23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BANDITOS - ISMERKEDÕS (1250)
Következő oldal

Szotyi 5507 2010. május 18. 16:32  
Vadász,Kanizsára szavaznék,június 2.hétvégéjén mivel az elsõ már foglalt!
    

csabu987 5506 2010. május 18. 15:12   Válasz erre: 5505
Akik az ilyet gyakorolják azok nem saját motorral teszik, ami karcolódhat. Úgy könnyû rizikós feladatokat csinálni.
    

zold1 5505 2010. május 18. 15:11   Válasz erre: 5497
Én is voltam ilyenen, pár gyakotlatot én sem voltam hajlandó megcsinálni: Pl madzagfogás+ 1 kézzel szûken körbe motorozás, bal kézzel gázhúzás, amik gyakorlatban sosem használható motor karcmentességére veszélyes baromságok. Az összes többit végigcsináltam, karcoltam a lábtartót becsülettel.
    

totokalmi 5504 2010. május 18. 12:33   Válasz erre: 5495
� nyugi Pisti!
ha lessz rá lehetõségem biztos elmegyek. v.mikor június elején megyünk Szabolcsba ez pont áthúzná a dolgot...
    

csabu987 5502 2010. május 18. 10:36   Válasz erre: 5500
Na, ezért szeretnék én is elmenni)))))
    

csabu987 5501 2010. május 18. 10:35   Válasz erre: 5499
Így közel a hetvenhez ne csodálkozz rajta....... :-D
    

vadasz 5500 2010. május 18. 10:35   Válasz erre: 5498
Egyrõl beszélünk, csak a nézõpont más!

Eldobom a motort, az majd akkor lesz annál aki nem gyakorolja a dolgot, ha kihajt eléd egy kocsi, és a tréningen begyakorolt módszerrel kéne megállapítani hamar a veszélyforrást, megkeresni a kiutat, jól benézni, kormánynak adni egy pofont, motort ledönteni és egy elegáns mozdulattal kikerülni... ...ehelyett lesz a húbazzdmeg, blokkolókerék, bemerevedett felsõtest aztán tovább nem mesélem, mert az a rondábbik része ....
    

KRAVEN 5499 2010. május 18. 10:33  
Nekem meg a derekam reccsent, amikor dupla leszúrt rittbergert adtam elõ a motor nyergétõl a talajig, hogy ne dõljön el egy álló helyzetbõl megfordulás alkalmával... :-)
    

csabu987 5498 2010. május 18. 10:31   Válasz erre: 5497
Egy DL eldõlt a múltkor teeeeeeeee. Nem emlékszel?
    

vadasz 5497 2010. május 18. 10:29   Válasz erre: 5493
Olyat még tréningen nem láttam, hogy valaki eldobta a motort, pedig már azért megjártam párat.

Ami elõfordul, hogy önbizalomhiány miatt túl lassúra sikeredik néhány mutatvány, ekkor beüt a para, kuplung behúz, motor beborul (álló helyben)... ...minimum sérülés zéró, maximum sérülés letört fék/kuplungkarvég, átlagos sérülés karcok a kormányvégsúlyon.
    

csabu987 5496 2010. május 18. 10:29   Válasz erre: 5495
Ha Vadász kiírja, jövök. Már csak a társaság miatt is. Tükörhosszabbítódra változatlanul érdeklõdõ volnék, csak még mindig nem tudtunk összefutni, hogy lássam a tiédet....
    

isti1964 5495 2010. május 18. 10:26  
csabu!
Te mindenképpen gyere !totokalmi ! Te is,ne hogy már egyedül menjek.
    

K.Istvan 5494 2010. május 18. 10:23   Válasz erre: 5489
-kuplung kinyomó tengely,
-kinyomócsapágy,
-kuplungkosár lelazult

    

csabu987 5493 2010. május 18. 10:22   Válasz erre: 5492
Én már voltam és nagyon tetszett. A keményebb gyakorlatoknál már kiálltam, nem akartam eldobni a motort....
    

isti1964 5492 2010. május 18. 10:18  
Utána néztem más helyeken ez a tréning kb 50000 ft.
    

isti1964 5491 2010. május 18. 10:14  
Én a 2-naposat tartanám a jó megoldásnak fõleg ilyen elfogadhatóan olcsó áron.Nekem idõ pont jó lenne a június 5-6 vagy a 12-13.
Szerintem ,aki komolyan gondolja a részvételt utalja át elõre a kb. 12000 max. 15000 ft-ot.
    

vadasz 5490 2010. május 18. 08:53  
Egy kis aktivitást mutassatok már!!!

