3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 96456 2015. június 26. 00:05   Válasz erre: 96447
Kawáknál megadják a lánc csapok számát is hogy a jelölésnek hányadik csapok közé kell esnie, de még ott is van olyan jelölés hogy a hengerfejjel párhuzamosan kell állniuk a lánckerék vonalainak.
    

kawa550 96455 2015. június 26. 00:01   Válasz erre: 96452
Könyv szerint 3 fordulat kifelé a teljesen zárttól.
    

bekeny 96454 2015. június 25. 23:33  
Sziasztok! Kiégett a mûszerfalon az index visszajelzõm. TDM900 és ABS-es, tehát csak egy ilyenem van. Hogy lehet ezt kicserélni, illetve milyen izzót és hol kell vennem hozzá? Standard cucc, simán autós boltban adnak? Egy gyors google kereséssel nem találtam túl sok infót errõl, gondoltam itt biztos tud valaki segíteni... :)
Elõre is köszi!
Ja és még valami, ha már szétszedem a mûszerfalat. Van egy pókháló a fordulatszámmérõm számlapja és üvege közt. Ezt ki lehet valahogy szedni onnan?
    

tulok99 96453 2015. június 25. 21:49   Válasz erre: 96443
egyetértek Séf bácsival, ma már mindenki csak eladni akar, mindig az számít hogy csilli villi legyen a termék, cserébe adni a pénzért valamit, az már nem megy. akár jármûvekrõl, akár munkagépekrõl, akár egy kávéfõzõrõl legyen szó, mindenki emeli az árakat folyamatosan, és csökkenti az elõállítási költségeket a minõség és a tartósság rovására. amin lehetne, azon bezzeg nem spórolnak.
    

yami 850 96452 2015. június 25. 21:48  
Sziasztok szeretnéma szervizesektõl megkérdezni a keverék csavart hány fordulatra állitsam a 3vd nél.?megvoltak az adatok de a lap top betojt és most raknám õssze a vásárolt használt karbit .Elöre is köszi és bocsánat az irásjelekért telorol kinlodok.
    

tulok99 96451 2015. június 25. 21:46   Válasz erre: 96450
a tdm vezérlését még nem szedtem szét, de más motoromét már igen. miután megnéztem mit mihez kell tenni, semmi nehézség nem volt az összeszerelésben. ha valaki nem ért hozzá, miért vállalja el? ha ért hozzá, nem találomra teszi össze. még ha fel is vállalja ( amit ugye kénytelen megtenni, mivel visszavitték neki a motort hogy rosszabb lett mint volt ), az nem mentesít az alól, hogy minek kontárkodik?
    

csokabi 96450 2015. június 25. 19:31   Válasz erre: 96448
Az biztos, hogy ritka az ilyen szerelõ, aki beismeri, ha elcseszett valamit.
    

kawa550 96449 2015. június 25. 16:01   Válasz erre: 96448
És az õszinteség mit változtatt a tényen, hogy 1 szerelõ(?) nem tud egy alapvetõ idõszakos karbantartási munkát elvégezni?
    

molicx 96448 2015. június 25. 15:09   Válasz erre: 96440
Sziasztok!
Kawa550!
Balfaxság?....lehet, hiszen a szerelõnek ellenõriznie kellett volna, hogy rendben van-e amit csinált, viszont utólag nem valami himi-humi marhasággal próbálta megetetni a gazdit, hanem bevállalta a hibát, szerintem ez a ritkább.

    

VVLaci 96447 2015. június 25. 13:28   Válasz erre: 96440
Ha számolgatni kéne, mint más típusoknál, még érthetõ is lenne. De a TDM-et jelre kell állítani és kész! Igaz, hogy a láncnak feszülnie kell! :-)))))
    

GASpeer 96446 2015. június 25. 12:35   Válasz erre: 96445
Én ezt néztem ki:
http://www.parilla.hu/termekeink/22-alkatreszek/912-indexek/1654-american-pro-index-1416

Jónak tûnik, és az ára sem túl borsos.
    

Hitmanus 96445 2015. június 25. 11:45  
Üdv!

