12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Karex 92240 2015. március 7. 22:12   Válasz erre: 92223
Én spec egy tû szerû eszközzel kipiszkáltam a csavar és a furata közti homok/sár ötvözetet, azért kellett neki egy kis kocogtatás is, de tényleg csak gumival, vagy fával üsd, és ne nagyon erõsen.
    

furfarag 92239 2015. március 7. 22:01   Válasz erre: 92233
Kíváncsi lennék a matrica árára. Leírnád,ha publikus?
    

varajani 92238 2015. március 7. 21:44   Válasz erre: 92235
Zajvédõ fülillesztéket 6000-7200Ft között készítenek méretre.
    

furfarag 92237 2015. március 7. 21:34   Válasz erre: 92233
Szia Esox. Itt tudsz matricát rendelni:http://www.motor-stickers.com/index.php?main_page=index&cPath=1_467_567_570&zenid=3ca57ff42fe0cb1a3dec448da12580a1
    

kawa550 92236 2015. március 7. 21:24   Válasz erre: 92233
Az hogy kompromisszumot fogsz kötni. Széles maradsz, vagy hátrébb hozod egy konzollal és akkor csorbul az esztétikád. :)
    

Flenegen 92235 2015. március 7. 21:18  
Most nézegettem, hogy aa Alpine Motosafe füldugo sárga változata azonos a harmadába kerülõ worksafe kivitellel. Lehet hogy megkockáztatok egyet
    

oraculus 92234 2015. március 7. 21:13  
Sziasztok!
Ha mar uj hatso gumit tettem fel a motorra, vettem elsot is. Legyen parban uj papucs :)
A regi elson (Bridgestone BT023 110/80R18) meg van kb.2000-2500 km-re eleg profil.
Ha valakit erdekel irjon.
    

Esox 92233 2015. március 7. 21:06  
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és a TDM-esek között is. A télen beszereztem egy 900-ast. Gyönyörû és nagyon jó, bár még csak az összeszokás elején vagyunk.
Két dologban szeretném a segítségeteket kérni. Az oldalán lévõ matrica az egyik oldalon hiányzik. Yamaháék mondtak erre egy olyan árat, hogy kikerekedett a szemem. Tud valaki alternatív forrást?
A másik oldaldobozzal kapcsolatos kérdés. Nekem túl szélesnek tûnik. Ha viszont a konzolt közelebb hozom a motorhoz, oldalról egyáltalán nem fog az index látszani, mert a doboz hátrébb van, mint az index. Mi a véleményetek?
    

Hajtó 92232 2015. március 7. 20:20   Válasz erre: 92155
Üdv!
Cserélni szeretnél, vagy venni egyet és megtartani a sport csövet?

    

Kucsi 92231 2015. március 7. 20:07  
Azért roppant kiváncsi leszek, hogy milyen állapotban lesz a hengerfej, ha leszerelem.Fõleg a szelepszár szimmeringek és a szelepek állapota érdekel, igaz ezeken kívül nem sok minden van még rajta.
    

Kucsi 92230 2015. március 7. 20:03   Válasz erre: 92228
Köszi,holnap megpróbálom.Csvarlazítóval már áztatom.
    

csanesz 92229 2015. március 7. 20:01   Válasz erre: 92216
:))))
    

csanesz 92228 2015. március 7. 19:57   Válasz erre: 92223
Húzd rá amíg meg nem mozdul, majd lazítsd! Jól bevált trükk!
És elõtte igen, csavarlazító vagy fékfolyadék.

Ráhúzásnál nagyobb az összetartó erõ. Kisebb az elnyíródás esélye.
Ne kérdezd miért csak ennyit tudtam kideríteni errõl a módszerrõl.
    

Vandis 92227 2015. március 7. 19:44   Válasz erre: 92214
Igen, a kemencei út. Tavaly október végén kezdték a felújítást és december végére ígérték hogy kész lesz, uh van rá esély.
    

kawa550 92226 2015. március 7. 19:34   Válasz erre: 92223
Az ütés mindennek használ, kivéve üveg meg porcelán. Használj gumikalapácsot. :)
    

csokabi 92225 2015. március 7. 19:26   Válasz erre: 92223
Nem én vagyok a megszólított, de a helyedben tutira beáztatnám csavarlazítóba erre az éjszakára...
    

