kawa550 | 117173 | 2017. augusztus 28. 23:15 | Válasz erre: 117168 |
Csak mondom, hogy szinte semmi sincs a márkaképviseleteknek raktáron idehaza. Én több mint 2 hetet vártam a múltkor egy generátorfedél tömítésre, amit az enyémen kívül még vagy 4 nagyon népszerű motorhoz használ a kawa(zzr, zrx,gpz különböző ccm változatai). Szóval nem bizti, hogy bemész oszt veszel abból a specko csavarból csak úgy.
|
kawa550 | 117172 | 2017. augusztus 28. 23:12 | Válasz erre: 117170 |
Baccki, komolyan mondom, ha meglátok itt még egy ilyen akárkire vonatkozó visszahívás statisztikát, én eret vágok magamon! :)))))))))))))))))))))
|
kawa550 | 117171 | 2017. augusztus 28. 23:11 | Válasz erre: 117165 |
Azé én jelezném(mert engemet a múltkor itten felhomályosítottak) hogy nem kell/lehet mindent ilyen feketén fehéren kezelni. Szóval a hűséges feleség meg a lotyó közt azé van ám még csinos szexi dögös értelmes hűséges barátnő is ám! Aztat is lehet választani! Lefordítom ezt a szegényesebb képzelőerejű kollégáknak motoros nyelvre: vehecc ám ZRX-et is bazmeg! :))))))))))))))))))))))) |
Sander67 | 117170 | 2017. augusztus 28. 22:27 | Válasz erre: 117164 |
Jó múltkor ment a klaviatúra csapatás a TDM és a BMW megbízhatóságáról. A TDM ezidáig csak a TPS szenzor miatt volt visszahíváson, de azok is csak a 2002 - 2005 évjáratig. BMW visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg : 2003-2011 évjáratok hátsó féktárcsa tartókonzol törés A 2006-2009 évjáratok első fék vibráció miatti szivárgás 2013-2017 évjáratok : teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál eltörhet már enyhe terepen is 2014 évjáratok : az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal szerelt példányoknál eltörhet a lengéscsillapító szára 2013 évjáratok : váltóolaj szivárgás ( igaz ez jóformán csak Kanadában fordult elő ) |
lendvai | 117169 | 2017. augusztus 28. 21:38 | Válasz erre: 117168 |
Én a Shoxban vettem egy marékkal annak idején.
|
nferro | 117168 | 2017. augusztus 28. 21:34 | Válasz erre: 117167 |
Hát ebay bátyó túl lassú, szóval bót lesz. Bár ezidáig csak a normált láttam mindenhol. Próba szemcsere.:) köszi
|
Robi70 | 117167 | 2017. augusztus 28. 21:28 | Válasz erre: 117159 |
Speckó, ahogy írtad. De a Yamahánál darabra vehetsz ilyet, aranyáron. Vagy motoros boltban, utángyártottat óccsóbbé. Esetleg ebay-ről még óccsóbban.
|
mati12 | 117166 | 2017. augusztus 28. 21:19 | Válasz erre: 117165 |
Ha őszinte akarok lenni akkor természetesen a második....! De csak azért mert az asszony nem jár ide a fórumra...:-) |
lendvai | 117165 | 2017. augusztus 28. 21:09 |
Ha tovább bogarászik az ember nagyjából ugyanazokat találja a fórumokon is. 40% meghibásodási ráta???? Bazmeg, ez nálam tisztán válóok! :-) Mindemellett amellett se illik elmennünk, hogy azért emellett visszatérő motívum az is a neten, hogy a japán márkák erőssége a megbízhatóságuk, mindemellett a dizájn nem feltétlenül az erősségük. Az európai márkák egy részében meg ott van a dög, még ha kevésbé megbízhatók is. Mindenki eldöntheti mi kell neki: egy hűséges feleség, vagy egy igazi hisztis bombázó ribanc. :-) |
lendvai | 117164 | 2017. augusztus 28. 20:46 |