Milyen LED-es indexeket érdemes venni a motorra?
Olvastam, hogy némelyik elég gyengén pislog.Ebay-en nézegettem, de sajnos a képekbõl ott sem derül ki, hogy faszán látni az irányjelzésemet vagy csak dizájn.
    

csokabi 96444 2015. június 25. 11:29   Válasz erre: 96443
Igazad van, viszont a lényegen nem változtat. Miszerint a gyártók feláldozzák a költséghatékonyság oltárán az egyediséget és az önálló modelleket. Mi lesz a következõ mt09-es verzió? Leburkolják a blokkot és kivezetik a palettáról az R6-ot?
    

kawa550 96443 2015. június 25. 11:08   Válasz erre: 96442
Persze, épp azért nem érzem fair-nek, hisz mindenki ezt csinálja, polirozzák a szart és azt próbálják eladni hogy túléljenek. De én még mindig azt érzem, hogy pl az nc széria esetében sokkal több polirt használtak a még nagyobb szar kipolirozásához, mint a master of torque sorozattal a yamakka, ott legalább próbálnak valami kis böszmeséget is belevinni, amitõl sokkal közelebb van az emberhez mint egy célszerû közlekedési eszköz. Szóval munkába járni jó az nc is, de azért hétvégi szórakozáshoz sokkal inkább egy mt09 passzol. :)))))))
    

galoscsabus 96442 2015. június 25. 10:05   Válasz erre: 96437
Olvastad az utolsó elõtti mondatot? ;-)
    

fazakas66 96441 2015. június 25. 09:34  
Ha esetleg valakinek szüksége van valamire.
http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p1524573
    

kawa550 96440 2015. június 25. 09:00   Válasz erre: 96439
Erre gondoltam magam is a SZAK? kérdéssel.:))))
Nekem ugyan szakácsként semmi közöm a motorszereléshez, de azért már raktam össze motor vezérlést úgy 6-7 alkalommal, de még sose sikerült rosszul csinálni, elég egyértelmû jelölések szoktak lenni. Szóval ez igen nagy balfaxság.
    

VVLaci 96439 2015. június 25. 07:58   Válasz erre: 96431
Azért az méretes amatõrségre vall!

A lapkázáshoz nem átnézni kell a vezérlést, hanem szétszedni! :-)

Utána meg szépen jelre visszarakni mindent.
    

Diravi 96438 2015. június 25. 06:40   Válasz erre: 96436
Szia, én is most keresek oldaldobozokat és tartót, valószínûleg Givi E22 lesz, nem megyek a világ végére (sajnos). sportmotor.hu-n van sok hirdetés.
    

kawa550 96437 2015. június 24. 22:47   Válasz erre: 96435
NC széria, azonos váz , motor, stb. Nem emlékeztet ez valamire? :-)))
    

tabi79 96436 2015. június 24. 21:12  
Sziasztok TDM 900 hoz keresnék oldaldoboz tartót, esetleg dobozokat hozzá. givi közép konzolom van dobozzal gyári és most oldalra ruháznék be. válaszaitokat elõre is köszönöm. üdv.
    

galoscsabus 96435 2015. június 24. 19:11   Válasz erre: 96429
Nem igazán értem, hogy mit buziskodik a Yamaha ezzel az erõltetett MT-zéssel.
Nem lett volna jobb egy olyan ismert és jól csengõ nevet, mint a TDM tovább életben tartani?
(Amúgy a nagy Tehén óta semmi nagy durranással nem tudtak (õk sem) elõ jönni. Azt meg jól elkúrták a marketingjükkel az árképzéssel.)
Navazze, raknak egy modellre dobozt, platnit, másik ülést és magasabb kormányt és az attól azonnal tracerré válik.....mint a megcsókolt béka a mesében..... :-)))
Hú de megerõltetik magukat......ezt bármelyik tulajdonos megteszi, csak be kell ballagni miatta a Lajosba, vagy máshová, esetleg leülni a gép elé egy bankkártyával és harmadnap csenget a postás a felcsavarozni való cuccokkal.
Az, hogy egyre extrémebbre (az én szótáramban a kurva ronda szinonimája) pofozgatják a lényeges változtatások nélküli ránc-felvarrott modelljeiket, édes kevés a nagy durranáshoz.
Nagyjából ez a helyzet az összes gyártóval sajnos.
Döcögnek a piacok, nincs lóvé...... :-((
    

vlevi 96434 2015. június 24. 18:08   Válasz erre: 96430
Vagy a VStromhoz.

    

kawa550 96433 2015. június 24. 18:08   Válasz erre: 96432
SZAKszerviz?
    

Diravi 96432 2015. június 24. 16:40   Válasz erre: 96431
Azt meg szabad tudni, hogy melyik szakszervíz volt?
    

sugarg 96431 2015. június 24. 16:28  
Most hívtak a szervízbõl. Azt mondták, megtalálták a problémát.
A szelephézag ellenõrzésnél átnézték a vezérlést is, és úgy tûnik, hogy egy foggal arrébb rakták a láncot. Holnap megyek érte, már tûkön ülök. Remélem tényleg ez volt a baja.

Mindenesetre köszönöm a segítséget.
    

Flenegen 96430 2015. június 24. 13:51  
gondolom lesz vagy 2.1 milla, hozzáigazítják árban a NC750-hez...
    

kawa550 96429 2015. június 24. 12:47  
Jön a 07 tracer
http://totalbike.hu/hirek/2015/06/24/a_yamaha_mt-07-bol_is_jon_a_turavaltozat/
    

kawa550 96428 2015. június 24. 12:42  
Új magyar specialitás, a flexelt disznyó.:)))))))))
http://www.origo.hu/tafelspicc/alapanyag/20150623-flexszel-ment-a-disznonak-hamar-vegzett-a-meloval.html
    

Petya1988 96427 2015. június 24. 12:07  
Ejnye mit találtam :)
    

csokabi 96426 2015. június 24. 11:31   Válasz erre: 96423
Karexnak igaza lehet. Szereléshez fel szokták csak hajtani a tankot a hátsó rögzítési pontjára. Gondolom ahogy levették a légszûrõházat megkuszálták a tank csövezését vagy az injektor kábeleit. Nézz a tank alá, hátha kiszúrsz egy megtört benzincsövet!
    

Karex 96425 2015. június 24. 09:45   Válasz erre: 96423
Tippem az üzemanyag hiánya lehet adott körülmények között.
Nem írtad de az adatlapod alapján 900-as van alattad.
Ha jól gondolom azon nincs semmi kiegészítõ benzinellátó cucc, csak az injektor végzi ezt a feladatot. Miután a hozzá vezetõ benzin útját végignézted, talán a mappingal lehetne játszani. Esetleg elfelejtettek visszadugni valami vákuumos szenzorcsövet(bedugult, összeszorult) ami kell a folyamathoz.
    

MadBob 96424 2015. június 24. 08:09   Válasz erre: 96423
Szia! A szervizszekció majd megírja, hogy mit érdemes megnézni, én annyira nem értek hozzá. De ha szerelõ kell akkor ajánlom Surit Gödöllõn. A számát elküldöm PM-ben.
    

sugarg 96423 2015. június 24. 07:55  
Sziasztok!

Segítsetek nekem! Van egy kis gondom a TDM-emmel. Elvittem szerízbe (Yamaha szakszerviz) szelephézag állításra. A szerviz elmondása szerint az egyik szívó szelepnél kisebb volt a hézag, lapkát cseréltek. Amikor elhoztam a gépet, gyorsításnál, nagyobb gázadásra megtorpant. A hangján, a rezgésén lehet érezni, hogy erõlködik, de nem megy. Ha kicsit visszaengedem a gázt, akkor megindul, de nem úgy, mint annak elõtte. Korábban nem csinált ilyet, ha húztam, ment.

Visszavittem.

Azóta szétszedték, összerakták, szétszedték összerakták. Elvileg átnézték, kipucolták a levegõ rendszert, beállították a pillangószelep szinkront, gyertyát cseréltek, ellenõrizték a TPS szenzort, veszteséget mértek, ...

Tegnap szóltak, hogy mehetek érte azzal, hogy szerintük jobb lett, és õk már nem tudnak vele mit kezdeni, nem találnak semmi hibára utaló jelet.

Kipróbáltam, nem olyan, mint volt :-(

A fórumon van egy 2010. májusi bejegyzés, ami ugyanerrõl a problémáról szól, viszont nem találtam meg a választ rá. Esetleg volt valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a baj?
    

dinnyemag 96422 2015. június 23. 21:36   Válasz erre: 96420
Igazad van, így lehet ahogy írod, de például ez a szerviz ahol most éppen a BMW került visszahívásra ugyanakkor Yamaha és Triumph hivatalos kereskedés is. Csak véletlenül került ide a haver,(itt volt mostanra idõpont) de nem hiszem, ha éppen Yamaha alkatrészt kellene cseréljenek akkor durcás lenne a társaság. Úgy néz ki, márkától függetlenül normálisak.
    

Hr.Geiger 96421 2015. június 23. 21:34   Válasz erre: 96419
Ingyen? Semmi sincs ingyen, minden amit annak hiszünk, azt valaki(k) kifizetik.
Itt ebben az esetben valószínûleg majd a beszállítóval fizettetik ki a visszahívás költségeit, alkatrészestõl, munkadíjastól, sütistõl, üdítõstõl...
A többire meg ott a MasterCard
:-))
    

Kilos 96420 2015. június 23. 21:16   Válasz erre: 96419
El tudom képzelni, hogy Japánban a Yamahánál is hasonlóan gondoskodnak a tulajdonosról, de hát Japán nagyon messze van! Már itt Mo-n sem kapod meg ugyanazt a kiszolgálást a BMW-nél mint Német o-ban vagy Ausztriában közvetlen a gyár közelében. Mi lehet akkor Bulgáriában vagy Botswana-ban? :))))
    

dinnyemag 96419 2015. június 23. 20:53  
Sziasztok!
Ma elkísértem a havert BMW-hez, ezzel a visszahívásos játékkal. Hát van még mit tanulni legalábbis ezen a téren. Igaz, hogy egy hónappal ezelõtt adták az idõpontot, de hibátlan ahogy intézik az ügyet. Foglalj helyet, kávé, üdítõ és süti amennyit akarsz, kellemes zene, 65 perc alatt kész a csere és még a benzinpumpánál is cseréltek egy alkatrészt amire sok panasz érkezett. És mindez ingyen.
    

MadBob 96418 2015. június 23. 19:36   Válasz erre: 96412
Ez lesz az: http://www.banggood.com/Waterproof-500M-Motorcycle-Helmet-Bluetooth-Interphone-p-924037.html

2500-al drágább mint a netrõl, de a gari valószínûleg jobb. Párban rendelve Kínából van 78 USD-ért ami 22-ezer Ft. Ami már hasonló az inkább 90 USD, szóval nem sokkal olcsóbb. Ennyi különbözetet a gari megérhet.
    

Kilos 96417 2015. június 23. 18:49  
Na mi van? - mindenki a Praktikerbe ment, :))))
    

Kilos 96416 2015. június 23. 16:29  
Hátha valakit érdekel! nálunk most is esik! :(((
http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/jarmu/motoros-jarmuvek/tartozekok/261571-motoros-esoruha-szett-3-reszes
    

lendvai 96415 2015. június 23. 14:44   Válasz erre: 96413
Érdekes eszmefuttatás, nekem úgy tûnik azt próbálta megfogalmazni, hogy miért is jó kitûnni a szürke tömegbõl valamivel, amivel csak gondom van. Nekem ez inkább olasz motort sejtet. :-) Megfogalmazni nem nagyon sikerült, de úgy tûnik hogy ilyesmit akkor írnak az emberek, ha azért akarnak kitûnni a tömegbõl, mert az õ lelkük is egy olasz motor temperamentumával és megbízhatatlanságával mûködik olykor. Mert valahol azért valljuk be, ha tökéletes nyugalom és harmónia honol odabenn, akkor nincs igény a külsõségek extra adrenalinjára. De ettõl a tökéletlenségtõl lesz szép az életünk, nem igaz? :-)
    

Vandis 96414 2015. június 23. 14:26   Válasz erre: 96413
Lényegében azt írja le, hogy a tökéletlen jó, ámdeviszontazonban!!! a TÖKÉLETLEN! Na aaaaz egy fos!
    

kawa550 96413 2015. június 23. 13:43  
Hondások ne olvassák! :))))))))))))))

"A motorozás a tökéletlenségrõl szól, attól válik igazán szerethetõvé. Mindenkinek megvan a finnyás ízlése, ezért nehéz tiszta szívvel leszarozni egy motort, hiszen amitõl én rühellem, pont azért bálványozhatja valaki más. De a középszer az tényleg gyilkos, motorok közt halálra ítélt a Toyota Corolla, az úgynevezett jól eltalált kompromisszum egyenlõ a foskupaccal."
    

kawa550 96412 2015. június 23. 13:25   Válasz erre: 96409
De ez csak 1db, utassal már 2 szett kell 30.-ért....

    

kawa550 96411 2015. június 23. 13:18   Válasz erre: 96410
A kerted végében 1? A kapun alig lehet bejönni, mert ott van egy kb 12m magas, oszt azon kívül a kert északi szélén még 10 db, amiket félbe kellett vágni mert elérték a felsõvezetéket. De ez olyan, hogy a törzsébõl 1 év alatt kinõtt egy 7-8m széles lombkorona az összesnek. Ha fúj a szél, úgy potyog mintha jégesõ lenne. Én meg nem szeressem a pálinkát.....
    

Karex 96410 2015. június 23. 10:32  
Kawa, valamit elrontottál.
Ha a földön van 1 centi vastagon, akkor nem jó helyre tetted a ponyvát, amivel összeszeded.
Nálunk nehéz olyan fát találni a határban, ami nincs naponta megrázva, és valamiért mindegyik körül szépen le van simulva a gaz.......
Szóval ha már a kerted végébe nõtt: egyed, szeggyed, igyad! :DDDD

    

MadBob 96409 2015. június 23. 10:28  
Az Aldiban lesz 29-tõl Headset 15 eFt-ért: https://www.aldi.hu/hu/ajanlatok/ajanlatok-hetfotol-20150629/reszletes-oldal/ps/p/maginon-bluetooth-motoros-headset/

Ennyiért jó vételnek tûnik.
    

Kilos 96408 2015. június 23. 08:04   Válasz erre: 96404
A jövõévi TDM talin kérek belõle egy kémcsõnyit! :)))
    

1Laciapu 96407 2015. június 23. 06:02  
Csak egyetek belõle minél többet, egyedül ebben van Olyan anyag amivel meg lehet elõzni a cukorbetegséget! Régen minden parasztháznál volt az udvarban, ették a baromfik, a disznók, közvetve meg az emberek. Nem is igen volt cukorbeteg. Nagy kincs ez a fa csak kevesen tudják.
    

jobbkormanyos 96406 2015. június 23. 06:01   Válasz erre: 96405
Kell egy malac is.
    

kawa550 96405 2015. június 23. 00:03   Válasz erre: 96404
Elõ se hozd, 1 centi vastagon borítja a kert hátsó részét, má cefre szag lengedez ahogy erjed a napon....
    

Karex 96404 2015. június 22. 23:51  
Ki kér? :D
    

Fido71 96403 2015. június 22. 22:19   Válasz erre: 96368
Nincs is sok matricám... :)
    

Kilos 96402 2015. június 22. 22:11   Válasz erre: 96401
Tavaly Horvátországban váltam "falfehérré" amikor így jártam mint Te. Örülök, hogy "ócccón" megúsztuk! :))))
    

sandryder 96401 2015. június 22. 21:34   Válasz erre: 96397
Valójában neked lett igazad Kilos! Köszönöm mindegyik hozzászólást mert egy egész szótárnyi szakirodalommal gyarapítottátok szegényes tudásomat.
    

Muju 96400 2015. június 22. 20:38  
Nálunk is jóidõ van napok óta. Olyannyira, hogy már a 4. köbmèter sódert fogyasztom betonyolás kèppen. Majd hètvègèn csapatok egy szèpet.
    

kawa550 96399 2015. június 22. 20:22   Válasz erre: 96398
Délelõtt itt is akkora felhõk voltak idõnként hogy azt hittük nyakunkba szakad az ég, aztán összesen egy vacak 1 perces kis záporra tellett belõle, közben egy csomószor teljesen kiderült, aztán megint beborult váltakozva, így úgy döntöttünk hogy lexarjuk, motorral megyünk. Oszt szerencsénk lett. :))))
    

dinnyemag 96398 2015. június 22. 19:15   Válasz erre: 96396
Honnan szerzed a jó idõt? Itt csak esik és esik az esõ, lassan fel kell hozzam az akkut a motorból, olyan ritkán meg olyan régen volt már száraz idõ:-(
    

Kilos 96397 2015. június 22. 19:09   Válasz erre: 96389
Nézd meg az akkumulátor sarukat, lehet meglazult valamelyik.
    

kawa550 96396 2015. június 22. 19:06  
Engem meg sorban ér a szerencse mostanság, megint szabad vagyok, megint jó idõ vót, megint kölkek nélkül, úhhogy elmentünk shoppingolni Parndorfba mert Sopronba még cipõ sincs.
Visszafele megálltunk egyet bámészkodni a Donnerskircheni templom kertjébõl, mert onnan jó a kilátás a Fertõre. Azt akkor má muszáj volt a szerpentinre is felmenni meg Stotzingnak hazajönni.:)))))
    

jobbkormanyos 96395 2015. június 22. 18:55   Válasz erre: 96394
Oszikát, nem ismertem fel, de a kép Csesztregen készült a sportpályánál.
/Mint õshonos zalai /
    

csokabi 96394 2015. június 22. 17:58   Válasz erre: 96393
Meg egy oszika...:)
    

MadBob 96393 2015. június 22. 17:27  
Hopp egy TDM: http://www.motorrevu.hu/hirek/felejthetetlen_elmenyeket_igerunk

Egyébként nekem a suzukin az oldalsztender rugó volt a bûnös, a belsõ eltört és nem jött fel teljesen hogy benyomja a kapcsolót. Segített rávezetni hogy üresben beindult, de sebességbe rakáskor egybõl le is állt.
    

jobbkormanyos 96392 2015. június 22. 17:04   Válasz erre: 96389
Még lehet az oldalsztender kapcsoló is.
    

jobbkormanyos 96391 2015. június 22. 17:02   Válasz erre: 96389
Nálam is csinálta, gyári kulccsal, sebességben nem indított, val. szeg kuplung kapcsoló a hibás.
    

GASpeer 96390 2015. június 22. 16:48   Válasz erre: 96389
Az egyenletben csak a kulcs volt a változó, ezért (szerintem) ott lesz a hiba is.
Csatik igazgatása, meg egy kis WD40 lehet segít.
    

sandryder 96389 2015. június 22. 16:17  
Sziasztok!
A hétvégén olyan motorindítási probléma adódott, hogy a slusszkulcs elfordítása után indítógombra meg se nyekkent. Többszöri próbálkozás után meguntam a dolgot, és kivettem majd visszatettem a slusszkulcsot és már indult is. A hiba okát szerintetek hol kéne keresni, pl. gyújtáskapcsoló, indítógomb, önindító, elektromos csatik stb.

    

csokabi 96388 2015. június 22. 15:58   Válasz erre: 96386
Te mûködsz hibásan, belassultál:)))
Nekem egyszer volt ilyen fogyasztási adatom, de akkor olyan tempóban motoroztunk, hogy láttam nõni az útszéli gazt...:)
4,6 volt nálam a nagy átlag.
    

Vandis 96387 2015. június 22. 15:39   Válasz erre: 96382
Ááá, vissza a magas túraplexi. A fél hallásomat már elveszítettem az NC-n, inkább csukott sisakkal járok és lemondok a hûsítõ menetszélrõl :)
    

Vandis 96386 2015. június 22. 15:37  
Kis "anomália" érdekességképp.
Piroska fogyasztása az utóbbi két tankolás számadatai alapján 3,75 és 3,9 liter, és most is egész jól állok az utolsó tankolás óta.
Erre azért nem számítottam. Igazság szerint arra gondolok, hogy valami rosszul mûködik rajta, vagy én csinálok valamit rosszul. Legalábbis eddig 5 L volt az átlag.
Bár az is igaz, hogy érzésre kb. mostanra adaptálódott a vezetési stílusom a TDM-hez úgy 90%-ban.
    

kawa550 96385 2015. június 22. 11:39   Válasz erre: 96383
Nekem 3vd 850 van, semmi sincs a gyári beállításon. Megnéztem a kézikönyvben hogy mit hogyan, beállítottam gyárira, oszt kimentem egy villáskulccsal meg egy csavarhúzóval a Balf-Fertõrákos útra ami híresen szar és oda vissza motorozgatva tekergettem míg szerintem a legjobb lett, utána kapott egy kis elõfeszítést meg egyel feszesebb csillapítást a sima osztrák utakra, oszt azóta is úgy van.
    

kawa550 96384 2015. június 22. 11:35   Válasz erre: 96381
Majd eljuttok ti is a legszebb és -szerintem- legjobb megoldáshoz, gyári plexi + egy 3-400Ft-os füldugó a bármilyen sisakhoz oszt minden rendben.
http://munkavedelem-munkaruha.hu/3M_1271_lamellas_fuldugo
Persze lehet hasonlót "motoros" kivitelben 20x ennyiért az igényeseknek, vagy pont ugyan ilyent a decathlonban 7x ennyiért, de a legolcsóbb a munkavédelmi ruházati boltokban.
    

Hitmanus 96383 2015. június 22. 11:35   Válasz erre: 96380
Köszi Kawa!

Akkor meglesz a ma délutáni játékom.Mire ezt belövöm:)
Amúgy neked alapon van minden vagy lágy?

Mondjuk megnéztem a guminyomást és 2.5 helyett 3 felett raktak a szervizbe múlt héten.Az elsõben is több volt, mint kellene.

    

Diravi 96382 2015. június 22. 10:33   Válasz erre: 96381
Vandis, próbáld ki teljesen plexi nélkül, nekem bármelyik plexivel hangosabb (gyárival is), mint csupaszon. Ki is lehet próbálni, milyen lenne plexi nélkül, menet közben állj fel a lábtartón.
    

Vandis 96381 2015. június 22. 10:11  
Sziasztok!

Mi egy fekete 3VD-t láttunk a hétvégén. Velencérõl hazafelé jött szembe és nagyon integetett a pilóta :) Hogy azért, mert márkatárs, vagy megismert, vagy azt akarta elmutogatni, hogy mérnek, nem tudom.

Kipróbáltam újra a gyári plexit, qva jó volt a menetszelet érezni, de azt hiszem, átmeneti halláskárosodást szenvedtem :(

Kipróbáltuk a Sena blútúsz eszközt is, és a 900m hatótávolság valóban olyan 500m körül van. Amúgy minden hülyeséghez lehet kapcsolódni vele, de a menü úgy mûködik, hogy nyomva kell tartani a gombot és mondogatja a menüpontokat, nekem meg ehhez nem nagyon van türelmem.
    

kawa550 96380 2015. június 22. 09:14  
megmég
    

kawa550 96379 2015. június 22. 09:13   Válasz erre: 96377
Csak gyors amatõr paint képernyõmentések, de ott a lényeg, ha kell van magyar kézikönyv, 4.5Mb.

    


Hitmanus 96377 2015. június 22. 08:58  
Sziasztok!

Tegnap mentem egy elég csillapító gyilkos úton, ahol az XT-vel is.
Annyi különbséggel, hogy az XT-nek szinte meg sem kottyant, a TDM-rõl meg már 60-nál is le akartam repülni, úgy pattogtam.Tudom más a két motor rugóútja, de csak nem kéne ilyen keményen vennie az akadályokat.Lefotóztam a rugó beállítását.lehet hogy keményre van állítva, plussz az elsõ teló rúgó elõfeszítését.Illetve a képen látható kis rozsda a központi rugón, mivel lehetne leszedni, kiszerelés nélkül?
    

cxkopi 96376 2015. június 22. 08:29  
Köszönöm,így már boldogulok, remélem sikerül.
    

Muju 96375 2015. június 22. 07:59  
Annyi,hogy a kijelzõt èn kitettem a plekó alá.
    

Muju 96374 2015. június 22. 07:48   Válasz erre: 96372
Bocs cxkopi,

Nem olvastam a sorok között, èn is ez alapján csináltam meg. Ezen minden rajta van.
MadBob linkjèn is ezt találod.
    

MadBob 96373 2015. június 22. 06:52   Válasz erre: 96372
Erre gondoltál?
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND

    

cxkopi 96372 2015. június 22. 06:49   Válasz erre: 96367
Muju!
Alkatrészlista, és kapcs. rajz kellene, hogy tudjam mit kell venni és hogyan össze építeni. Ezek nincsenek meg.

    

cxkopi 96372 2015. június 22. 06:49   Válasz erre: 96367
Muju!
Alkatrészlista, és kapcs. rajz kellene, hogy tudjam mit kell venni és hogyan össze építeni. Ezek nincsenek meg.

    

Diravi 96371 2015. június 21. 21:50   Válasz erre: 96368
Varrógép hang: ezt mikor hallod? Nálam a 900-as csak alapjáraton zakatol, menet közben mindenhol szép patent hangja van, szebben szól mint elötte a DL650 - ami viszont alapjáraton nem zakatolt :) Gyári dobbal.

A flappantyú kiiktatását fejeld még meg egy eggyel kisebb elsõ lánckerékkel!
    

tulok99 96370 2015. június 21. 21:39   Válasz erre: 96369
Látod, kb én is ezt mondtam...
    

Karex 96369 2015. június 21. 21:21   Válasz erre: 96368
Köszi a leírást! Ha nem kedvelném ennyire a mostanit, már rohannék is 900-ast venni......:D
    

PalmBela 96368 2015. június 21. 20:11  
Ahoj poplacsek!
Végre megvolt a próbakör! Megosztom a tapasztalatokat ha nem gond. Most már bizton mondhatom, hogy aki 850-esrõl ül át 900ra, nem csinál rossz cserét! Na nem akkora lépés, hogy huh, de azért érezhetõ!
Erõ s erény: megy mint egy mozdony (ez is), alul, felül, középen, (flappantyú kiiktatva), még a végén is van benne. Annyira nem vagyok nagy pilóta (sõt semennyire), hogy érezzem azt a pár +lovat, de valahogy jobban reagál, gondolom az injektor teszi. Ahogy Száraz Laci barátom jellemezte anno vadászaton a vadkant: MagasMar,CsapottFar,SzélesVáll,ÉkalakúFej, oszt megy mint a tank! Hát ez megy!
Dûtöm erre, dûtöm arra: szerintem kicsit könnyebb vele kanyarni, mint az elõddel. Jobb súlyelosztás, vagy más testtartás, de nem kell annyit "erõlködni", hogy dõljön. Még szokni kell ezt, mert egy-egy kanyarba majdnem befelé sodródtam ki...be.
Szelek szárnyán: MRA túraplexi + toldással (így vettem) nekem sokkal-sokkal jobb. Szélzaj van, de nincs rezonancia ami nagyban növeli a komfortérzetet! Hozzáteszem ez a plekó kitolva is kisebb, mint a másikon a Givi túra plexi.
Fúvósok meg a többi: Sosem voltam oda a sport dobokért. Nem hiszek a "nagyobb zaj, jobban észrevesznek, így biztonságosabb" dologban, sem a teljesítmény növekedésben, de mivel így volt a gép, hát gondoltam kiprószálom...ma rájöttem, hogy biztos van kapcsolat a fülem és a szám közt...minél szebben szól a dörrentõ, annál szélesebb a vigyor...morog, dübög, puffog olyan erõvel, hogy nehéz nem csak arra figyelni! Lehet, ha hosszabb Ojrópatúrára megyünk még egyszer talán, visszacserélem, mert hosszú távon lehet megterhelõ lenne. Majd egyszer az utas is nyilatkozik... :)
Az a fránya Zinger: Én olyan fülelõs fajta vagyok! Folyton figyelem, hogy mi szól rendellenesen, minek, meg mitõl van olyan hangja ami nem oda való...hát ezt hallottam én a 850-esen...meg most is. Enyhe varrógép hang. Mindig mindenki mondja, hogy ez normális, mert azért magának a motornak is van hangja, jönnek-mennek a szelepek, forog, ez+az...azt hittem a 850-es ben ez a kor, meg a km-ek miatt van. Hát nem! A 900as, bár nem sokkal fiatalabb, km jóval kevesebb van benne, is képes ezt produkálni. Most már tudom: EZ ILYEN! :) Igaz kellett ehhez két motor, de sebaj!
Fényesség: Esti menet nem volt. Nyilván a pilács is jobb valamelyest, de ez egyenlõre várat magára.

Bocsánat a hosszért, többségetek már tisztában van ezekkel, de gondoltam megosztom az én tapasztalataimat.

Ja! Ma Tihanyban 2 kollégát is láttam! Egy szürke 900as csorgott a fõutcán, sok matrica volt rajta, meg egy fekete 850-est. Mellette parkoltam! Esetleg innen valaki?




    

Muju 96367 2015. június 21. 19:44   Válasz erre: 96366
Szia, èn beballagtam egy elektronikai boltba. Vettem amatõr nyákot meg az összes többi alkatrèszt, összeèpítettem ès azóta is mûxik.
    

cxkopi 96366 2015. június 21. 18:07  
Üdv!
Valaki tett fel képeket a fokozat kijelzõ beépítésrõl.(az megvan)
Szeretném megcsinálni, a hozzávalókat hol lehet beszerezni?


    

pontymalac 96365 2015. június 21. 17:32  
Köszönöm uraim, köszönöm! Hát mióta apa lettem, sokkal óvatosabban tekerem a gázkart, mostmár a kirándulás a fõ szempont. Fel egy hátizsák, benne két szendvics, egy térkép, és élvezni a nyarat :)
    

tulok99 96364 2015. június 21. 17:28  
nini! még egy albino tdm és ez már olyan típus mint az enyém... gratulálok hozzá, sok balesetmentes km-t!
    

nferro 96363 2015. június 21. 16:50  
Ahoy!
Szép a motor. Balesetmentest.


    

pontymalac 96362 2015. június 21. 16:41  
Ó :( az kár, hogy lemaradtam.. Hol volt amúgy? (nem csináltok/csinálunk) egy mini találkozót, amolyan afterparty-t még az idén? :D
    

cizi 96361 2015. június 21. 16:37   Válasz erre: 96358
Jó helyen jársz! Ha hiszed, ha nem!!!:))
    

Kilos 96360 2015. június 21. 16:27   Válasz erre: 96358
Üdv a csapatban Péter. Sok gondtalan és vidám kilométert neked és a vasparipádnak! :))))
    

kawa550 96359 2015. június 21. 16:26   Válasz erre: 96358
az ideirõl már lemaradtál, a következõ jövõre valahol. Keresd vv lacit. :-D
    

pontymalac 96358 2015. június 21. 16:13  
sziasztok! Új tag vagyok, friss tdm tulaj, szeretnék érdeklõdni, hogy mikor, és hol lesz tdm találkozó, illetve márkatársakat keresek közös gurulásra, kirándulásra Miskolc környékérõl. :) válaszokért elõre is köszi
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118