7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Itil900 121160 2018. június 11. 22:35  
Skacok! Tölem szokatlan módon: komolyan!
Kawa ZZR-hez keresek gyújtáskapcsolót. Mondjatok jó tippet, nem Krőzusnak való helyet!
    

kawa550 121159 2018. június 11. 22:28   Válasz erre: 121157
Ez nekem nyomtatva van meg a motorolaj kalauzzal együtt. : D
    

kawa550 121158 2018. június 11. 22:26   Válasz erre: 121156
Hát szerintem a hosszú löket miatt nem igen jönne azok le, a karbik meg 20 centivel feljebb vannak mint pld a rexin, épp ezért számít a Tádé magas súlypontúnak, de ezen nem fogunk összeveszni. :)))))
    

Englishman 121157 2018. június 11. 22:25   Válasz erre: 121155
Itt van még infó:
http://tribologic.hu/images/upload/file/Motorolajkalauz/Motorolaj_kalauz_11_03(1).pdf
1. fejezet (3/37 oldal)
    

Englishman 121156 2018. június 11. 22:04   Válasz erre: 121155
A tisztességes öntvény karter magasságából vegyünk el hat centit! Mondjuk 2-t adjunk a szabad hasmagasságnak! A maradék 4 centivel jön lefelé blokk, főtengely, dugók, hengerfej, veztengelyek, plussz a rájuk épített összes hóbelevanc ( karbik, leömlők).
Innen a lőtéri kutyát nem érdekli, hogy felmegy 1-2 liter olaj (üzem közben szerintem még annyi sem), meg egy préselt lemez, vagy műhanyag olajtartály. De csak szerintem.
    

kawa550 121155 2018. június 11. 21:45   Válasz erre: 121152
Érdekes az a cikk, még sose láttam, teljesen új nekem.
De ennek a súlypont magasság csökkentésnek fuss neki mégeccer szerintem!:D
Elhagyjuk az olajtartályt, nyerünk némi hasmagasságot, ez ok. De a karter elhagyását ellensúlyozza egy semmivel sem könnyebb tartály, benne a 2 liter olajjal, jó magasra az ülés alá téve(3vd, az első tdm), tehát a súly és vele együtt a súlypont is éppen hogy felfelé vándorol, még magasabbra kerül.
    


dinnyemag 121153 2018. június 11. 21:19   Válasz erre: 121143
A 4tx-ben több hely volt, annak is benyelte a 4 litert, aki nem engedte le csak egyik oldalon az olajat. A 900 as nálam vissza lökött kb másfél decit a 4 literből....megállás nélkül töltöttem bele:-)
    

Englishman 121152 2018. június 11. 21:07   Válasz erre: 121150
A hivatalos, gyári szándék az első TDM generációnál egy, az akkori korhoz mérten erős "hegyi felfutó" gép megalkotása volt. Látták az Alpokban az akkori endurókat reszelgető fiatalokat a hegyi szerpentineken fel-alá motorozni. Erre a célra készült eredetileg az első generációs TDM. A száraz karteres olajzás, az olajteknő "elhagyásával" jelentősen csökkenti a motor súlypontjának magasságát, némi "endurós" hasmagasság megtartása mellett.
Ami a külső szűrőket illeti, én kifejezettem elborzadva nézem, néha milyen helyekre tudják rakni a motorokon. Igaz, így már tudjuk, hogy mire lehet jó egy alumínium italos doboz: sérült külső szűrő provizor javítására :)
    

Fido71 121151 2018. június 11. 21:01   Válasz erre: 121147
Most, hogy így mondod, nekem is kibuggyant egyszer vagy fél deci.
De mire alaposan letörölgettem, már ment is bele egyben a maradék.
Én egy vékony kis csövön és pici tölcséren keresztül töltöm fel, úgy látszik, akkor szép lassan átereszt...
    

lendvai 121150 2018. június 11. 19:59   Válasz erre: 121148
Hát nem egy felhasználóbarát rendszer, annyi bizonyos. Egy Yamaha mérnököt szívesen megkérdeztem volna, hogy miért így alakították ki az olajozási rendszert, a belső "nyakigolajosleszek" olajszűrővel együtt. :-)
Mindemellett nem egy rakétatudomány megjegyezni, ha már az ember maga akar olajat cserélni. :-))
    

Levi990 121150 2018. június 11. 19:59   Válasz erre: 121147
Nekem se fért bele egyben a 3,8loter a 900-asba és nagyon szar utána kapkodni és törölgetni :D
Az meg mégszarabb amikor az xt-be töltöd, a tulaj beszél hozzád és egy nagy buborék után fél liter power1 van a szerelőpadon :D
    

kawa550 121148 2018. június 11. 19:45   Válasz erre: 121146
A 4tx olajszint ellenőrzése meg ez a 2felé engedjük/külön tartályos hülyeség egy alapvetően elbaszott rendszer, szerintem ez az egyik oka a tádékkal előforduló főtengely mizériáknak. Annyira logikátlan, hogy már találkoztam a facsén olyan hülyével, aki a másik hülyét oktatta arról, hogy járó motornál kell nézni a szintet 4tx-en.....
    

lendvai 121147 2018. június 11. 19:45   Válasz erre: 121146
Mind a 4TX-nél, mind a 900-nál két lépésben javasolja elvégezni az olajbetöltést. 4tx-nél 3,2l, 900-nál 3l először, pár másodpercet járatni, majd utánatölteni a maradékot. Én egyszer nem figyeltem erre, jött is vissza a betöltőnyíláson a vége.
A valószínűsíthető ok a képen látható "olajszivattyútól" nyíl végén lévő rugóval támogatott golyós szelep lehet, ami alapesetben nem engedi lefolyni az olajtartályból az összes olajat a forgattyúsházba az olajszivattyún keresztül. Vagy nem engedi visszafelé. Bár valami záró funkciója a szivattyúnak is lehet, még nem próbáltam. Ha egyben be lehet önteni az olajtartályba a 4 liter olajat, akkor vagy a szervizkönyv óvatoskodik (de akkor nem értem nekem miért folyt túl), vagy nem zár rendesen az a golyós szelep. Itt most a többi kolléga tapasztalata számít, ha mindenkinek belemegy egyszerre a 4 liter, akkor az én motorom kakukktojás. :-)
    

Fido71 121146 2018. június 11. 18:58   Válasz erre: 121140
Nem értem én ezt az "egyszerre utánatölteni nem lehet"-et....
Olajcserekor leengedek mindent, be az új szűrő, majd töltöm bele a 4 litert.
Soha nem volt még gondom.
Kis járatás után, meg utána eddig bármikor nézem, a max alatt 1 cm van a szint. 6-8ezrenként cserélek olajat, talán egy fél centi fogy le a nívópálca szerint.
    

lendvai 121145 2018. június 11. 18:28   Válasz erre: 121144
Én 80 lóval is ki tudnám nyírni magam, de ez itt egyszerűen SZÉP. :-) Az "amikor megy" meg már az eddigi visszajelzések alapján a múlté, amióta Audi tulajdon. De azért még figyelem pár évig. :-)
    

kawa550 121144 2018. június 11. 15:46   Válasz erre: 121135
Azzal nehéz lenne vitatkozni hogy a dagadt kacsa szebb meg dögösebb is. Valszeg a futómű meg a fék is okosabb a ducin. AMIKOR MEGY, akkor biztos jobb mint a versys, de ez az amikor, ez nekem bőven elég lenne hogy ne őt válasszam. :))))))) A +30 ló persze faxa, de én a versys 120 lovával is simán ki tudom nyírni magam. :D
    

Bimmer1 121143 2018. június 11. 15:14   Válasz erre: 121140
Fullon van az ablakban.

Mentem vele sok km rögtön utanna is fullon volt illetve valemennyi varakozas utan ranezve szinten tele az ablaknal.

4tx egyébként
    

Levi990 121142 2018. június 11. 15:03   Válasz erre: 121141
Van belőle S-T-R, nekem sem a legszimpibb az eleje, de szélvédelem szempontjából biztos hogy jó.
De hát nem lehet mindene tökéletes :)
    

lendvai 121141 2018. június 11. 14:59   Válasz erre: 121139
Való igaz három dobozzal és utassal autópályán bizonytalanabb a TDM eleje.
Így megnyugodtam, jó választás lehet a Multistrada. :-) Az új 1290SA nekem randa, mint a föld azzal a buta LED ábrázattal. :-)
    

lendvai 121140 2018. június 11. 14:53   Válasz erre: 121138
Az attól függ hogyan ellenőrzöd. A legjobb, ha valamilyen etap után leállítod (fölösleges csak azért helyben járatni), leszállsz, vízszintes helyzetben megnézed. Száraz karteres kenés, előfordulhat, hogy csalóka amit látsz az ablakban. Ezért nem lehet pl a teljes olajmennyiséget egyszerre utántölteni (legalábbis 900-nál).
    

Levi990 121139 2018. június 11. 14:44   Válasz erre: 121137
Versysnek hátsótengelye jóformán a vezető segge alatt van. Ha felülsz te, az utasod és még teszel fel egy dobozt is, a súlypont hátra mászik nagyon. Nézd meg a multistrada, 1000xr, 1290S, smt ezeknek mind az első tengely felé vitték el a súlypontot.

A 650-es versysnek is ez a baja, rajta ülsz a hátsókeréken míg pl egy f800gs-nek hátrébb van a tengely, be tud támasztani a kanyarban.

Ez a baj a 900-asal is.
A tracer900-nak is idén meghosszabbították a hátsó villáját.
    

Bimmer1 121138 2018. június 11. 14:26  
Sziasztok!

Túl vagyok az idei olajcserén, de a szerelő valószínűleg tultoltotta (szerinte leengedte az osszes olajat mindket helyen es annyit toltott bele ami elovan írva, mellesleg evek ota hozza hordom eddig nem volt gond).

Ennek ellenere az ellenorzo ablakban fullon van es szinte vizszintesbe kell donteni a motort ahhoz hogy megjelenjen a szint.

Mi lehet a gond? Valahova nem folyik le és s ezert van fent tulsok olaj?

Vagy ha tulontotte valahogy akkor okozhat-e gondot a sok olaj vagy majd elfogyogat?
    

lendvai 121137 2018. június 11. 14:22   Válasz erre: 121136
Ööö...erre nem is gondoltam, miért? Azért, mert lehagyták a képről a tükröt, esetleg a villaszög miatt? :-)
    

Levi990 121136 2018. június 11. 14:12   Válasz erre: 121135
A kép meg is mutatja hogy miért jobb a geometriája a ducinak :)
    

lendvai 121135 2018. június 11. 11:08   Válasz erre: 121131
Az én ízlésem különbözik, nekem az olasz ribanc még mindig nagyobbat üt. :-) Különösen ezzel a matricázással.
    

lendvai 121134 2018. június 11. 10:05  
Én csak egy zöld kerítésdarabot tudok felmutatni. :-) De hogy ez milyen dögletes meló nyáridőben, 15 óra munkával 15 méter trapézlemezt tudtam a helyére csavarozni. Utána úgy éreztem mintha kilapátoltam volna egy komplett szénszállító tehervonatot.
    

Sander67 121133 2018. június 11. 08:25  
Csatlakozom a Versys green fanok táborához.
    

lendvai 121132 2018. június 11. 08:25   Válasz erre: 121130
Nekem úgy tűnt fölötte van, de elég kényelmtlen a pozíció, nem tudom 350-ről fékezve mennyire lehet átnyúlni oda versenykörülmények között. Más gépen szintén bovdenesnek tűnő tekerőgombot láttam, de persze az nem biztos, hogy bovden, de a köpenye úgy nézett ki. Viszont a Movistar Yamahák kis karja körül is nagy titkolózás van, a cikk nagyjából találgatás volt a csöpögtetett infók alapján. Lehet hogy Cal Crutchlow motorja volt, talán ő volt nem megszokott dobogós egyszer talán, de sajnos nem emlékszem rá, de ha megint meglátom csinálok képet róla.
    

kawa550 121131 2018. június 11. 00:14   Válasz erre: 121129
Azon én is szeretnék jól mutatni. :)))))))))
    

kawa550 121130 2018. június 11. 00:13   Válasz erre: 121128
Nem a kuplungkar alatt van egy másik kar a hátsóféknek hogy kézzel is lehessen fékezni mint a stunt motoroknál?
    

Robi70 121129 2018. június 10. 21:34   Válasz erre: 121121
A ződ egy szép szín. Az 1000es versysen is nagyon jól mutat. Én meg az 1000es versysen mutatnék jól!:) Talán. De, hogy vágyom rá, az biztos.:)
    

lendvai 121128 2018. június 10. 20:55  
Valaki rajtam kívül észrevette már, hogy bizonyos versenymotorokon a kuplungkar fölött egy ugyanakkora másik kar van? Más típusnál egy tekerőgomb. Pontosan nem emlékszem, hogy SBK vagy MotoGP volt, idén láttam amikor körbekamerázták a dobogósok gépeit. Tudja valaki mire való az az extra kar? A MotoGP Yamahának van, ennyit találtam a neten, de az kicsi és a kuplungkar alatt található, állítólag a váltóhoz van köze, de ez meg ugyanakkora volt, mint a kuplungkar.
    

kormi1313 121126 2018. június 10. 20:16  
Hát már megint felborultam mint a büdösbogár. Az indexemnek annyi. Álló helyzetben. Jobbra lejtett az asztalt. Három doboz meg a párom elhúzott. Még jó hogy füves puha részen landoltunk. Hazajövök horvátoktól és eladom a gyalázatost!
Nem való nekem. Valami kabrió kéne. Az nem borul olyan könnyen.
    

camerafire 121125 2018. június 10. 08:48  

    

camerafire 121124 2018. június 10. 08:46  
Sziasztok!
Valakit érdekel ez a doboztarto szett? Tavaly jól átvertek vele mert össze-vissza meg van deformálódva, de biztos van használható része.
    

Itil900 121123 2018. június 9. 21:15   Válasz erre: 121121
Szuperződ! ;)))
    

lendvai 121122 2018. június 9. 21:10   Válasz erre: 121119
Piros-fehér nem volt, azért. :-)))))
    

kawa550 121121 2018. június 9. 20:52   Válasz erre: 121119
Mert látens kawabuzi ő is, azér'. Most nem azé', de tessenek Robi pólójára koncentrálni...:))))))))))))) A rossz szeműeknek fordítok: i love limeride
    

Flenegen 121120 2018. június 9. 20:41   Válasz erre: 121119
:)))))))))))
    

Flenegen 121119 2018. június 9. 20:41   Válasz erre: 121117
De mééé pont ződ????
    

kawa550 121118 2018. június 9. 20:36   Válasz erre: 121117
A hegesztés nem szupermodell, nem kő szépnek lennie, csak tartson! :))))))))))
    

lendvai 121117 2018. június 9. 20:01  
Mivel délelőtt esett nálunk, így csak délután tudtam elkezdeni a kerítést. Az alap egyenetlensége miatt sajnos egyelőre kicsit lépcsősen tudtam elkezdeni, de majd kiegyenesedik. A horganyzott szelvény hegesztése szépen lassan alakul, egyelőre két-háromszor át kell varrni, de ha megcsiszolnám a felületet és leszedném a horganyt lehet jobban tapadna, majd holnap kipróbálom. A végén szerintem majdnem olyan szépen tudok majd kerítést hegeszteni, mint Séf bácsi lábtartót. :-))))
    

Fido71 121116 2018. június 9. 17:02   Válasz erre: 121111
Azért ott már rohadtul kell kapaszkodni....
    

kawa550 121115 2018. június 9. 14:04   Válasz erre: 121113
Ja, valami ánglius a csávó, meg is szólták a többiek, hogy túl sok árnyalata van a zöldnek a képen, át kéne festeni az ajtót meg a fát....:)))))))
    

kawa550 121114 2018. június 9. 14:03   Válasz erre: 121112
Ó! Ezt is ki lehet próbálni ha majd levették a gipszemet? Nyugodtan ideadhatod, baromi ügyesen fékezek! :)))))))))))))
    

lendvai 121113 2018. június 9. 13:30   Válasz erre: 121111
Igen, ilyet, ugyanilyen kis fejidommal, arra nem emlékszem, hogy a lámpa kerek volt vagy szögletes. Az biztos, hogy nem ez volt, mert ez a környék inkább tűnik angolnak, mint Heves megyeinek. :-)
    

Flenegen 121112 2018. június 9. 13:13   Válasz erre: 121111
Mi érkezett tegnap:)
    

kawa550 121111 2018. június 9. 12:03   Válasz erre: 121100
Ilyent láttál Tibike? Ezt a cípséget konkrétan szolid 200 lóra húzták fel, a tulaj szerint 314 a vége. :)))))))
    

kawa550 121110 2018. június 9. 11:49  
A mai nap unaloműzéseként lekaptam a tankot meg kivettem a gyertyákat, hogy utána járjak a múltkori nagy esőben motorozásnál tapasztalt bedadogásnak. A gyertyák körül sehol nem látszik víznyom, gumikupakok szépek, jól zárnak, kábeleknél se látok problémát. Abból ítélve hogy az erővesztés jelentősnek tűnt, arra gondolok hogy esetleg a trafóknál kaphatott vizet és egyszerre 2 henger akadozott, mert 1 henger kiesése alig észrevehető normál közlekedés közben, azokat a kábelnél körbekenem loctite pasztával, biztos ami ziher, meg ugyan ezért a pipák kupakjait is ilyen melegtűrő szilikonzsírral. Oszt vak is aszonta, meglássuk.
Hamárhomár alapon mértem egy kompressziót is a kínai csoda főpróbájaként mivel úgyis kinn vannak a gyertyák, örömmel jelenthetem, hogy a nagykorú rexike gyári 9-13bar értéke még mindig 12 felett van minden hengerben, gyaníthatóan nincs szarrá kopva. :))))))))))
    

kawa550 121109 2018. június 9. 11:37   Válasz erre: 121107
A minap Szajolon szóba kerültél (nem éppen dicsérőleg) és egy általam kedvelt és megbecsült kolléga, akinek adok a véleményére, azt mondta hogy nem vagy te akkora fax mint azt mi gondoljuk, és kétkedve bár, de megfordult a fejemben hogy talán mi tévedünk a kevés információ miatt. Aztán mindig jössz, és megerősíted a véleményem, mert nem zörög a haraszt ha nem rúgja a paraszt.
Szóval erről a vicces képről nekem egyből te ugrottál be. :))))))))
    

lendvai 121108 2018. június 9. 10:57   Válasz erre: 121107
Szeretném felhívni a tisztelt kolléga figyelmét, hogy már sokadszor fejezi ki abbéli kívánságát itteni motorosok felé, hogy valami baj érje őket. Ez itt nem szokás, ezért azt javaslom ha csak ilyen módon tud kapcsolatot teremteni másokkal akkor talán egy másik topikba kellene beleszólni kéretlenül. Én alapvetően asszertív módon igyekszem az adott társaságban nem elfogadott módon módon megnyilvánulókat kezelni, de van az a határ, amikor ez a fajta módszer már nem alkalmazható. Mivel a kolléga már a szűkebb, számomra fontos és szociálisan érzékenyebb társaságban is kiverte a biztosítékot az ilyen megnyilvánulásaival ezért arra kérem gondolja ezt át és tegye meg a szükséges lépéseket a változtatás felé, vagy viselje a következményeket.
    

night-rider 121107 2018. június 9. 10:17   Válasz erre: 121106
Itt a neked való tibike..ezzel boritékolt a pofára esés..
    

lendvai 121106 2018. június 9. 09:08   Válasz erre: 121105
A méregetéstől nem lesz nagyobb, a fejlődés a lelkiekre vonatkozott. :-)
Az időjárásra való tekintettel nem ezen a hétvégén lesz kipróbálva a Multistrada. Marad a horganyzott zárt szelvény hegesztés. :-)
    

kawa550 121105 2018. június 8. 23:10   Válasz erre: 121104
Ezt a részét a Ritával beszéld meg, ha ő elégedett, miattam maradhat akkora amekkora....:))))))))))))
    

lendvai 121104 2018. június 8. 23:06   Válasz erre: 121103
Na, belerántottál egy pöcsméregetésbe. :-) Fejlődnöm kell még. :-)
    

kawa550 121103 2018. június 8. 22:50   Válasz erre: 121102
Fogok. Majd. Eccer. Valamikor. Talán....:))))))))
Bár addigra már zzr1400 lesz, oszt csak röhögök az ilyen 1.3 alatti bicikliken....:D
    

lendvai 121102 2018. június 8. 22:48   Válasz erre: 121101
Mondtam már, fogsz te még egy 1260-as Ducati mellett sírdogálni. :-)))))
    

kawa550 121101 2018. június 8. 22:40   Válasz erre: 121099
Valami dereng, csak ezzel az injektoros MOTOR képzavarral nem tok mit kezdeni. Az ilyen ezres alatti karácsonyfa díszeket nem robogónak híjják? :))))))))))))))
    

lendvai 121100 2018. június 8. 22:28  
Jut eszembe, ma Hatvanban jött szembe egy ZRX ha jól tudom azzal a Lawson-féle trikolor fényezéssel. Szép vas ez a ZRX, na. :-)
    

lendvai 121099 2018. június 8. 21:21   Válasz erre: 121096
Emlékszem, amikor a tanulatlan kolléga az elmaradott injektoros motorja szívócsőszinkronjához hébe-hóba használt manométerét akasztottuk a hipermodern karburátorsorra, de ez a ZRX annyira űrtechnika, hogy elsőre nem is sikerült behangolni. :-)))))?
    

kawa550 121098 2018. június 8. 19:29   Válasz erre: 121097
Ammég hagyján, de mindennap kaszálok és az esixen is csináltam közben egy komplett alváz és üregvédelmet. :))))))
Nem kötöm ki, inkább megtanulok fékezni. Lófaxt, ha eddig nem sikerült, ezután se fogok, inkább cserélek gumit. :D
    

ati5995 121097 2018. június 8. 19:20  
És mindezt gipszelt kézzel....lassan már indulhatsz is vele..
Első féket kösd ki...
    

kawa550 121096 2018. június 8. 19:01   Válasz erre: 121094
Mindig meglepődök, hogy még a (ezek szerint nem eléggé) tanult kollégák is abból a téveszméből indulnak ki, hogy minden motor olyan elmaradott és hanyagul megtervezett mint az övék. :)))))))))
Természetesen rexinek a nyitott generátora ahogy kell, szellős helyen a hengerek mögött van a váltó felett, fújogat rajta át a szél, hogy ne kelljen az embernek mindenféle tekercseket vadászni meg cserélgetni mikor zárt térben szépen megsül. Tehát a gyújtásjeladó fedele, amire kend gondol, egy kis flexes meg csiszológépes igazítás után régi fekete fényében tündökölve ül a helyén.
Há most komolyan így néz ki egy sérült motor, hát így?! :))))))))
    

