12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Hr.Geiger 91243 2015. február 7. 21:11   Válasz erre: 91240
Ez meg a gyári lenne. 10.22 USD / db áron.

    

Robi70 91242 2015. február 7. 21:01  
A nagyvas azt monnya: http://www.nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Yamaha&motorccm=850&motortipus=TDM&evjarat=1997&evjarattures=0 43x55x11 és 5150 Ft egy pár ára.
    

Kucsi 91241 2015. február 7. 20:53   Válasz erre: 91234
Zoli, holnap elõkotorászom a méretet és a gyártót.Ez nem volt ennyire olcsó.
    

Hr.Geiger 91240 2015. február 7. 20:51   Válasz erre: 91239
Akkor megkeressük az eredeti alkatrészt a Yamaha pótalkatrészkatalógusában és megrendeljük! Õk csak tudják, mi kell bele! :-)
http://www.yamaha-ersatzteil.de/
    

Muju 91239 2015. február 7. 20:28  
Ja,... és persze egyik shopban a 11-est sorolja tdm-hez a másikban a 10,5-est...... Na akkor most mi van?
    

Muju 91238 2015. február 7. 20:25  
Ez is mekkora hülyeség.
Én is nézegettem a szimmeringeket, aztán a 43X55X11 sokkal drágább mint a 43X55X10,5 mi a pékfing az a nagy külömbség?
    

Muju 91237 2015. február 7. 20:23   Válasz erre: 91234
Van kicsit olcsóbban is,
http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena/775_44_villaszimmering/
Bár nem tudom hogy számít-e hogy nem 11 hanem 10,5 az utolsó méret.Itt ezt hozza 4tx-hez.
    


csokabi 91235 2015. február 7. 19:52   Válasz erre: 91234
Most gondolkodhatsz, hogy megérte-e...:)))
Utcán találkozva köszön még vagy átmegy az út másik oldalára?:)
    

tulok99 91234 2015. február 7. 19:37  
az a táblázat nem rossz öltet! 4tx telószimmering méretekre én is kiváncsi lennék pl, falubelim meg is ígérte nekem, hogy megossza itt velem, de úgylátszik megorrolt rám, hogy elhappoltam egy mérhetetlenül komoly, és kiélezett csatában a 91e-t elõle...
    

csokabi 91233 2015. február 7. 19:31   Válasz erre: 91230
A bömös kézvédõje is jó rá. A gs1150-é.
    

csokabi 91232 2015. február 7. 19:29   Válasz erre: 91222
A csöves linkjeibõl lesz csak kicsi lejátszó. A vimeo meg hasonlók nem támogatják ezt a fajta megjelenítést.
    

Hr.Geiger 91231 2015. február 7. 19:11   Válasz erre: 91230
Szia!

A #90934; #90936-os hozzászólásokat olvastad?
:-)
    

exup_1 91230 2015. február 7. 19:05  
Sziasztok,

Készülök lélekben a szezonra es kérnem segítségeteket abban hogy kezvedo témában
merre induljak. Úgy emlékszem több verzióból talán a DL-es volt legkézenfekvõbb :-)

Szóval minden információ érdekel.

Köszi
Ex. TDM 900

    

Muju 91229 2015. február 7. 18:45   Válasz erre: 91228
Красавица! :)
    

Annonymus 91228 2015. február 7. 18:19  
A sisakról...vagy a kabátról?
    

Vandis 91227 2015. február 7. 18:12   Válasz erre: 91224
Jó cucc!
    

Vandis 91226 2015. február 7. 18:09   Válasz erre: 91216
Hát egyetlen dolog sem jut eszembe, ami a három kerék mellett szólna.
    

Karex 91225 2015. február 7. 18:03   Válasz erre: 91224
Eddig jó, viszont most vetesd le vele, és úgy is kérünk fényképet............:D
    

Annonymus 91224 2015. február 7. 17:59  
Új sisak...új kabát..a drágámnak.Mert MEGÉRDEMLEM-ezek igaz az Asszony szavai!
    

