3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 96961 2015. július 8. 12:42  
mentek ti a tudjátok hová:)

Én meg ülök a 32 fokos szalonba, mert nem nemmek a klímák:(
    

ati5995 96960 2015. július 8. 12:17  
Nekem meg a hétvégirõl.
    

csokabi 96959 2015. július 8. 12:13  
Látom kissé lepihent a fórum...
Pár kép egy tegnapi címemrõl:)
    

D.Zoli 96958 2015. július 7. 22:59   Válasz erre: 96937
Nekem nem ért le az idom jobb oldali elcsúszásnál. Igaz van kézvédõ a motoron, és akkor ezek szerint nemcsak a bukócsõnek, hanem ennek is köszönhetõ. Ami nálam leért a betonra az a bukókeret, kézvédõ, tükör, kipufogó sarka és hátsó doboz oldala. Semmi nem tört el, csak karcolódtak. A legnagyobb sérülést a kipufogó szenvedte, de az is csak közelrõl látszik.

Viszont azzal egyet értek, hogy ha 1 cm-el szélesebb lenne a bukócsõ, akkor le lehetne venni az oldalidomokat! (És a középtámaszt is át kellene gondolni, mert beleér a kipufogóba)
    

Gabeszxmen 96957 2015. július 7. 22:58   Válasz erre: 96952
Szodasbacsi, köszi az infokat!
Pocak75, mikor megyunk?
Ma meglett a rendszám és a forgalmi, holnap oljcsere és már hadrafogható is a kicsike!
    

Karex 96956 2015. július 7. 22:03   Válasz erre: 96943
Köszönöm Robi, hogy onnan jön-e azt csak sejtem, hosszabb állás után van alatta egy csepp. A lánckerék felett száraz koszos, alatta nedves koszos a mostani állapot. Télen nézek rá, addig max tisztára takarítom, és ránézek pár Km után, hogy honnan jön az izzadtság......
Kawa, idazad is lehet a vezérmû lánc kötözéssel, én így csináltam, nem ugrott át, természetesen ellenõriztem azért összeszerelésnél.
Zolikának: a vízcsõ tömítése a szelepfedélnél lehet cserés, egy egyszerû persze olajálló gumikarika 20X2.5-es, amibõl pontos méret kell, mert különben folyik mellette a lé, vagy nem megy a helyére....
    

zolika8904 96955 2015. július 7. 21:08   Válasz erre: 96951
Koszonom szepen az abrat!Remelem nem lessz ra szuksegem a gyakorlatban!Azert jo,h bar fogalmam legyen rola. A kilometer oran pontosan most van 70000 km!Nem tudom,de remenykedek h realis.60000 volt mikor vettem. Utoljara mikor szet volt szedve,azt mondta a szerelo h nincs kopas a motorban.Es az olajat sem kostolgatja.Sosem szukseges utana toltenem cseretol csereig.
    

pocak75 96955 2015. július 7. 21:08   Válasz erre: 96952
igeeen!
Annyit tennék hozzá hogy gyér a forgalom és szép a környék....
    

zolika8904 96954 2015. július 7. 21:03   Válasz erre: 96953
Atgondoltam a dolgot es mashova viszem!Kulomben teljes mertekben igazad van!Az van h zsufolt a programja,csak masod allasban szerelo.
    

gezasz 96953 2015. július 7. 20:54   Válasz erre: 96947
zolika8904! Nem tudom milyen szerelõd van, de én nem foglalkoznék vele. Mi az,hogy neked kell megrendelni az alkatrészt? Õ tudja elvileg,hogy mi kell! Legfeljebb te fizeted ki, hogy ne az õ pénze álljon benne.
    

szodasbacsi 96952 2015. július 7. 20:32   Válasz erre: 96927
Cered ring: Pár éve felújított útszakasz Cered község és S.Tarján között, az országhatár mellett.
Talán elég annyit mondani róla, hogy gyakran szokott szerepelni az Eger-ralli, meg a Miskolc -ralli útvonalán is, annak ellenére, hogy mindkét várostól elég messze van. A régvolt Salgó-rallin pedig alapvetõ szakasz volt.

    

kawa550 96951 2015. július 7. 20:28   Válasz erre: 96949
Normál esetben elég a lánc cserélése, fogaskerék csak sérülés esetén, az elkopni sem szokott.
A feszítõkrõl nincs leírás, 2 sima kemény mûanyagdarab, a képen a 10-11-es. De hogy milyen állapotban vannak, az csak a szétszerelés után derül ki, vakon megrendelni nem érdemes, annyira nem olcsó és szerintem csak gyáriban létezik, utángyártott nincs.
    

zolika8904 96950 2015. július 7. 20:20   Válasz erre: 96948
Jo volna hozza jobban erteni a reszemrol...Koszonom a segitseged!!!
    

