5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 104900 2016. március 15. 08:10   Válasz erre: 104898
Hö! A fekete is milyen jól áll a tehénkének! Azt a tankcsíkot tessék mán vonalba hozni......
    

Muju 104899 2016. március 15. 07:57   Válasz erre: 104888
Azz meg mi? Odacsavarintanámneki. Nincs valami cikk, hogy ki ès hogyan èpítette? Aztakètütemûjèt neki.!?
Ja csak mondom nálunk esik a hó....:(
    

horompolil 104898 2016. március 15. 07:36  
Tegnap megvolt az idei elsõ gurulás... :)
    

horompolil 104897 2016. március 15. 07:28   Válasz erre: 104830
Az is a környéke :) De lehet, hogy Btördemic volt nem tudom.... Budapesttõl odáig van vagy harminc megállóm... Szted megjegyzem??? :) No csak felfigyeltem a TDM-re :)
    

scopy 104896 2016. március 15. 06:14   Válasz erre: 104881
Nemelírásfészeresszálito barátunknak a mocija u'megyen mintazállat! Csak sokat fogyaszt. Mikor együtt megyünk hosszabb túrán, benyel vagy 3,5 litert 100 km-en. Xar! :-)))
    

scopy 104895 2016. március 15. 05:59   Válasz erre: 104857
Csabinak van igaza. Ráadásul: álló jármûnek sem megyünk neki. Függetlenül attól, hogy hol áll. Mert az élet hoz olyat, hogy bárhol állhat egy jmû.
... Nem hogy egy -bár lassan, de- haladó jmû-nek.

Ezért kell helyesen megválasztani a sebességet.


Kilos?
    

scopy 104894 2016. március 15. 05:55   Válasz erre: 104856
Mindenhova IS!
:-)))
    

scopy 104893 2016. március 15. 05:50   Válasz erre: 104845
Köszönöm megtisztelõ okításodat! Megszívlelem. Többekkel beszéltem azóta, mindenkinek a tieddel megegyezõ a véleménye. Újrakezdõ horgász vagyok jómagam is. 2-3 éve van ismét engedélyem, vagy 15 évet kihagytam. Azóta én is mindig igyekeztem segíteni a merítésben. Mostantól ha lehet, csak kézbe adom a merítõt.

Azt a lazulós agyament programot meg tényleg érdemes lenne megcsinálni!
    

Lomha 8V 104892 2016. március 14. 22:17   Válasz erre: 104882
Az mindegy, a motor ugyanaz. Ment rendesen. :)
    

kawa550 104891 2016. március 14. 21:15   Válasz erre: 104883
Azért annyira még nem vok szenilis, hogy egy trágyaszivattyúval összekeverjem. Az egy szép motor vót, ez meg, háááááááát..................... :)
    

kawa550 104890 2016. március 14. 21:14   Válasz erre: 104888
Énénénénén!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))
Mijjapicsa ez?! Kõ ilyen, biztos megyen minta zállat!:))))))
    

Karex 104889 2016. március 14. 21:13   Válasz erre: 104888
Én jelentkezem! Tdm- be vartburg blokk, ........
Mikor lesz tesztnap?
:D
    

Hr.Geiger 104888 2016. március 14. 20:45  
És egy ilyent kipróbálna e valaki? :-))

    

csanesz 104887 2016. március 14. 20:20   Válasz erre: 104884
Én is csak jókat hallottam róla.
- Azért ma kipróbáltam kicsit.
Yama tudta mit épít...
    

VVLaci 104886 2016. március 14. 20:15   Válasz erre: 104862
Scopynak jobb lábtartója van! :-)))
    

Hr.Geiger 104885 2016. március 14. 20:02  
Nálatok mennyi az idõ? :-) Átkerültünk egy másik idõzónába...
    

sandryder 104884 2016. március 14. 19:49   Válasz erre: 104881
Szerénytelenül elmondhatom,hogy akik kezdõként tanácsot kértek a motorválasztásnál, mindegyik köszöni azóta is hogy a Yamaha Frazer 600-ast ajánlottam.Kiforrt konstrukció, és igazi kezesbárány tanulómotornak. Élj a donor szereppel, és nem bánod meg.
    

Hr.Geiger 104883 2016. március 14. 19:46   Válasz erre: 104882
nem véletlenül egy CX500E vót az? :-))
https://www.youtube.com/watch?v=fVcaP5TXLyA

    

kawa550 104882 2016. március 14. 19:34   Válasz erre: 104878
Ennem az. Akkó én egy vt500e-vel mentem.
    

csanesz 104881 2016. március 14. 19:32  
Ma voltam haverral Bogláron a Full-Gas -nál. Megéztünk egy 600 ccm Fazer -t (2008) és megvette!
Ma még nem tudtuk elhozni, mert minden gépet a Full-Gas saját tulajdonára irat amint átvette.

Elvileg hétvégén meglesznek a papírok és ellehet hozni.
Mivel a haver nem mer vele hazajönni (robogós volt mindig is) így én lettem a donor jelölt! :))))

...mit hagy ki... :)))))
    

sjanek 104880 2016. március 14. 19:12  
Sziasztok!
Ma gurultunk egy kört a haverokkal Miskolc - Lilafüred - Eger - Miskolc útvonalon. Láttam két márkatársat szembe jönni, innen volt valaki?
    

yamaszaki 104879 2016. március 14. 19:10   Válasz erre: 104862
Tibikém,szerintem meg a kormányvég,kipufogó,bukógombaszerû marófej trió nem engedi leérni az idomot.De lehet én tévedek. Ellenõrizd egy ajtólappal,bútorlappal és kiderül.
    

Lomha 8V 104878 2016. március 14. 18:53   Válasz erre: 104871
Nagyon jó motor volt, V2, 500 ccm és 50 lóerõ, ilyet ma sem sokan tudnak. És a fogyasztása, na azt visszasírom. Direkt berakni nem merek képet, mert megõ'nek a kollégák, de a linken megtekinthetõ. :D

http://kepfeltoltes.hu/160314/SDC10883_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    

dinnyemag 104877 2016. március 14. 18:34   Válasz erre: 104874
Én megrendeltem szombaton az SW Motech bukócsövet , na az tényleg ronda:-) Viszont nagyon jól lehet rá pilácsokat szerelni, ami itt meglepõ módon átmegy a vizsgán, csak külön kapcsolót kérnek hozzá...
    

gesszti 104876 2016. március 14. 18:33   Válasz erre: 104875
12x1,25-ös a menet. 65 mm hosszú a gyári csavar. 70 hosszút vettem. (ha nem kapsz, szólj, veszek, és küldöm) Sima hlf csavar 8.8 keménységû legalább legyen. 27 mm-es furat kellett a 19-es dugókulcsnak. (kimentem a garázsba, és megmértem...)

Nem kell semmilyen tehermentesítés (ha 900-asról van szó) Van egy csõ a vázban, és azon belül van a csavar. Mérd meg a csõ átmérõjét, és illeszd rá a gombát egy kis peremmel. Nem kell, hogy a gomba bemenjen a vázba, maradhat a gyári csõ. Ha egyszerre csak egyik oldalát szeded szét, meg se mozdul a motor.
    

sandryder 104875 2016. március 14. 18:15   Válasz erre: 104873
Szia!
Köszi az általad leírt megoldást, mert így már egyenesben vagyok. igazság szerint ki se vettem a csavart, mert úgy gondoltam hogy a blokk alá tartóbakot kell rakni a tehermentesítés végett.
    

lendvai 104874 2016. március 14. 18:15   Válasz erre: 104872
Most gondolkodóba ejtettél.:-)
    

gesszti 104873 2016. március 14. 17:19   Válasz erre: 104867
Csavarboltban kapsz hozzá csavart tetszõleges hosszban. A gyári csavar rövid a gombához, túl kevés menet marad. Nekem csak 5-6 mm "húsa" lett az esztergált gombának, de ehhez is kellett már a hosszabb csavar. Talán 12x1,5-ös, vagy 12x1,25-ös menet.
Én csak hatlapfejû csavart találtam, de ha már, akkor úgy alakítottam ki a gombát, hogy a 19-es dugókulcs épp beleférjen. Ebbe a furatba meg pont passzol az 1"-os csõbe való fekete mûanyag kupak.
    

dinnyemag 104872 2016. március 14. 17:14   Válasz erre: 104862
Szia!
Az a gomba nagyon úgy néz ki, mint valami fémforgácsoló marófej. Annak meg drága volt. Biztos, hogy ezt rendelted? :-))))))
    

kawa550 104871 2016. március 14. 14:34   Válasz erre: 104866
Egy bordó vt500 volt az elsõ japán nagymotor, amire rátehettem a seggem. Életreszóló élmény volt a simsonok meg mz-k után. Aszittem úgy megy mint a rakéta. Ma valszeg más lenne már a véredényem. :-)))
    

sandryder 104870 2016. március 14. 14:16   Válasz erre: 104868
Köszi! Amúgy amit te felszereltél esztétikusabb, mint a bukócsõ, még akkor is ha a burkolatot nem úgy védi, de inkább ne legyen alkalom tesztelni.
    

varajani 104869 2016. március 14. 14:06   Válasz erre: 104855
Széles Utat minden motorosnak!
Felmerült mostanában a CX500. Én vagyok a kivétel, aki nem ajánlja, mert nekem volt egy változata!
Minden japán gyár megpróbálkozott valami különlegességgel a 70-es, 80-as években. Ha nem vált be, beszüntették a gyártását. Ha bevált, módosították, és tovább gyártották. Lásd: TDM 850!
Ez a kicsavart hengeres, keresztben álló V motor nem vált be. Másrészt 170 cm-nél magasabb embernek nem való! Ne keressétek a bajt!
    

lendvai 104868 2016. március 14. 13:16   Válasz erre: 104867
Szia,
Nem mértem meg a csavarok hosszát, értelemszerûen hosszabbak, mint a gyári, de a gomba üreges, így nem teljes hosszában fogja a csavar. Talán 2cm-rel lehet hosszabb, mint a gyári.
Ezt az Ebay-en találtam, 23820,- volt szállítással együtt. Ahogy néztem most éppen nincs TDM900-hoz.
    

sandryder 104867 2016. március 14. 12:57   Válasz erre: 104862
Szeva!
Mivel én is ugyanebben a projekten gondolkozom, és a kérdésem az lenne, hogy a blokktartó csavar helyett a bukógombákat milyen hosszú csavarokkal szerelted fel?
Gondolom a készlethez adtak méretarányos csavarokat, mert én s.k.-leg esztergáltam bukógombákat, de elakadtam a felszerelésével, mivel az eredeti csavar rövid lenne.Mibe fáj egy ilyen készlet?
    

Lomha 8V 104866 2016. március 14. 12:50   Válasz erre: 104855
Ezek a CX500-ak nagyon jók, akinek volt, mind dicsérte. Valahol van hozzá szívató bovdenem is, mert tévedésbõl azt küldtek anno a VT500-hoz. :)
    

kawa550 104865 2016. március 14. 12:46  
Én azért még minden jármûvemnél kipróbáltam mit bír, motornál többször is, mert feledékeny vagyok. :-)))
    

Lomha 8V 104864 2016. március 14. 12:40   Válasz erre: 104833
Bírom az ilyeneket. Ja, nem. :D Nem értem, hogy mit vár ettõl, hogy elõadja a nyilvánvalóan hazugságot. Fõleg annak a tükrében nem értem, hogy ha ott áll valaki egy turbós Hayabusával és közli, hogy annak 380 a vége és bizonyítani is tudja, az sem érdekel semennyire. Én 150-nél gyorsabban még sosem mentem a TDM-el és az is csak 1x-2x fordult elõ.

Esixédes? A szétesixre gondolsz? :D
    

lendvai 104863 2016. március 14. 12:07  
És ennek is gazdát keresek, nekem nem kell. Nem Öhlins rugóstag, de válaszolok a kérdésekre. :-)
    

lendvai 104862 2016. március 14. 12:05   Válasz erre: 104855
Tervben van egy ilyesmi régi vas megvétele, hogy hideg téli estéken legyen mivel szöszmötölni. :-)
Mivel ma szép idõ volt ezért felraktam a bukógombákat. Azt már látom, hogy ha becsuklik a kormány akkor az oldalidomokat ez nem védi meg, de ha a térdem elkezd fájni hosszú menetekkor akkor remekül lehet rajta pihentetni a kinyújtott lábam. Kemény csizmában persze, mert anélkül eléggé töri a sarkam. :-)
    

Star 104861 2016. március 14. 11:57   Válasz erre: 104860
Én egy ilyennel szemezek:
    

pocak75 104860 2016. március 14. 11:37  
Sajnos ilyen ellen tényleg nem véd a napszemcsi sem...
Én egyszer a Mátrában szívtam... õszi kora du. gondoltam megyek egy jót pont lidis sityakban de még az xt-vel ott még rosszabb volt a szitu mert egyik pillanatban elvakított a nap mint a videón, napszemcsi le a következõ kanyarban meg leoltották a lámpát, nem láttam semmit mert a fák összeértek mintha alagút lenne napsemcsi fel ezt játszottuk kilométereken keresztül.... volt is egy két igen elrontott kanyarom.. azóta a plexis-siltes (vagy sildes.. mindegy) enduró sisakokat preferálom, max hosszabb pályás szakaszoknál már zavaró a silt mert csavargatja a szél a fejem, de majd jó vastag nyakam lesz....bár egy probiker kx tervben van...
    

csokabi 104859 2016. március 14. 10:47   Válasz erre: 104858
Legközelebb nézd a videót lidlibiliben...:)))
    

Hr.Geiger 104858 2016. március 14. 10:36   Válasz erre: 104857
Nálad a pont! Elvakított a nap... :-)))))))))))
    

csokabi 104857 2016. március 14. 10:29   Válasz erre: 104854
Az autóvezetõ nem sétakocsikázott, hanem hallgatott az életösztönére, miszerint nem megy gyorsabban, mint amennyit a látási viszonyok megengednek. És még a sávot is eltalálta, mert hogy balos közlekedési rendet figyelhetünk meg a felvételen. Tehát jogosan írják le a motorost, "ész nélkül" húzta neki.
    

Muju 104856 2016. március 14. 10:29  
Volt egy idõsb csopperes akivel dumáltunk èpp gumi tèma volt. Igen kopott volt az elsõ gumi, többen kèrdeztèk is, hogy mennyi van benne. Mondta hogy olyan 15 e km. Erre èn mennyi idõ alatt? 1 szezon volt a válasz. Mondom egy èv alatt teszel bele ennyit? Á a szezon csak 3 hónap èvente. Hmmmm... Hova a pèkbe mehet annyit?
    

Muju 104855 2016. március 14. 10:23  
Szèp napot! Èn monnyuk nem sok emberkèvel beszèlgettem, de ez a masina is nagyon tetszett.
    

Hr.Geiger 104854 2016. március 14. 10:13   Válasz erre: 104851
"Szemtanúk szerint az autós egyszerûen lassan ment, forgalom nem volt elõtte. "
Olvasgattam a hozzászólásokat is, egyértelmûen leírják a ridert. De! Ha valakinek sétakocsikázni támad kedve, akkor azt mi a búbánatos ferde lófaxért a belsõ sávban teszi?
Közúti Rendelkezések Egységes Szabályozása szerinti jobbra tartás az smafu?
Szerintem az autós legalább annyira barom volt ebben az esetben, mint a motoros...

    

tdm csabi 104853 2016. március 14. 09:36  
Jelentem én is ott voltam, márkatárs kevés volt az igaz, Cizivel beszéltünk. :) Ezt az egy képet tudom mutatni.
    

csokabi 104852 2016. március 14. 09:31   Válasz erre: 104851
Simán kapsz csúcsminõségû Shoeit is napszemcsivel, de egyik sem tudta volna önmagától megvédeni...
    

kawa550 104851 2016. március 14. 09:26  
Na, itt az iskola példa arra, mikor a legolcsóbb napszemcsis lidli sisak is megvédte volna ezt a barmot attól, amitõl egy csúcsminõségû napszemcsi nélküli Shoei se tudta volna:
http://www.origo.hu/auto/20160311-ennyire-remiszto-motoros-balesetet-ritkan-latni.html
    

Anfanger001 104850 2016. március 14. 09:19   Válasz erre: 104847
A "90-es évek közepén volt szerencsém egy RG 400-hoz... mai napig élmény!!! (b@sszus 20 éve volt!!!)
    

Kawakarika 104849 2016. március 14. 08:35   Válasz erre: 104847
Mezei 34 lovas volt az óràja 200ig skàlázva,de a tulaj szerint 210et simán.....
    

csokabi 104848 2016. március 14. 08:34   Válasz erre: 104846
:)))
    

kawa550 104847 2016. március 14. 07:33   Válasz erre: 104833
Nem tudván hogy pontosan melyik suzuki modellrõl van szó, így nem tok nyilatkozni. De.
A ZZR600 gps szerinti végsebessége 232km/h volt, és annak pl van 500-as osztrák piacos kivitele, ami pl simán mehet 210-et. Na, ha az egy osztrák piacos(volt ilyen?) gsx-r500 volt, akkor akár igaz is lehet. Ha meg esetleg egy RG 500 gamma szerencsés tulajdonosával beszéltetek, akkor még nagyon szerény is volt az ember. Persze ha egy 34 lovas gs500 nyomorult tulajdonosa volt.....:)))))))))
    

cizi 104846 2016. március 14. 07:02   Válasz erre: 104804
Jó reggelt! Igen mi voltunk, csak csendben meghúzódtunk! Csabi azért találta el, hogy én vagyok, mert a könnyebb felszállás érdekében gödörbe szoktam parkolni.
    

galoscsabus 104845 2016. március 14. 00:11   Válasz erre: 104818
Akkor viszont egészségedre! :-))))

Ja, természetesen én nem vagyok az a kimondott társas horgász, ennek megfelelõen kell kezelni a véleményemet ;-)
Mikor kiscsákó koromban egy Pannoniával recsegtünk pecázni öreg mentorommal, a legelsõ pontyomat õ megmerítette, aztán mondta is, hogy ez kétszer történt meg..... elõször és utoljára :-)
Pár halat sikerült magamnak levarázsolni a horogról :-) de azt nem kenhettem másra.
ha megkér valamelyik szomszéd, fõként az idõsebbek közül, akkor természetesen megyek azonnal és segítek nekik.
De aki lepkehálóként, idegbõl csapkod a szákkal a hal után, attól hideglelést kapok :-))))

Tarthatnánk egyszer egy motorozással, horgászattal és íjászattal egybekötött lövészetet :-))))))
    

Star 104844 2016. március 14. 00:05   Válasz erre: 104841
Ez így együtt elég meggyõzõ. :-)
    

Kawakarika 104843 2016. március 13. 23:59   Válasz erre: 104842
Azt csak az irigyek mondják:)))))
    

Anfanger001 104842 2016. március 13. 23:52   Válasz erre: 104840
Véletlen nem ez a fõttojás készítõ?
    

Anfanger001 104841 2016. március 13. 23:49   Válasz erre: 104839
Mit szeretnétek hallani mit hazudjak... szembe szél volt, hegynek felfelé... nem mertem forszírozni tovább (3 taknyosorrú vár itthon... igaz az egyiknek 48-as lába van:)) mellesleg a Téésasszony is azt mondt hogy megöl ha kinyírom magam...
    

Kawakarika 104840 2016. március 13. 23:35  
Azt elfelejtetem mondani,hogy a mai 240km volt az elsõ hosszabb utam az új üléssel.
Elnézést kérek minden gyári üléses kollégától,de az egy kalap fos,a zseléshez képest!
Baromi kényelmes,megéri az árát!Ez az:
    

Star 104839 2016. március 13. 23:32   Válasz erre: 104834
Miért nem váltottál fel harmadikból? :-)
    

Kawakarika 104838 2016. március 13. 23:28   Válasz erre: 104834
Megakadt a mutató?:)))))
    

Star 104837 2016. március 13. 23:26   Válasz erre: 104833
Amíg csak beszélni kell róla, addig nekem még a Verhó hármasom is megy 210-et, pedig még bejáratós. :-)
    

Anfanger001 104836 2016. március 13. 23:19   Válasz erre: 104822
Én osztRIGAval kezdtem, aztán végig másztak az MZ-ket Jawa-kat, gpx 550 kisbandit jésatöbijésatöbbi. TLT-m most is van (de az kincs) de a "71-el nem tudok versenyezni mert ehhez süldõ vagyok...
    

lendvai 104835 2016. március 13. 23:12   Válasz erre: 104833
Felülésbõl nekem is bármikor megvan a 210. :-)
    

Anfanger001 104834 2016. március 13. 23:10   Válasz erre: 104833
Nem lehet hogy horgász az Illetõ? ???? (Az enyém 195-nél nem ment tovább;))
    

Kawakarika 104833 2016. március 13. 22:58   Válasz erre: 104831
Bakker akkor tunyingold fel a verdádat gyorsan!
Volt ott egy fickó 500as szutyukival,azt mondta 210et bármikor simán megy neki!
Na ebbe a beszélgetésbe nem akartam belebonyolódni....:))
Mert olyan komolyan mondta hogy még õ maga is elhitte.Ráadásul nem óra,hanem GPS-szerint!!!
Érdekes módon Tõletek még nem igazán hallottam hogy kinek mennyit bír a gépe.
Minden Suzukis ilyen?Persze az esixédesekre nem vonatkozik:))))
    

Muju 104832 2016. március 13. 22:54   Válasz erre: 104831
Mol- nál kell tankolni. De a kilomèterre èrtettem... Èbresztõ!!!
    

lendvai 104831 2016. március 13. 22:50   Válasz erre: 104827
210-nél többet sose mentem.:-) Mit tankoltál te abba a motorba? :-)
    

Kawakarika 104830 2016. március 13. 22:50   Válasz erre: 104829
Én igen!
18Km-re Badacsonytól!
Az is környéke,nem?:))))))))
    

horompolil 104829 2016. március 13. 22:47  
Sziasztok!
Innen járt ma délután valaki a 71-en Badacsony környékén?
    

Kawakarika 104828 2016. március 13. 22:46   Válasz erre: 104825
Ha az övé volt,sajnálom hogy sem Ráckevén,sem itt nem sikerült összefutni vele.
De majd ha bekukkant ide megerõsíti hogy az övé-e avagy sem.
Adatlapján sincs rendszám.
    

Muju 104827 2016. március 13. 22:44   Válasz erre: 104823
325 lett a vège. Van aki ma többet ment? Papírkutyusok?
    

Muju 104826 2016. március 13. 22:43   Válasz erre: 104822
Èn nem vagyok vèn fax de olyanra emlèxek hogy: Komar moped drága kincs
Jó ha van
De jobb ha
Nincs.
    

csokabi 104825 2016. március 13. 22:39   Válasz erre: 104811
Nem ismerem a rendszámát, más ismertetõjegyet véltem rajta felfedezni.
    

Kawakarika 104824 2016. március 13. 22:38   Válasz erre: 104822
Komárom(Nem Komárom megye)nekem ugyan nem,de Verhovina-3asom volt.
Az elõbbi megbízható verda,az utóbbira kevésbé lehetett ezt mondani.
1971 ben.Na ki a vén fax?:))))
    

Kawakarika 104823 2016. március 13. 22:32   Válasz erre: 104821
Mikor elindultunk,elkezdett esni az esõ,de pár km után sütött a nap.Én is szívesebben motorozok 15 fok felett,de jól aláöltözve cseppet sem fáztam,és kifejezetten jólesett ez a 240km.
Muju kolléga meg jóval 300 felett teljesített,ráadásul a kislányával,de õk sem bánták meg:))
    

kawa550 104822 2016. március 13. 22:26   Válasz erre: 104820
Van még olyan vén fax itt mint én, aki még emléxik erre:
Komár moped gyors és fürge
erre baszott rá az ürge!
Belement a mocsárba
dobhatja a picsába! :)))))))))))
    

lendvai 104821 2016. március 13. 22:25   Válasz erre: 104812
Hideg volt ma, én ilyen idõben nem motorozom.:-) Elsõ gumi jövõ héten lesz, sisak meg lófasz tudja ezek után mikor.:-) Aztán majd motorozom, ha szép idõ lesz.:-) De mocsárnak a közelébe se megyek.:-)
    

Muju 104820 2016. március 13. 22:19  
Vagy eldõltetek a mocsárba?
    

Muju 104819 2016. március 13. 22:18  
Mi van? Alszotok?
    

scopy 104818 2016. március 13. 22:05   Válasz erre: 104803
Olyan aranyos volt! Segggíteni akart! Sikerült. Önbizalommal teli, gyõztes vadállat került vissza a vízbe. Gyanakvó. Sajnálom a benne lévõ - de legalább apró - horog miatt, de Õt szerintem kevésbé zavarja mint engem.

Mûmájer... Lehet. Társas horgász vagyok, bár okultam és valszeg igazad van. Azé kaptya be kend, a pálinkát igenis megérdemlem!

:-)))
    

Muju 104817 2016. március 13. 22:01   Válasz erre: 104816
De hogynem. Csak megkèrtem nèzze meg mi a pöcs csattog.
    

Kawakarika 104816 2016. március 13. 21:58   Válasz erre: 104815
Ha Fanni nem szól,észre sem veszed,hogy valami nem stimmel!:)))
    

Muju 104815 2016. március 13. 21:56   Válasz erre: 104813
Fostam hogy hazáig kibírja-e. De hatahoazott hiszen TDM.
    

Muju 104814 2016. március 13. 21:54  
Volt olyan panjuropean hogy mèg a tükör is lehgrott róla
    

Kawakarika 104813 2016. március 13. 21:54   Válasz erre: 104812
És mocsár is volt,ott az épület mellett:)))
Meg vigyorogtunk is,nem?Láncod hogy bírta?
    

Muju 104812 2016. március 13. 21:51   Válasz erre: 104809
Pl az aki márc. 13-án nem otthon lesi a fórumot hanem a Velncei-tó parján vigyorog:))) Pár vas eldõlt azèrt itt is, mert nem volt platnyi a talpán.
    

Kawakarika 104811 2016. március 13. 21:50   Válasz erre: 104810
Rendszám alapján?
A színe stimmel.
Remélem nem veszi nagyon zokon,hogy nem takartam ki.Legfeljebb letagadja:))))
    

csokabi 104810 2016. március 13. 21:45   Válasz erre: 104804
Szerintem cizi mocija lehet a 900-as...
    

lendvai 104809 2016. március 13. 21:35   Válasz erre: 104808
Osztan ki az a szélütött, aki TDM-el megyen a mocsárba? :-)
    

ikim2025 104807 2016. március 13. 21:19  
Sziasztok!
Én is kint voltam három cimbivel a talin,de 14 óra körül érkeztünk,és akkor meg jelent az égen egy fekete felhõcske,amibõl nem esett semmi,szerintem sokan megijedtek,és az egész banda 10 perc alatt sehol nem volt. :)) Legalább nem volt tömeg a gulásnál.:))
Az alátétes 900-ast én is láttam még,de a gazdit nem.
    

Muju 104806 2016. március 13. 20:55   Válasz erre: 104804
Ott a farostlemez a sztender alatt.:)
    

kawa550 104805 2016. március 13. 20:46   Válasz erre: 104804
Jóvan, azé el ne ríjjátok magatokat, ha 2010-ben a füredi évadnyitón az exek be nem fogadták volna tehénkét maguk közé, akkor olyan egyedül lettem volna mint az ujjam, mert rajtam kívül nem volt más tdm-es, mert még az angol is a fasztrával jött motor helyett.
    

Kawakarika 104804 2016. március 13. 20:19   Válasz erre: 104769
Muju!
Ti is hazaértetek szerencsésen? Mi Fehérváron beugrottunk egy kajáldába.
Azért a TDM-ek nagyon kis számban voltak jelen.Én a Tiéden kivül ezt a 900ast láttam magányosan.Innét valakié?
Bezzeg a 3betûsök....
    

galoscsabus 104803 2016. március 13. 20:11  
"Monnyuk a 80-100.000-es hjc sisak tulajok közül most néhányan utálnak téged mint a sz@rt"

Na, annak nem sok értelme lenne, mert egyrészt az én sisakjaim nem ezt az árkategóriát képviselték és az általam tett megállapítások AKKOR voltak érvényesek, ARRA a sisakra, sisakokra. Nyilván a gyártók azóta is folyamatosan haladnak a korral (erre való az ipari kémkedés) és az olcsó termékeket elõállító cégek, megspórolva a fejlesztés horribilis költségeit, egyre jobban a vezetõ gyártók nyomában lihegnek.
Ezért egyáltalán nem tartom lehetetlennek, hogy egy mostanában készített HJC kupak legalább azt a szintet hozza, de akár jobbat is, mint amit a 10 évvel ezelõtti C2 tudott.

Scopy!
Aki mûmájer és nem maga meríti a saját halát, az lóf@szt érdemel, nem pálinkát! :-))))))
    

Banditx 104802 2016. március 13. 20:09  
Sziasztok! Ha már sisak téma van porondon. A cabergem nekem is cserés lett idén a zajossága miatt. Felprobáltam vagy 30 félét és ebbõl egy tetszett igazán. Meg is rendeltem az xlite. X661 titán sisakot... Alig várom, hogy megérkezzen. Használ valaki olyat közületek?
    

Anfanger001 104801 2016. március 13. 20:09   Válasz erre: 104799
Igazság szerint csak esztétikai hibái vannak de már játszottam a gondolattal hogy cserélem (nem is fiatal), azt gondoltam a C3 csak jobb lehet és meg sem néztem a paramétereit... Mellesleg semmi nem kényszerít, majd meglátjuk.
    

Muju 104800 2016. március 13. 20:00   Válasz erre: 104797
Nekem nagyon tetszett az egèsz. Jó lett volna tudni, hofy több tdm-es fórumtag is volt ott. Legalább egy pacsira találkozhattunk volna.Sõt, èn most voltam autópályán is elõször mocival/ nem fikázni èrte/ állat fõleg az emelkedõn ahol a kocsik erõlködnek. Èn meg a lányommal csak úgy suhantam. Az aranyvas megy mint a zállat. De a láncom feladta. Csereèrett lett.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118