12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

gezasz 93143 2015. március 25. 20:25   Válasz erre: 93140
Nem Jasszel gépe, nézd meg a #80032 hozzászólást. Nem azért mert törött , más sok minden rajta
    

tulok99 93142 2015. március 25. 20:19   Válasz erre: 93133
sajnos enyémbõl is kitört egy darab, ráadásul pont a tank felõli végén, így most lifeg a menteszéltõl menet közben és még hülye hangja is van... engem is érdekelne mit lehet elkövetni ebben az esetben...
    

sandryder 93141 2015. március 25. 20:19   Válasz erre: 93138
Találtam egy leírást, ami így szól: ha nincs Paypal számlánk és bankkártyával fizetnénk, akkor klikkeljünk a "Don't have Paypal accoount? feliratra! Itt a kártyaszámot, lejárati idõt és a kártya hátulján található 3 jegyü szám megadásával indíthatjuk el a Paypal fizetést. Valószínû hogy ezt a módszert fogom használni. Valakinek van ezzel fenntartása, rossz tapasztalata.
    

tulok99 93140 2015. március 25. 20:18   Válasz erre: 93137
fehér 4tx-bõl nem sok szaladgál ( mondom én, akinek az van ), de ez kísértetiesen hasonlít Jasszel gépére... ha valóban az övé volt, akkor nem nagyon tudsz vele mellényúlni, mert gyakorlatilag új. nemrég lett felújítva a motorja...
    

csokabi 93139 2015. március 25. 20:12  
Kártya nélkül nyitottam én is, de aztán az elsõ értékesítésem alkalmával nem engedte feltenni a hirdetést az ebay, amíg nem rendeltem hozzá egy plasztiklapot.
    

kawa550 93138 2015. március 25. 19:59   Válasz erre: 93132
Szerintem meg semmilyen bankkártya nem kell a paypalhoz, nekem sincs se felvetetve se hozzárendelve egyik kártyám vagy számlám sem. Egyszerûen lehet nyitni paypal számlát, erre a számlára sima utalással lehet pénzt tenni és utána vásárolni. Nekem így van évek óta, az elején még valutában tettem rá az unicreditben(az a magyar paypal számla kezelõ) sima pénztári befizetéssel úgy hogy semmi közöm az unicredithez, de mostanában már csak az otp-s számláról átutalással töltöm fel, elég normális árfolyamokon váltják át a forintot. Azon a számlán csak akkor van párszáz forintnál több ha vásárlást tervezek és átutalás után azonnal el is vásárolom. Ha akarják, nyugodtan feltörhetik, átlagban van egy szûk napjuk hogy eltalálják mikor van rajt pénz, de az se annyi amiért megéri a kockázatot. Arra kell figyelni hogy az árfolyam miatt mindig kicsivel többet kell rátenni mint a napi árfolyam, hogy biztos elég legyen vásárláskor. Perpill 504Ft van rajt.:))))
    

Rian 93137 2015. március 25. 19:23  
Sziasztok most vagyok motor vásárlás elõtt a kiszemeltem egy yamaha tdm 850 törökbalinton szeretnem megvenni ha a közelben lakik valaki aki tudna segiteni a vásárlásban mire figyeljek mit nézzek nagyon hálás lennek vagy ha adnátok pár számot és tudnék beszélni valami szakival azis nagyon jólenne elõre is köszönöm széles utat nektek :)
    

powerflow 93136 2015. március 25. 19:11  
Heten lezajlott a szerviz. Tade kapott uj levegofiltert es az airboxon kiiktattam a legbeomlo nyilas pneumatikus vezerleset. Mar reg meg kellett volna tenni, a moci sokkal finomabban mukodik alacsony fordulatoknal :-)
Kapott uj olajat is Millers oil ZFS 10W40 kerult bele a Yamalube S 10W40 utan, szoval full szintetikus a fel szint. helyett. 50 km probaut utan ugy erzem, hogy a valto finomabban mukodik, es szerencsere nem csuszik! Ami viszont meglepett, hogy az eredeti olajfilter 5JX-13440-00 muanyagbol van (gondolom kompozit), de a filter anyaga vastagabb es minosegibbnek tunik mint a femhazas 4X7-... filternel.

