csokabi | 93042 | 2015. március 22. 14:16 | Válasz erre: 93040 |
Az elõbb hajítottam le a padlóra és óriási önuralomról tettem tanúbizonyságot, hogy nem ugrottam rá azonnal! Ha újra nálam lesz a laposom, akkor összehozom ezt a kis izét az új játékszeremmel...:)))
![]() |
Ákos86 | 93041 | 2015. március 22. 13:41 |
Na megvolt a mai terepezés is! Szegény TDM, elvesztette az egyik szarvát (kuplungkar) :( Élmény volt tõbõl leszakadt kuplungkarral haza jönnii :D |
scopy | 93038 | 2015. március 22. 13:30 | Válasz erre: 93018 |
Nyilván nem haragszom. Tényleg nagyon sok a közvetlen tennivalóm. Azért írom így, mert a "nagyon elfoglalt vagyok" nem jó kifejezés. 10 perce mentek el tõlem az egész együtt töltött hétvége után a kutyás barátaim akikkel horgásztunk a hobbin. Közben azért egy éjszakát üldöztem a bûnt is. Amikor veled beszéltem épp a kocsi vásárlással és az Opel fasztra eladásával voltam tele. (Fasztra kb 10 perc alatt kelt el!!! :-)))) ) Szóval általában tényleg kevés idõm marad. Úgy látom, hogy boldogul itt a csapat az én hosszú lére eresztett...hogy is fogalmaztak...szófosásom nélkül is. |
scopy | 93037 | 2015. március 22. 13:15 | Válasz erre: 93035 |
Ezért olyan böszme nehezek az igazán tartós komolyabb gépek. Ott az anyagvastagság a garancia.
|
csokabi | 93036 | 2015. március 22. 12:36 | Válasz erre: 93035 |
De, lehet. Még csak nem is nehéz, inkább költséges.
|
csanesz | 93035 | 2015. március 22. 12:25 | Válasz erre: 93033 |
Az ok! De az anyagfáradást szerintem (és ez csak spekuláció) nem lehet hosszútávra "elõre fárasztani". A mikrórezgések, felmelegedés, lehûlés, szakító ill. csavaró igénybevételek együttesét csak pillanatnyi teszteléssel lehet ellenõrizni. Ami nem felel meg egy több éves használatnak. |
csanesz | 93034 | 2015. március 22. 12:17 | Válasz erre: 93032 |
Én is nem rég jöttem rá és ezt sokan nem tudják! A jármûveken használt utólag beépített ledeknél nem a stabilizált feszültség a lényeg! Az már stabilizálva van! Hanem a szûrés! Kondi kell neki nem stabilizátor. Vagy több ledet kell bekötni akár sorba akár párhuzamosan. Amit vettem oszcilloszkópot pontosan kilehet vele venni, hogy a 4TX -nél vannak 2 voltos tüskék pluszban és mínuszban. Pesze csak néhány nanosec -es. De ahhoz elég, hogy 2 - 3 hét alatt tönkremenjen egy egyetlen ledbõl álló ledlámpa. |
csokabi | 93033 | 2015. március 22. 12:15 | Válasz erre: 93032 |
Nem nehéz az, csak pénzbe kerül. Az említett alkatrészekkel is simán lehetett volna egy tervezett élettartamot és igénybevételt szimulálni egy célberendezéssel.
|
csanesz | 93032 | 2015. március 22. 12:06 | Válasz erre: 93025 |
Ez sajnos így van! Egy mechanikát nehezebb ellenõrizni elõre a hosszútávú mûködésre, mint egy elektromos alkatrészt. Mert ott könnyebb felismerni, ha parányi gerjedés van két alkatrész között, vagy kisebb feszültségingadozás (mV), vagy zajosabb táp az hosszabb távon hibát okoz - ez a cégünknél meg is történt 2 000 eszköznél, én javítottam. De pl. egy öntvénynél a minõséget nem lehet hosszútávra ellenõrizni. ennek bizonyítéka az eddig említett hibák, mint pl. a 3 betûs kerékagy. |
csokabi | 93031 | 2015. március 22. 11:52 | Válasz erre: 93030 |
És mint látjuk, ez pazarul mûködik hibátlan kerékagyak és strapabíró felnik formájában...
|
Hr.Geiger | 93030 | 2015. március 22. 11:48 | Válasz erre: 93028 |
Nem sajnálja, hanem megköveteli! :-) Ha nem felelsz meg az adott iparágban elvárt szabványoknak, nem is állnak szóba veled. Ha meg van tanúsítványod, hogy Te minden követelménynek eleget teszel, akkor magad szavatolod, hogy az általad gyártott cucc OK. Ennyi... |
csokabi | 93028 | 2015. március 22. 11:45 | Válasz erre: 93026 |
És itt kezdõdnek a gondok. Elég gáz, ha egy megrendelõ már a minõség ellenõrzésére is sajnálja a lét.
|
Hr.Geiger | 93027 | 2015. március 22. 11:43 | Válasz erre: 93025 |
Valóban nem, mert bérmunkában állítják elõ a megrendelõnek azt, amit kért. Rá is teszik a logóját, vagyis amikor a user otthon kiszedi, azt küldi el az anyjába, akit felismerni vél az alkatészen! :-) A más farkával való csalánverés tipikus esete..., de legalább gazdaságos a fuvarozóknak, mert hozhatják a szenzorokat Kínából, a csavarokat az USA-ból, a dugattyúkat Brazíliából a fõtengelyeket meg Indiából. :-) |
Muju | 93026 | 2015. március 22. 11:40 | Válasz erre: 93025 |
Ez is igat, de pl nálunk a minõsèg ellenõrzès is megvan. Tehát ami kiszállításra kerül azt be is èpítik. De minden cèg más és más. |
csokabi | 93025 | 2015. március 22. 11:35 | Válasz erre: 93022 |
Szerintem a tervezés és minõségellenõrzés nem egyenlõ a gyártással.
|
Muju | 93024 | 2015. március 22. 11:30 | Válasz erre: 93022 |
Óóó igen ez mind mind igaz, a tervezõ mèrnökök megtervezik, aztán a beszállítóhoz elküldik a rajzokat, ott kiderül hogy úgy xar az egèsz ahogy van, a beszállító mèrnökei újratervezik. Az anyacègnèl rábólintanak hogy tèlleg jobb így... Naszóval akkor ki is gyártja? :)
|
Muju | 93023 | 2015. március 22. 11:24 | Válasz erre: 93019 |
Ezt simán alá tudom támasztani, mivel èn is egy ilyen beszállítónál melózok. Igaz nem motoros hanem autó.
|
Hr.Geiger | 93022 | 2015. március 22. 11:17 | Válasz erre: 93021 |
és azt a többi alkatrészt, amit a beszállítók állítanak elõ, azt hol tervezték? Megmondom nektek: a gyártók fejlesztõközpontjaiban, továbbá ott is tesztelték õket, egészen addig, amíg nem hozta az elvárt szintet. Utána kerestek hozzá a piacon egy olyan OEM gyártót, aki képes a cuccot a rajz szerint elõállítani, majd egy hosszú folyamat eredményeként engedélyezték számukra a gyártást és a beszállítást azokba az összeszerelõ üzemekbe, ahol az adott terméket elõállítják. Sõt! Sok esetben bevonják már a fejlesztésbe is azokat a profi alkatrészgyártókat, akik az adott modellhez fogják majd mondjuk a kipufogórendszert, vagy a gumiabroncsot, vagy egy szenzort gyártani. És akkor itt visszajutunk az alap kérdéshez: Ki mit nem gyárt? Mert bizony mind a Bömös, mind a zongoragyártó motorkerékpárokat gyárt, amiket a mérnökeik terveztek meg az utolsó csavarig. Nyilván egy M10x1,25x45-ös csavarért nem fog egyik gyártó sem egy csarnokot felhúzni, hanem keres a piacon egy olyan céget, akik milliószámra ontják az ilyen alkatrészeket..., de ettõl még eredeti minden márka. :-)) |