zolika8904 96949 2015. július 7. 20:19   Válasz erre: 96948
Igen,a szelepdekni pakolasrol es a szelephezag allitasrol tudtam.A feszito sinekrol hol kapok valami tehnikai leirast?Ha rendelnem kell tudjam mirol van szo.Naes nem kell egy fogaskereket is cserelni?
    

kawa550 96948 2015. július 7. 18:31   Válasz erre: 96947
Elvileg semmit, de menet közben jöhetnek problémák, kiderülhet pl hogy a feszítõsínek már kopottak, bár nem jellemzõ, az én 91'-es vasamban még eredeti. Aztán problémás lehet még a szelepdekni gumi tömítése, nem biztos hogy vissza lehet tenni. Összerakásnál szelepállítás kell, ahhoz szükség lehet lapkákra, de azt is csak a szétszedés után lehet megmondani hogy hány és milyen vastagságúak kellenek. A feszítõpatront csak akkor kell cserélni, ha komoly kopás látszik rajt, nekem az is eredeti még. Olaszból jött a motorom, nepperen keresztül, az óraállást csak tippelni tudom, de szerintem bõven 100 felett.
    

zolika8904 96947 2015. július 7. 16:54  
Sziasztok!Vezerlest cserelek a 01'-es tdm-en.A kerdes,hogy a vezermu lancon kivul mit kell cserelni?A hianyos tudasom szerint valami spanolo alkatreszeket is cserelni kell.Az a baj,h az alkatreszet en kell rendeljem,maskepp a szerelo nem vallaja.Elore is koszonom!
    

sandryder 96946 2015. július 7. 16:52   Válasz erre: 96929
Üdv. Csanesz!
Köszi a részletes mûveleti leírást, majd beszámolok róla hogy mire jutottam.
    

STURM86 96945 2015. július 7. 16:17  
Sziasztok!

A tdm850-es lovamra keresek kézvédõt! Van esetleg valakinek felesleges darabja?
    

Flenegen 96944 2015. július 7. 14:33   Válasz erre: 96942
Nem hiszem sajnos mert ugyan akkor vagyok szabin, de családi program lesz aktuálisan, valószínû akkor megyünk családilag valamerre.

Elõzõ héten meg finomítjuk sógorral a házat, mert van néhány javítani, átépítenivaló.

De köszi az invitálást:)
    

Robi70 96943 2015. július 7. 14:14   Válasz erre: 96921
Szasztok!
Karesz, a kihajtás tengely (elsõ lánckerék) szimmeringje nem váltható ki, csapágyboltban beszerzett occsó darabbal. VVLacitól tudom, hogy van rajta valami nút, amin keresztül a váltó egyik tengelye kapja az olajat. Tehát csak gyári tömítést tegyél oda, ha egyáltalán onnan csöpög az olajad.
    

lendvai 96942 2015. július 7. 12:35   Válasz erre: 96941
Kõszegi csillagtúra lesz. Csatlakozol? :-)
    

Flenegen 96941 2015. július 7. 12:22   Válasz erre: 96939
Most is lesz ausztriai bázis mint az elmúlt évben, vagy Köszegrõl csillagtúráztok?
    

kawa550 96940 2015. július 7. 10:46   Válasz erre: 96939
Jóember! Perpill én még azt se tudom, leszek-e szabin idén nyáron, nemhogy azt hogy mit csinálok 2 hónap múlva 20.-án.:))))) Azé majd igyexek.
    

lendvai 96939 2015. július 7. 10:38   Válasz erre: 96936
Ne vegyél mérget rá, hogy nem sikerülne. :-) Nagyon finom a nyúlpörkölt, ez elég erõteljes motiváció. :-)
Augusztus 20-i hosszú hétvégén Kõszegen leszünk, ha éppen nem dolgozol minden nap akkor megtekintenénk Ritával az állatkertet. :-) Meg a Stotzing-ringet is. :-) Na meg Kalte Kuchl ami kihagyhatatlan. :-) Csatlakozhatnátok, ha van kedvetek. :-) Cserébe megkímélem Zorro életét. :-)
    

Hitmanus 96938 2015. július 7. 10:25  
A nyúlpörit tudnám biztosítani, csak a sörétre kellene vigyázni benne:)

Szélcsatornát meg most rendeltem egy raklappal..szívesen szétosztom:)

Nekem a max rugófeszesség(a központin hátul)elõtt egyel van most beállítva.Ez pontosan annyira szolgál ha jól tudom, hogy feszesebb a rugó így terhelésnél kevésbé megy összébb, kvázi nem megy le annyira a motor segge.Az hogy pattog az utas vagy sem az kirugózás és berugózás beállításától függ.(illetve a guminyomástól)

Javítsatok ki ha nem jól gondolom.