2016-os fogyasztói felmérés: http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-consumer-reports-motorcycle-ratings-20160127-story.html Ha a nyelvezettel gond van, akkor a lényeg: "A felmérés azt mutatta, hogy a japán márkák, Yamaha, Suzuki, Honda és Kawasaki a legmegbízhatóbbak, míg a Triumph, Ducati és a BMW a jelentésben finoman fogalmazva "javításra hajlamosabbak"." Statisztikailag ez azt jelentette, hogy legkisebb valószínűséggel a Yamaha tulajdonosoknak kell "súlyos problémákkal" szembesülniük a gépeikkel, míg legnagyobb valószínűséggel a Can-Am 3 kerekűek tulajdonosai - négyszer nagyobb valószínűséggel." "A tanulmány azt jósolta, hogy az új Ducatik 33%-a, míg az új BMW-k 40%-a szorul javításra." " A BMW nagyszerű motorokat gyárt, de a BMW tulajdonosoknak félre kell tenniük néhány dollárt javításra." És most jöhetnek a megmondóemberek. :-) |
lendvai | 117163 | 2017. augusztus 28. 20:30 | Válasz erre: 117156 |
Ez így nem korrekt összehasonlítás, lévén a TDM a Yamaha egyik altípusa. A kérdést helyesen úgy lehetne feltenni, hogy hány Yamaha és BMW van Európában, vagy úgy, hogy százalékos arányban mennyi Yamaha és mennyi BMW romlik el Európában? :-) Bár ez utóbbira nem biztos, hogy találunk korrekt és hiteles adatokat a neten. De ha már a pöcsünket méregetjük akkor azt hiteles mérőeszközzel tegyük! :-)
|
mati12 | 117161 | 2017. augusztus 28. 20:18 | Válasz erre: 117160 |
Akkor,hogy Te se unatkozz amíg megjön a tréler. :-)
![]() |
kawa550 | 117160 | 2017. augusztus 28. 19:39 | Válasz erre: 117158 |
Úgy tűnik.:)))))))) Szerintem mindegyik szar, csak a kawa, az az isten! :D
|
kawa550 | 117160 | 2017. augusztus 28. 19:39 | Válasz erre: 117158 |
Úgy tűnik.:)))))))) Szerintem mindegyik szar, csak a kawa, az az isten! :D
|
nferro | 117159 | 2017. augusztus 28. 19:27 | Válasz erre: 117155 |
Hát hamarosan kiderül.:) A plexi gumis anyái amúgy speckó cuccok vagy jó bele a snassz hengeres. Amit kiszedtem, azon van egy perem, gondolom azért, mert azon támaszkodik a műszerfal műanyagján.
|
night-rider | 117156 | 2017. augusztus 28. 17:48 | Válasz erre: 117153 |
Szerinted hány tdm és hány bmw van európában?...
|
kormi1313 | 117155 | 2017. augusztus 28. 15:58 | Válasz erre: 117143 |
Sajnos én is össze -vissza taknyoltam minden féle ragasztóval. Volt is megjegyzés a hegesztő részéről. Aztán szépen leköszörülte a kis masinájával es kitűnően meghegesztette. Azt mondta cián szabadul fel az IS melegítésekor. Volt neki gázálarc. Lehet kicsit drágább lett. Én így jártam.
|
lendvai | 117154 | 2017. augusztus 28. 14:49 | Válasz erre: 117153 |
A korábban megosztott élmények alapján TDM-es is várt már szállításra, de nem azért, mert az övét rakták fel a csoportból. :-)
|
Flenegen | 117153 | 2017. augusztus 28. 12:20 | Válasz erre: 117151 |
Ezek szerint a BMW-sek többször várnak szállításra:)
![]() |
csokabi | 117152 | 2017. augusztus 28. 12:19 | Válasz erre: 117150 |
Errefelé a népek megveszik télen, tavasszal az új bringát és mivel a TDM már senkinek sem kell a pénzesebb országokban, ezért mennek exportra, keletre.
|
Flenegen | 117150 | 2017. augusztus 28. 11:06 | Válasz erre: 117149 |
Én február végétől néztem, májustól van viszonylag sok.
|
Levi990 | 117149 | 2017. augusztus 28. 10:52 | Válasz erre: 117146 |
Közeledik a szezon vége. Mindig ez van, ősszel sok az eladó motor aztán május-júniusban elfogynak.
