jo_lenne_tudni | 5709 | 2010. május 31. 15:12 | Válasz erre: 5707 |
En is koszi, most mar tudom a cikkszamot. :-) Konzolom megmaradt, sajnos a plexi vette fel a billenesnel az utest, es tort rogton. Konzollal egyutt volt kb. 20000ft, par eve. A konzol kis ugyesseggel es szakertelemmel le is gyarthato. Egy hatranya van meg a plexinek, hogy nem allithato. Ahogy nezed a foton, maga a konzol es a plexi is ket-ket csavarral van felfogatva, fixen all (nekem mondjuk pont jo). |
TayRol | 5708 | 2010. május 31. 15:09 | Válasz erre: 5703 |
ja, es 22 ezer lenne a givishopbol mindennel egyutt.
|
TayRol | 5707 | 2010. május 31. 15:04 | Válasz erre: 5703 |
szia! ez a givi 245a tipusu plexi, csak kell kulon hozza egy a168a nevu tartokonzol is. eleg jol nez ki. koszi az infokat, hasznos volt!:) |
genier | 5706 | 2010. május 31. 14:57 | Válasz erre: 5692 |
Röszke M0 távot egy seggel végigülni és nyakkal kibírni csak álmomban létezik, -- Ehhe, volt közben azért egy 286 km-es etap is, egy seggel... :-)))))))))))) |
jo_lenne_tudni | 5705 | 2010. május 31. 14:54 | Válasz erre: 5704 |
K3-K4, fejidomos, kek szinu Banditot kerestem (pl. tangerine-e,a mi volt). Ezzel szemben vettem egy K5-os, nakedet. A szine majdnem stimmel. :-) Igazabol a $ volt az oka. :-) Szerintem jol is all ez a plexi a nakeden. Tipusspecifikus, nem univerzalis. |
jo_lenne_tudni | 5703 | 2010. május 31. 14:35 | Válasz erre: 5668 |
Talan en vagyok az egyetlen, aki szereti a kisplexit a nakeden. A linken lathato Givi volt a motoromon ket hettel ezelottig (megbillent a motor, es mire elkaptam a plexi elpattant egy oszlopon): http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C08%5C06%5Cbikepics-986034-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C01%5Cbikepics-760221-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C01%5Cbikepics-760223-full.jpg Most keresem, hogy mi volt a cikkszama, mert a Givi oldalan mar nem talalom. :-( Eleg nagydarab vagyok, de ennek ellenere messze jobb vele motorozni, mint nelkule. Nekem pont a mellkasomrol elvette a szelet, a fejem mar szelben volt kint. Semmi bugas, turbulencia. Nyaridoben priman latszott a hatasa, mert csak a vallaim sarka volt bogaras, a kabat nem. A menet kenyelmesebb lett, a szamomra kenyelmes 100-120 120-140-re nott, ami az elofordulo napi 6-700 kilometeres kanyar alatt nem mindegy. Hatranya, hogy kb. 20000ft volt, es a bogarak egy reszet a sisakra tolja fel. |
Yossarian | 5702 | 2010. május 31. 14:23 | Válasz erre: 5698 |
Én az elõzõekben már véglegesültem, de ha van még abból a 2k-s szállásból, akkor arra is igényt tartanék. Elõre is köszi. |
vadasz | 5701 | 2010. május 31. 12:09 | Válasz erre: 5700 |
Csodálkoztam is hogy mi a pék van, de nem akartalak "baxtatni" így gondoltam majd csak szólsz valamit :D Azé azt az elcserélhetetlenséget lehet pöcögtetném még a helyedben, csak mert tapasztalatból tudom, hogy lehetetlen nincsen sajnos/szerencsére. |
csabu987 | 5700 | 2010. május 31. 12:04 | Válasz erre: 5698 |
Én sajnos elcserélhetetlenül éjszakás leszek, azért nem reagáltam. Borzasztóan sajnálom, de nem tudok mit tenni((((((((((
|
vadasz | 5699 | 2010. május 31. 12:04 | Válasz erre: 5697 |
Én még az elsõ schubinál vagyok, egy 120 Euró volt zsír újan, de megkarcolt fényezéssel. Tavaly ráköltöttem 50 eurót, mivel csereérettnek itéltem meg a plexit és a mechanikát, a kédergumikat. Nem bántam meg a dolgot.
|
vadasz | 5698 | 2010. május 31. 12:00 |
Lassan fixálásra kerül minden majd a tréninggel kapcsolatban. Kérdésem lenne, hogy akkor további ember nem akar e jönni? 1-2 embernek még van hely ha jól számoltam. Csabu?
|
zold1 | 5697 | 2010. május 31. 11:36 | Válasz erre: 5696 |
A második schubertet koptatom. Az elsõ 27 volt, a második 32
|
reznor | 5696 | 2010. május 31. 11:29 | Válasz erre: 5695 |
Grex sisak, ez legalább csendes, nem karcmentes a plexije, ezért nem is karcolódik.. :) A sors furcsa fintora ez. A legelsõ bukóm: AGV volt, megvan még, a kutyának sem kell 65ért megvettem, és egy kalap szar az egész. Karc és páramentes plexije párásodik és azonnal karcossá vált, pedig normálisan kezeltem. Aztán vettem rá 12000 ért egy újabb plexit, ami megint karc és páramenetes, nah az is tiszta karc lett 1 hónapon belül, és ráadásul letépte a fejemet a szél vele. Nem tudtam közlekedni normálisan a motorral. Erre megvettem a "szar" grex-et és nem éreztem, hogy a zárt buksi a fejemen van. Annyira könnyû és jó a buksi, hogy eszméletlen az agv-hez képest. Aztán vettem hozzá sötét plexit 3000-ért, és még mindegyik tök jól bírja, immár több mint 2 éve. Nos ez az érdekes... :) Nem karcolódik, mert nem karcmentes, nem párásodik annyira, mert nem páramentes, kivül belül letakarítom, amivel a filmréteget leszedem róla, ami védene párásodás ellen, és az égvilágon semmi baja sincs. 200ezer forintom nincs a schubertre, nem vagy airton senna. Ráadásul a jó eladós duma: olyan sisakot vegyél, amennyit ér a fejed... :) Nos bejelentem, hogy nem ér sokat, ezért max 30.-ig megyek el buksiban, tovább nem. Már nem tudom, hogy mit gondoljak bukó téren, szerintem bebuktam az AGV airtechet nagyon. Volt rajtam egy arai is, amit nagyon dícsértek, hát csendesebb volt, de nehezebb volt tartani a fejem mint a grex esetében. OFF: Gyurcsánynak, Orbánnak meg az országnak szerintem marhára mindegy, hogy élek vagy sem... |
zold1 | 5695 | 2010. május 31. 10:21 | Válasz erre: 5692 |
"Én 2007-2008-as gépet szeretnék, az meg gondolom már vizes és injektoros, így feltehetõleg nem kell semmilyen finomhangolás a gépen" Próbálj ki egy levegõt, meg fogsz lepõdni. Van egy sejtelmem: Milyen sisakod van? Szerintem az a ludas abban, hogy nem bírod hosszú távon. Saját példa: Grex felnyithatóban 120 volt a max utazó, amit elviseltem, max 100km-ig. A schubertben ugyanazon a motoron 150km 150-nel-re nõtt. |
Kazam | 5694 | 2010. május 31. 10:14 | Válasz erre: 5692 |
Én alacsonyabb vagyok nálad de még állítható meredekebbre a plexi. A Röszke_M0 nem 130-al volt.:) A Volos-Röszke volt kresz szerint.:) Komolyan mondom hogy óra szerinti 140-145-el a világból ki tudunk vele menni. A nyakunk bírja. K7-es vizes injectoros mocim van. Tényleg kezdõ vagyok mert az "A"jogsim is 2007-es. Ebbõl kifolyólag alapjárat közeli fordulaton próbáltam közlekedni. 1500-as fordulattól kb 3500-as fordulatig nagyon egyenletlen volt a teljesítmény leadása a motorfék számomra adagolhatatlan volt. Kezdõként nagyon szar volt 2-esben egy körforgalomban amikor próbálom dönteni és rángat, ugrál. Elõször jött a környezetvédelmi tiltás kiiktatása. Sokat segített. De most már tudom hogy gyárilag szar volt a szinkron és a TPS szenzor beállítás. Akikrõl tudok azoknak mindenkinek rossz volt a beállítás. Került be egy PC is. Bár lehet hogy most elõbb tsanyi-val iratnék próbából egy térképet. Jelenleg a teljesítmény leadás lineáris. Tehát ahogy tekerem a gázkart úgy húz a moci. A durva az hogy a motorféket is a gázkar állásával arányosan adagolhatom. |
Yossarian | 5693 | 2010. május 31. 09:41 | Válasz erre: 5692 |
A K7-K8-K9 nem igazán különbözik egymástól. Finomhangolni egyiket sem KELL, de mindegyiknek elõnyére válik.
|
reznor | 5692 | 2010. május 31. 09:37 | Válasz erre: 5684 |
Helló Kazam! Nah akkor én is részletezem az eddig tapasztaltakat: Elõször is, köszi, hogy leírtad a véleményed és nem alkalmaztál "szépítést", ez így korrekt. A felsorolt hibáktól függetlenül, ahogy látom ezzel együtt elfogadod a motort és szereted is. Pont ezt írtam korábban, csak én kompromisszumként fogalmaztam. Röszke M0 távot egy seggel végigülni és nyakkal kibírni csak álmomban létezik, én ettõl a teljesítménytõl már nagyon elégedett lennék. Ez azt jelenti, hogy 150 km autópályán 130-al. Ez a táv nekem autópályán ezzel a sebességgel nemigazán bírható. Általában fehérvártól pestig, vagy újvárostól pestig autópályán kb 50km éppen elviselhetõ és õszintén az igazságot megvallva elég fárasztó nekem a 186cm-el. 150km-t egyéb utakon bírok vele, ha pl.: a mostani horvát túrát nézzük, (egyezik a 2 évvel ezelõttivel), akkor Bosznián keresztül próbálunk meg sibenikbe eljutni. Ilyen túrákon a kollégámmal kb az elsõ 150km egy seggen, majd egy alapos pihenéssel megy. Utána azonabn már általában 100km ami bírható, nem több. A moci amúgy is 200 km után már érett egy tankolásra, pici a tankja. Max 250km-t megy el, de akkor már benzinszaga sincs a tanknak. Attól nem félek, hogy egyéb úton bármi bajom lenne a banditnak, szerintem ott minden motor tökéletes szélügyileg. Az autópályát meg ha tehetem elkerülöm. 2 éve sietnünk kellett haza trogirból és végignyomtuk pályán. Hát gyorsan hazaértünk, de hullák voltunk, mikor leszálltunk a géprõl. Többet nem akarok ilyet. Vagy megyünk pályán, de 100-al... Az is bõven elég fárasztó lesz... A finomhangolásról még majd megoszthatnál egy két részletet... Én 2007-2008-as gépet szeretnék, az meg gondolom már vizes és injektoros, így feltehetõleg nem kell semmilyen finomhangolás a gépen. Max plexi tekintetében. |
Yossarian | 5691 | 2010. május 31. 09:35 | Válasz erre: 5689 |
Én 2.1-ért vettem (üzembehelyezéssel együtt) az enyémet tavaly nyáron, pedig már akkor is 2.4 volt a listaára. A pluszokat ráköltve a Banditom kb. 20%-al erõsebb nála mind nyomatékra, mind lóerõre. A Hondának persze a presztízse nagyobb, mint a Suzukié, de ezzel nincs mit tenni.. |
zold1 | 5690 | 2010. május 31. 09:23 | Válasz erre: 5689 |
De ha meg azt nézed, hogy múlt télen 1.75 millióért dobálták az 1250-et, akkor más más a leányzó fekvése. A Honda meg kb sosem kciózik akkorát, hiába kifutó
|
Kazam | 5689 | 2010. május 31. 09:18 | Válasz erre: 5688 |
Én üzemanyag és utánajárás nélkül 230-at mondanék. A Honda és Suzuki oldaláról CBF1000F ABS Ár reg. adóval 2 698 000 Ft GSF1250SA 2 398 000 Suzuki+230eFt=2628000Ft Tehát 70eFt-al drágább a Honda. Ezért kombinált ABS és állítólag jobb fék van. Ahogy én tudom a Honda alkatrészek drágábbak. A kérdés csak az hogy a Honda mennyire van pariban az "átépített" Bandittal?? |
Yossarian | 5688 | 2010. május 31. 08:59 | Válasz erre: 5684 |
Annak ellenére, hogy elismerem az említett hibákat, fenntartom az ár-érték arányról alkotott véleményem, mivel a problémák orvosolása kijön kb. 200kHUF-ból és akkor már igen jó motorrá válik, míg a hasonló tudású Hondák, Yamahák, Kawák minimum fél millával (de inkább többel) kerülnek többe..
|
zold1 | 5686 | 2010. május 31. 08:45 |
A kazam által említett problémákra itt a megoldás: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit_gsf_1200_s-3714411 Nagyobb fejidom, léghûtés, karburátor. Tonnányi aftermarket alkatrész, 160 LE-ig tuningolható igény szerint, nem kell ülsét cserélni, hangolni, elég szélesek a tükrei, mondjam még? :DDDD |
Kazam | 5685 | 2010. május 31. 08:34 | Válasz erre: 5684 |
Ja és ha kellõen motiválta teszel valamelyikünket még fel is ülhetsz rá. :)
|
Kazam | 5684 | 2010. május 31. 08:29 | Válasz erre: 5667 |
Elöljáróban annyit hogy én nagyon szeretem a banditánkat. Azért az eddigi tapasztalatom alapján ez a legjobb ár-érték arány nem biztos hogy megállja a helyét. Saját tapasztalat (K7): A gyári ülés kényelme szar. A tükör szár rövid. Kormány alacsony. Motor gyári beállítása szar. Összeszereléssel akadhatnak gondok. Ezek korrigálása után nem igen tudok olyan motort ami ennyi mindenre használható. 173cm vagyok és van gyári túra plexim. GPS szerinti 135km/h tartósan (több száz km) még az utasnak is vállalható. Röszke-M0 távon 160-al már jól esett a megállás mert a nyakunkat éreztük. Erdélyt és Ukrajnát utassal feldobozolva megjártuk. Ahol nem akad fel és nem süllyed el mint bármelyik másik motorral a bandittal is el lehet menni. Mindaddig amíg húzod neki (nehéz az orra) nem túl gázos. Az elsõ fékkel nem vagyok kibékülve. Hogy mennyire kezelhetõ?? Én kezdõ motornak vettem és még élünk. Igaz hogy szinte azonnal finomhangolva lett a motor. Egyébként látogass meg minket a Vadász által szervezett okításon. Lesz ott egy-kettõ BB-t |
reznor | 5683 | 2010. május 31. 08:06 | Válasz erre: 5682 |
OKé oké... Ha rámszakad a bank, akkor veszek 3 milláért egy 2008-as FJR-t. Tehát akkor van ez a kategória, meg van az olcsóbb kompromisszum kategória. Ez alapján inkább a gsf kedvez megint, aztán némi barkácsolás és ügyeskedéssel lehet, hogy van mód valamit javítani a szélvédelmén. Nyilván mosta legnagyobb feladat, hogy eladjam a vasamat és utána már csak válogatni kell, meg számolgatni. Ez a könnyebbik része. |
zold1 | 5682 | 2010. május 31. 07:26 | Válasz erre: 5680 |
Fjr, R1200Rt. Ezeknek az árából kijön egy bandit, egy használt pályagép, egy krosszmotor meg egy városi ingázó.... |
reznor | 5681 | 2010. május 30. 23:03 |
honda cbf 1000? vfr800? van még valami 1000 körüli? A full gasnal tegnap volt tesztnap. Nah errõl lemaradtam... :) De jóó...
|
reznor | 5680 | 2010. május 30. 23:00 |
Akkor, ha nem bandit akkor mit ajánlanátok, ha a szélvédelem lenne az egyetlen szempont vásárláskor? (Tudom: egy jó autót... :) Koncentráljunk a mûanyag túragépekre, csoppert egyelõre nem akarok még, majd késõbb... )
|
Yossarian | 5679 | 2010. május 30. 23:00 |
Mégvalami. Ár-érték arányban az 1250-es Bandit szerintem az egyik legjobb motor a piacon.
|
zold1 | 5678 | 2010. május 30. 22:49 | Válasz erre: 5675 |
Ahogy Yoss mondja, nekem tökcsupasz, kereklámpás van. Telefonálj körbe pár suzuk szalont, a full-gas nak mindig vannak tesztmotorjaik.Lehet h a banditnak robosztus az eleje, de a kormány is sokkal magasabban van, így nem kapsz többet, mint a 600f-en szerintem. |
Yossarian | 5677 | 2010. május 30. 22:41 | Válasz erre: 5675 |
Amelyiken nincs plexi meg idom, azon nincs turbulencia sem. Ezt írta zöldi. Ha kihúzod magad a plexi mögül, akkor érzed, hogy a szélnek van ugyan nyomása, de nem rángat, nem zajos.. A fejidomnak azért van más elõnyös hatása is, ezért én nem váltanék nakedre, de kétségtelen, hogy a szélvédelem nem tartozik ezek közé :) |
csabu987 | 5676 | 2010. május 30. 22:31 | Válasz erre: 5675 |
Van lehetõséged kipróbálni, a suzuki szokott tartani tesztnapot, olyankor minden típus kipróbálható.
|
reznor | 5675 | 2010. május 30. 22:26 | Válasz erre: 5671 |
Hali! A naked alatt mit értessz? Totál plexik meg mûanyagok nélkül, vagy csak az alsó idomrész (oldal és hasidom) nélkül érted? Ezt a szélzaj, szélnyomás témát körbejárhatnánk, de nem tudom elhinni, hogy a 600f-hez hasonló szélvédelmet nyújt csak. Ezt a kinézete miatt gondolom így, mert a banditnak van egy határozott robosztus eleje, ami miatt nem tudom elképzelni, hogy ugyanolyan, vagy szarabb legyen a szélvédelme, mint a 600f-é... Szerintem máshogy nem fog menni, csak kipróbálással. A gond az, hogy kipróbálásra nemsok lehetõség van, és én meg szeretnék venni hamarosan, mert július közepén azzal mennék már túrázni. Ha nem, akkor meg nem érdemes kapkodnom a kis 600-as eladásával. |
csabu987 | 5674 | 2010. május 30. 22:24 |
Enyém 2008.07. havi. Futásteljesítménye 18e km. Még garanciális. Semmiféle gond, meghibásodás. Fogyasztás nekem 5-6l között (utas és málha nélkül, 50-ig felkapcsolva hatba és utána nem váltok, visszakapcsolás felesleges). Kényelem számomra tuti, utasnak szintén. Gyári plexire kívül krómcsík ragasztásával oldottam meg a szélvédelmet. 177 cm vagyok és a homlokomra csapódott a menetszél. Krómcsíkkal a gondom megszûnt. Utáltam hogy nincs fokozatjelzõje, megoldás: GIPRO. Utáltam, hogy a kerék televágja a kerékjárati ívet meg a rugóstagot dzsuvával, megoldás: utángyártott hátsó sárvédõ. ABS párti vagyok. Létezik az a pillanat, amikor a hülyeségedet az elektronika küszöböli ki. |
Yossarian | 5673 | 2010. május 30. 22:06 | Válasz erre: 5671 |
Én egy hete ültem egy FJR1300-on, amin félautomata váltó volt. Hát mit mondjak.. a t*kömnek sem kéne :) A motor egyébként nem volt rossz, bár nagy bálnának éreztem a bandit után, pedig a bandit nehezebb..
|
Yossarian | 5672 | 2010. május 30. 22:04 | Válasz erre: 5670 |
Ha nagyon nyúlósnak találja valaki a bandit fékjét, akkor még mindig be lehet ruházni fém fékcsõ készletre, ami sokat javít rajta. Én mindig meg tudtam vele állni, talán nem olyan kemény, mint másik motorokon, de az ABS úgyis elõbb szólal meg, minthogy koppanásig húznád. Szal én elvagyok a fékjével. Egy fém szettet lehet, hogy felteszek rá, de semmi komoly bajom nincs vele. A hátsó fék minden motoron sokkal gyengébb, nyilván itt is. Nekem nem volt még vele gondom..Úgyis csak stabilizálásra való :) |
zold1 | 5671 | 2010. május 30. 21:55 | Válasz erre: 5670 |
Háj! Nekem mindig nakedjeim voltak, de sok idomos kipróbáltam. Meggyõzõdésem, ilyen magasságho túrûzni a naked az ideális. 130-150-nel egyész nap elücsörögsz rajta a pályán, országúton meg minek rohanni. Ezek a múanyagok csak szélzajt keltenek, és fárasztják az embert. NEkem még FJr se kéne, pdig az gy állat jó gép, de cibálja a bukómat a szél, meg dübörög, mint az állat. Nekem ez nem hiányzik. A csupaszon szél van, de nincs turbulencia, csak csönd. |
reznor | 5670 | 2010. május 30. 21:41 |
Köszi Yossarian! Itt amin meglepõdtem a szélvédelem: Nekem a cbr600f-en van túraplexim, van eredeti plexim és a tapaszatalat hasonló hozzád. 186cm vagyok, és a gyári plexi a mellkasomra hajtja a szelet, meg fölé, a túraplexi összegyûjti és a bukómra nyomja, ami rosszabb mindennél, ráadásul rángatja is a fejem. Szóval ennél nekem mindenképpen jobb kell, nem akarok kínlódni motorzás közben, nem azért motorozok, hogy erõlködjek megtartani a fejem és 200km után már annyira elfárad, megfájdul, hogy nem tudom élvezni a további utat. A fékek: nem vagyok pályázós típus, de szeretem magam biztonságban tudni, és szeretek vele megállni tudni, szóval elvárom, hogy harapjon a fék legalább annyira mint a jelenlegi gépemen. Az én gépemen is 320-as féktárcsák vannak, csak az 200 kiló teletankolva. Szóval ezért mertem rákérdezni erre, ezek szerint nem véletlenül. Hátsó fék milyen? Ér valamit, vagy csak csúszkál? Nos akkor remélem még a többiek is írnak véleményt. |
Yossarian | 5669 | 2010. május 30. 21:07 | Válasz erre: 5667 |
Szia! Vannak itt egy páran, akik banditot nyûnek. Szerintem egy nagyon jó motor, ami persze nyilván nem tökéletes. Az enyém K9-es, eddig majdnem 10e km került bele, semmi bajom nem volt eleddig. A gyári gumit elette 6e alatt, most Conti RA2 van rajta, majdnem benne van már 4e km és ahogy nézem még legalább kétszer ennyit ki fog bírni. A kezelhetõségével kapcsolatban én részemrõl csak jót tudok mondani, sokat megyek országúton is, városban is és teljesen megfelel mindkét célra. Kanyarvadászni teljesen jó, lábtartóig dönthetõ. A fék nem az erõssége, lehetne kicsit határozottabb, de elvagyok vele. Pályán biztos kevés lenne, de közúton még nem éreztem, hogy gond lehetne belõle. Az ABS nem biztos, hogy megéri, sztem túl korán szól bele a dolgokba. Szélvédelem. Hát ez nem az erõssége, pedig nekem fejidomos van. Én 187 cm vagyok, és pont a melltkasomra dobja a szelet a gyári plexivel. Túraplexi talán segít valamit, de sokat nem lehet várni tõle, így én kihagytam. Ez sztem nem motorspecifikus dolog, másik motornál is kb. erre lehet számítani. Kivéve persze FJR1300 meg a BMW túragépek amik gyakorlatilag üvegfalat húznak eléd. Teljesítmény, egyenetlen járás. Itt van az én motorom fékpadi mérése, a látható adatok tengelyen mért értékek, tehát a fõtengelyen ennél kb. 20%-al több lenne mérhetõ. http://kepfeltoltes.hu/100530/Yoss_bandit_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Sztem nem olyan rossz. Fogyasztás nálam 6-7 között van, de van aki 6 alá tudja vinni. Én 100+ kiló vagyok és szoktam neki húzni is, így sztem nem rossz ez a 6-7l. Szerviz 6e km-ként, nem vészes áron. Lánccal még nem volt bajom, fiatal ahhoz. Kényelem. Ez egyénenként változik, nekem megfelel, sokat el tudok rajta üldögélni anélkül, hogy le akarnék szállni. Az utasnak kifejezettem kényelmes. Legalábbis aki eddig ült rajta, mind ezt mondta. Hát kb. ennyi. Majd a többiek még elmondják a saját tapasztalatukat. |
TayRol | 5668 | 2010. május 30. 20:30 | Válasz erre: 5660 |
hat, akkor amire nekem kellene - valamennyi szélvédelem - nem latom ertelmét. ha lesz ilyen olcso, beruhazok egyre, amugy hagyom a fenebe.:) koszi! |
reznor | 5667 | 2010. május 30. 20:15 |
Sziasztok! Lehet, hogy kissé offossá teszem a topciot, de szertnék egy kérdést feltenni és valószínû, hogy a választ ebben a topicban, Ti tudjátok a legjobban. Elgondolkodtam egy gsf 1250 banditon, 2007-es, 2008-as gyártási évû gépet vadászok. Sokmindent hallottam, szerelõ ismerõsömtõl kifejezetten negatív véleményt, váltóval, összeszerelési minõséggel, motor járás egyenetlenségével, nyomatékgörbe hullámossága, váltó szétesés, stb... Aztán hallottam motoros közeli barátomat és semmi ilyenrõl nem tud, õ csak dícsérni tudja, szóval itt az ideje egy kis közvélemény kutatásnak. Jelenleg egy CBR600f-em van, 2006-os, szeretem nagyon, azonban váltani szeretnék mert nemegészen arra használom, mint amire való. Kezdetben sportos gépre gondoltam, belevágtam, nem bántam meg, de közben változtam és túra irányban mozdultam el. Az elsõ és talán legnagyobb problémám, amire várom a választ, hogy a jelenlegi gépemmel sajna hosszú távoknál tempós közlekedés esetén a szélvédelemmel gondom van, a nyakam is kikopott sajna, tehát jó -e a szélvédelem. Szeretném, ha autópályán is tudnám használni 186 cm-es magasságom mellett, mondjuk kitartó 130-as tempó mellett, nem szakadna le a fejem. Ezen kívül az utazás kényelme is sokat dob egy 6-800km-es túrán, de nem csak az én kényelmem, hanem az utasomé is. Szóval kérdés, hoyg megpakolva nyeregtáskával, hátsó dobozzal, tanktatyival 2 személlyel a rissz-rossz utakon milyen a kényelme és irányíthatósága? Erõforrás ereje: ugye nem lehet megúnni, ha kell tud tüzes is lenni, meg finom is. Mennyire irányítható könnyen, milyen a gázreakció, nyomatékbeli különbésegek, teljesítmény lyukak / megugrások, magyarul mennyire zabolátlan a jószág? Szervízelési ktg, fenntartási ktg, lánc fogyasztás, gumi fogyasztás (túra gumival), fékbetétkopás, ha esetleg árakat, és kilóméteradatok vannak hozzá, az jól jönne. Tipushibák, ha vannak ilyenek, mire érdemes nála odafigyelni? További gépek, amiket néztem: cbr1100xx, cbf 1000, vfr800. Ár szempontjából viszont már egészen kezdek gsf irányban elmozdulni. Egy 2007-es, 2008-as abs-es mennyit ér meg, és van-e értelme az abs-nek, vagy felesleges? A fékek mennyire jók? Hallottam panaszt erre is, asszem a motoros népítéletben. Városban lassú tempónál, szerpentinen mennyire nehéz az irányítása? Bocs a sok kérdésért, de mivel nekem nem volt, ezért nektek kell beavatni a tualjdonságba. Blokk megbízható? Mechanikai elektronikai hibák, futómû, stb... mennyire idõtállóak? Fogyasztás? Kinek mi a tapasztalata? Esetleg egy túra ereléyig egy tesztvezetést ki mer látatlanban nekem beajánlani? (ezt PÜ-ben intézzük és egy hétvégi túra alkalmával megyünk.) Köszi és várom a felvilágosítást, Balu |
Yossarian | 5666 | 2010. május 30. 13:23 | Válasz erre: 5665 |
Késõ :) Vettem egy ilyen lidlis cuccot..Mivel nem túl sûrûn lesz használva, akkor is lájtosan, sztem megfelelõ. Nem egy csúcskategória, de 13k-t megér sztem. 3 év gari van rá, ha behal rajta valami, akkor visszaviszem. Védelem szempontjából sztem nem rosszabb, mint a többi alsó-közép kategóriás bukó, én inkább a mechanika fáradásától és a rostély karcolódásától tartok. A rostélyból egyébként van benne egy tarcsi is. |
Mano81 | 5665 | 2010. május 30. 11:23 |
Yossarian, szerintem vegyél egy olcsóbb Grexet, de zártat. A nyitható csak probléma. Grex Nolan csoport tagja, minden bukó lexánból készül. http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1746/ Jobb mint egy lidis noname. |
KRAVEN | 5664 | 2010. május 30. 09:07 |
No, kész a rugóstag. Egyáltalán nem ördöngõsség, csak elég babra munka. Elõzetes infó hiányában 5w-s olajat tettem bele, de ez egy kicsit keményebb, mint ami benne volt, így a csillapításokat egy kicsit lágyítanom kellet. Amúgy minden olyan, mint volt. Most jönne a hosszabb teszt, de szakad az esõ :-( |
Yossarian | 5663 | 2010. május 29. 22:50 | Válasz erre: 5560 |
vadasz Biztos résztvevõk: 1. Kazam 2. Kerek András 3. Tímár Károly 4. Isti1964 5. Gráf Dániel 6. Yossarian Bizonytalan résztvevõk: 7. Csík Richárd 8. Kraven |
K.Istvan | 5660 | 2010. május 29. 06:39 | Válasz erre: 5653 |
Hello! Hogy mit ér a plexi? 15-20€-nál többet nem! :) Úgy került fel a motorra, hogy a barátom a Louis-ban belarakta a kosaramba 6 évvel ezelött, és ha már megvettem hát felraktam. Elõnye hogy a csendes búkósisakra is tud olyan turbulenciát keverni, hogy nem tudom kinyitni a szellözõt, mert olya zajos lesz tõle, pedig kicsi vagyok, és bazi nagy motorom van! :)De felfogja a mûszerfalra érkezõ bogárrajokat, köveket, meg kisebb eldöléseknél is védi a drága mögöttes dolgokat. Amúgy kb egy 140km/h-ig használható funkciója van, én még el is tudok bújni mögötte, bár elég rémisztõ látvány egy classzikus motoron popópucsítva elhaladni a gyerekülléses autók mellett... De védi külföldi túrákon használt autós GPS-emet is a menetszéltõl kisebb záporoktól. Igaziból sokat rondít a motoron, így pár hétig nézegetni kell a stokiról a garázsban esténként hogy megszokja a túlajdonosa a látványt, de sokat segít, ha a csapatban már mindenkinek ilyen van. Azt hiszem ennyi...nem hiszem hogy többet érdemes lenne foglalkozni ezzel a komoly témával. (akkor érdemes megvenni mikor a louisban ~15€) Üdv István |
csabu987 | 5659 | 2010. május 29. 05:52 | Válasz erre: 5656 |
Komlón szakad az esõ! Részemrõl ugrott a mai mutatvány! Reménykedjünk a holnapban!
|
Yossarian | 5658 | 2010. május 29. 00:28 | Válasz erre: 5645 |
Én most megnéztem a grex.hu-t, de ami funkcionalitásban a lidlis bukót hozza, az 32k. Nem 20. Ha már itt tartunk, mi az amitõl ennyivel drágább lehet a bukó? Miért érdemes a többlet pénzt kiadni? A saját példámra tudom a választ, de ha utasról beszélünk, ráadásul olyanról, aki nem szereti, ha gyorsan utazik, akkor mi a helyzet/tanács? |
csabu987 | 5657 | 2010. május 28. 21:48 | Válasz erre: 5656 |
Reggel még eldöntjük Maxxy. Ha szar, halasztjuk vasárnapra.....
|
Maxxy | 5656 | 2010. május 28. 19:07 |
Úgy látom holnap megint nem a motorozás napja lesz,hogy rohadna meg ez a tetves rohadt idõ! Persze hétköznap mikor a munkahelyen rohad az ember,akkor bezzeg süt a nap százágra!
|
Maxxy | 5654 | 2010. május 28. 18:02 | Válasz erre: 5643 |
Grex sisak ügyben...a magyarországi központi képviselet itt van a faluban /Kiskõrös/! Innen terítik egész Magyarországot! Tóth Zoltán 205506551 |
TayRol | 5653 | 2010. május 28. 17:01 | Válasz erre: 5652 |
Istvan! Latom van plexi a motorodon. Arra volnek kivancsi - bar nem tudom, milyen magas vagy - hogy kisebb lett-e a hasznalataval a menetszel, vagy nem er semmit?
|
K.Istvan | 5652 | 2010. május 28. 13:48 | Válasz erre: 5651 |
Tudom, de a "térlátásod" neked is meg van hozzá.
|
K.Istvan | 5650 | 2010. május 28. 13:25 | Válasz erre: 5648 |
Bocs. (Szegény épületgépész öcsém mivel "csakcsövekkel" foglalkozik, egyszerûen "csövesnek" szólitom, de ezzel egyáltalán nem ledegradálva a munkáját és tudását, mert én 2 fitting után már elveszítem a térlátásom a csövek között. Egy fékrendszer még pont határeset, vagy egy Mccoi.) |
vadasz | 5647 | 2010. május 28. 11:41 | Válasz erre: 5646 |
Beszéltem ma a sráccal. úgy nézem, hogy kereken 1.0K.István minõségre törekszik :D
|
vadasz | 5644 | 2010. május 28. 11:07 | Válasz erre: 5643 |
Ég és föld a kettõ. Grex jelentõset fejlõdött az elmúlt 2 évben, budget sisaknak simán jó... ...munkába járni, hétvégi gurulásokra pl.
|
csabu987 | 5643 | 2010. május 28. 10:56 | Válasz erre: 5634 |
isti1964-nek írj tükörhosszabbító ügyben. A bukóról meg annyit, hogy tegnap voltam 18e szervízen és nézegettem a Grexeket. Nolan technológia és szerintem normálisabb mint ez a Lidlis.
|
KRAVEN | 5642 | 2010. május 28. 10:41 | Válasz erre: 5640 |
Ez csak a végleges lezárófitting. Telót nem lehet "fékrendszerûen " légteleníteni, hiszen ott a munkahenger fölüli tartályból pótlódik a kipréselt folyadék, míg ez itt nem áll rendelkezésre. Ahányszor nyitod a rendszert olajpótlás miatt, azonnal levegõt szívna a menet mellett. A módszer a következõ: A rendszert külön elemenként feltöltöm olajjal. Hol spricnivel, hol a membrán rugalmasságát használva. Összeszerelem. A tartályt egy ideiglenes beépítési helyen a legmagasabb pontra helyezem. A menetelt furatba egy (átlátszó) olajtartályt rögzítek. Elõször erõteljes berugózást végzek lassan (buborék ki), majd lassan felengedem (olaj be). Ezután a tartály oldaláról is: elkezdem pumpálni (mivel nyitott, így a nyomás nem nõ, de a domborodó membrán kinyomja a bubit). Leveszem a pumpát és nyitom az ottani szelepet (olaj be). Ezt eljátszom négyszer-ötször és voila! Egy kis légtartály pumpálás közepette behelyezem a záródugót és kész. |
vadasz | 5641 | 2010. május 28. 10:24 | Válasz erre: 5640 |
De valszeg igen, csak nem jutott eszébe senkinek :LD
|
K.Istvan | 5640 | 2010. május 28. 09:49 | Válasz erre: 5636 |
Szééép! De melyik részére való a telonak? Ahol össze van csövezve a tartály meg a telo, ahhoz a fittinghez? Nem látom át teljesen a dolgot, de nem lehett volna olyan elven a légtelenítõt mint a fékmunkahengereknél, vagy akár annak a "szabványos szelepét" használni? |
K.Istvan | 5639 | 2010. május 28. 09:44 | Válasz erre: 5637 |
Ide nem lehet elégszer eljutni. Bár úgy vélem idén kemény idõjárás várható a "motoros senzonban". Az pedig komolyan beárnyékolhatja az egész élményt.
![]() ![]() ![]() |
vadasz | 5638 | 2010. május 28. 09:20 | Válasz erre: 5637 |
Cortina d’ Ampezzo – A Dolomitok királynõje
|
Yossarian | 5634 | 2010. május 27. 23:43 | Válasz erre: 5632 |
Én még nem néztem, de nekem az asszonynak kéne egy olcsó bukó, de õ elég ritkán ül föl és akkor sem lehet nagyon vele száguldozni. Viszont az eddigi bukójára panaszkodott, mert nem volt zárt és befújt a plexi alá a szél. Szerintem erre a célra ez megfelelõ lehet. Meg hát német tanúsítvánnyal rendelkezik, csak nem a bukó fogja megölni? Vagy nem tom. Viszont szeretnék egy tükörszár hosszabbítót (kiemelõt) a Banditra, de már nem emléxem kitõl lehetne beszerezni. Hálás lennék, ha segítenétek. Elõre is köszi :) |
Maxxy | 5632 | 2010. május 27. 20:52 | Válasz erre: 5631 |
Kívülrõl tettszetõs egyébként,meg a funkciói is mûkszenek,csak hát amolyan Made in China! Egyébként kispénzû nagyobbacska robogósoknak szerintem bõven jó. Végül is 13 pézé mit várnánk? |
Mano81 | 5631 | 2010. május 27. 20:22 |
Eddig nem dumáltam bele, de Csabunak igaza van. A 13-as sisak kissé gyanús, pláne hogy 20-ért már jót is lehet venni.
|
totokalmi | 5629 | 2010. május 27. 18:49 | Válasz erre: 5626 |
én vettem magamnak ma féktárcsazárat, ránézésre jónak tûnik, de még nem próbáltam ki. azért 2 rongyot szerintem megért...
|
TayRol | 5628 | 2010. május 27. 17:03 | Válasz erre: 5627 |
a vasuti atjaro elott, mielott kiersz Vadkert fele?
|
Maxxy | 5627 | 2010. május 27. 16:58 | Válasz erre: 5623 |
Yossarian! Kiskõrösön a körforgalomnál lévõ "sárga" kúton található ez a mosó berendezés,három álláson! |
csabu987 | 5626 | 2010. május 27. 09:52 |
Mint ahogy olvashattátok már párszor, vásárláskor eléggé kritikus szemmel nézem az ár/érték arányt. Megnéztem a Lidlis sisakot, de ekkora kompromisszumot nem szabad kötni.....borzasztóan bóvli. Viszont a nyomásmérõ/profilmélységmérõ nagyon tuti.
|
Yossarian | 5623 | 2010. május 26. 23:32 | Válasz erre: 5621 |
Jójó, de bennem az munkált, hogy én is kipróbálnék egy ilyet és jó lenne tudni, hogy hol tehetném. Ez nem derült ki a posztból. A sterimob egy magasnyomású mosó márka, lehet ilyennel is mosni, de szerintem nem itt van a kutya elásva. |
totokalmi | 5622 | 2010. május 26. 21:37 | Válasz erre: 5610 |
köszi! lehet hogy érdekelne ha a Kraven-nak nem kell. |
Maxxy | 5621 | 2010. május 26. 19:42 | Válasz erre: 5613 |
Yossarian! Pedig leírtam alant,hogy egy benya kút szolgáltatása itt a rezada illatú falumban! |
Norbu | 5620 | 2010. május 26. 16:09 | Válasz erre: 5618 |
Oké,ismerem az RO-t is,mondtam már ,hogy bocs. Vízkémiából írtam pár szakmai felmérõt,legalábbis hallottam már vízkémiáról..:DD.de ne fárasszuk a többieket kolléga.
|
Yossarian | 5619 | 2010. május 26. 12:41 | Válasz erre: 5618 |
ÖÖöö..ja. A számból vetted ki a szót :) Pont ezt akartam én is mondani :))
|
csabu987 | 5618 | 2010. május 26. 11:11 | Válasz erre: 5608 |
Egyébként az RO abszolút vegyszermentes, fordított ozmózis, vagyis egy molekuláris szûrõ. Ami átmegy a membránon, az 10mikroS/cm alatti sótalanvíz, szaknevén permeátum, ami fent marad az a koncentrátum, ami eldobandó. A szûrõt kell néha citromsavas vagy detergenses lemosással tisztítani. Ha pedig napokig nincs használva, konzerválószerrel kezelni. Egy db aktív szenes szürõ szükséges elõtte, ami megköti a klórt, a huminsavakat, vasat, mangánt.
|
Yossarian | 5616 | 2010. május 26. 10:36 | Válasz erre: 5615 |
Khm..tárgytalan, látom eggyel arrébb lõttem a posztot ;))
|
Yossarian | 5615 | 2010. május 26. 10:19 | Válasz erre: 5614 |
Most télleg, mit küldtél neki? A gellérthegyi víztározót? Vagy csak simán egy pohár falmelléki világost?
|
Yossarian | 5613 | 2010. május 26. 08:54 | Válasz erre: 5609 |
Maxxy: Hát ez a mosós csoda, hogy minden lejön, foltmentesen szárad, ilyesmik. Amirõl áradoztál. Mi az, hol érhetõ el? Vagy ez valamelyik kút szolgáltatása? Nekem nem jött le a lényeg a posztodból. |
zold1 | 5610 | 2010. május 26. 07:10 | Válasz erre: 5580 |
Hi! kicsit túltáraztam magam használt gumiból, egy PR2 180/55-öt át tudok adni 8e-ért. Van róla kép is, ha érdekel ;) |