Robi70 | 97062 | 2015. július 10. 16:42 | Válasz erre: 97061 |
Jó, hogy ilyen szerencsés vége lett a sztorinak!
|
MadBob | 97061 | 2015. július 10. 15:51 |
Édes drága kisfiam ma sikeresen magár a borította a motort! Úgy döntött a jobb oldalon felmászik. A motor meg dõlt. A párom szólt elõször hogy eldõlt a motor! Szerencséje volt a kiskrapeknak hogy fent volt az oldaldoboz és ott volt az asztal. Mert ezeken a motor feltámaszkodott, õ meg félig a motor félig az asztal alatt kuksolt. Hál'istennek sértetlenül! A motornak az összes plexirögzítõ csavarja eltört meg a tükör fordult be. Most már álmából felrázva is tudja a kiskrapek hogy akkor mászik fel ha ott vagyok és akkor is csak balról! |
Kawakarika | 97057 | 2015. július 10. 13:13 | Válasz erre: 97055 |
Cortinàba mi is leszünk j7en..Csak mi Silliàn felõl"tàmadunk":)))
|
kawa550 | 97056 | 2015. július 10. 13:01 | Válasz erre: 97055 |
Baccki, onnan má mennyé egyet fõterezni a glocknerra, inkább hagyd ki kirchberget! :))
|
Flenegen | 97055 | 2015. július 10. 12:57 |
Na ma vált biztossá, jövõ héten a szabit egy kicsit kitolom, +3 nap és péntektõl szerdáig leszegy kis túra olyan kb 1500 km körüli. Gyõr - Bled - Cortina d Ampezzo - Murau - Kirchberg - Gyõr. :) |
lendvai | 97054 | 2015. július 10. 12:10 | Válasz erre: 97044 |
Szerintem sokunknak azért is tetszik a Tracer, mert azon a zsebkendõnyi plexin lehet dolgozni, míg a szélvédelem meg a turbulencia úgy elromlik, hogy mindenki visszatér a gyári megoldáshoz. :-) Nekem túrázáshoz annyira nem szimpatikus, bár még nem próbáltam ki. Az MT-09 váz miatt kicsit összehajtogatottabb az üléspozíció a tesztelõi szerint. Nekem a TDM még határeset hosszú távon a magam 181cm-ével. Na meg nincs feneke vazze, hogy lehet itt túlterhelni egy minimum 46 literes topcase-t? :-))) A Triumph tetszetõs darab, láttam a kalandtúrán egy 1200-as Explorer-t, na az szép nagy vasnak tûnt a mi kényelmes testünkhöz. :-))) |
Gabeszxmen | 97053 | 2015. július 10. 10:16 |
Na, tegnap végre kiprobalhattam az új gépemet, elkészült vele a szerelõ. Mentem egy szûk 200 km-és karikát, volt benne autópálya, fõút, mellékut, murvás és földút, meg bp-i autók közötti bujkálás is. Hát, nagyon jól döntöttem a tipus választásnál, az biztos! Ezek a gépek mindenre jók! |
Hr.Geiger | 97052 | 2015. július 10. 06:43 | Válasz erre: 97051 |
Szia! Nézzed meg az adattábláján a vázon, azon rajt van. Azt hiszem 87 dB. ( vagy 83 dB ?? ) |
t0mmy | 97051 | 2015. július 10. 02:11 |
Sziasztok! Megtudná vki mondani, hogy mennyi a 850-es TDM-nek (2000. 4TX) a gyárilag megadott kipufogó decibel határértéke? Köszi |
Endruz | 97050 | 2015. július 9. 22:09 | Válasz erre: 97034 |
sandryder | 97049 | 2015. július 9. 21:57 | Válasz erre: 97047 |
Én még nem, de tervezem, viszont egy motoros barátomnak nagyon bejön a blokk teljesítménye és a futómû-fék rendszere.
|
Karex | 97048 | 2015. július 9. 21:43 | Válasz erre: 97043 |
Ha van rá lehetõséged, menj el gumishoz, és belülrõl rakass rá foltot (mint a belsõ gumira). Ez nem rongálja az abroncs szálerõsítésének szerkezetét (vászon, vagy ami van benne.......). A kukacos javítót kifejezetten út közbeni kényszerjavításra találták ki, mikor nem tudod/akarod leszerelni a gumit és meg kell oldani a tömítetlenséget. Kis hátránya hogy azért tud recsegni, ropogni a szerelésnél a "vászon". Gondolom a gombás is az utóbbihoz hasonlít...... |
Futár2 | 97047 | 2015. július 9. 21:26 | Válasz erre: 97045 |
Üdv. Fölismerted a helyszínt , kipróbáltad te is ? Közel van kozzád , Cegléd , Yamaha Zakar. Egyébként csak azért próbáltam , mert épp arra jártam , megtetszett és kíváncsi voltam milyen. Nem akarok én sem megválni az ikrektõl , elégedett vagyok velük, de igen , ha majd arra kerülne sor hogy utódlás, akkor nagyon esélyes ez a Tracer a Yamahától.
|
pocak75 | 97046 | 2015. július 9. 21:19 | Válasz erre: 97044 |
Nekem is kezd tetszeni, szerintem ha a tervezõk befejezik és lesz hátulja akkor egész pofás lesz ;-) Imádom a hangvillást de ha három henger akkor Tiger xc800.... |
sandryder | 97045 | 2015. július 9. 21:14 | Válasz erre: 97044 |
Én még hat-nyolc évre tervezek a Tádéval, és ha addig kb. 3000 Euro körül lesz a használtpiaci ára, akkor jöhet.
|
Futár2 | 97044 | 2015. július 9. 21:09 | Válasz erre: 97024 |
sandryder | 97043 | 2015. július 9. 21:06 | Válasz erre: 97039 |
Világosítsatok már fel hogy a gumijavítási technikák között mi a különbség a hernyózás-gombázás és a ragasztás között az utóbbi javára.Mert olvasva a fórumtársak hozzászólásait ki-ki egyiket-másikat favorizálja, nekem egy a lényeg, hogy javítás után megbízhatóan elkopjon a gumi.
|
csokabi | 97042 | 2015. július 9. 21:04 | Válasz erre: 97041 |
Csöppet pénzéhes... Nekem is valami tízezer párszáz euró dereng különben.
|
dinnyemag | 97041 | 2015. július 9. 21:01 | Válasz erre: 97017 |
Nem is értem, miért ekkora az árrés nálatok? Itt kilencezerpárszáz a Tracer ára, annyi extrát tennének még rá odaát? Olyant már láttam, hogy BMW kereskedõ nem ad el alap motort (új GS)csak full extrásat. Amúgy az már 19800-ra jön ki. A másik meg olyant hoz, amilyent kérsz, nem ragaszkodik az extrákhoz. 5000 a különbség csak a felszereltég miatt...õrület.
|
dinnyemag | 97040 | 2015. július 9. 20:52 | Válasz erre: 96976 |
Szia Robi! Azért Ulm környéke inkább kellemes dombvidék, az utak nagyon jók csak sûrûn lakott terület és nagy divat 30-ra korlátozni a sebességet, szóval ha fenyõillatra vágyom, bizony 170 km kell motorozni és akkor már Csabinál vagyok. Ott kezdõdik az igazán szép hegyvidék. Ettõl még persze nem illik mûbalhézni:-))) |
ati5995 | 97039 | 2015. július 9. 20:43 |
A Fektivel kifejezetten fontos a telefonos kapcsolat,mert sokszor jár menteni,ill. szállítani beteg motort,én is lebeszéltem 9 kor h. 9:30 ra ott v.ok,de én vártam 15 percet mert el kellett mennie,bejelöli a gumi helyét a felnin nem kell centírozni sem ,2000Ft volt.
|
cizi | 97038 | 2015. július 9. 20:10 | Válasz erre: 97034 |
Nekem majdnem új gumiban volt egy lemezcsavar. Elvittem a gumis barátomhoz aki nem foglalkozik motorgumi szereléssel, ezért centírozni sem tudja. Összejelölte a felnit a gumival, gombával javította és visszaszerelte. Semmi gond vele azóta, pedig benne van már pár ezer kilométer.
|
sandryder | 97037 | 2015. július 9. 20:00 | Válasz erre: 97035 |
Köszi a biztatást, és az infót, amit meg is találtam a weben.http://fektigumi.hu/
|
ati5995 | 97035 | 2015. július 9. 19:21 |
Sanryder:én is így jártam a Glockner túra elõtt,de megragasztattam,belülrõl csinálták nem hernyóssal-Gyálon a Fekti Tibi,bírta a kanyarokat és a hazafelé 500km autópályát is!!
|
sandryder | 97034 | 2015. július 9. 19:01 | Válasz erre: 97033 |
Sziasztok! Jómagam is az idén tértem át a Motul 5100 10w/50-rõl a Lendvai által említett Repsol-ra, és azóta nem hallom a kuplung induláskori nyûvítését. Pedig tavaly szét lett emiatt szedve, mert egy fórumtárs azt állította hogy a kosár beleér a házba, de nem, és semmi hibát nem találtunk a szerelõvel. Gumitémában segítsetek ki, hogy mit lehet kezdene egy tûszúrásnyi levegõszivárgással, ami miatt 0,5 bar elszökik a hátsó futófelület közepén egy nap alatt. A gumi 4 éves kb. 50 %-os és Erdélyi 5 napos túra várna rá. |
lendvai | 97033 | 2015. július 9. 14:47 |
Én épp most töltöttem fel a gépet olajjal. Maradtam a Repsol Moto Sintetico 4T 10W-40 full szintetikus olajnál. Árban is jó, full szintetikus, ami nem azért jó, mert a blokk ehhez lett volna fejlesztve, hanem szimplán jobb minõség és többet tud, mint a félszintetikus, vagy az ásványi. A viszkozitás stimmel, nyírásra ellenállóbb, ergo lassabban használódik el. Akkor meg miért ne? :-) Haladni kell a korral. :-) Ésszel persze, azért van, amibõl nem a legújabb fejlesztés a legjobb. :-)
|
Kawakarika | 97032 | 2015. július 9. 12:33 | Válasz erre: 97028 |
A Kawàba mindig 10w/40 est raktam.Az 50 est a mocival együtt kaptam.Proba cseresznye.Azt a következõ màr 40es lesz.Van belõle 4l bontatlan.
|
Gabeszxmen | 97031 | 2015. július 9. 11:08 |
Ez a rohadt hamisítás mindenhol elõkerül! Én majdnem vettem Grundfos fûtés szivattyút közel harmad áron. Szerencsére idõben észbe kaptam. |
Gabeszxmen | 97030 | 2015. július 9. 11:05 | Válasz erre: 97027 |
Igen, errõl a hamisítási gondról Castrol vonatkozásában én is hallottam. Régebben a Szilárd hordós olajjal dolgozott, de most nem tom. Merem remélni, hogy biztos forrásból van... |
csanesz | 97029 | 2015. július 9. 10:26 | Válasz erre: 97027 |
Kizárólag olaj hopoknál szabad venni! A feltûnõen olcsó olyan webshop aminek nincs telephelye az kamu olajat árul! Motul képviselettel beszéltem jó múltkor.... Amúgy 3 évente változtatják a borítást és Magyarországon csak 4 és 1 literes kiszerelés van. Aszem Lengyeleknél van 5 literes, de azt jobb kerülni, mert a hamisban van 5 literes (Magyarországon is). Ha elõzõ borításút akarnak rád sózni, azt is kerülni kell. Mindig az aktuálisat kell venni ezt a Motul oldalán ellenõrizheted. Akár csak a Castrolt. Most látom van 2 literes Motul is: https://www.motul.com/hu/hu/products/oils-lubricants/5100-4t-10w40?f[range]=21&f[viscosity]=28 Azt nem írja, hogy itthon ebbõl mit árulnak még. |
csanesz | 97028 | 2015. július 9. 10:14 | Válasz erre: 97023 |
Azt a 10w-50 -et próbáld ki autópályán 120-150 -es tempónál úgy 150 km távolságig. Nekem 10w-50 Liqui Moly -ból 7dl fogyott! Amúgy felesleges az 50 -es meleg oldal. Ha városozol vele, akkor ok ilyen melegben, de ez sem állandó. A 40 -es képes túlmelegedni nyáron, de nincs jelentõsége. Lesz egy kicsi vezérmûlánc hangja. És árban is kedvezõbb... |
Kawakarika | 97027 | 2015. július 9. 10:05 | Válasz erre: 97025 |
Ezèrt irtam hogy megoszlanak a vèlemènyek. Àllitòlag a Castrolt nagy elõszeretettel hamisitjàk.De ez sajna mindegyikre igaz lehet.Ha biztos forràsbòl szerezzük be,talàn kisebb a kockàzat. |
Gabeszxmen | 97026 | 2015. július 9. 10:03 | Válasz erre: 97021 |
Pocak: És most, hogy felfedezted a naptárt, így mikor érsz rá? :) Nekem hétközben a jobb, szombat-vasárnap családozás van általában (jövõ hétvégén már így is lelépek). |
Gabeszxmen | 97025 | 2015. július 9. 09:57 |
Én is mondtam (az amúgy ex Yamaha szervizes) szerelõmnek ezt a Motul dolgot, de õ a Castrolra esküszik. Hát nem tom, engedtem a nyomásnak... |
Flenegen | 97024 | 2015. július 9. 09:22 | Válasz erre: 97017 |
Kis Számolgatás: Magyar ár az Mt 09 Tracerre, 3.498.000 ( forrás szalonauto.hu ). Ha ezt magyarországi kereskedésbõl veszed meg és németországi a forgalomba heylezés: 3.498.000- regadó ( 180.000 ) - 27% áfa= nettó:2.610.000.- / 310 ft EUR árfolyam: 8420 EUR. Magyar honba. Ezzel kimész Németországba, és befizeted a 15% novát, meg az egyéb sallangokat, is épp cak 10.000 eur. Spóroltál a linkelt árlistához képest 1599 EUR összeget. Én azért ennyiért már lehajolnék:) |
Kawakarika | 97023 | 2015. július 9. 08:49 | Válasz erre: 97020 |
Megoszlanak a vèlemènyek.Az 5100as technoszintetikus,mig a 7100asfullszintetikus.Termèszetesen ez utobbi a dràgàbb.Nem biztos hogy a mi gèpünk igênyli ezt.Èn egyèbkènt 5100 10w 50est tettem bele.
|
Englishman | 97022 | 2015. július 9. 07:49 |
Morgen! Egy kamera teszt: http://prohardver.hu/teszt/sjcam_sj5000/sjcam_sj5000.html |
pocak75 | 97021 | 2015. július 9. 07:05 | Válasz erre: 97018 |
Tényleg basszus, nem kicsit vagyok idõzavarban..... |
zolika8904 | 97020 | 2015. július 9. 06:37 |
Sziasztok!Mit ajanlotok,melyik olaj jobb:? Motul 5100, 10W40-4t vagy Motul 7100, 10w40-4t? |
Gabeszxmen | 97019 | 2015. július 9. 01:10 |
Egy kérdés, Urak! Láttam a 900-as géphez asszem Givi bukócsövet 30 pénzért. Van azzal valami gáz, vagy érdemes megvenni? Úgy nézem, hogy csak a blokkot védi... Vélemény? |
Gabeszxmen | 97018 | 2015. július 9. 00:39 | Válasz erre: 96994 |
Szia Pocak75! A Tenere tali nem most lesz, hanem jövõ héten, 17-étõl, tehát az a hétvége nem lesz jó sajna nekem! Ha neked jövõ hét vége felé jó, akkor a Cered jatszik csak, pedig jól hangzik az Eger-Lilafüred... |
csokabi | 97017 | 2015. július 8. 22:42 | Válasz erre: 97016 |
dinnyemag | 97016 | 2015. július 8. 22:22 | Válasz erre: 96981 |
Nem érdekli õket ami nem BMW. Egy BMW talin fõleg. A haver viszont mondta, hogy elég régi vágya volt a GS, itt meg minden hülyének az van bakker :-)))))))) És tényleg 90 százalékban BMW volt és annak háromnegyede GS vagy GSA. Annyi lógó csöcs mint egy pornó forgatáson:-)))) Amúgy szépek az újak és próbaút után azt mondja az ismerõsöm, hogy teljesen más és sokkal jobb lett. Úgy látom, cserélni is fog. A GS 14800, az "A" 16400. Vidd el egy próbakörre hátha ez lesz az igazi.
|
forgo | 97015 | 2015. július 8. 21:24 |
Helló!Kérdésem lenne hogy mindegyik 4tx-nek sivit a kuplungja,vagy csak nekem jutott már három is belõle?+nektek harmadik sebességbe mennyi km után kezdett búgni a váltótok?
|
furfarag | 97013 | 2015. július 8. 21:06 |
" ne csak a dobozossal kanyarogj azon az irigylésre méltó utakon! " Hanem platóssal is:-))))
|
Kawakarika | 97011 | 2015. július 8. 21:01 | Válasz erre: 97010 |
Nehogy má' visszafogd magad!Inkább pattanj lóra mielõbb,és ne csak a dobozossal kanyarogj azon az irigylésre méltó utakon!
|
csokabi | 97010 | 2015. július 8. 20:48 | Válasz erre: 97004 |
Ígérem, visszaveszek. Hagyom szóhoz jutni a többieket is:)
|
Hr.Geiger | 97008 | 2015. július 8. 20:28 |
Jó estét Hölgyek, Urak! Azért pörög a számláló, ha idõnként lassabban is, mint ahogy szeretnénk. :-) Ügyes voltál Karika! :-) |
Kawakarika | 97007 | 2015. július 8. 20:03 |
Ja és egy kis OFF-ot engedjetek meg:tegnaptól már "csak"egy motorom van,ugyanis elvitték a GPZ 500ast. Látszik hogy ragaszkodott hozzám,mert eladás elõtt még megmekkent az önindító. Nem szerettem volna ha sokat emlegetik szegény Anyámat,inkább kicseréltem a szénkeféket,és pöcc-röff.:))) |
Kawakarika | 97006 | 2015. július 8. 19:59 | Válasz erre: 97004 |
Cserébe majd küldök szép (remélem) képeket a jövõ heti útról!
|
Kawakarika | 97005 | 2015. július 8. 19:58 |
Köszi Robi70 hogy beírtál! Én még csak 10napja vagyok TDM tulaj,de szoktam figyelni,micsoda "hajtás"szokott lenni a kerek hozzászólásokért... |
Robi70 | 97004 | 2015. július 8. 19:57 | Válasz erre: 97000 |
Grat! Az elmúlt hetek aktivitásáért megérdemelten Tiéd a hely! Bár ilyen alapon Csabi neve sûrûbben szerepelne rajta!:))) |
Robi70 | 97003 | 2015. július 8. 19:55 |
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) 90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) 91e tulok99 (2015-02-03) <BR>92e Kilos és Skuli (2015-02-27) <BR>93e Hr.Geiger (2015-03-21) <BR>94e Flenegen (2015-04-17) <BR>95e scopy (2015-05-08) <BR>96e MadBob (2015-06-05) <BR>97e Kawakarika (2015-07-08) |
pocak75 | 97002 | 2015. július 8. 19:54 |
Most azt néztem a Francia Gésán a dobozok többe kerülhettek mint nekem a motorom :-O |
Robi70 | 96996 | 2015. július 8. 19:52 |
Ide lehet felkerülni a 97000. hozzászólónak. Igyekezzetek!!! "Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) <BR>90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) <BR>91e tulok99 (2015-02-03) <BR>92e Kilos és Skuli (2015-02-27) <BR>93e Hr.Geiger (2015-03-21) <BR>94e Flenegen (2015-04-17) <BR>95e scopy (2015-05-08) <BR>96e MadBob (2015-06-05) <BR> |
pocak75 | 96994 | 2015. július 8. 19:52 | Válasz erre: 96957 |
Hát a mostani hétvégén másfelé mész.... jövõ hét második fele ha csak Cered ring, vagy hétvége... Van még két típustárs itt a városban rábeszéljük õket is, aztán lehet a végén hozzáfûzzük az Eger Lillafüred szakaszt ;-) |
Robi70 | 96993 | 2015. július 8. 19:51 |
Milyen érdekes, 1000 hsz-sal ezelõtt is a középtámasz volt a téma. Valamiért ott is felmerült Petya89 neve.
|
sjanek | 96990 | 2015. július 8. 19:48 |
Sziasztok! Olvasgatok itt már egy ideje, és csendben "morgok", hogy milyen klassz helyeken jártok, én meg itthon rakom az udvaron a térkövet sok-sok hete (napközben meló 4-ig). Szóval motorozás csak néha 1-2-3 óra a környéken. Mivel nem vagyok régi TDM tulaj, így szívom a sok mûszaki infót magamba amit megosztotok. Ezzel kapcsolatban volna egy ötletem (lehet, h. leszóltok miatta) a név és elérhetõség táblázat egy másik fülén lehetne megosztani "okosságokat", adatokat amelyek nincsenek meg a gépkönyvekben. Mivel több típusú moci van a társaságnál ezt lehetne specifikáltan is. Ilyenekre gondoltam: szimeringek , csapágyak méretei, stb... |
pocak75 | 96989 | 2015. július 8. 19:37 | Válasz erre: 96988 |
Nincs és nem is igen lesz.. Mert van és és megutáltam... ;-) Szóval a tenere-n volt terepen kocogott aztán megdobott aszfalton kanyarban, nem kicsit, a gatyát is majdnem telepakoltam. azóta nincs. Tudom a TDM más meg minden de én ilyen fafej vagyok... |
pocak75 | 96987 | 2015. július 8. 19:28 | Válasz erre: 96984 |
Elvileg gyárt és már az elsõ revzión is túl van... Ugyan az én bukócsövemmel mi lehet.... Elvileg nála volt az autóban.... |
lendvai | 96985 | 2015. július 8. 19:14 | Válasz erre: 96980 |
Hát az elõtétellenállással pont semmit nem változik a terhelés. Ha valaki az alacsonyabb áramfelvétel miatt cserél LED-re, az ne rakjon elõtétellenállást a körbe. A feszültségszabályzó pedig igaz, hogy elfûti a fölös energia egy részét, de ne keverjük a feszültséget az árammal. Az áramfelvétel az, ami terhelést okoz, ha a generátorunk "elméletileg" üresjáratban forogna, akkor nem terhelné a fõtengelyt. A feszültségszabályzó az általában a "fölös" feszültséget fûti el a saját belsõ terhelésén keresztül, de az pl független attól, hogy mit aggatok a rendszerre. Ha több száz wattnyi plusz fényforrással csinálok karácsonyfát a motorból, annak rossz esetben vezetékpörkölés lehet a vége és a nagy áramfelvétel terheli a generátort. Régebbi autóknál észre lehetett venni, hogy ha alapjáraton felkapcsolták a fényszórót, akkor a fordulatszám egy kicsit leesett, mert a megnövekedett áramfelvétel miatt a generátor visszafogta a fõtengelyt. Nekem volt egy 1987-es Mazda 626-om, ott erre pl volt egy vákuumszelep, ami a világítás felkapcsolásakor nyitott és megemelte egy kicsit az alapjáratot. A spórolás számszerûsítése szempontjából egyébként nagyjából a fillérbaszás témaköre a LED, de jól néz ki és ha jó minõségû akkor erõsebb a fénye és tartósabb is.
|
csokabi | 96981 | 2015. július 8. 19:01 | Válasz erre: 96969 |
Biztos mindenki a te gépedet vizslatta, hogy mi lehet ez a kakukktojás! Nem oldalra lógnak a csöcsei meg még sárga is... Te Günther, mi a franc ez?!:)))))
|
csokabi | 96980 | 2015. július 8. 18:58 | Válasz erre: 96964 |
Nem vészes, ha megvan hozzá minden alkatrész. A helyedben relé helyett elõtét ellenállással kötném be. Laci barátunk mondta nem is oly rég, hogy spórolás címszóval csak a fesz. szabályzót kényszerítjük többlet munkára, ha LEDesre cserékjük a normál fogyasztókat.
|
csokabi | 96979 | 2015. július 8. 18:54 | Válasz erre: 96974 |
Ugye most kérsz fotót a képemrõl, ahogy itt röhögök a gép mögött...:))))
|
csokabi | 96978 | 2015. július 8. 18:53 | Válasz erre: 96960 |
Jó képek és pozitív tulajdonságuk, hogy a saját motoroddal szerepelsz rajtuk:) Próbálom a Scaniát is ívre húzni, de csak az ülésben csúszkálok:)))
|
Nmiki | 96977 | 2015. július 8. 18:45 | Válasz erre: 96974 |
Nem csupa kanyar, hanem sok-sok 50-100 méteres egyenesböl rakták össze az utat.
|
Robi70 | 96976 | 2015. július 8. 18:35 | Válasz erre: 96974 |
Xar lehet Dezsõ!:) Akár merre indulsz, hegyek, völgyek, kanyarok. Halkan panaszkodj, mert alföldi kollégák is olvasnak és még a végén megorrolnak a mûbalhéért!:))))) |
dinnyemag | 96974 | 2015. július 8. 18:28 | Válasz erre: 96967 |
Könnyû azt mondani, panaszkodtam is, hogy osztrákiában csupa kanyar az út mintha nem tudnának egy egyenest rajzolni:-)))
|
dinnyemag | 96969 | 2015. július 8. 18:22 |
Aztán vissza Garmisch-Partenkirchen, itt volt az éves BMW tali. Ez is szép vidék, de nem ilyenkor. 40 ezer motorost vártak a három napos rendezvényre, nem tudom mennyien voltak, de ez így már sok. ![]() ![]() ![]() |
dinnyemag | 96968 | 2015. július 8. 18:19 |
Hali! Szombaton voltam kicsit ósztriában, na nem olyan magasan mint a svájci kamionok, de azért szép volt a Plan see környéke:-) ![]() ![]() ![]() |
ati5995 | 96967 | 2015. július 8. 16:53 |
Igen a Raptorok maradtak,jobb a békesség(és a spórolás),az idõ fönt is 26 fok volt,lent 38-tehát gyorsan kellett kanyarogni h. ne legyen túl meleg. |
Kawakarika | 96966 | 2015. július 8. 16:23 | Válasz erre: 96965 |
Itt is szakad.Egy ora alatt 17 fokot hûlt a levegõ!
|
Flenegen | 96965 | 2015. július 8. 16:00 |
Na gyerekek, itt fél óra alatt beborult, oszt esik mint állat. Én meg ma jöttem motorral, hogy megyek tovább. A motor marad a mûhelyben , én meg max hazaszaladok valami tesztautóval... |
t0mmy | 96964 | 2015. július 8. 15:03 |
Sziasztok! Mennyire bonyolult lecserélni az indexeket ledesre, pl.: kell-e külön relét bekötni stb.? |
Robi70 | 96963 | 2015. július 8. 12:47 | Válasz erre: 96960 |
Szasztok! Látom az idõvel szerencsétek volt Ati. Tiszta idõben láttátok a Glocknert. De nem bíztad Magad a rendõrök jóindulatára.:) A Raptorok otthon maradtak! |
kawa550 | 96962 | 2015. július 8. 12:45 | Válasz erre: 96960 |
Ismerõs az a domboldal, el se tom képzelni hol lehet...:))))))
|