Muju 92224 2015. március 7. 19:22   Válasz erre: 92223
A kipuval én is így jártam, a csavar és a leszorító össze voltak nyõve.
Csavarlazítót neki bõségesen,vagy akár kis kúszóolajat /mindegy csak bemenjen közé/ majd kis kocogtatással közbe feszegetéssel le fog jönni.
    

Kucsi 92223 2015. március 7. 19:14  
A kipufogó szerelõ szervíz team-hez fordulnék segítségért.
Szeretném leszedni a hengerfejrõl a könyököket. A csavarok könnyedén lejöttek, de itt megállt a projekt, mert nem szeretném eltörni az alu leszorítót, hiszen meg sem mozdul.
Várnék valami használható ötletet.
    

Flenegen 92222 2015. március 7. 18:54   Válasz erre: 92221
Hát még nem de nemsokára talán...
    

csokabi 92221 2015. március 7. 18:52   Válasz erre: 92220
Ilyen gyakran neki mész a kocsival a garázsban?:)))
    

Flenegen 92220 2015. március 7. 18:38  
Lessan én is szerelek szélességjelzõket elõre és hátra...... Körül is nèzek a kamionosboltba:)
    

kawa550 92219 2015. március 7. 18:29  
Apám, micsoda fénytechnika van itt mindenkinél! Bele se merek gondolni, mi lehet nálatok a ház körül karácsonykor. Ledfüzérek még a kutyának az õ faxán is.....:)))))))))))))))))
    

kawa550 92218 2015. március 7. 18:25   Válasz erre: 92209
Jóvan, azé' hál isten nem mindenki vak még.....:))))))))))))
    

dcsaby 92217 2015. március 7. 18:21  
Sziasztok. Én is beszereltem a hàtsó kiegészítõ ledeket..

    

csokabi 92216 2015. március 7. 18:10   Válasz erre: 92215
Csakhogy ne tévedjen el a benzin a sötétben a henger felé vezetõ úton!:) Arra azért figyelj nehogy pirosakat építs be, mert a végén még tiltójelzésnek nézik oszt kész a "fényesfojtás"...:)))
    

csanesz 92215 2015. március 7. 17:56   Válasz erre: 92213
Ne kísérts!
Karbiba gondoltam egy ledsort.... :)

    

Robi70 92214 2015. március 7. 17:54   Válasz erre: 92211
Vanda! A Kemence és Diósjenõ közötti erdészeti útra gondolsz?
Tavaly õsszel nyoma sem volt felújításnak! Azóta sok idõ telt el, de elcsodálkoznék, ha azt felújítanák. Amúgy hamarosan megnézem én is, mi a helyzet arra.
    

csokabi 92213 2015. március 7. 17:44   Válasz erre: 92208
Még nem szereltél sport légszûrõbe LED-et, csak ezért írsz ilyeneket.:)))
    

Vandis 92211 2015. március 7. 17:03  
Haho!

Megvan az új szõrös családtag :-)

Holnap elmerészkedünk a Börzsönyig, kíváncsi vagyok, hogy megnyitották-e a felújított erdészeti utat.
    

zsotli 92210 2015. március 7. 16:15  
A mai szép napsütés ismét megszívatott. Azt hittem de jó lesz szép idõben motorozni, de rájöttem, hogy a kipufogó jó barátom ha a kéz felmelegítésérõl van szó. Amúgy szokott valaki kuplung nélkül felfelé váltani? Egyre jobban megszeretem és nem is csattog, mert nincs ideje lelassulni...:)
    

Suprati 92209 2015. március 7. 15:42   Válasz erre: 92207
62000 kmnél...
    

csanesz 92208 2015. március 7. 14:41   Válasz erre: 92207
Az a 220.000 az picit sokkk!
Új olaj?
És tudtommal a légszûrõt nem kell olajozni. A szivacsot szokták a térhálós szerkezete miatt, de a TáDé -ban szövet van.
Én alapból cserélek minden olajat, ha gépet veszek, mert nagyon príma adalékok vannak hézagpótlásra.
Egyszer már megszívta a haverom és én is majdnem.

2002 -es? Ezt sem a tulaj hírdeti... :)
És egy kicsit drága...

    

gezasz 92207 2015. március 7. 14:22   Válasz erre: 92198
Érdemes elolvasni a hirdetést. A féktárcsa csere árára gondolok.
    

csanesz 92206 2015. március 7. 13:16   Válasz erre: 92199
Szép az!
A csajok imádják a színét ez bizonyított tény! :)
    

csanesz 92205 2015. március 7. 13:15   Válasz erre: 92195
Az nálam ilyen lett!
Én hideg fehérrel világítottam meg a rendszám táblát. Gondoltam kevesebb leddel is elérem azt a hatást, mert nagyobb a lumen értéke.

De a meleg fehér meg klasszikus! :)
    

csanesz 92204 2015. március 7. 13:11   Válasz erre: 92197
De ez olyan eccerû!
Nem nekünk való.... :))))

Én profi amatõr vagyok! :)
    

csanesz 92203 2015. március 7. 13:10   Válasz erre: 92201
Ne sajnáltasd magad! :))))
    

fazakas66 92202 2015. március 7. 12:35   Válasz erre: 92201
Az lehet,vagy holnap szabadul :))
    

kawa550 92201 2015. március 7. 12:03   Válasz erre: 92200
Biztos szakács a szerencsétlen oszt dógozik. :)
    

fazakas66 92200 2015. március 7. 11:53   Válasz erre: 92199
Azt megismerem de ez nem ismerõs .
Hívtam de a tulajt csak holnap tudják adni,hogy hol lehet??
    

kawa550 92199 2015. március 7. 11:47   Válasz erre: 92198
Zegerszeg környékén van egy ilyen ronda kék motor, de ez nem az, csak hasonlít rá.:))))))))))))))))))
    

fazakas66 92198 2015. március 7. 11:35  
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-8751828
Hali !
Valakinek ismerõs ez a gép fórumtárs hirdeti??
Vagy valami infó róla??
Egy havert érdekelné.


    

kawa550 92197 2015. március 7. 11:16   Válasz erre: 92186
Mit kõ azon mókolni? Én 3 éve cseréltem ki ledes izzóra, azóta az van benn, a sima izzót félévente cserélni kellett mert tönkrement a rezgésektõl.
    

zsotli 92196 2015. március 7. 10:58   Válasz erre: 92180
Köszi a segítséget! :)
    

Muju 92195 2015. március 7. 10:50   Válasz erre: 92194
Én is gondolkodtam a fényerõ külömbségen. A helyzetjelzõt és a rendszám világítást melegfehér ledekkel készítem el, a féklámpáét pedig magasfényerejû pirossal. A piros búra alatt úgy is mindegy mi világít. :)))))
    

csanesz 92194 2015. március 7. 10:45   Válasz erre: 92193
Én kicsit gondban voltam vele, mert a féklámpának 3x12 db ledet adtam a helyzetjelzõnek meg 4x12 db ledet adtam fél fényerõvel.

De a fékezéskori különbséget alig lehetett látni. Pár hete ezt megcseréltem.
Most határozottabb!
Kíváncsi leszek milyen hatása lesz túrán.
Majd várom a reakciókat!

Féklámpához 180 Ohm -os ellenállást használtam a helyzetjelzõhöz 820 Ohm -os ellenállást használtam.
    

Muju 92193 2015. március 7. 10:39   Válasz erre: 92189
Jól néz ki ez az elrendezés.
Én is amatõr panelre szerelem õket csak más elrendezéssel.
    

csanesz 92192 2015. március 7. 10:36   Válasz erre: 92191
Az már úgy jó!

Azt próbáld ki, ha kiiktatsz egy ledet, így egy 6-os sorod nem fog világítani és esetleg nem lesz nagyobb a felvétel?
    

Muju 92191 2015. március 7. 10:33   Válasz erre: 92189
Lehet hogy valamit rosszul írtam? Én sem az összeset kötöm sorba, hanem csak 6-osával, és ezeket párhuzamosan egymással.
    

csanesz 92190 2015. március 7. 10:33   Válasz erre: 92187
Ha pont annyi ledet köt sorba amennyi 12-14 voltot igényel azzal nincs baj!
Az ellenállás az áram korlátozásra van, ahogy írtad!
De ez esetben a ledek ellenállása pótolja ezt az alkatrészt.
    

Muju 92189 2015. március 7. 10:30   Válasz erre: 92188
Méregettem én is az áramot 15 tõl 20mA ig áram folyt a 6 db sorbakötött led esetén.
    

csanesz 92189 2015. március 7. 10:30   Válasz erre: 92187
Igen mindet nem szerencsés sorba kötni elsõsorban azért, mert, ha egy kiég, akkor keresheted melyik volt az.
Ha nálam egy kiég akkor egy 6 -os sor nem világít. Így könnyebb rátalálni a hibára.
És 12 db ledhez elég a 0,5 wattos ellenállás. Nem termel hõt, mert a ledek a többségét fénnyé alakítják.
    

csanesz 92188 2015. március 7. 10:20   Válasz erre: 92186
Nekem 2 párhuzamosra van kötve és ebbõl 6 sorba kötve 96db a hátsó lámpánál!
És teljesen más minõségû feszültséget mérek a betápnál!

5-6 db led már meghozza az eredményt!
De az áramot ne állítsd a led maximumára. 30mA maximum esetén adj neki 20mA -t!
Én 12 volton 30 percig mûködtettem a fék (led) lámpasort. Nem melegedett ill. csak kellemesen langyos volt a hagyományos 5mm -es piros led.

Nappalifénynek 10 voltos superfluxokat használtam párhuzamosan kötve.
    

lendvai 92187 2015. március 7. 10:11   Válasz erre: 92186
Kíváncsi vagyok Csanesz véleményére, szerintem a szimplán sorbakötögetett LED-ek nem szerencsés megoldás. Kell az az ellenállás, hogy beállítsuk az áramot és ezzel leosszuk a feszültséget is. De a tévedés jogát fenntartom, régen tanultam elektronikát. :-)
    

Muju 92186 2015. március 7. 10:05   Válasz erre: 92183
LED-ekkel kapcsolatban kíváncsi leszek, mert a hátsó lámpámat éppen most mókolgatom ledesre. Attól függõen, hogy mennyi a ledek gyújtófeszültsége mûködnek 12~15 voltról 5-6-osával sorbakötve.
    

Muju 92185 2015. március 7. 10:01   Válasz erre: 92180
Én is az itt levezetett lépések alapján készítettem el.
Az elektronikát pedig egyszerûen csak egy amatõr panel segítségével összeraktam oszt annyi.

    

csanesz 92184 2015. március 7. 09:44   Válasz erre: 92182
Igen, az elég gáz... :)
    

csanesz 92183 2015. március 7. 09:42   Válasz erre: 92180
Ez nagyon szépen végig van vezetve!

Épp azon tanakodtam, hogy már nem is nagyon kell nyomtatott áramkör.

Vagy egy ledsor , fehér, zöld, c.sárga, n.sárga, piros, kék színekkel is megoldható akár egy biankó nyákon SMD ledekkel így ugyanúgy elfér azon a kis helyen.
És csak az világít amelyik sebességben van. Persze ez butább megoldás, de hozzá nem értõ is összerakja, mert a ledekhez ledenként egy darab 1 KOhm ellenállás kell meg ledenként egy kb. 100 uF SMD kondi és más nem.


Amúgy rájöttem, hogy mitõl döglenek az egy darabos ledek a motoron! Nem a feszültség ingadozástól! Hanem a zajos táptól! Nálam 2 voltos tüskék vannak a tápban.
Ezt egy túlméretezett kondival lehet orvosolni.

A led mezõknél azért nem ég ki egy sem, mert ott már van kellõ kapacitív ellenállás és ez 5 db ledtõl már érezhetõ sõt mérhetõ oszcilloszkóppal is!

Az elõzõ motoromba 1400uF kondit raktam 3 csoportban! Nem is volt gond a táppal. 1 db nagyméretû kondit nem szerencsés beépíteni pl. 4400uF vagy nagyobbat, mert túlmelegedhet vagy zárlatot okozhat.
    

lendvai 92182 2015. március 7. 09:11   Válasz erre: 92180
Attól az elsõ, LED soros változattól a hideg futkározik a hátamon. Nekem az egy esztétikai környezetszennyezés, ahogy odarakta a jól látható vezetékekkel, eltakarva az LCD kijelzõ egy részét. A mi hétszegmenses megoldásunk sokkal elegánsabb. :-)
    

batis 92181 2015. március 7. 08:16   Válasz erre: 92155
�Hali!

Eredetit sajnos nem tudok, de ha a sportot eladod, akkor megnézném, mert Én meg azt keresek.
    

kawa550 92180 2015. március 7. 01:11   Válasz erre: 92179
Valahogy így:
https://plus.google.com/photos/103973879426139514992/albums/5740085419478460721?banner=pwa
Az érintkezõk réz csavarból készültek, az elektronika a jbx szerint innen:
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND
    

kawa550 92179 2015. március 6. 22:36   Válasz erre: 92173
Nem olyan, utólag kell bele érintkezõket csinálni. Majd otthonról adok linket képekhez.
    

nferro 92178 2015. március 6. 21:14  
OK! Úgyis jönne greg80, akinek szintén 3VD-je. Úgyis piszkálgattam, hogy milyen pöpec a géped.:)))
Tervezetten vasárnap fél kettõ körül indulnánk. Ha a számod még a régi, akkor elõtte megcsörgetlek, hogy nem leszünk-e pudingok elindulni.:))))
    

cxkopi 92177 2015. március 6. 21:07   Válasz erre: 92175

Indulás elött egyeztessünk, ha nem zavar 1 kezdö társ
    

csanesz 92176 2015. március 6. 20:58   Válasz erre: 92169
Nagyon baba!

Én ma megvettem a 2x21 literes GIVI oldaldobozokat.
1 napos barangolós túrán a kabát belefér az egyik oldalsóba. A 40 literesbõl a kacatok beleférnek a másikba és így a 40 literesbe belefér a sisak.

Ha meg felfektetem a hátsó csomagtartóra belefér egy45 -ös fél pizza. Vagy összehajtva egy egész!

Nem is értem mi a baj a kis dobozzal..... :)
    

nferro 92175 2015. március 6. 20:55   Válasz erre: 92174
A gyári szerintem is szép. Már túl vagyok az elsõ gurulásokon. Ha lesz idõ, és orkán erejû szél nem, akkor lehet, hogy vasárnap kibattyogok Hortobágyra.:)))
    

cxkopi 92174 2015. március 6. 20:44   Válasz erre: 92170
�nfero!
Köszönöm, 1xüen, látványban tetszik jobban a gyári.
lassan meg kell mozgatni a gépet, Te hogy vagy ezzel?

LÁNC szett , és olajcsere ügyben, -anyagbeszerzés- ki mit tud javasolni
köszönöm elõre is.
    

zsotli 92173 2015. március 6. 19:52  
Egyik haver akar a 3vd-re fokozatkijelzõt. A kérdésem, hogy a jeladó ugyan olyan e mint a 4tx-en? Ja és 3 év után ma láttam az akksit a motorba :) , ha már szétszedtem a lengõkart egy kis zsírzásra gondoltam meglesem.
    

pacsa 92172 2015. március 6. 19:52   Válasz erre: 92171
Bátszi motonál volt.Eredetileg egy Kawán volt,egy tartófület kellett áthegeszteni.
    

greg80 92171 2015. március 6. 19:40  
En hetek óta vadászok 3vd-re oldal doboztartot eddig sikertelenül. Gratulalok szép es nagyon jo árban volt! Hol sikerult kifogni?
    

nferro 92170 2015. március 6. 18:21   Válasz erre: 92155
Kár érte. Szerintem szép hangja volt. Persze Neked kell, hogy tetsszen.
    

pacsa 92169 2015. március 6. 16:07  
Kèt 38l-es givi+tartó használtan 40000-èrt szereztem!Èrdemes a neten böngèszni!
    

scopy 92168 2015. március 6. 15:00   Válasz erre: 92166
Egy igazolványtokban négy napi bankkártya is elfér...
    

scopy 92167 2015. március 6. 14:58   Válasz erre: 92158
:-)

Szajolban demokrácia van! Itt mindenki kimondhatja akár hangosan is amit gondolok!
    

csanesz 92166 2015. március 6. 12:43   Válasz erre: 92150
A konzolra nagyobb doboz is ráfér!
De most, ahogy Csokabi is írta városi rohangálásra kell! Fõként melóra!

Ha túrára kicsi lesz, akkor lesz nagyobb doboz. Bár egy 20 literes csõzsákba 4 napi cuccom belefér.
Csomagolás technikából nem volt még panasz rám! :)))
    

myrath 92165 2015. március 6. 11:37   Válasz erre: 92164
Köszi a segedelmet, kint van az akksi, és ígérem legközelebb mélyebbre túrok az archívumban. ;) A fékcsõ hátsó fémkalodáját is le kellett szednem, meg a féklámpakapcsolót, de a mûtét sikerült. Még egyszer köszönöm! :)
    

lendvai 92164 2015. március 6. 10:30   Válasz erre: 92163
Most mit kötekszel itten? :-)))) Ismétlés a tudással szoros rokonságban áll, mint mondják, én szívesen mondom el újra meg újra, ha nem öt percen belül kell. Az nekem is segít megjegyezni a dolgokat. :-) Amúgy nagy segítség tud lenni ilyen esetekben a Keresés opció, meg kell nyitni mellette egy külön ablakban a TDM fórumot, aztán a keresõben található hozzászólás számok alapján remekül elõ lehet bányászni õsrégi infókat is. Én legutóbb épp az én saját 2011-es fotóimat kutattam fel, amik a vezérmûtengely fészekrõl készültek még a 4TX idejében.
    

kawa550 92163 2015. március 6. 10:04   Válasz erre: 92161
Õõõõõõõõõõõõ.... Esetleg ha visszaolvasnád csak ezt az egy oldalt, akkor lehet hogy még képeket is találnál a kiszedéshez meg leírást hogy mit hogyan?......
    

lendvai 92162 2015. március 6. 09:57   Válasz erre: 92161
Dehogy kell leengedni, hacsak nem öregebb 2 évnél. Én csak azért csavaroztam le a fékfolyadék tartályt, hogy a fõfékhengert könnyebben el tudjam húzni az útból és a fékcsõ se legyen útban, mert azért eléggé ki van számolva ott a hely a kiforgatáshoz. Arra figyelj, hogy a tartályt ne állítsd fejre, ne folyjon ki belõle a lé, mert a festett felületek nem szeretik.
    

myrath 92161 2015. március 6. 09:49   Válasz erre: 92160
Köszi tippet. 4tx-em van azt nem írtam. Cak a mûanyagokat szedtem le. A fékolajat le kell engednem?
    

lendvai 92160 2015. március 6. 09:39   Válasz erre: 92159
Szia! Szerintem rakd vissza az oldalát (attól függ persze, hogy mit szedtél le) és rögzítsd a tankot. Szereld le a hátsó fõfékhengert, csavarozd le a fékfolyadéktartályt is, hogy könnyebben lehessen mozgatni. Csavarozd le a sarukat, legalább az egyiket szigeteld le a tûzijáték kockázatának csökkentésére. A hátsó rugóstag felõl csavarozd le az akku dobozát, két imbuszfejû csavar tartja. Ezek után az akkut dobozostul ki lehet forgatni jobb oldalra. Nekem így gond nélkül kijött.
    

myrath 92159 2015. március 6. 09:12  
Sziasztok,

Akksim betojt. Lebontottam az oldalát és lelazítottam a tankot. Innen hogyan tovább? Egy csomó minden útban van még. Egyáltalán ki tudom az akksit szedni fölfelé?
    

Annonymus 92158 2015. március 6. 08:50  
�IMÁDKOZZ....bünös lélek...hogy a szomszéd NE olvassa a fórumot...:-)Mert ezek után ha meglátnak Sajolban 1 döglött macskát...összesugnak(mert hangosan azért nem merik)...ez bizony LACI(Scopy) vót....
    

Kilos 92157 2015. március 6. 08:47   Válasz erre: 92153
Ahhoz elég egy normális méretû topcase, de ha nem, akkor ........ nagy dobozba lehet keveset pakolni, de kis dobozba nem lehet sokat cuccolni.
    

Kilos 92156 2015. március 6. 08:44   Válasz erre: 92154
Szegény macsek! :))))
    

cxkopi 92155 2015. március 6. 08:02  
Üdv!
gyári kipufogót szeretnék a mocira, mint a képen van.
most sport kip.van rajta, hibátlan E jeles, de eredetit szeretnék.
Tudtok segíteni a beszerzésben?
    

scopy 92154 2015. március 6. 06:39  
Jól hergelt!

Kilos! Mivanmivanmivan? Mi az, hogy "én sem tudok motorozni..."? Mert ki még? Nem rám gondoltál remélem!

:-))))))))))

(olyanidegeslettemhogybelerugokaszomszédmacskájába)
    

csokabi 92153 2015. március 6. 02:56   Válasz erre: 92150
Ha városi szaladgálós dobozok kellenek neki például meló miatt, akkor lehet értelmük.
    

csokabi 92152 2015. március 6. 02:41  
Jó reggelt csajok!
    

kawa550 92151 2015. március 5. 23:51   Válasz erre: 92147
Én mindenre felvágok,nem csak erre! :-)))
Hóvihar volt erre egész délután...:-(((
    

Kilos 92150 2015. március 5. 23:07   Válasz erre: 92148
21 litereseket???? minek???? gondold meg, semmi értelme!
    

Kilos 92149 2015. március 5. 23:04   Válasz erre: 92142
scopy - értelek, én sem tudok motorozni, ha kell, kapaszkodok mindenbe! :)))))
    

csanesz 92148 2015. március 5. 22:34   Válasz erre: 92140
Ma áraztak a srácok!
Holnap veszek oldaldobozokat a 21 litereseket...
Vettem hátsó irány jelzõt! Nehéz onnan szabadulni... :)
    

Hr.Geiger 92147 2015. március 5. 21:44   Válasz erre: 92109
Estét!
Most arra vágsz fel nekem, hogy falusi vagy? :-))
Az mondjuk biztos, hogy én azért nem kelek fel pitymallatkor, hogy "kimiskároljam" a jószágot.
:-)

    

tulok99 92146 2015. március 5. 21:20  
ha már a találkozónál járunk!!! pénteken én már szabin leszek, aki úgy érzi, hogy nagyon messzirõl jön az ország közepén keresztül, az nálunk nyugodtan megpihenhet csütörtök este, illetve pénteken is szívesen látok bárkit, akinek útba esünk (akár egy kis kitérõvel), aztán egy ebéd után közösen indulhatunk is tovább...
    

tulok99 92145 2015. március 5. 21:18   Válasz erre: 92142
Vater! szerencséd van, idén meglehetõsen kevés kalandban lesz részed a talira menet, elég közel is lesztek hozzá, meg elég egyenes is lesz az út odafelé!
    

tulok99 92144 2015. március 5. 21:14   Válasz erre: 92133
900-asnál már lehet, de 850-nél nem tilt semmmi. amúgy haver is "beesett" a 2008-as évjáratú honda chopperével (injektoros) tavaly a kenesei nagy bulira, mert nem látta hogy padkán jön át, aztán leállt a motor. a sok hondás kolléga rögtön mondta, hogy azért nem indul, mert a borulásérzékelõ letiltott x idõre... miután kiröhögtem magam, visszanyomtam a vészleállítót ( amit egyébként nem tudom ki talált ki és mi alapján, de még olyan esést nem láttam motorral, ahol önkéntelenül nem állította volna le a pilóta vele a motort ), rögtön pöccintésre indult... ennyit a borulásérzékelõrõl...
    

tulok99 92143 2015. március 5. 21:11   Válasz erre: 92134
Engem felhívtak, többször is, mivel pont szlovákiában voltam, így nem vettem fel. mikor hazafelé jöttem már itthon, akkor hívtak 3-adszor, hogy megkapták a foglalásomat, és az elõleget is, de kétszer utaltam elõleget, mi legyen a sorsa? megbeszéltük hogy majd kevesebbet fizetek elszámolásnál. de árváltozást nem emlegettek...
    

scopy 92142 2015. március 5. 20:51   Válasz erre: 92124
Stét csajok!

Én például csak "vész" vagy bénázás esetén használom a kapcsolót leállításra. Amikor a kormányt, vagy az elsõ féket nem akarom elengedni (Ne röhögj VVLaci! ...de pld. Miskolcon, azokon a köcsög emelkedõ-lejtõ összevisszanemsík helyeken) és sebességben egy mozdulattal katt- és már stabilan áll is a járgány. Aztán kulcs. Vagy ennek a folyamatnak a fordítottja. Induláskor.

Viszont én kerülöm is ezeket a hülye- emelkedõslejtõsnemsík és sok esetben még kanyargós is- helyeket. Meg elborzaszt a veszély is, ...

vagyis ritkán kell használnom azt a bizonyos kapcsolót.
    

csokabi 92141 2015. március 5. 20:45   Válasz erre: 92140
A Lajosé is...:)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118