Karex | 92240 | 2015. március 7. 22:12 | Válasz erre: 92223 |
Én spec egy tû szerû eszközzel kipiszkáltam a csavar és a furata közti homok/sár ötvözetet, azért kellett neki egy kis kocogtatás is, de tényleg csak gumival, vagy fával üsd, és ne nagyon erõsen.
|
furfarag | 92239 | 2015. március 7. 22:01 | Válasz erre: 92233 |
Kíváncsi lennék a matrica árára. Leírnád,ha publikus?
|
varajani | 92238 | 2015. március 7. 21:44 | Válasz erre: 92235 |
Zajvédõ fülillesztéket 6000-7200Ft között készítenek méretre.
|
furfarag | 92237 | 2015. március 7. 21:34 | Válasz erre: 92233 |
Szia Esox. Itt tudsz matricát rendelni:http://www.motor-stickers.com/index.php?main_page=index&cPath=1_467_567_570&zenid=3ca57ff42fe0cb1a3dec448da12580a1
|
kawa550 | 92236 | 2015. március 7. 21:24 | Válasz erre: 92233 |
Az hogy kompromisszumot fogsz kötni. Széles maradsz, vagy hátrébb hozod egy konzollal és akkor csorbul az esztétikád. :)
|
Flenegen | 92235 | 2015. március 7. 21:18 |
Most nézegettem, hogy aa Alpine Motosafe füldugo sárga változata azonos a harmadába kerülõ worksafe kivitellel. Lehet hogy megkockáztatok egyet
|
oraculus | 92234 | 2015. március 7. 21:13 |
Sziasztok! Ha mar uj hatso gumit tettem fel a motorra, vettem elsot is. Legyen parban uj papucs :) A regi elson (Bridgestone BT023 110/80R18) meg van kb.2000-2500 km-re eleg profil. Ha valakit erdekel irjon. |
Esox | 92233 | 2015. március 7. 21:06 |
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és a TDM-esek között is. A télen beszereztem egy 900-ast. Gyönyörû és nagyon jó, bár még csak az összeszokás elején vagyunk. Két dologban szeretném a segítségeteket kérni. Az oldalán lévõ matrica az egyik oldalon hiányzik. Yamaháék mondtak erre egy olyan árat, hogy kikerekedett a szemem. Tud valaki alternatív forrást? A másik oldaldobozzal kapcsolatos kérdés. Nekem túl szélesnek tûnik. Ha viszont a konzolt közelebb hozom a motorhoz, oldalról egyáltalán nem fog az index látszani, mert a doboz hátrébb van, mint az index. Mi a véleményetek? |
Hajtó | 92232 | 2015. március 7. 20:20 | Válasz erre: 92155 |
Üdv! Cserélni szeretnél, vagy venni egyet és megtartani a sport csövet? |
Kucsi | 92231 | 2015. március 7. 20:07 |
Azért roppant kiváncsi leszek, hogy milyen állapotban lesz a hengerfej, ha leszerelem.Fõleg a szelepszár szimmeringek és a szelepek állapota érdekel, igaz ezeken kívül nem sok minden van még rajta.
|
Kucsi | 92230 | 2015. március 7. 20:03 | Válasz erre: 92228 |
Köszi,holnap megpróbálom.Csvarlazítóval már áztatom.
|
csanesz | 92228 | 2015. március 7. 19:57 | Válasz erre: 92223 |
Húzd rá amíg meg nem mozdul, majd lazítsd! Jól bevált trükk! És elõtte igen, csavarlazító vagy fékfolyadék. Ráhúzásnál nagyobb az összetartó erõ. Kisebb az elnyíródás esélye. Ne kérdezd miért csak ennyit tudtam kideríteni errõl a módszerrõl. |
Vandis | 92227 | 2015. március 7. 19:44 | Válasz erre: 92214 |
Igen, a kemencei út. Tavaly október végén kezdték a felújítást és december végére ígérték hogy kész lesz, uh van rá esély.
|
kawa550 | 92226 | 2015. március 7. 19:34 | Válasz erre: 92223 |
Az ütés mindennek használ, kivéve üveg meg porcelán. Használj gumikalapácsot. :)
|
csokabi | 92225 | 2015. március 7. 19:26 | Válasz erre: 92223 |
Nem én vagyok a megszólított, de a helyedben tutira beáztatnám csavarlazítóba erre az éjszakára...
|
Muju | 92224 | 2015. március 7. 19:22 | Válasz erre: 92223 |
A kipuval én is így jártam, a csavar és a leszorító össze voltak nyõve. Csavarlazítót neki bõségesen,vagy akár kis kúszóolajat /mindegy csak bemenjen közé/ majd kis kocogtatással közbe feszegetéssel le fog jönni. |
Kucsi | 92223 | 2015. március 7. 19:14 |
A kipufogó szerelõ szervíz team-hez fordulnék segítségért. Szeretném leszedni a hengerfejrõl a könyököket. A csavarok könnyedén lejöttek, de itt megállt a projekt, mert nem szeretném eltörni az alu leszorítót, hiszen meg sem mozdul. Várnék valami használható ötletet. |
csokabi | 92221 | 2015. március 7. 18:52 | Válasz erre: 92220 |
Ilyen gyakran neki mész a kocsival a garázsban?:)))
|
Flenegen | 92220 | 2015. március 7. 18:38 |
Lessan én is szerelek szélességjelzõket elõre és hátra...... Körül is nèzek a kamionosboltba:)
|
kawa550 | 92219 | 2015. március 7. 18:29 |
Apám, micsoda fénytechnika van itt mindenkinél! Bele se merek gondolni, mi lehet nálatok a ház körül karácsonykor. Ledfüzérek még a kutyának az õ faxán is.....:)))))))))))))))))
|
kawa550 | 92218 | 2015. március 7. 18:25 | Válasz erre: 92209 |
Jóvan, azé' hál isten nem mindenki vak még.....:))))))))))))
|
csokabi | 92216 | 2015. március 7. 18:10 | Válasz erre: 92215 |
Csakhogy ne tévedjen el a benzin a sötétben a henger felé vezetõ úton!:) Arra azért figyelj nehogy pirosakat építs be, mert a végén még tiltójelzésnek nézik oszt kész a "fényesfojtás"...:)))
|
csanesz | 92215 | 2015. március 7. 17:56 | Válasz erre: 92213 |
Ne kísérts! Karbiba gondoltam egy ledsort.... :) |
Robi70 | 92214 | 2015. március 7. 17:54 | Válasz erre: 92211 |
Vanda! A Kemence és Diósjenõ közötti erdészeti útra gondolsz? Tavaly õsszel nyoma sem volt felújításnak! Azóta sok idõ telt el, de elcsodálkoznék, ha azt felújítanák. Amúgy hamarosan megnézem én is, mi a helyzet arra. |
csokabi | 92213 | 2015. március 7. 17:44 | Válasz erre: 92208 |
Még nem szereltél sport légszûrõbe LED-et, csak ezért írsz ilyeneket.:)))
|
Vandis | 92211 | 2015. március 7. 17:03 |
Haho! Megvan az új szõrös családtag :-) Holnap elmerészkedünk a Börzsönyig, kíváncsi vagyok, hogy megnyitották-e a felújított erdészeti utat. ![]() |
zsotli | 92210 | 2015. március 7. 16:15 |
A mai szép napsütés ismét megszívatott. Azt hittem de jó lesz szép idõben motorozni, de rájöttem, hogy a kipufogó jó barátom ha a kéz felmelegítésérõl van szó. Amúgy szokott valaki kuplung nélkül felfelé váltani? Egyre jobban megszeretem és nem is csattog, mert nincs ideje lelassulni...:)
|
csanesz | 92208 | 2015. március 7. 14:41 | Válasz erre: 92207 |
Az a 220.000 az picit sokkk! Új olaj? És tudtommal a légszûrõt nem kell olajozni. A szivacsot szokták a térhálós szerkezete miatt, de a TáDé -ban szövet van. Én alapból cserélek minden olajat, ha gépet veszek, mert nagyon príma adalékok vannak hézagpótlásra. Egyszer már megszívta a haverom és én is majdnem. 2002 -es? Ezt sem a tulaj hírdeti... :) És egy kicsit drága... |
gezasz | 92207 | 2015. március 7. 14:22 | Válasz erre: 92198 |
Érdemes elolvasni a hirdetést. A féktárcsa csere árára gondolok.
|
csanesz | 92206 | 2015. március 7. 13:16 | Válasz erre: 92199 |
Szép az! A csajok imádják a színét ez bizonyított tény! :) |
csanesz | 92205 | 2015. március 7. 13:15 | Válasz erre: 92195 |
Az nálam ilyen lett! Én hideg fehérrel világítottam meg a rendszám táblát. Gondoltam kevesebb leddel is elérem azt a hatást, mert nagyobb a lumen értéke. De a meleg fehér meg klasszikus! :) ![]() |
csanesz | 92204 | 2015. március 7. 13:11 | Válasz erre: 92197 |
De ez olyan eccerû! Nem nekünk való.... :)))) Én profi amatõr vagyok! :) |
kawa550 | 92201 | 2015. március 7. 12:03 | Válasz erre: 92200 |
Biztos szakács a szerencsétlen oszt dógozik. :)
|
fazakas66 | 92200 | 2015. március 7. 11:53 | Válasz erre: 92199 |
Azt megismerem de ez nem ismerõs . Hívtam de a tulajt csak holnap tudják adni,hogy hol lehet?? |
kawa550 | 92199 | 2015. március 7. 11:47 | Válasz erre: 92198 |
Zegerszeg környékén van egy ilyen ronda kék motor, de ez nem az, csak hasonlít rá.:))))))))))))))))))
|
fazakas66 | 92198 | 2015. március 7. 11:35 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-8751828 Hali ! Valakinek ismerõs ez a gép fórumtárs hirdeti?? Vagy valami infó róla?? Egy havert érdekelné. |
kawa550 | 92197 | 2015. március 7. 11:16 | Válasz erre: 92186 |
Mit kõ azon mókolni? Én 3 éve cseréltem ki ledes izzóra, azóta az van benn, a sima izzót félévente cserélni kellett mert tönkrement a rezgésektõl.
![]() ![]() |
Muju | 92195 | 2015. március 7. 10:50 | Válasz erre: 92194 |
Én is gondolkodtam a fényerõ külömbségen. A helyzetjelzõt és a rendszám világítást melegfehér ledekkel készítem el, a féklámpáét pedig magasfényerejû pirossal. A piros búra alatt úgy is mindegy mi világít. :)))))
|
csanesz | 92194 | 2015. március 7. 10:45 | Válasz erre: 92193 |
Én kicsit gondban voltam vele, mert a féklámpának 3x12 db ledet adtam a helyzetjelzõnek meg 4x12 db ledet adtam fél fényerõvel. De a fékezéskori különbséget alig lehetett látni. Pár hete ezt megcseréltem. Most határozottabb! Kíváncsi leszek milyen hatása lesz túrán. Majd várom a reakciókat! Féklámpához 180 Ohm -os ellenállást használtam a helyzetjelzõhöz 820 Ohm -os ellenállást használtam. |
Muju | 92193 | 2015. március 7. 10:39 | Válasz erre: 92189 |
Jól néz ki ez az elrendezés. Én is amatõr panelre szerelem õket csak más elrendezéssel. |
csanesz | 92192 | 2015. március 7. 10:36 | Válasz erre: 92191 |
Az már úgy jó! Azt próbáld ki, ha kiiktatsz egy ledet, így egy 6-os sorod nem fog világítani és esetleg nem lesz nagyobb a felvétel? |
Muju | 92191 | 2015. március 7. 10:33 | Válasz erre: 92189 |
Lehet hogy valamit rosszul írtam? Én sem az összeset kötöm sorba, hanem csak 6-osával, és ezeket párhuzamosan egymással.
|
csanesz | 92190 | 2015. március 7. 10:33 | Válasz erre: 92187 |
Ha pont annyi ledet köt sorba amennyi 12-14 voltot igényel azzal nincs baj! Az ellenállás az áram korlátozásra van, ahogy írtad! De ez esetben a ledek ellenállása pótolja ezt az alkatrészt. |
Muju | 92189 | 2015. március 7. 10:30 | Válasz erre: 92188 |
Méregettem én is az áramot 15 tõl 20mA ig áram folyt a 6 db sorbakötött led esetén.
|
csanesz | 92189 | 2015. március 7. 10:30 | Válasz erre: 92187 |
csanesz | 92188 | 2015. március 7. 10:20 | Válasz erre: 92186 |
Nekem 2 párhuzamosra van kötve és ebbõl 6 sorba kötve 96db a hátsó lámpánál! És teljesen más minõségû feszültséget mérek a betápnál! 5-6 db led már meghozza az eredményt! De az áramot ne állítsd a led maximumára. 30mA maximum esetén adj neki 20mA -t! Én 12 volton 30 percig mûködtettem a fék (led) lámpasort. Nem melegedett ill. csak kellemesen langyos volt a hagyományos 5mm -es piros led. Nappalifénynek 10 voltos superfluxokat használtam párhuzamosan kötve. |
lendvai | 92187 | 2015. március 7. 10:11 | Válasz erre: 92186 |
Kíváncsi vagyok Csanesz véleményére, szerintem a szimplán sorbakötögetett LED-ek nem szerencsés megoldás. Kell az az ellenállás, hogy beállítsuk az áramot és ezzel leosszuk a feszültséget is. De a tévedés jogát fenntartom, régen tanultam elektronikát. :-)
|
Muju | 92186 | 2015. március 7. 10:05 | Válasz erre: 92183 |
LED-ekkel kapcsolatban kíváncsi leszek, mert a hátsó lámpámat éppen most mókolgatom ledesre. Attól függõen, hogy mennyi a ledek gyújtófeszültsége mûködnek 12~15 voltról 5-6-osával sorbakötve.
|
Muju | 92185 | 2015. március 7. 10:01 | Válasz erre: 92180 |
Én is az itt levezetett lépések alapján készítettem el. Az elektronikát pedig egyszerûen csak egy amatõr panel segítségével összeraktam oszt annyi. |
csanesz | 92183 | 2015. március 7. 09:42 | Válasz erre: 92180 |
Ez nagyon szépen végig van vezetve! Épp azon tanakodtam, hogy már nem is nagyon kell nyomtatott áramkör. Vagy egy ledsor , fehér, zöld, c.sárga, n.sárga, piros, kék színekkel is megoldható akár egy biankó nyákon SMD ledekkel így ugyanúgy elfér azon a kis helyen. És csak az világít amelyik sebességben van. Persze ez butább megoldás, de hozzá nem értõ is összerakja, mert a ledekhez ledenként egy darab 1 KOhm ellenállás kell meg ledenként egy kb. 100 uF SMD kondi és más nem. Amúgy rájöttem, hogy mitõl döglenek az egy darabos ledek a motoron! Nem a feszültség ingadozástól! Hanem a zajos táptól! Nálam 2 voltos tüskék vannak a tápban. Ezt egy túlméretezett kondival lehet orvosolni. A led mezõknél azért nem ég ki egy sem, mert ott már van kellõ kapacitív ellenállás és ez 5 db ledtõl már érezhetõ sõt mérhetõ oszcilloszkóppal is! Az elõzõ motoromba 1400uF kondit raktam 3 csoportban! Nem is volt gond a táppal. 1 db nagyméretû kondit nem szerencsés beépíteni pl. 4400uF vagy nagyobbat, mert túlmelegedhet vagy zárlatot okozhat. |
lendvai | 92182 | 2015. március 7. 09:11 | Válasz erre: 92180 |
Attól az elsõ, LED soros változattól a hideg futkározik a hátamon. Nekem az egy esztétikai környezetszennyezés, ahogy odarakta a jól látható vezetékekkel, eltakarva az LCD kijelzõ egy részét. A mi hétszegmenses megoldásunk sokkal elegánsabb. :-)
|
batis | 92181 | 2015. március 7. 08:16 | Válasz erre: 92155 |
�Hali! Eredetit sajnos nem tudok, de ha a sportot eladod, akkor megnézném, mert Én meg azt keresek. |
kawa550 | 92180 | 2015. március 7. 01:11 | Válasz erre: 92179 |
Valahogy így: https://plus.google.com/photos/103973879426139514992/albums/5740085419478460721?banner=pwa Az érintkezõk réz csavarból készültek, az elektronika a jbx szerint innen: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND |
kawa550 | 92179 | 2015. március 6. 22:36 | Válasz erre: 92173 |
Nem olyan, utólag kell bele érintkezõket csinálni. Majd otthonról adok linket képekhez.
|
nferro | 92178 | 2015. március 6. 21:14 |
OK! Úgyis jönne greg80, akinek szintén 3VD-je. Úgyis piszkálgattam, hogy milyen pöpec a géped.:))) Tervezetten vasárnap fél kettõ körül indulnánk. Ha a számod még a régi, akkor elõtte megcsörgetlek, hogy nem leszünk-e pudingok elindulni.:)))) |
cxkopi | 92177 | 2015. március 6. 21:07 | Válasz erre: 92175 |
Indulás elött egyeztessünk, ha nem zavar 1 kezdö társ |
csanesz | 92176 | 2015. március 6. 20:58 | Válasz erre: 92169 |
Nagyon baba! Én ma megvettem a 2x21 literes GIVI oldaldobozokat. 1 napos barangolós túrán a kabát belefér az egyik oldalsóba. A 40 literesbõl a kacatok beleférnek a másikba és így a 40 literesbe belefér a sisak. Ha meg felfektetem a hátsó csomagtartóra belefér egy45 -ös fél pizza. Vagy összehajtva egy egész! Nem is értem mi a baj a kis dobozzal..... :) |
nferro | 92175 | 2015. március 6. 20:55 | Válasz erre: 92174 |
A gyári szerintem is szép. Már túl vagyok az elsõ gurulásokon. Ha lesz idõ, és orkán erejû szél nem, akkor lehet, hogy vasárnap kibattyogok Hortobágyra.:)))
|
cxkopi | 92174 | 2015. március 6. 20:44 | Válasz erre: 92170 |
�nfero! Köszönöm, 1xüen, látványban tetszik jobban a gyári. lassan meg kell mozgatni a gépet, Te hogy vagy ezzel? LÁNC szett , és olajcsere ügyben, -anyagbeszerzés- ki mit tud javasolni köszönöm elõre is. |
zsotli | 92173 | 2015. március 6. 19:52 |
Egyik haver akar a 3vd-re fokozatkijelzõt. A kérdésem, hogy a jeladó ugyan olyan e mint a 4tx-en? Ja és 3 év után ma láttam az akksit a motorba :) , ha már szétszedtem a lengõkart egy kis zsírzásra gondoltam meglesem.
|
pacsa | 92172 | 2015. március 6. 19:52 | Válasz erre: 92171 |
Bátszi motonál volt.Eredetileg egy Kawán volt,egy tartófület kellett áthegeszteni.
|
greg80 | 92171 | 2015. március 6. 19:40 |
En hetek óta vadászok 3vd-re oldal doboztartot eddig sikertelenül. Gratulalok szép es nagyon jo árban volt! Hol sikerult kifogni?
|
nferro | 92170 | 2015. március 6. 18:21 | Válasz erre: 92155 |
Kár érte. Szerintem szép hangja volt. Persze Neked kell, hogy tetsszen.
|
pacsa | 92169 | 2015. március 6. 16:07 |
Kèt 38l-es givi+tartó használtan 40000-èrt szereztem!Èrdemes a neten böngèszni!
![]() |
scopy | 92168 | 2015. március 6. 15:00 | Válasz erre: 92166 |
Egy igazolványtokban négy napi bankkártya is elfér...
|
scopy | 92167 | 2015. március 6. 14:58 | Válasz erre: 92158 |
:-) Szajolban demokrácia van! Itt mindenki kimondhatja akár hangosan is amit gondolok! |
csanesz | 92166 | 2015. március 6. 12:43 | Válasz erre: 92150 |
A konzolra nagyobb doboz is ráfér! De most, ahogy Csokabi is írta városi rohangálásra kell! Fõként melóra! Ha túrára kicsi lesz, akkor lesz nagyobb doboz. Bár egy 20 literes csõzsákba 4 napi cuccom belefér. Csomagolás technikából nem volt még panasz rám! :))) |
myrath | 92165 | 2015. március 6. 11:37 | Válasz erre: 92164 |
Köszi a segedelmet, kint van az akksi, és ígérem legközelebb mélyebbre túrok az archívumban. ;) A fékcsõ hátsó fémkalodáját is le kellett szednem, meg a féklámpakapcsolót, de a mûtét sikerült. Még egyszer köszönöm! :)
|
lendvai | 92164 | 2015. március 6. 10:30 | Válasz erre: 92163 |
Most mit kötekszel itten? :-)))) Ismétlés a tudással szoros rokonságban áll, mint mondják, én szívesen mondom el újra meg újra, ha nem öt percen belül kell. Az nekem is segít megjegyezni a dolgokat. :-) Amúgy nagy segítség tud lenni ilyen esetekben a Keresés opció, meg kell nyitni mellette egy külön ablakban a TDM fórumot, aztán a keresõben található hozzászólás számok alapján remekül elõ lehet bányászni õsrégi infókat is. Én legutóbb épp az én saját 2011-es fotóimat kutattam fel, amik a vezérmûtengely fészekrõl készültek még a 4TX idejében.
|
kawa550 | 92163 | 2015. március 6. 10:04 | Válasz erre: 92161 |
Õõõõõõõõõõõõ.... Esetleg ha visszaolvasnád csak ezt az egy oldalt, akkor lehet hogy még képeket is találnál a kiszedéshez meg leírást hogy mit hogyan?......
|
lendvai | 92162 | 2015. március 6. 09:57 | Válasz erre: 92161 |
Dehogy kell leengedni, hacsak nem öregebb 2 évnél. Én csak azért csavaroztam le a fékfolyadék tartályt, hogy a fõfékhengert könnyebben el tudjam húzni az útból és a fékcsõ se legyen útban, mert azért eléggé ki van számolva ott a hely a kiforgatáshoz. Arra figyelj, hogy a tartályt ne állítsd fejre, ne folyjon ki belõle a lé, mert a festett felületek nem szeretik.
|
myrath | 92161 | 2015. március 6. 09:49 | Válasz erre: 92160 |
Köszi tippet. 4tx-em van azt nem írtam. Cak a mûanyagokat szedtem le. A fékolajat le kell engednem?
|
lendvai | 92160 | 2015. március 6. 09:39 | Válasz erre: 92159 |
Szia! Szerintem rakd vissza az oldalát (attól függ persze, hogy mit szedtél le) és rögzítsd a tankot. Szereld le a hátsó fõfékhengert, csavarozd le a fékfolyadéktartályt is, hogy könnyebben lehessen mozgatni. Csavarozd le a sarukat, legalább az egyiket szigeteld le a tûzijáték kockázatának csökkentésére. A hátsó rugóstag felõl csavarozd le az akku dobozát, két imbuszfejû csavar tartja. Ezek után az akkut dobozostul ki lehet forgatni jobb oldalra. Nekem így gond nélkül kijött.
|
myrath | 92159 | 2015. március 6. 09:12 |
Sziasztok, Akksim betojt. Lebontottam az oldalát és lelazítottam a tankot. Innen hogyan tovább? Egy csomó minden útban van még. Egyáltalán ki tudom az akksit szedni fölfelé? |
Annonymus | 92158 | 2015. március 6. 08:50 |
�IMÁDKOZZ....bünös lélek...hogy a szomszéd NE olvassa a fórumot...:-)Mert ezek után ha meglátnak Sajolban 1 döglött macskát...összesugnak(mert hangosan azért nem merik)...ez bizony LACI(Scopy) vót....
|
Kilos | 92157 | 2015. március 6. 08:47 | Válasz erre: 92153 |
Ahhoz elég egy normális méretû topcase, de ha nem, akkor ........ nagy dobozba lehet keveset pakolni, de kis dobozba nem lehet sokat cuccolni.
|
cxkopi | 92155 | 2015. március 6. 08:02 |
Üdv! gyári kipufogót szeretnék a mocira, mint a képen van. most sport kip.van rajta, hibátlan E jeles, de eredetit szeretnék. Tudtok segíteni a beszerzésben? ![]() |
scopy | 92154 | 2015. március 6. 06:39 |
Jól hergelt! Kilos! Mivanmivanmivan? Mi az, hogy "én sem tudok motorozni..."? Mert ki még? Nem rám gondoltál remélem! :-)))))))))) (olyanidegeslettemhogybelerugokaszomszédmacskájába) |
csokabi | 92153 | 2015. március 6. 02:56 | Válasz erre: 92150 |
Ha városi szaladgálós dobozok kellenek neki például meló miatt, akkor lehet értelmük.
|
kawa550 | 92151 | 2015. március 5. 23:51 | Válasz erre: 92147 |
Én mindenre felvágok,nem csak erre! :-))) Hóvihar volt erre egész délután...:-((( |
Kilos | 92150 | 2015. március 5. 23:07 | Válasz erre: 92148 |
21 litereseket???? minek???? gondold meg, semmi értelme!
|
Kilos | 92149 | 2015. március 5. 23:04 | Válasz erre: 92142 |
scopy - értelek, én sem tudok motorozni, ha kell, kapaszkodok mindenbe! :)))))
|
csanesz | 92148 | 2015. március 5. 22:34 | Válasz erre: 92140 |
Ma áraztak a srácok! Holnap veszek oldaldobozokat a 21 litereseket... Vettem hátsó irány jelzõt! Nehéz onnan szabadulni... :) |
Hr.Geiger | 92147 | 2015. március 5. 21:44 | Válasz erre: 92109 |
Estét! Most arra vágsz fel nekem, hogy falusi vagy? :-)) Az mondjuk biztos, hogy én azért nem kelek fel pitymallatkor, hogy "kimiskároljam" a jószágot. :-) |
tulok99 | 92146 | 2015. március 5. 21:20 |
ha már a találkozónál járunk!!! pénteken én már szabin leszek, aki úgy érzi, hogy nagyon messzirõl jön az ország közepén keresztül, az nálunk nyugodtan megpihenhet csütörtök este, illetve pénteken is szívesen látok bárkit, akinek útba esünk (akár egy kis kitérõvel), aztán egy ebéd után közösen indulhatunk is tovább...
|
tulok99 | 92145 | 2015. március 5. 21:18 | Válasz erre: 92142 |
Vater! szerencséd van, idén meglehetõsen kevés kalandban lesz részed a talira menet, elég közel is lesztek hozzá, meg elég egyenes is lesz az út odafelé!
|
tulok99 | 92144 | 2015. március 5. 21:14 | Válasz erre: 92133 |
900-asnál már lehet, de 850-nél nem tilt semmmi. amúgy haver is "beesett" a 2008-as évjáratú honda chopperével (injektoros) tavaly a kenesei nagy bulira, mert nem látta hogy padkán jön át, aztán leállt a motor. a sok hondás kolléga rögtön mondta, hogy azért nem indul, mert a borulásérzékelõ letiltott x idõre... miután kiröhögtem magam, visszanyomtam a vészleállítót ( amit egyébként nem tudom ki talált ki és mi alapján, de még olyan esést nem láttam motorral, ahol önkéntelenül nem állította volna le a pilóta vele a motort ), rögtön pöccintésre indult... ennyit a borulásérzékelõrõl...
|
tulok99 | 92143 | 2015. március 5. 21:11 | Válasz erre: 92134 |
Engem felhívtak, többször is, mivel pont szlovákiában voltam, így nem vettem fel. mikor hazafelé jöttem már itthon, akkor hívtak 3-adszor, hogy megkapták a foglalásomat, és az elõleget is, de kétszer utaltam elõleget, mi legyen a sorsa? megbeszéltük hogy majd kevesebbet fizetek elszámolásnál. de árváltozást nem emlegettek...
|
scopy | 92142 | 2015. március 5. 20:51 | Válasz erre: 92124 |
Stét csajok! Én például csak "vész" vagy bénázás esetén használom a kapcsolót leállításra. Amikor a kormányt, vagy az elsõ féket nem akarom elengedni (Ne röhögj VVLaci! ...de pld. Miskolcon, azokon a köcsög emelkedõ-lejtõ összevisszanemsík helyeken) és sebességben egy mozdulattal katt- és már stabilan áll is a járgány. Aztán kulcs. Vagy ennek a folyamatnak a fordítottja. Induláskor. Viszont én kerülöm is ezeket a hülye- emelkedõslejtõsnemsík és sok esetben még kanyargós is- helyeket. Meg elborzaszt a veszély is, ... vagyis ritkán kell használnom azt a bizonyos kapcsolót. |