarja Funk. Õ is számít arra, hogy pár éven belül negyven feletti kábítószerfüggõk kopogtatnak az ajtaján. A dátum elõrejelzésével azonban óvatos: mindig más következett be, mint amire a szakma számított.

Martonicz Andrea pszichológus szerint is nehéz prognosztizálni a jelenség tömeges bekövetkeztét, de elképzelhetõnek tartja, hogy 2020-ra megduplázódik Európában az 55 feletti fogyasztók száma. - Kokózó menedzserekrõl egyre gyakrabban hallok. Õk 35-50 éves, kontrollált fogyasztók. Ez általában a városi, magas jövedelmû és iskolai végzettségû, szûkebb réteg. Ritkán kerülnek orvoshoz, pedig a kokainról nagyon nehéz leszokni, fõként a lelki függûség miatt.

A statisztikák egyelõre csalnak. Kevés " drogos nagyi" kerül rendõrkézre kábítószerrel való visszaélés miatt. Még mielõtt füvezõ idõsek után razziázó rendõrrõl vizionálnánk, vegyük számításba: Magyarországon 2007-ben mindössze 19 ötven év feletti személyt állítottak elõ a szer miatt, s bár az utóbbi három évben emelkedést mutatnak a számok, ez ma még elenyészõ. (2005-ben 12, 2006-ban 16 ötven év felettit vádoltak kábítószerrel való visszaéléssel. 2005-ben összesen 7088, 2006-ban 5722, 2007-ben pedig 3880 fût vettek nyilvántartásba kábítószeres bõncselekmény elkövetése miatt az ORFK adatai szerint.)

Európában továbbra is az alkohol az elsû számú drog. Az 55 évesnél idõsebbek 27 százaléka vallja magát nagyivónak. - Drogok? Az alkoholizmus ma is súlyosabb gond a mai Magyarországon, mint a "kémiai mámor", mert jóval több családot érint - fakad ki a pszichológus. A drogosok problémáival mégis számtalan alapítvány, egyesület foglalkozik. Kórházak, megbeszélõ csoportok segítenek a függõkön, s létezik nemzeti drogstratégia is. Az alkoholisták esetében nincs egységes szakmai irányvonal.

Az alkohol- és drogproblémák mellett a harmadik legsúlyosabb szenvedélybetegség a gyógyszerfüggõség. Az idõs felnõttek gyakran használnak receptre felírt és recept nélkül kapható gyógyszereket is. Az EU drogügynöksége szerint a 65 év felettiek használják az összes receptre kiváltható szer csaknem harmadát. Az érintettek közül különösen az idõs nõk veszélyeztetettek, gyakrabban nyúlnak alvászavaruk, pánikbetegségük leküzdésében orvossághoz. Nyugat-Európában majd` kétmillió ember gyógyszerfüggõ, így a drog ma már az alkohollal vetekszik. Magyarországon 2007-ben - a rendszerváltás óta elõször - csökkenõ tendenciát mutatott a gyógyszer-értékesítési piac. Szakemberek szerint a gyógyszerfüggõség másik "hullámát" a fiatalok csoportja jelenti. Az interneten egyre gyakrabban olvashatunk olyan húszas-harmincas éveikben járó férfiakról, nõkrõl, akik napjukat maroknyi gyógyszerrel indítják.

forrás:168 óra
szerzõ: Juhász Éva
dátum: 2008.04.30.



    

antika 4205 2009. január 10. 12:35  
Pali már megint az alkoholnál kötöttél ki igaz,most elég nagy kerülõvel.
    

szelídmotoR1 4204 2009. január 10. 12:23  
Ha már a jégre nem is de egy kori sörre elmehetnénk valamelyik délután!

Tibi remélem ez nálatok nincs tiltva "A férj lehetõségei" címû házi szabályok gyûjteményében:)))
    

szelídmotoR1 4203 2009. január 10. 11:51  
Havas "Tanár úr" a Dakarról

és a tereprallyról, amely szerinte inkább nevezhetõ hobbinak, mint sportnak. Ráadásul azt is kijelentette, hogy sokkal jobban sajnálja azokat a békefenntartó katonákat Afganisztánban, akiket aknával robbantanak fel, mint azokat, akik egy-egy Dakar során vesztik életüket. "...Megrendülök, mert egy ember meghalt, de a lelkem legmélyén azt mondom, hogy mit kerestél ott, te nyomorult? Mit? Mit? Szponzorok tízmillióiból szórakozol? És akkor még gyászoljalak, amikor hülye halált halsz?"