jobbkormanyos | 93021 | 2015. március 22. 10:55 | Válasz erre: 93019 |
Így igaz, minden autó és motorkerékpár gyárra. Voltam egy elõadáson, amit egy magyar fejlesztõmérnök tartott, aki 40évet lehúzott német autógyárakban, azt mondta, hogy a BMW gyárban, a kerítésen belül 3 fajta alkatrész készül, a többi mind beszállítóktól érkezik. |
Hr.Geiger | 93019 | 2015. március 22. 10:48 | Válasz erre: 93017 |
"sem a bmw, sem a yamaha nem gyárt motorkerékpárt. összerelnek, részven saját, részben más beszállítók termékeibõl." Ennek fussunk neki még egyszer! Mit nem gyártanak õk? :-) |
tulok99 | 93018 | 2015. március 22. 10:43 | Válasz erre: 93010 |
Természetesen igen! ezt várja el a szakszervezet!!! nem akartam én beszóóni, ne haragudj, csak pont hárman pofáztak nekem miközben veled beszéltem... azért kérdeztem, hogy beszélhetünk-e késõbb! csak sajnos sok a tirpák ember, és egyáltalán nem zavarta õket, hogy veled beszélek, így nem is értettem igazán mi a kérdés... mégegyszer bocsi!
|
tulok99 | 93017 | 2015. március 22. 10:20 | Válasz erre: 92987 |
nincs tökéletes termék, fõleg ilyen kacifántos gépenél, ami ennyi motyóból van összeszerelve. a suzuki a gólyaláb cserére 10 év felett hívta vissza a régi swift-eket. szerintem ez így korrekt, nincs ezzel gond. a gond az, hogy millió hiba van egyes jármûvekben, amirõl tud a gyártó, és b.szik rá. na az a gond! a másik, amit vegyetek fügyelembe szerintem, hogy sem a bmw, sem a yamaha nem gyárt motorkerékpárt. összerelnek, részven saját, részben más beszállítók termékeibõl. ha a beszállító valamit elnéz, és ez késõbb derül ki, a gyártó nem fog tudni mit kezdeni.
|
tulok99 | 93016 | 2015. március 22. 10:14 | Válasz erre: 92959 |
kis hazánkban ha rendelkezel ügyfélkapuval, akkor bármid jár le hamarosan, legyen az jogsi, személyi, mûszaki, ami csak a neveddel összefügg, kapsz e-mail értesítést elõre, el ne felejtsd...
|
csanesz | 93014 | 2015. március 22. 09:23 | Válasz erre: 93005 |
Azért ma elgurulok oda, megnézem! Köszönöm!!! |
csanesz | 93013 | 2015. március 22. 09:20 | Válasz erre: 93003 |
Óóóóó, bakker és tényleg! Õk vannak egy kirendeltségben a Nagyenyed úton a Déli pu. -nál. És valami 30 000 körül vállalják a történetet. Totál kiment a fejembõl! Köszönöm!!! |
csokabi | 93012 | 2015. március 22. 09:01 | Válasz erre: 93011 |
Fotót csak elõször enged betenni a hsz-be, utána már a szövegen kívül semmit nem lehet szerkeszteni.
|
scopy | 93011 | 2015. március 22. 08:51 |
Dacia logan helyett Ez sem olyan rossz! :-))) (Szóval 5x szerkesztettem de így sem engedi a képet! Lexarom! ... Na! Többek között ezért nem erõlködöm!) :-((((( |
scopy | 93010 | 2015. március 22. 08:47 | Válasz erre: 92903 |
Zoli! Ha felhívsz nem szoktam sietve lerakni. Legutóbb a helyzet hozta, de akkor én hívtalak és azzal vetted fel, hogy késõbb beszéljünk. Ukrajnai Artúrunk viseli oly nehezen ha valakinek éppen kevesebb ideje van Õrá ("magyar virtus"-mondja), nekem ez nem okoz gondot, így a kérdésemre kapott "nemigazán tudom, szerintem a bal elsõ lámpa mögött" válasz után köszi és csá. Egyébként a Cmax elektromos szervóval mûxik- így persze nehéz ellenõrizni és lecserélni vétel után a szervó olajat. A kocsival egyébként kaptunk egy készlet zsír nyári gumikészletet a árban. Szerintem összesen úgy egy gurigával vagyunk beljebb. :-))) Ilyesmi - több témát érintõ - hsz. már megfelel? :-)))) |
aramo69 | 93008 | 2015. március 22. 07:44 | Válasz erre: 93006 |
Szin úgy kívánom!!!! :) "jó reggelt elvtársak! Ébresztõ fel!" Emlékszik még erre valaki? A xrasás jött rám mindig! :) |
Hr.Geiger | 93007 | 2015. március 22. 07:31 |
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) 90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) 91e tulok99 (2015-02-03) 92e Kilos és Skuli (2015-02-27) 93e Hr.Geiger (2015-03-21) |
aramo69 | 93005 | 2015. március 22. 07:12 | Válasz erre: 92997 |
Valamilyen Gábor. Motorozik is! Cross. A falu elsõ felében, ha Dorog felõl mész balra egy utca. Szerintem a faluban ismerik õt. Sõt tuti. Keresd a kárpitos Gábort!
|
albi | 93003 | 2015. március 21. 22:57 | Válasz erre: 92997 |
Sziasztok! Érden van egy kárpitos srác, a 4TX-re õ alakította át a nyergemet. http://www.motorkarpitozas.hu/ Ma nem jutottam messzire, érden volt egy spontán motoros tréning :) ![]() ![]() |
csokabi | 93002 | 2015. március 21. 22:54 | Válasz erre: 93000 |
Az utómunkákkal mi lesz? Az elõbb még annyira pörögtél:)))
|
Hr.Geiger | 93001 | 2015. március 21. 22:31 |
Karex kolléga! A plexi tesztelési lehetõség még tart a 2015-ös szezonban is? :-) |
csanesz | 92997 | 2015. március 21. 22:27 | Válasz erre: 92985 |
Elnézést azt benéztem! Holnap épp Tokodra megyünk, csak jó lett volna valami cím, talán beszélni is tudnék vele. Valami elérhetõséged nincs hozzá? |
Karex | 92996 | 2015. március 21. 22:27 | Válasz erre: 92995 |
Ok, de hol a többi része........ Ez olyan mint egy egy szavas Hsz......... kevés. :D |
csokabi | 92995 | 2015. március 21. 22:26 |
Ha már vadászokat emlegetsz... Ezt múlt héten láttam az egyik ügyfélnél.
![]() |
Hr.Geiger | 92994 | 2015. március 21. 22:23 |
Felhívnám a vadászó kollégák figyelmét, hogy lõjék már el azt a nyamvadt 6 db patront, mert nem szeretnék éjfélig virrasztani! :-))) |
csanesz | 92993 | 2015. március 21. 22:13 | Válasz erre: 92990 |
A végén már csak egy ülést adnak 5 miláért! :))))
|
Hr.Geiger | 92991 | 2015. március 21. 22:03 | Válasz erre: 92990 |
Szégyellhetné a pofáját mindegyik, akik közel 5 millát kérnek az ilyen hulladék minõségért! Ezek mégsem hipermarketes mountain bike-ok vazz! Nekem is tetszett az XTZ, de egyrészt az ára miatt sem gondoltam soha, hogy lesz nekem olyan. A mai motorozásom után meg azt hiszem, hosszú távra rendezkedem be a 4TX-szel. :-) |
csokabi | 92990 | 2015. március 21. 21:57 | Válasz erre: 92989 |
Az ezerkettes XTZ-n meg a hátsó felnibõl törnek ki a küllõk... Mindenhol megy a súly és költségcsökkentés. |
Hr.Geiger | 92989 | 2015. március 21. 21:50 | Válasz erre: 92988 |
Közel sem biztos, hogy 8 évig várt, sokszor visszanyúlnak egy feltárt hiba esetén a gyártók, hogy az ügyfelek komfortfokozata ott legyen a toppon. A németeknél inkább az a fura, amit csanesz frankón megfogalmazott. Tavaly a lengéscsillapítók törtek, mint a ropi, idén meg elõjött ez a kerékagy dolog. A gépek árfekvése viszont nem azt tükrözi, hogy ezt kapd a pénzedért. Egy kínai no name márkánál legyintesz, hogy ez van, de egy több millás bicajnál én is begorombultam volna, ha azt üzenik, ne használjam , mert eltörhet. |
csokabi | 92988 | 2015. március 21. 21:41 | Válasz erre: 92987 |
Ebben egyetértünk. De ha az egyiket eláztatjuk, akkor a másikat ne mosdassuk már ki! A Yamaha is kivárta a maga 8 évét a gázállás szenzorral...
