ati5995 | 90146 | 2015. január 9. 10:15 |
A jégkorong 20:50 tõl 50-v-75 perc-!!Bp.X.Ihász u. 24-!Sürgõsen kéne válasz mert ha nem leszünk meg kiadják a jeget!
|
tomhahn | 90144 | 2015. január 9. 10:09 | Válasz erre: 90137 |
Idõpontilag mikor lenne a kezdés? /Szigorúan amatõr!!! szinten vagyok :-)))) / |
vasutas | 90143 | 2015. január 9. 05:51 | Válasz erre: 90141 |
Csanesz ,,,ne hagyd magad a Cherokee-ról lebeszélni .-:) Egy nagyon jó barátomnak három is van a 96-2000 közti évjáratból . Egy dízel futkosni, egy dízel terepre felkészítve , örömködni pedig ott a négyes benzines . A mostani használt autóbehozatal mellett fillérekbõl fenntartható . Magam is gyakran hajtom õket, én is "csirke" rajongó lettem . Ha úgy döntesz, hogy mégis a Cherokee ,,, gyere el egyszer, próbáld ki õket és mellette még számtalan kérdésre is választ kaphatsz . |
csanesz | 90141 | 2015. január 8. 23:50 | Válasz erre: 90134 |
A videón azért lehetne vitázni! A Jeep -nél eléggé megtekerte a kormányt (és nem kellet annyit tornáznia), mikor a második ívbe kezdett, ez látszik az abroncsokon is. - A Volvónál 2 részben kormányzott ott volt nyugalmi ideje annak a batár testnek. - A VW -nél viszont szolidabb volt a vezetõ talán, mert többet kellet tekerni a kormányon "mint az Ifáknál". A másik két autónál nem mutatják, hogy mennyit tekert a kormányon az elsõ két kanyarnál. De nézhetjük a másik oldaláról is a dolgot. A Cherokee -val kisebb a reakció idõ két ellentétes kanyar váltásánál... :) Fura, hogy csak a Cherokee -nál mutatták a vezetõt. Ha pontosan ugyan annyit tekernének mindegyik autó kormányán, vajon melyik tudná bevenni ezt a 2 kanyart egymás után hibátlanul... Azért a videó nagyon tanulságos! És minden rosszindulat nélkül köszönöm, hogy utána jártál, ilyet még úgysem néztem! :) |
csanesz | 90140 | 2015. január 8. 23:20 | Válasz erre: 90136 |
Azt hiszem kóstolgatnak! :) Lendvai bácsi: A weblap jobboldalán van az a csúszka, aztat tessék picit lejjebb húzni a 90090 -es hozzászólásig ott a lényeg! ...aljas! :) |
csanesz | 90139 | 2015. január 8. 23:12 | Válasz erre: 90134 |
:) Na igen! Nekem nincs családom! És nem vezetek úgy, hogy ennyire el keljen rántanom a kormányt egy szituáció végett. ...legalább is a 20 év alatt ilyenre még nem volt példa. Egyszer már irkáltunk hasonlóról tavaly! Én lassú motoros vagyok és még lassabb autós! A mai Jeep már nem terepjáró csak egy elcs@szett családi autó... Nekem ez egy elérhetõ álom, 10 éves gép 1,5 - 2 millióért! Ha viszont kirepül az útról mindegy milyen márkajelzés villog az elején, mert onnantól csak acél, mûanyag és üveg. |
Kilos | 90138 | 2015. január 8. 21:14 | Válasz erre: 90133 |
Csanesz, köszi, hogy így veszed a lapot! Nem akartalak direktben letámadni és lehúzni a rendszert, mert valójában annál sokkal többet érdemel. Érdemes megismerni, de nem érdemes vele foglalkozni. A HHO-tól nem lesz jobb a Cherokee se. Remélem megvalósul az álmod és a gyári beállításokkal is tudni fog mindent amit elvársz tõle.
|
ati5995 | 90137 | 2015. január 8. 20:49 |
Pestiek-ill.aki hajlandó eljönni- figyelem!! Nem tud-akar valaki teljesen amatõr szinten jégkorongozni-kis kori tudás-hokibotra támaszkodás szinte elég-szombat estére kéne 2-4 ember,védõfelszerelés max egy sípcsontvédõ-Kõbányán játszunk egymás ellen-fedett-palánkos pályán!!
