csokabi | 90245 | 2015. január 11. 16:32 | Válasz erre: 90243 |
Pista biztosra megy, nem szereti, ha dadog az önindító...:)
|
csokabi | 90244 | 2015. január 11. 16:30 | Válasz erre: 90242 |
Hát téged is meg kell, hogy elõzzelek majd...:))) Mázli, hogy megvettem ezeket a hangfalakat :))) |
Muju | 90243 | 2015. január 11. 16:29 | Válasz erre: 90241 |
Bakker a 900 ba ekkora akksi van? Vagy ez valami hiibrid cucc?? De a hangja ócseny harasó:)))) |
Muju | 90243 | 2015. január 11. 16:29 | Válasz erre: 90241 |
Bakker a 900 ba ekkora akksi van? Vagy ez valaminhibeid cucc?? De a hangja ócseny harasó:)))) |
Muju | 90242 | 2015. január 11. 16:22 |
https://www.youtube.com/watch?v=GDzgV3LMz5c Na vagy sikerült vagy nem...:) de a szilvapáleszt lenyeltem.. |
cizi | 90241 | 2015. január 11. 16:17 | Válasz erre: 90231 |
Én meg felraktam ezt és ez is nagyon f@sza!:)) https://www.youtube.com/watch?v=AmugW5Pt1Ws |
Robi70 | 90240 | 2015. január 11. 16:16 | Válasz erre: 90238 |
De ugye ez nem azt jelenti, hogy feladtad?! Nagyon megörültem mikor videó ígértél a hangjáról. Mi lenne, ha ide töltenéd fel és ennek a linkjét osztanád meg velünk? http://www.fileposta.hu/fajlmegosztas/ |
csokabi | 90239 | 2015. január 11. 16:11 | Válasz erre: 90238 |
Ha felment a csövesre, akkor lehet, hogy csak várni kell egy kicsit. Ha jól emlékszem nem jelenik meg azonnal a videó a keresési találatok között.
|
Muju | 90238 | 2015. január 11. 16:08 |
Olyan szájber vagyok,hogy csak na:D Fel löktem a ytubusra , na nem is lehet megnèzni. :( Meg amúgy is.. a videjó nagyon nem adja vissza a hangokat. |
kawa550 | 90236 | 2015. január 11. 15:27 | Válasz erre: 90233 |
�aliexpressen láttam már olyan lenovo 8 magos teló hírdetést, amit a lenovo csak 4 magos kivitelben gyártott, és procinak egy olyan mtk proci volt megadva hozzá, amilyen az mtk szerint nincs is, szóval csak óvatosan ezzel a török úrral meg az õ gyorsvonatjával.....:-)))
|
csokabi | 90234 | 2015. január 11. 15:02 | Válasz erre: 90233 |
Járd körbe a mocit majd, hogy melyik irányból mennyire hallani a mûvedet!:) Legyen benne egy olyan rész is, hogy pár lépés távolságra vagy a gép elejétõl, oldalától és a hátuljától! Na csináld azt a videót én meg addig belököm a mikróba a popcornt:)
|
csokabi | 90232 | 2015. január 11. 14:54 | Válasz erre: 90231 |
Ne légy smucig, csinálj róla egy videót aztán dobd már fel ide a linkjét!:)
|
Muju | 90231 | 2015. január 11. 14:52 |
Olyan hangja lett mint állat. Nekem bejön, mivel jó mèly ès nem túl hangos. Egyszóval f@sza. :)
|
nferro | 90230 | 2015. január 11. 14:51 | Válasz erre: 90218 |
Hát én a bütykölés részét nem vállalom be, nem akarom, hogy a végén fúrógép vagy ilyesmi süljön ki belõle. Köszi a tippeket.
|
csokabi | 90228 | 2015. január 11. 14:46 | Válasz erre: 90226 |
Jól néz ki! Mindig is tetszettek ezek a visszaperemezett végek. A belsejében is turkáltál vagy az maradt ahogy volt? Hangja mennyire változott a kicsikéknek? |
Muju | 90227 | 2015. január 11. 14:43 |
Eddig is tetszett a hangja, de most mèg jobban!! Egyszerûen nagyszerû...
|
Muju | 90226 | 2015. január 11. 14:40 |
Sziasztok. A tèma más de megèr egy hsz-t.:) Sikerült egy ilyet csinálnom: ![]() ![]() |
Robi70 | 90225 | 2015. január 11. 13:54 | Válasz erre: 90222 |
Csanesz, az elsõ kettõ inkább mûszerész satu, mint kamera rögzítõ.:) Az utolsó pedig benne van a csomagban. És még használható is. Nincs annak a kamerának akkora súlya, hogy ilyen extra erõs konzolok kelljenek hozzá. Csak az eredeti tartozékait használom és még megvan a masina. |
Robi70 | 90224 | 2015. január 11. 13:48 | Válasz erre: 90221 |
Ezek kipróbált, jó minõségû láncok: http://motoralkatresz.eu/aruhaz/kategoriak/65/
|
csanesz | 90223 | 2015. január 11. 13:31 | Válasz erre: 90221 |
Ha a fékbetétjeibõl indulnék ki, amit már próbáltam és 2000 Km után kibasztam a pitsába. A válaszom NEM! |
csanesz | 90222 | 2015. január 11. 13:30 |
men | 90221 | 2015. január 11. 13:28 |
Sziasztok! Kérdésem lenne: Motrix Lánc YBN 525 ORS 116 jó a 850es TDM-hez? Szerintetek jó lánc? |
csokabi | 90220 | 2015. január 11. 12:26 | Válasz erre: 90217 |
Õszintén megmondva erre nem is gondoltam. Mivel aszfalton mentem ez a veszély nem igazán fenyegetett. A sebességteszt végén van egy intenzívebb fékezés ahol bekerül a kamera látókörébe a lámpatest, de ennél több nem történt. A teló gyári beállításon volt nálam.
|
csokabi | 90219 | 2015. január 11. 12:23 | Válasz erre: 90216 |
Az még messze van és sok minden történhet addig... Ígérgetni meg nem igazán szeretek:) |
csanesz | 90218 | 2015. január 11. 12:18 | Válasz erre: 90212 |
Én a homasitában vettem recés burájú ködlámpát és abba építettem 5 db -os superflux ledes lámpát egy széttört belevaló izzó foglalatára. A ledek fényerejét ellenállással állítottam be. Mivel speciális led és 10 voltnál kapcsol így a hozzá kalkulált ellenállás nagyon kicsi értékû és alig melegszik. De vannak kész nappali fények is! Ebay, Aliexpess! Én az utóbbit egyszerûbbnek tartom, mert OPT -s (Maestro) bankkártyával lehet vásárolni. |
csanesz | 90217 | 2015. január 11. 12:10 | Válasz erre: 90211 |
Kíváncsi volnék rá! :) Nem tartottál attól, hogy egyszer-egyszer belenyomja a lámpa alatti burkolatba a kamerát vagy annyira keményre volt állítva a teló, hogy erre nem lehetett esély? |
Robi70 | 90216 | 2015. január 11. 12:10 | Válasz erre: 90215 |
OK, kössz! De a feltételes módot nem értem!:) Mi az, hogy "ha eljutok"?! |
csokabi | 90215 | 2015. január 11. 12:02 | Válasz erre: 90214 |
Nekem az nem nagyon jött be. Viszont a sok szar között amit összevásároltam, vettem ilyeneket http://www.ebay.de/itm/NEU-GoPro-Camera-Tethers-Halterungsband-Kamerahalterung-Helmkamera-Halterung-/311240099614?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item48775b071e is. Ha eljutok májusban a bulira, akkor viszek neked egyet, ha kell. Két rögzítés csak nem enged el egy idõben:)
![]() |
Robi70 | 90214 | 2015. január 11. 11:26 | Válasz erre: 90211 |
Sokáig kerestem a kamera helyét én is. Végül az lett, amit a legkevésbé akartam. Sisak. Öntapadós tappancs és kész. Az elején sûrûn ellenõriztem, hogy megvan-e. Persze Magdi mindig látja, ha akarná sem tudná kikerülni a szemével. Egy komplett szezont lenyomtam vele. Nagyrészt kamerával a buksimon és nem kívánkozik le, még most sem.
|
Robi70 | 90213 | 2015. január 11. 11:20 | Válasz erre: 90210 |
Aha! Szembõl jobban látszik a gondosság. Az elõzõ képrõl azt hittem, hogy a fékcsövek környékén van rögzítve.
|
nferro | 90212 | 2015. január 11. 10:53 | Válasz erre: 90209 |
Köszi. Igazából a láthatóság miatt kell, mert nem szívesen mennék refivel, még nappal sem. A tiny deal-es, meg hasonló cuccok jók vagy inkább magyar bolt a javasolt?
|
csokabi | 90211 | 2015. január 11. 10:44 | Válasz erre: 90208 |
Pont az elõbb nosztalgiáztam a felvételek bámulásával:) Majd, ha végre rászánom magam, hogy kipróbáljam a Vegas 13-as verzióját, akkor csinálok egy kis videót amiben benne lesz a sárhányós rész is. Egyébként teljesen vállalható a minõsége. Ha jól emlékszem 170 km/h-ig elcsavartam neki egyszer, hogy marad vagy lerepül-e a kamera. Maradt:) |
csokabi | 90210 | 2015. január 11. 10:40 | Válasz erre: 90206 |
Benne volt a pakliban:) Szembõl azért látszik, hogy próbáltam ezt a lehetõséget is kizárni a zsineg hosszának variálásával.
![]() |
csanesz | 90209 | 2015. január 11. 10:29 | Válasz erre: 90207 |
Én most vagyok ebben! Ha COB ledes nagy lapos (1x1cm ez 9db fényforrást jelent) maga a fénytest az csak 6 wattos, 10watt helyett! Megmértem. Igazából nem zavar sok vizet. Nem vesz el annyit, hogy számolni kelljen vele. Ha ez mégis zavar cseréld le a hátsó két helyzetjelzõd LED -re és ezzel bõven kompenzálod a "többlet" fogyasztást. Ha több kis LED van benne (4-5-6 db -os) az mégkevesebbet fogyaszt. A színhõmérséklet legyen hideg, ha nappali! Szúrófényû nappaliban nincs, ha csak nem lencsés, de az már ködlámpa. |
csanesz | 90208 | 2015. január 11. 10:21 | Válasz erre: 90203 |
Ok! Bár az lehet, hogy egyik ilyen a másik olyan. Kínai cuccoknál ez sajna benne van apakliban. Sárvédõn nem rezonált be a kép? A tartókkal én is így vagyok a póráz viszont jó ötlet! :) A navi tartómat is én gyártottam: 40 -es tömör pvc rúd, M8 -as csavarok, 8mm pvc lap. :) A nappali fényrõl nem is beszélve... |
nferro | 90207 | 2015. január 11. 10:17 |
Hahó! Srácok, a kiegészítõ LED fénynél mire kell vigyázni? Teljesítmény, hogy ne fogja le a generátort, színhõmérséklet, bekötés, szúró vagy terítõ, ilyesmi. Bukócsõre menne rá. Illetve tenném.:)) |
Robi70 | 90206 | 2015. január 11. 10:07 | Válasz erre: 90203 |
A tankon még csak-csak. De ha az elsõ sárvédõrõl elszabadul (amitõl féltél), rögtön ott fog fityegni a kerék mellett. Nincs Neked olyan szerencséd, hogy a küllõk le ne darálják a cííp új kamerát!:)))
|
csokabi | 90205 | 2015. január 11. 09:33 | Válasz erre: 90204 |
Hát az enyémen. Volt idõ amikor még megvolt az eleje...:)
|
csokabi | 90203 | 2015. január 11. 00:07 | Válasz erre: 90201 |
csanesz | 90202 | 2015. január 10. 23:47 | Válasz erre: 90200 |
Persze van olyan is amit sokan keresnek: http://prohardver.hu/teszt/qilive_q_2507_2/qilive_q_2507.html Külön távvezérlõ, monitorral és csuklóra is rögzíthetõ. Az ötlet jó az ára sok a videó leképzés sz@r. Az SJ4000 -hez (NoPro -hoz) rendeltem tartalék konzolt kemény 3 ejróért ingyen szállítással. GoPro kompatibilis, ha valakit érdekel! |
csanesz | 90201 | 2015. január 10. 23:41 | Válasz erre: 90200 |
A napokban várom az SJ 4000 -et. Egy ismerõsöm olyan videókat mutatott, hogy nincs értelme másnak. Napsütéses erdõs úton sem esik szét a kép (nem pixelesedik) az Ambarella A7I proci megteszi a hatását!
|
Robi70 | 90200 | 2015. január 10. 22:51 | Válasz erre: 90199 |
Mára úgy ellepték a piacot az akció kamerák, hogy az ember csak kapkodja a fejét. A belinkelt cucc, csak egy hasznavehetetlen Wi-Fi-vel tud többet, de a duplájába kerül az alap koppintásnak. http://www.ebay.com/itm/New-Waterproof-Action-Camera-Sports-DV-Helmet-Video-Camcorder-SJ4000-Style/171567009727?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3Da79b487ebb50487683241bcabd007261%26pid%3D100005%26prg%3D20131003132420%26rk%3D4%26rkt%3D6%26mehot%3Dpp%26sd%3D301388440175&rt=nc |
csanesz | 90199 | 2015. január 10. 19:53 |
A JS 4000 -et is koppintják: http://prohardver.hu/teszt/alcor_action_hd_wifi_teszt/alcor_action_hd_wifi.html nincsenek róla jó véleménnyel... |
mati12 | 90197 | 2015. január 10. 17:51 |
Nagyon rajt ragadtál ezen a témán:-))) Pedig ma ez volt Gyõrbe,de nem láttalak sehol... http://kepfeltoltes.hu/150110/IMG_20150110_175717_www.kepfeltoltes.hu_.jpg |
Flenegen | 90196 | 2015. január 10. 15:29 | Válasz erre: 90185 |
A franciaországi túszejtésrõl szóló hírekben szinte csak TDM vagy BMW nyergében vágtázó rendórmotorosok zárják a forgalmat.
|
Robi70 | 90193 | 2015. január 10. 11:50 | Válasz erre: 90186 |
Szasztok! Ha a pajti ezt kézzel szabályozza, akkor le a kalappal! Ilyen tempó mellett nem lehet szebben csinálni. De ha ezer érzékelõ és szenzor dolgozik helyette, visszavonom az elismerést!:))) Amúgy kis hazánkban a videón látható régi felfestésnek is örülnénk sok helyen. |
csokabi | 90192 | 2015. január 10. 11:23 | Válasz erre: 90191 |
Ez a "csíkhúzó" már elég régóta csinálja az valóban látszik. Viszont néha lehet látni a csapnivaló videóminõség ellenére, hogy gyakran megy a régi felfestés mellé. Ez a gyorsaság ára:) Az is igaz viszont, hogy ilyen kis géppel nagyon nehéz szépen dolgozni. A legkisebb kormánymozdulat is azonnal görbe vonalban nyilvánul meg, ezért nem kéne ennyire rohannia. Kevés bóját hagy maga után és a záróvonalak közötti terelõvonalakat is egy az egyben telibe festi nem hagyva ki lyukat. Ennek az az eredménye, hogy folyamatosan át fognak hajtani a friss felfestésen. Tavaly is fizetésemeléssel vártak vissza és idén is többet kapok, ha visszamegyek. Plusz ez évtõl felvennének fixre, teljes éves foglalkoztatottként. Soha nem kaptam kevesebbet, mint egy helyi. Mielõtt valaki erre gondolna. |
Kilos | 90191 | 2015. január 10. 10:58 | Válasz erre: 90188 |
Nekem a munkavégzés könnyedsége és hatékonysága tûnt fel. Úgy látszik szereti festeni az utat ez a "csíkhúzó". Biztosan lehet igényesebben is csinálni, de az eredmény ugyanaz nem? :)))) Ha elismerik a munkádat az csak jó, de fizessék is meg! |
Muju | 90190 | 2015. január 10. 10:47 | Válasz erre: 90189 |
Pedig így kívülrõl jónak tûnik... ès mèg a piros lámpa se gond :)) |
csokabi | 90188 | 2015. január 10. 10:09 | Válasz erre: 90186 |
Ennél igényesebb vagyok a munkámra, valószínûleg ezért is akarnak visszacsalogatni a következõ szezonra:) |
Kilos | 90186 | 2015. január 10. 09:41 |
Csokabi, megörökítették ahogy dolgozol! Elismerésem! :)))))) https://www.youtube.com/watch?v=A_yziBMQ9o8 |
vasutas | 90184 | 2015. január 10. 08:38 |
A héten én is teszteltem egy autót . Kétszer is elmentem már hozzá,,, nézegettem, próbálgattam . A kasztnija rozsdás, a motor köhög, a futómûve pedig egy röhej . Egyetlen érv szól csak mellette, hogy iszonyúan vágyom rá . Az sem zavar, hogy már 44 éves és ráadásul olasz . A második alkalommal egy barátom vitt el a huszonvalahány millás német prémium autójával . Megdöbbentem magamon, hogy az az autó teljesen hidegen hagyott . S hogy mi a szerelem tárgya ?? Fiat 850 S kúúpééé !! -:))) |
Flenegen | 90183 | 2015. január 10. 08:14 |
Ugyan szomorú apropó kapcsán, de mennyi rendõrségi TDM -et mutogatnak a hírek....
|
csanesz | 90182 | 2015. január 9. 23:26 | Válasz erre: 90180 |
Igen tisztában vagyok vele, de sokszor szerintem nincs idõ kormányozni sem. Persze ez csak spekuláció a részemrõl. Az én Fordomnál igen csak kell tekerni a kormányt sajna nem sportautó. Mivel nekem ez van csak erre tudok építeni. Ha van idõ mérlegelni van idõ elkerülni is ez ok! Én a végsõ megoldást vázoltam. De remélem ilyenre nem kerül sor... Természetesen kikerülöm, ha van hely és idõ. Ez persze már volt többször is és motoron is tapasztaltam. |
Kilos | 90180 | 2015. január 9. 22:57 | Válasz erre: 90176 |
Az utolsó bekezdéshez: Ha arra törekszel, hogy minél nagyobb felülettel ütközzél az eléd guruló autónak, azzal azt éred el, hogy az ütközés energiája nagyobb felületen oszlik el, a gépkocsi nagyobb felületen gyûrõdik, éppen ezért kisebb mértékben, vagyis a teljes energia elnyelõdés rövidebb úton történik. Ha ugyanakkora sebességrõl rövidebb úton állsz meg, akkor az nagyobb lassulást jelent, ez a lassulás hat a vezetõre és az utasokra akik ebben az ütközésben külön rendszert képeznek. Ha rád nagyobb lassulás hat, súlyosabb sérüléseket fogsz elszenvedni. Baleseti veszélyhelyzet észlelésekor ha van idõ mérlegelésre, akkor az ütközés elkerülésére célszerû törekedni. Vészfékezéssel, kormányzással elkerülni az ütközést. |
csokabi | 90179 | 2015. január 9. 22:42 | Válasz erre: 90176 |
Az utolsó bekezdésedre csak halkan jegyzem meg, hogy ez motorral is meg szokott esni...
|
Kilos | 90177 | 2015. január 9. 22:35 | Válasz erre: 90174 |
Tényleg jók ezek a tesztek és nagyban hozzájárulnak a gépjármûvek biztonságosabbá tételéhez, de a teszteket képzett sofõrök végzik. A valóság, amiben mi közlekedünk sokban különbözik. Egy "balra kanyarodó - elõzõ" típusú balesetnél, ahol az elõzõ jármû a kikerülési manõverrel (hirtelen balra majd jobbra kormányzás) elkerülte ugyan az ütközést, de a bal oldala felé sodródni kezdett, 97m sodródási nyomot mértem az úttesten, aztán az árokba került a gép ahol még egyszer teljesen átfordult az oldalán és a kerekein állapodott meg. A sofõr kisebb zúzódásokkal megúszta. A lényeg, ez az autó egy Peugeot 206 volt és egy csaj vezette. A 97 m sodródás a kezdeti 120-125 km/h sebességgel számolva elegendõ hosszú idõ lehetett volna egy tapasztalt vezetõnek arra, hogy megfogja és az úton tartsa az autót. Itt a különbség a teszt és az életszerû körülmények között.
|
csanesz | 90176 | 2015. január 9. 22:31 |
Amit Csokabi és Hr.Geiger tett fel videót ezek inkább Kobayashi Maru tesztek. Egyik sem sikerül igazán, de a hibákat lehet orvosolni. Persze lehet kifogásokat találni, mint ahogy én is tettem. :) De okkal tettem! - Ahogy korábban is elhangzott, nincs két egyforma autó és hozzátenném, hogy vezetõ és szituáció. Ha így kellene várnom, hogy, mikor vágnak elém már az elmeosztályon lennék. A bizonytalan vezetõktõl lemaradok vagy megelõzöm. Ritkán járok ismeretlen úton, és ott nem vagyok tisztában az aszfalt típusával nem tudom, hogy reggel délben vagy este, hogy viselkedik annál a gumitípusnál az autó (vagy motor). Ezért ott mindig egy olyan sebességgel haladok ahol még tudom, hogy az autó (vagy motor) biztonságosan meg tud állni egy vészfékezés alkalmával. Szeptemberben voltam Olaszban. Az egyik faluban volt egy kanyar, amit fehér aszfalt borított esett az esõ és az az útszakasz csúszott, mint a jég. Elõttem hárman mentek egymásba, de én megtudtam állni. Szóval csak megfontoltan.... Szintén néztem én is a youtubos videókat ma is off-road formációt és ott érdekes mód a Jeep húzta a többi gépet. Közöttük a Toyotát, Nissant, Mitsubishit. De ez már csak ilyen Máshol meg a Jeep teljesít alul... Ha én egy ilyen helyzetben találtam volna magam ahol a kormányt így el kellett volna rántanom... ...szerintem nálam nem lesz ilyen helyzet. Csak a féket nyomnám, mert számolnom kell a szembe jövõ forgalommal és, hogy éppen nem akarnak megelõzni. 100 km/ó -nál 1 másodperc 30 méter és nincs idõ körülnézni csak fékezni és felkészülni. Tudom, hogy ez morbid, de, ha már más hibázik ne te dögölj bele: Szóval, ha nem tudok megállni próbálnám a legnagyobb felületen telibe trafálni az elém guruló autót így nagyobb eséllyel élem túl, mert nagyobb az elnyelõ képesség ütközéskor, mivel az autó teljes felülettel ütközik. |