|
Hr.Geiger | 92987 | 2015. március 21. 21:24 | Válasz erre: 92986 |
Ezzel nincs is semmi baj,ez a fair hozzáállás az elbénázott anyagválasztásból eredõ hiba orvoslására. Csak a kezdet volt kicsit döcögõs és nem méltó egy ilyen kaliberû gyártóhoz...
|
csokabi | 92986 | 2015. március 21. 21:19 | Válasz erre: 92982 |
A béjemvé most pont ezt csinálja. Tizenakárhány éves motorokat hívnak majd be.
|
aramo69 | 92985 | 2015. március 21. 21:12 | Válasz erre: 92979 |
Most néztem rendesen meg a linket! Amit mutatsz, az Csongrád megye. A tokodi az Esztergom-Komárom. Bp.tõl északra, kb 45km
|
mati12 | 92984 | 2015. március 21. 21:03 | Válasz erre: 92982 |
Szerintem te félreértettél engem. Én nagy általánosságban raktam be a linkeket utalva arra,hogy a Yamahánál is mint neves motor gyártó cégnél történtek visszahívások. Az igazat megvallva az,hogy az egyik link felsorolásában szerepel a Tdm az nekem szemet sem szúrt,csak azután vettem észre miután Lendvai márkatársatok felhívta rá a figyelmet.
|
aramo69 | 92983 | 2015. március 21. 21:00 | Válasz erre: 92979 |
Én a munkáit konkrétan nem ismerem. Dolgoztam neki (villany, elektronika,) és láttam nála kész motor üléseket. Õ kárpítos. Kérdeztem vállal e áthúzást és kisebb szivacs javítást. Igy ismertem meg.
|
cizi | 92982 | 2015. március 21. 20:40 | Válasz erre: 92920 |
Mati! Igen így van. A 2002-es évjárat is bele esett a gázállás szenzor miatti visszahívásba. A szép az egészben annyi a Yamahától, hogy 2010-ben, nyolc évesen is visszahívták a motort. Az igazi szésége pedig az, hogy ez az egyetlen alkatrész amit a franciák gyártottak bele...és ezt cserélték japánra. |
fazakas66 | 92981 | 2015. március 21. 20:34 |
Csak mert nem jó egyedül gurulni. Na mindegy ha ,ha okos a teló,biztos jobban tudja hogy kell beszurni :)) ![]() |
csanesz | 92979 | 2015. március 21. 20:29 | Válasz erre: 92969 |
aramo69! Õ lenne az? http://tokod.ingatlanregio.hu/szolgaltatas_adatok-485_Javitas_Motorules_javitas_ujrahuzaskarpit_Csongrad_Szeged.html |
dinnyemag | 92977 | 2015. március 21. 20:13 | Válasz erre: 92973 |
Asszem már bele törõdött. Lassan 30 éve tûri a hülyeségeimet:-)))))
|
aramo69 | 92976 | 2015. március 21. 20:13 | Válasz erre: 92971 |
A hétvégén itt a fiam Bendegúz, de hétfõ vagy kedd! Kereslek. :))) Akkor rakom fel.
|
Robi70 | 92975 | 2015. március 21. 20:13 | Válasz erre: 92974 |
Nem Te.... ÉN!!!:))) Te még hallgathatod eleget!:) |
Endruz | 92973 | 2015. március 21. 20:04 | Válasz erre: 92963 |
Dezsõ...Carmen mit szólt hozzá, hogy a banán mellé kipufogó került az asztalra??? :-))))))
|
Robi70 | 92972 | 2015. március 21. 20:03 | Válasz erre: 92963 |
Dezsõ, Tõled ennél rosszabbat nem fogadtunk volna el!:) Kezdhetted volna elölrõl!:))) Szép lett!!! |
Robi70 | 92971 | 2015. március 21. 20:01 | Válasz erre: 92952 |
Joci, szólj ha felraktad! Kíváncsi vagyok a hangjára!
|
Fido71 | 92970 | 2015. március 21. 19:49 | Válasz erre: 92963 |
Ragyog, minta tücsökpics@ja! :))) Szép lett Dezsõ! |
aramo69 | 92969 | 2015. március 21. 19:33 | Válasz erre: 92967 |
Tokod! Most csináltattam az enyémet. Kis szivacs igazítással. Tényleg kicsivel. + new huzat!! 12000e
|
Hr.Geiger | 92968 | 2015. március 21. 19:33 | Válasz erre: 92963 |
Szép munka! Azért látom, a " szuper vatta" be volt vetve az akcióban! :-) Én is ilyennel adnám meg a végsõ " kenetet" majd... :-) |
csanesz | 92967 | 2015. március 21. 19:31 |
Egy közérdekû kérdésem lenne! Reális áron dolgozó motorülés kárpitos Budapest környékén ki tudna ajánlani? A reális ár az 50 000 Ft alatt kis szivacspótlással. |
aramo69 | 92966 | 2015. március 21. 19:29 | Válasz erre: 92963 |
Azt a betyár mindenit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gyönyörûûûûûûûûûûûûû :)
|
csanesz | 92965 | 2015. március 21. 19:26 | Válasz erre: 92960 |
És még fel is sorolta, hogy negyed évre, félévre stb. mennyi a bünti! Amúgy korrekt volt. Nem szívózott. Még mondom is magamban, hogy milyen ritka, hogy egy bevásárló központ parkolójában ácsorognak, hogy végre nem csak átgurulnak Hidegkúton. És erre tessék. Legközelebb kussolok! :) 15 éve nem büntetett rendõr - csak fenyegetett, de az egy lusta disznó volt és a felelõsséget akarta rám kenni. |
Hr.Geiger | 92964 | 2015. március 21. 19:22 | Válasz erre: 92962 |
Cimbi! Ezt a lejárt mûszakit a " szuper traffipax" vette észre? |
dinnyemag | 92963 | 2015. március 21. 19:22 |
Hali! Igaza van Tibornak, tényleg rozsdamentes a cucc. Kész a sikamika:-) ![]() ![]() |
csanesz | 92962 | 2015. március 21. 19:20 | Válasz erre: 92959 |
Igen, ez jó ötlet! Géméles naptárba be is írom, így ha gebasz van a telóval a bejegyzések megmaradnak. Csúnyán benéztem... |
Karex | 92960 | 2015. március 21. 19:13 |
Azt a "tavaly nyáron lejárt" mûszakit elég nehéz kimagyarázni........."Bocsi elnéztem........" Jelentem tesztkör megvolt, Orfû és környéke megtelt motorokkal. |
csokabi | 92959 | 2015. március 21. 19:09 | Válasz erre: 92955 |
Mobilon értesítõ beállít a lejáratott megelõzõ 3. és utolsó hónapra. Nálam az összes jogsimra, igazolványomra és fontos dátumra így van.
|
aramo69 | 92958 | 2015. március 21. 19:07 | Válasz erre: 92957 |
Egy fotót kérnék szépen, hogy milyen lett. Az biztos inspirálna!!! :)))))))
|
Hr.Geiger | 92957 | 2015. március 21. 19:03 | Válasz erre: 92954 |
Hát, kell hozzá idõ, az biztos! Igazából kíváncsi voltam rá, hogy tényleg csak amolyan" vízkõ" szerû bevonat barnul rajt, aztán egy kis helyen ( kb. egy 200 forintos érme nagyságú terület ) nekimentem krómtisztítóval. Pár perc " csiszatolás" után már látszott, hogy jó az irány! :-) Ronggyal letöröltem a krémet és tetszett a látvány. Ekkor viszont nem volt megállás, nekimentem az egész bal felének... Még nincs teljesen kész, de egy délelõttöt rászánva biztos jó lesz! :-) De elõbb a bukócsõ projektet szeretném befejezni, aztán jönnek a többi melók sorban, ahogy a télen a tennivalóim közé felírtam. :-) Bérmunkát pedig nem vállalok, ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia! :-)) |
csanesz | 92955 | 2015. március 21. 18:59 | Válasz erre: 92939 |
Meg volt a véleményem csak néztek a rendõrök. Ááá, 25 -ben megállapodtunk! Õ mondta én káromkodtam és bólintottam. Mûszaki lejárt. (tavaly augusztusban) Mondtam neki, azt hittem idén lesz! Elmosolyodott... Mindegy inkább itthon a környéken kapjon el, mert itt még haza lehet furikázni. De ha balcsin kapott volna el, akkor tréler lenne. |
aramo69 | 92954 | 2015. március 21. 18:49 | Válasz erre: 92941 |
Oszt mönnyi idõbe teleik? Bérben vállalsz ilyet?????? :)
|
Muju | 92951 | 2015. március 21. 18:31 |
Ákos86 | 92949 | 2015. március 21. 17:48 |
Holnap délelõtt is lesz videózás, egy kis terepezéssel egybekötve csak végre nem egyedül megyek :D Vagy ez az útvonal vagy Csákányos fele!
|
Ákos86 | 92948 | 2015. március 21. 17:45 |
Köszönöm a fogadtatást! A meki után van a kocka pálya, onnan fel lehet menni egy földes úton az erdõ felé :)
|
Robi70 | 92947 | 2015. március 21. 17:42 | Válasz erre: 92944 |
Légy üdvözölve megyebéli kolléga! Hol készült ez a jó kis vidi? Magdimnak ismerõs a háttér, de nem jöttünk rá pontosan merre jártál.
|
furfarag | 92946 | 2015. március 21. 17:42 |
Sziasztok. Ha valakit érdekel,holnap(vasárnap)veterán börze lesz Pesten a 18.kerületben, a piac téren.Nem csak veteránokhoz árulnak alkatrészt!
|
Hr.Geiger | 92945 | 2015. március 21. 17:39 | Válasz erre: 92944 |
Szia Ákos! Üdv a TDM -es csapatban! Olvasgassál vissza a fórumban, találsz majd sok érdekességet, amit alkalmazni tudsz majd a motorodon. Balesetmentes szezont az új paripához! |
Ákos86 | 92944 | 2015. március 21. 17:24 |
Sziasztok! Én még új vagyok itt! Fõleg a TDM terén! Idén januárban hoztam el egyet a lábán Veszprémbõl! Életem legjobb döntése volt ez a típus! :) Élmény menni vele! És a héten volt módomban kivinni könnyû terepre is :) Egy kis amatõr videót is alkottam egy okos telefon és egy ragasztószalag segítségével! :D https://www.youtube.com/watch?v=FVt2QsOEeys ![]() ![]() ![]() |
Robi70 | 92943 | 2015. március 21. 17:17 | Válasz erre: 92940 |
Hetekkel ezelõtt feliratkoztam a hírlevelükre, mert nem akarok lemaradni a csizmáról!
|