Szotyi | 5507 | 2010. május 18. 16:32 |
Vadász,Kanizsára szavaznék,június 2.hétvégéjén mivel az elsõ már foglalt!
|
csabu987 | 5506 | 2010. május 18. 15:12 | Válasz erre: 5505 |
Akik az ilyet gyakorolják azok nem saját motorral teszik, ami karcolódhat. Úgy könnyû rizikós feladatokat csinálni.
|
zold1 | 5505 | 2010. május 18. 15:11 | Válasz erre: 5497 |
Én is voltam ilyenen, pár gyakotlatot én sem voltam hajlandó megcsinálni: Pl madzagfogás+ 1 kézzel szûken körbe motorozás, bal kézzel gázhúzás, amik gyakorlatban sosem használható motor karcmentességére veszélyes baromságok. Az összes többit végigcsináltam, karcoltam a lábtartót becsülettel.
|
totokalmi | 5504 | 2010. május 18. 12:33 | Válasz erre: 5495 |
� nyugi Pisti! ha lessz rá lehetõségem biztos elmegyek. v.mikor június elején megyünk Szabolcsba ez pont áthúzná a dolgot... |
csabu987 | 5501 | 2010. május 18. 10:35 | Válasz erre: 5499 |
Így közel a hetvenhez ne csodálkozz rajta....... :-D
|
vadasz | 5500 | 2010. május 18. 10:35 | Válasz erre: 5498 |
Egyrõl beszélünk, csak a nézõpont más! Eldobom a motort, az majd akkor lesz annál aki nem gyakorolja a dolgot, ha kihajt eléd egy kocsi, és a tréningen begyakorolt módszerrel kéne megállapítani hamar a veszélyforrást, megkeresni a kiutat, jól benézni, kormánynak adni egy pofont, motort ledönteni és egy elegáns mozdulattal kikerülni... ...ehelyett lesz a húbazzdmeg, blokkolókerék, bemerevedett felsõtest aztán tovább nem mesélem, mert az a rondábbik része .... |
KRAVEN | 5499 | 2010. május 18. 10:33 |
Nekem meg a derekam reccsent, amikor dupla leszúrt rittbergert adtam elõ a motor nyergétõl a talajig, hogy ne dõljön el egy álló helyzetbõl megfordulás alkalmával... :-)
|
csabu987 | 5498 | 2010. május 18. 10:31 | Válasz erre: 5497 |
Egy DL eldõlt a múltkor teeeeeeeee. Nem emlékszel?
|
vadasz | 5497 | 2010. május 18. 10:29 | Válasz erre: 5493 |
Olyat még tréningen nem láttam, hogy valaki eldobta a motort, pedig már azért megjártam párat. Ami elõfordul, hogy önbizalomhiány miatt túl lassúra sikeredik néhány mutatvány, ekkor beüt a para, kuplung behúz, motor beborul (álló helyben)... ...minimum sérülés zéró, maximum sérülés letört fék/kuplungkarvég, átlagos sérülés karcok a kormányvégsúlyon. |
csabu987 | 5496 | 2010. május 18. 10:29 | Válasz erre: 5495 |
Ha Vadász kiírja, jövök. Már csak a társaság miatt is. Tükörhosszabbítódra változatlanul érdeklõdõ volnék, csak még mindig nem tudtunk összefutni, hogy lássam a tiédet....
|
isti1964 | 5495 | 2010. május 18. 10:26 |
csabu! Te mindenképpen gyere !totokalmi ! Te is,ne hogy már egyedül menjek. |
K.Istvan | 5494 | 2010. május 18. 10:23 | Válasz erre: 5489 |
-kuplung kinyomó tengely, -kinyomócsapágy, -kuplungkosár lelazult |
csabu987 | 5493 | 2010. május 18. 10:22 | Válasz erre: 5492 |
Én már voltam és nagyon tetszett. A keményebb gyakorlatoknál már kiálltam, nem akartam eldobni a motort....
|
isti1964 | 5491 | 2010. május 18. 10:14 |
Én a 2-naposat tartanám a jó megoldásnak fõleg ilyen elfogadhatóan olcsó áron.Nekem idõ pont jó lenne a június 5-6 vagy a 12-13. Szerintem ,aki komolyan gondolja a részvételt utalja át elõre a kb. 12000 max. 15000 ft-ot. |
vadasz | 5490 | 2010. május 18. 08:53 |
Egy kis aktivitást mutassatok már!!! Önköltséges körülire kihozott vezetéstechnikai tréninget akarok összedobni igény esetén. Oktató Laczkó István lenne. Kérdés, hogy kiket érdekel, ha érdekli akkor hol legyen. Lehetõségek között szerepel Nagykanizsa, ahol a pálya mérete elfogadható, 1 napos tréning biztosan, 2 napos esetlegesen tartható. Másik lehetõség a Kaposújlaki reptér, ahol viszont elég rendesen van hely, mivel 650m hosszú 18 méter széles kifutó és még néhány placc állna a rendelkezésünkre. Itt is lehet 1 illetve két napos tréningben gondolkodni. Szakmai szempontból a kétnaposat preferálnám. Kérdés: 2-3 hét múlva hétvégén (szombat, vagy szombat és vasárnap) tréning hol legyen, kiket érdekel? Költségek erõsen múlnak a résztvevõk számán, de az ideális 10-12 fõs résztvevõ mellett Nagykanizsai helyszínnel 6-8, kaposújlaki helyszínnel 12-15 ezer forintos részvételi díjra kéne számítani. (ezek az árak a két napra vonatkoznak) Felhívom a figyelmet, hogy fontosnak találom elvi szinten a tréning szervezését, de talán még egyszer fogom feldobni a témát, aztán pedig érdeklõdés hiányában elmarad lesz a konzekvencia, ami azokat akik meggondolják magukat komoly költségekbe vernek, ugyanis ugyanez a tréning Pest mellett: http://www.motoros-vezetestechnikai-trening.com/ -és nincsen gond ott sem a létszám kitöltésével. |
Bandi1200 | 5489 | 2010. május 17. 18:46 | Válasz erre: 5488 |
annyit kiegészítésként ,hogy ha kikuplungolok akkor elhallagat ez lemaradt azért mert elvégeztetem v.kivel a munkát még ne,m jelenti azt ,hogy megbízom benne legszívesebben mindent magam csinálnék mert tudom ,hogy csak az van rendesen megcsinálva amit az ember magának csinál de sem szerszámom sem szakértelmem nem gyurcsók féle távgyógyászatot kértem hanem azt ,hogy az alábbi kevés infó alapján mondjatok véleményt |
K.Istvan | 5488 | 2010. május 17. 12:29 | Válasz erre: 5482 |
Hello! Nekem csak az nem megy a fejemben, hogy megbizol valakiben akivel elvégezteted azt a két a motor szempontjából fontos beállítást. Utána vissza is ellenõrizteted a vélt kétségeid alapján azzal aki aki "elkövette". Õ valós fizikai-érzékszervi tapasztalatok alapján ( és vélhetõen valós tapasztalatok alapján) megállapítja hogy nincs probléma. Majd hangutánzó szavak idézése után kéne a távolból okosabbat mondani mint a szerelõd, és újabb vagy további kétségekben tartani téged?! Egy biztos én még soha nem oldottam meg úgy valamit hogy közben nem hibáztam volna, vagyis magyarán csont nélkül. Más kérés hogy ki lehet-e köszörülni a csorbát. Nem tudom mitõl ez a nagyfokú niavitás a a motorszerelés terén, hogy mitõl hiszik azt hogy itt nem lehet hibázni. Persze más kérdés a tévesztés mélyése, vagy a hülyeség foka. De mikor a vezeteõim kardélre hánynak valami eltervezés miatt , akkor megkérdezem tölük, hogy nekik mindig üres a papirkosaruk??? A gyárból kihozot motor, autó sem hiában igényel "bejáratási " intervallumot. Mert ott is hibázhatnak, még a sok ellenõrzés ellenére is. Akkor egy komoly ellenõrzési minõségbiztosítási redszer nélkül fusizónak miért ne lenne esélye hibázni? Persze ezek a felvetések messzebbre mutatnak az eredit kérdésnél, de jó lenne néha tisztán látni, és a földön járni. Egy biztos, hogy elvileg a szelepállításnál , karburálásnál , nem kell hozzányulni a kuplunk egyetlen alkatrészéhez sem... |
vadasz | 5487 | 2010. május 17. 08:57 |
Veztech tréning valahol a dunántúlon szervezés alatt áll. Oktató személye biztos, akinek én fogok segíteni a nehezebb eseteknél :D Ami még nem biztos az a helyszín és az idõpont. Lehetõség szerint 2 napos tréninget kéne tartani, ehhez feltétel lenne, hogy 2 napig üres placcot találjunk. Esetleg ebben ha valaki tud segíteni állok elébe, sõt megköszönném. /méret minimálisan 100*100m, de ez lehet akármilyen felosztásban. Felvelé méretezéssel csak a lehetõségek javulnak./ Beszélni fogok ma a Kaposújlaki reptérrel. |
genier | 5486 | 2010. május 16. 21:54 | Válasz erre: 5484 |
Na, mit mondtam ??? 2 másodperc alatt ??!!! :-))) |
genier | 5485 | 2010. május 16. 21:53 | Válasz erre: 5470 |
Nekem Sentinel 1100 van. -- Hát ja, becsipog minden kis koccanásra, ajtórányitásra, rugdosásra.. kész rémálom... :-))) |
Kazam | 5484 | 2010. május 16. 21:53 | Válasz erre: 5479 |
Egyébként arra is jó hogy a macskák ne aludjanak a motoron.:) Konkrét eset. Csóka rányitotta a kocsi ajtót a kipuffra. Hárman megjelentünk a klimo ajtajában. Igen mély elnézést kért.:) |
Kazam | 5483 | 2010. május 16. 21:48 | Válasz erre: 5476 |
Én bízok az egyik emberi alap tulajdonságban a lustaságban. Ha kinézték a vasat és rákészültek akkor úgy is elviszik. Ha meg csak úgy motorozni akar valaki remélhetõleg a könnyebb utat választja. |
Bandi1200 | 5482 | 2010. május 16. 20:03 |
Sziasztok! Voltam szelephézagállításon+karbiszinkronon de azóta 2500-as fordulatszámon búgva rezonál valami ha kikuplungolok visszavittem de nem tudják mi adja a hangot lehet hogy nem húztak meg valamit szinkronnál és hézagolásnál? illetve kuplungkosár ami még szóba jöhet? azt mondta a aszerelõ ,hogy használjam! Ötletek? |
zold1 | 5481 | 2010. május 16. 19:20 | Válasz erre: 5480 |
uh, ez ciki. :( A múltkor egy K4-re tettem fel egy hétsót, az pont olyan hosszú volt
|
Yossarian | 5480 | 2010. május 16. 18:28 | Válasz erre: 5477 |
Kicsit molyolni kellett vele, mert az új indexkarban a vezeték jóval rövidebb, mint a gyáriban. Ezért a gyári kábelt a szerelt foglalattal együtt át kellett paszírozni az új búra bemenetén. Nem volt egyszerû, de végül is sikerült. Aztán még a búrát kellett rácuppantani a gyári karra, ami szintén nem ment elsõre, ezért némi zsírt applikáltam rá és így már rácuppant. Így most frankó, mint új korában :)
|
Yossarian | 5479 | 2010. május 16. 18:25 | Válasz erre: 5476 |
Igaz, de ha nem tudja, hogy van-e és ha van, milyen riasztó van a motorban, akkor nagyobb esély van rá, hogy megszólal és oda tudsz menni megakadályozni. Mindenféle rádióhullámot nem tudnak zavarni egyszerre. Az én motoromon pl. azért nincs kivezetve a riasztó led-je, hogy hadd higyjék azt, hogy nincs benne riasztó egyáltalán. Attól még van egy 24/25-ös Abus lánc is, hogy ha már lopni akarják, akkor el kelljen bíbelõdniük vele. A tolvajnak egyetlen dolga nincsen: ideje. Ha idõt nyerünk, nõ az esélyünk, hogy nem viszik el a motort. |
isti1964 | 5478 | 2010. május 16. 15:55 |
Vadász ! A vezetéstechnikai tréninget be pótolhatnánk, ha az esõ elunja magát és ki süt végre a nap. |
zold1 | 5477 | 2010. május 16. 15:19 | Válasz erre: 5474 |
Megjött a della, köszi! Felment szépen? Tényleg eltör a bura :DD |
zold1 | 5476 | 2010. május 16. 15:18 |
Hali! Most nem azért, de ha el akarják lopni a vasat, a riasztó nem lesz akadály. A tolvajok árnyékolóval közlekednek, lehet a vasban gps,riasztó, lánchegyek, tökmindegy.... |
csabu987 | 5475 | 2010. május 15. 08:31 | Válasz erre: 5474 |
Neked is köszi a felvilágosítást. Már csak fel kéne hajtanom valakit aki ilyenek beszerelésével foglalkozik itt a környéken.
|
Yossarian | 5474 | 2010. május 15. 01:10 | Válasz erre: 5473 |
Kétirányú kommunikációra képes a távvezérlõ. Vagyis jelzést kapsz a motortól, ha babrálták. Ha nem GSM alapú, akkor 2-300m távolságra tud jelezni ha nincs leárnyékolva nagyon a környék. 5-800m-t is ráírnak, de nekem még új korában, konkrét rálátás mellett sem tudta az 500m-t a Sentinel, ami Kazamnak is van. Egyébként nekem nagyon bejön ez a riasztó, baromi érzékeny, de mégsem szólal meg minden elhaladó autóra.
|
csabu987 | 5473 | 2010. május 14. 22:21 |
Én olyan helyre vinném szívesen, ahol motorokkal foglalkoznak leginkább és rutinjuk van benne. Amúgy mi a franc az a pager?
|
totokalmi | 5471 | 2010. május 14. 17:58 | Válasz erre: 5467 |
nekem van egy kollégám akinek a sógora foglalkozik ilyesmikkel, ráadásul Komlón van a mûhelyük. majd beszélek vele ez ügyben mert engem is érdekel a dolog és így lehet hogy kapunk némi kedvezményt.
|
Kazam | 5470 | 2010. május 14. 13:07 | Válasz erre: 5467 |
Mindenféleképp pageres legyen. Nekem Sentinel1100 van. Spy LM207-t is dicsérik ezt nem ismerem.
|
csabu987 | 5467 | 2010. május 14. 12:31 |
Érdekelne a motoromba valami jó minõségû normális risztó. Van valakinek javaslata? Beszereléseel együtt kéne.
|
csabu987 | 5466 | 2010. május 13. 12:15 |
Hétfõ reggel fél kilenckor jelenésem lesz Pécsen az Endúróban egy 18 ezres szervízre...... 7.hóban telik le a két év garim. Eddig a mocimmal semmiféle gondom nem volt.
|
TayRol | 5462 | 2010. május 13. 07:48 | Válasz erre: 5460 |
ezzel egyetertek. nekunk a mellette levo faluban volt hazunk, Varvolgyon. es ha Lesencetomaj fele gurulsz le a Balcsi-partra, gyonyoru kilatasban lesz reszed.:) (es nem mellekesen jo kis bortelmelo videk)
|
KRAVEN | 5461 | 2010. május 13. 07:08 |
Gratulálok mindenkinek, aki a várlátogatós "endurance"-túrán végigment. Nem lehetett semmi!
|
Szotyi | 5460 | 2010. május 13. 00:07 |
Sziasztok! Vadász,egy régebbi karkád nyomán a hétvégén meglátogattuk páran a rezi várat,fenomenális kilátás,Mo-n sztem a top10-ben benne van...........ezúttal is köszönet az ötletért!:)) |
totokalmi | 5458 | 2010. május 12. 21:11 | Válasz erre: 5457 |
ez egy fekete gép volt a srác aki rajta ült full sport bõr ruhában és nemnagyon kímélte a gépét. mondjuk én sem!
|
Maxxy | 5457 | 2010. május 12. 17:49 | Válasz erre: 5456 |
A fene a jó dóóóóógát,az két hete utánunk is vágtázott! Hildnél megelõztük,mert cammogott,aztán még 180-nál ott volt mögöttünk! Mondok ebbe millen motor van?
|
totokalmi | 5456 | 2010. május 12. 16:21 | Válasz erre: 5452 |
én is voltam motorozni szombaton kicsit, összeakadtam egy nagy suzuki intruderes kollégával a 6-oson.elég bevállalós volt a tag, ráadásul utassal. meglepõdtem mert mikor megindult nyeleznem kelett a vasat hogy a nyomában maradjak.
