12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 92140 2015. március 5. 20:36  
Megjött a shox 2015-ös katalógusa
    

tomhahn 92139 2015. március 5. 18:57   Válasz erre: 92138
Vagy a medencéjük...... :-)))
    

Robi70 92138 2015. március 5. 18:40   Válasz erre: 92137
Vannak apró bakik, de remélhetõleg a szobáink üresek lesznek május elején!:)))
    

Endruz 92137 2015. március 5. 15:47   Válasz erre: 92129
Igen Tamás erre gondoltam...500 Ft/fõ megtoldották.

Robi emlékszem én is árak változhatnak történetre, nincs is ezzel gond csak valami kedvezményt ennyi fõnek adhatnának...

Én beszéltem az utalásom után másfél héttel a szállással nem tudták megmondani, hogy megérkezett-e az elõleg, viszont készségesen közölte, hogy visszahívnak ha megnézték a központban a megérkezését. Így is volt délután hívtak, hogy ott az elõleg, majd kért egy címet ahova a befizetésrõl a számlát postázhatja. Na ez a mai napig nem érkezett meg...február elején utaltam.

Nekem a megrendelésemet a következõ képen igazolták vissza:

"Megrendelését köszönettel vettük, melyet a következõk szerint igazolunk vissza:

Tartózkodás ideje: 2015. 05. 08. - 2015. 05. 10. 2 éj
Név: Erdei László
Létszám: 2 fõ
Szoba darabszáma/típusa:
1 db felújított kétágyas motelszoba
Ár: késõbb kerül pontosításra.

Kérnénk étkezési igényüket minél elõbb jelezzék, hogy melyik napra milyen ellátást kérnek, mert az érkezés napján már nem tudunk módosítani.
Reggeli: 1 500 Ft/fõ/alk.
Vacsora: 1 600 Ft/fõ/alk."

Talán nincsenek a toppon :-)))))
    

fazakas66 92136 2015. március 5. 15:11  
Èn is fizettem de nem jeleztek vissza.

Artur hivjàl bàtran!!!!!
    

Robi70 92135 2015. március 5. 14:59  
Szasztok!
Úgy látszik mindenkinek megküldik az árváltozós emilt. Én is megkaptam.
Amúgy foglaláskor fent volt a honlapjukon, hogy azok a 2014-es árak és változhatnak. Így is lett!
    

vasutas 92134 2015. március 5. 14:37   Válasz erre: 92124
Vészleállító,,,, mióta megvettem (12éve), csak a vészleállítót használom leállításhoz, illetve néha kirúgom a letámasztót sebességben .-:)
A piros kapcsolót egyszerûbb javítani vagy cserélni, mint a gyújtáskapcsolót .-:)

Más . Én is kaptam tájékoztatót a szállás áráról, de arról nem, hogy befizettem az elõleget .
Fizetett elõleget más is ?
    

jobbkormanyos 92133 2015. március 5. 14:36  
Boruláskor, meg a dõlésszög érzékelõ tiltja le a gyújtást, meg a befecskendezést.
    

jobbkormanyos 92132 2015. március 5. 14:32   Válasz erre: 92124
Tökmindegy, ua. azt áramkört szakítja meg mindkettõ.
    

Dancee 92131 2015. március 5. 14:20   Válasz erre: 92130
Igen valószínûleg ez lesz a vége :) Köszi
    

Karex 92130 2015. március 5. 14:02   Válasz erre: 92124
Dancee, a középdob a motoron, van hozzá két sportdob felhegesztve, és a két gyári külön, levágva.
Bemész egy autósboltba, veszel kipufogóhoz bõvítõ/szûkítõ elemet (hasonlót a képen lévõkhöz) és mindegyik dobot megcsinálod levehetõre, úgy hogy a középdob marad a helyén.
Occó és nem kell keressél gyári kipuffot!
    

tomhahn 92129 2015. március 5. 13:53   Válasz erre: 92121
Erre gondolsz?
A 2015-ös árlista alapján a következõképpen alakul a superior kétágyas motelszoba ára:

Ár: 7.300 Ft/szoba/éj + ida
Idegenforgalmi adó: 300 Ft/fõ/éj (18 év felett)


Ennyi volt tavaly mikor lefoglaltam:
Felújított kétágyas motelszoba (6.800./éj) Motoros találkozó 2015 május 8-10 2x2 reggelivel

A kedvezményrõl nem tudok
/ akkor ez plusz 1000 be kerül asszem/
    

Karex 92128 2015. március 5. 13:46   Válasz erre: 92119
Ne értsétek félre, a cél nem az aksi volt.........
Általános karbantartás keretén belül most éppen a hátsó lengõvilla került ki a helyérõl. Takarítás zsírozás után vissza is ment a helyére.
Ha már ott voltam ránézhettem volna az aksi savszintjére/ állapotára is.....:D
Ezzel a mûvelettel körbe is értem a motoron. A blokk kivételével minden lent volt a vázról......Jöhet a szezon.
Vezérmû lánc cserélve (szakaszos nyúlásban szenvedett), olaj/olajszûrõ, elsõ teló olajcsere/takarítás, elsõ féknyergek takarítása, légszûrõ mosása, lánc és lengõvilla tengely takarítás, bovdenek/ karok kenése után kicsit tekergettem a kormányon is. Szerintem készen vagyok vele.
    