    

Hr.Geiger 93135 2015. március 25. 18:35   Válasz erre: 93133
Itt próbáljad meg:
http://www.sugomotor.hu/alkyamaha.htm

Csak lesz a két motoron olyan mûanyag fedél, ami neked kell!
:-)
    

zsotli 93134 2015. március 25. 18:32  
Nem tud valaki 300 körül papírok nélküli eladó suzuki vitarát?
    

ati5995 93133 2015. március 25. 18:20  
Egy kis segítség kéne:4 TX -re kéne az a fekete mûanyag keret, ami a mûszerfalat és az oldalsó részt takarja-enyém több helyen elfáradt-a csavar furatnál apró darabokra hullott.Ötlet?Valaki tud ilyet,ill. mennyi lehet az új ára?Régebben: úgy emlékszem másnak is volt hasonló gondja. köszi
    

MadBob 93132 2015. március 25. 17:36   Válasz erre: 93131
Még alszámla sem kell! Bármilyen elektronikus fizetésre alkalmas Debit vagy Credit kártyát fel lehet vetetni a PayPal-ba.
    

mati12 93131 2015. március 25. 16:51  
A PayPal-hoz nem kell devizaszámla jó hozzá a forintalapú is. Én úgy csináltam,hogy a rendes számlám mellé nyitottam egy alszámlát is és igényeltem hozzá egy bankkártyát,ezt a bankkártyát regisztráltam a PayPal számlámhoz és ezzel intézem a vásárlásaimat. Elõnye,hogy mindig csak annyi pénzt rakatok rá amennyi az éppen aktuális vásárlásom összege,így nem érhet meglepetés,hogy valami hekker megcsapolja a rendes számlámat. Hátránya,hogy a párom abban a pénzintézetben dolgozik ahol a számlám van,így nem tudok hazárdírozni mert minden kis akciómról rögtön tudomást szerez.
    

sandryder 93130 2015. március 25. 16:34  
Tisztelt Márkatársak!
Köszönöm a webes vásárlással kapcsolatos eddigi infókat, de a fizetéssel kapcsolatosan nem tudom hogy elegendõ-e hogy nekem csak forintalapú bankszámlám van.Vagy nyitni kell hozzá devizaszámlát, PayPal átutalás lehetõségével.
    

mati12 93129 2015. március 25. 07:11   Válasz erre: 93125
Én az elmúlt évek során mát többször is rendeltem tõlük. Ugyanaz mintha az Ebayról vagy valamelyik másik internetes áruházból vásárolnál. Ha teheted akkor PayPal-al fizess és biztos,hogy nem érhet meglepetés.
    

csanesz 93128 2015. március 25. 00:35  
No, meló után ma mindenki elment motorozni? :)
    

kawa550 93127 2015. március 24. 16:44   Válasz erre: 93125
Nem, de az oldalt elnézve nem hinném hogy lenne vele gond. Sokféle bankkártyás meg paypalos fizetési lehetõség van, DHL-el szállítanak, az országok listáján ott van Magyarország is 7.90eur-ért, én nem látok semmit ami aggodalomra adna okot.
Meg elnézve az üzlet képeit, nem olyan ma nyitottam, holnapután nyom nélkül eltûnünk garázsboltnak tûnik.
    

kawa550 93126 2015. március 24. 16:40   Válasz erre: 93124
Az úgy igen sajszkvalitét lenne, marad az álmodozás!:)))))
    

sandryder 93125 2015. március 24. 16:40  
Üdv márkatársak!
Bocsi, hogy megzavarom a hangulatot, csak azt kérdezem, hogy vásárolt már valaki az Fc moto.de webáruházban és megosztaná a tapasztalatát hogy mire kell odafigyelni. Én jelen esetben egy leakciózott Nolan sisakot szeretnék venni

    

lendvai 93124 2015. március 24. 14:22   Válasz erre: 93123
Ez gonosz dolog ám! :-) Délután kettõ után kétszázötven kilométert bevállalni ebben a csalóka tavaszi idõben! :-) De ha lefagyasztasz nekem egy szeletet, akkor ha legközelebb arra járok szívesen elfogyasztom. :-)
    

kawa550 93123 2015. március 24. 14:04   Válasz erre: 93122
Motrod van, én szabin vok, szójjá mikor gyüssz oszt félreteszek egy szeletet neked!:)))))))))
    

lendvai 93122 2015. március 24. 14:00   Válasz erre: 93121
Nem, nem, én az üzenetek hordozója vagyok, a médium, aki segít felnyitni szemed, megkeresni a marcipánt és csinálni végre belõle egy icike-picike kurva tortát nekem! :-)))))))))
    

kawa550 93121 2015. március 24. 13:04   Válasz erre: 93120
Te egy igen rosszindulatú ember vagy. Már odafelé, üres gyomorral is éreztem!:)))))
    