|
totokalmi | 5455 | 2010. május 12. 16:15 | Válasz erre: 5453 |
majd egyszer ha tehetem én is elmegyek egy ilyenre.../mondjuk az még nem mostanában lessz/
|
karika111 | 5454 | 2010. május 11. 19:50 | Válasz erre: 5453 |
igaza van csabu987-nak,most meg itt ülünk mert per pill nálunk szakad a lé,nem kicsit nagyon. szerinted melyik 5 vár volt a legtetszetõsebb számodra én is készültem,de nem jött össze,egyik családtaggal "egészségügyi intézményeket látogattam" |
Maxxy | 5449 | 2010. május 8. 19:55 | Válasz erre: 5448 |
Annak aki átment a határon,annak biztos! Engem meg egy másik kollégát visszafordítottak a határról,mert lejárt a személyink! De megoldottuk Pécsváradon a Vadász étteremben a finom ebédet. Aztán Mohácson csatlakoztunk a többiekhez! De mint kiderült az az étterem ahová mentek a többiek,be volt zárva,így sokat nem vesztettünk. |
Szotyi | 5448 | 2010. május 8. 18:14 | Válasz erre: 5447 |
Ja,de én már meg is jöttem!:)))) Jó volt a hal lé a horvátoknál? |
Maxxy | 5446 | 2010. május 6. 17:53 |
vadasz | 5445 | 2010. május 6. 14:01 | Válasz erre: 5441 |
Teló, idomok, zár/H.i.s.s, kipuffancs - ezek amik miatt érdemes lehetett volna, de beszéltem Milánnal, elviekben már tisztázódott az ügye.
|
DaniD | 5443 | 2010. május 6. 12:03 | Válasz erre: 5440 |
Õõõõ, assszem S-es. Gondolkoztam már rajta, hogy eladom, de az a baj, hogy mi jót tudnék helyette venni? Azt sem tudom mit adnának érte. (tudom Zöld1, 20at :) Tehát, csak ki kéne pótolni az összeget... De mostanában annyi pénzt szórtam el motorhoz kapcsolódó dolgokra, hogy jáááj! Még gyári bukókeretet is vettem 22ért, lehet lámaság volt, de mindegy, így nyugodtabb vagyok. Most már jó lenne csak bengára költeni. Ja, a Tátárában talizunk... és utána a lóvét teszem a fejemre? :) |
Kazam | 5442 | 2010. május 6. 12:02 | Válasz erre: 5441 |
Egyébként engem az is érdekelne hogy egy 17ekm-t futott motornál miért kellett átszerelni a dobot? Liluási nyomokból látszik hogy arrébb került a dob |
K.Istvan | 5441 | 2010. május 6. 11:50 | Válasz erre: 5432 |
Jók ezek? Pár hónapja regisztráltam egy srác ugyanilyen gépén hogy fõtengelyes. Óra szerint ennek hirdetetének duplája van benne (34ekm), de azért az nem egy nagy nyeremény. Most kuporgat szerencsétlen egy pótblokkra, hogy cserélni tudjuk a kopott szart... Ezt sem akarom elhinni hogy 17ekm van benne. Szerintem ezekben a gépekben nem lehet hosszútávon gondolkodni. Nem egy örök darabok számomra. és ezzel nem a jelenlegi tulajokat akarom megbántani, csak kételkedem a hosszútávú tartosságukban. Tapasztalataim szerint túl sokat kell áldozni a felfújt teljesítmények oltárán. |
zold1 | 5440 | 2010. május 6. 11:16 | Válasz erre: 5439 |
Milyen méret az XR? Ha nagyon nem jó, húszba átveszem :DDD A tátrában találkozunk :D
|
DaniD | 5439 | 2010. május 6. 10:31 | Válasz erre: 5437 |
Biztos igazad van Vadász, mert 4-5 bukó még soha nem volt a fejemen egymás után. Sõt, a Grexet sem boltban vettem, tehát még soha nem vettm boltban bukót. Talán majd jövõre veszek valami újat, és akkor már így fogok eljárni a vásárlásnál. Bár gondolkodom még ezen a whisper strip kit-en, mert a hangáj túl nincs más gondom az xr1000-el. Na, ha magjön az adóvisszatérítés. Abból tán majd fussssa... |
DaniD | 5438 | 2010. május 6. 10:23 | Válasz erre: 5435 |
Hmmm... köszi Zold1! Úgy látom nincs ilyenem, de menjek én a pi...ba! Annyira nem lehet zavaró, ha idáig még eszembe sem jutott rákeresni erre :) Egyébként több, mint 10ezer felett van a cucc ára :( |
vadasz | 5437 | 2010. május 6. 10:13 | Válasz erre: 5433 |
mingyá más a megyecske fekvése.... (mámirnt 25 ért) Ettõl függetlenül... ...sisakot fejformára. Menni is lehet vele sokhelyen (euromotor), de felpróbálni a louis-ban tudsz mindent. Amúgy a 4-5. sisakodnál már felpróbáláskor tudni fogod a várható menet-eredményt. |
DaniD | 5436 | 2010. május 6. 10:13 | Válasz erre: 5434 |
Lehet... akkor ezentúl próbálok sportosan közlekedni :) Anno mondták, hogy jó vétel, felpróbáltam jó volt rám. Tesóm meg piszkált, hogy mindenképpen vegyek egy minõségibb sisakot, ezért megvettem. 25nél olcsóbban amúgy sem nagyon kaptam volna jobbat, kényelmesebbet. Csendesebbet talán igen. |
zold1 | 5435 | 2010. május 6. 10:10 | Válasz erre: 5433 |
Ja, Whisper strip kit van benne? Ha incs, vegyél, csendesebb lesz!
|
zold1 | 5434 | 2010. május 6. 10:03 | Válasz erre: 5433 |
Az Xr1000 sportsisak, azért huzatos. Egy spanom vett egy akciós raidet, nagyon kipróbálnám, sokkal könnyeb a bukó és kisebb, mint a schubim.
|
DaniD | 5433 | 2010. május 6. 10:00 | Válasz erre: 5430 |
Nem sértesz meg, így jár, aki váleményt kér, ad. Ezt sem hallottam még, hogy fejformára kell bukót venni. Egyáltalán ki lehet próbálni? Az, hogy egyszer felveszel egy sisakot két percere az nem túl sokat árul el. Legalábbis nekem nem. A Shoeit meg nem a neve miatt vettem, hanem mert kellet egy új bukó, mert a Grexre azt mondták, hogy az bukás után kuka, bár látjatóan nem repedt meg, csak kracok voltak rajta. Azért vettem meg az "drága" bukót, mert szomszéd "szegényember" vett egy vörös Ducatit, és két alakalom után úgy gondolta, hogy 25ezerért megszabadul a feket xr1000 bukótól, mert nem passzol a veres géphez :) Annyit megért! Mégha balfasz is vagyok :) De továbbra is tartom, hogy a bolti áron nem érné meg (nekem). |
vadasz | 5432 | 2010. május 6. 09:56 | Válasz erre: 5415 |
Milán: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600f4i-3766513 Ezt meg kéne venned, de azonnal... ...Sajtis akciót meg félretenni, illetve egyeztetni vele. |
Kazam | 5431 | 2010. május 6. 09:50 | Válasz erre: 5429 |
A múltkori sorompós sztorim alapján én nem vennék. A szõr feláll a hátamon ha rá gondolok hogy mi lehetett volna ha felnyitott áll részbe beakad. Így a felnyitott plexit törte csak le.
