12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 93343 2015. március 30. 19:40  
Sajnos egy szar fékbetét választással ki lehet nyirni hamar a tárcsát. Mondom ezt úgy hogy azzal is tisztában vagyok hogy ennek kicsi az esélye.
    

scopy 93342 2015. március 30. 19:30   Válasz erre: 93303
"valamint elsõ lánckerék csere is megtörtént"

Szerintem sokkal jobban jártál volna szettben cserélve. Elsõ-hátsó lánckerék lánccal. Így szoktuk.
    

Fido71 93341 2015. március 30. 19:29   Válasz erre: 93339
Úgy számolom én is...
De reménykedem a 80-ban is azért.
Keveset használom a hátsót /tudom, öreg hiba/, de valahogy így szoktam meg.
Csak akkor taposok, ha gáz van vagy kis ívû kanyarba kell behúzatni vagy korrigálni az ívet.
Puha betéteket használok, talán az is tol kifelé valamennyit a cserén.

Az ETZ-n a hátsó dob sz@rt se ért és rajtam maradt ez a "stílus", amit nem tudok levetkõzni.
    

kawa550 93340 2015. március 30. 19:22   Válasz erre: 93335
Ja, digis, de ilyen asztali dvd felvevõ, nem tom elküldeni mert csak saját maga tudja lejátszani, valami buzi formátumot használ.
Kibacott jó futam volt, régen láttam ilyent gp-ben. Az elsõ 4-es boly elejétõl a végéig keményen szivatta egymást, az utolsó 3-4 körben meg a Rossi meg Dovi gyilkolták egymást, de ilyen körönkénti 7-8 oda vissza elõzésekkel. Ilyennek kéne lennie minden futamnak oszt 5x annyian néznék. A ducatik meg gumibogyó szörpöt ittak vagy mijja fax, kanyarban is mentek mint az állat, célegyenesben meg valami kegyetlen módon hagytak ott mindenkit, közel 360-as végsebességeket mentek, az bazze 130-al több, mint amennyivel én életemben mentem! :)))))))))
    

night-rider 93339 2015. március 30. 19:22   Válasz erre: 93338
tomi!akkor az pont félidõs
    

Fido71 93338 2015. március 30. 19:09   Válasz erre: 93328
Nekem a hátsó tárcsában több, mint 30ezer van, de semmi baja még. /mondjuk csak túrákra használom, nem ingázásra/
20ezer alatt rohadtul kell tiporni, hogy csere-érett legyen.
    

Fido71 93337 2015. március 30. 19:06   Válasz erre: 93330
Má' mengin' piros? :))
    

Fido71 93336 2015. március 30. 19:05   Válasz erre: 93318
Motoron ülve még sosem néztem, hogy mennyit "mozog" a lánc.
Terheletlenül beállítom és annyi...
    

ati5995 93335 2015. március 30. 18:56  
Kawa.Felvetted a digirõl v. hol lehet megnézni????köszi
    

Fido71 93334 2015. március 30. 18:50   Válasz erre: 93307
A gumigyûrûket én csapágy boltban vettem méretr 2 éve.
2 garnitúrát vettem.
A nagy 120 forint körül volt darabja, a kicsi meg 80, ha jól emlékszem.
Az tuti, hogy 500-ból kijött a négy darab.
    

night-rider 93333 2015. március 30. 18:46   Válasz erre: 93330
egy jó szakács mindenhez ért)))
    

kawa550 93332 2015. március 30. 18:20  
Mostan pedig megtekintem felvételrõl, ahogy a dottore lenyom mindenkit a pitsába!:))))))))))))))
    

kormi1313 93331 2015. március 30. 17:59  
Bajsza meg!
A kézenfekvõ dologra nem gondoltam!
Lécezés!
Hogy nem jutott eszembe!
    

kawa550 93330 2015. március 30. 17:39   Válasz erre: 93322
Nem tom, én inkább azt szoktam nézni tolómérõvel, hogy a keréktengely mennyire van a villa végétõl mindkét oldalon, ez általában egybe esik a rovátkákkal is, csak azért a mérõ pontosabb mint a jelölés ha pl pont 2 rovátka közé esik a jó feszesség.
A villától való keréktávolság méregetést(már elnézést) buta gondolatnak tartom ez ügyben, legalábbis addig, amíg valaki ide nem tesz elém egy gyári okiratot arról hogy az a villa biztosan nem asszimetrikus. Mert attól hogy a villa nem szimmetrikus, és nem egyenlõ a távolság mindkét oldalon a gumitól, attól a kerék még simán futhat a gép középvonalában a helyén, nekem pl gyárilag mindkét keréknél van elõl egy, hátul kettõ kb 2-3 centis hézagoló tuskó ez ügyben.
Ha az egy nyomon futást akarjátok ellenõrizni, akkor az alább leírt léces módszer, csak ne girbe gurba fa léccel, hanem 2m-es aluléccel csináljátok., vagy még ki is lehet zsinórozni, de az kicsit bonyolultabb. A képeken látszik, akkor van pont a helyén a zsinór, mikor a kis papír darab épp hogy ki nem esik alóla a hátsókeréknél.
    

pandamaci 93329 2015. március 30. 17:28   Válasz erre: 93326
Végeredményben ugyan az. Csak a kb25cm es lánckeréken 1-2 mm eltérés a 3méteres bramac léc végén lényegesen határozottabban lesz látható:))
    

jobbkormanyos 93328 2015. március 30. 17:23   Válasz erre: 93327
Látom 22ekm, lehet sokat használta a hátsót .
    

jobbkormanyos 93327 2015. március 30. 17:19   Válasz erre: 93324
Nem tom mennyi km van benne, nekem 25ekm-nél kellett a hátsót cserélnem.
    

jobbkormanyos 93326 2015. március 30. 17:18   Válasz erre: 93322
Azt szoktam nézni, hogy a hátsó lánckeréken a lánc középen fusson.


    

pandamaci 93325 2015. március 30. 17:15   Válasz erre: 93322
Szerezz be egy egyenes ,bramac, tetõlécet, ami hosszabb mint a motorod. Egyik (legegyenesebb felét) felét jelold meg, és ezt szoritsd a hátsó kerék bal, majd jobb oldalához. Aztán nézd meg hogy az elsõ kerék mindkét oldalán egyforma, és párhuzamos-e a léc melletti távolság.. Ha nem ilyen,vagy ilyenre a láncfeszítõkkel nem állitható be, úgy valami görbe..pl 2 nyomon fut a gép.
    

Vandis 93324 2015. március 30. 17:05   Válasz erre: 93323
Ezt én is néztem annak idején. Felhívtam õket, de nem tudták, hogy nem gyári a hátsó féktárcsa. Így már addig el sem jutottunk, hogy miért nem az.
Persze lehet attól még jó a motor.
    

dcsaby 93323 2015. március 30. 16:33   Válasz erre: 93304
Itt van egy 900-as. http://www.bajnokmotor.hu/termekeink/hasznalt-motorok/yamaha-tdm900-545.html
    

kormi1313 93322 2015. március 30. 16:32   Válasz erre: 93318
Szevasztok!

Nekem is van ilyen problémám. A múltkor megmértem a kerék távolságot a lengõ villa szélétõl és két centiméter volt a különbség . El kellett döntenem, hogy a villához állítsam a kereket vagy a láncfeszítõt állítsam egy szintre. Annál maradtam, hogy a kereket állítottam középre, viszont így a láncfeszítõ jezése szerint nem egyforma.
Észrevettem közben ,hogy a belsõ fékdugattyú be volt szorulva. Letakarítottam, lespréztem és megjárattam, aszem jó lett mert nem szorul.
    

Vandis 93321 2015. március 30. 15:54   Válasz erre: 93312
Ú, ezt megfigyelem! Köszi!
    

Flenegen 93320 2015. március 30. 15:43   Válasz erre: 93319
Nem tudom hol voltál szervizen, de sajnos ez a magyar valóság! Valamit megcsinálnak, majd szarik rá , hogy valami gondod van és persze én húzzak a picsába, hogy gondolom én hogy az Õ botkezû hozzá nem értõ alkalmazottja elbaszhat valamit.

Én is hibázhatom a munkámban, mert sajnos ez mindegyikünkel elõfordulhat. Aki ezt cáfolja az még magának is hazudik, de hogy vállalja a felelõsséget is esetleg az már smafu!
    