Itil900 121095 2018. június 8. 18:43  
Szombaton megyünk egy kisebb körre. Bp- Kesztölc T.bánya Csákvár Szfvár Bp. Nyugis túra, minimális vadulással. Csatlakozik valaki?
    

lendvai 121094 2018. június 8. 14:55   Válasz erre: 121092
És a generátorfedél? Azzal mi lesz? :-)
    

Itil900 121093 2018. június 8. 14:02   Válasz erre: 121092
Eltört egy bögrém, fülét felajánlom pótlására
    

kawa550 121092 2018. június 8. 13:57   Válasz erre: 121091
Békaphassák kendtek!:))))))) Sárvédő a helyén, egész jó lett, az élein ahol függőlegesen állt mikor lefújtam, ott nem annyira szép, de ma kapott oda még egy réteget, aztán 1-2 hét múlva elsimítom mikor már keményre kötött. Plexi javítva a helyén, gyújtásfedél szépen lefestve a helyén, új víztiszta indexek a helyükön, még egy helyzetjelő izzó kell és a lámpa is mehet vissza. Utána már csak a doboz fülét kell valami okossággal pótolni.
    

Fido71 121091 2018. június 8. 09:52  
Ki van hegyezve a nyele? ;)
    

Itil900 121090 2018. június 8. 08:36   Válasz erre: 121089
Én pont ilyen célra tartok magamnál egy beszáradt ecsetet, de szívesen kölcsönadom! :))
    

Fido71 121089 2018. június 7. 21:06   Válasz erre: 121087
Én élvezettel fogatok mindenféle szerszámot bárkiben. Van bennem némi szadizmus. Szólj, ha segíthetek... ;)
    

jobbkormanyos 121088 2018. június 7. 20:57   Válasz erre: 121086
Polírral ki fog jönni !
A festő először felpolírozta az egészet normál pasztával, azután valami finomabbal fényezte.
    

kawa550 121087 2018. június 7. 20:12   Válasz erre: 121085
A jobbot tényleg nem lenne egyszerű, a balt meg nem tom, mert a gipsztől nem tudom megfogni a kést, satuba fogott késsel meg nem alázom magam önygyilokilag. Asszem kénytelen leszek sztéjin'alájv hogy tovább boldogíthassalak benneteket. :)))))))
    

kawa550 121086 2018. június 7. 20:09   Válasz erre: 121084
Mivel komoly embernek ismerlek, és úgy tűnik tudod miről beszélsz, így hallgattam rád, telibefújtam cípen az egészet. Ha nem lesz jó, te vagy a hibás! :))))))))
A sokadik réteg után szépen elkezdett terülni meg tükrösödni, már visszatükröződik benne a környezet ahogy tankon is, szerintem jó lesz. Persze a háztáji baleset nem maradhatott el, a legvégén csak beleszállt egy apró szösz, meg az olcsó pisztoly is beletüsszentett egy különálló cseppet, de azokat szerintem egy jó kis polír kiveszi 1-2 hét múlva ha már keményre kötött. Mosmá megyen lefelé a nap, majd holnap csinálok képet.
    

cizi 121085 2018. június 7. 19:18   Válasz erre: 121083
...persze, felvágom! Könnyen mondod, ha a gipsz véd!:)
    

jobbkormanyos 121084 2018. június 7. 18:28   Válasz erre: 121083
Metál festéket én nem csiszolnám, hanem egyből rá a lakk.
    

kawa550 121083 2018. június 7. 15:59  
Alakul a molekula. Már csak a lakk hiányzik róla, szereztem faxa 2 komponenses akril lakkot meg hozzá akril hígítót is, ha ez megszáradt kap egy kis vizes papírt aztán a lakkot, ha úgy se lesz jó, felvágom a ereimet. :))))))))
    

Itil900 121082 2018. június 7. 13:37   Válasz erre: 121081
Szerintem bevonul katujának, de nem tud szabadulni a vastól...
    

MentoL 121081 2018. június 7. 08:38   Válasz erre: 121079
Jó, de ilyen színt akartál? (valami erdészmotor lesz?)
    