Önköltséges körülire kihozott vezetéstechnikai tréninget akarok összedobni igény esetén. Oktató Laczkó István lenne. Kérdés, hogy kiket érdekel, ha érdekli akkor hol legyen.

Lehetõségek között szerepel Nagykanizsa, ahol a pálya mérete elfogadható, 1 napos tréning biztosan, 2 napos esetlegesen tartható. Másik lehetõség a Kaposújlaki reptér, ahol viszont elég rendesen van hely, mivel 650m hosszú 18 méter széles kifutó és még néhány placc állna a rendelkezésünkre. Itt is lehet 1 illetve két napos tréningben gondolkodni.

Szakmai szempontból a kétnaposat preferálnám.

Kérdés: 2-3 hét múlva hétvégén (szombat, vagy szombat és vasárnap) tréning hol legyen, kiket érdekel? Költségek erõsen múlnak a résztvevõk számán, de az ideális 10-12 fõs résztvevõ mellett Nagykanizsai helyszínnel 6-8, kaposújlaki helyszínnel 12-15 ezer forintos részvételi díjra kéne számítani. (ezek az árak a két napra vonatkoznak)

Felhívom a figyelmet, hogy fontosnak találom elvi szinten a tréning szervezését, de talán még egyszer fogom feldobni a témát, aztán pedig érdeklõdés hiányában elmarad lesz a konzekvencia, ami azokat akik meggondolják magukat komoly költségekbe vernek, ugyanis ugyanez a tréning Pest mellett:

http://www.motoros-vezetestechnikai-trening.com/

-és nincsen gond ott sem a létszám kitöltésével.
    

Bandi1200 5489 2010. május 17. 18:46   Válasz erre: 5488
annyit kiegészítésként ,hogy ha kikuplungolok akkor elhallagat ez lemaradt
azért mert elvégeztetem v.kivel a munkát még ne,m jelenti azt ,hogy megbízom benne
legszívesebben mindent magam csinálnék mert tudom ,hogy csak az van rendesen megcsinálva amit az ember magának csinál
de sem szerszámom sem szakértelmem
nem gyurcsók féle távgyógyászatot kértem hanem azt ,hogy az alábbi kevés infó alapján mondjatok véleményt

    

K.Istvan 5488 2010. május 17. 12:29   Válasz erre: 5482
Hello!

Nekem csak az nem megy a fejemben, hogy megbizol valakiben akivel elvégezteted azt a két a motor szempontjából fontos beállítást. Utána vissza is ellenõrizteted a vélt kétségeid alapján azzal aki aki "elkövette". Õ valós fizikai-érzékszervi tapasztalatok alapján ( és vélhetõen valós tapasztalatok alapján) megállapítja hogy nincs probléma.
Majd hangutánzó szavak idézése után kéne a távolból okosabbat mondani mint a szerelõd, és újabb vagy további kétségekben tartani téged?!
Egy biztos én még soha nem oldottam meg úgy valamit hogy közben nem hibáztam volna, vagyis magyarán csont nélkül. Más kérés hogy ki lehet-e köszörülni a csorbát. Nem tudom mitõl ez a nagyfokú niavitás a a motorszerelés terén, hogy mitõl hiszik azt hogy itt nem lehet hibázni. Persze más kérdés a tévesztés mélyése, vagy a hülyeség foka. De mikor a vezeteõim kardélre hánynak valami eltervezés miatt , akkor megkérdezem tölük, hogy nekik mindig üres a papirkosaruk???
A gyárból kihozot motor, autó sem hiában igényel "bejáratási " intervallumot. Mert ott is hibázhatnak, még a sok ellenõrzés ellenére is. Akkor egy komoly ellenõrzési minõségbiztosítási redszer nélkül fusizónak miért ne lenne esélye hibázni?
Persze ezek a felvetések messzebbre mutatnak az eredit kérdésnél, de jó lenne néha tisztán látni, és a földön járni.
Egy biztos, hogy elvileg a szelepállításnál , karburálásnál , nem kell hozzányulni a kuplunk egyetlen alkatrészéhez sem...
    

vadasz 5487 2010. május 17. 08:57  
Veztech tréning valahol a dunántúlon szervezés alatt áll. Oktató személye biztos, akinek én fogok segíteni a nehezebb eseteknél :D

Ami még nem biztos az a helyszín és az idõpont. Lehetõség szerint 2 napos tréninget kéne tartani, ehhez feltétel lenne, hogy 2 napig üres placcot találjunk. Esetleg ebben ha valaki tud segíteni állok elébe, sõt megköszönném.

/méret minimálisan 100*100m, de ez lehet akármilyen felosztásban. Felvelé méretezéssel csak a lehetõségek javulnak./ Beszélni fogok ma a Kaposújlaki reptérrel.
    

genier 5486 2010. május 16. 21:54   Válasz erre: 5484
Na, mit mondtam ??? 2 másodperc alatt ??!!!
:-)))
    

genier 5485 2010. május 16. 21:53   Válasz erre: 5470
Nekem Sentinel 1100 van.
--
Hát ja, becsipog minden kis koccanásra, ajtórányitásra, rugdosásra.. kész rémálom...
:-)))
    

Kazam 5484 2010. május 16. 21:53   Válasz erre: 5479
Egyébként arra is jó hogy a macskák ne aludjanak a motoron.:)

Konkrét eset. Csóka rányitotta a kocsi ajtót a kipuffra. Hárman megjelentünk a klimo ajtajában. Igen mély elnézést kért.:)
    

Kazam 5483 2010. május 16. 21:48   Válasz erre: 5476
Én bízok az egyik emberi alap tulajdonságban a lustaságban.

Ha kinézték a vasat és rákészültek akkor úgy is elviszik. Ha meg csak úgy motorozni akar valaki remélhetõleg a könnyebb utat választja.
    

Bandi1200 5482 2010. május 16. 20:03  
Sziasztok!
Voltam szelephézagállításon+karbiszinkronon
de azóta 2500-as fordulatszámon búgva rezonál valami
ha kikuplungolok
visszavittem de nem tudják mi adja a hangot
lehet hogy nem húztak meg valamit szinkronnál és hézagolásnál?
illetve kuplungkosár ami még szóba jöhet?
azt mondta a aszerelõ ,hogy használjam!
Ötletek?
    

zold1 5481 2010. május 16. 19:20   Válasz erre: 5480
uh, ez ciki. :( A múltkor egy K4-re tettem fel egy hétsót, az pont olyan hosszú volt
    

Yossarian 5480 2010. május 16. 18:28   Válasz erre: 5477
Kicsit molyolni kellett vele, mert az új indexkarban a vezeték jóval rövidebb, mint a gyáriban. Ezért a gyári kábelt a szerelt foglalattal együtt át kellett paszírozni az új búra bemenetén. Nem volt egyszerû, de végül is sikerült. Aztán még a búrát kellett rácuppantani a gyári karra, ami szintén nem ment elsõre, ezért némi zsírt applikáltam rá és így már rácuppant. Így most frankó, mint új korában :)
    

Yossarian 5479 2010. május 16. 18:25   Válasz erre: 5476
Igaz, de ha nem tudja, hogy van-e és ha van, milyen riasztó van a motorban, akkor nagyobb esély van rá, hogy megszólal és oda tudsz menni megakadályozni. Mindenféle rádióhullámot nem tudnak zavarni egyszerre. Az én motoromon pl. azért nincs kivezetve a riasztó led-je, hogy hadd higyjék azt, hogy nincs benne riasztó egyáltalán.
Attól még van egy 24/25-ös Abus lánc is, hogy ha már lopni akarják, akkor el kelljen bíbelõdniük vele. A tolvajnak egyetlen dolga nincsen: ideje. Ha idõt nyerünk, nõ az esélyünk, hogy nem viszik el a motort.
    

isti1964 5478 2010. május 16. 15:55  
Vadász !

A vezetéstechnikai tréninget be pótolhatnánk, ha az esõ elunja magát és ki süt végre a nap.
    

zold1 5477 2010. május 16. 15:19   Válasz erre: 5474
Megjött a della, köszi! Felment szépen?
Tényleg eltör a bura :DD
    

zold1 5476 2010. május 16. 15:18  
Hali!

Most nem azért, de ha el akarják lopni a vasat, a riasztó nem lesz akadály. A tolvajok árnyékolóval közlekednek, lehet a vasban gps,riasztó, lánchegyek, tökmindegy....
    

csabu987 5475 2010. május 15. 08:31   Válasz erre: 5474
Neked is köszi a felvilágosítást. Már csak fel kéne hajtanom valakit aki ilyenek beszerelésével foglalkozik itt a környéken.
    

Yossarian 5474 2010. május 15. 01:10   Válasz erre: 5473
Kétirányú kommunikációra képes a távvezérlõ. Vagyis jelzést kapsz a motortól, ha babrálták. Ha nem GSM alapú, akkor 2-300m távolságra tud jelezni ha nincs leárnyékolva nagyon a környék. 5-800m-t is ráírnak, de nekem még új korában, konkrét rálátás mellett sem tudta az 500m-t a Sentinel, ami Kazamnak is van. Egyébként nekem nagyon bejön ez a riasztó, baromi érzékeny, de mégsem szólal meg minden elhaladó autóra.
    

csabu987 5473 2010. május 14. 22:21  
Én olyan helyre vinném szívesen, ahol motorokkal foglalkoznak leginkább és rutinjuk van benne. Amúgy mi a franc az a pager?
    

csabu987 5472 2010. május 14. 22:17   Válasz erre: 5470
Köszi.
    

totokalmi 5471 2010. május 14. 17:58   Válasz erre: 5467
nekem van egy kollégám akinek a sógora foglalkozik ilyesmikkel, ráadásul Komlón van a mûhelyük. majd beszélek vele ez ügyben mert engem is érdekel a dolog és így lehet hogy kapunk némi kedvezményt.
    

Kazam 5470 2010. május 14. 13:07   Válasz erre: 5467
Mindenféleképp pageres legyen. Nekem Sentinel1100 van. Spy LM207-t is dicsérik ezt nem ismerem.
    

csabu987 5469 2010. május 14. 12:36   Válasz erre: 5468
Köszi. Felhívom a Gyurit.
    

vadasz 5468 2010. május 14. 12:35   Válasz erre: 5467
Kazamnak Pü, vagy majd idenéz.
    

csabu987 5467 2010. május 14. 12:31  
Érdekelne a motoromba valami jó minõségû normális risztó. Van valakinek javaslata? Beszereléseel együtt kéne.
    

csabu987 5466 2010. május 13. 12:15  
Hétfõ reggel fél kilenckor jelenésem lesz Pécsen az Endúróban egy 18 ezres szervízre...... 7.hóban telik le a két év garim. Eddig a mocimmal semmiféle gondom nem volt.
    

vadasz 5465 2010. május 13. 11:24   Válasz erre: 5464
Kakucson voltam 2 napot.
    

csabu987 5464 2010. május 13. 11:08   Válasz erre: 5463
Merre jártál?
    

vadasz 5463 2010. május 13. 08:23  
Hazaértem :D ... cseppet elfáradtam :D
    

TayRol 5462 2010. május 13. 07:48   Válasz erre: 5460
ezzel egyetertek. nekunk a mellette levo faluban volt hazunk, Varvolgyon. es ha Lesencetomaj fele gurulsz le a Balcsi-partra, gyonyoru kilatasban lesz reszed.:) (es nem mellekesen jo kis bortelmelo videk)
    

KRAVEN 5461 2010. május 13. 07:08  
Gratulálok mindenkinek, aki a várlátogatós "endurance"-túrán végigment. Nem lehetett semmi!
    

Szotyi 5460 2010. május 13. 00:07  
Sziasztok!
Vadász,egy régebbi karkád nyomán a hétvégén meglátogattuk páran a rezi várat,fenomenális kilátás,Mo-n sztem a top10-ben benne van...........ezúttal is köszönet az ötletért!:))


    

Maxxy 5459 2010. május 12. 21:36   Válasz erre: 5458
Stimmel!
    

totokalmi 5458 2010. május 12. 21:11   Válasz erre: 5457
ez egy fekete gép volt a srác aki rajta ült full sport bõr ruhában és nemnagyon kímélte a gépét. mondjuk én sem!
    

Maxxy 5457 2010. május 12. 17:49   Válasz erre: 5456
A fene a jó dóóóóógát,az két hete utánunk is vágtázott! Hildnél megelõztük,mert cammogott,aztán még 180-nál ott volt mögöttünk! Mondok ebbe millen motor van?
    

totokalmi 5456 2010. május 12. 16:21   Válasz erre: 5452
én is voltam motorozni szombaton kicsit, összeakadtam egy nagy suzuki intruderes kollégával a 6-oson.elég bevállalós volt a tag, ráadásul utassal. meglepõdtem mert mikor megindult nyeleznem kelett a vasat hogy a nyomában maradjak.
    

totokalmi 5455 2010. május 12. 16:15   Válasz erre: 5453
majd egyszer ha tehetem én is elmegyek egy ilyenre.../mondjuk az még nem mostanában lessz/
    

karika111 5454 2010. május 11. 19:50   Válasz erre: 5453
igaza van csabu987-nak,most meg itt ülünk mert per pill nálunk szakad a lé,nem kicsit nagyon.

szerinted melyik 5 vár volt a legtetszetõsebb számodra


én is készültem,de nem jött össze,egyik családtaggal "egészségügyi intézményeket látogattam"
    

isti1964 5453 2010. május 11. 19:42  
Voltam a 48-h várkerülõn.30 vár 2094km .Remek túra volt.
    

csabu987 5452 2010. május 11. 17:17   Válasz erre: 5451
Motoroztunk))))
    

totokalmi 5451 2010. május 11. 17:13  
már napok óta sehol senki! mi az oka? merre vagytok?
    

Maxxy 5450 2010. május 8. 20:01  
Pár kép aznapról!
    

Maxxy 5449 2010. május 8. 19:55   Válasz erre: 5448
Annak aki átment a határon,annak biztos! Engem meg egy másik kollégát visszafordítottak a határról,mert lejárt a személyink! De megoldottuk Pécsváradon a Vadász étteremben a finom ebédet. Aztán Mohácson csatlakoztunk a többiekhez!
De mint kiderült az az étterem ahová mentek a többiek,be volt zárva,így sokat nem vesztettünk.

    

Szotyi 5448 2010. május 8. 18:14   Válasz erre: 5447
Ja,de én már meg is jöttem!:))))
Jó volt a hal lé a horvátoknál?
    

Maxxy 5447 2010. május 8. 12:58  
Mi van? Mindenki elhúzott motorozni?
    

Maxxy 5446 2010. május 6. 17:53  
Ez egy AGV Stealth,a nejemtõl kaptam karácsonyra,és két éve 86 péz volt.Akkor is nagyon tettszett mikor kicsomagoltam,de akkor még kék volt a vasam,és a sisak is inkább kék domináns volt!
Aztán vettem a bordó Bandit,és valahogy nem pászolt a kékes sisak a bordó vashoz! Aztán kiagyaltam,hogy van nekem egy motoros fényezõ cimborám,aztán nosza lefújtuk motorszínre+ pár felirat és végül egy ütõs lakkozás! Íme:
    

vadasz 5445 2010. május 6. 14:01   Válasz erre: 5441
Teló, idomok, zár/H.i.s.s, kipuffancs - ezek amik miatt érdemes lehetett volna, de beszéltem Milánnal, elviekben már tisztázódott az ügye.
    

zold1 5444 2010. május 6. 13:42   Válasz erre: 5443
ÁÁÁ, L-es a fejem. Jöhet postán is :DD
    

DaniD 5443 2010. május 6. 12:03   Válasz erre: 5440
Õõõõ, assszem S-es. Gondolkoztam már rajta, hogy eladom, de az a baj, hogy mi jót tudnék helyette venni? Azt sem tudom mit adnának érte. (tudom Zöld1, 20at :) Tehát, csak ki kéne pótolni az összeget...
De mostanában annyi pénzt szórtam el motorhoz kapcsolódó dolgokra, hogy jáááj! Még gyári bukókeretet is vettem 22ért, lehet lámaság volt, de mindegy, így nyugodtabb vagyok.
Most már jó lenne csak bengára költeni.

Ja, a Tátárában talizunk... és utána a lóvét teszem a fejemre? :)
    

Kazam 5442 2010. május 6. 12:02   Válasz erre: 5441
Egyébként engem az is érdekelne hogy egy 17ekm-t futott motornál miért kellett átszerelni a dobot?
Liluási nyomokból látszik hogy arrébb került a dob
    

K.Istvan 5441 2010. május 6. 11:50   Válasz erre: 5432
Jók ezek?
Pár hónapja regisztráltam egy srác ugyanilyen gépén hogy fõtengelyes. Óra szerint ennek hirdetetének duplája van benne (34ekm), de azért az nem egy nagy nyeremény. Most kuporgat szerencsétlen egy pótblokkra, hogy cserélni tudjuk a kopott szart...
Ezt sem akarom elhinni hogy 17ekm van benne.
Szerintem ezekben a gépekben nem lehet hosszútávon gondolkodni. Nem egy örök darabok számomra. és ezzel nem a jelenlegi tulajokat akarom megbántani, csak kételkedem a hosszútávú tartosságukban. Tapasztalataim szerint túl sokat kell áldozni a felfújt teljesítmények oltárán.
    

zold1 5440 2010. május 6. 11:16   Válasz erre: 5439
Milyen méret az XR? Ha nagyon nem jó, húszba átveszem :DDD A tátrában találkozunk :D
    

DaniD 5439 2010. május 6. 10:31   Válasz erre: 5437
Biztos igazad van Vadász, mert 4-5 bukó még soha nem volt a fejemen egymás után. Sõt, a Grexet sem boltban vettem, tehát még soha nem vettm boltban bukót.
Talán majd jövõre veszek valami újat, és akkor már így fogok eljárni a vásárlásnál. Bár gondolkodom még ezen a whisper strip kit-en, mert a hangáj túl nincs más gondom az xr1000-el. Na, ha magjön az adóvisszatérítés. Abból tán majd fussssa...
    

DaniD 5438 2010. május 6. 10:23   Válasz erre: 5435
Hmmm... köszi Zold1!
Úgy látom nincs ilyenem, de menjek én a pi...ba! Annyira nem lehet zavaró, ha idáig még eszembe sem jutott rákeresni erre :)
Egyébként több, mint 10ezer felett van a cucc ára :(
    

vadasz 5437 2010. május 6. 10:13   Válasz erre: 5433
mingyá más a megyecske fekvése.... (mámirnt 25 ért)


Ettõl függetlenül... ...sisakot fejformára. Menni is lehet vele sokhelyen (euromotor), de felpróbálni a louis-ban tudsz mindent. Amúgy a 4-5. sisakodnál már felpróbáláskor tudni fogod a várható menet-eredményt.
    

DaniD 5436 2010. május 6. 10:13   Válasz erre: 5434
Lehet... akkor ezentúl próbálok sportosan közlekedni :)
Anno mondták, hogy jó vétel, felpróbáltam jó volt rám. Tesóm meg piszkált, hogy mindenképpen vegyek egy minõségibb sisakot, ezért megvettem. 25nél olcsóbban amúgy sem nagyon kaptam volna jobbat, kényelmesebbet. Csendesebbet talán igen.
    

zold1 5435 2010. május 6. 10:10   Válasz erre: 5433
Ja, Whisper strip kit van benne? Ha incs, vegyél, csendesebb lesz!
    

zold1 5434 2010. május 6. 10:03   Válasz erre: 5433
Az Xr1000 sportsisak, azért huzatos. Egy spanom vett egy akciós raidet, nagyon kipróbálnám, sokkal könnyeb a bukó és kisebb, mint a schubim.
    

DaniD 5433 2010. május 6. 10:00   Válasz erre: 5430
Nem sértesz meg, így jár, aki váleményt kér, ad. Ezt sem hallottam még, hogy fejformára kell bukót venni. Egyáltalán ki lehet próbálni? Az, hogy egyszer felveszel egy sisakot két percere az nem túl sokat árul el. Legalábbis nekem nem.
A Shoeit meg nem a neve miatt vettem, hanem mert kellet egy új bukó, mert a Grexre azt mondták, hogy az bukás után kuka, bár látjatóan nem repedt meg, csak kracok voltak rajta. Azért vettem meg az "drága" bukót, mert szomszéd "szegényember" vett egy vörös Ducatit, és két alakalom után úgy gondolta, hogy 25ezerért megszabadul a feket xr1000 bukótól, mert nem passzol a veres géphez :)
Annyit megért! Mégha balfasz is vagyok :)

De továbbra is tartom, hogy a bolti áron nem érné meg (nekem).
    

vadasz 5432 2010. május 6. 09:56   Válasz erre: 5415
Milán:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600f4i-3766513

Ezt meg kéne venned, de azonnal... ...Sajtis akciót meg félretenni, illetve egyeztetni vele.
    

Kazam 5431 2010. május 6. 09:50   Válasz erre: 5429
A múltkori sorompós sztorim alapján én nem vennék. A szõr feláll a hátamon ha rá gondolok hogy mi lehetett volna ha felnyitott áll részbe beakad. Így a felnyitott plexit törte csak le.
    

vadasz 5430 2010. május 6. 09:30   Válasz erre: 5428
Fej alakra kell bukót venni....
...az hogy shoei semmit nem mond arról, hogy az a sisak jó!

Jó valakiknek! ...


Nekem pl a schuberth C3 at kivéve az összes schubi olyan mint ha rám csinálták volna. C3 sehogy nem jó..

Shoei pedig egyik sem. Ennyi.


Shoei amúgy se a csendességrõl híres. Pénzt meg azért fizessen extrát valaki, hogy valami extrát kapjon, ne a névért.

Példának okáért én egy S1 Pro-t ha vennék az nekem érdemes lenne, mert tudom hogy elõrelépés, de egy petákot sem szabad áldoznom akármilyen hyperszuper CARBON shoei übercsúcs 2000 eurós sisakra, mert szarabb lesz vele menni nekem mint egy robeszsisakkal.



teccikérteni??? nem sértegetni akarlak, de az hogy a shoei-d nél összevissza megy a levegõ a fülednél, és hogy most azt mondod nem érte meg... az egyedül a te balfaxságod :D
    

DaniD 5429 2010. május 6. 09:18  
Viszont, gondolokodom felnyitható állrészes bukón... (ha majd lesz rá elég pezóm)
Van valakinek? Mik a tapasztalatok? Airoh-rók hallottam eddig, hogy hangos. Pedig szimpi lenne egy ilyen beépített napszemöveges, felnyílós megoldás.
    

DaniD 5428 2010. május 6. 09:08  
Hajhó!
Bukókra reagálva... nekem egy 10rugós Grex-em volt, most egy Shoei XR1000 van.
Egyelõre az a véleményem, hogy többet nem fogok ilyen drága bukót venni. Nem látom értelmét. Ugyanis, kb. egy súlyban vannak, ugyn olyna hangosak, ráadásul az xr1000-ben folyton maszkot kell hordanom, mert olyan bántóan cirkulál a fülemnél a levegõ, pedig nem nagy rám. Jó, valóban masszívabb a Shoei, de nem annyival, amennyivel drágább. Talán kicsit túl van árazva a többi méreg drága társával együtt. A Grexel már borultam is, gond nélkül vittem ki vele egy szélvédõt úgy, hogy kicsit fémet is ért. Bár szerintem ez még nem nagy kihívás egy normál sisaknak. Valahol a kettõ között lehet az optimum.
    

vadasz 5427 2010. május 6. 09:02   Válasz erre: 5426
felesleges.. ...azon úgy is kettõ van, csak át kell tenni központira a pancsin, beállítva az erõkarokat. Bandikába meg úgy jó ahogy van :D
    

Kazam 5426 2010. május 6. 08:52   Válasz erre: 5424
Ötlet:
Két motort egyszerre úgy sem vezetsz. Meg egyébként is szereted szerelgetni. Ott a pannóniában a hátsó tag és mindig abba rakd bele amelyikkel menni akarsz.:)
    

vadasz 5425 2010. május 6. 08:39   Válasz erre: 5419
Beszéltem HD-Matyival élõben ! ! ! Azért durva egy fazon, bár meglepõen sok dologban egyet értettünk.

Nem a sárvédõvel van a baj azt mondta, hanem hogy a motornak az aerodynamics-ja support-olja a mud-ot, hogy menni összevissza!
    

KRAVEN 5424 2010. május 6. 08:22  
Ez biztató! Nekem akkor is GSXR teló kell :-))
    

K.Istvan 5423 2010. május 6. 08:02   Válasz erre: 5411
A banditba jó minden rugóstag! :)Nem tom milyen cucc gazdija is csak azt tudta, hogy hegykébb a hátulja, meg feszesebb mint a másik bandité...
Az aksitartóból haraptak ki egy falatot, hogy tartály elférjen. Más módósítást nem látok. (Nem megoldásnak csak lehetõségnek raktam be.)
    

TayRol 5422 2010. május 6. 07:44  
...miert nem jo a linkelés?:(
    

TayRol 5421 2010. május 6. 07:43   Válasz erre: 5420
nekem raid2-m van, 2 eve vettem akcioban imet-nel 59-ert. nagyon szeretem, kicsi, konnyu es a pinlock is jo rajta. maximalisan ajanlom. most a fekete van akcioban, ha jol latom.

http://imet.hu/index.php?content2=termek_kiir&termek_id=1128354349&szint1=++++++++++++++++++SHOEI+BUK%C3%93SISAKOK&szint2=C,+Z%C3%A1rt+RaidII&szint3=&szint4=&termek_neve=%20SHOEI%20Raid%20II%20Fekete&list=kep_kiir
    

zold1 5420 2010. május 6. 07:19   Válasz erre: 5415
Nem tûnik az év bizniszének. A hjc-nél szinte mindenki kiemeli hogy állati zajos és párásodik szépen. Felõlem karbonszálas is lehet 20 ezerért, olyan sisakot akkor sem vennék. Pláne, hogy szezonon kívül a shoei raideket 60 ezer körül akciózták több helyen is.
Kérdezd meg kecskeméten a rodeo ride-nál, van-e még nekik.
    

Kazam 5419 2010. május 6. 07:08   Válasz erre: 5417
Már mondtam hogy a motor nem digitális vezérlésû plussz ha nem bántanád az elefántokat akkor lehet hogy kevesebb vizet kapnál:DDD
Tanulhatnál HD Matyitól.
    