|
lendvai | 90136 | 2015. január 8. 20:39 | Válasz erre: 90134 |
Csanesz szeret veszélyesen élni, nincs ebben semmi rendkívüli.:-) Különben is Cherokee-t akar venni, nem Grand Cherokee-t.:-) Ugye? :-)
|
csokabi | 90134 | 2015. január 8. 20:16 | Válasz erre: 90133 |
Szuper verdákat https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM gyártanak, ne hagyd magad lebeszélni csanesz!:)
|
csanesz | 90133 | 2015. január 8. 20:04 | Válasz erre: 90131 |
Azt egy ideje észrevettem - mióta tagja vagyok ennek a fórumnak -, ha felmerül egy kérdés, annak a jó és rossz oldalát mindig ésszerûen elmagyarázzátok. És érdemes megfogadni a tanácsotokat! Ez most sem lesz másképp! :) Kilos, ha azt mondod, hogy "nem", mert ismered a rendszert akkor így lesz. Megmagyarázni nem kell, mert miért akarnál rosszat... Végül is mit várjak egy 2 tonnás autótól? Levegõvel nem fog menni! A 8-11 literes fogyasztás nekem még belefér. És van egy príma szerelõm, több se kell! Igazság szerint 1993 óta sóvárgok egy Jeep Cherokee olajkályháért. Talán jövõre összejön... A Jeep marad a hidrogén megy! :) |
scopy | 90132 | 2015. január 8. 19:45 |
Szevasztok! Meg kellene számolni, hogy hány sort írtatok össze! Rekord gyanús... :-))))) |
Kilos | 90131 | 2015. január 8. 18:49 | Válasz erre: 90129 |
Nem, azért nem éri meg mert hosszú távon semmit sem hoz, inkább visz. minél bonyolultabb megoldást alkalmazol annál többe kerül, de összességében ugyanott vagy ahonnan elindultál. Az ötlet önmagában jó, de nem lehet kihasználni! -ezt hidd el. Tényleg meg tudom magyarázni a jó és a rossz oldalát is! :))))
|
tulok99 | 90130 | 2015. január 8. 18:26 | Válasz erre: 90110 |
Örülök, hogy jó lett! használd egészséggel! majd ha jön a jóidõ gurulunk együtt!!!
|
csanesz | 90129 | 2015. január 8. 17:19 | Válasz erre: 90120 |
Házilag semmiképp nem érdekelne! Csak az egyszerûségét vázoltam. - Nem tudtam, hogy poén volt részedrõl! :))) Még régebben érdeklõdtem a kütyü iránt. Ezek szerint fejlõdött! Azért nem éri meg, mert még mindig többe kerül, mint amennyit megsporól? |
kawa550 | 90128 | 2015. január 8. 16:08 | Válasz erre: 90127 |
Nem szoktuk mi vendégségben az asztalra tenni a csizmánkat, vannak arra itt elegen.
|
lendvai | 90127 | 2015. január 8. 13:35 | Válasz erre: 90122 |
Séf bácsi ne bassz, a fekete lyukhoz irdatlan mennyiségû anyag kell, a téridõ úgy tudom nem tartalmaz ilyesmit. :-) De lehet, hogy Stephen Hawkinggal ebédeltél, az a fickó ijesztõen zseniális. :-) Amúgy értem, mire gondoltál. :-) De gondoltam bele kéne kötni valamibe. :-) Nem verjük szét a kávéházat? :-)))) |
Kilos | 90125 | 2015. január 8. 11:57 | Válasz erre: 90124 |
Bocsi, kicsit hosszúra sikerült a bevezetõ és a lényeget meg lehagytam! Lehet, hogy öregszem? :))))
|
Kilos | 90123 | 2015. január 8. 11:39 |
A lényeg lemaradt! Nem reklámot akartam csinálni, sokkal inkább lebeszélni róla! Nem éri meg vele foglalkozni!
|
kawa550 | 90122 | 2015. január 8. 11:32 | Válasz erre: 90087 |
Ja, azzal.:))) Már csak a propelleresek minden vitát lezáró totál annihilátoros atombomba érve hiányzik, amivel fekete lyukat tépnek a téridõ szövevényébe, nekünk meg a könyökünkön jön már ki. Szerintem mindenki érti mire gondolok....:))))))))))))))))))))))
|
kawa550 | 90121 | 2015. január 8. 11:28 | Válasz erre: 90118 |
Kilos | 90120 | 2015. január 8. 11:26 | Válasz erre: 90118 |
csanesz | 90119 | 2015. január 8. 10:58 | Válasz erre: 90101 |
A Land Cruiser egy komoly gép Hurghadában mi is ilyennel róttuk a sivatagot! 100 -al téptünk a homokban, nem volt semmi! Városban idõnként volt egy parányi biccenés az úton az volt a 10 cm -es fekvõrendõr 60-70 el mentünk át mindegyiken. A Jeep elbújhat mellette... De itthonra bõven jó a Jeep -is, már a fogyasztás miatt is! Lassú, lomha és billeg, mint a legtöbb terepjáró. De sok alkatrész van hozzá bontóban is. |
csanesz | 90118 | 2015. január 8. 10:43 | Válasz erre: 90096 |
Hidrogén generátor: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/ Házilag: https://www.youtube.com/watch?v=2_-_Qv6L9z4 |
lendvai | 90117 | 2015. január 8. 09:48 | Válasz erre: 90111 |
Már nincsenek elveim. Eladtam õket a Jófogáson.:-)