Dancee 92127 2015. március 5. 13:39  
Szóval nincs bevált technika. :) Ki-ki döntse el neki ,hogy jobb. Köszi :)
    

csanesz 92126 2015. március 5. 13:23   Válasz erre: 92124
Szerintem mindegy, tulajdonosa válogatja.
Ha kulcsot használsz áramtalanítod a gépet (utólagos beépített kütyük most nem játszanak).
Ha kapcsolót használod utána a kulccsal áramtalanítod a gépet.
És aki nem ért hozzá, de lopni akar az nehezebben tudja beindítani, mert nem tudja, miért nem indul. De az ilyen nem is lop motort azt hiszem....
...és nem is jutna messzire. :)

Biztonsági okokból hasznos a kapcsoló...

    

lendvai 92125 2015. március 5. 13:12   Válasz erre: 92124
Az a gomb a vészleállító, ara az esetre, ha pl egy bukfenckor hirtelen a tökeidet sem találod és le kell állítani a motort (a blokkot). :-) Ebbõl adódóan azt a kapcsolót nem üzemszerû ki-be kapcsolgatásra méretezték. Persze mint minden mechanikai elven mûködõ kapcsolónak ennek is megvan a saját életciklusa, de ha kontakthibás lesz, az heveny kurvaannyázással járhat. :-) Én is szoktam néha használni, pl amikor vasúti átjárónál pirosat kapok, vagy rövid idõre kell leállítani, de alapjában véve a gyújtáskapcsolót használom. A vészleállító megszakítja az indítórelé és a gyújtótekercsek köreit, tehát a motort állítja le, de a többi áramkör mûködik. Ha azokat is le akarom kapcsolni, akkor el kell fordítani a gyújtáskulcsot. Azt meg amúgy is elfordítom, ha lerakom a gépet, ergo nincs értelme a vészleállítóval játszadozni.
    

Dancee 92124 2015. március 5. 12:43   Válasz erre: 92122
Bontottan lehet találni? Mert ha nem akkor össze hozzuk cserélhetõre a végdobokat, aztán lehet pakolgatni. Illetve még 1 kérdés. Vitatott a téma és motoronként változik. Hogyan állítjátok le a mocit? Kulccsal, vagy a piros kapcsolóval? Apának anno a Yamahánál mikor a Virago-t vette azt mondták gombbal állítsa le és utána kulcs. Havernak a Suzukinál mikor zsír új GSX-R-t vettek azt mondták csak kulcs. Nekem anno a ZZR400 inkább a gombos leállítást preferálta, most a VFR 800 csak a kulcsot szereti, fõleg az injektor miatt. Mi a helyzet a TDM-el? Ki hogy állítja?
    

csanesz 92123 2015. március 5. 12:22   Válasz erre: 92116
Akkor az gyors menet volt! :)
    

tulok99 92122 2015. március 5. 10:47   Válasz erre: 92120
köszönöm! teljesen világos, csak mivel ott elvileg nem bontható, ezért nem gondoltam hogy elvágták, én kérek elnézést... középdob nélkül nyitott dobbal nagyon hangos lesz, én legalábbis ezt tapasztaltam. viszont vizsga szempontjából vagy keresel olyan helyet, ahol így is átmegy, vagy cseréled kompletten gyárira az egészet, mert ha teszel egy y-t a középdob helyett és felteszed a gyári dobokat, akkor is hangosabb lesz mint eredetileg. esetleg egy olyannal próbálkoznék még, hogy nem tudom hogyan hozták össze a sportdobot a gyári csõvel, de oda ha tudnál tenni valami toldás bilinccsel, és úgy vissza a gyári dobot a sportdob helyére, akkor lenne jó a hangerõ is, meg ez lenne a legolcsóbb megoldás is. vagy valóban megveszed bontottan egyben ahogy a képen van, viszont nem tudom hol fogsz kapni, meg mennyiért... esetleg van itt olyan jó a csapat, hogy mikor vizsgás lesz, elõtt kölcsönkéred valakitõl, akinek sportdob van fent...
    

Endruz 92121 2015. március 5. 10:36  
TDM találkozó...

Most kaptam egy szívhez szóló e-mail a Jonathermaltól, hogy a 2015 áraik az én általam foglalt szállás esetében 7.300 Ft/szoba/éj + ida változott.
Nem tudom mennyi volt elõtte, de kérdezném, az illetékeseket akik közelebb állnak a tûzhöz, van esetleg valami csoport kedvezmény a csapatnak????
    

Dancee 92120 2015. március 5. 10:10   Válasz erre: 92118
Ebbõl meg van 2 dob és 2 takaró. Illetve a motoron a többi része, csak ott a gyári dobokat levágták és a helyére 2 sportot hegesztettek. Úgy gondoltuk,ha szeretnénk gyári dobot is feltenni, akkor a legegyszerûbb az lenne, ha szereznénk egy olyan bontott kipufogót ami a képen látható, aminek a dob része sérült, mert ugye az nekünk meg van és így olcsóbb lenne a mûvelet. Remélem érthetõbb volt mint az elõbb :D A másik lehetõség, hogy a mostani sportdobokat levágjuk és kap egy sima Y összekötõt a 2 sportdob kihagyva a rendszer közepét, de úgy félõ, hogy zavaróan hangos lesz.
    

tulok99 92119 2015. március 5. 09:42   Válasz erre: 92108
Karex! mi késztett rá hogy ebbõl az irányból közelítsd meg?
amúgy szerintem nem annyira nagy kaland kivenni, tavaly még nem fûtött garázsban telelt, így kivettem és bevittem az akksit a melegre, meg töltögettem is. levettem a hátsó fékhengert, amit két csavar fog, aztán kitekertem az akksi dobozának csavarjait, lekötöttem a kábeleket róla és kiforgattam. kb 10 perc alatt kint volt.
    

tulok99 92118 2015. március 5. 09:37   Válasz erre: 92117
Kedves Dancee! kicsit korán van még, lehet ezért nem egészen értem a felvetést... a 4tx kipufogója a mellékelt ábrán látható. mi hiányzik ebbõl nektek?
    

Dancee 92117 2015. március 5. 09:17  
Sziasztok! Édes apám most cserélte le a motorját egy TDM 850-re. 2001-es gyártmány még karbis. A motor sportkipufogóval vette amivel nincs is gond, nagyon kulturált hangja van, hosszabb távon sem süketülsz meg tõle,de mûszakin már nem túlzottan veregetnék vállon a hangjáért. A gyári dobokat oda adták hozzá, de szeretné megtartani a sportdobokat és szerte gyárit is hozzá. Én úgy gondoltam a legjobb megoldás egy bontott gyári dob lenne. A leömlõ utáni középdob/katalizátor? tól kéne akár egy olyan is amin a dobok sérültek, mert az meg van hozzá. Vajon ilyet be tudunk szerezni emberi áron? Ha tudtok valami beszerzési lehetõséget ne tartsátok magatokban :) Illetve kérdés, hogy van valami különlegesség amire figyelni kell ennél a típusnál?
    

kawa550 92116 2015. március 5. 08:33   Válasz erre: 92115
Kettõvel, merhogy 2 golyója vagyon az birkának. És nem én, hanem a cenki állatorvos. Nem tökölt sokat, én egy médium bélszint nem tudok ennyi idõ alatt megsütni. És a neten olvasható 30-50.000-es rémhírekkel ellentétben 5 rugó volt kiszállással meg jattal együtt. :)))))
    

Annonymus 92115 2015. március 5. 08:24  
Jó reggelt naccságosurak! Tojás ügyben...Szerintem már kemény harcok folytak ,hogy kilegyen az úr( kan)az udvaron,erre Kawa fogta és eggyetlen nyisszantással lezárta a vitát....:-)
    

Kilos 92114 2015. március 5. 08:04   Válasz erre: 92110
A Gyula már reggel korán összeszedte az udvarban a "tojásokat". Amit talált begyûjtötte! :))))) Szegény Artúr most már azt sem tudja fiú-e vagy leány!
    

aramo69 92113 2015. március 5. 07:48   Válasz erre: 92111
Szét szedés nélkül is, de az sem egyszerû. Úgy forgattam ki, mint egy Rubik kockát. :))))))
Ha savas lett voooona, nem forgatom. A hátsó telót kikötöm....
    

aramo69 92112 2015. március 5. 07:44   Válasz erre: 92108
Sziasztok!

5 éve én is kerestem de nagyon. :)))))) A biztitõl követtem a kábeleket, és rá leltem. :)))
A kiszedése nem volt egyszerûûûûûûûû..... :)

    

lendvai 92111 2015. március 5. 06:53   Válasz erre: 92108
Szerintem azért egyszerûbben is ki lehet szerelni azt az akksit. :-)
    

csanesz 92110 2015. március 5. 00:26   Válasz erre: 92109
Aham!
Vagyis 7:59 -kor benéztél a birka alá és a kezedben maradott a golyói...

De ugye nyakláncot nem csináltál belõle? :)))))


    

kawa550 92109 2015. március 4. 23:03   Válasz erre: 92107
Azé' mer e vannak lustúva a népek ott fenn, városon!
Bezzeg mi falun nem tökölünk, nekem már reggel 8-kor egy véres birkahere vót a kezembe......:)
    

Karex 92108 2015. március 4. 22:43  
Megtaláltam az aksit a motorban!
:D
    

Hr.Geiger 92107 2015. március 4. 21:11  
Mizu Skacok?
Üzemszünet van ma a délutánosoknak? :-))
    

t0mmy 92106 2015. március 4. 13:51   Válasz erre: 92071
Ha berakod az anyákat, akkor csak az elülsõ fül fogja az ülést?
Ez nem túl veszélyes?
    

cizi 92105 2015. március 4. 12:18   Válasz erre: 92104
Én nem tudom ennek a tárcsának mi volt a gyári mérete. Az enyém nagyon csúnyán be volt maródva. Ez szép egyenletes, nincs rajta bemaródás és nincs válla és azt sem tudom milyen motoron volt, de nem TDM-en az biztos, 5-ért adták. Lesz hozzá új Ferodo betét szintén 5-ért.
    

csanesz 92104 2015. március 4. 12:13   Válasz erre: 92101
Nekem is az van tavaly óta!
0,2 mm hiányzott csak belõle és 10 000 -ért vettem.
90% -nak adták. Ez van.
De nem bántam meg....
Nissin betétekkel tartom kordában.
    

csanesz 92103 2015. március 4. 12:09   Válasz erre: 92098
Ne idegelj!
Végre lebeszéltem magam az AVG simléderes sisakjáról, erre most meg ez!

Hát van neked szíved? :)))))))))
    

csokabi 92102 2015. március 4. 11:42   Válasz erre: 92101
Ne ijedezz Pista! Tessék, az idegek megnyugtatására egy napfelkelte :)
    

cizi 92101 2015. március 4. 11:34  
Úgy megijesztettetek ezzel a melyik féktárcsa dologgal, hogy használtat vettem!:)
    

VVLaci 92100 2015. március 4. 08:28   Válasz erre: 92078
Ahogy tudom, nincs ideje motorozni. A melóban kicsit összecsaptak a feje felett a hullámok... :-(
    

VVLaci 92099 2015. március 4. 08:25   Válasz erre: 92097
Szia István!

Elvileg még mindig Radácsi Pistinél van Gyõrben. Képek alapján még mindig szép! :-) Amikor itt volt Miskolcon, akkor gondozva volt!
    

PalmBela 92098 2015. március 3. 23:39  
A nem Lidli-s sisakot hordóknak: http://totalbike.hu/hirek/2015/03/03/egyszer_mindenki_beszopja/

Na jó! Nekik is! :)

Siskaba-siskaba....kusz-kusz....Paula...Abdul!

    

fazakas66 92097 2015. március 3. 21:59  
Jó estét fiuk!!
Valaki Tudja milyen sorsa van a Dinye volt motorjának??
Egy havernek megtetszett.


Brembo hátsó tárcsán adatlap szerint vastagsága 4mm,használható 3.5mm ig.Bárdinál kedvezményel 12 körül van,én is beszoptam mert már használom :(
    

csanesz 92096 2015. március 3. 21:33   Válasz erre: 92093
Szerintem benyeltem a kínai Brembo -t!

De a mostani brembo betét nagyon tuti!
Azokkal még nem volt bajom. Esõ után kicsit nyöszörög, de az elmúlik pár Km után.

A mostani tárcsáimnak 18 000 Ft volt darabja. Sírtam, de megérte! :)
    

csanesz 92095 2015. március 3. 21:29   Válasz erre: 92091
Nem általánosítottam, nem mondtam, hogy sz@rok!
Csak én jártam így!
A szerelõt ismerem õ nem vág át, viszont õt ettõl még átvághatják.

Most valami prémium kategóriás tárcsa van fent. Valami ezüst trutyival volt lekezelve, amit a betéteknek (brembo) a felületbe kellett dolgozniuk. Aszonta 10 km után úgy fog mintha be lenne koptatva. És úgy is lett! A tárcsa anyaga is vastagabb.
Ilyen fékhatásom ezen az autón még nem volt soha! Alig kell taposni pedig a TDCI Fusion eléggé lusta autó minden téren, de a fék most tuti!
Az erõsített stabilizátor karokról nem is beszélek, mint egy tank...
    

Hr.Geiger 92094 2015. március 3. 21:23   Válasz erre: 92093
Nekem a kettõbõl kétszer szar tárcsa nem azt jelenti ezek szerint, mint neked, de ezen ne vesszünk össze! :-)
Én leírtam a saját tapasztalatomat a tárcsával kapcsolatban, ami nem vág össze csanesz tapasztalatával.
Ettõl még az olvasók számára hasznos lehet mindkettõ...
:-))
    

tulok99 92093 2015. március 3. 21:17   Válasz erre: 92091
lentebb a kolléga nem azt mondta, hogy a brembo szar, hanem hogy nézd meg jól, mert õ is gyárt szart... lehet kapni jó brembo fékeket, de azok drágák. meg lehet kapni olcsón is brembot, ami szart sem ér. mostanában sokan vesznek autóhoz brembo betéteket, mert van elég jó áron is. a 90%-a pedig vissza is jön a szervízbe egy hónapon belül, hogy nyöszög, meg csikorog. le van törve minden éle, jó a tárcsa, nincs válla sem, és mégis hangos. fogni fog, bár lehetne jobb is. kifejezetten a brembo betéteknél lehet ezt megfigyelni. de mondom mégegyszer lehet venni nagyon sztár minõséget bremboból, mer hogy tunnak azok, de az már nem olcsó, sõt, nem is közép kategória szokott lenni árban... nemrég raktam elõre én is brembo tárcsákat az autómra, patent nagyon, csak ha ár szerint nézem, a lista utolsó harmadában volt.
    

evdem 92092 2015. március 3. 19:52  
Ma voltam a gumis srácnál aki nem mellesleg versenyszerûen pályázik, sose kérdeztem milyen szinten tolja, de a kifejezetten erre épített gép alapján nem hiszem, hogy amatõr. Na ép most örömködtek a komplett brembo szettnek, hogy ez végre nem fog elfogyni a Hungaroringen.
Másrészt itt egy kis linkecske: http://belsoseg.blog.hu/2014/08/15/igy_keszul_a_kamu_brembo_megvenned

    

Hr.Geiger 92091 2015. március 3. 19:32   Válasz erre: 92079
Ezt cáfolnám, ne általánosítsunk a Brembo minõségét illetõen.
Én a kocsimra 2007 õszén dobtam fel elõre 2 db Brembo tárcsát + valamilyen betétet, azóta megtettem velük 110 ezer kilométert és nincs velük semmi problémám. Kopásjelzõ szerint még használhatom bõven...
Ja és azóta 3 mûszaki vizsgán lett mérve, egyszer sem ütött a mûszer, ami a hullámosságát mutatta volna.

    

Suprati 92090 2015. március 3. 17:51   Válasz erre: 92085
Nosztalgiázzunk? :)
    

kawa550 92089 2015. március 3. 17:44   Válasz erre: 92087
Szépségen kívül semmivel sem tud többet, sõt a fútómûvön inkább kényelem irányba mentek,csapatásra jobb az öreglány. Meg persze könyebb késõbb egy fiatalabb motorba hazudni a kevesebb kilométer.:-)))
    

kawa550 92088 2015. március 3. 17:40  
Honnan tod? Eladtam a zizit,vettem tádét. Azzal nyiltnapokra jártam, ezzel meg fõterezni. Mi ezen a tragédia? Megy az élet, néha ezt dob, néha azt.
    

gstibb 92087 2015. március 3. 17:40  
Sziasztok! Ha már TDM vételrõl van szó, 1-2 hónapon belül esélyes, hogy beruháznék én is egyre. ;)
Alapvetõen a 3VD-t nézegetem, érdemes-e még spórolni hozzá, hogy 4TX legyen belõle? Ad-e annyival többet, mint amennyivel többe kerül?
Alapvetõen nem lenne agyonhasználva, úgy gondolom évente pár ezer km max. Valamikor a dörzivel is menni kell. :) Hiányoznak már az aszfaltos túrák, és ahhoz kellene valami két személyre is alkalmas túragép. Köszi a tanácsokat elõre is. :)
    

Flenegen 92086 2015. március 3. 17:09  
Nem hálás dolog ilyen híreket olvasni, hogy egy fórumtárs eladná a motorját... Sosem szerencsés az ilyen...
    

PalmBela 92085 2015. március 3. 17:05  
Minden eladó TDM egy új TéDéeM-est, egy új fórumtagot hordoz magában...még ha furcsán is hangzik. Én sem ismernélek Titeket, ha annak idején nincs valaki aki eladja a vasat, bár Õ nem volt fórumos...
No mindegy a lényeg talán átment! (Vasutas szobatárs az általam ismert egyedüli kivétel, Õ bótbó vette!)
    

Robi70 92084 2015. március 3. 13:07   Válasz erre: 92072
Huuuú! Az már baj!:(((
Rövid voltál és határozott!
Fáradt lehetsz mostanában, mert gondolom okozott néhány álmatlan éjszakát mire rászántad Magad. De fel a fejjel, nem Táltos az utolsó motorod!:)
Leszel Te még újra kezdõ néhány év múlva!!!

    

Robi70 92083 2015. március 3. 12:57   Válasz erre: 92074
Szasztok!
Idén is készítek (nick)névre szóló nyakba akasztható pálinkás kémcsöveket.
Az ára nem változott 0 Ft, vagy 0 Euro. (árfolyam függõ)!:)
Akinek nincs és szeretne, a májusi találkozón megkapja, ha ide feliratkozik:
Az is vésse ide a nevét akinek tavaly ígértem!
1. Alex50
2. Carmen
3. Saci
4. Laci
5. Gabi (Cizi-é)
6. Mariann (Tomhahn)
7. Éva (Alex50)
8. Aramo69
9. Éva (Aramo)
10.
11.
12.
13.
14.
15.
    

Annonymus 92082 2015. március 3. 12:26  
Nekem hátul 4mm.Elõl 4.5mm.A KÉRDÉS:mi a ''gyári''vastagságuk...és mi az a minimum amitõl már dobóssá válnak?Köszönöm.
    

csanesz 92081 2015. március 3. 12:13  
Ja, és jelentkeztem a Harley teszt vezetésre!
    

csanesz 92080 2015. március 3. 12:11   Válasz erre: 92077
Én a forgáspont rész miatt aggódom, mert ott elég vékonyka (4TX) és hosszlyukon dolgozik!
    

csanesz 92079 2015. március 3. 12:08   Válasz erre: 92075
Nekem 2x volt Brembo tárcsám autóban.
Vágtam is a kukába rendesen! Hullámos lett pár hét alatt....
    

scopy 92078 2015. március 3. 12:03   Válasz erre: 92072
Gábor!

?
    

scopy 92077 2015. március 3. 12:03   Válasz erre: 92047
:-)))))))))))

A számítástechnika és elektronika - mobilostól - nagyobb ellenségem, mintha a zsebemben turkálnának.

Összeszedtem valami vírust és újra kell telepíteni a gépem... A teló meg úgy általában szopat.

Egyébként tört már el valakinek az oldaltámasza? Akár forgatás közben is? Szerintem nem kell tõle fosni! Én simán rá szoktam terhelni.
    

gezasz 92076 2015. március 3. 11:16   Válasz erre: 92072
Egy korszak lezárult?
    

lendvai 92075 2015. március 3. 10:31   Válasz erre: 92062
Brembo-val óvatosan! Jól hangzik a név, jól is mutat egy prémium sportautó felnije mögött, de az nem egy ligában játszik! Õk is gyártanak Tesco Gazdaságos kategóriát. Feltételezem ugyanarról a kínai gyártósorról jön le, mint noname testvérei, csak ezt tovább nézegeti a minügy.:-) És más dobozba csomagolják.:-)
    

aramo69 92074 2015. március 3. 09:58   Válasz erre: 92028
Éva/Aramo
    

aramo69 92073 2015. március 3. 09:53   Válasz erre: 92035
Szia!
Jó a gumi! :)
Én is ezzel "nyomom" Csak a hideget, meg a vizes aszfaltot nem igazán kedveli. :) De bemelegedve brutááááááál!
    

gabor82 92072 2015. március 3. 09:51  
Sziasztok!

Ha valakit esetleg érdekelne egy TDM 900 A

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_a_rn18-8742214


    

aramo69 92071 2015. március 3. 09:46   Válasz erre: 92058
Sziasztok, szia!
De van. :)))
A hátsó üléstartó pár alá, 1-1db 6-os anyát raktam be távtartónak. Így átmennek a hevederek az ülés alatt! :)))
Viszont ha nem táskával mész, ki kell venni, mert függõleges irányban kotyog az ülés. Én évek óta így járok. :) Az idomot viszont tényleg kell fóliázni, mert nyomot hagy a rögzítõ pánt.
    

csanesz 92070 2015. március 3. 09:24   Válasz erre: 92063
Ennyire lõre ne alapozz!
2 nappal elõtte nézd az idõjárást!
Én legalábbis tavaly erre jutottam az elõrejelzésekkel.

Talán, ha kétszer vált be az 1 hetes elõrejelzés...
    

Annonymus 92069 2015. március 3. 09:04  
Ezt is elértük....lesz 1 töketlen kanbirka...ha jóltudom azért szokták kivágni,hogy nelehessen érezni a húsán a kanbúkét...vagyis akkor nemsokára megy a tökei után...
    

VVLaci 92068 2015. március 3. 07:18   Válasz erre: 92065
Na neee! :-)))))

Szegény Artúr!!!!!!
    

ati5995 92067 2015. március 2. 23:03  
Sukoró sanszos!
    

tulok99 92066 2015. március 2. 22:39   Válasz erre: 92031
Gyula! nem dugdozom bele az usb-t a telefonba... az már a múlté... az elõzõt autóban és motoron is úgy használtam, semmi baja nem volt mad két évesen adtam el. a mostaniba már nem kell dugni semmit, mágneses motyó odaszíjja a teló oldalára magát, és tölti a telót. nem nyitom ki az usb fedelét, és nem tolok be sehová semmit... üzemidõ meg bõven elég egyébként töltõ nélkül is, ha teli akksival vágok neki a napnak, a 3000-es akksi minden kímélõ marhaság nélkül folyton online simán kiszolgál közepes használat mellet is 3-4 napig, ha navizok, akkor is elmegy egész nap...
    

kawa550 92065 2015. március 2. 22:35  
Birkahere pörkölt valakinek? Ha minden igaz, szerdán lesz garantáltan friss árum....:)))))
    

cizi 92064 2015. március 2. 22:33   Válasz erre: 92062
Akkor utána kell járnom. A neten azt találtam, hogy 4mm. Remélem tévesen írták.
    

albi 92063 2015. március 2. 22:28  
Idõképet néztem az elõbb.11 fok,napos idõ lesz a sukorói hétvégén :)
    

kawa550 92062 2015. március 2. 22:23   Válasz erre: 92059
Az szar ügy, mert akkor a brembo tárcsával azonnal meg is húznak a vizsgán.:))))
5mm a gyári érték hátul és 4.5 a csere limit. A 4 az ugye alapból kevesebb mint a 4.5.....
    

cizi 92061 2015. március 2. 22:02   Válasz erre: 92060
Köszi! Még akkor ezt megpróbálom. Sukoró???
    

ati5995 92060 2015. március 2. 22:01  
Féktárcsa:Bontóból!!!Sok Yamaháé egyforma-én is 10 pénzért vettem gyári bontottat-nagyon jó állapotban.Vecsésen:0620 974 5559 kérdezd meg Cizi
    

cizi 92059 2015. március 2. 21:56   Válasz erre: 92057
A Lucas 5mm, a Brembo 4mm. A héten rendelem, majd akkor derül ki igazán, ha megérkezik. A neten néztem az adatokat, ott írják ezeket a méreteket. A tárcsa 17400.-, a Ferodo betét 4940.-...
    

gezasz 92058 2015. március 2. 21:53   Válasz erre: 92051
Itt a képen látszik a táska tartó képe. De még a rõgzítõ pántok miatt is kell fóliázni az idomot. Biztos ami biztos alapon. Nem lehet a hevedereket az ülés alatt átvezetni, nincs rá lehetõség.
    

_norberto 92057 2015. március 2. 21:51   Válasz erre: 92056
Melyik márka vastagabb?

Egyébként sztem a BREMBO, LUCAS, EBC közül egyikel se lehet mellényúlni.

Én azért döntöttem anno a lucas mellett mert abból minden volt raktáron.
    

cizi 92056 2015. március 2. 21:48   Válasz erre: 92055
Nekem csak hátsó garnitúra kell, de a Lucas 2x annyi lenne, mint a Brembo. Talán a Brembo sem annyira rossz, mert annál maradtam. Csak még mindig nem tudom miért van 1mm vastagságkülönbség a tárcsák között.
    

_norberto 92055 2015. március 2. 21:45   Válasz erre: 92040
Én november végén cseréltem le az öszes tárcsát betétet, fékcsövet a gépen.

Mindenbõl lucas trv-t rendeltem a nagyvastól, ahol nagyon korrektek voltak.

A vizsga miatt(fékpadon elvérzett a gép) vált hirtelen nagyon sürgõssé a csere, viszont az anyagi oldala nagyon fájt, ezért én végig hívtam az összes nagyobb alkatrészes céget, akik közül a nagyvas tudott egy elég korrekt engedményt adni.

A végeredmény nagyon jó lett szinte csak simogatni kell a féket :)
    

cizi 92054 2015. március 2. 21:43   Válasz erre: 92051
Vágjátok le a pántokat, én is ezt tettem!
    

t0mmy 92053 2015. március 2. 21:40   Válasz erre: 92051
Nekem pont oda esik az ülészár, ahol átmenne a pánt :(
    

t0mmy 92052 2015. március 2. 21:38  
Nekem az átdobópántok tépõzárasak, ezzel tudom majd állítani mennyire lógjon le.Tudom az oldaldoboz jobb, de 3x annyiba is kerül.
    

Hr.Geiger 92051 2015. március 2. 21:34   Válasz erre: 92049
Kérdés: nem lehet a táskák hevederét az ülés alatt elvinni?
Mert így, ahogy a képen is látjuk, az utas seggét kikezdi egy hosszabb túrán.
Mondjuk, ha az ember szólóban tolja, akkor mindegy, bár az üléshuzatot akkor sem karistolná menet közben.
Amit Géza ír - fóliázás - az meg szintén jó ötlet, fõleg, ha a táskák keret nélkül vannak felmálházva a motorra.

    

gezasz 92050 2015. március 2. 21:19   Válasz erre: 92049
Hát nekem nem igazán jön be a szövettáska. De a pénz az a nagy úr. Olcsón tudtam venni a szatyrokat, nem veszek arra az évi egy alkalomra 60-70 ezerért kemény dobozokat. Inkább megalkuszom a helyzettel
    

cizi 92049 2015. március 2. 21:14   Válasz erre: 92048
Ezzel az oldaldoboz, alukoffer dologgal úgy vagyok, mint a szévédelem miatti nagyplexivel. Persze mindenkinél egyéni dolog, hogy mi tetszik és mi nem. Nekem a szövettáska jött be. A hosszabb többnapos túrákra valóban praktikusabb a keménydoboz,mert nincsvele annyi probléma mint a táskákkal. Én levágtam róla az átdobópántokat, mert az nagyon nem tetszett rajta és helyette gyorskötözõvel van rögzítve. Sajnos ez csak roncsolással bontható ( lásd. Scopy és a kecske!:)), ezért mindig van nálam pár garnitúra.
    

gezasz 92048 2015. március 2. 20:53   Válasz erre: 92045
Nekem is van oldaltáskám szövet. De azt tudnod kell, ez nem az igazi nem pótol egy kemény dobozt. Ha nem teszel az idomra valami védõ foliát lecsuszorálja a festéket. Egy idõ után fõleg ha nincs tele és van egy pici súlya csúnyán megereszkedik, képes esetleg a kipufogóra is rátehénkedni. Ha esik az esõ rá kell húzni a esõhuzatot, ami egy idõ után a kerék által megtelik vízzel, és az tutira rálóg a kipufogóra. Nekem Givi wingrack csomagtartóm van, és szerkesztettem rá egy szövet táska tartót, ami alulról megtámassza a táskákat. Így már sok problémától meg menekülsz amit a kerékjárat felé lógó táskák okoznak
    

lendvai 92047 2015. március 2. 20:46   Válasz erre: 92046
Húha, Scopy, minden OK? Telefon ide, vagy oda, ilyen rövid hozzászólásokat te nem szoktál egészségesen írni! :-))))))
    

scopy 92046 2015. március 2. 20:42  
Telefonról írok röviden...

OLDALTÁMASZ

Simán lehet rajta forgatni! Nyilván nem mint állat!
    

t0mmy 92045 2015. március 2. 20:07  
Oldaltáska pipa :D
    

Tomchy 92044 2015. március 2. 19:03   Válasz erre: 92043
Ne aggódj, hárman várnak otthon. Óvatos vagyok, mint egy fogorvos... ;)
    

kawa550 92043 2015. március 2. 18:45   Válasz erre: 92042
Csak aztán belõled maradjon elég azzal a fékkel hogy meg tudd írni....:)))))))
    

Tomchy 92042 2015. március 2. 18:40   Válasz erre: 92038
Ezt anno én is így tanultam, hogy az össz féker 60-40%-ban keletkezik az elsõ és hátsó fékek között.

Urak, igérem beszámolok õsszel, hogy mi maradt a tárcsából/betétbõl októberre! :O)
    

csanesz 92041 2015. március 2. 18:39   Válasz erre: 92035
Ez a puding próbája lesz! :)

Bár én úgy vagyok, hogy féken nem spórolok.
Persze vannak olcsóbb megoldások is a 10 000 Ft feletti márkás fékbetéteknél, de azért valahol meg kell húzni a határt.
Reméljük nem fog repedezni vagy vetemedni vagy is is... De ettõl okozhat még kellemes meglepetést!
Várom a tapasztalataidat!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118