|
Flenegen | 117146 | 2017. augusztus 28. 08:53 |
Nézegete a TDM900 hirdetéseket. Az elmúlt pár hétben jelentősen megnövekedett a kínálat, és ami feltűnő, hogy kerülnek elő az ABS-el szerelt darabok. Most már a kínálat vagy 20% ilyen gép. Viszont ami szintén érdekes, hogy szinte minden motorral kapcsolatban van kérdőjel... Nem az évjáratnak megfelelő szín, vagy csak a matricázás fele hiányzik, még arany vázzal szrelt motor, de 2006-os évjárat, 2004-től meg ugye már fekete stb....Amikor a tavasszal keresgéltem, akkor összesen 9 motort hirdettek abból meg 3 Red Baronos hirdetés volt...A fene sem érti ezt...
|
nferro | 117144 | 2017. augusztus 27. 21:45 | Válasz erre: 117139 |
Akkor szarban leszek. Fiszfasznyi darabkákat kellett odapászítani. Remek lett, mondhatom.:)
|
kawa550 | 117143 | 2017. augusztus 27. 21:24 | Válasz erre: 117139 |
Na, ezt kell még megkérdeznem. Megnéztem ma egy kis cbr125-öt a gyereknek, alapvetően jó a motor, de a fejidomon repedések vannak egy esésből, és a hülyegyerek ilyen melegítőpisztolyos ragasztóval taknyolta össze. Én megcsináltatnám rendesen, de van némi bizonytalanság ez miatt a ragasztási kísérlet miatt. Há nem tom, ha nem vállalják, akkor nekem kell valami ragasztóval megcsinálni, de azt nem tom mennyire jó 5let....
|
csokabi | 117142 | 2017. augusztus 27. 21:07 |
Na Robi, ezt a kihívást pont rád szabták!:) A következő gurulásotokra vidd magaddal a kamerádat meg egy rádugható mikrót, "and action":)))
|
lendvai | 117141 | 2017. augusztus 27. 20:42 | Válasz erre: 117140 |
A minőségi, frankó, hangos videóhoz minőségi, frankó cucc kell, nekem meg olyan nincs. :-) A fényképezőgép mikrofonja gagyi ehhez. De meg lehet hallgatni a következő közös gurulásokkor. :-)
|
csokabi | 117140 | 2017. augusztus 27. 19:54 |
Kösz a fotókat Tibi. Igazán jól néznek ki a dobok és a motorod is. Megnyugtató, hogy a dobozokat is fel lehet pattintani, de én azért tennék az aljukra valami hőpajzs-félét. Már csak egy frankó, minőségi, hangos videóval vagy elmaradva...:)
|
kawa70 | 117139 | 2017. augusztus 27. 19:05 | Válasz erre: 117138 |
De a pillanatragasztózást nem nagyon tolerálják. Van aki ndm is vállalja ha már ragasztózták.
|
Robi70 | 117138 | 2017. augusztus 27. 18:57 | Válasz erre: 117133 |
Csatlakozom Tibihez. Vidd műanyagoshoz. Ügyesen hegesztenek törést, repedést és még pótolnak is ha hiányzik belőle.
|
nferro | 117137 | 2017. augusztus 27. 18:35 | Válasz erre: 117134 |
Hát az érdekes lesz. Persze lehet, hogy az lesz a vége.:)
|
lendvai | 117136 | 2017. augusztus 27. 18:30 |
Közben nem bírtam a véremmel és kikocogtattam a szűkítőt a dobokból. :-) Visszafogott, de osztrák zsarukat hergelő mennydörgés az eredmény, maradnak benn a szűkítők. :-)
|
lendvai | 117135 | 2017. augusztus 27. 18:28 | Válasz erre: 117134 |
Ezt onnan tudom, hogy anno összetörtem a 4TX-ét. :-)
|
lendvai | 117134 | 2017. augusztus 27. 18:15 | Válasz erre: 117133 |
A TDM fejidom és műszerfal burkolatok istentől elrugaszkodott árakon mennek. A legegyszerűbb megoldás, ha egy jó műanyagossal megcsináltatod pár ezer forintért és tökéletes lesz.