lendvai 93120 2015. március 24. 12:34   Válasz erre: 93118
Gondolkodva ezen a jelenségen nekem még a benzinszint ugrott be, mint lehetséges zavaró tényezõ. Alacsonyabb fokozatban a nagyobb nyomaték miatt kevésbé észrevehetõ, magasabb fokozatban már érezhetõ lehet. A gyorsítófúvóka ugyebár extra benzint spriccel a szívócsõbe, így a benzin mennyisége lehet a gond. De ez csak amolyan hatodik érzék tipp, annyira nem vagyok szakértõ a karburátor mûködésében.
Na meg az is lehet, hogy a sok határmenti fogadó menü miatt már kevés alattad az 500cm3. :-)))))))
    

Karex 93119 2015. március 24. 12:06   Válasz erre: 93118
Sajnos nem segítettél az állapotomon a tortáddal, még mindig csak a nyálmirigyeim dolgoznak, a táplálék beviteli rendszer nem.............:D
A motoros témádhoz: simán lehet valami rezonancia a szívórendszerben, ami ezt okozhatja. Próbáld ki pl légszûrõ nélkül, vagy kissé takart légszûrõvel is.
    

kawa550 93118 2015. március 24. 10:17  
Hogy motoros téma is legyeen: Azt vettem észre kiskawászon tegnap, hogy bármilyen fordulatról szépen megindul(persze azért az 500ccm keretein belül értve, sok váltóhasználattal) de 6000-es fordulatról rácsapva a gázt csak néz és eltart vagy fél percig mire eléri a 7000-et. Ha visszarúgok kettõt, vagy alacsonyabb fordulatról csapom rá a gázt akkor ezt a fordulatszámot úgy lépi át mint a villám, és ha ilyen kínlódás közben párszor elengedem meg rátépem a gázt, akkor eszéhez tér, úgy tûnik mintha a gyorsító fúvóka spricce helyretenné a dolgot. Lehet olyan hogy csak ebben a szûk fordulatszámban nem kap elég anyagot? Vagy csak simán van itt egy lyuk a nyomatékgörbében? 0-ról kigyorsítva folyamatosan gázt tépve úgy hasít torpanás nélkül, hogy még tehénkének is kapaszkodnia kell hogy le ne maradjon, ilyenkor semmit sem érezni ebbõl, csak akkor ha egy ideje már 6000-en áll a fordulatszám. Épp ezért inkább mindig eggyel lejjebb bõgettem, hogy ne ebben a sávba legyen, de hát az nem egészség. Hozzátartozik, hogy ugye ez 25kw-os változat, csak egy karbipucolásnál "kiestek" a szûkítõgyûrûk meg bedugultak a síber határoló furatai, így már teljes gázzal is tud menni. Lehet hogy valami fúvóka se olyan mint a nyitott változat? De akkor üveghangon gyorsítva is érezni kéne, de csak akkor csinálja ahogy fenn leírtam.
    

sagipet 93117 2015. március 24. 10:00  
Ez már tényleg igazinak látszik! :))
    

kawa550 93116 2015. március 24. 09:38   Válasz erre: 93114
Step 3. , már csak a tejszínrózsák hiányoznak a szélérõl, de azt majd csak frissen a gyertyával együtt.:))))) Hogy kigyúrtam magam fotósboltból a múltkori hótehénke óta mi?!:)))))))))))
    

sagipet 93115 2015. március 24. 09:28   Válasz erre: 93079
Nem úgy gondoltam hogy csak a dús keverék okozza, de közrejátszhat már ennyi km-rel. Nem tart sokáig megnézni kopottak-e a tûk, és a kehelycsõ. Az egy másik kérdés viszont hogy ha azokat cseréni kellene, az is belekerülne ennyibe még simán!
    

lendvai 93114 2015. március 24. 09:03   Válasz erre: 93113
Photoshop. :-) Majd ha nálad járva leteszel elém egy szelettel, akkor elhiszem. :-)
    

kawa550 93113 2015. március 24. 08:42   Válasz erre: 93112
Step 2. :)))))))))))))
    

lendvai 93112 2015. március 24. 07:57   Válasz erre: 93111
Szerintem nem is létezik olyan, hogy MARCIPÁN! :-) Mindig csak beszélsz róla, de sose láttam még. :-)
    