Kazam 5418 2010. május 6. 07:05   Válasz erre: 5415
Jelenleg Laser FiberPro bukóm van. Rohadt szar konstrukció a plexi zárszerkezet. Még egyszer nem venném meg. Kb az a kategória amit linkeltél. Az eddigi tapasztalatom alapján ez az árkategóriájú sisakok ilyenek.

Most spórolásfázisban vagyok. Addig powertape.
    

vadasz 5417 2010. május 5. 22:43   Válasz erre: 5416
a gyári akkor ehhez képest xart sem ér. Szépen vizes lett minden.. mondjuk még a blokk is hátulról, pedig oda tuti nem ver a kerék... ...lehet mások voltak a körülmények.
    

csabu987 5416 2010. május 5. 22:07   Válasz erre: 5412
Az én sárvédõm már tesztelve volt. Ötösre vizsgázott. Szutyok a rendszámtábla-tartó belsõ felén és a legõvillán volt csak kétoldalt. Kerékjárat elsõ kétharmada és a rugóstag tiszta.
    

Mano81 5415 2010. május 5. 21:51  
E havi Sbk-ban van egy cikk, Shoei X-spirit sisakban a lap egyik korábbi (és jelenlegi) szerkesztõje megúszott egy fának fejelést 90km/h körüli csúszás után.
Ha tehetném ezt venném, vagy valami hasonló csúcskategóriát.

Az élet viszont mindig kompromisszum.

Most talán a legjobb ár/érték arányú sapka HJC ZF-10.
40 Mátyás király portréért kapsz egy üvegszálast.
Szerintem nem rossz.
    

zold1 5414 2010. május 5. 21:30   Válasz erre: 5405
Ha behozod az oázishoz, menjél be az euromotorhoz és vegyél egy schubertet. Arra van 3 év gari. Más kérdés, h valószínûleg nem lesz rá szükség :D
Az elõzõt 4 évesen adtam el, annyi volt a különbség az újhoz képest, hogy kcsit kitágult.
    

Mano81 5413 2010. május 5. 21:29  
Fogadok te szeretsz esõben menni. Mondjuk van egy feelingje
:)
    

vadasz 5412 2010. május 5. 15:55   Válasz erre: 5411
Esõõõ ! ! ! ! Oly rég volt már... ...kiváncsi leszek a szárvédõ "mit tud" :D :D :D
    

KRAVEN 5411 2010. május 5. 14:40   Válasz erre: 5410
:-))
    

vadasz 5410 2010. május 5. 13:45   Válasz erre: 5409
:D


    

KRAVEN 5409 2010. május 5. 13:17  
Köszönöm mindenkinek a bíztatást :-)

Bandi!
Caberg ügyben a Motoroázist keresd. Nagy szutyok az egész márka, de a márkaképviseletet õk látják el és a hozzáállásuk elég pozitív.

Nekem is széthullott a Cabergem. Hosszú story nem ecsetelem, a lényeg, hogy volt alkalmam megszemlélni a teljes szerkezetét. Az biztos, hogy ha a bukóm múlik az életem, akkor meghalok...

A mûbõr repedezése lett volna a legkisebb bajom. Anyagában törik minden a csapolásnál (felnyitható), a plexi rideg, törik, a csat egy kifújt tojást sem ér, stb... Pedig mikor vettem egész masszív darabnak nézett ki.


István!
Én is bejelentkezek, a meglévõ rugóstag probléma megoldása mellett beépíthetnél nekem egy légkondit/fûtést, illetve a kedvesemnek a dauer búrát masszázsfunkciós hajmosó tállal. De csakis áramvonalas kivitelt. Szerintem 20 perc alatt befaragod! :-))
    

Bandi1200 5408 2010. május 5. 12:56   Válasz erre: 5406
Az a baj ,hogy a forgalmazó is csak azt tudta tanácsolni ,hogy forduljak a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyelethez.
Illetve ha Bp.-en járok vigyem be megnézik.
A bukók nem minõsülnek tartós fogyasztási cikknek!
    

vadasz 5406 2010. május 5. 12:12   Válasz erre: 5405
Ez kamu! :D :D :D Át akarnak baxni, illetve már meg is tették. Tessék a sarkadra állni. A tecsó-zsemlén kívül mindenre 1 év a törvényi garancia, 6-hónap nincsen.

Amúgy meg KRAVEN a nagy Caberg mágus/mûkedvelõ, szentem õ szívesen ecseteli neked a Caberg minõséget, Caberg imidzst, Caberg biztonságot stb.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők