28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 117173 2017. augusztus 28. 23:15   Válasz erre: 117168
Csak mondom, hogy szinte semmi sincs a márkaképviseleteknek raktáron idehaza. Én több mint 2 hetet vártam a múltkor egy generátorfedél tömítésre, amit az enyémen kívül még vagy 4 nagyon népszerű motorhoz használ a kawa(zzr, zrx,gpz különböző ccm változatai). Szóval nem bizti, hogy bemész oszt veszel abból a specko csavarból csak úgy.
    

kawa550 117172 2017. augusztus 28. 23:12   Válasz erre: 117170
Baccki, komolyan mondom, ha meglátok itt még egy ilyen akárkire vonatkozó visszahívás statisztikát, én eret vágok magamon! :)))))))))))))))))))))
    

kawa550 117171 2017. augusztus 28. 23:11   Válasz erre: 117165
Azé én jelezném(mert engemet a múltkor itten felhomályosítottak) hogy nem kell/lehet mindent ilyen feketén fehéren kezelni.
Szóval a hűséges feleség meg a lotyó közt azé van ám még csinos szexi dögös értelmes hűséges barátnő is ám! Aztat is lehet választani!
Lefordítom ezt a szegényesebb képzelőerejű kollégáknak motoros nyelvre: vehecc ám ZRX-et is bazmeg! :)))))))))))))))))))))))
    

Sander67 117170 2017. augusztus 28. 22:27   Válasz erre: 117164
Jó múltkor ment a klaviatúra csapatás a TDM és a BMW megbízhatóságáról. A TDM ezidáig csak a TPS szenzor miatt volt visszahíváson, de azok is csak a 2002 - 2005 évjáratig. BMW visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg :
2003-2011 évjáratok hátsó féktárcsa tartókonzol törés
A 2006-2009 évjáratok első fék vibráció miatti szivárgás
2013-2017 évjáratok : teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál eltörhet már enyhe terepen is
2014 évjáratok : az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal szerelt példányoknál eltörhet a lengéscsillapító szára
2013 évjáratok : váltóolaj szivárgás ( igaz ez jóformán csak Kanadában fordult elő )
    

lendvai 117169 2017. augusztus 28. 21:38   Válasz erre: 117168
Én a Shoxban vettem egy marékkal annak idején.
    

nferro 117168 2017. augusztus 28. 21:34   Válasz erre: 117167
Hát ebay bátyó túl lassú, szóval bót lesz. Bár ezidáig csak a normált láttam mindenhol. Próba szemcsere.:) köszi
    

Robi70 117167 2017. augusztus 28. 21:28   Válasz erre: 117159
Speckó, ahogy írtad. De a Yamahánál darabra vehetsz ilyet, aranyáron. Vagy motoros boltban, utángyártottat óccsóbbé. Esetleg ebay-ről még óccsóbban.
    

mati12 117166 2017. augusztus 28. 21:19   Válasz erre: 117165
Ha őszinte akarok lenni akkor természetesen a második....!
De csak azért mert az asszony nem jár ide a fórumra...:-)
    

lendvai 117165 2017. augusztus 28. 21:09  
Ha tovább bogarászik az ember nagyjából ugyanazokat találja a fórumokon is. 40% meghibásodási ráta???? Bazmeg, ez nálam tisztán válóok! :-)
Mindemellett amellett se illik elmennünk, hogy azért emellett visszatérő motívum az is a neten, hogy a japán márkák erőssége a megbízhatóságuk, mindemellett a dizájn nem feltétlenül az erősségük. Az európai márkák egy részében meg ott van a dög, még ha kevésbé megbízhatók is. Mindenki eldöntheti mi kell neki: egy hűséges feleség, vagy egy igazi hisztis bombázó ribanc. :-)
    

lendvai 117164 2017. augusztus 28. 20:46  
2016-os fogyasztói felmérés:

http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-consumer-reports-motorcycle-ratings-20160127-story.html

Ha a nyelvezettel gond van, akkor a lényeg: "A felmérés azt mutatta, hogy a japán márkák, Yamaha, Suzuki, Honda és Kawasaki a legmegbízhatóbbak, míg a Triumph, Ducati és a BMW a jelentésben finoman fogalmazva "javításra hajlamosabbak"."
Statisztikailag ez azt jelentette, hogy legkisebb valószínűséggel a Yamaha tulajdonosoknak kell "súlyos problémákkal" szembesülniük a gépeikkel, míg legnagyobb valószínűséggel a Can-Am 3 kerekűek tulajdonosai - négyszer nagyobb valószínűséggel."
"A tanulmány azt jósolta, hogy az új Ducatik 33%-a, míg az új BMW-k 40%-a szorul javításra."
" A BMW nagyszerű motorokat gyárt, de a BMW tulajdonosoknak félre kell tenniük néhány dollárt javításra."

És most jöhetnek a megmondóemberek. :-)
    

lendvai 117163 2017. augusztus 28. 20:30   Válasz erre: 117156
Ez így nem korrekt összehasonlítás, lévén a TDM a Yamaha egyik altípusa. A kérdést helyesen úgy lehetne feltenni, hogy hány Yamaha és BMW van Európában, vagy úgy, hogy százalékos arányban mennyi Yamaha és mennyi BMW romlik el Európában? :-) Bár ez utóbbira nem biztos, hogy találunk korrekt és hiteles adatokat a neten. De ha már a pöcsünket méregetjük akkor azt hiteles mérőeszközzel tegyük! :-)
    

night-rider 117162 2017. augusztus 28. 20:19   Válasz erre: 117160
Gyula a veterán is megkerült....
    

mati12 117161 2017. augusztus 28. 20:18   Válasz erre: 117160
Akkor,hogy Te se unatkozz amíg megjön a tréler. :-)
    

kawa550 117160 2017. augusztus 28. 19:39   Válasz erre: 117158
Úgy tűnik.:)))))))) Szerintem mindegyik szar, csak a kawa, az az isten! :D
    

kawa550 117160 2017. augusztus 28. 19:39   Válasz erre: 117158
Úgy tűnik.:)))))))) Szerintem mindegyik szar, csak a kawa, az az isten! :D
    

nferro 117159 2017. augusztus 28. 19:27   Válasz erre: 117155
Hát hamarosan kiderül.:) A plexi gumis anyái amúgy speckó cuccok vagy jó bele a snassz hengeres. Amit kiszedtem, azon van egy perem, gondolom azért, mert azon támaszkodik a műszerfal műanyagján.
    

ati5995 117158 2017. augusztus 28. 18:08  
Na, megint kezdődik.......!?
    

night-rider 117156 2017. augusztus 28. 17:48   Válasz erre: 117153
Szerinted hány tdm és hány bmw van európában?...
    

kormi1313 117155 2017. augusztus 28. 15:58   Válasz erre: 117143
Sajnos én is össze -vissza taknyoltam minden féle ragasztóval. Volt is megjegyzés a hegesztő részéről. Aztán szépen leköszörülte a kis masinájával es kitűnően meghegesztette. Azt mondta cián szabadul fel az IS melegítésekor. Volt neki gázálarc. Lehet kicsit drágább lett. Én így jártam.
    

lendvai 117154 2017. augusztus 28. 14:49   Válasz erre: 117153
A korábban megosztott élmények alapján TDM-es is várt már szállításra, de nem azért, mert az övét rakták fel a csoportból. :-)
    

Flenegen 117153 2017. augusztus 28. 12:20   Válasz erre: 117151
Ezek szerint a BMW-sek többször várnak szállításra:)
    

csokabi 117152 2017. augusztus 28. 12:19   Válasz erre: 117150
Errefelé a népek megveszik télen, tavasszal az új bringát és mivel a TDM már senkinek sem kell a pénzesebb országokban, ezért mennek exportra, keletre.
    

mati12 117151 2017. augusztus 28. 12:04  
Amíg várjátok a trélert. .-)))
    

Flenegen 117150 2017. augusztus 28. 11:06   Válasz erre: 117149
Én február végétől néztem, májustól van viszonylag sok.
    

Levi990 117149 2017. augusztus 28. 10:52   Válasz erre: 117146
Közeledik a szezon vége. Mindig ez van, ősszel sok az eladó motor aztán május-júniusban elfogynak.
    

Flenegen 117148 2017. augusztus 28. 09:28   Válasz erre: 117147
Aha akkor értem...
    

night-rider 117147 2017. augusztus 28. 09:25   Válasz erre: 117146
mindenki hazudik..
    

Flenegen 117146 2017. augusztus 28. 08:53  
Nézegete a TDM900 hirdetéseket. Az elmúlt pár hétben jelentősen megnövekedett a kínálat, és ami feltűnő, hogy kerülnek elő az ABS-el szerelt darabok. Most már a kínálat vagy 20% ilyen gép. Viszont ami szintén érdekes, hogy szinte minden motorral kapcsolatban van kérdőjel... Nem az évjáratnak megfelelő szín, vagy csak a matricázás fele hiányzik, még arany vázzal szrelt motor, de 2006-os évjárat, 2004-től meg ugye már fekete stb....Amikor a tavasszal keresgéltem, akkor összesen 9 motort hirdettek abból meg 3 Red Baronos hirdetés volt...A fene sem érti ezt...
    

Robi70 117145 2017. augusztus 28. 07:39   Válasz erre: 117142
Megpróbálhasssuk!:))
    

nferro 117144 2017. augusztus 27. 21:45   Válasz erre: 117139
Akkor szarban leszek. Fiszfasznyi darabkákat kellett odapászítani. Remek lett, mondhatom.:)
    

kawa550 117143 2017. augusztus 27. 21:24   Válasz erre: 117139
Na, ezt kell még megkérdeznem. Megnéztem ma egy kis cbr125-öt a gyereknek, alapvetően jó a motor, de a fejidomon repedések vannak egy esésből, és a hülyegyerek ilyen melegítőpisztolyos ragasztóval taknyolta össze. Én megcsináltatnám rendesen, de van némi bizonytalanság ez miatt a ragasztási kísérlet miatt. Há nem tom, ha nem vállalják, akkor nekem kell valami ragasztóval megcsinálni, de azt nem tom mennyire jó 5let....
    

csokabi 117142 2017. augusztus 27. 21:07  
Na Robi, ezt a kihívást pont rád szabták!:) A következő gurulásotokra vidd magaddal a kamerádat meg egy rádugható mikrót, "and action":)))
    

lendvai 117141 2017. augusztus 27. 20:42   Válasz erre: 117140
A minőségi, frankó, hangos videóhoz minőségi, frankó cucc kell, nekem meg olyan nincs. :-) A fényképezőgép mikrofonja gagyi ehhez. De meg lehet hallgatni a következő közös gurulásokkor. :-)
    

csokabi 117140 2017. augusztus 27. 19:54  
Kösz a fotókat Tibi. Igazán jól néznek ki a dobok és a motorod is. Megnyugtató, hogy a dobozokat is fel lehet pattintani, de én azért tennék az aljukra valami hőpajzs-félét. Már csak egy frankó, minőségi, hangos videóval vagy elmaradva...:)
    

kawa70 117139 2017. augusztus 27. 19:05   Válasz erre: 117138
De a pillanatragasztózást nem nagyon tolerálják. Van aki ndm is vállalja ha már ragasztózták.
    

Robi70 117138 2017. augusztus 27. 18:57   Válasz erre: 117133
Csatlakozom Tibihez. Vidd műanyagoshoz. Ügyesen hegesztenek törést, repedést és még pótolnak is ha hiányzik belőle.
    

nferro 117137 2017. augusztus 27. 18:35   Válasz erre: 117134
Hát az érdekes lesz. Persze lehet, hogy az lesz a vége.:)
    

lendvai 117136 2017. augusztus 27. 18:30  
Közben nem bírtam a véremmel és kikocogtattam a szűkítőt a dobokból. :-) Visszafogott, de osztrák zsarukat hergelő mennydörgés az eredmény, maradnak benn a szűkítők. :-)
    

lendvai 117135 2017. augusztus 27. 18:28   Válasz erre: 117134
Ezt onnan tudom, hogy anno összetörtem a 4TX-ét. :-)
    

lendvai 117134 2017. augusztus 27. 18:15   Válasz erre: 117133
A TDM fejidom és műszerfal burkolatok istentől elrugaszkodott árakon mennek. A legegyszerűbb megoldás, ha egy jó műanyagossal megcsináltatod pár ezer forintért és tökéletes lesz.
    

nferro 117133 2017. augusztus 27. 18:06   Válasz erre: 117132
Hát Robi, végeztem. Így utólag tényleg nem volt gáz, de a részletekben bújik meg az ördög, ugyebár. Már látható, hogy a belső műanyag borításban lévő vízszintes illesztő fülekből egy repedt, a fejidomban egy le van törve. A plexicsavarok furataiból kettő el van törve, ebből az egyiket 3 darabból pillanatragasztóztam össze.
Ha van esetleg elfekvőben valakinek ilyen műszerfal burkolat emberi áron, visítson légyszi.
Meg hát majd kiderül, hogy a ford.szám mérővel mizujs. Azt is lehet keresgélni a garázsban, hátha akad valahol. Persze így már cserélem a csavarokat is. Fasza utószezon lesz.:)
    

Robi70 117132 2017. augusztus 27. 16:58   Válasz erre: 117131
Sok sikert! Bár ha nekilátsz és megcsinálod, rájössz, nem is bonyolult sztori.
    

nferro 117131 2017. augusztus 27. 15:55   Válasz erre: 117129
Köszi srácok. Felét így, felét úgy és akkor csak félig kell megjegyezni. Most jön a mutatvány. :)
    

Sander67 117130 2017. augusztus 27. 11:11   Válasz erre: 117120
Nálam is ez van párban, és Székelyföldön két napot esőben túráztam vele, és az én motoros tudásomat messze felülmúlja. Tapasztalatom szerint esőben jobb mint szárazon, mert amíg vizes-olajos aszfalton egyszer csúsztam meg kanyarban, addig száraz aszfalton kanyarbejáratoknál rendszeresen. Ja és kb. 6000 km után még legalább ennyi belemegy a hátsó gumiba.
    

Robi70 117129 2017. augusztus 27. 10:48   Válasz erre: 117128
Ez igaz, de ha saját kárán tanulja meg Feró kolléga akkó jobban megjegyzi.:)))
    

kormi1313 117128 2017. augusztus 27. 10:44   Válasz erre: 117123
Én bele szoktam tekerni M5 hosszú csavarokat és azzal tolom ki a betéteket. Így nem tud olyan könnyen elpattogni és könnyebb megtalálni.
    

Robi70 117127 2017. augusztus 27. 10:43   Válasz erre: 117125
Aki sokat alszik, keveset él!
Fél 8-tól már itt toporgunk.:)
Viszont a derby világítását gatyába ráztuk. Mee ennyire értünk hozzá!:)
    

lendvai 117126 2017. augusztus 27. 09:21   Válasz erre: 117125
Úgy tűnik ők nem ittak eleget.:-)
    

kawa550 117125 2017. augusztus 27. 09:13   Válasz erre: 117123
Kendtek mán fenn vannak ilyen hajnaltájt?:)))))))]
    

nferro 117124 2017. augusztus 27. 08:15  
Köszönöm Robi.
    

Robi70 117123 2017. augusztus 27. 08:09   Válasz erre: 117122
A belső műanyag betétet még foga a plexi 6 csavarjának gumi ágyzású anyája. Ezeket egy csavarhúzóval be kell nyomnod. Átnyomni a lyukon! Le fognak esni a földre ha szerencséd van, úgyhogy ne fűben, hanem betonon csináld. Ha nincs mázlid akkor, fennakadnak a hengerfejen vagy a hűtőn. Utána már látod a műszerfal két oldalán a rögzítési pontokat.
    

nferro 117122 2017. augusztus 27. 07:15  
Sziasztok.
A műszerfal kiszerelése 4tx-nél hogyan történik? Levettem a plexit, kicsavartam a 4 csavart, de valahol még fogja valami a fejidom belső műanyag betétjét. Utána ki kéne szednem a fordulatszámmérőt. Annak van valami trükkje?
Köszi
    

Flenegen 117121 2017. augusztus 26. 21:51  
Én meg megleptem magam egy Interphone Start bluetooth kihangosítót. Beépítés megoldva, minőséginek tűnik.
    

lendvai 117120 2017. augusztus 26. 18:07   Válasz erre: 117119
Michelin PR4. Vizes úton nem próbáltam még ki, mert félek döntögetni, na meg esőben is rühellek motorozni, szerencsére alig van benne részünk. :-). De állítólag jól tapad. Száraz aszfalton viszont már többször megcsúszott alattam, igaz többször a szürkeaszfalt volt a ludas.
    

C.J.Jani 117119 2017. augusztus 26. 17:57   Válasz erre: 117112
Lendvai: Milyen gumi van a hátsó keréken?
Vizes úton gondolom jól tapad.
    

kormi1313 117118 2017. augusztus 26. 16:35  
Irány Siófok.
Nagyon meleg van!
    

lendvai 117117 2017. augusztus 26. 14:46   Válasz erre: 117114
Mert széles e világon nincs szebb dolog az Kawasaki hurkatöltőnél. :-)
    

lendvai 117116 2017. augusztus 26. 14:36   Válasz erre: 117115
A hangok 10km-en is ugyanazok, mint 500km-en. :-) A pöcsöm meg nem a kilométerektől nő, jól is néznék ki. :-)
    

night-rider 117115 2017. augusztus 26. 14:18   Válasz erre: 117113
Mentél vagy 10km-ert....
    

kawa550 117114 2017. augusztus 26. 13:57   Válasz erre: 117112
Ha csak 1 lenne, már majdnem olyan szép lenne, mint a rexi. :))))))))))
    

lendvai 117113 2017. augusztus 26. 13:54  
Túl vagyunk a menetpróbán is. Gurulás közben gyakorlatilag semmi különbséget nem hallani, a szélzaj erősebb. Álló helyből, vagy kis tempóról kigyorsítva és erősebb motorféknél van valami plusz mélyről jövő morgás, ami eddig nem volt. Álló helyben markánsabb a különbség, mélyebben és hangosabban dohog, gázadásra dörren egy diszkrétet. Szóval maximálisan elégedett vagyok. A bekötőcső rugós illesztési pontján valószínűleg még törölgetni fogom egy darabig a rézpasztát, de annyi baj legyen. :-)
És mintegy mellékhatásként a pöcsöm is hosszabb lett két centivel! :-)
    

lendvai 117112 2017. augusztus 26. 13:05  
És a fenék is karcsúbb lett. :-)
    

lendvai 117111 2017. augusztus 26. 13:03  
A dobozok is elférnek, bár meredekebb, mint a konzol alsó vonala.
    

lendvai 117110 2017. augusztus 26. 13:02  
A mai szent napon végre felkerültek (visszakerültek) a Leo Vince dobok a gépre. Mínusz 3.5kg, így visszanyertem kicsit a doboztartók által rápakolt plusz tömegből is. A hangja kellemesen morgós, bár még csak álló helyben próbáltam ki.
    

night-rider 117109 2017. augusztus 26. 12:27   Válasz erre: 117108
Na végre.....
    

Flenegen 117108 2017. augusztus 26. 11:30   Válasz erre: 117106
Én nem variálok többet. Ezzel a plexivel ami fent van és a kormány pozocionálóval megoldódni látszik a problémám, elfogadható a TDM szélvédelme egyenlőre....
    

csanesz 117107 2017. augusztus 26. 09:25   Válasz erre: 117103
És még mindig nem tűnik ki a sorból. Nem mondható, hogy elavult forma.
Honda ezzel a formatervvel nagyon előrelátó volt.
    

csanesz 117106 2017. augusztus 26. 09:19   Válasz erre: 117104
A toldat toldata?! :)))
    

kerenyij 117105 2017. augusztus 25. 22:17   Válasz erre: 117009
Köszi!
    

Flenegen 117104 2017. augusztus 25. 21:47  
https://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszito/p1809564
    

lendvai 117103 2017. augusztus 25. 21:32   Válasz erre: 117101
Ha erre jársz nézz rá és rájössz miért. Hátulról egy kompakt fenék, semmi különös, de formásan egyszerű. Oldalról ék alakú, harmonikus, letisztult forma, aztán ha kezded elölről nézni, hogy lásd az orrát és az oldalát is egy tömör, sűrű érzet az egész. Aztán ha leguggolsz elé, akkor egy agresszív, energikus orr, oldalról nem is feltűnő, de hangsúlyos sárvédődomborítással. Ehhez jön még a Type-S plusz köténylemeze. Nekem nagyon tetszik, pedig 14 éves a dizájn.
    

night-rider 117102 2017. augusztus 25. 20:27   Válasz erre: 117096
faszenet nem vettél?)))
    

kawa550 117101 2017. augusztus 25. 17:27   Válasz erre: 117100
Szépek ezek a dögök. 10 éves, de még mindig jól néz ki, pedig nincs semmi különös a formában, lehet épp azért. Azért milyen fura, hogy a honda kocsiban pont hogy a sportost jelenti, motorban meg a dögunalmat, a suzuki meg a gixerrel maga A sportmotor, közben kocsival meg....:))))))))))))
    

lendvai 117100 2017. augusztus 25. 17:22   Válasz erre: 117099
Viccelsz? Persze, hogy láttam. :-) A 2 literesben még nem ültem, de a 2,4-es hangja is gyönyörű 5000 fölött. :-) Akkor szoktam kikerülni a 320d-k füstfelhőjét.:-)
    

kawa550 117099 2017. augusztus 25. 17:11   Válasz erre: 117095
Tibike? :))))))))))))
http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/08/25/eromero_honda_accord/
Béjemvébuzik ne nézzék mert kifolyik a szemük! :D
    

kawa550 117098 2017. augusztus 25. 16:45   Válasz erre: 117092
Az, főleg ha összesen 12 fékdugó segít neki. :D
    

kawa550 117097 2017. augusztus 25. 16:41  
Bárdihoz nem értek, de hasonló az üzletpolitikájuk mint a unix. A unixnál a gyári alkatrészekre nem adnak kedvezményt, csak az utángyártó ipar termékeire.
    

kawa550 117096 2017. augusztus 25. 16:39  
Na gyermekeim, aki tudja támadja meg most a gerickét, mert szeptember végén bezárnak, kivonulnak ósztriából. Ennek megfelelően minden féláron, és még ezen felül a pénztárnál +30% kedvezmény egyes dolgokból, így az eredetileg 150 eurós dzsekit 44 euróért vettük meg a gyereknek.
https://www.hein-gericke.at/psx-track-sheltex-blouson-black-white-red.html
Alpinestars bőr dzseki 100eur, goretexes csizmák(bullson, daytona, gericke) is 70-100 eurók.
Ez a polo viszont nem egy nagy stájsz, átlagos kínálat, átlagos árak, a firefox nevű sajátmárkájukból volt pár jó ár/értéknek tűnő darab. Párszáz méter a lajostól befelé a városba.
    

lendvai 117095 2017. augusztus 25. 12:50   Válasz erre: 117094
Féktárcsából (is) a gyárihoz ragaszkodom. Mégiscsak a seggem védelméről van szó. :-) Utángyártott alternatívát motorra még nem találtam. Az autón ATE van, előtte körbeszaglásztam,eddig hibátlan. Motorra sajnos nem találtam. Ami nem zárja ki, hogy van.
    

Levi990 117094 2017. augusztus 25. 12:38   Válasz erre: 117093
Bárdiban nem nézelődtél ? 27000, kedvezménnyel mondjuk 15000.
    

lendvai 117093 2017. augusztus 25. 10:22   Válasz erre: 117091
Elöl nekem is TRW Lucas van, az istennek nem akar kopni, igaz a tárcsát se koptatja. Az ABS-t megszólaltatja, így nem aggódom.
A hátsó féktárcsa egyelőre úgy néz ki hazai Yamaha lesz, mert alig kerül többd, mint a boats.net-en, így nem éri meg onnan venni csak azt meg pár csetreszt. Ráadásul akivel beszéltem TDM900-at hajt már 10 éve, így beszédtéma is lehet majd.
    

rimen 117092 2017. augusztus 25. 10:20   Válasz erre: 117091
Jó erős az ujjad:-))))
    

kawa550 117091 2017. augusztus 25. 09:59   Válasz erre: 117088
Hogy önfeláldozásomat még tovább fokozzam, mostan mek is, oszt megnézem magamnak ezt a polot. Meg a lajost. Meg a gerickéti s, mert kő egy kabát a gyereknek. Aztán ha mán ott vok, megnézek pár használt kereskedést, meg seggpróbálunk párszáz motort a zweiradba, meg ilyenek....:))))))))))))))))
Reggeli csuklógyakorlat megvót, első fékbetét csere. Valami szar TRW Lucas került bele. Nem kő a kioktatás, már megjegyeztem, hogy ezzel max majd csak lassítani tudok, mer csakabrembóazazisten csak azzal lehet fékezni. :)))))))
Azé a be nem kopott betét harmadik fékpróbájánál már sikítva könyörgött kegyelemért az első gumi, egy ujjal fékezve. :D
    

lendvai 117090 2017. augusztus 25. 09:41   Válasz erre: 117082
Egyrészt a csoda tuner magától állítja magát, így nincs dolgom vele. :-) Másrészt eleve nem állok le versenyezni egy 1100-as nakeddel, még ha a rider kicsit túlsúlyos is. :-)
Majd ha meglesz a Multistrada, akkor összemérhetjük. :-)
    

csanesz 117089 2017. augusztus 25. 09:40   Válasz erre: 117078
Flenegen:

Nekem is egyenes plexim van és kicsit magasabb. Igaz 850 -re gyártattam és fejlesztettem tovább. Az enyém kicsit meredekebb, mert kapott egy fix döntést is, mivel közel volt a sisak a plexi végéhez.
Önmagában, ha nincs előtted senki nem fog imbolyogni.
Ha teszel rá egy terelőt, lesz kis imbolygása (a meredekségétől függően). Ha mögé is teszel egy törést jelentős lesz a szélterelés. Én 140 -el megyek felhajtott rostéllyal. Persze nem szép, de mindig megcsodálják, hogy "miaszarez".
Ha nincsenek előttem az úton a plekó 160 -nál sem imbolyog. Persze kell kis idő, míg kialakulnak a légörvények körülötte.
Az tény, hogyha sisak alatt van a plexi teteje azzal a menetszél bekavarhat a sisak alá.
Nálam annyi van, ha egy kézzel fogom a kormányt leakarja tépni a fejemről a sisakot és engem az egész motorról is. De, ha két kézzel fogom a kormányt, akkor mintha egy burokban mennék.
Van elképzelésem, hogy azt az imbolygást hogyan lehet csökkenteni, de ezt majd később fogom megoldani.

A lényeg, hogy a képen középtájt nagyobb a hézag alul és felül kicsi. Így szívóhatás lép fel kétoldalt, hogy a nagyobb térben kiegyenlítse a légáramot. Fent meg sűrítés és így a kiáramló levegő egy légoszlopot képez.
Ha alul hagytam volna nagyobb hézagot fent nem lenne sűrítés mert 2 oldalt eltávozna az a plusz levegő. Így amerről távozna ott most szívóhatás van. És mind ezt a menetszél valósítja meg oly módon, hogy a plexi tetején rásegít a levegő távozására (kémény hatás).

...remélem nem volt túl tudományos...
    

ati5995 117088 2017. augusztus 25. 09:32  
Nagyon jó!!Sokan örülünk is neki h.neked ilyen jó dolgod van és nem kell 2-300km menni a boltokig, mint a nekünk!!
    