|
vadasz | 5430 | 2010. május 6. 09:30 | Válasz erre: 5428 |
Fej alakra kell bukót venni.... ...az hogy shoei semmit nem mond arról, hogy az a sisak jó! Jó valakiknek! ... Nekem pl a schuberth C3 at kivéve az összes schubi olyan mint ha rám csinálták volna. C3 sehogy nem jó.. Shoei pedig egyik sem. Ennyi. Shoei amúgy se a csendességrõl híres. Pénzt meg azért fizessen extrát valaki, hogy valami extrát kapjon, ne a névért. Példának okáért én egy S1 Pro-t ha vennék az nekem érdemes lenne, mert tudom hogy elõrelépés, de egy petákot sem szabad áldoznom akármilyen hyperszuper CARBON shoei übercsúcs 2000 eurós sisakra, mert szarabb lesz vele menni nekem mint egy robeszsisakkal. teccikérteni??? nem sértegetni akarlak, de az hogy a shoei-d nél összevissza megy a levegõ a fülednél, és hogy most azt mondod nem érte meg... az egyedül a te balfaxságod :D |
DaniD | 5429 | 2010. május 6. 09:18 |
Viszont, gondolokodom felnyitható állrészes bukón... (ha majd lesz rá elég pezóm) Van valakinek? Mik a tapasztalatok? Airoh-rók hallottam eddig, hogy hangos. Pedig szimpi lenne egy ilyen beépített napszemöveges, felnyílós megoldás. |
DaniD | 5428 | 2010. május 6. 09:08 |
Hajhó! Bukókra reagálva... nekem egy 10rugós Grex-em volt, most egy Shoei XR1000 van. Egyelõre az a véleményem, hogy többet nem fogok ilyen drága bukót venni. Nem látom értelmét. Ugyanis, kb. egy súlyban vannak, ugyn olyna hangosak, ráadásul az xr1000-ben folyton maszkot kell hordanom, mert olyan bántóan cirkulál a fülemnél a levegõ, pedig nem nagy rám. Jó, valóban masszívabb a Shoei, de nem annyival, amennyivel drágább. Talán kicsit túl van árazva a többi méreg drága társával együtt. A Grexel már borultam is, gond nélkül vittem ki vele egy szélvédõt úgy, hogy kicsit fémet is ért. Bár szerintem ez még nem nagy kihívás egy normál sisaknak. Valahol a kettõ között lehet az optimum. |
vadasz | 5427 | 2010. május 6. 09:02 | Válasz erre: 5426 |
felesleges.. ...azon úgy is kettõ van, csak át kell tenni központira a pancsin, beállítva az erõkarokat. Bandikába meg úgy jó ahogy van :D
|
Kazam | 5426 | 2010. május 6. 08:52 | Válasz erre: 5424 |
Ötlet: Két motort egyszerre úgy sem vezetsz. Meg egyébként is szereted szerelgetni. Ott a pannóniában a hátsó tag és mindig abba rakd bele amelyikkel menni akarsz.:) |
vadasz | 5425 | 2010. május 6. 08:39 | Válasz erre: 5419 |
Beszéltem HD-Matyival élõben ! ! ! Azért durva egy fazon, bár meglepõen sok dologban egyet értettünk. Nem a sárvédõvel van a baj azt mondta, hanem hogy a motornak az aerodynamics-ja support-olja a mud-ot, hogy menni összevissza! |
K.Istvan | 5423 | 2010. május 6. 08:02 | Válasz erre: 5411 |
TayRol | 5421 | 2010. május 6. 07:43 | Válasz erre: 5420 |
nekem raid2-m van, 2 eve vettem akcioban imet-nel 59-ert. nagyon szeretem, kicsi, konnyu es a pinlock is jo rajta. maximalisan ajanlom. most a fekete van akcioban, ha jol latom. http://imet.hu/index.php?content2=termek_kiir&termek_id=1128354349&szint1=++++++++++++++++++SHOEI+BUK%C3%93SISAKOK&szint2=C,+Z%C3%A1rt+RaidII&szint3=&szint4=&termek_neve=%20SHOEI%20Raid%20II%20Fekete&list=kep_kiir |
zold1 | 5420 | 2010. május 6. 07:19 | Válasz erre: 5415 |
Nem tûnik az év bizniszének. A hjc-nél szinte mindenki kiemeli hogy állati zajos és párásodik szépen. Felõlem karbonszálas is lehet 20 ezerért, olyan sisakot akkor sem vennék. Pláne, hogy szezonon kívül a shoei raideket 60 ezer körül akciózták több helyen is. Kérdezd meg kecskeméten a rodeo ride-nál, van-e még nekik. |
Kazam | 5419 | 2010. május 6. 07:08 | Válasz erre: 5417 |
Már mondtam hogy a motor nem digitális vezérlésû plussz ha nem bántanád az elefántokat akkor lehet hogy kevesebb vizet kapnál:DDD Tanulhatnál HD Matyitól. |
Kazam | 5418 | 2010. május 6. 07:05 | Válasz erre: 5415 |
Jelenleg Laser FiberPro bukóm van. Rohadt szar konstrukció a plexi zárszerkezet. Még egyszer nem venném meg. Kb az a kategória amit linkeltél. Az eddigi tapasztalatom alapján ez az árkategóriájú sisakok ilyenek. Most spórolásfázisban vagyok. Addig powertape. |
vadasz | 5417 | 2010. május 5. 22:43 | Válasz erre: 5416 |
a gyári akkor ehhez képest xart sem ér. Szépen vizes lett minden.. mondjuk még a blokk is hátulról, pedig oda tuti nem ver a kerék... ...lehet mások voltak a körülmények.
|
csabu987 | 5416 | 2010. május 5. 22:07 | Válasz erre: 5412 |
Az én sárvédõm már tesztelve volt. Ötösre vizsgázott. Szutyok a rendszámtábla-tartó belsõ felén és a legõvillán volt csak kétoldalt. Kerékjárat elsõ kétharmada és a rugóstag tiszta.
|
Mano81 | 5415 | 2010. május 5. 21:51 |
E havi Sbk-ban van egy cikk, Shoei X-spirit sisakban a lap egyik korábbi (és jelenlegi) szerkesztõje megúszott egy fának fejelést 90km/h körüli csúszás után. Ha tehetném ezt venném, vagy valami hasonló csúcskategóriát. Az élet viszont mindig kompromisszum. Most talán a legjobb ár/érték arányú sapka HJC ZF-10. 40 Mátyás király portréért kapsz egy üvegszálast. Szerintem nem rossz. |
zold1 | 5414 | 2010. május 5. 21:30 | Válasz erre: 5405 |
Ha behozod az oázishoz, menjél be az euromotorhoz és vegyél egy schubertet. Arra van 3 év gari. Más kérdés, h valószínûleg nem lesz rá szükség :D Az elõzõt 4 évesen adtam el, annyi volt a különbség az újhoz képest, hogy kcsit kitágult. |
vadasz | 5412 | 2010. május 5. 15:55 | Válasz erre: 5411 |
Esõõõ ! ! ! ! Oly rég volt már... ...kiváncsi leszek a szárvédõ "mit tud" :D :D :D
|
KRAVEN | 5409 | 2010. május 5. 13:17 |
Köszönöm mindenkinek a bíztatást :-) Bandi! Caberg ügyben a Motoroázist keresd. Nagy szutyok az egész márka, de a márkaképviseletet õk látják el és a hozzáállásuk elég pozitív. Nekem is széthullott a Cabergem. Hosszú story nem ecsetelem, a lényeg, hogy volt alkalmam megszemlélni a teljes szerkezetét. Az biztos, hogy ha a bukóm múlik az életem, akkor meghalok... A mûbõr repedezése lett volna a legkisebb bajom. Anyagában törik minden a csapolásnál (felnyitható), a plexi rideg, törik, a csat egy kifújt tojást sem ér, stb... Pedig mikor vettem egész masszív darabnak nézett ki. István! Én is bejelentkezek, a meglévõ rugóstag probléma megoldása mellett beépíthetnél nekem egy légkondit/fûtést, illetve a kedvesemnek a dauer búrát masszázsfunkciós hajmosó tállal. De csakis áramvonalas kivitelt. Szerintem 20 perc alatt befaragod! :-)) |
Bandi1200 | 5408 | 2010. május 5. 12:56 | Válasz erre: 5406 |
Az a baj ,hogy a forgalmazó is csak azt tudta tanácsolni ,hogy forduljak a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyelethez. Illetve ha Bp.-en járok vigyem be megnézik. A bukók nem minõsülnek tartós fogyasztási cikknek! |
vadasz | 5406 | 2010. május 5. 12:12 | Válasz erre: 5405 |
Ez kamu! :D :D :D Át akarnak baxni, illetve már meg is tették. Tessék a sarkadra állni. A tecsó-zsemlén kívül mindenre 1 év a törvényi garancia, 6-hónap nincsen. Amúgy meg KRAVEN a nagy Caberg mágus/mûkedvelõ, szentem õ szívesen ecseteli neked a Caberg minõséget, Caberg imidzst, Caberg biztonságot stb. |