csokabi | 90174 | 2015. január 9. 22:10 | Válasz erre: 90173 |
Ezért jók ezek a tesztek és videók, mert itt lehet látni, hogy a gyártók hol spórolnak. Légzsákot mindenki tud számolni, de hányan néznek a kocsi alá, hogy azt milyen futómûvel szerelték? Nem ezek alapján kell autót választani, de azért nem árt tisztában lenni a verda fogyatékosságaival is. Ha már lassabban, óvatosabban halad az ember egy ilyen párperces után az autójával, akkor már elértek valamit a sok teszteléssel:) |
Muju | 90173 | 2015. január 9. 22:04 | Válasz erre: 90172 |
Ezt èn tisztelem ès becsülöm ès minden elismerèsem, mert gondolom sikeresen megúsztad. Sajna sokan vannak azok akik nagyon keveset veztnek ezáltal az elmèlázott ...eg, hatalams akadállyá növi ki magát. |
csokabi | 90172 | 2015. január 9. 21:58 | Válasz erre: 90168 |
Muju | 90171 | 2015. január 9. 21:50 |
Na ez az èn formám. Egyszer belebeszèlek oszt mingyá nyugovóra tèrnek. :)
|
Muju | 90170 | 2015. január 9. 21:41 | Válasz erre: 90169 |
A fehèr .... Na mè pont a fehèr? :)
|
Hr.Geiger | 90169 | 2015. január 9. 21:39 | Válasz erre: 90167 |
Dehogy nem!:-) Legyen benne egy jó nyomatékos motor, faxa fék és futómû és ne ázzon be a bódé. A többi nem lényeges..., ja de! Fehér legyen. Azt könnyû javítani... :-) |
Muju | 90168 | 2015. január 9. 21:36 |
Ja ès ha jobban megolvasom mit is írtál hogy a mellèkutcáról tolná ki elèm az orrát...hát hülye....vagy legyen inkább elmèlázott vezetõ ellen sajna nincs orvos ság. Soha ne legyen ilyen, de kiváncsi lennèk rá ha mègis akkor ki ès mit tenne.!. A válasz is itt van.... Tudja a f@sz. De ne is tudjuk ezt meg soha. |
Muju | 90167 | 2015. január 9. 21:27 |
Válogathatunk itt mindenfèle ytubusos videjók közt hogy mi az ami jó ès mi az ami nem, ha jobban meglesed a vège az hogy majd nem tudsz kompromisszumot tenni nelyik hibát tedd a háttèrbe azèrt hogy neked jó legyen. |
Hr.Geiger | 90166 | 2015. január 9. 21:26 | Válasz erre: 90165 |
Ott a pont! Csokabi Jeep-es elrettentését végignézve akad meg ezen a szemem https://www.youtube.com/watch?v=mCsPwN42_F4 Szóval ezeket is kerüljétek el, üljetek motorra! :-) |
Muju | 90165 | 2015. január 9. 21:24 | Válasz erre: 90164 |
Ez igaz, de ha ezekre a tesztekre alapoznánk hogy milyen autót vagy motort szeretnènk venni, akkor pont semilyet se venne az emberfia.
|
csokabi | 90164 | 2015. január 9. 21:14 | Válasz erre: 90162 |
Ez nem nevezném extrém helyzetnek. Fõúton haladsz és jobbról, a mellékutcából betolja eléd a kolléga a kocsija orrát. Vagy neki mész vagy ezt a manõvert fogod alkalmazni... |
scopy | 90163 | 2015. január 9. 21:10 | Válasz erre: 90162 |
egy ember életében éppen elég egyszer hoznia...
|
Muju | 90162 | 2015. január 9. 21:05 |
Lehet itt mutogatni, hogy milyen gumi mikor pukkan le. Ilyen extrèm helyzetet nagyon ritkán hoz az èlet.
|
scopy | 90161 | 2015. január 9. 20:56 | Válasz erre: 90141 |
Na az a helyzet, hogy én csinálok két évente ilyen manõvereket vizsgán, mert kell. Fontos a technika! Az, hogy nem mutogatják a többinél a vezetõt, az egy dolog. Attól még autó és autó között vannak ekkora különbségek. Van ez az Astra fosunk. Az új .... izé ... zseka verda. Na az pld egy fosputtony, mégis vannak jó tulajdonságai. Pld. egyes alapgázon úgy játszik a gáz-beállításokkal, hogy minden rézsût megmászik, a sofõr- fosõr vezetõ törökülésben... Ez az egy ami tetszik benne. A Skoda Yeti (terepjáró-telekjáró-terekjáró) simán szaggat, kekcsézik, az Opel fos meg simán leküzdi. |
scopy | 90160 | 2015. január 9. 20:49 |
Ricsi fiam bejön az étkezõbe... -Azt tudtátok, hogy a FOSTOS BUGYBÓKA (!!!!!!!) lett az év madara? -Na most menj a picsába! -Neeeem! Tényleg! Írd be a keresõbe.... http://index.hu/tudomany/2015/01/05/a_bubos_banka_lenyomta_a_fekete_rigot/ :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Beszartam! De most! |
Flenegen | 90159 | 2015. január 9. 19:15 |
Ugyan szomorú apropó kapcsán, de mennyi rendõrségi TDM -et mutogatnak a hírek....
|
tulok99 | 90157 | 2015. január 9. 18:14 |
lebeszélni nem szabad senkit semmirõl! én azt írtam, hogy én is akartam olyat, csak mikor közelebbrõl megnéztem, letettem róla... ez nem azt jelenti, hogy valakinek az igényit nem szolgálja ki. a kormánytekergetést meg nem kell összehasolnítani, mert nem egyforma a kormánymû, az áttétel, a rásegítés stb... ha mindet egyformán tekergetnék, akkor egyik derékszögben balra fordulna, másik meg 45fokban srégen lemenne a tesztpályáról...
|
tulok99 | 90156 | 2015. január 9. 18:11 | Válasz erre: 90148 |
kösz de egyszer mentem motorral jégre, egy suzuki dr650 dakarral... nem vágyom jégen motorozásra...
|
aramo69 | 90155 | 2015. január 9. 16:25 | Válasz erre: 90153 |
A vidi elég humoros, de a csóka nem. :))) Rövid gatya, fehér póló.Talán még fehér zokni is nike csukában... :))) Ilyen kesztyûben lapátolni szoktak nem szerelni. Az a csavarkulcs meg e mûvelethez katasztrófa.... Ez a mûhely nívója? :))) De a vidi nagyon jóóóóó |
nferro | 90152 | 2015. január 9. 12:32 | Válasz erre: 90151 |
Jajj, titokosan akartalak fikázni benneteket. :)))))) Aztán a végén mindenkit én offolok, oszt majd vigyoroghatok egyedül.:)))) |
nferro | 90150 | 2015. január 9. 12:16 | Válasz erre: 90149 |
Hahó! A Pajero és a Pajero Sport (errõl tudok nyilatkozni) sem rosszak. Az elõbbi a super select váltó miatt száraz aszfalton is mehet négykerékben, ha pl vontatsz valamit. Utóbbi csak csúszós úton. Elõnyük, hogy az állandó 4x4-el szemben kisebb a fogyasztásuk. Ha érdekel a téma, pü-ben keress, ne off-oljam a topicot, mint mások.:))))) |
csanesz | 90149 | 2015. január 9. 10:52 | Válasz erre: 90143 |
Túl régi álom ez nekem! :) Errõl senki nem tud lebeszélni (errõl az egyrõl)! A próba lehetõségével élnék valamelyik hétvégén! Olvastam az autóról és használóiról a többség akik szeretik feltûnõen többen voltak ódákat zengtek róla, mert annak ellenére, hogy amerikai gép a fent tartása cseppet sem olyan jelentõs, mint azt sokan gondolják. De a jó abroncsot mindenki ajánlja és az 150 ezer. Ha csak erre kell költenem szükség szerint, akkor az belefér. Ebay -en szokták rendelni és ott jobb árat kapnak. |
tomhahn | 90147 | 2015. január 9. 10:16 | Válasz erre: 90145 |
Még Tulok kollégát összeszedjük és tuti az esti röhögés,igaz Zoli? /a koncertért cserébe!!! :-) / |