lendvai 117087 2017. augusztus 25. 09:31   Válasz erre: 117083
Gyerekek, azért ne legyetek telhetetlenek. :-) Normális mikrofonom nincs, csak kis piszlicsáré skype-os vacak. Majd mindenki meghallgathatja élőben. :-) A dobozokat nem befolyásolja, mert ahogy most odaraktam úgy néz ki, hogy éppen csak párhuzamos lesz az oldaldoboz tartóval, vagy még egy kicsit lefelé is fog állni, mint most a gyári, csak az jobban lejt a konzol alsó éléhez képest.
Azt látom, hogy a dB-killer elég masszívan benn van, így nem biztos, hogy meg tudom hallgatni anélkül, de az inkább csak kíváncsiságból lenne. A rugót valahogy le kell akasztanom, mert szeretném szépen letisztogatni és rézpasztázni a mozgó-csúszó felületeket. De csak akad valami kampó a szerszámosládában. :-)
    

kawa550 117086 2017. augusztus 25. 07:50  
Azt teccenek tunni, hogy a Polo is nyitott üzletet Bécsben? Most már egy 1km-es szakaszon van Louis, Gericke, meg Polo is a trieszter strassén.
https://www.polo-motorrad.de/cms/store/details/polo-store-wien/
    

csokabi 117085 2017. augusztus 25. 07:39   Válasz erre: 117084
Nekem bejönne, szeretem a szimfonikus előadásokat:)
Azért arra vigyázzon, hogy a Leo-t ne nyomják el!:)))
    

kawa550 117084 2017. augusztus 25. 07:31   Válasz erre: 117083
És az egész videó háttérzenéje a highway to hell legyen szimfonikus előadásban. :)))))))))))
    

csokabi 117083 2017. augusztus 25. 07:27   Válasz erre: 117080
Csinálhatnál róla egy faxa kis videót. Előtte-utána. Akkor a motoron hogyan mutat dobozokkal például. Az sem lenne baj, ha a hangot mikrofonnal vennéd fel és nem egy mono mobillal:)))
    

kawa550 117082 2017. augusztus 24. 23:09   Válasz erre: 117080
Na, ha ez felugrik, meg után állítod a csoda tunert, akkor már csak 100 métert verek rád 200-on. :))))))))))
    

Flenegen 117081 2017. augusztus 24. 22:36   Válasz erre: 117079
Egyenlőre még én is szkeptikus vagyok. A hétvégén megtoldjuk házilag 10 cm-el a mostani túra plekót és megpróbálom. Ha jó lesz megrendelem, ha nem akkor marad ez.
    

lendvai 117080 2017. augusztus 24. 21:59  
De most másik játékszer érkezett. :-) Szombat délelőtt kerül a helyére, aztán próba! :-)
    

lendvai 117079 2017. augusztus 24. 21:57   Válasz erre: 117077
Igaz, most, hogy jobban megnézem. Érdekes, bár szerintem csak elcsúfítja a fejidomot. Én azért veszem át tőled a túraplexidet, mert kíváncsiságból rárakom a Kappa Airstream (vagy Givi Airflow) ívelt darabját és megnézem mit tud. Aztán meg majd meglátjuk marad, vagy eladom valakinek. :-)
    

Flenegen 117078 2017. augusztus 24. 17:36   Válasz erre: 117071
Az a baj azzal a linkelt plexivel, hogy egysúlyosabb alu pofa fogja az ellendarabot, ami szintén elég súlyos. Nekem a legmagasabb állás mellett szinte függőleges állítással volt jó, akkor viszont úgy rázta a 39 cm magas gyári plexit, hogy még a fejidom is remegett. Nem mertem kockáztatni, inkább levettem és eladtam.

Most ezzel szemezek, mert jónak tűnik....

http://www.ebay.com/itm/TOURING-SCREEN-WINDSHIELD-YAMAHA-TDM-900-2002-2013-49-CM-4-COLORS/192213642106?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
    

Flenegen 117077 2017. augusztus 24. 17:33   Válasz erre: 117076
Szerintem ott a plexi állító / magasító ausztráliából rendelhető PP eszközre gondolt Fazekas kolléga
    

lendvai 117076 2017. augusztus 24. 16:35   Válasz erre: 117075
Egyik kollégám szemezget a TDM900-al, neki akár hasznos is lehet, köszi! :-)
    

fazakas66 117075 2017. augusztus 24. 15:52  
Lehet nem sokakat érdekel de most találtam kiváncsi lennék hogy szólgál.
    

fazakas66 117074 2017. augusztus 24. 15:45   Válasz erre: 117073
Dobnál egy képet róla érdekel az az állítható plexi.vagy csak a toldó állítható?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők