28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Anfanger001 106713 2016. április 26. 13:01   Válasz erre: 106696
Mentségemre legyen mondva... egy másik fórumon talált barát akit egy éve nem láttam és 1000 km-t autózott... Ja szabit kértem :))
    

Kilos 106712 2016. április 26. 12:00  
Yamaha TDM Találkozó
2016. 05. 27. -29. Orfû

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771

Jelentkezni, kitölteni, feliratkozni!

Ezt gyakran elõre fogom hozni! Közeledik az idõpont! :))))
    

janni 106711 2016. április 26. 11:42  
Csanesz!
Azt a fõtengelyt nem biztos hogy eldobnám!
Gyárilag még 3 túlméretet enged köszörülni hajtókarnál és nyugvó csapágynál is. Nekem anno fõtengely köszörülés+4 hajtókarcsapágy/ 1. túlméret/= 50000 Ft. Azóta 42000 km van benne. Pedig nem 2000 fordulaton használom. Egyébként ezek a motorok ásványi olajra lettek kitalálva.
    

Karex 106710 2016. április 26. 10:34   Válasz erre: 106709
Szerintem találsz náluk hengert is, dugóval jó állapotban..........
Bár nem tudom mennyi a fúrás+dugó, gyûrûk, de tippem szerint több mint a bontott hengerszett.
    

csanesz 106709 2016. április 26. 10:08   Válasz erre: 106708
Hát ez az ami nekem is feltûnt, hogy hívom a Sugomotort és van nekik.
Ráadásul válogatni is lehet.

Nem aggódom a kopása miatt.

Jelenleg alakul az új árkalkuláció most 466 000 Ft -nál tartok.
Még emelkedni fog egy munkadíjjal és a felfúrás minden költségével.

És minden szempontból a Motul olajat ajánlja.

Szívemhez nõtt ez a nyavalyás vas.... :)
    

Karex 106708 2016. április 26. 09:31   Válasz erre: 106705
Részben igazat adok neked, részben nem.
Ennyiért kapsz egy jó állapotú másikat.
Amiben igazad van: nem tudod mi lenne benne, mint ahogy a sajátban sem tudtad, míg szét nem szedted.
Én is a felújítást választanám, de valami félutat, olyant, hogy veszek egy donort, aztán összelegózom.
Egy megjegyzés a fõtengely problémásságáról: ez igaz minden motorra. Kopó alkatrész. Ugyanakkor nem állnak sorban a TDM tulajok új fõtengelyért, amibõl arra következtetek, hogy inkább csak különleges esetekben megy tönkre. Nyomaték ("az én motorom már 2000-tõl jól megy, ezért nem is pörgetem jobban......") +gondozatlanság.
    

sandryder 106707 2016. április 26. 09:13   Válasz erre: 106698
Na végre felnyitottad a szememet,mert amit leírtál az valahol itt motoszkált bennem, csak nem állt össze a kép. Érdemes volt ezt a dolgot megbolygatnom, mert itt megkapom a válaszokat.
    

csanesz 106705 2016. április 26. 09:06   Válasz erre: 106702
Sajna, ha ki is próbálhatok egy másik blokkot, sem tudom milyen állapotban van.

De agyaltam rajta nagyon, hogy az lesz.
Lehet pár év után költhetek rá ismét...
Így maradt a felújítás.
- Persze a motor többi része lehetne szebb állapotban is, de, ha kivisz a világból és visszahoz nekem megéri!
    

csanesz 106704 2016. április 26. 09:01   Válasz erre: 106701
:)))

Neeem, én nem szedem szét évente... :)
    

csanesz 106703 2016. április 26. 09:00   Válasz erre: 106699
Inkább az a kérdés, hogy mennyi idõ kell ahhoz, hogy probléma legyen vele.
Persze az is lehet, hogy van vagy 150 000 benne...

Minden esetre rendben lesz és nálam nem lesz olajhiánya, persze eddig sem volt annak ellenére, hogy ette az olajat. Meg a vizet.
    

Flenegen 106702 2016. április 26. 07:47   Válasz erre: 106697
Egyfelõl minden tiszteletem a Tiéd, hogy ilyen összegek mellett továbbra is a felújítás mellett döntesz. Én bizonyosan nem ezt tenném, valószínû megpróbáln költséghatékonyabban felújítani a blolkot, vagy keresni egy bontott de kipróbálható darabot. Olyan költséget írtál, mely számomra szinte hihetetlen....

Sok kitartást, vastag pénztárcát és lelki erõt a motorhoz:(
    

Fido71 106701 2016. április 26. 06:45   Válasz erre: 106697
Jasszel szindróma... ;)

    

scopy 106700 2016. április 26. 06:33   Válasz erre: 106698
Jól hergelt!

... És Gyulának ismét sikerült lebuzizni jó sok embert!

Mi lehet ez?

:-))))))
    

Hr.Geiger 106699 2016. április 26. 06:17   Válasz erre: 106697
Szerintem ezeknél a motoroknál semmi gond a fõtengellyel. A hibát talán az olajfogyasztásban kell keresni, meg a kissé macerás - a többi motoréhoz képest - olajszint ellenõrzésben.
Ha valaki hajlamos ezt elnagyolva intézni, annak kenõolaj hiányában hamar gallyra megy a forgattyús mechanizmusa -de ez a tétel igaz minden négyütemû motorra.
Azok az összegek, amiket leírtál, még inkább arra mutatnak rá, mennyivel olcsóbb lecsekkolni az olajszintet - és ha kell után tölteni - indulás elõtt. :-)
    

kawa550 106698 2016. április 25. 23:26   Válasz erre: 106677
Naszóvalakkor a képek az alpító atyákról(és most tekintsünk el attól, hogy Yamaha úr már rég nem élt, mikor a cége motorgyártó leányvállalatot alapított).
Tegyük félre a neveket és márkákat, és szemléljük a képen látható urakat. Hárman a nyugati divatot majmolva öltönyöznek, 3 béna könyvelõ a szürke egyenöltönyében.
Egy, csak egy legény van talpon a vidéken, ameddig szem ellát, puszta földön égen-akarom mondani japánban- aki beleköp a szemükbe, és azt mondja, basszátok meg én japán vagyok, a szamurájok leszármazottja, és büszke vagyok hogy õseim ruháját viselhetem, és hagyományaikat követhetem. Hát a Kawasaki úr.
És ez a szellemiség a mai napig megmaradt hálisten a kawasakinál. Az nem csak egy motor, nem csak egy célszerszám. Ott nem számíthatsz simulékonyságra, finomkodásra, felhasználóbarátságra meg más buziknak való hülyeségre. Ha egy kawáwal találod szembe magad, akkor ott bazdmeg harc lesz, ki kell állnod a szamurájok fiával, harcolnod kell vele, és ha elég tökös vagy hogy legyõzd a ronint, akkor hû szamurájod lesz amíg élsz, penge, amivel bármikor elvághatod bármelyik nyüzüge felhasználóbarát nyakát.
Persze lehet hogy nem leszel elég tökös, akkor majd rísz hogy nem elég kezes, meg kitalálsz baromságokat, hogy nem tartós, meg hangos a blokkja meg tököm tudja, de ez csak magyarázat lesz, hogy miért nem mersz kikezdeni vele.
Egy kawa az vad, erõs, makacs. Mindig is az volt, mindig is az lesz.
Tudom, kettõ is volt és most is áll egy a garázsunkban.
Hogy akkor én most miért vagyok tehénpásztor?
Hát mert egyszer családfentartásilag el kellett adnom, oszt mikor javult a helyzet, nem találtam a keretbe beleférõ elég éles pengét. De belebotlottam a tehénbe, oszt úgy gondoltam, amíg ló nincs, jó lesz a tehén is. Oszt idõvel úgy megkedveltem a tehenet-aki néha bika is tud lenni ha kell- hogy má nem adom, könnyen lehet hogy sose lesz már másik motorom. De a remény hal meg utoljára. Ha eccer rám mosolyog a szerencse egy vastag pénzköteg formájában, akkor fog még a tehén félénken pislogni a garázsban MELLETTE (nem a helyén) álló zöld szörnyre. Valahogy így: https://www.youtube.com/watch?v=ByyL-XoPTOQ
:))))))
És bizony amikor seggre veszem a motorokat a kereskedésekbe, akkor mindig az van, hogy egy ZZR1400, Z1000 vagy Versys1000 nyergébe ugorva érzem azt hogy igen, hazajöttem.
    

csanesz 106697 2016. április 25. 23:20  
Fejlemények a motorommal kapcsolatban:

Ha minden gyári lesz az 750 000 csak az alkatrész plusz felfúrás plusz munkadíj.
Ez tartalmazza a teljes tömítõ készletet és komplett vízpumpát, hajtókarokat, fõtengelyt.

Ha minden jól megy 600 000 -bõl összejön a blokk felújítása.

Nem veszek másik motort, sem blokkot mert kezdõdhet a mizéria elölrõl, hogy vajon mi mennyire kopott és mikor hagy cserben. Hogy eszi az olajat vagy vizet vagy sem...
És mivel a fõtengelyt mondják ennél problémásnak lehet hogy annál is hasonló a helyzet.

Ezt a blokkot láttam kibelezve és minden más hibátlan így marad ez.

A héten megyek Bajára fõtengelyt venni. És 2-3 hét múlva gurul is. Akár egy újabb 100 -ast.
A többi részével elbíbelõdök otthon, de a blokk legyen rendben.

Tudom sokan ellenzik a döntésem, de pénz lesz!
    

tomhahn 106696 2016. április 25. 22:43   Válasz erre: 106695
Teeeeeee,szerencse fia! :)))
    

Anfanger001 106695 2016. április 25. 22:42  
Majd hóóónap kitöltöm... Ma vendégem jött,sörözünk pááájinkázunk és máá olvasni sem tudok :))) Hóóóónap Jó éjszakát!
    

tomhahn 106694 2016. április 25. 22:42   Válasz erre: 106692
Akkor maradunk abban,hogy reggeli és a vacsorát is a kempingben kérjük.
    

kawa550 106693 2016. április 25. 22:38   Válasz erre: 106692
Én azt is a kempingbe kértem, majd átbattyogunk reggelente, ha 100m-nél messzebb van akkor átgurulunk. :))))
    

Kilos 106692 2016. április 25. 22:33   Válasz erre: 106691
Reggelit kérhettek a Laterumban is, de az a kérésem, hogy a vacsorát a Kempingben közösen ejtsük meg.
    

tomhahn 106691 2016. április 25. 22:19   Válasz erre: 106690
Köszi!
Azért is kérdeztem mert a Laterum motel visszaigazolásánál érdeklõdtek,hogy kérünk-e reggelit?
    

Kilos 106690 2016. április 25. 22:07   Válasz erre: 106689
Szia Tamás! Konkrét info még nincs a kajáról, csak annyit beszéltünk meg - még tavaly - hogy a reggeli Svéd-asztalos lenne, a vacsora viszont két- vagy három fogásos, kiporciózott étkezés. Hamarosan megyek Orfûre egyeztetni és akkor már többet fogok tudni a választékról is és a költségekrõl is.
    

tomhahn 106689 2016. április 25. 21:53   Válasz erre: 106687
Bocsi a kajáról/vacsora,reggeli/van valami infó?
    

kawa550 106688 2016. április 25. 20:46   Válasz erre: 106681
Szósenemnincsróla, de most haza kõ mennem, majd onnan kifejtem bõvebben, és még ezt az enyém a legjobbat is cáfolni fogom. :-)))
    

Kilos 106687 2016. április 25. 20:39   Válasz erre: 106685
Nem, dehogy!
-csak elfelejtettem! :))))
    

sandryder 106686 2016. április 25. 20:35   Válasz erre: 106684
Egyetértek, de valahogy mindig az a legjobb ami éppen van, mert ilyenre telik.
    

Karex 106685 2016. április 25. 20:33   Válasz erre: 106683
A vasárnapi malommúzeumot kihagyod?

    

Karex 106684 2016. április 25. 20:29   Válasz erre: 106677
Sosem értettem ezt a sorrendezést, meg az enyém jobb dolgot. ( kicsit olyan ovis, az én apukám erõsebb....)
Sokfélék vagyunk, ezért kell sokféle motor, fajta és gyártó.
Ami valakinek tökéletes, a másiknak nem.
Lehet sorba rakni fadarabokat nagyság szerint, és sok mást is. De a motorgyárakat csak eladott kétkerekû alapján rendezném, nem más alapján.

    

Kilos 106683 2016. április 25. 20:22  
Yamaha TDM Találkozó
2016. 05. 27. -29. Orfû

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=871490646

A Kassai - völgy látogatásra is írjátok a jelentkezéseket, mert a "Lovasíjász"-al is egyeztetnem kell a várható létszámot.
    

Fido71 106682 2016. április 25. 20:05   Válasz erre: 106680
Köszi!
Beírtam a reggelit is magunknak, nehogy kilógjunk a sorból... ;)
    

sandryder 106681 2016. április 25. 19:53   Válasz erre: 106679
Magyarul õ mint kezdeti hajógyártó nagyiparos a kakukktojás?
Vazze, jut eszembe az elsõ hatszázasom egy Kawa KLX endúró volt, aztán egy Honda Transalp és most feljutva a csúcsra Yamaha TDM-em van.
    

Kilos 106680 2016. április 25. 19:38   Válasz erre: 106676
Nem egészen! :))) -átírtam a rendelést az "Étkezés" fül alatt található listára!
Fido - reggelit nem kértek és gondolom mindketten részt akartok venni a vacsorán?


    

kawa550 106679 2016. április 25. 19:14   Válasz erre: 106677
Há mostan nem azé' , de itt is csak a kawa az egyetlen igazi szamuráj! :-)))
    

jobbkormanyos 106678 2016. április 25. 19:01   Válasz erre: 106676
Alul vannak fülek, azok közt van az étkezés !
    

sandryder 106677 2016. április 25. 18:45  
Sziasztok!
A miheztartás végett íme az alábbi japán motorgyártók alapítóinak ismertetése, és sorrendje.
    

Fido71 106676 2016. április 25. 18:35   Válasz erre: 106673
Laci!

Egy új oszlopba írtam a vacsit.
Nem tudom, hogy így gondoltad-e?


    

pocak75 106675 2016. április 25. 18:30   Válasz erre: 106674
Köszi már rendelem is...
    

dinnyemag 106674 2016. április 25. 17:04   Válasz erre: 106672
Szia!
4TX-hez csak a 69 mm-es jó. Egy dobozban van az akku, a doboz 7 cm mély.
    

Kilos 106673 2016. április 25. 15:56  
Yamaha TDM Találkozó
2016. 05. 27. -29. Orfû

Karex hathatós segítségével készülõben van egy táblázat. Kérek mindenkit, hogy nézze át és értelemszerûen töltse ki. Aki ez után akar felíratkozni azt már ezen a táblázaton tegye meg.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=543312771

Ha valakinek nem megy a táblázat kitöltése, kérjen meg egy hozzáértõt, segítsetek egymásnak! A táblázat feltöltése folyamatos, itt fogok ezentúl minden információt átadni.

Fontos!!! : A szállás hely, a talin töltött napok és az étkezések rovat kitöltése!!!
A pénteki és a szombati közös vacsorán való részvétel feltétele, hogy kérjetek vacsorát! Ha valakinek ezen kívül van igénye reggelire, azt is itt jelölje be.
Kérlek benneteket "ne szívassatok" meg azzal, hogy nem írjátok be mert nem fogom tudni az étkezési létszámot, nem tudom elõre megrendelni a kaját.
    

pocak75 106672 2016. április 25. 12:36  
Érintve volt már ugyan az aksicsere de a mérettel nem vagyok tisztában...a neten kétféle adódott típusra keresve
YT12...
YTX12...
méretbeli különbség van
az egyik 69mm a másik 87mm
nem tudom belefér-e a nagyobb...
    

csokabi 106671 2016. április 25. 12:08   Válasz erre: 106670
Az ilyen szálláskeresgélés azért eléggé haza tudja vágni a nyaralást.
    

kawa550 106670 2016. április 25. 08:38   Válasz erre: 106669
Hát, az lehet hogy csak szobákkal fog menni(sobe), mert apartmant nem nagyon adnak ki egy napra, a kempingekrõl meg csak annyit, hogy tavaly augusztus elején voltunk elõbb 3 napot ósztriában a hegyekben, aztán négyet az isztrián, Porec és Vrsar közt. Ez a szakasz inkább a kempingekre/üdülõfalukra van van ráállva a 75-ös út mellett(Plava laguna, Zelena, Funtana) itt mi csak a 4. kempingben találtunk helyet, pedig mindegyik akkora mint egy magyar falu. Végül a puntica kempingben találtuk meg az utolsó(!) szabad helyet. És az nagyon bosszantó tud lenni, mikor 35 fokban az ember már a 3. kempingbõl jön ki hogy bassza mög, fõleg mivel mindegyikben azt mondták hogy parcellás már nincs, de vannak parcellázatlan területek, ha találunk magunknak egy sátornyit, akkor lecuccolhatunk, de persze egy tût nem lehetett leejteni, nem hogy konnektor 30 méteres körzetében sátorhelyet. De ez valszeg az augusztusi legfõbb szezonnak volt köszönhetõ.
    

freund 106669 2016. április 25. 07:06  
Köszönöm kawa,tervezem,hogy több helyre megyünk,nagy segítség azok a helyek elkerülése amik ipari,vagy koszos........
Úgy tervezzük,hogy nem foglalunk szálást,és minden nap máshol szállunk meg. Viszünk sátrat is,hátha nem találunk szállást. Kb egy hétre lesz pénzünk,kiváncsi vagyok mi jön ki belõle :)
    

Karex 106668 2016. április 24. 23:37   Válasz erre: 106667
:D
Nem küldöm, hozzáragasztod hótehénkéhez........

    

kawa550 106667 2016. április 24. 23:25   Válasz erre: 106666
Ha keddre itt lesz, küldd el, épp szét van szedve az idom, újra fújtam a tankot mert összekarcolászta a ruha zipzárja, oszt akkor már az idom meg a sárvédõ kis repedéseit is kijavítottam.
Nem mellesleg, kipróbáltam a szódabikarbónás trükköt, oszt tényleg müxik. A pillanatragasztó ugye csak nagyon vékony rétegben, erõs nyomásra köt, így pl repedések kitöltõs javítására elvileg nem alkalmas. A gyakorlatban meg de. Feltöltöd a repedést bármilyen pillanatragasztóval, vastagon beszórod szódabikarbónával, beletapicskolod, oszt 3 másodperc alatt csiszolható, kõkeményre köt. És úgy ragad mindenhez, mint az állat, szóval a tapicskoláshoz ti már használjatok gumikesztyût, hogy ne rezgõcsiszolóval kelljen lepucolnotok az ujjatokat mint nekem.:)))))
    

Karex 106666 2016. április 24. 23:08   Válasz erre: 106662
Ezt meghagyom kici kínaiaknak.......
Nekik is kell valami.....
:DDD
Következõ projekt a 3VD szélterelõ. Majd egyszer be is fejezem. Alap kész, tesztelõ kell.

Ja ha már így szóba hoztad megint a plexi témát. :D
Úgy gondoltam viszek a talira pár tesztpéldányt.
Ami próbálható 4Tx-re:
mini, MRA alacsony, gyári alacsony, saját fejlesztés 1és 2, saját fejlesztés2 lyukasan.
Csak a program bõvítés miatt.

    

Szeni79 106665 2016. április 24. 23:08   Válasz erre: 106664
Köszönöm. Elmentettem magamnak amit írtál. Lehet hogy nem nézek be sûrûn addig, ugyanis építkezésre adtuk a fejünket. Tetszik a dolog, megpróbálok valamelyik nap kinézni majd.
    

Karex 106664 2016. április 24. 23:01   Válasz erre: 106663
Yamaha TDM Találkozó
2016. május 27. - 29. Orfû
Panoráma kemping.
A fõszervezõ mostanra ígérte a részletesebb nyilvános listát.
Röviden:
péntek, érkezés beszélgetés sütögetés
szombat, Kassai völgy és motorozás a Mecsekben, este tábortûz.
vasárnap, táborbontás, rövid múzeumlátogatás.

Lesz 0. nap, csütörtökön, néhány korai érkezõvel

    

Szeni79 106663 2016. április 24. 22:41   Válasz erre: 106660
Hol és mikor lesz?
    

kawa550 106662 2016. április 24. 22:41   Válasz erre: 106661
Ezt úgy kõ érteni, hogy már lemodellezted?:))))))))))
Ez lehetne a következõ projekted, asszem ez is népszerû kiegészítõ.
    

Karex 106661 2016. április 24. 22:34   Válasz erre: 106646
Innen nézve jól megy a 900-as formavilágához!
Tetszik.
    

Karex 106660 2016. április 24. 22:30   Válasz erre: 106659
Szerintem nem számít hogy mivel jössz!
Mint téma alapítót biztosan nem kerget el a társaság, ha autóval, robogóval, jáva mustánggal, vagy éppen valami BMW-vel jössz is!
A helyszín sem lesz hozzád ilyen közel többet, szóval ha tudsz gyere a z esti dumcsira, tábortûz, szalonnasütés, pálinka.......... tudod, motoros közösség, amiért az elsõ hsz-t írtad.
Én várlak!
    

Szeni79 106659 2016. április 24. 22:21  
Pár napja ismét motor nélkül vagyunk. A TDM után sokáig nem volt motorom, majd 3 évvel ezelõtt egy 99es Transalpot vettünk. Jó kis motor volt az is, de más projekt miatt kedden megváltunk tõle így marad a 4 kerék jópár évig az biztos, de nem bánom, kár is lenne :). De ti motorozzatok helyettem is!
    

kawa550 106658 2016. április 24. 21:13   Válasz erre: 106657
Tom, azt a rosszéletût ismerjük is.:)))))))
    

cizi 106657 2016. április 24. 20:51   Válasz erre: 106656
A 2.számú hozzászólás gazdája ott lesz!:))
    

kawa550 106656 2016. április 24. 20:46   Válasz erre: 106652
Azért az alapító atya bedughatná többször is az orrát(akár a talira is) mert én már 8 éve itt vagyok, de azt se tom ki vagy. :)
    

kozmax 106655 2016. április 24. 20:34   Válasz erre: 106651
Megrendeltem a gyári markolat védõket, meg a hozzá tartozó felsõ tartó konzolokat. Azokon kell egy kicsit hajtogatni. A kormány végébe, kell egy M6os menetet fúrni. Meg esztergáltam egy pár tehermentesítõs alátétet a (gyári irgalmatlan drága) felszereléshez.
Kb fél óra alatt felszerelhetõ, az állítgatásokkal együtt.
Gyárilag van hozzá egy alsó fül, de így is bõven elég merev.
    

Anfanger001 106654 2016. április 24. 20:33  
Jó estét! Persze hogy nem bírtam ki és csak "kisíeltem" :)) Mondanom sem kell ahogy lementem a "hegyrõl" már nem is esett... be is tekertem egy százast:)) Dupla nadrág +3 réteg, téli kesztyû...nem sok motorossal találkoztam.
    

cizi 106653 2016. április 24. 20:26   Válasz erre: 106652
Igen...éppen kilenc éve!
    

Szeni79 106652 2016. április 24. 20:16  
Látom érdemes volt anno elindítanom ezt a fórumszálat :), elég jól pörög. Széles utat és kisebb szelet mint ma!
    

csokabi 106651 2016. április 24. 20:12   Válasz erre: 106646
Pár mondatban leírhatnád a felszerelés menetét és hogy milyen nehézségekbe futottál bele.
    

cizi 106650 2016. április 24. 20:11  
Szeni79 (pü) #1 2007-04-22 20:20:22 X
Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni. 2 hete tettem szert egy 850-esre, nagyon jó állapotban, jó gazdátol. Remélem sokáig fog szolgálatot tenni. Ha lesz digit. fényképezõgépem teszek fel képet is róla. Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt
    

csokabi 106649 2016. április 24. 20:11   Válasz erre: 106644
Nekem fel sem tûnt a "nankang" csak az, hogy zavarnak a matricák rajta:)
    

cizi 106648 2016. április 24. 20:06  
Láttátok ki került elõ a "Dobozok, csomagtartók" topikban?
    

Shamen 106647 2016. április 24. 20:00  
Karex, Aramo69!
Köszi a segítséget. Valóban rajta volt kívülrõl a búrán az izzó típusa. A tompított H1, a fényszóró H3. Holnap veszek is bele.
    

kozmax 106646 2016. április 24. 19:28   Válasz erre: 106642
Nekem XTZ1200 gyári kézvédõ került fel. 25 ezerben áll meg mindenestõl.
    

dinnyemag 106645 2016. április 24. 18:56   Válasz erre: 106642
Dehogy kérnek érte annyit. Csak találni kell egy tédéemest, aki kettészakította a motorját. Hidd el, nem volt drága:-)))
    

kawa550 106644 2016. április 24. 18:53   Válasz erre: 106638
A cagiva tényleg szép, annál már csak egy trx szebb!:)))))))
Monnyuk a képeit nézegetve nem értettem, hogy akinek ilyen(meg mt01) motorra tellik, az minek baszakszik nankang gumikkal és miért dicsekszik ezzel még a tankon is, de aztán az utolsó képnél rájöttem, hogy ez lehetett az egyik r17 ingyen tesztgumis csávó. :))
    

kawa550 106643 2016. április 24. 18:38   Válasz erre: 106640
Ja, biztos úgy van. A példáim közül a legutolsó volt parasztföldi, az összes többi alsó-ausztria meg bécs.
    

lendvai 106642 2016. április 24. 17:49   Válasz erre: 106641
Nagyjából ugyanannyit kérnek érte, mint az SW-Motech-ért és az nekem jobban tetszik.
    

csokabi 106641 2016. április 24. 17:44   Válasz erre: 106639
Az 1150 GS gyárijára gondoltam http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=HGB
Talán Dinnye dob fel képet a sajátjáról és azon majd jobban lehet látni.
    

Shamen 106640 2016. április 24. 17:40  
Azt mondják, hogy Burgenland Ausztria Borsod megyéje. Minél nyugatabb, annál osztrákabb.
    

lendvai 106639 2016. április 24. 17:39   Válasz erre: 106635
Melyik BMW-é? Amit néztem azok nem tetszettek, de lehet nem láttam mindet.
    

csokabi 106638 2016. április 24. 17:30  
Egy újabb elégedett TDM tulaj http://totalbike.hu/magazin/2016/04/24/megbizhato_olaszos_japan/ :)
A BMW-s véleményt is érdemes elolvasni. Ha mondjuk feleannyiba kerülnének, mint amennyibe, akkor nem is lennének annyira bosszantóak ezek a hibák.
A Cagiva a végén pedig egyszerûen gyönyörû!!!
    

csanesz 106637 2016. április 24. 17:22  
Azért köszönöm az eddigi segítségeket, tippeket, ötleteket!
    

csanesz 106636 2016. április 24. 17:21   Válasz erre: 106633
Opsz.
Küldtem PÜ -t, de akkor nem aktuális...

    

csokabi 106635 2016. április 24. 17:14   Válasz erre: 106629
A BMW-jé nem tetszik? Szerintem az jobban passzol a 900-as sima, gömbölyded idomaihoz.
    

csokabi 106634 2016. április 24. 17:12   Válasz erre: 106582
Itt is havazik, hogy a fene vinné el! Megint moshatom az autókat majd.
    

SzVZoli 106633 2016. április 24. 17:09   Válasz erre: 106631
Kiegészítem !

Csak a fõtengelyt és a hajtókarokat ne kérd !

Megették egymást sajnos ,ezért is kellet nekem is egy blokkot beszereznem !

    

csokabi 106632 2016. április 24. 17:07   Válasz erre: 106627
Nekem Ausztria Vorarlberget jelenti és az itteni gondolkodás teljesen más, elhiheted. Egy ilyen szemételásós balhéért a börtönkonyhán fõzhetne tovább a tulaj. A festõs céghez is jöttek kb. kétszer per szezon ellenõrizni. Néztek menekülési útvonalakat jelzõ térképeket, tûzoltó készülékeket, biztosítéktáblákat és még sorolhatnám a raktárak telítettségétõl elkezdve a telephelyi dízelkútfej karbantartási jegyzõkönyvéig bezárólag. Szóval minden szavadat elhiszem, de az osztrákoknak van egy jobb arca is, csak messze a keleti határtól.
    

csanesz 106631 2016. április 24. 16:59   Válasz erre: 106628
Hajtókarok vannak?
    

csanesz 106630 2016. április 24. 16:59  
Ha lenne pénzem megvenni az eurós változatot természetesen élnék vele, de a fõnökömnek hála nem jutok a fizetésem egy jelentõs részéhez.
Ezért is járok suliba, mert nem tudok elõre tervezni mivel nincs tartalékom és remélhetõleg jövõre, ha befejezem a sulit lesz másik munkahely. De most még változtatni sem tudok munkahelyet mert senkinek sem kell egy tanuló. Pedig piszok jó állásokat találok szinte hetente...
Akart hívni egy magyar vállalkozó németbe a cégéhez melózni, szállást állja, nettó 1000 - 1300 euró/hó.
De a suli most fontosabb.
Így jelenleg ekkora összeget nem tudok összeszedni egyszerre és Szeretnék ott lenni az Orfûi heppeningen, mert ebben az évben csak ennyi szabim lesz.


    

lendvai 106629 2016. április 24. 16:58   Válasz erre: 106596
Kézvédõket én is nézegettem, TDM850-re senki nem gyárt, 900-ra van, de szerintem némi kézügyességgel és barkácsmunkával a konzolokat szépen át lehet alakítani a 4TX-hez. A gagyi kinézetû vagy ránézésre is túl szellõs, semmit nem védõ megoldásokat én is kiszórtam, nálam az SW-Motech Kobra maradt fenn a rostán, de 100Euró körüli ára van, így most még várok, azt a pénzt karbantartásokra meg gumikra költöm idén.
    

SzVZoli 106628 2016. április 24. 16:52   Válasz erre: 106607
Csanesz ha valami alkatrész kellene a blokkhoz ,akkor nekem van egy komplett szétborítva ,csak a fõtengelyt ne kérd !
    

kawa550 106627 2016. április 24. 16:46  
Nem vitaindítónak, csak úgy széljegyzetnek pár példa(a legdurvábbak) hogy ezek a becsületes osztrákok mi mindenre képesek a szakszerûség és gondosság jegyében.

Jelenleg is napi szinten kell használnom egy ipari botmixert, aminek a törött házát szigszalag tartja össze, ezért idõnként csak kihúzással lehet leállítani. A szeletelõgép kapcsolója évek óta kiiktatva, bedugásra kapcsol. A hûtõ rossz leolvasztóprogramját heti 1x-i kikapcsolás pótolja, 6 gázból 4 mûködik, közülük 2 a fõnök úr kézimunkájának köszönhetõen.
Elõzõ melóhelyen plafonból lógó szigeteletlen csatlakozó volt a lámpa, ki is égette a hungarocell melegentartó ládát a polcon. Tûzhely feletti lámpákat spárgák tartották a helyén. A hûtõszekrényt fõnibá sk alakította át egy villanyfûtõelemmel(védõ szigetelés és testelés? mi az?) melegentartó szekrénnyé. Télen egy csatorna csövekbõl és ventilátorból barkácsolt"rendszer" szívta a hideg levegõt a hûtõkamrába az utcáról spórolás okán, nyáron egy hetente ürítendõ nyilon acskó gyûjtötte benn a kondenzvizet hogy ne folyjon a kötõdobozba a víz....
Elõzõben telente a szellõzõ csatorna rácsa mögé "rejtett" cukroszsák segített benntartani a meleglevegõt, a fûtetlen személyzeti wc télen lekötve a vízrendszerrõl hogy el ne fagyjon, dolgozó a kezében egy vödörrel ment slozira.
Elõzõn egy elegáns kerülõcsõ kerülte ki a zsírfogó aknát, hogy ne kelljen rendszeresen üríteni, kukánk nem volt, de volt egy lejárt mûszakis civic shutle, amive egy másik szálloda kukájába hordtuk a mi szemetünket, mikor annyi összegyûlt, hogy abba se fért, akkor akis markolóval ástak egy árkot a fertõparti tájvédelmi körzet egyik csodás rétjén, oszt gyerünk bele és betemet.
Na, legyen elég ennyi, oszt higgyetek az osztrákokról amit akartok.....
    

csanesz 106626 2016. április 24. 16:43  
Meglátjuk a hétfõt, hogy mire jut a szerelõ...
    

csanesz 106625 2016. április 24. 16:41   Válasz erre: 106620
Sajna nem mindegy a színe az itthoni "hüle" kamerarendszer miatt. Rendszám és szín nem egyezik...

És még ez a legolcsóbb megoldás. Vonaton szunyóka reggel érkezés, átvétel és irány haza. 8-9 óra gurulás kis pihenõkkel nem gond.
    

csokabi 106624 2016. április 24. 16:37   Válasz erre: 106619
Nekem errõl szólt az elmúlt két évem. Volt álmodozás mindenféle paripáról, de már egy jó ideje csak a TDM-eket nézem. Ha csak minden második hétvégém szabad és elõreláthatólag életem végéig melós leszek, akkor egy XTZ, GS, GTR vagy FJR kaliberû motor nem kihasználható és túl drága. Hitelt nem szeretnék felvenni. A mai olcsóbb motorok közül meg nem igazán tetszik egyik sem.
    

kawa550 106623 2016. április 24. 16:27  
Geiger 900 eurósa tûnik eddig a legjobb megoldásnak, neked úgyis csak a blokk kell.
    

csokabi 106622 2016. április 24. 16:27   Válasz erre: 106618
A német nyelvterületeseknél több lé van a zsebben, nem fáj annyira, ha szerelõhöz kell vinni a gépet. Azonkívül a számonkérés is sokkal erélyesebb, ha baleset történik a motorral és azt vissza lehet vezetni egy cserélt alkatrészre. Nem igazán díjazzák a hatóságok és a biztosítók, ha egy pék-cukrász végzettségû motoros maga szerelgeti a bringája fékrendszerét. Baleset esetén, ha kiderül, akkor õ viszi el balhét és az itteni bírságtételekkel, óradíjakkal számolva még mindig olcsóbban jár, ha egy szervizbe adja be a mocit és a számlát, mint afféle bizonyítékot megõrzi. Persze, azért itt is lehet találni hulladékot.
    

Yoshimura 106621 2016. április 24. 16:14   Válasz erre: 106618
Nálam sorrendben: CH-A-D .....I felejtõs, ha van az elsõ háromban :)
    

csokabi 106620 2016. április 24. 16:13   Válasz erre: 106615
A színe nem mindegy, ha egyszer úgyis tovább értékesíted? A rendszámot pedig itt kell kiváltanod (ideigleneset) rövid biztosítással egyetemben, szerintem. Ehhez még hozzájön a kiutazásod ~30-35000 ft, plusz a hazaútra kaja, benzin és pályamatrica. Ez már majdnem annyi, mint az Ausztrián belüli 250 eurós szállítás és a határtól már utánfutón is simán elhozod.
    

csanesz 106619 2016. április 24. 16:11  
Olykor agyalok, hogy mit vennék a TDM után következõ motorként...
Hát TDM -et... :)

Ha kész lesz rendben lesz és 100 000 -ig meg sem állok. Ill 168 000 -ig és b@sszák meg az olaszok!
    

Hr.Geiger 106618 2016. április 24. 16:11   Válasz erre: 106613
Ezt kifejtenéd bõvebben? Nem a cinkelés miatt, csak én is gondolkodom, hogy honnét lenne érdemes jármûvet behozni..., A;D;I;CH?

    

Hr.Geiger 106617 2016. április 24. 16:09  
Állítólag ennek is jó a blokkja.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm-157030162/

    

csanesz 106616 2016. április 24. 16:06   Válasz erre: 106614
Naon kreatív... :)
    

csanesz 106615 2016. április 24. 16:05   Válasz erre: 106612
Ha vennék csak olyan színût mint az enyém.
Vonattal kimenni, rendszám nálam, motor megvesz, rendszám felrak, hazajön.

Így a szállítási költséget megúsznám.
    

csokabi 106614 2016. április 24. 16:03   Válasz erre: 106611
És akkor mi van?! Legalább lenne lábpihentetõd!:)
    

csokabi 106613 2016. április 24. 16:01   Válasz erre: 106610
Én meg leginkább svájcitól vennék akármilyen gépjármûvet...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők