12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csokabi 90245 2015. január 11. 16:32   Válasz erre: 90243
Pista biztosra megy, nem szereti, ha dadog az önindító...:)
    

csokabi 90244 2015. január 11. 16:30   Válasz erre: 90242
Hát téged is meg kell, hogy elõzzelek majd...:)))
Mázli, hogy megvettem ezeket a hangfalakat :)))
    

Muju 90243 2015. január 11. 16:29   Válasz erre: 90241
Bakker a 900 ba ekkora akksi van? Vagy ez valami hiibrid cucc?? De a hangja ócseny harasó:))))

    

Muju 90243 2015. január 11. 16:29   Válasz erre: 90241
Bakker a 900 ba ekkora akksi van? Vagy ez valaminhibeid cucc?? De a hangja ócseny harasó:))))

    

Muju 90242 2015. január 11. 16:22  
https://www.youtube.com/watch?v=GDzgV3LMz5c
Na vagy sikerült vagy nem...:) de a szilvapáleszt lenyeltem..
    

cizi 90241 2015. január 11. 16:17   Válasz erre: 90231
Én meg felraktam ezt és ez is nagyon f@sza!:))
https://www.youtube.com/watch?v=AmugW5Pt1Ws
    

Robi70 90240 2015. január 11. 16:16   Válasz erre: 90238
De ugye ez nem azt jelenti, hogy feladtad?!
Nagyon megörültem mikor videó ígértél a hangjáról.
Mi lenne, ha ide töltenéd fel és ennek a linkjét osztanád meg velünk? http://www.fileposta.hu/fajlmegosztas/
    

csokabi 90239 2015. január 11. 16:11   Válasz erre: 90238
Ha felment a csövesre, akkor lehet, hogy csak várni kell egy kicsit. Ha jól emlékszem nem jelenik meg azonnal a videó a keresési találatok között.
    

Muju 90238 2015. január 11. 16:08  
Olyan szájber vagyok,hogy csak na:D
Fel löktem a ytubusra , na nem is lehet megnèzni. :(
Meg amúgy is.. a videjó nagyon nem adja vissza a hangokat.
    

Muju 90237 2015. január 11. 15:41   Válasz erre: 90236
Ezt most mièrt is írtad?
    

kawa550 90236 2015. január 11. 15:27   Válasz erre: 90233
�aliexpressen láttam már olyan lenovo 8 magos teló hírdetést, amit a lenovo csak 4 magos kivitelben gyártott, és procinak egy olyan mtk proci volt megadva hozzá, amilyen az mtk szerint nincs is, szóval csak óvatosan ezzel a török úrral meg az õ gyorsvonatjával.....:-)))
    

Muju 90235 2015. január 11. 15:15   Válasz erre: 90234
Azon ne múljon :D
    

csokabi 90234 2015. január 11. 15:02   Válasz erre: 90233
Járd körbe a mocit majd, hogy melyik irányból mennyire hallani a mûvedet!:) Legyen benne egy olyan rész is, hogy pár lépés távolságra vagy a gép elejétõl, oldalától és a hátuljától! Na csináld azt a videót én meg addig belököm a mikróba a popcornt:)
    

Muju 90233 2015. január 11. 14:57   Válasz erre: 90232
Ok, igyekszek megoldani ezt a kihívást is.! :)
    

csokabi 90232 2015. január 11. 14:54   Válasz erre: 90231
Ne légy smucig, csinálj róla egy videót aztán dobd már fel ide a linkjét!:)
    

Muju 90231 2015. január 11. 14:52  
Olyan hangja lett mint állat. Nekem bejön, mivel jó mèly ès nem túl hangos. Egyszóval f@sza. :)
    

nferro 90230 2015. január 11. 14:51   Válasz erre: 90218
Hát én a bütykölés részét nem vállalom be, nem akarom, hogy a végén fúrógép vagy ilyesmi süljön ki belõle. Köszi a tippeket.
    

Muju 90229 2015. január 11. 14:49   Válasz erre: 90228
Annyi törtènt, hogy kiszedtem ezeket:
    

csokabi 90228 2015. január 11. 14:46   Válasz erre: 90226
Jól néz ki! Mindig is tetszettek ezek a visszaperemezett végek.
A belsejében is turkáltál vagy az maradt ahogy volt? Hangja mennyire változott a kicsikéknek?
    

Muju 90227 2015. január 11. 14:43  
Eddig is tetszett a hangja, de most mèg jobban!! Egyszerûen nagyszerû...
    

Muju 90226 2015. január 11. 14:40  
Sziasztok.
A tèma más de megèr egy hsz-t.:)
Sikerült egy ilyet csinálnom:
    

Robi70 90225 2015. január 11. 13:54   Válasz erre: 90222
Csanesz, az elsõ kettõ inkább mûszerész satu, mint kamera rögzítõ.:)
Az utolsó pedig benne van a csomagban. És még használható is. Nincs annak a kamerának akkora súlya, hogy ilyen extra erõs konzolok kelljenek hozzá. Csak az eredeti tartozékait használom és még megvan a masina.

    

Robi70 90224 2015. január 11. 13:48   Válasz erre: 90221
Ezek kipróbált, jó minõségû láncok: http://motoralkatresz.eu/aruhaz/kategoriak/65/
    

csanesz 90223 2015. január 11. 13:31   Válasz erre: 90221
Ha a fékbetétjeibõl indulnék ki, amit már próbáltam és 2000 Km után kibasztam a pitsába.
A válaszom NEM!
    


men 90221 2015. január 11. 13:28  
Sziasztok!
Kérdésem lenne:
Motrix Lánc YBN 525 ORS 116 jó a 850es TDM-hez?
Szerintetek jó lánc?
    

csokabi 90220 2015. január 11. 12:26   Válasz erre: 90217
Õszintén megmondva erre nem is gondoltam. Mivel aszfalton mentem ez a veszély nem igazán fenyegetett. A sebességteszt végén van egy intenzívebb fékezés ahol bekerül a kamera látókörébe a lámpatest, de ennél több nem történt. A teló gyári beállításon volt nálam.
    

csokabi 90219 2015. január 11. 12:23   Válasz erre: 90216
Az még messze van és sok minden történhet addig...
Ígérgetni meg nem igazán szeretek:)
    

csanesz 90218 2015. január 11. 12:18   Válasz erre: 90212
Én a homasitában vettem recés burájú ködlámpát és abba építettem 5 db -os superflux ledes lámpát egy széttört belevaló izzó foglalatára.
A ledek fényerejét ellenállással állítottam be. Mivel speciális led és 10 voltnál kapcsol így a hozzá kalkulált ellenállás nagyon kicsi értékû és alig melegszik.

De vannak kész nappali fények is! Ebay, Aliexpess!
Én az utóbbit egyszerûbbnek tartom, mert OPT -s (Maestro) bankkártyával lehet vásárolni.
    

csanesz 90217 2015. január 11. 12:10   Válasz erre: 90211
Kíváncsi volnék rá! :)

Nem tartottál attól, hogy egyszer-egyszer belenyomja a lámpa alatti burkolatba a kamerát vagy annyira keményre volt állítva a teló, hogy erre nem lehetett esély?
    

Robi70 90216 2015. január 11. 12:10   Válasz erre: 90215
OK, kössz!
De a feltételes módot nem értem!:)
Mi az, hogy "ha eljutok"?!
    

csokabi 90215 2015. január 11. 12:02   Válasz erre: 90214
Nekem az nem nagyon jött be. Viszont a sok szar között amit összevásároltam, vettem ilyeneket http://www.ebay.de/itm/NEU-GoPro-Camera-Tethers-Halterungsband-Kamerahalterung-Helmkamera-Halterung-/311240099614?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item48775b071e is. Ha eljutok májusban a bulira, akkor viszek neked egyet, ha kell. Két rögzítés csak nem enged el egy idõben:)
    

Robi70 90214 2015. január 11. 11:26   Válasz erre: 90211
Sokáig kerestem a kamera helyét én is. Végül az lett, amit a legkevésbé akartam. Sisak. Öntapadós tappancs és kész. Az elején sûrûn ellenõriztem, hogy megvan-e. Persze Magdi mindig látja, ha akarná sem tudná kikerülni a szemével. Egy komplett szezont lenyomtam vele. Nagyrészt kamerával a buksimon és nem kívánkozik le, még most sem.
    

Robi70 90213 2015. január 11. 11:20   Válasz erre: 90210
Aha! Szembõl jobban látszik a gondosság. Az elõzõ képrõl azt hittem, hogy a fékcsövek környékén van rögzítve.
    

nferro 90212 2015. január 11. 10:53   Válasz erre: 90209
Köszi. Igazából a láthatóság miatt kell, mert nem szívesen mennék refivel, még nappal sem. A tiny deal-es, meg hasonló cuccok jók vagy inkább magyar bolt a javasolt?
    

csokabi 90211 2015. január 11. 10:44   Válasz erre: 90208
Pont az elõbb nosztalgiáztam a felvételek bámulásával:)
Majd, ha végre rászánom magam, hogy kipróbáljam a Vegas 13-as verzióját, akkor csinálok egy kis videót amiben benne lesz a sárhányós rész is. Egyébként teljesen vállalható a minõsége. Ha jól emlékszem 170 km/h-ig elcsavartam neki egyszer, hogy marad vagy lerepül-e a kamera. Maradt:)
    

csokabi 90210 2015. január 11. 10:40   Válasz erre: 90206
Benne volt a pakliban:) Szembõl azért látszik, hogy próbáltam ezt a lehetõséget is kizárni a zsineg hosszának variálásával.
    

csanesz 90209 2015. január 11. 10:29   Válasz erre: 90207
Én most vagyok ebben! Ha COB ledes nagy lapos (1x1cm ez 9db fényforrást jelent) maga a fénytest az csak 6 wattos, 10watt helyett! Megmértem.
Igazából nem zavar sok vizet. Nem vesz el annyit, hogy számolni kelljen vele. Ha ez mégis zavar cseréld le a hátsó két helyzetjelzõd LED -re és ezzel bõven kompenzálod a "többlet" fogyasztást.
Ha több kis LED van benne (4-5-6 db -os) az mégkevesebbet fogyaszt.
A színhõmérséklet legyen hideg, ha nappali!
Szúrófényû nappaliban nincs, ha csak nem lencsés, de az már ködlámpa.
    

csanesz 90208 2015. január 11. 10:21   Válasz erre: 90203
Ok!
Bár az lehet, hogy egyik ilyen a másik olyan. Kínai cuccoknál ez sajna benne van apakliban.
Sárvédõn nem rezonált be a kép?
A tartókkal én is így vagyok a póráz viszont jó ötlet! :)
A navi tartómat is én gyártottam: 40 -es tömör pvc rúd, M8 -as csavarok, 8mm pvc lap. :)
A nappali fényrõl nem is beszélve...
    

nferro 90207 2015. január 11. 10:17  
Hahó!
Srácok, a kiegészítõ LED fénynél mire kell vigyázni? Teljesítmény, hogy ne fogja le a generátort, színhõmérséklet, bekötés, szúró vagy terítõ, ilyesmi. Bukócsõre menne rá. Illetve tenném.:))
    

Robi70 90206 2015. január 11. 10:07   Válasz erre: 90203
A tankon még csak-csak. De ha az elsõ sárvédõrõl elszabadul (amitõl féltél), rögtön ott fog fityegni a kerék mellett. Nincs Neked olyan szerencséd, hogy a küllõk le ne darálják a cííp új kamerát!:)))
    

csokabi 90205 2015. január 11. 09:33   Válasz erre: 90204
Hát az enyémen. Volt idõ amikor még megvolt az eleje...:)
    

tulok99 90204 2015. január 11. 00:46   Válasz erre: 90203
és ez kinek a motorján van? :D
    

csokabi 90203 2015. január 11. 00:07   Válasz erre: 90201
Ha megjön, akkor nézd már meg légyszi, hogy sötétbõl világosba gurulva (pl. alagút) bekékül-e a felvétel! Nálam ez az egyetlen dolog ami tényleg zavar egy kicsit.
Más. Én nem bízok még a gyári tartókban sem, nemhogy az ebay-es kínai vackokban. Ezért van a kamera egy extra erõs zsinórral külön pórázon tartva:)
    

csanesz 90202 2015. január 10. 23:47   Válasz erre: 90200
Persze van olyan is amit sokan keresnek:
http://prohardver.hu/teszt/qilive_q_2507_2/qilive_q_2507.html

Külön távvezérlõ, monitorral és csuklóra is rögzíthetõ.
Az ötlet jó az ára sok a videó leképzés sz@r.

Az SJ4000 -hez (NoPro -hoz) rendeltem tartalék konzolt kemény 3 ejróért ingyen szállítással.
GoPro kompatibilis, ha valakit érdekel!
    

csanesz 90201 2015. január 10. 23:41   Válasz erre: 90200
A napokban várom az SJ 4000 -et. Egy ismerõsöm olyan videókat mutatott, hogy nincs értelme másnak. Napsütéses erdõs úton sem esik szét a kép (nem pixelesedik) az Ambarella A7I proci megteszi a hatását!
    

Robi70 90200 2015. január 10. 22:51   Válasz erre: 90199
Mára úgy ellepték a piacot az akció kamerák, hogy az ember csak kapkodja a fejét.
A belinkelt cucc, csak egy hasznavehetetlen Wi-Fi-vel tud többet, de a duplájába kerül az alap koppintásnak. http://www.ebay.com/itm/New-Waterproof-Action-Camera-Sports-DV-Helmet-Video-Camcorder-SJ4000-Style/171567009727?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3Da79b487ebb50487683241bcabd007261%26pid%3D100005%26prg%3D20131003132420%26rk%3D4%26rkt%3D6%26mehot%3Dpp%26sd%3D301388440175&rt=nc
    

csanesz 90199 2015. január 10. 19:53  
A JS 4000 -et is koppintják:

http://prohardver.hu/teszt/alcor_action_hd_wifi_teszt/alcor_action_hd_wifi.html

nincsenek róla jó véleménnyel...
    

Flenegen 90198 2015. január 10. 18:15   Válasz erre: 90197
Mert kanapét hurcutam a sògornak.
    

mati12 90197 2015. január 10. 17:51  
Nagyon rajt ragadtál ezen a témán:-))) Pedig ma ez volt Gyõrbe,de nem láttalak sehol...
http://kepfeltoltes.hu/150110/IMG_20150110_175717_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    

Flenegen 90196 2015. január 10. 15:29   Válasz erre: 90185
A franciaországi túszejtésrõl szóló hírekben szinte csak TDM vagy BMW nyergében vágtázó rendórmotorosok zárják a forgalmat.
    

csanesz 90195 2015. január 10. 12:37   Válasz erre: 90189
Elhiszem, nem akarok az lenni! :)))
    

csokabi 90194 2015. január 10. 12:17   Válasz erre: 90193
Kézzel...:)
    

Robi70 90193 2015. január 10. 11:50   Válasz erre: 90186
Szasztok!
Ha a pajti ezt kézzel szabályozza, akkor le a kalappal! Ilyen tempó mellett nem lehet szebben csinálni.
De ha ezer érzékelõ és szenzor dolgozik helyette, visszavonom az elismerést!:)))
Amúgy kis hazánkban a videón látható régi felfestésnek is örülnénk sok helyen.
    

csokabi 90192 2015. január 10. 11:23   Válasz erre: 90191
Ez a "csíkhúzó" már elég régóta csinálja az valóban látszik. Viszont néha lehet látni a csapnivaló videóminõség ellenére, hogy gyakran megy a régi felfestés mellé. Ez a gyorsaság ára:) Az is igaz viszont, hogy ilyen kis géppel nagyon nehéz szépen dolgozni. A legkisebb kormánymozdulat is azonnal görbe vonalban nyilvánul meg, ezért nem kéne ennyire rohannia. Kevés bóját hagy maga után és a záróvonalak közötti terelõvonalakat is egy az egyben telibe festi nem hagyva ki lyukat. Ennek az az eredménye, hogy folyamatosan át fognak hajtani a friss felfestésen.

Tavaly is fizetésemeléssel vártak vissza és idén is többet kapok, ha visszamegyek. Plusz ez évtõl felvennének fixre, teljes éves foglalkoztatottként. Soha nem kaptam kevesebbet, mint egy helyi. Mielõtt valaki erre gondolna.
    

Kilos 90191 2015. január 10. 10:58   Válasz erre: 90188
Nekem a munkavégzés könnyedsége és hatékonysága tûnt fel. Úgy látszik szereti festeni az utat ez a "csíkhúzó".
Biztosan lehet igényesebben is csinálni, de az eredmény ugyanaz nem? :))))
Ha elismerik a munkádat az csak jó, de fizessék is meg!
    

Muju 90190 2015. január 10. 10:47   Válasz erre: 90189
Pedig így kívülrõl jónak tûnik... ès mèg a piros lámpa se gond :))

    

csokabi 90189 2015. január 10. 10:10   Válasz erre: 90187
Hidd el, nem akarsz az lenni!:)))
    

csokabi 90188 2015. január 10. 10:09   Válasz erre: 90186
Ennél igényesebb vagyok a munkámra, valószínûleg ezért is akarnak visszacsalogatni a következõ szezonra:)

    

csanesz 90187 2015. január 10. 10:06   Válasz erre: 90186
Útfestõ akarok lenni! :)))
    

Kilos 90186 2015. január 10. 09:41  
Csokabi, megörökítették ahogy dolgozol! Elismerésem! :))))))

https://www.youtube.com/watch?v=A_yziBMQ9o8

    

Kilos 90185 2015. január 10. 09:01   Válasz erre: 90183
Hol látod õket Bandi?
    

vasutas 90184 2015. január 10. 08:38  
A héten én is teszteltem egy autót . Kétszer is elmentem már hozzá,,, nézegettem, próbálgattam . A kasztnija rozsdás, a motor köhög, a futómûve pedig egy röhej . Egyetlen érv szól csak mellette, hogy iszonyúan vágyom rá . Az sem zavar, hogy már 44 éves és ráadásul olasz .
A második alkalommal egy barátom vitt el a huszonvalahány millás német prémium autójával . Megdöbbentem magamon, hogy az az autó teljesen hidegen hagyott .
S hogy mi a szerelem tárgya ??
Fiat 850 S kúúpééé !! -:)))
    

Flenegen 90183 2015. január 10. 08:14  
Ugyan szomorú apropó kapcsán, de mennyi rendõrségi TDM -et mutogatnak a hírek....
    

csanesz 90182 2015. január 9. 23:26   Válasz erre: 90180
Igen tisztában vagyok vele, de sokszor szerintem nincs idõ kormányozni sem. Persze ez csak spekuláció a részemrõl.

Az én Fordomnál igen csak kell tekerni a kormányt sajna nem sportautó. Mivel nekem ez van csak erre tudok építeni.

Ha van idõ mérlegelni van idõ elkerülni is ez ok! Én a végsõ megoldást vázoltam.
De remélem ilyenre nem kerül sor...

Természetesen kikerülöm, ha van hely és idõ. Ez persze már volt többször is és motoron is tapasztaltam.


    

csanesz 90181 2015. január 9. 23:17   Válasz erre: 90179
Igen tudom...
    

Kilos 90180 2015. január 9. 22:57   Válasz erre: 90176
Az utolsó bekezdéshez: Ha arra törekszel, hogy minél nagyobb felülettel ütközzél az eléd guruló autónak, azzal azt éred el, hogy az ütközés energiája nagyobb felületen oszlik el, a gépkocsi nagyobb felületen gyûrõdik, éppen ezért kisebb mértékben, vagyis a teljes energia elnyelõdés rövidebb úton történik. Ha ugyanakkora sebességrõl rövidebb úton állsz meg, akkor az nagyobb lassulást jelent, ez a lassulás hat a vezetõre és az utasokra akik ebben az ütközésben külön rendszert képeznek. Ha rád nagyobb lassulás hat, súlyosabb sérüléseket fogsz elszenvedni.
Baleseti veszélyhelyzet észlelésekor ha van idõ mérlegelésre, akkor az ütközés elkerülésére célszerû törekedni. Vészfékezéssel, kormányzással elkerülni az ütközést.
    

csokabi 90179 2015. január 9. 22:42   Válasz erre: 90176
Az utolsó bekezdésedre csak halkan jegyzem meg, hogy ez motorral is meg szokott esni...
    

csokabi 90178 2015. január 9. 22:40   Válasz erre: 90175
...és szarik a világra:)
    

Kilos 90177 2015. január 9. 22:35   Válasz erre: 90174
Tényleg jók ezek a tesztek és nagyban hozzájárulnak a gépjármûvek biztonságosabbá tételéhez, de a teszteket képzett sofõrök végzik. A valóság, amiben mi közlekedünk sokban különbözik. Egy "balra kanyarodó - elõzõ" típusú balesetnél, ahol az elõzõ jármû a kikerülési manõverrel (hirtelen balra majd jobbra kormányzás) elkerülte ugyan az ütközést, de a bal oldala felé sodródni kezdett, 97m sodródási nyomot mértem az úttesten, aztán az árokba került a gép ahol még egyszer teljesen átfordult az oldalán és a kerekein állapodott meg. A sofõr kisebb zúzódásokkal megúszta. A lényeg, ez az autó egy Peugeot 206 volt és egy csaj vezette. A 97 m sodródás a kezdeti 120-125 km/h sebességgel számolva elegendõ hosszú idõ lehetett volna egy tapasztalt vezetõnek arra, hogy megfogja és az úton tartsa az autót. Itt a különbség a teszt és az életszerû körülmények között.
    

csanesz 90176 2015. január 9. 22:31  
Amit Csokabi és Hr.Geiger tett fel videót ezek inkább Kobayashi Maru tesztek.
Egyik sem sikerül igazán, de a hibákat lehet orvosolni. Persze lehet kifogásokat találni, mint ahogy én is tettem. :)
De okkal tettem!
- Ahogy korábban is elhangzott, nincs két egyforma autó és hozzátenném, hogy vezetõ és szituáció.
Ha így kellene várnom, hogy, mikor vágnak elém már az elmeosztályon lennék.

A bizonytalan vezetõktõl lemaradok vagy megelõzöm. Ritkán járok ismeretlen úton, és ott nem vagyok tisztában az aszfalt típusával nem tudom, hogy reggel délben vagy este, hogy viselkedik annál a gumitípusnál az autó (vagy motor). Ezért ott mindig egy olyan sebességgel haladok ahol még tudom, hogy az autó (vagy motor) biztonságosan meg tud állni egy vészfékezés alkalmával.

Szeptemberben voltam Olaszban. Az egyik faluban volt egy kanyar, amit fehér aszfalt borított esett az esõ és az az útszakasz csúszott, mint a jég. Elõttem hárman mentek egymásba, de én megtudtam állni.
Szóval csak megfontoltan....

Szintén néztem én is a youtubos videókat ma is off-road formációt és ott érdekes mód a Jeep húzta a többi gépet. Közöttük a Toyotát, Nissant, Mitsubishit. De ez már csak ilyen Máshol meg a Jeep teljesít alul...

Ha én egy ilyen helyzetben találtam volna magam ahol a kormányt így el kellett volna rántanom... ...szerintem nálam nem lesz ilyen helyzet.
Csak a féket nyomnám, mert számolnom kell a szembe jövõ forgalommal és, hogy éppen nem akarnak megelõzni. 100 km/ó -nál 1 másodperc 30 méter és nincs idõ körülnézni csak fékezni és felkészülni.

Tudom, hogy ez morbid, de, ha már más hibázik ne te dögölj bele:
Szóval, ha nem tudok megállni próbálnám a legnagyobb felületen telibe trafálni az elém guruló autót így nagyobb eséllyel élem túl, mert nagyobb az elnyelõ képesség ütközéskor, mivel az autó teljes felülettel ütközik.

    

scopy 90175 2015. január 9. 22:22  
... a lényeg, hogy a fostos bugybóka a gyõztes!
    

csokabi 90174 2015. január 9. 22:10   Válasz erre: 90173
Ezért jók ezek a tesztek és videók, mert itt lehet látni, hogy a gyártók hol spórolnak. Légzsákot mindenki tud számolni, de hányan néznek a kocsi alá, hogy azt milyen futómûvel szerelték?
Nem ezek alapján kell autót választani, de azért nem árt tisztában lenni a verda fogyatékosságaival is. Ha már lassabban, óvatosabban halad az ember egy ilyen párperces után az autójával, akkor már elértek valamit a sok teszteléssel:)
    

Muju 90173 2015. január 9. 22:04   Válasz erre: 90172
Ezt èn tisztelem ès becsülöm ès minden elismerèsem, mert gondolom sikeresen megúsztad.
Sajna sokan vannak azok akik nagyon keveset veztnek ezáltal az elmèlázott ...eg, hatalams akadállyá növi ki magát.
    

csokabi 90172 2015. január 9. 21:58   Válasz erre: 90168
Velem párszor már megtörtént, de az is igaz, hogy az átlagnál többet vezettem Pesten. Egynek az eredményérõl fotóm is van. Az elmélázott vezetõ kitolatott elém az udvaráról körülnézés nélkül. A videóban látható manõverrel oldottam meg a dolgot, azonban a tudásom kevés volt a minta nélküli gumik és az éppen felázó villamospálya párosával szemben. Az akadályt elkerültem, de a villamospályán már nem tudtam megfogni és jobbról megelõzött a hátulja.
    

Muju 90171 2015. január 9. 21:50  
Na ez az èn formám. Egyszer belebeszèlek oszt mingyá nyugovóra tèrnek. :)
    

Muju 90170 2015. január 9. 21:41   Válasz erre: 90169
A fehèr .... Na mè pont a fehèr? :)
    

Hr.Geiger 90169 2015. január 9. 21:39   Válasz erre: 90167
Dehogy nem!:-)
Legyen benne egy jó nyomatékos motor, faxa fék és futómû és ne ázzon be a bódé.
A többi nem lényeges..., ja de! Fehér legyen. Azt könnyû javítani...
:-)
    

Muju 90168 2015. január 9. 21:36  
Ja ès ha jobban megolvasom mit is írtál hogy a mellèkutcáról tolná ki elèm az orrát...hát hülye....vagy legyen inkább elmèlázott vezetõ ellen sajna nincs orvos ság. Soha ne legyen ilyen, de kiváncsi lennèk rá ha mègis akkor ki ès mit tenne.!. A válasz is itt van.... Tudja a f@sz. De ne is tudjuk ezt meg soha.

    

Muju 90167 2015. január 9. 21:27  
Válogathatunk itt mindenfèle ytubusos videjók közt hogy mi az ami jó ès mi az ami nem, ha jobban meglesed a vège az hogy majd nem tudsz kompromisszumot tenni nelyik hibát tedd a háttèrbe azèrt hogy neked jó legyen.

    

Hr.Geiger 90166 2015. január 9. 21:26   Válasz erre: 90165
Ott a pont!
Csokabi Jeep-es elrettentését végignézve akad meg ezen a szemem
https://www.youtube.com/watch?v=mCsPwN42_F4

Szóval ezeket is kerüljétek el, üljetek motorra!
:-)
    

Muju 90165 2015. január 9. 21:24   Válasz erre: 90164
Ez igaz, de ha ezekre a tesztekre alapoznánk hogy milyen autót vagy motort szeretnènk venni, akkor pont semilyet se venne az emberfia.
    

csokabi 90164 2015. január 9. 21:14   Válasz erre: 90162
Ez nem nevezném extrém helyzetnek. Fõúton haladsz és jobbról, a mellékutcából betolja eléd a kolléga a kocsija orrát. Vagy neki mész vagy ezt a manõvert fogod alkalmazni...

    

scopy 90163 2015. január 9. 21:10   Válasz erre: 90162
egy ember életében éppen elég egyszer hoznia...
    

Muju 90162 2015. január 9. 21:05  
Lehet itt mutogatni, hogy milyen gumi mikor pukkan le. Ilyen extrèm helyzetet nagyon ritkán hoz az èlet.
    

scopy 90161 2015. január 9. 20:56   Válasz erre: 90141
Na az a helyzet, hogy én csinálok két évente ilyen manõvereket vizsgán, mert kell.

Fontos a technika! Az, hogy nem mutogatják a többinél a vezetõt, az egy dolog. Attól még autó és autó között vannak ekkora különbségek.

Van ez az Astra fosunk. Az új .... izé ... zseka verda.

Na az pld egy fosputtony, mégis vannak jó tulajdonságai.
Pld. egyes alapgázon úgy játszik a gáz-beállításokkal, hogy minden rézsût megmászik, a sofõr- fosõr vezetõ törökülésben... Ez az egy ami tetszik benne.
A Skoda Yeti (terepjáró-telekjáró-terekjáró) simán szaggat, kekcsézik, az Opel fos meg simán leküzdi.
    

scopy 90160 2015. január 9. 20:49  
Ricsi fiam bejön az étkezõbe...

-Azt tudtátok, hogy a FOSTOS BUGYBÓKA (!!!!!!!) lett az év madara?

-Na most menj a picsába!

-Neeeem! Tényleg! Írd be a keresõbe....

http://index.hu/tudomany/2015/01/05/a_bubos_banka_lenyomta_a_fekete_rigot/

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Beszartam! De most!
    

Flenegen 90159 2015. január 9. 19:15  
Ugyan szomorú apropó kapcsán, de mennyi rendõrségi TDM -et mutogatnak a hírek....
    

Flenegen 90158 2015. január 9. 18:37   Válasz erre: 90153
Ez nem semmi gyerekek!
    

tulok99 90157 2015. január 9. 18:14  
lebeszélni nem szabad senkit semmirõl! én azt írtam, hogy én is akartam olyat, csak mikor közelebbrõl megnéztem, letettem róla... ez nem azt jelenti, hogy valakinek az igényit nem szolgálja ki. a kormánytekergetést meg nem kell összehasolnítani, mert nem egyforma a kormánymû, az áttétel, a rásegítés stb... ha mindet egyformán tekergetnék, akkor egyik derékszögben balra fordulna, másik meg 45fokban srégen lemenne a tesztpályáról...
    

tulok99 90156 2015. január 9. 18:11   Válasz erre: 90148
kösz de egyszer mentem motorral jégre, egy suzuki dr650 dakarral... nem vágyom jégen motorozásra...
    

aramo69 90155 2015. január 9. 16:25   Válasz erre: 90153
A vidi elég humoros, de a csóka nem. :)))
Rövid gatya, fehér póló.Talán még fehér zokni is nike csukában... :))) Ilyen kesztyûben lapátolni szoktak nem szerelni. Az a csavarkulcs meg e mûvelethez katasztrófa.... Ez a mûhely nívója? :)))
De a vidi nagyon jóóóóó
    

csokabi 90154 2015. január 9. 16:13   Válasz erre: 90153
:)))
    

tomhahn 90153 2015. január 9. 15:35  
Ladát ne vegyetek:https://www.youtube.com/watch?v=kqBO9awXEs0
    

nferro 90152 2015. január 9. 12:32   Válasz erre: 90151
Jajj, titokosan akartalak fikázni benneteket. :))))))
Aztán a végén mindenkit én offolok, oszt majd vigyoroghatok egyedül.:))))
    

csokabi 90151 2015. január 9. 12:29   Válasz erre: 90150
Majd mindjárt téged offolunk!:)))
    

nferro 90150 2015. január 9. 12:16   Válasz erre: 90149
Hahó!
A Pajero és a Pajero Sport (errõl tudok nyilatkozni) sem rosszak. Az elõbbi a super select váltó miatt száraz aszfalton is mehet négykerékben, ha pl vontatsz valamit. Utóbbi csak csúszós úton. Elõnyük, hogy az állandó 4x4-el szemben kisebb a fogyasztásuk. Ha érdekel a téma, pü-ben keress, ne off-oljam a topicot, mint mások.:)))))
    

csanesz 90149 2015. január 9. 10:52   Válasz erre: 90143
Túl régi álom ez nekem! :)
Errõl senki nem tud lebeszélni (errõl az egyrõl)!

A próba lehetõségével élnék valamelyik hétvégén!
Olvastam az autóról és használóiról a többség akik szeretik feltûnõen többen voltak ódákat zengtek róla, mert annak ellenére, hogy amerikai gép a fent tartása cseppet sem olyan jelentõs, mint azt sokan gondolják. De a jó abroncsot mindenki ajánlja és az 150 ezer. Ha csak erre kell költenem szükség szerint, akkor az belefér. Ebay -en szokták rendelni és ott jobb árat kapnak.
    

tomhahn 90148 2015. január 9. 10:39  
TDM tali a jégen?
Asszem lenne móka és kacagás!!!
    

tomhahn 90147 2015. január 9. 10:16   Válasz erre: 90145
Még Tulok kollégát összeszedjük és tuti az esti röhögés,igaz Zoli?
/a koncertért cserébe!!! :-) /
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22117