Maxon van amúgy valakinek az rugó feszesség?
    

istvan170 96937 2015. július 7. 10:23  
Lentebb írtam, hogy voltam a hétvégén vezetéstechnikán, és hát borul a motor, nincs mese. A Petya féle bukócsõ tette a dolgát, de a totális védelem érdekében kicsit szélesebbnek kellene lennie a legfelsõ pontján. Így ugyanis kicsit átbillen a motor, tehát sérül a fejidom legkülsõ része (csak érintõlegesen) fékkar, index. 1-1.5 cm már orvosolná véleményem szerint a problémát. Arról már nem is beszélve, hogy akkor könnyebb lenne levenni az oldalidomokat. Nekem ugyanis már javítva vannak belül a csavarhelyek, meg a fülek, és nem is tudom levenni a bukócsõ leszerelése nélkül.
    

kawa550 96936 2015. július 7. 10:20   Válasz erre: 96935
De csak ha te magad fogod meg õket, puszta kézzel segítség nélkül!:)))))))))
    

lendvai 96935 2015. július 7. 10:17   Válasz erre: 96934
Szemléletes magyarázat, nemde Öveges professzorhoz van szerencsénk? :-)))
Két személlyel nekem is elõfordul olyan sebesség és pozíció, hogy az az érzésem mintha Rita szelíden tekergetné a fejem ide-oda. :-) Ha ilyenkor kicsit elõrehajlok a jelenség megszûnik. Érdekes dolog ez az áramlástan, egyszer jó lenne kipróbálni ezeket szélcsatornában, színes füsttel, ahogy az autókat tesztelik: hogy áramlik a levegõ gyári plexivel, hólapáttal, utas nélkül, utassal. Mondjuk kiegészítõ programnak egy TDM találkozó keretében. :-) Nincs valakinek szélcsatornája? :-))
Utána meg ennénk egy jó kis nyúlpörköltet galuskával. :-)))
    

kawa550 96934 2015. július 7. 10:10  
Szerintem meg az a szemét utas kitölti a vezetõ mögötti, örvények számára fenntartott teret, ezért nem csoda ha szegény örvények idegesek lesznek és elkezdik lökdösni azokat akik nem hagynak nekik elég helyet.:)))))))))))))
    

Gabeszxmen 96933 2015. július 7. 09:31  
Szerintem ott a megoldás, hogy 2 személlyel hátra helyezõdik a súlypont és megdõl hátra a gép, ezért teljesen más szögben áll a plexi is.
Ha lehet még feszíteni a hátsó rugón, az segíthet szerintem...
    

Hitmanus 96932 2015. július 7. 08:59   Válasz erre: 96931
Nekem már nyolcvantól csinálta..

De nem akarom elhinni, hogy ez a motor egy személyes:))
    

kormi1313 96931 2015. július 7. 08:50   Válasz erre: 96930
Szevasztok!

Hitmanus

A hétvégén én is így jártam. Két személlyel azt hittem letépi a fejemet a szél és a kabátomat is feszegette, igaz nem volt felhúzva teljesen.
Arra gondoltam talán az oldalszél az oka. Ezek szerint a két személytõl volt a vihar! (meg talán a 170 es óra állástól)
    

Hitmanus 96930 2015. július 7. 06:07  
Tegnap írtam ezt a givi plexi dolgot.Hazafelé jöttem már utas nélkül és hibátlan volt.Nem.volt turbolencia, nem tépte a fejemet.Lehet olyan valamitõl, hogy két személynél megváltozik valami a motornál.Ugyan ez volt a gyári kis plexinél.Egyedül semmi gond nem volt a széllel.Nem értem...
    

csanesz 96929 2015. július 7. 00:44   Válasz erre: 96925
sandryder!

Sztenderre fel!
Szappanos víz és ecset, jó habosra pacsmagold a kereket és figyeld hol fújja a bubit!

A folyékony szappan is jó! Kerék bevizez, szappan rányom, ecsettel szétken.
Szelepnél is ellenõrizd!

Én így találtam meg a 0,2 -es drótot a 3 hónapos abroncsomban...

Utána bõséges vízzel lemos!
    

kawa550 96928 2015. július 6. 23:23   Válasz erre: 96916
Hát, én nem látom át, mitõl egyszerûbb az amúgy is elmozdított veztengelyeket kerülgetni, mint kiakasztani a láncot egy dróttal és félre tenni az útból a tengelyeket. Az hogy a lánckerekekhez rögzíted, má bocs de szart se ér, alul simán elmehet egy szemet a fõtengely kis kerekén ha laza a lánc, az meg elég a bajhoz. Úgyis meg kell keresni a holtpontot a beállításnál, akkor meg tökmind1 hogy te teszed vissza a helyére a lánckeréken vagy odadrótózod hozzá. De hát én csak egy szakács vok, nem érthetek mindenhez....:)))))))
    

Gabeszxmen 96927 2015. július 6. 22:23   Válasz erre: 96924
Hát ezt nagyon sajnálom! Jó lett volna együtt gurulni!
A Cered ring mi, valami aszfaltos pálya?
Ilyenen még sosem voltam...
    

ngeorgi 96926 2015. július 6. 21:53  
Sziasztok !
Segítségeteket kérném, sajnos a napokban elcsúsztam a motorommal.
Jobb oldali oldalsó idom eltört / 2000 évjárat / ebben kérem a segítségeteket , hogy hol tudnám beszerezni.
Akik hirdetik a bontott TDM alkatrészeket már hívtam de nincs nekik.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
    

sandryder 96925 2015. július 6. 21:45  
Sziasztok!
Tapasztaltatok már olyat, hogy a guminyomás(hátsó) középsztenderen két hétig álló motornál 2,9 bar-ról 1,8 bar-ra csökken. Mi lehet ennek az oka? 4-éves gumiról van szó, esetleg tûszúrásnyi gumisérülés, vagy gumiperem és felni tömítettlenség lehet a probléma?
    

pocak75 96924 2015. július 6. 21:33   Válasz erre: 96910
Off sajna esélytelennek néz ki, pedig legalább egy napra szerettem volna....
Detlev is hívott No-ból hogy feltétlen menjek :-(
Rá egy hétre nyelvvizsga, meg a kollégám szabin van így 99,9% hogy szombat meló On
A többirõl még beszélünk....Gyere fel valamikor és megnézzük a Cered ringet ;-)
    

Kawakarika 96923 2015. július 6. 21:31   Válasz erre: 96920
A Kiskavászon kikupálódtam:)))
    

Flenegen 96922 2015. július 6. 21:31   Válasz erre: 96912
A Honda Foresight és a burgman is úgy volt megoldva, hogy volt egy kb 100 mm x 5 mm vágás a plexi felsõ harmadába, ami megszüntette a turbulenciát.
    

Karex 96921 2015. július 6. 21:28  
Ha már szerelünk, Lánckerék szimmering mérete megvan valakinek?
Úgy néztem téli feladataim közé kell sorolnom, mintha szivárogna ott valami lé.......
    

Karex 96920 2015. július 6. 21:26   Válasz erre: 96919
Bezony, hogy él meg így a márkaszerviz, ha mindent megcsinálsz a motoron otthon? Költõi kérdés volt. Én is.
:D
    

Kawakarika 96919 2015. július 6. 21:24   Válasz erre: 96918
A szervízkönyv sok helyütt ez írja:))))
    

Karex 96918 2015. július 6. 21:23   Válasz erre: 96917
Na ez az a rész, amire a szervízkönyv azt írja: NE SZEDD SZÉT! :D
    

Kawakarika 96917 2015. július 6. 21:18  
Ma kicseréltem a hátsó fékbetéteket,no meg akkor már a fékolajat is.
A dugattyúk szépen mozognak,nem voltak berohadva.

    

Karex 96916 2015. július 6. 21:17   Válasz erre: 96913
A helyén meg lehet ejteni, azért ezt én télen csináltam, most motorozni kéne............ :D
Ha nem szeded szét teljesen, mint Kawa, akkor rögzítsd a láncot a fogaskerékhez az elugrás ellen.
Nézd végig még leszedett szelepfedéllel a láncfeszességet, mert szakaszos nyúlása is lehet, ami szépen zöröghet.....
    

Reppa 96915 2015. július 6. 21:14  
Sziasztok.
Ma egy idiótának sikerült egy biciklivel a kezében hazavágni a TDMem elejét...... szûk volt a hely és pont a fal meg a moci között akarta elvinni a kerékpárját,a pedál viszont a lámpa alatt megakadt az oldalidomban,szétrepedt,letört az elsõ csavar mélyedése,a fejidomról is letört,és sajnos meg sincs,valószinûleg felvette,elrúgta valahova. A fejidom i 3 irányban repedt...Hegesztés nem opció mert hiányzik az a pici rész ahova a legelsõ csavar megy. Vagy valahogy megoldható,mûanyagosok összelegózzák? Tud e valaki bontott TDM 4TXet amelyen épek ezek az idomok. 98as,szürke,de jó áron akár egy komplett aranysárga idomkészlet is érdekelne.
    

kawa550 96914 2015. július 6. 21:09   Válasz erre: 96913
Lapkás szelepállítás van, tehát ki kell venni mindkét vezérmûtengelyt meg a szelepemelõcsészéket is hogy ki tudd venni a lapkát, megoldható házilag, én is magam csinálom, de azért nem egy gyertyacsere.....
    

Lomha 8V 96913 2015. július 6. 21:04  
Szeretnék szelephézagot állítani a motoron, meg tudja valaki mondani, hogy mennyire kell szétszerelni hozzá? Van a blokknak szerelõállása vagy a helyén is megoldható?
    

Karex 96912 2015. július 6. 20:48   Válasz erre: 96891
Milyen megoldásra gondoltam?
Van egy elég jónak mondható plexi a 4TX-re, ebbõl kiindulva nem lenne túl bonyolult ezt átültetni 900-asra. Kell hozzá egy gyári 900-as plexi (törött, rövid, bármi jó), meg az enyém, és nem mellesleg egy elégedetlen, kritikával teli 900 tulaj, aki szánna egy kis idõt a próbálgatásra, mert ugye a gyakorlatban alakulnak ezek a plexik, nem szélcsatornában.
Flenegen: nyitott vagyok bármilyen kísérletezésre a plexiszabással kapcsolatban, fúrás, vágás, szellõzõnyílás, bármi lehet. Jöhetnek az ötletek.
A minimál plexi rövidesen mintadarab állapotba lép.............



    

Gabeszxmen 96911 2015. július 6. 20:43  
Urak!
Egy jó bukócsõ az én 900-asomon is elférne.
Az a vicc, hogy van egy hidroalikus csõhajlítóm, meg egy co hegesztõm itthon, de még nem csináltam ilyesmit. (Mondjuk mozgó versenyautó szimulátort meg igen.)
Ha valakinek lenne kedve barkácsolni, akár össze is hozhatnánk 1-1 bukócsövet a gépeinkre, de egyedül sosem fogom elkezdeni...:(
    

Gabeszxmen 96910 2015. július 6. 20:10   Válasz erre: 96908
De, már elvileg tudok!?
:)
Te is jött a Tenere talira?
Jó lenne nem egyedül menni!
Bár Karesz meg Hadam is mennek sztem...
    

cxkopi 96909 2015. július 6. 19:52   Válasz erre: 96905
Én bukócsõre várok, de nem gondoltam, hogy kihozza mint az unix.
A határidõt meg elõre közölte nem lesz meg 1-2 re. Nekem igy is jó, ha már ennyien dicsértétek.
    

pocak75 96908 2015. július 6. 19:51   Válasz erre: 96905
Hát elvileg nekem lenne egy bukócsõ, de mostanság kizárt hogy le tudjak menni Szegedig....Pedig jövõ hét végén lenne arra jelenésem Gabeszxmennel, csak õ még nem tud róla, :-) ...de 0-hoz konvergál az esélye...
Így ha kész és össze szedi magát áttolja postán...
    

Gabeszxmen 96907 2015. július 6. 19:35  
Sziasztok!
Azt hittem, hogy ma meglesz a gépem honosítása, de nem csinálták meg.
Cserébe azt ígérték, hogy holnap a rendszám és a forgalmi is ki lesz váltva.
Már nagyon be vagyok sózva, úgy mennék vele!
    

csokabi 96906 2015. július 6. 19:21   Válasz erre: 96905
Nocsak, arra nem hegesztett bukócsövet? Micsoda könnyelmûség...
    

csanesz 96905 2015. július 6. 18:14  
Petya89 összetörte az autóját (tréleren vitték haza) így, aki doboztartóra vár az vagy vár még egy darabig vagy elugrik érte Szegedre...

Én elvileg szerdán megyek...
    

kawa550 96903 2015. július 6. 12:51   Válasz erre: 96902
Az internet korában kit érdekel hogy mi zár be?
http://arumagazin.hu/aru/Gyertyakulcs-k%C3%A9szlet.html/
    

todaytom 96902 2015. július 6. 12:28  
Köszi kawa, de a baumax már bezárt. :)
A megoldás tökéletes.
    

kawa550 96901 2015. július 6. 12:24   Válasz erre: 96900
gyertyacseréhez #96682
    

todaytom 96900 2015. július 6. 12:08  
oké köszi.

Én ilyet találtam de csak 10 centis. Ez beér?
Az otthoni dugókulcs meg nem fér be mert 15-16 centis (Beta 18-19).
    

Hitmanus 96899 2015. július 6. 11:57   Válasz erre: 96896
Köszi, Robi70!

Sajnos a közelemben nincsen márkatárs, így csak a szerencsémre tudom bízni, hogy bejön-e az MRA állítható része vagy bukó...Akkor majd Givi plexi+MRA állíthó plexi eladó lesz és marad a gyári..
    

Hitmanus 96898 2015. július 6. 11:55   Válasz erre: 96897
todaytom!

Nekem is ugyan ez volt a gondom, hogy semmivel sem fértem be a gyertyához, illetve nem volt megfelelõ szerszámom hozzá.
Bontóból vettem egy hozzá való szerszám készletet és máris hibátlanul ki lehet cserélni(használható a benne lévõ gyertya kulcs).
    

todaytom 96897 2015. július 6. 11:36  
Szaisztok
Gyertyacseréhez a dugókulcsom túl hosszú nem fér be.
A gyári készletem nincs meg.
A 10 centis "gyertyakulcs" (dugókulcs forma) elég ahhoz hogy beérjen a gyertyáig?
    

Robi70 96896 2015. július 6. 11:33   Válasz erre: 96895
Kipróbálni mindenképp érdemes. Aztán majd Te eldöntöd, hogy kinek volt igaza.
Ezeket a próbákat inkább kölcsönkért darabokkal volna célszerû megejteni (ha van a közeledben segítõkész márkatárs). Költeni pedig csak a bevált verzióra érdemes.
    

Hitmanus 96895 2015. július 6. 11:26  
Nem a feelingel van bajom, hogy ér a szél meg érzem, hogy motoron ülök, de azért e között meg az hogy jobbra-balra tépi a fejemet a szél már nyolcvantól, az egy kicsit idegi alapon csinál meg.A vicces az, hogy az XT660-omat azért cseréltem le mert hosszabb távon szar volt a szélvédelem(meg két személlyel hamar elfogyott).na most ilyen fejrángatós hatás sosem volt az XT-n, pedig jóval kisebb volt a gyári plexije, mint a TDM-nek az alap plexije.Most akkor nagyjából ne is próbáljam ki a Givi plexivel az MRA állítható kombót?
    

lendvai 96894 2015. július 6. 11:03   Válasz erre: 96888
Yamaha TDM 900 181cm magassághoz a nagyobb Yamaha túraplexi+MRA. Nekem egy klasszissal jobb, mint a 4TX Givi túraplexije volt. Turbulencia van, de nem dobálja a szél a fejem. Gyári plexivel a bogarak borítanának el, nekem ez így bevált. Hólapát felejtõs, nyáron megfõsz mögötte, szívóhatás van nagyobb tempónál, nekem a Givi Airflow produkálta ezt. Cserébe van szélvédelem, ez nem vitás. Ott a Venturi hatást használják a felsõ, ívelt állítható darabbal, ami felgyorsítja a levegõt, így mintegy elszippantja a menetszelet. A nyílások vagdosásánál meg érdemes elõtte némi áramlástant tanulmányozni, mert ha vaktában vagdosunk lyukakat a plexire az nem várt eredményt is hozhat. :-)
    

kawa550 96893 2015. július 6. 11:02  
Fiatal koromban, mikor még hülye voltam, számtalan megoldást kipróbáltam én is, mert szélzaj meg sisakcsavargató örvények stb.
Aztán az Mtr sisak helyett lett a Lidl, és eltûntek a sisakcsavargató örvények, csak úgy maguktól. Meg lett a szilikon lamellás füldugó, oszt eltûnt a szélzaj is.
Volt nekem Mra túraszélvédõ, kiemelt gyári, ami alatt egy vaklemezzel lezárva suhanhatott a szél, hogy mit a légfüggöny, levegye az örvényeket, kiegészítõ fülek a plexi 2 oldalán, kis kiegplexi felül, lófaxt se ér egyik se, ha javul a szélvédelem, romlik az örvény és fordítva. Kár baszakodni vele, kell egy jó sisak, egy jó füldugó, és a lelki megbékélés, hogy pont a menetszél az amiért szeretünk motorral menni autó helyett.
Oszt béke és nyugalom honol, és a motorok is szépek maradnak..))))
    

Hitmanus 96892 2015. július 6. 11:00   Válasz erre: 96888
Viszont nekem meg 900-as, aminél teljesen más a spoilerezettség.
Olyan, mint akit fejszével terveztek..:)
    

Hitmanus 96891 2015. július 6. 10:43   Válasz erre: 96887
Milyen megoldásokra gondoltál plexi téren?
    

istvan170 96890 2015. július 6. 10:39   Válasz erre: 96889
Pont ugyanezt mondtam Karex-nak pár perce tõled függetlenül a telefonba. Légnyílás kéne a plexibe. Hétvégén voltam egy vezetéstechnikai hétvégén a rendõröknél (ezúton is köszönöm, innen a fórumról ajánlották - szerintem mindenkinek érdemes lenne elmenni, sõt kötelezõvé tenném) Szóval a nagy dög rendõr BMW-k szélterelõje is ki van vagdosva gyárilag, hogy ne tolják a szelet eszetlen módon, óriási turbulenciát keltve a plexi mögött. A Givi túraplexivel is az a baj, hogy szél nincs, de olyan hangos, hogy még füldugóban is elfáradok mögötte. Ja és a rendõröknél 2 Tdm oktatómotor van, ez mindent elmond errõl a mociról. Egyébként megborítottam persze az enyémet, de csak a fékkar tört, ahol kell, meg némi fényezési hiányosság lépett fel, a Petya féle bukócsõ, meg a házi kipufogóvédõm teljesen jó mûködött :)
    

Flenegen 96889 2015. július 6. 09:52  
nekem volt fent a rövid gyári, most Kappa túra van. ugyanolyan szar mindegyik. Egyszer kipróbáltam plexi nélkül, na az fasza volt, csak szerintem szarul néz ki a motor a két denevérfüllel :)

Azon viszont gondolkoztam, és lehet Karex meg ki is próbálja, hogy mi van akkor, ha egy légnyílást vág a plexire valahová. Elméletben kicsit változnia kellene a aerodinamikának.
    

kawa550 96888 2015. július 6. 09:43   Válasz erre: 96886
Mint ha említettem volna hogy felesleges baxtatni a gyári plexit....
    

Karex 96887 2015. július 6. 09:30   Válasz erre: 96886
Szerintem a lõtér elõtt kanyarodj felém, a leírtnál garantáltan jobbat ajánlok.....
    

Hitmanus 96886 2015. július 6. 08:12  
Sziasztok!

Tegnap felkerült a csodálatos GIVI plexi a motorra.Ma reggel jöttem párommal az ötösön és azt gondoltam a 10.km-er után, hogy a bukóval verem le a helyérõl a plexit.70-ig semmi gond, onnantól letépi a fejemet a szél.vagy ha a plexi felett kiegyenesedve nézek túl, akkor a felsõ testemet szakítja szét.Viszont felnyitott állapotban a sisak, hibátlan.Meg sem mozdul, viszont 110-tõl azért erõltetem a mosolygást nyitott sisakban.

Nem tudom, hogy ilyen esetben számít e a két személy(megváltozik e motor geometriája és talán...)

Viszont még egy próbát csinálok.Nézek ilyen MRA kiegészítõ plexit rá(ez az állítható).Hátha az segít..Ha nem, lõtérre viszem a plexit, a többi kacattal együtt:)
    

Gabeszxmen 96885 2015. július 5. 23:49   Válasz erre: 96882
Persze, semmiképp nem törölnék belõle!
:)
    

szodasbacsi 96884 2015. július 5. 23:23  
Ma mentem egy hosszabb kört (Részletek a BAZ-megyei topicban) és majdnem kitoltam magammal. Vagyis majdnem motortolás lett a vége.
Edelényben teletankoltam, napi számlálót lenulláztam. Elindultam tekeregni, (völgyvidéken és hegygerincen át, ahogy a nóta mondja), valahol a Tátra környékén rátankoltam valami 8 litert, meg vagy 2 decit (Épp 12 Euro volt nálam apróban). Gondoltam ezzel már majd hazafelé menet elgurulok Ózdig, ott meg már tele tudok tankolni forintért. Aztán az lett a vége, hogy a határt (Bánrévénél) átlépve elkezdett prüszkölni, egybõl át is tettem takarékra a benzincsapot. Óvatosan elgurultam Ózdon a benzinkútig, közben azon gondolkoztam, hogy melyik tömlõ lehet lyukas, hogy elfolyt valamennyi benzin. Telenyomtam 14,8 literrel, aztán mikor nulláznám a számlálót, akkor látom, hogy már 425 km-t mutat....
    

furfarag 96883 2015. július 5. 22:52   Válasz erre: 96865
Köszi,frissítettem a táblázatot.:-)
    

MadBob 96882 2015. július 5. 22:13   Válasz erre: 96871
Ne izgulj! Ezerszer át lett már rendezve. A lényeg hogy ne törölj benne senkit és találd meg akit csak akarsz!
    

szodasbacsi 96881 2015. július 5. 22:07   Válasz erre: 96858
Nyugi, az elsõ olajcserém nekem is "féladagos" volt, az az oldalt rejtõzködõ csavar miatt. Szerencsére még nem volt benne sok kilométer, csak már egy éves volt benne az olaj, azért cseréltem ki.
    

desperado25 96880 2015. július 5. 22:01  
Megpróbálom megemelni az alapjáratot, hátha. Köszi az infot. Ez is tavaly volt nagy szervizen, azóta szerintem kb. 2000km-ert gurult.
    

Muju 96879 2015. július 5. 21:40   Válasz erre: 96878
Szerintem noooornáális mivel nekem is durrog, pedig szinkron ès tisztítás megoldva. Viszont nekem sztem túl alacsony volt az alapjátat ès ezèrt gèppuskázott annyira. Kb 100-al növeltem így már elhanyagolható a durr.... :)
    

desperado25 96878 2015. július 5. 21:31  
Estét!

Én is belefirkáltam magamat a táblázatba. Kérdésem lenne viszont. A gyönyörû rozsdamentes rendszert felrakva már igen feltûnõ, hogy motorféknél durrog a motor. Lehet, hogy karbit kellene szinkronizálni, vagy normális ez a 4TX-nél?
    

csokabi 96877 2015. július 5. 21:17   Válasz erre: 96876
Ne parázz, szerintem elég elfogadó a csapat! Valld be nyugodtan, hogy a méret nem stimmel!:))))))))
    

Hr.Geiger 96876 2015. július 5. 21:05  
Jó estét!
Kicsit benéztem ezt a rucit, de hátha valakinek jó lesz!
http://www.jofogas.hu/zala/Dainese_Goretex_noi_motorosruha_31366987.htm

    

Lomha 8V 96875 2015. július 5. 21:04  
gezasz: Azért annyira nem felesleges, villámgyorsan fel lehet kapni vele az elejét, biztonságosan. A képet köszi, csinálok valami ilyesmit.

pocak75: Baranya sincs éppen telítve TDM tulajokkal. Na de majd most... terjesztem az igét. :)
    

tudike 96874 2015. július 5. 20:03  
Az Angol hiányzik a Gy-M-S megyei részlegbõl... jah meg oszika is...
    

pocak75 96873 2015. július 5. 19:30  
Észak Mo nagyon vékony :-( pedig ma is tartottunk egy villám minitalit...
Na majd pótoljuk csak az a kérdés Small maradjon-e fönn vagy a helyére iratkozzak?
    

gezasz 96872 2015. július 5. 19:11   Válasz erre: 96870
Elsõ emelõt venni felesleges volt. Az elsõ telók kiszedésére valami hasonlót vagy ugyan ilyet csinálj mint én.
    

Gabeszxmen 96871 2015. július 5. 18:37   Válasz erre: 96865
Sziasztok!
Én is felirtam magam, köszi a linket!
Lehet, hogy meg fogtok haragudni rám, de kiváncsiságbol átrendeztem a táblázatot megyék szerint, hogy lássam ki merre van. Sajnos csak most jöttem rá, hogy ez valószínûleg feliratkozás sorrendjében volt még, de arra már nem lehet visszarendezni.
Sorry!
Bármely oszlopra lehet rendezni, pl. név szerint, vagy nick szerint, mondjátok meg hogy legyen, megcsinálom!
    

Lomha 8V 96870 2015. július 5. 18:03  
Mozgalmas volt a TDM-nek az elmúlt pár nap. Megjött hozzá az elsõ-hátsó emelõ, cseréltem olajat, szûrõket, gyertyákat, hûtõközeget. Nagyon alaposan lepucoltam és leápoltam a láncot, mindent beállítottam, amit kellett és mentem is vele jó 300 km-t. Imádom, ez a nekem való motor. Még vissza van a szelephézag állítás, fékfolyadék csere, karbipucolás és szinkron. Ja meg az elsõ telók felújítása, de azt még nem tudom, hogyan fogom csinálni.

Van benne egy házi gyártású immobiliser, azt ki kell kötnöm, mert idegesít, meg kéne rá két új index. Lesz még mit pepecselni vele, de egyre jobb lesz.
    

Muju 96869 2015. július 5. 13:29   Válasz erre: 96865
Hiányosság pótolva.

    

Flenegen 96868 2015. július 5. 12:58  
Ebbe a kellemes 32 fokban reggel gyorsan elkentem még vagy 3 liter kerítéslazúrt, most meg vagy 2. Órája sasolom a szivattyút, hogy feltöltsem a család új 3,6 köbös medencéjét. Azt kora du meg karika lesz:)
    

Kawakarika 96867 2015. július 5. 10:32   Válasz erre: 96865
Sziasztok!
Én pótoltam.
    

lendvai 96866 2015. július 5. 09:55   Válasz erre: 96863
Scopy bácsi, addig nem gáz, amíg valamelyik M6-os csavar túl nem fordul. :-) Akkor jön a kurvaanyjázás. :-) Nekem is volt már részem benne, szerencsére nem autón vagy motoron. :-)
    

Robi70 96865 2015. július 5. 09:18   Válasz erre: 96862
Szasztok!
Ha erre gondolsz, ezt sokan elmentették: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit#gid=0
Aki pedig nincs rajta, az gyorsan pótolja a hiányosságot.
    

cizi 96864 2015. július 5. 08:46   Válasz erre: 96863
Ezt azért jól gondold át! És, ha a leömlõ egy túra után visszakérdez?
    

scopy 96863 2015. július 5. 08:19  
Jól hergelt!

Látom szépen bõvül a létszám, ráadásul -írás alapján - szimpatikus tagokkal! Üdv köztünk!

Én pld a pontlexaromaleömlõ vízköves-e táborban vagyok. (Bénabar vagyok és megfogadtam, hogy mégegy leömlõt nem török el ezért, a motor alatt pedig nem vagyok hajlandó guggolni, térdelni, stb. órákat, de egyet sem) Szép az Elnök úr így is!

Tényleg annyira gáz, ha minden olajcsere (kivéve amit Sagipet végzett, nyomatékkulcs nélkül zajlott?
    

Hr.Geiger 96862 2015. július 4. 18:45   Válasz erre: 96859
Derüs estét!

Üdv az új TDM tulajoknak! :-)
Azt hiszem, a Robinak van valahol a spájzban egy táblázata, ahol földrajzilag is be lehet határolni azokat a kollégákat, akik megadták az adataikat.
Majd talán este jön Robi és ismét belinkeli ide. Vagy visszakerestek pár száz oldalt...
:-)))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118