|
nferro | 117133 | 2017. augusztus 27. 18:06 | Válasz erre: 117132 |
Hát Robi, végeztem. Így utólag tényleg nem volt gáz, de a részletekben bújik meg az ördög, ugyebár. Már látható, hogy a belső műanyag borításban lévő vízszintes illesztő fülekből egy repedt, a fejidomban egy le van törve. A plexicsavarok furataiból kettő el van törve, ebből az egyiket 3 darabból pillanatragasztóztam össze. Ha van esetleg elfekvőben valakinek ilyen műszerfal burkolat emberi áron, visítson légyszi. Meg hát majd kiderül, hogy a ford.szám mérővel mizujs. Azt is lehet keresgélni a garázsban, hátha akad valahol. Persze így már cserélem a csavarokat is. Fasza utószezon lesz.:) |
Robi70 | 117132 | 2017. augusztus 27. 16:58 | Válasz erre: 117131 |
Sok sikert! Bár ha nekilátsz és megcsinálod, rájössz, nem is bonyolult sztori.
|
nferro | 117131 | 2017. augusztus 27. 15:55 | Válasz erre: 117129 |
Köszi srácok. Felét így, felét úgy és akkor csak félig kell megjegyezni. Most jön a mutatvány. :)
|
Sander67 | 117130 | 2017. augusztus 27. 11:11 | Válasz erre: 117120 |
Nálam is ez van párban, és Székelyföldön két napot esőben túráztam vele, és az én motoros tudásomat messze felülmúlja. Tapasztalatom szerint esőben jobb mint szárazon, mert amíg vizes-olajos aszfalton egyszer csúsztam meg kanyarban, addig száraz aszfalton kanyarbejáratoknál rendszeresen. Ja és kb. 6000 km után még legalább ennyi belemegy a hátsó gumiba.
|
Robi70 | 117129 | 2017. augusztus 27. 10:48 | Válasz erre: 117128 |
Ez igaz, de ha saját kárán tanulja meg Feró kolléga akkó jobban megjegyzi.:)))
|
kormi1313 | 117128 | 2017. augusztus 27. 10:44 | Válasz erre: 117123 |
Én bele szoktam tekerni M5 hosszú csavarokat és azzal tolom ki a betéteket. Így nem tud olyan könnyen elpattogni és könnyebb megtalálni.
|
Robi70 | 117127 | 2017. augusztus 27. 10:43 | Válasz erre: 117125 |
Aki sokat alszik, keveset él! Fél 8-tól már itt toporgunk.:) Viszont a derby világítását gatyába ráztuk. Mee ennyire értünk hozzá!:) |
kawa550 | 117125 | 2017. augusztus 27. 09:13 | Válasz erre: 117123 |
Kendtek mán fenn vannak ilyen hajnaltájt?:)))))))]
|
Robi70 | 117123 | 2017. augusztus 27. 08:09 | Válasz erre: 117122 |
A belső műanyag betétet még foga a plexi 6 csavarjának gumi ágyzású anyája. Ezeket egy csavarhúzóval be kell nyomnod. Átnyomni a lyukon! Le fognak esni a földre ha szerencséd van, úgyhogy ne fűben, hanem betonon csináld. Ha nincs mázlid akkor, fennakadnak a hengerfejen vagy a hűtőn. Utána már látod a műszerfal két oldalán a rögzítési pontokat.
|
nferro | 117122 | 2017. augusztus 27. 07:15 |
Sziasztok. A műszerfal kiszerelése 4tx-nél hogyan történik? Levettem a plexit, kicsavartam a 4 csavart, de valahol még fogja valami a fejidom belső műanyag betétjét. Utána ki kéne szednem a fordulatszámmérőt. Annak van valami trükkje? Köszi |
Flenegen | 117121 | 2017. augusztus 26. 21:51 |
Én meg megleptem magam egy Interphone Start bluetooth kihangosítót. Beépítés megoldva, minőséginek tűnik.
|
lendvai | 117120 | 2017. augusztus 26. 18:07 | Válasz erre: 117119 |
Michelin PR4. Vizes úton nem próbáltam még ki, mert félek döntögetni, na meg esőben is rühellek motorozni, szerencsére alig van benne részünk. :-). De állítólag jól tapad. Száraz aszfalton viszont már többször megcsúszott alattam, igaz többször a szürkeaszfalt volt a ludas.
|
C.J.Jani | 117119 | 2017. augusztus 26. 17:57 | Válasz erre: 117112 |
Lendvai: Milyen gumi van a hátsó keréken? Vizes úton gondolom jól tapad. |
lendvai | 117117 | 2017. augusztus 26. 14:46 | Válasz erre: 117114 |
Mert széles e világon nincs szebb dolog az Kawasaki hurkatöltőnél. :-)
|
lendvai | 117116 | 2017. augusztus 26. 14:36 | Válasz erre: 117115 |
A hangok 10km-en is ugyanazok, mint 500km-en. :-) A pöcsöm meg nem a kilométerektől nő, jól is néznék ki. :-)
|
kawa550 | 117114 | 2017. augusztus 26. 13:57 | Válasz erre: 117112 |
Ha csak 1 lenne, már majdnem olyan szép lenne, mint a rexi. :))))))))))
|
lendvai | 117113 | 2017. augusztus 26. 13:54 |
Túl vagyunk a menetpróbán is. Gurulás közben gyakorlatilag semmi különbséget nem hallani, a szélzaj erősebb. Álló helyből, vagy kis tempóról kigyorsítva és erősebb motorféknél van valami plusz mélyről jövő morgás, ami eddig nem volt. Álló helyben markánsabb a különbség, mélyebben és hangosabban dohog, gázadásra dörren egy diszkrétet. Szóval maximálisan elégedett vagyok. A bekötőcső rugós illesztési pontján valószínűleg még törölgetni fogom egy darabig a rézpasztát, de annyi baj legyen. :-) És mintegy mellékhatásként a pöcsöm is hosszabb lett két centivel! :-) |
lendvai | 117111 | 2017. augusztus 26. 13:03 |
A dobozok is elférnek, bár meredekebb, mint a konzol alsó vonala.
![]() |
lendvai | 117110 | 2017. augusztus 26. 13:02 |
Flenegen | 117108 | 2017. augusztus 26. 11:30 | Válasz erre: 117106 |
Én nem variálok többet. Ezzel a plexivel ami fent van és a kormány pozocionálóval megoldódni látszik a problémám, elfogadható a TDM szélvédelme egyenlőre....
|
csanesz | 117107 | 2017. augusztus 26. 09:25 | Válasz erre: 117103 |
És még mindig nem tűnik ki a sorból. Nem mondható, hogy elavult forma. Honda ezzel a formatervvel nagyon előrelátó volt. |
lendvai | 117103 | 2017. augusztus 25. 21:32 | Válasz erre: 117101 |
Ha erre jársz nézz rá és rájössz miért. Hátulról egy kompakt fenék, semmi különös, de formásan egyszerű. Oldalról ék alakú, harmonikus, letisztult forma, aztán ha kezded elölről nézni, hogy lásd az orrát és az oldalát is egy tömör, sűrű érzet az egész. Aztán ha leguggolsz elé, akkor egy agresszív, energikus orr, oldalról nem is feltűnő, de hangsúlyos sárvédődomborítással. Ehhez jön még a Type-S plusz köténylemeze. Nekem nagyon tetszik, pedig 14 éves a dizájn.
|
kawa550 | 117101 | 2017. augusztus 25. 17:27 | Válasz erre: 117100 |
Szépek ezek a dögök. 10 éves, de még mindig jól néz ki, pedig nincs semmi különös a formában, lehet épp azért. Azért milyen fura, hogy a honda kocsiban pont hogy a sportost jelenti, motorban meg a dögunalmat, a suzuki meg a gixerrel maga A sportmotor, közben kocsival meg....:))))))))))))
|
lendvai | 117100 | 2017. augusztus 25. 17:22 | Válasz erre: 117099 |
Viccelsz? Persze, hogy láttam. :-) A 2 literesben még nem ültem, de a 2,4-es hangja is gyönyörű 5000 fölött. :-) Akkor szoktam kikerülni a 320d-k füstfelhőjét.:-)
|
kawa550 | 117099 | 2017. augusztus 25. 17:11 | Válasz erre: 117095 |
Tibike? :)))))))))))) http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/08/25/eromero_honda_accord/ Béjemvébuzik ne nézzék mert kifolyik a szemük! :D |
kawa550 | 117098 | 2017. augusztus 25. 16:45 | Válasz erre: 117092 |
Az, főleg ha összesen 12 fékdugó segít neki. :D
|
kawa550 | 117097 | 2017. augusztus 25. 16:41 |
Bárdihoz nem értek, de hasonló az üzletpolitikájuk mint a unix. A unixnál a gyári alkatrészekre nem adnak kedvezményt, csak az utángyártó ipar termékeire.
|
kawa550 | 117096 | 2017. augusztus 25. 16:39 |
Na gyermekeim, aki tudja támadja meg most a gerickét, mert szeptember végén bezárnak, kivonulnak ósztriából. Ennek megfelelően minden féláron, és még ezen felül a pénztárnál +30% kedvezmény egyes dolgokból, így az eredetileg 150 eurós dzsekit 44 euróért vettük meg a gyereknek. https://www.hein-gericke.at/psx-track-sheltex-blouson-black-white-red.html Alpinestars bőr dzseki 100eur, goretexes csizmák(bullson, daytona, gericke) is 70-100 eurók. Ez a polo viszont nem egy nagy stájsz, átlagos kínálat, átlagos árak, a firefox nevű sajátmárkájukból volt pár jó ár/értéknek tűnő darab. Párszáz méter a lajostól befelé a városba. |
lendvai | 117095 | 2017. augusztus 25. 12:50 | Válasz erre: 117094 |
Féktárcsából (is) a gyárihoz ragaszkodom. Mégiscsak a seggem védelméről van szó. :-) Utángyártott alternatívát motorra még nem találtam. Az autón ATE van, előtte körbeszaglásztam,eddig hibátlan. Motorra sajnos nem találtam. Ami nem zárja ki, hogy van.
|
Levi990 | 117094 | 2017. augusztus 25. 12:38 | Válasz erre: 117093 |
Bárdiban nem nézelődtél ? 27000, kedvezménnyel mondjuk 15000.
|
lendvai | 117093 | 2017. augusztus 25. 10:22 | Válasz erre: 117091 |
Elöl nekem is TRW Lucas van, az istennek nem akar kopni, igaz a tárcsát se koptatja. Az ABS-t megszólaltatja, így nem aggódom. A hátsó féktárcsa egyelőre úgy néz ki hazai Yamaha lesz, mert alig kerül többd, mint a boats.net-en, így nem éri meg onnan venni csak azt meg pár csetreszt. Ráadásul akivel beszéltem TDM900-at hajt már 10 éve, így beszédtéma is lehet majd. |
kawa550 | 117091 | 2017. augusztus 25. 09:59 | Válasz erre: 117088 |
Hogy önfeláldozásomat még tovább fokozzam, mostan mek is, oszt megnézem magamnak ezt a polot. Meg a lajost. Meg a gerickéti s, mert kő egy kabát a gyereknek. Aztán ha mán ott vok, megnézek pár használt kereskedést, meg seggpróbálunk párszáz motort a zweiradba, meg ilyenek....:)))))))))))))))) Reggeli csuklógyakorlat megvót, első fékbetét csere. Valami szar TRW Lucas került bele. Nem kő a kioktatás, már megjegyeztem, hogy ezzel max majd csak lassítani tudok, mer csakabrembóazazisten csak azzal lehet fékezni. :))))))) Azé a be nem kopott betét harmadik fékpróbájánál már sikítva könyörgött kegyelemért az első gumi, egy ujjal fékezve. :D |
lendvai | 117090 | 2017. augusztus 25. 09:41 | Válasz erre: 117082 |
Egyrészt a csoda tuner magától állítja magát, így nincs dolgom vele. :-) Másrészt eleve nem állok le versenyezni egy 1100-as nakeddel, még ha a rider kicsit túlsúlyos is. :-) Majd ha meglesz a Multistrada, akkor összemérhetjük. :-) |
csanesz | 117089 | 2017. augusztus 25. 09:40 | Válasz erre: 117078 |
ati5995 | 117088 | 2017. augusztus 25. 09:32 |
Nagyon jó!!Sokan örülünk is neki h.neked ilyen jó dolgod van és nem kell 2-300km menni a boltokig, mint a nekünk!!
|
lendvai | 117087 | 2017. augusztus 25. 09:31 | Válasz erre: 117083 |
Gyerekek, azért ne legyetek telhetetlenek. :-) Normális mikrofonom nincs, csak kis piszlicsáré skype-os vacak. Majd mindenki meghallgathatja élőben. :-) A dobozokat nem befolyásolja, mert ahogy most odaraktam úgy néz ki, hogy éppen csak párhuzamos lesz az oldaldoboz tartóval, vagy még egy kicsit lefelé is fog állni, mint most a gyári, csak az jobban lejt a konzol alsó éléhez képest. Azt látom, hogy a dB-killer elég masszívan benn van, így nem biztos, hogy meg tudom hallgatni anélkül, de az inkább csak kíváncsiságból lenne. A rugót valahogy le kell akasztanom, mert szeretném szépen letisztogatni és rézpasztázni a mozgó-csúszó felületeket. De csak akad valami kampó a szerszámosládában. :-) |
kawa550 | 117086 | 2017. augusztus 25. 07:50 |
Azt teccenek tunni, hogy a Polo is nyitott üzletet Bécsben? Most már egy 1km-es szakaszon van Louis, Gericke, meg Polo is a trieszter strassén. https://www.polo-motorrad.de/cms/store/details/polo-store-wien/ |
csokabi | 117085 | 2017. augusztus 25. 07:39 | Válasz erre: 117084 |
Nekem bejönne, szeretem a szimfonikus előadásokat:) Azért arra vigyázzon, hogy a Leo-t ne nyomják el!:))) |
kawa550 | 117084 | 2017. augusztus 25. 07:31 | Válasz erre: 117083 |
És az egész videó háttérzenéje a highway to hell legyen szimfonikus előadásban. :)))))))))))
|
csokabi | 117083 | 2017. augusztus 25. 07:27 | Válasz erre: 117080 |
Csinálhatnál róla egy faxa kis videót. Előtte-utána. Akkor a motoron hogyan mutat dobozokkal például. Az sem lenne baj, ha a hangot mikrofonnal vennéd fel és nem egy mono mobillal:)))
|
kawa550 | 117082 | 2017. augusztus 24. 23:09 | Válasz erre: 117080 |
Na, ha ez felugrik, meg után állítod a csoda tunert, akkor már csak 100 métert verek rád 200-on. :))))))))))
|
Flenegen | 117081 | 2017. augusztus 24. 22:36 | Válasz erre: 117079 |
Egyenlőre még én is szkeptikus vagyok. A hétvégén megtoldjuk házilag 10 cm-el a mostani túra plekót és megpróbálom. Ha jó lesz megrendelem, ha nem akkor marad ez.
|
lendvai | 117080 | 2017. augusztus 24. 21:59 |
De most másik játékszer érkezett. :-) Szombat délelőtt kerül a helyére, aztán próba! :-)
![]() |
lendvai | 117079 | 2017. augusztus 24. 21:57 | Válasz erre: 117077 |
Igaz, most, hogy jobban megnézem. Érdekes, bár szerintem csak elcsúfítja a fejidomot. Én azért veszem át tőled a túraplexidet, mert kíváncsiságból rárakom a Kappa Airstream (vagy Givi Airflow) ívelt darabját és megnézem mit tud. Aztán meg majd meglátjuk marad, vagy eladom valakinek. :-)
|
Flenegen | 117078 | 2017. augusztus 24. 17:36 | Válasz erre: 117071 |
Az a baj azzal a linkelt plexivel, hogy egysúlyosabb alu pofa fogja az ellendarabot, ami szintén elég súlyos. Nekem a legmagasabb állás mellett szinte függőleges állítással volt jó, akkor viszont úgy rázta a 39 cm magas gyári plexit, hogy még a fejidom is remegett. Nem mertem kockáztatni, inkább levettem és eladtam. Most ezzel szemezek, mert jónak tűnik.... http://www.ebay.com/itm/TOURING-SCREEN-WINDSHIELD-YAMAHA-TDM-900-2002-2013-49-CM-4-COLORS/192213642106?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 |
Flenegen | 117077 | 2017. augusztus 24. 17:33 | Válasz erre: 117076 |
Szerintem ott a plexi állító / magasító ausztráliából rendelhető PP eszközre gondolt Fazekas kolléga
|
lendvai | 117076 | 2017. augusztus 24. 16:35 | Válasz erre: 117075 |
Egyik kollégám szemezget a TDM900-al, neki akár hasznos is lehet, köszi! :-)
|
fazakas66 | 117075 | 2017. augusztus 24. 15:52 |
Lehet nem sokakat érdekel de most találtam kiváncsi lennék hogy szólgál.
![]() |
fazakas66 | 117074 | 2017. augusztus 24. 15:45 | Válasz erre: 117073 |
Dobnál egy képet róla érdekel az az állítható plexi.vagy csak a toldó állítható?
|