Anfanger001 | 106713 | 2016. április 26. 13:01 | Válasz erre: 106696 |
Mentségemre legyen mondva... egy másik fórumon talált barát akit egy éve nem láttam és 1000 km-t autózott... Ja szabit kértem :))
|
Kilos | 106712 | 2016. április 26. 12:00 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771 Jelentkezni, kitölteni, feliratkozni! Ezt gyakran elõre fogom hozni! Közeledik az idõpont! :)))) |
janni | 106711 | 2016. április 26. 11:42 |
Csanesz! Azt a fõtengelyt nem biztos hogy eldobnám! Gyárilag még 3 túlméretet enged köszörülni hajtókarnál és nyugvó csapágynál is. Nekem anno fõtengely köszörülés+4 hajtókarcsapágy/ 1. túlméret/= 50000 Ft. Azóta 42000 km van benne. Pedig nem 2000 fordulaton használom. Egyébként ezek a motorok ásványi olajra lettek kitalálva. |
Karex | 106710 | 2016. április 26. 10:34 | Válasz erre: 106709 |
Szerintem találsz náluk hengert is, dugóval jó állapotban.......... Bár nem tudom mennyi a fúrás+dugó, gyûrûk, de tippem szerint több mint a bontott hengerszett. |
csanesz | 106709 | 2016. április 26. 10:08 | Válasz erre: 106708 |
Hát ez az ami nekem is feltûnt, hogy hívom a Sugomotort és van nekik. Ráadásul válogatni is lehet. Nem aggódom a kopása miatt. Jelenleg alakul az új árkalkuláció most 466 000 Ft -nál tartok. Még emelkedni fog egy munkadíjjal és a felfúrás minden költségével. És minden szempontból a Motul olajat ajánlja. Szívemhez nõtt ez a nyavalyás vas.... :) |
Karex | 106708 | 2016. április 26. 09:31 | Válasz erre: 106705 |
Részben igazat adok neked, részben nem. Ennyiért kapsz egy jó állapotú másikat. Amiben igazad van: nem tudod mi lenne benne, mint ahogy a sajátban sem tudtad, míg szét nem szedted. Én is a felújítást választanám, de valami félutat, olyant, hogy veszek egy donort, aztán összelegózom. Egy megjegyzés a fõtengely problémásságáról: ez igaz minden motorra. Kopó alkatrész. Ugyanakkor nem állnak sorban a TDM tulajok új fõtengelyért, amibõl arra következtetek, hogy inkább csak különleges esetekben megy tönkre. Nyomaték ("az én motorom már 2000-tõl jól megy, ezért nem is pörgetem jobban......") +gondozatlanság. |
sandryder | 106707 | 2016. április 26. 09:13 | Válasz erre: 106698 |
Na végre felnyitottad a szememet,mert amit leírtál az valahol itt motoszkált bennem, csak nem állt össze a kép. Érdemes volt ezt a dolgot megbolygatnom, mert itt megkapom a válaszokat.
|
csanesz | 106705 | 2016. április 26. 09:06 | Válasz erre: 106702 |
Sajna, ha ki is próbálhatok egy másik blokkot, sem tudom milyen állapotban van. De agyaltam rajta nagyon, hogy az lesz. Lehet pár év után költhetek rá ismét... Így maradt a felújítás. - Persze a motor többi része lehetne szebb állapotban is, de, ha kivisz a világból és visszahoz nekem megéri! |
csanesz | 106704 | 2016. április 26. 09:01 | Válasz erre: 106701 |
:))) Neeem, én nem szedem szét évente... :) |
csanesz | 106703 | 2016. április 26. 09:00 | Válasz erre: 106699 |
Inkább az a kérdés, hogy mennyi idõ kell ahhoz, hogy probléma legyen vele. Persze az is lehet, hogy van vagy 150 000 benne... Minden esetre rendben lesz és nálam nem lesz olajhiánya, persze eddig sem volt annak ellenére, hogy ette az olajat. Meg a vizet. |
Flenegen | 106702 | 2016. április 26. 07:47 | Válasz erre: 106697 |
Egyfelõl minden tiszteletem a Tiéd, hogy ilyen összegek mellett továbbra is a felújítás mellett döntesz. Én bizonyosan nem ezt tenném, valószínû megpróbáln költséghatékonyabban felújítani a blolkot, vagy keresni egy bontott de kipróbálható darabot. Olyan költséget írtál, mely számomra szinte hihetetlen.... Sok kitartást, vastag pénztárcát és lelki erõt a motorhoz:( |
scopy | 106700 | 2016. április 26. 06:33 | Válasz erre: 106698 |
Jól hergelt! ... És Gyulának ismét sikerült lebuzizni jó sok embert! Mi lehet ez? :-)))))) |
Hr.Geiger | 106699 | 2016. április 26. 06:17 | Válasz erre: 106697 |
Szerintem ezeknél a motoroknál semmi gond a fõtengellyel. A hibát talán az olajfogyasztásban kell keresni, meg a kissé macerás - a többi motoréhoz képest - olajszint ellenõrzésben. Ha valaki hajlamos ezt elnagyolva intézni, annak kenõolaj hiányában hamar gallyra megy a forgattyús mechanizmusa -de ez a tétel igaz minden négyütemû motorra. Azok az összegek, amiket leírtál, még inkább arra mutatnak rá, mennyivel olcsóbb lecsekkolni az olajszintet - és ha kell után tölteni - indulás elõtt. :-) |
kawa550 | 106698 | 2016. április 25. 23:26 | Válasz erre: 106677 |
Naszóvalakkor a képek az alpító atyákról(és most tekintsünk el attól, hogy Yamaha úr már rég nem élt, mikor a cége motorgyártó leányvállalatot alapított). Tegyük félre a neveket és márkákat, és szemléljük a képen látható urakat. Hárman a nyugati divatot majmolva öltönyöznek, 3 béna könyvelõ a szürke egyenöltönyében. Egy, csak egy legény van talpon a vidéken, ameddig szem ellát, puszta földön égen-akarom mondani japánban- aki beleköp a szemükbe, és azt mondja, basszátok meg én japán vagyok, a szamurájok leszármazottja, és büszke vagyok hogy õseim ruháját viselhetem, és hagyományaikat követhetem. Hát a Kawasaki úr. És ez a szellemiség a mai napig megmaradt hálisten a kawasakinál. Az nem csak egy motor, nem csak egy célszerszám. Ott nem számíthatsz simulékonyságra, finomkodásra, felhasználóbarátságra meg más buziknak való hülyeségre. Ha egy kawáwal találod szembe magad, akkor ott bazdmeg harc lesz, ki kell állnod a szamurájok fiával, harcolnod kell vele, és ha elég tökös vagy hogy legyõzd a ronint, akkor hû szamurájod lesz amíg élsz, penge, amivel bármikor elvághatod bármelyik nyüzüge felhasználóbarát nyakát. Persze lehet hogy nem leszel elég tökös, akkor majd rísz hogy nem elég kezes, meg kitalálsz baromságokat, hogy nem tartós, meg hangos a blokkja meg tököm tudja, de ez csak magyarázat lesz, hogy miért nem mersz kikezdeni vele. Egy kawa az vad, erõs, makacs. Mindig is az volt, mindig is az lesz. Tudom, kettõ is volt és most is áll egy a garázsunkban. Hogy akkor én most miért vagyok tehénpásztor? Hát mert egyszer családfentartásilag el kellett adnom, oszt mikor javult a helyzet, nem találtam a keretbe beleférõ elég éles pengét. De belebotlottam a tehénbe, oszt úgy gondoltam, amíg ló nincs, jó lesz a tehén is. Oszt idõvel úgy megkedveltem a tehenet-aki néha bika is tud lenni ha kell- hogy má nem adom, könnyen lehet hogy sose lesz már másik motorom. De a remény hal meg utoljára. Ha eccer rám mosolyog a szerencse egy vastag pénzköteg formájában, akkor fog még a tehén félénken pislogni a garázsban MELLETTE (nem a helyén) álló zöld szörnyre. Valahogy így: https://www.youtube.com/watch?v=ByyL-XoPTOQ :)))))) És bizony amikor seggre veszem a motorokat a kereskedésekbe, akkor mindig az van, hogy egy ZZR1400, Z1000 vagy Versys1000 nyergébe ugorva érzem azt hogy igen, hazajöttem. |
csanesz | 106697 | 2016. április 25. 23:20 |
Fejlemények a motorommal kapcsolatban: Ha minden gyári lesz az 750 000 csak az alkatrész plusz felfúrás plusz munkadíj. Ez tartalmazza a teljes tömítõ készletet és komplett vízpumpát, hajtókarokat, fõtengelyt. Ha minden jól megy 600 000 -bõl összejön a blokk felújítása. Nem veszek másik motort, sem blokkot mert kezdõdhet a mizéria elölrõl, hogy vajon mi mennyire kopott és mikor hagy cserben. Hogy eszi az olajat vagy vizet vagy sem... És mivel a fõtengelyt mondják ennél problémásnak lehet hogy annál is hasonló a helyzet. Ezt a blokkot láttam kibelezve és minden más hibátlan így marad ez. A héten megyek Bajára fõtengelyt venni. És 2-3 hét múlva gurul is. Akár egy újabb 100 -ast. A többi részével elbíbelõdök otthon, de a blokk legyen rendben. Tudom sokan ellenzik a döntésem, de pénz lesz! |
Anfanger001 | 106695 | 2016. április 25. 22:42 |
Majd hóóónap kitöltöm... Ma vendégem jött,sörözünk pááájinkázunk és máá olvasni sem tudok :))) Hóóóónap Jó éjszakát!
|
tomhahn | 106694 | 2016. április 25. 22:42 | Válasz erre: 106692 |
Akkor maradunk abban,hogy reggeli és a vacsorát is a kempingben kérjük.
|
kawa550 | 106693 | 2016. április 25. 22:38 | Válasz erre: 106692 |
Én azt is a kempingbe kértem, majd átbattyogunk reggelente, ha 100m-nél messzebb van akkor átgurulunk. :))))
|
Kilos | 106692 | 2016. április 25. 22:33 | Válasz erre: 106691 |
Reggelit kérhettek a Laterumban is, de az a kérésem, hogy a vacsorát a Kempingben közösen ejtsük meg.
|
tomhahn | 106691 | 2016. április 25. 22:19 | Válasz erre: 106690 |
Köszi! Azért is kérdeztem mert a Laterum motel visszaigazolásánál érdeklõdtek,hogy kérünk-e reggelit? |
Kilos | 106690 | 2016. április 25. 22:07 | Válasz erre: 106689 |
Szia Tamás! Konkrét info még nincs a kajáról, csak annyit beszéltünk meg - még tavaly - hogy a reggeli Svéd-asztalos lenne, a vacsora viszont két- vagy három fogásos, kiporciózott étkezés. Hamarosan megyek Orfûre egyeztetni és akkor már többet fogok tudni a választékról is és a költségekrõl is.
|
tomhahn | 106689 | 2016. április 25. 21:53 | Válasz erre: 106687 |
Bocsi a kajáról/vacsora,reggeli/van valami infó?
|
kawa550 | 106688 | 2016. április 25. 20:46 | Válasz erre: 106681 |
Szósenemnincsróla, de most haza kõ mennem, majd onnan kifejtem bõvebben, és még ezt az enyém a legjobbat is cáfolni fogom. :-)))
|
sandryder | 106686 | 2016. április 25. 20:35 | Válasz erre: 106684 |
Egyetértek, de valahogy mindig az a legjobb ami éppen van, mert ilyenre telik.
|
Karex | 106684 | 2016. április 25. 20:29 | Válasz erre: 106677 |
Sosem értettem ezt a sorrendezést, meg az enyém jobb dolgot. ( kicsit olyan ovis, az én apukám erõsebb....) Sokfélék vagyunk, ezért kell sokféle motor, fajta és gyártó. Ami valakinek tökéletes, a másiknak nem. Lehet sorba rakni fadarabokat nagyság szerint, és sok mást is. De a motorgyárakat csak eladott kétkerekû alapján rendezném, nem más alapján. |
Kilos | 106683 | 2016. április 25. 20:22 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=871490646 A Kassai - völgy látogatásra is írjátok a jelentkezéseket, mert a "Lovasíjász"-al is egyeztetnem kell a várható létszámot. |
Fido71 | 106682 | 2016. április 25. 20:05 | Válasz erre: 106680 |
Köszi! Beírtam a reggelit is magunknak, nehogy kilógjunk a sorból... ;) |
sandryder | 106681 | 2016. április 25. 19:53 | Válasz erre: 106679 |
Magyarul õ mint kezdeti hajógyártó nagyiparos a kakukktojás? Vazze, jut eszembe az elsõ hatszázasom egy Kawa KLX endúró volt, aztán egy Honda Transalp és most feljutva a csúcsra Yamaha TDM-em van. |
Kilos | 106680 | 2016. április 25. 19:38 | Válasz erre: 106676 |
Nem egészen! :))) -átírtam a rendelést az "Étkezés" fül alatt található listára! Fido - reggelit nem kértek és gondolom mindketten részt akartok venni a vacsorán? ![]() |
kawa550 | 106679 | 2016. április 25. 19:14 | Válasz erre: 106677 |
Há mostan nem azé' , de itt is csak a kawa az egyetlen igazi szamuráj! :-)))
|
jobbkormanyos | 106678 | 2016. április 25. 19:01 | Válasz erre: 106676 |
Alul vannak fülek, azok közt van az étkezés !
|
sandryder | 106677 | 2016. április 25. 18:45 |
Sziasztok! A miheztartás végett íme az alábbi japán motorgyártók alapítóinak ismertetése, és sorrendje. ![]() |
Fido71 | 106676 | 2016. április 25. 18:35 | Válasz erre: 106673 |
Laci! Egy új oszlopba írtam a vacsit. Nem tudom, hogy így gondoltad-e? |
dinnyemag | 106674 | 2016. április 25. 17:04 | Válasz erre: 106672 |
Szia! 4TX-hez csak a 69 mm-es jó. Egy dobozban van az akku, a doboz 7 cm mély. |
Kilos | 106673 | 2016. április 25. 15:56 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû Karex hathatós segítségével készülõben van egy táblázat. Kérek mindenkit, hogy nézze át és értelemszerûen töltse ki. Aki ez után akar felíratkozni azt már ezen a táblázaton tegye meg. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=543312771 Ha valakinek nem megy a táblázat kitöltése, kérjen meg egy hozzáértõt, segítsetek egymásnak! A táblázat feltöltése folyamatos, itt fogok ezentúl minden információt átadni. Fontos!!! : A szállás hely, a talin töltött napok és az étkezések rovat kitöltése!!! A pénteki és a szombati közös vacsorán való részvétel feltétele, hogy kérjetek vacsorát! Ha valakinek ezen kívül van igénye reggelire, azt is itt jelölje be. Kérlek benneteket "ne szívassatok" meg azzal, hogy nem írjátok be mert nem fogom tudni az étkezési létszámot, nem tudom elõre megrendelni a kaját. |
pocak75 | 106672 | 2016. április 25. 12:36 |
Érintve volt már ugyan az aksicsere de a mérettel nem vagyok tisztában...a neten kétféle adódott típusra keresve YT12... YTX12... méretbeli különbség van az egyik 69mm a másik 87mm nem tudom belefér-e a nagyobb... |
csokabi | 106671 | 2016. április 25. 12:08 | Válasz erre: 106670 |
Az ilyen szálláskeresgélés azért eléggé haza tudja vágni a nyaralást.
|
kawa550 | 106670 | 2016. április 25. 08:38 | Válasz erre: 106669 |
Hát, az lehet hogy csak szobákkal fog menni(sobe), mert apartmant nem nagyon adnak ki egy napra, a kempingekrõl meg csak annyit, hogy tavaly augusztus elején voltunk elõbb 3 napot ósztriában a hegyekben, aztán négyet az isztrián, Porec és Vrsar közt. Ez a szakasz inkább a kempingekre/üdülõfalukra van van ráállva a 75-ös út mellett(Plava laguna, Zelena, Funtana) itt mi csak a 4. kempingben találtunk helyet, pedig mindegyik akkora mint egy magyar falu. Végül a puntica kempingben találtuk meg az utolsó(!) szabad helyet. És az nagyon bosszantó tud lenni, mikor 35 fokban az ember már a 3. kempingbõl jön ki hogy bassza mög, fõleg mivel mindegyikben azt mondták hogy parcellás már nincs, de vannak parcellázatlan területek, ha találunk magunknak egy sátornyit, akkor lecuccolhatunk, de persze egy tût nem lehetett leejteni, nem hogy konnektor 30 méteres körzetében sátorhelyet. De ez valszeg az augusztusi legfõbb szezonnak volt köszönhetõ.
|
freund | 106669 | 2016. április 25. 07:06 |
Köszönöm kawa,tervezem,hogy több helyre megyünk,nagy segítség azok a helyek elkerülése amik ipari,vagy koszos........ Úgy tervezzük,hogy nem foglalunk szálást,és minden nap máshol szállunk meg. Viszünk sátrat is,hátha nem találunk szállást. Kb egy hétre lesz pénzünk,kiváncsi vagyok mi jön ki belõle :) |
Karex | 106668 | 2016. április 24. 23:37 | Válasz erre: 106667 |
:D Nem küldöm, hozzáragasztod hótehénkéhez........ |
kawa550 | 106667 | 2016. április 24. 23:25 | Válasz erre: 106666 |
Ha keddre itt lesz, küldd el, épp szét van szedve az idom, újra fújtam a tankot mert összekarcolászta a ruha zipzárja, oszt akkor már az idom meg a sárvédõ kis repedéseit is kijavítottam. Nem mellesleg, kipróbáltam a szódabikarbónás trükköt, oszt tényleg müxik. A pillanatragasztó ugye csak nagyon vékony rétegben, erõs nyomásra köt, így pl repedések kitöltõs javítására elvileg nem alkalmas. A gyakorlatban meg de. Feltöltöd a repedést bármilyen pillanatragasztóval, vastagon beszórod szódabikarbónával, beletapicskolod, oszt 3 másodperc alatt csiszolható, kõkeményre köt. És úgy ragad mindenhez, mint az állat, szóval a tapicskoláshoz ti már használjatok gumikesztyût, hogy ne rezgõcsiszolóval kelljen lepucolnotok az ujjatokat mint nekem.:))))) |
Karex | 106666 | 2016. április 24. 23:08 | Válasz erre: 106662 |
Ezt meghagyom kici kínaiaknak....... Nekik is kell valami..... :DDD Következõ projekt a 3VD szélterelõ. Majd egyszer be is fejezem. Alap kész, tesztelõ kell. Ja ha már így szóba hoztad megint a plexi témát. :D Úgy gondoltam viszek a talira pár tesztpéldányt. Ami próbálható 4Tx-re: mini, MRA alacsony, gyári alacsony, saját fejlesztés 1és 2, saját fejlesztés2 lyukasan. Csak a program bõvítés miatt. |
Szeni79 | 106665 | 2016. április 24. 23:08 | Válasz erre: 106664 |
Köszönöm. Elmentettem magamnak amit írtál. Lehet hogy nem nézek be sûrûn addig, ugyanis építkezésre adtuk a fejünket. Tetszik a dolog, megpróbálok valamelyik nap kinézni majd.
|
Karex | 106664 | 2016. április 24. 23:01 | Válasz erre: 106663 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. május 27. - 29. Orfû Panoráma kemping. A fõszervezõ mostanra ígérte a részletesebb nyilvános listát. Röviden: péntek, érkezés beszélgetés sütögetés szombat, Kassai völgy és motorozás a Mecsekben, este tábortûz. vasárnap, táborbontás, rövid múzeumlátogatás. Lesz 0. nap, csütörtökön, néhány korai érkezõvel |
kawa550 | 106662 | 2016. április 24. 22:41 | Válasz erre: 106661 |
Ezt úgy kõ érteni, hogy már lemodellezted?:)))))))))) Ez lehetne a következõ projekted, asszem ez is népszerû kiegészítõ. |
Karex | 106661 | 2016. április 24. 22:34 | Válasz erre: 106646 |
Innen nézve jól megy a 900-as formavilágához! Tetszik. |
Karex | 106660 | 2016. április 24. 22:30 | Válasz erre: 106659 |
Szerintem nem számít hogy mivel jössz! Mint téma alapítót biztosan nem kerget el a társaság, ha autóval, robogóval, jáva mustánggal, vagy éppen valami BMW-vel jössz is! A helyszín sem lesz hozzád ilyen közel többet, szóval ha tudsz gyere a z esti dumcsira, tábortûz, szalonnasütés, pálinka.......... tudod, motoros közösség, amiért az elsõ hsz-t írtad. Én várlak! |
Szeni79 | 106659 | 2016. április 24. 22:21 |
Pár napja ismét motor nélkül vagyunk. A TDM után sokáig nem volt motorom, majd 3 évvel ezelõtt egy 99es Transalpot vettünk. Jó kis motor volt az is, de más projekt miatt kedden megváltunk tõle így marad a 4 kerék jópár évig az biztos, de nem bánom, kár is lenne :). De ti motorozzatok helyettem is!
|
kawa550 | 106658 | 2016. április 24. 21:13 | Válasz erre: 106657 |
Tom, azt a rosszéletût ismerjük is.:)))))))
|
kawa550 | 106656 | 2016. április 24. 20:46 | Válasz erre: 106652 |
Azért az alapító atya bedughatná többször is az orrát(akár a talira is) mert én már 8 éve itt vagyok, de azt se tom ki vagy. :)
|
kozmax | 106655 | 2016. április 24. 20:34 | Válasz erre: 106651 |
Anfanger001 | 106654 | 2016. április 24. 20:33 |
Jó estét! Persze hogy nem bírtam ki és csak "kisíeltem" :)) Mondanom sem kell ahogy lementem a "hegyrõl" már nem is esett... be is tekertem egy százast:)) Dupla nadrág +3 réteg, téli kesztyû...nem sok motorossal találkoztam.
|
Szeni79 | 106652 | 2016. április 24. 20:16 |
Látom érdemes volt anno elindítanom ezt a fórumszálat :), elég jól pörög. Széles utat és kisebb szelet mint ma!
|
csokabi | 106651 | 2016. április 24. 20:12 | Válasz erre: 106646 |
Pár mondatban leírhatnád a felszerelés menetét és hogy milyen nehézségekbe futottál bele.
|
cizi | 106650 | 2016. április 24. 20:11 |
Szeni79 (pü) #1 2007-04-22 20:20:22 X Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni. 2 hete tettem szert egy 850-esre, nagyon jó állapotban, jó gazdátol. Remélem sokáig fog szolgálatot tenni. Ha lesz digit. fényképezõgépem teszek fel képet is róla. Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt |
csokabi | 106649 | 2016. április 24. 20:11 | Válasz erre: 106644 |
Nekem fel sem tûnt a "nankang" csak az, hogy zavarnak a matricák rajta:)
|
Shamen | 106647 | 2016. április 24. 20:00 |
Karex, Aramo69! Köszi a segítséget. Valóban rajta volt kívülrõl a búrán az izzó típusa. A tompított H1, a fényszóró H3. Holnap veszek is bele. |
kozmax | 106646 | 2016. április 24. 19:28 | Válasz erre: 106642 |
Nekem XTZ1200 gyári kézvédõ került fel. 25 ezerben áll meg mindenestõl.
![]() ![]() ![]() |
dinnyemag | 106645 | 2016. április 24. 18:56 | Válasz erre: 106642 |
Dehogy kérnek érte annyit. Csak találni kell egy tédéemest, aki kettészakította a motorját. Hidd el, nem volt drága:-)))
|
kawa550 | 106644 | 2016. április 24. 18:53 | Válasz erre: 106638 |
A cagiva tényleg szép, annál már csak egy trx szebb!:))))))) Monnyuk a képeit nézegetve nem értettem, hogy akinek ilyen(meg mt01) motorra tellik, az minek baszakszik nankang gumikkal és miért dicsekszik ezzel még a tankon is, de aztán az utolsó képnél rájöttem, hogy ez lehetett az egyik r17 ingyen tesztgumis csávó. :)) |
kawa550 | 106643 | 2016. április 24. 18:38 | Válasz erre: 106640 |
Ja, biztos úgy van. A példáim közül a legutolsó volt parasztföldi, az összes többi alsó-ausztria meg bécs.
|
lendvai | 106642 | 2016. április 24. 17:49 | Válasz erre: 106641 |
Nagyjából ugyanannyit kérnek érte, mint az SW-Motech-ért és az nekem jobban tetszik.
|
csokabi | 106641 | 2016. április 24. 17:44 | Válasz erre: 106639 |
Az 1150 GS gyárijára gondoltam http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=HGB Talán Dinnye dob fel képet a sajátjáról és azon majd jobban lehet látni. |
Shamen | 106640 | 2016. április 24. 17:40 |
Azt mondják, hogy Burgenland Ausztria Borsod megyéje. Minél nyugatabb, annál osztrákabb.
|
lendvai | 106639 | 2016. április 24. 17:39 | Válasz erre: 106635 |
Melyik BMW-é? Amit néztem azok nem tetszettek, de lehet nem láttam mindet.
|
csokabi | 106638 | 2016. április 24. 17:30 |
Egy újabb elégedett TDM tulaj http://totalbike.hu/magazin/2016/04/24/megbizhato_olaszos_japan/ :) A BMW-s véleményt is érdemes elolvasni. Ha mondjuk feleannyiba kerülnének, mint amennyibe, akkor nem is lennének annyira bosszantóak ezek a hibák. A Cagiva a végén pedig egyszerûen gyönyörû!!! |
csanesz | 106636 | 2016. április 24. 17:21 | Válasz erre: 106633 |
Opsz. Küldtem PÜ -t, de akkor nem aktuális... |
csokabi | 106635 | 2016. április 24. 17:14 | Válasz erre: 106629 |
A BMW-jé nem tetszik? Szerintem az jobban passzol a 900-as sima, gömbölyded idomaihoz.
|
csokabi | 106634 | 2016. április 24. 17:12 | Válasz erre: 106582 |
Itt is havazik, hogy a fene vinné el! Megint moshatom az autókat majd.
|
SzVZoli | 106633 | 2016. április 24. 17:09 | Válasz erre: 106631 |
Kiegészítem ! Csak a fõtengelyt és a hajtókarokat ne kérd ! Megették egymást sajnos ,ezért is kellet nekem is egy blokkot beszereznem ! |
csokabi | 106632 | 2016. április 24. 17:07 | Válasz erre: 106627 |
Nekem Ausztria Vorarlberget jelenti és az itteni gondolkodás teljesen más, elhiheted. Egy ilyen szemételásós balhéért a börtönkonyhán fõzhetne tovább a tulaj. A festõs céghez is jöttek kb. kétszer per szezon ellenõrizni. Néztek menekülési útvonalakat jelzõ térképeket, tûzoltó készülékeket, biztosítéktáblákat és még sorolhatnám a raktárak telítettségétõl elkezdve a telephelyi dízelkútfej karbantartási jegyzõkönyvéig bezárólag. Szóval minden szavadat elhiszem, de az osztrákoknak van egy jobb arca is, csak messze a keleti határtól.
|
csanesz | 106630 | 2016. április 24. 16:59 |
Ha lenne pénzem megvenni az eurós változatot természetesen élnék vele, de a fõnökömnek hála nem jutok a fizetésem egy jelentõs részéhez. Ezért is járok suliba, mert nem tudok elõre tervezni mivel nincs tartalékom és remélhetõleg jövõre, ha befejezem a sulit lesz másik munkahely. De most még változtatni sem tudok munkahelyet mert senkinek sem kell egy tanuló. Pedig piszok jó állásokat találok szinte hetente... Akart hívni egy magyar vállalkozó németbe a cégéhez melózni, szállást állja, nettó 1000 - 1300 euró/hó. De a suli most fontosabb. Így jelenleg ekkora összeget nem tudok összeszedni egyszerre és Szeretnék ott lenni az Orfûi heppeningen, mert ebben az évben csak ennyi szabim lesz. |
lendvai | 106629 | 2016. április 24. 16:58 | Válasz erre: 106596 |
Kézvédõket én is nézegettem, TDM850-re senki nem gyárt, 900-ra van, de szerintem némi kézügyességgel és barkácsmunkával a konzolokat szépen át lehet alakítani a 4TX-hez. A gagyi kinézetû vagy ránézésre is túl szellõs, semmit nem védõ megoldásokat én is kiszórtam, nálam az SW-Motech Kobra maradt fenn a rostán, de 100Euró körüli ára van, így most még várok, azt a pénzt karbantartásokra meg gumikra költöm idén.
|
SzVZoli | 106628 | 2016. április 24. 16:52 | Válasz erre: 106607 |
Csanesz ha valami alkatrész kellene a blokkhoz ,akkor nekem van egy komplett szétborítva ,csak a fõtengelyt ne kérd !
|
kawa550 | 106627 | 2016. április 24. 16:46 |
Nem vitaindítónak, csak úgy széljegyzetnek pár példa(a legdurvábbak) hogy ezek a becsületes osztrákok mi mindenre képesek a szakszerûség és gondosság jegyében. Jelenleg is napi szinten kell használnom egy ipari botmixert, aminek a törött házát szigszalag tartja össze, ezért idõnként csak kihúzással lehet leállítani. A szeletelõgép kapcsolója évek óta kiiktatva, bedugásra kapcsol. A hûtõ rossz leolvasztóprogramját heti 1x-i kikapcsolás pótolja, 6 gázból 4 mûködik, közülük 2 a fõnök úr kézimunkájának köszönhetõen. Elõzõ melóhelyen plafonból lógó szigeteletlen csatlakozó volt a lámpa, ki is égette a hungarocell melegentartó ládát a polcon. Tûzhely feletti lámpákat spárgák tartották a helyén. A hûtõszekrényt fõnibá sk alakította át egy villanyfûtõelemmel(védõ szigetelés és testelés? mi az?) melegentartó szekrénnyé. Télen egy csatorna csövekbõl és ventilátorból barkácsolt"rendszer" szívta a hideg levegõt a hûtõkamrába az utcáról spórolás okán, nyáron egy hetente ürítendõ nyilon acskó gyûjtötte benn a kondenzvizet hogy ne folyjon a kötõdobozba a víz.... Elõzõben telente a szellõzõ csatorna rácsa mögé "rejtett" cukroszsák segített benntartani a meleglevegõt, a fûtetlen személyzeti wc télen lekötve a vízrendszerrõl hogy el ne fagyjon, dolgozó a kezében egy vödörrel ment slozira. Elõzõn egy elegáns kerülõcsõ kerülte ki a zsírfogó aknát, hogy ne kelljen rendszeresen üríteni, kukánk nem volt, de volt egy lejárt mûszakis civic shutle, amive egy másik szálloda kukájába hordtuk a mi szemetünket, mikor annyi összegyûlt, hogy abba se fért, akkor akis markolóval ástak egy árkot a fertõparti tájvédelmi körzet egyik csodás rétjén, oszt gyerünk bele és betemet. Na, legyen elég ennyi, oszt higgyetek az osztrákokról amit akartok..... |
csanesz | 106625 | 2016. április 24. 16:41 | Válasz erre: 106620 |
Sajna nem mindegy a színe az itthoni "hüle" kamerarendszer miatt. Rendszám és szín nem egyezik... És még ez a legolcsóbb megoldás. Vonaton szunyóka reggel érkezés, átvétel és irány haza. 8-9 óra gurulás kis pihenõkkel nem gond. |
csokabi | 106624 | 2016. április 24. 16:37 | Válasz erre: 106619 |
Nekem errõl szólt az elmúlt két évem. Volt álmodozás mindenféle paripáról, de már egy jó ideje csak a TDM-eket nézem. Ha csak minden második hétvégém szabad és elõreláthatólag életem végéig melós leszek, akkor egy XTZ, GS, GTR vagy FJR kaliberû motor nem kihasználható és túl drága. Hitelt nem szeretnék felvenni. A mai olcsóbb motorok közül meg nem igazán tetszik egyik sem.
|
kawa550 | 106623 | 2016. április 24. 16:27 |
Geiger 900 eurósa tûnik eddig a legjobb megoldásnak, neked úgyis csak a blokk kell.
|
csokabi | 106622 | 2016. április 24. 16:27 | Válasz erre: 106618 |
A német nyelvterületeseknél több lé van a zsebben, nem fáj annyira, ha szerelõhöz kell vinni a gépet. Azonkívül a számonkérés is sokkal erélyesebb, ha baleset történik a motorral és azt vissza lehet vezetni egy cserélt alkatrészre. Nem igazán díjazzák a hatóságok és a biztosítók, ha egy pék-cukrász végzettségû motoros maga szerelgeti a bringája fékrendszerét. Baleset esetén, ha kiderül, akkor õ viszi el balhét és az itteni bírságtételekkel, óradíjakkal számolva még mindig olcsóbban jár, ha egy szervizbe adja be a mocit és a számlát, mint afféle bizonyítékot megõrzi. Persze, azért itt is lehet találni hulladékot.
|
Yoshimura | 106621 | 2016. április 24. 16:14 | Válasz erre: 106618 |
Nálam sorrendben: CH-A-D .....I felejtõs, ha van az elsõ háromban :)
|
csokabi | 106620 | 2016. április 24. 16:13 | Válasz erre: 106615 |
A színe nem mindegy, ha egyszer úgyis tovább értékesíted? A rendszámot pedig itt kell kiváltanod (ideigleneset) rövid biztosítással egyetemben, szerintem. Ehhez még hozzájön a kiutazásod ~30-35000 ft, plusz a hazaútra kaja, benzin és pályamatrica. Ez már majdnem annyi, mint az Ausztrián belüli 250 eurós szállítás és a határtól már utánfutón is simán elhozod.
|
csanesz | 106619 | 2016. április 24. 16:11 |
Olykor agyalok, hogy mit vennék a TDM után következõ motorként... Hát TDM -et... :) Ha kész lesz rendben lesz és 100 000 -ig meg sem állok. Ill 168 000 -ig és b@sszák meg az olaszok! |
Hr.Geiger | 106618 | 2016. április 24. 16:11 | Válasz erre: 106613 |
Ezt kifejtenéd bõvebben? Nem a cinkelés miatt, csak én is gondolkodom, hogy honnét lenne érdemes jármûvet behozni..., A;D;I;CH? |
Hr.Geiger | 106617 | 2016. április 24. 16:09 |
Állítólag ennek is jó a blokkja. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm-157030162/ |
csanesz | 106615 | 2016. április 24. 16:05 | Válasz erre: 106612 |
Ha vennék csak olyan színût mint az enyém. Vonattal kimenni, rendszám nálam, motor megvesz, rendszám felrak, hazajön. Így a szállítási költséget megúsznám. |
csokabi | 106614 | 2016. április 24. 16:03 | Válasz erre: 106611 |
És akkor mi van?! Legalább lenne lábpihentetõd!:)
|
csokabi | 106613 | 2016. április 24. 16:01 | Válasz erre: 106610 |
Én meg leginkább svájcitól vennék akármilyen gépjármûvet...
|