Robi70 | 92138 | 2015. március 5. 18:40 | Válasz erre: 92137 |
Vannak apró bakik, de remélhetõleg a szobáink üresek lesznek május elején!:)))
|
Endruz | 92137 | 2015. március 5. 15:47 | Válasz erre: 92129 |
Igen Tamás erre gondoltam...500 Ft/fõ megtoldották. Robi emlékszem én is árak változhatnak történetre, nincs is ezzel gond csak valami kedvezményt ennyi fõnek adhatnának... Én beszéltem az utalásom után másfél héttel a szállással nem tudták megmondani, hogy megérkezett-e az elõleg, viszont készségesen közölte, hogy visszahívnak ha megnézték a központban a megérkezését. Így is volt délután hívtak, hogy ott az elõleg, majd kért egy címet ahova a befizetésrõl a számlát postázhatja. Na ez a mai napig nem érkezett meg...február elején utaltam. Nekem a megrendelésemet a következõ képen igazolták vissza: "Megrendelését köszönettel vettük, melyet a következõk szerint igazolunk vissza: Tartózkodás ideje: 2015. 05. 08. - 2015. 05. 10. 2 éj Név: Erdei László Létszám: 2 fõ Szoba darabszáma/típusa: 1 db felújított kétágyas motelszoba Ár: késõbb kerül pontosításra. Kérnénk étkezési igényüket minél elõbb jelezzék, hogy melyik napra milyen ellátást kérnek, mert az érkezés napján már nem tudunk módosítani. Reggeli: 1 500 Ft/fõ/alk. Vacsora: 1 600 Ft/fõ/alk." Talán nincsenek a toppon :-))))) |
fazakas66 | 92136 | 2015. március 5. 15:11 |
Èn is fizettem de nem jeleztek vissza. Artur hivjàl bàtran!!!!! |
Robi70 | 92135 | 2015. március 5. 14:59 |
Szasztok! Úgy látszik mindenkinek megküldik az árváltozós emilt. Én is megkaptam. Amúgy foglaláskor fent volt a honlapjukon, hogy azok a 2014-es árak és változhatnak. Így is lett! |
vasutas | 92134 | 2015. március 5. 14:37 | Válasz erre: 92124 |
Vészleállító,,,, mióta megvettem (12éve), csak a vészleállítót használom leállításhoz, illetve néha kirúgom a letámasztót sebességben .-:) A piros kapcsolót egyszerûbb javítani vagy cserélni, mint a gyújtáskapcsolót .-:) Más . Én is kaptam tájékoztatót a szállás áráról, de arról nem, hogy befizettem az elõleget . Fizetett elõleget más is ? |
jobbkormanyos | 92133 | 2015. március 5. 14:36 |
Boruláskor, meg a dõlésszög érzékelõ tiltja le a gyújtást, meg a befecskendezést.
|
jobbkormanyos | 92132 | 2015. március 5. 14:32 | Válasz erre: 92124 |
Tökmindegy, ua. azt áramkört szakítja meg mindkettõ.
|
Karex | 92130 | 2015. március 5. 14:02 | Válasz erre: 92124 |
tomhahn | 92129 | 2015. március 5. 13:53 | Válasz erre: 92121 |
Erre gondolsz? A 2015-ös árlista alapján a következõképpen alakul a superior kétágyas motelszoba ára: Ár: 7.300 Ft/szoba/éj + ida Idegenforgalmi adó: 300 Ft/fõ/éj (18 év felett) Ennyi volt tavaly mikor lefoglaltam: Felújított kétágyas motelszoba (6.800./éj) Motoros találkozó 2015 május 8-10 2x2 reggelivel A kedvezményrõl nem tudok / akkor ez plusz 1000 be kerül asszem/ |
Karex | 92128 | 2015. március 5. 13:46 | Válasz erre: 92119 |
Ne értsétek félre, a cél nem az aksi volt......... Általános karbantartás keretén belül most éppen a hátsó lengõvilla került ki a helyérõl. Takarítás zsírozás után vissza is ment a helyére. Ha már ott voltam ránézhettem volna az aksi savszintjére/ állapotára is.....:D Ezzel a mûvelettel körbe is értem a motoron. A blokk kivételével minden lent volt a vázról......Jöhet a szezon. Vezérmû lánc cserélve (szakaszos nyúlásban szenvedett), olaj/olajszûrõ, elsõ teló olajcsere/takarítás, elsõ féknyergek takarítása, légszûrõ mosása, lánc és lengõvilla tengely takarítás, bovdenek/ karok kenése után kicsit tekergettem a kormányon is. Szerintem készen vagyok vele. |