Muju 91223 2015. február 7. 17:50   Válasz erre: 91222
Én csak simán bemásoltam .
    

Vandis 91222 2015. február 7. 17:42   Válasz erre: 91221
Hogy lehet úgy belinkelni, hogy megjelenjen a videó is, nem csak a "link" felirat?
    

Muju 91221 2015. február 7. 17:24  
Nem emléxem, hogy ki az aki meg van õrülve a "sárga" színért....

Talán azért mert a "sárgákkal" így is lehet? :)
https://www.youtube.com/watch?v=NlTuHsxwXCY
    

kormi1313 91220 2015. február 7. 17:08   Válasz erre: 91218
Muju!
Karácsonykor egy Doxát adtam a fiamnak! :) Igaz nem ilyen szépet, viszont száz éveset! Mûködik!

Azért köszi!
    

kormi1313 91219 2015. február 7. 17:06   Válasz erre: 91215


Sikerült fölborulnom terepen ezzel a motorral is tavaly!
Sajna a kerekek magasabban voltak, mint a kormány és csekély erõm nem volt elég a felállításra. Segítõket kellett hívni. Nem próbálom a terepet. Az akksi is ekkor száradhatott ki.
    

Muju 91218 2015. február 7. 17:04  
kormi1313

A doxát azért gondolom, hogy neked nem kell bemutatni. :)

Amúgy meg egy óra márka.

    

Muju 91217 2015. február 7. 17:02   Válasz erre: 91215
Vandis, ez nekem is tetszik.. :)

    

kormi1313 91216 2015. február 7. 16:53   Válasz erre: 91214
Szevasz Vandis!

Ötven éve még én is szerettem a dörgõ hangú motorokat!
Leszereltem a kipufogót és irány a közeli motocross pályára!
Úgy éreztem én vagyok a király! Azért közben rájöttem lassan, hogy nem forog ki a motor annyira, mint kipuffal! Mégis izginek tartottam.
Azóta is voltak olyan gépeim amit az elõzõ gazdái hangosítottak.
Szegény szomszédaim biztos emlegették szülémet reggel öt óra körül.
Már megnyugodtam és a gyári pöfögõt szeretem.
Állítólag nem jó vezetni a három kerekût, mint ahogy elõttem is írták.
Pedig tetszik!
    

Vandis 91215 2015. február 7. 16:43  
Sziasztok!

Egy kis jókedv csináló, nekem ez az egyik kedvenc videóm :)
http://vimeo.com/19597394
    

Vandis 91214 2015. február 7. 16:39   Válasz erre: 91208
A hangja minden esetre jó :)
    

Muju 91213 2015. február 7. 16:20   Válasz erre: 91211
kormi1313,

Szépen indít, veszi a töltést frankón, meg minden...szóval doxa :D
    

Muju 91213 2015. február 7. 16:20   Válasz erre: 91211
kormi1313,

Szépen indít, veszi a töltést frankón, meg minden...szóval doxa :D
    

kormi1313 91212 2015. február 7. 16:10   Válasz erre: 91209
yamatomo!
Jó-jó, de ugye a korom! :)
    

kormi1313 91211 2015. február 7. 16:08   Válasz erre: 91210
Muju

Kicsit nyugodtabb lettem! :)
De milyen is a Doxa? :)
    

Muju 91210 2015. február 7. 15:51   Válasz erre: 91208
Az én akkum is tök száraz volt és már alig indított, + a töltést sem igazán vette föl.
Kapott deszt vizet olyan mint a doxa. :)
    

yamatomo 91209 2015. február 7. 15:48  
Üdv! Én maradnék a két keréknél,vagy inkább akkor egy cabrio autó. Próbáltam trike-ot. Olyan, "megyek,de nem tudom,hogy micsodával" érzés volt bennem. Hol élveztem,hol utáltam,de inkább az utóbbi dominált. Biztosan meglehet szokni,de a motor azért motor... :)
    

kormi1313 91208 2015. február 7. 15:09  
Szevasztok!
Ma kivettem az akkut szemlére, hát nem volt egyszerû.
Tök száraz volt. Tettem bele deszt. vizet és most gondolkodom rajta, hogy ezáltal az oxid le fog oldódni az aljára és kész a rövidzárlat!
Lehet hagyni kellett volna, mert amúgy indított rendesen.Leszereltem a ledeket, mert megy vizsgára még tavasz elõtt.
Már csak olajcsere és csapathatunk!
Nézegetem a You Tubot és találtam egy nekem való TDM 900 at.
Három kerekû. Pár év múlva már csak ez lesz a megfelelõ számomra. Itt a https://www.youtube.com/watch?v=8qYAg665-es
Most még a döntögetéseket élvezen!
Nézegetem a tavalyi képeket és febr.27 én jó idõ volt!


    

csokabi 91207 2015. február 7. 14:53   Válasz erre: 91206
Szevasz Nick, mi a pálya?:)
    

scopy 91206 2015. február 7. 13:29   Válasz erre: 91124
Csárli vagyok én is----- akarom mondani Nick.
    

Robi70 91205 2015. február 7. 10:49   Válasz erre: 91200
Karesz a szerviz könyv kivonatolás is jó ötlet. Akár egy gugli drájv-ba össze lehetne szedni minden fontos adatot. Egy linkkel megosztható lenne.
    

Robi70 91204 2015. február 7. 10:45   Válasz erre: 91200
Szasztok!
Talán nem véletlen, hogy ugyanaz a hf 145 olajszûrõ megy a 850-esbe és a 900-asba is. Ezek az "o" gyûrû méretek is kísértetiesen hasonlóak.
    

Hr.Geiger 91203 2015. február 7. 08:26  
Jó reggelt Hölgyek, Urak!

    


Kilos 91201 2015. február 6. 23:20   Válasz erre: 91198
A gyárival megegyezõ méretû plexit próbáltam. A sisak rázás elmaradt, cserébe sisak plexire kaptam a bogarakat. Aztán egyszer amikor elindulás után 5 perccel a bal szemem látását elvesztettem egy nagytestû bogár szétfröccsent zöldes-vöröses maradékának takarásában, rájöttem, hogy a túra plexi mögötti örvénylés csak akkor rázza a fejemet, ha legalább 140-t megyek. Azonnal visszaraktam a magasított szélvédõt. Aztán késõbb rájöttem arra is, hogy ha utassal megyek -ez a leggyakoribb- akkor elmarad a sisak rázás. Gondolom, hogy az utas miatt másképpen kerüli ki a fejemet a menetszél. Maradok a túraplexinél.
    

Karex 91200 2015. február 6. 22:21   Válasz erre: 91196
Fedél tömítései:12.5x2, 63x4
Én ezt mértem........ 4TX
Kigyûjthetnénk a lényegesebb adatokat egy exel táblába, könnyebb lenne a kikeresés mint a szerviz könyvet átnyálazni (ráadásul abban nincsenek is ilyen méretek).
Szóval tömítés/gumigyûrû/ szimering méretek, csavarok meghúzási nyomatéka, esetleg némelyik csapágy mérete (kerekekbe pl)
Külön táblázat az alkalmazott olajokkal, rövid véleménnyel róluk (ha van), menyiségekkel (ez azért könnyen megtalálható a szervizkönyvben is).
Ha ez mind megvan felteszem a félkész oldalra, és itt is lehet küldözgetni egy egy kérdésre...........

    

Robi70 91199 2015. február 6. 21:42   Válasz erre: 91197
Ha valaki tudja megírhatná, mert én sem tudom. Ha senki sem tudja, akkor következõ olajcsere alkalmával mérek.
    

albi 91198 2015. február 6. 21:41  
Csak hogy pörögjön a fórum :)
Ilyen plexivel van tapasztalata valakinek? http://www.carpimoto.it/EN/Fairing/34029_Y097DD-Fabbri-Racing-Windscreen-Yamaha-TDM-900-color-Solid-Shiny-Black.htm
    

gabor82 91197 2015. február 6. 21:20   Válasz erre: 91196
Sorry, azt nem tudom.
De majd egy 850-es tulaj megírja ;-)
    

Hr.Geiger 91196 2015. február 6. 21:06   Válasz erre: 91192
Szia!

850-hez is ezek a méretek?
    

Hr.Geiger 91195 2015. február 6. 21:05   Válasz erre: 91193
Köszi a gyors választ!
Messze még a május, addig még sok víz lefolyik a Dunán.

De dolgozom a projekten! :-)
    

Robi70 91194 2015. február 6. 21:05   Válasz erre: 91192
Szasz Gábor!!!
Rég jártál erre. Jól vagytok? Talira jössz/jöttök ugyi?!
    

Robi70 91193 2015. február 6. 21:03   Válasz erre: 91191
Minimum 1 motor és a gazdája, az már egy pár!:)
Többen is lesztek szólóban, nyugodtan iratkozz fel és foglalj szállást, rendelj kaját.
    

gabor82 91192 2015. február 6. 20:53  
Szép estét!


Gumigyûrû Tdm900-hoz:
63*4; 12*2,5

Bármelyik csapágyboltban beszerezhetõ.Kb. 100Ft/ db.
    

Hr.Geiger 91191 2015. február 6. 20:29   Válasz erre: 91156
A talira csak párokkal lehet menni?
Nem szeretném megbontani az idillt azzal, hogy csak egyedül megyek...
:-)
    

tabi79 91190 2015. február 6. 20:17   Válasz erre: 91187
Nagyon segítõkészek vagytok, köszönöm! Megyek mert mindjárt meló lesz! sajna... De jövök ahogy idõm engedi... üdv mindenkinek!!
    

tabi79 91189 2015. február 6. 20:13   Válasz erre: 91188
:)
    

Robi70 91188 2015. február 6. 20:12   Válasz erre: 91186
Mondtam, hogy nemsokára elõkerülnek a 900-as tulajok!:)

    

cizi 91187 2015. február 6. 20:10   Válasz erre: 91181
Tabi!
A Csabinak igaza van, az olajjal nem nagyon nyúlhatsz mellé. Én is az 5100 10-40-esre esküszöm,lehet azért, mert nem raktam még bele más olajat.A xenont hagyd késõbbre, ha mégsem leszel elégedett a világítással. Mindkét izzó H7-es. A Tibi megírta a gumigyûrûk cikkszámait, de biztosan lesz olyan aki tudja a gyûrûk méreteit is és pár forintért megkaod bármelyik csapágyboltban. Nekem is fel volt írva valahol, de nem találom.
    

tabi79 91186 2015. február 6. 20:10   Válasz erre: 91185
oké köszi. a távolsági is? nem is gondoltam..
    

Kilos 91185 2015. február 6. 20:07   Válasz erre: 91181
Bukócsõ-ügyileg tudom ajánlani petya89 -t. Az enyém is tõle van.
Ja, és a középtámasz is.

Mindkét lámpa H7.
    

tabi79 91184 2015. február 6. 20:05   Válasz erre: 91183
oké köszönöm ismét :)
    

lendvai 91183 2015. február 6. 20:03   Válasz erre: 91180
A két gumigyûrû az nincs az olajszûrõ tartozékok között, én nem szoktam cserélni, csak ha már olajpárát vélek felfedezni a szûrõház illesztésnél, vagy laposodni látom. De akkor gyárit veszek, nem egy nagy összeg. Viszont szerintem szükségtelen minden olajcserekor kicserélni, hacsak nem vagy szerelmes a gépedbe. :-) A kisebbik kódja 93210-12790, a nagyobbiké 93210-64297, ezzel tudod rendelni õket Yamaháéktól.
    

Kilos 91182 2015. február 6. 20:03   Válasz erre: 91176
A 10 ekm után leengedett olaj egy picit volt sötétebb mint amit beletöltöttem. A ciklus alatt egyszer sem kellett utána tölteni, nem fogyott. szerintem a 4 liter olaj mennyiség bõven biztosítja a 12 ekm-es olajcsere ciklust.
    

tabi79 91181 2015. február 6. 19:58  
Bukócsövet is kéne rá az nincs rajta, meg gondolkozok xenonon, a GSr-be az volt és nagyon jó volt ... láttam is , meg láttak is... Milyen kell bele h7-h1 re tippelek.
    

tabi79 91180 2015. február 6. 19:55   Válasz erre: 91179
Üdv még egyszer mindenkinek!! Olajszûrõt azt megvettem már hf 145 de nem volt benne a dobozba... az a két gumigyûrû ami kell szûrõháznál van... azt cserélni kell mindig? Mi a pontos neve? Maradok akkor a motulnál csak nem tudom 5100, vagy 7100 legyen...
    

csanesz 91179 2015. február 6. 19:50   Válasz erre: 91163
Üdv tabi79!

Én korában próbáltam a Liqui Moly 10w-40 és 10w-50 -et is. Elõzõ motoromba jó választás volt, de a TDM szerette csipegetni ill. zabálta...

A Motul 10w-40 viszont bevált! Alig eszi.
A Motul 10w-50 is próbáltam, hamar elfogyott...
    

lendvai 91178 2015. február 6. 19:47   Válasz erre: 91168
Szia! Üdv a 900-asok táborában! :-) Én a full szintetikus olajat javasolnám, 10W-40, vagy ha szereted a piros mezõ környékét, akkor talán 10W-50, használd ki a technika fejlõdését! És ne várd meg feltétlenül a 10 ezer km-t. Olajszûrõt is minden olajcserekor cserélj rajta! Ezek a legkisebb tételek a fenntartásban, meghálálja a gép, ha nem ezeken spórolsz.
    

TDMgirl 91177 2015. február 6. 19:42   Válasz erre: 91175
Ha elkészül, mi is ott leszünk! :)

Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854)
2015. 05. 08-10.
Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping
Megyek:

Robi70 és Magdi
Endrúz és Szilvi
Andi és Scopy
Ildi és Kilos
Saci és Laci
Lala56 és Hajni
Betti és Fidó
Kawa&Tudike
Mex és Tündi
dinnyemag és Carmen
Kucsi + Teca
Évi+Aramo69
Mariann&Tomhahn
Rita+Lendvai
Ati 5995 és Csilla
Jónás Zoli és Zsuzsa
yamaszaki&Tündi
Tulok99+Petra
fazakas66+Ami
Alex50 és Éva
Godisme71 és Petra
vikusz+Bea
István170 és Judit
Csanesz
TDMgirl+ura :)
    

tabi79 91176 2015. február 6. 19:37   Válasz erre: 91169
6000 km után cseréltem mindig... akkor elég a 10000 km/ vagy évente ... az jó....
    

Robi70 91175 2015. február 6. 19:31  
Hogy szem elõtt legyen:
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854)
2015. 05. 08-10.
Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping
Megyek:

Robi70 és Magdi
Endrúz és Szilvi
Andi és Scopy
Ildi és Kilos
Saci és Laci
Lala56 és Hajni
Betti és Fidó
Kawa&Tudike
Mex és Tündi
dinnyemag és Carmen
Kucsi + Teca
Évi+Aramo69
Mariann&Tomhahn
Rita+Lendvai
Ati 5995 és Csilla
Jónás Zoli és Zsuzsa
yamaszaki&Tündi
Tulok99+Petra
fazakas66+Ami
Alex50 és Éva
Godisme71 és Petra
vikusz+Bea
István170 és Judit
Csanesz
    

csanesz 91174 2015. február 6. 19:28   Válasz erre: 91155
Robi70
Hogy szem elõtt legyen:
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854)
2015. 05. 08-10.
Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping
Megyek:

Robi70 és Magdi
Endrúz és Szilvi
Andi és Scopy
Ildi és Kilos
Saci és Laci
Lala56 és Hajni
Betti és Fidó
Kawa&Tudike
Mex és Tündi
dinnyemag és Carmen
Kucsi + Teca
Évi+Aramo69
Mariann&Tomhahn
Rita+Lendvai
Ati 5995 és Csilla
Jónás Zoli és Zsuzsa
yamaszaki&Tündi
Tulok99+Petra
fazakas66+Ami
Alex50 és Éva
Godisme71 és Petra
vikusz+Bea
István170 és Judit
Csanesz
    

Robi70 91173 2015. február 6. 19:28   Válasz erre: 91170
Felénk verõfényes napsütés volt ma, kis széllel. De hó nem. Sõt ami eddig volt az is majdnem teljesen elolvadt már.
    

csanesz 91172 2015. február 6. 19:27   Válasz erre: 91154
És köszönõõõõõm!!!!! :))))
    

csanesz 91171 2015. február 6. 19:25   Válasz erre: 91147
Ez viszont igaz! :)
30 évvel ezelõtt meg azon döbbentünk le, hogy a holdra szállás elõtti idõkben használt szobaméretû számológép 1980 -ban már elfért a zsebünkben, meg a karórákban. :)))
    

zsotli 91170 2015. február 6. 19:23  
Csak mi itt a déli részen vagyunk ilyen szerencsések hogy eddig 22 cm hó esett és még mindig esik. Valami angyal reggelre igazán ellapátolhatná!
    

csokabi 91169 2015. február 6. 19:06   Válasz erre: 91168
Az egy pörgõsebb bringa. Ha annak jó volt, akkor ennek is az lesz:) Többségünk viszont nem várja meg a10000-es futást az olajcserével...
    

tabi79 91168 2015. február 6. 18:55   Válasz erre: 91165
GSR be is 5100- at tettem mindig...
    

csokabi 91167 2015. február 6. 18:47   Válasz erre: 91166
Szedd ki, aztán mond meg te!:)
Nekem egyszer sem jutott eszembe visszaszerelni...
    

albi 91166 2015. február 6. 18:44  
Sziasztok!
A héten szervizben van a motorom, olajcsere stb.
Régen volt szó a flappantyú kiiktatásárol.
Érdemes kiiktatni, vagy maradjon gyári állapotban?

    

csokabi 91165 2015. február 6. 18:22   Válasz erre: 91163
Ezekkel nagyon nem lõhetsz mellé, mindegyiket használja valaki. Az én személyes favoritom a motul 5100, de csak azért mert másikat nem próbáltam ezzel meg nem volt problémám.
    

Kilos 91164 2015. február 6. 18:21   Válasz erre: 91163
Szia Tabi79! Üdv a klubban.
Repsol Sintetico 10W 40 olajat használok, nekem bevált. 2 szezont motoroztam eddig a TáDéM-al, 10-11 ekm-t évente. Tavasszal olaj+szûrõcserével kezdem a szezont, most levegõszûrõ és gyertya csere is lesz.
    

tabi79 91163 2015. február 6. 17:55   Válasz erre: 91162
Oké szívesen fogadok minden jó tanácsot! 98 óta motorozok XT 600- asok voltak, meg Suzuki gsr 600 azt tavaly nyáron adtam el, ezt meg 1 hete vettem. És márkába mit ajánlotok motul 5100, vagy 7100, vagy castrol, vagy repsol?
    

jobbkormanyos 91162 2015. február 6. 17:06   Válasz erre: 91157
10W40
    

Robi70 91161 2015. február 6. 16:38   Válasz erre: 91160
Üdv közöttünk tabi!
Hamarosan megjön a többi 900 tulaj és majd jól ellátnak tanáccsal.
Addig is egy kis olvasgatni való, ha még nem ismered: http://www.jbx9.t15.org/index.php
    

tabi79 91160 2015. február 6. 15:51   Válasz erre: 91159
Köszönöm a segítséget! rendben... :)!
    

csokabi 91159 2015. február 6. 15:40   Válasz erre: 91157
Üdv a fórumon! Itt egy kis segítség az olaj kiválasztásához. Késõbb megbeszéljük a liszensz díjakat a névhasználat miatt:))
    

Robi70 91158 2015. február 6. 15:23  
Az útjaink minõségérõl + csak annyit, hogy nehezen fogják magukat utolérni az "útkaparók", ha az újonnan épített utak is néhány év után foltozásra szorulnak! Az új építésû vagy teljes felújításon átesõ szakaszoknak ki kellene bírni 20 évet. Addig lehetne a többivel foglalkozni és azokra költeni a lóvét. Sajnos a minõségi alapanyagoktól és munkától messze vagyunk.
    

tabi79 91157 2015. február 6. 15:20  
Sziasztok mint újonc TDM 900 tulajdonos vagyok, lenne egy kérdésem milyen olajat ajánlotok a motorba? üdv mindenkinek Csaba
    

Robi70 91156 2015. február 6. 15:15  
Idén jól meggondolja mindenki a talin való részvételt!:)
Lassan gyarapszik a felsorolás.:(
    

Robi70 91155 2015. február 6. 15:14  
Hogy szem elõtt legyen:
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854)
2015. 05. 08-10.
Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping
Megyek:

Robi70 és Magdi
Endrúz és Szilvi
Andi és Scopy
Ildi és Kilos
Saci és Laci
Lala56 és Hajni
Betti és Fidó
Kawa&Tudike
Mex és Tündi
dinnyemag és Carmen
Kucsi + Teca
Évi+Aramo69
Mariann&Tomhahn
Rita+Lendvai
Ati 5995 és Csilla
Jónás Zoli és Zsuzsa
yamaszaki&Tündi
Tulok99+Petra
fazakas66+Ami
Alex50 és Éva
Godisme71 és Petra
vikusz+Bea
István170 és Judit
    

Robi70 91154 2015. február 6. 15:13  
Szasztok!
Hogy ne kelljen keresgélned Csanesz.:)
    

kormi1313 91153 2015. február 6. 14:04  
Még éppen mehetnék, ha volna keretem. 2001 es a gépem. Nem is értem mennyire különbözik mondjuk az 1999 es TDM tõl? Valahol meg kellett húzni a határt?
    

kawa550 91152 2015. február 6. 13:41  
Nehéz azzal vitatkozni, hogy tehénke többet fogyaszt mint az autóm, nincs rajt szabályozott befecskendezés meg katalizátor, szóval sacc/kb 2x annyi káros anyagot nyom kifelé, és akkor az elfüstölt olajról még nem beszéltünk...
Azé a csigaevõk békaphassák, monnyuk soha még a gondolat se fordult meg a fejembe hogy el kéne motorozni Párizsba, szóval csak tiltsatok ki nyugodtan, pont lexarom.:))))))))))))
    

csokabi 91151 2015. február 6. 12:56   Válasz erre: 91150
Nem semmi...
A franciák élenjárnak, ha a közlekedõket kell szívatni. Egyébként a dízel autók ellen is hadjáratot fognak indítani.
    

kormi1313 91150 2015. február 6. 12:42  
Szevasztok!
Eztetetet olvastátok már?


Kitiltanák Párizsból a 2000 elõtt gyártott motorokat.
Környezetszennyezésre foghatnák a döntést, viszont figyelmen kívül hagyják az utólag Euro3-as normák szerint felkészített idõsebb vasakat is. Ez nem meglepõ, hiszen az autókra már élõ rendeletet mintáz az új törvénytervezet, személyautók esetében az 1996 elõtt gyártott modellekre érvényes a behajtási tilalom. A tervezetben az szerepel, hogy minden 2000 elõtt készült motorkerékpárra vonatkozna, állapottól függetlenül a Párizsba behajtást tiltó rendelet.
http://www.motorrevu.hu/hirek/ebbol_ne_legyen_rendszer
    

vasutas 91149 2015. február 6. 12:04   Válasz erre: 91090
Szia Kilos ! Sajnos még az sem biztos, hogy én el tudok menni a találkozóra, bár elsõként foglaltam le egy szobát a találkozóra . Barátomat pedig hétvégén gyakran viszik el versenyekre szerelni, de reméljük mindketten ott lehetünk .
Sõt, már szervezem, hogy lehetne minél gyorsabban eljutni Macedónián keresztül Kiskunmajsára .-:))
Ha már a tavalyi találkozóra Montenegró érintésével érkeztünk ,,,-:))
    

csokabi 91148 2015. február 6. 12:01   Válasz erre: 91146
Miattam aztán száguldozhatok kedvetekre, ha telik rá:) Mindamellett, hogy egyetértek veled az általad felvázolt kép továbbra is csak egy álomvilág marad. A sebességhatárok inkább csökkeni fognak, mint emelkedni.
    

kawa550 91147 2015. február 6. 11:37   Válasz erre: 91144
Nyilván nem azonos kategóriák, de azért az durva, hogy manapság egy alsóházas csájnamobil is olyan számítási kapacitással rendelkezik, ami meghaladja a nasa összes számítógépét alles zusammen a holdra szállás idején!:)))
    

kawa550 91146 2015. február 6. 11:33   Válasz erre: 91143
Soha nem lesznek betartva a sebességhatárok, mégpedig azért, mert igen nagy részük feleslegesen alacsony. Ezeket biztonsági okokból az autóstársadalom legbénább legbalfaxabb 5%-ra méretezik, hogy még õk is úton tudják tartani a szörnyû sebességnél a járgányt, vagy esetleg meg tudjanak állni ahol kell.
Semmiféle balesetvédelmi okkal nem lehet azt indokolni, mikor tök egyedül mész egy jól belátható száraz napos fõúton 90 helyett 110-el és ezért jól megbaxnak. Ész érvekkel nem magyarázható, hogy este mikor jövök haza, a deutshkreutzi úton a határig mehetek 100-al, de amint átlépek egy láthatatlan vonalat, onnan már csak 90-el vagyok képes tovább vezetni, mert 100-al már egy balesetveszélyes állat vagyok. Ez egy baromság, és nem is fogok csak ezért lelassítani.
Semmivel sem jobb a magyar statisztika, mint az osztrák vagy a német, pedig ott magasabbak a sebességhatárok, néhol még nincs is.
Ezek sem azért vesznek sebességmérõt hogy megmentsék az életedet, hanem azért, mert tisztességes utat építeni, meg tisztességes fizetést adni, hogy biztonságos jó autókkal járjon a nép, sok pénzbe kerülne és semmi hasznot nem hozna nekik, ez viszont kevés befektetéssel jó sokat fog termelni nekik, amit aztán õk jól ellophatnak.
És bizony az emberek képességei nem egyformák, ti is ismertek olyanokat, akik még beparkolni sem tudnak nemhogy vezetni, mégis van jogsijuk. Sokkal igazságosabb lenne egy faxa kis kiképzõpályán osztályozni az embereket, és a kapott osztályzatnak megfelelõ kategóriákba besorolni õket, az szerint korlátozva a sebességüket. És a legalsókat még arra is kötelezném, hogy elõ kell segíteniük a gyorsabbak elõrejutását, az indokolatlanul lassan haladás pedig ugyan úgy büntetendõ lenne mint a gyorshajtás.
Mer nehogymá!:))))))))))
    

csanesz 91145 2015. február 6. 09:49   Válasz erre: 91142
Annak nagy része nem lefoglalt memória!
Csak az alkalmazás jelöli ki magának alacsony prioritással, amit más induló alkalmazás felül írhat. A rendszer nem tud különbséget tenni lefoglalt és kijelölt tárterület között!

Én az akksi fogyasztás miatt tettem fel a Watchdog -ot. Csak jól kell beállítani és nem lesz gond sem a fogyasztással sem a memória kérdéssel.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22117