kawa550 93111 2015. március 24. 07:26   Válasz erre: 93108
Csak hogy lásd vazze, nem a levegõbe beszéltem, igen, ilyen korán itt vagyok én is a szabadnapomon(!!!!), mert délutánra ki is kell dermedni annak a tortának miután betöltöttem, meg hát ugye a marcipánt(igen Tibike, MARCIPÁN:))))) is rá kell lapogatni a tetejére. Csinálhatnék persze tortát a fórumtalira is, de az legutóbb kb 100 fõ volt, egy tortával csak azt érném el hogy megsértõdne az a 88 ember akinek egy szelet se jutott. :))) Nem beszélve arról, hogy nézne ki miután 500km-t pattogott a hátsódobozban. :)
És scopykám, ha csak a tepsim épsége forogna kockán, má tenném is a képet, de hát itt a testi épségemrõl van szó! Te is sajnálnád ha ennek a gyönyörû testnek bántódása esnék!
Addig is induljunk ki mondjuk ebbõl:

    

Nagern 93110 2015. március 24. 07:15   Válasz erre: 93090
Tegnapi hozzászólásaid bõven kimerítik a kulináris izgatás vétségének fogalmát! Pontos büntetési tételét majd scopy segít meghatározni, de egy marcipántorta elkészítése a TDM-es társaságnak már régóta téma.-:)))))
    

scopy 93109 2015. március 24. 07:12  
Isten éltessen kis Kawa! Üdv a nagyfiúk között!
    

scopy 93108 2015. március 24. 07:10   Válasz erre: 93106
Jól hergelt!

Olvasom, majd észreveszi... Hát hogy legyek így "Jó"?

PÁRIZSI KRÉM
Tortán

Ja! Csoki!

Egyébként Gyula nekünk nem lenne semmi bajunk, ha Zsuzsiról tennél fel képeket... akár a tepsi éppséged árán is.
    

Karex 93107 2015. március 23. 21:11   Válasz erre: 93106
Úgy tapasztalom, ma kulináris élvezetek vannak soron nálad.......
    

kawa550 93106 2015. március 23. 20:10   Válasz erre: 93104
Az az!:)))) Az enyém a kapás lakoma volt a Zsuzsié meg a bicskás. Tennék ide arról is képet, de rajt van a Zsuzsi is, megöl ha engedély nélkül képet teszek ide róla, pedig azon látszik csak méretarányosan hogy mekkorák is ezek a fatálak, amiket az afrikai éhezõk fõtérnek használnának.:)))))
Ja és most ébredtem fel a szundiból!:))))
Most meg még tortát kõ sütni, mert a gyerekem holnap felnõtt lesz. Kurva öreg vagyok vazze! :)))))
Lesz benne marcipán is(igen Tibike MARCIPÁN!!), némi darált mandulával, párizsi meg vanília krémmel. Tetején kis 36%-os tejszín, mert aki megelégszik 32%-al, az hülye. :) Ja és a párizsi itt nem a szeletelve 10 deka, hanem tiszta tejszínben felfõzött csokoládé. :)
    

Muju 93105 2015. március 23. 20:01   Válasz erre: 93104
Ezt az ètlapot csak fèligmeddig olvastam el ès olyan nyomot hagyok magamután mint a csiga.
    

frici105 93104 2015. március 23. 19:43  
Mati! akkor szervezni kell erre egy túrát! :)) http://hatarmentivigado.hu/index.php?lang=hu&t=menu
    

csokabi 93103 2015. március 23. 19:26   Válasz erre: 93098
:)))))))))))))
    

csokabi 93102 2015. március 23. 19:25   Válasz erre: 93096
Még a holdra is elviszem a salátát, ha az ügyfél azt szeretné:)))
    

tulok99 93101 2015. március 23. 19:23   Válasz erre: 93066
Feri! könnyen vau-vau bele, mert nem az én pénztárcám, de ha már így szétszedted, én cserélnék minden gyûrût... ha a hengerfejet meg a szelepeket rendberakják ilyen baráti áron, én máshoz nagyon nem nyúlnék...
    

tulok99 93100 2015. március 23. 19:21   Válasz erre: 93090
Gyula ez nagyon jól néz ki!
    

cxkopi 93099 2015. március 23. 19:14   Válasz erre: 93085
�powerflow!
Maximálisan egyetértek veled, igaz minden szakmai érvnek mondasz ellent, de nálam is bejött. Egy öreg szaki javasolta, megmosolyogtuk de megcsináltuk, mert erõsködött.Hiába, a petró az petró.
( egy öreg moszkvics volt,nem TáDéM, nem ért annyit amibe a javítás került volna.)
    

mati12 93098 2015. március 23. 19:14  
Ez annyira igaz,hogy már többször azon kaptam,hogy a wc-be eszi a másodikat. :-)))
    

Fido71 93097 2015. március 23. 19:11   Válasz erre: 93090
Bozsokon ez hol?
Mi Cákra szoktunk menni, ott is finom, "olcsó" és bõséges az adag.
A mellékhelyiség olyan tiszta és modern, hogy megirigyelhetnék a fullos szállodák is.

http://www.csikocsarda.hu/
    

Endruz 93096 2015. március 23. 19:02   Válasz erre: 93088
Csaba hol jártál te felmentél 4-5000 méterre dolgozni??? :-))))))
    

csokabi 93095 2015. március 23. 18:30   Válasz erre: 93090
Elmész te ám tudod hova! Nem bírok úrrá lenni a nyáladzásomon a kötsög fotód miatt!:)))
    

csokabi 93094 2015. március 23. 18:27   Válasz erre: 93089
Következõ stop után már rendben volt. De jó fotó, nem?!:)
    

Karex 93093 2015. március 23. 18:23   Válasz erre: 93092
:DDD
Már ketten vagyunk......
    

kawa550 93092 2015. március 23. 18:13   Válasz erre: 93091
Bozsokon fordult elõ velem 1x az életben, hogy becsomagoltattuk a maradékot, mert nem bírtunk vele. Ma. :)))))
    

Karex 93091 2015. március 23. 18:10   Válasz erre: 93090
Bozsokon jártam életemben elõször úgy, hogy a vendéglõben elém pakolt adagtól megijedtem.......... azt hiszem azóta sem fordult elõ ilyen velem.......
    

kawa550 93090 2015. március 23. 17:53  
Szerencsére ennél nálunk kicsivel jobb idõ volt ma!:))))
Mit is mondhatnék? Szabadság elsõ napja, napsütés, kék ég, új frizura, motorozás az 56-oson bozsokig, ott kis piros fazéknyi húsleves annyi cuccal hogy megállt benn a kanál, utána meg kis csülköcske, oldalaska a szokásos köretekkel, most meg asszem szundítok egyet....:))))))))))))
    

pandamaci 93089 2015. március 23. 16:32   Válasz erre: 93088
-35 FOK? Nincs kiszakadva a külsõ hõmérõ patron drótja a lökhárítódból?
    

csokabi 93088 2015. március 23. 15:13  
Elég hideg reggelre ébredtem ma...
    

csokabi 93087 2015. március 23. 15:11   Válasz erre: 93083
Mivan veled Tom, álmodozol? :) A kerek ezrekért küzdeni kell vagy egy pofátlan szingli kommenttel elcsaklizni a többiek orra elõl, de nem így elõre lefoglalni. Szedd rendbe ezt a hsz-t! :)
    

jobbkormanyos 93086 2015. március 23. 13:12   Válasz erre: 93065
A gyûrûket kicserélném mind, de az olajlehúzók fognak elkopni elõször, fõleg ,ha újra hónoltatod.
    

powerflow 93085 2015. március 23. 12:33   Válasz erre: 93080
En petroleumot hasznaltam a primera GT-ben, pont a leirasod szerint, es az en esetemben segitett. 5 egysegnyivel volt kissebb a kompresszio a masodik hegerben az SR20DE-ben, az aztatas utan 1 egysegnyire csokkent a kulonbseg a 4 hengerben. Nem is az olaj, hanem a megnovekedett benzin fogyasztas es a teljesitmeny csokkenes tunt fel.
Az aztatas utan viszont kotelezo az olajcsere!!!
    

Kilos 93084 2015. március 23. 12:24   Válasz erre: 93083
Lemaradtam majdnem 1000 hsz-el? - vagy jó elõre lefoglaltad magadnak a 94 e-t! :)))
    

todaytom 93083 2015. március 23. 12:18   Válasz erre: 93007
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
88e Karex (2014-10-28)
89e galoscsabus (2014-12-01)
90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05)
91e tulok99 (2015-02-03)
92e Kilos és Skuli (2015-02-27)
93e Hr.Geiger (2015-03-21)
94e Todaytom (2015-03-22)
    

exup_1 93082 2015. március 23. 11:38  
Sziasztok,

Múlt héten Váci 49 elõtt parkolt fekete 900 TDM-vel, valaki a listáról ?

Üdv,
Ex.
    

kawa550 93081 2015. március 23. 10:29  
Szerintem se a benzin, se az olaj nem okoz kokszosodást! De az égés az igen! Szerintem oltsd el vízzel, hogy ne égjen oszt akkor nem fog kokszosodni!:))))))))))))
    

lendvai 93080 2015. március 23. 10:10   Válasz erre: 93079
A képeket elnézve beugrott a saját ÖT BETÛS autóm olajfogyasztása, ami az eddigi vizsgálódások és tapasztalt emberkékkel történt beszélgetés alapján leragadt olajlehúzó gyûrûbõl adódhat. Meg kell oldanom, eddigi töprengés alapján a blokk szétbontása nélkül nem lehetséges, bár vajákolás és ráolvasás módszerekkel még lehet próbálkozni. Az autó megy, ahogy kell, a kipufogón semmiféle olajos lerakódás nincs, csak némi korom, mégis szopogatja az olajat, ami nem egy nagy tragédia, csak nem kéne, annak ellenére sem, hogy 12 éves. Vannak mindenféle okosságok a neten motortisztító csodaszerekkel, de úgy gondolom nem túl hatékonyak. Van, aki azt a módszert követi a letapadt olajlehúzó gyûrûk esetében, hogy a cuccot egyenesen a hengerbe önti a gyertyanyíláson át, így lassan átszivárogva direktben áztatja a gyûrût, de a normál használati utasítást olvasgatva eléggé agresszív anyagról van szó, így nem lennék nyugodt a fém alkatrészek állapotát illetõen, ha beleborítanám a hengerekbe a löttyöt és hagynám ázni egész éjszaka. De ha valakinek van tapasztalata ez ügyben azt szívesen fogadom. :-)
    

VVLaci 93079 2015. március 23. 08:57   Válasz erre: 93076
Peti! Ennyi koksz nem inkább az olajfogyasztásból adódhat?
    

VVLaci 93078 2015. március 23. 08:56   Válasz erre: 93065
Szép az a hengerfal! :-)

Gyûrût cseréld az összeset!!! És a dugón a gyûrûhornyokat teljesen tisztítsd meg, a gyûrûknek könnyen kell járni! Az olajterítõ gyûrû összeszerelésénél figyelj a csomagolásán lévõ rajzra, a hullámos elemet elem végeit nem kell összeakasztani!
    

VVLaci 93077 2015. március 23. 08:48   Válasz erre: 93034
Szia Zoli!

Küldd már át az oszcilloszkópod elérhetõségét, légy szíves!

Gondolkodom, hogy nekem is kéne egy ilyen kütyü.
    

sagipet 93076 2015. március 23. 07:56  
Ha már így belemerültél Kucsi, nem árt ellenõrizni a karbikat is. Nem evett sokat a gép? A túl dús keverék is okozhat durva kokszlerakódásokat.
    

Suprati 93075 2015. március 23. 00:35   Válasz erre: 93074
Én nem is...:)

A mikrométer mérésével meg vitatkozzál te.:)

Fúrni biztos, hogy nem kell, de ha már így szét lett kapva a blokk, és kap új gyûrût /és nem akarja lecserélni mostanában/ akkor még egy hónolást is megkockáztatnék.

De mivel nekem öt betûs motorom van, nem vagyok tájékozott a gépi munka áraiban... :)))
    

kawa550 93074 2015. március 22. 23:17   Válasz erre: 93073
Ha a gyári hónolás ilyen szépen látszik mint itt a képen, akkor ott sem hordós, sem egyéb kopást nem fogsz mérni.:))
    

Suprati 93073 2015. március 22. 22:07   Válasz erre: 93065
A hengerkopást mikrométerrel tudod csak megmérni /fent-középen-lent, 90 fokos elfordítással/. Ha nincs "válla" az jó, de hordósan is kophat a palást. Gugli->hengerkopás: http://injektor.hu/kezdolap/13-alapok/20-a-motor-mechanikus-vizsgalata-ii
    

Suprati 93072 2015. március 22. 21:50   Válasz erre: 93065
Attól függ, hogy mennyire kopott. A rés nagyságából látszik. Kiveszed a gyûrût és beteszed a hengerbe, vagy csak szimplán megméred a gyûrû szélességét. Szerintem cseréld, nem ez kerül sokba ha már így belenyúltál...
    

Kucsi 93071 2015. március 22. 21:44  
Elég könnyen letudtam szedni a kokszot.Majd megpróbálom a dugattyúkról is. Van mindenféle spraym, az egyik mindig beválik.
    

csokabi 93070 2015. március 22. 21:41   Válasz erre: 93069
Hogyan lehet lekaparni ezeket a lerakódásokat? Ez a kokszréteg elég szépen tud izzani.
    

Karex 93069 2015. március 22. 21:36   Válasz erre: 93066
Csak megnézik mit vettek, meg hogy mûködik, hogy ha baja lesz a tehnikának, meg tudják csinálni majd....:DDDDD
Én kiszabadítanám azt a lehúzó gyûrût, lehet nincs is baja, csak a koksz visszafogja a mûködésben.
Jól néz ki, van mit takarítani belül is.
    

csokabi 93068 2015. március 22. 21:21   Válasz erre: 93066
Szerintem a 140000-hez képest nem néz ki szarul. Tök hibátlan mégsem lehet. Tudom, hogy a költségvetés szab határt minden mókának, de nekem annakidején még azt tanították, hogy gyûrûket szettben cserélünk. Mondjuk sok mást is tanítottak amire most azt mondják hogy hazugság volt...
    

csokabi 93067 2015. március 22. 21:16  
Durván nyomják itt egyesek a karbantartást...:)))
    

Kucsi 93066 2015. március 22. 21:10  
Ha már a hengerfej miatt szedte szét, arról is szólnék.
A benzines teszttel megnéztam mennyire engednek át a szelepek.
A szívó szelepeknél, és végül is 9 szelepnél nagyon enyhe átnedvesedés volt tapasztalható kis idõ eltelte után, vagyis nem tökéletes.Az egyik kipufogó szelepnél viszont szinte azonnal kifolyt a benzin, tehát ez nagyon szar. Arra jutottam, hogy egy ismerõs révén egy tuning mûhelyben felújíttatom.Ha nem lesz más gond, akkor megúszom 15 körül. Az elõzõ beíráshoz még egy kép.
Mindezt úgy nézzétek, hogy 140 000 km van benne.
    

Kucsi 93065 2015. március 22. 20:59  
Szerviz szekci jelentkezz!

Egyre jobban elmélyülök a szelepszár szimmering csere bugyraiba.
Levettem a hengert is.Ha sikerül feltennem a képeket akkor látható is lesz a még gyári hónolás nyoma.Én nem tapasztaltam henger kopást.
A dugattyús képeken viszont van nézni való.A legszembetûnõbb dolog az volt, hogy míg a kompresszió gyûrûk jól mozognak, addi az olajlehúzó gyûrû az be van ragadva.Gondolom nem kellene ilyennek lennie.
A kérdés az, hogy az összes gyûrû csere legyen vagy csak az olajlehúzó?
    

csanesz 93064 2015. március 22. 20:55   Válasz erre: 93059
A középsõ képet látván, egy picit mintha megszaladt volna a kezed! :))))))))
    

SzVZoli 93063 2015. március 22. 20:53   Válasz erre: 93062
Már mutogatom neki,kezd barnából a fekete felé menni !
    

Karex 93062 2015. március 22. 20:51   Válasz erre: 93059
Jól kezded! Nyomatékokra figyelni! Kipuf leömlõt is bontsd, és mutasd meg a vízkõnek rajta ki az úr........ szebb lesz.

Az ülés huzattal más árkategóriát szoktam meg, igaz a minõség is más. A formázását meg saját kezûleg saját fenékre végzem.........
    

scopy 93061 2015. március 22. 20:44   Válasz erre: 93059
Hubasszus!!!
    

scopy 93060 2015. március 22. 20:42  
Jól van na!

Majd figyelek és jó leszek! :-)))
    

SzVZoli 93059 2015. március 22. 20:40  
Helló-sziasztok !
Gondoltam megosztom a mai programom,kicsit szétrobbantottam a gépet!
Próbálom minél jobban megtakarítani,ami laza azt meghúzni ,és ami szivárog mint a szelep dekli megszüntetni!
És ha már ott járok akkor a szelephézagokat is letudni !

    

scopy 93058 2015. március 22. 20:39   Válasz erre: 93056
Annyiért nagyon baráti! Az Elnök úr ülése benne van egy huszasban, pedig félig én csináltam.
    

Karex 93057 2015. március 22. 20:34  
Scopy, akár milyen jól elvan a T fórum nélküled, ha egy láb (mit láb, oszlop) hiányzik, akkor az az építmény ami arra épült, már nem olyan stabil, mint elõtte. Pláne ha nincs cseredarab helyette.
Szóval hajrá, ne kíméld a billentyûket!
Ki volt ma az AMTS-en? Gép a képen lejjebb.
Ezen kívül a kárpitosnál is összefutottam egy "TDM-em van, mennyi az ülésfaragás" emberrel, de túl halk voltam a megszólítással, Õ meg nem figyelt rám.......... amúgy 40......... nem viszem oda, bár a munka tényleg szép, és igényes!

Kipuf tisztításnál alapozásnak jó a fúróba fogható gyenge drótkorong, a javát leszedi, és nem bántja az alapot, aztán lehet finomítani csiszolva, polírozva.
    

csanesz 93056 2015. március 22. 19:48   Válasz erre: 93005
aramo69!

Mekk találtam a "kárpitos" Gábort!

12 -13 -ért vállalja a fazon igazítást és újrahúzást!
    

Hr.Geiger 93055 2015. március 22. 19:19   Válasz erre: 93054
Köszi a leírást!
Az idõigényrõl nem írtál, pedig az is fontos tényezõ, nehogy idõ elõtt feladják a többiek! :-)
4 óránál hosszabb volt, amíg simogattad?
    

dinnyemag 93054 2015. március 22. 19:01   Válasz erre: 93049
Szia!
Erõs vízkõoldó (Pl. BR75), és durva dörzsi, olyan amilyennel a rézcsöveket csiszatolják forrasztás elõtt. Ennél finomabb szivacs nem vitte le. Ez viszont egy kicsit meg is karcolja, de krómpucolóval kijöttek a karcok. Nagyjából. Én a végén még átkentem NevrDull-al, de az már nem hozott látható különbséget. Csodaszert is vettem a lajosból( OptiGlanz...), na az a csapvíznél is gyengébb. Egyszerûen nulla eredményt hozott.
    

csanesz 93053 2015. március 22. 18:47   Válasz erre: 93044
Az autónál nincs is gond a táppal!
Motoroknál zajosabb a táp!
Lehet, hogy nálad nincs ilyen gond.
    

csanesz 93052 2015. március 22. 18:41   Válasz erre: 93037
Errõl van szó! :)
Felesleges grammra készíteni. A minõség súllyal jár! :)))
    

csokabi 93050 2015. március 22. 16:56   Válasz erre: 93043
Ja, meg pár hordó sört is betudnánk vele hûteni, hogy ne szomjazunk a talin:)))
    

tulok99 93049 2015. március 22. 16:38   Válasz erre: 93048
ha már itt tartunk, elmeséled a procedúra menetét? én már próbáltam wudu40-el, krómtisztítóval, zsíroldóval, motormosóval, meg jópár hülyeséggel sikamikálni, aztán levettem, nekiestem a polírozógéppel, de a filc korong nem fért oda sok helyen, aztán félsikernél feladtam... lehet a módszerekkel nem volt baj, csak hamar feladom :D
    

tulok99 93048 2015. március 22. 16:37   Válasz erre: 93043
de nagyon félted hirtelen a ragyogó kipufogód fényét... :D
    

tulok99 93047 2015. március 22. 16:36   Válasz erre: 93041
shoxnál tavaly vettem, 1500 pénz volt...
    

tulok99 93046 2015. március 22. 16:35   Válasz erre: 93038
attól hogy "boldogul" a csapat a véleményed nélkül, többen hiányoltuk már itt az érdekes és hangulatos beszámolóidat, és tapasztalataidat...
    

tulok99 93045 2015. március 22. 16:34   Válasz erre: 93035
Konkrétan dunaújvárosban a fõsulin van is ilyen labor. rengeted bosch terméket tesztelnek itt, mint pl audi mûszerfalak... meg van határozva hogy mennyit kell rezegnie milyen frekvenciákon, meg milyen hõmérsékleteken kell lennei össze vissza állandóan változtatva, és ami terhelést itt kap a próbadarab, az felér nagyjából 10 év standard felhasználással... gyönyörûen ki is jönnek a hibák, akár elektronikailag, akár mechanikai anyagfáradás terén... valóban az a kulcs, hogy költ-e rá a gyártó?
    

tulok99 93044 2015. március 22. 16:30   Válasz erre: 93034
biztosa szúrósak azok a tüskék, de nekem továbbra is benne van az autóban egy rakat led izzó, amit készen vetten, nincs bennük kondi, a tdm-ben is másfél éve ketyeg az elsõ helyzetjelzõben a készen vásárolt led izzó, ami tökéletesen világít, szintén kondenzátor nélkül...
    

dinnyemag 93043 2015. március 22. 15:21   Válasz erre: 93042
Egyre nagyobb játékszerekkel mászkálsz. Ezzel már mindkettõnk motorját elvihetnéd a talira, hogy ne koszosan érkezzünk oda:-))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118