kopasz75 | 93444 | 2015. április 1. 14:39 |
Üdv mindenkinek! Újdonsült tdm /1993-as évjárat/ tulajként el akarom végezni az ilyenkor illendõ szervízt. Arra vagyok kíváncsi, hogy ki milyen olajat tart érdemesnek erre a célra. Elõre is kösz a véleményt.
|
kawa550 | 93443 | 2015. április 1. 13:29 | Válasz erre: 93440 |
Trail a 4 is meg a 3 is az volt. 3500 után még csak tolómérõvel mérhetõ a kopás, szemmel nem észrevehetõ.
|
kawa550 | 93442 | 2015. április 1. 13:11 |
Könyvbõl még senki sem tanult meg úszni. Nincs olyan bonyolult fizikai mozgásforma/sport/tevékenység, tehát pl a motorozás, amit egy délutánon meg lehet tanulni, legyen bármilyen jó is az instruktor. A motorozás meg a fékezés alfája és omegája meg a terepmotorozás és pont. Ott lehet a leggyorsabban megtanulni uralni a motort, mert gyakorlatilag nincs olyan pillanat hogy ne akarna kitörni valamerre valamelyik kerék és így tanulod meg leggyorsabban ösztönbõl, tudattalanul érezni és irányítani a gépet. Mindenki emlékszik még rá, mikor biciklizni tanult. Amíg ésszel akarod csinálni, addig olyan cikkcakkban billegve mész, mint az ökörhugyozás. Aztán mikor megtanulod, és már nem a gondolkodás hanem a tudatalatti meg az ösztön fogja a kormányt, akkor már nem is érted mit tudtál ezzel a semmiséggel ennyit kínlódni. Egy jó kis terepmotor(akár egy gombokért megvehetõ 125-ös dt vagy mtx, leáttételezve a lánckerekeit), gázra eltekeri a seggét, kitör, meg kell fogni, vagy épp hagyni hogy sodródjon és határon tartani, kanyarban farol, fékezésnél tolja az elsõkereket, megtanít minden váratlan megcsúszásos történetre, ami gondolkodás nélkül jön elõ a szükséges pillanatban majd az országúton. Nem fog "eszedbe jutni" amit a vasárnap délutáni tréningen tanultál, sõt, ha le kellene írnod hogy pontosan mit tettél a fékkel,gázzal, kezeddel, lábaddal, akkor jó eséllyel nem fogod tudni megmondani. Mert a véreddé válik, gondolkodás nélkül jön mint a reflex. És amit így megtanultál, az ott lesz veled minden motoron. CSAK TAPASZTALATTAL ÉS SOK GYAKORLÁSSAL LEHETSZ JÓ MOTOROS, NINCSENEK CSODÁK! Természetesen a viták elkerülésére: országúton és versenypályán is megtanulhatod mindezt, csak sokkal lassabban, mert nem mindegy hogy hetente/havonta találkozol a szituval, vagy fél óra alatt 100x. A mûmájereknek meg, akik szerint nem kell hátsófék, javasolnám hogy vessenek egy pillantást Rossi motorjára. Azon is van, pedig ott minden dekáért megküzdenek a tervezésnél, nem tom mi a picsának tennének rá felesleges 2-3 kilót ha nincs rá szükség. Vagy az a béna Dottore nem tud motorúni, az is lehet...... |
jobbkormanyos | 93441 | 2015. április 1. 13:02 | Válasz erre: 93437 |
Egy kis okosság. http://videosmart.hu/video/motoros-biztonsagi-tippek-fekezesi-tevhitek |
Robi70 | 93440 | 2015. április 1. 12:59 | Válasz erre: 93438 |
Igaz!:) Elfelejtettem, hogy Te kivétel vagy az általánosságok, méretek, nézetek.... tekintetében!:)))))))))) Amúgy a kérdésem még mindig fennáll! Trail vagy nem trail a hátulja? |
Robi70 | 93439 | 2015. április 1. 12:54 | Válasz erre: 93436 |
Ez nekem is magas! Hogy lehet hosszabb a fékút, ha nagyobb felületen és erõvel kontrázol?! |
kawa550 | 93438 | 2015. április 1. 12:52 | Válasz erre: 93435 |
Akarod mondani a TI méretetekben nincsen kis tezsvírem! Mer az enyimében van, már megyek is érte mert kész van. Pr4 GT, 120/70 R17, merhogy a tisztességes motorok ilyenen gurulnak.:))))))) Remélhetõleg a GT jobban bírja majd a dobozok+ utas+ tehénke pillesúlya terhelést és talán tovább is tart. A CRA2 jobb gumi vezetésileg, de hogy elõl sem bír ki többet 13.000-nél, az azért már katasztrófa. És ebben már nem az van benn, hogy kopásjelzõig használtam, hanem az hogy kétoldalt néhol már eltûnt róla a minta.....
|
jobbkormanyos | 93437 | 2015. április 1. 12:46 | Válasz erre: 93432 |
Elég bénák, nem tudják használni egyszerre a fékeket. Nem tudom mivel mentek, de vannak kombinált fékrenszerû motorok. Azt hiszed elsõ fékkel dolgozol, közben a dolgozik a hátsó is, meg fordítva. |
Lega | 93436 | 2015. április 1. 12:28 | Válasz erre: 93433 |
Akkor nem írtam egyértelmûen: -legrövidebb fékút csak elsõ fékkel -kicsit hosszabb elsõ hátsó együtt -sokkal hosszabb csak hátsóval |
Robi70 | 93435 | 2015. április 1. 12:11 | Válasz erre: 93434 |
Szasztok! Kawa, sima PR4-et rendeltél, vagy trailt. Mert Te használtál nemrég PR3 trailt, ami jóval többet futott, mint más gumik. Rövidesen én is ilyet fogok venni, de még spekulálok a PR4 és a PR4 trail között. Sajnos GT verziót nem gyártják a mi méretünkben, pedig lehet, hogy az lenne a legjobb választás. |
kawa550 | 93434 | 2015. április 1. 10:14 |
Megjött a gumim! Feldobatom oszt mehetünk mûszakira!:)))))))))))
|
yamatomo | 93433 | 2015. április 1. 09:51 | Válasz erre: 93432 |
Evidens... Több fék,többet fog,mivel nagyobb az energiaelnyelõ felület.
|
Lega | 93432 | 2015. április 1. 09:18 | Válasz erre: 93419 |
A fékezéshez még 1 szösszenet: németeknél fékút mérés -ha jól emlékszem 90km/h-ról-, motoros újságírók, és amatõr versenyzõk részvételével. 1. csak elsõ fék 2. kombinált 3. csak hátsó |
aramo69 | 93431 | 2015. április 1. 09:11 | Válasz erre: 93394 |
Pinkmotors! A Shox elbújhat mellette!!! Sõt! Létezni e sem kellene! Haragszom rájuk! :( 0.2 vel nagyobb telószár szimeringet adnak! Méretfeliratozás stimm a csomagoláson de a netto méret XAR!!!! Nem tudom ki a be szállítójuk........ De kétszer vooot szopás! Ami nem rossz, csak a rossz oldalon voootam! :(
|
aramo69 | 93430 | 2015. április 1. 09:02 | Válasz erre: 93396 |
Szépen dolgozik. Õ csinálta az enyémet is. Vagy is a Tádé ülését.... :)))
|
aramo69 | 93429 | 2015. április 1. 08:35 | Válasz erre: 93402 |
Hogy a pitába van türelmetek ezt és idõtök ezt megcsinálni?????????????????? Nagyon szép lesz!!! :) Ja és meddig tart a szépsége?
|
Fido71 | 93428 | 2015. április 1. 07:57 | Válasz erre: 93427 |
Ezt az anyagi dolgot nem vágom. Ha 140-rõl lassítasz 80-ra tök mindegy, hogy mivel fékezel, ugyanannyi energiát kell elnyeletned. Hátul kétszer annyi fogy, mint elöl. Nekem hátul még a gyári betétek vannak 30ezernél, elöl majd most nyáron lesz csere. |
Kucsi | 93427 | 2015. március 31. 22:05 |
Egyébként anyagi megfontolásból is jó politika ez. Elöl 2 tárcsa 4 betét, hátul csak a fele. Az elsõ betéteket 100 ezernél cseréltem, de még mindig használhatóak voltak. |
Kucsi | 93426 | 2015. március 31. 22:03 |
Az én hátsó tárcsám még nem volt cserélve,és szerintem még elmegy.Igaz mindig puha betéteket használtam, de sokat. Az elsõ fékeket csak akkor használom ha muszáj.A kényelmes poroszkálós tempóhoz elég a hátsó fék is. |
Hr.Geiger | 93425 | 2015. március 31. 21:05 | Válasz erre: 93404 |
Itt van egy rövid demó, de a lényeg átjön. https://www.youtube.com/watch?v=5UkHHSt4Qag |
csanesz | 93424 | 2015. március 31. 21:03 | Válasz erre: 93421 |
A másik fórumon a bejegyzéseim alatt megtalálható a TDM tábor elérhetõsége! Szóval csak egy hozzászólásomat kell megtalálni! :) Ha abból indulok ki, hogy privát adatokat tartalmaz talán jobb ha egy kicsit eldugva marad. Név és telefonszámért cserébe bárki megszerezheti bárki címét a tudakozónál! Mert 2 információért adnak egy harmadikat! |
scopy | 93423 | 2015. március 31. 20:29 | Válasz erre: 93391 |
Szerintem is így jó fékezni. Már idén is több vészfékezésem volt, mindig nyikkant a hátsó gumim. Még a kutya is megrémült a hangtól. És tényleg stabilizálja a fékezett motort.
|
Karex | 93421 | 2015. március 31. 20:17 | Válasz erre: 93403 |
Ne csusszanjunk át eme Hsz felett. Annonymus, nyilvános az ok, vagy csak ennyit szeretnél közzétenni az üggyel kapcsolatban? Vandis, az ám a masina! Úgy látom megkergették rendesen, meg a fácán is majdnem megvolt. Névsorok: feltegyem a tdm tábor táblázatot az oldalra, vagy jó ez így hogy kicsit nehezen lehet elõkeresni/megtalálni, hogy ne legyen túlságosan szem elõtt mindenki elérhetõsége? |
csokabi | 93420 | 2015. március 31. 19:50 |
Nálam egész nap üzemmeleg a fék:) Pont ma beszélgetünk a kollégával, hogy cirka négy havonta cserélni kell az összes betétet a két hegyvidékes masterban. Fék szempontjából jobban szeretem a scaniát, a retarder nagyon jó dolog.
|
tulok99 | 93419 | 2015. március 31. 19:40 | Válasz erre: 93390 |
én is hasonló ismeretekkel rendelkezem hátsó fék terén! nagyon jó dolog, párhuzamban kell használni az elsõvel! jótékony hatása van sok mindenre! rövidíti a féktávot, stabilizálja a motor egyensúlyát stb... szlalomozásnál lehet igazán észrevenni mi a különbség hátsó fékkel és nélküle.
|
tulok99 | 93418 | 2015. március 31. 19:36 | Válasz erre: 93376 |
körülbelül egyet értek! aki a ringen tudja a 2:00-ás köridõt ( amit egy széria 600-as gixerrel meg lehet csinálni), az kezdhet gondolkodni nagyobb féken, több lóerõn, meg pályagumin... pl pályagumit kipróbálta haver utcán az 1000-es cbr-en, 160-180-nál nem mentünk többel, mert hogy közút, forgalom stb... minden körforgalomból keresztbe jött ki, mert hideg volt a gumija és nem tapadt úgy sem mint az utcai. a pályára valónak kevés az a terhelés, amit közúton adni tudsz neki... fék ugyan ilyen. pályamotoron lötyög a tárcsa, amég nem lesz a fék bemelegítve... utánna akkorrát harap, hogy az aszfaltot kitúrja a gumival, de közúton, fõleg a magyar technikás egyenesekben elég nehéz üzemelegen tartani szerintem.
|
Tomchy | 93417 | 2015. március 31. 19:22 | Válasz erre: 93411 |
Tartom, és emelem egy Motorgiával! :) https://www.dropbox.com/s/hz46qboni6yt8q6/Varga%20Szabolcs%20-%20Motorgia.pdf?dl=0 ![]() |
Flenegen | 93416 | 2015. március 31. 19:09 |
Van valakinek 850-es turaplexi mra állítható toldattal? Lehet sikerül egy kieg plexit vennem és érdekelne hogy érdemes-e pénzt áldozni rá?
|
t0mmy | 93415 | 2015. március 31. 19:07 |
http://takihun2.atw.hu/letoltesek/egyeb/Motorozas_mesterfokon.pdf innen letölthetõ |
t0mmy | 93413 | 2015. március 31. 19:04 | Válasz erre: 93412 |
Sok türelem kell hozzá, de nem reménytelen... :)
|
Hr.Geiger | 93412 | 2015. március 31. 19:00 | Válasz erre: 93409 |
Látom, alakul a molekula. :-) Az enyém még nincs kész, de már majdnem elkezdtem! :-)) |
Hr.Geiger | 93411 | 2015. március 31. 18:58 |
t0mmy | 93409 | 2015. március 31. 18:40 | Válasz erre: 93407 |
Vizes csiszolópapír 80-as és 400-as. Dörzsiszivacs, CIF és krómpolírpaszta. |
VVLaci | 93408 | 2015. március 31. 18:39 | Válasz erre: 93251 |
Mi valahogy kiperegtünk a névsorból........ És szállásügyben sem akarnak velem szóba állni.... Vegyem ezt fenyegetõ elõjelnek???? |
Flenegen | 93406 | 2015. március 31. 18:20 | Válasz erre: 93390 |
Én is használom hasonló módon a hátsó féket ahogy Te magad is mondod.
|
csokabi | 93405 | 2015. március 31. 18:09 | Válasz erre: 93404 |
Szemléltetõ videó, https://youtu.be/Iz9IP_O0gxE .
|
sagipet | 93404 | 2015. március 31. 17:55 |
�Marhajó az a kerékcentírozás! Látott már valaki ilyen gumisgépet mûködés közben? http://www.motorgumizala.hu/szereleacutes-centiacuterozaacutes.html |
Annonymus | 93403 | 2015. március 31. 17:43 |
Szép napot naccságosurak!Köszönetet szeretnék mondani ''aramo69''kollégának,hogy szavahihetõsége 5000 forintos feláron megvásárolható.Köszönöm a kész átverésprojektben való részvételt.:-)))).Én nemveszitettem semmit....
|
csokabi | 93401 | 2015. március 31. 17:19 | Válasz erre: 93400 |
Brutál verda! Csont nélkül hozza az összes EURO6-os megkötést:)))
|
Vandis | 93400 | 2015. március 31. 17:08 |
Bocsánat, de ez woooooow https://grrc.goodwood.com/festival-of-speed/latest/video-legendary-28-litre-fiat-s76-driven-for-the-first-time-in-100-years#LWf6F2kBxMAL4Eff.97 |
VVLaci | 93399 | 2015. március 31. 17:07 | Válasz erre: 93394 |
Miért akarod kidobni? Inkább hézagold ki bicajbelsõvel! Jobb lesz, mint az új!
|
kormi1313 | 93397 | 2015. március 31. 16:09 |
Szevasztok! Csév környékiek! Valaki nem tudja, hogy a szombati Kökényesi cross emlékversen mikortól kezdõdik? A facén fent van állítólag, de én nem vagyok ott. Írja meg már valaki légyszi! |
csanesz | 93396 | 2015. március 31. 15:15 |
FONTOS INFÓ MINDENKINEK: Motorülés kárpitos Újrahúzás kis igazítással 12-13 000 Ft körül, de mindenképp látnia kell elõtte! Csúszásmentes minõségi vízálló huzat. Majzák Gábor 06-30-221-3312 Tokod (az utcát és házszámot kérésére nem tüntettem fel, de telefonon megosztja az érdeklõdõkkel) Elõzetes telefonos egyeztetés alapján. |
todaytom | 93395 | 2015. március 31. 15:04 |
Sziasztok Sikerült feliratkozni a taglistára (sajnos eddig nem tudtam hogy van ilyen). És kérdezném hogy valakit érdekel tájékozódási verseny? A Bikemaratonra keresek csapattársat illetve a Karasna kalandtúrára. |
cxkopi | 93394 | 2015. március 31. 14:55 |
T.Mûszaki szekció! Van olyan motoros alkatrész bolt, forgalmazó, ahol a rémsok kuplung lamellán kivül egyéb alkatrész is van? Most ép hátsókerék csillapító gumit nem találok. Vagy bénázok sokat? |
Tomchy | 93392 | 2015. március 31. 14:05 |
Katari Motogp (moto3, moto2, motogp) futam innen is elérhetõ https://www.dropbox.com/s/mihfq1yhgk2cf2o/%5BnCore%5D%5Bxvidser_hun%5DMotoGP.2015.R01.Katar.Versenynap.HUN.HDTV.x264-JVC.torrent?dl=0 |
yamatomo | 93391 | 2015. március 31. 13:22 |
Még úttörõ koromban kezdtem el járni motoros klubfoglalkozásokra Seres Lehel tanár úr vezetésével. A tanár úr belénk lehelte az igét,hogy elsõ fék 60%,hátsó fék 40%...és persze a hátsóval kezdjük a mûveletet. Szûk kanyarok elõtt pedig szépen le lehet ültetni a motort,így az alacsonyabb súlypont,könnyebb kanyarodást tesz lehetõvé. Én mondjuk spórolok a fékkel,ha nem muszáj,akkor nem használom,legfeljebb jelzésértékûleg,hogy az utánam jövõ lássa,hogy valami lassulás várható,de a motorfék ezt kitûnõen megoldja. A haverommal sokszor elrobogunk Egerbe a Szilvásváradi útvonalon úgy,hogy nem fékezünk,csak,ha a forgalmi szituáció úgy kívánja. Meg lehet könnyedén oldani a dolgot,és olyan nagy rutin sem kell hozzá.
|
gezasz | 93390 | 2015. március 31. 13:07 | Válasz erre: 93372 |
Szia Flenegen! A hátsó fék nem dísz! Vészfékezésnél hatalmas szerepe van abban, hogy ne taknyolj el! Ez a fék tartja ilyenkor vonalba a motort, illetve az elsõ fék hirtelen behúzásával keletkezõ erõteljes bólintást, kormányt a kezedbõl kicsavarást semlegesíti. Kanyarban szûkítésre is jó ha túl nagy sebességgel akartad bevenni, de úgy érzed nem sikerülhet. Valamint érdemes csak úgy is hasznélni, mert ha elszokol tõle, nem fogod használni amikor pedig nagyon kellene. Én igy estem el, mert én is azt mondtam minek a hátsófék! De kell használni! |
yamatomo | 93388 | 2015. március 31. 12:18 |
Baromira jót tesz a motodzsípinek ez a hazai szamizdat hozzáállás... Régebben az M1 is adta a versenyeket. Most meg ezen az elfekvõ csatornán baxakodnak vele...
|
yamatomo | 93387 | 2015. március 31. 12:15 | Válasz erre: 93375 |
Már le is tiltották a kötsögök a vídiót...elfelejtettem elmenteni...így baxhatom. |
lendvai | 93386 | 2015. március 31. 12:03 | Válasz erre: 93344 |
Scopy bácsi, el kell keserítselek. Én mostanában nem érzek túl sok ingerenciát a lövöldözéshez. Így hát nem leszek ott.
|
lendvai | 93385 | 2015. március 31. 12:00 | Válasz erre: 93318 |
Vandis, én most vagyok túl a láncfeszesség ellenõrzésemen. Nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, meglehet azért, mert ritkán csinálom és kell egyfajta rutin és tapasztalat is véleményem szerint. A gumis kollégák úgy tûnik elbasztak valamit. A feszesség állítást úgy kezdjük, hogy kilazítjuk a hátsó féknyereg csavarját is, hadd tudjon csúszkálni. Ellenkezõ esetben randa feszülés lehet belõle. Megcsinálták ezt a gumisnál? Utána, ahogy lenn a tanult kollégák már írták, beállítjuk a láncfeszességet, ami a gyári elõírás szerint 5-6cm terheletlenül. Illetve a motor saját tömege a teher, én felrakom hátsó emelõre, hogy gondtalanul tudjam forgatni a hátsó kereket. Feszesség középen mérve, több helyen, biztos, ami biztos, így kiderülhet, ha a lánc szakaszosan van megnyúlva, ami cserére utaló jel. Utána arra kell készülni, hogy ha készre húzod a hátsó tengelyt 150Nm-rel, akkor kicsit feszít a láncon. Itt szentségeltem én eleinte, mert sokszor kellett nekifutnom, tengely meglazít, feszesség beállít, tengely meghúz, de nem készre, feszesség ellenõriz, fasza, 150Nm-rel meghúz, ellenõriz, túl feszes, kurvaéletbe. :-) De már lassan rájövök, hogy nem lazítom meg túlságosan a tengelyt és kicsit lazábbra állítom, utána a készrehúzás már nem okoz gondot. A végén pedig nem elfelejteni meghúzni a féknyereg csavarját a hátsó villán 40Nm-rel, mert bár a tengely tartja, de azért az mégsem az igazi, ha egy jóízût fékez az ember. A hátsó féket én is rendszeresen használom az elsõvel együtt. Ha már ott van, miért ne. Szûk ívben fordulásnál meg kifejezetten jót tesz. :-) |
jobbkormanyos | 93384 | 2015. március 31. 12:00 | Válasz erre: 93382 |
Hátul sokkal hamarabb kopik nálam, nyilván többet használom, meg, csak egy tárcsa van. Kb 4:1 arányban.
|
jobbkormanyos | 93383 | 2015. március 31. 11:56 | Válasz erre: 93358 |
A normális a gumisra vonatkozott, nem a módszerre !
|
kawa550 | 93382 | 2015. március 31. 11:55 | Válasz erre: 93381 |
Baccki, én már cseréltem fékbetétet hátul. De ha csak dísz, akkor mitõl kophatott el?! :))))))))
|
jobbkormanyos | 93381 | 2015. március 31. 11:49 | Válasz erre: 93372 |
Akkor a hásó, csak dísznek van. Elég baj, hogy ilyenek osztják a hülyeséget. |
Robi70 | 93378 | 2015. március 31. 11:15 | Válasz erre: 93375 |
Szasztok! Fõni, csodálkozásodnak van alapja! Ugyanis már le van tiltva szerzõi jogok miatt. |
kawa550 | 93377 | 2015. március 31. 10:42 |
Aszonta a GLS hogy minnyá gyön a matricám! Má törlöm is lefele a géprõl a fotósoppot, nincs már szükség rá!:))))))))
|
kawa550 | 93376 | 2015. március 31. 10:19 | Válasz erre: 93370 |
Nem kell bexarni, elmegy az ennél jóval többet is, a saját, használtan vásárolt, fene tudja mennyit futott tehénkém tárcsáiba én tettem már több mint 50-et oszt mégis jók. Csak nem kell szinter betéteket használni, utcára ugyan olyan jó a sima jó minõségû organikus is. Lehet köpködni, de a szinter utcára ugyan úgy felesleges, mint az aprókavics kipuff meg a sportlégszûrõ, miközben az esetek igen nagy részében eszi a tárcsát. És arra az extra fékhatásra sincs szükség általában, amikor meg mégis, akkor a szinter fékbetétek harapóssága miatt a delikvensnek inkább mûanyagosra lesz szüksége, mert jó eséllyel arcra esik a blokkoló és kicsúszó elsõkerék miatt. Kevesen tudnak olyan jól fékezni hogy kijöjjön a különbség, fõleg vészhelyzetben mikor reflexbõl mar bele az ember. Sima fékezésnél meg az organikus is elég, max egy kicsit erõsebb marokra van szükség. Elmelegíteni, megégetni nekem még soha sehol se sikerült, se csapatásnál, se a glocknerrõl lefele. |
kawa550 | 93375 | 2015. március 31. 10:00 | Válasz erre: 93369 |
Ja, ez az, csodálom hogy fenn van, azonnal le szokták szedetni, hogy csak a nekik fizetõs csatornákon láthassák a népek, ingyen ne.
|
Vandis | 93374 | 2015. március 31. 09:58 | Válasz erre: 93372 |
Én mindkettõt használom, de még a hátsó betétek eddig mindig 15e+ mentek. Ezért furi, ha erre már csak +10e km kell a tárcsa elkopásához. |
Fido71 | 93373 | 2015. március 31. 09:57 | Válasz erre: 93372 |
Szerintem meg pont az ellenkezõjét tanítják... ;) Illetve mindig kell használnod a hátsót IS a stabilitás miatt. Bólyázni nem is tudsz máshogy, ott nekem is megy, de amúgy le vagyok szokva róla sajnos. |
Flenegen | 93372 | 2015. március 31. 09:21 | Válasz erre: 93370 |
Szinte mindenhol szajkozzák, hogy elsõ fékkel kell motorral fékezni.
|
Vandis | 93371 | 2015. március 31. 09:18 | Válasz erre: 93345 |
A beállítás benne van, de az nem, hogy végállásban hogyan viselkedik :)
|
Vandis | 93370 | 2015. március 31. 09:12 | Válasz erre: 93327 |
Ez komoly?! Én azt gondoltam egy féktárcsa elmegy 80-100e km-t... De legalább 50-et :P |
Endruz | 93369 | 2015. március 31. 08:32 | Válasz erre: 93340 |
Ez az a futam??? https://www.youtube.com/watch?v=YVZ5pwruEUY |
scopy | 93368 | 2015. március 31. 01:34 | Válasz erre: 93366 |
:-( Karex! Kawa! Azért szétlõhetõ mobiltelefont, tapics-pc-t, fûnyírót, vagy állványos fúrógép tulajdonost csak tudtok küldeni postán!? :-) |
scopy | 93367 | 2015. március 31. 01:25 | Válasz erre: 93347 |
Bocs, kicsit el kellett mennem... Megnézem, fejbõl- mert hát nekem hivatalból korlátozottak a képességeim- nem megy. ARANY SZÍNÛ LÁNC Nem vennék még egyszer, mert semmivel nem jobb, de legalább rosszabb, mert csak akkor mutat ha gyöngy tiszta. Egyébként olyan mintha kissé rozsdás lenne. |
Karex | 93366 | 2015. március 30. 23:09 | Válasz erre: 93344 |
Üdv Scopy! Engem érdekel! Viszont biztos nem tudok jönni........:( Ennek ellenére mint rendezvény máris megy a TDM oldalra. |
Fido71 | 93365 | 2015. március 30. 22:27 | Válasz erre: 93354 |
Pedig a ringen a pályázók is így centríroznak... ;) Itt a faluban aki volt motorszerelõ /aki ismeri tudja, hogy lelkiismeretes, mert még több száz km-rõl is hordták hozzá a gépeket, amivel "más" már nem boldogult/ nekem is így csinálta. |
kawa550 | 93363 | 2015. március 30. 22:07 | Válasz erre: 93361 |
Ne, hogy örüjjé!:))))) https://cdn1.louis.de/content/catalogue/articles/img298x298/10003340_910_DET02_FR_09.JPG
|
kawa550 | 93362 | 2015. március 30. 22:05 | Válasz erre: 93361 |
Jóvan, ne rijjá, a Lajosban van akcijjós 39eur-ért. :)))))
|
kawa550 | 93360 | 2015. március 30. 21:57 | Válasz erre: 93359 |
Nem lesz occo, mert bár kevés az alkatrész, de ölég pontosan kell állniuk a lábaknak, csapágyaknak hogy pontos legyen a dolog, az meg nem erõssége a magyar lakatosnak.
|
aramo69 | 93359 | 2015. március 30. 21:49 | Válasz erre: 93358 |
:)))) nagy valószínûséggel csináltatok szerszámot a manuális centirozáshoz!!!! :)
|
Hr.Geiger | 93358 | 2015. március 30. 21:40 | Válasz erre: 93356 |
Akkor ezek szerint én is nem normális módszerrel szereltettem a gumijaimat eddig. :-) https://www.youtube.com/watch?v=YJ-MT7TMDKM Mondjuk én nem voltam ekkora úr, mint a filmben szereplõ motoros kolléga, mert magam szedtem ki a kerekeket és vittem el a kedvenc gumisomhoz. :-) |
aramo69 | 93357 | 2015. március 30. 21:31 | Válasz erre: 93356 |
Akkor én még nem láttam normális gumist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bexarás! :)
|
jobbkormanyos | 93356 | 2015. március 30. 21:22 |
Nem tom ki mit látott, de ezt így csinálják minden normális gumisnál.
|
aramo69 | 93355 | 2015. március 30. 21:13 | Válasz erre: 93353 |
Backi! Ez qrva jóóóóóóóóóó!!! És szerintem pontosabb mint a gép! Szerintem..... :)))) Sõt. TUTI! |
Hr.Geiger | 93354 | 2015. március 30. 21:03 | Válasz erre: 93353 |
Fene tudja, lehet, hogy van igazság ebben, de én nem bízok a " kuruzslásban". :-) A mai számítástechnikával megtámogatott gépek szerintem a gravitációt nem csak " nézik", hanem szögpercre be tudják azonosítani. Utána ott állítja meg a kereket, ahová a az súlyt kéri és még meg is mondja pontosan, hány grammot kell felragasztgatni. Ez a módszer inkább áramszünet idejére való, mert nem termelékeny. :-) |
tulok99 | 93353 | 2015. március 30. 20:47 | Válasz erre: 93351 |
sõt, a centír is akkor a legtutibb ha te magad csinálod... erre egy olyan imserõs hívta fel a figyelmet, aki kimondottan motorokat gumiz mindig. géppel kicentírozod 0-ásra, felteszed az állványra, és forog mint állat... arra bíztatott, használjam a gravitációt, ingyen van, és nem hazudik. https://www.youtube.com/watch?v=CnkFgjI9Cxo |
tulok99 | 93352 | 2015. március 30. 20:41 | Válasz erre: 93347 |
az arany és a nem arany között annyi a különbség, hogy a tesók jobban dzsanázzák az aralllláncot, mint a szürkét.... nekem D.I.D. 525vx arany van, de nincs kölünbség, csak a színe más. fõleg ha fehér láncspray-t veszel...
|
Hr.Geiger | 93351 | 2015. március 30. 20:36 | Válasz erre: 93318 |
Tanulságos történetet írtál le! Az, hogy egy cég fõ profilja a gumicsere, még nem garancia arra, hogy a jármûbe be is tudják szerelni..., mint azt a képek is mutatják, a legelemibb szabályokat hagyták figyelmen kívül. Érdemes olyan mûhelybe menni legközelebb, ahol motorosok dolgoznak, õk talán értik a csíziót. De a legtutibb, ha Te magad veszed ki a kereket és teszed vissza. :-) |
tulok99 | 93350 | 2015. március 30. 20:36 | Válasz erre: 93344 |
nemrég voltam én is ilyen tréningen... AK-47 Smith and Wesson 500 Benelli Winchi Glock 21 Sig Sauer 321 ![]() |
dcsaby | 93349 | 2015. március 30. 20:21 | Válasz erre: 93342 |
Az elsõ lánckerék cseréjére nem az elhasználódás miatt volt szükség hanem a kisebb 15 fogazású kipróbálására.
|
kormi1313 | 93348 | 2015. március 30. 20:21 | Válasz erre: 93335 |
ati digisport 1 aprilis 2 csutortok 17.05 motoGp. ismetles. Haromtol mar mennek a kicsik. |
cxkopi | 93347 | 2015. március 30. 20:17 |
scopy! láncot kell cserélnem, Te 525vx arany láncot vettél, de hány szemes? 114?.116? mit jelent az arany? mert ez is meg a sima is 41kny szilárdságú. És honnan vetted? köszi |
kawa550 | 93346 | 2015. március 30. 20:00 | Válasz erre: 93344 |
Baszki, ezt most töröld ki, mielõtt Zsuzsi elolvassa. Esély sincs rá hogy el tudjunk menni, ha meglátja hogy sörétes meg pisztoly meg revolver simán elsírja majd magát itt nekem...:(
|
csokabi | 93345 | 2015. március 30. 19:59 | Válasz erre: 93309 |
Egyenesbe állított kormány mellett állítsd be a kuplungkaron a holtjátékot, a feszülés elfordított állásban normális. Egyébként benne volt a tananyagban, mikor a jogsiért küzdöttél...
|
scopy | 93344 | 2015. március 30. 19:48 |
Szevasztok csajok! Most hívott a haver, aki a lövöldözõs motoros találkoz-----ást szervezõ emberrel tartja a kapcsolatot. LÖVÖLDÖZÕS NAP Karcag, 2015. április 18. reggel 9:00 óra. Költsége 5.500.- forint / kop. Ebben benne van az ebéd is, amit a helyi motoros baráti kör rezidenciáján lehet elkölteni. Az összeget egy hét múlva be kell fizetni, tehát elõre. Megbízhatóak. Légpuskák, 0,22-es puskák, sörétesek, pisztolyok, revolverek és valami meglepetés fegyver lesz. Korábban volt, hogy muzeális, brutál durranós, fekete lõporos puska volt, de elõfordult a tarack is. A lövöldözés azt jelenti, hogy mindenki korlátozott számú lövést adhat le mindegyik fegyverrel. Extra igény-extra költség. Kérlek benneteket, hogy akit érdekel jelezze mihamarabb. Jelzem, hogy most eltérek a korábbiaktól és nem teszek ajánlatot a nálunk, Szajolban történõ elõzetes ott-alvós minitalálkozóra, ugyanis úgy látszik, hogy elég feszes programom lesz akkor, még az sem biztos, hogy tudok menni. Viszont igyexem! LENDVAI TIBINEK KÖTELEZÕ A PROGRAM! :-)))))))))))))) Készülni kell alapvetõ személyazonosításra alkalmas iratokkal a lõtérnaplóhoz. Egyelõre ennyi. Listázni a szokásos bemásolós módon... |