Vandis 93319 2015. március 30. 15:27  
Ja és a másik fontos szabály: minden szerviz elõtt fotókat készíteni arról a részrõl, amihez hozzá fognak nyúlni, vagy bármilyen okból a szerviz kezébe fog kerülni egy alkatrész.
    

Vandis 93318 2015. március 30. 15:24  
Egy szomorú történetet szeretnék megosztani veletek, amibõl én is sokat tanultam, és az eddig állandóan csak pofázott "ezentúl majd..." most már tényleg szigorú és betartandó szabállyá fog elõlépni.

Gumit cseréltettem 3 hete. Azóta több száz km-t tettünk meg az új gumikkal. Rutin ellenõrzés, láncfeszesség. Látjuk, hogy az egyik oldalon 1 teljes nagy rovátkával kevesebb van, mint a másikon. És valóban. A láncon is látszik, hogy a fogaskerék a bal oldalát éri és a gumin sem középen van a menetcsík. A láncfeszességet állító csavarok lazák, az egyik teljesen visszacsavarodva.

Elõzmény. Már a gumicsere másnapján éreztem, hogy melegszik a hátsó féktárcsa. Akkor hiába néztük, nem vettünk észre semmit, arra gyanakodtunk, hogy utazom a fékpedálon (kicsit lejjebb kéne állítani). Bár én úgy gondoltam, hogy tudnék róla, de belenyugodtam. Az ég világon semmit nem éreztem egyébként belõle. Pedig vezetéstechnikai tréningen is voltam közben a motorral (biztosan jót tett neki a vészfékezés...is).

Visszavittem az ominózus helyre (aminek a fõ profilja a gumicsere), természetesen 100%, hogy nem miattuk történt a dolog, mert õk a láncfeszesség állító csavarokhoz nem nyúltak. Bõr õszintén szólva nem tudom, hogy éppen az a csavar tartja-e helyén a kereket. Ráadásul hiába bizonygattuk, hogy ferde a kerék, csak harmadszori szemrevételezésre látták be, hogy valóban az, addig meg akartak gyõzni róla, hogy márpedig nem az.

Azt nem értem, hogy ha mi biztosan nem nyúltunk hozzá, viszont mentünk a gumicsere elõtt problémamentesen 5000 km-t, majd gumicsere után rögtön jelentkeztek a bajok, akkor mitaf.tól ferdült el a kerék?

Visszarakták egyenesbe a kereket, de szerintem túl feszes lett a lánc. 2 cm-t mozog össz-vissz, úgy, hogy csak én ülök rajta. Ezen kívül forrósodik a hátsó féktárcsám, gondolom most kopik vissza.

Tanulság nekem, amit már annyi szerviz után megfogadtam. A TELJES mûszaki ellenõrzést végigcsinálni tüzetesen és részletesen minden egyes indulás elõtt még a szerviz ajtajában! Annyi minden volt már, az ABS hibától kezdve a nem mûködõ féklámpán keresztül a leesett kartellgázcsõig (vagy miafranc). Borzalmas, hogy ennyire nem lehet már megbízni senkiben.
    

dcsaby 93317 2015. március 30. 15:22  
Nekem is ez volt a szándékom, de sem a csapágyboltban sem hidraulikás boltban nem kaptam megfelelõt. Igaz nem vittem a fedelet, de a méreteket tudtam.
Maradt a gyári.
    

kawa550 93316 2015. március 30. 15:16   Válasz erre: 93314
Én se szoktam ezeken a gyûrûkön rugózni, bemegyek a csapágyboltba az olajszûrõfedéllel oszt erre adjatok valamit srácok. Eddig még mindig találtak passzentosat, sose került 1-200ft-nál többe.
    

kawa550 93315 2015. március 30. 15:14   Válasz erre: 93305
Csak azért volt némi aggodalom, mert még a hivatalos forrásokon is az van hogy kell a törzskönyv is, közben meg a lófaxt kell.
Gugli ezt dobta fel találatnak mikor néztem, 2012-es adatok. http://www.gyongyos.hu/okmanyiroda/gepjarmu/96-szinvaltozas

    

jobbkormanyos 93314 2015. március 30. 15:13   Válasz erre: 93313
Vazze ez 5x annyi, mint boltban.
    

dcsaby 93313 2015. március 30. 15:09   Válasz erre: 93307
1100Ft és 300Ft . Nem occsó, de legalább drága.
    

jobbkormanyos 93312 2015. március 30. 15:07   Válasz erre: 93309
Val.szeg nem tûnik el, hanem alul a kinyomó tengelyen levõ rugó veszi fel a holtjátékot, hátrább megy a bowdenakasztó kar.
    

jobbkormanyos 93311 2015. március 30. 15:02   Válasz erre: 93310
Yamaha ?
    

Vandis 93310 2015. március 30. 15:00   Válasz erre: 93307
Mi most olajcseréhez vettünk gumigyûrûket, 7-800 forint volt darabja.
    

Vandis 93309 2015. március 30. 14:58  
Sziasztok!

Nekem is mûvészi kérdésem lenne. Véletlenül vettem észre, hogy ha jobbra, végállásba fordítom a kormányt, akkor eltûnik a kuplungkar holtjátéka, eléggé felszül a bovden. Viszont ha engedek rajta, akkor túl nagy a holtjáték. Igazából még sosem néztem meg ezt így egyik motornál sem, lehet, hogy normális jelenség?
    

jobbkormanyos 93308 2015. március 30. 14:58   Válasz erre: 93303
A lánckereket elnézve, a régi jobban néz ki mint az új.
    

jobbkormanyos 93307 2015. március 30. 14:55   Válasz erre: 93303
Mennyi volt a két gumigyûrû, ha nem volnék in............., de vagyok ?
    

jobbkormanyos 93306 2015. március 30. 14:53   Válasz erre: 93302
Nálam két éve nem vették észre, hogy nem szürke, hanem piros , én meg nem eröltettem, most sem fogom .
Halódik a gyári akksim, élt 10évet, lett occó lengyel helyette.

    

Flenegen 93305 2015. március 30. 14:53   Válasz erre: 93302
Mondtam neked Mester, hogy ez így lesz! Mûszakin a motor adatlapos lett, és ennyi. Nem kell külön NKH meg hasonló feles körök!
    

Flenegen 93304 2015. március 30. 14:51   Válasz erre: 93299
Köszi a tanácsot, de Õ ragaszkodik hozzá, hogy a korábbi motornál idõsebb ne legyen, az pedig 2008-as volt. Marad a 900-as, preferáltan az ABS-es változat.
    

dcsaby 93303 2015. március 30. 14:50  
Sziasztok.

Tavaszi csinosítgatás mellet olajcsere, új gumigyûrükkel, valamint elsõ lánckerék csere is megtörtént .
Csak a jó idõ hiányzik.
    

kawa550 93302 2015. március 30. 14:37  
Na, hálisten nem kell a törzskönyv a színváltozáshoz, KF-hez se kell menni, Dendóék is átírhatják a színt, csak nem õk ragasztják fel a matricát a rendszámra hanem majd az ocsmányiroda. 6 rugó a kõccség, mûszakira meg úgyis vinni kell, az nem extra kiadás. Nagy az öröm, mert sehol se találom a törzskönyvet. :))))
Már meg is rendeltem az elsõ gummát, mert az már kuka, néhol eltûnt már a minta meg már kicsit kockás is. Misi PR4 GT lett a kiválasztott, már csak azért is mert hátul is faxa, meg épp most olvasom a revüben hogy megint a PR4 nyerte a túragumi tesztet, csak egy kicsivel hozták ki jobbnak a tesztgyõztes PR4-et, mint az utolsó elõtti, csak az avont megelõzni képes Z8-at. Mondtam én hogy jójjaz a mecceler.....:))))
Nem mellesleg fél órája ültünk 4-en az ocsmányirodában, se ki se be senki, öreg nyugdíjas néne kérdi hogy tudják ezek ott benn egyáltalán hogy híni kéne bennünket azzal a sorszámos géppel? Az elsõ sorszámos fiatalember kicsit kacarászva mondta hogy biztos, de azért megkérdi. Bement hívás nélkül hogy van-e rendelés má elnézést? Ó, hát már annyi az idõ?! (fél órája kezdõdött az ügyintézés a nyitvatartás szerint) Na, innentõl kezdve 5 percen bellül végzett mind a 4 ügyfél. Azé bexarás ami ott megy vazze!:))))
    

