Hr.Geiger | 91243 | 2015. február 7. 21:11 | Válasz erre: 91240 |
Ez meg a gyári lenne. 10.22 USD / db áron. |
Robi70 | 91242 | 2015. február 7. 21:01 |
A nagyvas azt monnya: http://www.nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Yamaha&motorccm=850&motortipus=TDM&evjarat=1997&evjarattures=0 43x55x11 és 5150 Ft egy pár ára.
|
Kucsi | 91241 | 2015. február 7. 20:53 | Válasz erre: 91234 |
Zoli, holnap elõkotorászom a méretet és a gyártót.Ez nem volt ennyire olcsó.
|
Hr.Geiger | 91240 | 2015. február 7. 20:51 | Válasz erre: 91239 |
Akkor megkeressük az eredeti alkatrészt a Yamaha pótalkatrészkatalógusában és megrendeljük! Õk csak tudják, mi kell bele! :-) http://www.yamaha-ersatzteil.de/ |
Muju | 91239 | 2015. február 7. 20:28 |
Ja,... és persze egyik shopban a 11-est sorolja tdm-hez a másikban a 10,5-est...... Na akkor most mi van?
|
Muju | 91238 | 2015. február 7. 20:25 |
Ez is mekkora hülyeség. Én is nézegettem a szimmeringeket, aztán a 43X55X11 sokkal drágább mint a 43X55X10,5 mi a pékfing az a nagy külömbség? |
Muju | 91237 | 2015. február 7. 20:23 | Válasz erre: 91234 |
Van kicsit olcsóbban is, http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena/775_44_villaszimmering/ Bár nem tudom hogy számít-e hogy nem 11 hanem 10,5 az utolsó méret.Itt ezt hozza 4tx-hez. |
Hr.Geiger | 91236 | 2015. február 7. 20:00 | Válasz erre: 91234 |
Bitte! :-) http://www.motorradteile-service.de/Gabeldichtring-SIMMERRINGSTZ-F-GABEL-43X55X11-14::279062.html?drop_3=21352 |
csokabi | 91235 | 2015. február 7. 19:52 | Válasz erre: 91234 |
Most gondolkodhatsz, hogy megérte-e...:))) Utcán találkozva köszön még vagy átmegy az út másik oldalára?:) |
tulok99 | 91234 | 2015. február 7. 19:37 |
az a táblázat nem rossz öltet! 4tx telószimmering méretekre én is kiváncsi lennék pl, falubelim meg is ígérte nekem, hogy megossza itt velem, de úgylátszik megorrolt rám, hogy elhappoltam egy mérhetetlenül komoly, és kiélezett csatában a 91e-t elõle...
|
csokabi | 91232 | 2015. február 7. 19:29 | Válasz erre: 91222 |
A csöves linkjeibõl lesz csak kicsi lejátszó. A vimeo meg hasonlók nem támogatják ezt a fajta megjelenítést.
|
Hr.Geiger | 91231 | 2015. február 7. 19:11 | Válasz erre: 91230 |
Szia! A #90934; #90936-os hozzászólásokat olvastad? :-) |
exup_1 | 91230 | 2015. február 7. 19:05 |
Sziasztok, Készülök lélekben a szezonra es kérnem segítségeteket abban hogy kezvedo témában merre induljak. Úgy emlékszem több verzióból talán a DL-es volt legkézenfekvõbb :-) Szóval minden információ érdekel. Köszi Ex. TDM 900 |
Muju | 91229 | 2015. február 7. 18:45 | Válasz erre: 91228 |
Красавица! :)
|
Vandis | 91226 | 2015. február 7. 18:09 | Válasz erre: 91216 |
Hát egyetlen dolog sem jut eszembe, ami a három kerék mellett szólna.
|
Karex | 91225 | 2015. február 7. 18:03 | Válasz erre: 91224 |
Eddig jó, viszont most vetesd le vele, és úgy is kérünk fényképet............:D
|
Annonymus | 91224 | 2015. február 7. 17:59 |
Új sisak...új kabát..a drágámnak.Mert MEGÉRDEMLEM-ezek igaz az Asszony szavai!
![]() |
Vandis | 91222 | 2015. február 7. 17:42 | Válasz erre: 91221 |
Hogy lehet úgy belinkelni, hogy megjelenjen a videó is, nem csak a "link" felirat?
|
Muju | 91221 | 2015. február 7. 17:24 |
Nem emléxem, hogy ki az aki meg van õrülve a "sárga" színért.... Talán azért mert a "sárgákkal" így is lehet? :) https://www.youtube.com/watch?v=NlTuHsxwXCY |
kormi1313 | 91220 | 2015. február 7. 17:08 | Válasz erre: 91218 |
Muju! Karácsonykor egy Doxát adtam a fiamnak! :) Igaz nem ilyen szépet, viszont száz éveset! Mûködik! Azért köszi! |
kormi1313 | 91219 | 2015. február 7. 17:06 | Válasz erre: 91215 |
Sikerült fölborulnom terepen ezzel a motorral is tavaly! Sajna a kerekek magasabban voltak, mint a kormány és csekély erõm nem volt elég a felállításra. Segítõket kellett hívni. Nem próbálom a terepet. Az akksi is ekkor száradhatott ki. |
Muju | 91218 | 2015. február 7. 17:04 |
kormi1313 A doxát azért gondolom, hogy neked nem kell bemutatni. :) Amúgy meg egy óra márka. |
kormi1313 | 91216 | 2015. február 7. 16:53 | Válasz erre: 91214 |
Szevasz Vandis! Ötven éve még én is szerettem a dörgõ hangú motorokat! Leszereltem a kipufogót és irány a közeli motocross pályára! Úgy éreztem én vagyok a király! Azért közben rájöttem lassan, hogy nem forog ki a motor annyira, mint kipuffal! Mégis izginek tartottam. Azóta is voltak olyan gépeim amit az elõzõ gazdái hangosítottak. Szegény szomszédaim biztos emlegették szülémet reggel öt óra körül. Már megnyugodtam és a gyári pöfögõt szeretem. Állítólag nem jó vezetni a három kerekût, mint ahogy elõttem is írták. Pedig tetszik! |
Vandis | 91215 | 2015. február 7. 16:43 |
Sziasztok! Egy kis jókedv csináló, nekem ez az egyik kedvenc videóm :) http://vimeo.com/19597394 |
Muju | 91213 | 2015. február 7. 16:20 | Válasz erre: 91211 |
kormi1313, Szépen indít, veszi a töltést frankón, meg minden...szóval doxa :D |
Muju | 91213 | 2015. február 7. 16:20 | Válasz erre: 91211 |
kormi1313, Szépen indít, veszi a töltést frankón, meg minden...szóval doxa :D |
kormi1313 | 91211 | 2015. február 7. 16:08 | Válasz erre: 91210 |
Muju Kicsit nyugodtabb lettem! :) De milyen is a Doxa? :) |
Muju | 91210 | 2015. február 7. 15:51 | Válasz erre: 91208 |
Az én akkum is tök száraz volt és már alig indított, + a töltést sem igazán vette föl. Kapott deszt vizet olyan mint a doxa. :) |
yamatomo | 91209 | 2015. február 7. 15:48 |
Üdv! Én maradnék a két keréknél,vagy inkább akkor egy cabrio autó. Próbáltam trike-ot. Olyan, "megyek,de nem tudom,hogy micsodával" érzés volt bennem. Hol élveztem,hol utáltam,de inkább az utóbbi dominált. Biztosan meglehet szokni,de a motor azért motor... :)
|
kormi1313 | 91208 | 2015. február 7. 15:09 |
Szevasztok! Ma kivettem az akkut szemlére, hát nem volt egyszerû. Tök száraz volt. Tettem bele deszt. vizet és most gondolkodom rajta, hogy ezáltal az oxid le fog oldódni az aljára és kész a rövidzárlat! Lehet hagyni kellett volna, mert amúgy indított rendesen.Leszereltem a ledeket, mert megy vizsgára még tavasz elõtt. Már csak olajcsere és csapathatunk! Nézegetem a You Tubot és találtam egy nekem való TDM 900 at. Három kerekû. Pár év múlva már csak ez lesz a megfelelõ számomra. Itt a https://www.youtube.com/watch?v=8qYAg665-es Most még a döntögetéseket élvezen! Nézegetem a tavalyi képeket és febr.27 én jó idõ volt! ![]() |
Robi70 | 91205 | 2015. február 7. 10:49 | Válasz erre: 91200 |
Karesz a szerviz könyv kivonatolás is jó ötlet. Akár egy gugli drájv-ba össze lehetne szedni minden fontos adatot. Egy linkkel megosztható lenne.
|
Robi70 | 91204 | 2015. február 7. 10:45 | Válasz erre: 91200 |
Szasztok! Talán nem véletlen, hogy ugyanaz a hf 145 olajszûrõ megy a 850-esbe és a 900-asba is. Ezek az "o" gyûrû méretek is kísértetiesen hasonlóak. |
csokabi | 91202 | 2015. február 6. 23:26 |
Kilos | 91201 | 2015. február 6. 23:20 | Válasz erre: 91198 |
Karex | 91200 | 2015. február 6. 22:21 | Válasz erre: 91196 |
Fedél tömítései:12.5x2, 63x4 Én ezt mértem........ 4TX Kigyûjthetnénk a lényegesebb adatokat egy exel táblába, könnyebb lenne a kikeresés mint a szerviz könyvet átnyálazni (ráadásul abban nincsenek is ilyen méretek). Szóval tömítés/gumigyûrû/ szimering méretek, csavarok meghúzási nyomatéka, esetleg némelyik csapágy mérete (kerekekbe pl) Külön táblázat az alkalmazott olajokkal, rövid véleménnyel róluk (ha van), menyiségekkel (ez azért könnyen megtalálható a szervizkönyvben is). Ha ez mind megvan felteszem a félkész oldalra, és itt is lehet küldözgetni egy egy kérdésre........... |
Robi70 | 91199 | 2015. február 6. 21:42 | Válasz erre: 91197 |
Ha valaki tudja megírhatná, mert én sem tudom. Ha senki sem tudja, akkor következõ olajcsere alkalmával mérek.
|
albi | 91198 | 2015. február 6. 21:41 |
Csak hogy pörögjön a fórum :) Ilyen plexivel van tapasztalata valakinek? http://www.carpimoto.it/EN/Fairing/34029_Y097DD-Fabbri-Racing-Windscreen-Yamaha-TDM-900-color-Solid-Shiny-Black.htm |
gabor82 | 91197 | 2015. február 6. 21:20 | Válasz erre: 91196 |
Sorry, azt nem tudom. De majd egy 850-es tulaj megírja ;-) |
Hr.Geiger | 91195 | 2015. február 6. 21:05 | Válasz erre: 91193 |
Köszi a gyors választ! Messze még a május, addig még sok víz lefolyik a Dunán. De dolgozom a projekten! :-) |
Robi70 | 91194 | 2015. február 6. 21:05 | Válasz erre: 91192 |
Szasz Gábor!!! Rég jártál erre. Jól vagytok? Talira jössz/jöttök ugyi?! |
Robi70 | 91193 | 2015. február 6. 21:03 | Válasz erre: 91191 |
Minimum 1 motor és a gazdája, az már egy pár!:) Többen is lesztek szólóban, nyugodtan iratkozz fel és foglalj szállást, rendelj kaját. |
gabor82 | 91192 | 2015. február 6. 20:53 |
Szép estét! Gumigyûrû Tdm900-hoz: 63*4; 12*2,5 Bármelyik csapágyboltban beszerezhetõ.Kb. 100Ft/ db. |
Hr.Geiger | 91191 | 2015. február 6. 20:29 | Válasz erre: 91156 |
A talira csak párokkal lehet menni? Nem szeretném megbontani az idillt azzal, hogy csak egyedül megyek... :-) |
tabi79 | 91190 | 2015. február 6. 20:17 | Válasz erre: 91187 |
Nagyon segítõkészek vagytok, köszönöm! Megyek mert mindjárt meló lesz! sajna... De jövök ahogy idõm engedi... üdv mindenkinek!!
|
Robi70 | 91188 | 2015. február 6. 20:12 | Válasz erre: 91186 |
Mondtam, hogy nemsokára elõkerülnek a 900-as tulajok!:) |
cizi | 91187 | 2015. február 6. 20:10 | Válasz erre: 91181 |
Tabi! A Csabinak igaza van, az olajjal nem nagyon nyúlhatsz mellé. Én is az 5100 10-40-esre esküszöm,lehet azért, mert nem raktam még bele más olajat.A xenont hagyd késõbbre, ha mégsem leszel elégedett a világítással. Mindkét izzó H7-es. A Tibi megírta a gumigyûrûk cikkszámait, de biztosan lesz olyan aki tudja a gyûrûk méreteit is és pár forintért megkaod bármelyik csapágyboltban. Nekem is fel volt írva valahol, de nem találom. |
tabi79 | 91186 | 2015. február 6. 20:10 | Válasz erre: 91185 |
oké köszi. a távolsági is? nem is gondoltam..
|
Kilos | 91185 | 2015. február 6. 20:07 | Válasz erre: 91181 |
Bukócsõ-ügyileg tudom ajánlani petya89 -t. Az enyém is tõle van. Ja, és a középtámasz is. Mindkét lámpa H7. ![]() ![]() ![]() |
lendvai | 91183 | 2015. február 6. 20:03 | Válasz erre: 91180 |
A két gumigyûrû az nincs az olajszûrõ tartozékok között, én nem szoktam cserélni, csak ha már olajpárát vélek felfedezni a szûrõház illesztésnél, vagy laposodni látom. De akkor gyárit veszek, nem egy nagy összeg. Viszont szerintem szükségtelen minden olajcserekor kicserélni, hacsak nem vagy szerelmes a gépedbe. :-) A kisebbik kódja 93210-12790, a nagyobbiké 93210-64297, ezzel tudod rendelni õket Yamaháéktól.
|
Kilos | 91182 | 2015. február 6. 20:03 | Válasz erre: 91176 |
A 10 ekm után leengedett olaj egy picit volt sötétebb mint amit beletöltöttem. A ciklus alatt egyszer sem kellett utána tölteni, nem fogyott. szerintem a 4 liter olaj mennyiség bõven biztosítja a 12 ekm-es olajcsere ciklust.
|
tabi79 | 91181 | 2015. február 6. 19:58 |
Bukócsövet is kéne rá az nincs rajta, meg gondolkozok xenonon, a GSr-be az volt és nagyon jó volt ... láttam is , meg láttak is... Milyen kell bele h7-h1 re tippelek.
|
tabi79 | 91180 | 2015. február 6. 19:55 | Válasz erre: 91179 |
Üdv még egyszer mindenkinek!! Olajszûrõt azt megvettem már hf 145 de nem volt benne a dobozba... az a két gumigyûrû ami kell szûrõháznál van... azt cserélni kell mindig? Mi a pontos neve? Maradok akkor a motulnál csak nem tudom 5100, vagy 7100 legyen...
|
csanesz | 91179 | 2015. február 6. 19:50 | Válasz erre: 91163 |
Üdv tabi79! Én korában próbáltam a Liqui Moly 10w-40 és 10w-50 -et is. Elõzõ motoromba jó választás volt, de a TDM szerette csipegetni ill. zabálta... A Motul 10w-40 viszont bevált! Alig eszi. A Motul 10w-50 is próbáltam, hamar elfogyott... |
lendvai | 91178 | 2015. február 6. 19:47 | Válasz erre: 91168 |
Szia! Üdv a 900-asok táborában! :-) Én a full szintetikus olajat javasolnám, 10W-40, vagy ha szereted a piros mezõ környékét, akkor talán 10W-50, használd ki a technika fejlõdését! És ne várd meg feltétlenül a 10 ezer km-t. Olajszûrõt is minden olajcserekor cserélj rajta! Ezek a legkisebb tételek a fenntartásban, meghálálja a gép, ha nem ezeken spórolsz.
|
TDMgirl | 91177 | 2015. február 6. 19:42 | Válasz erre: 91175 |
Ha elkészül, mi is ott leszünk! :) Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Rita+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea István170 és Judit Csanesz TDMgirl+ura :) |
tabi79 | 91176 | 2015. február 6. 19:37 | Válasz erre: 91169 |
6000 km után cseréltem mindig... akkor elég a 10000 km/ vagy évente ... az jó....
|
Robi70 | 91175 | 2015. február 6. 19:31 |
Hogy szem elõtt legyen: Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Rita+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea István170 és Judit Csanesz |
csanesz | 91174 | 2015. február 6. 19:28 | Válasz erre: 91155 |
Robi70 Hogy szem elõtt legyen: Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Rita+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea István170 és Judit Csanesz |
Robi70 | 91173 | 2015. február 6. 19:28 | Válasz erre: 91170 |
Felénk verõfényes napsütés volt ma, kis széllel. De hó nem. Sõt ami eddig volt az is majdnem teljesen elolvadt már.
|
csanesz | 91171 | 2015. február 6. 19:25 | Válasz erre: 91147 |
Ez viszont igaz! :) 30 évvel ezelõtt meg azon döbbentünk le, hogy a holdra szállás elõtti idõkben használt szobaméretû számológép 1980 -ban már elfért a zsebünkben, meg a karórákban. :))) |
zsotli | 91170 | 2015. február 6. 19:23 |
Csak mi itt a déli részen vagyunk ilyen szerencsések hogy eddig 22 cm hó esett és még mindig esik. Valami angyal reggelre igazán ellapátolhatná!
|
csokabi | 91169 | 2015. február 6. 19:06 | Válasz erre: 91168 |
Az egy pörgõsebb bringa. Ha annak jó volt, akkor ennek is az lesz:) Többségünk viszont nem várja meg a10000-es futást az olajcserével...
|
csokabi | 91167 | 2015. február 6. 18:47 | Válasz erre: 91166 |
Szedd ki, aztán mond meg te!:) Nekem egyszer sem jutott eszembe visszaszerelni... |
albi | 91166 | 2015. február 6. 18:44 |
Sziasztok! A héten szervizben van a motorom, olajcsere stb. Régen volt szó a flappantyú kiiktatásárol. Érdemes kiiktatni, vagy maradjon gyári állapotban? |
csokabi | 91165 | 2015. február 6. 18:22 | Válasz erre: 91163 |
Ezekkel nagyon nem lõhetsz mellé, mindegyiket használja valaki. Az én személyes favoritom a motul 5100, de csak azért mert másikat nem próbáltam ezzel meg nem volt problémám.
|
Kilos | 91164 | 2015. február 6. 18:21 | Válasz erre: 91163 |
Szia Tabi79! Üdv a klubban. Repsol Sintetico 10W 40 olajat használok, nekem bevált. 2 szezont motoroztam eddig a TáDéM-al, 10-11 ekm-t évente. Tavasszal olaj+szûrõcserével kezdem a szezont, most levegõszûrõ és gyertya csere is lesz. |
tabi79 | 91163 | 2015. február 6. 17:55 | Válasz erre: 91162 |
Oké szívesen fogadok minden jó tanácsot! 98 óta motorozok XT 600- asok voltak, meg Suzuki gsr 600 azt tavaly nyáron adtam el, ezt meg 1 hete vettem. És márkába mit ajánlotok motul 5100, vagy 7100, vagy castrol, vagy repsol?
|
Robi70 | 91161 | 2015. február 6. 16:38 | Válasz erre: 91160 |
Üdv közöttünk tabi! Hamarosan megjön a többi 900 tulaj és majd jól ellátnak tanáccsal. Addig is egy kis olvasgatni való, ha még nem ismered: http://www.jbx9.t15.org/index.php |
csokabi | 91159 | 2015. február 6. 15:40 | Válasz erre: 91157 |
Üdv a fórumon! Itt egy kis segítség az olaj kiválasztásához. Késõbb megbeszéljük a liszensz díjakat a névhasználat miatt:))
![]() |
Robi70 | 91158 | 2015. február 6. 15:23 |
Az útjaink minõségérõl + csak annyit, hogy nehezen fogják magukat utolérni az "útkaparók", ha az újonnan épített utak is néhány év után foltozásra szorulnak! Az új építésû vagy teljes felújításon átesõ szakaszoknak ki kellene bírni 20 évet. Addig lehetne a többivel foglalkozni és azokra költeni a lóvét. Sajnos a minõségi alapanyagoktól és munkától messze vagyunk.
|
tabi79 | 91157 | 2015. február 6. 15:20 |
Sziasztok mint újonc TDM 900 tulajdonos vagyok, lenne egy kérdésem milyen olajat ajánlotok a motorba? üdv mindenkinek Csaba
|
Robi70 | 91156 | 2015. február 6. 15:15 |
Idén jól meggondolja mindenki a talin való részvételt!:) Lassan gyarapszik a felsorolás.:( |
Robi70 | 91155 | 2015. február 6. 15:14 |
Hogy szem elõtt legyen: Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Rita+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea István170 és Judit |
kormi1313 | 91153 | 2015. február 6. 14:04 |
Még éppen mehetnék, ha volna keretem. 2001 es a gépem. Nem is értem mennyire különbözik mondjuk az 1999 es TDM tõl? Valahol meg kellett húzni a határt?
|
kawa550 | 91152 | 2015. február 6. 13:41 |
Nehéz azzal vitatkozni, hogy tehénke többet fogyaszt mint az autóm, nincs rajt szabályozott befecskendezés meg katalizátor, szóval sacc/kb 2x annyi káros anyagot nyom kifelé, és akkor az elfüstölt olajról még nem beszéltünk... Azé a csigaevõk békaphassák, monnyuk soha még a gondolat se fordult meg a fejembe hogy el kéne motorozni Párizsba, szóval csak tiltsatok ki nyugodtan, pont lexarom.:)))))))))))) |
csokabi | 91151 | 2015. február 6. 12:56 | Válasz erre: 91150 |
Nem semmi... A franciák élenjárnak, ha a közlekedõket kell szívatni. Egyébként a dízel autók ellen is hadjáratot fognak indítani. |
kormi1313 | 91150 | 2015. február 6. 12:42 |
Szevasztok! Eztetetet olvastátok már? Kitiltanák Párizsból a 2000 elõtt gyártott motorokat. Környezetszennyezésre foghatnák a döntést, viszont figyelmen kívül hagyják az utólag Euro3-as normák szerint felkészített idõsebb vasakat is. Ez nem meglepõ, hiszen az autókra már élõ rendeletet mintáz az új törvénytervezet, személyautók esetében az 1996 elõtt gyártott modellekre érvényes a behajtási tilalom. A tervezetben az szerepel, hogy minden 2000 elõtt készült motorkerékpárra vonatkozna, állapottól függetlenül a Párizsba behajtást tiltó rendelet. http://www.motorrevu.hu/hirek/ebbol_ne_legyen_rendszer |
vasutas | 91149 | 2015. február 6. 12:04 | Válasz erre: 91090 |
Szia Kilos ! Sajnos még az sem biztos, hogy én el tudok menni a találkozóra, bár elsõként foglaltam le egy szobát a találkozóra . Barátomat pedig hétvégén gyakran viszik el versenyekre szerelni, de reméljük mindketten ott lehetünk . Sõt, már szervezem, hogy lehetne minél gyorsabban eljutni Macedónián keresztül Kiskunmajsára .-:)) Ha már a tavalyi találkozóra Montenegró érintésével érkeztünk ,,,-:)) |
csokabi | 91148 | 2015. február 6. 12:01 | Válasz erre: 91146 |
Miattam aztán száguldozhatok kedvetekre, ha telik rá:) Mindamellett, hogy egyetértek veled az általad felvázolt kép továbbra is csak egy álomvilág marad. A sebességhatárok inkább csökkeni fognak, mint emelkedni.
|
kawa550 | 91147 | 2015. február 6. 11:37 | Válasz erre: 91144 |
Nyilván nem azonos kategóriák, de azért az durva, hogy manapság egy alsóházas csájnamobil is olyan számítási kapacitással rendelkezik, ami meghaladja a nasa összes számítógépét alles zusammen a holdra szállás idején!:)))
|
kawa550 | 91146 | 2015. február 6. 11:33 | Válasz erre: 91143 |
Soha nem lesznek betartva a sebességhatárok, mégpedig azért, mert igen nagy részük feleslegesen alacsony. Ezeket biztonsági okokból az autóstársadalom legbénább legbalfaxabb 5%-ra méretezik, hogy még õk is úton tudják tartani a szörnyû sebességnél a járgányt, vagy esetleg meg tudjanak állni ahol kell. Semmiféle balesetvédelmi okkal nem lehet azt indokolni, mikor tök egyedül mész egy jól belátható száraz napos fõúton 90 helyett 110-el és ezért jól megbaxnak. Ész érvekkel nem magyarázható, hogy este mikor jövök haza, a deutshkreutzi úton a határig mehetek 100-al, de amint átlépek egy láthatatlan vonalat, onnan már csak 90-el vagyok képes tovább vezetni, mert 100-al már egy balesetveszélyes állat vagyok. Ez egy baromság, és nem is fogok csak ezért lelassítani. Semmivel sem jobb a magyar statisztika, mint az osztrák vagy a német, pedig ott magasabbak a sebességhatárok, néhol még nincs is. Ezek sem azért vesznek sebességmérõt hogy megmentsék az életedet, hanem azért, mert tisztességes utat építeni, meg tisztességes fizetést adni, hogy biztonságos jó autókkal járjon a nép, sok pénzbe kerülne és semmi hasznot nem hozna nekik, ez viszont kevés befektetéssel jó sokat fog termelni nekik, amit aztán õk jól ellophatnak. És bizony az emberek képességei nem egyformák, ti is ismertek olyanokat, akik még beparkolni sem tudnak nemhogy vezetni, mégis van jogsijuk. Sokkal igazságosabb lenne egy faxa kis kiképzõpályán osztályozni az embereket, és a kapott osztályzatnak megfelelõ kategóriákba besorolni õket, az szerint korlátozva a sebességüket. És a legalsókat még arra is kötelezném, hogy elõ kell segíteniük a gyorsabbak elõrejutását, az indokolatlanul lassan haladás pedig ugyan úgy büntetendõ lenne mint a gyorshajtás. Mer nehogymá!:)))))))))) |
csanesz | 91145 | 2015. február 6. 09:49 | Válasz erre: 91142 |
Annak nagy része nem lefoglalt memória! Csak az alkalmazás jelöli ki magának alacsony prioritással, amit más induló alkalmazás felül írhat. A rendszer nem tud különbséget tenni lefoglalt és kijelölt tárterület között! Én az akksi fogyasztás miatt tettem fel a Watchdog -ot. Csak jól kell beállítani és nem lesz gond sem a fogyasztással sem a memória kérdéssel. |