Dancee | 92127 | 2015. március 5. 13:39 |
Szóval nincs bevált technika. :) Ki-ki döntse el neki ,hogy jobb. Köszi :)
|
csanesz | 92126 | 2015. március 5. 13:23 | Válasz erre: 92124 |
Szerintem mindegy, tulajdonosa válogatja. Ha kulcsot használsz áramtalanítod a gépet (utólagos beépített kütyük most nem játszanak). Ha kapcsolót használod utána a kulccsal áramtalanítod a gépet. És aki nem ért hozzá, de lopni akar az nehezebben tudja beindítani, mert nem tudja, miért nem indul. De az ilyen nem is lop motort azt hiszem.... ...és nem is jutna messzire. :) Biztonsági okokból hasznos a kapcsoló... |
lendvai | 92125 | 2015. március 5. 13:12 | Válasz erre: 92124 |
Az a gomb a vészleállító, ara az esetre, ha pl egy bukfenckor hirtelen a tökeidet sem találod és le kell állítani a motort (a blokkot). :-) Ebbõl adódóan azt a kapcsolót nem üzemszerû ki-be kapcsolgatásra méretezték. Persze mint minden mechanikai elven mûködõ kapcsolónak ennek is megvan a saját életciklusa, de ha kontakthibás lesz, az heveny kurvaannyázással járhat. :-) Én is szoktam néha használni, pl amikor vasúti átjárónál pirosat kapok, vagy rövid idõre kell leállítani, de alapjában véve a gyújtáskapcsolót használom. A vészleállító megszakítja az indítórelé és a gyújtótekercsek köreit, tehát a motort állítja le, de a többi áramkör mûködik. Ha azokat is le akarom kapcsolni, akkor el kell fordítani a gyújtáskulcsot. Azt meg amúgy is elfordítom, ha lerakom a gépet, ergo nincs értelme a vészleállítóval játszadozni.
|
Dancee | 92124 | 2015. március 5. 12:43 | Válasz erre: 92122 |
Bontottan lehet találni? Mert ha nem akkor össze hozzuk cserélhetõre a végdobokat, aztán lehet pakolgatni. Illetve még 1 kérdés. Vitatott a téma és motoronként változik. Hogyan állítjátok le a mocit? Kulccsal, vagy a piros kapcsolóval? Apának anno a Yamahánál mikor a Virago-t vette azt mondták gombbal állítsa le és utána kulcs. Havernak a Suzukinál mikor zsír új GSX-R-t vettek azt mondták csak kulcs. Nekem anno a ZZR400 inkább a gombos leállítást preferálta, most a VFR 800 csak a kulcsot szereti, fõleg az injektor miatt. Mi a helyzet a TDM-el? Ki hogy állítja?
|
tulok99 | 92122 | 2015. március 5. 10:47 | Válasz erre: 92120 |
köszönöm! teljesen világos, csak mivel ott elvileg nem bontható, ezért nem gondoltam hogy elvágták, én kérek elnézést... középdob nélkül nyitott dobbal nagyon hangos lesz, én legalábbis ezt tapasztaltam. viszont vizsga szempontjából vagy keresel olyan helyet, ahol így is átmegy, vagy cseréled kompletten gyárira az egészet, mert ha teszel egy y-t a középdob helyett és felteszed a gyári dobokat, akkor is hangosabb lesz mint eredetileg. esetleg egy olyannal próbálkoznék még, hogy nem tudom hogyan hozták össze a sportdobot a gyári csõvel, de oda ha tudnál tenni valami toldás bilinccsel, és úgy vissza a gyári dobot a sportdob helyére, akkor lenne jó a hangerõ is, meg ez lenne a legolcsóbb megoldás is. vagy valóban megveszed bontottan egyben ahogy a képen van, viszont nem tudom hol fogsz kapni, meg mennyiért... esetleg van itt olyan jó a csapat, hogy mikor vizsgás lesz, elõtt kölcsönkéred valakitõl, akinek sportdob van fent...
|
Endruz | 92121 | 2015. március 5. 10:36 |
TDM találkozó... Most kaptam egy szívhez szóló e-mail a Jonathermaltól, hogy a 2015 áraik az én általam foglalt szállás esetében 7.300 Ft/szoba/éj + ida változott. Nem tudom mennyi volt elõtte, de kérdezném, az illetékeseket akik közelebb állnak a tûzhöz, van esetleg valami csoport kedvezmény a csapatnak???? |
Dancee | 92120 | 2015. március 5. 10:10 | Válasz erre: 92118 |
Ebbõl meg van 2 dob és 2 takaró. Illetve a motoron a többi része, csak ott a gyári dobokat levágták és a helyére 2 sportot hegesztettek. Úgy gondoltuk,ha szeretnénk gyári dobot is feltenni, akkor a legegyszerûbb az lenne, ha szereznénk egy olyan bontott kipufogót ami a képen látható, aminek a dob része sérült, mert ugye az nekünk meg van és így olcsóbb lenne a mûvelet. Remélem érthetõbb volt mint az elõbb :D A másik lehetõség, hogy a mostani sportdobokat levágjuk és kap egy sima Y összekötõt a 2 sportdob kihagyva a rendszer közepét, de úgy félõ, hogy zavaróan hangos lesz.
|
tulok99 | 92119 | 2015. március 5. 09:42 | Válasz erre: 92108 |
Karex! mi késztett rá hogy ebbõl az irányból közelítsd meg? amúgy szerintem nem annyira nagy kaland kivenni, tavaly még nem fûtött garázsban telelt, így kivettem és bevittem az akksit a melegre, meg töltögettem is. levettem a hátsó fékhengert, amit két csavar fog, aztán kitekertem az akksi dobozának csavarjait, lekötöttem a kábeleket róla és kiforgattam. kb 10 perc alatt kint volt. |
tulok99 | 92118 | 2015. március 5. 09:37 | Válasz erre: 92117 |
Kedves Dancee! kicsit korán van még, lehet ezért nem egészen értem a felvetést... a 4tx kipufogója a mellékelt ábrán látható. mi hiányzik ebbõl nektek?
![]() |
Dancee | 92117 | 2015. március 5. 09:17 |
Sziasztok! Édes apám most cserélte le a motorját egy TDM 850-re. 2001-es gyártmány még karbis. A motor sportkipufogóval vette amivel nincs is gond, nagyon kulturált hangja van, hosszabb távon sem süketülsz meg tõle,de mûszakin már nem túlzottan veregetnék vállon a hangjáért. A gyári dobokat oda adták hozzá, de szeretné megtartani a sportdobokat és szerte gyárit is hozzá. Én úgy gondoltam a legjobb megoldás egy bontott gyári dob lenne. A leömlõ utáni középdob/katalizátor? tól kéne akár egy olyan is amin a dobok sérültek, mert az meg van hozzá. Vajon ilyet be tudunk szerezni emberi áron? Ha tudtok valami beszerzési lehetõséget ne tartsátok magatokban :) Illetve kérdés, hogy van valami különlegesség amire figyelni kell ennél a típusnál?
|
kawa550 | 92116 | 2015. március 5. 08:33 | Válasz erre: 92115 |
Kettõvel, merhogy 2 golyója vagyon az birkának. És nem én, hanem a cenki állatorvos. Nem tökölt sokat, én egy médium bélszint nem tudok ennyi idõ alatt megsütni. És a neten olvasható 30-50.000-es rémhírekkel ellentétben 5 rugó volt kiszállással meg jattal együtt. :)))))
|
Annonymus | 92115 | 2015. március 5. 08:24 |
Jó reggelt naccságosurak! Tojás ügyben...Szerintem már kemény harcok folytak ,hogy kilegyen az úr( kan)az udvaron,erre Kawa fogta és eggyetlen nyisszantással lezárta a vitát....:-)
|
Kilos | 92114 | 2015. március 5. 08:04 | Válasz erre: 92110 |
A Gyula már reggel korán összeszedte az udvarban a "tojásokat". Amit talált begyûjtötte! :))))) Szegény Artúr most már azt sem tudja fiú-e vagy leány!
|
aramo69 | 92113 | 2015. március 5. 07:48 | Válasz erre: 92111 |
Szét szedés nélkül is, de az sem egyszerû. Úgy forgattam ki, mint egy Rubik kockát. :)))))) Ha savas lett voooona, nem forgatom. A hátsó telót kikötöm.... |
aramo69 | 92112 | 2015. március 5. 07:44 | Válasz erre: 92108 |
Sziasztok! 5 éve én is kerestem de nagyon. :)))))) A biztitõl követtem a kábeleket, és rá leltem. :))) A kiszedése nem volt egyszerûûûûûûûû..... :) |
lendvai | 92111 | 2015. március 5. 06:53 | Válasz erre: 92108 |
Szerintem azért egyszerûbben is ki lehet szerelni azt az akksit. :-)
|
csanesz | 92110 | 2015. március 5. 00:26 | Válasz erre: 92109 |
Aham! Vagyis 7:59 -kor benéztél a birka alá és a kezedben maradott a golyói... De ugye nyakláncot nem csináltál belõle? :))))) |
kawa550 | 92109 | 2015. március 4. 23:03 | Válasz erre: 92107 |
Azé' mer e vannak lustúva a népek ott fenn, városon! Bezzeg mi falun nem tökölünk, nekem már reggel 8-kor egy véres birkahere vót a kezembe......:) |
t0mmy | 92106 | 2015. március 4. 13:51 | Válasz erre: 92071 |
Ha berakod az anyákat, akkor csak az elülsõ fül fogja az ülést? Ez nem túl veszélyes? |
cizi | 92105 | 2015. március 4. 12:18 | Válasz erre: 92104 |
Én nem tudom ennek a tárcsának mi volt a gyári mérete. Az enyém nagyon csúnyán be volt maródva. Ez szép egyenletes, nincs rajta bemaródás és nincs válla és azt sem tudom milyen motoron volt, de nem TDM-en az biztos, 5-ért adták. Lesz hozzá új Ferodo betét szintén 5-ért.
|
csanesz | 92104 | 2015. március 4. 12:13 | Válasz erre: 92101 |
Nekem is az van tavaly óta! 0,2 mm hiányzott csak belõle és 10 000 -ért vettem. 90% -nak adták. Ez van. De nem bántam meg.... Nissin betétekkel tartom kordában. |
csanesz | 92103 | 2015. március 4. 12:09 | Válasz erre: 92098 |
Ne idegelj! Végre lebeszéltem magam az AVG simléderes sisakjáról, erre most meg ez! Hát van neked szíved? :))))))))) |
csokabi | 92102 | 2015. március 4. 11:42 | Válasz erre: 92101 |
Ne ijedezz Pista! Tessék, az idegek megnyugtatására egy napfelkelte :)
![]() |
cizi | 92101 | 2015. március 4. 11:34 |
Úgy megijesztettetek ezzel a melyik féktárcsa dologgal, hogy használtat vettem!:)
|
VVLaci | 92100 | 2015. március 4. 08:28 | Válasz erre: 92078 |
Ahogy tudom, nincs ideje motorozni. A melóban kicsit összecsaptak a feje felett a hullámok... :-(
|
VVLaci | 92099 | 2015. március 4. 08:25 | Válasz erre: 92097 |
Szia István! Elvileg még mindig Radácsi Pistinél van Gyõrben. Képek alapján még mindig szép! :-) Amikor itt volt Miskolcon, akkor gondozva volt! |
PalmBela | 92098 | 2015. március 3. 23:39 |
A nem Lidli-s sisakot hordóknak: http://totalbike.hu/hirek/2015/03/03/egyszer_mindenki_beszopja/ Na jó! Nekik is! :) Siskaba-siskaba....kusz-kusz....Paula...Abdul! |
fazakas66 | 92097 | 2015. március 3. 21:59 |
Jó estét fiuk!! Valaki Tudja milyen sorsa van a Dinye volt motorjának?? Egy havernek megtetszett. Brembo hátsó tárcsán adatlap szerint vastagsága 4mm,használható 3.5mm ig.Bárdinál kedvezményel 12 körül van,én is beszoptam mert már használom :( |
csanesz | 92096 | 2015. március 3. 21:33 | Válasz erre: 92093 |
Szerintem benyeltem a kínai Brembo -t! De a mostani brembo betét nagyon tuti! Azokkal még nem volt bajom. Esõ után kicsit nyöszörög, de az elmúlik pár Km után. A mostani tárcsáimnak 18 000 Ft volt darabja. Sírtam, de megérte! :) |
csanesz | 92095 | 2015. március 3. 21:29 | Válasz erre: 92091 |
Nem általánosítottam, nem mondtam, hogy sz@rok! Csak én jártam így! A szerelõt ismerem õ nem vág át, viszont õt ettõl még átvághatják. Most valami prémium kategóriás tárcsa van fent. Valami ezüst trutyival volt lekezelve, amit a betéteknek (brembo) a felületbe kellett dolgozniuk. Aszonta 10 km után úgy fog mintha be lenne koptatva. És úgy is lett! A tárcsa anyaga is vastagabb. Ilyen fékhatásom ezen az autón még nem volt soha! Alig kell taposni pedig a TDCI Fusion eléggé lusta autó minden téren, de a fék most tuti! Az erõsített stabilizátor karokról nem is beszélek, mint egy tank... |
Hr.Geiger | 92094 | 2015. március 3. 21:23 | Válasz erre: 92093 |
Nekem a kettõbõl kétszer szar tárcsa nem azt jelenti ezek szerint, mint neked, de ezen ne vesszünk össze! :-) Én leírtam a saját tapasztalatomat a tárcsával kapcsolatban, ami nem vág össze csanesz tapasztalatával. Ettõl még az olvasók számára hasznos lehet mindkettõ... :-)) |
tulok99 | 92093 | 2015. március 3. 21:17 | Válasz erre: 92091 |
lentebb a kolléga nem azt mondta, hogy a brembo szar, hanem hogy nézd meg jól, mert õ is gyárt szart... lehet kapni jó brembo fékeket, de azok drágák. meg lehet kapni olcsón is brembot, ami szart sem ér. mostanában sokan vesznek autóhoz brembo betéteket, mert van elég jó áron is. a 90%-a pedig vissza is jön a szervízbe egy hónapon belül, hogy nyöszög, meg csikorog. le van törve minden éle, jó a tárcsa, nincs válla sem, és mégis hangos. fogni fog, bár lehetne jobb is. kifejezetten a brembo betéteknél lehet ezt megfigyelni. de mondom mégegyszer lehet venni nagyon sztár minõséget bremboból, mer hogy tunnak azok, de az már nem olcsó, sõt, nem is közép kategória szokott lenni árban... nemrég raktam elõre én is brembo tárcsákat az autómra, patent nagyon, csak ha ár szerint nézem, a lista utolsó harmadában volt.
|
evdem | 92092 | 2015. március 3. 19:52 |
Ma voltam a gumis srácnál aki nem mellesleg versenyszerûen pályázik, sose kérdeztem milyen szinten tolja, de a kifejezetten erre épített gép alapján nem hiszem, hogy amatõr. Na ép most örömködtek a komplett brembo szettnek, hogy ez végre nem fog elfogyni a Hungaroringen. Másrészt itt egy kis linkecske: http://belsoseg.blog.hu/2014/08/15/igy_keszul_a_kamu_brembo_megvenned |
Hr.Geiger | 92091 | 2015. március 3. 19:32 | Válasz erre: 92079 |
Ezt cáfolnám, ne általánosítsunk a Brembo minõségét illetõen. Én a kocsimra 2007 õszén dobtam fel elõre 2 db Brembo tárcsát + valamilyen betétet, azóta megtettem velük 110 ezer kilométert és nincs velük semmi problémám. Kopásjelzõ szerint még használhatom bõven... Ja és azóta 3 mûszaki vizsgán lett mérve, egyszer sem ütött a mûszer, ami a hullámosságát mutatta volna. |
kawa550 | 92089 | 2015. március 3. 17:44 | Válasz erre: 92087 |
Szépségen kívül semmivel sem tud többet, sõt a fútómûvön inkább kényelem irányba mentek,csapatásra jobb az öreglány. Meg persze könyebb késõbb egy fiatalabb motorba hazudni a kevesebb kilométer.:-)))
|
kawa550 | 92088 | 2015. március 3. 17:40 |
Honnan tod? Eladtam a zizit,vettem tádét. Azzal nyiltnapokra jártam, ezzel meg fõterezni. Mi ezen a tragédia? Megy az élet, néha ezt dob, néha azt.
|
gstibb | 92087 | 2015. március 3. 17:40 |
Sziasztok! Ha már TDM vételrõl van szó, 1-2 hónapon belül esélyes, hogy beruháznék én is egyre. ;) Alapvetõen a 3VD-t nézegetem, érdemes-e még spórolni hozzá, hogy 4TX legyen belõle? Ad-e annyival többet, mint amennyivel többe kerül? Alapvetõen nem lenne agyonhasználva, úgy gondolom évente pár ezer km max. Valamikor a dörzivel is menni kell. :) Hiányoznak már az aszfaltos túrák, és ahhoz kellene valami két személyre is alkalmas túragép. Köszi a tanácsokat elõre is. :) |
Flenegen | 92086 | 2015. március 3. 17:09 |
Nem hálás dolog ilyen híreket olvasni, hogy egy fórumtárs eladná a motorját... Sosem szerencsés az ilyen...
|
PalmBela | 92085 | 2015. március 3. 17:05 |
Minden eladó TDM egy új TéDéeM-est, egy új fórumtagot hordoz magában...még ha furcsán is hangzik. Én sem ismernélek Titeket, ha annak idején nincs valaki aki eladja a vasat, bár Õ nem volt fórumos... No mindegy a lényeg talán átment! (Vasutas szobatárs az általam ismert egyedüli kivétel, Õ bótbó vette!) |
Robi70 | 92084 | 2015. március 3. 13:07 | Válasz erre: 92072 |
Huuuú! Az már baj!:((( Rövid voltál és határozott! Fáradt lehetsz mostanában, mert gondolom okozott néhány álmatlan éjszakát mire rászántad Magad. De fel a fejjel, nem Táltos az utolsó motorod!:) Leszel Te még újra kezdõ néhány év múlva!!! |
Robi70 | 92083 | 2015. március 3. 12:57 | Válasz erre: 92074 |
Annonymus | 92082 | 2015. március 3. 12:26 |
Nekem hátul 4mm.Elõl 4.5mm.A KÉRDÉS:mi a ''gyári''vastagságuk...és mi az a minimum amitõl már dobóssá válnak?Köszönöm.
|
csanesz | 92080 | 2015. március 3. 12:11 | Válasz erre: 92077 |
Én a forgáspont rész miatt aggódom, mert ott elég vékonyka (4TX) és hosszlyukon dolgozik!
|
csanesz | 92079 | 2015. március 3. 12:08 | Válasz erre: 92075 |
Nekem 2x volt Brembo tárcsám autóban. Vágtam is a kukába rendesen! Hullámos lett pár hét alatt.... |
scopy | 92077 | 2015. március 3. 12:03 | Válasz erre: 92047 |
:-))))))))))) A számítástechnika és elektronika - mobilostól - nagyobb ellenségem, mintha a zsebemben turkálnának. Összeszedtem valami vírust és újra kell telepíteni a gépem... A teló meg úgy általában szopat. Egyébként tört már el valakinek az oldaltámasza? Akár forgatás közben is? Szerintem nem kell tõle fosni! Én simán rá szoktam terhelni. |
lendvai | 92075 | 2015. március 3. 10:31 | Válasz erre: 92062 |
Brembo-val óvatosan! Jól hangzik a név, jól is mutat egy prémium sportautó felnije mögött, de az nem egy ligában játszik! Õk is gyártanak Tesco Gazdaságos kategóriát. Feltételezem ugyanarról a kínai gyártósorról jön le, mint noname testvérei, csak ezt tovább nézegeti a minügy.:-) És más dobozba csomagolják.:-)
|
aramo69 | 92073 | 2015. március 3. 09:53 | Válasz erre: 92035 |
Szia! Jó a gumi! :) Én is ezzel "nyomom" Csak a hideget, meg a vizes aszfaltot nem igazán kedveli. :) De bemelegedve brutááááááál! |
gabor82 | 92072 | 2015. március 3. 09:51 |
Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekelne egy TDM 900 A http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_a_rn18-8742214 |
aramo69 | 92071 | 2015. március 3. 09:46 | Válasz erre: 92058 |
Sziasztok, szia! De van. :))) A hátsó üléstartó pár alá, 1-1db 6-os anyát raktam be távtartónak. Így átmennek a hevederek az ülés alatt! :))) Viszont ha nem táskával mész, ki kell venni, mert függõleges irányban kotyog az ülés. Én évek óta így járok. :) Az idomot viszont tényleg kell fóliázni, mert nyomot hagy a rögzítõ pánt. |
csanesz | 92070 | 2015. március 3. 09:24 | Válasz erre: 92063 |
Ennyire lõre ne alapozz! 2 nappal elõtte nézd az idõjárást! Én legalábbis tavaly erre jutottam az elõrejelzésekkel. Talán, ha kétszer vált be az 1 hetes elõrejelzés... |
Annonymus | 92069 | 2015. március 3. 09:04 |
Ezt is elértük....lesz 1 töketlen kanbirka...ha jóltudom azért szokták kivágni,hogy nelehessen érezni a húsán a kanbúkét...vagyis akkor nemsokára megy a tökei után...
|
tulok99 | 92066 | 2015. március 2. 22:39 | Válasz erre: 92031 |
Gyula! nem dugdozom bele az usb-t a telefonba... az már a múlté... az elõzõt autóban és motoron is úgy használtam, semmi baja nem volt mad két évesen adtam el. a mostaniba már nem kell dugni semmit, mágneses motyó odaszíjja a teló oldalára magát, és tölti a telót. nem nyitom ki az usb fedelét, és nem tolok be sehová semmit... üzemidõ meg bõven elég egyébként töltõ nélkül is, ha teli akksival vágok neki a napnak, a 3000-es akksi minden kímélõ marhaság nélkül folyton online simán kiszolgál közepes használat mellet is 3-4 napig, ha navizok, akkor is elmegy egész nap...
|
kawa550 | 92065 | 2015. március 2. 22:35 |
Birkahere pörkölt valakinek? Ha minden igaz, szerdán lesz garantáltan friss árum....:)))))
|
cizi | 92064 | 2015. március 2. 22:33 | Válasz erre: 92062 |
Akkor utána kell járnom. A neten azt találtam, hogy 4mm. Remélem tévesen írták.
|
albi | 92063 | 2015. március 2. 22:28 |
Idõképet néztem az elõbb.11 fok,napos idõ lesz a sukorói hétvégén :)
|
kawa550 | 92062 | 2015. március 2. 22:23 | Válasz erre: 92059 |
Az szar ügy, mert akkor a brembo tárcsával azonnal meg is húznak a vizsgán.:)))) 5mm a gyári érték hátul és 4.5 a csere limit. A 4 az ugye alapból kevesebb mint a 4.5..... |
ati5995 | 92060 | 2015. március 2. 22:01 |
Féktárcsa:Bontóból!!!Sok Yamaháé egyforma-én is 10 pénzért vettem gyári bontottat-nagyon jó állapotban.Vecsésen:0620 974 5559 kérdezd meg Cizi
|
cizi | 92059 | 2015. március 2. 21:56 | Válasz erre: 92057 |
A Lucas 5mm, a Brembo 4mm. A héten rendelem, majd akkor derül ki igazán, ha megérkezik. A neten néztem az adatokat, ott írják ezeket a méreteket. A tárcsa 17400.-, a Ferodo betét 4940.-...
|
gezasz | 92058 | 2015. március 2. 21:53 | Válasz erre: 92051 |
Itt a képen látszik a táska tartó képe. De még a rõgzítõ pántok miatt is kell fóliázni az idomot. Biztos ami biztos alapon. Nem lehet a hevedereket az ülés alatt átvezetni, nincs rá lehetõség.
![]() |
_norberto | 92057 | 2015. március 2. 21:51 | Válasz erre: 92056 |
Melyik márka vastagabb? Egyébként sztem a BREMBO, LUCAS, EBC közül egyikel se lehet mellényúlni. Én azért döntöttem anno a lucas mellett mert abból minden volt raktáron. |
cizi | 92056 | 2015. március 2. 21:48 | Válasz erre: 92055 |
Nekem csak hátsó garnitúra kell, de a Lucas 2x annyi lenne, mint a Brembo. Talán a Brembo sem annyira rossz, mert annál maradtam. Csak még mindig nem tudom miért van 1mm vastagságkülönbség a tárcsák között.
|
_norberto | 92055 | 2015. március 2. 21:45 | Válasz erre: 92040 |
Én november végén cseréltem le az öszes tárcsát betétet, fékcsövet a gépen. Mindenbõl lucas trv-t rendeltem a nagyvastól, ahol nagyon korrektek voltak. A vizsga miatt(fékpadon elvérzett a gép) vált hirtelen nagyon sürgõssé a csere, viszont az anyagi oldala nagyon fájt, ezért én végig hívtam az összes nagyobb alkatrészes céget, akik közül a nagyvas tudott egy elég korrekt engedményt adni. A végeredmény nagyon jó lett szinte csak simogatni kell a féket :) |
t0mmy | 92053 | 2015. március 2. 21:40 | Válasz erre: 92051 |
Nekem pont oda esik az ülészár, ahol átmenne a pánt :(
|
t0mmy | 92052 | 2015. március 2. 21:38 |
Nekem az átdobópántok tépõzárasak, ezzel tudom majd állítani mennyire lógjon le.Tudom az oldaldoboz jobb, de 3x annyiba is kerül.
|
Hr.Geiger | 92051 | 2015. március 2. 21:34 | Válasz erre: 92049 |
Kérdés: nem lehet a táskák hevederét az ülés alatt elvinni? Mert így, ahogy a képen is látjuk, az utas seggét kikezdi egy hosszabb túrán. Mondjuk, ha az ember szólóban tolja, akkor mindegy, bár az üléshuzatot akkor sem karistolná menet közben. Amit Géza ír - fóliázás - az meg szintén jó ötlet, fõleg, ha a táskák keret nélkül vannak felmálházva a motorra. |
gezasz | 92050 | 2015. március 2. 21:19 | Válasz erre: 92049 |
Hát nekem nem igazán jön be a szövettáska. De a pénz az a nagy úr. Olcsón tudtam venni a szatyrokat, nem veszek arra az évi egy alkalomra 60-70 ezerért kemény dobozokat. Inkább megalkuszom a helyzettel
|
cizi | 92049 | 2015. március 2. 21:14 | Válasz erre: 92048 |
Ezzel az oldaldoboz, alukoffer dologgal úgy vagyok, mint a szévédelem miatti nagyplexivel. Persze mindenkinél egyéni dolog, hogy mi tetszik és mi nem. Nekem a szövettáska jött be. A hosszabb többnapos túrákra valóban praktikusabb a keménydoboz,mert nincsvele annyi probléma mint a táskákkal. Én levágtam róla az átdobópántokat, mert az nagyon nem tetszett rajta és helyette gyorskötözõvel van rögzítve. Sajnos ez csak roncsolással bontható ( lásd. Scopy és a kecske!:)), ezért mindig van nálam pár garnitúra.
|
gezasz | 92048 | 2015. március 2. 20:53 | Válasz erre: 92045 |
Nekem is van oldaltáskám szövet. De azt tudnod kell, ez nem az igazi nem pótol egy kemény dobozt. Ha nem teszel az idomra valami védõ foliát lecsuszorálja a festéket. Egy idõ után fõleg ha nincs tele és van egy pici súlya csúnyán megereszkedik, képes esetleg a kipufogóra is rátehénkedni. Ha esik az esõ rá kell húzni a esõhuzatot, ami egy idõ után a kerék által megtelik vízzel, és az tutira rálóg a kipufogóra. Nekem Givi wingrack csomagtartóm van, és szerkesztettem rá egy szövet táska tartót, ami alulról megtámassza a táskákat. Így már sok problémától meg menekülsz amit a kerékjárat felé lógó táskák okoznak
|
lendvai | 92047 | 2015. március 2. 20:46 | Válasz erre: 92046 |
Húha, Scopy, minden OK? Telefon ide, vagy oda, ilyen rövid hozzászólásokat te nem szoktál egészségesen írni! :-))))))
|
scopy | 92046 | 2015. március 2. 20:42 |
Telefonról írok röviden... OLDALTÁMASZ Simán lehet rajta forgatni! Nyilván nem mint állat! |
Tomchy | 92044 | 2015. március 2. 19:03 | Válasz erre: 92043 |
Ne aggódj, hárman várnak otthon. Óvatos vagyok, mint egy fogorvos... ;)
|
kawa550 | 92043 | 2015. március 2. 18:45 | Válasz erre: 92042 |
Csak aztán belõled maradjon elég azzal a fékkel hogy meg tudd írni....:)))))))
|
Tomchy | 92042 | 2015. március 2. 18:40 | Válasz erre: 92038 |
Ezt anno én is így tanultam, hogy az össz féker 60-40%-ban keletkezik az elsõ és hátsó fékek között. Urak, igérem beszámolok õsszel, hogy mi maradt a tárcsából/betétbõl októberre! :O) |
csanesz | 92041 | 2015. március 2. 18:39 | Válasz erre: 92035 |
Ez a puding próbája lesz! :) Bár én úgy vagyok, hogy féken nem spórolok. Persze vannak olcsóbb megoldások is a 10 000 Ft feletti márkás fékbetéteknél, de azért valahol meg kell húzni a határt. Reméljük nem fog repedezni vagy vetemedni vagy is is... De ettõl okozhat még kellemes meglepetést! Várom a tapasztalataidat! |