kawa550 | 96456 | 2015. június 26. 00:05 | Válasz erre: 96447 |
Kawáknál megadják a lánc csapok számát is hogy a jelölésnek hányadik csapok közé kell esnie, de még ott is van olyan jelölés hogy a hengerfejjel párhuzamosan kell állniuk a lánckerék vonalainak.
![]() |
kawa550 | 96455 | 2015. június 26. 00:01 | Válasz erre: 96452 |
Könyv szerint 3 fordulat kifelé a teljesen zárttól.
|
bekeny | 96454 | 2015. június 25. 23:33 |
Sziasztok! Kiégett a mûszerfalon az index visszajelzõm. TDM900 és ABS-es, tehát csak egy ilyenem van. Hogy lehet ezt kicserélni, illetve milyen izzót és hol kell vennem hozzá? Standard cucc, simán autós boltban adnak? Egy gyors google kereséssel nem találtam túl sok infót errõl, gondoltam itt biztos tud valaki segíteni... :) Elõre is köszi! Ja és még valami, ha már szétszedem a mûszerfalat. Van egy pókháló a fordulatszámmérõm számlapja és üvege közt. Ezt ki lehet valahogy szedni onnan? |
tulok99 | 96453 | 2015. június 25. 21:49 | Válasz erre: 96443 |
egyetértek Séf bácsival, ma már mindenki csak eladni akar, mindig az számít hogy csilli villi legyen a termék, cserébe adni a pénzért valamit, az már nem megy. akár jármûvekrõl, akár munkagépekrõl, akár egy kávéfõzõrõl legyen szó, mindenki emeli az árakat folyamatosan, és csökkenti az elõállítási költségeket a minõség és a tartósság rovására. amin lehetne, azon bezzeg nem spórolnak.
|
yami 850 | 96452 | 2015. június 25. 21:48 |
Sziasztok szeretnéma szervizesektõl megkérdezni a keverék csavart hány fordulatra állitsam a 3vd nél.?megvoltak az adatok de a lap top betojt és most raknám õssze a vásárolt használt karbit .Elöre is köszi és bocsánat az irásjelekért telorol kinlodok.
|
tulok99 | 96451 | 2015. június 25. 21:46 | Válasz erre: 96450 |
a tdm vezérlését még nem szedtem szét, de más motoromét már igen. miután megnéztem mit mihez kell tenni, semmi nehézség nem volt az összeszerelésben. ha valaki nem ért hozzá, miért vállalja el? ha ért hozzá, nem találomra teszi össze. még ha fel is vállalja ( amit ugye kénytelen megtenni, mivel visszavitték neki a motort hogy rosszabb lett mint volt ), az nem mentesít az alól, hogy minek kontárkodik?
|
csokabi | 96450 | 2015. június 25. 19:31 | Válasz erre: 96448 |
Az biztos, hogy ritka az ilyen szerelõ, aki beismeri, ha elcseszett valamit.
|
kawa550 | 96449 | 2015. június 25. 16:01 | Válasz erre: 96448 |
És az õszinteség mit változtatt a tényen, hogy 1 szerelõ(?) nem tud egy alapvetõ idõszakos karbantartási munkát elvégezni?
|
molicx | 96448 | 2015. június 25. 15:09 | Válasz erre: 96440 |
Sziasztok! Kawa550! Balfaxság?....lehet, hiszen a szerelõnek ellenõriznie kellett volna, hogy rendben van-e amit csinált, viszont utólag nem valami himi-humi marhasággal próbálta megetetni a gazdit, hanem bevállalta a hibát, szerintem ez a ritkább. |
VVLaci | 96447 | 2015. június 25. 13:28 | Válasz erre: 96440 |
Ha számolgatni kéne, mint más típusoknál, még érthetõ is lenne. De a TDM-et jelre kell állítani és kész! Igaz, hogy a láncnak feszülnie kell! :-)))))
|
GASpeer | 96446 | 2015. június 25. 12:35 | Válasz erre: 96445 |
Én ezt néztem ki: http://www.parilla.hu/termekeink/22-alkatreszek/912-indexek/1654-american-pro-index-1416 Jónak tûnik, és az ára sem túl borsos. |
Hitmanus | 96445 | 2015. június 25. 11:45 |
Üdv! Milyen LED-es indexeket érdemes venni a motorra? Olvastam, hogy némelyik elég gyengén pislog.Ebay-en nézegettem, de sajnos a képekbõl ott sem derül ki, hogy faszán látni az irányjelzésemet vagy csak dizájn. |
csokabi | 96444 | 2015. június 25. 11:29 | Válasz erre: 96443 |
Igazad van, viszont a lényegen nem változtat. Miszerint a gyártók feláldozzák a költséghatékonyság oltárán az egyediséget és az önálló modelleket. Mi lesz a következõ mt09-es verzió? Leburkolják a blokkot és kivezetik a palettáról az R6-ot?
|
kawa550 | 96443 | 2015. június 25. 11:08 | Válasz erre: 96442 |
Persze, épp azért nem érzem fair-nek, hisz mindenki ezt csinálja, polirozzák a szart és azt próbálják eladni hogy túléljenek. De én még mindig azt érzem, hogy pl az nc széria esetében sokkal több polirt használtak a még nagyobb szar kipolirozásához, mint a master of torque sorozattal a yamakka, ott legalább próbálnak valami kis böszmeséget is belevinni, amitõl sokkal közelebb van az emberhez mint egy célszerû közlekedési eszköz. Szóval munkába járni jó az nc is, de azért hétvégi szórakozáshoz sokkal inkább egy mt09 passzol. :)))))))
|
fazakas66 | 96441 | 2015. június 25. 09:34 |
Ha esetleg valakinek szüksége van valamire. http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p1524573 |
kawa550 | 96440 | 2015. június 25. 09:00 | Válasz erre: 96439 |
Erre gondoltam magam is a SZAK? kérdéssel.:)))) Nekem ugyan szakácsként semmi közöm a motorszereléshez, de azért már raktam össze motor vezérlést úgy 6-7 alkalommal, de még sose sikerült rosszul csinálni, elég egyértelmû jelölések szoktak lenni. Szóval ez igen nagy balfaxság. |
VVLaci | 96439 | 2015. június 25. 07:58 | Válasz erre: 96431 |
Azért az méretes amatõrségre vall! A lapkázáshoz nem átnézni kell a vezérlést, hanem szétszedni! :-) Utána meg szépen jelre visszarakni mindent. |
Diravi | 96438 | 2015. június 25. 06:40 | Válasz erre: 96436 |
Szia, én is most keresek oldaldobozokat és tartót, valószínûleg Givi E22 lesz, nem megyek a világ végére (sajnos). sportmotor.hu-n van sok hirdetés.
![]() |
kawa550 | 96437 | 2015. június 24. 22:47 | Válasz erre: 96435 |
NC széria, azonos váz , motor, stb. Nem emlékeztet ez valamire? :-)))
|
tabi79 | 96436 | 2015. június 24. 21:12 |
Sziasztok TDM 900 hoz keresnék oldaldoboz tartót, esetleg dobozokat hozzá. givi közép konzolom van dobozzal gyári és most oldalra ruháznék be. válaszaitokat elõre is köszönöm. üdv.
|
galoscsabus | 96435 | 2015. június 24. 19:11 | Válasz erre: 96429 |
Nem igazán értem, hogy mit buziskodik a Yamaha ezzel az erõltetett MT-zéssel. Nem lett volna jobb egy olyan ismert és jól csengõ nevet, mint a TDM tovább életben tartani? (Amúgy a nagy Tehén óta semmi nagy durranással nem tudtak (õk sem) elõ jönni. Azt meg jól elkúrták a marketingjükkel az árképzéssel.) Navazze, raknak egy modellre dobozt, platnit, másik ülést és magasabb kormányt és az attól azonnal tracerré válik.....mint a megcsókolt béka a mesében..... :-))) Hú de megerõltetik magukat......ezt bármelyik tulajdonos megteszi, csak be kell ballagni miatta a Lajosba, vagy máshová, esetleg leülni a gép elé egy bankkártyával és harmadnap csenget a postás a felcsavarozni való cuccokkal. Az, hogy egyre extrémebbre (az én szótáramban a kurva ronda szinonimája) pofozgatják a lényeges változtatások nélküli ránc-felvarrott modelljeiket, édes kevés a nagy durranáshoz. Nagyjából ez a helyzet az összes gyártóval sajnos. Döcögnek a piacok, nincs lóvé...... :-(( |
Diravi | 96432 | 2015. június 24. 16:40 | Válasz erre: 96431 |
Azt meg szabad tudni, hogy melyik szakszervíz volt?
|
sugarg | 96431 | 2015. június 24. 16:28 |
Most hívtak a szervízbõl. Azt mondták, megtalálták a problémát. A szelephézag ellenõrzésnél átnézték a vezérlést is, és úgy tûnik, hogy egy foggal arrébb rakták a láncot. Holnap megyek érte, már tûkön ülök. Remélem tényleg ez volt a baja. Mindenesetre köszönöm a segítséget. |
Flenegen | 96430 | 2015. június 24. 13:51 |
gondolom lesz vagy 2.1 milla, hozzáigazítják árban a NC750-hez...
|
kawa550 | 96429 | 2015. június 24. 12:47 |
Jön a 07 tracer http://totalbike.hu/hirek/2015/06/24/a_yamaha_mt-07-bol_is_jon_a_turavaltozat/ |
kawa550 | 96428 | 2015. június 24. 12:42 |
Új magyar specialitás, a flexelt disznyó.:))))))))) http://www.origo.hu/tafelspicc/alapanyag/20150623-flexszel-ment-a-disznonak-hamar-vegzett-a-meloval.html |
csokabi | 96426 | 2015. június 24. 11:31 | Válasz erre: 96423 |
Karexnak igaza lehet. Szereléshez fel szokták csak hajtani a tankot a hátsó rögzítési pontjára. Gondolom ahogy levették a légszûrõházat megkuszálták a tank csövezését vagy az injektor kábeleit. Nézz a tank alá, hátha kiszúrsz egy megtört benzincsövet!
|
Karex | 96425 | 2015. június 24. 09:45 | Válasz erre: 96423 |
Tippem az üzemanyag hiánya lehet adott körülmények között. Nem írtad de az adatlapod alapján 900-as van alattad. Ha jól gondolom azon nincs semmi kiegészítõ benzinellátó cucc, csak az injektor végzi ezt a feladatot. Miután a hozzá vezetõ benzin útját végignézted, talán a mappingal lehetne játszani. Esetleg elfelejtettek visszadugni valami vákuumos szenzorcsövet(bedugult, összeszorult) ami kell a folyamathoz. |
MadBob | 96424 | 2015. június 24. 08:09 | Válasz erre: 96423 |
Szia! A szervizszekció majd megírja, hogy mit érdemes megnézni, én annyira nem értek hozzá. De ha szerelõ kell akkor ajánlom Surit Gödöllõn. A számát elküldöm PM-ben.
|
sugarg | 96423 | 2015. június 24. 07:55 |
Sziasztok! Segítsetek nekem! Van egy kis gondom a TDM-emmel. Elvittem szerízbe (Yamaha szakszerviz) szelephézag állításra. A szerviz elmondása szerint az egyik szívó szelepnél kisebb volt a hézag, lapkát cseréltek. Amikor elhoztam a gépet, gyorsításnál, nagyobb gázadásra megtorpant. A hangján, a rezgésén lehet érezni, hogy erõlködik, de nem megy. Ha kicsit visszaengedem a gázt, akkor megindul, de nem úgy, mint annak elõtte. Korábban nem csinált ilyet, ha húztam, ment. Visszavittem. Azóta szétszedték, összerakták, szétszedték összerakták. Elvileg átnézték, kipucolták a levegõ rendszert, beállították a pillangószelep szinkront, gyertyát cseréltek, ellenõrizték a TPS szenzort, veszteséget mértek, ... Tegnap szóltak, hogy mehetek érte azzal, hogy szerintük jobb lett, és õk már nem tudnak vele mit kezdeni, nem találnak semmi hibára utaló jelet. Kipróbáltam, nem olyan, mint volt :-( A fórumon van egy 2010. májusi bejegyzés, ami ugyanerrõl a problémáról szól, viszont nem találtam meg a választ rá. Esetleg volt valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a baj? |
dinnyemag | 96422 | 2015. június 23. 21:36 | Válasz erre: 96420 |
Igazad van, így lehet ahogy írod, de például ez a szerviz ahol most éppen a BMW került visszahívásra ugyanakkor Yamaha és Triumph hivatalos kereskedés is. Csak véletlenül került ide a haver,(itt volt mostanra idõpont) de nem hiszem, ha éppen Yamaha alkatrészt kellene cseréljenek akkor durcás lenne a társaság. Úgy néz ki, márkától függetlenül normálisak.
|
Hr.Geiger | 96421 | 2015. június 23. 21:34 | Válasz erre: 96419 |
Ingyen? Semmi sincs ingyen, minden amit annak hiszünk, azt valaki(k) kifizetik. Itt ebben az esetben valószínûleg majd a beszállítóval fizettetik ki a visszahívás költségeit, alkatrészestõl, munkadíjastól, sütistõl, üdítõstõl... A többire meg ott a MasterCard :-)) |
Kilos | 96420 | 2015. június 23. 21:16 | Válasz erre: 96419 |
El tudom képzelni, hogy Japánban a Yamahánál is hasonlóan gondoskodnak a tulajdonosról, de hát Japán nagyon messze van! Már itt Mo-n sem kapod meg ugyanazt a kiszolgálást a BMW-nél mint Német o-ban vagy Ausztriában közvetlen a gyár közelében. Mi lehet akkor Bulgáriában vagy Botswana-ban? :))))
|
dinnyemag | 96419 | 2015. június 23. 20:53 |
Sziasztok! Ma elkísértem a havert BMW-hez, ezzel a visszahívásos játékkal. Hát van még mit tanulni legalábbis ezen a téren. Igaz, hogy egy hónappal ezelõtt adták az idõpontot, de hibátlan ahogy intézik az ügyet. Foglalj helyet, kávé, üdítõ és süti amennyit akarsz, kellemes zene, 65 perc alatt kész a csere és még a benzinpumpánál is cseréltek egy alkatrészt amire sok panasz érkezett. És mindez ingyen. |
MadBob | 96418 | 2015. június 23. 19:36 | Válasz erre: 96412 |
Ez lesz az: http://www.banggood.com/Waterproof-500M-Motorcycle-Helmet-Bluetooth-Interphone-p-924037.html 2500-al drágább mint a netrõl, de a gari valószínûleg jobb. Párban rendelve Kínából van 78 USD-ért ami 22-ezer Ft. Ami már hasonló az inkább 90 USD, szóval nem sokkal olcsóbb. Ennyi különbözetet a gari megérhet. |
Kilos | 96416 | 2015. június 23. 16:29 |
Hátha valakit érdekel! nálunk most is esik! :((( http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/jarmu/motoros-jarmuvek/tartozekok/261571-motoros-esoruha-szett-3-reszes |
lendvai | 96415 | 2015. június 23. 14:44 | Válasz erre: 96413 |
Érdekes eszmefuttatás, nekem úgy tûnik azt próbálta megfogalmazni, hogy miért is jó kitûnni a szürke tömegbõl valamivel, amivel csak gondom van. Nekem ez inkább olasz motort sejtet. :-) Megfogalmazni nem nagyon sikerült, de úgy tûnik hogy ilyesmit akkor írnak az emberek, ha azért akarnak kitûnni a tömegbõl, mert az õ lelkük is egy olasz motor temperamentumával és megbízhatatlanságával mûködik olykor. Mert valahol azért valljuk be, ha tökéletes nyugalom és harmónia honol odabenn, akkor nincs igény a külsõségek extra adrenalinjára. De ettõl a tökéletlenségtõl lesz szép az életünk, nem igaz? :-)
|
Vandis | 96414 | 2015. június 23. 14:26 | Válasz erre: 96413 |
Lényegében azt írja le, hogy a tökéletlen jó, ámdeviszontazonban!!! a TÖKÉLETLEN! Na aaaaz egy fos!
|
kawa550 | 96413 | 2015. június 23. 13:43 |
Hondások ne olvassák! :)))))))))))))) "A motorozás a tökéletlenségrõl szól, attól válik igazán szerethetõvé. Mindenkinek megvan a finnyás ízlése, ezért nehéz tiszta szívvel leszarozni egy motort, hiszen amitõl én rühellem, pont azért bálványozhatja valaki más. De a középszer az tényleg gyilkos, motorok közt halálra ítélt a Toyota Corolla, az úgynevezett jól eltalált kompromisszum egyenlõ a foskupaccal." |
kawa550 | 96412 | 2015. június 23. 13:25 | Válasz erre: 96409 |
De ez csak 1db, utassal már 2 szett kell 30.-ért.... |
kawa550 | 96411 | 2015. június 23. 13:18 | Válasz erre: 96410 |
A kerted végében 1? A kapun alig lehet bejönni, mert ott van egy kb 12m magas, oszt azon kívül a kert északi szélén még 10 db, amiket félbe kellett vágni mert elérték a felsõvezetéket. De ez olyan, hogy a törzsébõl 1 év alatt kinõtt egy 7-8m széles lombkorona az összesnek. Ha fúj a szél, úgy potyog mintha jégesõ lenne. Én meg nem szeressem a pálinkát.....
|
Karex | 96410 | 2015. június 23. 10:32 |
Kawa, valamit elrontottál. Ha a földön van 1 centi vastagon, akkor nem jó helyre tetted a ponyvát, amivel összeszeded. Nálunk nehéz olyan fát találni a határban, ami nincs naponta megrázva, és valamiért mindegyik körül szépen le van simulva a gaz....... Szóval ha már a kerted végébe nõtt: egyed, szeggyed, igyad! :DDDD |
MadBob | 96409 | 2015. június 23. 10:28 |
Az Aldiban lesz 29-tõl Headset 15 eFt-ért: https://www.aldi.hu/hu/ajanlatok/ajanlatok-hetfotol-20150629/reszletes-oldal/ps/p/maginon-bluetooth-motoros-headset/ Ennyiért jó vételnek tûnik. |
Kilos | 96408 | 2015. június 23. 08:04 | Válasz erre: 96404 |
A jövõévi TDM talin kérek belõle egy kémcsõnyit! :)))
|
1Laciapu | 96407 | 2015. június 23. 06:02 |
Csak egyetek belõle minél többet, egyedül ebben van Olyan anyag amivel meg lehet elõzni a cukorbetegséget! Régen minden parasztháznál volt az udvarban, ették a baromfik, a disznók, közvetve meg az emberek. Nem is igen volt cukorbeteg. Nagy kincs ez a fa csak kevesen tudják.
|
kawa550 | 96405 | 2015. június 23. 00:03 | Válasz erre: 96404 |
Elõ se hozd, 1 centi vastagon borítja a kert hátsó részét, má cefre szag lengedez ahogy erjed a napon....
|
Kilos | 96402 | 2015. június 22. 22:11 | Válasz erre: 96401 |
Tavaly Horvátországban váltam "falfehérré" amikor így jártam mint Te. Örülök, hogy "ócccón" megúsztuk! :))))
|
sandryder | 96401 | 2015. június 22. 21:34 | Válasz erre: 96397 |
Valójában neked lett igazad Kilos! Köszönöm mindegyik hozzászólást mert egy egész szótárnyi szakirodalommal gyarapítottátok szegényes tudásomat.
|
Muju | 96400 | 2015. június 22. 20:38 |
Nálunk is jóidõ van napok óta. Olyannyira, hogy már a 4. köbmèter sódert fogyasztom betonyolás kèppen. Majd hètvègèn csapatok egy szèpet.
|
kawa550 | 96399 | 2015. június 22. 20:22 | Válasz erre: 96398 |
Délelõtt itt is akkora felhõk voltak idõnként hogy azt hittük nyakunkba szakad az ég, aztán összesen egy vacak 1 perces kis záporra tellett belõle, közben egy csomószor teljesen kiderült, aztán megint beborult váltakozva, így úgy döntöttünk hogy lexarjuk, motorral megyünk. Oszt szerencsénk lett. :))))
|
dinnyemag | 96398 | 2015. június 22. 19:15 | Válasz erre: 96396 |
Honnan szerzed a jó idõt? Itt csak esik és esik az esõ, lassan fel kell hozzam az akkut a motorból, olyan ritkán meg olyan régen volt már száraz idõ:-(
|
Kilos | 96397 | 2015. június 22. 19:09 | Válasz erre: 96389 |
Nézd meg az akkumulátor sarukat, lehet meglazult valamelyik.
|
kawa550 | 96396 | 2015. június 22. 19:06 |
jobbkormanyos | 96395 | 2015. június 22. 18:55 | Válasz erre: 96394 |
Oszikát, nem ismertem fel, de a kép Csesztregen készült a sportpályánál. /Mint õshonos zalai / |
MadBob | 96393 | 2015. június 22. 17:27 |
Hopp egy TDM: http://www.motorrevu.hu/hirek/felejthetetlen_elmenyeket_igerunk Egyébként nekem a suzukin az oldalsztender rugó volt a bûnös, a belsõ eltört és nem jött fel teljesen hogy benyomja a kapcsolót. Segített rávezetni hogy üresben beindult, de sebességbe rakáskor egybõl le is állt. |
jobbkormanyos | 96392 | 2015. június 22. 17:04 | Válasz erre: 96389 |
Még lehet az oldalsztender kapcsoló is.
|
jobbkormanyos | 96391 | 2015. június 22. 17:02 | Válasz erre: 96389 |
Nálam is csinálta, gyári kulccsal, sebességben nem indított, val. szeg kuplung kapcsoló a hibás.
|
GASpeer | 96390 | 2015. június 22. 16:48 | Válasz erre: 96389 |
Az egyenletben csak a kulcs volt a változó, ezért (szerintem) ott lesz a hiba is. Csatik igazgatása, meg egy kis WD40 lehet segít. |
sandryder | 96389 | 2015. június 22. 16:17 |
Sziasztok! A hétvégén olyan motorindítási probléma adódott, hogy a slusszkulcs elfordítása után indítógombra meg se nyekkent. Többszöri próbálkozás után meguntam a dolgot, és kivettem majd visszatettem a slusszkulcsot és már indult is. A hiba okát szerintetek hol kéne keresni, pl. gyújtáskapcsoló, indítógomb, önindító, elektromos csatik stb. |
csokabi | 96388 | 2015. június 22. 15:58 | Válasz erre: 96386 |
Te mûködsz hibásan, belassultál:))) Nekem egyszer volt ilyen fogyasztási adatom, de akkor olyan tempóban motoroztunk, hogy láttam nõni az útszéli gazt...:) 4,6 volt nálam a nagy átlag. |
Vandis | 96387 | 2015. június 22. 15:39 | Válasz erre: 96382 |
Ááá, vissza a magas túraplexi. A fél hallásomat már elveszítettem az NC-n, inkább csukott sisakkal járok és lemondok a hûsítõ menetszélrõl :)
|
Vandis | 96386 | 2015. június 22. 15:37 |
Kis "anomália" érdekességképp. Piroska fogyasztása az utóbbi két tankolás számadatai alapján 3,75 és 3,9 liter, és most is egész jól állok az utolsó tankolás óta. Erre azért nem számítottam. Igazság szerint arra gondolok, hogy valami rosszul mûködik rajta, vagy én csinálok valamit rosszul. Legalábbis eddig 5 L volt az átlag. Bár az is igaz, hogy érzésre kb. mostanra adaptálódott a vezetési stílusom a TDM-hez úgy 90%-ban. |
kawa550 | 96385 | 2015. június 22. 11:39 | Válasz erre: 96383 |
Nekem 3vd 850 van, semmi sincs a gyári beállításon. Megnéztem a kézikönyvben hogy mit hogyan, beállítottam gyárira, oszt kimentem egy villáskulccsal meg egy csavarhúzóval a Balf-Fertõrákos útra ami híresen szar és oda vissza motorozgatva tekergettem míg szerintem a legjobb lett, utána kapott egy kis elõfeszítést meg egyel feszesebb csillapítást a sima osztrák utakra, oszt azóta is úgy van.
|
kawa550 | 96384 | 2015. június 22. 11:35 | Válasz erre: 96381 |
Majd eljuttok ti is a legszebb és -szerintem- legjobb megoldáshoz, gyári plexi + egy 3-400Ft-os füldugó a bármilyen sisakhoz oszt minden rendben. http://munkavedelem-munkaruha.hu/3M_1271_lamellas_fuldugo Persze lehet hasonlót "motoros" kivitelben 20x ennyiért az igényeseknek, vagy pont ugyan ilyent a decathlonban 7x ennyiért, de a legolcsóbb a munkavédelmi ruházati boltokban. |
Hitmanus | 96383 | 2015. június 22. 11:35 | Válasz erre: 96380 |
Köszi Kawa! Akkor meglesz a ma délutáni játékom.Mire ezt belövöm:) Amúgy neked alapon van minden vagy lágy? Mondjuk megnéztem a guminyomást és 2.5 helyett 3 felett raktak a szervizbe múlt héten.Az elsõben is több volt, mint kellene. |
Diravi | 96382 | 2015. június 22. 10:33 | Válasz erre: 96381 |
Vandis, próbáld ki teljesen plexi nélkül, nekem bármelyik plexivel hangosabb (gyárival is), mint csupaszon. Ki is lehet próbálni, milyen lenne plexi nélkül, menet közben állj fel a lábtartón.
|
Vandis | 96381 | 2015. június 22. 10:11 |
kawa550 | 96379 | 2015. június 22. 09:13 | Válasz erre: 96377 |
Csak gyors amatõr paint képernyõmentések, de ott a lényeg, ha kell van magyar kézikönyv, 4.5Mb.![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 96378 | 2015. június 22. 09:05 | Válasz erre: 96376 |
Beszereléshez itt találsz képeket, 3vd+4tx https://picasaweb.google.com/103973879426139514992/BeszerelesKepek https://plus.google.com/photos/117814188424942127780/albums/5744194710018305873?banner=pwa |
Hitmanus | 96377 | 2015. június 22. 08:58 |
Muju | 96374 | 2015. június 22. 07:48 | Válasz erre: 96372 |
Bocs cxkopi, Nem olvastam a sorok között, èn is ez alapján csináltam meg. Ezen minden rajta van. MadBob linkjèn is ezt találod. |
MadBob | 96373 | 2015. június 22. 06:52 | Válasz erre: 96372 |
Erre gondoltál? http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND |
cxkopi | 96372 | 2015. június 22. 06:49 | Válasz erre: 96367 |
Muju! Alkatrészlista, és kapcs. rajz kellene, hogy tudjam mit kell venni és hogyan össze építeni. Ezek nincsenek meg. |
cxkopi | 96372 | 2015. június 22. 06:49 | Válasz erre: 96367 |
Muju! Alkatrészlista, és kapcs. rajz kellene, hogy tudjam mit kell venni és hogyan össze építeni. Ezek nincsenek meg. |
Diravi | 96371 | 2015. június 21. 21:50 | Válasz erre: 96368 |
Varrógép hang: ezt mikor hallod? Nálam a 900-as csak alapjáraton zakatol, menet közben mindenhol szép patent hangja van, szebben szól mint elötte a DL650 - ami viszont alapjáraton nem zakatolt :) Gyári dobbal. A flappantyú kiiktatását fejeld még meg egy eggyel kisebb elsõ lánckerékkel! |
Karex | 96369 | 2015. június 21. 21:21 | Válasz erre: 96368 |
Köszi a leírást! Ha nem kedvelném ennyire a mostanit, már rohannék is 900-ast venni......:D
|
PalmBela | 96368 | 2015. június 21. 20:11 |
Ahoj poplacsek! Végre megvolt a próbakör! Megosztom a tapasztalatokat ha nem gond. Most már bizton mondhatom, hogy aki 850-esrõl ül át 900ra, nem csinál rossz cserét! Na nem akkora lépés, hogy huh, de azért érezhetõ! Erõ s erény: megy mint egy mozdony (ez is), alul, felül, középen, (flappantyú kiiktatva), még a végén is van benne. Annyira nem vagyok nagy pilóta (sõt semennyire), hogy érezzem azt a pár +lovat, de valahogy jobban reagál, gondolom az injektor teszi. Ahogy Száraz Laci barátom jellemezte anno vadászaton a vadkant: MagasMar,CsapottFar,SzélesVáll,ÉkalakúFej, oszt megy mint a tank! Hát ez megy! Dûtöm erre, dûtöm arra: szerintem kicsit könnyebb vele kanyarni, mint az elõddel. Jobb súlyelosztás, vagy más testtartás, de nem kell annyit "erõlködni", hogy dõljön. Még szokni kell ezt, mert egy-egy kanyarba majdnem befelé sodródtam ki...be. Szelek szárnyán: MRA túraplexi + toldással (így vettem) nekem sokkal-sokkal jobb. Szélzaj van, de nincs rezonancia ami nagyban növeli a komfortérzetet! Hozzáteszem ez a plekó kitolva is kisebb, mint a másikon a Givi túra plexi. Fúvósok meg a többi: Sosem voltam oda a sport dobokért. Nem hiszek a "nagyobb zaj, jobban észrevesznek, így biztonságosabb" dologban, sem a teljesítmény növekedésben, de mivel így volt a gép, hát gondoltam kiprószálom...ma rájöttem, hogy biztos van kapcsolat a fülem és a szám közt...minél szebben szól a dörrentõ, annál szélesebb a vigyor...morog, dübög, puffog olyan erõvel, hogy nehéz nem csak arra figyelni! Lehet, ha hosszabb Ojrópatúrára megyünk még egyszer talán, visszacserélem, mert hosszú távon lehet megterhelõ lenne. Majd egyszer az utas is nyilatkozik... :) Az a fránya Zinger: Én olyan fülelõs fajta vagyok! Folyton figyelem, hogy mi szól rendellenesen, minek, meg mitõl van olyan hangja ami nem oda való...hát ezt hallottam én a 850-esen...meg most is. Enyhe varrógép hang. Mindig mindenki mondja, hogy ez normális, mert azért magának a motornak is van hangja, jönnek-mennek a szelepek, forog, ez+az...azt hittem a 850-es ben ez a kor, meg a km-ek miatt van. Hát nem! A 900as, bár nem sokkal fiatalabb, km jóval kevesebb van benne, is képes ezt produkálni. Most már tudom: EZ ILYEN! :) Igaz kellett ehhez két motor, de sebaj! Fényesség: Esti menet nem volt. Nyilván a pilács is jobb valamelyest, de ez egyenlõre várat magára. Bocsánat a hosszért, többségetek már tisztában van ezekkel, de gondoltam megosztom az én tapasztalataimat. Ja! Ma Tihanyban 2 kollégát is láttam! Egy szürke 900as csorgott a fõutcán, sok matrica volt rajta, meg egy fekete 850-est. Mellette parkoltam! Esetleg innen valaki? |
Muju | 96367 | 2015. június 21. 19:44 | Válasz erre: 96366 |
Szia, èn beballagtam egy elektronikai boltba. Vettem amatõr nyákot meg az összes többi alkatrèszt, összeèpítettem ès azóta is mûxik.
|
cxkopi | 96366 | 2015. június 21. 18:07 |
Üdv! Valaki tett fel képeket a fokozat kijelzõ beépítésrõl.(az megvan) Szeretném megcsinálni, a hozzávalókat hol lehet beszerezni? |
pontymalac | 96365 | 2015. június 21. 17:32 |
Köszönöm uraim, köszönöm! Hát mióta apa lettem, sokkal óvatosabban tekerem a gázkart, mostmár a kirándulás a fõ szempont. Fel egy hátizsák, benne két szendvics, egy térkép, és élvezni a nyarat :)
|
tulok99 | 96364 | 2015. június 21. 17:28 |
nini! még egy albino tdm és ez már olyan típus mint az enyém... gratulálok hozzá, sok balesetmentes km-t!
|
pontymalac | 96362 | 2015. június 21. 16:41 |
Ó :( az kár, hogy lemaradtam.. Hol volt amúgy? (nem csináltok/csinálunk) egy mini találkozót, amolyan afterparty-t még az idén? :D
![]() |
Kilos | 96360 | 2015. június 21. 16:27 | Válasz erre: 96358 |
Üdv a csapatban Péter. Sok gondtalan és vidám kilométert neked és a vasparipádnak! :))))
|
kawa550 | 96359 | 2015. június 21. 16:26 | Válasz erre: 96358 |
az ideirõl már lemaradtál, a következõ jövõre valahol. Keresd vv lacit. :-D
|
pontymalac | 96358 | 2015. június 21. 16:13 |
sziasztok! Új tag vagyok, friss tdm tulaj, szeretnék érdeklõdni, hogy mikor, és hol lesz tdm találkozó, illetve márkatársakat keresek közös gurulásra, kirándulásra Miskolc környékérõl. :) válaszokért elõre is köszi
|