Fido71 93301 2015. március 30. 14:13   Válasz erre: 93298
A túraplekó merevítését-megtámasztását figyelgetem....
    

aramo69 93300 2015. március 30. 13:38   Válasz erre: 93290
Sokunké, de az enyém is csinálja. Full ra rendbe lett téve, még is! Már nem foglalkozom vele. Kanyarokban, út bordákon, minden hogy, alapon jól mûködik! A gumi sem kopik pikkelyesre! Te hát így jó...........:)
    

Karex 93299 2015. március 30. 13:00   Válasz erre: 93296
A barátodnak azt javaslom nézze meg a 3VD-4TX-900 típusokat is. Erõben élményben nagyon hasonlóak, árban nem. Úgy látom inkább 4TX van piacon, a 3VD kevesebb, a 900 még ritkább.
Nekem pl 4TX a favorit, elékelt fõtengely(V motorhang), és a formavilága miatt is. A 900 már szögletes nekem kissé.
Szóval beltartalomra mind jó, külsõleg meg ízlés dolga....:D
    

Flenegen 93298 2015. március 30. 12:55  
HELP

Nem ismeri ezt a gépet valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_szalon_allapot-8807224
    

jobbkormanyos 93297 2015. március 30. 12:39   Válasz erre: 93287
10W fork oil. A márkája mindegy. /Van a legolcsóbb duplájáért is, biztos kétszer jobb ! /
    

Flenegen 93296 2015. március 30. 12:23  
Tegnap elmentem egy kedves barátommal motort nézni. rájött hogy a seggrakéta helyett inkább túramotort szeretne. Tegnapig szinte kizárólag a 2008 utáni DL650-eket nézte. Délután odaérünk az ominózus címre. A kedves eladó löki a szokásos dumát. Mondom neki, hogy kipróbálnánk, mert ugye a garázsba a fal mellett sok mindent nem látni.
1, a motor nem indul
2, 15 perc töltés után nehezen de bepöffent.
3, olyan koszosan volt a motor elrakva, hogy mondtam én rá nem ülök. Az utolsó esõben történt motorozás nyomai látszottak, ami ugye az akksiból kiindulvA NE 1-2 HETE VOLT.illetve a telefonban makulátlan motor tele volt karcokkal és fényzési hibákkal ( leverve a festék több helyen is apró pöttyökben )
4, hiába volt jó áron,tele extrával a navitól a bukócsövön át minden, mégis elment a kedve az embernek tõle. És egy forintot sem tudtunk alkudni a feltárt hibák miatt.

Otthagytuk és nem foglakozik vele többet a cimbi. Mondja nekem, hogy milyen motort ajánlanék???

Hát mi mást mint TDM. Azóta nézegeti. Jó 900-ast nézeget, remélem sikerül találnunk. Gábor motorját ajánlottam legalább jó helyre kerülne:)

Meglátjuk...
    

gezasz 93295 2015. március 30. 12:04   Válasz erre: 93290
Szerintem meg kevés az olaj a telószárba. Igazából nem a köbcenti a lényeg a telóolajnál, hanem a szint. Jobb manuálokban az is megvan adva, hogy hány mm az olajszint.
    

VidiApa 93294 2015. március 30. 11:58  
Kell a félretett pénz :)
Láttam egy 850 4TX-et (zöld) a motoros akadémia kezdõ kurzusán innen valaki?

    

vasutas 93293 2015. március 30. 11:53  
No és ma én is elkezdtem a felkészülést a motoros szezonra !
Elõvettem a térképeket és megszámoltam mennyi eurót tettem félre a télen ,,-:)))
    

vasutas 93292 2015. március 30. 11:47  
Az én telóim is kattognak keresztbordákon . Errõl beszéltünk már régebben, hasonló hangokat hallat sokunké . Új korában azonban ezt nem csinálta, talán 40ezer kilométertõl hallom .
Mikor két éve széthúztuk a telólakat olajcsere miatt, még a kopott csúszóperselyek általi lógásra is gondoltunk, de akkor nem volt idõnk ezeket a perselyeket cserélni, így nem vagyok biztos benne, hogy azoknak van e köze a kattogásokhoz .
Az elsõ sorban mi is a rugóra gondoltunk ,,
    

VidiApa 93291 2015. március 30. 11:34  
Beszéltem a szerrelõmmel Õ a rugóra gyanakszik.
    

lendvai 93290 2015. március 30. 11:31  
Valami kattanásfélét én is hallok olykor, amikor felüt a teleszkóp, néha akkor is, ha álló helyben nyomom össze. Az olaj nálam tuti, hogy rendben, mert 12 000 km-rel ezelõtt lett cserélve, két éve, amikor megvettem, akkor szerintem pár hónapos volt benne az olaj és ugyanúgy elõfordult a hang. Én arra gyanakszom, hogy a rugó ütõdik olykor a teleszkópcsõ falának. Lassan nyomva össze nem hallani semmit. A 4TX is csattogott néha egy-egy kátyúnál.
    

VidiApa 93289 2015. március 30. 09:42  
Nem igazán érzem, a különbséget bár nem rég puhítottam a futómûvet mert a kátyukon elpattogott. Én is az olajra tippeltem elsõre, hogy nem csillapít rendesen.
    

csanesz 93288 2015. március 30. 09:26   Válasz erre: 93287
Addig jó amíg nincs gond! :)))

Mármint ellenállás különbséget nem érzed?
Mert az elfáradt olajtól is lehet!
    

VidiApa 93287 2015. március 30. 08:56  
Szép jó reggelt uraim!

Egy kis segítségre lenne szükségem TDM900 elsõ teló terhelés váltáskor kattan egyet, de nem érezni komoly gondot.
Esetleg valakinek tapasztalat ötlet?
A másik egyszerûbb kérdés milyen olajat rakjak a telóba?
Elõre is köszönöm az infókat!
    

csanesz 93286 2015. március 30. 02:20   Válasz erre: 93280
desperado25!

Küld rá az irányjelzõt!
Amelyik kattog azaz. Érezni is lehet, ha megtapizod! :)
    

Karex 93285 2015. március 30. 00:25  
Bevésve.
http://tdm.url.ph/TDM/html/index.html
    

desperado25 93284 2015. március 29. 22:18   Válasz erre: 93283
Azokat ! Lassan kezd olyanná lenni ahogy már nekem is tetszik. Ma sikerült álló helyzetben eldõlni vele... Holnap index szerelés. Örököltem egy szettet ingyé!!

    

Karex 93283 2015. március 29. 22:04   Válasz erre: 93279
Ez még mindig jól néz ki! Gondolom a szénszálas sárvédõket kéne nézni, de a tekintetemet elvonzza a nagy orr.... :D, meg a fényes kipuf..... :D
    

lendvai 93282 2015. március 29. 21:53   Válasz erre: 93280
A nyereg alatt keresd, gyárilag Denso vagy Nippondenso és FE246BH típusjelzés van rajta.
    

Karex 93281 2015. március 29. 21:53   Válasz erre: 93280
Ott van a tank csavarja alatt, leszeded az ülést és látod.
Igen, ledes automata kell a ledekhez. Viszont az alkalmas a rendes izzóhoz is, ha késõbb visszatennéd a gyárit.
    

desperado25 93280 2015. március 29. 21:45  
Ki tudja, hogy hova rejtették a 4TX index reléjét? Valami ledes villogót kellene feltenni, amihez külön Led relét kell beépíteni, ha nem akarok vacakolni ellenállásokkal...
    

desperado25 93279 2015. március 29. 21:11  
Üdv!
Ma megtudtam, hogy a wiskey milyen jó hatással van rám!
Sikerült ismét csinosítani a gépjárgányon.. ja meg letörni a jobb elsõ indexet, de az a következõ mese...
    

kawa550 93278 2015. március 29. 20:55   Válasz erre: 93276
Nem sokáig kõ má a fotósboltossal bohóckodni matricailag, már a múlt héten megrendeltem csak még nem ért ide.:)
    

VVLaci 93277 2015. március 29. 20:53   Válasz erre: 93272
cép lett! :-))))))))))))))))))
    

Karex 93276 2015. március 29. 20:49   Válasz erre: 93275
Fehér ló- fehér ló, de koszos az alja!!!
Igencsak meg kéne pucolni azt a leömlõt, meg bemártani festékbe a középdobot........
Amúgy szépen bebújtatta a hátsó matricát a csomagtartó mögé!
A tank/idom rést is megcsinálja, akkor már hihetõ is lesz a cucc!
Oszt mekkorát néz majd a csapat, mikor egy szép fehér csíkos pirossal jön a talira...
    

fazakas66 93275 2015. március 29. 20:38  
Megáll az ész,ez a sukár csávó fehér lovon fog közlekedni........bajba lesznek a szép jányok :)))
    

aramo69 93274 2015. március 29. 19:56   Válasz erre: 93227
Köszönöm!!!! :)
    

kawa550 93273 2015. március 29. 19:49   Válasz erre: 93270
Nekem van, látszik is itt az új fehértehenes képen ott elõl a kerék közepén ahol vége a telónak!:)))))))))))
Eladót a bontókban kapsz, én 6 rugóért vettem anno.
    

kawa550 93272 2015. március 29. 19:46   Válasz erre: 93269
Nem tom mirû beszísz...... :)))))))
    

jobbkormanyos 93271 2015. március 29. 19:32   Válasz erre: 93266
Az elsõ. A fejidom meg a tank között nem szakad meg a matrica.
    

kislevi 93270 2015. március 29. 18:13  
Sziasztok!3vd-s társakhoz szólnék,kis segítségkéréssel!Véletlenül nincs valamelyikõtöknek kilométeróra "jeladója"?
    

Robi70 93269 2015. március 29. 17:49   Válasz erre: 93266
Szasztok!
Nida´. A zöld karikában lévõ csücsköt nem vetted észre fotósbóltoláskor!:))
Úgyhogy az!
Ha a másik is az, akkor profi lettél retusálásból!:)))
    

Hr.Geiger 93268 2015. március 29. 15:36   Válasz erre: 93266
Kéne rá az a piros felnicsík, akármilyen " Koncsitásnak" is érzed! :-))
Túl szürke az alja, na.
Amúgy képrõl egész ügyes munkát végeztél, kíváncsi vok, közelrõl milyen?
Hamarosan elugrok majd megnézni!
:-))
    

csokabi 93267 2015. március 29. 15:23   Válasz erre: 93266
Mindkettõ kamu, nincs sehol a birka!:)
    

kawa550 93266 2015. március 29. 15:08  
Na, tessenek eldönteni melyik az eredeti meg melyik a fotosopp.:))))))

    

Flenegen 93265 2015. március 29. 14:30  
A yambitsrõl rendelt már valaki?
    

Flenegen 93264 2015. március 29. 14:26   Válasz erre: 93263
Tedd félre mert még jó lehet bármire:)
    

kawa550 93263 2015. március 29. 14:08  
És akkor most tudományosan is bizonyítanám, hogy az emberi hülyeség határtalan.
Az öregek még emlékeznek talán, hogy eccer az évadnyitóra menet elfolyt az összes olaj a hátsótelómból, akkor vettem helyette egy szép sárga rugós 4tx telót 20 rugóért.
Ma meg feltúrtam a tdm-es dobozt hátha találok benne egy ilyen kis gumi bizbaszt a hátsó idom bepattintós füléhez. Gumit azt nem találtam, valami mást viszont igen.....
    

kawa550 93262 2015. március 29. 14:05   Válasz erre: 93260
Az attól függ hogy mitõl lóg. Ha sok idõm lesz, akkor valami olyasmit terveztem hogy a balaton-felvidéken át, ha kevés akkor lezúzunk ótópályán.
    

gezasz 93261 2015. március 29. 11:56   Válasz erre: 93250
Robi70!
En megyek csak nem iratkozom fel mivel nem leszek ott alvos.
    

tulok99 93260 2015. március 29. 10:49   Válasz erre: 93257
hát, meglátod hogy alakul. ha jöttök, mi az útvonal? ha nem nagy kitérõ jöhettek kicsiny falum felé, ebédelünk egyet, aztán együtt továbbmegyünk...

( ez mindenkinek él, aki útbaejt minket odafele menet )
    

tulok99 93259 2015. március 29. 10:47   Válasz erre: 93258
éppen attól jó!
    

Karex 93258 2015. március 29. 10:27   Válasz erre: 93251
Köszi!
Én pl nem írom fel magam, mert azt az idõt még meg kell élni..........
De ha tudok ott leszek.
Tulok, köszi, igyekeztem, de azért ez sem egy cnc maróval számítógépen megalkotott darab. Benne van egy kis darab belõlem....:DDD
    

kawa550 93257 2015. március 29. 10:03   Válasz erre: 93254
Valahogy a pénteket legalább meg kéne csípni egy hellósziaszevasztok-ra, lehet hogy akkor kell majd visszamennem a kórházba egy kontrollra? Arra nem mondhatnak nemet.....:))
    

tulok99 93256 2015. március 29. 08:55   Válasz erre: 93227
gratulálok! ez is szép munka nagyon! mintha gyári lenne...
    

tulok99 93255 2015. március 29. 08:50   Válasz erre: 93219
ugyvan... bár én honnan is tudhatnám...
    

tulok99 93254 2015. március 29. 08:50   Válasz erre: 93215
Néééda wazze!!! mégegy albínó batman! Gyula jelentõsen javult a ps felhasználói tudásod! talin így már állhatunk egymás mellé majd ( meeee azé remélem csak odaértek )... :D amúgy szép lesz nagyon, grat!!!
    

tulok99 93253 2015. március 29. 08:46   Válasz erre: 93199
Nekem is van két ugyanilyen kisszékem csak pirosban, ezen ülve szoktam simogatni a gárzsban a tádét... nem találunk ki ezeknek is valami egyenszínt?
    

tulok99 93252 2015. március 29. 08:38   Válasz erre: 93168
számla kérdés...
    

Robi70 93251 2015. március 29. 08:25  
Szasztok!
Eddig 27 motor és gazdáik jelentkeztünk a talira. Alig több, mint a tavalyi fele.
Lehet, hogy 4 évente van rajzás, mint a cserebogaraknál?!:)))
    

Robi70 93250 2015. március 29. 08:21   Válasz erre: 93247
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854)
2015. 05. 08-10.
Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping
Megyek:

Robi70 és Magdi
Endrúz és Szilvi
Andi és Scopy
Ildi és Kilos
Saci és Laci
Lala56 és Hajni
Betti és Fidó
Kawa&Tudike
Mex és Tündi
dinnyemag és Carmen
Kucsi + Teca
Évi+Aramo69
Mariann&Tomhahn
Rita+Lendvai
Ati 5995 és Csilla
Jónás Zoli és Zsuzsa
yamaszaki&Tündi
Tulok99+Petra
fazakas66+Ami
Alex50 és Éva
Godisme71 és Petra
vikusz+Bea
István170 és Judit
Csanesz
TDMgirl+ura :)
Ari és Laci
Hajtó
    

scopy 93249 2015. március 29. 07:32   Válasz erre: 93246
Jól hergelt!

Nagy szomorúság ah' mi Gyulánk! Ha Te sem... akkor az apító atyák... ahogy hallom...

Urak! Ti õs(z) tádényúzók !
Tessenek legalább meglátogatni a találkozót, amit Ti kezdtetek anno! Persze azért van elfogadható indok is, csak kevés!

Van pld akit elküldünk Albániába meghódítani az elmaradottakat! ... vagy mégsem azok?

Megtudjuk


    

Karex 93248 2015. március 29. 01:07  
http://tdm.url.ph/TDM/html/index.html
Frissült, ha lesz találkozó infó azt is feltolom este.
    

Karex 93247 2015. március 28. 23:58  
Ha már itt tartunk, dobja be gyorsan valaki a legutóbbi találkozós HSz-t, légyszi!
Nem vagyunk barátok a keresõvel, a visszaolvasási képességem meg korlátozott........ :DD
    

kawa550 93246 2015. március 28. 23:18   Válasz erre: 93244
Na bazze. Én valamiért május végére emlékeztem. Na, akkor igen nagy esély van arra hogy nem megyünk, mert azon a héten hétfõn megyek újra 2 hét betegszabi után, nem valószínû hogy hétvégét kapok....
    

scopy 93245 2015. március 28. 22:52  
HÓTEHÉNKE
    

scopy 93244 2015. március 28. 22:50   Válasz erre: 93214
Szevasztok!

Mi a helyzet azokkal, akik akkor is hülyék akarnak maradni, ha jó az ízlésük?

Szerintem tehénke felismerhetetlenül megõszült a téli állásban. Az én szakállam is trendi. Nem õsz, hanem "jól láthatósági" szakáll.

A tali egyébként nem május 8-10?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118