Fido71 121080 2018. június 6. 17:48  
Azt hittem elb@sztad a képfeltöltést... :)
    

kawa550 121079 2018. június 6. 16:18   Válasz erre: 121073
Sajnos nem tévedés, ez a kép tényleg a fényezés és lakkozás után készült. Az a szájbakúrt lakk amit adtak, már fújás közben gyanús volt, mert nem átlátszó víztiszta, hanem ilyen opálos fehéres volt, ilyent már láttam, kötés közben kitisztult, de ez bazmeg még be is pelyhesedett száradás közben, olyan lett a felület mint a bársony, csiszolhattam vissza az alapokig a picsába az egészet, oszt kezdhetem elölről, szerencsére maradt elég festék még egy átfújásra.
    

lendvai 121078 2018. június 6. 16:14   Válasz erre: 121072
Kicsit retro, de mostanában trendi, hogy összegyűjtsek néhány divatos kifejezést. :-) Remélhetőleg hegesztened nem kell, akkor még lehet, hogy szép marad. :-)))))
    

lendvai 121077 2018. június 6. 16:12   Válasz erre: 121074
Ebben különbözik a szemléletünk, én ennélfogva másként működöm. Hallottam már olyanról, aki motoros baleset áldozat lett, de mégis motorozom, elvégre ennyi kockázat megfűszerezi az éveimet. Ahogy Burt Munro mondta, öt perc alatt többet élhetsz egy motor nyergében, mint más egész életében.
Így aztán ha tisztának tűnik a helyzet, akkor kikanyarodom. Ha egymás mellett van két utca, akkor persze van kockázata, azt eldöntöm magam. :-)
Na meg milyen életem lenne, ha végig a haláltól rettegve élném le? :-)))))
    

Nmiki 121074 2018. június 6. 15:50   Válasz erre: 121062
Én azt tartom, hogy aki indexel, az lehet, hogy nem egyenesen megy tovább....... Nem bízom senkiben sem az indexet illetően. A szomszédasszonyom is úgy törte össze az előző autójåt, hogy kifordult egy irányjelzőt használó másik autó elė, aki a kereszteződés után szándékozott (volna) megállni. Inkåbb kivárom azt a pár másodpercet, míg tutira el kezd fordulni a másik jármű.
    

Fido71 121073 2018. június 6. 15:08   Válasz erre: 121072
Elég szar munkát végeztél, ha ez már fényezve és lakkozva van... ;)
    

kawa550 121072 2018. június 6. 14:50  
Kész a fényezés meg a lakkozás. Szép lett?
    

Tomchy 121071 2018. június 6. 13:35  
Tudom, messze van, de egyszer jártam a Szegedi Tudományegyetem Műszaki Karân, és ott láttam egy mérőpadot a mélygarázsban. Talán az is megér egy telefont
http://www.mk.u-szeged.hu
    

Levi990 121070 2018. június 6. 13:21   Válasz erre: 121069
Ago motors, vagy a proptech.
    

lendvai 121069 2018. június 6. 12:51  
Bele akarok nézni a motor agyába, hogy egy esetleges finomhangolást eszközölhessek rajta, na meg az alternatív AFR térkép hatására is kíváncsi vagyok, hát nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz motorkerékpár fékpadot találni itt a krnyéken. A Maminak van egy, de oda regisztrálni kell a különféle kiszállásos programjaik alkalmával, viszont cserébe ingyenes. Én viszont nem nagyon szeretnék fél napokat várni alkalomadtán, eddig egyedül az Omega Motort találtam Gyöngyösön akiknek van fékpadjuk motorhoz.
Ha valaki tud még ilyet a környéken megköszönöm ha megosztja.
    

kawa550 121068 2018. június 5. 15:50   Válasz erre: 121064
Nekem erre már reflexem alakult ki az osztrák nyuggereknek köszönhetően. Ha balra indexel, még nem biztos hogy jobbra is fog menni, inkább kivárom.
    

lendvai 121067 2018. június 5. 15:27   Válasz erre: 121065
Ja igen: ezek a helyzetek autóval adódnak, nem motorral.
    

lendvai 121066 2018. június 5. 15:25  
Ha már Tamás itt van: kicsit késve, de megfogadtam a tanácsod és a pince-mosókonyha kör fűtési szezonon kívüli átszellőztetéséhez, valamint az esős-borult időben történő ruhaszárítás elősegítésére a barkácsáruházi légyfing kategóriájú ventillátorok helyett beszereztem egyet, ami tényleg mozgatja a levegőt. :-)
    

lendvai 121065 2018. június 5. 15:17   Válasz erre: 121064
A helyzetet tisztázandó: az óvatosság nem állja meg a helyét, mert a nyílegyenes úton jól látják, ahogy jövök, így azt is, hogy az indexet a kereszteződéshez közeledve kapcsolom be. De még ha kinn hagynám akkor is lenne bőven idejük kikanyarodni, mert általában kb 200 méterre vagyok tőlük, így hacsak nem piros MTZ-vel vannak nem lehet gond. :-)
A bóklászó házszám vagy parkolóhely keresőket már jól ismerem, tartom a távolságot, általában mögöttem bukkan fel egy-egy sötét sakkfigura, aki türelmetlenkedik ilyenkor. :-)))
    

Englishman 121064 2018. június 5. 14:03   Válasz erre: 121062
Bár igazad lenne és ennyi defenzív vezető lenne! Én is ilyen "sötét" vagyok: amíg a lekanyarodó szándéka nem 100%-ig nyilvánvaló, addig nem kanyarodok ki senki elé.
Ahogy Mati mondja, lehet az egy kint felejtett index (nem csak motorosé).
A legszebb, mikor a kereszteződéshez érve mégsem kanyarodik be, hanem elmegy, elcsorog az orrod előtt, aztán amikor kikanyarodtál mögé és böknéd a kettest, vagy hármast, ő csinál egy leszúrt Rittbergert, mert meglett a házszám, amit keresett.
Persze, a sötétség faktor is benne lehet.
    

mati12 121063 2018. június 5. 13:16   Válasz erre: 121062
Szerintem ez csak szimplán óvatosság az autósok részéről,ami talán nem is akkora probléma nintha kivágnának az ember elé egy kintfelejtett irányjelző miatt. Mert azért arra is van bőven példa,hogy a jólképzett figyelmes motoros egy kanyarodás után sinán "végigindexel" még egy 10 km hosszú szakaszt is.
De mint ugye tudjuk Bmwéjéknél ez sem fordulhat elő mert kanyarodás után 100 méterrel automatán visszaveszi az indexet..:)
    

lendvai 121062 2018. június 5. 13:00  
Mivel napi szinten vezetek sokféle helyzetet tapasztalok. Mostanában tűnt fel, hogy ha a főútról lekanyarodok az alsóbbrendű útra és ott várakozik egy vagy több jármű a kikanyarodásra hiába teszem ki az irányjelzőt sokszor száz méterekkel előtte, hadd lássák, hogy én be fogok kanyarodni, jöjjenek nyugodtan, de nem! Ott állnak és megvárják, míg kanyarodni kezdek és minden kétséget kizáróan bebizonyosodik, hogy tényleg azt jelenti a villogó irányjelzőm amit csinálok.
Nem igazán értem, de gyanítom, hogy vagy a világát nem tudja az adott autó vezetője és azért várakozk, vagy attól tart, hogy szemét módon kiraktam az indexet, majd amikor ő gyanútlanul kikanyarodik akkor én szándékosan összetöröm az autóját. Meg magamat is, mert ez a hobbim. :-) Ez esetben ez egy elég szomorú kórkép a magyar közlekedési kultúráról és a fejekben uralkodó sötétségről. Én rendszeresen figyelem az ilyesmit és ha valaki az irányjelzőjét használva lehetővé teszi, hogy kikanyarodjak mielőtt ő a kereszteződéshez ér akkor azonnal indulok is. És soha nem történik semmi kellemetlenség.
    

lendvai 121061 2018. június 5. 12:44   Válasz erre: 121053
Szó sincs borpincéről, tiszta vagyok, mint a frissen nyírt báránka. :-)
Sőt, ebben a hónapban egy korty alkoholt nem fogok fogyasztani. Kezd kényelmetlenné válni a mostanában észrevehetővé vált külső-belső zsírréteg, gyanítom a szittyó is közreműködött benne. :-)))) Még a végén nehézlégzésem lesz a motoros cuccban ücsörögve. :-))))
    

kellerzs 121060 2018. június 5. 10:18  
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, a páromnak van egy honda CBF600 karbis mocija. Olyan gondom van vele, hogy ki lett tisztítva a karbi mert nehezen indult. Most pöccre indul de 5000-es fordulatnál ledadog. Ha kiveszem a légszűrőt akkor hibátlanul megy rendesen kiforog. A gyertyák feketék, sok ü.a-t kap. A TDM-nél nem volt soha ilyen problémám, esetleg valakinek van ötlete nagyon megköszönném.
Üdv
    

Tomchy 121059 2018. június 5. 08:25   Válasz erre: 121058
Ok.
- Csak a szerdai napra szól
- Nem kértem, és nem is kérek érte semmit, aki kéri, egy kösziért viheti.
    

night-rider 121058 2018. június 5. 08:03   Válasz erre: 121057
az egész heti rendezvényre vagy csak a szerdai napra szól?..mondjuk én már megvettem holnap húzok is lefele,de pontosithatnál.. és mennyiért válnál meg tőle.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők