12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kopasz75 93444 2015. április 1. 14:39  
Üdv mindenkinek! Újdonsült tdm /1993-as évjárat/ tulajként el akarom végezni az ilyenkor illendõ szervízt. Arra vagyok kíváncsi, hogy ki milyen olajat tart érdemesnek erre a célra. Elõre is kösz a véleményt.
    

kawa550 93443 2015. április 1. 13:29   Válasz erre: 93440
Trail a 4 is meg a 3 is az volt. 3500 után még csak tolómérõvel mérhetõ a kopás, szemmel nem észrevehetõ.
    

kawa550 93442 2015. április 1. 13:11  
Könyvbõl még senki sem tanult meg úszni. Nincs olyan bonyolult fizikai mozgásforma/sport/tevékenység, tehát pl a motorozás, amit egy délutánon meg lehet tanulni, legyen bármilyen jó is az instruktor. A motorozás meg a fékezés alfája és omegája meg a terepmotorozás és pont. Ott lehet a leggyorsabban megtanulni uralni a motort, mert gyakorlatilag nincs olyan pillanat hogy ne akarna kitörni valamerre valamelyik kerék és így tanulod meg leggyorsabban ösztönbõl, tudattalanul érezni és irányítani a gépet. Mindenki emlékszik még rá, mikor biciklizni tanult. Amíg ésszel akarod csinálni, addig olyan cikkcakkban billegve mész, mint az ökörhugyozás. Aztán mikor megtanulod, és már nem a gondolkodás hanem a tudatalatti meg az ösztön fogja a kormányt, akkor már nem is érted mit tudtál ezzel a semmiséggel ennyit kínlódni. Egy jó kis terepmotor(akár egy gombokért megvehetõ 125-ös dt vagy mtx, leáttételezve a lánckerekeit), gázra eltekeri a seggét, kitör, meg kell fogni, vagy épp hagyni hogy sodródjon és határon tartani, kanyarban farol, fékezésnél tolja az elsõkereket, megtanít minden váratlan megcsúszásos történetre, ami gondolkodás nélkül jön elõ a szükséges pillanatban majd az országúton. Nem fog "eszedbe jutni" amit a vasárnap délutáni tréningen tanultál, sõt, ha le kellene írnod hogy pontosan mit tettél a fékkel,gázzal, kezeddel, lábaddal, akkor jó eséllyel nem fogod tudni megmondani. Mert a véreddé válik, gondolkodás nélkül jön mint a reflex. És amit így megtanultál, az ott lesz veled minden motoron. CSAK TAPASZTALATTAL ÉS SOK GYAKORLÁSSAL LEHETSZ JÓ MOTOROS, NINCSENEK CSODÁK!
Természetesen a viták elkerülésére: országúton és versenypályán is megtanulhatod mindezt, csak sokkal lassabban, mert nem mindegy hogy hetente/havonta találkozol a szituval, vagy fél óra alatt 100x.
A mûmájereknek meg, akik szerint nem kell hátsófék, javasolnám hogy vessenek egy pillantást Rossi motorjára. Azon is van, pedig ott minden dekáért megküzdenek a tervezésnél, nem tom mi a picsának tennének rá felesleges 2-3 kilót ha nincs rá szükség. Vagy az a béna Dottore nem tud motorúni, az is lehet......
    

jobbkormanyos 93441 2015. április 1. 13:02   Válasz erre: 93437
Egy kis okosság.
http://videosmart.hu/video/motoros-biztonsagi-tippek-fekezesi-tevhitek
    

Robi70 93440 2015. április 1. 12:59   Válasz erre: 93438
Igaz!:)
Elfelejtettem, hogy Te kivétel vagy az általánosságok, méretek, nézetek.... tekintetében!:))))))))))
Amúgy a kérdésem még mindig fennáll! Trail vagy nem trail a hátulja?
    

Robi70 93439 2015. április 1. 12:54   Válasz erre: 93436
Ez nekem is magas!
Hogy lehet hosszabb a fékút, ha nagyobb felületen és erõvel kontrázol?!

    

kawa550 93438 2015. április 1. 12:52   Válasz erre: 93435
Akarod mondani a TI méretetekben nincsen kis tezsvírem! Mer az enyimében van, már megyek is érte mert kész van. Pr4 GT, 120/70 R17, merhogy a tisztességes motorok ilyenen gurulnak.:))))))) Remélhetõleg a GT jobban bírja majd a dobozok+ utas+ tehénke pillesúlya terhelést és talán tovább is tart. A CRA2 jobb gumi vezetésileg, de hogy elõl sem bír ki többet 13.000-nél, az azért már katasztrófa. És ebben már nem az van benn, hogy kopásjelzõig használtam, hanem az hogy kétoldalt néhol már eltûnt róla a minta.....
    

jobbkormanyos 93437 2015. április 1. 12:46   Válasz erre: 93432
Elég bénák, nem tudják használni egyszerre a fékeket.
Nem tudom mivel mentek, de vannak kombinált fékrenszerû motorok.
Azt hiszed elsõ fékkel dolgozol, közben a dolgozik a hátsó is, meg fordítva.
    

Lega 93436 2015. április 1. 12:28   Válasz erre: 93433
Akkor nem írtam egyértelmûen:
-legrövidebb fékút csak elsõ fékkel
-kicsit hosszabb elsõ hátsó együtt
-sokkal hosszabb csak hátsóval
    

Robi70 93435 2015. április 1. 12:11   Válasz erre: 93434
Szasztok!
Kawa, sima PR4-et rendeltél, vagy trailt.
Mert Te használtál nemrég PR3 trailt, ami jóval többet futott, mint más gumik.
Rövidesen én is ilyet fogok venni, de még spekulálok a PR4 és a PR4 trail között.
Sajnos GT verziót nem gyártják a mi méretünkben, pedig lehet, hogy az lenne a legjobb választás.
    

kawa550 93434 2015. április 1. 10:14  
Megjött a gumim! Feldobatom oszt mehetünk mûszakira!:)))))))))))
    

yamatomo 93433 2015. április 1. 09:51   Válasz erre: 93432
Evidens... Több fék,többet fog,mivel nagyobb az energiaelnyelõ felület.
    

Lega 93432 2015. április 1. 09:18   Válasz erre: 93419
A fékezéshez még 1 szösszenet: németeknél fékút mérés -ha jól emlékszem 90km/h-ról-, motoros újságírók, és amatõr versenyzõk részvételével.
1. csak elsõ fék
2. kombinált
3. csak hátsó
    

aramo69 93431 2015. április 1. 09:11   Válasz erre: 93394
Pinkmotors! A Shox elbújhat mellette!!! Sõt! Létezni e sem kellene! Haragszom rájuk! :( 0.2 vel nagyobb telószár szimeringet adnak! Méretfeliratozás stimm a csomagoláson de a netto méret XAR!!!! Nem tudom ki a be szállítójuk........ De kétszer vooot szopás! Ami nem rossz, csak a rossz oldalon voootam! :(
    

aramo69 93430 2015. április 1. 09:02   Válasz erre: 93396
Szépen dolgozik. Õ csinálta az enyémet is. Vagy is a Tádé ülését.... :)))
    

aramo69 93429 2015. április 1. 08:35   Válasz erre: 93402
Hogy a pitába van türelmetek ezt és idõtök ezt megcsinálni?????????????????? Nagyon szép lesz!!! :) Ja és meddig tart a szépsége?
    

Fido71 93428 2015. április 1. 07:57   Válasz erre: 93427
Ezt az anyagi dolgot nem vágom.
Ha 140-rõl lassítasz 80-ra tök mindegy, hogy mivel fékezel, ugyanannyi energiát kell elnyeletned.
Hátul kétszer annyi fogy, mint elöl.

Nekem hátul még a gyári betétek vannak 30ezernél, elöl majd most nyáron lesz csere.
    

Kucsi 93427 2015. március 31. 22:05  
Egyébként anyagi megfontolásból is jó politika ez. Elöl 2 tárcsa 4 betét, hátul csak a fele.
Az elsõ betéteket 100 ezernél cseréltem, de még mindig használhatóak voltak.
    

Kucsi 93426 2015. március 31. 22:03  
Az én hátsó tárcsám még nem volt cserélve,és szerintem még elmegy.Igaz mindig puha betéteket használtam, de sokat.
Az elsõ fékeket csak akkor használom ha muszáj.A kényelmes poroszkálós tempóhoz elég a hátsó fék is.
    

Hr.Geiger 93425 2015. március 31. 21:05   Válasz erre: 93404
Itt van egy rövid demó, de a lényeg átjön.
https://www.youtube.com/watch?v=5UkHHSt4Qag


    

csanesz 93424 2015. március 31. 21:03   Válasz erre: 93421
A másik fórumon a bejegyzéseim alatt megtalálható a TDM tábor elérhetõsége!

Szóval csak egy hozzászólásomat kell megtalálni! :)

Ha abból indulok ki, hogy privát adatokat tartalmaz talán jobb ha egy kicsit eldugva marad.

Név és telefonszámért cserébe bárki megszerezheti bárki címét a tudakozónál!
Mert 2 információért adnak egy harmadikat!
    

scopy 93423 2015. március 31. 20:29   Válasz erre: 93391
Szerintem is így jó fékezni. Már idén is több vészfékezésem volt, mindig nyikkant a hátsó gumim. Még a kutya is megrémült a hangtól. És tényleg stabilizálja a fékezett motort.
    

scopy 93422 2015. március 31. 20:23   Válasz erre: 93386
Sajnálattal olvasom...
    

Karex 93421 2015. március 31. 20:17   Válasz erre: 93403
Ne csusszanjunk át eme Hsz felett.
Annonymus, nyilvános az ok, vagy csak ennyit szeretnél közzétenni az üggyel kapcsolatban?

Vandis, az ám a masina! Úgy látom megkergették rendesen, meg a fácán is majdnem megvolt.

Névsorok: feltegyem a tdm tábor táblázatot az oldalra, vagy jó ez így hogy kicsit nehezen lehet elõkeresni/megtalálni, hogy ne legyen túlságosan szem elõtt mindenki elérhetõsége?
    

csokabi 93420 2015. március 31. 19:50  
Nálam egész nap üzemmeleg a fék:) Pont ma beszélgetünk a kollégával, hogy cirka négy havonta cserélni kell az összes betétet a két hegyvidékes masterban. Fék szempontjából jobban szeretem a scaniát, a retarder nagyon jó dolog.
    

tulok99 93419 2015. március 31. 19:40   Válasz erre: 93390
én is hasonló ismeretekkel rendelkezem hátsó fék terén! nagyon jó dolog, párhuzamban kell használni az elsõvel! jótékony hatása van sok mindenre! rövidíti a féktávot, stabilizálja a motor egyensúlyát stb... szlalomozásnál lehet igazán észrevenni mi a különbség hátsó fékkel és nélküle.
    

tulok99 93418 2015. március 31. 19:36   Válasz erre: 93376
körülbelül egyet értek! aki a ringen tudja a 2:00-ás köridõt ( amit egy széria 600-as gixerrel meg lehet csinálni), az kezdhet gondolkodni nagyobb féken, több lóerõn, meg pályagumin... pl pályagumit kipróbálta haver utcán az 1000-es cbr-en, 160-180-nál nem mentünk többel, mert hogy közút, forgalom stb... minden körforgalomból keresztbe jött ki, mert hideg volt a gumija és nem tapadt úgy sem mint az utcai. a pályára valónak kevés az a terhelés, amit közúton adni tudsz neki... fék ugyan ilyen. pályamotoron lötyög a tárcsa, amég nem lesz a fék bemelegítve... utánna akkorrát harap, hogy az aszfaltot kitúrja a gumival, de közúton, fõleg a magyar technikás egyenesekben elég nehéz üzemelegen tartani szerintem.
    

Tomchy 93417 2015. március 31. 19:22   Válasz erre: 93411
Tartom, és emelem egy Motorgiával! :)

https://www.dropbox.com/s/hz46qboni6yt8q6/Varga%20Szabolcs%20-%20Motorgia.pdf?dl=0
    

Flenegen 93416 2015. március 31. 19:09  
Van valakinek 850-es turaplexi mra állítható toldattal? Lehet sikerül egy kieg plexit vennem és érdekelne hogy érdemes-e pénzt áldozni rá?
    

t0mmy 93415 2015. március 31. 19:07  
http://takihun2.atw.hu/letoltesek/egyeb/Motorozas_mesterfokon.pdf
innen letölthetõ
    

t0mmy 93413 2015. március 31. 19:04   Válasz erre: 93412
Sok türelem kell hozzá, de nem reménytelen... :)
    

Hr.Geiger 93412 2015. március 31. 19:00   Válasz erre: 93409
Látom, alakul a molekula. :-)
Az enyém még nincs kész, de már majdnem elkezdtem!
:-))
    

Hr.Geiger 93411 2015. március 31. 18:58  
Derüs estét Hölgyek, Urak!
Ha már a vezetéstechnika - konkrétan a hátsófék használata - szóba került, ajánlom szíves figyelmetekbe eme két kiemelkedõ kiadványt, olvassátok el bátran és hasznosítsátok a gyakorlatban a leírtakat!
A szerzõ gyakorlott motoros, érthetõen és világosan írja le a tudnivalókat. Alapmûvek két keréken közlekedõk számára! Akár húsvéti ajándéknak is elmegy...

    

kormi1313 93410 2015. március 31. 18:46   Válasz erre: 93398
Todaytom

Köszönöm!
    

t0mmy 93409 2015. március 31. 18:40   Válasz erre: 93407
Vizes csiszolópapír 80-as és 400-as.
Dörzsiszivacs, CIF és krómpolírpaszta.
    

VVLaci 93408 2015. március 31. 18:39   Válasz erre: 93251
Mi valahogy kiperegtünk a névsorból........

És szállásügyben sem akarnak velem szóba állni....

Vegyem ezt fenyegetõ elõjelnek????
    

Flenegen 93407 2015. március 31. 18:26   Válasz erre: 93402
Mivel takarítottad le ily fényesre?
    

Flenegen 93406 2015. március 31. 18:20   Válasz erre: 93390
Én is használom hasonló módon a hátsó féket ahogy Te magad is mondod.
    

csokabi 93405 2015. március 31. 18:09   Válasz erre: 93404
Szemléltetõ videó, https://youtu.be/Iz9IP_O0gxE .
    

sagipet 93404 2015. március 31. 17:55  
�Marhajó az a kerékcentírozás! Látott már valaki ilyen gumisgépet mûködés közben? http://www.motorgumizala.hu/szereleacutes-centiacuterozaacutes.html

    

Annonymus 93403 2015. március 31. 17:43  
Szép napot naccságosurak!Köszönetet szeretnék mondani ''aramo69''kollégának,hogy szavahihetõsége 5000 forintos feláron megvásárolható.Köszönöm a kész átverésprojektben való részvételt.:-)))).Én nemveszitettem semmit....
    

t0mmy 93402 2015. március 31. 17:32  
Lassan, de alakul...
    

csokabi 93401 2015. március 31. 17:19   Válasz erre: 93400
Brutál verda! Csont nélkül hozza az összes EURO6-os megkötést:)))
    


VVLaci 93399 2015. március 31. 17:07   Válasz erre: 93394
Miért akarod kidobni? Inkább hézagold ki bicajbelsõvel! Jobb lesz, mint az új!
    

todaytom 93398 2015. március 31. 16:52  
Ezt találtam
    

kormi1313 93397 2015. március 31. 16:09  
Szevasztok!

Csév környékiek! Valaki nem tudja, hogy a szombati Kökényesi cross emlékversen mikortól kezdõdik? A facén fent van állítólag, de én nem vagyok ott. Írja meg már valaki légyszi!
    

csanesz 93396 2015. március 31. 15:15  
FONTOS INFÓ MINDENKINEK:

Motorülés kárpitos
Újrahúzás kis igazítással 12-13 000 Ft körül, de mindenképp látnia kell elõtte!
Csúszásmentes minõségi vízálló huzat.

Majzák Gábor 06-30-221-3312
Tokod
(az utcát és házszámot kérésére nem tüntettem fel, de telefonon megosztja az érdeklõdõkkel)
Elõzetes telefonos egyeztetés alapján.
    

todaytom 93395 2015. március 31. 15:04  
Sziasztok

Sikerült feliratkozni a taglistára (sajnos eddig nem tudtam hogy van ilyen).

És kérdezném hogy valakit érdekel tájékozódási verseny?
A Bikemaratonra keresek csapattársat illetve a Karasna kalandtúrára.
    

cxkopi 93394 2015. március 31. 14:55  
T.Mûszaki szekció!
Van olyan motoros alkatrész bolt, forgalmazó, ahol a rémsok kuplung lamellán kivül egyéb alkatrész is van?
Most ép hátsókerék csillapító gumit nem találok.
Vagy bénázok sokat?
    

yamatomo 93393 2015. március 31. 14:37   Válasz erre: 93392
Köszi! Már töltögetem is... :)
    

Tomchy 93392 2015. március 31. 14:05  
Katari Motogp (moto3, moto2, motogp) futam innen is elérhetõ

https://www.dropbox.com/s/mihfq1yhgk2cf2o/%5BnCore%5D%5Bxvidser_hun%5DMotoGP.2015.R01.Katar.Versenynap.HUN.HDTV.x264-JVC.torrent?dl=0
    

yamatomo 93391 2015. március 31. 13:22  
Még úttörõ koromban kezdtem el járni motoros klubfoglalkozásokra Seres Lehel tanár úr vezetésével. A tanár úr belénk lehelte az igét,hogy elsõ fék 60%,hátsó fék 40%...és persze a hátsóval kezdjük a mûveletet. Szûk kanyarok elõtt pedig szépen le lehet ültetni a motort,így az alacsonyabb súlypont,könnyebb kanyarodást tesz lehetõvé. Én mondjuk spórolok a fékkel,ha nem muszáj,akkor nem használom,legfeljebb jelzésértékûleg,hogy az utánam jövõ lássa,hogy valami lassulás várható,de a motorfék ezt kitûnõen megoldja. A haverommal sokszor elrobogunk Egerbe a Szilvásváradi útvonalon úgy,hogy nem fékezünk,csak,ha a forgalmi szituáció úgy kívánja. Meg lehet könnyedén oldani a dolgot,és olyan nagy rutin sem kell hozzá.
    

gezasz 93390 2015. március 31. 13:07   Válasz erre: 93372
Szia Flenegen!
A hátsó fék nem dísz! Vészfékezésnél hatalmas szerepe van abban, hogy ne taknyolj el! Ez a fék tartja ilyenkor vonalba a motort, illetve az elsõ fék hirtelen behúzásával keletkezõ erõteljes bólintást, kormányt a kezedbõl kicsavarást semlegesíti. Kanyarban szûkítésre is jó ha túl nagy sebességgel akartad bevenni, de úgy érzed nem sikerülhet. Valamint érdemes csak úgy is hasznélni, mert ha elszokol tõle, nem fogod használni amikor pedig nagyon kellene. Én igy estem el, mert én is azt mondtam minek a hátsófék! De kell használni!
    

Endruz 93389 2015. március 31. 12:40   Válasz erre: 93375
Már le is tiltották...
    

yamatomo 93388 2015. március 31. 12:18  
Baromira jót tesz a motodzsípinek ez a hazai szamizdat hozzáállás... Régebben az M1 is adta a versenyeket. Most meg ezen az elfekvõ csatornán baxakodnak vele...
    

yamatomo 93387 2015. március 31. 12:15   Válasz erre: 93375
Már le is tiltották a kötsögök a vídiót...elfelejtettem elmenteni...így baxhatom.

    

lendvai 93386 2015. március 31. 12:03   Válasz erre: 93344
Scopy bácsi, el kell keserítselek. Én mostanában nem érzek túl sok ingerenciát a lövöldözéshez. Így hát nem leszek ott.
    

lendvai 93385 2015. március 31. 12:00   Válasz erre: 93318
Vandis, én most vagyok túl a láncfeszesség ellenõrzésemen. Nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, meglehet azért, mert ritkán csinálom és kell egyfajta rutin és tapasztalat is véleményem szerint. A gumis kollégák úgy tûnik elbasztak valamit. A feszesség állítást úgy kezdjük, hogy kilazítjuk a hátsó féknyereg csavarját is, hadd tudjon csúszkálni. Ellenkezõ esetben randa feszülés lehet belõle. Megcsinálták ezt a gumisnál?
Utána, ahogy lenn a tanult kollégák már írták, beállítjuk a láncfeszességet, ami a gyári elõírás szerint 5-6cm terheletlenül. Illetve a motor saját tömege a teher, én felrakom hátsó emelõre, hogy gondtalanul tudjam forgatni a hátsó kereket. Feszesség középen mérve, több helyen, biztos, ami biztos, így kiderülhet, ha a lánc szakaszosan van megnyúlva, ami cserére utaló jel. Utána arra kell készülni, hogy ha készre húzod a hátsó tengelyt 150Nm-rel, akkor kicsit feszít a láncon. Itt szentségeltem én eleinte, mert sokszor kellett nekifutnom, tengely meglazít, feszesség beállít, tengely meghúz, de nem készre, feszesség ellenõriz, fasza, 150Nm-rel meghúz, ellenõriz, túl feszes, kurvaéletbe. :-) De már lassan rájövök, hogy nem lazítom meg túlságosan a tengelyt és kicsit lazábbra állítom, utána a készrehúzás már nem okoz gondot. A végén pedig nem elfelejteni meghúzni a féknyereg csavarját a hátsó villán 40Nm-rel, mert bár a tengely tartja, de azért az mégsem az igazi, ha egy jóízût fékez az ember.
A hátsó féket én is rendszeresen használom az elsõvel együtt. Ha már ott van, miért ne. Szûk ívben fordulásnál meg kifejezetten jót tesz. :-)
    

jobbkormanyos 93384 2015. március 31. 12:00   Válasz erre: 93382
Hátul sokkal hamarabb kopik nálam, nyilván többet használom, meg, csak egy tárcsa van. Kb 4:1 arányban.
    

jobbkormanyos 93383 2015. március 31. 11:56   Válasz erre: 93358
A normális a gumisra vonatkozott, nem a módszerre !
    

kawa550 93382 2015. március 31. 11:55   Válasz erre: 93381
Baccki, én már cseréltem fékbetétet hátul. De ha csak dísz, akkor mitõl kophatott el?! :))))))))
    

jobbkormanyos 93381 2015. március 31. 11:49   Válasz erre: 93372
Akkor a hásó, csak dísznek van.
Elég baj, hogy ilyenek osztják a hülyeséget.
    

Robi70 93380 2015. március 31. 11:35   Válasz erre: 93379
Én nem csodálkoztam! Vakon hittem!:)))
    

kawa550 93379 2015. március 31. 11:34   Válasz erre: 93378
Szoktam én tévedni? :)))))
    

Robi70 93378 2015. március 31. 11:15   Válasz erre: 93375
Szasztok!
Fõni, csodálkozásodnak van alapja! Ugyanis már le van tiltva szerzõi jogok miatt.
    

kawa550 93377 2015. március 31. 10:42  
Aszonta a GLS hogy minnyá gyön a matricám! Má törlöm is lefele a géprõl a fotósoppot, nincs már szükség rá!:))))))))
    

kawa550 93376 2015. március 31. 10:19   Válasz erre: 93370
Nem kell bexarni, elmegy az ennél jóval többet is, a saját, használtan vásárolt, fene tudja mennyit futott tehénkém tárcsáiba én tettem már több mint 50-et oszt mégis jók.
Csak nem kell szinter betéteket használni, utcára ugyan olyan jó a sima jó minõségû organikus is. Lehet köpködni, de a szinter utcára ugyan úgy felesleges, mint az aprókavics kipuff meg a sportlégszûrõ, miközben az esetek igen nagy részében eszi a tárcsát. És arra az extra fékhatásra sincs szükség általában, amikor meg mégis, akkor a szinter fékbetétek harapóssága miatt a delikvensnek inkább mûanyagosra lesz szüksége, mert jó eséllyel arcra esik a blokkoló és kicsúszó elsõkerék miatt. Kevesen tudnak olyan jól fékezni hogy kijöjjön a különbség, fõleg vészhelyzetben mikor reflexbõl mar bele az ember. Sima fékezésnél meg az organikus is elég, max egy kicsit erõsebb marokra van szükség. Elmelegíteni, megégetni nekem még soha sehol se sikerült, se csapatásnál, se a glocknerrõl lefele.
    

kawa550 93375 2015. március 31. 10:00   Válasz erre: 93369
Ja, ez az, csodálom hogy fenn van, azonnal le szokták szedetni, hogy csak a nekik fizetõs csatornákon láthassák a népek, ingyen ne.
    

Vandis 93374 2015. március 31. 09:58   Válasz erre: 93372
Én mindkettõt használom, de még a hátsó betétek eddig mindig 15e+ mentek.
Ezért furi, ha erre már csak +10e km kell a tárcsa elkopásához.
    

Fido71 93373 2015. március 31. 09:57   Válasz erre: 93372
Szerintem meg pont az ellenkezõjét tanítják... ;)

Illetve mindig kell használnod a hátsót IS a stabilitás miatt.

Bólyázni nem is tudsz máshogy, ott nekem is megy, de amúgy le vagyok szokva róla sajnos.
    

Flenegen 93372 2015. március 31. 09:21   Válasz erre: 93370
Szinte mindenhol szajkozzák, hogy elsõ fékkel kell motorral fékezni.
    

Vandis 93371 2015. március 31. 09:18   Válasz erre: 93345
A beállítás benne van, de az nem, hogy végállásban hogyan viselkedik :)
    

Vandis 93370 2015. március 31. 09:12   Válasz erre: 93327
Ez komoly?!
Én azt gondoltam egy féktárcsa elmegy 80-100e km-t...
De legalább 50-et :P
    

Endruz 93369 2015. március 31. 08:32   Válasz erre: 93340
Ez az a futam???

https://www.youtube.com/watch?v=YVZ5pwruEUY
    

scopy 93368 2015. március 31. 01:34   Válasz erre: 93366
:-(

Karex! Kawa!
Azért szétlõhetõ mobiltelefont, tapics-pc-t, fûnyírót, vagy állványos fúrógép tulajdonost csak tudtok küldeni postán!?

:-)
    

scopy 93367 2015. március 31. 01:25   Válasz erre: 93347
Bocs, kicsit el kellett mennem...

Megnézem, fejbõl- mert hát nekem hivatalból korlátozottak a képességeim- nem megy.

ARANY SZÍNÛ LÁNC
Nem vennék még egyszer, mert semmivel nem jobb, de legalább rosszabb, mert csak akkor mutat ha gyöngy tiszta. Egyébként olyan mintha kissé rozsdás lenne.
    

Karex 93366 2015. március 30. 23:09   Válasz erre: 93344
Üdv Scopy!
Engem érdekel! Viszont biztos nem tudok jönni........:(
Ennek ellenére mint rendezvény máris megy a TDM oldalra.
    

Fido71 93365 2015. március 30. 22:27   Válasz erre: 93354
Pedig a ringen a pályázók is így centríroznak... ;)
Itt a faluban aki volt motorszerelõ /aki ismeri tudja, hogy lelkiismeretes, mert még több száz km-rõl is hordták hozzá a gépeket, amivel "más" már nem boldogult/ nekem is így csinálta.
    

aramo69 93364 2015. március 30. 22:10   Válasz erre: 93363
Kõõõõõõõõ nekem. Köszi! :)))
    

kawa550 93363 2015. március 30. 22:07   Válasz erre: 93361
Ne, hogy örüjjé!:))))) https://cdn1.louis.de/content/catalogue/articles/img298x298/10003340_910_DET02_FR_09.JPG
    

kawa550 93362 2015. március 30. 22:05   Válasz erre: 93361
Jóvan, ne rijjá, a Lajosban van akcijjós 39eur-ért. :)))))
    

aramo69 93361 2015. március 30. 22:03   Válasz erre: 93360
Erre örömömbe nem gondoltam, de igaz. :(
    

kawa550 93360 2015. március 30. 21:57   Válasz erre: 93359
Nem lesz occo, mert bár kevés az alkatrész, de ölég pontosan kell állniuk a lábaknak, csapágyaknak hogy pontos legyen a dolog, az meg nem erõssége a magyar lakatosnak.
    

aramo69 93359 2015. március 30. 21:49   Válasz erre: 93358
:)))) nagy valószínûséggel csináltatok szerszámot a manuális centirozáshoz!!!! :)
    

Hr.Geiger 93358 2015. március 30. 21:40   Válasz erre: 93356
Akkor ezek szerint én is nem normális módszerrel szereltettem a gumijaimat eddig. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=YJ-MT7TMDKM

Mondjuk én nem voltam ekkora úr, mint a filmben szereplõ motoros kolléga, mert magam szedtem ki a kerekeket és vittem el a kedvenc gumisomhoz.
:-)
    

aramo69 93357 2015. március 30. 21:31   Válasz erre: 93356
Akkor én még nem láttam normális gumist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bexarás! :)
    

jobbkormanyos 93356 2015. március 30. 21:22  
Nem tom ki mit látott, de ezt így csinálják minden normális gumisnál.
    

aramo69 93355 2015. március 30. 21:13   Válasz erre: 93353
Backi! Ez qrva jóóóóóóóóóó!!!
És szerintem pontosabb mint a gép! Szerintem..... :)))) Sõt. TUTI!
    

Hr.Geiger 93354 2015. március 30. 21:03   Válasz erre: 93353
Fene tudja, lehet, hogy van igazság ebben, de én nem bízok a " kuruzslásban". :-)
A mai számítástechnikával megtámogatott gépek szerintem a gravitációt nem csak " nézik", hanem szögpercre be tudják azonosítani. Utána ott állítja meg a kereket, ahová a az súlyt kéri és még meg is mondja pontosan, hány grammot kell felragasztgatni.
Ez a módszer inkább áramszünet idejére való, mert nem termelékeny.
:-)

    

tulok99 93353 2015. március 30. 20:47   Válasz erre: 93351
sõt, a centír is akkor a legtutibb ha te magad csinálod... erre egy olyan imserõs hívta fel a figyelmet, aki kimondottan motorokat gumiz mindig. géppel kicentírozod 0-ásra, felteszed az állványra, és forog mint állat... arra bíztatott, használjam a gravitációt, ingyen van, és nem hazudik.


https://www.youtube.com/watch?v=CnkFgjI9Cxo
    

tulok99 93352 2015. március 30. 20:41   Válasz erre: 93347
az arany és a nem arany között annyi a különbség, hogy a tesók jobban dzsanázzák az aralllláncot, mint a szürkét.... nekem D.I.D. 525vx arany van, de nincs kölünbség, csak a színe más. fõleg ha fehér láncspray-t veszel...
    

Hr.Geiger 93351 2015. március 30. 20:36   Válasz erre: 93318
Tanulságos történetet írtál le! Az, hogy egy cég fõ profilja a gumicsere, még nem garancia arra, hogy a jármûbe be is tudják szerelni..., mint azt a képek is mutatják, a legelemibb szabályokat hagyták figyelmen kívül.
Érdemes olyan mûhelybe menni legközelebb, ahol motorosok dolgoznak, õk talán értik a csíziót. De a legtutibb, ha Te magad veszed ki a kereket és teszed vissza. :-)

    

tulok99 93350 2015. március 30. 20:36   Válasz erre: 93344
nemrég voltam én is ilyen tréningen...

AK-47
Smith and Wesson 500
Benelli Winchi
Glock 21
Sig Sauer 321

    

dcsaby 93349 2015. március 30. 20:21   Válasz erre: 93342
Az elsõ lánckerék cseréjére nem az elhasználódás miatt volt szükség hanem a kisebb 15 fogazású kipróbálására.
    

kormi1313 93348 2015. március 30. 20:21   Válasz erre: 93335
ati
digisport 1
aprilis 2 csutortok 17.05 motoGp. ismetles.
Haromtol mar mennek a kicsik.
    

cxkopi 93347 2015. március 30. 20:17  
scopy!
láncot kell cserélnem, Te 525vx arany láncot vettél, de hány szemes?
114?.116?
mit jelent az arany? mert ez is meg a sima is 41kny szilárdságú.
És honnan vetted?
köszi
    

kawa550 93346 2015. március 30. 20:00   Válasz erre: 93344
Baszki, ezt most töröld ki, mielõtt Zsuzsi elolvassa. Esély sincs rá hogy el tudjunk menni, ha meglátja hogy sörétes meg pisztoly meg revolver simán elsírja majd magát itt nekem...:(
    

csokabi 93345 2015. március 30. 19:59   Válasz erre: 93309
Egyenesbe állított kormány mellett állítsd be a kuplungkaron a holtjátékot, a feszülés elfordított állásban normális. Egyébként benne volt a tananyagban, mikor a jogsiért küzdöttél...
    

scopy 93344 2015. március 30. 19:48  
Szevasztok csajok!

Most hívott a haver, aki a lövöldözõs motoros találkoz-----ást szervezõ emberrel tartja a kapcsolatot.

LÖVÖLDÖZÕS NAP

Karcag, 2015. április 18. reggel 9:00 óra.

Költsége 5.500.- forint / kop.
Ebben benne van az ebéd is, amit a helyi motoros baráti kör rezidenciáján lehet elkölteni. Az összeget egy hét múlva be kell fizetni, tehát elõre. Megbízhatóak.

Légpuskák, 0,22-es puskák, sörétesek, pisztolyok, revolverek és valami meglepetés fegyver lesz. Korábban volt, hogy muzeális, brutál durranós, fekete lõporos puska volt, de elõfordult a tarack is. A lövöldözés azt jelenti, hogy mindenki korlátozott számú lövést adhat le mindegyik fegyverrel. Extra igény-extra költség.

Kérlek benneteket, hogy akit érdekel jelezze mihamarabb.

Jelzem, hogy most eltérek a korábbiaktól és nem teszek ajánlatot a nálunk, Szajolban történõ elõzetes ott-alvós minitalálkozóra, ugyanis úgy látszik, hogy elég feszes programom lesz akkor, még az sem biztos, hogy tudok menni. Viszont igyexem!


LENDVAI TIBINEK KÖTELEZÕ A PROGRAM! :-))))))))))))))

Készülni kell alapvetõ személyazonosításra alkalmas iratokkal a lõtérnaplóhoz.

Egyelõre ennyi.

Listázni a szokásos bemásolós módon...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118