|
petya89 | 90116 | 2015. január 8. 08:34 | Válasz erre: 90114 |
Szia Én a 10W40 et ajánlom,mivel ez kell bele! Az 5100 tökéletes bele,ezt rakom a legtöbb motorba! Akinek sportmotorja van és szereti gyilkolni az inkább 7100 tegyen! |
Flenegen | 90115 | 2015. január 8. 07:59 | Válasz erre: 90100 |
Február vége, március eleje!!!! De nyílt hétvége 15-én biztos nem lesz:)
|
t0mmy | 90114 | 2015. január 8. 02:19 |
Sziasztok! Melyik motorolajat javasoljátok Motul 7100 4T 10W30 vagy 10W40? Vagy más lehetõség? A mocim:TDM850 2001-es 36,000km. Köszi a válaszokat. |
kawa550 | 90113 | 2015. január 7. 23:54 | Válasz erre: 90108 |
A két utolsóhoz nem értek,de az elsõben kurtára igazad van tesó! :-)))
|
yamatomo | 90112 | 2015. január 7. 23:22 |
Szép estét Mindenkinek! A terepjáró témához csak annyit... Egy jó barátom Off road-ozik egy ideje, és az említett Land Cruiserek,Nissan Patrolok csakugyan mindent elviselnek. Akár az utcáról behajtva is tudnak versenyeket nyerni. Az épített kategória az más történet. Láttam egyszer egy UAZ-t ami 3 literes BMW pészmékerrel volt ellátva! Oda is felment,ahová én gyalog sem indulnék el. De a Nivák is jól teljesítenek általában. |
Robi70 | 90111 | 2015. január 7. 22:42 | Válasz erre: 90102 |
Tibi, Te vagy az egyetlen ember a fórumon akinek elvei vannak! Erre most Te is feladod?!:))) Ne add lejjebb! Tarts ki!!!:))) |
aramo69 | 90110 | 2015. január 7. 22:00 | Válasz erre: 90105 |
dinnyemag | 90108 | 2015. január 7. 21:45 | Válasz erre: 90102 |
Férfiemberbõl, fehérborból és Mustangból a 67-es a jó évjárat:-))
|
tulok99 | 90107 | 2015. január 7. 21:41 | Válasz erre: 90102 |
Tibi!te milyen olcsó kacatokat néztél ki magadnak!vannak még egyéb vágyaid?ezek után azt gondolom h nem nagyravágyó vagyok,hanem kisstílû... :D
|
tulok99 | 90106 | 2015. január 7. 21:38 |
Toyota bmw nem egy kategória.kár erõltetni.más irányvonal,más célközönség.terepjáró és státuszzimbólum nem ugyanaz...a land cruiser a sivatagba való,az x5 meg a gazdagék garázsába... Nekem volt szerencsém mindkettõhöz,a bmw-ben pöffeszkedni,meg azt vezetni aszfalton fényévekkel többet ér,mind a landcruiser,de a trágyába meg nem a bmw való,hanem a Toyota... És azt se felejtsük el,hogy azért mondjuk a mercinek van kõkemény terepjárója is amivel versenybe szállhatna a dûnéken,de az ára és ahogy Csabi is mondta a távolsága miatt nem terjedt el ott,ahol a landcruiser igen...
|
tulok99 | 90105 | 2015. január 7. 21:30 |
Navi terén is csak belevauvau... Kukadroid ( idézet Firefox kollégától) vízílló mobilt vettem bár nem erre a célra,de a legújabb igo tavaly második féléves térkeppel nagyon jól elfut rajta.elõre jelzi még a zebrát meg a tûzoltóságot is,ennél részletesebbet nem szeretnék.még sosem tréfált meg az elõzõ telefonon sem az igo,mindig oda vitt ahová akartam,azon az útvonalon ahol akartam.autóban motoron egyaránt ezt használom szivargyújtó töltõvel,bár 4-5 órát elnavigál egy feltöltéssel.van bluotooth de mivel nincs sisakbeszélõ nem használom.kormányom jól érzi magát,esõ nem zavarja,és mivel mindenképpen ezt a mobilt használnám ha nem motoroznék is, befektetés csak a kormányra rögzítés volt,de igazából azt már az elõzõ telefon miatt megoldottam,szóval nem került semmibe,csak letöltöttem ingyen az alkalmazást meg a térképeket és feltettem rá...soha semmilyen gondom nincs vele.a megfelelõ töltõt én sem elsõre találtam meg,de amit használok már vagy két éve megvan,és teszi a dolgát autóban is meg motoron is...
|
tulok99 | 90104 | 2015. január 7. 21:21 |
Jeep-et én is nézegettem,de elég tunya.nem gyorsul úgy ahogy papírforma alapján várnád,meg nem is egy nagy élmény vezetni,nem olcsó fenntartani,meg a rénszarvastesztet végig sem csinálták,mert már 60-nál majd felborult és kétkerekezett,így a 80-as és 100-as tempóval való manõverezést egyik újságíró sem vállata be,ez volt az egyetlen ilyen autó a teszten,példátlanul borulékony volt...
|
csokabi | 90103 | 2015. január 7. 20:58 | Válasz erre: 90101 |
Japán közelebb van, mint Németország. Olcsóbb volt onnan venni és szállítani annakidején az autókat. A többi már csak beidegzõdés.
|
lendvai | 90102 | 2015. január 7. 20:52 | Válasz erre: 90090 |
Kicsit utánanéztem ennek az amerikai ikonnak, hát valószínûleg alább kell adjam, mert a limitált, 1969 és 1970 között gyártott darabok miakk jellemzõen 400 ezer dollár körüli áron cserélnek gazdát. Most törhetem a fejem mi legyen helyette.:-)
|
lendvai | 90101 | 2015. január 7. 20:49 | Válasz erre: 90097 |
Nekem Land Cruiser, ha egyszer az útviszonyok miatt már csak terepjáróval lehet majd közlekedni nálunk. Na nem azért, mert nekem a koppintós-másolós kis japánok szimpik.:-) De Egyiptomban a sivatagban mikkel mászkáltak, amikor elvetõdtem arra? Land Cruiserrel.:-) Volt egy ismeretterjesztõ film az Antarktiszról, ami elég kemény környék, valljuk be. Mi volt a kutatóállomáson? Land Cruiser.:-) És rövid ausztrál kinn tartózkodásom alatt sem láttam soha Mercit, BMW-t, vagy Jeepet visszatérni vörös homokkal borítva a kontinens belseje felõl. Két típus volt jellemzõen, Land Cruiser és Nissan Patrol. Ennek meg szerintem oka van.:-)
|
mati12 | 90100 | 2015. január 7. 20:45 | Válasz erre: 90089 |
Ezt azért jó tudni mert ebböl szinte 100%-ig lehet következtetni arra,hogy mikor jelenik meg egy új KIA model és mikor lesz nyílt nap belõle a gyõri KIA szalonban... :-)
|
Hr.Geiger | 90099 | 2015. január 7. 20:20 | Válasz erre: 90097 |
Mennyivel lenne ólcsóbb a kordé ( G classe ), ha mondjuk más logó fogná közre a technikát?
|
Hr.Geiger | 90098 | 2015. január 7. 20:16 | Válasz erre: 90096 |
Csodálkoztam is volna, ha nem így lenne! :-))
|
Flenegen | 90097 | 2015. január 7. 20:16 | Válasz erre: 90093 |
Bukò ez a 2 tonna ha Jeepnek hívják. Látom mit szenvednek vele a srácok a szervizben meg milyen összegeket hagynak itt a javítás és a szerviz után a kedves kuncsaftok. Mert ugye a szalon oldalán ez a logo is fent van. Nem a német a kedvenc gyártòm, de inkább egy tuareg. Vagy egy jò ford explorer. Az ikon a G osztály. Csak az a megfizethetetlen kategory
|
Kilos | 90096 | 2015. január 7. 20:13 | Válasz erre: 90095 |
Meglepõdnél ha tudnád, hogy mennyire értem! :)))))
|
Hr.Geiger | 90095 | 2015. január 7. 20:10 | Válasz erre: 90094 |
Hát ami vízbû veszi ki a zoxigént! Teccikérteni? :-)))) |
Kilos | 90094 | 2015. január 7. 20:05 | Válasz erre: 90090 |
Sziasztok! Csanesz, miféle "hidrogén generátor"-ra gondolsz? |
csokabi | 90093 | 2015. január 7. 20:04 | Válasz erre: 90090 |
Na a két tonna az meglesz http://totalcar.hu/tesztek/2014/11/27/hasznaltteszt_jeep_grand_cherokee_3_0_crd/ :)
|
PalmBela | 90092 | 2015. január 7. 20:02 | Válasz erre: 90082 |
Off, de ha már! A terepjáróm megvásárlása elõtt sokat vacilláltam, hogy kell-e ez nekem/nekünk egyáltalán, megéri-e azt az évi kisemeremmondaniösszeget a vételáron túl, második autónak egy ilyet stb... Aztán jött egy barátom és idézett az amúgy református lelkész nagybátyjától: "A szükséges dolgok elviselhetõvé, a szükségtelenek pedig SZÉPPÉ teszik az életet!" Aztán már nem vacilláltam többet...megvettük és boldogok vagyunk! És a tudatalattimban így voltam a TDM-el is, csak akkor még nem ismertem ezt a mondást! :) |
csanesz | 90090 | 2015. január 7. 19:40 | Válasz erre: 90078 |
Az amerikai ikon! :) Észre vetted, hogy a legtöbb amerikai filmben egy Mustang szinte mindig van? :) Apám (Isten nyugosztalja) a BMW -t tartotta autónak. Én a 60 -as évek Mustangjait tartom annak. Van egy öreg dízel Ford Fusionom és lassacskán gondolkodnom kell másik autóban. Nagyobb lesz és erõsebb! Egy JEEP GRAND CHEROKEE 2.7 CRD Limited 2004 - 2005 -ös dízel! Merci motorral van szerelve! 8 -11 liter között eszik így kap még egy hidrogén generátort és kész. Az 1993 -as 2.5 -ös dizel változat érdekelt volna, de túl sokat fogyaszt. Az egy gyárból kitolt off-road gép. 2,5 -ös Renault dízel motorral. Könnyû kaszni tengely feletti alváz... A mostani autóm városban 5 literrel elmegy... Hétfõn nem sok kellett, hogy egy állat miatt 3-as ütközés részese legyek. Elég volt! gyûjtök egy 2 tonnás tankra! |
Hr.Geiger | 90089 | 2015. január 7. 19:36 | Válasz erre: 90088 |
...és ez miért jó egy " szájber" motorosnak? :-))))
|
Flenegen | 90088 | 2015. január 7. 19:30 |
Kiírásra került a 2015-ös motorozz.hu évnyitò rendezvény. Figyelem,,,,
|
Hozo | 90087 | 2015. január 7. 19:28 | Válasz erre: 90072 |
�Neked nem a navival van problémád, hanem az élettel:)))
|
nferro | 90085 | 2015. január 7. 18:25 | Válasz erre: 90084 |
Vannak dolgok, amikrõl nem beszélünk.:))) Van, akinek tetszik a fehér motor...:)))))) |
lendvai | 90084 | 2015. január 7. 18:16 | Válasz erre: 90083 |
Csak nem történt valami? Akarsz beszélni róla? :-)
|
lendvai | 90082 | 2015. január 7. 18:07 | Válasz erre: 90081 |
Nyugi, ez csak polgárpukkasztásra kéne, mellette mindig lesz valami jó kis japán vas is.:-) OT-t szerintem nem kapna, mert rakatnék alá normális féket és futómûvet. Valószínûleg inkább KN lenne a rendszáma, vagy olyasmi, ahol csekélyebb a bürokrácia.:-) Ebben egy 429-es Boss blokk van, az kicsivel több, mint 7 liter. Kurvára nincs értelme, de éppen ettõl szép.:-)
|
Flenegen | 90081 | 2015. január 7. 14:22 | Válasz erre: 90078 |
Tibi!!! Ne csináld, egy japán után egy ilyen köbhüvelykes méretbe megadott motorral szerelt fék nélküli hátsó kerekes ikon kell neked?????? :)))))) A volt fõnököm is vásárolt magánek egy ilyesmit. Valami rohangálló króm ló volt a kocsi elején. Meg azt hiszem egyedi rendszám volt rajt, mert OT - vel kezdõdött meg utána négy szám volt. Aszonta, azzal sokkal jobban tudott csajozni mint az MX-5-el. Biztos a bézs fekete külsõ kombinálva a piros bõr belsõvel volt a nyerõ.... |
hucski | 90080 | 2015. január 7. 14:02 | Válasz erre: 90066 |
Nem rossz, csak nekem a belsejével(pl RAM) van pici bajom, na meg azzal, hogy pont a duplája a wayteq-nek. :P
|
zolikv | 90079 | 2015. január 7. 13:51 |
Már csak belevau én is. Van egy õsrégi GPS-em Mitac MIO P360, az elsõ jól mûködõ program egy IGO 8-as volt, a legelsõ szériából, a primo térképek nem is mûködnek rajta. Tavaly még azzal mentem el a Transalpinára és vissza. Nem vízálló, de a tanktáska huzatja igen, árnyékolóm meg ugyanolyan van, mint a többségnek, általában jobb kéz. Próbáltam frissíteni, de soha különbséget nem vettem észre, néha van egy-egy keresztezõdés, ahol éppen körforgalomra cserélték a lámpákat/táblákat ettõl még rájövök merre menjek ha ránézek. Az útjelzõ táblákat úgyis figyelem, nem hagyatkozom kizárólag a GPS-re. A fix radarok egy idõben engem is érdekeltek és bõszen frissítgettem a POI-kat, mert az IGO-nál csak azokat kellett, az meg ingyér volt, meg önkéntes alapon, de rájöttem, hogy az is csak egy felesleges marhaság volt. Szóval a véleményem az, hogy ha valaki nem csinál presztízskérdést abból, hogy a legújabb kütyüje legyen a legújabb szoftokkal, akkor egy olcsóbb cucc is simán megteszi. Fõleg mivel sokszor nem a tudást, hanem a nevet meg reklámot fizettetik meg velünk. Utassal való kommunikációra egy intercom BT-s cuccunk van. Kicsit öregecske már és 6-7 óránál többet nem bírnak az aksik. Pihenõk alkalmával odarakom tölteni így kibír egy nap motorozást. Elõtte egy olcsó kábelesünk volt a Lildlibõl, arra jó volt, hogy kipróbáljuk milyen is, hosszú távon nem kell vele tervezni. Egy dologban volt jobb a mostani kábel nélkülitõl, hogy a hang azonnal ment, a mostanival nem tudunk együtt énekelni az asszonnyal, mert másodperces eltérés van a kiadott hang s a fülesre megérkezett között :) |
lendvai | 90078 | 2015. január 7. 13:32 | Válasz erre: 90077 |
lendvai | 90076 | 2015. január 7. 12:31 | Válasz erre: 90075 |
A Maisto egész jó Shelby Cobrát gyárt, de ha kicsit nagyobb befõttesüveged van a B&G is szóba jöhetne. :-) http://shop.autographmodel.com/B-G-1/8-car-model-kit-Shelby-Cobra-427-1965-red |
kawa550 | 90075 | 2015. január 7. 12:14 | Válasz erre: 90074 |
Én egy befõttes üvegben gyûjtök egy shelby cobrára, a befõttes üveg már megvan!:)))))
|
lendvai | 90074 | 2015. január 7. 11:46 | Válasz erre: 90072 |
Nekem az IGO jött be eddig. Próbáltam TomTom-ot is, nem tudom hány sört bontottam fel, miután sikerült túladnom rajta. Istentelen lassú volt, sokszor mire áttervezte az útvonalat, miután benéztem egy keresztezõdést már kezdhette is elölrõl, meg kellett állnom és percekig (!) tervezett. Én meg a forgalomban az út szélén és azt néztem nem jön-e egy rendõr, mert akkor szívás. :-) A menürendszere is szokatlan volt, a köztespontos útvonaltervezés egyrészt nehézkes volt, másrészt meg nem is nagyon akart mûködni, elég sokszor akart a susnyásba vinni. Mondjuk Moha bá-nak is vannak rigolyái, de már kezdem kiismerni. :-) Van autós navi, Navon gyártmány, nekem megfelel, illetve a telefonon is van navi, a képminõség nagyon jó, nem is használom sûrûn az autós navit. Ha nem akarok a kijelzõre túl sûrûn pislogni, akkor Moha bá-t bevezetem a sisakbeszélõbe, igaz ehhez kell egy BTHeadSet nevû app, anélkül nem megy. A napsütés olykor elhomályosítja a kijelzõt, ez igaz, de engem nem zavar, ha kell nekem is van egy szabad kezem árnyékolni. A tartónak van egy kis árnyékoló karimája (Givi, de rászántam a pénzt, nem bántam meg), ami néha ér valamit, néha nem. Ha esne, akkor van egy kis esõkabátja a toknak, amit rá lehet húzni, Glockneren tesztelve, hasznos tartozék. A kényes pont az egy olyan töltõ volt, ami több töltést tud bepumpálni menet közben az akksiba, mint amennyit a cucc eszik navigálás közben, a harmadik már be is vált. :-) Itt most a telefonról beszélünk, az autós navinak van saját töltõje, de az elég bumszli, motoron nem szeretem használni. A kábelcsatlakozáshoz kellett egy sarok adapter, hogy ne nagyon törjön meg a tokban, de pár száz forintból az is megvolt. Nekem ez eddig bevált, nem vágyom motoros navira, azt a pénzt inkább másra költöm. Meg félreteszem SG-re. :-) Esetleg egy 1972-es Ford LTD 429 kupéra. :-) |
kawa550 | 90073 | 2015. január 7. 11:15 | Válasz erre: 90069 |
Én évente 1x szoktam a nagy nyári túra elõtt.:)))) És mindig csak a kártyán frissítek, ami a navi memóriájában van, az egy több évvel ezelõtti, amirõl már biztosan tudom hogy mindenhol biztosan müxik, biztos nincs vele semmi fagyási vagy ilyen probléma, mert navteq térképnél láttam már olyant, hogy a határon nem tudta mit kezdjen magával mert a határnál el volt csúszva az utak találkozása 2 méterrel és ez úgy megzavarta hogy 200km-es kerülõt javasolt. És hallomásból úgy tudom, hogy lehetõleg az összes térképnek ugyan olyan kiadásúnak kell lennie mert az is okozhat problémát ha különbözõ a frissességük. |
kawa550 | 90072 | 2015. január 7. 11:09 | Válasz erre: 90057 |
Azok a k@rva sztereotípiák!:))))) 90-es navi megvan, nagy bömös megvan, szerintem még egy ájfont is találnánk ott ha turkálnánk kicsit! :)))))) Na de viccet félretéve. Nem, én bizony nem látom azt a rengeteg kompromisszumot. Nekem még a képernyõ sose volt teljesen láthatatlan, tehát itt nem kellett kompromisszum, soxor megázott sose volt gondom belõle, tehát a vízállósági problémát se látom. Menet közben csak a böszmék írnak sms-t és próbálnak meg ország-város-utcanevet bepötyögni ahelyett hogy a forgalomra figyelnének, tehát ehhez úgyis meg kell állni, akkor meg ott van a kesztyûvel is kezelhetõ cerkám, semmiféle kompromisszum nincs. A kékfog már alap szinte az összes olcsó navinál is(én pl még sose használtam semmire a kékfogat, pedig vagy 5 eszközön megtalálható idehaza), és a hang navigáció kocsiban is ki van kapcsolva nemhogy a motoron. A térképnézet, képernyõk közti váltás, visszalépés stb meg az én navimon is megy kesztyûben is, tehát ebben sincs kompromisszum. Fõleg nem akkora hogy az én navim új árához képesti 6x(!!!!)-os különbéget indokolja. És még egy apróság, ami az élet napos oldalán talán elvakít kissé az erõs fényben: egy olyan navit ajánlasz a srácoknak, ami a te motorod értékének(még ha használtan vetted is) max a 2-3%-a, míg az itteni nagy átlag középértékének inkább a 20-30%-a...... |
Muju | 90071 | 2015. január 7. 10:36 |
Sziasztok, Ülèshuzat csere project √ pipa. Köszönet szegèny kecskènek,kinek bõrèt Erdèlyben kikèszítettèk eme nemes cèl èrdekèben:)) ![]() ![]() |
csanesz | 90070 | 2015. január 7. 00:18 | Válasz erre: 90068 |
Én ezeket tartom fontosnak: Útjelzõtáblák, sebességhatárok, utak egyirányusítása vagy annak megfordítása, kamerák elhelyezése (újabb 2700 db lesz beüzemelve 2015 -tõl kezdve - a beszerzõtõl tudom, mert egy részét a Duna Elektronika végzi). Lesi rendõrök zug helyei meg ilyenek... A kamerából egy van már nálunk Hûvösvölgyben - még nem mûködik, két batár nagy infra reflektorral van ellátva. Ezek sajna, mint az idõjárás - kiszámíthatatlan. - Bár én lassan haladok mindenhol, de valamiért bennem van a félsz és ezért muszájból mindig frissítek. Bár a TomTom -ot nem ismerem... |
Robi70 | 90069 | 2015. január 6. 23:34 | Válasz erre: 90068 |
Monnyuk én is jóval sûrûbben frissítem a navimat, mint amilyen gyakran térképet vettem elõtte.
|
Kilos | 90068 | 2015. január 6. 22:59 |
Nem kell túlmisztifikálni ezt az élettartam frissítést! Mi változik 3 hónap vagy fél év, esetleg 5 év alatt? Egy keresztezõdésbõl körforgalom lesz, esetleg megépül egy új elkerülõ? Esetleg 5-10 éven belül más nyomvonalon fog vinni az út a Grossgloknerre vagy a Transfogarasra? Magam is vadászom a legfrissebb térkép verziókat, de ki tudja megmondani, hogy valójában mi változik és az mennyire érint bennünket a következõ években? Meg az a csekély változás 50-70-100 e Ft-t? |
Robi70 | 90066 | 2015. január 6. 22:47 | Válasz erre: 90037 |
A Ledényi kartárs által belinkelt cucc tûnik az arany középútnak. Vízálló is, tartó is, árnyékoló is van hozzá. És alig kerül többe, mint 40e Ft. Az IGO (vagy ami szimpatikus) felkúszik rá okosan és kész. |
vlevi | 90065 | 2015. január 6. 22:30 | Válasz erre: 90064 |
"Persze lehet használni Osmand navit, androidon fut és ingyenes mindenestül. " Vagy, mostmár a Nokiát is. www.here.com https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps |
csanesz | 90064 | 2015. január 6. 22:18 | Válasz erre: 90044 |
Az élettartam térkép frissítés tetszik! :) Ha 3 havonta vagy 6 havonta adnak ki frissített térképet egy vízálló PNA -ra az már elgondolkodtató... ...de még így is drága! - Tény, hogy jobb kezelni egy navit, ha nincs bugyiba rakva. Mert brutálisan tud tükrözõdni, ha nincs leárnyékolva. A törés itthon nem azért van, mert buli, hanem, mert sokan nem engedhetik meg maguknak a legálisat! :( Pedig a legtöbb ember hajlana rá itthon is, ezt tapasztalatból tudom. De a családos ember (ami én nem vagyok) esetleg 130 - 150e fizetéssel elgondolkodik azon, hogy fizet 3 - 6 havonta közel 10 - 15e -et térképre. Ha kicsit nagyobb értéke lenne a forintnak a buherált navigációk is eltûnnének sok tört kütyüvel együtt. ...de ez még messze van. :( Persze lehet használni Osmand navit, androidon fut és ingyenes mindenestül. De a legtöbb navinak vannak hiányosságai. Ezért ragaszkodnak sokan a fizetõshöz. Van, aki az egyszerûbbet szereti és van, aki a mindent tudót aminél már nem kell nézni a képernyõt. |
Kilos | 90063 | 2015. január 6. 21:26 | Válasz erre: 90062 |
Bluetooth Intercom-al. Szinte kizárólag utassal (nejem) motorozok, így nagyon fontos a kommunikáció. Tavaly elött még vezetékes kapcsolat volt kettõnk között, ami nagyon jól mûködött amíg meg nem szoktuk. Aztán amikor Ildi leszállt a motorról és a sisakomnál fogva rángatott le a mociról, döntöttem! Nekem 1000 m-es hatótávolságú, telefon+utas+4 motoros társ kapacitású Intercom-om van. Bírja az egész napos üzemet, 120 km/h-ig teljesen jó, eddig még semmi gondom nem volt vele. |
csokabi | 90060 | 2015. január 6. 20:54 | Válasz erre: 90047 |
Megtúrtam ezt a vizes dolgot és a Tomtom Rider IPX7-es besorolással rendelkezik ami fél órát jelent max. egy méteres mélységben. Tehát amit motoron kaphat azt ki is kell bírnia.
|
Kilos | 90059 | 2015. január 6. 20:53 | Válasz erre: 90054 |
Majd akkor nézem a fritz szemével ha neki veszek GPS-t, vagyis .... ami Artúr lába között van! Amíg nekem van rá szükségem, addig a saját szempontjaim alapján döntök. A motorozás szempontjából élvezetesebb útvonalakról annyit, hogy ugyanazokat az utakat találod meg bármelyik térképen, ott kellõ felbontás mellett látod a kanyarokat is. Az adott útvonal minõségérõl halvány lila gõze sincs a TomTomnak se. A térkép frissítések csak az újonnan épített utakat és az átépített csomópontokat tartalmazzák, azt sem azonnal, sokszor éveket is késhetnek a friss adatok. A közlekedési rend változásokról ne is beszéljünk, mert azt egyáltalán nem is tudják követni, de nem is lehet elvárni tõlük. |
Hozo | 90057 | 2015. január 6. 20:48 | Válasz erre: 90047 |
�A motoros TOM-Tomhoz ingyenes élettartam frissítés is jár! De nem akartam senkit rábeszélni. Azért azt szerintem mindenki elismeri,hogy az autós gps motoron elég sok kompromisszummal jár!
|
csokabi | 90055 | 2015. január 6. 20:38 | Válasz erre: 90052 |
Valójában a 950-es, 990-es verziók. Biztos nagyon jók az újak is, de ha KTM-re gondolok, akkor nem azok ugranak be.
|
csokabi | 90054 | 2015. január 6. 20:34 | Válasz erre: 90047 |
Mint írtam nem a csekélyke magyar vásárló a célpont. Németben, angolban vagy az amcsiknál sokkal könnyebben kiadják rá azt a 350 eurót. A vízállóságáról bevallom õszintén, hogy nem sokat tudok. A frissítése a rider verzióknak free lifetime maps (*Kostenlose Updates des Kartenmaterials auf Ihrem Gerät für die Lebensdauer des Geräts, also den Zeitraum, in dem TomTom Softwareaktualisierungen, Services, Inhalte oder Zubehör für das Gerät bereitstellt. Ein Gerät hat das Ende seiner Lebensdauer erreicht, wenn dieser Support nicht mehr besteht. Free Lifetime Maps umfasst alle vollständigen Updates der Karte, die auf Ihrem Gerät vorinstalliert (die geografische Abdeckung und der Support der Funktionen in der Karte stimmen weiterhin mit der Originalkarte überein). Beachten Sie bitte die vollständigen Nutzungsbedingungen - diese finden Sie unter: http://www.tomtom.com/de_de/maps/lifetime-maps/) rendszerû vagyis ahogy korábban írtam. A kanyargós útnál pedig nem földutakra gondoltam, hanem a Tomtomnak van egy olyan szolgáltatása a motoros készülékeiben, hogy képes motorozás szempontjából élvezetesebb útvonalat felajánlani. Ez lehet megvan autós készülékekben is, azt nem tudom. A csomag tartalmaz aktív tartót is ami speciel hiányzik a linkelt kínai variánsból. De mint írtam, próbáld egy fritz szemével nézni!:) |
aramo69 | 90053 | 2015. január 6. 20:30 |
Szép jó estét mindenkinek! :) Láttam tegnap nagyon belehúztatok este..... :) Ma délután én is. Itt tartok jelenleg.
![]() ![]() |
Hr.Geiger | 90052 | 2015. január 6. 20:28 | Válasz erre: 90051 |
Oszt melyik teccik? :-) A 1050 ADV vagy esetleg a 1290 Super ADV? |
gezasz | 90050 | 2015. január 6. 20:24 | Válasz erre: 90048 |
Pl. Albániában? Ez nem vicc én ott érdeklõdtem, hogy merre, mivel a TomTomnak az maga az ûr. Szerencsére a gyerek beszélt valamenyire olaszul. Annyit meg én is tudok olaszul, hogy jobbra, balra , elõre
|
Hr.Geiger | 90049 | 2015. január 6. 20:20 | Válasz erre: 90046 |
Nyugi, nem zavarlak többet! :-) KTM-et kinézted már? |
Hr.Geiger | 90048 | 2015. január 6. 20:19 |
Én valószínûleg egy korszerûtlen ember vagyok, mert eddig még nem éreztem hiányát a navigációnak. Megnézem a térképen, save as az agyban és gooo! Eddig még nem tévedtem el, ha meg elbizonytalanodtam, akkor megállítottam egy bicajost. :-)
|
Kilos | 90047 | 2015. január 6. 20:16 | Válasz erre: 90044 |
Csaba, nem gondolod komolyan, hogy a vízállóság (valójában cseppállóság) önmagában meg ér 70 eFt-t. Az autós TomTom-t 20 eFt-ért vettem, teljesen legális térképekkel. Annyira legális, hogy feltörni sem lehet, nem tudok rá tenni Igo-t, a TomTom csak a saját szoftverével mûkszik. Ugyanúgy megmutatja Neked a két pont közötti utakat, földes úttól a sztrádáig. Frissítés egy évig ingyenes és nem addig amíg a gyártó forgalmazza a típust. Mellesleg nincs is frissítés a túra útvonalakra, a földestutakra, a régi utakra, mert azok nem változnak! Amit MadBob feltett, azon érdemes elgondolkodni, de lehet, hogy még azt a 20 eFt különbséget is jobb elmotorozni egy gagyi autós navy-val. |