Ezen a csávón meg vagyok döbbenve. Azért ezek az emberek áldozatvállalásával a technikai fejlõdés elképzelhetetlen, még ha nem megy olyan nagy számba, mint az ûrutazások során fejlõdõ technológia.
    

szelídmotoR1 4202 2009. január 10. 11:30  
Jégmotorozásról:

Mindenki úgy veri, ahogy szereti

A járgány külsõleg nagyon hasonlít a salakmotorhoz, de csak két sebességi fokozattal mûködik a motorja. A legszembetûnõbb különbség persze a kerék. Itt ugyanis mindkét kereket felülrõl és oldalról keret védi, ugyanis a gumi tömve van szögekkel.

A gumit minden versenyzõ saját ízlése szerint szegeli meg, de hogy hány darab használható, és milyen sûrûn lehet a gumiban, az szabályozott.

A legtöbben általában csak azon az oldalon szegelnek, amerre döntenek, hogy ott kapaszkodjon jól a kerék a jégbe, és persze középen, a gyorsulás miatt. A szegeknek köszönhetõ, hogy a motor nem csúszik ki a kanyarokban, és ennek köszönhetõ az egyéni technika is.


Az bizony még húsz centi sincs...

A versenyzõk egy német gumigyár freestyle gumiját vásárolják meg, s ebbe mindenki a saját mûhelyében hajtja, veri bele a szegeket – mindenki a szabályok adta lehetõségeken belül ízlés szerint.


    

preston1 4201 2009. január 10. 11:16  
Akkor téged láttalak a nõk közt sorban állni a boltnál egy édes, cuki rózsaszin garabóval.
Ne használt gumit hozzál, tudod minden csak akarat kérdése...
    

szelídmotoR1 4200 2009. január 10. 10:52  
Ma délelõtt bevásárlás közben összefutottam Ambruzzsal és mondta, hogy április végére május elejére egy nagyszabású túrát tervez.
A részleteket nem közölte, de annyit elárult, hogy különösen érdekes túra lesz és mindenkit elvár majd .

Tibi van használt gumiabroncsom Majd elviszem, hogy szögeld ki. Szólj ha ráérsz:)))))))))
    

preston1 4199 2009. január 10. 10:34  
Rés a falon...
Van szögem, kalapácsom is, hozd el bármelyik motorod, kiszögeljük jégrevalónak a gumidat. Akarat kérdése...

    

szelídmotoR1 4198 2009. január 10. 09:13  
Jó reggelt a meleg szobákban lévõknek és az azon kívülieknek is.

Mennyire hasznos dolog pár ötlettel elõjönni.. Megmozgatja egyesek szürkeállományát.
Azt már megmondtad, hogy nem lehet, mi tiltja a jégmotorozást szabad vizeken.

Ezt rendelet szabályozza. El lehet olvasni.
Azt azomban ki kell találni, rést kell keresni a szabályon, hogy mégis kivitelezhetõ legyen.

Én a legfõbb akadályt mégis a szöges gumik hiányában
látom.
Egyébként minden csak akarta kérdése: Pl. ha egy szakaszt kijelölnének sportolási célra és felügyelt körülmények között mégis megoldható lenne.

De a legegyszerûbb kövér gáz feladat elvégez és sebes távozás a helyszínrõl.
De akkor is jól esne akár egy mûjégen is kipróbálni. Biztos érdekes lenne!


    

preston1 4197 2009. január 10. 08:52   Válasz erre: 4196
Jó reggelt kivánok, megérkeztem a futásból.

A szabad vizek jegén történõ tartózkodás szabályait a 46/2001. (XII.27.) BM rendelet sza­bá­lyoz­za, amelynek értelmében a szabad vizek jegén tartózkodni csak abban az esetben szabad, ha azon a jég kellõ mértékben megszilárdult, nem olvad, nem mozog. A rendelet ugyan nem hang­súlyozza a saját felelõsség körét, azonban ezt mindenkinek javasolt szem elõtt tartani, mielõtt ilyen terültre lép, különösen a gyermekek esetében, akiknél az ezzel kapcsolatos ve­szély­érzete nem alakult ki.



A rendelet értelmében ugyanakkor tilos szabad vizek jegén tartózkodni az alábbi esetekben:

éjszaka és korlátozott látási viszonyok között;

jármûvel, a biztonságos munkavégzés kivételével;

kikötõk és veszteglõhelyek területén;

folyóvizeken.

Kedves barátunk, tehát nem véletlenül nem látsz a Holt-Tisza jegén motorosokat. Azért jutott csak neked az eszedbe...


    

szelídmotoR1 4196 2009. január 9. 21:08  
Gondoltatok-e már arra, milyen jót lehetne mostanság jégmotorozni!?

Ha most volnának vasszöges kerekeim .....
A holt tisza jege most kitûnõ pálya lehetne !
Én kipróbálnám és Ti?????
    

szelídmotoR1 4195 2009. január 9. 20:28  
Igazad lehet, mert Preston1 testvér elment futni és a gödrös úton igen lassan ér vissza!
    

antika 4194 2009. január 9. 20:14  
Pali a mi korunkban sincsenek túl jó utak..
    

szelídmotoR1 4193 2009. január 9. 20:03  
Azoknak a gépeknek a korában, nem voltak még túlzottan jó utak, igaz rázósan, de lehet jobban bírná ma is a nehezebb viszonyokat!

    

antika 4192 2009. január 9. 19:45  
Fecópapa,hogy áll az R51?
    

szelídmotoR1 4191 2009. január 9. 19:29  
Tibi!

Megvan még a sárga csodád?Antika pályázik rá ,talán azt még feléri...!
    

antika 4190 2009. január 9. 19:14  
Szerintem egy citromsárga simson S51 megfelelõ lenne a képességeidhez.
    

preston1 4189 2009. január 9. 19:03   Válasz erre: 4188
Jó estét kivánok.

Igen tudnék neked például egy Csepel túrakerékpárt javasolni, azt hátha nem tennéd olyan gyorsan tönkre, mint az R1-eket.
    

szelídmotoR1 4188 2009. január 9. 18:46  
Szép estét Mindenkinek!

Látom, hogy "kisebb" túra terv kezd kibontakozni.

Ehez a terephez Antikának, Szelekt és Preston testvérnek van alkalmas technikája.
Igaza van Banditának.

Most a csopit valami túra járgányra próbálom cserélni. Nézegettem a neten, azomban igazából nem tudom melyik volna a legalkalmasabb.

Persze túl drágával nem bírok, Így csak japán márka jöhet számításba.

Valaki tudna típust javasolni?
    

Fecópapa 4187 2009. január 9. 18:13  
�.....vagy engem a cruiserrel
    

antika 4186 2009. január 9. 14:42  
Ne kényeskedj bandita,ha az elárasztott faluhoz le tudtál jönni utassal.Normális ember oda sem indulna a bandittal.
Viszont Palit megnézném az R1-el.
    

oregbandita 4185 2009. január 8. 22:19  
igen a képeket nézve lehet hogy csak a te géped alkalmas erre az útra,vagy az addig megvásárlásra kerülõ pöcs köszörûk.szerintem a bandit ennek beszarna.
    

antika 4184 2009. január 8. 21:56  
Kösz Sanyi majd nyáron ha megyek(!)ez még hasznos is lehet.
    

oregbandita 4183 2009. január 8. 21:26  
sziasztok!ezt antikának küldöm. "http://www.mgp.hu/transalpina2008.html"
    

szelídmotoR1 4182 2009. január 8. 07:39  
gáz szagot érzel?

Jól jön ez most a gázhiány miatt.

A BARÁTSÁG vezeték elég gyengén muzsikál.
    

szelídmotoR1 4181 2009. január 7. 21:06  
Te, ghost! Miért bukkantál fel újra a fórumon??
    

preston1 4180 2009. január 7. 20:06  
Kiváló fotó, egy kiváló emberrõl, valóban ilyen becsületes arccal nem lehet szellem.

R1-nek: nem tudok semmit az emberrõl, majd holnap tájékozódom.

Szelektnek: A munka nem probléma, a jármüvek jól mutatnak.
    

szelídmotoR1 4179 2009. január 7. 19:55  
- most szerinted ez az ember tud "szellemeskedni" ?
    

szelídmotoR1 4178 2009. január 7. 19:47  
Sanyi testvér nem lehet :))))
    

szelídmotoR1 4177 2009. január 7. 19:45  
Te is magam vagyok?!
Na, akkorinkább jöjjön az álarcos:))))
    

preston1 4176 2009. január 7. 19:42  
Nincs itt szellem, magaddal beszélgetsz...
    

szelídmotoR1 4175 2009. január 7. 19:40  
Szeva Preston!

Kezdtem már azt hinni, hogy egy szellemfórumon vagyok:)))

    

preston1 4174 2009. január 7. 19:33   Válasz erre: 4172
Jó estét Sándor, már mégy is?
    

szelídmotoR1 4173 2009. január 7. 19:33  
Emberek! van itt valaki még rajtam kívül?
Vagy csak szellemeket látok!?:)))))
    

ghost 4172 2009. január 7. 19:04   Válasz erre: 4171
Igazad van,elgondolkodtató,hogy ki kiváncsi rám?
Lehet csak zavarok?
Fáj amit mondok?

Jó estét,akkor nem zavarok.
    

szelídmotoR1 4171 2009. január 7. 18:58  
Nem tom, hogy alkothatsz véleményt, ha nem vagy közöttünk?!

Persze demokráciában élünk, meg szólás szabadságról is beszélünk, de kérdés: - ki kíváncsi a véleményedre!!!!!
    

ghost 4170 2009. január 7. 18:51  
Nézelõdöm,
sokat kell visszaolvasnom,lesz véleményem!
    

szelídmotoR1 4169 2009. január 7. 18:45  
Adjon Isten szellemfia!

Mi járatban errefelé?

    

ghost 4168 2009. január 7. 18:18  
Jó estét.

    

szelídmotoR1 4167 2009. január 7. 16:29  
Szép estét mindenkinek!



"Ha továbbra is ilyen passzivitás tapasztalható a Tisztelt Tagság részérõl a fórumban,
kénytelen lessz a TiszaMOTO tagdijjat szedni:):):):):): "


    

szelídmotoR1 4166 2009. január 6. 20:25  
Tagtársunknak, Zoolikának Boldog Szülinapot kívánok!:)
    

preston1 4165 2009. január 6. 20:12  
Mondjuk a szegedi müszaki dandárnál ilyen hajért járt volna 1 hónap helybentopi. De ha jól látom ennek ellenére élenjáró is volt, vagy még kiváló is.
    

szelídmotoR1 4164 2009. január 6. 20:10  
Aha!Arra! Látom megszédített a sok kanna-tanga..:))!
Vagy annyi van már mint a kanna?Üríts..!
    

preston1 4163 2009. január 6. 20:06  
Kanna?????

Ja arra a népi hangszerre gondolsz, amit a házaktól tisztességes, dolgos és aluminium iránt különös vonzalmat érzõ .............. szoktak ellopni?

A fotók nagyon kiválóak, elmentettem õket késõbbi felhasználásra. Szakaszvezetõ volt a koma...
    

szelídmotoR1 4162 2009. január 6. 18:55  
Remélem sok kannak megcsordult a nyála!

-Bevallom az enyém is.
    

szelídmotoR1 4161 2009. január 6. 18:52  
Én azért inkább erre gondoltam...

-Most nincs a közelbe Márti-

"http://www.videoplayer.hu/videos/play/27713"


    

szelídmotoR1 4160 2009. január 6. 18:03  
"Hát igen, én is nagyon várom, hogy lássalak az új leopárdmintás tangádban..."


Én gondolok mindig a jókra!

Két leopárd mintás tanga is akad, sõt Földim ezt sorozatba is tudja szervírozni.

Mit mondjak. Jól néznénk ki így tangába.
    

preston1 4159 2009. január 6. 17:46   Válasz erre: 4158
"Kérdésedre válaszoljak, el kelne egy kis szerelem így télidõben is.
De a bikini-s idõt nagyon várom! "

Hát igen, én is nagyon várom, hogy lássalak az új leopárdmintás tangádban...
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők